Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 15:35:
[...]

Zijn reactie is niet richting jou, maar richting het stomme gegeven dat een clan maar 75 leden kan tellen gok ik :)
Beide :+
Ik word stapel gek van het feit dat je zo weinig leden in je clan kan hebben.
Maar ook van het feit dat ongeveer 3 keer op een dag dezelfde vraag voorbij komt :+

Misschien een tipje voor de TS? :)
Zet even alle tweakers gerelateerde clans in de TS ofzo.

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:15

Mauz1978

Console War Veteran

Iemand zin in de daily heroic van level 20? Add me op PS4: mauz_1978 :).

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FreqAmsterdam schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 14:53:
[...]

Leg uit? Als je mist doe je met dat wapen nog steeds 0 schade. ;)
Kogels die misgaan gaan automagisch weer je magazijn in. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tellavist schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 16:26:
[...]

Beide :+
Ik word stapel gek van het feit dat je zo weinig leden in je clan kan hebben.
Maar ook van het feit dat ongeveer 3 keer op een dag dezelfde vraag voorbij komt :+

Misschien een tipje voor de TS? :)
Zet even alle tweakers gerelateerde clans in de TS ofzo.
True, mja snap mass clans sowieso niet. Wij hebben er een om te raiden (geeft achievements). 1 keer genoemd hier gelijk 30 man die wil joinen :P tis beter om een kleine clan te maken/ hebben, anders krijg je gejank als iemand een keer niet mee in jouw (main) raid mag/ kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 16:48:
[...]

True, mja snap mass clans sowieso niet. Wij hebben er een om te raiden (geeft achievements). 1 keer genoemd hier gelijk 30 man die wil joinen :P tis beter om een kleine clan te maken/ hebben, anders krijg je gejank als iemand een keer niet mee in jouw (main) raid mag/ kan :)
Het voordelvan een mass clan is dat je altijd wel een paar teams hebt die willen raiden.
Maarja aan de andere kant. destinylfg.net werkt daar ook prima voor.
Ben op die manier met hele toffe engelse gasten in aanraking gekomen, waar ik met veel lol mee speel :)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff een stap gedaan om 5x een strike te doen zonder dood te gaan. Dacht: fuckit, doe tiger gewoon. Uitkomst: 5 uit 5 gehaald, als je niet roekeloos/ retarded speelt is dat prima mogelijk (normaal ren ik er als een mongol doorheen en ga 5-10 keer dood). Kreeg ook 5 keer 3-4 items/ shards op t einde. Altijd de shader 'bloodpact' (beige/ goudachtig), zal wel een niet dood in strike reward zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tellavist schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 16:53:
[...]

Het voordelvan een mass clan is dat je altijd wel een paar teams hebt die willen raiden.
Maarja aan de andere kant. destinylfg.net werkt daar ook prima voor.
Ben op die manier met hele toffe engelse gasten in aanraking gekomen, waar ik met veel lol mee speel :)
Precies! Beste maatje via lfg gevonden, een italiaan die nu ook in onze 'onofficial tweakers clan' zit. Wel droog, door hem moeten we alles in het engels doen haha. Mja, hilarische gast! Ook wel Mario genoemd hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Ik ben nu een paar dagen in die endgame bezig (Strike Playlist voor vanguard gear en marks/reputation en daily/weekly quest) en heb het gevoel dat het echt extreem traag gaat. Op een middagje krijg ik één item dat iets beter iets. Voor de rest is het grinden voor weer die 3 extra marks. Is eeuwig grinden alles, of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:02
Ik heb een week over gedaan om van level 25 naar level 26, pas gisteren eindelijk 26 geworden. Je moet echt geluk hebben met droppen van items etc.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainalyser1st
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 10:21
Iemand die de weekly of daily nog moet voltooien op lvl 28? Psn(ps4): brainalyser

[ Voor 3% gewijzigd door Brainalyser1st op 04-10-2014 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feindflug
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-02 13:39

Feindflug

>implying

Nog mensen op de Xbox 360 die mee willen doen aan de raid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Laatst online: 22:02
Wie oh wie wilt Weekly Heroic doen?

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

leech1984 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 16:31:
Ik mag de Crucible in voor het laatste deel van mijn Exotic Bounty.

Ik moet 10.000 punten halen, volgens mij 75 punten per kill, assists zijn 25 punten waard. Als ik dood ga, gaat er niets van af volgens mij.
Gisteren gedaan die 10.000 punten. 8 potjes Control en ik had het. Je krijgt namelijk als basis 75 punten per kill, maar er zijn zo veel andere dingen (headshot, in zone, etc) die voor een kill extra punten geven dat je gemiddeld op 200 punten per kill uitkomt. Oftewel 50 kills. Kill/death ratio maakt niets uit.

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 uur na 20 te zijn geworden VOG gecleared :P Veel shards erbij, helaas geen helm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

y0ukn0w schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 22:24:
[...]

Gisteren gedaan die 10.000 punten. 8 potjes Control en ik had het. Je krijgt namelijk als basis 75 punten per kill, maar er zijn zo veel andere dingen (headshot, in zone, etc) die voor een kill extra punten geven dat je gemiddeld op 200 punten per kill uitkomt. Oftewel 50 kills. Kill/death ratio maakt niets uit.
Das voor bad juju? Ik ben nu voor die primary shotgun bezig. Leuke bounties met top rewards!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valcanus1337
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-03-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 22:31:
2 uur na 20 te zijn geworden VOG gecleared :P Veel shards erbij, helaas geen helm.
Weer geen helm dus? Het kan nog steeds. Dinsdag schoenen en een chest en white is als eerste van de clan 30 :p (niet dat het ook maar iets betekend ingame)

PSN ID: White_Anomaly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 22:36:
[...]

Das voor bad juju? Ik ben nu voor die primary shotgun bezig. Leuke bounties met top rewards!
Inderdaad voor Bad Juju. Ik hoop overigens als volgende exotic voor de shotgun te gaan.

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:28

justifire

Shut up and squat !!

