Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
M0nkeymen schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 11:14:
[...]

Ik ben ook level 23 en heb ook nog geen enkele legendary, ik ben ook een beetje zoekende wat ik eigenlijk precies moet doen, doe nu vooral crucible omdat je die marks nodig hebt daarna ga ik bounties doen omdat ik reputation nodig heb. Via raids zou dat makkelijker gaan.

Wat ik ook jammer vind is dat ze geen matchmaking hebben voor raids. je bent nu verplicht om een fireteam te hebben. Al met al vind ik de manier waarop je contact legt met mede spelers niet goed uitgewerkt.
Voor 130 Vanguard marks koop je gloves en boots. Vervolgens de queen missie een paar keer doen voor helm en chest. Voila, een volle legendary set.

Geen matchmaking voor raids is prima: scheelt een hoop gezeik. Ik denk dat een random groep niet eens langs het event voor de eerste boss zou komen. De raid vergt best wat coordinatie en communicatie. Plus het feit dat een hoop mensen waarschijnlijk binnen een half uur leaven als de groep een paar keer wiped. Queen missie zou wel matchmaking moeten krijgen; dit is een belangrijk event voor iedere speler die snel een full legendary armor set wil verkrijgen.

Je hebt wel gelijk dat het fijn zou zijn als de game het toeliet dat spelers ingame met andere groepen in aanraking konden komen. Als je een paar grote groepen joined kun je via de app namelijk gemakkelijk rondvragen of iemand wat met je wil gaan doen.
Wat je in ieder geval kunt doen is het joinen van de Tweakers groep zodat je mee kunt lezen met die chat. Daarin komen genoeg LFG verzoeken langs. Ook is er een dedicated website: http://www.destinylfg.net/

Wat ook geen kwaad kan is op fora zoals deze je PSN naam adverteren en vragen of mensen je als vriendje toe willen voegen! Voor de Destiny release had ik geen enkel PSN vriendje, nu heb ik er een stuk of 50. Op een gemiddelde avond zijn er altijd wel een paar mensen online.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:36
Je hebt heel veel lootcaves, op venus heb je er ook 2 zitten, 1 op maan en ook 1 op mars dat ik weet.

trouwens die public event op venus bij Ishtar Cliffs die 2x in het uur komt rond X:03 en X:33 is echt een aanrader; extreem veel Vex spawnen dan voor 5 minuten lang, vergeet je vex glimmer buff niet :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
De lootcave beschieten is pointless. De kans op een onbruikbaar item uit een legendary engram is veel te groot. Je kunt veel beter voor zekerheid gaan.

Als je dan toch wil grinden ga dan gewoon public events, patrols missies, bounties en kistjes farmen op aarde. Door dit te doen kill je ook de hele tijd mannetjes en loop je kans op engrams, maar daarnaast vergaar je nog veel meer (vanguard marks en rep, met iedere ingeleverde bounty kans op een exotic bounty, ascendant mats uit public events, random rommel zoals strange coins uit kistjes).

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-10 11:01
Arrahant schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 11:48:
De lootcave beschieten is pointless. De kans op een onbruikbaar item uit een legendary engram is veel te groot. Je kunt veel beter voor zekerheid gaan.

Als je dan toch wil grinden ga dan gewoon public events, patrols missies, bounties en kistjes farmen op aarde. Door dit te doen kill je ook de hele tijd mannetjes en loop je kans op engrams, maar daarnaast vergaar je nog veel meer (vanguard marks en rep, met iedere ingeleverde bounty kans op een exotic bounty, ascendant mats uit public events, random rommel zoals strange coins uit kistjes).
Maar je hebt sneller een kans op engrams bij een lootcave aangezien er zoveel enemys spawnen en op een vaste plek ;)

Daarom is een lootcave super chill en een legendary engram die niet bruikbaar is, bestaat niet, je kan altijd nog shards of energy krijgen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
jesse111 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 11:53:
[...]

Maar je hebt sneller een kans op engrams bij een lootcave aangezien er zoveel enemys spawnen en op een vaste plek ;)

Daarom is een lootcave super chill en een legendary engram die niet bruikbaar is, bestaat niet, je kan altijd nog shards of energy krijgen :p
vergeet niet dat chest runs ook shards geven he? :)
wat ik doe is ik kijk op public event timer naar welke events er komen, als ik op die locatie ben dan ga ik chests farmen en wachten op de public event, heb ik dat gedaan ga ik naar de volgende locatie :)

vooral chest run op maan is superchill, alleen daar zijn wat minder events helaas.
meestal ben ik te vinden op venus en aarde

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op aarde heb je de meest voorkomende public events, vooral op The Divide, Skywatch en Mothyards doen het altijd wel. Op Forgotten Shore heb ik intussen 2x gezien (van de 10x of zo dat ik het heb geprobeerd)

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
public event op venus bij Ishtar Cliffs is mijn favoriet <3 damn wat een hoop Vex spawns tijdens de event :D
glimmer/green/blue's vliegen om je oren dan :)
en ook redelijke chest spawns daar, je kan op een hoog punt staan en met je sniper zoeken naar chests, je kan vanaf hoog goed de hele area zien.

[ Voor 31% gewijzigd door Kol Nedra op 06-10-2014 12:05 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-10 13:08
jesse111 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 11:53:
[...]

Het is helemaal je eigen keuze natuurlijk, maar over het algemeen wordt aangenomen dat knallen op loot caves niet de meest efficiënte manier is om betere uitrusting te vergaren. Statistisch dan, want het is natuurlijk grotendeels geluk / pech waardoor het per persoon erg verschilt. Ik kan me bovendien niet helemaal voorstellen dat het echt leuk is om te doen voor lange tijd, maar ieder z'n eigen :)

De laatste posts van Arrahant hierboven omschrijven de, volgens mij, snellere manier (vanguard rep en marks, queen's missies, bounties, public events, enz). Overigens zijn alle methoden mij veel te traag en grindy, maar dat is mijn mening. Ben inmiddels gestopt met het spel; het is mij te veel een mooi opgepoetst hamsterwieltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feindflug
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-02 13:39

Feindflug

>implying

Kol Nedra schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:04:
public event op venus bij Ishtar Cliffs is mijn favoriet <3 damn wat een hoop Vex spawns tijdens de event :D
glimmer/green/blue's vliegen om je oren dan :)
Nu al een paar keer de melding 'the enemy is moving against each other' gekregen.
Vervolgens all-out-war tussen Hive en Fallen, waar ik tussendoor aan het rennen, schieten, stompen was.

Een heus bloedbad, en zo verdiende ik mijn eerste legendary :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Ik ben op de laatste stap van de Thorn Bounty. Daarvoor moet ik een strike doen op level 26 (Blijkbaar met matchmaking, maar in m'n uppie ga ik daar ook gewoon lekker solo naar toe).

Als iemand me hierbij vanavond kan assisteren, word dat zeer gewaardeerd. Even voor de mensen die een challenge zoeken: het is een level 26 strike met epic modifier en DAMN HARD. Oh we moeten de boss niet killen totdat een mob spawned en we die gekilled hebben. Daarna moeten we snoeihard de boss proberen te doden zonder zelf dood te gaan ^^

Als iemand interresse heeft, voeg me toe op PSN: ye-roon. Ik was van plan rond 20.00 te starten

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10 10:39
Feindflug schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:09:
[...]

Nu al een paar keer de melding 'the enemy is moving against each other' gekregen.
Vervolgens all-out-war tussen Hive en Fallen, waar ik tussendoor aan het rennen, schieten, stompen was.

