Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Ik ben momenteel level 24 maar ben nog niet één legendary of exotic item tegengekomen, doe ik wat verkeerd? Bij die Cryptarch heb ik momenteel Rank4, heb al aardig wat door 'm laten decrypten maar niks helaas. kom niet echt verder zo

Qua vriendin en gamen: wij hebben een verdeling gemaakt, ik kijk nooit TV zelf.
Maandagavond: TV avond vriendin
Dinsdagavond: Xbox avond voor mij
Woensdag: TV
Donderdag: Xbox
Vrijdag: TV

En verder in het weekend game ik 's ochtends nog wat als m'n vriendin aan het douchen/fohnen/stijlen/make-uppen is en hier en daar nog wat ad-hoc :P

[ Voor 42% gewijzigd door gise op 08-10-2014 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-06-2022
gise schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 15:40:
Ik ben momenteel level 24 maar ben nog niet één legendary of exotic item tegengekomen, doe ik wat verkeerd? Bij die Cryptarch heb ik momenteel Rank4, heb al aardig wat door 'm laten decrypten maar niks helaas. kom niet echt verder zo

Qua vriendin en gamen: wij hebben een verdeling gemaakt, ik kijk nooit TV zelf.
Maandagavond: TV avond vriendin
Dinsdagavond: Xbox avond voor mij
Woensdag: TV
Donderdag: Xbox
Vrijdag: TV

En verder in het weekend game ik 's ochtends nog wat als m'n vriendin aan het douchen/fohnen/stijlen/make-uppen is en hier en daar nog wat ad-hoc :P
legendary's exotics komen vanzelf wel. zou ook niet leuk zijn als het te makkelijk is toch? ;)

Edit: ik heb primary weapon de : lord high fixer, als secondary: de shotgun: the comedian........... en nog een heavy, verder heb ik niks speciaals.

[ Voor 8% gewijzigd door Raw Kip op 08-10-2014 15:51 ]

Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-10 19:34
gise schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 15:40:
Veel strike playlist doen. Daar krijg ik zo'n beetje 3 blue engrams per strike. Plus vaak nog iets anders (mote, shard, strange coin)

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:13

The_Worst

Unox

Yintha schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 15:37:
Is er nog een groep die een Warlock kan gebruiken voor VoG? :) ik kan vrijwel elke avond spelen!
Nvm

[ Voor 5% gewijzigd door The_Worst op 08-10-2014 15:56 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatjcruz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-10 17:00
Wij groeien erg hard met de clan "Landgenoten" en hebben nu 1,5 raidgoups.

Voor vanavond zoeken we nog naar 2 of 3 man die ons komen versterken bij Vault of Glass.

Stuur mij even een PM als je wilt joinen (PS4)

We willen om 9 uur beginnen en om het onszelf niet te moeilijk te maken zoeken we naar lvl 27+
Ikzelf en een andere clanmate hebben de raid vorige week ook al gedaan dus de tactics zijn bekend, maar ik raad wel aan om deze zelf ook even door te nemen. Voorkeur gaat naar mensen met een headset.

Grtz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 08:03
Zo, ik heb er mezelf even bij gezet in excel bestand op de 1e pagina :-)
Heb ook een aanvraag gedaan om GoT te joinen.
Vind het solo spelen wel snel tegensteken. Ik hoop op deze manier sneller iemand te vinden om in een fireteam te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-10 19:13

Denko

|{ing Øf ßlitz

fatjcruz schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:05:

Voor vanavond zoeken we nog naar 2 of 3 man die ons komen versterken bij Vault of Glass.

We willen om 9 uur beginnen en om het onszelf niet te moeilijk te maken zoeken we naar lvl 27+
Ikzelf en een andere clanmate hebben de raid vorige week ook al gedaan dus de tactics zijn bekend, maar ik raad wel aan om deze zelf ook even door te nemen. Voorkeur gaat naar mensen met een headset.

