Dat is wel verschrikkelijk lang voor een beetje onderhoud (updaten)DarkElement schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 17:08:
[...]
Helaas, 16:30 tot 8:00.
https://www.facebook.com/...3/955665257784087/?type=1
PS4 2.0...?DarkElement schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 17:16:
Achja, ik kan Destiny nog spelenen als ik morgen van het werk terug kom en DriveClub PS+ Edition en de PS4 2.0 update zijn er dan ben ik een tevreden vent.
EDIT: en natuurlijk om de mods tevreden te houden, even wat OT over destiny
Hard raid is zowat onmogelijk...
[ Voor 16% gewijzigd door jesse111 op 13-10-2014 17:26 ]
Zelfs Blizzard, wat het afgelopen decennium in een vrije val is wat betreft klant tevredenheid, beseft dat het niet handig is om op deze manier te doen
Hoop dat ze bij die patch ook gelijk het hele berichten systeem nakijken, want een berichtje van "oke" duurt minuten lang om te verzenden/te ontvangen.... erg next gen dat.. ook vrienden toevoegen/accepteren duurt soms een eeuwigheid...
(heb hiervoor ps3 en xbox360 gehad, daar ging inviten/chatten ect veel en veel vloeiender..
PSN ID: Sc0rpi0n-4707
Downtime van 13,5 uur. Grootste onzin die ik heb meegemaakt... Belachelijk.Flghter1982 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 18:26:
verdomme. alweer downtime met psnetwerk... wordt hier langzamerhand een beetje moedeloos van..
Valt destiny offline te spelen (daily)? Zo ja, hoe?
PSN: DoubleDutchh
nee kan niet. ik vind downtime prima om te patchen. maar doe dat dan verdomme regionaal en op tijden met least impact.. mensen die de hele dag gewerkt hebben willen even relaxed stoom kunnen afblazen en niet midden in een downtime zitten... ach ja.. gelukkig is er ook nog de nieuwe walking deadOuwehandje schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 18:30:
[...]
Downtime van 13,5 uur. Grootste onzin die ik heb meegemaakt... Belachelijk.
Valt destiny offline te spelen (daily)? Zo ja, hoe?
Ik doe vanavond me ps niet uit
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
samepraseodymium schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 18:47:
Mijn PS4 is ingelogd, maar na het selecteren van m'n character in Destiny krijg ik een foutmelding
is goedDeBierVampier schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 16:22:
[...]
Owow, link? hoezo eigenlijk?
[...]
Is het goed als ik je ook toevoeg? In het geval dat er dan een paar maten van mij online zijn zou het wel wat makkelijker moeten worden om aan een 6-man party te komen.
PSN: FreakGIB
helaas heeft vanavond dus niet zo heel veel zin

Verwijderd
Ze zijn het beste wapen om schilden mee weg te schieten. Dat is vooral in PVE belangrijk natuurlijk. In PvP kom je ze vaak tegen als een soort long range shotgun.tiguan schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 16:50:
Wat is er zo geweldig aan fusion rifles dan? Ik mijd die dingen altijd als de pest, je moet altijd wachten totdat ie opgeladen is voordat je kan schieten. Of hebben we het nu over een heel ander level?
Verder een prima game maar de inhoud van het MMO gebeuren had wel wat uitgebreider gemogen.
Oh echt? Dat komt goed van pas op Mars dan. Ben pas level 17.Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 19:14:
[...]
Ze zijn het beste wapen om schilden mee weg te schieten. Dat is vooral in PVE belangrijk natuurlijk. In PvP kom je ze vaak tegen als een soort long range shotgun.
Mocht dit echt zo zijn
Edit: Ik kan niet inloggen op Destiny
[ Voor 21% gewijzigd door TheMadd op 13-10-2014 19:38 ]
Wacht maar tot je je char moet selecteren, ik zit nu op poging 21

Dat wordt niks dus voor vanavondtha_crazy schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 19:36:
[...]
Wacht maar tot je je char moet selecteren, ik zit nu op poging 21
PSN & XBL: Denkoyugo
[ Voor 5% gewijzigd door tiguan op 13-10-2014 19:44 ]
serieus, zit gewoon te spelen hoorTheMadd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 19:35:
[...]
Mocht dit echt zo zijnzou t mooi zijn
... maar denk 't niet...
Edit: Ik kan niet inloggen op Destiny.. Naja inloggen kan ik wel.. totdat ik m'n class moet kiezen
Memories of yesterday, will grow, but never die
Verwijderd
Uitbreiding in de zin van betaalde DLC?Looney1984 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 19:17:
Ligt misschien aan mij, maar deze game heeft echt eeh uitbreiding nodig. Ben de bounties/raids etc nu best wel zat aan het worden!
Verder een prima game maar de inhoud van het MMO gebeuren had wel wat uitgebreider gemogen.
In dat geval is Bungie denk ik wel blij met je, spelers die na een maand al vragen om DLC waar ze geld voor willen neer leggen! Ideaale situatie lijkt me, goedkoper dan uitgebreide gratis patches uit te rollen.
Ben het wel eens dat er een strike etc bij mag komen, maar niet als betaalde DLC nu al. Ik zit nog in de fase van; Bungie blijf me zwaar overtuigen tot de eerste DLC en misschien koop ik het wel.
Moet wel zeggen dat ze de eerste maand al wel het een en ander goed hebben aan gepakt, en vind de game absoluut niet te karig voor de eerste maand.
1 raid....
Max 6 tegen 6
Niet zo gek veel multiplayer maps
Leaderboards ingame maken doen ze ook niet meer aan.
En geen lootcaves
[ Voor 16% gewijzigd door DrBob078 op 13-10-2014 20:06 ]
Ik denk dat veel mensen te veel verwachten van een game als destiny.. Kom op zeg.. we kopen soms games voor enkel 8-10 uur single playerVerwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 19:50:
[...]
