Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terryb47 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 20:36:
Net ook m'n Ice Breaker opgehaald bij Xur. Gelijk Nightfall gehaald (solo), de baas is echt een eitje met die Icebreaker! Range is echt fantastisch en headshot damage op de Archon Priest was iets van 6000+
Tip voor daarvoor bij dat schip, ga op die eerste rots staan en gebruik een Blue Polyphage: glimmer time :)

Kreeg uiteindelijk een exotic titan armor (dezelfde die je nu bij Xur kan kopen) terwijl ik Hunter ben :(
wat moet ik daar nou mee? Zit wel 125strength op...het is echt lomp dat er geen trading system in de game zit. Of dat je items op de grond kan droppen, je kan het niet eens weggeven... man het lijkt net Apple dat gesloten systeem ;)
In je storage stoppen voor wanneer je een Titan gaat beginnen of dismantelen voor 2 shards :p
Ik heb ooit een 2e Suros Regime gedismantled, uiteindelijk toch wel spijt van. (nu heb ik 2 ice breakers -_-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:54
damn nog ff 2 coins. wie doet zo mee voor weekly? xbone GT: justin2k5 (wil de icebreaker)

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ereaser schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 21:07:
[...]

In je storage stoppen voor wanneer je een Titan gaat beginnen of dismantelen voor 2 shards :p
Ik heb ooit een 2e Suros Regime gedismantled, uiteindelijk toch wel spijt van. (nu heb ik 2 ice breakers -_-)
haha, denk niet dat ik ooit alt characters ga maken. heb Destiny nu 2-3 weken intensief gespeeld, ben al een week lang level 28 en ben er eerlijk gezegd een beetje klaar mee..

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Laatst online: 17-10 07:43
Nou, het kiezen gaat beginnen:

heb de exotic AR hard light en legendary Shadow Price en als special de legendary light/beware + exotic ice breaker (lang leve xur). Heb nog een bounty open staan voor de pocket infinity.

Kan niet kiezen ik als eerste zal gaan maxxen? Shadow Price of hard light? denk dat ik richting toekomst meer aan SP heb.

PS: wat duurt dat laaaaaang, 10 rare Fusion Rifles vinden + dismantelen. De gunshop verkoopt ze maar niet :(

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:43
Vanavond voor het eerst de Weekly solo gedaan, is toch wat pittiger dan met 3en. Had nog een paar coins nodig om de Ice Breaker te kopen, ding heeft wel extreme recoil, maar wat een apparaat is dat zeg _/-\o_ Daarna nog even de daily gedaan, volgens mij maar 6/7 keer in de Gate Lord z'n buik geschoten en weg was ie :P.

Ook nog even een engram gekocht bij Xür, kreeg helaas dezelfde helm als die vorige week te koop was (veel te ingewikkelde naam om te onthouden). Maar wat duurt dat dismantelen van een Exotic lang zeg, alsof je je moet gaan afvragen of je het wel zeker weet wat je aan het doen bent.
tellavist schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:25:
[...]

Maak een alt aan. doorloop het eerste level zodat je de tower in kan.
Zorg dat je met je main iets van 6 blauwe engrams hebt.
Gooi ze in de vault
Terug naar je alt, pak de engrams uit de vault en dycript ze.
Krijg je of strange coin, of mote of light voor.

Works everytime for me :+
Dit trucje ook even geprobeerd, even een nieuwe alt aangemaakt en gezorgd dat ik in de tower kon. Maar werkte niet echt zeg maar, kreeg alleen maar crappy lvl 10 rare spullen ervoor terug. Na 5 engrams vond ik het wel weer genoeg om ze zo te verspillen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LTVDKTW schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 23:24:
Maar wat duurt dat dismantelen van een Exotic lang zeg, alsof je je moet gaan afvragen of je het wel zeker weet wat je aan het doen bent.

[...]
Volgens mij is dat ook precies de reden waarom het van lage naar hoge kwaliteit steeds langer duurt, normale (witte) items zijn zo dismantled en exotics duren wel 6/7 sec.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ouwehandje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22:54
Jebus4life schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 20:11:
Net m'n pocket infinity geupgrade met de magazine upgrade (3 naar 8) en de "auto rifle upgrade"

10 seconden uitgetest en nu de crucible aan het laden, hoe ziek overpowered is dit man (ik vind fusion rifles zoiezo OP in de MP). Als je de tijd krijgt om te chargen blaas je toch alles weg lijkt me? :o

Ben echt benieuwd!
Ik had de pocket infinity na de zelfgenoenmde upgrade ook in pvp uitgeprobeerd, dat speelt echt vet nice. Met die magazine upgrade naar 8 is het echt een top ding met als je niet raak schiet dat er kogels terug in het magazijn terug worden geplaats.