Lijkt mij harstikke gezellig, alleen denk dat ik vanavond niet de volle aandacht heb, dus ik skip even. Volgende keer ben ik erbij met mijn lvl 28

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook al ander halve week level 24 titan maar ik krijg ook geen beter armor gevonden alles wat ik vind of krijg is van mindere kwaliteit als wat ik al heb iemand tips?
PS. ben nog wel op zoek naar een goed fire team
Ik speel op de ps4
Gr angelo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:37:
Ik ben ook al ander halve week level 24 titan maar ik krijg ook geen beter armor gevonden alles wat ik vind of krijg is van mindere kwaliteit als wat ik al heb iemand tips?
PS. ben nog wel op zoek naar een goed fire team
Ik speel op de ps4
Gr angelo
strikes blijven spelen en je had queens wrath moeten spelen(of heb je dat gedaan?) daar kreeg je legendary helmet en chest waardoor je sowieso lvl 25 was geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb volgens mij nog geen queens warth gespeelt waar kan ik dat vinden?
Ik heb wel de story mode uit gespeelt en verder heb ik veel control gespeelt en afentoe wat story mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:41:
Ik heb volgens mij nog geen queens warth gespeelt waar kan ik dat vinden?
Ik heb wel de story mode uit gespeelt en verder heb ik veel control gespeelt en afentoe wat story mode
Queens Wrath was maandag voor het laatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb ik dat niet gespeelt
Ben nu wel iron banner aan het spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-09 20:45
Voor de 5e x de exotic bounty gekregen en weer alle 3 dezelfde als de voorgaande :?
Heb de bad juju en invective al gehaald en die handcannon hoef ik niet, heb ook al de hawkmoon.

Krijgen jullie ook steeds dezelfde? Weet dat er 5 of 6 verschillende zijn maar krijg steeds deze :(

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
R-utger schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:46:
Voor de 5e x de exotic bounty gekregen en weer alle 3 dezelfde als de voorgaande :?
Heb de bad juju en invective al gehaald en die handcannon hoef ik niet, heb ook al de hawkmoon.

Krijgen jullie ook steeds dezelfde? Weet dat er 5 of 6 verschillende zijn maar krijg steeds deze :(
krijg geen exotic bounty's -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackP
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-04-2022
Raw Kip schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:47:
[...]

krijg geen exotic bounty's -.-
Same, nog geen enkele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb laatst legendary spullen gekregen voor hunter classe terwijl ik titan ben hopelijk komt dat nu niet meer voor na de update maar vandaag had ik rare gekregen en toen ik hem inwisselde was het weer groen dus het is nog niet echt beter geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij hebt geluk haha. Ik heb echt al tig bountys gedaan en ingeleverd en nog helemaal niks gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Weekly heroic en nightfall (lvl 28) Xbox One -> stuur me een berichtje (gamertag in signature). Ik ben vanaf 17.15 beschikbaar. Eventueel later op de avond beschikbaar voor raid.

P.S. Ik moet nu 500 punten verzamelen in de crucible voor mn exotic bounty (void damage). Zeer annoying, ik heb alleen The Comedian legendary shotgun met void damage. Ik wil een vol automatisch wapen met void damage. :'(

[ Voor 45% gewijzigd door FreqAmsterdam op 08-10-2014 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14:18
fatjcruz schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:05:

Ik zou wel mee kunnen doen, ik zit al bij Landgenoten.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:45
Iemand daily lvl 28? zit op het einde, in mijn eentje, join, binterman@PS4

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vnaaf ga ik met 2 maten ook VOG. Max 1,5u run, 2 lvls 29 en 1 lvl 30. Mogelijk nog ruimte voor 1 of 2 man (al 1 gegadigde gevonden). Lvls 28+ en 1 met relic ervaring zou top zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSlayer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-11-2020

GSlayer

PSN ID: Sc0rpi0n-4707

Ik zou graag mee willen, volgens mij heb ik jouw al als vriend (klopt het dat je alt poxxnr2 heet oid?, zo niet zie mijn psn hieronder.

Ben een lvl 29 titan met relic ervaring en headset ect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GSlayer schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 18:09:
Ik zou graag mee willen, volgens mij heb ik jouw al als vriend (klopt het dat je alt poxxnr2 heet oid?, zo niet zie mijn psn hieronder.

