Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Daarom moeten ze gewoon regelen dat je met pve hetzelfde kunt bereiken/kopen dan met pvp.

En verplicht de raid moeten doen om lvl30 te kunnen halen kan idd ook wel aangepast worden. Ik heb er ook te weinig tijd voor.

Zou het dan niet erg vinden om er langer over te moeten doen ofzo, maar als ik het maar kan halen.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03:57
Ik snap de ophef over die crucible marks niet zo. Heb inmiddels een lvl 29 titan en lvl 29 hunter en nog nooit iets hoeven kopen bij de aparte factions.

Simpele uitleg:
- Wordt level 20
- Wordt Vanguard rank 2 voor lvl 27- lvl 28
- Koop een exotic bij Xur voor lvl 29
- Wordt Vanguard rank 3 voor eventuele legendary wapens
- Koop eventuele exotic weapons bij Xur

Klaar? Geen pvp, niets.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Klopt,

alleen 30 halen lukt zo niet :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Scrisissszzz schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:37:
Klopt,

alleen 30 halen lukt zo niet :)
Klopt,

alleen daarvoor hoef je geen pvp te doen. Alleen de raid.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij faction alleen een wapen en gloves gekocht. Autorifle omdat ik nog geen legendary had en gloves voor shards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
DeBierVampier schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:37:
[...]

Klopt,

Das ook weer waar.

Mijn doel is de 30 proberen te halen. En raid heb ik beperkt tijd voor

En over exotic wapens. Je moet maar geluk hebben bij Xur, 1 keer per week een exotic wapen. Das weinig. Toen dacht Bungie laten we de exotic bounty's doen. maar daar moet je verplicht pvp doen :)

Ach ja, in een ideale wereld..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadd
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-10 12:15
DeBierVampier schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:36:
Ik snap de ophef over die crucible marks niet zo. Heb inmiddels een lvl 29 titan en lvl 29 hunter en nog nooit iets hoeven kopen bij de aparte factions.

Simpele uitleg:
- Wordt level 20
- Wordt Vanguard rank 2 voor lvl 27- lvl 28
- Koop een exotic bij Xur voor lvl 29
- Wordt Vanguard rank 3 voor eventuele legendary wapens
- Koop eventuele exotic weapons bij Xur

Klaar? Geen pvp, niets.
Ik zeg ook niet dat je niet level 29 kunt worden zonder PVP, maar bedoel dat er bij andere facties wel dingen zijn die ik graag zou willen kopen en die ik makkelijk zou kunnen kopen van mijn vanguard marks :p Ik speel zelf ook PVP hoor, heb 160 crucible marks atm.

Er zal altijd een strijd zijn tussen PVP spelers en PVE spelers. (Ja je hebt ook mensen die het allebei ontzettend fun vinden (like me 8)7 ) Ik denk dat het niet uit maakt voor welke je kiest, en dat je altijd wel iets aan te merken hebt op wat de andere soort wel heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Het enige, miniscule puntje, waar je eventueel, mogelijkerwijs, misschien Crucible marks voor nodig hebt is een legendary fusion rifle met void damage. Die heb ik alleen gezien bij een van de pvp-factions. Dat ding kan wel handig zijn in de raid tegen minotaurs. Maar tot zover (op normal) werkt een volledige geupgrade Atheons Epilogue ook prima en zelfs dat is geen vereiste.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadd
DeBierVampier schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:37:
[...]

Klopt,

je kan straks 2 gear pieces halen door middel van iron banner waarmee je lvl 30 zou kunnen worden dus :) Al hoewel je dus nog steeds 1 raid piece nodig hebt en 1 exotic. Ook weet ik nog niet welke 2 delen er beschikbaar worden via de iron banner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
TheMadd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:41:
[...]

je kan straks 2 gear pieces halen door middel van iron banner waarmee je lvl 30 zou kunnen worden dus :) Al hoewel je dus nog steeds 1 raid piece nodig hebt en 1 exotic. Ook weet ik nog niet welke 2 delen er beschikbaar worden via de iron banner
Mjah, ik heb momenteel zo'n grondige schijthekel aan pvp dat ik het lekker bij de raid hou :) Iron Banner armor laat ik wel links liggen.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadd
Beste tweakers :),

Snelle vraag tussen door; iemand ervaring met de Shadow Price? Ik ben momenteel in het bezit van een redelijk ruim arsenaal aan wapens, maar heb de shadow price nog niet. Nu wordt er gezegd dat die ontzettend goed is, heeft iemand er een mening over? en vindt jij hem persoonlijk echt beter dan de Suros Regime?

Thanks,

-TheMadd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
TheMadd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:43:

Snelle vraag tussen door; iemand ervaring met de Shadow Price? Ik ben momenteel in het bezit van een redelijk ruim arsenaal aan wapens, maar heb de shadow price nog niet. Nu wordt er gezegd dat die ontzettend goed is, heeft iemand er een mening over? en vindt jij hem persoonlijk echt beter dan de Suros Regime?

Thanks,

-TheMadd
Hangt er een beetje vanaf of je 'm vindt of dat je 'm koopt. Als je 'm koopt heeft ie een vast aantal perks, maar als je 'm vindt kan je mogelijkerwijs veel betere perks krijgen dan wat er in de shop op zit.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadd
DeBierVampier schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:42:
[...]

Mjah, ik heb momenteel zo'n grondige schijthekel aan pvp dat ik het lekker bij de raid hou :) Iron Banner armor laat ik wel links liggen.
Zelfde reden als ik heb? Ik heb enkel een hekel aan PVP als ik verlies met het gevoel dat ik wel op mijn top van m'n kunnen gepresteerd heb. Ik bv 5500 score en de rest 1500 uit m'n team. Ik zou nogmaals graag skill groepen zien, zodat je altijd met en tegen jou eigen soort tegenstanders speelt. Soort competitive als in CS GO :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-10 16:48

UTADDICT

NERF

Gisteren tijdens een Tiger Strike (24) een legendary Engram gevonden: The Comedian (Shotgun). Onderschrift is hilarisch:

"Ah Aha Ahah Ahahahahahaha"

Het kan dus toch tijdens Strikes! Hoopgevend, nietwaar? ;-)

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
TheMadd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:45:
[...]

Zelfde reden als ik heb? Ik heb enkel een hekel aan PVP als ik verlies met het gevoel dat ik wel op mijn top van m'n kunnen gepresteerd heb. Ik bv 5500 score en de rest 1500 uit m'n team. Ik zou nogmaals graag skill groepen zien, zodat je altijd met en tegen jou eigen soort tegenstanders speelt. Soort competitive als in CS GO :)
Ik ben eerder iemand die de onderkant van de lijst aanduwt ;) Ben al genoeg tijd kwijt met werk en daarbuiten weeklies, dailies, FPE's, raid-parties zoeken, upgrade materials zoeken, etc, etc. Bij elk pvp potje wordt ik telkens zo genadeloos ingemaakt dat 't van mij niet meer hoeft.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadd
DeBierVampier schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:45:
[...]

