Hoeveel kost armor bij Xur?
13 coins was het vorige week..Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:36:
Hoeveel kost armor bij Xur?
psn: HertogJack
Eigenlijk zouden ze gewoon moeten aanpassen dat je geen items meer onderling kunt delen (alts). Dan kun je in ieder geval niet iedere week meer xur leegkopen. Zou al een hoop schelen.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Dat moeten ze ook aanpassen dat je gewoon drops krijgt als je voor de 2e keer VoG doet.Michaelg schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:43:
Eigenlijk zouden ze gewoon moeten aanpassen dat je geen items meer onderling kunt delen (alts). Dan kun je in ieder geval niet iedere week meer xur leegkopen. Zou al een hoop schelen.
Ik zit nu al 2 weken vast op level 29 omdat ik alleen maar ascendent materials gedropt krijgt.
Een handtekening?!
Same here allemaal shit dropped heb maar 1 piece of raid geartellavist schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:44:
[...]
Dat moeten ze ook aanpassen dat je gewoon drops krijgt als je voor de 2e keer VoG doet.
Ik zit nu al 2 weken vast op level 29 omdat ik alleen maar ascendent materials gedropt krijgt.
PSN ID: White_Anomaly
Jij hebt tenminste nog een pieceValcanus1337 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:49:
[...]
Same here allemaal shit dropped heb maar 1 piece of raid gear
Ik heb nu 65 ascendent enegry en 54 shards
voordeel is wel dat ik niks tekort kom als die piece dropt
Een handtekening?!
Hoe in godsnaam kom je aan ZOVEEL energy en shards, ik spaar al eeuwen voor 6 energytellavist schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:51:
[...]
Jij hebt tenminste nog een piece![]()
Ik heb nu 65 ascendent enegry en 54 shards![]()
Verwijderd
Zijn er vanavond nog mensen die willen raiden? Wordt mijn eerste keer dan.
Ik ben er vanaf een uurtje of 11.
PSN: Ruwi_NL
Warlock: lvl 27+
Ik ben er vanaf een uurtje of 11.
PSN: Ruwi_NL
Warlock: lvl 27+
ik heb ongeveer 40 shards (heb er niks aan) en 10 energy.....moet er nog 2 meertellavist schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:51:
[...]
Jij hebt tenminste nog een piece![]()
Ik heb nu 65 ascendent enegry en 54 shards![]()

net bij Xur geweest, dat wapen is helaas een sniper, jammer

volgende week nieuwe kans
[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 10-10-2014 12:03 ]
nothing stops this train
Ik heb 3x VoG gecleared waarin ik alleen maar ascendent materials kreeg.DarkElement schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:52:
[...]
Hoe in godsnaam kom je aan ZOVEEL energy en shards, ik spaar al eeuwen voor 6 energy
ik heb geen daily mission gemist sinds ik level 28 ben (elke dag 2 materials)
Veel public missions gedaan. marks uit gegeven aan legendary armor op die vervolgens de salvagen voor shards.
En queens wrath gaf de eerste 3 dagen legendary armor die je kon salvagen voor shards.
Die 3 dagen had ik 15 armor pieces weten te halen x 3 shards each
Een handtekening?!
Had precies genoeg coisn voor de exotic rifle van Xur.
Nu alleen nog een legendary handcannon die 10+ in het magazijn heeft en dan ben ik tevreden
Nu alleen nog een legendary handcannon die 10+ in het magazijn heeft en dan ben ik tevreden
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Iemand die zo met mij de weekly heroic wil spelen? Ben zelf 24 heb strange coins nodig hehe.. Is die op level 26 hard haalbaar voor iemand van 24?
Ja op het moment dat ik mijn bounties van de queen inleverde was dat dus al gepatchttellavist schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:17:
[...]
Ik heb 3x VoG gecleared waarin ik alleen maar ascendent materials kreeg.
ik heb geen daily mission gemist sinds ik level 28 ben (elke dag 2 materials)
Veel public missions gedaan. marks uit gegeven aan legendary armor op die vervolgens de salvagen voor shards.
En queens wrath gaf de eerste 3 dagen legendary armor die je kon salvagen voor shards.
Die 3 dagen had ik 15 armor pieces weten te halen x 3 shards each
Wil ik vanavond rond 19:30 wel met je doen, wel op lvl 24, dan is het voor ons beiden te doen. Ben lvl 28.Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:23:
Iemand die zo met mij de weekly heroic wil spelen? Ben zelf 24 heb strange coins nodig hehe.. Is die op level 26 hard haalbaar voor iemand van 24?