Vanavond ook Bad Juju gehaald, laatste keer dat ik PvP aanraak (hopelijk....)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Feindflug schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 19:39:
Nog mensen op de Xbox 360 die mee willen doen aan de raid?
Jaaa we hebben het gehaald *O*

Was wel even lastig, maar als je het door hebt is het gewoon goed gefocussed blijven :) Ik had wel een stuk meer van die jumping platforms verwacht eerlijk gezegd, maar goed. Uiteindelijk hebben we er zo'n 3 uur over gedaan. Niet slecht voor een eerste keer voor de meeste van ons :) We hadden 2 engelse mee die het al paar keer gedaan hadden dus die konden ons mooi vertellen wat er gebeuren moest :P

Ik heb een 2e suros regime gekregen, meteen dismantled en 3 ascendand energy voor gekregen :P
Ook nog raid gloves, net nu ik de sunbreakers gekocht had :P Hopen op een Warlock helm of armor volgende week bij Xur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 23:55:
Vanavond ook Bad Juju gehaald, laatste keer dat ik PvP aanraak (hopelijk....)
Ik ben nog bezig. Hoewel bezig. Ik laat Rumble doorlopen. Afk krijg je 2 marks en wat engrams per 8 minuten.

Pvp is echt brak. Voor vanavond dacht ik dat het ok was als kruising tussen halo en CoD. Maar het is net niks. Zonder voice met je team kun je niks voor elkaar krijgen. Afk gaan en wachten is spannendere gameplay dan zelf spelen wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowSaiyan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01-2024
Dit weekend bewust niks gekocht bij Xur. Had de Sunbreakers al en Red Death leek mij niet bijzonder, ook aangezien ik klaar was met de Bad Juju bounty dit weekend. Doe ik net een strike, dropped er een legendary engram voor primairy weapon. Wat komt er uit rollen? De Red Death :D

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-09 20:45
ShadowSaiyan schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 04:48:
Dit weekend bewust niks gekocht bij Xur. Had de Sunbreakers al en Red Death leek mij niet bijzonder, ook aangezien ik klaar was met de Bad Juju bounty dit weekend. Doe ik net een strike, dropped er een legendary engram voor primairy weapon. Wat komt er uit rollen? De Red Death :D
Wat een mazzel zeg ;)
Wat voor strike deed je dan?

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 00:27:
[...]

Ik ben nog bezig. Hoewel bezig. Ik laat Rumble doorlopen. Afk krijg je 2 marks en wat engrams per 8 minuten.

Pvp is echt brak. Voor vanavond dacht ik dat het ok was als kruising tussen halo en CoD. Maar het is net niks. Zonder voice met je team kun je niks voor elkaar krijgen. Afk gaan en wachten is spannendere gameplay dan zelf spelen wat mij betreft.
Blij dat je geen ps4 hebt, wat een loser!

Ontopic:
Die invective bounty: 25 kda = +1 voor kill EN assist, -1 voor death. Best goed te doen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2014 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:25:
[...]

Blij dat je geen ps4 hebt, wat een loser!
Ik ben idd blij dat ik geen ps4 heb. Kom ik tenminste geen Mouse users tegen. Bij Rumble heeft niemand last van een afk-er. Bij elke gamemode heeft iedereen last van periphial cheaters. Maar goed, zal aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3dd3k
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-07 06:39
Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 11:14:
[...]

Ik ben idd blij dat ik geen ps4 heb. Kom ik tenminste geen Mouse users tegen. Bij Rumble heeft niemand last van een afk-er. Bij elke gamemode heeft iedereen last van periphial cheaters. Maar goed, zal aan mij liggen.
Jij dacht dat er op overige platformen geen xim4 of dergelijke emulatoren gebruikt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valcanus1337
  • Laatst online: 08-03-2021
Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 11:14:
[...]

You salty brah |:( Ik vraag me af wat meer lame is mensen die afk gaan tijdens pvp en of strikes, kom het veels te vaak tegen en of dat iemand met een muis speelt maar wel gewoon actief deelneemt.

PSN ID: White_Anomaly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-10 17:06
Pas begonnen met het spel, gisteren een eerste strike mission gedaan. Hoe lang duurt het wel niet om die eerste spidertank neer te halen.
Nu moet ik ook wel zeggen dat ik vrij slecht ben in shooters op console (niet dat je zo een tank kan missen...), maar ik zie mensen on target blijven al lopend en springend terwijl ik met moeite on target blijf als ik stilsta en vanuit cover schiet. Iemand enige tips om daar beter in te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Timmehhh-
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-09-2024
Als iemand eens een weekly of daily doen wil, voeg me maar toe op PSN (PS4): Timmehhh84 - Hunter level 24

PSN: Timmehhh84

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gerre22 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 11:36:
Pas begonnen met het spel, gisteren een eerste strike mission gedaan. Hoe lang duurt het wel niet om die eerste spidertank neer te halen.
Nu moet ik ook wel zeggen dat ik vrij slecht ben in shooters op console (niet dat je zo een tank kan missen...), maar ik zie mensen on target blijven al lopend en springend terwijl ik met moeite on target blijf als ik stilsta en vanuit cover schiet. Iemand enige tips om daar beter in te worden?
Ik heb het twee weken geprobeerd met controller en uiteindelijk andere maatregelen getroffen haha. Beste tip is: get used, of koop muis/toebo ding voor 100 eccies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
[...]

Enorme droeftoeter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowSaiyan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01-2024
R-utger schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 09:30:
[...]

Wat een mazzel zeg ;)
Wat voor strike deed je dan?
Tiger Strike Playlist, was volgens mij The Devil's Lair

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-10 01:38
Je moet ook op z'n poten schieten, dat doet de meeste damage. Als je lang genoeg daarop schiet, gaat z'n armor kapot en is hij voor ~10 seconden een soort van paralyzed, dan moet je hem precies achter z'n hoofd schieten ( die hangt dan omlaag ). Doe dat met je hele fireteam en hij is binnen no-time down : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-10 17:06
steffeh schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 12:26:
[...]