Uitbreiding in de zin van betaalde DLC?
In dat geval is Bungie denk ik wel blij met je, spelers die na een maand al vragen om DLC waar ze geld voor willen neer leggen! Ideaale situatie lijkt me, goedkoper dan uitgebreide gratis patches uit te rollen.
Ben het wel eens dat er een strike etc bij mag komen, maar niet als betaalde DLC nu al. Ik zit nog in de fase van; Bungie blijf me zwaar overtuigen tot de eerste DLC en misschien koop ik het wel.
Moet wel zeggen dat ze de eerste maand al wel het een en ander goed hebben aan gepakt, en vind de game absoluut niet te karig voor de eerste maand.
Verwijderd
Nog een tip: match de kleur van de damage (void, solar of die ene blauwe) aan het schild van je tegenstander voor echte pret. Je ziet de kleur van je elemental damage in de mouse over als je op een wapen staat in het menu.tiguan schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 19:30:
[...]
Oh echt? Dat komt goed van pas op Mars dan. Ben pas level 17.
Voordeel van de friends storing op live is dat er geen premade groepjes zijn nu in pvp.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2014 20:56 ]
heb er al ruimt 120 uur in zitten en ben nu pas een beetje begonnen met een 2e character.TheMadd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 20:16:
[...]
Ik denk dat veel mensen te veel verwachten van een game als destiny.. Kom op zeg.. we kopen soms games voor enkel 8-10 uur single player... Nu moet ik zeggen dat ik echt al veeeeeel meer dan die 10 uur gespeeld heb, Destiny is niet zoals een MMO als WoW. Daar moet je uren grinden om je gear te krijgen, Destiny is slechts een shooter waarbij je gear kunt verzamelen
vermaak me nog steeds zeker met een groep de Raid doen is erg leuk ook Strikes en PvP samen doen is gezellig.
Kan ik beginnen met mijn warlock
Nee hoor, alleen de friends functie werkt niet.ShDT schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 20:57:
Xbox live ligt er ook even uit
http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status
Kwam net clanleden tegen in de tower
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Ha! Toevallig ook ja, maar wist dan weer niet dat psn eruit lagVerwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:32:
PSN ligt eruit, veel mensen hier uit eten geweest vanavond? Mijn vriendin noemde me vanavond attent, score! Morgenavond weer lekker PSen
Ben sinds vandaag eindelijk boven de 21 uit. Inmiddels level 25, en is ineens toch weer een stuk leuker. Nu even persoonlijk niet mogelijk om voice chat te gebruiken, maar solo nog maar even proberen naar 28 te gaan en dan te gaan raiden en met fireteam te knallen.
Destiny is bij uitstek een game die je met vrienden moet spelen, dusja..justifire schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:21:
[...]
Nee hoor, alleen de friends functie werkt niet.
Kwam net clanleden tegen in de tower
Helemaal mee eens, ik zit nu op 85 uur en erg goed naar me zin nog. Ik heb al weer zin in de raid deze week. Woensdag maar proberen begin te maken.FreakGIB schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:14:
[...]
heb er al ruimt 120 uur in zitten en ben nu pas een beetje begonnen met een 2e character.
vermaak me nog steeds zeker met een groep de Raid doen is erg leuk ook Strikes en PvP samen doen is gezellig.
En daar heb je dus die mooie tower voorShDT schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 23:07:
[...]
Destiny is bij uitstek een game die je met vrienden moet spelen, dusja..
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Hè waarom nou toch weer cheesenBunta schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 06:52:
Dagelijkse van gisteren was wel makkelijk te cheesen zeg! We waren met z'n tweeën aangezien de friendlist niet werkte. Eerst geprobeerd om boven te blijven staan in de Black Garden, bij de eerste baas ging het nog wel maar de rest was toch iets te gek. Daarna ben ik in die ring met dat hart gesprongen, en nog een sprong naar die ring er achter. Ice breaker erbij en knallen maar op z'n sweet spot.
Daarnaast begonnen aan exotic bounty Super Good Advice MG maar moet nu wachten op xur om wat te kopen.. Ammunition module nodig.
Scheelt dat ik gisteren voor 18:00 PS had opgestart met destiny, heb zonder problemen hele avond kunnen spelen
[ Voor 66% gewijzigd door Qualixo op 14-10-2014 08:35 ]
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Daar begin ik me zowiezo een beetje aan te irriteren. De rewards aan het eind van een missie... echt 0,0!
Krijg nooit wat. Soms met een beetje geluk een blauw dropje tijdens het spelen. Elke dag de bounties doen en de daily... Maar echt een rewards van niets nada noppes

PSN: Totumpaal
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Blijf momenteel steken op level 23.Michaelg schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 08:53:
Daily op lvl 28 doen...geeft iedere dag 2 shards
PSN: Totumpaal
Hoe breng je je tweede mannetje naar level 28? Ik wil mijn tweede poppetje ook gaan levelen.Denko schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 19:41:
hahaha, wist dat er onderhoud is, maar alsnog jammer. Wilde mijn 2e mannetje naar 28 helpen
Ik heb daarnaast best moeite mijn eerste mannetje te levelen. Heb afgelopen week serieus een dikke 24 uur gegamed (alle bounties doen en nog wat patrol en af en toe een strike) en ben nog niet vanguard rank 2 (dat is minstens nodig om wat legendary gear te kopen toch?).
Op de 360 kan/kon je alleen geen nieuwe vrienden toevoegen, verder werkte het primaShDT schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 23:07:
[...]
Destiny is bij uitstek een game die je met vrienden moet spelen, dusja..
Ik had nog niet eerder in dit topic gepost maar ook ik ben sinds een tijdje eigenaar van een PS4 met Destiny. Ik ben reeds level 26. Exo Hunter. Bevalt me wel aardig moet ik zeggen.