[ Voor 22% gewijzigd door DarkElement op 10-10-2014 12:34 ]
Zo, Icebreaker en titan helm gescoord. Ook nog gegambled voor een andere helm voor ofwel m'n Hunter of Warlock als ik daar ooit aan begin maar kreeg Achylophage Symbiote die ik vorige week al had gekocht
. Naja, weer shards en m'n Cryptarch ging level-up waar ik nog een legendary arc fusion rifle voor kreeg; iets wat nog ontbrak in m'n arsenaal \o/.
[ Voor 23% gewijzigd door Wussie op 10-10-2014 12:40 ]
Wat is de naam van de tital helm?Wussie schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:39:
Zo, Icebreaker en titan helm gescoord. Ook nog gegambled voor een andere helm voor ofwel m'n Hunter of Warlock als ik daar ooit aan begin maar kreeg Achylophage Symbiote die ik vorige week al had gekocht. Naja, weer shards en m'n Cryptarch ging level-up waar ik nog een legendary arc fusion rifle voor kreeg; iets wat nog ontbrak in m'n arsenaal \o/.
Ik heb Crest of Alpha Lupi al wel maar ben benieuwd
Never mind, het is Helm of Inmost Light zie ik, niet zo denderend dus...
[ Voor 6% gewijzigd door Jebus4life op 10-10-2014 12:44 ]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
De Icebreaker!?!?!? Die wilde ik al een tijdje hebben! Dan maar schakelen tussen wapens in m'n heavy en special wapen slot, gelijk halen als ik thuis ben! Weet van gekkigheid gewoon niet meer welk wapen ik eerst moet levelen joh, na die exotic launcher van gisteren met void damage wilde ik die gelijk levelen, mede om korte metten te kunnen maken met minotaurs. Wat een derde wereld probleem heb ik toch hahaha
*edit*
Bedenk me net dat ik niet zeker weet of ik genoeg coins heb...
*edit*
[ Voor 8% gewijzigd door Bunta op 10-10-2014 12:49 ]
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
huh?? bij mij zie ik alleen een exotic sniperBokkie schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:22:
Had precies genoeg coisn voor de exotic rifle van Xur.

ik heb atm 31 strange coins, maar ik wacht nog even 1 week
[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 10-10-2014 12:53 ]
nothing stops this train
je kan even kijken door op het destiny forum in te loggen. dan bij legend ---> inventoryBunta schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:46:
De Icebreaker!?!?!? Die wilde ik al een tijdje hebben! Dan maar schakelen tussen wapens in m'n heavy en special wapen slot, gelijk halen als ik thuis ben! Weet van gekkigheid gewoon niet meer welk wapen ik eerst moet levelen joh, na die exotic launcher van gisteren met void damage wilde ik die gelijk levelen, mede om korte metten te kunnen maken met minotaurs. Wat een derde wereld probleem heb ik toch hahaha
*edit*
Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip
Goeie tip, bedankt!!! Ik heb er 16 en moet de normale weekly nog doen dus geen probleem om hem te kunnen halen! Dat wordt leuk, race wel ff snel door de weekly, gelijk halen dat monster!
heb nu 11 strange coins, denk je dat het haalbaar is met deze manier van coins verzamelen er voor zondag 11:00 uur 17 coins te hebben?tellavist schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:25:
[...]
Maak een alt aan. doorloop het eerste level zodat je de tower in kan.
Zorg dat je met je main iets van 6 blauwe engrams hebt.
Gooi ze in de vault
Terug naar je alt, pak de engrams uit de vault en dycript ze.
Krijg je of strange coin, of mote of light voor.
Works everytime for me
Als ik 31 coins zou hebben dan had ik die sniper zeker gekocht. Met dat wapen zit je nooit meer zonder ammo, aangezien deze zelf z'n ammo aanvult. Dit is echt een geweldige sniper met een hoop damage.Kol Nedra schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:51:
[...]
huh?? bij mij zie ik alleen een exotic sniper
Just saying.
Heb je de weekly al gedaan? Op lvl 28 kan je 9 coins verdienen. 1 niveau lager geeft al 6 coins!!Raw Kip schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:06:
[...]
heb nu 11 strange coins, denk je dat het haalbaar is met deze manier van coins verzamelen er voor zondag 11:00 uur 17 coins te hebben?