Je moet ook op z'n poten schieten, dat doet de meeste damage. Als je lang genoeg daarop schiet, gaat z'n armor kapot en is hij voor ~10 seconden een soort van paralyzed, dan moet je hem precies achter z'n hoofd schieten ( die hangt dan omlaag ). Doe dat met je hele fireteam en hij is binnen no-time down : )
Aha, dat van die poten was me wel opgevallen, maar dat van het hoofd wist ik niet. Ik denk dat we daar met het fireteam 30 mins op hebben liggen knallen eer hij neer ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Gaan er vandaag nog mensen VOG doen die nog een plekje vrij hebben voor een 28 hunter? Vroeg in de middag of ergens in de avond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-10 07:18
Wussie schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 12:54:
Gaan er vandaag nog mensen VOG doen die nog een plekje vrij hebben voor een 28 hunter? Vroeg in de middag of ergens in de avond?
Wij vanavond om 8 uur. Waarschijnlijk komen we twee man te kort... Dus speel je op de ps4? Voeg me dag even toe. Sasha1103

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Michaelg schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 12:55:
[...]

Wij vanavond om 8 uur. Waarschijnlijk komen we twee man te kort... Dus speel je op de ps4? Voeg me dag even toe. Sasha1103
Yep, PS4. Doe ik (shaoWussie). Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kagematsuri
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-08-2022
Hallo,
een klein vraagje, vinden jullie het spel ook saai aan het worden, of ligt het aan mij ?

psn vagr-ant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk je dat iemand er last van heeft in een ffa? De enige die er last van heeft is mijn kd. Gemiddeld 15 deaths per potje. Er is geen team dat hierdoor niet wint. Dat zou idd droevig zijn. Wat net wat droeviger is dan afk gaan in een ffa is mensen droeftoeters noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sajuuk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:12
Weet iemand waar Xur dit weekend staat? Ik heb eindelijk een exotic bounty en daarvoor moet ik een item bij Xur halen. Ik kan hem alleen niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:10
Sajuuk schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 13:28:
Weet iemand waar Xur dit weekend staat? Ik heb eindelijk een exotic bounty en daarvoor moet ik een item bij Xur halen. Ik kan hem alleen niet vinden
Xur is al weer weg hij is er tot zaterdag nacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sajuuk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:12
martijn- schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 13:33:
[...]

Daar was ik al bang voor, dan moet ik nog maar een weekje wachten op mijn exotic heavy machine gun :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
We zoeken 3 mensen voor vault of glass op xbox one. We willen zsm starten.

Message Dxtch voor invite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
martijn- schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 13:33:
[...]

Hij staat er tot zondag ochtend 11 uur. (vanmorgen nog om 5 voor elf een helm gekocht)

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feindflug

Feindflug

>implying

Ereaser schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 00:03:
[...]

Jaaa we hebben het gehaald *O*

Was wel even lastig, maar als je het door hebt is het gewoon goed gefocussed blijven :) Ik had wel een stuk meer van die jumping platforms verwacht eerlijk gezegd, maar goed. Uiteindelijk hebben we er zo'n 3 uur over gedaan. Niet slecht voor een eerste keer voor de meeste van ons :) We hadden 2 engelse mee die het al paar keer gedaan hadden dus die konden ons mooi vertellen wat er gebeuren moest :P

Ik heb een 2e suros regime gekregen, meteen dismantled en 3 ascendand energy voor gekregen :P
Ook nog raid gloves, net nu ik de sunbreakers gekocht had :P Hopen op een Warlock helm of armor volgende week bij Xur!
Viel inderdaad mee, blij dat onze Amerikaanse vriend een goed plan had voor de laatste phase.

Heb helaas geen raidgear mogen ontvangen, maar wel Atheon's Epiloque.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 13:23:
[...]

Denk je dat iemand er last van heeft in een ffa? De enige die er last van heeft is mijn kd. Gemiddeld 15 deaths per potje. Er is geen team dat hierdoor niet wint. Dat zou idd droevig zijn. Wat net wat droeviger is dan afk gaan in een ffa is mensen droeftoeters noemen.
Dat lijkt mij wel ja, de overige gasten spelen om te winnen, leuk om die easy kills op een Afk op te pikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sajuuk schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 13:35:
[...]

Daar was ik al bang voor, dan moet ik nog maar een weekje wachten op mijn exotic heavy machine gun :-(
'Super good advice'? Ik had vorige week exact t zelfde :) Heb hem inmiddels, toffe gun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:20
Ik begin nu solo aan de weekly. Wie wil er joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3dd3k
Physx schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 14:33:
Ik begin nu solo aan de weekly. Wie wil er joinen?
Ik wel je wel joinen. Headset nodig? Die van mij gisteren terug gebracht naar MM ivm echo en geluid mic. Kan anders wel een oude set pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:20
t3dd3k schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 15:28:
[...]

Ik wel je wel joinen. Headset nodig? Die van mij gisteren terug gebracht naar MM ivm echo en geluid mic. Kan anders wel een oude set pakken.
Ik heb m al gecomplete :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20:29
bah heb nu een nare missie/bounty..
Voor een exotic hand canon moet ik 500 crusible punten scoren met alleen void wapens..
5 punten per kill en -2 voor elke death.. fusion rifle is gewoon nasty en heavy ammo is amper te bemachtigen.
Dit gaat hoop frusties worden gezien wat erna nog komt..

[ Voor 6% gewijzigd door Qualixo op 05-10-2014 16:30 ]

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Encryla
  • Laatst online: 06-02 15:24
Qualixo schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 16:22:
Voor een exotic hand canon moet ik 500 crusible punten scoren met alleen void wapens..
5 punten per kill en -2 voor elke death.. fusion rifle is gewoon nasty en heavy ammo is amper te bemachtigen.
Shotgun werkt prima hoor :)

PSN: Edgyi-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb net dezelfde bounty gekregen maar heb niks met hand cannons dus deze gaat weer weg.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 18:10
Als iemand zin heeft in een daily of strike voeg mij toe op de xbox one: pascal767 lvl 22 titan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:57

CSB

:D

Zo, net ff me Titan van lv12 naar 25 geknald! Had nog wat Legendary en Epic gear voor hem. :) Die is dus bijna klaar voor de Vault.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenavond, Ik heb een request ingedient voor het joinen van de clan.
Mijn nickname is: Korilia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-10 06:59
iemand voor Queens wrath? xbone: justin2k5