Ik zit er aan te denken om toch de Ice Breaker bij Xur aan te schaffen na al deze positivie reacties die ik lees.

PSN: DoubleDutchh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:54
iemand in voor een snelle weekly run? wil sniper halen voordat ik week met vakantie ga. xbone GT: justin2k5

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Voor mensen die strange coins willen... Met drie characters de weekly doen en je hebt er 9 in totaal. Je bent effe tijd kwijt voor levellen maar daarna pak je er wel je winst mee voor je main character...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:04
kbloem schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 08:58:
Voor mensen die strange coins willen... Met drie characters de weekly doen en je hebt er 9 in totaal. Je bent effe tijd kwijt voor levellen maar daarna pak je er wel je winst mee voor je main character...
Weekly op hard en je hebt er 27 per week.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier mensen 29 of 30 die nog 'zin' hebben om te spelen? Ik slinger tegenwoordig liever BF4 of DC aan, dan dat ik Destiny speel. Af en toe anderen helpen, maar that's it. De pvp is eigenlijk ook maar erg slecht. In het begin zijn die 100% kill skills wel lachen, maar hoe verder je komt, hoe debieler de keuze van de developer voor dergelijke skills in pvp blijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24
Ik en 2 vrienden zijn opzoek naar 3 mensen die graag de raid willen doen. Zij zijn een 29 en 28 sunsinger warlock, ik ben een level 27 defender Titan (ben net terug van vakantie).

Stuur maar een PB als je interesse hebt, voorkeur gaat uit naar Hunters (al weer ik niet of dat uit maakt in de raid) en als jullie ook met zijn 3en zijn.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:49
Voeg maar toe voor vog en raids, warlock level 27 (bijna 28) psn BosnianBoss.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 09:51:
Zijn er hier mensen 29 of 30 die nog 'zin' hebben om te spelen? Ik slinger tegenwoordig liever BF4 of DC aan, dan dat ik Destiny speel. Af en toe anderen helpen, maar that's it. De pvp is eigenlijk ook maar erg slecht. In het begin zijn die 100% kill skills wel lachen, maar hoe verder je komt, hoe debieler de keuze van de developer voor dergelijke skills in pvp blijkt te zijn.
Ben gisteren 29 geworden. Merk wel dat er nu minder te doen is. Maar nog steeds vermaak ik me meer dan prima.
Wekelijks Weekly, nf, raid op 2 niveaus. Is toch al gauw uurtje of 6 aan gameplay. Daarnaast beetje patrol/bountys doen en pvp (al speel ik dat niet zoveel).

Voor de mensen die minder dan 10 uur per week gamen is er dus genoeg te doen. Maar als je veel meer tijd hebt, dan is er na een tijdje niet zoveel meer te doen. Denk ook dat Bungie te laat komt met nieuwe Raids (wat toch wel het hoogtepunt is uit Destiny).
Iedere maand een nieuwe raid was wel fijn geweest. Wellicht dat dat nog wel komt.

Edit: zit nu op 73 uur gameplay. Dus wat dat betreft vind ik het zeker geslaagd.

[ Voor 3% gewijzigd door Michaelg op 11-10-2014 10:13 ]

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Is die sniper het kopen waard bij Xur? wacht eigenlijk op een goede assault. Kreeg gister een exotic handgun na een strike gespeeld te hebben,maar ja gebruik hem nooit.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Amaze86 schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 10:08:
Is die sniper het kopen waard bij Xur? wacht eigenlijk op een goede assault. Kreeg gister een exotic handgun na een strike gespeeld te hebben,maar ja gebruik hem nooit.
Gisteren in de nf even goed getest. Maar ik vind het echt een heerlijk wapen. Nooit zonder ammo. Van een afstand de zwaardere mobs afknallen. Heerlijk! Zeker de coins waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:42
Michaelg schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 10:06:
[...]

Ben gisteren 29 geworden. Merk wel dat er nu minder te doen is. Maar nog steeds vermaak ik me meer dan prima.
Wekelijks Weekly, nf, raid op 2 niveaus. Is toch al gauw uurtje of 6 aan gameplay. Daarnaast beetje patrol/bountys doen en pvp (al speel ik dat niet zoveel).

Voor de mensen die minder dan 10 uur per week gamen is er dus genoeg te doen. Maar als je veel meer tijd hebt, dan is er na een tijdje niet zoveel meer te doen. Denk ook dat Bungie te laat komt met nieuwe Raids (wat toch wel het hoogtepunt is uit Destiny).
Iedere maand een nieuwe raid was wel fijn geweest. Wellicht dat dat nog wel komt.