Ben een lvl 29 titan met relic ervaring en headset ect.
Heb je geadd, vnaaf is nu al vol tho, mss morgen met alt-alts? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSlayer

GSlayer

Oh jammer dat het vol zit, morgen is ook goed, heb zelf ook een alt 2x lvl 20 titan, met gear lvl 29.. :p wil de 3rde gaan levelen, echter eerst maar eens 2x p/w een raidgroep vinden, anders is het ook zond hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Nog iemand die vanaf half 8 wilt meedoen met de Nightfall, weekly herioc, daily (level 28 allemaal)? Zoek nog 1 man.
Voeg me maar toe. Sasha1103 is psn

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e2thaj
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-01-2021
Hoelaat ???
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 17:54:
Vnaaf ga ik met 2 maten ook VOG. Max 1,5u run, 2 lvls 29 en 1 lvl 30. Mogelijk nog ruimte voor 1 of 2 man (al 1 gegadigde gevonden). Lvls 28+ en 1 met relic ervaring zou top zijn!

Psn erikj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ouwehandje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10-10 18:57
Michaelg schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 18:47:
Nog iemand die vanaf half 8 wilt meedoen met de Nightfall, weekly herioc, daily (level 28 allemaal)? Zoek nog 1 man.
Voeg me maar toe. Sasha1103 is psn
Zojuist toegevoegd, ben er rond kwart voor 8.

PSN: DoubleDutchh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusterclucker
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 31-07 15:11
We zoeken voor vanavond half 9 nog twee mensen voor de Vault of glass op normal (PS4). Voeg me toe. psn: martijntju007.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Laatst online: 13-10 11:01
Zoek nog 1 iemand voor VoG voor vanavond! PSN staat in sig, we beginnen om 20:30, voeg me maar toe of stuur een bericht als je me al hebt in je friendlist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
jesse111 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 19:26:
Zoek nog 1 iemand voor VoG voor vanavond! PSN staat in sig, we beginnen om 20:30, voeg me maar toe of stuur een bericht als je me al hebt in je friendlist.
invite me maar als je wilt. FLghter1982 titan lvl 27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Is er nog een groep die vanavond gaat raiden op de Xbox one?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe dlc: i said wutt wutt? in the butt!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/A1DSJQ3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ga je toch niet menen!
Raid: ~16 ascendand energy
Nightfall: 11 ascendand energy
Daily: 2 ascendand energy

:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Haha ja speelde net met doubledutch... Die kreeg tijdens Nightfall (samen met Wussie) 6 strange coins... En ik kreeg een exotic auto rifle (hard light)... Terug in de tower was de cryptarch ook nog eens vriendelijk om een rare engram te veranderen in een legandary primary...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ouwehandje
Michaelg schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 22:49:
Haha ja speelde net met doubledutch... Die kreeg tijdens Nightfall (samen met Wussie) 6 strange coins... En ik kreeg een exotic auto rifle (hard light)... Terug in de tower was de cryptarch ook nog eens vriendelijk om een rare engram te veranderen in een legandary primary...
Man man man wat lucky haha. Beter dan mijn 6 strange coins. Hopen dat xur vrijdag iets moois heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Ohja, nog een vraagje. Deze week hebben we Iron Bannee, volgende week weer iets anders. Als iron banner weer voorbij komt, ga ik dan verder met ranken waar ik gebleven was daarvoor? (Heb nu rank 1,5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
gise schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 23:06:
Ohja, nog een vraagje. Deze week hebben we Iron Bannee, volgende week weer iets anders. Als iron banner weer voorbij komt, ga ik dan verder met ranken waar ik gebleven was daarvoor? (Heb nu rank 1,5)
ik neem aan van wel

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Michaelg schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 22:49:
Ja lekker man, doe je de weekly heroic krijg je 9 strange coins. De nightfall die 'moeilijker' hoort te zijn (viel reuze mee trouwens) geeft je er 6... Lekker nuttig! Maar goed, heb er nu 38 dus kan dit weekend even shoppen :+.

