Gisteren de Weekly nightfall gedaan. Wij waren alle 3 level 26. Dus het was behoorlijk pittig.
Maar eigenlijk is het gewoon een kwestie van geduld hebben. afstand houden en 1 voor 1 de vijanden uitschakelen.
Bij de eindbaas bij deze nightfall kom je door een small gangetje waar je op het eind naar beneden springt.
Blijf bovenaan in die gang staan en laat telkens 1 persoon naar het open gebied gaan, die lokt dan telkens de vijanden en de eindbaas (sorry geen idee wat z'n naam is) ga dan om de beurt het hoekje om (om het hoekje van die gang gaat de eindbaas staan) gooi een granaat en schiet een raket en ga weer terug naar boven. zo deden we dat alle 3 om de beurt totdat ie down was. soms kwamen er wat waves van andere vijanden, die lok je ook naar die gang en schakelt ze uit.
Nu heb ik een gloeiede kop en de hele week dubbel xp.

ook kreeg in exotic gear, helaas voor een warlock en ik ben titan (serieus bungie benadrukt zo het sociale aspect aan deze game, maar je kan niks ruilen??)
Viel me verder op dat heel veel mensen geen glimmer gebruiken om special en heavy armor te kopen. maar voor de nightfall en VoG is het toch wel aan te raden om van beide een hele berg te kopen. Kan je gewoon gebruik van maken door ze uit je inventory te halen via "use" zit wel een cooldown op van 5 minuten voordat je weer kan gebruiken. maar dit is echt essentieel.
[
Voor 6% gewijzigd door
RawChild op 08-10-2014 13:34
]