Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e2thaj
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-01-2021
ja eens kost aardig vrije tijd 8)7 8)7
Scrisissszzz schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 08:41:
[...]

Probleem is dat wat je ook doet, je altijd wel iets vooruit komt. Het speelt gewoon lekker weg en met een vast team is het ook leuk om te doen. Alleen totaaaal niet..

Psn erikj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:25
Meer mensen gisteravond last gehad van disconnects? Heb nooit last gehad van disconnects en gisteren in de raid wel 10 tot 20 keer eruit gegooid :S ook fijn dat ik hierdoor dus loot van een bossfight heb gemist, vlak voordat we hem neer hadden wordt ik eruit gegooid :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-10 14:52
Amaze86 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 05:54:
[...]

Uh dus gauntlets zijn waardeloos als je lvl 30 niet kan bereiken daardoor (exotic dan)
zover ik weet en wat ik zelf heb gekregen.
Raid Gauntlets, Raid Chest, Raid Leg en een Exotic helm.
al de Raid Gear kan tot Light 30 net als de Exotic.
en maar dat weet ik niet zeker als je de Vault of Glass op hard speelt.
maak je kans om de Raid Helm te vinden maar dat weet ik dus niet zeker.

ik zie hier dat er zelfs nog andere Raid Gear is
http://www.reddit.com/r/D...id_gear_rewards_outlines/

op normal krijg je voor de hunter allemaal Mantic Gear
maar de Raid op hard is het allemaal Prime Gear :) nu be ik wel weer benieuwd hoe dat er uit ziet.

[ Voor 20% gewijzigd door FreakGIB op 13-10-2014 10:02 ]

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Ik was het gisteren zat om een exotic bounty in mijn lijst te hebben, dus heb ik em maar verwijderd.

Door eerst naar reddit te gaan, groep gevonden, in 30 min killde we Xyur, daarna Phogoth. Daarna hadden we alle 3 een thorn. Die zijn we gaan testen in de iron banner. 5 pvp bounties opgepakt. Aantal potjes later zeg ik: Guys, i'm doing 1 more then i have to eat. Ik word eerste dat rondje, krijg een primary weapon legenary engram. We gaan naar de toren. Ik decrypt dat wapen. Hello Monte Carlo. Daarna lever ik mijn 5 bounties in. Krijg ik na de 5de, vanguard missive. Dus nu ook onderweg naar Super Good Advice. Really.

Dus ja, nu nog een exotic bounty in m'n lijst. Ik was net blij weer 5 normale te kunnen doen per keer. Ach eerste wereld problemen.

Thorn is verbazingwekkend leuk in pvp. Kan niet wachten tot ik de pierce/dot effect unluck. Nu wachten op de thorn buff.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FreakGIB schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 09:56:
[...]
ik zie hier dat er zelfs nog andere Raid Gear is
http://www.reddit.com/r/D...id_gear_rewards_outlines/

op normal krijg je voor de hunter allemaal Mantic Gear
maar de Raid op hard is het allemaal Prime Gear :) nu be ik wel weer benieuwd hoe dat er uit ziet.
Je krijgt alleen maar prime ;)
De andere set is waarschijnlijk voor een andere raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Ereaser schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:54:
[...]

Je krijgt alleen maar prime ;)
De andere set is waarschijnlijk voor een andere raid.
ja zat net even te kijken bij mijn character en het is idd Prime wat ik draag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-10 14:49

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

ye-roon schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:39:
Ik was het gisteren zat om een exotic bounty in mijn lijst te hebben, dus heb ik em maar verwijderd.

Door eerst naar reddit te gaan, groep gevonden, in 30 min killde we Xyur, daarna Phogoth. Daarna hadden we alle 3 een thorn. Die zijn we gaan testen in de iron banner. 5 pvp bounties opgepakt. Aantal potjes later zeg ik: Guys, i'm doing 1 more then i have to eat. Ik word eerste dat rondje, krijg een primary weapon legenary engram. We gaan naar de toren. Ik decrypt dat wapen. Hello Monte Carlo. Daarna lever ik mijn 5 bounties in. Krijg ik na de 5de, vanguard missive. Dus nu ook onderweg naar Super Good Advice. Really.

Dus ja, nu nog een exotic bounty in m'n lijst. Ik was net blij weer 5 normale te kunnen doen per keer. Ach eerste wereld problemen.

Thorn is verbazingwekkend leuk in pvp. Kan niet wachten tot ik de pierce/dot effect unluck. Nu wachten op de thorn buff.
Ik ook gisteren m'n derde exotic bounty gehad en dit keer voor de Invictus gekozen. Kom dat wapen in PVP erg vaak tegen en het lijkt aardig OP. Als ik de bounty af heb, zal die wel generfd zijn... :)
Ik heb nog steeds de raid nog niet gedaan en ben toch wel erg benieuwd! Alleen jammer dat je er meteen 3/4 uren aan kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-06-2022
kan iemand mij vertellen wat ik fout doe? compleet elke dag de pve bounty's maar heb nog nooit een exotic bounty gekregen?

Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Raw Kip schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:27:
kan iemand mij vertellen wat ik fout doe? compleet elke dag de pve bounty's maar heb nog nooit een exotic bounty gekregen?
RNG haat je :P

Hier ook, elke dag bijna alle bounties op 2 chars, nog geen een voor een exotic gehad.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
Bokkie schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:28:
[...]

Hier ook, elke dag bijna alle bounties op 2 chars, nog geen een voor een exotic gehad.
"
ah oke, naja gelukkig wel van het weekend de Ice Breaker kunnen halen :D :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
SqueakyClean schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:24:
[...]

Ik ook gisteren m'n derde exotic bounty gehad en dit keer voor de Invictus gekozen. Kom dat wapen in PVP erg vaak tegen en het lijkt aardig OP. Als ik de bounty af heb, zal die wel generfd zijn... :)
Ik heb nog steeds de raid nog niet gedaan en ben toch wel erg benieuwd! Alleen jammer dat je er meteen 3/4 uren aan kwijt bent.
de tijd die je nodig hebt voor de Raid kan zo verschillend zijn
gisteren 2 keer de raid gedaan eerst een ander team geholpen met het laatste stukje was in 10 min klaar
daarna met een ander team een keer helemaal vanaf het begin ging heel snel tot we bij het laatste stukje kwamen en niet gehaald was uiteindelijk 24:00 en de meesten wilde naar bed.
kan dus heel raar lopen.
maar bij het laatste team hadden we 2 buitenlanders zonder Mic en een van hem deed maar wat
dus dat hielp ook niet echt mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjwild
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-10 18:17
[...]

Heb er al 3 gehad en alle 3 ook weer weggedaan. Crusable kan mij gestolen worden met de eisen voor de bounties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

SqueakyClean schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:24:
[...]