Nadat je weg was overigens nog een public event gedaan met als reward, jawel, een strange coin.
Toen op m'n alt nog even snel een shard gehaald, nu op 29 dus (zonder raid gear); ik denk ik kan wel wachten tot ik geluk heb en die 3 stukken raid gear bij elkaar heb gesprokkeld maar hoor van zoveel mensen dat ze ondertussen 100+ shards hebben en geen enkel stuk raid gear dat ik het maar even zo oplos. Nu kunnen m'n shards voorlopig zonder na te denken naar m'n alt in ieder geval.

Al met al een productieve avond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ouwehandje
Oké, ik zit net dus met een vriend patrol te doen op Venus en we komen dus op het punt waar die raid begint. Daar zie ik gewoon mensen die raid doen en lvl 29 monster spannen, ik hielp ze dus mee. De poort ging open en ik en die vriend ( lvl10 btw) gaan die poort in. Vanaf daar konden we niet verder en zaten dus opgesloten omdat de deur dicht ging..
Dit lijkt mij best raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06:57
Pff, vanavond volgens mij de meest lastige (of in ieder geval langdradigste) patrol missie gedaan. Was op Venus, een collect missie, dus waar je een aantal vijanden kapot schiet en dan wat dingen verzamelt. Echter was het bij deze dat die alleen dropte bij Minotaurs en Hydra's, die lopen nou niet veel in het wild rond. Ben er dik een half uur mee bezig geweest (gaf maar 8% per drop) en uiteindelijk maar bij de VoG ingang gaan staan waar dan af en toe een Minotaur spawnde, kansloze patrol missie :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Moet je de andere kant op gaan. Voorbij de stad, terug naar de spawn en dan de andere kant op. Op gegeven moment kom je bij een stenen gebied en daar in de hoek spawnen elke +-30 seconden 3 minotaurs. :)
Overigens heb je er daar wel meer, onderdelen uit Shanks en die komen ook niet altijd even veelvuldig voor.

Vanavond overigens mijn eerste exotic bounty mogen ontvangen.
spoiler: exotic bounty
Het begint leuk, eindelijk is wat anders dan de normale bounties, zoek diverse loot chests af op Mars naar aanwijzingen. Lever dit onderdeel in bij de Gun Smith. Nu moet ik echter wachten op Xur. :-(

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had je beter een strike kunnen pakken op venus daar spawnen er altijd meer geloof ik.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Maar daar kom je niet met je Patrol missie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh nee, niet aan gedacht haha. Lange werkdag gehad :$ Was even in de war met bounties.

[ Voor 23% gewijzigd door DarkElement op 09-10-2014 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falco91Bones
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-01-2018

Falco91Bones

Monkey King

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:48:
Ik heb laatst legendary spullen gekregen voor hunter classe terwijl ik titan ben hopelijk komt dat nu niet meer voor na de update maar vandaag had ik rare gekregen en toen ik hem inwisselde was het weer groen dus het is nog niet echt beter geworden
Bij alle legendary's en exotic engrams heb je een kans op een random Legendary/exotic class item. Je zal dat dus houden. Dat je iets groen krijgt uit een rare kan komen dat je hem had gekregen voordat de patch live is gegaan.

PS4: Falco91Bones [Destiny Clan: DuRP | Vieze-President | http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/317154] Stream: http://www.twitch.tv/falco91bones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06:57
The_Worst schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 00:34:
Moet je de andere kant op gaan. Voorbij de stad, terug naar de spawn en dan de andere kant op. Op gegeven moment kom je bij een stenen gebied en daar in de hoek spawnen elke +-30 seconden 3 minotaurs. :)
Overigens heb je er daar wel meer, onderdelen uit Shanks en die komen ook niet altijd even veelvuldig voor.

Vanavond overigens mijn eerste exotic bounty mogen ontvangen.
spoiler: exotic bounty
Het begint leuk, eindelijk is wat anders dan de normale bounties, zoek diverse loot chests af op Mars naar aanwijzingen. Lever dit onderdeel in bij de Gun Smith. Nu moet ik echter wachten op Xur. :-(
Ah, ze spawnen dus wel ergens regelmatig. Of ik pak in de jungle die bounty gewoon niet meer op :P Shanks zijn trouwens vaak wel de makkelijkste, vaak maar 2 of 3 dat je er moet hebben, in ieder geval nog nooit problemen mee gehad.