[ Voor 3% gewijzigd door Justin2000 op 05-10-2014 20:09 ]

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:24

The_Worst

Unox

Idem maar dan voor de PS4? Psn: The_Worst_NL

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Probeer Rumble. Ben met dezelfde bounty bezig, eerst geprobeerd in controll, niet te doen... 34/500 in 1 uur... Nu in 1,5 uur rumble met shotgun/heavy machine gun wanneer mogelijk: 430/500. Vooral goed om gewoon te bukken zodra een rood schijfje op je radar komt en naar je toe laten komen. Als je void fusion riffle hebt is het nog beter te doen denk ik.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tresox
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-08 18:51
Iemand voor strikes en weekly's?
add me Wishinnn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sweet vex mythoclast drop in hard mode :D. Ook nog een schip en een legendary helm die ik nog niet had. Perfecte drops. Hard mode lijkt soms wel makkelijker omdat je het met alleen maar hoge levels doet die precies weten hoe het moet. Of ik had kieskeurigen moeten zijn met de normal Raid :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3dd3k
Krijg ik 2 maal een Exotic Gjallarhorn rocketlauncher... en loop nog steeds met een knaken gun als primary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
  • Laatst online: 20:50
Tresox schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 21:08:
Iemand voor strikes en weekly's?
add me Wishinnn
Ik heb later vandaag wel tijd :)

Xbox gamertag: IcratoX

Als iemand anders nog strikes en weekly's wilt doen, graag, voeg me maar toe :)

[ Voor 5% gewijzigd door icratox op 06-10-2014 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Wat ik niet begrijp is dat wanneer je uit een game/strike/quest of wat dan ook gaat, dat je altijd naar dat klote-menu wordt teruggezet.

Waarom kan dat niet gewoon standaard the tower zijn, waarna je van daaruit kan kiezen waar je heen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StevenzeN schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 07:50:
Wat ik niet begrijp is dat wanneer je uit een game/strike/quest of wat dan ook gaat, dat je altijd naar dat klote-menu wordt teruggezet.

Waarom kan dat niet gewoon standaard the tower zijn, waarna je van daaruit kan kiezen waar je heen gaat.
Ben ik gedeeltelijk met je eens, ik zou het vooral prettig vinden bij het starten van de game zodat je meteen wat bounties kan oppakken, na iedere game/strike/quest hoeft voor mij niet aangezien je dan steeds met dat laadscherm zit en niet na iedere quest (oid) wil ik meteen naar The Tower.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Gister avond weer eens verder gegaan met de raid. (vanaf deel 3 defeat templar). Ongelooflijk dat je de ene avond er ruim 2 uur mee bezig bent, en nog geen steek verder komt. En het gisteren na de derde poging (15 minuten later) wel lukt :) Erg fijn.

We hadden iemand bij ons die de weg wist door het doolhof. Dus dat scheelt al wel heel veel. Vervolgens kom je bij het laatste stuk en ondanks dat ik veel youtube/twitch bekeken heb van dat stuk, was het echt enorm zwaar. Juiste tactiek zoeken, juiste man op juiste plek zoeken. Al met al weer bijna 2 uur verder maar gelukkig gehaald.
Nu je eenmaal weet waar je op moet letten, gaat het de tweede keer zoveel sneller.
Atheos daarentegen is weer een ander verhaal :P . Die hebben we (helaas) nog niet gehaald. Zoveel elementen moeten 100% goed lopen. Alle taken moeten goed uitgevoerd worden, anders haal je het gewoon niet. Hoop dat we hem vanavond voor de reset nog even kunnen halen.

Moet zeggen dat hoe lang het soms ook duurt, het wel echt enorm epic is en iedere destiny speler moet die raid gedaan hebben.
Zodra ik de raid helemaal af heb zal ik een uitgebreide tutorial schrijven waar je allemaal op moet letten. Ondanks dat er al veel over geschreven/opgenomen is, miste ik toch wel erg veel in die stukken.

[ Voor 9% gewijzigd door Michaelg op 06-10-2014 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Dat was een goed weekend :Y
Vrijdag was ik nog lvl 6, nu ben ik inmiddels lvl 19 O+

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 08:01:
[...]

Ben ik gedeeltelijk met je eens, ik zou het vooral prettig vinden bij het starten van de game zodat je meteen wat bounties kan oppakken, na iedere game/strike/quest hoeft voor mij niet aangezien je dan steeds met dat laadscherm zit en niet na iedere quest (oid) wil ik meteen naar The Tower.
Dat bedoel ik ook :)

Dat orbit gebeuren is geheel overbodig, en zou gewoon the tower moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-10 19:56
Er moet gewoon een optie komen, want er is wel wat te zeggen voor niet meteen naar de tower te gaan.
Maar gewoon naast go to orbit, go to tower en bij het inloggen ook gewoon de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
[...]

Kijk, dit soort gasten zorgen ervoor dat ik de pvp in Destiny tegenwoordig helemaal links laat liggen! Niets werkt zo demotiverend als zien dat een teammate in een hoekje staat te afk'en. Hopelijk worden er snel maatregelen genomen die dergelijk gedrag ontmoedigen.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:') ja dat is wel erg triest ja.
possimpible zei het ook al, maar het is gewoon gewenning. Ik was een jaar geleden ook zoals jij en kon ook niets raken, zelfs vanuit stil stand maar het is gewoon spelen spelen spelen en nog eens spelen.

[ Voor 92% gewijzigd door DarkElement op 06-10-2014 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:01

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Whoop! Eerste Legendary paarse engram gevonden en het is..... een stel boots voor een Warlock terwijl ik een Titan heb :')

Nu ik level 24 bent begint het wel een stuk leuker te worden moet ik zeggen. Ik ben gene hardcore gamer, maar probeer iedere avond toch wel een 2-tal PvP matches en een 2-tal PvE strikes op Hard te doen :)
Arrahant schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:43:
[...]