Ik heb me nog niet echt verdiept in de beste skills en items voor mijn mannetje en speel het spel zonder voorbereiding of research. Dus eigenlijk alles wat ik tegenkom is een verassing.
Een van de grotere verassingen was dat ik eergisteren bij het inleveren van mijn bounties een Exotic weapon bounty mocht kiezen. Nog nooit van gehoord of gezien. Dus ik heb toen op basis van de description maar de in mijn ogen makkelijkste gekozen
Gisteravond ook nog maar even een strike of 2/3 gedaan voor wat marks. Lever ik een van de bounties in die ik tijdens die strikes kon voltooien. Krijg ik weer een Exotic weapon quest! Vetttt. Deze keer maar wat research gedaan wat ik bij elke variant als wapen zou krijgen bij completion. Ik kon kiezen tussen een shotgun, een hand cannon en een pulse rifle. Deze keuze was snel gemaakt aangezien ik nog gebruik maak van blauwe wapens voor mijn regular combat. Ik ben dus voor Toland's Legacy gegaan met Bad Juju als reward.
Ik las vervolgens in een filmpje dat de kans ongeveer 2% is dat je deze quests krijgt. Ben ik daarmee super lucky of is deze kans inmiddels hoger geworden?
Ik zal van de week proberen de quests te voltooien voor Bad Juju. Klinkt in ieder geval als een bruut wapen. Zag ook dat deze een full auto upgrade heeft. Ik had via een Youtube filmpje gezien dat je helemaal geen weekly heroic of nightfall strike hoefde te doen en heb gelijk een Tiger Strike gedaan om het eerste deel van de quests te halen. Nu moet ik als vervolg stap 25 strikes voltooien
This.......Proqzor schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:32:
Woei,
Ik had nog niet eerder in dit topic gepost maar ook ik ben sinds een tijdje eigenaar van een PS4 met Destiny. Ik ben reeds level 26. Exo Hunter. Bevalt me wel aardig moet ik zeggen.
Ik heb me nog niet echt verdiept in de beste skills en items voor mijn mannetje en speel het spel zonder voorbereiding of research. Dus eigenlijk alles wat ik tegenkom is een verassing.
Een van de grotere verassingen was dat ik eergisteren bij het inleveren van mijn bounties een Exotic weapon bounty mocht kiezen. Nog nooit van gehoord of gezien. Dus ik heb toen op basis van de description maar de in mijn ogen makkelijkste gekozenUiteindelijk was dit dus de bounty: A Voice in the Wilderness. Dit leidde tot het canon dat Super Good Advice heet. Mijn eerste Exotic. Best wel bruut ding.
Gisteravond ook nog maar even een strike of 2/3 gedaan voor wat marks. Lever ik een van de bounties in die ik tijdens die strikes kon voltooien. Krijg ik weer een Exotic weapon quest! Vetttt. Deze keer maar wat research gedaan wat ik bij elke variant als wapen zou krijgen bij completion. Ik kon kiezen tussen een shotgun, een hand cannon en een pulse rifle. Deze keuze was snel gemaakt aangezien ik nog gebruik maak van blauwe wapens voor mijn regular combat. Ik ben dus voor Toland's Legacy gegaan met Bad Juju als reward.
Ik las vervolgens in een filmpje dat de kans ongeveer 2% is dat je deze quests krijgt. Ben ik daarmee super lucky of is deze kans inmiddels hoger geworden?
Ik zal van de week proberen de quests te voltooien voor Bad Juju. Klinkt in ieder geval als een bruut wapen. Zag ook dat deze een full auto upgrade heeft. Ik had via een Youtube filmpje gezien dat je helemaal geen weekly heroic of nightfall strike hoefde te doen en heb gelijk een Tiger Strike gedaan om het eerste deel van de quests te halen. Nu moet ik als vervolg stap 25 strikes voltooienWordt nog wat..
lever elke dag alle bounty's in, helemaal niks
haha maar leuk verhaaltje om te lezen! hoop dat je er plezier in blijft houden!
Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip
ik ben ook met die bounty bezigProqzor schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:32:
Woei,
Een van de grotere verassingen was dat ik eergisteren bij het inleveren van mijn bounties een Exotic weapon bounty mocht kiezen. Nog nooit van gehoord of gezien. Dus ik heb toen op basis van de description maar de in mijn ogen makkelijkste gekozenUiteindelijk was dit dus de bounty: A Voice in the Wilderness. Dit leidde tot het canon dat Super Good Advice heet. Mijn eerste Exotic. Best wel bruut ding.
Ik zal van de week proberen de quests te voltooien voor Bad Juju. Klinkt in ieder geval als een bruut wapen. Zag ook dat deze een full auto upgrade heeft. Ik had via een Youtube filmpje gezien dat je helemaal geen weekly heroic of nightfall strike hoefde te doen en heb gelijk een Tiger Strike gedaan om het eerste deel van de quests te halen. Nu moet ik als vervolg stap 25 strikes voltooienWordt nog wat..
die 25 strikes is makelijk gewoon die strike aarde old russia doen die is makelijk en snel te doen
ben nu bezig met de laatste stap 10000 punten halen in de cruisible zit nu pas rond de 3000 punten
Yup, daarna moet je nog een dingetje bij Xur halen dus zorg ervoor dat je die 25 strikes voor zondag ochtend gehaald hebt. Daarna komt het meest irritante, 10K punten halen in de crucible. Warlock kills geven 75 punten, andere guardians 25.... (ik haat crucibleProqzor schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:32:
Woei,
Je mag je best lucky rekenen,Proqzor schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:32:
Woei,
Ik heb er 120 uur in zitten en pas 1 exotic bounty! (Ook voor Bad Juju)
Voor 25 strikes is het het makkelijkst om handmatig de Nexus te starten (dus níet via de Strike Playlist)
Als je telkens doorrent naar de baas kan je dit héél snel halen.
