Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:16
steppa87 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 14:19:
Waar kan ik van m'n Vanguard Marks' een mooie legendarische auto rifle oid kopen? Ben volgens mij rank 3 of 4 Vanguard
In de hangaar in de tower..je moet rank 3 zijn.

150 marks kost het

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:14
tellavist schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 14:16:
Iemand die vanavond VoG op hard wil clearen?!
Heb nog geen fireteam gevonden waarmee dit gelukt is.
Maar merk aan de reacties hier dat er wel wat ervaren VoG spelers tussen zitten.

Alleen ERVAREN VoG(liefst hard) spelers a.u.b!!!
Geen zin om tactics uit te moeten leggen e.d.

Rond een uurtje of 20:00 zal ben ik er klaar voor!
Deze week is nog te vroeg, ben nu 28 (nog 3 light nodig). Dus verwacht van het weekend 29 te zijn. Dan wil ik graag mee om te raiden op hard.

Edit:
Een reden gevonden om te raiden op hard: YouTube: Destiny Vault of Glass Hard Mode Raid Gear! Arc Handcannon Fatebringer!

MUST HAVE :D

[ Voor 14% gewijzigd door Michaelg op 09-10-2014 15:14 ]

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e2thaj
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-01-2021
nog 1 iemand nodig voor de vog liefst lvl 28 of hoger ;)

psn erikj

Psn erikj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSlayer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-11-2020

GSlayer

PSN ID: Sc0rpi0n-4707

Maar merk aan de reacties hier dat er wel wat ervaren VoG spelers tussen zitten.

Ik ben er rond die tijd ook, lvl 29 titan, ik heb jouw al in mijn vriendenlijst, ik ben Sc0rpi0n-4707.

PSN ID: Sc0rpi0n-4707

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:56
Ik heb een hele hoop verbeter punten voor destiny. Maar het serieus het tweede spel die mij echt heeft bekoren om samen online met andere mensen te spellen (eerste spel is WoW). De VoG is niet altijd gemakkelijk maar het is gewoon leuk en tegelijk ook uitdagend genoeg. Oke er zit misschien niet voldoende variatie in het spel, maar de basis is simpel en leuk. Het gaat gemakkelijk om met 5 andere een VoG te doen. Vaak heeft iedereen toch wel een mic en is gewoon gezellig. Ik denk dat ze met Destiny een goede basis hebben gezet. Alleen bang dat het helemaal leeg gemolken gaat worden met DLC. Maar het combineert mijn liefde voor WoW en shooters. Ik vind PvP en PvE beide leuk en uitdagend. Alleen is PvP soms wel frustrerend als het even niet mee zit. Ik sta dan ook versteld dat ik soms 25 kill-streak haal en soms een k/d ratio heb van 0.20. Dan zie je maar weer hoe belangrijk de aandeel van je team genoten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-10 22:39
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar mensen om VoG mee te proberen (normal). Ik ben zelf wel lid van een clan bestaande uit precies 6 leden, maar de momenten waarop we alle 6 online zijn, zijn uiterst zeldzaam. Verder vermaken de meeste zich nu prima met Iron Banner, terwijl ik zelf nie zo van de PVP ben en het aantal pogingen wat we hebben ondernomen vind ik voor mij veeeeeels te laag :)

Ik heb een lvl 27 (bijna 28) hunter. Met mn clan zijn we niet verder gekomen dan de Destroy the Oracles fase vlak voor de templar, maar ik heb genoeg filmpjes en tutorials gekeken (ik wil het echt graag halen :D) dat ik wel een goed idee heb hoe alles aangepakt moet worden.

Mensen die zin hebben om me door mn eerste VoG-clear heen te helpen? Ben online vanaf 19.30-20.00.

PSN: MrSirion

----edit-----
Kan overigens zelf als dat nodig is nog 2-3 mensen erbij halen van m'n clan (de 'hardcore' spelers).