Een heus bloedbad, en zo verdiende ik mijn eerste legendary :)
ik had dat op mars daar waar je begint als je patrol begint een klein stukje daar beneden heb je een plek waar Vex tegen de Cabal vechten maar dat zijn er normaal niet zo veel
tot op een gegeven moment ze maar bleven spawnen ik dacht wat is hier aan de hand.
maar uiteindelijk een groot bloedbad :)

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styreta
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 12:55
ye-roon schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:11:
Ik ben op de laatste stap van de Thorn Bounty. Daarvoor moet ik een strike doen op level 26 (Blijkbaar met matchmaking, maar in m'n uppie ga ik daar ook gewoon lekker solo naar toe.

Als iemand me hierbij vanavond kan assisteren, word dat zeer gewaardeerd. Even voor de mensen die een challenge zoeken: het is een level 26 strike met epic modifier en DAMN HARD. Oh we moeten de boss niet killen totdat een mob spawned, we die gekilled hebben. Daarna moeten we snoeihard de boss proberen te doden zonder zelf dood te gaan ^^

Als iemand interresse heeft, voeg me toe op PSN: ye-roon. Ik was van plan rond 20.00 te starten
Ik heb hier iemand bij geholpen. Word je idd niet blij van. Uiteindelijk hadden wij het een beetje buggie voor elkaar, ik liep in mn eentje bij de boss en die andere twee zaten bij de ingang op de knights en wizards te schieten. Uiteindelijk heb ik die named muppet zo gesoloed en was het gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op eind level 29/ op lvl 30 is er feitelijk niks meer te doen.
Ik heb alle exotic wapens, ik heb alle raid gear (behalve helm) en ik heb zo'n 50 shards.

Oh well :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Ik ben op de laatste stap van de Thorn Bounty. Daarvoor moet ik een strike doen op level 26 (Blijkbaar met matchmaking, maar in m'n uppie ga ik daar ook gewoon lekker solo naar toe).

Als iemand me hierbij vanavond kan assisteren, word dat zeer gewaardeerd. Even voor de mensen die een challenge zoeken: het is een level 26 strike met epic modifier en DAMN HARD. Oh we moeten de boss niet killen totdat een mob spawned en we die gekilled hebben. Daarna moeten we snoeihard de boss proberen te doden zonder zelf dood te gaan ^^

ik kan wel rond die tijd PSN FreakGIB ben level 27 of 28 Hunter hangt van mijn armor af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023

Even ter info, je hoeft die boss niet te killen, gewoon wachten in het hoekje achter de rotsen tot die wizard komt, die killen en vervolgens terug naar orbit. De boss kan je lekker laten staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styreta
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 12:55
kidicoke schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:14:
[...]

Even ter info, je hoeft die boss niet te killen, gewoon wachten in het hoekje achter de rotsen tot die wizard komt, die killen en vervolgens terug naar orbit. De boss kan je lekker laten staan :+
Wij hebben die boss toen ook maar gedaan. Kreeg je idd niks voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feindflug

Feindflug

>implying

Ik zit helaas op de Xbox, moet wel dezelfde bounty nog doen. Xyor, the unwed doden is best makkelijk om
te cheesen. Neem wat paarse synthesis mee, bevrijd Phoggoth, trek jezelf terug in de ruimte waar je vandaan kwam.

Mobs zijn makkelijk te droppen met de juiste damage, pas wel op voor de Shrieker.
FreakGIB schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:12:
[...]

ik had dat op mars daar waar je begint als je patrol begint een klein stukje daar beneden heb je een plek waar Vex tegen de Cabal vechten maar dat zijn er normaal niet zo veel
tot op een gegeven moment ze maar bleven spawnen ik dacht wat is hier aan de hand.
maar uiteindelijk een groot bloedbad :)
Ja, ik weet nog steeds niet wat precies de condities zijn om dit event te krijgen want dit was wel één van
de leukere events. Speelde toen als een striker titan met mijn beste wapens: knie, schouder en vuist })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-06-2022
Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:13:
Op eind level 29/ op lvl 30 is er feitelijk niks meer te doen.
Ik heb alle exotic wapens, ik heb alle raid gear (behalve helm) en ik heb zo'n 50 shards.

Oh well :P
dit vind ik zo jammer aan destiny, er zouden meer wapens moeten komen met verschillende skills. nu heb iedereen dezelfde exotics met bijna dezelfde stats. als daar nog een verschil in zou komen zou dat het spel een stuk completer en uitdagender maken

Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arrahant schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 11:48:
Destiny patch 1.0.2:
Legendary (purple) engrams will always produce a Legendary quality item or higher.

Niet om de lootcaves te promoten, maar is veranderd dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Kol Nedra schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:01:
[...]

vergeet niet dat chest runs ook shards geven he? :)
wat ik doe is ik kijk op public event timer naar welke events er komen, als ik op die locatie ben dan ga ik chests farmen en wachten op de public event, heb ik dat gedaan ga ik naar de volgende locatie :)

vooral chest run op maan is superchill, alleen daar zijn wat minder events helaas.
meestal ben ik te vinden op venus en aarde
Ik heb echt heel vaak al chest runs gedaan, maar het beste wat ik tot nu toe kreeg uit een kistje is 11 spirit bloom, 2 rare engrams en een special ammo pack.... En dat duurde echt 2 uur om te krijgen (had heel veel spirit bloom nodig :p)

Dus ik ga liever schieten in een cave zodat ik meer engrams krijg en level up ga bij de cryptarch :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jesse111 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:37:
[...]

Ik heb echt heel vaak al chest runs gedaan, maar het beste wat ik tot nu toe kreeg uit een kistje is 11 spirit bloom, 2 rare engrams en een special ammo pack.... En dat duurde echt 2 uur om te krijgen (had heel veel spirit bloom nodig :p)

Dus ik ga liever schieten in een cave zodat ik meer engrams krijg en level up ga bij de cryptarch :p
Behalve het pakketje dat je krijgt elke keer dat je in Rank stijgt zie ik geen nut van het level van de Cryptarch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
jesse111 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:37:
[...]

probeer voor de gein eens public event op venus bij Ishtar Cliffs mocht je die nog niet gedaan hebben, probeer het eens 1x uit :)

polletje:

http://strawpoll.me/2721369

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 06-10-2014 12:40 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
Kol Nedra schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:39:
[...]

probeer voor de gein eens public event op venus bij Ishtar Cliffs mocht je die nog niet gedaan hebben, probeer het eens 1x uit :)
als je dat eenmaal heb gedaan wil je niks meer anders doen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Raw Kip schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:40:
[...]

als je dat eenmaal heb gedaan wil je niks meer anders doen? :P
dat klopt, jij hebt er dus ook ervaring mee lees ik hieruit :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
Kol Nedra schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:41:
[...]

dat klopt, jij hebt er dus ook ervaring mee lees ik hieruit :)
nee nog niet! als ik vanavond thuis ben ga ik dit eens proberen. hoeveel engrams p/u ongeveer? kan je daar een schatting van maken? krijg je ook strange coins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

kidicoke schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:14:
[...]

Het gaat er toch niet om dat je er wat voor krijgt? Het gaat er om dat je kan zeggen dat je het verslagen hebt!

@FreakGIB: thanks, zal je toevoegen wanneer ik me ps4 aanzet :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Kol Nedra schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:39:
[...]

polletje:

http://strawpoll.me/2721369
Is dat die ene event waarbij je zo'n pilaar ofzo moet beschermen tegen de vex, zodat ze zich niet opofferen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, nu eerst maar eens een middagdienstje en dan lekker die Ishtar Cliffs proberen, bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
jesse111 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:46:
[...]

Is dat die ene event waarbij je zo'n pilaar ofzo moet beschermen tegen de vex, zodat ze zich niet opofferen?
ja die, je krijgt er veel greens/blue's uit en glimmer :)
en public event cleared, dus ook kans op een shard/strange coin :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
Kol Nedra schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:54:
[...]

ja die, je krijgt er veel greens/blue's uit en glimmer :)
en public event cleared, dus ook kans op een shard/strange coin :)
als er een Like knopje zou zijn voor je tips, zou ik die zeker indrukken! *;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
Wat doe je voor de rest dan als dat Public event er niet is? Staan wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-10 13:50

Sevyx

Facta non verba!

