Feindflug schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 15:06:
Vroeg mij af or Der Maus en Quetelet de raid nog hebben afgemaakt dit weekend?
Ben zelf ziek geweest en had er rond vijf uur 's nachts geen kracht meer voor, vooral na veel mislukte pogingen om Atheon neer te krijgen.
@ Ereaser, na de weekly reset gaan we weer?

Ik had het gehoord van Quetelet ja! We hadden gisteren nog even op je gewacht, maar uiteindelijk zijn we andere mensen gaan zoeken (echt niemand was online

).
We zijn helemaal overnieuw begonnen, omdat Vengeful en Buggienuk er ook bij waren en die waren nog niet begonnen.
Ik en een Amerikaan zonder Mic waren de enige die de raid tot dan toe helemaal gehaald hadden, dus ik was de raid "leider". Maar vond het goed gaan tot aan Atheon (zelfs de Templar gehaald met maar 1 wipe). Was alleen de vorige keer mee de portals in geweest en nu moest ik de relic dragen
Uiteindelijk hadden we het redelijk onder de knie, maar steeds door een stom foutje (oracle missen, portal niet open, 1 van de mensen die mee het portal in moest niet achteraan of dood, of ik miste een hobgoblin met de hulk smash move, waardoor ik 2x geraakt werd en dood ging).
We hebben ook een paar keer geprobeerd naar het midden te gaan en onder mijn shield te staan, maar dat werkt voor geen meter imo. Mensen die de portals open moeten houden gaan sneller dood door de supplicants die je makkelijk mist en mensen sprongen vaak naar achter, waardoor het portal team anders was.
Toen ging buggienuk offline en hebben we de hulp in geroepen van een Engelse gast, brock and roll

, die wilde het een keer proberen met de relic. Ik en vengful mee het portal in, even goed in de gaten houden of het portal open staat zodra we spawnden en vervolgens liep het als een trein
Uiteindelijk ongeveer 2 uur over gedaan, not bad imo
En natuurlijk! Kunnen we het gelijk hebben over het starten van een clan