Kijk, dit soort gasten zorgen ervoor dat ik de pvp in Destiny tegenwoordig helemaal links laat liggen! Niets werkt zo demotiverend als zien dat een teammate in een hoekje staat te afk'en. Hopelijk worden er snel maatregelen genomen die dergelijk gedrag ontmoedigen.
Een autokick/AFK timer zou toch wel mogelijk moeten zijn lijkt mij. Is bij zoveel online games 'de norm'. Hopelijk zetten ze het erin :)

[ Voor 44% gewijzigd door Notna op 06-10-2014 09:47 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Gisteren de eerste exotic bounty gekregen, ben gegaan voor de super good advice.
Fase 2, buy crap from Xur. Nice, het is net zondag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 13:23:
[...]

Ik vind het wel droevig. Speel dan gewoon niet weet je wel?! Wat als iedereen zo gaat doen? Dan blijft er weinig van de multiplayer over!! 12 man die staan te afk'en voor 2 Crucible marks om de 10 minuten.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Gewoon een timer inbouwen. Een minuut AFK -> kick en geen rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-10 12:54

Jebus4life

BE User

Michaelg schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 08:20:
Gister avond weer eens verder gegaan met de raid. (vanaf deel 3 defeat templar). Ongelooflijk dat je de ene avond er ruim 2 uur mee bezig bent, en nog geen steek verder komt. En het gisteren na de derde poging (15 minuten later) wel lukt :) Erg fijn.

We hadden iemand bij ons die de weg wist door het doolhof. Dus dat scheelt al wel heel veel. Vervolgens kom je bij het laatste stuk en ondanks dat ik veel youtube/twitch bekeken heb van dat stuk, was het echt enorm zwaar. Juiste tactiek zoeken, juiste man op juiste plek zoeken. Al met al weer bijna 2 uur verder maar gelukkig gehaald.
Nu je eenmaal weet waar je op moet letten, gaat het de tweede keer zoveel sneller.
Atheos daarentegen is weer een ander verhaal :P . Die hebben we (helaas) nog niet gehaald. Zoveel elementen moeten 100% goed lopen. Alle taken moeten goed uitgevoerd worden, anders haal je het gewoon niet. Hoop dat we hem vanavond voor de reset nog even kunnen halen.

Moet zeggen dat hoe lang het soms ook duurt, het wel echt enorm epic is en iedere destiny speler moet die raid gedaan hebben.
Zodra ik de raid helemaal af heb zal ik een uitgebreide tutorial schrijven waar je allemaal op moet letten. Ondanks dat er al veel over geschreven/opgenomen is, miste ik toch wel erg veel in die stukken.
Onze groep heeft gisterenavond net Atheon voor het eerst gecleared, maar we hebben het idd ontzettend zwaar gehad...

Alles moet juist lopen en iedereen weet wat hij moet doen (en nog veel belangrijker, iedereen weet wat hij moet doen als er een teammate dood gaat).

Alles samen denk ik dat we er zo'n 4/5 uur (enkel atheon) over gedaan hebben, eerste uur ging goed leek (kregen em paar keer rond de helft van z'n HP) maar omdat het niet wou lukken wat van tactiek gewisseld (wie pakt de relic, wie gaat mee door de gates, ...) maar werd het alleen maar slechter. 2/3 uur van tactiek wisselen en nieuwe dingen proberen later grepen we terug naar de eerste tactiek en kregen we hem 3x achter elkaar onder 20% HP. Vierde poging gij hij neer _o_

Echt brutaal zalig de raid. Van mij mag er snel een nieuwe komen :D

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In december komt er sowieso 1 bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:37
Er zijn een aantal dingen die ik niet begrijp van Destiny.

1. Ik ben momenteel level 23. Levelen gaat nu nog maar langzaam, wat op zich niet erg is, maar wat moet ik doen om betere gear te krijgen? Ik heb verschillende strikes geprobeerd, maar dat levert me niet bijster veel op. Eigenlijk gewoon weinig tot niks. Er droppen veelal dingen die slechter zijn dan wat ik al heb.

2. Ik zie verschillende mensen over de VoG praten. Ik heb 1. geen idee wat het is, en 2, ik weet niet waar ik dat moet zoeken of wat ik er voor moet doen dat ik het uberhaupt mag.

3. Ik begrijp dat op maandag een reset plaats vindt elke week? Want ik zie in de Crucible dat rode lijntje gaan, maar na de reset is dat weer weg. Wil ik die rode lijn volkrijgen in een week dan moet ik wel heel veel spelen en daar heb ik de tijd helemaal niet voor.

4. Ik wil graag die Suros Regime, er vanuit gaande dat dat een primary weapon is en een auto rifle? Wat is de kortste weg naar dat ding? Overigens heb ik met mijn level 23 nog helemaal geen legendary armor. Helemaal niks. Er is 1x iets gedropt maar ik ben Titan en dat was voor een Warlock volgens mij.

Ik heb wel een legendary shotgun (dies rood?) en een legendary machine gun (ook rood) maar verder dus nog niks. Ik heb het gevoel dat mensen hier op level 23 al veel meer legendaries hebben?

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10 10:39
Michaelg schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 08:20:

afgelopen week ook de Raid gedaan en uiteindelijk gehaald :)

ik zal je het laatste stuk uitleggen in spoiler zodat niet iedereen het hoeft te lezen.

spoiler:
als je uiteindelijk in het laatste gebied aankomt Atheon.
krijg je te maken met 3 stage's.

Stage 1 kill the Gate keeper ik denk dat jullie dat stuk al gedaan hebben dat is vrij simpel gewoon op hem schieten je heb nog niks te doen met de Gates alleen wat aanwezige Vex.
als hij dood is dan begint de ellende.

Stage 2 Collect the Relic's en Defend the Conflux.
oke je ziet 2 Gates vanaf de plek waar je binnen komt heb je lnks en rechts een Gate
pak eerst links 3 mensen gaan bij de gate sync plaats staan zodat de linker Gate open gaat.
3 gaan die gate in en verslaan binnen een Gatekeeper en pakken de Relic dan zo snel mogelijk naar buiten, eenmaal terug meteen bij de Gate jezelf en de helpers die mee gingen debuffen(cleansen) van de Void of darkness.
daarna moet de Relic dragen en 1 ander naar de andere gate gaan en 4 blijven er achter van die 4 gaan er 2 de rechter Gate activeren en de 2 anderen verdedigen de Conflux die in het midden word gebouwd die word aangevallen door kamikaze Pretorians.
de 2 die in de gate zijn gegaan moeten daar de 2de Relic zien te bemachtigen de eerste Relic drager kan daar met zijn Relic veel damage doen door op X(Jump) en dan R2 in te drukken een grote Slam op de grond maken ( net als een Titan kan doen) eenmaal de 2de Relic zo snel mogelijk naar buiten
en daar de rest helpen met het verdedigen van de Conflux.