NikkiNailz schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:57:
Kistjes jagen en of spirit blooms verzamelen vaak ook nog wat bounty's tussen door. :D

Psn - Sevyxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
NikkiNailz schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:57:
chest run en steeds hoppen van Fallen Area en Vex Area, ze respawnen vrij snel.
er loopt daar ook een (gele balk) fallen rond die respawned binnen 1 minuut en die heeft altijd 3 shanks om zich heen (die zijn soms geel)
ook handig voor de fallen bounty

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Feindflug schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 11:33:
[...]

Hoorde het, kreeg gisteren nog een uitnodiging van YXL om te helpen, begreep inderdaad dat
niet iedereen wist wat hij/zij moest doen.

Heb overigens in een roes samen met Belial vijf uur nadat wij de raid hadden voltooid nog eens gedaan.
Dit keer met een team van mensen die wisten waar zij mee bezig waren, ging erg snel.
Ja, het was een beetje chaotisch om het op zijn zachtst uit te drukken :P
Feindflug schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:17:
[...]

Ik zit helaas op de Xbox, moet wel dezelfde bounty nog doen. Xyor, the unwed doden is best makkelijk om
te cheesen. Neem wat paarse synthesis mee, bevrijd Phoggoth, trek jezelf terug in de ruimte waar je vandaan kwam.

Mobs zijn makkelijk te droppen met de juiste damage, pas wel op voor de Shrieker.
Zullen we die ook op de to do list zetten? :P Ik ben sinds gisteren ook bij dat objective van de bounty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Tot wanneer zijn de queen missions er trouwens nog? Ben bezig met een nieuw account en die is bijjjjjna level 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:02
Tot vandaag, ik denk al dat die weg is.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
jesse111 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:17:
Tot wanneer zijn de queen missions er trouwens nog? Ben bezig met een nieuw account en die is bijjjjjna level 20.
alleen vandaag nog :)

quote op twitter:

Queen's Wrath comes to a close tomorrow. Head to the Tower for your final chance to pick up bounties and earn unique rewards.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Kol Nedra schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:18:
[...]

alleen vandaag nog :)

quote op twitter:

Queen's Wrath comes to a close tomorrow. Head to the Tower for your final chance to pick up bounties and earn unique rewards.
Ohhh shit, als ik thuis ben ff snel powerlevelen dus :P heeft iemand een goed idee om snel level up te gaan? Gewoon de story doen en bountys afmaken, of iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
jesse111 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:21:
[...]

Ohhh shit, als ik thuis ben ff snel powerlevelen dus :P heeft iemand een goed idee om snel level up te gaan? Gewoon de story doen en bountys afmaken, of iets anders?
bountys ja, of de nieuwe lootcave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-10 20:26
Hoe vaak kan je de kistjes van de VoG looten trouwens? Gister voor de lol ff met 3 maten van m'n clan gekeken hoever we konden komen en we kregen zowaar de Vault open. Na wat rondlopen kom je vanzelf een kistje tegen waar altijd meerdere legendary materials inzitten (2 shards of 2 energies) en ik vroeg me af of dit kistje iedere keer spawnt als je de VoG doet. Overigens werd het uiteindelijk bij de eerste boss toch wel echt te gortig 8)7 We zijn geeneens bij de oracle-fase gekomen want op een gegeven moment kwamen er wel heel erg veel fanatics, hobgoblins en minotaurs op ons af (en met 4 man kom je dan niet zo ver) :P

Worden de spawns trouwens aangepast op het aantal spelers wat de raid doet?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
DeBierVampier schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:24:
Hoe vaak kan je de kistjes van de VoG looten trouwens? Gister voor de lol ff met 4 maten van m'n clan gekeken hoever we konden komen en we kregen zowaar de Vault open. Na wat rondlopen kom je vanzelf een kistje tegen waar altijd meerdere legendary materials inzitten (2 shards of 2 energies) en ik vroeg me af of dit kistje iedere keer spawnt als je de VoG doet. Uiteindelijk werd het bij de eerste boss toch wel echt te gortig 8)7 We zijn geeneens bij de oracle-fase gekomen want op een gegeven moment kwamen er wel heel erg veel fanatics, hobgoblins en minotaurs op ons af (en met 4 man kom je dan niet zo ver) :P

Worden de spawns trouwens aangepast op het aantal spelers wat de raid doet?
Volgens mij kan je de kistjes in de VoG maar 1x looten op normal en 1x op hard. De weekly reset maakt hierbij niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-10 19:56
Staat op de bungie site van die vakjes onder VoG, volgens mij geven die aan hoeveel/welke je al hebt (heb nog geen VoG gedaan zelf.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-10 07:18
jesse111 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:25:
[...]

Volgens mij kan je de kistjes in de VoG maar 1x looten op normal en 1x op hard. De weekly reset maakt hierbij niks uit.
Erm jawel toch? Er staat niet voor niks een reset time bij. Volgens mij kun je hem gewoon iedere week 1x op normal spelen en 1x op hard.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:28

justifire

Shut up and squat !!

FreakGIB schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:21:
[...]

afgelopen week ook de Raid gedaan en uiteindelijk gehaald :)

ik zal je het laatste stuk uitleggen in spoiler zodat niet iedereen het hoeft te lezen.

spoiler:
als je uiteindelijk in het laatste gebied aankomt Atheon.
krijg je te maken met 3 stage's.

Stage 1 kill the Gate keeper ik denk dat jullie dat stuk al gedaan hebben dat is vrij simpel gewoon op hem schieten je heb nog niks te doen met de Gates alleen wat aanwezige Vex.
als hij dood is dan begint de ellende.

Stage 2 Collect the Relic's en Defend the Conflux.
oke je ziet 2 Gates vanaf de plek waar je binnen komt heb je lnks en rechts een Gate
pak eerst links 3 mensen gaan bij de gate sync plaats staan zodat de linker Gate open gaat.
3 gaan die gate in en verslaan binnen een Gatekeeper en pakken de Relic dan zo snel mogelijk naar buiten, eenmaal terug meteen bij de Gate jezelf en de helpers die mee gingen debuffen(cleansen) van de Void of darkness.
daarna moet de Relic dragen en 1 ander naar de andere gate gaan en 4 blijven er achter van die 4 gaan er 2 de rechter Gate activeren en de 2 anderen verdedigen de Conflux die in het midden word gebouwd die word aangevallen door kamikaze Pretorians.
de 2 die in de gate zijn gegaan moeten daar de 2de Relic zien te bemachtigen de eerste Relic drager kan daar met zijn Relic veel damage doen door op X(Jump) en dan R2 in te drukken een grote Slam op de grond maken ( net als een Titan kan doen) eenmaal de 2de Relic zo snel mogelijk naar buiten
en daar de rest helpen met het verdedigen van de Conflux.