Edit: zit nu op 73 uur gameplay. Dus wat dat betreft vind ik het zeker geslaagd.
Speel je de raid ook op hard?
Ik ben er nog te onervaren in.
Maar idd, er is weinig te doen als je de weekelijkse dingen hebt gedaan.
En ik heb al 132 uur in her spel zitten O-)

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-10 03:29

Dazzler2120

FP ProMod
Bint schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 22:48:

PS: wat duurt dat laaaaaang, 10 rare Fusion Rifles vinden + dismantelen. De gunshop verkoopt ze maar niet :(
Ken je die vanguard seller wat je de level 5 en level 10 items verkoopt? (Als je vanguard armory hebt)
Die verkopen vaak fusion rifles voor 250glimmer each.

OH NVM! Ik bedenk me net dat dit uncommon fusion rifles zijn, geen rare, volgens mij voor de bounty moeten het rares zijn?

[ Voor 14% gewijzigd door Dazzler2120 op 11-10-2014 11:01 ]

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
zijn er problemen met destiny? krijg steeds requirements not met you need psplus. maar ik heb gewoon psplus.. game nu 3x herstart maar blijf de melding krijgen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:10
Flghter1982 schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 11:53:
zijn er problemen met destiny? krijg steeds requirements not met you need psplus. maar ik heb gewoon psplus.. game nu 3x herstart maar blijf de melding krijgen. :(
heb ik ook!!!
klote psn, klote destiny......sony moet echt hier iets aan doen aan die *** PSN :( :(

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
ja ik wordt hier ook aardig sjaggie van als dit in het weekend gebeurd.. PSN is traag. berchten komen 10 minuten later binnen.. invites ook en dat maakt ze waardeloos. driveclub heeft de servers nog niet up and running.. gaat lekker op psnetwerk.

ik ga maar pc gamen ofzo voor nu .. dat werkt teminste..

edit: (als dit geen betaalservice was vond ik het niet zo erg.. maar als je een betalende klant bent mag je toch een stukje kwaliteit verwachten). hopelijk met versie 2.0 is dit alles verledentijd.

[ Voor 24% gewijzigd door Flghter1982 op 11-10-2014 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deckard_BR21
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-06-2023
Yep, ook geen destiny door melding ps+, als je naar de store gaat krijg je onderhoudsmelding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Deckard_BR21 schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 11:58:
Yep, ook geen destiny door melding ps+, als je naar de store gaat krijg je onderhoudsmelding...
onderhoud in het weekend want dan speelt er bijna niemand! slim van sony.. oh wacht O_o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Deckard_BR21 schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 11:58:
idd, reddit zou binnen nu en 10 minuten helemaal vol lopen met mensen :D

raging ppl incomming:
http://www.reddit.com/r/DestinyTheGame/

[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 11-10-2014 12:01 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool find via reddit:

If you have an Ice Breaker and another sniper rifle, you can fire all your bullets with your other sniper rifle, equip Ice Breaker, let it regen all six bullets and then switch back to the other sniper rifle and you should have half of you max sniper ammo. This will allow you to have infinite sniper ammo during missions with other types of burn, although with an annoying amount of weapon switching, but worth it to not have to leave a sniper perch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 12:14:
Cool find via reddit:

If you have an Ice Breaker and another sniper rifle, you can fire all your bullets with your other sniper rifle, equip Ice Breaker, let it regen all six bullets and then switch back to the other sniper rifle and you should have half of you max sniper ammo. This will allow you to have infinite sniper ammo during missions with other types of burn, although with an annoying amount of weapon switching, but worth it to not have to leave a sniper perch.
Daar was ik al een tijde achter haha :+
Wat nou jugger aan?! lekker boeien! _/-\o_

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-09 12:56
2 vrienden en ik zijn op zoek naar mensen waarmee we de raid in kunnen. We zijn een level 28 warlock, level 28 hunter en een level 27 titan. We spelen op Xbox One, zitten alledrie in de GoT clan. We hebben nog geen van allen de raid gedaan dus ervaren spelers die de raid al hebben gedaan zou makkelijk zijn om door de raid heen te komen.

Stuur me maar een PM hier of op de Xbox one mocht mensen drie plekken over hebben!