Phase 3 Atheon

oke nu word het lastig en komt teamwerk en concentratie tot zijn uiterste.
dit is hoe wij het deden uiteindelijk.
vrij snel in het begin zal Atheon de 3 spelers die het verst bij hem vandaan staan teleporten naar Links Mars of Rechts Venus.
de Linker Gate is Mars de Rechter Gate is Venus.
oke wat doe je spreekt af welke 3 er getelepoort willen worden die blijven achterin staan daar waar je de ruimte binnen kwam.
1 gaat er links BOVEN OP DE PILAAR staan bij de Sync ring voor de Linker Gate en 2 rechts BOVEN OP DE PILAAR bij de Rechter Sync.
Waarom je krijgt nu te maken met Kamikaze Harpie's als die naast je ontpoffen ben je dood maar op die pilaren raken ze je niet en kan je hun wel uitschakelen.
de 2 die rechts staan kunnen ook de linker zien en vanaf die plek beschieten kill alle Harpie's en zorg dat de Gate waar de Telepoorters uitkomen vrij is.
de 3 die getelepoort worden moeten meteen vertellen waar ze zijn Mars of Venus dit is namelijk random
zodat de thuisblijvers weten waar ze later weer uitkomen.
oke eenmaal binnen bij Mars/Venus de gene die de Relic oppakt zorgt er voor dat de anderen cleansed blijven, en dat ze zo snel mogelijk de Oracles uitschakelen maar ook de snipers en andere Vex die lastig zijn de Pretorians die daar zijn kan je ontwijken uitschakelen van Oracles is belangrijker MAAR let op.
op het moment als de laatste Oracle is uitgeschakeld begint links in het scherm een timer te lopen van rond de 30 sec Time's Vengeance dus zorg er voor dat je vlak bij de uitgang bent als de laatste Oracle is uitgeschakeld.
volgens mij zijn het er 7.
eenmaal buiten ga dan zo snel mogelijk naar het zwevende platform in het midden net voor de ingang van deze ruimte het zit precies tussen die 2 Gate sync plekken.
de 3 spelers die al buiten waren jumpen ook daar heen.
nu moet de Relic Drager L1 ingedrukt houden zodat iedereen in een beschermend schild staat vanwaaruit iedereen op de BOSS kan schieten LET OP GEEN ROCKET LAUNCHERS.dat werkte bij mij teminste niet insta kill me maar Heavy machine gun en Sniper schieten er wel gewoon uit.
in de 30 sec heeft iedereen een Buff en doen je ongeveer 5 x meer damage.
ik deed ruim 9000+ damage met mijn sniper.
oke nu voordat de timer afloopt zeg zo rond de 3 sec gaan de 3 teleporters terug naar achteren en de andere 3 nemen weer hun plekken bij de Sync plekken in en het zelfde word herhaald.
nu is het key om dus niet dood te gaan en het zelfde spelletje te herhalen als je dit zo 4 a 5 keer uithoud.
als je teminste genoeg tijd heb om op de boss te schieten dat is het vrij snel geklaard en ben je klaar :).
houd er rekening mee dat naar 8 minuten de Boss in Rage mode gaat en dan komen er meer dan alleen Harpie's maar ons is het gelukt binnen die tijd.

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackP
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-04-2022
Just_A_User schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:18:

1. Ik ben momenteel level 23. Levelen gaat nu nog maar langzaam, wat op zich niet erg is, maar wat moet ik doen om betere gear te krijgen? Ik heb verschillende strikes geprobeerd, maar dat levert me niet bijster veel op. Eigenlijk gewoon weinig tot niks. Er droppen veelal dingen die slechter zijn dan wat ik al heb.

2. Ik zie verschillende mensen over de VoG praten. Ik heb 1. geen idee wat het is, en 2, ik weet niet waar ik dat moet zoeken of wat ik er voor moet doen dat ik het uberhaupt mag.

3. Ik begrijp dat op maandag een reset plaats vindt elke week? Want ik zie in de Crucible dat rode lijntje gaan, maar na de reset is dat weer weg. Wil ik die rode lijn volkrijgen in een week dan moet ik wel heel veel spelen en daar heb ik de tijd helemaal niet voor.

4. Ik wil graag die Suros Regime, er vanuit gaande dat dat een primary weapon is en een auto rifle? Wat is de kortste weg naar dat ding? Overigens heb ik met mijn level 23 nog helemaal geen legendary armor. Helemaal niks. Er is 1x iets gedropt maar ik ben Titan en dat was voor een Warlock volgens mij.

Ik heb wel een legendary shotgun (dies rood?) en een legendary machine gun (ook rood) maar verder dus nog niks. Ik heb het gevoel dat mensen hier op level 23 al veel meer legendaries hebben?
Vanaf level 24 zal je legendary armor moeten gaan krijgen om te levelen. Ik heb zelf mijn eerste legendary wapen pas op level 26 gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1. Je kan legendary gear kopen bij de Vanguard en je kan nu nog de queens wrath missies doen voor een legendary armor en helmet :) Iedere vrijdag en zaterdag is Xur ook in de tower, dan kan je voor 13 strange coins exotic armor kopen, voor 23 coins een exotic wapen en voor 23 motes of light een exotic engram.
2. VoG = Vault of Glass, de raid op Venus. Deze is pas beschikbaar zodra je level 26 bent.
3. Nee, op dinsdag. Die rode balk is enkel de limiet van 100 marks die je per week kan krijgen, dus het is niet erg als je dat niet haalt (tenzij je de achievement/trophy wilt).
4. Ik had er afgelopen weekend een gevonden bij het verslaan van de laatste baas in de raid, maar het weekend daarvoor was hij te koop bij Xur.