[ Voor 6% gewijzigd door DeBierVampier op 09-10-2014 17:09 ]

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-10 11:01

Ik wil het best wel proberen op hard, ik zal even vragen of een maat van me ook mee wilt doen.

Edit: mn maat kan helaas niet, ik kan wel ^^ Ik voeg je wel toe als ik thuis ben

[ Voor 7% gewijzigd door jesse111 op 09-10-2014 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
jesse111 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 17:06:
[...]

Ik wil het best wel proberen op hard, ik zal even vragen of een maat van me ook mee wilt doen.

Edit: mn maat kan helaas niet, ik kan wel ^^ Ik voeg je wel toe als ik thuis ben
Top! :)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
In de slowchat zijn trouwens ook al wat mensen bezig met een team samen te stellen voor de VoG op hard, zit jij daar ook bij? :P
Ze hebben volgens mij al 4 mensen namelijk ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Iemand zin om de nightfall te doen, ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Laatst online: 21-09 08:03
word altijd disconnected.
Krijg error codes "lion" en "cacao"....

nog iemand problemen? is op PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-10 18:08
Vanavond luitjes voor de nightfall ? xbone: justin2k5

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:42

tha_crazy

Mafketel

iemand die kan helpen met de golden gun bounty (level 26 summoning pits) op de PS4 op dit moment?
We zijn met zijn 2en maar das wel erg lastig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prozaxx
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-10 13:10
Iemand in voor een strike? Lvl 25 Hunter

PSN4: Prozaxx88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e2thaj
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-01-2021
Weekend maar even de vog clearen op hard zijn er nog diehards psn freaks die meegaan ? Min lvl 29 anders useless

Psn erikj

Psn erikj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel mooi dat de vog hm sparrow sneller is dan die via reputation/xur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:19

RawChild

PSN: Rawchild

Er is veel commentaar op the iron banner. Er is volgens velen te weinig voordeel als je goede gear hebt en hoge level.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3dd3k
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-07 06:39
Dat zeggen PvE naabjes die PvP baasjes willen ownen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t3dd3k schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 22:19:
Dat zeggen PvE naabjes die PvP baasjes willen ownen
PvP baasjes in Destiny? Dacht dat die alleen in BF/COD voorkwamen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Iron Banner is bullshit. Waarom? Zie onderstaande video. Met een level 4 warlock en met de 1e auto rifle level 28+ spelers zo makkelijk kunnen afknallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-10 13:14
Unomomentodado schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 23:34:
Iron Banner is bullshit. Waarom? Zie onderstaande video. Met een level 4 warlock en met de 1e auto rifle level 28+ spelers zo makkelijk kunnen afknallen?

[video]
Mwa. Omdat hij camped krijgt hij zeker 6 hits op een target voordat ze hem terug schieten. Na 2 hits is hij bijna dood. Het is ook niet volledig level based, het is level ADVANTAGE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Laatst online: 27-07 23:56
Hij speelt met een auto-rifle met een attack van 20 en hij heeft een defense van 90. Hij speelt tegen spelers met een auto-rifle met een minimale attack van 224 en armor van 1100-1200 als ze level 28 zijn. Toch weet hij de level 28+ spelers met +/-6 schoten neer te halen.

Ik kan me voorstellen dat het voordeel van attack levels in wapens en defense levels in armor niet helemaal evenredig is of moet zijn, maar dit is het andere uiterste. Het filmpje laat mooi zien dat er geen enkel verschil is met de normale Crucible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-10 15:18
Als je wilt weten wat campen is, dan moet je de filmpjes van Dennis585 eens gaan bekijken. Dat is campen.
Dit vindt ik wel meevallen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-10 22:20
Unomomentodado schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 00:14:
Hij speelt met een auto-rifle met een attack van 20 en hij heeft een defense van 90. Hij speelt tegen spelers met een auto-rifle met een minimale attack van 224 en armor van 1100-1200 als ze level 28 zijn. Toch weet hij de level 28+ spelers met +/-6 schoten neer te halen.