[ Voor 28% gewijzigd door Jackal131 op 10-10-2014 13:09 ]
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Doe met je main de lvl 24 strike playlist.Raw Kip schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:06:
[...]
heb nu 11 strange coins, denk je dat het haalbaar is met deze manier van coins verzamelen er voor zondag 11:00 uur 17 coins te hebben?
Dan krijg je genoeg blauwe engrams om te decrypten.
PSN: Leech1984
Krijg je dan per strike een engram?leech1984 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:07:
[...]
Doe met je main de lvl 24 strike playlist.
Dan krijg je genoeg blauwe engrams om te decrypten.
ik meestal 2 a 3 per strike
Yup, minimaal 1 en maximaal 4. Gaat sneller dan de loot cave als je de tiger playlist doet.
[ Voor 51% gewijzigd door Feihcretsam op 10-10-2014 13:09 ]
Sweet! Dat wist ik niet. Moet nog vanguard rank levelen en 20% scheelt zo weer een dag!Feihcretsam schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:32:
[...]
Net zoals ik nergens zag staan dat je tot de reset-dag 20% experience + reputation increase krijgt nadat je de weekly nightfall hebt gedaan.. beetje slordig, aangezien dit echt een aanzienlijke increase is.
Geldt dat ook voor de experience die je Cryptarch krijgt? Moet de nightfall strike voortaan ook maar eerder doen!Cerebriform schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:15:
[...]
Sweet! Dat wist ik niet. Moet nog vanguard rank levelen en 20% scheelt zo weer een dag!
T geldt als het goed is voor alles ja.Bunta schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:21:
[...]
Geldt dat ook voor de experience die je Cryptarch krijgt? Moet de nightfall strike voortaan ook maar eerder doen!
Ja, sniper rifle is ook een rifleKol Nedra schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:51:
[...]
huh?? bij mij zie ik alleen een exotic sniper
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Wel aardige helm toch? Heb die van saint-14 al voor als ik op defender speel; leek me een leuke toevoeging voor wanneer ik Striker ben.Jebus4life schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:42:
[...]
Wat is de naam van de tital helm?
Die helm heeft een prachtig effect in de raid zeker tijdens de portal fase met Atheon als je op de venus room komt met die pretorian, super death from above met waveshock en je kunt zorgeloos je teammaat achter de hand houden voor de eerste oracleJebus4life schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:42:
[...]
Wat is de naam van de tital helm?
PSN ID: White_Anomaly
Huh, dit snap ik niet echt. Waarom zou je meer strange coins krijgen op een lage level alt dan op je main?tellavist schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:25:
[...]
Maak een alt aan. doorloop het eerste level zodat je de tower in kan.
Zorg dat je met je main iets van 6 blauwe engrams hebt.
Gooi ze in de vault
Terug naar je alt, pak de engrams uit de vault en dycript ze.
Krijg je of strange coin, of mote of light voor.
Works everytime for me
Volgens mij heb ik de Ice Breaker als Exotic Bounty gezien de beschrijving: "automatic ammo regeneration" (zoiets) dus heb mijzelf maar de Exotic helm aangeschaft. Met dank aan SqueakyClean waardoor ik ineens 9 extra coins had.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Ik denk dat ik de truc wel snap, een low-level character heeft namelijk nog helemaal niks aan rare/legendary items omdat die deze nog lang niet kan gebruiken, dus dan krijgt het character uit deze engrams dingen die hij wel kan gebruiken. Goede tip! Dat wordt dus blauwe engrams verzamelen en inleveren met een low-charWalance schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:35:
[...]
Huh, dit snap ik niet echt. Waarom zou je meer strange coins krijgen op een lage level alt dan op je main?
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Is dit echt zo? Zou een mooie exploit zijn.ijskonijn schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:38:
[...]
Ik denk dat ik de truc wel snap, een low-level character heeft namelijk nog helemaal niks aan rare/legendary items omdat die deze nog lang niet kan gebruiken, dus dan krijgt het character uit deze engrams dingen die hij wel kan gebruiken. Goede tip! Dat wordt dus blauwe engrams verzamelen en inleveren met een low-char
PSN: DoubleDutchh
Ik dacht dat je engrams niet kon transferren naar andere accounts?
met main in vault droppen, oppikken met alt.
