Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Yep, 2.5 uur van begin tot eind; met +/- 30 min gekloot in de Gorgon's maze omdat we de weg niet meer wisten :+. Ging lekker! Thanks guys :)

[ Voor 8% gewijzigd door Wussie op 08-10-2014 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Wussie schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 00:40:
Yep, 2.5 uur van begin tot eind; met +/- 30 min gekloot in de Gorgon's maze omdat we de weg niet meer wisten :+. Ging lekker! Thanks guys :)
Team tweakers for the win!! *O*
Volgende week doen we hem in 1.5 uur denk ik.
Mits we het zelfde team hebben.
Was een goeie raid!

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-10 19:34
Ja het scheelde nu zoveel dat we wisten wat we moesten doen. Ondanks dat we met 2 "vreemde" speelden (Thnx rutger en alain), ging het prima.

Na 4 minuten de poort open en in 1 stuk door naar defeat the templar. Daar wel kleine strubbelingen gehad. Maar alsnog lekker vlot er doorheen. Denk dat we volgende keer wel binnen anderhalf uur moeten redden met zelfde opstelling.

Tweede keer nu raid doorlopen maar blijft Epic!!

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
Michaelg schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 00:45:
Ja het scheelde nu zoveel dat we wisten wat we moesten doen. Ondanks dat we met 2 "vreemde" speelden (Thnx rutger en alain), ging het prima.

Na 4 minuten de poort open en in 1 stuk door naar defeat the templar. Daar wel kleine strubbelingen gehad. Maar alsnog lekker vlot er doorheen. Denk dat we volgende keer wel binnen anderhalf uur moeten redden met zelfde opstelling.

Zeker die een-na-laatste stage hebben we veel tijd bespaard; van 2.5 uur naar ~5 minuten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• praseodymium
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-10 16:14
Binnenkort dan eens met een Tweakers fireteam proberen, ik ben lvl27 dus daar hoeft het niet aan te liggen :)

Vandaag Iron Banner gespeeld, ging me verbazingwekkend goed af: op een game na steeds K/D>1. Maar de gear die je er mee kan krijgen lijkt niet heel speciaal, en het lost mijn chronisch gebrek aan ascendant materials (om gear te kunnen upgraden) niet op. Na matches ook geen bijzondere drops gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
net een verzoek gedaan om de group te joinen. t lijkt bij de Iron Banner makkelijker te gaan dan normaal in crusible. misschien hebben ze iets aan de matchmaking gedaan

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Michaelg schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 00:45:

Inderdaad dat moment dat atheon door zn knieën zakt en in een hoopje as veranderd geeft zo'n kicken gevoel! Geweldig!

Net even een uurtje iron banner gedaan.
Ik vind het helemaal mooi met level 29 maxed suros :+

K/d van 4.65 net :*)

[ Voor 8% gewijzigd door tellavist op 08-10-2014 02:26 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm denk dat ik eigenlijk wel klaar ben. Level 30. Alle legendarys uit Raid. Hele zooi exotic gear en wapens en zelfs 2 keer de vex mythoclast. Niet zozeer meer een doel dus, en dat toch vrij snel vind ik zelf. Iron banner is eigenlijk vrijwel hetzelfde als gewoon crubicle, je hebt iets voordeel op lagere levels maar die spelen bijna toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowSaiyan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01-2024
En de 2de clear van VoG binnen 24 uur van de Landgenoten is ook een feit! Wederom even voor 3 uur gehaald! Met 3 nieuwe gezichten in een keer doorgestoomd naar Atheon en toen kwam er wat zand in de motor. Maar goed, vind het evengoed reuze knap van Brainalyser, Vinnie1978 en L3xusss89 dat hun eerste poging zo goed ging! Ik ging samen met FrankieFrank88 en Pirate door de portals en de nieuwe gezichten bleven buiten de portals verdedigen. Op het eind ging het echt super! Bedankt dat jullie het tot zo laat hebben volgehouden en sorry als ik af en toe wat bot over kwam, maar ik had de beste intenties om de raid zo goed mogelijk te coördineren...

Wel werden we heel vaak genaaid door bugs in de raid. Of we werden niet geteleport toen we door de portal liepen of er gingen andere mensen mee, terwijl wij gewoon met het groepje achteraan stonden. Ook af en toe vage deaths terwijl we in de shield bubbel stonden... Hebben meerdere VoG-gangers hier last van? Want het is echt fucking frustrerend als je eindelijk bezig bent met een super poging en dan verpest word door dingen waar je zelf niks aan kan doen....

Zal morgen een filmpje posten van de laatste minuten van deze raid, want die was echt vlekkeloos!

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:29
ShadowSaiyan schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 03:44:
En de 2de clear van VoG binnen 24 uur van de Landgenoten is ook een feit! Wederom even voor 3 uur gehaald! Met 3 nieuwe gezichten in een keer doorgestoomd naar Atheon en toen kwam er wat zand in de motor. Maar goed, vind het evengoed reuze knap van Brainalyser, Vinnie1978 en L3xusss89 dat hun eerste poging zo goed ging! Ik ging samen met FrankieFrank88 en Pirate door de portals en de nieuwe gezichten bleven buiten de portals verdedigen. Op het eind ging het echt super! Bedankt dat jullie het tot zo laat hebben volgehouden en sorry als ik af en toe wat bot over kwam, maar ik had de beste intenties om de raid zo goed mogelijk te coördineren...

Wel werden we heel vaak genaaid door bugs in de raid. Of we werden niet geteleport toen we door de portal liepen of er gingen andere mensen mee, terwijl wij gewoon met het groepje achteraan stonden. Ook af en toe vage deaths terwijl we in de shield bubbel stonden... Hebben meerdere VoG-gangers hier last van? Want het is echt fucking frustrerend als je eindelijk bezig bent met een super poging en dan verpest word door dingen waar je zelf niks aan kan doen....