Phase 3 Atheon

oke nu word het lastig en komt teamwerk en concentratie tot zijn uiterste.
dit is hoe wij het deden uiteindelijk.
vrij snel in het begin zal Atheon de 3 spelers die het verst bij hem vandaan staan teleporten naar Links Mars of Rechts Venus.
de Linker Gate is Mars de Rechter Gate is Venus.
oke wat doe je spreekt af welke 3 er getelepoort willen worden die blijven achterin staan daar waar je de ruimte binnen kwam.
1 gaat er links BOVEN OP DE PILAAR staan bij de Sync ring voor de Linker Gate en 2 rechts BOVEN OP DE PILAAR bij de Rechter Sync.
Waarom je krijgt nu te maken met Kamikaze Harpie's als die naast je ontpoffen ben je dood maar op die pilaren raken ze je niet en kan je hun wel uitschakelen.
de 2 die rechts staan kunnen ook de linker zien en vanaf die plek beschieten kill alle Harpie's en zorg dat de Gate waar de Telepoorters uitkomen vrij is.
de 3 die getelepoort worden moeten meteen vertellen waar ze zijn Mars of Venus dit is namelijk random
zodat de thuisblijvers weten waar ze later weer uitkomen.
oke eenmaal binnen bij Mars/Venus de gene die de Relic oppakt zorgt er voor dat de anderen cleansed blijven, en dat ze zo snel mogelijk de Oracles uitschakelen maar ook de snipers en andere Vex die lastig zijn de Pretorians die daar zijn kan je ontwijken uitschakelen van Oracles is belangrijker MAAR let op.
op het moment als de laatste Oracle is uitgeschakeld begint links in het scherm een timer te lopen van rond de 30 sec Time's Vengeance dus zorg er voor dat je vlak bij de uitgang bent als de laatste Oracle is uitgeschakeld.
volgens mij zijn het er 7.
eenmaal buiten ga dan zo snel mogelijk naar het zwevende platform in het midden net voor de ingang van deze ruimte het zit precies tussen die 2 Gate sync plekken.
de 3 spelers die al buiten waren jumpen ook daar heen.
nu moet de Relic Drager L1 ingedrukt houden zodat iedereen in een beschermend schild staat vanwaaruit iedereen op de BOSS kan schieten LET OP GEEN ROCKET LAUNCHERS.dat werkte bij mij teminste niet insta kill me maar Heavy machine gun en Sniper schieten er wel gewoon uit.
in de 30 sec heeft iedereen een Buff en doen je ongeveer 5 x meer damage.
ik deed ruim 9000+ damage met mijn sniper.
oke nu voordat de timer afloopt zeg zo rond de 3 sec gaan de 3 teleporters terug naar achteren en de andere 3 nemen weer hun plekken bij de Sync plekken in en het zelfde word herhaald.
nu is het key om dus niet dood te gaan en het zelfde spelletje te herhalen als je dit zo 4 a 5 keer uithoud.
als je teminste genoeg tijd heb om op de boss te schieten dat is het vrij snel geklaard en ben je klaar :).
houd er rekening mee dat naar 8 minuten de Boss in Rage mode gaat en dan komen er meer dan alleen Harpie's maar ons is het gelukt binnen die tijd.
_/-\o_
Van mij mag deze uitleg (gespoilerd) in de openingspost komen te staan !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Michaelg schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:35:
[...]

Erm jawel toch? Er staat niet voor niks een reset time bij. Volgens mij kun je hem gewoon iedere week 1x op normal spelen en 1x op hard.
Ik zeg ook nergens dat je de VoG niet meer kan spelen :P De kistjes die je al gehaald hebt die komen niet meer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
jesse111 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:42:
[...]

Ik zeg ook nergens dat je de VoG niet meer kan spelen :P De kistjes die je al gehaald hebt die komen niet meer terug.
zijn die 4 streepjes die bij mij geel zijn niet om aan te geven dat je afgelopen week de hele raid op normaal level gehaald hebt zijn het niet de 4 checkpoints misschien ?
als die gele streepjes morgen weer weg zijn kan ik dus opnieuw doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
FreakGIB schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 14:01:
[...]

zijn die 4 streepjes die bij mij geel zijn niet om aan te geven dat je afgelopen week de hele raid op normaal level gehaald hebt zijn het niet de 4 checkpoints misschien ?
als die gele streepjes morgen weer weg zijn kan ik dus opnieuw doen
Je kan nu ook al opnieuw de raid doen hoor :) Je krijgt alleen geen reward.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feindflug

Feindflug

>implying

Ereaser schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:15:
[...]

Ja, het was een beetje chaotisch om het op zijn zachtst uit te drukken :P

[...]

Zullen we die ook op de to do list zetten? :P Ik ben sinds gisteren ook bij dat objective van de bounty
Graag, ik neem de Skull Crusher ook mee. Ik heb hem eerder geholpen deze bounty
en met z'n drieën lukt het zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
jesse111 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 14:06:
[...]

Je kan nu ook al opnieuw de raid doen hoor :) Je krijgt alleen geen reward.
ja dat weet ik maar wil toch wel graag wat reward krijgen.
kijk even wat er gebeurd naar de reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Heb je dit uit eigen ervaring? Want ik dacht gelezen te hebben dat het gewoon Weekly rewards zijn.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-10 08:33

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

jesse111 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:42:
[...]

Die kisten komen wel terug, na elke reset (dinsdag dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Ik ben bang dat er een paar dingen door elkaar gehaald worden. Als ik het goed begrepen heb krijg je bij de raids rewards na elke boss die je killed (Templar en Atheon volgens mij). Dit zijn dan de legendary armors waarmee je lvl 30 kan worden en de legendary primary weapons met elemental damage. Die dingen kan je dus 4x halen per week. 2 bosses op normal en 2 bosses op hard.

Hetgeen waar ik het over had zijn de kistjes die je kan vinden tussen de bosses in. Het lijkt me sterk dat die in de hele geschiedenis van je account maar 1x spawnen....

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Walance schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 14:09:
[...]

Die kisten komen wel terug, na elke reset (dinsdag dus).
Serieus? Ik had alle kisten namelijk geopend vorige week nog voor de reset, maar na de reset waren ze niet terug :(

Hopen dat t deze keer dan wel terug komt voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Feindflug schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 14:06:
[...]

Graag, ik neem de Skull Crusher ook mee. Ik heb hem eerder geholpen deze bounty
en met z'n drieën lukt het zeker.
Top :)
jesse111 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 14:10:
[...]

Serieus? Ik had alle kisten namelijk geopend vorige week nog voor de reset, maar na de reset waren ze niet terug :(

Hopen dat t deze keer dan wel terug komt voor mij :P
De kisten komen altijd terug, alleen zijn ze de 2e keer leeg.

En over die gele blokjes, die zijn voor:
- Kill oracles, bij de templar.
- Kill the templar.
- Spawn Atheon.
- Kill Atheon.

Heeft niks met kisten te maken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Even een rondje Google gedaan. Maar zowel boss loot, als chest loot krijg je 1x per week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ze moeten raids weekly etc ook matchmaking maken, het is verdomt lastig om een raid op te stellen met 6 man.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Kol Nedra schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 14:23:
Ze moeten raids weekly etc ook matchmaking maken, het is verdomt lastig om een raid op te stellen met 6 man.
Haha, zie je 't al voor je? VoG met random people en geen headset 8)7 8)7 8)7

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feindflug

Feindflug

>implying

Kol Nedra schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 14:23:
Denk dat matchmade raids met pubs echt een gigantische hel gaat worden, de raid vereist simpelweg te veel samenwerking en coördinatie om met random pubs te doen, om al niet te beginnen over AFKers in raids of mensen die snel ragequitten, chests openmaken voor persoonlijke winst en niemand anders mag genieten van de loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
  • Laatst online: 25-04 13:12
Hallo allemaal,

Tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds zin om deze game te kopen maar met een lichte twijvel.
Dit komt mede door de gebruiker reviews op metacritic die werkelijk, alle kanten op gaan...de een vindt het geweldig en de ander 10x niks. Hieruit baseer ik eigenlijk dat je ervan moet houden of niet, of diegene die het niks vinden zijn te verwend en hebben altijd wel wat te zeuren op games... zou kunnen;)
Ik hou van games waarbij mijn hero progressie maakt dmv betere loot en wapens ala Diablo, ook vindt ik shooters erg leuk en dit lijkt mij een mix van dit alles ? Op Twitch wordt dit spel nog steeds massaal gespeeld en dat is niet voor niks lijkt mij, ondanks de vele kritiek. Mijn vraag is eigenlijk, kom ik als Diablo/fps gamer aan mijn trekken met Destiny ? En 2e vraag, is de game denken jullie te vroeg gereviewd aangezien er nu 2 grote patches voor uitgekomen zijn met wat vernieuwingen (neem ik aan).. is de game al een stuk beter als rond de release? En laatste vraag, klopt (naar wat ik gezien heb) het dat je in Third person view kan spelen, of is dat enkel het ventje met dat schild? Zou namelijk wel tegek zijn zodat je ook een beetje je gear kan zien tijdens het spelen.
Bedankt alvast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duckyvite
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-10 16:06
FreakGIB schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:21:
[...]

afgelopen week ook de Raid gedaan en uiteindelijk gehaald :)

ik zal je het laatste stuk uitleggen in spoiler zodat niet iedereen het hoeft te lezen.

spoiler:
als je uiteindelijk in het laatste gebied aankomt Atheon.
krijg je te maken met 3 stage's.