Ik kon helaas niet kiezen voor Invictus dit keer. Alleen voor de Bad Juju, Super Good Advice en nog eentje. Als ik invictus kon kiezen dan had ik die op zeker genomen. Maja, een infinite machine gun is ook leuk :)

Ik shotgun namelijk voornamelijk in pvp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Ik kreeg ze eigenlijk elke keer dat ik pvp bounties inleverde bij de bounty master. Maar ik doe zowel pve als pvp bounties.

Ik heb er 3 gehad, maar ze staan vooral in de weg met andere bounties. Ben wel blij dat ik die thorn bounty een keer heb afgemaakt, jammer dat de thorn zelf (nu nog) total crap is.

Het was wel fijn geweest als die exotic bounties geen reguliere bounty plek innamen.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-10 21:18
Ik heb die thorn uit frustie weg gesmeten. laastse pvp stuk is mateloos irritant.. +5 bij kill en -2 bij death schiet niet op. elke ronde maar paar puntjes erbij en als tegen zit met team verlies ik meer dan ik bij win..
Moet je al met meerdere spelers uit je groep doen dan alleen..

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryostorm
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-07 15:03
Qualixo schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:05:
Ik heb die thorn uit frustie weg gesmeten. laastse pvp stuk is mateloos irritant.. +5 bij kill en -2 bij death schiet niet op. elke ronde maar paar puntjes erbij en als tegen zit met team verlies ik meer dan ik bij win..
Die kan je makkelijk halen, wat ik gedaan heb ik met een maat een fireteam maken en dan rumble doen. Speel cruciable zoals normaal, maar als je je maat tegenkomt hem neerknallen. Of je spreekt steeds op dezelfde locatie af, je knal hem neer rince repeat, Alle extra kills zijn mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-10 21:09
Ik ben helemaal fan van de Ice Breaker. Heerlijke sniper. Op mijn warlock nu een legendary hand cannon The Devil You Know, de exotic sniper Ice Breaker en legendary rocket launcher Steel Oracle Z-11 (met 3~4 rockets zonder te hoeven reloaden). Dit werkt extreem goed samen met mijn huidige armor door quick reload hand cannon en carry more ammo voor hand cannon en heavy. Plus ik heb door kills met de hand cannon en melee een snellere cooldown van grenades waardoor ik redelijk hard can spammen met nades.

Ik had niet gedacht dat ik met hand cannons zou spelen, maar na wat oefenen zijn het gewoon bijna allemaal one-shot kills en anders bij hogere levels 2 schoten. Vervolgens met 'unlimited' ammo op de sniper en voor crisis management en bosses de rocket launcher. Heb mijn balans wel gevonden voor mijn warlock.

Met mijn vault vol met ander spul denk ik mijn Titan (nu level 13) straks te outfitten met de exotic assualt rifle Monte Carlo de legendary Supremacy queen sniper en de legendary machine gun Zombie Apocalypse. Ook een prima setup, mits de monte carlo geupgrade is.

Iemand die een betere balans setup heeft of denkt te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Invictus? Ik denk dat jullie de Invective bedoelen? :P

En een raid heeft bij mij nog niet langer dan 3 uur geduurd. Snelste was 1 uur en 40 min met pauzes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryostorm
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-07 15:03
Xecuter NL schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:08:
Ik ben helemaal fan van de Ice Breaker. Heerlijke sniper. Op mijn warlock nu een legendary hand cannon The Devil You Know, de exotic sniper Ice Breaker en legendary rocket launcher Steel Oracle Z-11 (met 3~4 rockets zonder te hoeven reloaden). Dit werkt extreem goed samen met mijn huidige armor door quick reload hand cannon en carry more ammo voor hand cannon en heavy. Plus ik heb door kills met de hand cannon en melee een snellere cooldown van grenades waardoor ik redelijk hard can spammen met nades.

Ik had niet gedacht dat ik met hand cannons zou spelen, maar na wat oefenen zijn het gewoon bijna allemaal one-shot kills en anders bij hogere levels 2 schoten. Vervolgens met 'unlimited' ammo op de sniper en voor crisis management en bosses de rocket launcher. Heb mijn balans wel gevonden voor mijn warlock.

Met mijn vault vol met ander spul denk ik mijn Titan (nu level 13) straks te outfitten met de exotic assualt rifle Monte Carlo de legendary Supremacy queen sniper en de legendary machine gun Zombie Apocalypse. Ook een prima setup, mits de monte carlo geupgrade is.

Iemand die een betere balans setup heeft of denkt te hebben?
Ik dacht net alles voor elkaar te hebben met mijn suros, the last boss en hezen rocketlauncher. Dropt er gisteren een solar scout riffle van atheon. Ik had juist niet de icebreaker gekocht, omdat mijn main al een exotic was en ik een exotic armor nodig had (voidfang). Gawd heb ik nu een spijt zeg :(. Mag overigens niet klagen, heb nog een patience en time liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Qualixo schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:05:
Ik vond het eigenlijk wel meevallen. Het heeft me een effectieve pvp manier geleerd. Als hunter was ik voor deze challange afhankelijk van special en heavy weapons. Ik had gelukkig een mooie void shotgun. Als blademaster met: ff bukken en je gaat stealth. Eerste paar matches gingen crap. Maar toen ik de sweet spot van me shotgun gevonden had eindigde ik vaak gewoon boven aan het score bord (depending on the map).

Sindsdien speel ik veel met shotty en stealth. Erg fijn, plus ik haal goede scores.

Als warlock is deze denk het makkelijkst te halen, void ultimate, void nade, void melee, void wapen. Als defender titan is het ook wel te doen, met void melee en void nade.

Eerst baalde ik ook dat de game me in een bepaalde stijl duwde, maar toen ik die stijl doorhad, manomanoman, heerlijk die crucible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
ye-roon schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:22:
[...]

Ik vond het eigenlijk wel meevallen. Het heeft me een effectieve pvp manier geleerd. Als hunter was ik voor deze challange afhankelijk van special en heavy weapons. Ik had gelukkig een mooie void shotgun. Als blademaster met: ff bukken en je gaat stealth. Eerste paar matches gingen crap. Maar toen ik de sweet spot van me shotgun gevonden had eindigde ik vaak gewoon boven aan het score bord (depending on the map).

Sindsdien speel ik veel met shotty en stealth. Erg fijn, plus ik haal goede scores.

Als warlock is deze denk het makkelijkst te halen, void ultimate, void nade, void melee, void wapen. Als defender titan is het ook wel te doen, met void melee en void nade.

Eerst baalde ik ook dat de game me in een bepaalde stijl duwde, maar toen ik die stijl doorhad, manomanoman, heerlijk die crucible.
En was de RNG-god ook nog een beetje lief voor je? had je nog wat leuks gekregen tijdens deze bounty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de Thorn niet eens zo heel slecht. Heb wel een rare die beter is in alle opzichte maar Thorn is sexy dus die gebruik ik af en toe. Nu wachten op de buffs. Zelfde verhaal met de Bad Juju.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
Cryostorm schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:15:
[...]