Zal morgen een filmpje posten van de laatste minuten van deze raid, want die was echt vlekkeloos!
En of het knap is! Afgezien van de bugs op Atheon was dit wederom een zalige raid!

Ook een heerlijke productieve dag gehad! Nightfall + raid. Nu alleen de weekly nog. Jammer genoeg is er niet veel meer in het spel te doen.

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
ShadowSaiyan schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 03:44:

Enige waar ik gisteren wel weer last van had was tijdens the templar. Ik was relic holder, maar kreeg geen oracles kapot en kon het schild om me heen, wat de templar plaatst na een super, niet meer kapot krijgen. Even terug naar orbit was de oplossing...

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07:19
http://gamerant.com/destiny-raid-beat-3-player-video/

VoG gecleared door een 3 man team.. ziek :)

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik moet me ook maar es komen melden denk ik. Inmiddels level 25, gisteren ook wat potjes Iron Banner gedaan en hoewel ik nooit zo'n PvP'er was (ook niet toen ik nog volop WoW speelde) vind ik PvP in Destiny wel tof!

http://www.bungie.net/en/Profile/2/4611686018429527631

Ik kijk ernaar uit om te raiden eigenlijk! Misschien eerst maar es een guild joinen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Gister 1 ronde Iron Banner gedaan met mn lvl 27 titan met blauwe wapens en won zowaar en was eerste van mijn team, jammer dat ik de bounty niet aan had van iron banner maargoed so be it.

PvP is toch iets waar ik me op moet gaan storten sinds de PvE content karig is, alhoewel ik ook daar nog genoeg te doen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 09:05
Heb een lang weekend gehad, met echt een hele berg progress :) Alleen is 't best wel kut dat ik nu weer op m'n werk ben :p

-Eerste keer nightfall gedaan, bleek achteraf super-makkelijk te zijn.
-Thorn, Bad juju en Invective bounties gedaan en MIDA Multi-Tool gister als reward gekregen na een normal Mars Strike(!!).
-Lvl 28 gehaald
-VoG eerste keer gecleared :)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Vreemd....want bij etheon wordt je met 3 man geteleporteerd, en moet er 1 iemand de poort open houden....Maar eens kijken hoe ze dat hebben gedaan dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Michaelg schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 08:36:
[...]

Vreemd....want bij etheon wordt je met 3 man geteleporteerd, en moet er 1 iemand de poort open houden....Maar eens kijken hoe ze dat hebben gedaan dan.
Warlock die naar beneden springt net voor de teleport en dan self ressurect ofzo geloof ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dalverian
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-10 03:03
Ik moet zeggen, het spel is vermakelijk.
Maar van al de tijd dat ik speel (solo helaas) valt het op dat Niemand in de strikes een headset gebruikt? (ps4) Ik heb hem altijd op maar niemand gebruikt ze. Dat maakt de gameplay erg "dodend" imo.

zou graag eens een paar rondjes met een echt team spelen. Begin het nu wel beu te raken het one man army te spelen.

Nee, ik heb geen vrienden :P Al helemaal geen die Destiny spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mochten mensen vd week IB met premade groep willen doen dan houd ik me aanbevolen! Ben vandaag als t goed is 30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
dalverian schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 08:49:

zou graag eens een paar rondjes met een echt team spelen. Begin het nu wel beu te raken het one man army te spelen.

Gewoon de mensen toevoegen die hier regelmatig posten. Dan heb je zo een lijst met destiny vriendjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
dalverian schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 08:49:
Ik moet zeggen, het spel is vermakelijk.
Maar van al de tijd dat ik speel (solo helaas) valt het op dat Niemand in de strikes een headset gebruikt? (ps4) Ik heb hem altijd op maar niemand gebruikt ze. Dat maakt de gameplay erg "dodend" imo.

Dat is meer omdat er geen fatsoenlijke fireteam chat is op het moment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-06-2022
Nightfall op lvl 25 gister geprobeerd. of ik ben zwaar noob of ik doe iets heel erg verkeerd want met ze 2en(daarna 3en) ging niet goed. iemand tips?

Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
Raw Kip schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:18:
Nightfall op lvl 25 gister geprobeerd. of ik ben zwaar noob of ik doe iets heel erg verkeerd want met ze 2en(daarna 3en) ging niet goed. iemand tips?
Euh, ja, je bent level 25? Wat is het level van je teammaten?

(Let op de modifiers die bij de missie staan, dan weet je welk element aan wapens je mee moet nemen om extra damage te doen :) ) Voor de rest, speel voorzichtig, rustig aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
greyfox1987 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:19:
[...]

(Let op de modifiers die bij de missie staan, dan weet je welk element aan wapens je mee moet nemen om extra damage te doen :) ) Voor de rest, speel voorzichtig, rustig aan :)
haha die waren ook lvl 25, maar aangezien er deze week een heerlijke exploit is wil ik hem graag clearen.

ik moet er dus gewoon voor zorgen dat ik zo snel mogelijk me legendary gear upgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feindflug
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-02 13:39

Feindflug

>implying

praseodymium schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 00:39:
De héle VoG in een avond? Kan dat? Ik heb het nog niet aangedurfd...
Gisteren de VoG gecleared binnen een uur en veertig minuten, met een correctie van alle rookpauzes, plaspauzes en dergelijke zal het waarschijnlijk nog sneller zijn gegaan. Wanneer je spelers hebt gevonden
welke hun eigen gewicht kunnen dragen is de VoG echt een walk in the park.

Wederom hebben enkel Super en ik geen raid gear gekregen, maar ik heb in ieder geval alle wapens die je van Atheon (normal mode) kan krijgen in de pocket.