Mocht er iemand een snipperdag hebben, laat even weten wat de nieuwe strikes zijn.
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Raid - Vault of Glass
Templar Encounter
-Kill volume added to sniper platforms to prevent players from sitting on top of them
-Relic is now removed and respawned if the holder leaves the playable area
Weapons
General
Fixed some issues related to quick weapon swapping
Auto Rifles
Base Damage decreased by 2%
Reduced Precision Damage multiplier from 1.50 -> 1.25 (head shot bonus)
Stability decreased by 4% - 17% (driven by stat value)
Hand Cannons
In-air accuracy now increased
Scout Rifles
Base damage increased by 6%
Damage vs. Combatants increased by 6% - 25% (based on tier)
Improved target acquisition, plus additional recoil tuning.
Shotguns
Decreased base damage at maximum range (falloff) by 20%
Shot Package Perk now has a slightly wider cone of fire
The Rangefinder and Shot Package perks are now mutually exclusive
Exotic Weapons
Vex Mythoclast
Base Damage decreased by 34%
Increased Precision Damage multiplier from 1.25 -> 1.50 (headshot bonus)
Pocket Infinity
Enhanced Battery Perk has now been replaced with the Speed Reload Perk
http://goo.gl/ONNjYe
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
psn: TheFatMexican
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
tja, heb dit wapen zelf niet maar wil er wel wat over zeggen: een exotic wapen zou speciaal moeten zijn en voelen. dat dit OP is in PVP kan ik begrijpen. maar veel spelers willen het wapen ook pve gebruiken. met maar drie kogels lijkt me dit onmogelijk. Wel zuur voor de mensen die net deze wapens hebben gemaxed en dat het nu generf gaat worden. verbaasd me wel dat ze niet de ice breaker hebben gepatchtJebus4life schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:30:
Wtf wat een zieke nerf op pocket infinity, nu is de max magazine size 3... Daar heb je toch absoluut niks aan in PVE

Gisteren stond ik in m'n eentje Defend the Warsat te doen op de maan en de 2 vreemden die toevallig in de buurt waren kreeg 1 daarvan een shard, de andere een shard EN een energy! WTF? Daar was ik wel erg goed ziek van zeg
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Glitch op moon waardoor spelers in een gebied kunnen komen die nu nog is afgesloten?
DLC?
Is dit ook de plek om mensen te zoeken om toe te voegen voor friends om oa de raid mee te doen?
Op PS4 zijn een vriend en ik namelijk op zoek naar een groep om de raid mee te doen.
Mijn PSN is: Francis_Devil
Ik heb een lvl 28 titan en vriend heeft een lvl 28 warlock.
Inderdaad, in PvP is dit ding gewoon echt zwaar OP (een fusion rifle die als auto rifle schiet, kan nu niet bepaald ontkennen dat dat gewoon niet eerlijk is). maar in PvE is hij door z'n lange charge time nu niet echt bruikbaar meer denk ik)Raw Kip schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:34:
[...]
tja, heb dit wapen zelf niet maar wil er wel wat over zeggen: een exotic wapen zou speciaal moeten zijn en voelen. dat dit OP is in PVP kan ik begrijpen. maar veel spelers willen het wapen ook pve gebruiken. met maar drie kogels lijkt me dit onmogelijk. Wel zuur voor de mensen die net deze wapens hebben gemaxed en dat het nu generf gaat worden. verbaasd me wel dat ze niet de ice breaker hebben gepatcht
Waarom word Destiny dan bestempeld als revultionair? Ik kan me nl nog heel goed de eerste filmpjes herinneren waarbij dit gezegd werd.TheMadd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 20:16:
[...]
Ik denk dat veel mensen te veel verwachten van een game als destiny.. Kom op zeg.. we kopen soms games voor enkel 8-10 uur single player... Nu moet ik zeggen dat ik echt al veeeeeel meer dan die 10 uur gespeeld heb, Destiny is niet zoals een MMO als WoW. Daar moet je uren grinden om je gear te krijgen, Destiny is slechts een shooter waarbij je gear kunt verzamelen
Dit spel is tot nu toe verreweg van dat.
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
volgens mij heeft hij geen lange charge time hij schiet als een scout/pulse rifle maar dan met Fusion bulletsJebus4life schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:02:
[...]
Inderdaad, in PvP is dit ding gewoon echt zwaar OP (een fusion rifle die als auto rifle schiet, kan nu niet bepaald ontkennen dat dat gewoon niet eerlijk is). maar in PvE is hij door z'n lange charge time nu niet echt bruikbaar meer denk ik)
alleen nu met 34% minder damage.
denk dat we in PvP misschien nu meer speles krijgen met een Scout en hand cannons
[ Voor 7% gewijzigd door FreakGIB op 14-10-2014 11:06 ]
Maar alsnog, in PvE is de mythoclast niet echt OP ofzo... Ik snap niet waarom bungie het niet alleen nerft voor PvP..Jebus4life schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:02:
[...]
Inderdaad, in PvP is dit ding gewoon echt zwaar OP (een fusion rifle die als auto rifle schiet, kan nu niet bepaald ontkennen dat dat gewoon niet eerlijk is). maar in PvE is hij door z'n lange charge time nu niet echt bruikbaar meer denk ik)
Dit heet marketingAudione0 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:05:
[...]
Waarom word Destiny dan bestempeld als revultionair? Ik kan me nl nog heel goed de eerste filmpjes herinneren waarbij dit gezegd werd.
Ik ga me voortaan niet meer in de hype laten meesleuren, heb dat na dit spel wel geleerd
Gaat over Pocket InfinityFreakGIB schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:06:
[...]
volgens mij heeft hij geen lange charge time hij schiet als een scout/pulse rifle maar dan met Fusion bullets
alleen nu met 34% minder damage.
denk dat we in PvP misschien nu meer speles krijgen met een Scout en hand cannons
daarom heb ik ook vanaf begin af aan niks willen weten en niks willen zien van het speljesse111 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:07:
[...]