Ik dacht net alles voor elkaar te hebben met mijn suros, the last boss en hezen rocketlauncher. Dropt er gisteren een solar scout riffle van atheon. Ik had juist niet de icebreaker gekocht, omdat mijn main al een exotic was en ik een exotic armor nodig had (voidfang). Gawd heb ik nu een spijt zeg :(. Mag overigens niet klagen, heb nog een patience en time liggen :P
Ja ik moet ook zeggen dat dit voor nu de setup is zonder specifieke raid gear...dat heb ik nog niet, muv de raid boots voor mn warlock: hezen tread

Zou graag wat raid weapons willen scoren en wellich dat de setup er dan anders uit komt te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:25:
Ik vind de Thorn niet eens zo heel slecht. Heb wel een rare die beter is in alle opzichte maar Thorn is sexy dus die gebruik ik af en toe. Nu wachten op de buffs. Zelfde verhaal met de Bad Juju.
Ik heb thorn gister gekregen; nog niet ge-upgrade maar m'n 'The Devil You Know' speelt toch echt een heel stuk fijner. Klein magazijn is irritant (en hij is lelijk 8)7).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wussie schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:30:
[...]

Ik heb thorn gister gekregen; nog niet ge-upgrade maar m'n 'The Devil You Know' speelt toch echt een heel stuk fijner. Klein magazijn is irritant (en hij is lelijk 8)7).
Ja, goed is hij niet. Misschien met de Mark of Devourer iets beter. Maar lelijk niet hoor ;o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
[...]

Ik doe ook bijna dagelijks alle bounties op m'n main char, ondertussen al 4 exotic bounties gehad :+.
Thorn, Bad Juju, Pocket Infinity en Super Good Advice (nu mee bezig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
Wussie schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:32:
[...]

Ik doe ook bijna dagelijks alle bounties op m'n main char, ondertussen al 4 exotic bounties gehad :+.
Thorn, Bad Juju, Pocket Infinity en Super Good Advice (nu mee bezig).
Gister voor het eerst een exotic bounty gekregen na het inleveren van 3 bounties in 1 keer. Was ook de eerste keer dat ik er meer dan 2 in 1 keer inleverde...

Lever je die meerdere bounties in 1 keer in? Misschien dat dat de trigger is?

[ Voor 0% gewijzigd door Xecuter NL op 13-10-2014 12:36 . Reden: 3->2 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
Xecuter NL schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:34:
[...]

Gister voor het eerst een exotic bounty gekregen na het inleveren van 3 bounties in 1 keer. Was ook de eerste keer dat ik er meer dan 3 in 1 keer inleverde...

Lever je die meerdere bounties in 1 keer in? Misschien dat dat de trigger is?
leverde er gister vijf tegelijk in, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Trigger is rng.

Gewoon bounties doen, exotics komen vanzelf, of niet :P
Gewoon niet te lang over nadenken

[ Voor 19% gewijzigd door Bokkie op 13-10-2014 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3dd3k
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-07 06:39
Ik krijg ze door min 4 bounty's in te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-10 10:45

ijskonijn

Now MOVE!

Ik kreeg er ene toen ik 3 bounties had ingeleverd. Super Good Advice gepakt. Moet nog ongeveer 200 kills met een machine gun (van de 500 die je in totaal moet halen) en dan heb ik 'm.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ouwehandje
  • Laatst online: 22:54
t3dd3k schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:39:
[...]

Ik heb er een gekregen toen ik 2 bounties inleverde, dit is dus complete bullshit.

PSN: DoubleDutchh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aantal bounty's heeft dus volgens mij geen enkele invloed. Kreeg zaterdag voor het eerst de keuze uit 3 exotic bounty's. Dit na inleveren van 3 afgeronde bounty's. Heb uiteindelijk diegene voor Super Good Advise gekozen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee precies. Heb er al tig ingeleverd.
5 tegelijk 3 tegelijk. 30 bounties in 3 dagen. Nog helemaal niks.

Gelukkig is Xur er nog!
Maar zou ook graag eens aan een exotic bountie willen beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ergens gelezen dat er een 2% kans bestaat om een exotic bounty te krijgen tijdens het inleveren. Maakt dus inderdaad niet uit hoeveel je er tegelijk doet, de kans blijft hetzelfde, alleen heb je dan 3 of 4 keer een 2% kans op een exotic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3dd3k
Ouwehandje schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:45:
[...]

Ik heb er een gekregen toen ik 2 bounties inleverde, dit is dus complete bullshit.
O ik lieg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-09 19:22
t3dd3k schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:39:
[...]

Het verhaal gaat dus dat de hoeveelheid bounties die je inlevert de kans op een exotic bounty vergroot. De bounties die ik gekregen heb (vier stuks) ook allemaal zichtbaar nadat ik drie of vier tegelijk had gecashed, behalve eentje.die kreeg ik bij het inleveren van maar één bounty! Dus ja, in principe maakt het niet echt uit en is het blijkbaar maar een gevoels kwestie.

Nou kreeg ik dit weekend m'n eerste raid gear, dit ventje kan dus weer overnieuw beginnen met armor levelen...... Ach, het houdt je van de straat he :P. Verder ben ik aardig op weg om mijn Ice Breaker te maxen.

Gisteren trouwens nog een beetje heerlijke chest run gehad met z'n drieën bij de Ishtar Academy. Toch even 100+ Spirit Bloom's kunnen scoren in een korte tijd.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-10 22:39
De conclusie die je aan je bevindingen hebt verbonden (meer bounties tegelijk = hogere kans op exotic bounty) is bullshit. We geloven heus wel dat je op die manier toevallig een exotic bounty hebt gekregen ;)

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Bunta schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:55:
[...]
...
Gisteren trouwens nog een beetje heerlijke chest run gehad met z'n drieën bij de Ishtar Academy. Toch even 100+ Spirit Bloom's kunnen scoren in een korte tijd.
Damn... uitleg? Link?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-09 19:22
Ik maak vanavond wel even een filmpje voor je. Of ik stream het op twitch.tv user GodShieldRevs. Mocht je een Xbox One hebben kan ik het ook laten zien. Eerst deed ik die run alleen maar met drie man gaat het helemaal geweldig, je kan dan allemaal richting de plaatsen waar de kistjes staan op die grote binnenplaats daar. Vele malen sneller als solo doen.