Stage 1 kill the Gate keeper ik denk dat jullie dat stuk al gedaan hebben dat is vrij simpel gewoon op hem schieten je heb nog niks te doen met de Gates alleen wat aanwezige Vex.
als hij dood is dan begint de ellende.

Stage 2 Collect the Relic's en Defend the Conflux.
oke je ziet 2 Gates vanaf de plek waar je binnen komt heb je lnks en rechts een Gate
pak eerst links 3 mensen gaan bij de gate sync plaats staan zodat de linker Gate open gaat.
3 gaan die gate in en verslaan binnen een Gatekeeper en pakken de Relic dan zo snel mogelijk naar buiten, eenmaal terug meteen bij de Gate jezelf en de helpers die mee gingen debuffen(cleansen) van de Void of darkness.
daarna moet de Relic dragen en 1 ander naar de andere gate gaan en 4 blijven er achter van die 4 gaan er 2 de rechter Gate activeren en de 2 anderen verdedigen de Conflux die in het midden word gebouwd die word aangevallen door kamikaze Pretorians.
de 2 die in de gate zijn gegaan moeten daar de 2de Relic zien te bemachtigen de eerste Relic drager kan daar met zijn Relic veel damage doen door op X(Jump) en dan R2 in te drukken een grote Slam op de grond maken ( net als een Titan kan doen) eenmaal de 2de Relic zo snel mogelijk naar buiten
en daar de rest helpen met het verdedigen van de Conflux.

Phase 3 Atheon

oke nu word het lastig en komt teamwerk en concentratie tot zijn uiterste.
dit is hoe wij het deden uiteindelijk.
vrij snel in het begin zal Atheon de 3 spelers die het verst bij hem vandaan staan teleporten naar Links Mars of Rechts Venus.
de Linker Gate is Mars de Rechter Gate is Venus.
oke wat doe je spreekt af welke 3 er getelepoort willen worden die blijven achterin staan daar waar je de ruimte binnen kwam.
1 gaat er links BOVEN OP DE PILAAR staan bij de Sync ring voor de Linker Gate en 2 rechts BOVEN OP DE PILAAR bij de Rechter Sync.
Waarom je krijgt nu te maken met Kamikaze Harpie's als die naast je ontpoffen ben je dood maar op die pilaren raken ze je niet en kan je hun wel uitschakelen.
de 2 die rechts staan kunnen ook de linker zien en vanaf die plek beschieten kill alle Harpie's en zorg dat de Gate waar de Telepoorters uitkomen vrij is.
de 3 die getelepoort worden moeten meteen vertellen waar ze zijn Mars of Venus dit is namelijk random
zodat de thuisblijvers weten waar ze later weer uitkomen.
oke eenmaal binnen bij Mars/Venus de gene die de Relic oppakt zorgt er voor dat de anderen cleansed blijven, en dat ze zo snel mogelijk de Oracles uitschakelen maar ook de snipers en andere Vex die lastig zijn de Pretorians die daar zijn kan je ontwijken uitschakelen van Oracles is belangrijker MAAR let op.
op het moment als de laatste Oracle is uitgeschakeld begint links in het scherm een timer te lopen van rond de 30 sec Time's Vengeance dus zorg er voor dat je vlak bij de uitgang bent als de laatste Oracle is uitgeschakeld.
volgens mij zijn het er 7.
eenmaal buiten ga dan zo snel mogelijk naar het zwevende platform in het midden net voor de ingang van deze ruimte het zit precies tussen die 2 Gate sync plekken.
de 3 spelers die al buiten waren jumpen ook daar heen.
nu moet de Relic Drager L1 ingedrukt houden zodat iedereen in een beschermend schild staat vanwaaruit iedereen op de BOSS kan schieten LET OP GEEN ROCKET LAUNCHERS.dat werkte bij mij teminste niet insta kill me maar Heavy machine gun en Sniper schieten er wel gewoon uit.
in de 30 sec heeft iedereen een Buff en doen je ongeveer 5 x meer damage.
ik deed ruim 9000+ damage met mijn sniper.
oke nu voordat de timer afloopt zeg zo rond de 3 sec gaan de 3 teleporters terug naar achteren en de andere 3 nemen weer hun plekken bij de Sync plekken in en het zelfde word herhaald.
nu is het key om dus niet dood te gaan en het zelfde spelletje te herhalen als je dit zo 4 a 5 keer uithoud.
als je teminste genoeg tijd heb om op de boss te schieten dat is het vrij snel geklaard en ben je klaar :).
houd er rekening mee dat naar 8 minuten de Boss in Rage mode gaat en dan komen er meer dan alleen Harpie's maar ons is het gelukt binnen die tijd.
Dat laatste stuk bij Atheon kun je ook anders doen, wat voor sommigen makkelijker is:

spoiler:
Midden in iedere cirkel gaat 1 persoon op de paal staan om de portals altijd open te houden, 1 persoon gaat linksvoor staan ter hoogte van waar de Harpies spawnen (er zit daar ook een plaat die je beschermt tegen aanvallen van Atheon). Die kan daar minimaal 1 Harpy van iedere spawn al killen, de laatste 2 zijn makkelijk te doen voor degenen op de palen. Telkens als hij rust heeft kan hij op de baas knallen. Die drie anderen die telkens teleporteren kunnen telkens vanaf achterin de kamer vol op Atheon. Hiermee heb je m makkelijk in 4x teleport kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryostorm
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-07 15:03
@ Bontes

Ik moet zeggen dat voor een game die matige reviews krijgt ik me enorm vermaak met destiny. Het is een lange tijd geleden dat ik echt ernaar uit kijk om thuis te komen om een game te spelen. Sure the endgame is een enorme grind, maar het moet nou net je ding zijn. Het is zeker niet de beste shooter op de markt, maar de gameplay en lootcraze maken dat weer helemaal goed. Ik vind het ondanks de zessen die dit spel krijgt gewoon een top game en het zal denk ik alleen maar beter worden in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
Bontes schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 14:44:
Hallo allemaal,

Tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds zin om deze game te kopen maar met een lichte twijvel.
Dit komt mede door de gebruiker reviews op metacritic die werkelijk, alle kanten op gaan...de een vindt het geweldig en de ander 10x niks. Hieruit baseer ik eigenlijk dat je ervan moet houden of niet, of diegene die het niks vinden zijn te verwend en hebben altijd wel wat te zeuren op games... zou kunnen;)
Ik hou van games waarbij mijn hero progressie maakt dmv betere loot en wapens ala Diablo, ook vindt ik shooters erg leuk en dit lijkt mij een mix van dit alles ? Op Twitch wordt dit spel nog steeds massaal gespeeld en dat is niet voor niks lijkt mij, ondanks de vele kritiek. Mijn vraag is eigenlijk, kom ik als Diablo/fps gamer aan mijn trekken met Destiny ? En 2e vraag, is de game denken jullie te vroeg gereviewd aangezien er nu 2 grote patches voor uitgekomen zijn met wat vernieuwingen (neem ik aan).. is de game al een stuk beter als rond de release? En laatste vraag, klopt (naar wat ik gezien heb) het dat je in Third person view kan spelen, of is dat enkel het ventje met dat schild? Zou namelijk wel tegek zijn zodat je ook een beetje je gear kan zien tijdens het spelen.
Bedankt alvast ;)
Ik wil je allereerst een tip geven om bijvoorbeeld wat op Twitch te kijken. kijk hoe de gameplay in elkaar zit en hoe je het eruit vind zien, verder is een investering in destiny niet zo heel risicovol, volgens mij kan je het spelletje zelfs al tweedehands halen bij Game mania of waardan ook. Ik heb zelf heel lang runescape gespeeld en was wel toe aan wat nieuws. Heb van te voren me best gedaan om niet mee te gaan in de hype. diegene die lopen te zeuren om metacritic etc. zijn gewoon een stelletje verwende gamers die te zuur zijn om straks nog eens 20 euro in een spel te spelen wat je gegarandeerd meer dan 100 uur speelplezier oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Hallo allemaal,