Als het goed is volgt Ereaser op met een foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier een goed helium filaments rondje? Ik kom uit op 20/u en das veel te traag (112 to go..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowSaiyan
praseodymium schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 00:39:
De héle VoG in een avond? Kan dat? Ik heb het nog niet aangedurfd...
Als je met een goed ingespeeld team die VoG al een paar keer hebben gedaan, kan je hem binnen 1,5-2 uur clearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Of in 37 minuten:

Edit: ah blijkbaar kan het nog sneller.....

[ Voor 90% gewijzigd door Michaelg op 08-10-2014 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-10 08:46
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:27:
Iemand hier een goed helium filaments rondje? Ik kom uit op 20/u en das veel te traag (112 to go..)
Misschien is dit handig: YouTube: DESTINY MOON CHEST RUN! Destiny Loot Farming! Fast Helium Filaments Guide!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
Raw Kip schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:20:
[...]

haha die waren ook lvl 25, maar aangezien er deze week een heerlijke exploit is wil ik hem graag clearen.

ik moet er dus gewoon voor zorgen dat ik zo snel mogelijk me legendary gear upgrade?
Yup, alles altijd zo ver mogelijk upgraden. Het is namelijk echt belangrijk dat je wat dichter richting de 28 gaat. :) (Ik deed Nightfall met 3 28's en t is echt easymode dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Zoals eerder aangegeven speel ik vrijwel alleen maar de PVP.

Wat is jullie mening wat betreft het gelijktijdig doodgaan? Dit is écht Bungie eigen aangezien de Halo games, maar ik vind het echt totale onzin dat nadat ik de tegenstander gekilled heb met een wapen, hij me daarna alsnog dood kan stompen.

Ook droppen enemy's soms een seconde later pas, waardoor ik gewoon nog bezig ben met schieten op hem nadat hij allang dood is.

Dit komt niet door lag oid, heb ik verder geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Feindflug schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:25:
[...]

Gisteren de VoG gecleared binnen een uur en veertig minuten, met een correctie van alle rookpauzes, plaspauzes en dergelijke zal het waarschijnlijk nog sneller zijn gegaan. Wanneer je spelers hebt gevonden
welke hun eigen gewicht kunnen dragen is de VoG echt een walk in the park.

Wederom hebben enkel Super en ik geen raid gear gekregen, maar ik heb in ieder geval alle wapens die je van Atheon (normal mode) kan krijgen in de pocket.

Als het goed is volgt Ereaser op met een foto.
Nou ik heb deze keer ook geen raid gear gekregen, 'alleen' 6 Ascendand shards en 16 Ascendand energy (Nu 30 energy in totaal) :/

Ik stond eigenlijk al op het punt om Netflix aan te zetten en naar bed te gaan :p Maar het ging echt ontzettend soepel :) We weten in ieder geval nu ook dat we bij Atheon het
spoiler:
]venus portal meteen de relic moeten pakken voordat er te veel hobgoblins spawnen.

Van het weekend kunnen we het eventueel met andere proberen? Quetelet, Vengful en Der Maus willen ook graag de raid doen en ik vind het niet erg om nog een keer te doen :)

Ik zal maar 1 foto posten om het topic niet te bombarderen :P
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Do42Skv.jpg

Alle foto's. De laatstes foto's hadden we toeschouwers en ontstond er een spontane dance party waarna we allemaal van de tower afsprongen :P
Vervolgens ook nog in een kabouter trein achter elkaar aanlopen en wat randoms volgden ons, toen met de schoonheid van synchroon zwemmers die in het water duiken van de tower af gesprongen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Tellavist & R-utger.
Ik voeg jullie toe op de PS4.

Ik ben er doordeweeks na 8:30. En in het weekend meestal vanaf de middag.

Wil de VOG een aantal keer doen. EN uiteindelijk level 30 aantikken haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Ereaser schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:48:
[...]

Nou ik heb deze keer ook geen raid gear gekregen, 'alleen' 6 Ascendand shards en 16 Ascendand energy (Nu 30 energy in totaal) :/
Gisteren avond 1 legandary shotgun gekregenen voor de rest ook shards/energy's. Vooral de energy's kom ik nu in om (ook 30). Gelukkig maandag avond een leuk primary wapen gehad (atheon's epiloque).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShDT
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14-10 15:35
greyfox1987 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:19:
[...]

Is er een overzicht van modifiers vs elementen? Ik weet zelf niet met welk element ik extra damage kan doen bij bepaalde mobs. Maar al te vaak zie ik ik 'resist' voorbij komen, wat betekent dat de damage output helemaal bagger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tnx, ken die idd, maar is bij mij lang niet zo snel als men suggereert :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feindflug

Feindflug

>implying

Ereaser schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:48:

Ik stond eigenlijk al op het punt om Netflix aan te zetten en naar bed te gaan :p Maar het ging echt ontzettend soepel :) We weten in ieder geval nu ook dat we bij Atheon het
spoiler:
]venus portal meteen de relic moeten pakken voordat er te veel hobgoblins spawnen.

Van het weekend kunnen we het eventueel met andere proberen? Quetelet, Vengful en Der Maus willen ook graag de raid doen en ik vind het niet erg om nog een keer te doen :)
Excuses, Super, jij en ik hebben geen raid gear mogen ontvangen, nog helemaal niks trouwens.
Vandaar dat Super en ik ergens deze week de eerste fase van de raid op hard willen doen zodat wij in ieder geval chest nummer één kunnen looten voor gear (hopelijk).

Ik heb vandaag een twaalf-urige werkdag dus was in het begin ook erg huiverig over de duur van de raid, viel allemaal reuze mee. Ik ben van het weekend overigens down om andere te helpen met de raid, laat het maar even weten hoe laat e.d.