Hangt er een beetje vanaf of je 'm vindt of dat je 'm koopt. Als je 'm koopt heeft ie een vast aantal perks, maar als je 'm vindt kan je mogelijkerwijs veel betere perks krijgen dan wat er in de shop op zit.
Ja snap de verschillen :p ken mensen met de Prestige VI (als ik het niet verkeerd heb) Die deze 2 perks hebben : hoe langer je vuurt hoe meer stabieler en de +stabiliteit perk. Dan kun je nog de max ammo bij voegen en heb je een monster gun lol :D

Maar wordt waarschijnlijk kopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadd
UTADDICT schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:46:
Gisteren tijdens een Tiger Strike (24) een legendary Engram gevonden: The Comedian (Shotgun). Onderschrift is hilarisch:

"Ah Aha Ahah Ahahahahahaha"

Het kan dus toch tijdens Strikes! Hoopgevend, nietwaar? ;-)
Je kan zeker Legendary engrams vinden.. wil je mijn verhaal horen:

Vind 3 legendary engrams in 2 dagen tijd. Wat denk je. 2x Ascendent Shards en 1x een strange coin :) Dan denk ik ook van,... uhhmm thanks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen ervaring met de Suros Regime (helaas), maar ik heb de Shadow Price inmiddels als favoriete primary en heb de handcannon "The Chance" inmiddels op de 2de plek gezet (als primary).
Fijne gun voor als je gewoon lekker wilt knallen zonder precies te hoeven mikken zoals met de handcannons ;)

(alhoewel de handcannons wel die lekkere "punch" hebben bij het afvuren)
TheMadd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:43:

Thanks,

-TheMadd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadd
DeBierVampier schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:47:
[...]

Ik ben eerder iemand die de onderkant van de lijst aanduwt ;) Ben al genoeg tijd kwijt met werk en daarbuiten weeklies, dailies, FPE's, raid-parties zoeken, upgrade materials zoeken, etc, etc. Bij elk pvp potje wordt ik telkens zo genadeloos ingemaakt dat 't van mij niet meer hoeft.
Ik werd in het begin ook hard afgemaakt (24 dagen geen PVP gespeeld, was het echt zat.) Nu heb ik mijn sensitivity van 10 naar 8 gehaald en ben ontzettend gewend aan de Suros Regime (heb die sinds week 3) en speel ik vrijwel ieder potje 1.5KD met een 4K score :). Dan wordt PVP wel een stuk leuker, enkel het verliezen blijft kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-10 14:52
DeBierVampier schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:41:
Het enige, miniscule puntje, waar je eventueel, mogelijkerwijs, misschien Crucible marks voor nodig hebt is een legendary fusion rifle met void damage. Die heb ik alleen gezien bij een van de pvp-factions. Dat ding kan wel handig zijn in de raid tegen minotaurs. Maar tot zover (op normal) werkt een volledige geupgrade Atheons Epilogue ook prima en zelfs dat is geen vereiste.
weet je toevalig welk faction dat is ik heb zelf zitten zoeken maar kon er geneen vinden die legendary fusion rifels had maar ik dacht wel volgens mij heb ik nog 1 faction gemist
dus als je weet welke dan ga ik daar lid van worden en alsnog proberen daar level 3 te worden

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
FreakGIB schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:50:
[...]

weet je toevalig welk faction dat is ik heb zelf zitten zoeken maar kon er geneen vinden die legendary fusion rifels had maar ik dacht wel volgens mij heb ik nog 1 faction gemist
dus als je weet welke dan ga ik daar lid van worden en alsnog proberen daar level 3 te worden
Uit mn blote hoofd staat ie volgens mij links in het kamertje vlak voor de 3 main vanguard poppetjes (midden achterin de tower dus). Recht tegenover die andere die je introduceert in de Crucible (Jax ofzo?).

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadd
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:50:
Geen ervaring met de Suros Regime (helaas), maar ik heb de Shadow Price inmiddels als favoriete primary en heb de handcannon "The Chance" inmiddels op de 2de plek gezet (als primary).
Fijne gun voor als je gewoon lekker wilt knallen zonder precies te hoeven mikken zoals met de handcannons ;)

(alhoewel de handcannons wel die lekkere "punch" hebben bij het afvuren)

[...]
Ik beschik over de Monte Carlo, Suros Regime, Hawkmoon, Thorn en binnenkort de Bad Juju als primary exotic weapons. Monte Carlo heeft naar mijn mening te weinig impact en mist veel kogels. (naja ik mis er dus veel kogels mee) Daarom dat ik de voorkeur geef aan de Suros, in PVE mis je eigenlijk nooit en PVP ach.. dan mis je af een toe een keer 2 kogels. Maar kun je mij vertellen hoe de shadow price schiet? is het een SMG achtig iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadd
DeBierVampier schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:53:
[...]

Uit mn blote hoofd staat ie volgens mij links in het kamertje vlak voor de 3 main vanguard poppetjes (midden achterin de tower dus). Recht tegenover die andere die je introduceert in de Crucible (Jax ofzo?).
Bungie.net dan inloggen op die site, dan zie je tower aan de linker kant. Daar kun je op iedere mannetje klikken (behalve Xur) en zie je ook wat ze verkopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Ik heb de Shadow Price ooit gevonden en bijna maxed. Vind het een van de fijnere auto rifles. Afgelopen week kreeg ik voor de nightfall de Hard Light. Schijnt ook erg relaxed te zijn maar voor de upgrades een erg onstabiel wapen.

Shadow price heeft de perk dat je de radar blijft zien als je ingezoomd bent, bij mij dan. Erg relaxed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadd
Scrisissszzz schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:55:
Ik heb de Shadow Price ooit gevonden en bijna maxed. Vind het een van de fijnere auto rifles. Afgelopen week kreeg ik voor de nightfall de Hard Light. Schijnt ook erg relaxed te zijn maar voor de upgrades een erg onstabiel wapen.

Shadow price heeft de perk dat je de radar blijft zien als je ingezoomd bent, bij mij dan. Erg relaxed!
Ghehe.. Weet iemand of die dat altijd heeft? Die perk? Ik heb daar overigens de hunter helm voor gekocht (als extra) Zal die enkel in PVP gebruiken. Wat is de andere perk die jij hebt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-10 11:01
Ik heb heerlijk de Suros en The Last Word (cowboy FTW) als primary op mijn main.
Op mijn alt heb ik een last light, ook een lekker wapentje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Impact is redelijk voor een AR en ik pak er zonder mijn best te doen met mikken nog redelijk wat headshots mee. Jammergenoeg geen max. ammo upgrade (met een heavy 150 kogels om de oren van je tegenstanders heenknallen is ook wat :P ) maar je kan niet alles hebben ;)

Het schieten voelt mijn inziens wat trager dan een SMG (denk ik)...
TheMadd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:53:
[...]