Kan je eigenlijk een minuut of vijf eecorden met de Xbox? Nog nooit gedaan eigenlijk.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Wat betreft het 'vinden' van een exotic bounty.. Je moet het gewoon aankaarten op dit forum en je frustratie uitten over het feit dat je er nog geen hebt gekregen. Één dag later ontvang je je exotic bounty. Althans, deze methode heeft voor mij gewerkt :+

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Bunta schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:01:
Ik maak vanavond wel even een filmpje voor je. Of ik stream het op twitch.tv user GodShieldRevs. Mocht je een Xbox One hebben kan ik het ook laten zien. Eerst deed ik die run alleen maar met drie man gaat het helemaal geweldig, je kan dan allemaal richting de plaatsen waar de kistjes staan op die grote binnenplaats daar. Vele malen sneller als solo doen.

Kan je eigenlijk een minuut of vijf eecorden met de Xbox? Nog nooit gedaan eigenlijk.
Met 3 man? Maar kistjes verdwijnen toch nadat je ze hebt opengemaakt? Ben allang blij dat ik met een handig truukje 100+ helium filaments kan farmen, maar als zoiets ook met spirit bloom kan, des te beter :9~

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
DeBierVampier schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:03:
[...]

Met 3 man? Maar kistjes verdwijnen toch nadat je ze hebt opengemaakt? Ben allang blij dat ik met een handig truukje 100+ helium filaments kan farmen, maar als zoiets ook met spirit bloom kan, des te beter :9~
welk truukje? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3dd3k
DeBierVampier schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:56:
[...]

De conclusie die je aan je bevindingen hebt verbonden (meer bounties tegelijk = hogere kans op exotic bounty) is bullshit. We geloven heus wel dat je op die manier toevallig een exotic bounty hebt gekregen ;)
Ik trek nergens een conclusie dus een antwoord bullshit te noemen is verre van gepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Lastig uit te leggen op werk, ik weet niet precies hoe die area heet, maar het is in ieder geval op de moon.

Als je spawnt moet je rechts aanhouden en naar nieuwe area gaan. Als 't goed is kom je dan op de plek uit waar een soort behoorlijke grote schotel op een dun pilaartje staat. Bij die schotel moet je naar links gaan. Daarna heb je, als t goed is, aan je linkerhand een rotsmuur en aan je rechter een klein fort. Aan de basis van dat fort ligt heel vaak een setje helium coils.

Als je die eenmaal hebt gepakt dan hoef je alleen maar de weg een klein stukje te volgen en als t goed is ga je dan naar een nieuw gebied. Zodra je die overgang merkt (er komt een naam linksonder staan), naar Hellmouth als t goed is, gelijk weer omkeren en de helium coils zijn ververst!
Overigens werkt dit truukje alleen als er geen andere mensen in de buurt zijn!! Anders werkt de respawn niet.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
DeBierVampier schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:09:
[...]

Lastig uit te leggen op werk, ik weet niet precies hoe die area heet, maar het is in ieder geval op de moon.

Als je spawnt moet je rechts aanhouden en naar nieuwe area gaan. Als 't goed is kom je dan op de plek uit waar een soort behoorlijke grote schotel op een dun pilaartje staat. Bij die schotel moet je naar links gaan. Daarna heb je, als t goed is, aan je linkerhand een rotsmuur en aan je rechter een klein fort. Aan de basis van dat fort ligt heel vaak een setje helium coils.

Als je die eenmaal hebt gepakt dan hoef je alleen maar de weg een klein stukje te volgen en als t goed is ga je dan naar een nieuw gebied. Zodra je die overgang merkt (er komt een naam linksonder staan), naar Hellmouth als t goed is, gelijk weer omkeren en de helium coils zijn ververst!
Overigens werkt dit truukje alleen als er geen andere mensen in de buurt zijn!! Anders werkt de respawn niet.
Ga het vanavond proberen, in ieder geval bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fruitschaal schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:02:
Wat betreft het 'vinden' van een exotic bounty.. Je moet het gewoon aankaarten op dit forum en je frustratie uitten over het feit dat je er nog geen hebt gekregen. Één dag later ontvang je je exotic bounty. Althans, deze methode heeft voor mij gewerkt :+
Nog nooit geklaagd en heb er al 5 gekregen :p
Bad Juju, Super good advice en 2x Invective heb ik al, nu nog Xyor killen voor de Thorn bounty.

Overigens heeft het inleveren van meerdere bounties helemaal geen voordeel behalve dat je voor iedere bounty een extra kans hebt op een exotic bounty. Ik heb 2x met 3 exotic bounties in mijn inventory gezeten, dus ik kon toen niet eens veel bounties inleveren. Verder heb ik de eerste (was de laatste van de dag) en 4e bounty gekregen toen ik maar 1 bounty in leverde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
t3dd3k schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:06:
[...]

Ik trek nergens een conclusie dus een antwoord bullshit te noemen is verre van gepast.
"Ik krijg ze door min. 4 bounties in te leveren"

Daarmee wek je de suggestie dat dat ook de vereiste zijn voor het verkrijgen van een exotic bounty. Mensen zijn dan al snel geneigd dat als een conclusie te interpreteren (terwijl het dat technisch gezien inderdaad niet is).

Overigens was 'bullshit' niet mijn woordkeuze, maar om je beledigd te gaan voelen over vloekend taalgebruik op het internet lijkt me niet echt de beste strategie ;)

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-10 11:01
Heb al 90 uur in het spel zitten maar nog nooit een exotic bounty ontvangen.
Ik doe elke dag toch wel meerdere bountys, dus RNGesus zal me wel niet mogen ;-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerebriform
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-10 20:23
trix0r schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 16:11:
Ik word echt gek van m'n Vanguard op rank 2 te krijgen. Alle bounty's weer gedaan voor vandaag. Wat blijft er dan nog over? Strikes duren te lang voor het resultaat, patrol levert ook erg weinig op. Wat te doen wat te doen :)
Ja, dit! Mijn vanguard rep kruiuipt vooruit, heb vorige week bijna 30 uur gespeeld, nu op rank 1 een een-derde. Patrol en bounties zijn echt het saaiste wat er is.

[ Voor 8% gewijzigd door Cerebriform op 13-10-2014 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Cerebriform schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:55:
[...]

Ja, dit! Mijn vanguard rep kruiuipt vooruit, heb vorige week bijna 30 uur gespeeld, nu op rank 1 een een-derde. Patrol en bounties zijn echt het saaiste wat er is.
Weekly Nightfall = 500 rep
Weekly Heroic + Nightfall bonus = 499 rep

Da's elke week 999 rep erbij! Bounties worden dan ook ietsjes efficienter, nu geen 100 rep maar 125 en de 50 rep bounties geven dan 62.