Gamertag: Negat1ve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Laatst online: 15:07
Negative schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 12:47:
2 vrienden en ik zijn op zoek naar mensen waarmee we de raid in kunnen. We zijn een level 28 warlock, level 28 hunter en een level 27 titan. We spelen op Xbox One, zitten alledrie in de GoT clan. We hebben nog geen van allen de raid gedaan dus ervaren spelers die de raid al hebben gedaan zou makkelijk zijn om door de raid heen te komen.

Stuur me maar een PM hier of op de Xbox one mocht mensen drie plekken over hebben!

Gamertag: Negat1ve
Heb je toegevoegd op de One, wil de weekly strike gaan doen voor Coins :-)

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buizerd__NL schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 20:47:
Hoe is nightfall met level 27 eigenlijk?
Prima te doen als je oppast voor hobgoblin sniper apen en veel gebruik maat van elemental wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Nightfall is level 28.

[ Voor 13% gewijzigd door FreqAmsterdam op 11-10-2014 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:31
Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 13:55:
[...]

Prima te doen als je oppast voor hobgoblin sniper apen en veel gebruik maat van elemental wapens.
Thanks voor de tip.

Wat is dat toch met Destiny? ik kan niet eens online omdat die zegt dat ik PSN Plus moet hebben om online te kunnen gaan maar dat heb ik. :?

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24
Je moet even Destiny opnieuw opstarten, dan werkt het weer.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psn werkt weer.

Willen er nog mensen vog vandaag? Op ps4
Psn xShad0w15x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmoes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-10 12:27

Sjaakmoes

XBL:Freakpost PSN:Sjaakmoes

We zoeken nog 2 mensen voor de Vault of Glass raid nu op PS4
Add Sjaakmoes of Nipje op PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biacas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:18
Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 15:07:
Psn werkt weer.

Willen er nog mensen vog vandaag? Op ps4
Psn xShad0w15x
Ja graag, ik heb nog een save voor atheon, en mijn buddy is nog nooit binnen geweest en wil graag vanaf het begin.

PSN Biacas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:56

Mauz1978

Console War Veteran

wie heeft zin in weekly heroic? lvl 24 titan zoekt groep op PS4 :): mauz_1978

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L490
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 15:43
Ik ben ook opzoek naar mensen die de Nightfall en Weekly Strike willen doen, lvl 29 Voidwalker/Sunsinger Warlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:31
L490 schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 16:04:
Ik ben ook opzoek naar mensen die de Nightfall en Weekly Strike willen doen, lvl 29 Voidwalker/Sunsinger Warlock.
Ik moet nog sowieso de weekly doen, nightfall weet ik niet of ik die kan halen ik ben level 27 Hunter.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
is er een plek waar je makkelijk mensen kan zoeken die per direct willen raiden?

Of een app daarvoor of iets anders.

Want dit werkt toch ook niet, dat mensen hele tijd vragen om te raiden ;p

Trouwens voeg me toe om te raiden😜

Psn stranglem, lvl 27

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-10 18:33
Nu online psn BasFromNL wil onderhand levelen en betere gear. Weekly of daily ben lvl 21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Destinylfg.net :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:09

CSB

:D

cooper87 schreef op zondag 21 september 2014 @ 12:09:
[...]

Ik speel via de kabel (anders koop ik natuurlijk geen kabel tester...). Ik heb gewoon een standaard UPC router die (als het goed is) elke UPC klant zou moeten hebben (Cisco EPC3925). UPnP staat aan.

En "zeiken alsof het 50% is". Vind je het gek? Ik leg een hoop geld voor zo'n game neer, heb alle begrip voor launch issues, maar voor mij is het onspeelbaar.
Heb je hier al een oplossing voor? Ik heb nog steeds random disconnects, maar bij de Tower is dat het ergste.

Heb overigens alle ports openstaan in de Cisco router, en de PS4 in DMZ gezet, maar niets helpt. :(

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:33

justifire

Shut up and squat !!

Na mezelf twee dagen te hebben getergd door van -Thorn- proberen te houden als handcannon fan, dropte zojuist als beloning van de Nightfall -The Last Word-
Deze handcannon is echt alles wat Thorn niet is.
Groter magazijn, snelle firerate, snelle reload, meer damage en retestabiel _/-\o_
Deze jongen is weer blij ! :*)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliango
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-11-2021
Is er hier een warlock op de ps4 die Atheon even voor mij naar beneden wil gooien in de VoG? ID is Vliango

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Of je zoekt gewoon een goed team, en complete hem normaal? Hoop echt dat Bungie snel deze bugs eruit haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt iemand anders ook destiny niet meer in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die vanavond willen raiden?

We zijn met 2 of 3 mensen. Hebben de raid nog niet gedaan.
Zijn allebei warlocks level 27 plus.