Bedankt alvast ;)
Meeste kritiek is op basis van de volgende punten:
Verhaal: een diepgaand verhaal moet je met Destiny niet verwachten. Het is overduidelijk dat er heel veel dingen geschrapt zijn. Er is geen enkele samenhang en diepgang is vrijwel non-existent. Je wordt in een wereld gegooid met verschillende rassen (zowel goede als kwade) waarvan je dan meestal maar 1 of 2 personen spreekt (in het geval van de goede rassen dan). Er wordt niets geintroduceerd en er zit verder ook totaal geen voortgang in de personages zelf. Het tegenargument wat je dan vaak te horen krijgt is dat deze content allemaal in de loop van de komende 10 jaar nog toegevoegd gaat worden. Dat klopt waarschijnlijk ook wel, maar op dit moment kan je er vanuit gaan dat er slechts een heel, heel, HEEL oppervlakkig verhaal is.

Missies: Er zijn 3 verschillende soorten missies. Stories, strikes en patrols.
ALLE story missies volgen dit format: ga naar punt A, je helper moet een deur/computer hacken en er komen 3-4 golven aan vijanden die je ondertussen moet killen.

ALLE strikes zijn hetzelfde als de story missies, alleen dan x2. Dus ga naar punt A versla 3 golven enemies, ga naar punt B, versla 3 golven enemies, etc, etc. En dan zit er nog een boss aan het einde.

ALLE patrols vallen in de volgende categorieen:
scan environment,
defeat # of enemy type X
defeat # of any enemy
defeat special target.

Dus qua missies is er ook 0,0 diepgang. Dit is niet overdreven, alle missies zijn in principe precies hetzelfde.

Uiteindelijk is er dan nog de raid en hoewel deze echt supertof is, is het echt endgame materiaal.

--- AANVULLING ---
Dan het levelen zelf. Het levelen is wel goed gedaan, je merkt echt dat je sterker wordt en betere gear krijgt. Echter komt dan op een gegeven moment de level cap van 20. Dit is het moment waarop "Destiny begint" (zegt iedereen). Dit kan je echter beter zien als het moment waarop het echte grindfest begint wat alle klassieke RPGs typeert. Ten eerste kan je vanaf 20 alleen verder levelen met je gear en niet meer door EXP binnen te halen. Op lvl 20 gear zit namelijk een speciale stat "Light".

Je hebt net zoals in diablo verschillende type gears. Je hebt 'normale' witte gear, zonder enige bijzondere stats, groene gear, wat gelvld kan worden om een leuke perk te unlocken, blauwe (rare) gear met meer perks die je kan unlocken, paarse gear (legendary) en gele gear (exotic).

Goed dus weer over Light. Blauwe lvl 20 gear is waar light om de hoek komt kijken. Max Light op een blauw item is 15. Max light op een legendary is ... 27 volgens mij en op een exotic 28.

Maargoed, blauwe items kan je in principe nog wel in het wild vinden, maar dan loop je dus snel al tegen een nieuwe 'light' level cap aan. Dus al vrij snel wordt de zoektocht naar legendaries essentieel. Legendaries worden al een stuk zeldzamer om te vinden, maar gelukkig kan je die ook kopen bij verschillende "factions". Hier begint de grind pas echt, want voordat je bij die factions hun legendaries mag kopen moet je eerst hun reputation opbouwen wat BEHOORLIJK lang kan duren.

Als je die grind eenmaal hebt gehad dan begint er meteen een nieuwe, namelijk het upgraden van je legendary/exotic gear. Waar groene en blauwe items nog met normale materials geupgrade kunnen worden heb je voor legendary en exotic speciale materials nodig. Die materials zijn weer extreem moeilijk te vinden en zo blijf je dus wel een tijdje bezig

[ Voor 23% gewijzigd door DeBierVampier op 06-10-2014 15:08 ]

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Als je opzoekt bent naar een game zoals Diablo dan raad ik hem je af, als je houd van PVP dan kan ik hem wel adviseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Diablo en Destiny kun je niet met elkaar vergelijken. Destiny is meer shooter dan een mmo/loot/lvlen game.
Dan kun je beter voor Borderlands gaan.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
  • Laatst online: 25-04 13:12
Allereerst bedankt voor jullie vlotte reacties !
Dat je Destiny niet kan vergelijken met Diablo snap ik ;), doel meer op de dezelfde soort progressie van je hero zeg maar, door middel van speciale/legendary uitrusting en wapens te vinden. Sleutelen aan je hero .

Ik ga even rondstruinen op marktplaats en anders toch maar naar de gameboer morgen...heb nog wat spaarpuntjes a 20 euro dus dan valt het weer wat mee ;)
thanks !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bontes schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 15:08:
Dat je Destiny niet kan vergelijken met Diablo snap ik ;), doel meer op de dezelfde soort progressie van je hero zeg maar, door middel van speciale/legendary uitrusting en wapens te vinden. Sleutelen aan je hero .
Vanaf level 20 kan je alleen nog maar verder levelen met 'light' wat op gear zit, verder kan je altijd on the fly tussen skills en subclass wisselen wat erg fijn is zodra je alles unlocked hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Kol Nedra schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 15:00:
Diablo en Destiny kun je niet met elkaar vergelijken. Destiny is meer shooter dan een mmo/loot/lvlen game.
Dan kun je beter voor Borderlands gaan.
Waar Borderlands dan wel veel meer story driven is

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het spel nu soort van zat en kan er prima mee leven. elke week ff de raid en weekly doen en that's it. Hopelijk komt de dlc snel :)
Totaal 5d en 7h gespeeld voordat ik op dit punt ben gekomen, dus totally worth it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
StevenzeN schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 14:56:
Als je opzoekt bent naar een game zoals Diablo dan raad ik hem je af, als je houd van PVP dan kan ik hem wel adviseren.
Daar ben ik het totaal niet mee eens!

De game lijkt qua structuur juist veel op Diablo! Alleen is het wel zo dat als je de story hebt doorgewerkt en level 20 bent geworden je willekeurige story missies en strikes op hogere moeilijkheidsgraden (en met diverse modifiers) opnieuw doet. In Diablo volg je steeds dezelfde campaign en volg je dezelfde volgorde van levels en acts.
Gek genoeg was ik de herhaling in Diablo al snel zat, terwijl ik Destiny maar blijf spelen.

StevenzeN stelt dat de game alleen maar leuk is als je van pvp houdt, terwijl ik de pvp juist niet leuk vindt en alleen maar PVE speel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 15:30:
Ik ben het spel nu soort van zat en kan er prima mee leven. elke week ff de raid en weekly doen en that's it. Hopelijk komt de dlc snel :)
Totaal 5d en 7h gespeeld voordat ik op dit punt ben gekomen, dus totally worth it :)
Missie geslaagd zou Bungie nu zeggen denk ik zo, mensen die wachten op DLC na een paar weken. ;)
Ik vermaak me ook nog prima met de game en zolang ze regelmatig dingen verbeteren etc dan komt het wel goed met de game. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2014 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 15:35:
[...]