Dit heet marketing
Ik ga me voortaan niet meer in de hype laten meesleuren, heb dat na dit spel wel geleerd
kon alleen maar meevallen dus!
oke
dus deze wapens krijgen we binnenkort ook aangeboden bij Xur
wat is nu nog de reden om de Raid op hard te doen
alleen voor de Raid Helm ?
Where's mah Thorn buff?Michaelg schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:10:
Zo dan. Nieuwe hotfix :
Raid - Vault of Glass
Templar Encounter
-Kill volume added to sniper platforms to prevent players from sitting on top of them
-Relic is now removed and respawned if the holder leaves the playable area
Weapons
General
Fixed some issues related to quick weapon swapping
Auto Rifles
Base Damage decreased by 2%
Reduced Precision Damage multiplier from 1.50 -> 1.25 (head shot bonus)
Stability decreased by 4% - 17% (driven by stat value)
Hand Cannons
In-air accuracy now increased
Scout Rifles
Base damage increased by 6%
Damage vs. Combatants increased by 6% - 25% (based on tier)
Improved target acquisition, plus additional recoil tuning.
Shotguns
Decreased base damage at maximum range (falloff) by 20%
Shot Package Perk now has a slightly wider cone of fire
The Rangefinder and Shot Package perks are now mutually exclusive
Exotic Weapons
Vex Mythoclast
Base Damage decreased by 34%
Increased Precision Damage multiplier from 1.25 -> 1.50 (headshot bonus)
Pocket Infinity
Enhanced Battery Perk has now been replaced with the Speed Reload Perk
http://goo.gl/ONNjYe
Ach iig die mythoclast generfed, holy shit dat ding was sterk in pvp.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ik krijg vaak later nog een shard ofzo via de mail toegezonden. Was dit bij jou ook het geval?Terryb47 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:35:
Hmm, ik vraag me eigenlijk af hoe dat nou zit met beloningen bij Public Events? Zit daar een max per dag op? Ik dacht dat je altijd random 1 item kon krijgen of niets (ik krijg vaak niets maar als ik wat krijg is het meestal ascendant energy...)
Gisteren stond ik in m'n eentje Defend the Warsat te doen op de maan en de 2 vreemden die toevallig in de buurt waren kreeg 1 daarvan een shard, de andere een shard EN een energy! WTF? Daar was ik wel erg goed ziek van zeg
Volgens mij is het gewoon een kansberekening. Net zoals rewards bij het einde van een strike en met engrams.
Ik heb nog geen legendary engram mogen vinden. Tijdens strikes al verschillende meldingen gezien dat anderen wel een legendary engram vonden.
dit, het spel voelt bijna beta aan door de problemen of het ontbreken van hele basic dingen (als matchmaking, voice opties, trading. slechte in-game informatie voorziening...om nog maar te zwijgen over het belabberde verhaal - dat is echt ontzettend slecht uitgewerkt. Daarom begrijp ik de lage scores heel goed, want dat is de keiharde realiteit.Audione0 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:05:
[...]
Waarom word Destiny dan bestempeld als revultionair? Ik kan me nl nog heel goed de eerste filmpjes herinneren waarbij dit gezegd werd.
Het is alsof Bungie niet de game heeft mogen maken die zij wilden en ontzettend veel beperkingen heeft opgelegd gekregen, degenen die Halo hebben gespeeld zijn veel beter gewend en mogen echt meer verwachten van de studio. Het is toch van de zotte dat ze nu wekelijks zitten te "patchen" om zaken te herstellen? Een game als deze zou maandenlang speel plezier moeten opleveren zonder dat je voor uitbreidingen moet betalen. Wat je nu krijgt is veel te weinig. Het moet niet zo zijn dat je binnen 2 weken alles al hebt gedaan, . Dat mensen dan roepen dat ze 100 uur met Destiny hebben vermaakt tov een single player game van 10uur: Ik zeg kwaliteit over kwantiteit.
wat is sterk in PVPye-roon schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:18:
[...]
Where's mah Thorn buff?
Ach iig die mythoclast generfed, holy shit dat ding was sterk in pvp.
ik heb dat wapen zelf ook niet en presteer al helemaal niet goed in PVP
maar ik ga ook dood met 1 shot van een shotgun of een Fusion Rifle
gisteren had ik geluk ik had een mooie sniper plek gevonden ( ja ik vind snipen leuk)
en gebruikte de Ice Breaker ik had veel geluk en meer dan 10 kills
ja zat onzichtbaar op een mooie plek maar is dat nu ook OP ?
ik gebruik toch mijn skills zoals ze bedoelt zijn
Eerste public event op een dag geeft altijd een beloning bij de postmaster. Dit kan een mote, coin, shard of energy zijn.Proqzor schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:27:
[...]
Ik krijg vaak later nog een shard ofzo via de mail toegezonden. Was dit bij jou ook het geval?
Volgens mij is het gewoon een kansberekening. Net zoals rewards bij het einde van een strike en met engrams.
Ik heb nog geen legendary engram mogen vinden. Tijdens strikes al verschillende meldingen gezien dat anderen wel een legendary engram vonden.
In het begin kreeg ik bij sommige public events ook wel regelmatig een bonus shard of energy (meteen na completion). Maar op m'n hunter gebeurt dat vrijwel nooit meer. Ben onlangs een nieuwe character begonnen en hoewel ik daar niet bij elke public event een bonus shard/energy kreeg, gebeurde het wel veel, veel vaker.
Sinds de Cryptarch patch zijn Legendary drops wel flink gedaald heb ik het idee..
ik kreeg gisteren voor het eerst een Exotic item uit een paarse engram: Plan C (Arc damage)

je hebt wel boots maar dat zijn geen legs.....