Ik beschik over de Monte Carlo, Suros Regime, Hawkmoon, Thorn en binnenkort de Bad Juju als primary exotic weapons. Monte Carlo heeft naar mijn mening te weinig impact en mist veel kogels. (naja ik mis er dus veel kogels mee) Daarom dat ik de voorkeur geef aan de Suros, in PVE mis je eigenlijk nooit en PVP ach.. dan mis je af een toe een keer 2 kogels. Maar kun je mij vertellen hoe de shadow price schiet? is het een SMG achtig iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
TheMadd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:57:
[...]

Ghehe.. Weet iemand of die dat altijd heeft? Die perk? Ik heb daar overigens de hunter helm voor gekocht (als extra) Zal die enkel in PVP gebruiken. Wat is de andere perk die jij hebt dan?
Weet ik niet uit mn hoofd... Hij zit nu in mn vault dus kan het niet zien via de bungie site..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Scrisissszzz schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:55:

Ik heb ook lange tijd reikhalzend uitgekeken naar het moment dat ik mn eerste legendary autorifle kon kopen (Suros of Shadowprice). Uiteindelijk als eerst de shadow price gekocht, maar toen ik halverwege het levelen van dat ding was kreeg ik een Vision of Confluence en ik kan eigenlijk niet meer zonder dat ding. Holy crap wat is dat ding sterk zeg :9~

Afgelopen weekend nog Suros gekocht, maar ik blijf maar aan de VoC hangen :P

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadd
DeBierVampier schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 14:00:
[...]

Ik heb ook lange tijd reikhalzend uitgekeken naar het moment dat ik mn eerste legendary autorifle kon kopen (Suros of Shadowprice). Uiteindelijk als eerst de shadow price gekocht, maar toen ik halverwege het levelen van dat ding was kreeg ik een Vision of Confluence en ik kan eigenlijk niet meer zonder dat ding. Holy crap wat is dat ding sterk zeg :9~

VoC al maxed? En doet die t ook een beetje goed in de raid? :D Heb er 4 momenteel... :S, Ik vind persoonlijk de machine gun van de raid ontzettend goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
DeBierVampier schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 14:00:
[...]

Suros is toch exotic?

Ikzelf amuseer me nog het meeste met the Devil you may know hand cannon. Love all the headshots :)

Wacht nog steeds op een exotic hand cannon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-10 19:04
TheMadd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 14:03:
[...]

VoC al maxed? En doet die t ook een beetje goed in de raid? :D Heb er 4 momenteel... :S, Ik vind persoonlijk de machine gun van de raid ontzettend goed.
Morgen weer Raid doen met maxed out VoC, Ice Breaker en de raid machine gun (bijna maxed)...heerlijke combi.

http://www.bungie.net/en/.../2305843009215456618#gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadd
Xecuter NL schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 14:07:
[...]

Morgen weer Raid doen met maxed out VoC, Ice Breaker en de raid machine gun (bijna maxed)...heerlijke combi.

http://www.bungie.net/en/.../2305843009215456618#gear
Ghehe :) Nice combi! gebruik zelf maxed Suros Regime en Maxed Raid machine gun :D. En dan een Void Sniper rifle. Die machine gun blijf ik maxed echt geweldig vinden!

Edit: Succes met het behalen van level 30 :)! Nog klein beetje zie ik!

[ Voor 7% gewijzigd door TheMadd op 27-10-2014 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
TheMadd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 14:03:
[...]

VoC is maxed inderdaad. Rate of Fire is misschien net iets te laag om een chargende minotaur om te leggen, maar voor de rest is ie ideaal!

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
DeBierVampier schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:53:
[...]

ik heb hem gevonden het is de crucible quartermaster die hem verkoopt probleem is dat je level 3 crucible moet zijn en dat dus alleen kan halen door crucible te doen
had er ook een scout rifle te koop geweest bij een van de Factions dan kan je zo'n cape dragen en dan worden je Vanguard en Crucible punten die je verdient naar die Faction gestopt dat gaat dus een stuk sneller
ben nu level 5 bijna 6 bij de Vanguard maar ben pas level 1 1/2 bij de Crucible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xecuter NL schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:56:
[...]

Die bounty is met de Warlock zo gedaan. Met 9 a 10 potjes PvP was ik klaar.
En hoeveel kills per potje had jij dan?

Ik heb in destiny 3x een potje pvp gedaan tot nu toe. 1x om te proberen, en nu 2 potjes voor de bounty. Ik word dus redelijk afgedroogd door de mensen met ervaring. Heb nu als gezins man niet alle tijd om te gamen, en spel dus liever de pve. Alleen de bad juju wil ik graag toevoegen aan mijn wapen arsenaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-10 13:29
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 14:33:
[...]

http://gathering.tweakers...message/42995100#42995100

Ik had het een potje bijgehouden.
Verder heb ik in 6vs6 een keer hard zitten campen op een map, en had een streak van 11-12.
Dat tikte ook wel lekker aan. Gewoon rustig spelen en niet teveel op je k/d letten.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ben net naar een punt op venus gegaan, waar mijn taak is : "Use Nav Mode to locate Beacons and receive missions from the Tower"

Ik heb inmiddels een missie of 30 gedaan, echter komt er geen einde aan.
Is dit de bedoeling? of kan ik deze plaats "finishen" zoals de andere missies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:08
Haha nee dit kan je niet finishen. Gewoon volgende missie selecteren. Wat je nu aan het doen bent is patrol.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 14:55:
ik heb ben net naar een punt op venus gegaan, waar mijn taak is : "Use Nav Mode to locate Beacons and receive missions from the Tower"

Michaelg schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 14:56:
Haha nee dit kan je niet finishen. Gewoon volgende missie selecteren. Wat je nu aan het doen bent is patrol.
M.a.w. terug naar Orbit en inderdaad de volgende missie selecteren. Volgens mij was 1 patrol (en anders 5) missie al genoeg 8)7

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michaelg schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 14:56:
En wat heb ik hier kortgezegd aan?:p level ik? unlock ik nieuwe dingen?

en als ik een "echte" missie wil gaan doen, kan ik gewoon quitten en verdergaan? of heb ik al deze "patrols" dan voor nix gedaan:p

thx! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 14:58:
[...]

en als ik een "echte" missie wil gaan doen, kan ik gewoon quitten en verdergaan? of heb ik al deze "patrols" dan voor nix gedaan:p

thx! _/-\o_
Je krijgt hiervan vanguard reputation, dus dat is wel handig ^^
Hiermee kan je (als je level 2/3 bent) legendary armor en weapons kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 14:58:
[...]

thx! _/-\o_
Je verdient per patrol missie 10 vanguard points (een Kill the target patrol levert 25 vanguard points) en een bak experience.