En je Bounty is volgens mij Super Good Advice, de simpelste volgens mij :P Heb em zelf ook, maar zodra ik een Exotic Primary heb komt de Zombie Apocalypse weer terug. Die SGA heeft echt een extreme recoil, wel enorm krachtig van dichtbij maar geen echte "maaimachine" als de ZA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even een potje Destiny na m'n werk is er ook niet meer bij. Constant disconnects :( gaat lekker zo vlak na die patch, afgelopen dagen nergens last van gehad en nu dit weer.

[ Voor 19% gewijzigd door DarkElement op 09-10-2014 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:23
Gister mn eerste raid armor piece gekregen, gauntlets voor mijn titan :)

Nu snel dat ding upgraden en mn exotic helm!

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb een aantal mensen toegevoegd gisteren! Om van het weekend aan de VOG te gaan beginnen.

Zijn er nog mensen die vanavond de weekly nightfall willen doen?
Gisteren een nieuwe legendary gehad, the comedian: shotgun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 09:03:
heb een aantal mensen toegevoegd gisteren! Om van het weekend aan de VOG te gaan beginnen.

Zijn er nog mensen die vanavond de weekly nightfall willen doen?
Gisteren een nieuwe legendary gehad, the comedian: shotgun.
Welk level ben je, hoelaat en ps4? Ik wil opzich de nightfall wel doen om half 7 vanavond, wil namelijk de XP boost hebben voordat ik de weekly en daily ga doen (A) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weda
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-04-2021
Ik speel vanaf 16:30 tot in de late uurtjes vanavond (biiijjjna level 25 Warlock), maatje van me speelt ook mee (level 23 dacht ik), beetje strikes / PvP, als iemand wilt joinen, PSN: Weda_J :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-10 11:14
Even een semi-destiny gerelateerd onderwerp. Laatst zag ik een STL van de ghost op thingiverse. 3D Printer opgewarmd en na een paar uur kwam dit eruit. :*) Geprint in diverse onderdelen en in twee kleuren. Als ik tijd heb komt er nog een blauwe LED in met eventueel een lichte animatie en wordt het een en ander nog geverfd om het af te maken.

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/zl4tw7.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
k5052 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 09:41:
Even een semi-destiny gerelateerd onderwerp. Laatst zag ik een STL van de ghost op thingiverse. 3D Printer opgewarmd en na een paar uur kwam dit eruit. :*) Geprint in diverse onderdelen en in twee kleuren. Als ik tijd heb komt er nog een blauwe LED in met eventueel een lichte animatie en wordt het een en ander nog geverfd om het af te maken.

[afbeelding]
Gruwlijk! _/-\o_ _/-\o_

hebbe :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23

[afbeelding]
Wauw. Tof dat je dat doet zeg. :) Erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:51

[afbeelding]
WTB!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-09 19:22
Beetje afkickverschijnselen aan het krijgen....... Gisteren niet gespeeld, vanavond waarschijnlijk ook niet, morgen vriendin avond. Maar zaterdag staat er een VoG in de planning.

Wat zijn de ervaringen tot nu met Ironbanner? De NPC verkocht niet echt veel toen ik de eerste dag een blik aan het werpen was, is of wordt dit nog aangevuld?

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Gister heerlijk de VoG gecomplete in 2 uurtjes. Kan nog veel sneller naar mijn idee, maar ik zat met 3 mensen die de vault nog nooit gecleared hadden, dus ze hebben het opzich wel goed gedaan ^^
Kreeg trouwens een legendary autorifle en legendary gauntlets, maar helaas heb ik al exotic gauntlets ;-;
Ik ga die gauntlets sowieso bewaren, voor wanneer ik een betere exotic armor piece krijg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Bunta schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 09:50:
Beetje afkickverschijnselen aan het krijgen....... Gisteren niet gespeeld, vanavond waarschijnlijk ook niet, morgen vriendin avond. Maar zaterdag staat er een VoG in de planning.

Wat zijn de ervaringen tot nu met Ironbanner? De NPC verkocht niet echt veel toen ik de eerste dag een blik aan het werpen was, is of wordt dit nog aangevuld?
Geen idee of de ironbanner iets leuks verkoopt op dit moment :P Ik vind de rewards een beetje tegenvallen voor wat je er voor moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
jesse111 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 09:55:
[...]