Het is niet 'met de buit ervan doorgaan', het feit dat iemand anders een shard of energy krijgt heeft 0,0 invloed op jouw kansen voor een bonus shard/energy.Terryb47 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:44:
Yup, ik krijg echt incidenteel een item tegenwoordig. Maar vind het gewoon onredelijk dat iemand die weinig tot niets bijdraagt toch met de buit ervan doorgaat.
Sinds de Cryptarch patch zijn Legendary drops wel flink gedaald heb ik het idee..
ik kreeg gisteren voor het eerst een Exotic item uit een paarse engram: Plan C (Arc damage)Ik heb echt helemaal niets met fusion rifles...
Zou mij niets verbazen als het met dlc zou bijkomenRaw Kip schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:46:
waarom heb je in destiny trouwens geen legs?
Nahhhh... De boots en je chest dekken al volledig je benenFireBladeX schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:50:
[...]
Zou mij niets verbazen als het met dlc zou bijkomen
Dat is sowieso wel een probleem met destiny. Niet dat andere mensen met je buit ervandoor gaan, maar dat de rewards die je krijgt totaal niet in verhouding staan met de moeite die je voor iets doet.Terryb47 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:44:
Yup, ik krijg echt incidenteel een item tegenwoordig. Maar vind het gewoon onredelijk dat iemand die weinig tot niets bijdraagt toch met de buit ervan doorgaat.
PSN: MrMistral
Ik kreeg toevallig gisteren m'n eerste legendary engram...was het een titan markProqzor schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:27:
[...]
Strike playlists doen gaat redelijk snel,ik heb er nu in totaal 38,5 uur in zitten en ik ben Vanguard Rank 2,25 en New Monarchy rank 1Cerebriform schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:55:
[...]
Ja, dit! Mijn vanguard rep kruiuipt vooruit, heb vorige week bijna 30 uur gespeeld, nu op rank 1 een een-derde. Patrol en bounties zijn echt het saaiste wat er is.
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Dat bedoel ik, je voelt je gewoon bestolen. Bij pvp heb ik er minder moeite mee, want die speler met 0.2 k/d doet tenminste mee. Maar bij public events hoef je in principe alleen maar aanwezig te zijn in de map?MrMistral schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:53:
[...]
Dat is sowieso wel een probleem met destiny. Niet dat andere mensen met je buit ervandoor gaan, maar dat de rewards die je krijgt totaal niet in verhouding staan met de moeite die je voor iets doet.
Je kan het beste bounties doen. Of bounties in strikes halen. Zoals die shard bounties waarbij je op een planeet 200 items moet halen door mobs te killen.ijskonijn schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:58:
[...]
Ik kreeg toevallig gisteren m'n eerste legendary engram...was het een titan marken om het nog erger te maken: ik speel als hunter
[...]
Strike playlists doen gaat redelijk snel,ik heb er nu in totaal 38,5 uur in zitten en ik ben Vanguard Rank 2,25 en New Monarchy rank 1
Van goede vanguard bounties krijg je iets van 100 reputation. Ik had vrij snel en eenvoudig rank 2 bij vanguard. Had nog niet eens voldoende marks om een legendary te kunnen kopen.
**EDIT**
DIT:
Ik sluit me hier volledig bij aan. Ik heb bij Destiny het gevoel dat ik een single player game aan het spelen ben. Misschien komt bij raids wat samenwerking kijken maar bij strikes is het gewoon een single player level. Je bent misschien samen met twee anderen echter communiceer je daar niet mee en doet iedereen toch maar waar die zelf zin in heeft.Terryb47 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:30:
[...]
dit, het spel voelt bijna beta aan door de problemen of het ontbreken van hele basic dingen (als matchmaking, voice opties, trading. slechte in-game informatie voorziening...om nog maar te zwijgen over het belabberde verhaal - dat is echt ontzettend slecht uitgewerkt. Daarom begrijp ik de lage scores heel goed, want dat is de keiharde realiteit.
Het is alsof Bungie niet de game heeft mogen maken die zij wilden en ontzettend veel beperkingen heeft opgelegd gekregen, degenen die Halo hebben gespeeld zijn veel beter gewend en mogen echt meer verwachten van de studio. Het is toch van de zotte dat ze nu wekelijks zitten te "patchen" om zaken te herstellen? Een game als deze zou maandenlang speel plezier moeten opleveren zonder dat je voor uitbreidingen moet betalen. Wat je nu krijgt is veel te weinig. Het moet niet zo zijn dat je binnen 2 weken alles al hebt gedaan, . Dat mensen dan roepen dat ze 100 uur met Destiny hebben vermaakt tov een single player game van 10uur: Ik zeg kwaliteit over kwantiteit.
Het feit dat je niet eens een soort van general chat hebt vind ik al belachelijk. Boeiend dat typen met een controller lang duurt. Je hebt ook genoeg spelletjes op je telefoon waar je met elkaar kan communiceren en typen op de telefoon gaat nou ook weer niet super snel.
Ik heb Halo 1 13 keer uitgespeeld. Ik heb er misschien zelfs wel een beetje spijt van dat ik een ps4 heb gekocht en geen XBOX ONE. Helemaal vanwege die nieuwe Halo met alle prequals in één. De kwaliteit van Destiny t.o.v. Halo is echt heeeeeeel erg ver te zoeken. Dan te bedenken dat Halo grotendeels een single player game is.
Ik heb heel erg het gevoel dat Activision hier achter zit. Net zoals bij Diablo 3. Dat spel is totaal verprutst doordat ze een of ander waardeloos verdienmodel er oplos hebben gelaten met die Auction House. Die auction house heeft vervolgens het hele spel verpest.
[ Voor 62% gewijzigd door Proqzor op 14-10-2014 12:14 ]
Ik kan het niet meer met je eens zijn. Veel meer van Destiny verwacht.Proqzor schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:07:
[...]