Ik heb hier net ook al wat over gelezen maar begreep het niet helemaal, ik heb de weekly al op lvl 22 gedaan en gehaald. Als ik de weekly op een hoger lvl doe krijg ik dan weer coins?
yes.. als je hem op moeilijkste niveau doet krijg je er nog 6 bij, middelste niveau 3.Raw Kip schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:46:
Ik heb hier net ook al wat over gelezen maar begreep het niet helemaal, ik heb de weekly al op lvl 22 gedaan en gehaald. Als ik de weekly op een hoger lvl doe krijg ik dan weer coins?
Top! wie wil mij rond half 6 helpen met de weekly op het middelste of moeilijkste niveau?
ben zelf lvl 26 en speel op Xbox one!
lvl 22 is standaard, leveltje hoger is lvl 26 en krijg je 6 coins, nog een lvl hoger is 28 en krijg je 9 coinsRaw Kip schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:49:
Top! wie wil mij rond half 6 helpen met de weekly op het middelste of moeilijkste niveau?
Verwijderd
Iedereen brengt onzin hier zo vaak als feiten
.
Je hebt 3 weekly heroic niveaus. Voor eerste niveau krijg je 3, 2e 6 en hoogste 9 coins. Als je alleen het hoogste doet krijg je er meteen 9 dat is ook de max. Als je eerst bijvoorbeeld makkelijkste doet krijg je er 3, en kan je vervolgens nog maar 3 voor middelste of 6 voor hoogste niveau krijgen. Het heeft geen enkel nut om eerst makkelijkste te doen en dan vervolgens een moeilijkere, je kan beter gewoon meteen de moeilijkste doen die je kan halen.
Je hebt 3 weekly heroic niveaus. Voor eerste niveau krijg je 3, 2e 6 en hoogste 9 coins. Als je alleen het hoogste doet krijg je er meteen 9 dat is ook de max. Als je eerst bijvoorbeeld makkelijkste doet krijg je er 3, en kan je vervolgens nog maar 3 voor middelste of 6 voor hoogste niveau krijgen. Het heeft geen enkel nut om eerst makkelijkste te doen en dan vervolgens een moeilijkere, je kan beter gewoon meteen de moeilijkste doen die je kan halen.
Dus als je 'm op 28 speelt, krijg je er meteen 9... Tikt aan. Jammer dat het slechts één keer per week kan...HertogJack schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:48:
[...]
yes.. als je hem op moeilijkste niveau doet krijg je er nog 6 bij, middelste niveau 3.
Ik ga die Ice Breaker ook maar kopen, maar ik vind het nog lastig om nou te bepalen in welk slot ik m'n exotic zet. Ik heb Suros en Bad Juju als primary en nog Super Good Advice als heavy. Ik heb echt nog geen één kogel met SGA geschoten en weet ook niet of dat gaat gebeuren. Suros is echt een beest in zowel PVP als in PVE...
Hoe doen jullie dat? Gewoon switchen tijdens het spelen?
Als je die dan encrypt krijg je toch gewoon een wapen?emilestegeman schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:45:
met main in vault droppen, oppikken met alt.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Als mensen zin hebben, ben momenteel met lvl26 weekly nightfall bezig:)
LuisjeNL. Xbox one
LuisjeNL. Xbox one
Lichtpuntje...
Bedoel je niet level 28?LuisjeNL schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:00:
Als mensen zin hebben, ben momenteel met lvl26 weekly nightfall bezig:)
LuisjeNL. Xbox one
Verwijderd
Helm of Inmost Light ziet er toch goed uit? Lijkt me top voor mn striker, scheelt weer extra talent.
Mensen andere ideeen over die helm?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2014 15:06 ]
zeker een goede helm, maar ik speel alleen Defender dus die helm is niks voor mij
nothing stops this train
Volgens mij toch echt 26, ben in mijn eentje bezig dus 28 durfde ik niet aan;)
Wil ik wel:) moet alleen de archon priester nog afmaken!gise schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:00:
Wil iemand de weekly met mij doen? Ben zelf level 24
Xbox one: gise87
Lichtpuntje...
NF is alleen maar op 28 toch?
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
LuisjeNL schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:10:
[...]
Volgens mij toch echt 26, ben in mijn eentje bezig dus 28 durfde ik niet aan;)
[...]
Wil ik wel:) moet alleen de archon priester nog afmaken!