In principe heb je nu dus je Vanguard Rank geleveld (weliswaar op de meest inefficiente manier, bounties zijn daar veel beter in).

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-08 11:56
waar kan je die ice breaker eigenlijk kopen? Ook bij Xur?

PSN: Totumpaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
totempaal schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:02:
waar kan je die ice breaker eigenlijk kopen? Ook bij Xur?
Jep, tijdens 't weekend van 2 weken geleden ;)

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
DeBierVampier schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:04:
[...]

Jep, tijdens 't weekend van 2 weken geleden ;)
Haha thanxs maar daar heb ik nu weinig aan... ;) dropt dat ding ook nog ergens? Of alleen te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
totempaal schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:06:
[...]

Haha thanxs maar daar heb ik nu weinig aan... ;) dropt dat ding ook nog ergens? Of alleen te koop?
Hij dropt inderdaad, maar er is geen enkele manier om naar specifieke exotics te hunten. En met de drop chance op een exotic (0,00000001% ofzo?) is dat vrijwel onbegonnen werk. Als je echt wanhopig bent moet je de strike playlist gaan doen. Om de 30 runs ofzo krijg je een legendary, misschien dat je om de 100 runs een exotic krijgt? Maar nogmaals, 't is allemaal RNG.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadd
DeBierVampier schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:01:
[...]

Je verdient per patrol missie 10 vanguard points (een Kill the target patrol levert 25 vanguard points) en een bak experience.

In principe heb je nu dus je Vanguard Rank geleveld (weliswaar op de meest inefficiente manier, bounties zijn daar veel beter in).
Meest inefficiënte wil ik niet zeggen :p als je met een party patrols gaat farmen kun je 800 rep / uur verdienen :p vind ik niet verkeerd ^^ Beste kun je dit natuurlijk doen in combinatie met je bounties :) dan zit je op zo'n 1000-1100 per uur :)

[ Voor 9% gewijzigd door TheMadd op 27-10-2014 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me ingelezen in de game.

Ik ben nu level 11 en doe eigenlijk alleen missies (op vandaag na dan, +- 30 patrol missies omdat ik niet wist dat er geen einde aan kwam:p)

Is het zo: De normale missies zijn voor het verhaal, hiernaast moet ik patrols, bounties en strikes doen.

Dan vergaar ik reputation en wordt ik vanzelf vanguard en kan ik meer armor etc kopen.

OF

moet ik alle reguliere missies doen en vanguard komt vanzelf dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
TheMadd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 14:10:
[...]

Ghehe :) Nice combi! gebruik zelf maxed Suros Regime en Maxed Raid machine gun :D. En dan een Void Sniper rifle. Die machine gun blijf ik maxed echt geweldig vinden!

Edit: Succes met het behalen van level 30 :)! Nog klein beetje zie ik!
Ja, mis nog 3 light op mijn chest armor...moet die raid chest armor halen, is de enige manier, dus dat wordt raids farmen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 14:55:

Dit is de epic quest. Gewoon blijven doen tot je de "kill dragon" quest krijgt. Dan ga je een kasteel binnen om een princess te redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:11:

Ik ben nu level 11 en doe eigenlijk alleen missies (op vandaag na dan, +- 30 patrol missies omdat ik niet wist dat er geen einde aan kwam:p)

Is het zo: De normale missies zijn voor het verhaal, hiernaast moet ik patrols, bounties en strikes doen.

Dan vergaar ik reputation en wordt ik vanzelf vanguard en kan ik meer armor etc kopen.

OF

Het vrijwel-niet-bestaande-ontzettend-slecht-overgebrachte-verhaal omvat normale missies, patrols en strikes. Bounties kan je aan zetten naar eigen wens en die tijdens normale missies/patrols/strikes halen. Dus gewoon het vrijwel-niet-bestaande-ontzettend-slecht-overgebrachte-verhaal volgen en je komt vanzelf alle soorten wel tegen.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 14:33:
[...]

Ik heb in destiny 3x een potje pvp gedaan tot nu toe. 1x om te proberen, en nu 2 potjes voor de bounty. Ik word dus redelijk afgedroogd door de mensen met ervaring. Heb nu als gezins man niet alle tijd om te gamen, en spel dus liever de pve. Alleen de bad juju wil ik graag toevoegen aan mijn wapen arsenaal.
Even opgezocht, had iets van 10-15 kills per potje (a 175 punten per kill want warlock volgens mij, hunter/titan krijgen maar 100 punten per kill). Zorg gewoon voor een goede assault rifle welke ook gewoon een blauwe/rare kan zijn (goede combi van fire rate, impact en stability) en houd je trigger vast tot die kill score in je scherm verschijnt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeBierVampier schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:15:
[...]

Het vrijwel-niet-bestaande-ontzettend-slecht-overgebrachte-verhaal omvat normale missies, patrols en strikes. Bounties kan je aan zetten naar eigen wens en die tijdens normale missies/patrols/strikes halen. Dus gewoon het vrijwel-niet-bestaande-ontzettend-slecht-overgebrachte-verhaal volgen en je komt vanzelf alle soorten wel tegen.
thx :)

Ik vroeg me al af of ik de enige was die het verhaal zocht:p als ik dit vergelijk met killzone dan heeft destiny geen verhaal imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:21:
[...]

Ik vroeg me al af of ik de enige was die het verhaal zocht:p als ik dit vergelijk met killzone dan heeft destiny geen verhaal imo
Het hele verhaal ligt besloten in de Grimoire Cards, die je weer unlocked door Dead Ghosts te reviven (misschien ben je al een aantal tegengekomen) of door 2,5K van een bepaalde vijand om te leggen. Deze cards zijn niet te lezen in game maar alleen te vinden via een ENORM slecht geprogrammeerde web-interface op de bungie site (echt om te janken). Of via een of andere bagger-app van Bungie. Heb je geen smartphone? Da's dan pech (ik doe niet aan smartphones :) )

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:21:
[...]

jawel toch?

Het verhaal is toch om een draak te doden en een kasteel binnen te gaan om de prinses te redden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

totempaal schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:24:
[...]

jawel toch?

Het verhaal is toch om een draak te doden en een kasteel binnen te gaan om de prinses te redden?
yep!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

totempaal schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:24:
[...]

jawel toch?

beetje jammer dat je m van Tangh steelt

(overigens is de grap hilarisch, maar die schrijf ik dan toch aan Tangh toe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Misschien moet ik het iets nuanceren, er zit wel degelijk verhaal in Destiny maar het is gewoon zo ongelooflijk ruk dat ze dat allemaal BUITEN de game hebben gelegd.