Geen idee of de ironbanner iets leuks verkoopt op dit moment :P Ik vind de rewards een beetje tegenvallen voor wat je er voor moet doen
doen jullie buiten de PVE bounty's ook altijd de dagelijkse pvp bounty's en de Iron Banner bountys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Raw Kip schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 09:56:
[...]

doen jullie buiten de PVE bounty's ook altijd de dagelijkse pvp bounty's en de Iron Banner bountys?
Ik doe altijd eerst de PvE bounty's, daarna doe ik pas de PvP bounty's, aangezien die toch wel iets langer duren tot ze af zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Ik doe pve bounty's en soms pvp bounty's, alleen de makkelijke.
Ik heb ook een warlock gelvld puur alleen op bounty's en daily public event..... Hij is nu lvl 16 en nog geen stap gezet op de maan :P

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-09 19:22
Zelf nog nooit geen PvP bounty aangeraakt, de PvE varianten pak ik nog steeds zo veel mogelijk mee, alhoewel minder als voorheen aangezien mijn Subclasses beide max zijn. Nu pak ik de bounties die een beetje bij de speelavond passen, of ik moet net een nieuw wapen hebben wat sneller geleveled moet worden. Er mogen trouwens wel wat nieuwe bounties komen, het zijn heel vaak dezelfde begint een beetje saai te worden. De patrol varianten moeten altijd blijven vind ik, die kan je zo lekker combineren met een item/chest sessie!

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Gisteren weer even een uurtje gespeeld.
Merk dat het wel erg saai begint te worden als je de NF,Weekly heroic,Daily,VoG al gehaald hebt.
Zit nu vast op het punt dat ik raid gear moet gaan verzamelen.
Ben maar met een alt titan begonnen. zodat ik die dingen straks 2x per week mag gaan doen.
Als ik dan nog steeds tijd over heb in de week -> 3e alt aanmaken :+

Ik vind VoG toch het leukste om te doen. Alleen ik vind het een beetje zonde van de 2 uur die ik in een Run steek om vervolgens jack shit te krijgen :+

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[afbeelding]
Wanneer start de verkoop?
Kan ik al pre orderen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet niet of ik net met een Tweaker in de weekly zat maar ik had weinig tijd en was net wakker, ik doe niet vaak ragequits maar net wel :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSlayer

GSlayer

tellavist schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:12:
Gisteren weer even een uurtje gespeeld.
Merk dat het wel erg saai begint te worden als je de NF,Weekly heroic,Daily,VoG al gehaald hebt.
Zit nu vast op het punt dat ik raid gear moet gaan verzamelen.
Ben maar met een alt titan begonnen. zodat ik die dingen straks 2x per week mag gaan doen.
Als ik dan nog steeds tijd over heb in de week -> 3e alt aanmaken :+

Ik vind VoG toch het leukste om te doen. Alleen ik vind het een beetje zonde van de 2 uur die ik in een Run steek om vervolgens jack shit te krijgen :+
Hier precies hetzelfde, lvl 29, inmiddels ook de 2de titan op 20, Vog nu 3 weken gecleared, alleen maar die ascended shards en energies, heb zelfs de witte shader nog niet eens -_-.

Wel 2x dat ship en 2x de sparrow -_-, het is dat ik nu een 2de char heb om mee te raiden, anders is het weer een week wachten tot er iets verdiend KAN gaan worden. Hoop op meer geluk dus bij mijn alt deze week :p

Genoeg shards liggen om alles gelijk te upgraden, nu de gear nog :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Misschien even idee om lijstje je maken met lvl 29/hoger. Zodat we de raid op hard kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Zit op werk :( Kan iemand uitleggen wat er precies aan de hand is en hoe ze het doen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
gooien granaten en pushen hem van de rand af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShDT
  • Laatst online: 14-10 15:35
jesse111 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 12:30:
[...]