Yep.RawChild schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:11:
NF is alleen maar op 28 toch?
nieuws: Destiny-spelers ontdekken weer nieuwe locatie via glitch
Best vet dat gamers dit vinden vind ik elke keer ;p maar aan de andere kant wel slecht dat het mogelijk is
Best vet dat gamers dit vinden vind ik elke keer ;p maar aan de andere kant wel slecht dat het mogelijk is
Dan zal ik wel geen nightfall spelen, vrijdag het...... 
We kunnen nog wel een handje extra gebruiken
We kunnen nog wel een handje extra gebruiken
[ Voor 32% gewijzigd door LuisjeNL op 10-10-2014 15:33 ]
Lichtpuntje...
Een beetje een plug voor mezelf natuurlijk, maar ik was het zo beu om de hele tijd op internet op te moeten zoeken waar die public events zich afspelen, dat ik er een simpele iOS app voor ontwikkeld heb.
Versie 1.0 bevat eigenlijk alleen een lijst met Events en wat extra informatie over dat event en kan je een herinnering instellen voor dat event. Verder is er de mogelijkheid om aan te geven dat je een public event op een ander tijdstip tegenkomt, zodat ik het schema van public events kan aanpassen.
Versie 1.1 is nu in review bij Apple en die bevat ook filters en een today screen extensie, zodat je vanaf daar al kan zien welke public event er het eerst beschikbaar is.
https://itunes.apple.com/...ons/id926868293?ls=1&mt=8

Hier een paar promo codes, laat even weten welke je gebruikt hebt.
YRW3FWPFMPY3
MLXMXX3R6J37
M7PFEYA736LX
FAPXLAF9LPRR
XHLFLLMFMX4N
Versie 1.0 bevat eigenlijk alleen een lijst met Events en wat extra informatie over dat event en kan je een herinnering instellen voor dat event. Verder is er de mogelijkheid om aan te geven dat je een public event op een ander tijdstip tegenkomt, zodat ik het schema van public events kan aanpassen.
Versie 1.1 is nu in review bij Apple en die bevat ook filters en een today screen extensie, zodat je vanaf daar al kan zien welke public event er het eerst beschikbaar is.

YRW3FWPFMPY3
MLXMXX3R6J37
M7PFEYA736LX
FAPXLAF9LPRR
XHLFLLMFMX4N
Ja inderdaad, je hoeft er niet heel moeilijk voor te doenRicmaniac schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:27:
nieuws: Destiny-spelers ontdekken weer nieuwe locatie via glitch
En het is natuurlijk alleen het level design wat er tot nu toe staat, als het level design team sneller werkt dan de rest (door dat de rest eventueel door dat mogelijke drama dingen opnieuw moest doen of niet) dan lijkt het mij niet meer dan logisch dat ze al werken aan verdere content en dat al op de disc plaatsen.
Gisteren Thorn gehaald, achterlijk moeilijke opdrachten in vergelijk met de andere exotic bounties.
Denk je na 500 void dmg in Crucible het moeilijkste wel gehad te hebben moet je nog een of andere idiote missie spelen waarbij vergeleken nightfall een lachertje is.
Maar goed, met veel pijn en moeite en geweldige teammaatjes (thanks Bulldozer NL en 020_Cheytac
) dus toch gehaald.
Vind hem momenteel erg tegenvallen, vooral in vergelijk met mijn Mida-Tool en Suros Regime, 6 kogels en ontzettend trage reload
Hoop dat zodra de posion perk vrij gespeeld is ik wat meer genoegdoening krijg voor de moeite die het gekost heeft...
Denk je na 500 void dmg in Crucible het moeilijkste wel gehad te hebben moet je nog een of andere idiote missie spelen waarbij vergeleken nightfall een lachertje is.
Maar goed, met veel pijn en moeite en geweldige teammaatjes (thanks Bulldozer NL en 020_Cheytac
Vind hem momenteel erg tegenvallen, vooral in vergelijk met mijn Mida-Tool en Suros Regime, 6 kogels en ontzettend trage reload
Hoop dat zodra de posion perk vrij gespeeld is ik wat meer genoegdoening krijg voor de moeite die het gekost heeft...
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Top app, bedankt, maar waar wissel ik de code in?sorted.bits schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:33:
YRW3FWPFMPY3
MLXMXX3R6J37
M7PFEYA736LX
FAPXLAF9LPRR
XHLFLLMFMX4N
edit: Laat maar, gelukt
FAPXLAF9LPRR heb ik gebruikt!
