Ik wil em morgenmiddag proberen.Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:11:
Iemand die vnaaf weekly/nightfall op 28 wil doen?
Ben lvl 27. Momenteel een fireteam van twee op PS4. Andere geinteresseerden?
Ik wil em morgenmiddag proberen.Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:11:
Iemand die vnaaf weekly/nightfall op 28 wil doen?
Verwijderd
Zijn daar 6 man voor? Liever niet met nieuwe luiValcanus1337 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:12:
[...]
Hoelaat ga je trapgat? Dacht dat we de raid op hardmode zouden doen?
Ik heb de raid vandeweek binnen twee uur gedaan met een groepje. Weet niet zeker of jij daar bij zat?Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:17:
[...]
Zijn daar 6 man voor? Liever niet met nieuwe lui
Ik heb onze clanchat nog niet gekeken, hebben we er geen 6 dan kunnen we net zo goed die weekly of nightfall doen samen. Ik heb gisteren al mijn 21 shards in raid gear gauntlets gegooid dus die handel farmen zou ook geen verkeerde optie zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:17:
[...]
Zijn daar 6 man voor? Liever niet met nieuwe lui
PSN ID: White_Anomaly
Beetje lasting in te schatten, we deden het inderdaad in minder als 2 uur. Maar je naam komt mij niet bekend voor.Kashika schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:18:
[...]
Ik heb de raid vandeweek binnen twee uur gedaan met een groepje. Weet niet zeker of jij daar bij zat?
Ik zat met een Duitser die in gebrekkig Engels ons alles aan het uitleggen wasValcanus1337 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:20:
[...]
Beetje lasting in te schatten, we deden het inderdaad in minder als 2 uur. Maar je naam komt mij niet bekend voor.
Je kan ammo packs kopen bij een vendor in de tower. Naast de cryptarch links in de hoek. Die kan je in combat gebruiken.gise schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:25:
Ik ben die weekly chalenge in m'n eentje aan het doen, ben nu bij die eindbaas maar beetje short on ammo, hoe kom ik daar aan ammo? die dingen droppen bijna niks
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Je kunt 30 seconden wachten, dan wordt je primary ammo bijgevuld.. EDIT: in Nightfall niet? Als je het daarmee kan redden.. Of misschien kan iemand je joinengise schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:29:
oke, dat is wel balen,.. kan ik 'm nu helaas niet halen
[ Voor 4% gewijzigd door Fruitschaal op 03-10-2014 15:33 ]
PSN: Fruitschaaltje
[ Voor 22% gewijzigd door SqueakyClean op 03-10-2014 15:34 ]
[ Voor 46% gewijzigd door gise op 03-10-2014 15:45 ]
Klaar voor de raid?Fruitschaal schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:33:
[...]
Je kunt 30 seconden wachten, dan wordt je primary ammo bijgevuld.. EDIT: in Nightfall niet? Als je het daarmee kan redden.. Of misschien kan iemand je joinen
Hah! Nee.. Gisteren kwam ik de Nightfall nauwelijks door ( en moest helaas stoppen) .. Dus nee, nog niet klaar ervoor.. Deze week weinig Destiny-tijd gehad..
PSN: Fruitschaaltje
Neeee je had iemand moeten laten joinen mangise schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:37:
ik probeer het nu even met m'n granaten haha
edit: gaat niet werken, granaten duren te lang.. dan maar abort mission
dat is toch in die grote 4 kante kamer waar die gast met die minigun (ik noem hem painless) op je staat leeg te schieten wat is dan links achterin is dat aan de overkant links vanwaar je binnen komt ?RRCreations schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:16:
Voor de mensen, nightfall is super makkelijk. Alleen goed schuilen linksachterin de map. Alle waves doen en dan ben je zo klaar.
@DarkElement, weekly op hoogste level
PSN: FreakGIB
Nee, volgens mij als je binnen komt dan aan de rechterkant doorlopen tot het einde, daar moet je aan de zijkant naar beneden vallen tussen een aantal boxen. Dan kan je daar lekker zitten en knallen op de baas en easy winFreakGIB schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:52:
[...]
dat is toch in die grote 4 kante kamer waar die gast met die minigun (ik noem hem painless) op je staat leeg te schieten wat is dan links achterin is dat aan de overkant links vanwaar je binnen komt ?
Ik ben een lvl 27 Warlock op de Xbox One en heb ook wel interesse!
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
kijk dat is wat lekker zitten en schietenjesse111 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:55:
[...]
Nee, volgens mij als je binnen komt dan aan de rechterkant doorlopen tot het einde, daar moet je aan de zijkant naar beneden vallen tussen een aantal boxen. Dan kan je daar lekker zitten en knallen op de baas en easy win
PSN: FreakGIB
Volgens mij kan ie slechter tegen arc, maar ik weet het nog zo net nietFreakGIB schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 16:15:
[...]
kijk dat is wat lekker zitten en schieten![]()
straks even proberen.
waar kan die slechter tegen arc of void ik heb beide snipers.
PSN: Leech1984
PSN ID = steppa87
Het lijkt mij vanaf het moment dat je er mee begintsteppa87 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 16:32:
Is het niet zo dat je min. k/d ratio moet hebben van 1?