Zit op werk :( Kan iemand uitleggen wat er precies aan de hand is en hoe ze het doen? :P
Ze knokken de eindbaas het ravijn in. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Ohhh, dat had ik al gelezen/gezien :P Maar dan ging ie toch niet dood? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
jesse111 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 12:34:
Ohhh, dat had ik al gelezen/gezien :P Maar dan ging ie toch niet dood? :O
blijkbaar wel:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister ook via die manier eens geprobeerd. 3 whipes, maar daarna was hij wel echt binnen de minuut dood. Op hardmode met level 28's. Ziet er naar uit dat de moeilijkste content niet echt moeilijk meer is. Kreeg overigens mijn 3e vex mythoclast :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Neem aan dat dit wel asap gepatched zal worden (en terecht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimone66
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:11
Iemand interesse in een weekly heroic strike.Ben zelf een hunter,bijna lvl 28.
psn:kimone66

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 12:37:
Gister ook via die manier eens geprobeerd. 3 whipes, maar daarna was hij wel echt binnen de minuut dood. Op hardmode met level 28's. Ziet er naar uit dat de moeilijkste content niet echt moeilijk meer is. Kreeg overigens mijn 3e vex mythoclast :p.
Enige reden dat het niet moeilijk meer is komt omdat iedereen youtube afstruint om de beste manier te vinden om iedere fight te "cheesen".

Gatekeeper zal het lastigst blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3dd3k
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-07 06:39
Ik kan nog restarten tegen hem zonder de rest door te lopen... vanavond maar even proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Bron schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:01:
[...]

Enige reden dat het niet moeilijk meer is komt omdat iedereen youtube afstruint om de beste manier te vinden om iedere fight te "cheesen".

Gatekeeper zal het lastigst blijven.
De gatekeeper is echt binnen een paar seconden dood als je met z'n alle op hem schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
jesse111 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:03:
[...]

De gatekeeper is echt binnen een paar seconden dood als je met z'n alle op hem schiet.
Not sure if serious..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Afbeeldingslocatie: http://goo.gl/dCVYZd

Keuzes...... Welke zal ik als eerste full gaan upgraden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:44
jesse111 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:03:
[...]

Ja dat is dus alleen zo mits je hele team de juiste wapens heeft (lees: geen rare maar minstens legendary en geupgrade)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Ik ben echt serieus :P maar ik ben ook al wel level 28, dus misschien is dat het ook wel ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-10 13:14
Ik heb zelf niet mega veel tijd om te spelen en zit daardoor een beetje in..... dubio. Ik ben level 21 maar heb het idee dat ik maar een beetje rond dwaal en geen doel heb. Wat kan ik het beste doen? Strikes? Events? Kan ik beter iets farmen om hoger level te bereiken en dan heroics /raids doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:23
trix0r schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:12:
Ik heb zelf niet mega veel tijd om te spelen en zit daardoor een beetje in..... dubio. Ik ben level 21 maar heb het idee dat ik maar een beetje rond dwaal en geen doel heb. Wat kan ik het beste doen? Strikes? Events? Kan ik beter iets farmen om hoger level te bereiken en dan heroics /raids doen?
rank 2/3 worden bij de vanguard of crucible zodat je er legendary wapens en armor kan kopen.. Dan schiet je level de lucht in.

Dmv patrol missies icm bounty's en strikes is wat mij betreft het snelste..

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
jesse111 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:08:
[...]

Ik ben echt serieus :P maar ik ben ook al wel level 28, dus misschien is dat het ook wel ^^
Gatekeeper is het event voor Aethon, waar je de portals moet openen, ze daar binnen killen, relic oppakken, andere portal gaan, daar hetzelfde doen terwijl je mensen hebt die de construct in het midden verdedigen, dan naar buiten gaat en met zijn allen het midden verdedigt totdat het klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Bron schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:23:
[...]

Gatekeeper is het event voor Aethon, waar je de portals moet openen, ze daar binnen killen, relic oppakken, andere portal gaan, daar hetzelfde doen terwijl je mensen hebt die de construct in het midden verdedigen, dan naar buiten gaat en met zijn allen het midden verdedigt totdat het klaar is.
Ik weet het :) Heb de vault nu al meerdere keren gecleared.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bron schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:23:
[...]

Of allebei tegelijk zoals wij (de x360 jongens :P) altijd doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Ereaser schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:30:
[...]