Vind het alleen wel erg lastig om aan een lokatienaam precies te weten waar ik naartoe moet.. van sommige weet ik het maar van de meeste niet.
[ Voor 25% gewijzigd door HertogJack op 10-10-2014 15:41 ]
Oke, dat klinkt op zich logisch, dan zal ik dat eens proberen. Ik wil heel graag die ice breaker hebben (zoals iedereen, waarschijnlijk)ijskonijn schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:38:
[...]
Ik denk dat ik de truc wel snap, een low-level character heeft namelijk nog helemaal niks aan rare/legendary items omdat die deze nog lang niet kan gebruiken, dus dan krijgt het character uit deze engrams dingen die hij wel kan gebruiken. Goede tip! Dat wordt dus blauwe engrams verzamelen en inleveren met een low-char
XHLFLLMFMX4N gebruikt. Thanks, scheelt me weer moeilijk doen met websites enzo.sorted.bits schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:33:
Een beetje een plug voor mezelf natuurlijk, maar ik was het zo beu om de hele tijd op internet op te moeten zoeken waar die public events zich afspelen, dat ik er een simpele iOS app voor ontwikkeld heb.
YRW3FWPFMPY3
MLXMXX3R6J37
M7PFEYA736LX
FAPXLAF9LPRR
XHLFLLMFMX4N
Verwijderd
Thanks man! Ik heb code 2 gebruikt; MLXMXX3R6J37[b][message=43034407,noline]
YRW3FWPFMPY3
MLXMXX3R6J37
M7PFEYA736LX
FAPXLAF9LPRR
XHLFLLMFMX4N
Ik dacht ik ben slim en begin onderaan maar de onderste 3 waren al gebruikt. Nu onderste 4 dus.
M7PFEYA736LX gebruiktsorted.bits schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:33:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
YRW3FWPFMPY3
MLXMXX3R6J37
M7PFEYA736LX
FAPXLAF9LPRR
XHLFLLMFMX4N
ga hem zeker gebruiken en testen
same, maar kan ook de weekly nog op het moeilijkste niveau doen, weet niet of dat realistisch is op lvl 26?Walance schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:43:
[...]
Oke, dat klinkt op zich logisch, dan zal ik dat eens proberen. Ik wil heel graag die ice breaker hebben (zoals iedereen, waarschijnlijk)
Verwijderd
Is te doen, gister zelf als level 26 samen met een andere level 26 en een level 28 gecleared. Gewoon slow en steady :-)Raw Kip schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:46:
[...]
same, maar kan ook de weekly nog op het moeilijkste niveau doen, weet niet of dat realistisch is op lvl 26?
Icebreaker gekocht, let the levelling begin 
Klopt het dat nu ik al mijn armour op legenday en exotic heb ik nog alleen maar kan stijgen in light level dmv farmen, farmen en nog eens farmen van materials?
Klopt het dat nu ik al mijn armour op legenday en exotic heb ik nog alleen maar kan stijgen in light level dmv farmen, farmen en nog eens farmen van materials?
jep, ik hoop trouwens dat hier ook gauw verandering in komt. iedereen zit wel aan de lvl 27-30. hopen dat dat gebeurd met de DLC?Delph schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:49:
Icebreaker gekocht, let the levelling begin
Laatste code gebruikt YRW3FWPFMPY3
iOs 8 of hoger nodig dus word niet geinstalleerd, gemiste kans.
[ Voor 51% gewijzigd door justifire op 10-10-2014 15:52 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
MAKE IT ANDROIDsorted.bits schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:33:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
YRW3FWPFMPY3
MLXMXX3R6J37
M7PFEYA736LX
FAPXLAF9LPRR
XHLFLLMFMX4N
Asjeblieft?!
Een handtekening?!
Cool, gekochtsorted.bits schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:33:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
YRW3FWPFMPY3
MLXMXX3R6J37
M7PFEYA736LX
FAPXLAF9LPRR
XHLFLLMFMX4N
PSN: FreakGIB
Nou eens testen zal je die paar centjes ff door Pasen 😉
Psn erikj
Heb hem full leveld gehad!Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:05:
Helm of Inmost Light ziet er toch goed uit? Lijkt me top voor mn striker, scheelt weer extra talent.
Het jammere is dat hij Strength gericht is.
Ik heb nu een andere exotic helm: an insurmountable skullfort.
Deze is gericht op discipline. en ligt beter bij mijn speelstijl.