Je kan het beste bounties doen. Of bounties in strikes halen. Zoals die shard bounties waarbij je op een planeet 200 items moet halen door mobs te killen.
Van goede vanguard bounties krijg je iets van 100 reputation. Ik had vrij snel en eenvoudig rank 2 bij vanguard. Had nog niet eens voldoende marks om een legendary te kunnen kopen.
**EDIT**
DIT:
[...]
Ik sluit me hier volledig bij aan. Ik heb bij Destiny het gevoel dat ik een single player game aan het spelen ben. Misschien komt bij raids wat samenwerking kijken maar bij strikes is het gewoon een single player level. Je bent misschien samen met twee anderen echter communiceer je daar niet mee en doet iedereen toch maar waar die zelf zin in heeft.
Het feit dat je niet eens een soort van general chat hebt vind ik al belachelijk. Boeiend dat typen met een controller lang duurt. Je hebt ook genoeg spelletjes op je telefoon waar je met elkaar kan communiceren en typen op de telefoon gaat nou ook weer niet super snel.
Ik heb Halo 1 13 keer uitgespeeld. Ik heb er misschien zelfs wel een beetje spijt van dat ik een ps4 heb gekocht en geen XBOX ONE. Helemaal vanwege die nieuwe Halo met alle prequals in één. De kwaliteit van Destiny t.o.v. Halo is echt heeeeeeel erg ver te zoeken. Dan te bedenken dat Halo grotendeels een single player game is.
Ik heb heel erg het gevoel dat Activision hier achter zit. Net zoals bij Diablo 3. Dat spel is totaal verprutst doordat ze een of ander waardeloos verdienmodel er oplos hebben gelaten met die Auction House. Die auction house heeft vervolgens het hele spel verpest.
Ik heb al behoorlijk wat uren in Destiny zitten, en heel erg veel public events mee gemaakt, en ik heb nog nooit iemand dit zien doen. Zodra er een public is, doet iedereen die mee wil doen gewoon mee. Wat mij betreft is dit ook een prima aanpak, zo hoef je niet altijd meteen vanaf het begin mee te doen, mocht je toevallig later aan komen. Bovendien, de publics zijn nou niet dermate moeilijk dat je ze niet kan solo'en. Behalve die ongelooflijk idiote 'Eliminate the target' events dan, die zijn echt belachelijk...Terryb47 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:03:
[...]
Dat bedoel ik, je voelt je gewoon bestolen. Bij pvp heb ik er minder moeite mee, want die speler met 0.2 k/d doet tenminste mee. Maar bij public events hoef je in principe alleen maar aanwezig te zijn in de map?hooguit een schot lossen van veilige afstand en dan verstoppen? Misschien moet ik dat eens testen op de devilwalker met een nieuwe karakter.
PS5 PSN: UnrealKazu
Het heet gewoon leg armor hoorRaw Kip schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:46:
waarom heb je in destiny trouwens geen legs?
met een plaatje van alleen boots:P
Ik ben het niet helemaal eens met je punten. Je moet je goed realiseren dat de medailles die je noemt keerzijden hebben!Terryb47 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:30:
[...]
dit, het spel voelt bijna beta aan door de problemen of het ontbreken van hele basic dingen (als matchmaking, voice opties, trading. slechte in-game informatie voorziening...om nog maar te zwijgen over het belabberde verhaal - dat is echt ontzettend slecht uitgewerkt. Daarom begrijp ik de lage scores heel goed, want dat is de keiharde realiteit.
Het is toch van de zotte dat ze nu wekelijks zitten te "patchen" om zaken te herstellen? Een game als deze zou maandenlang speel plezier moeten opleveren zonder dat je voor uitbreidingen moet betalen. Wat je nu krijgt is veel te weinig. Het moet niet zo zijn dat je binnen 2 weken alles al hebt gedaan, . Dat mensen dan roepen dat ze 100 uur met Destiny hebben vermaakt tov een single player game van 10uur: Ik zeg kwaliteit over kwantiteit.
Zo zorgt het gebrek aan een trade optie ervoor dat het zinloos is om accounts te hacken. Alle loot die je in de game ziet droppen is alleen voor jou, er kan letterlijk nooit iets mee gebeuren. Ook kan nu geen geld worden gemaakt met de verkoop van ingame items voor echt geld. Iedere speler is nu verplicht om aan de RNG slot machines te blijven trekken voor loot.
Het gebrek aan matchmaking voor sommige events scheelt juist een hoop frustratie, vooral wat betreft de weekly heroic, nightfall en de raid. Deze events kunnen enorm misgaan met randoms die onvoorzichtig zijn, wat een hoop frustratie voor alle betrokkenen kan opleveren. Voor mij heeft de noodzaak om zelf nieuwe PSN vriendjes te zoeken ervoor gezorgd dat ik nu een stuk of 8 toffe gasten in m'n friends list heb waar ik regelmatig mee speel. Ook hebben we sinds kort een eigen Destiny clan. Dit terwijl ik eerst alleen twee real life vrienden in m'n friends list had en louter single player games op de PS4 speelde.
Het gebrek aan voice comms en de mogelijkheid om mensen te kicken in matchmaking events zorgt ervoor dat niemand tegen het probleem aanloopt dat ze in de ogen van de anderen te langzaam spelen, te weinig kills maken, teveel doodgaan, etc, en daarom gekickt worden. Zoals het nu werkt kun je nooit door andere spelers worden gegrieft in Destiny.