Vanaf 10 uur zijn we online en willen we gaan raiden.
psn: Ruwi_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:49

zekerpixels

Victory Loves Preparation

Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 19:58:
Zijn er nog mensen die vanavond willen raiden?
We zijn met 2 of 3 mensen. Hebben de raid nog niet gedaan.
Zijn allebei warlocks level 27 plus.
Vanaf 10 uur zijn we online en willen we gaan raiden.
psn: Ruwi_NL
Vanaf het begin? normal?
zo ja, dan wil ik wel mee lvl 27 Hunter PSN: ZekerPixels.
Heb verder geen ervaring met de raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja vanaf normal. oke voeg je toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 18:11:
Na mezelf twee dagen te hebben getergd door van -Thorn- proberen te houden als handcannon fan, dropte zojuist als beloning van de Nightfall -The Last Word-
Deze handcannon is echt alles wat Thorn niet is.
Groter magazijn, snelle firerate, snelle reload, meer damage en retestabiel _/-\o_
Deze jongen is weer blij ! :*)
Die heb ik ook. Bazengun! Ons shot vex goblins en voelt erg lekker aan. De fire upgrade is vernuftig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-10 21:45
Wat is een goede site die de juiste tijden toont voor het starten van de public events?
nu gebruik ik http://destinypublicevents.com maar als er staat over 3 minuten een event op de maan bij Archers Line en ik kom daar op tijd dan gebeurd er niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frijns.Net schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 20:58:
Wat is een goede site die de juiste tijden toont voor het starten van de public events?
nu gebruik ik http://destinypublicevents.com maar als er staat over 3 minuten een event op de maan bij Archers Line en ik kom daar op tijd dan gebeurd er niks.
Zijn enigzins random. Er staan kleurtjes bij voor hoe random. Kan soms ook een paar minuten duren voordat t scherm knippert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Ik heb erg vaak dat die timer vooruit loopt. Event start meestal paar minuten later.
Wat wel zo is, is dat niet alle events spawnen. Maar dat staat ook bij de uitleg op die site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
ik dacht dat als je blue engrams identfied je de armor en weapons die je equiped hebt levelt?

had er een hele boel gespaart.. subclass en nieuw wapen equiped. allemaal ingeleverd maar niets erbij gekregen kwa xp voor unlocks... lame ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
Michaelg schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 21:06:
Ik heb erg vaak dat die timer vooruit loopt. Event start meestal paar minuten later.
Wat wel zo is, is dat niet alle events spawnen. Maar dat staat ook bij de uitleg op die site.
Blijven proberen dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Flghter1982 schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 21:23:
ik dacht dat als je blue engrams identfied je de armor en weapons die je equiped hebt levelt?

had er een hele boel gespaart.. subclass en nieuw wapen equiped. allemaal ingeleverd maar niets erbij gekregen kwa xp voor unlocks... lame ;(
Nee. Dat werkt alleen bij bountys zo. Bij de Le cryptarch level je alleen zijn level. Bountys daarentegen geven je xp, welke weer van toepassing zijn op je wapens, subclass en armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 20:35:
[...]

Die heb ik ook. Bazengun! Ons shot vex goblins en voelt erg lekker aan. De fire upgrade is vernuftig. :)
Fire upgrade ? :9~

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steen447
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10 16:08
Frijns.Net schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 20:58:
Volgens mij kunnen die public events in een tijdsbestek van 5 minuten spawnen. Tussen 10 over en kwart over ergens bijvoorbeeld. Meestal klopt het wel aardig op die site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Ook maar die sniper gekocht,vind hem erg fijn.En meteen na een strike een legendary assault.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Laatst online: 25-09 19:22
Iemand online die Vault of Glass wilt doen? We hebben een uitvaller, en willen graag verder als de Oracle komen. aub minimaal 26

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Straks misschien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Laatst online: 25-09 19:22
We staan nu bij de Oracle !

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:56
Bezig met de daily op lvl 26, als je mee wilt doen: LuisjeNL xbone

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Zoek nog drie man voor vanavond VoG op hard. Ps4. Minimaal level 29 en enige ervaring in de raid vereist.

Edit: liefst rond de klok van 8en

Edit2:

Stukje uit de Weekly update:
Dmoney12321 Is Destiny going to keep evolving?

Yes.

I’m pretty excited about the next game update. I think you will be, too. We’re working up an explanation of what we’ll be changing. You’ll know what I know real soon. Some of you will laugh. Some of you will cry. Some of you will howl at the moon. Some of you will rejoice. We'll always look to strike a balance.