Met name de lore over de Vault of Glass is echt super interessant om te lezen. Wat die arme Kabr en z'n hele team is overkomen is echt bizar en de gevolgen daarvan nog bizarrer. Als je dat leest dan wordt de VoG opeens een stuk interessanter en worden de Vex ook opeens een stuk enger als vijand.

http://www.reddit.com/r/D...r_and_the_vault_of_glass/

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
TheMadd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:10:
[...]

Meest inefficiënte wil ik niet zeggen :p als je met een party patrols gaat farmen kun je 800 rep / uur verdienen :p vind ik niet verkeerd ^^ Beste kun je dit natuurlijk doen in combinatie met je bounties :) dan zit je op zo'n 1000-1100 per uur :)
800 per uur met patrol? Hoe the hell doe je dat dan. Zou betekenen dat je ongeveer 80 missies per uur doet. Sorry hoor maar dat is echt onzin.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeBierVampier schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:24:
[...]

Het hele verhaal ligt besloten in de Grimoire Cards, die je weer unlocked door Dead Ghosts te reviven (misschien ben je al een aantal tegengekomen) of door 2,5K van een bepaalde vijand om te leggen. Deze cards zijn niet te lezen in game maar alleen te vinden via een ENORM slecht geprogrammeerde web-interface op de bungie site (echt om te janken). Of via een of andere bagger-app van Bungie. Heb je geen smartphone? Da's dan pech (ik doe niet aan smartphones :) )
En dan nog, die verhaaltjes in de Grimoire Cards zijn vaak vaag omdat bepaalde kaarten bij elkaar horen.
The Last Word en Thorn (Ying & Yang) bijvoorbeeld hebben hetzelfde achtergrond verhaal en schijnbaar verteld de kaart Dark Age 2 er ook nog iets over. Lekker overzichtelijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michaelg schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:32:
[...]

800 per uur met patrol? Hoe the hell doe je dat dan. Zou betekenen dat je ongeveer 80 missies per uur doet. Sorry hoor maar dat is echt onzin.
12 rep per scout / kill
30 rep per eliminate target

dat is met nightfall xp buff

30rep missies zijn er niet te vaak. als je alleen cancelt en voor die gaat kun je per "zone" 2 of 3 missies doen voordat je naar een andere zone moet gaan.

als je nou gemiddeld 20 rep per missie krijgt is dat 40 missies.

dat is dan 90 secondes per missie.

800 rep per uur zie ik niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:36:
[...]

12 rep per scout / kill

30rep missies zijn er niet te vaak. als je alleen cancelt en voor die gaat kun je per "zone" 2 of 3 missies doen voordat je naar een andere zone moet gaan.

Daarom moet je 't ook met een voltallig fireteam doen. 3 personen verspreidt over 3 areas. Alle scan dingen worden dan een stuk simpeler omdat er meestal wel iemand in de buurt is (zoniet, abandon). Kill alle vijanden wordt simpel, kill bepaalde vijanden ook.

Theoretisch gezien is het haalbaar maar dan moeten 3 man met headset nonstop een uur lang zo efficient mogelijk patrols aftikken.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Aahh deze post zocht ik over de VoG:
http://www.reddit.com/r/D..._raid_the_vault_of_glass/

Beneath Venus the Vex have constructed a massive structure that is acting as a meeting point of past, present and future. Their long-term goal is to basically unchain themselves from the constraints of a physical reality and turn themselves into a sort of epistomological computer virus in the very fabric of reality, incorporating the very IDEA of themselves into the fundamental laws of the universe. Because in this space, reality and time are starting to be altered, Oracles and Gorgons are basically quantum supercomputers that calculate reality and utilize a weaponized ontology to determine what is and is not real. This is why a Gorgon can look at you and kill you, because it simply unwrites you from existence. Oracles make changes and revisions to reality, and the Templar/Aetheon processes these calculations into existence.

The relic is the last, dying, desperate act of Kabr, a guardian who managed to send word that this was happening. He basically killed a Gorgon himself and hammered its corpse into a vessel for the Light, turning it into a shield that maintains a small space of stable reality around it. Throughout the raid, the Vex are constantly trying to separate you from it, throwing it into the past or future where it can't be used against them.

All the guns and armor you find in the raid are the remnants of Kabr's failed raid and will give further info about their wielders and the events of the raid itself. In fact, some of the general exotics in the game once belonged to friends of Kabr too. The Super Good Advice machine gun is one such example but comes from the exotic bounties. This was crafted by a hunter named Pahanin who passed Kabr's warning about the Vault from Venus. After witnessing what happened to Kabr he became deathly afraid of being alone; he reckoned that he could only continue existing as long as someone was able to perceive him. So, to ensure that a mind could perceive him at all times he used an AI gun.

#### En hier nog wat Grimoire Card info ####

Card: Vault of Glass
His name was Kabr. He wasn't my friend but I knew and respected him as a Guardian and a good man.

He fought the Vex alone. This destroyed him. In the time before he vanished he said things that I think should be remembered. These are some of them:

"In the Vault time frays and a needle moves through it. The needle is the will of Atheon. I do not know the name of the shape that comes after the needle.

No one can open the Vault alone. I opened the Vault. There was no one with me but I was not alone.

You will meet the Templar in a place that is a time before or after stars. The stars will move around you and mark you and sing to you. They will decide if you are real.

I drank of them. It tasted like the sea."

That is all I can remember.

Pahanin

Card: Relic: The Aegis
These are the last words of Kabr, the Legionless:

I have destroyed myself to do this. They have taken my Ghost. They are in my blood and brain. But now there is hope.

I have made a wound in the Vault. I have pierced it and let in the Light. Bathe in it, and be cleansed. Look to it, and understand:

From my own Light and from the thinking flesh of the Vex I made a shield. The shield is your deliverance. It will break the unbreakable. It will change your fate.

Bind yourself to the shield. Bind yourself to me. And if you abandon your purpose, let the Vault consume you, as it consumed me.

Now it is done. If I speak again, I am not Kabr

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-06-2022
DeBierVampier schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:48:

Card: Relic: The Aegis
These are the last words of Kabr, the Legionless:

I have destroyed myself to do this. They have taken my Ghost. They are in my blood and brain. But now there is hope.

I have made a wound in the Vault. I have pierced it and let in the Light. Bathe in it, and be cleansed. Look to it, and understand:

From my own Light and from the thinking flesh of the Vex I made a shield. The shield is your deliverance. It will break the unbreakable. It will change your fate.

Bind yourself to the shield. Bind yourself to me. And if you abandon your purpose, let the Vault consume you, as it consumed me.

