als je uiteindelijk in het laatste gebied aankomt Atheon.
krijg je te maken met 3 stage's.
Stage 1 kill the Gate keeper ik denk dat jullie dat stuk al gedaan hebben dat is vrij simpel gewoon op hem schieten je heb nog niks te doen met de Gates alleen wat aanwezige Vex.
als hij dood is dan begint de ellende.
Stage 2 Collect the Relic's en Defend the Conflux.
oke je ziet 2 Gates vanaf de plek waar je binnen komt heb je lnks en rechts een Gate
pak eerst links 3 mensen gaan bij de gate sync plaats staan zodat de linker Gate open gaat.
3 gaan die gate in en verslaan binnen een Gatekeeper en pakken de Relic dan zo snel mogelijk naar buiten, eenmaal terug meteen bij de Gate jezelf en de helpers die mee gingen debuffen(cleansen) van de Void of darkness.
daarna moet de Relic dragen en 1 ander naar de andere gate gaan en 4 blijven er achter van die 4 gaan er 2 de rechter Gate activeren en de 2 anderen verdedigen de Conflux die in het midden word gebouwd die word aangevallen door kamikaze Pretorians.
de 2 die in de gate zijn gegaan moeten daar de 2de Relic zien te bemachtigen de eerste Relic drager kan daar met zijn Relic veel damage doen door op X(Jump) en dan R2 in te drukken een grote Slam op de grond maken ( net als een Titan kan doen) eenmaal de 2de Relic zo snel mogelijk naar buiten
en daar de rest helpen met het verdedigen van de Conflux.
Phase 3 Atheon
oke nu word het lastig en komt teamwerk en concentratie tot zijn uiterste.
dit is hoe wij het deden uiteindelijk.
vrij snel in het begin zal Atheon de 3 spelers die het verst bij hem vandaan staan teleporten naar Links Mars of Rechts Venus.
de Linker Gate is Mars de Rechter Gate is Venus.
oke wat doe je spreekt af welke 3 er getelepoort willen worden die blijven achterin staan daar waar je de ruimte binnen kwam.
1 gaat er links BOVEN OP DE PILAAR staan bij de Sync ring voor de Linker Gate en 2 rechts BOVEN OP DE PILAAR bij de Rechter Sync.
Waarom je krijgt nu te maken met Kamikaze Harpie's als die naast je ontpoffen ben je dood maar op die pilaren raken ze je niet en kan je hun wel uitschakelen.
de 2 die rechts staan kunnen ook de linker zien en vanaf die plek beschieten kill alle Harpie's en zorg dat de Gate waar de Telepoorters uitkomen vrij is.
de 3 die getelepoort worden moeten meteen vertellen waar ze zijn Mars of Venus dit is namelijk random
zodat de thuisblijvers weten waar ze later weer uitkomen.
oke eenmaal binnen bij Mars/Venus de gene die de Relic oppakt zorgt er voor dat de anderen cleansed blijven, en dat ze zo snel mogelijk de Oracles uitschakelen maar ook de snipers en andere Vex die lastig zijn de Pretorians die daar zijn kan je ontwijken uitschakelen van Oracles is belangrijker MAAR let op.
op het moment als de laatste Oracle is uitgeschakeld begint links in het scherm een timer te lopen van rond de 30 sec Time's Vengeance dus zorg er voor dat je vlak bij de uitgang bent als de laatste Oracle is uitgeschakeld.
volgens mij zijn het er 7.
eenmaal buiten ga dan zo snel mogelijk naar het zwevende platform in het midden net voor de ingang van deze ruimte het zit precies tussen die 2 Gate sync plekken.
de 3 spelers die al buiten waren jumpen ook daar heen.
nu moet de Relic Drager L1 ingedrukt houden zodat iedereen in een beschermend schild staat vanwaaruit iedereen op de BOSS kan schieten LET OP GEEN ROCKET LAUNCHERS.dat werkte bij mij teminste niet insta kill me maar Heavy machine gun en Sniper schieten er wel gewoon uit.
in de 30 sec heeft iedereen een Buff en doen je ongeveer 5 x meer damage.
ik deed ruim 9000+ damage met mijn sniper.
oke nu voordat de timer afloopt zeg zo rond de 3 sec gaan de 3 teleporters terug naar achteren en de andere 3 nemen weer hun plekken bij de Sync plekken in en het zelfde word herhaald.
nu is het key om dus niet dood te gaan en het zelfde spelletje te herhalen als je dit zo 4 a 5 keer uithoud.
als je teminste genoeg tijd heb om op de boss te schieten dat is het vrij snel geklaard en ben je klaar

.
houd er rekening mee dat naar 8 minuten de Boss in Rage mode gaat en dan komen er meer dan alleen Harpie's maar ons is het gelukt binnen die tijd.