Ik kan me voorstellen dat het voordeel van attack levels in wapens en defense levels in armor niet helemaal evenredig is of moet zijn, maar dit is het andere uiterste. Het filmpje laat mooi zien dat er geen enkel verschil is met de normale Crucible.
Of misschien is die eerste gun wel de beste uit heel de game alleen dismantled iedereen em omdat ie maar level 1 is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3dd3k
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-07 06:39
Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 22:53:
[...]

PvP baasjes in Destiny? Dacht dat die alleen in BF/COD voorkwamen :+
Haha eens!

Men heeft iig het idee dat als je met Damage 11 op Light 1350 schiet je +- 65 kogels nodig zou hebben. Daar valt wat voor te zeggen, maar is iig niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-09 19:22
Gisteren toch nog even de Nightfall strike gedaan, vond het moeilijker als de meesten deden voor komen hier. Even de stats van de strike bekeken en ben toch 15 keer kapot gegaan..... Anyway, aan het eind wel een leuk wapentje gehad! Exotic Rocket Launcher met Void damage, de Truth! Moest gelijk een field test doen natuurlijk, Super vet ding. Heb inmiddels een aardige verzameling raket werpers.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Ouwehandje schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 23:01:
[...]

Man man man wat lucky haha. Beter dan mijn 6 strange coins. Hopen dat xur vrijdag iets moois heeft.
Over lucky gesproken... Gisteren pakte ik in een missie drie legendaries, twee in de missie en eentje achteraf. Naar de cryptarch die vervolgens levelde en er lagen weer twee legendaries bij de postmaster. Daar kwam gewoon een exotic autorifle uit :):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13-10 20:29
Is agent nine al gespot? heb stapel moats en coins die in mijn titan zak branden.

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-10 09:20

Sevyx

Facta non verba!

Qualixo schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 08:50:
Is agent nine al gespot? heb stapel moats en coins die in mijn titan zak branden.
11 uur! rustig aan! :D

Psn - Sevyxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
Haha ja vorige keer piste ik naast de boot met net te weinig coins op zondag :F ..
Nu genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

ik heb ook weer 25 coins om uit te geven, ben zeer benieuwd wat hij deze keer in de aanbieding heeft.

ben nu level 27, alles is legendary, dus misschien dat ik voor een xotic ga, want heb ook nog geen raid gear, zo haal ik nooit de level 29/30.

Maar als er een top wapen is haal ik waarschijnlijk eerder die.

Heb wel wat het idee dat de items tegen hun top aanzitten. iedereen loopt ook met dezelfde gear en wapens. het is allemaal niet erg exclusief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gvd weer sunbreakers :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Hahaha dat zou mooi zijn! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Haha nou ik ga er van uit dat dit een hoax is. We zullen het om 11 uur weten :)

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Wat hopen jullie dat Xur meeneemt en waarom zijn het Sunbreakers? ^^

EDIT!!: Xur inventory LEAKED! Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/t5NGbrB.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door jesse111 op 10-10-2014 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Crest of Alpha Lupi. Hoop dat hij deze in de aanbieding heeft vandaag.

Heb een overzichtje gemaakt van welke gear ik nodig heb voor mijn verschillende primary's (hand canon en auto rifle).