Now it is done. If I speak again, I am not Kabr
vet stukje! :o

Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Zeker een gaaf verhaal, als ze dit nou in het spel zelf hadden verwerkt ipv die grimoire cards, dan was het helemaal top....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
jesse111 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:54:
Zeker een gaaf verhaal, als ze dit nou in het spel zelf hadden verwerkt ipv die grimoire cards, dan was het helemaal top....
gewoon een cutscene van dit verhaaltje wat ik net qoute, zou zo vet zijn voordat je die Vog ingaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
jesse111 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:54:
Dit had zooooo ongelooflijk vet eruit gezien als ze hier per checkpoint in de Vault een cinematic aan hadden verbonden. Hoe Kabr met een voltallig team de vault in ging. Hoe ze stuk voor stuk 'weg werden geschreven uit de realiteit", hoe Kabr beetje bij beetje steeds gekker werd. Hoe hij zich op het laatst af zat te vragen hoe hij uberhaupt die Vault was binnen gekomen

"No one can open the Vault alone. I opened the Vault. There was no one with me but I was not alone." (< dit komt dus doordat de rest van zn team gevallen is door de Gorgons, maar omdat ze nu simpelweg nooit bestaan hebben kan hij ze zich ook niet meer herinneren).

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Kabr fought the Vex alone. But somehow they didn't kill him.

He consumed their technology like fire. Fashioning armor from their remnants.

In the aftermath, he became obsessed by the machines.

He was claimed by the Vault. His armor and myth are all that remain.

Pretty neat.

Dit is bruut!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-10 20:00
Dit is echt weer bewijs van zooooo een gemiste kans door dit niet te verwerken in de game zelf. Dmv cutscenes of whatever. Je voelt gewoon dat er een grote gedachte achter het spel zat, wat de kop is ingedrukt, maar waar we zo gelukkig toch een glimp van mogen opvangen.

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerebriform
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10 21:12
Het verhaal van Halo werd langzaam beter met de sequals (al was dat niet zo slecht als nu), hoop dat het hierbij ook gebeurt, zeker na de kritiek die ze nu krijgen denk ik wel dat dat zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
MrMistral schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:02:
Dit is echt weer bewijs van zooooo een gemiste kans door dit niet te verwerken in de game zelf. Dmv cutscenes of whatever. Je voelt gewo vertrek van een van de wrion dat er een grote gedachte achter het spel zat, wat de kop is ingedrukt, maar waar we zo gelukkig toch een glimp van mogen opvangen.
ik heb 1 word Activision
die hebben denk ik een hele dikke vinger in de pap veel meer dan bungie hen had willen geven.
als je alle trailers van het begin terug kijkt zie je veel meer stukjes dan wat we nu in de game hebben.
+ het vertrek van 1 van de schijvers en all die complot teorieen die de ronde gaan geloof ik best dat Bungie wel het doel had om een Epic game te leveren vanaf het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raw Kip schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:55:
[...]

gewoon een cutscene van dit verhaaltje wat ik net qoute, zou zo vet zijn voordat je die Vog ingaat
Je bedoelt zo'n fantastische cutscene waarbij je naar Venus vliegt en dinklebot tegen je aan loopt te ouwe hoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:30

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:11:

OF

Je hebt Story missies voor het verhaal (Duuhhh)

Hiernaast raad ik je aan om bounties te doen (omvat o.a. patrol missions)
Daily en weekly heroic Strikes zou ik je zeker aanraden zodra je hogere lvl bent.
Nightfall is aan te raden zodra 2 van de 3 op lvl 28 a 29 minimaal zijn en jij zelf op 26 minimaal bij 25 ben je na 1 schot dood en bij 26 /26,6 heb je nog een procentje leven waardoor je nog weg kan rennen.

Pak vanaf het begin zoveel mogelijk bounties omdat dat een snelle manier is van lvlen met een low lvl char.
Ik ben zelf lvl 14 bijna en heb pas 1 of 2 story missies gespeeld van de moon :+

Tot en met lvl 20 lvl je namelijk op Exp daarna op light die je op je Armor gear krijgt/koopt. (Blauw -> Paars of Geel)

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
Ereaser schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:07:
[...]

Je bedoelt zo'n fantastische cutscene waarbij je naar Venus vliegt en dinklebot tegen je aan loopt te ouwe hoeren?
ipv dat laadscherm, ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Nee, geen dinklebot, gewoon een flashback.

Hoofdregel nummer 1 mbt story telling: show, dont tell.

Laat zien hoe Kabr te werk ging, laat zien hoe ie ten onder ging, niet brengen als een of ander achterafje door Dinklebot!

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
DeBierVampier schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:11:
[...]

Laat zien hoe Kabr te werk ging, laat zien hoe ie ten onder ging, niet brengen als een of ander achterafje door Dinklebot!
dit bedoel ik ja O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Was ook maar sarcasme ;)
Of laat een NPC met kennis van de geschiedenis een praatje maken in een echte cutscene, met hierbij geïllustreerde afbeeldingen van hoe men denkt dat het is gegaan.

De vanguard schijnen ook een vrij rijke geschiedenis te hebben. Icora (Warlock vanguard) schijnt bijvoorbeeld best wel een bad ass te zijn geweest. Maar heb geen zin om dat allemaal op te zoeken in de Grimoire :X
Verder ook totaal geen introductie tot de vanguard of de facties, wat ik best wel een gemis vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-10 19:08

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Cerebriform schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:06:
Het verhaal van Halo werd langzaam beter met de sequals (al was dat niet zo slecht als nu), hoop dat het hierbij ook gebeurt, zeker na de kritiek die ze nu krijgen denk ik wel dat dat zou kunnen.
Na alle artikelen over de hele story die minder dan een jaar voor de release volledig om is gegooid blijf ik hopen dat het gebrek aan storytelling iets is wat voortkomt uit het feit dat er simpelweg te weinig tijd was om deze nieuwe storytelling te maken (cutscenes e.d.).
En daaropvolgend dat deze storytelling bij de DLC's beter op orde is doordat ze meer tijd hebben gehad om cutscenes te maken.

Blijf het een achterlijke keuze vinden om minder dan een jaar voor de release de hele story om te gooien en deze vervolgens via Grimoire cards aan te bieden. En het feit dat je waarschijnlijk DLC's moet kopen om uberhaupt een beetje verhaal te krijgen keur ik ook ten zeerste af, maar zelf heb ik gewoon het punt bereikt dat ik zo graag wil dat het verhaaltechnisch ook een vette game wordt. Je ziet her en der een kleine glimp van wat er wel is maar er gewoon uit komt.

Kortom, wellicht tegen beter weten in, blijf ik hopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Ereaser schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:20:
[...]

Was ook maar sarcasme ;)
Of laat een NPC met kennis van de geschiedenis een praatje maken in een echte cutscene, met hierbij geïllustreerde afbeeldingen van hoe men denkt dat het is gegaan.