Ryokuji What does the future look like for audio options?

Brighter.

I’ve sat in on the discussions. We take your wish lists and we sort them based on what we can accomplish. I hear chatter about voice options. I even hear rumors about matchmade teammates being able to talk to each other. Some day.

Some day, we’ll have this conversation again. That day will come next week, even. Between now and then, have a nice weekend. Play some Destiny. We’re sure you’ll tell us all about it, and we wouldn’t have it any other way.

Peace.

Ben heel benieuwd wat ze aankomende week gaan uitrollen.

[ Voor 93% gewijzigd door Michaelg op 12-10-2014 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Ik herhaal het nog maar eens voor degene die de raid voor het eerst gaan doen, lees eerst deze guide eens door en houd deze ook tijdens het spelen bij de hand.
Dat scheelt zo enorm veel uitleg en tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
justifire schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 09:21:
Ik herhaal het nog maar eens voor degene die de raid voor het eerst gaan doen, lees eerst deze guide eens door en houd deze ook tijdens het spelen bij de hand.
Dat scheelt zo enorm veel uitleg en tijd.
http://www.reddit.com/r/D...ailed_guide_to_the_vault/ deze is ook wel de moeite waard om even door te lezen. Vrij gedetailleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Laatst online: 17-10 07:43
Voor de mensen die bezig zijn met de bounty voor de pocket infinity of die deze hopen te krijgen: de gunsmith verkoopt nu rare fusion rifles. je moet deze later 10x dismantelen en ik kan je vertellen: ze droppen erg weinig ;). Afijn, ik heb er nu 10. Nu nog maar 200 mobs killen op nightfall ;)

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:00
wij zoeken nog 3 mensen die vanmiddag mee de raid willen doen. We zijn nu met level 28 (warlock), level 28 (hunter) en level 29 (warrior) en zoeken nog 3 man om mee te spelen. Het liefst ook minimaal level 28 en iemand met ervaring zou ik wel fijn zijn :)

ps4 id is el_v

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Laatst online: 12-10 14:49

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Hoe laat? Lvl 28 warlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-10 11:04

alwinus

Tweaked

Bint schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 10:49:
Voor de mensen die bezig zijn met de bounty voor de pocket infinity of die deze hopen te krijgen: de gunsmith verkoopt nu rare fusion rifles. je moet deze later 10x dismantelen en ik kan je vertellen: ze droppen erg weinig ;). Afijn, ik heb er nu 10. Nu nog maar 200 mobs killen op nightfall ;)
Thanks!! Liep de afgelopen twee dagen te kijken of hij ze verkocht :) Wel een hoop Glimmer weg. Moest er nog 8 :p Nu nog ff naar lvl28 voor weekly nightfall. 200 kills met fusion rifles...eitje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-10 15:18
Bint schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 10:49:
Thx!! Weer een stapje verder met de bounty. Nu nog 200 kills met een fusion rifle in de Nightfall!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

GODVERDOMME! Ik word schijtziek van die disconnects. Kan niet eens fatsoenlijk naar de tower gaan om engrams te verslijten. Laat staan een event, want ja, zodra je binnen bent word je er binnen 2 minuten uitgeflikkerd met één of andere lompe beestenmelding...

Jammer hoor, Bungie. 500 miljoen en niet eens een fatsoenlijke connectiviteit in je game bouwen. Ik heb werkelijk met geen ENKELE game last, behalve met Destiny. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:56
Toevallig op PSN? Schijnen meer mensen last te hebben. Xbox ons met preview updates pas 1x meegemaakt gelukkig.

Anders miss portforwarding? Maar zou uiteraard helemaal niet nodig moeten zijn!

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Ik heb die zogenaamde "guide" van bungie gevolgd, en alle ports open gezet naar mijn PS4. Heb zelfs de PS4 in DMZ gezet, niks helpt. Ik heb een Cisco EPC3928 kabelmodem van Ziggo.

Ik geloof dat anderen hier ook last van hebben, laat het ff weten als je dit ook hebt en het zelfde modem hebt, dan kunnen we wellicht verder zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
CSB schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 13:59:
Ik heb die zogenaamde "guide" van bungie gevolgd, en alle ports open gezet naar mijn PS4. Heb zelfs de PS4 in DMZ gezet, niks helpt. Ik heb een Cisco EPC3928 kabelmodem van Ziggo.

Ik geloof dat anderen hier ook last van hebben, laat het ff weten als je dit ook hebt en het zelfde modem hebt, dan kunnen we wellicht verder zoeken.
En als je de PS4 direct aan je modem hangt?
Heb hier een EPC3212 met Ziggo en tot nu toe nog nooit problemen gehad met Destiny. Er zit nog een Netgear WNDR3700v2 tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Frijns.Net schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 14:07:
[...]