Afbeeldingslocatie: http://goo.gl/F2X2jJ

Alles wat groen is heb ik al....dus heb nog even te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Ik zie op die afbeelding iets wat ik nog niet eerder gezien heb... Material exchange... is dat nieuw? (afgelopen weekend xur niet gezien:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-06-2022
11 strange coins, iemand nog tips hoe ik die laatste twee coins kan scoren?!
alvast bedankt =)

Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De armor die hij deze week heb vind ik niet zo belangrijk. Ik heb even een goede primary nodig. Thorn en Bad Juju zijn niet zo geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-03-2021
idd, en die groene gloed bij Bad juju vind ik een beetje afleidend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind ik wel hip :P Heb gisteren de string of curses unlocked, maakt hem wel wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Hoeveel motes of lights heb je ookweer nodig om bij Xur zon engram te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Laatst online: 09-06 00:10
HertogJack schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:06:
Hoeveel motes of lights heb je ookweer nodig om bij Xur zon engram te kopen?
23 was het vorige week.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Nice, heb er precies 23 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Ik vind dat sommige dingen echt slecht (helemaal niet) worden uitgelegd of toegelicht.

Ik heb afgelopen anderhalve week bijna alleen maar strikes lopen spelen om m'n Vanguard Rep omhoog te krijgen, ga ik gister langs m'n Vanguard, heb ik nog steeds dezelfde score? Even gegoogled en het blijkt dag het waarschijnlijk komt door dat lapje stof dat ik aan m'n Titan heb hangen? Lekker dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
gise schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:10:
Ik vind dat sommige dingen echt slecht (helemaal niet) worden uitgelegd of toegelicht.

Ik heb afgelopen anderhalve week bijna alleen maar strikes lopen spelen om m'n Vanguard Rep omhoog te krijgen, ga ik gister langs m'n Vanguard, heb ik nog steeds dezelfde score? Even gegoogled en het blijkt dag het waarschijnlijk komt door dat lapje stof dat ik aan m'n Titan heb hangen? Lekker dan
Staat toch duidelijk op het lapje stof beschreven en ook zie je bij elke bounty die je complete staat bijvoorbeeld +10 en het circeltje + icoontje van de vanguard als je rep krijgt voor vanguard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Ik dacht dat het alleen maar decoratie was. Vanguard bounties heb ik ook gedaan en ging er inderdaad van uit dat ik die rank rep had gekregen maar helaas dus niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
gise schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:16:
Ik dacht dat het alleen maar decoratie was. Vanguard bounties heb ik ook gedaan en ging er inderdaad van uit dat ik die rank rep had gekregen maar helaas dus niet
Lees jij niet eerst de stats voordat je iets koopt? :) wat hierboven al aangegeven wordt, het staat er best duidelijk bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-10 14:52
gise schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:16:
Maar je bent wel in rang gestegen bij die gast waar je dat lapje stof had gekocht ga daar eens kijken
die verkoopt ook legendary spul

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Heb Destiny even gestart, staat inderdaad bij dat rep gains worden opgeteld onder New Monarchy. Heb die tekst inderdaad niet gelezen omdat er verdere geen stats stonden als in Armor/Light/etc

Waar kan ik NM vinden, in de tower?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eternalspy
  • Laatst online: 07-10 20:09
gise schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:24:
Heb Destiny even gestart, staat inderdaad bij dat rep gains worden opgeteld onder New Monarchy. Heb die tekst inderdaad niet gelezen omdat er verdere geen stats stonden als in Armor/Light/etc

Ga naar de robot aan 1 van de poorten die tonen een map van de stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Ben het er wel mee eens dat het slecht uitgelegd word. Het principe is best herkenbaar voor mensen die meer RPGs hebben gedaan (zoals de reputation tabards in WoW) maar als je het niet kent dan is de uitleg verder ook onduidelijk.

Net zoals ik nergens zag staan dat je tot de reset-dag 20% experience + reputation increase krijgt nadat je de weekly nightfall hebt gedaan.. beetje slordig, aangezien dit echt een aanzienlijke increase is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Feihcretsam schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:32:
Ben het er wel mee eens dat het slecht uitgelegd word. Het principe is best herkenbaar voor mensen die meer RPGs hebben gedaan (zoals de reputation tabards in WoW) maar als je het niet kent dan is de uitleg verder ook onduidelijk.