Of allebei tegelijk zoals wij (de x360 jongens :P) altijd doen ;)
Holy shit allebei tegelijk? Redden de mensen buiten de portal dat wel met al die enemys die spawnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Als je twee tegelijk doet, zorg dat je eerste met drie man zsm gatekeeper kapot heeft, 2 van de drie gaan weer naar buiten en vervolgens pakt de derde man de relic en komt weer naar buiten (relic kan bijna vanaf achteraan vliegend (lees: slaan met je wapen)naar de gate toe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die een level 27 Titan mee wilt nemen in VoG?
Helaas nog nooit een groep kunnen vinden hiervoor en zou graag een keer de raid willen clearen.

Is voor de XB1, GT: Steppiehan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerebriform
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-10 20:23
trix0r schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:12:
Ik was zondag level 21 geworden met de eerste light gear die ik kreeg. Daarna alle avonden de hele avond bounties tijdens strikes/patrols/crucible gedaan en de daily dingen met een new monarchy faction band om. Toen ik rank 2 was kon ik de eerste legendary kopen (eergisteren) en ging ik een level omhoog, daarna langzaam wat betere loot gedropped/engrams decrypted en ben gisteravond laat level 24 geworden. Dat levelen van zo`n faction is wel beetje saai... en ik merk dat ik ook nog voor vanguard moet levelen om mijn marks uit te kunnen geven.

-edit- Vond zelf deze en deze uitleg wel fijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Cerebriform op 09-10-2014 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e2thaj
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-01-2021
ja alles is na een tijdje saai....alleen blijft het qua team spel gewoon lachen om zo een vog te clearen...
enige vette grote min punt is dat je niet met 4 man wat ken doen of 5 ....

alleen 1 2 3 man of 6

bummer

ach ja genoeg tweakers''vrienden'' om mee te spelen

Psn erikj

Acties:
  • 0 Henk 'm!
e2thaj schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:54:
ja alles is na een tijdje saai....alleen blijft het qua team spel gewoon lachen om zo een vog te clearen...
enige vette grote min punt is dat je niet met 4 man wat ken doen of 5 ....

alleen 1 2 3 man of 6

bummer

ach ja genoeg tweakers''vrienden'' om mee te spelen
De VoG is al gehaald met maar 3 personen, dus als je nog een uitdaging zoekt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Ereaser schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 14:03:
[...]

De VoG is al gehaald met maar 3 personen, dus als je nog een uitdaging zoekt ;)
Correctie: hij is gehaald door 2 personen :P

Edit: hier is de bron ^^ https://www.reddit.com/r/...attered_by_two_guardians/

[ Voor 20% gewijzigd door jesse111 op 09-10-2014 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
8)7
jesse111 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 14:07:
[...]

Correctie: hij is gehaald door 2 personen :P

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
jesse111 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:27:
[...]

Ik weet het :) Heb de vault nu al meerdere keren gecleared.
Maar dan weet je ook dat de fight niet gaat om in hoeveel seconden je de gatekeeper neer haalt, dat is het simpelste.
Heb het trouwens over de hard mode, cheesen in normal mode is overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Iemand die vanavond VoG op hard wil clearen?!
Heb nog geen fireteam gevonden waarmee dit gelukt is.
Maar merk aan de reacties hier dat er wel wat ervaren VoG spelers tussen zitten.

Alleen ERVAREN VoG(liefst hard) spelers a.u.b!!!
Geen zin om tactics uit te moeten leggen e.d.

Rond een uurtje of 20:00 zal ben ik er klaar voor!

[ Voor 7% gewijzigd door tellavist op 09-10-2014 14:16 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-01-2024
Waar kan ik van m'n Vanguard Marks' een mooie legendarische auto rifle oid kopen? Ben volgens mij rank 3 of 4 Vanguard

PSN ID = steppa87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
steppa87 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 14:19:
Waar kan ik van m'n Vanguard Marks' een mooie legendarische auto rifle oid kopen? Ben volgens mij rank 3 of 4 Vanguard
Vanguard armory (in de hangar)

Een handtekening?!

Pagina: 1 ... 84 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2