[afbeelding]

xX_420_YOLO_MLG_PRO_TEAM_Xx
Hulde, deze heren weten van aanpakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
ShDT schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:02:
[...]

Is er een overzicht van modifiers vs elementen? Ik weet zelf niet met welk element ik extra damage kan doen bij bepaalde mobs. Maar al te vaak zie ik ik 'resist' voorbij komen, wat betekent dat de damage output helemaal bagger is.
Rood shield: SOLAR Damage = Oranje cijfers bij je wapen
Paars shield: VOID Damage = Paarse cijfers bij je wapen
Blauw shield: ARC Damage = Lichtblauwe cijfers bij je wapen

Plus, vergeet je supers niet ;)

Warlock = VOID OF SOLAR
Hunter = ARC OF SOLAR
Titan = Geen idee, nooit gespeeld of naar gekeken, ik denk void? :)

[ Voor 12% gewijzigd door greyfox1987 op 08-10-2014 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Feindflug schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:11:
[...]

Excuses, Super, jij en ik hebben geen raid gear mogen ontvangen, nog helemaal niks trouwens.
Vandaar dat Super en ik ergens deze week de eerste fase van de raid op hard willen doen zodat wij in ieder geval chest nummer één kunnen looten voor gear (hopelijk).

Ik heb vandaag een twaalf-urige werkdag dus was in het begin ook erg huiverig over de duur van de raid, viel allemaal reuze mee. Ik ben van het weekend overigens down om andere te helpen met de raid, laat het maar even weten hoe laat e.d.

[afbeelding]

xX_420_YOLO_MLG_PRO_TEAM_Xx
Hulde, deze heren weten van aanpakken ;)
Ik heb dan wel de gloves de vorige keer gekregen, maar loop nog steeds rond met mijn volledig upgegrade sunbreakers. Nog 2 shards en dan kan ik de raid gloves helemaal upgraden, maar ik wacht daarmee en hoop op een exotic chest/helmet voor Warlock bij Xur, zodat ik die kan upgraden :)

Ok, top! Zal het ze laten weten :)

Is dat een hint dat we met z'n allen een aparte clan gaan maken met die epische naam? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:45
Iemand die me wil helpen met de laatste thorn quest (xyor) en daarna eventueel de weekly nightmare?

Psn is physxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-10 11:01
Super chill, gister met 2 mede tweakers de nightfall, weekly en daily gedaan ^^ Nu alleen vanavond nog ff de raid knallen en dan dit weekend hard mode proberen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feindflug

Feindflug

>implying

Ereaser schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:24:
[...]

Ik heb dan wel de gloves de vorige keer gekregen, maar loop nog steeds rond met mijn volledig upgegrade sunbreakers. Nog 2 shards en dan kan ik de raid gloves helemaal upgraden, maar ik wacht daarmee en hoop op een exotic chest/helmet voor Warlock bij Xur, zodat ik die kan upgraden :)

Ok, top! Zal het ze laten weten :)

Is dat een hint dat we met z'n allen een aparte clan gaan maken met die epische naam? :*)
Ben wel erg zuur dat er nog geen enkel stukje gear is gedropped, van de week maar een gebedje jegens
RNGesus doen voor we de eerste chest van hardmode openen. Verdrink inmiddels in ascended energy en shards, Suros is nu voorzien van alle upgrades.

En zat er eigenlijk wel over te denken om een clan te starten, in ieder geval voor de achievement. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Feindflug schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:10:
[...]

Ben wel erg zuur dat er nog geen enkel stukje gear is gedropped, van de week maar een gebedje jegens
RNGesus doen voor we de eerste chest van hardmode openen. Verdrink inmiddels in ascended energy en shards, Suros is nu voorzien van alle upgrades.

En zat er eigenlijk wel over te denken om een clan te starten, in ieder geval voor de achievement. ;)
Achievement? Welke achievement? :P
En shards?! Als traden er in zat mocht je ze allemaal aan mij geven ;-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Feindflug schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:10:
[...]

Mijn suros is ook helemaal geupgrade. Denk dat ik mijn queens wrath sniper ook wat energy cadeau doe :P

Ik vind het een goed idee, de rest van de tweakers zit waarschijnlijk op Xbox One en super, eagle en z-spot zijn niet Nederlandss en hebben niks met tweakers :P Van de clan waar ik nu in zit speel ik eigenlijk maar met 2 personen en dat is ook vrij zelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feindflug

Feindflug

>implying

jesse111 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:12:
[...]

Achievement? Welke achievement? :P
En shards?! Als traden er in zat mocht je ze allemaal aan mij geven ;-;
Raiding Party
Complete a Raid with a full fireteam consisting of only your clan members.

Die dus ;)

Traden zou een fijne optie zijn, maar de shards heb ik toch echt nodig!
Ereaser schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:15:
[...]

Mijn suros is ook helemaal geupgrade. Denk dat ik mijn queens wrath sniper ook wat energy cadeau doe :P

Ik vind het een goed idee, de rest van de tweakers zit waarschijnlijk op Xbox One en super, eagle en z-spot zijn niet Nederlandss en hebben niks met tweakers :P Van de clan waar ik nu in zit speel ik eigenlijk maar met 2 personen en dat is ook vrij zelden.
Daarom, we zijn gewoon erg goed op elkaar ingespeeld, niet te veel attitude en vaak online.
We moeten het er maar eens over hebben met die andere gasten.

[ Voor 12% gewijzigd door Feindflug op 08-10-2014 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Voor iedereen die denkt de eerste chest in hardmode te kunnen looten...
Dat kan niet :+
Je krijgt alleen nog maar drops van bossfights.
En ja die zijn rete pittig :9
Als je denkt dat VoG een walk in the park is, zou ik je graag uitnodigen om hem op hardmode te doen.
Wij kwamen niet eens verder dan de linker en rechter spire VOOR de templar bossfight.