Net zoals ik nergens zag staan dat je tot de reset-dag 20% experience + reputation increase krijgt nadat je de weekly nightfall hebt gedaan.. beetje slordig, aangezien dit echt een aanzienlijke increase is.
je hebt een klein icoontje Driehoek met een circel er in geloof ik als je bij je character kijkt ongeveer de zelfde plek als wanneer je een consumable neemt daar zie de info als je met je cursur er overheen gaat.

acht ik wist bv.. niet dat als je 2 keer snel op je PS butten klickt dat je dan heen en weer kan switchen tussen 2 dingen op je PS4 bv je drukt 1 keer de PS knop in gaat naar chat en als je klaar bent met chatten druk je 2 x snel op de PS knop en je bent meteen terug in je spel.de volgende keer als je weer wil chatten druk je 2x snel op de PS knop vanuit je game en je bent meteen in de chat waar je de laatste keer stopte.
scheeld toch weer tijd.

[ Voor 22% gewijzigd door FreakGIB op 10-10-2014 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
gise schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:24:

Je moet naar links lopen, richting de speaker. Als je dan in het open gebied komt, gelijk naar links. Daar staat het mannetje van de NM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Ohjah, en je moet daar betalen met crucible points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
FreakGIB schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:38:
[...]

je hebt een klein icoontje Driehoek met een circel er in geloof ik als je bij je character kijkt ongeveer de zelfde plek als wanneer je een consumable neemt daar zie de info als je met je cursur er overheen gaat.
Ja daardoor kreeg ik het door:P Maar ik deed de nightfall die week op maandagavond en dan is het toch best zuur om erachter te komen dat je een week lang de extra 20% gemist hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
wat ik een beetje jammer vind is de diversiteit van de wapens en de damage die ze doen.
alle Legendary's gaan toch niet verder dan 300 Damage dus uiteindelijk zijn ze gelijk of zit het hem in de Stats zoals last bullet deals extra damage
hoe zit het met Exotics ik heb nog steeds geen Exotic wapen maar doen die een stuk meer damage in PVE
dan Legendary's
ook zie je nu al veel mensen met het zelfde rondlopen.
dat had wel iets meer zoals in Boarderlands mogen zijn.
en ik zou ook graag zien als ik een mooi beter wapen vind en dan mijn oude dismantle ik nog wat van de materialen terug krijg die ik er ingestopt heb hoeft niet 100% maar zo rond de 50% terug krijgen zou wel handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-10 14:49

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

FreakGIB schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:47:
wat ik een beetje jammer vind is de diversiteit van de wapens en de damage die ze doen.
alle Legendary's gaan toch niet verder dan 300 Damage dus uiteindelijk zijn ze gelijk of zit het hem in de Stats zoals last bullet deals extra damage
hoe zit het met Exotics ik heb nog steeds geen Exotic wapen maar doen die een stuk meer damage in PVE
dan Legendary's
ook zie je nu al veel mensen met het zelfde rondlopen.
dat had wel iets meer zoals in Boarderlands mogen zijn.
en ik zou ook graag zien als ik een mooi beter wapen vind en dan mijn oude dismantle ik nog wat van de materialen terug krijg die ik er ingestopt heb hoeft niet 100% maar zo rond de 50% terug krijgen zou wel handig zijn.
De Suros exotic doet max 300 damage, gelijk aan paars. Het zijn de extra's als

- ADS = more damage, lower fire rate en
- laatste helft = extra damage

en natuurlijk het uiterlijk. De Suros ziet er echt wel tof uit! Verder stelt die tweede perk niet veel voor. De eerste paar kogels doen slechts 1 damage meer, de laatste doet wel 100 damage meer oid. De Suros is volgens mij zo populair door de hoge impact wanneer je ADSt. Zowel in PVP als in PVE is het een fijn pistooltje... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Iemand Xur al gevonden, loop rond in de tower maar heb hem nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
RawChild schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:04:
Iemand Xur al gevonden, loop rond in de tower maar heb hem nog niet
benieuwd naar zijn invent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
SqueakyClean schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:59:
[...]