En als je de PS4 direct aan je modem hangt?
Heb hier een EPC3212 met Ziggo en tot nu toe nog nooit problemen gehad met Destiny. Er zit nog een Netgear WNDR3700v2 tussen.
Hij hangt rechstreeks, bekabeld, aan het Cisco modem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-10 13:14
Ik word echt gek van m'n Vanguard op rank 2 te krijgen. Alle bounty's weer gedaan voor vandaag. Wat blijft er dan nog over? Strikes duren te lang voor het resultaat, patrol levert ook erg weinig op. Wat te doen wat te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
trix0r schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 16:11:
Ik word echt gek van m'n Vanguard op rank 2 te krijgen. Alle bounty's weer gedaan voor vandaag. Wat blijft er dan nog over? Strikes duren te lang voor het resultaat, patrol levert ook erg weinig op. Wat te doen wat te doen :)
Twee anderen vinden en dan patrols grinden als een malle, ieder in een ander gebied. Dan kun je de scout missions beter afstemmen op degene die het dichtsbij is en ondertussen de kill/collect patrols allemaal gelijktijdig uitvoeren met meer mobs tegelijk.

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Of strike playlist afwerken. Daar krijg je ook rep voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
zo mijn warlock is nu ook lvl 20, dus nu heb ik een lvl 27 titan, lvl 25 hunter en lvl 20 warlock.
Ik denk dat ik nu meer ga vervelen met Destiny, niks meer te doen behalve raiden en crucible

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 12-10-2014 17:39 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Weet iemand hoeveel light je per upgrade krijgt?

Ik twijfel tussen mn exotic helm en mn legendary gauntlets te upgraden om naar 28 te gaan.Ik heb nog 3 light nodig.

[ Voor 57% gewijzigd door Stranglem op 12-10-2014 18:19 ]

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 14:43
Stranglem schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 18:16:

Ik twijfel tussen mn exotic en mn legendary te upgraden om naar 28 te gaan.
exotic eerst doen, die gaat tot de 30 light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3dd3k
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-07 06:39

Ik twijfel tussen mn exotic en mn legendary te upgraden om naar 28 te gaan.
2 per upgrade, laatse voor dat je naar beneden gaat 1.

Light rang stijgt als het 2e getal 1 hoger dan de eerste. Zoals 23, 34, 78, 89 etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-10 13:29
Hunter is nu lvl 28, zojuist een Titan naar lvl 20 gebracht.

Nu een tweede hunter erbij maken zodat ik wat makkelijker meer materials kan halen op een dag.

Warlock trekt mij totaal niet, dus die voor de "heb" maken is een beetje zinloos.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Het moet maar eens afgelopen zijn met de LFR/LFT in dit topic. Dit soort praat kan prima in [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gropah schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 22:14:
[modbreak]Het moet maar eens afgelopen zijn met de LFR/LFT in dit topic. Dit soort praat kan prima in [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic!.[/]
Zal wel komen omdat ik een tweakers noob ben, maar wat is het probleem van een actief topic? Delete deze anders ff, gaan we alles wel in dat kroegtopic posten...

Ontopic (anders moest dit in t kroegtopic):
How to: sparrow: http://youtu.be/kCiFz41fFuM

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:54
Net met een groep tweakers vog hardmode geprobeerd, we kwamen jammergenoeg niet erg ver.... Echter was het wel gezellig! Sorry vanaf mijn kant om 4 keer van dezelfde riggel af te donderen!

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023

Ik twijfel tussen mn exotic helm en mn legendary gauntlets te upgraden om naar 28 te gaan.Ik heb nog 3 light nodig.
exotic gaat tot 30 light, legendary tot 27. Kijk dus even hoeveel light je op ieder item nog maximaal erbij kan halen en deel dat door het aantal armor upgrades dat nog beschikbaar is in de tree. Als het niet een lekkere deling blijkt is volgens mij altijd de eerste upgrade van het laatste rijtje minder light waard. (dus stel je hebt nog 5 light te gaan en er zijn 3 armor upgrades in de laatste rij dan zullen ze je dus 1, 2 en 2 light geven.

edit: ik zou zowiezo voor je helm gaan ervanuitgaande dat je gauntlets geen raid set items zijn. Die gauntlets wil je later toch vervangen met raid items als je voor level 30 wil gaan tenminste.