Hoeveel bounties krijg je nou eigenlijk per dag? Ik zie hier veel mensen telkens over 5 dagelijkse bounties praten, maar het zijn er toch 6? 3 van 100 rep en 3 van 50? (per playmodus)

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
DeBierVampier schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:09:
[...]

ik doe dit truukje op de aarde old russia
hoe leg ik het uit
het makkelijkst is het als je begint met de Strike
als je dan een klein stukje doorloopt zie je links vaak zo'n oog rondvliegen daar heb je ook een kamer aan die muur beetje achter die lange zee container waar dat oog vaak rondhangt
als je daar een kistje ziet dan oprapen en met je sparrow buiten meteen rechts richting het eerste gebied daar waar je heel soms so'n devil walker als public event moet killen
als je dus dat gebied in linksonder in je beeld ziet staan ga je meteen terug naar die plek waar dat kistje lag en Tada kistje is er weer
meestal heb je dan 1 -2 spinmetals maar ook soms extra's zoals engrams en noem maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
FreakGIB schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 14:12:
[...]

ik doe dit truukje op de aarde old russia
hoe leg ik het uit
het makkelijkst is het als je begint met de Strike
als je dan een klein stukje doorloopt zie je links vaak zo'n oog rondvliegen daar heb je ook een kamer aan die muur beetje achter die lange zee container waar dat oog vaak rondhangt
als je daar een kistje ziet dan oprapen en met je sparrow buiten meteen rechts richting het eerste gebied daar waar je heel soms so'n devil walker als public event moet killen
als je dus dat gebied in linksonder in je beeld ziet staan ga je meteen terug naar die plek waar dat kistje lag en Tada kistje is er weer
meestal heb je dan 1 -2 spinmetals maar ook soms extra's zoals engrams en noem maar op.
weet je toevallig of hier een filmpje van is oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Raw Kip schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 14:14:
[...]

weet je toevallig of hier een filmpje van is oid?
yup is een filmpje van zal eens kijken of ik die kan vinden.

oke een filmpje gevonden die het zelfde laat zien maar dan net een ander kistje idee is het zelfde
YouTube: DESTINY GLITCHES - "DESTINY LOOT CHEST GLITCH" RE-SPAWNING LOOT CHEST ON EARTH - DESTINY LOOT GLITCH

ik zelf ga naar de ruimte die je ziet op 13:24 min waar dat oog uit komt en dan vlieg je richting die wissel plek wat je in het filmpje ziet eigenlijk kan je op deze manier 2 kistjes achter elkaar pakken
nog en voordeel bijna niemand is daar bezig.
anders werkt het niet.

[ Voor 54% gewijzigd door FreakGIB op 13-10-2014 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeBierVampier schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 14:04:
[...]
Hoeveel bounties krijg je nou eigenlijk per dag? Ik zie hier veel mensen telkens over 5 dagelijkse bounties praten, maar het zijn er toch 6? 3 van 100 rep en 3 van 50? (per playmodus)
6 PvE, 6 Crucible en 6 event bounties (als er een event is natuurlijk).
Over het aantal rep durf ik niks te zeggen, ik doe meestal gewoon alles wat makkelijk/cumulatief is en als ik nog tijd over heb de lastige/specifieke bounties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:49
Fruitschaal schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:02:
Ik krijg noooit een exotic bounty! :+ Frustratie: :(

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Ereaser schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 14:18:
[...]

6 PvE, 6 Crucible en 6 event bounties (als er een event is natuurlijk).
Over het aantal rep durf ik niks te zeggen, ik doe meestal gewoon alles wat makkelijk/cumulatief is en als ik nog tijd over heb de lastige/specifieke bounties.
Dus... ff snel uitgerekend, max reputation per week voor Vanguard:

Weekly Nightfall + Weekly Heroic = 999 rep.
Dagelijks 6 PvE bounties
3 x 125 = 375
3 x 62 = 186
=
561 per dag (mits je Nightfall als eerste hebt gedaan)
x7 dagen in een week
=
3927 rep van bounties + 999 rep van nightfall & heroic weeklies.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Patrols geven ook rep, met een groep van 3 man is patrols doen eigenlijk het meest efficient voor rep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Bokkie schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 14:32:
Patrols geven ook rep, met een groep van 3 man is patrols doen eigenlijk het meest efficient voor rep
Patrols geven doorgaans 10 rep, met op elke planeet 3 spawn locaties voor een Acquire target mission (25 rep). Irritante is alleen, ook al zit je met 3 man in een team, je kan per team altijd nog maar 1 missie actief houden. Dus waar je met een relatief simpele bounty in 1 klap 100 rep binnen kan halen, moet je bij patrol eerst met 3 man gaan zoeken om die speciale patrol missie te vinden (die spawnt namelijk lang niet altijd) en dat vervolgens nog 4x herhalen (of als je normale patrols doet 10x!!).

Dus nee, doe mij maar gewoon de daily bounties en als die op zijn is dat een teken dat ik aan iets anders kan gaan werken dan mn Vanguard rep. 8)7

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ik doe altijd maar 2 patrols, kill mobs, en verzamel drops
bij de spawn altijd 3 beacons, rondje chests, mats inc de patrol, terug naar naar orbit rinse repeat,
meer rep per tijd besteed dan de meeste bounties, inc chests.

Leuk? mwoah, ken betere tijdsbestedingen, maar het is het meest effectief. en relatief snel

Ook kan je met 3 man gespreid patrols en chests doen, 3 man spreiden, 1 patrol pakken, persoon dichtste bij target doet de kill/scan (tenzij het een kill of verzamel missie is dan kan iedereen die doen) rinse repeat, intussen chests en mats pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Bokkie schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 14:47:
...terug naar naar orbit rinse repeat....
Zit je op de PS4 of Xbone? Ik vind die laadtijden altijd verschrikkelijk irritant (en volgens mij ook onnodig lang) op de PS4. Dus als je in jouw geval dan 3 patrols hebt gedaan en 30 rep binnen hebt, ben je dan niet ongeveer de helft van de tijd bezig met laadschermen voordat je aan de 100 raakt?

Het is een kwestie van smaak denk ik. Ik combineer alle 6 de bounties namelijk met de patrols. Kill 100 enemies with precision damage? Kan prima tijdens patrols, 30 melee kills without dying ook, 100 enemies without dying ook, etc, etc.

Pas als m'n bounties op zijn of als 't alleen nog strike/story gerelateerde bounties zijn hou ik op met patrols. Ik zou zelf echter nooit patrols als enige inkomstenbron voor rep zien.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feindflug
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-02 13:39

Feindflug

>implying

Vroeg mij af or Der Maus en Quetelet de raid nog hebben afgemaakt dit weekend?
Ben zelf ziek geweest en had er rond vijf uur 's nachts geen kracht meer voor, vooral na veel mislukte pogingen om Atheon neer te krijgen.

@ Ereaser, na de weekly reset gaan we weer? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Xone, laattijden zijn wisselend.

Rep farmen is puur om een doel te bereiken. Als je dat snel wil zijn er maar een paar opties.
Als je het rustiger aan kan doen gewoon bounties en patrols combineren inderdaad.

Met mijn 2e char die nu 19 is moest ik snel experience pakken omdat ik dus niet verder kon storywise omdat ik geboost werd.