Missie geslaagd zou Bungie nu zeggen denk ik zo, mensen die wachten op DLC. ;)
Precies, de content is prima. Iedereen speelt het spel kapot om zsm te gearen, prima toch? Was bij WOW net zo, ik beschouw dit daar een console versie van. Waarom denk je dat project titan gecancelled is? Destiny zal daar wel teveel op hebben geleken! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShDT
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01-10 22:24
Vraagje,

Bij je karakter, optie subclass is er ruimte voor 3 type subclasses. Vanaf level 1 t/m 15 heb je toegang tot 1 subclass, daarna tot 2 subclasses. Wanneer krijg je toegang tot de 3e subclass?

Hetzelfde geldt voor je Ghost. Er is ruimte om t/m 9 stuks mee te nemen, echter heb ik nog nooit een andere ghost gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 15:37:
[...]

Precies, de content is prima. Iedereen speelt het spel kapot om zsm te gearen, prima toch? Was bij WOW net zo, ik beschouw dit daar een console versie van. Waarom denk je dat project titan gecancelled is? Destiny zal daar wel teveel op hebben geleken! :P
Dat vermoeden heb ik ook ja dat Titan en Destiny nog al wat gemeen zouden hebben, ben wel benieuwd als we meer en meer krijgen te horen wat Titan nu precies was.
De content in Destiny is zeker prima, al blijf ik bij me punt dat 2/3 maanden later na een release van dit soort games gewoon te snel is om met betaalde content te komen. De game moet me zwaar overtuigen op het moment dat de DLC er daadwerkelijk is, ik vertik het om te betalen voor gewoon wat meer strikes/gear en dat soort spul. De game heeft nu al gigantisch veel omzet gebracht, dus lijkt me nu het moment om het komende half jaar helemaal los te gaan en "iedereen" van zijn stoel te blazen en dan betaal ik graag voor DLC. En dan wel DLC om dat de makers zoveel hebben om een DLC waardig te maken, niet omdat het een specifieke datum is of zo..
Maar het belangrijkste: vermaak me nog steeds met Destiny. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2014 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feindflug

Feindflug

>implying

ShDT schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 15:40:
Vraagje,

Bij je karakter, optie subclass is er ruimte voor 3 type subclasses. Vanaf level 1 t/m 15 heb je toegang tot 1 subclass, daarna tot 2 subclasses. Wanneer krijg je toegang tot de 3e subclass?

Hetzelfde geldt voor je Ghost. Er is ruimte om t/m 9 stuks mee te nemen, echter heb ik nog nooit een andere ghost gezien?
Derde subclass komt vermoedelijke in de toekomst, en de ghost slots zijn voor verschillende skins.
Ik weet er één te vinden, maar enkel via een glitch. En Bungie zwaait graag met haar banhammer, dus daar blijf ik nog even van af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 15:35:
[...]

Missie geslaagd zou Bungie nu zeggen denk ik zo, mensen die wachten op DLC na een paar weken. ;)
Ik vermaak me ook nog prima met de game en zolang ze regelmatig dingen verbeteren etc dan komt het wel goed met de game. :)
Mij krijgen ze niet om, 50 euro voor 1 game is genoeg, ik ga niet nog eens 20-100 euro neerleggen voor content dat gewoon in de game moest zitten ;w
dat dit geaccepteerd wordt.....pffff

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07:23
Ik heb een rode ghost skin, maar dat komt door mn preorder van de digital guardian edition :)

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
wat voor type weapon is nou het beste voor pve? ik ben al mijn gear aan het afstellen op scout rifle maar is dit wel de beste keus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Kol Nedra schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 15:45:
[...]

Mij krijgen ze niet om, 50 euro voor 1 game is genoeg, ik ga niet nog eens 20-100 euro neerleggen voor content dat gewoon in de game moest zitten ;w
dat dit geaccepteerd wordt.....pffff
Doei. Zeurpietjes als jij hebben we al genoeg. Alles is nou wel gezegd omtrent het wel/niet betalen voor DLC. Het vuurtje opnieuw opstoken is oninteressant. Volgens mij ben je ook slim genoeg om te realiseren dat het tegenwoordig nou eenmaal zo werkt.

Overigens vind ik €50.00 voor tientallen uren (of meer) vermaak best wel redelijk. Als je een half uurtje naar de hoeren gaat ben je hetzelfde kwijt (ok, dit niet serieus nemen hehe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
FreqAmsterdam schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 15:52:
[...]

Doei. Zeurpietjes als jij hebben we al genoeg. Alles is nou wel gezegd omtrent het wel/niet betalen voor DLC. Het vuurtje opnieuw opstoken is oninteressant. Volgens mij ben je ook slim genoeg om te realiseren dat het tegenwoordig nou eenmaal zo werkt.

Overigens vind ik €50.00 voor tientallen uren (of meer) vermaak best wel redelijk. Als je een half uurtje naar de hoeren gaat ben je hetzelfde kwijt (ok, dit niet serieus nemen hehe).
hahahahaha! ik zat hier vanmiddag ook precies zo over na te denken. halfuurtje bij de hoeren kost volgens bronnen tussen de 30-100 euro. dan kan je toch ook wel voor 10uur+ gameplezier 20 euro overhebben. na het gamen zal je je overigens niet hoeven schamen als je de deur uitloopt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Raw Kip schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 15:55:
[...]

hahahahaha! ik zat hier vanmiddag ook precies zo over na te denken. halfuurtje bij de hoeren kost volgens bronnen tussen de 30-100 euro. dan kan je toch ook wel voor 10uur+ gameplezier 20 euro overhebben. na het gamen zal je je overigens niet hoeven schamen als je de deur uitloopt >:)
Een game vergelijken met naar de hoeren gaan :') Gast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
Bellerophon schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 16:02:
[...]

Een game vergelijken met naar de hoeren gaan :') Gast
Hahaha, tja blijkbaar moeten we zo diep zaken tegenwoordig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
rare vergelijking indeed ^^
zoiezo naar hoeren gaan, echt smerig waar 300+ mannen je voor zijn geweest :X

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Ik dacht ook eerst dat ik de DLC niet zou gaan kopen, maar ben het spel wel meer gaan waarderen.
Heb er nu al +- 70 uur in zitten en het spel zat bij mn playstation, dus ik denk wel dat ik de DLC ga kopen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Hallo allemaal,

Bedankt alvast ;)
wij tweakers zouden ook een review kunnen maken door onze ervaring te mixen

1 Verhaal de stukjes verhaal die je krijgt zijn wel mooi maar aan het einde weet je nog steeds niet veel meer dan in het begin je krijgt echt het gevoel dat er flink in geknipt is

2 het FPS gedeelte
ik vind het spel echt lekker weg schieten net als in Halo het is gewoon erg cool als je headshots maakt :)

3 Type vijanden je heb grofweg 4 rassen Fallen Hive Vex en Cabal
en daarin verschillende types er komen nieuwe enemy's in de uitbreiding zover ik heb kunnen lezen
had van mij wel meer gemogen.
de AI vind ik best wel goed

4 plekken om heen te gaan
je heb de Aarde daar vind je old Russia waar je verschillende story's kan doen
verder 1 Strike en 1Raid daar en Patrol
de Maan daar heb je ook verschillende Story missie's en 2 Strike missie's en Patrol
Venus ook meerdere story missie's strike en Patrol
en Mars ook meerdere story missie's Strikes en Patrol
je heb ook nog public events die op verschillende plekken kunnen gebeuren en waar je vrij aan bent om aan mee te doen geeft je loot en aanzien

5 verschillende Wapen je heb 3 classes Primary Special en Heavy
Primary zijn hand canon Pulls rifle auto Rifle en Scout rifle
daarin verschillende gradaties en rareties van common Uncommon Rare Legendary en Exotic
Special Weapons Sniper rifle Fusion Rifles en Shotguns
ook daarin verschillende gradaties en rareties
Heavy weapons Rocket launcher en Heavy machine gun
daarin ook verschillende gradaties en rareties