Dat zijn dan waarschijnlijk mensen die een 2e character hebben. Ik heb op mijn Titan een exotic helmet en legendary leg armor en ben maar level 22 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Laatst online: 22-05 07:27
Je kunt het best de random drops negeren en afgaan op de items die je sowiso kunt krijgen. Reputation omhoog halen van de factions die goede items voor jou hebben dmv patrols/strikes en bounties en verder zorgen dat je 13 strange coins en 23 motes hebt om in het weekend uit te geven (deze krijg je automatisch door veel blauwe crap in te leveren die je krijgt door stap 1 te doen).

Mensen die bovenop deze methode veel gear hebben gekregen hebben gewoon geluk. Ik was bijna rank 2 met de faction die ik nodig had toen ik ineens een legendary item kreeg waardoor die hele faction niet meer nodig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
emilestegeman schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:29:
[...]

Vanaf level 24 zal je legendary armor moeten gaan krijgen om te levelen. Ik heb zelf mijn eerste legendary wapen pas op level 26 gekregen :)
Toen de lootcave er nog was kon je echt merken dat je pas vanaf level 24 echt legendary engrams tegen begon te komen, dus je zal vast wel wat gaan vinden als je gewoon strikes blijft doen en gewoon lekker blijft spelen, ook ben je denk ik net een beetje te laat begonnen met je speurtocht want ik geloof dat de Queen missies alweer afgelopen zijn, waar je relatief makkelijk aan legendaries kon komen. (correct me if i'm wrong).

Verder gewoon veel Vanguard Reps proberen te verdienen dan kan je ze bij je vendor in de 'kelder' van de tower kopen vanaf Rank 3 (trapje af onder de Bounty dude)

In patrol kom je soms ook VIP-missies tegen, deze geven 25 rep ipv 10 en je kan public events afstruinen voor ik geloof 50 rep, ook gewoon bounties spelen voor 50 of 100. Het is echt grinden grinden en nog een grinden maar dan kan je wel gewoon t spul kopen in plaats van het tegenkomen en dan maar hopen dat het voor je class is.

Tot slot kan je aan de rechterkant in de tower materials verkopen (50 stuks voor 25 rep dacht ik) en je kan van de Daily mission en weekly strikes de moeilijkheidsgraad aanpassen (Heroic modifier), dan krijg je ook hogere rewards!

Afbeeldingslocatie: http://i2.wp.com/destinynews.net/wp-content/uploads/2014/09/patrol-missions.png?resize=580%2C708

[ Voor 28% gewijzigd door DarkElement op 06-10-2014 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FreakGIB schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:21:
[...]

afgelopen week ook de Raid gedaan en uiteindelijk gehaald :)

ik zal je het laatste stuk uitleggen in spoiler zodat niet iedereen het hoeft te lezen.

[knip]
spoiler:
Wat wij deden nadat de persoon met de relic terug kwam uit de portal gewoon iedereen all out op Atheon, dus niet op dat middelste eilandje. Werkte prima aangezien degene die geteleport moesten worden meteen terug konden en degene die op de pilaren staan hoefden niet te bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Thnx Freak. Heb net ook nog even wat youtube filmpjes gekeken en denk dat ik het nu wel door heb wat de juiste tactiek is.

Dingen die je per dag doet:
-daily missie spelen (level hoger dan standaard, volgens mij is dat 24). Doe het met een vriend of met 2 man extra en je haalt het makkelijk.
-Strike playlist afwerken level 24
-Weekly herioc strike
-public events afwerken
-Patrol grinden en vanguard bountys doen.

Met je vanguard punten rank je. En zodra je rank 2 bent, kun je armor kopen bij je vanguard mannetje. Met de vanguard Marks (die je krijgt uit strikes, public events etc) koop je deze armor. Is relatief eenvoudig om 1 stuk ver week te kopen).

Ook tijdens de strike playlist en de daily krijg je betere gear, en shards (deze zul je later heel hard nodig hebben om je legandarys up te graden.

Daarnaast kun je ook nog voor de afwisseling pvp-en zodat je ook je crucible points en marks verdiend (ik speel dit echter het minste van alles).

Vault of Glass: een raid die beschikbaar is vanaf level 26. Erg tof en zeker de moeite waard om door te levelen.

Iedere dinsdag ochtend om 11 uur vind er een reset plaats. Je marks zijn gecapped op 100 per week (je kunt er dus wel meer in totaal hebben, maar niet meer verdienen dan 100 in een week.
Ook wordt dan de weekly strike gereset en de Raid gereset. De weekly dingen (strike/raid) kun je namelijk maar 1x loot krijgen.

Door de weekly strikes te doen, verdien je strange coins. Deze coins is een betaalmiddel bij de persoon " Xur - agent of nine" . Deze persoon staat iedere vrijdag ochtend vanaf 11 uur tot zondag ochtend 11 uur. Bij hem kun je voor strange coins (13 voor armor en 23 dacht ik voor wapens) een exotic armor of weapon kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
DarkElement schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:39:
[...]

Toen de lootcave er nog was kon je echt merken dat je pas vanaf level 24 echt legendary engrams tegen begon te komen, dus je zal vast wel wat gaan vinden als je gewoon strikes blijft doen en gewoon lekker blijft spelen, ook ben je denk ik net een beetje te laat begonnen met je speurtocht want ik geloof dat de Queen missies alweer afgelopen zijn, waar je relatief makkelijk aan legendaries kon komen. (correct me if i'm wrong).

Verder gewoon veel Vanguard Reps proberen te verdienen dan kan je ze bij je vendor in de 'kelder' van de tower kopen vanaf Rank 3 (trapje af onder de Bounty dude)

In patrol kom je soms ook VIP-missies tegen, deze geven 25 rep ipv 10 en je kan public events afstruinen voor ik geloof 50 rep, ook gewoon bounties spelen voor 50 of 100. Het is echt grinden grinden en nog een grinden maar dan kan je wel gewoon t spul kopen in plaats van het tegenkomen en dan maar hopen dat het voor je class is.