Ik heb toen best of both worlds gedaan zeg maar, rep + patrols + bounties, om zo snel en efficient mogelijk exp en rep te krijgen.

Als mijn hunter dus 20 is boeit het niet, is toch een alt en met mijn main krijg ik genoeg rep met strikes/daily/weeklies etc.

Het hangt dus van je doel of of je het het waard vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Bokkie schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 15:12:
Xone, laattijden zijn wisselend.

Rep farmen is puur om een doel te bereiken. Als je dat snel wil zijn er maar een paar opties.
Als je het rustiger aan kan doen gewoon bounties en patrols combineren inderdaad.

Met mijn 2e char die nu 19 is moest ik snel experience pakken omdat ik dus niet verder kon storywise omdat ik geboost werd.

Ik heb toen best of both worlds gedaan zeg maar, rep + patrols + bounties, om zo snel en efficient mogelijk exp en rep te krijgen.

Als mijn hunter dus 20 is boeit het niet, is toch een alt en met mijn main krijg ik genoeg rep met strikes/daily/weeklies etc.

Het hangt dus van je doel of of je het het waard vind.
Helaas moet je per character op z'n minst Vanguard rank 2 halen anders kan je geen class specifieke legendary armor kopen. Daarnaast moet je er nog met eentje in ieder geval Vanguard rank 3 halen om zo wapens te kunnen kopen (die gelukkig niet class specifiek zijn).

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeBierVampier schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 14:35:
[...]

Patrols geven doorgaans 10 rep, met op elke planeet 3 spawn locaties voor een Acquire target mission (25 rep). Irritante is alleen, ook al zit je met 3 man in een team, je kan per team altijd nog maar 1 missie actief houden. Dus waar je met een relatief simpele bounty in 1 klap 100 rep binnen kan halen, moet je bij patrol eerst met 3 man gaan zoeken om die speciale patrol missie te vinden (die spawnt namelijk lang niet altijd) en dat vervolgens nog 4x herhalen (of als je normale patrols doet 10x!!).

Dus nee, doe mij maar gewoon de daily bounties en als die op zijn is dat een teken dat ik aan iets anders kan gaan werken dan mn Vanguard rep. 8)7
Ik vind het best bizar dat je zo weinig hoort over de laad tijden, ze zijn echt extreem lang. Heb al paar keer gehad dat ik stopte met spelen omdat ik het laden gewoon spuugzat was. Bungie al iets over gezegd?

PS4*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 15:19:
[...]

Ik vind het best bizar dat je zo weinig hoort over de laad tijden, ze zijn echt extreem lang. Heb al paar keer gehad dat ik stopte met spelen omdat ik het laden gewoon spuugzat was. Bungie al iets over gezegd?
Geen idee, maar ik vind het inderdaad rete-irritant. Meestal ga ik tijdens het laden maar een beetje gear salvagen of watertandend kijken naar exp-bar van bepaalde items, besluiten wat ik precies ga upgraden met mn precious ascendend materials.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 15:19:
[...]

Je kan gelukkig gewoon je character menu openen tijdens het laden, waardoor ik eigenlijk altijd met gear bezig ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feindflug

Feindflug

>implying

DeBierVampier schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 15:21:
[...]

Geen idee, maar ik vind het inderdaad rete-irritant. Meestal ga ik tijdens het laden maar een beetje gear salvagen of watertandend kijken naar exp-bar van bepaalde items, besluiten wat ik precies ga upgraden met mn precious ascendend materials.
Weet iemand of de laadtijden korter zijn op de next-gen consoles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 15-10 15:18
Ik ken de laadtijden op de 'old-gen' niet, maar op de PS4 duurt het ook tergend lang!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

DeBierVampier schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 15:16:
[...]

Helaas moet je per character op z'n minst Vanguard rank 2 halen anders kan je geen class specifieke legendary armor kopen. Daarnaast moet je er nog met eentje in ieder geval Vanguard rank 3 halen om zo wapens te kunnen kopen (die gelukkig niet class specifiek zijn).
Dat klopt, en het is aan ieder omte te beslissen of ze rank 2 snel willen halen (en dus moeten gaan farmen) of dat ze het vanzelf wel zien gebeuren. (gewoon bounties elke dag en wat strikes/dailies)

Rank 3 boeit mij weinig, dat komt vanzelf wel op mijn warlock., denk dat ik op 1/3 zit ofzo richting rank 3, maar de wapens die ik heb zijn nu goed genoeg om vog mee te gaan doen op normal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feindflug

Feindflug

>implying

Ben inmiddels Vanguard rank 4, weet nu wel dat je bij ieder level een legendary reward krijgt.
Met de weekly cap en het traag verkrijgen van marks is de Vanguard wel één van de meest vervelende factions om voor te levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:43
Feindflug schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 15:27:
Ben inmiddels Vanguard rank 4, weet nu wel dat je bij ieder level een legendary reward krijgt.
Met de weekly cap en het traag verkrijgen van marks is de Vanguard wel één van de meest vervelende factions om voor te levelen.
Marks traag te verkrijgen? Je krijgt die dingen bijna overal, meestal zit ik op vrijdag al weer aan de (te lage) cap. Ben ook gestopt met de material exchange bij de Vanguard, anders zit je helemaal snel aan de cap, tegenwoordig doe ik dat gewoon voor Crucible marks, gezien ik zelden zin heb om Crucible te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Bokkie schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 15:25:
[...]

Dat klopt, en het is aan ieder omte te beslissen of ze rank 2 snel willen halen (en dus moeten gaan farmen) of dat ze het vanzelf wel zien gebeuren. (gewoon bounties elke dag en wat strikes/dailies)

Rank 3 boeit mij weinig, dat komt vanzelf wel op mijn warlock., denk dat ik op 1/3 zit ofzo richting rank 3, maar de wapens die ik heb zijn nu goed genoeg om vog mee te gaan doen op normal
Ha! Ik merk toch wel dat ik redelijk hard tegen de beperkingen van rare gear aanloop tijdens VoG 8)7

Heb alleen een legendary primary handcannon (The Devil You Know), maar ik denk dat dat een stuk makkelijker zal gaan met een Dr Nope AR :)
Feindflug schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 15:27:
Ik heb dan weer een schijthekel aan PvP, dus Vanguard is voor mij de enige optie

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Ik zit even in dubio over welke Rep rank ik ga boosten, ik heb door m'n eigen fout een tijd met die New Monarchy banner gespeeld waardoor al m'n Rep die kant op gingen, daardoor is m'n Vanguard Rank nogal achter gebleven hoewel ik al veel bounties en patrols heb gedaan.