De vanguard schijnen ook een vrij rijke geschiedenis te hebben. Icora (Warlock vanguard) schijnt bijvoorbeeld best wel een bad ass te zijn geweest. Maar heb geen zin om dat allemaal op te zoeken in de Grimoire :X
Verder ook totaal geen introductie tot de vanguard of de facties, wat ik best wel een gemis vond.
Ik had in het begin die rol aan The Speaker toebedeeld. Maar dat kwam er helemaal niet uit. Die Vanguard of Factions hadden inderdaad een rijke voorgeschiedenis als ik dat ene stuk op reddit moet geloven van die bungie employee die hier ook laatst is gepost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-10 19:20
MrMistral schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:22:
[...]

Ik had in het begin die rol aan The Speaker toebedeeld. Maar dat kwam er helemaal niet uit. Die Vanguard of Factions hadden inderdaad een rijke voorgeschiedenis als ik dat ene stuk op reddit moet geloven van die bungie employee die hier ook laatst is gepost :)
Vrij frustrerend, inderdaad. Dat zinnetje van de Speaker als je hem voor het eerst tegenkomt ook: "I could tell you of the great battle centuries ago, how the Traveler was crippled. I could tell you of the power of The Darkness, its ancient enemy. There are many tales told throughout the City to frighten children. Lately, those tales have stopped."

En dan vervolgens helemaal niks meer uitleggen over die grote gevechten :+ Ik heb al die grote veldslagen moeten lezen in Reddit threads, erg gaaf, maar was leuker geweest als het ín de game zat.

Om nog maar niet te spreken over de beroemde "I don't have time to explain why I don't have time to explain" :')

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
[...]

story 'telling' kan heel goed, alleen dan moet het relevant zijn en logischer wijs vervolg hebben. Zo'n totaal irrelevant stuk is als je de 'Archive' binnen komt, de power weer terug komt en een AI een 'docter nogwat' weer terug verwelkomt. Dat zijn interessante stukken, maar op dit moment nergens aan gelinkt...

zo jammer.

Echter kan story telling ook heel goed gedaan worden zonder echt wat te laten zien, zoals bij Homeworld. Eigenlijk zag je niks, maar door de sfeer en de manier van story telling zo spannend. Al hadden ze op de manier van Diablo 3 op een relatief goedkope manier het verhaal verteld...

Alleen dat de speaker zegt dat hij je 'zoveel zou kunnen vertellen over wat er gebeurd is' bij zijn introductie filmpje...en het dan dus vervolgens niet doet...over waar de darkness vandaan komt en wat er met de traveller gebeurd is...

Maar goed, ondanks het niet aanwezige verhaal in de game zelf, ben ik alsnog verslaafd aan Destiny ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Xecuter NL schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:28:
[...]

story 'telling' kan heel goed, alleen dan moet het relevant zijn en logischer wijs vervolg hebben. Zo'n totaal irrelevant stuk is als je de 'Archive' binnen komt, de power weer terug komt en een AI een 'docter nogwat' weer terug verwelkomt. Dat zijn interessante stukken, maar op dit moment nergens aan gelinkt...

zo jammer.

Echter kan story telling ook heel goed gedaan worden zonder echt wat te laten zien, zoals bij Homeworld. Eigenlijk zag je niks, maar door de sfeer en de manier van story telling zo spannend. Al hadden ze op de manier van Diablo 3 op een relatief goedkope manier het verhaal verteld...

Alleen dat de speaker zegt dat hij je 'zoveel zou kunnen vertellen over wat er gebeurd is' bij zijn introductie filmpje...en het dan dus vervolgens niet doet...over waar de darkness vandaan komt en wat er met de traveller gebeurd is...

Maar goed, ondanks het niet aanwezige verhaal in de game zelf, ben ik alsnog verslaafd aan Destiny ;)
Journey heeft een veel pakkender verhaal dan Destiny en daar wordt letterlijk geen 1 woord gesproken en het duurt ook nog eens korter.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xecuter NL schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:28:
[...]

zo jammer.

[knip]

Ja inderdaad, veel side missies zijn ook aan elkaar gelinkt alleen heb je daar helemaal geen benul van en sommige daarvan lijken nu ook vrij irrelevant omdat er geen einde is aan die 'side story'.
De Archive en VoG. Rasputin missies op Aarde en op Mars. Sword of Crota en de nieuwe Crota's End raid waarschijnlijk.

Ook zijn er missies waarvan ik heb 'waar zijn die goed voor?' zoals:
- The Worlds Grave. Leuk die hive library openen, maar wat heb je eraan behalve dat je nu zeker weet dat de Hive al langer op aarde was? Hoort misschien qua relevantie ook wel bij de Crota's End raid.
- A Rising Tide op Mars (In de Metro, met die Vex gates). Helemaal geen idee waar deze missie goed voor was, behalve even dat donkere stuk showen.

Bij mij komt het over als een bij elkaar geraapt geheel (dus eigenlijk geen geheel).

En ik ook, de raid is gewoon een goede uitdaging op Hard en de weekly en nightfall vind ik ook nog steeds leuk. Verder gewoon mijn lagere level characters levellen (Titan L26 en Hunter L14) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Ereaser schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:46:
[...]

Ja inderdaad, veel side missies zijn ook aan elkaar gelinkt alleen heb je daar helemaal geen benul van en sommige daarvan lijken nu ook vrij irrelevant omdat er geen einde is aan die 'side story'.
De Archive en VoG. Rasputin missies op Aarde en op Mars. Sword of Crota en de nieuwe Crota's End raid waarschijnlijk.

Ook zijn er missies waarvan ik heb 'waar zijn die goed voor?' zoals:
- The Worlds Grave. Leuk die hive library openen, maar wat heb je eraan behalve dat je nu zeker weet dat de Hive al langer op aarde was? Hoort misschien qua relevantie ook wel bij de Crota's End raid.
- A Rising Tide op Mars (In de Metro, met die Vex gates). Helemaal geen idee waar deze missie goed voor was, behalve even dat donkere stuk showen.

Bij mij komt het over als een bij elkaar geraapt geheel (dus eigenlijk geen geheel).

En ik ook, de raid is gewoon een goede uitdaging op Hard en de weekly en nightfall vind ik ook nog steeds leuk. Verder gewoon mijn lagere level characters levellen (Titan L26 en Hunter L14) :)
The Worlds Grave was bedoeld om informatie die de Hive heeft verzameld over aarde te vernietigen (zodat ze het niet tegen de Last City kunnen gebruiken). Rising Tide.... geen idee 8)7

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeBierVampier schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:49:
[...]