De Suros exotic doet max 300 damage, gelijk aan paars. Het zijn de extra's als

- ADS = more damage, lower fire rate en
- laatste helft = extra damage

en natuurlijk het uiterlijk. De Suros ziet er echt wel tof uit! Verder stelt die tweede perk niet veel voor. De eerste paar kogels doen slechts 1 damage meer, de laatste doet wel 100 damage meer oid. De Suros is volgens mij zo populair door de hoge impact wanneer je ADSt. Zowel in PVP als in PVE is het een fijn pistooltje... :)
hoe zit het met de Vex Mythoclast
dat ding moet ook bruut zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
" Hes across the speakers tower, and HES SELLING THE ICEBREAKER GET HYPE

Also helm of inmost light, lucky rasberry, and voidfang vestments"

http://www.reddit.com/r/D...megathread_101014_101214/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Xur staat bij de speaker daar, was net onderweg naar NM.

Hij staat er met Exotic goodies

[ Voor 24% gewijzigd door gise op 10-10-2014 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-09 20:45
Michaelg schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:07:
" Hes across the speakers tower, and HES SELLING THE ICEBREAKER GET HYPE

Also helm of inmost light, lucky rasberry, and voidfang vestments"

http://www.reddit.com/r/D...megathread_101014_101214/
Ik bevestig het!
Net eindelijk me ice beaker kunnen kopen :o
Wou hem al zo graag maar nooit kreeg ik hem, is trouwens 17 coins

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
17????????? W00h000000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Z3dbjDv.jpg

Ik heb 1 strange coin deze week (27 motes). Jammer, die icebreaker is echt OP in pve!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn ik heb patience and time al :P Misschien voidvang ding kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jesse111 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:41:
[...]

Je moet naar links lopen, richting de speaker. Als je dan in het open gebied komt, gelijk naar links. Daar staat het mannetje van de NM
Ik ben erg slecht met afkortingen :p wat is NM (p.s. tevens net wakker)

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Waarom wilt iedereen de ice breaker???? Zo goed is ie toch niet?
NM = New Monarchy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
ice breaker = geen ammo drops, ding charged automatisch weer. Daarom is hij zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:34
Michaelg schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:15:
ice breaker = geen ammo drops, ding charged automatisch weer. Daarom is hij zo goed.
holy shit?? free ammo? was ook mijn fav bij borderlands ammo regen :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Ja vooral tegen bijv hobgoblins (spel ik dat zo?) is hij echt zo geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
Michaelg schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:15:
Je kan zelfs een andere secondairy leegschieten, icebreaker selecteren en wachten tot hij vol is, dan weer andere secondairy selecteren en je hebt weer ammo.

Icebreaker is free ammo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
OH SHIT!! En de enemy's exploden ook nog eens!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
rnenator schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:16:
[...]

Je kan zelfs een andere secondairy leegschieten, icebreaker selecteren en wachten tot hij vol is, dan weer andere secondairy selecteren en je hebt weer ammo.

Icebreaker is free ammo!
Way? Damn kan niet wachten tot ik straks thuis ben ik dat ding kan kopen. :D

Edit: Damn enige nadeel is natuurlijk dat je maar 1 exotic kan dragen tegelijk... Dus wat moet ik dan met mijn hawkmoon .... :P

[ Voor 14% gewijzigd door Michaelg op 10-10-2014 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb volgens mij nog niet genoeg voor dat wapen en een exotic engram ga ik niet meer kopen, laatste keer had ik warlock class armor en die gok ga ik niet meer wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
DarkElement schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:18:
Heb volgens mij nog niet genoeg voor dat wapen en een exotic engram ga ik niet meer kopen, laatste keer had ik warlock class armor en die gok ga ik niet meer wagen.
Wat moet je anders met die motes of light?