Ik heb nu:
Vanguard 1,25 Rank
New Monarchy: 1,80 Rank

Nu even in dubio of ik m'n Vanguard reputation ga boosten naar 2 en 3 of eerst de New Monarchy naar 2 brengen, hebben de vanguard/monarchy gear nog voordelen op de ander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackP
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-04-2022
Zou lekker eerst de NM tot 2 levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
gise schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 15:39:
Ik zit even in dubio over welke Rep rank ik ga boosten, ik heb door m'n eigen fout een tijd met die New Monarchy banner gespeeld waardoor al m'n Rep die kant op gingen, daardoor is m'n Vanguard Rank nogal achter gebleven hoewel ik al veel bounties en patrols heb gedaan.

Ik heb nu:
Vanguard 1,25 Rank

Nu even in dubio of ik m'n Vanguard reputation ga boosten naar 2 en 3 of eerst de New Monarchy naar 2 brengen, hebben de vanguard/monarchy gear nog voordelen op de ander?
Haha, ik had dus precies hetzelfde! :*) Had m'n vanguard naar rank 2 gebracht en dacht toen: mooi, nu kan ik andere factions gaan levelen want al m'n legendary armor kan ik nu kopen. Vervolgens met veel pijn en moeite New Monarchy naar Rank 2 gebracht (zodat ik Str en Intellect legs kan kopen) en nu loop ik dus tegen het probleem van legendary weapons aan dus nu mag ik weer van Vanguard rank 2 naar 3 (2500 rep :'( )

Zit nu op 1300 rep ofzo

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Feindflug schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 15:06:
Vroeg mij af or Der Maus en Quetelet de raid nog hebben afgemaakt dit weekend?
Ben zelf ziek geweest en had er rond vijf uur 's nachts geen kracht meer voor, vooral na veel mislukte pogingen om Atheon neer te krijgen.

@ Ereaser, na de weekly reset gaan we weer? ;)
Ik had het gehoord van Quetelet ja! We hadden gisteren nog even op je gewacht, maar uiteindelijk zijn we andere mensen gaan zoeken (echt niemand was online :| ).

We zijn helemaal overnieuw begonnen, omdat Vengeful en Buggienuk er ook bij waren en die waren nog niet begonnen.
Ik en een Amerikaan zonder Mic waren de enige die de raid tot dan toe helemaal gehaald hadden, dus ik was de raid "leider". Maar vond het goed gaan tot aan Atheon (zelfs de Templar gehaald met maar 1 wipe). Was alleen de vorige keer mee de portals in geweest en nu moest ik de relic dragen :P

Uiteindelijk hadden we het redelijk onder de knie, maar steeds door een stom foutje (oracle missen, portal niet open, 1 van de mensen die mee het portal in moest niet achteraan of dood, of ik miste een hobgoblin met de hulk smash move, waardoor ik 2x geraakt werd en dood ging).

We hebben ook een paar keer geprobeerd naar het midden te gaan en onder mijn shield te staan, maar dat werkt voor geen meter imo. Mensen die de portals open moeten houden gaan sneller dood door de supplicants die je makkelijk mist en mensen sprongen vaak naar achter, waardoor het portal team anders was.

Toen ging buggienuk offline en hebben we de hulp in geroepen van een Engelse gast, brock and roll :9, die wilde het een keer proberen met de relic. Ik en vengful mee het portal in, even goed in de gaten houden of het portal open staat zodra we spawnden en vervolgens liep het als een trein :)

Uiteindelijk ongeveer 2 uur over gedaan, not bad imo :)

En natuurlijk! Kunnen we het gelijk hebben over het starten van een clan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Ereaser schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 15:44:
[...]

Ik had het gehoord van Quetelet ja! We hadden gisteren nog even op je gewacht, maar uiteindelijk zijn we andere mensen gaan zoeken (echt niemand was online :| ).

We zijn helemaal overnieuw begonnen, omdat Vengeful en Buggienuk er ook bij waren en die waren nog niet begonnen.
Ik en een Amerikaan zonder Mic waren de enige die de raid tot dan toe helemaal gehaald hadden, dus ik was de raid "leider". Maar vond het goed gaan tot aan Atheon (zelfs de Templar gehaald met maar 1 wipe). Was alleen de vorige keer mee de portals in geweest en nu moest ik de relic dragen :P

Uiteindelijk hadden we het redelijk onder de knie, maar steeds door een stom foutje (oracle missen, portal niet open, 1 van de mensen die mee het portal in moest niet achteraan of dood, of ik miste een hobgoblin met de hulk smash move, waardoor ik 2x geraakt werd en dood ging).

We hebben ook een paar keer geprobeerd naar het midden te gaan en onder mijn shield te staan, maar dat werkt voor geen meter imo. Mensen die de portals open moeten houden gaan sneller dood door de supplicants die je makkelijk mist en mensen sprongen vaak naar achter, waardoor het portal team anders was.

Toen ging buggienuk offline en hebben we de hulp in geroepen van een Engelse gast, brock and roll :9, die wilde het een keer proberen met de relic. Ik en vengful mee het portal in, even goed in de gaten houden of het portal open staat zodra we spawnden en vervolgens liep het als een trein :)

Jaloers! Enige mogelijkheid dat je (en eventuele andere mensen) vanavond weer VoG gaan doen (normal?). Moet 'm nog steeds een keertje halen. Ben een level 28 hunter,

PSN: MrSirion, ben savonds meestal vanaf een uurtje of 21.00 online. Laat maar ff weten!

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeBierVampier schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 15:47:
[...]

Jaloers! Enige mogelijkheid dat je (en eventuele andere mensen) vanavond weer VoG gaan doen (normal?). Moet 'm nog steeds een keertje halen. Ben een level 28 hunter,

PSN: MrSirion, ben savonds meestal vanaf een uurtje of 21.00 online. Laat maar ff weten!
Speel op de 360, dus helaas! Maar had graag geholpen, zelfs nu ik het al 3 keer heb gehaald blijf ik het leuk vinden om met zijn 6en samen te werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-10 17:13
Ik speel op de PS4, echter zijn er nooit genoeg man online om een raid ofzo te doen haha :P PSN: bryanlost

lijkt me leuk om met jullie is wat raids of missies te doen! Lvl 26 warlock.

PSN: bryanlost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feindflug

Feindflug

>implying

Ereaser schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 15:44:
[...]

Ja het zoeken van mensen was ook voor ons een probleem, wij hadden uiteindelijk een pub zonder microfoon, ironisch genoeg was één van de betere spelers in ons team.

Tot aan Atheon ging het prima, maar toen ik portal-teams nodig had en wil ik het liefst ervaren spelers die niet in paniek raken. Jammer genoeg konden ze het buiten niet volhouden met alle torians en goblins.

Uiteindelijk ben ik solo de conflux gaan verdedigen, maar na meerdere verzoeken om ook de hobgoblins in de gaten te houden en dit wederom niet lukte had ik toch even genoeg voor die avond. In ieder geval goed om te horen dat het gelukt is.