The Worlds Grave was bedoeld om informatie die de Hive heeft verzameld over aarde te vernietigen (zodat ze het niet tegen de Last City kunnen gebruiken). Rising Tide.... geen idee 8)7
Ah ik dacht alleen zien wat ze wisten, aangezien er niks kapot wordt gemaakt 8)7
Shrine of Oryx is er nog zo een, je maakt wel wat kapot, maar waarom? Omdat dinklebot denkt dat het een interplanetaire link heeft, ook fijn dat dinklebot zegt dat hij niet eens weet wat voor gevolgen het vernietigen van dat ding kan hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Ereaser schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 17:01:
[...]

Ah ik dacht alleen zien wat ze wisten, aangezien er niks kapot wordt gemaakt 8)7
Shrine of Oryx is er nog zo een, je maakt wel wat kapot, maar waarom? Omdat dinklebot denkt dat het een interplanetaire link heeft, ook fijn dat dinklebot zegt dat hij niet eens weet wat voor gevolgen het vernietigen van dat ding kan hebben :+
Was dat niet de speaker die dat voor je bepaald in het introotje van die missie? "The Shrines of Oryx MUST be destroyed"

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Mja als ik dit zo lees lijkt het wel alsof ze dus wel een boek ervan hadden kunnen schrijven. Maar dat vervolgens niet weten te vertellen tijdens het spel.. Eeuwig zonde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeBierVampier schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 17:03:
[...]

Was dat niet de speaker die dat voor je bepaald in het introotje van die missie? "The Shrines of Oryx MUST be destroyed"
Wat is het? Waarom moet het vernietigd worden?
Als je die dingen weet dan heb je ook daadwerkelijk een doel ipv klusjes voor andere mensen doen (wat zonder degelijk verhaal en simpele objectives redelijk zo aanvoelt).

En misschien is de speaker er wel achter gekomen aan de hand van de World's Grave data? Volgens mij is dat ook niet helemaal duidelijk uitgelegd.
Michaelg schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 17:12:
Mja als ik dit zo lees lijkt het wel alsof ze dus wel een boek ervan hadden kunnen schrijven. Maar dat vervolgens niet weten te vertellen tijdens het spel.. Eeuwig zonde
Toen ik voor de 3e keer door het verhaal aan het spelen was zat ik erover na te denken om gewoon alles op te schrijven aan de hand van quest lines (Main/Rasputin/VoG). Dan op bungie gooien en langzaam aan de hand van tips Grimoire referenties toevoegen.
Maar dat is mij iets te veel moeite eerlijk gezegd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Ereaser schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 17:18:

[...]

Toen ik voor de 3e keer door het verhaal aan het spelen was zat ik erover na te denken om gewoon alles op te schrijven aan de hand van quest lines (Main/Rasputin/VoG). Dan op bungie gooien en langzaam aan de hand van tips Grimoire referenties toevoegen.
Maar dat is mij iets te veel moeite eerlijk gezegd :P
Gewoon doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:27

justifire

Shut up and squat !!

kowlier schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:25:
mja, ik speel de pvp ook het liefst als salvage op de playlist staat. joinen met een party en dan kan je wel makkelijk de punten binnenrijven :)

ik geef je wel gelijk kwa crucible marks om andere faction gear the kopen. das een grote bummer voor de mensen die geen pvp wensen te doen. voor mijn part mogen ze daar zowel vanguard als crucible marks voor nemen.
Salvage :?

:+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangoos
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:36
Ben samen met iemand op zoek naar een clan om VoG mee te doen, iemand een idee voor xbox one?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanadium
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-10 10:22
Mangoos schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 18:25:
Ben samen met iemand op zoek naar een clan om VoG mee te doen, iemand een idee voor xbox one?
Ja ik wil wel meedoen, warlock lvl 28, GT = Pdvb
En ik weet nog wel iemand, warlock 29 GT = Schilly D

beide X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangoos
vanadium schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 18:35:
[...]

Ja ik wil wel meedoen, warlock lvl 28, GT = Pdvb
En ik weet nog wel iemand, warlock 29 GT = Schilly D

beide X1
Ik heb zelf nog geen ervaring met vog, maar ik zal jullie even toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octagen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-10 20:56
Heb hem nu 4 x gecleared. Op wisselende tijden beschikbaar. Add me maar gt octagen (xbone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangoos
Octagen schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 19:06:
Heb hem nu 4 x gecleared. Op wisselende tijden beschikbaar. Add me maar gt octagen (xbone)
Thanks, heb je toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:03
net ook 28 aangetikt, nu maar es aan vog beginnen. morgen avond beschikbaar. xbone GT: justin2k5

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
Roflkartoffel

Ik leverde net een bounty in. Ben wat bezig mijn primary exotic te levelen. Kreeg ik gelijk weer een exotic weapon bounty!

Ik had de keuze tussen Bad Juju en SGA alleen die had ik dus al van die weapon bounties. Naja ik zat er niet echt op te wachten maar nu kan ik pocket infinty dus halen. Is dat een beetje de moeite?

Ik ging daarna wat items verzamelen op Venus om mijn armor te upgraden, vind ik daar ineens in een of ander hokje zon dode ghost. Kreeg ik daar ook een exotic bounty van, tenminste dat dacht ik. Bleek het onderdeel uit te maken van die pocket infinty questline lol, Talk about luck.

Nu moet ik alleen wat rare fusion rifles kapot maken om die pocket infinty sated te krijgen. Heeft iemand daar een handigheidje voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadd
Proqzor schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 21:50:
Roflkartoffel

Ik leverde net een bounty in. Ben wat bezig mijn primary exotic te levelen. Kreeg ik gelijk weer een exotic weapon bounty!

Ik had de keuze tussen Bad Juju en SGA alleen die had ik dus al van die weapon bounties. Naja ik zat er niet echt op te wachten maar nu kan ik pocket infinty dus halen. Is dat een beetje de moeite?

Ik ging daarna wat items verzamelen op Venus om mijn armor te upgraden, vind ik daar ineens in een of ander hokje zon dode ghost. Kreeg ik daar ook een exotic bounty van, tenminste dat dacht ik. Bleek het onderdeel uit te maken van die pocket infinty questline lol, Talk about luck.

Nu moet ik alleen wat rare fusion rifles kapot maken om die pocket infinty sated te krijgen. Heeft iemand daar een handigheidje voor?
je kunt ze kopen bij de gunsmith. Als het goed is is er zelfs een site die je telt of die ze verkoopt. Ik heb die niet zo 1-2-3 dus als iemand anders die kan posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadd
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:36:
[...]

12 rep per scout / kill

Tis mij overigens al gelukt hoor :) zoals andere ook zeggen: fileteam 3 man en areas verdelen :) is goed mogelijk :D. Overigens heb je ook bounties he.. die kun je ter gelijke tijd doen :D
Pagina: 1 ... 101 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2