Heb nu eindelijk genoeg motes om wat te kopen, denk dat ik het maar ga gokken dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb 3 coins tekort :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
heb er 13 :'( vorige week helm gekocht..

[ Voor 50% gewijzigd door HertogJack op 10-10-2014 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Weekly hard en NF al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
weekly NF heb ik nog niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ook nog niet, maar daar kan je ook engrams krijgen ipv coins :p Hertog heb je geduld om tot vanavond te wachten, dan wil ik de weekly wel met je doen, ben tegen 19:00 weer thuis (moet zo weg naar mn werk)

[ Voor 51% gewijzigd door DarkElement op 10-10-2014 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Maak een alt aan. doorloop het eerste level zodat je de tower in kan.
Zorg dat je met je main iets van 6 blauwe engrams hebt.
Gooi ze in de vault
Terug naar je alt, pak de engrams uit de vault en dycript ze.
Krijg je of strange coin, of mote of light voor.

Works everytime for me :+

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Daar hadden van de week mijn teamgenoten 6 coins opgeraapt ipv een wapen,..... Dus wellicht die even doen. Met 3 man is het relatief eenvoudig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

NF is wel een behoorlijk uitdaging meteen.

Verder de weekly ff op verschillende moeilijkheids niveaus zetten. 3 6 en 9 coins levert dat op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
ik kreeg 7 strange coins toen ik hem deed maar mijn maat kreeg een lading shards en een ander een Legendary wapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel kost armor bij xur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
RawChild schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:25:
NF is wel een behoorlijk uitdaging meteen.

Verder de weekly ff op verschillende moeilijkheids niveaus zetten. 3 6 en 9 coins levert dat op
Nee. 9 coins.
niet 3 6 en 9

Het is 3+3+3=9

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

tellavist schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:26:
[...]

Nee. 9 coins.
niet 3 6 en 9

Het is 3+3+3=9
3, 6 of 9 dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
Ice Breaker bij Xur :( heb die in de raid gewonnen in de eerste week dat ie uit was.... insane wapen! Nu is er niks exclusiefs meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Feihcretsam schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:30:
Ice Breaker bij Xur :( heb die in de raid gewonnen in de eerste week dat ie uit was.... insane wapen! Nu is er niks exclusiefs meer aan.
Maakt dat hem minder goed dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Feihcretsam schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:30:
Ja ik vind het aan de ene kant mooi dat xur exotic verkoopt.
Aan de andere kant is er op die manier inderdaad niet veel Exclusiefs meer aan exotic weapons :+

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tellavist schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:25:
[...]

Maak een alt aan. doorloop het eerste level zodat je de tower in kan.
Zorg dat je met je main iets van 6 blauwe engrams hebt.
Gooi ze in de vault
Terug naar je alt, pak de engrams uit de vault en dycript ze.
Krijg je of strange coin, of mote of light voor.

Works everytime for me :+
Nice dat ga ik strak ff proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Iedereen loopt straks inderdaad rond met dezelfde wapens, daar ga je niet aan ontkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
tellavist schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:31:
[...]

Ja ik vind het aan de ene kant mooi dat xur exotic verkoopt.
Aan de andere kant is er op die manier inderdaad niet veel Exclusiefs meer aan exotic weapons :+
Eigenlijk zouden ze nog iets boven exotic moeten doen. Wapens die bijvoorbeeld 350 damaga fully upgraded doen. En die alleen 1 keer per 2000 spelers dropt ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
To easy schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:34:
[...]

Eigenlijk zouden ze nog iets boven exotic moeten doen. Wapens die bijvoorbeeld 350 damaga fully upgraded doen. En die alleen 1 keer per 2000 spelers dropt ofzo :)
DLC :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
+ de overige 9 jaar van het leven dat Destiny nog heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Pagina: 1 ... 85 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2