Je moet echt een ervaren team hebben. Iedereen moet weten wat hij aan het doen is. en vooraal NIET doodgaan. Als 1 iemand dood gaat, heb je misschien nog 15% kans dat je het volgende checkpoint haalt.
VoG hardmode is echt geen makkie..

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
Ehhh mijn clan gaat pas later deze week raiden; ik wil vanavond best alvast op pad! Level 28 titan met exotic main weapon hier! Mochten er mensen zijn die zich ook vervelen omdat het meeste gisterenavond al gedaan is... ^^

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
Pls kan iemand mij even helpen met de thorn quest.. Ben al bijna bij de boss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShDT
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14-10 15:35
greyfox1987 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:13:
[...]

Warlock = VOID OF SOLAR
Hunter = ARC OF SOLAR
Thanks, ga ik maar uitprinten en erbij houden. Blijkbaar is het regelmatig in-game switchen tussen wapens een oplossing, tot nu toe deed ik dit nauwelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
greyfox1987 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:13:
[...]

Warlock = VOID OF SOLAR
Hunter = ARC OF SOLAR
Titan= ARC of VOID

@Ruwi18
Waarom zou je de vault of glass een aantal keer willen doen?
Just for fun? Want je krijgt helaas maar 1 x loot. (Hardmode er buiten gelaten)
Helaas heb ik tot nu toe in 3 clears alleen maar ascendent material gekregen.

Heb nu wel geteld 47 engergy en 23 shards (ben al fully upgraded level 29) met zowel primary/heavy fully upgraded...

Hopen dat er volgende week maar een mooie raid piece valt.
Heb eerlijk gezegd niet veel zin om de VoG weer op hard te doen, tenzij er een solid fire team is die meerdere keren VoG gecleared heeft en waar niet iedereen constant down gaat :+

[ Voor 38% gewijzigd door tellavist op 08-10-2014 12:00 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Physx schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:34:
Pls kan iemand mij even helpen met de thorn quest.. Ben al bijna bij de boss
Ik heb je geadd

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
Ben bij de boss dus join maar gewoon

Nog iemand?

[ Voor 17% gewijzigd door Physx op 08-10-2014 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
Feindflug schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:23:
[...]

Raiding Party

Die dus ;)

[...]

Daarom, we zijn gewoon erg goed op elkaar ingespeeld, niet te veel attitude en vaak online.
Vanavond ben ik weer aanwezig (Der Mauszzz). Hoop dan eindelijk eens een mooie exotic bounty te krijgen of wat mooie legendaries ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-10 08:27
Iemand zin om vanavond VOG te proberen? (voorkeur om rond 8-9 te beginnen).
Ik was gisteren spontaan vervangen omdat ik niet meer in de app had gezegd :|
PSN: Jirozi

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Feindflug schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:23:
[...]

Raiding Party

Die dus ;)

[...]

Hahaha :P Raiding Party is wel een leuke verwijzing naar AoE 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feindflug

Feindflug

>implying

Fixio schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:58:
[...]

Vanavond ben ik weer aanwezig (Der Mauszzz). Hoop dan eindelijk eens een mooie exotic bounty te krijgen of wat mooie legendaries ;)
Ik moet even kijken wanneer ik tijd heb, maar ik ben zeker bereid om te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
jimz93 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:02:
Iemand zin om vanavond VOG te proberen? (voorkeur om rond 8-9 te beginnen).
Ik was gisteren spontaan vervangen omdat ik niet meer in de app had gezegd :|
PSN: Jirozi
Was jij niet level 25/26?

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lf2m om strikes te spammen, add me: trapgat. Exp nodig voor laatste upgrades dan 30 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
Feindflug schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:06:
[...]

Ik moet even kijken wanneer ik tijd heb, maar ik ben zeker bereid om te helpen.
Komt helemaal goed, ben vaker online en heb altijd me headset op!

Heb in ieder geval al wel veel gehad aan de tips & hulp van Ereaser & Quetelet

Ben nu pas level 25 en wil eigenlijk zo snel mogelijk richting de 27/28 zodat ik nog van enige waarde ben tijdens een VOG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
klopt, 26 pas heb nog legendary boots nodig (verder alles legendary + exotic helm) om 27 te worden maar heb hier vooralsnog geen geluk mee gehad :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
Physx schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:49:
Ben bij de boss dus join maar gewoon

Nog iemand?
Had graag gewild als ik niet op kantoor zat; moet die quest ook nog doen namelijk. Is het gelukt? Was vrij pittig volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fixio schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:17:
[...]

Komt helemaal goed, ben vaker online en heb altijd me headset op!

Heb in ieder geval al wel veel gehad aan de tips & hulp van Ereaser & Quetelet

Ben nu pas level 25 en wil eigenlijk zo snel mogelijk richting de 27/28 zodat ik nog van enige waarde ben tijdens een VOG.
Tip: als je de enige low lvl in vog wilt zijn: zorg dat je relic carrier bent en goed weet hoe dat moet. Lvl boeit daar (als enige rol!) niet bij. Wij laten laagste lvl altijd relics draaien bij 1e/2e boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:44:
[...]

Tip: als je de enige low lvl in vog wilt zijn: zorg dat je relic carrier bent en goed weet hoe dat moet. Lvl boeit daar (als enige rol!) niet bij. Wij laten laagste lvl altijd relics draaien bij 1e/2e boss.
Tot ie dood gaat omdat zn armor te laag is en niemand kan de relic op pakken :+ Dan krijg je gegarandeerd ragers :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
Wussie schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:38:
[...]

Had graag gewild als ik niet op kantoor zat; moet die quest ook nog doen namelijk. Is het gelukt? Was vrij pittig volgens mij.
Het is gelukt :-) wel wat close calls...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bron schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 00:26:
Ik moet zeggen dat ik op het punt beland ben waar ik klaar met de game ben.
Afgelopen week enige wat ik heb gedaan was de nightfall/weekly/hard en norm raid op 2 chars.