Gelukkig is mijn 2e alt titan in de maak.
Nu hoef ik straks weer 1 item minder in de vault te plaatsten
Een handtekening?!
Even een tip voor iedereen: je kan beter een exotic helm nemen dan een ander armor piece, aangezien je een raid helm alleen maar krijgt door hard raids te doen ;-;
Heyyyy! Die ga ik onthouden! Goed punt!jesse111 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:28:
Even een tip voor iedereen: je kan beter een exotic helm nemen dan een ander armor piece, aangezien je een raid helm alleen maar krijgt door hard raids te doen ;-;
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Als ik een exotic helm kan kopen/vinden, kan ik level 30 worden ^^ Heb nu een exotic gauntlet, maar heb laatst de raid gauntlets gevonden. Had al de boots en chest ^^
Gemiste kans voor jou ja, zeurpiet.justifire schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:51:
Laatste code gebruikt YRW3FWPFMPY3
Verwijderd
Je kan pas lvl 30 worden als je of 4 Raid rear hebt of 3 raid gear en 1 exotic armour piece. Met 4 volledige ge-levelde legendary items kan je max lvl 29 worden.
Verwijderd
O, niet op gelet.. dat is idd minder zeg strength. Int en disc was voor mij ook beter geweest. Ach kijk vanavond wel, is en blijft een ex helm.tellavist schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:27:
[...]
Heb hem full leveld gehad!
Het jammere is dat hij Strength gericht is.
Ik heb nu een andere exotic helm: an insurmountable skullfort.
Deze is gericht op discipline. en ligt beter bij mijn speelstijl.
Gelukkig is mijn 2e alt titan in de maak.
Nu hoef ik straks weer 1 item minder in de vault te plaatsten
edit:
zie net dat de upgrades van insurmountable skullfort wel melee gericht zijn ondanks dat er geen str op zit, ook niet perfect dus. Dan lijkt me de upgrades van de Helm of Inmost Light net iets lekkerder.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2014 17:00 ]
Nog twee shards en dan ben ik eindelijk level 29. Tot nu toe twee keer raid gecomplete maar helaas nog geen raid armor gehad. Hoop dat er aankomende week toch wel een piece bij zit.
Verder heb ik nu auto rifle hard light. Maar moet nog even beter testen of het echt wat is. Tot nu toe blijf ik zweren bij mijn hawkmoon.
Verder heb ik nu auto rifle hard light. Maar moet nog even beter testen of het echt wat is. Tot nu toe blijf ik zweren bij mijn hawkmoon.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Zo, net voor het eerst een weekly gehaald met LuisjeNL. Heb al 3 keer een weekly gestart in m'n eentje maar dan lukte het uiteindeljk helaas niet om de eindbaas te killen. Heb nu 12 strangecoins, helaas nog 1 te weinig om iets bij Xur te kopen. Ook heb ik nu m'n eerste legendary armorpiece uit een engram, dus nu level 25
Ik mis er ook nog een! Wil graag de exotic helm krijgengise schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:21:
Zo, net voor het eerst een weekly gehaald met LuisjeNL. Heb al 3 keer een weekly gestart in m'n eentje maar dan lukte het uiteindeljk helaas niet om de eindbaas te killen. Heb nu 12 strangecoins, helaas nog 1 te weinig om iets bij Xur te kopen. Ook heb ik nu m'n eerste legendary armorpiece uit een engram, dus nu level 25
Lichtpuntje...
man man die HawkmoonMichaelg schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:15:
Nog twee shards en dan ben ik eindelijk level 29. Tot nu toe twee keer raid gecomplete maar helaas nog geen raid armor gehad. Hoop dat er aankomende week toch wel een piece bij zit.
Dat gezegd; ik heb nu eindelijk Pocket Infinity geleveled en dat is ook echt een beest. Jammer dat het Solar damage is, dat maakt hem wat minder bruikbaar in VoG; maar kamertjes vol met klein grut zijn echt binnen 3 seconden weer leeg
Hopen dat de volgende raid Hive enemy's heeft. wizards hebben bijvoorbeeld altijd solar shieldsWussie schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:49:
[...]
man man die Hawkmoon. Doe mij die ook maar...
Dat gezegd; ik heb nu eindelijk Pocket Infinity geleveled en dat is ook echt een beest. Jammer dat het Solar damage is, dat maakt hem wat minder bruikbaar in VoG; maar kamertjes vol met klein grut zijn echt binnen 3 seconden weer leeg.