Ik wil trouwens voorstellen dat we woensdagavond de raid doen. Ik moet woensdag wederom lang werken maar ben donderdag vrij dus kan dan weer de raid-tijger uithangen.

En dat van de clan gaan we regelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
bryanvan schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 16:00:
Ik speel op de PS4, echter zijn er nooit genoeg man online om een raid ofzo te doen haha :P PSN: bryanlost

lijkt me leuk om met jullie is wat raids of missies te doen! Lvl 26 warlock.
ik zou zeker even wachten tot je level 27 bent
maar add me maar PSN FreakGIB
level 29 hunter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
Bounty met pulse rifle is makkelijk te doen.
10 rare pusle rifles kun je zo scoren, de gunsmit heeft ze om de 3 dagen op 11:00 utc standaard in assortiment. kun je er zo 10 kopen en klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psn gaat zo down toch? kun je nog wel gewoon inloggen in destiny of hoe werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qualixo schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 16:15:
Bounty met pulse rifle is makkelijk te doen.
10 rare pusle rifles kun je zo scoren, de gunsmit heeft ze om de 3 dagen op 11:00 utc standaard in assortiment. kun je er zo 10 kopen en klaar :)
11:00 pm utc is 2 uur 's nachts hier in Nederland, lekker voor een doordeweekse dag. Overigens blijkt dat niet te kloppen want ik kon ze gister rond het middag uur gewoon bij de Gunsmith kopen :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 16:17:
psn gaat zo down toch? kun je nog wel gewoon inloggen in destiny of hoe werkt dat?
zorgen dat je PS aan staat voordat de service down gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-10 11:01
Ik denk dat je nog wel destiny kan doen, maar niet samen met mensen.
Het zal net zo werken als wanneer PSN er uit ligt denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Feindflug schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 16:04:
[...]

Ja het zoeken van mensen was ook voor ons een probleem, wij hadden uiteindelijk een pub zonder microfoon, ironisch genoeg was één van de betere spelers in ons team.

Tot aan Atheon ging het prima, maar toen ik portal-teams nodig had en wil ik het liefst ervaren spelers die niet in paniek raken. Jammer genoeg konden ze het buiten niet volhouden met alle torians en goblins.

Uiteindelijk ben ik solo de conflux gaan verdedigen, maar na meerdere verzoeken om ook de hobgoblins in de gaten te houden en dit wederom niet lukte had ik toch even genoeg voor die avond. In ieder geval goed om te horen dat het gelukt is.

Ik wil trouwens voorstellen dat we woensdagavond de raid doen. Ik moet woensdag wederom lang werken maar ben donderdag vrij dus kan dan weer de raid-tijger uithangen.

En dat van de clan gaan we regelen!
Ik denk dat dat dezelfde pub was die wij erbij hadden, gelukkig kon hij wel mee luisteren en luisterde hij ook echt naar wat er gezegd werd.

Bij ons was die fase ook een beetje chaos, mensen gingen dood en kwamen niet naar het midden dus stond ik daar met de relic. Uiteindelijk zijn ik en de micless gast erin gegaan en kwamen we er allebei uit met relic. Toen was die spire bijna klaar en hebben we hem nog even met man en macht moeten verdedigen :p

En klinkt goed :) Een avondje in de week wat later naar bed maakt ook niet zo veel uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Owow, link? hoezo eigenlijk?
FreakGIB schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 16:05:
[...]

ik zou zeker even wachten tot je level 27 bent
maar add me maar PSN FreakGIB
level 29 hunter
Is het goed als ik je ook toevoeg? In het geval dat er dan een paar maten van mij online zijn zou het wel wat makkelijker moeten worden om aan een 6-man party te komen.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-10 14:49

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

gise schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 15:39:

Ik heb nu:
Vanguard 1,25 Rank

Belangrijk verschil is dat New Monarchy alleen crucible marks accepteert. Vanguard marks kan je alleen bij de Vanguard uitgeven.
Ander verschil is dat facties slechts 2000 xp per rang vragen en Vanguard rangen 2500 xp zijn. Dus afhankelijk van wat je speelt, een factie of Vanguard kiezen.
Over de Exotic bounties: gisteren had ik vijf Vanguard bounties klaar om in te leveren. Hij "popte" na het inleveren van m'n vierde bounty.

Ik heb nu Bad Juju (mis je niets aan), Super Good Advice (nog geen kogel mee geschoten) en ga nu voor Invective. Dus eerlijk gezegd mis je er niet veel aan als je ze niet krijgt... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ouwehandje
  • Laatst online: 22:54
SqueakyClean schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 16:33:
[...]

Over de Exotic bounties: gisteren had ik vijf Vanguard bounties klaar om in te leveren. Hij "popte" na het inleveren van m'n vierde bounty.

Ik heb nu Bad Juju (mis je niets aan), Super Good Advice (nog geen kogel mee geschoten) en ga nu voor Invective. Dus eerlijk gezegd mis je er niet veel aan als je ze niet krijgt... ;)
Wacht totdat je de fusion rifle krijgt, die is echt beest.
Zelf heb ik thorn ook nog, deze valt een beetje tegen, hiervoor zou binnenkort een patch voor komen eveneens voor bad Juju met deze bounty ben ik zelf nog bezig.

Ligt psn eruit trouwens?

PSN: DoubleDutchh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Ouwehandje schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 16:47:
[...]

Wacht totdat je de fusion rifle krijgt, die is echt beest.
Dat is dus Bad Juju als ik me niet vergis

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-10 20:52
Wat is er zo geweldig aan fusion rifles dan? Ik mijd die dingen altijd als de pest, je moet altijd wachten totdat ie opgeladen is voordat je kan schieten. Of hebben we het nu over een heel ander level?

[ Voor 11% gewijzigd door tiguan op 13-10-2014 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze richten wel veel damage aan en je went eraan :o

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-10 20:52
Hmm toch maar eens proberen daarmee te spelen dan wellicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PSN ligt er uit ja voor diegenen die na het onderhoud (gepland van 16:30 tot 8:00) zijn ingelogd.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackP
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-04-2022
16:30 tot 8:00??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Ik hoop dat daar nog een 1'tje voor moet.... :'(

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
DeBierVampier schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 16:47:
[...]

Dat is dus Bad Juju als ik me niet vergis
Pocket infinity, bad juju is een pulse rifle met veel te weinig kogels per clip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-10 13:29
rnenator schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 16:58:
[...]

Pocket infinity, bad juju is een pulse rifle met veel te weinig kogels per clip.
Bad JuJu is jammerlijk underpowered vind ik.
Mijn legendary pulse rifle heeft een betere recoil en meer ammo in de clip.
Kon niet direct een voordeel ontdekken met die Bad JuJu.... }:|

PSN: Leech1984

Pagina: 1 ... 88 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2