Vanmiddag nog even een raid gedaan in de hoop op de Vex gun, maar helaas.
Verder is er niet veel te doen meer. Iron Banner kan wel leuk zijn maar eigenlijk zie ik het nut er niet van in. Mocht er nou een competitive scene komen dan kan zou ik er meer tijd in steken.
Maar er is verder geen progressie te vinden voor mijn char, op wat exotic guns na die nog zouden moeten droppen.

Denk dat ik af en toe een hard raid doe en maar wacht tot de dlc in december.
Voel het zelfde punt aankomen, de doorslaggevende eerste maand is afgelopen en nu moet de game blijven overtuigen imo. Goede game, basis is goed en vol potentie maar ze moeten wel blijven overtuigen en alles uit de kast trekken om de DLC waardig te maken in december.

Vind het wel bizar dat jij (en vele andere) zeggen het beu te raken en wel in december terug komen voor de DLC. Is dat het signaal wat men aan Bungie wil geven?? "ik verveel me al, maar ik kom wel terug als ik mag betalen voor nieuwe content.." :s
Denk ik nou zo krom. :s dit is geen "ik wil nergens voor betalen" of "ik ben al tevreden omdat ik genoeg uren heb gekregen en bier is duurder" discussie waar het me om gaat)

De game is best wel goed en heeft zat potentie, hoop echt dat bungie helemaal los gaat tot de DLC in december. Juist omdat de game zo lekker speelt vind ik dit allemaal zo van belang. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2014 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jesse111 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:46:
[...]

Tot ie dood gaat omdat zn armor te laag is en niemand kan de relic op pakken :+ Dan krijg je gegarandeerd ragers :p
Ingame armor boeit niet zolang je gelijk bent aan de mobs of hoger, alleen je spec boeit, maar als je die op 26 nog niet volledig unlocked hebt moet je andere prioriteiten stellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feindflug

Feindflug

>implying

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:44:
[...]

Bij de Templar kan je iemand die moeite heeft wegmoffelen in die kleine ruimte waar de chest later spawned. Zo is die persoon in ieder geval toegankelijk wanneer hij een cleanse nodig heeft. Bij Atheon is het handiger als de relic-carrier een doorgewinterde raider is die weet wat hij doet.

Guardians make their own fate!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Laatst online: 14-10 17:15

RawChild

PSN: Rawchild

Gisteren de Weekly nightfall gedaan. Wij waren alle 3 level 26. Dus het was behoorlijk pittig.

Maar eigenlijk is het gewoon een kwestie van geduld hebben. afstand houden en 1 voor 1 de vijanden uitschakelen.
Bij de eindbaas bij deze nightfall kom je door een small gangetje waar je op het eind naar beneden springt.
Blijf bovenaan in die gang staan en laat telkens 1 persoon naar het open gebied gaan, die lokt dan telkens de vijanden en de eindbaas (sorry geen idee wat z'n naam is) ga dan om de beurt het hoekje om (om het hoekje van die gang gaat de eindbaas staan) gooi een granaat en schiet een raket en ga weer terug naar boven. zo deden we dat alle 3 om de beurt totdat ie down was. soms kwamen er wat waves van andere vijanden, die lok je ook naar die gang en schakelt ze uit.
Nu heb ik een gloeiede kop en de hele week dubbel xp. :) ook kreeg in exotic gear, helaas voor een warlock en ik ben titan (serieus bungie benadrukt zo het sociale aspect aan deze game, maar je kan niks ruilen??)

Viel me verder op dat heel veel mensen geen glimmer gebruiken om special en heavy armor te kopen. maar voor de nightfall en VoG is het toch wel aan te raden om van beide een hele berg te kopen. Kan je gewoon gebruik van maken door ze uit je inventory te halen via "use" zit wel een cooldown op van 5 minuten voordat je weer kan gebruiken. maar dit is echt essentieel.

[ Voor 6% gewijzigd door RawChild op 08-10-2014 13:34 ]

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
RawChild schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:32:
Gisteren de Weekly nightfall gedaan. Wij waren alle 3 level 26. Dus het was behoorlijk pittig.

Maar eigenlijk is het gewoon een kwestie van geduld hebben. afstand houden en 1 voor 1 de vijanden uitschakelen.
Bij de eindbaas bij deze nightfall kom je door een small gangetje waar je op het eind naar beneden springt.
Blijf bovenaan in die gang staan en laat telkens 1 persoon naar het open gebied gaan, die lokt dan telkens de vijanden en de eindbaas (sorry geen idee wat z'n naam is) ga dan om de beurt het hoekje om (om het hoekje van die gang gaat de eindbaas staan) gooi een granaat en schiet een raket en ga weer terug naar boven. zo deden we dat alle 3 om de beurt totdat ie down was. soms kwamen er wat waves van andere vijanden, die lok je ook naar die gang en schakelt ze uit.
Nu heb ik een gloeiede kop en de hele week dubbel xp. :)

Viel me verder op dat heel veel mensen geen glimmer gebruiken om special en heavy armor te kopen. maar voor de nightfall en VoG is het toch wel aan te raden om van beide een hele berg te kopen. Kan je gewoon gebruik van maken door ze uit je inventory te halen via "use" zit wel een cooldown op van 5 minuten voordat je weer kan kopen. maar dit is echt essentieel.
dit heb ik gister ook geprobeerd en het lukte ons dus echt niet, respect! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
RawChild schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:32:

Nu heb ik een gloeiede kop en de hele week dubbel xp. :) ook kreeg in exotic gear, helaas voor een warlock en ik ben titan (serieus bungie benadrukt zo het sociale aspect aan deze game, maar je kan niks ruilen??)