[afbeelding]
Ik ben ondertussen lvl 27, en ik heb maar 1 legendary zien droppen. De rest heb ik gekregen voor het levelen van de cryptarch en 1 bij het nieuwe reward systeem voor daily/weekly. En dan nog de queen missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feindflug

Feindflug

>implying

Ereaser schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:43:
[...]

spoiler:
Wat wij deden nadat de persoon met de relic terug kwam uit de portal gewoon iedereen all out op Atheon, dus niet op dat middelste eilandje. Werkte prima aangezien degene die geteleport moesten worden meteen terug konden en degene die op de pilaren staan hoefden niet te bewegen.
Dit werkt inderdaad prima, zodra Time's Vengeance actief is was het gewoon fire and forget wat overigens erg snel ging toen het portal-team het een beetje onder de knie kreeg.

Dat terzijde, ben jij weer van de partij dit weekend? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb er genoeg zien droppen, maar wel voor de patch, na de tijd niet meer (afgezien van Cryptarch pakketjes, blauwe die paars worden of Queen missies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquidgyBoy
  • Laatst online: 10-08 11:54
heb gisteren 4 legendary en 56 blauwe engrams gevonden. 2 uur farmen... bij nieuwe loot cave...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-06-2022
SquidgyBoy schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 11:01:
heb gisteren 4 legendary en 56 blauwe engrams gevonden. 2 uur farmen... bij nieuwe loot cave...
vond je dat niet heel saai?

Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:37
En waar is die nieuwe lootcave?

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10 10:39
Volgens mij als je bv de Strike in old russia doet daar waar je start als je dan een stukje doorloopt kan je op een gegeven moment ook naar rechts daar zit een kamer
in het verlengde van die ingang daar waar je zo'n oog ziet daar heb je een verhoging met een hek vanaf daar staan ze meestal te schieten op die kamer
je moet dan wel eerst zorgen dat de meeste enemy's dood zijn omdat je niet weet welke er uit die kamer spawnden

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:48

M0nkeymen

Monkeystyle!

Ik ben ook level 23 en heb ook nog geen enkele legendary, ik ben ook een beetje zoekende wat ik eigenlijk precies moet doen, doe nu vooral crucible omdat je die marks nodig hebt daarna ga ik bounties doen omdat ik reputation nodig heb. Via raids zou dat makkelijker gaan.

Wat ik ook jammer vind is dat ze geen matchmaking hebben voor raids. je bent nu verplicht om een fireteam te hebben. Al met al vind ik de manier waarop je contact legt met mede spelers niet goed uitgewerkt.

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Feindflug schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:48:
[...]

Dit werkt inderdaad prima, zodra Time's Vengeance actief is was het gewoon fire and forget wat overigens erg snel ging toen het portal-team het een beetje onder de knie kreeg.

Dat terzijde, ben jij weer van de partij dit weekend? :*)
Uiteraard! :)
Gister nog een keer geprobeerd samen met YXL, omdat we een kist vergeten waren.
Samen met een vriend van hem en 3 andere. 1tje disconnecte bij de templar en kwam niet terug en YXL en z'n vriend konden de andere 2 niet horen en andersom ook niet. Een van die 2 had trouwens veel achtergrond geluid wat het ook niet echt makkelijk maakt.

Toen zijn we maar gestopt, want het was zo echt niet te doen :/ Wel even met de relic rond gelopen, dus weet nu hoe dat werkt, ben er alleen nog geen pro in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feindflug

Feindflug

>implying

Ereaser schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 11:15:
[...]

Uiteraard! :)
Gister nog een keer geprobeerd samen met YXL, omdat we een kist vergeten waren.
Samen met een vriend van hem en 3 andere. 1tje disconnecte bij de templar en kwam niet terug en YXL en z'n vriend konden de andere 2 niet horen en andersom ook niet. Een van die 2 had trouwens veel achtergrond geluid wat het ook niet echt makkelijk maakt.

Toen zijn we maar gestopt, want het was zo echt niet te doen :/ Wel even met de relic rond gelopen, dus weet nu hoe dat werkt, ben er alleen nog geen pro in :P
Hoorde het, kreeg gisteren nog een uitnodiging van YXL om te helpen, begreep inderdaad dat
niet iedereen wist wat hij/zij moest doen.

Heb overigens in een roes samen met Belial vijf uur nadat wij de raid hadden voltooid nog eens gedaan.
Dit keer met een team van mensen die wisten waar zij mee bezig waren, ging erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik word er ondertussen echt een beetje gestoord van, de laatste 10 public events die ik heb gespeeld kreeg IEDEREEN een Ascendant item behalve ik. Iemand enig idee hoe dit kan, sinds de patch is het dramatisch geworden met de wat zeldzamere stuff.

Doe ik iets fout ofzo. En hoe laat word de server dagelijks gereset? Want ik heb om 10 uur mijn eerste public event gedaan maar geen postmaster pakketje gehad?

[ Voor 25% gewijzigd door DarkElement op 06-10-2014 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:36
DarkElement schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 11:35:
Ik word er ondertussen echt een beetje gestoord van, de laatste 10 public events die ik heb gespeeld kreeg IEDEREEN een Ascendant item behalve ik. Iemand enig idee hoe dit kan, sinds de patch is het dramatisch geworden met de wat zeldzamere stuff.

Doe ik iets fout ofzo.
Ascendant ruilen tegen de andere shard?? ik krijg continu alleen deze gare Ascendant shard maar heb de andere nodig om mijn exotic shotgun up te graden, heb atm nu 24 Ascendant shards :/

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ook Energy nodig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Laatst online: 22-05 07:27
Materials van events merk ik geen verandering in, kreeg er misschien 1 per 3 dagen en dat lijkt nu niet meer of minder te zijn.

Ik merk vooral dat de cryptarch packages die je krijgt als je level up gaat nauwelijks meer legendaries erin hebben zitten (en ik ben level 39 met de gast)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquidgyBoy
  • Laatst online: 10-08 11:54
hier is de nieuwe lootcave

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja en hij werkt prima, geregeld Engrams, al zijn ze vaak blauw of paars. groen

[ Voor 8% gewijzigd door DarkElement op 06-10-2014 11:40 ]

Pagina: 1 ... 79 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2