6 Strike's
Strikes zijn Matchmaking 3 players story events die bestaan uit verschillende delen
je kan ze op verschillende niveaus spelen spelen waardoor je ook betere
/ meer loot krijgt

7 Patrol op elke planeet kan je patrol kiezen en kan je rond kijken op alle gebieden die je in de story ok bezocht hier kan je gaan zoeken naar kistjes met loot of lekker knallen op enemy's voor glimmer en engrams

8 Raid op het moment is er nog maar 1 Raid the Vault of Glass minimaal 6 speler level 26+ aanbevolen
geen matchmaking je moet zelf een team samenstellen of je zelf beschikbaar stellen voor een Raid via forums of ingame maar erg leuk om te doen en rewarding als je het haalt

9 PVP ik zelf ben nog niet zo heel veel bezig geweest met PVP maar wat ik gedaan heb is wel leuk ook al ben ik nog erg slecht
je heb verschillende spel types rumble scrimish Control en nog een aantal maar ik laat dit aan anderen over om in te vullen

10 was ik vergeten Character customization je ka nuit 3 verschillende rassen kiezen maar dat is alleen maar looks voor het spelen maakt het niet uit
dan heb je nog 3 verschillende classes Hunter Titan en Warlock
die hebben onderling wel verschillen zeker hun Super Powers maar ook het verschil in armor en agility is verschillend
elke class heeft 2 subclasses die je afzonderlijk kan levelen alleen bij je eerste character kan je pas vanaf level 15 beginnen met je 2de subclass
het levelen gaat opzich vrij snel je kan max level 20 worden maar dan heb je nog niet al je sub class skills vrijgespeeld naa level 20 kan je je hoger worden kwa level doormiddel van betere Armor te dragen
vanaf level 20 kan je armor gebruiken met als extra stat Light en bij +20 light ben je level 21 en daarna elke +11 light extra ga je omhoog

verder heb je nog geld ingame heet het Glimmer je heb het nodig voor upgrades en het kopen van wapens/armor
ook vind je verschillende materialen in game die ook weer nodig heb voor je upgrades

je kan in dit spel geen spullen ruilen/delen/verkopen met anderen
alleen tussen je eigen gemaakte characters max 3 tot nu toe kan je wel je spullen delen
je kan wel je wapen en armor dismantelen daar krijg je dan weer materialen voor terug

nou dit was het even voor mij.
het is vrij beknopt maar geeft je misschien een kleine indruk van het spel
er zitten nog meer dingen in maar dat mogen anderen uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
Kol Nedra schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 16:04:
hahahaha LOOTCAVE 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke stats richten de Titans (striker) onder ons zich op? Ik weet nog steeds niet waar ik de nadruk op zal leggen, maar zal toch eens moeten kiezen met al die verschillende factions en hun reputations. In PvE Vind ik Int en Disc lekkerste werken, maar in PvP ben ik er nog niet uit. Heb toch het idee dat zonder strength en melee boosts je de Titan classe niet echt benut. Waar richten jullie je op met PvP en PvE als Titan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 16:14:
Welke stats richten de Titans onder ons zich op? Ik weet nog steeds niet waar ik de nadruk op zal leggen, maar zal toch eens moeten kiezen met al die verschillende factions en hun reputations. In PvE Vind ik Int en Disc lekkerste werken, maar in PvP ben ik er nog niet uit. Heb toch het idee dat zonder strength en melee boosts je de Titan classe niet echt benut. Waar richten jullie je op met PvP en PvE als Titan?
Ik merk dat ik mij ontwikkeling van mijn titan richt op PvP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 16:14:
Welke stats richten de Titans (striker) onder ons zich op? Ik weet nog steeds niet waar ik de nadruk op zal leggen, maar zal toch eens moeten kiezen met al die verschillende factions en hun reputations. In PvE Vind ik Int en Disc lekkerste werken, maar in PvP ben ik er nog niet uit. Heb toch het idee dat zonder strength en melee boosts je de Titan classe niet echt benut. Waar richten jullie je op met PvP en PvE als Titan?
Op dit moment selecteer ik enkel gear met meer light omdat deze nog geleveld moeten worden. Maar zou ik me het liefst willen focussen op discipline of intellect. Strength is leuk, maar met mijn speelstijl heb ik gefaald als het op meer dan 1x melee aankomt.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
melee op hogere lvl's is dan ook vaak not done :p
enkel goed als finisher, maar als ze terugslaan ben je toch instadood :(

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rnenator schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 16:25:
[...]

Op dit moment selecteer ik enkel gear met meer light omdat deze nog geleveld moeten worden. Maar zou ik me het liefst willen focussen op discipline of intellect. Strength is leuk, maar met mijn speelstijl heb ik gefaald als het op meer dan 1x melee aankomt.
Dat heb ik dus ook met melee, zo nu en dan sloop je wat maar het is niet mijn basis aanval en meer dan 1 iemand achter mekaar slopen komt ook niet vaak voor met me vuisten in PvP. :p Vandaar heeft Int en Disc me voorkeur terwijl melee toch als heel belangrijk blijft voelen omdat je een titan striker bent.. keuzes.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 16:33:
[...]

Dat heb ik dus ook met melee, zo nu en dan sloop je wat maar het is niet mijn basis aanval en meer dan 1 iemand slopen komt ook niet vaak voor met me vuisten. :p Vandaar heeft Int en Disc me voorkeur terwijl melee toch als heel belangrijk blijft voelen omdat je een titan striker bent.. keuzes.. :)
Mijn eerste aanval is continu de shoulder charge, en mijn overload zorgt ervoor dat ik daarna door kan gaan met een storm fist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
In pvp is dat prima. Maar in pve is dat tegen majors toch echt onbegonnen werk. Sowieso is het verschil tussen pve en pvp erg groot. Vraagt om twee totaal verschillende aanpakken/abilities

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 16:04:
tot je vriendin straks thuiskomt 'schat ik moet je wat vertellen' :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flghter1982 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 15:47:
wat voor type weapon is nou het beste voor pve? ik ben al mijn gear aan het afstellen op scout rifle maar is dit wel de beste keus?
Auto rifle met shotgun/fusion rifle.

Bungie heeft zelf al gezegd dat scout rifles under powered zijn en dat ze nog een buff gaan krijgen en de auto rifles een nerf, dus wie weet dat je het daarna kan proberen met een scout rifle.
Maps zijn vaak ontzettend klein en geen lang zicht lijnen, in iedergeval niet lang genoeg om een sniper nuttig te maken, daarom shotgun of fusion rifle als special.
Als heavy heb ik de void machine gun van de vanguard, lage fire rate maar dat ding is een beest :D Rocket launcher werkt ook prima, maar ik kan meer kills maken met de machine gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-10 11:49
Ik wil vanavond de Raid doen samen met een maat.
ben lvl 28 op PS4

Zijn er mensen die ervaring hebben met de Raid en mee willen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
zijn er nou mensen aan het hacken? ik zit in pvp en zie mensen soort val teleporten.. zo goed als niet te raken.. net alsof ze ontzetende lagg simuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-10 13:26
Flghter1982 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 18:13:
zijn er nou mensen aan het hacken? ik zit in pvp en zie mensen soort val teleporten.. zo goed als niet te raken.. net alsof ze ontzetende lagg simuleren?
Nee is geen hack,hunter class kan dat als de beste.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Amaze86 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 18:15:
[...]

Nee is geen hack,hunter class kan dat als de beste.
wat ik zie is geen ability. dit is hapering lopen en schieten op iets wat allang ergens anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Kashika als je nog niks gevonden hebt, ik zoek nog 2 man voor een raid, we gaan starten om 2030. Psn staat in mn sig
Pagina: 1 ... 80 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2