Viel me verder op dat heel veel mensen geen glimmer gebruiken om special en heavy armor te kopen. maar voor de nightfall en VoG is het toch wel aan te raden om van beide een hele berg te kopen. Kan je gewoon gebruik van maken door ze uit je inventory te halen via "use" zit wel een cooldown op van 5 minuten voordat je weer kan gebruiken. maar dit is echt essentieel.
Was het toevallig de Archon Priest ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

haha thanks. Bij ons lukte het ook pas de 2de keer door telkens weer terug te gaan dat gangetje in om dekking te zoeken.

@Fixo, ik heb geen idee, ik weet alleen nog dat het op venus was.

[ Voor 22% gewijzigd door RawChild op 08-10-2014 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
wij kwamen niet verder dan die deur waar je eerst drie waves met vex's moet verslaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Je kan je ook onder het plateau verstoppen waar die vandal sniper op staat.
Aan de overkant van de map zegmaar.

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
tellavist schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:37:
Die tactiek werkt perfect als je helemaal achterin gaat staan (soort van afgrond).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

tellavist schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:37:
ben je daar ook veilig voor die waves? wij zijn daar niet eens geweest, hielden ons dus verborgen in het begin stuk.
Veder kan ik alleen maar zeggen dat je gedurende die missie telkens arc sniper dagmage nodig hebt, af en toe ook die andere 2. maar we bleven maar minutie uit onze inventory halen om ze zo mooi van afstand uit te schakelen. soms ga je wel dood door hun snipers, maar als je dicht bij elkaar blijft is reviven geen probleem.

2 kregen legendary en ik dus xotic, maar helaas niet voor mijn class.

[ Voor 5% gewijzigd door RawChild op 08-10-2014 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben er vanavond vanaf 9 uur. Voor VOG of NF.
Add me: Ruwi_NL PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
RawChild schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:43:
[...]

ben je daar ook veilig voor die waves? wij zijn daar niet eens geweest, hielden ons dus verborgen in het begin stuk.
Veder kan ik alleen maar zeggen dat je gedurende die missie telkens arc sniper dagmage nodig hebt, af en toe ook die andere 2. maar we bleven maar minutie uit onze inventory halen om ze zo mooi van afstand uit te schakelen. soms ga je wel dood door hun snipers, maar als je dicht bij elkaar blijft is reviven geen probleem
Jep.
De enemy's kunnen je bijna niet raken daar.
Als je naar beneden springt. eerst alle mobs afmaken die rond lopen.
als die archon priest uit z'n pod komt. Onder het platform schuilen en spammen met je heavy (geen rocket launchers, als je mist ben je dood :+ )

Ammo probleem heb je eigenlijk niet in deze NF. Als je al je ammo op maakt. krijg je automatisch weer full ammo voor AL je wapens :)

Ik kreeg een exotic shotgun die ik als primary kan dragen!
Nu ren ik in de iron banner met een shotgun als primary en een fusion als secondary rond :+

[ Voor 7% gewijzigd door tellavist op 08-10-2014 13:48 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-10 14:48
hmmm, kan mijn exotic helmet (Helm of saint-14) of een stukje legendary gear upgraden, welke zal ik eerst kiezen? kan alleen nog maar upgrades maken met die ascendant shards. Geloof dat exotic upgrades uiteindelijk meer light/defense opleveren he?

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feindflug

Feindflug

>implying

Bint schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:20:
hmmm, kan mijn exotic helmet (Helm of saint-14) of een stukje legendary gear upgraden, welke zal ik eerst kiezen? kan alleen nog maar upgrades maken met die ascendant shards. Geloof dat exotic upgrades uiteindelijk meer light/defense opleveren he?
Alles vanaf legendary of exotic zal bij een upgrade meer light opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10 10:39
RawChild schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:43:
[...]

Veder kan ik alleen maar zeggen dat je gedurende die missie telkens arc sniper dagmage nodig hebt, af en toe ook die andere 2. maar we bleven maar minutie uit onze inventory halen om ze zo mooi van afstand uit te schakelen. soms ga je wel dood door hun snipers, maar als je dicht bij elkaar blijft is reviven geen probleem.

2 kregen legendary en ik dus xotic, maar helaas niet voor mijn class.
wij hebben onder dat plateau geprobeerd maar ik stond denk ik op de verkeerde plek werd heel snel afgeknaled door van alles
toen maar bij de berg gestaan in dat begin stuk en uiteindelijk gekilled we hebben wel een paar keer als er 2 dood waren 1 iemand opnieuw laten rejoinen zodat hij meteen weer levend in het spel kwam

verder als reward ik kreeg 7 strange coins mijn maat 2 shards en de ander een legendary wapen
maar was toch wel tof dat we het uiteindelijk gehaald hebben.

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
Hele dag zin om destiny te spelen maar heb amper tijd... Stage van 9-18:00 en dan s'avonds moet ik m'n vriendin aandacht geven. zijn er meer mensen met dit probleem? :X O-)

zo ja? hoe lossen jullie dit op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-10 15:36
Raw Kip schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:26:
Hele dag zin om destiny te spelen maar heb amper tijd... Stage van 9-18:00 en dan s'avonds moet ik m'n vriendin aandacht geven. zijn er meer mensen met dit probleem? :X O-)

Vriendin > Netflix (al werkt dit maar beperkt) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octagen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-10 20:56
Frijns.Net schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:31:
[...]

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
[...]

Ik heb The Sims 4 gekocht op de laptop. Kinguin.net 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist

Vriendin staat bij mij nu even op de 2e plaatst.
Maar dat is ze gewend bij een AAA release :+
Ze wist waar ze aan begonnen is. :9

[ Voor 5% gewijzigd door tellavist op 08-10-2014 14:39 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
tellavist schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:36:
[...]