[ Voor 11% gewijzigd door Wussie op 13-10-2014 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:43
Ik blijf de drops en engrams in chests vreemd vinden, vandaag voor het eerst in 3 weken (speel bijna dagelijks) weer eens een legendary als drop gehad. Maar ondertussen heb ik wel genoeg jumpships om een occasiondealer te worden, echt vanavond letterlijk binnen 5 minuten drie ships gekregen via engrams, heb er onderussen 12 ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Wussie schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 00:50:
[...]

exotic gaat tot 30 light, legendary tot 27. Kijk dus even hoeveel light je op ieder item nog maximaal erbij kan halen en deel dat door het aantal armor upgrades dat nog beschikbaar is in de tree. Als het niet een lekkere deling blijkt is volgens mij altijd de eerste upgrade van het laatste rijtje minder light waard. (dus stel je hebt nog 5 light te gaan en er zijn 3 armor upgrades in de laatste rij dan zullen ze je dus 1, 2 en 2 light geven.

edit: ik zou zowiezo voor je helm gaan ervanuitgaande dat je gauntlets geen raid set items zijn. Die gauntlets wil je later toch vervangen met raid items als je voor level 30 wil gaan tenminste.
Uh dus gauntlets zijn waardeloos als je lvl 30 niet kan bereiken daardoor (exotic dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e2thaj
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-01-2021
Dat moet onze frankiefrank88 wezen kan niet anders haha
Dark Master schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 23:37:
Net met een groep tweakers vog hardmode geprobeerd, we kwamen jammergenoeg niet erg ver.... Echter was het wel gezellig! Sorry vanaf mijn kant om 4 keer van dezelfde riggel af te donderen!

Psn erikj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Sephiroth
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-10 12:45
t3dd3k schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 18:22:
[...]

Light rang stijgt als het 2e getal 1 hoger dan de eerste. Zoals 23, 34, 78, 89 etc
Het is andersom, eerste getal moet 1 hoger zijn dan het tweede. Dus 21, 32, 98...

Feitelijk dus 11 light per level t/m 120 light max, op het eerste level na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Gropah schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 22:14:
[modbreak]Het moet maar eens afgelopen zijn met de LFR/LFT in dit topic. Dit soort praat kan prima in [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic!.[/]
Waar staat dat jargon voor?

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:12

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Looking For Raid / Looking For Team ;)

LFG kan je ook nog zien, wat Looking For Group is ;)

Gisteren een Legendary Engram voor een shotgun gevonden. Jammer, ik haat shotguns namelijk tot de max :P. Achja nog steeds beter dan een legendary engram krijgen die niet voor je class bedoelt is :X

[ Voor 51% gewijzigd door Notna op 13-10-2014 08:14 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e2thaj
Snap het probleem ook niet helemaal

Psn erikj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowSaiyan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01-2024
Misschien handig om dan de topictitel van de slowchat aan te passen met LFR/LFT? Dat zou al een heleboel duidelijkheid verschaffen.

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

ShadowSaiyan schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 08:21:
Misschien handig om dan de topictitel van de slowchat aan te passen met LFR/LFT? Dat zou al een heleboel duidelijkheid verschaffen.
Eens! :D

Vrijdag de 3e was ik nog lvl 6, inmiddels ben ik lvl 24 en kruip ik naar de 25 :Y

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Notna schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 08:13:
Looking For Raid / Looking For Team ;)

LFG kan je ook nog zien, wat Looking For Group is ;)

Gisteren een Legendary Engram voor een shotgun gevonden. Jammer, ik haat shotguns namelijk tot de max :P. Achja nog steeds beter dan een legendary engram krijgen die niet voor je class bedoelt is :X
Als je er toch niets mee gaat doen kun je er nog altijd 2/3 ascended shards uit halen ;)

Die ben ik al tijdje aan het farmen. Jammer dat je die maar een paar per dag kunt krijgen. Zo rek je het upgraden iig wel ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Scrisissszzz op 13-10-2014 08:34 ]

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e2thaj
Zou ik ook doen met zo weinig content man man heb dat spel al 100 keer gespeeld snap niet waarom het leuk blijft had van mij wel ietsje meer in gemogen...

Psn erikj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
e2thaj schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 08:38:
Zou ik ook doen met zo weinig content man man heb dat spel al 100 keer gespeeld snap niet waarom het leuk blijft had van mij wel ietsje meer in gemogen...
Probleem is dat wat je ook doet, je altijd wel iets vooruit komt. Het speelt gewoon lekker weg en met een vast team is het ook leuk om te doen. Alleen totaaaal niet..

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Pagina: 1 ... 87 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2