Pocket infinity is daar in 2 schoten mee klaar
Een handtekening?!
Thanks, gebruikte tot nu altijd destinypulicevents.com maar dit kan ook handig zijn
Krijg wat bungie...
> Koop Suros regime
> Einde van mijn 1e raid
> Krijg Suros regime
> Koop Ice Breaker
> Einde van een Iron Banner dezelfde dag
> Krijg Ice Breaker
Fuuuuuu! -_-
> Koop Suros regime
> Einde van mijn 1e raid
> Krijg Suros regime
> Koop Ice Breaker
> Einde van een Iron Banner dezelfde dag
> Krijg Ice Breaker
Fuuuuuu! -_-
reken er naar niet op, deze week 3 lvls omhoog gegaan en alleen maar blauw.DarkElement schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 19:49:
Nu exact 7 dagen al geen legendary gehad, hoop dat er zo 1 uitrolt bij het ranken @ cryptarch.
2 blauwe
[ Voor 9% gewijzigd door DarkElement op 10-10-2014 19:53 ]
Thorn maar weer weggestopt tot de buff komt. Ice Breaker samen met Unwilling Soul en AR armor (999 kogels) is echt baas !
Net m'n pocket infinity geupgrade met de magazine upgrade (3 naar
en de "auto rifle upgrade"
10 seconden uitgetest en nu de crucible aan het laden, hoe ziek overpowered is dit man (ik vind fusion rifles zoiezo OP in de MP). Als je de tijd krijgt om te chargen blaas je toch alles weg lijkt me?
Ben echt benieuwd!
10 seconden uitgetest en nu de crucible aan het laden, hoe ziek overpowered is dit man (ik vind fusion rifles zoiezo OP in de MP). Als je de tijd krijgt om te chargen blaas je toch alles weg lijkt me?
Ben echt benieuwd!
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Net mn pakketje gehad van de postmaster, 1 blauw engram 1 legendary, komt uit beiden onbruikbare legendary shit, 1x een hand cannon die ik kut vind en legs die ik al heb.
Altijd als ik een wapen krijg is het of een fucking sniper of hand cannon, nooit een scout, auto rifle of fusion gun.
Altijd als ik een wapen krijg is het of een fucking sniper of hand cannon, nooit een scout, auto rifle of fusion gun.
[ Voor 26% gewijzigd door DarkElement op 10-10-2014 20:13 ]
Daar zou ik juist blij mee zijn, gewoon dismantlen voor ascendand materialsDarkElement schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 20:12:
Net mn pakketje gehad van de postmaster, 1 blauw engram 1 legendary, komt uit beiden onbruikbare legendary shit, 1x een hand cannon die ik kut vind en legs die ik al heb.
Heb ik gedaan, nu is mn legendary pulse fijn full upgraded
en ieder zijn ding, ik vind hand cannons gewoon crap.
[ Voor 31% gewijzigd door DarkElement op 10-10-2014 20:16 ]
Net ook m'n Ice Breaker opgehaald bij Xur. Gelijk Nightfall gehaald (solo), de baas is echt een eitje met die Icebreaker! Range is echt fantastisch en headshot damage op de Archon Priest was iets van 6000+
Tip voor daarvoor bij dat schip, ga op die eerste rots staan en gebruik een Blue Polyphage: glimmer time
Kreeg uiteindelijk een exotic titan armor (dezelfde die je nu bij Xur kan kopen) terwijl ik Hunter ben
wat moet ik daar nou mee? Zit wel 125strength op...het is echt lomp dat er geen trading system in de game zit. Of dat je items op de grond kan droppen, je kan het niet eens weggeven... man het lijkt net Apple dat gesloten systeem
Tip voor daarvoor bij dat schip, ga op die eerste rots staan en gebruik een Blue Polyphage: glimmer time
Kreeg uiteindelijk een exotic titan armor (dezelfde die je nu bij Xur kan kopen) terwijl ik Hunter ben
wat moet ik daar nou mee? Zit wel 125strength op...het is echt lomp dat er geen trading system in de game zit. Of dat je items op de grond kan droppen, je kan het niet eens weggeven... man het lijkt net Apple dat gesloten systeem
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Hoe is nightfall met level 27 eigenlijk?
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Voor 25 mothes van xur een Hunter helm voor mn titan.... aaaaaand its gone.
2 shards voor gekregen
2 shards voor gekregen
Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2