Vriendin staat bij mij nu even op de 2e plaatst.
Maar dat is ze gewend bij een AAA release :+
Ze wist waar ze aan begonnen is. :9
zet haar aan de sims?
werkt bij mij altijd erg goed! :*)

ik moet echter zeggen dat ik Destiny niet echt een AAA release vind, deze verwachting had ik vtv wel maar het resultaat is wat tegenvallen imho :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
jimz93 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:43:
[...]

zet haar aan de sims?
werkt bij mij altijd erg goed! :*)

ik moet echter zeggen dat ik Destiny niet echt een AAA release vind, deze verwachting had ik vtv wel maar het resultaat is wat tegenvallen imho :/
sims free play staat bij ons inderdaad op de tablet :+
Echter kan mijn vriendin niet zo lang naar een schermpje turen als dat ik dat kan :)
Voor mij is dit wel een AAA release, zelden zo gepakt door een game. alles ligt precies in mijn straatje.
MMO
Shooter
Halo-style

Love it! O+

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Uitmaken. :P

Mijn vriendin werkt in het weekend veel in de horeca, dan heb ik alle tijd, doordeweeks speel ik 2 avonden.

Als ik vrijgezel was geweest werd het iedere avond. Sja dat is het "nadeel".
Eerste week heb ik wel dagelijks gespeeld, maar dat wist ze. en ik heb dus geluk dat ze in het weekend veel weg is.

ik zou een xperia of zo'n sony tablet kopen, kan je gewoon op dat scherpje gamen terwijl je naast je vriendin op de bank zit ;) Maar ja of dat nou gezellig is...
Aan de andere kant die van mij zit ook altijd candy crush op der telefoon te spelen als we op de bank tv zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-10 14:49

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Mensen hier interesse in een raid over 15 a 30 minuten? We zoeken nog 3 man... (26, 27, 28)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06:57
Is de Platinum Trophy (of de Xbox equivalent daarvan) al door iemand gehaald, ergens op de wereld? Is volgens mij vrij onmogelijk om te halen aangezien je er één hebt waarbij je hele fireteam geen enkele keer dood mag gaan in de VoG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
RawChild schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:46:
[...]

Uitmaken. :P

Mijn vriendin werkt in het weekend veel in de horeca, dan heb ik alle tijd, doordeweeks speel ik 2 avonden.

Als ik vrijgezel was geweest werd het iedere avond. Sja dat is het "nadeel".
Eerste week heb ik wel dagelijks gespeeld, maar dat wist ze. en ik heb dus geluk dat ze in het weekend veel weg is.

ik zou een xperia of zo'n sony tablet kopen, kan je gewoon op dat scherpje gamen terwijl je naast je vriendin op de bank zit ;) Maar ja of dat nou gezellig is...
Aan de andere kant die van mij zit ook altijd candy crush op der telefoon te spelen als we op de bank tv zien.
Ik zie een nieuw topic aankomen ;)

Tips & Tricks om te gamen en tegelijkertijd je vriendin pleasen of drogeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-10 13:29
LTVDKTW schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:55:
Is de Platinum Trophy (of de Xbox equivalent daarvan) al door iemand gehaald, ergens op de wereld? Is volgens mij vrij onmogelijk om te halen aangezien je er één hebt waarbij je hele fireteam geen enkele keer dood mag gaan in de VoG.
http://psnprofiles.com/trophy/2874-Destiny/1-Guardian-Lord

Blijkbaar door 5 man.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op xbox 360 en xbox one 3 man die getracked worden via trueachievements.com (aan de rechter kant te zien). Het zijn wel dezelfde 3 mensen op beide platforms :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

+1, om die reden 2 tv's op de slaapkamer. 1 voor de PS4 boven een bureau en 1 ernaast achter het bed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Haha ja ik dacht het op te lossen door pas te gamen als zij naar bed ging... Mja dat werkte ook niet zo goed. Ze wilde ook nog wel eens samen slapen... Haha.

Ik zeg maar zo. Tis nemen en genomen worden hé... Tja hoort er allemaal bij. Gelukkig is het geen zeur, dus als ik aantal avonden game vind ze dat niet erg. Netflix rules. Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Netflix zeker, maar TLC doet t ook goed bij mij ;-)

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Hoor het al, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje wat het vrouwtje betreft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowSaiyan

Laatste paar minuten van de raid van gister. Kostte wat moeite, maar uiteindelijk ging deze poging goed. Wel een paar bijna doodervaringen, maar goed, no pain, no gain. Ikzelf kreeg de Vision of Confluence, een Scout rifle met Solar damage. Heerlijk wapen, zelfs zonder upgrades. Een van de upgrades is een full auto mode, hoe ziek is dat!

Ik kreeg trouwens de tip om mijn Relic Super te gebruiken op de baas, dus dat ga ik volgende keer proberen.

Deze clear is mede mogelijk gemaakt door:
Afbeeldingslocatie: http://i238.photobucket.com/albums/ff234/shadowsaiyan1987/Destiny_20141008024500.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Apache4u schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 15:19:
Netflix zeker, maar TLC doet t ook goed bij mij ;-)
TLC is inderdaad een ideaal, net als netflix wat ze nu net een aantal maande gratis heeft bij verlening van haar Vodafone abonnement.

Ik kan verder alleen maar als tip geven dat je wel moet zorgen dat als je niet gamet je wel wat extra aandacht moet geven, dat voorkomt gezeur op dagen dat je de console aanzet :)
Tja, hobby's hebben en een vriendin tegelijk is niet altijd even makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-09 10:00

Yintha

We'll stay gold forever

Is er nog een groep die een Warlock kan gebruiken voor VoG? :) ik kan vrijwel elke avond spelen!
Pagina: 1 ... 83 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2