De reden dat ze moeten patchen is om de balans optimaal te houden. Er zijn in Destiny veel meer variabelen die de gameplay beinvloeden; in tegenstelling tot Halo heb je te maken met de talents van de verschillende klassen en subclasses, wapens die op verschillende manieren kunnen worden aangepast en PVE en PVP online multiplayer die minder makkelijk kunnen worden gescheiden. En je wilt toch dat al deze systemen in PVP en PVE hetzelfde werken. In Halo was het zodoende relatief makkelijker om de balans te bereiken. Ik snap dan ook niet hoe je regelmatige patches in een online game zoals Destiny als nadeel kunt zien. Deze zorgen er toch voor dat de game voor iedereen en alle speelstijlen leuk blijft?
Matchmaking voor de daily heroic zou echter wel gewoon zsm. geintroduceerd moeten worden. Dit event is zelfs in je eentje prima te doen, laat staan met anderen. Eventueel kunnen ze ingeval van matchmaking voor de zekerheid ervoor zorgen dat je pas vanaf 27 de daily op 28 kunt doen.
Ook ben ik het wel helemaal eens met je punten over het gebrek aan verhaal en transparantie over de werking van de verschillende systemen.
[ Voor 9% gewijzigd door Arrahant op 14-10-2014 12:47 ]
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Bekijk voor de grap nog eens de E3 trailer.Terryb47 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:30:
[...]
YouTube: Official Destiny Gameplay Reveal Video
En vergelijk dat met de game die wij nu spelen. Compleet anders, helaas. De trailer laat doorschemeren dat er ooit een goed verhaal was, met veel droge humor. My cup of tea
De story was blijkbaar ooit belangrijk. Nu dat niet meer het geval is blijft er niets anders over dan grinden en farmen.
[ Voor 18% gewijzigd door C4D op 14-10-2014 12:35 ]
psn: lupusergo

Constructed: Silver || Limited: Silver
hhahahahaahahah +1
The Devils Lair
Epic - enemies are heavily shielded and highly aggressive in great numbers
Lightswitch - you get one shotted by melee attacks
Juggler - no ammo drops for equipped weapon, use those Ice Breakers!
Void Burn - void weapons do extra damage
Nightfall - If all players die you return to orbit and start over
Cheese spots:
During the hacking wave, go to the left, where the tanker is, and take pot shots from there, retreat if your health is low, enemies cannot follow you in there with maybe the exception of Thralls, let the fallen and hive fight each other
Devil Walker: Go the far back left and shoot at his legs with a void sniper for massive damage, adds can't touch you and only the devil walkers cannon can really hit you
Sepiks Prime: The room to the left of the entrance, hide in there and shoot away, be careful if you go downstairs to try to get another angle on sepiks as there are likely fallen majors down there waiting for you
hahaha redditjesse111 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:00:
Geen zin om te vertalen, iedereen kan wel prima engels op dit forum denk ik, dus bij deze de nightfall modifiers en cheese strats:
The Devils Lair
Epic - enemies are heavily shielded and highly aggressive in great numbers
Lightswitch - you get one shotted by melee attacks
Juggler - no ammo drops for equipped weapon, use those Ice Breakers!
Void Burn - void weapons do extra damage
Nightfall - If all players die you return to orbit and start over
Cheese spots:
During the hacking wave, go to the left, where the tanker is, and take pot shots from there, retreat if your health is low, enemies cannot follow you in there with maybe the exception of Thralls, let the fallen and hive fight each other
Devil Walker: Go the far back left and shoot at his legs with a void sniper for massive damage, adds can't touch you and only the devil walkers cannon can really hit you
Sepiks Prime: The room to the left of the entrance, hide in there and shoot away, be careful if you go downstairs to try to get another angle on sepiks as there are likely fallen majors down there waiting for you
wel nuttige info idd
Yup yup ^^ Niet iedereen op tweakers zit op reddit dus daarom copy pasta ik het maar hier heen ^^
Maar goed, dat was het niet alleen, gewoon ook alle andere punten die hier al tig keer zijn langsgekomen. Het spel is gewoon niet af, heb er me goed 4 weken mee vermaakt, maar nu is het tijd voor wat anders...
Wellicht komt ik over een jaar nog wel eens terug...als het spel dan nog wordt gespeeld
Goed advies: erger je aan het spel? Ruil hem in, of verkoop hem! Zoniet? Geniet er dan van!
tot over een jaar!atomix9 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:09:
Heb vorige week Destiny ingeruild bij GameMania. Was een inruil actie voor een Pre-Order. Volg het Destiny topic en alles wat erbij hoort nog met interesse. Ik ben blij dat ik het spel het ingeruild, ik doe niet meer mee aan die verkapte DLC die op de disc staat, daar ga ik dus niet voor betalen!
Maar goed, dat was het niet alleen, gewoon ook alle andere punten die hier al tig keer zijn langsgekomen. Het spel is gewoon niet af, heb er me goed 4 weken mee vermaakt, maar nu is het tijd voor wat anders...
Wellicht komt ik over een jaar nog wel eens terug...als het spel dan nog wordt gespeeld![]()
Goed advies: erger je aan het spel? Ruil hem in, of verkoop hem! Zoniet? Geniet er dan van!

haha
ach, zo heb ieder spel z'n gebreken, ooit Fifa gespeeld?
lach me al jaren achter elkaar helemaal suf om de bugs&glitches etc die er in zitten.
maar goed!
welk spel ga je nu spelen?
Nee nooit Fifa gespeeld, maar eens, elk spel heeft zijn bugs.Raw Kip schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:17:
[...]
ach, zo heb ieder spel z'n gebreken, ooit Fifa gespeeld?
lach me al jaren achter elkaar helemaal suf om de bugs&glitches etc die er in zitten.
maar goed!
welk spel ga je nu spelen?
Destiny is niet slecht, ik had er alleen meer van verwacht. Ik hoop dat ze tot inkeer komen en die verwachting waarmaken binnen een jaar. Ik zal dan zeker het spel weer aanslingeren (eerst ergens op de kop tikken weer)
Ga nu naar de nieuwe COD, ook niet alles, maar goed, er was niet zo veel keuze voor mijn interesse.
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2