Gaat die dan in op het moment dat je dr mee begint of van alle gedane spelletjes? (Hoop het eerste)
Ik heb dezelfde bounty nog te doenleech1984 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 16:31:
Ik mag de Crucible in voor het laatste deel van mijn Exotic Bounty.
Ik moet 10.000 punten halen, volgens mij 75 punten per kill, assists zijn 25 punten waard. Als ik dood ga, gaat er niets van af volgens mij.
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2014 16:38 ]
Verander gewoon de DNS, is maar 2 dingen instellen. Anders even boos met UPC bellen (want ik denk dat je hun als ISP hebt)Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 16:36:
"DESTINY fout melding: het gebruik van door de gebruiker gegenereerde media is niet toegestaan voor je account blabla"
Mensen die dit gisteren ook hadden en vandaag weer kunnen spelen zonder dat ze hoefde te klote met DNS? Wil toch wel weer los gaan in Destiny vanavond. ^^
Goed teken dat na de eerste weken de game me nog steeds trekt.
Ik durf het niet te zeggen. Ik zal het eens een potje bijhouden.steppa87 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 16:32:
Is het niet zo dat je min. k/d ratio moet hebben van 1?
Gaat die dan in op het moment dat je dr mee begint of van alle gedane spelletjes? (Hoop het eerste)
Random disconnects? Ik had ze voorheen ook, maar dat kwam door mn wifi, nu heb ik ff snel een kabel aangelegdFeindflug schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 16:45:
Nu we op het topic van verbinding zitten, is er inmiddels al een oplossing voor de random disconnects?
Ik blijf ze vooral krijgen in de social areas, en stoort enorm.
Moet je denk ik selecteren in je inventory en dan het pijltje naar onderen.Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 17:03:
Ik heb net de sparrow upgrade gekocht bij xur voor 23 coins alleen ik krijg niks?
Het betreft een upgrade die 1 malig te gebruiken is.Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 17:03:
Ik heb net de sparrow upgrade gekocht bij xur voor 23 coins alleen ik krijg niks?
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Verwijderd
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2014 17:28 ]
Verwijderd
Crucible gedeelte weer gehaald! Godzijdank geen gemiddelde k/d, maar gewoon kills maken.leech1984 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 16:45:
[...]
Ik durf het niet te zeggen. Ik zal het eens een potje bijhouden.
En begint uiteraard op het moment dat de bounty meldt dat je de Crucible in mag.
[ Voor 12% gewijzigd door The_Worst op 03-10-2014 20:03 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Je weet dat je maar max. 100 Vanguard marks per week kan halenThe_Worst schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 20:02:
Nu nog ff proberen om in een uurtje van level 25 naar 27 te komen. Moet nog 11 spirit bloom verzamelen voor een chest upgrade en dan nog 225 Vanguard punten halen zodat ik extra armor kan kopen. Moet mogelijk zijn.
Alleen jammer dat de spirit bloom zo weinig te vinden is.
Ik bedoel dus ook de punten waarmee je levelt, niet waarmee je betaald.LTVDKTW schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 20:40:
[...]
Je weet dat je maar max. 100 Vanguard marks per week kan halen
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Ja wij zijn met 2 man. Willen nu zo Raid doen. Voeg me maar toe XecuterNL. Nog meer mensen die mee willen doen?Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 20:43:
Iemand interesse om de vault of glass te doen? Lvl 27 hunter met suros
Ishtar commons (chest run) doenLTVDKTW schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 20:40:
[...]
Je weet dat je maar max. 100 Vanguard marks per week kan halen
[ Voor 12% gewijzigd door DarkElement op 03-10-2014 21:03 ]
is dat voor Bad Juju? ben er ook mee bezig, eerste potjes gingen redelijk. daarna kwam ik telkens met een stel prutsers terecht. Control (capture the flag) vind ik zelf het leukst om te spelen, totdat ik met gasten moet spelen die alleen maar gaan lopen campen/snipenleech1984 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 16:31:
Ik mag de Crucible in voor het laatste deel van mijn Exotic Bounty.
Ik moet 10.000 punten halen, volgens mij 75 punten per kill, assists zijn 25 punten waard. Als ik dood ga, gaat er niets van af volgens mij.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
jesse111 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:55:
[...]
Nee, volgens mij als je binnen komt dan aan de rechterkant doorlopen tot het einde, daar moet je aan de zijkant naar beneden vallen tussen een aantal boxen. Dan kan je daar lekker zitten en knallen op de baas en easy win
Psn erikj
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Als je de kamer binnen loopt, dan kan je helemaal naar achter lopen. Als je boven op het platform staat moet je naar het einde lopen tot je naar beneden kan lopen. Daar aan de rechter kant kan je achter een paar kisten staan. Daar kan die boss je niet aanvallen en de andere monsters ook zowat niet.e2thaj schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 21:52:
Kan je ff goed uitleggen wel zo makkelijk 😉
[...]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2014 01:16 ]
Blij dat ik voor m'n Super Good Advice niet zoveel moeite hoefde te doenTerryb47 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 21:06:
[...]
is dat voor Bad Juju? ben er ook mee bezig, eerste potjes gingen redelijk. daarna kwam ik telkens met een stel prutsers terecht. Control (capture the flag) vind ik zelf het leukst om te spelen, totdat ik met gasten moet spelen die alleen maar gaan lopen campen/snipengewoon niet meehelpen heh? of bij de vlag gaan campen met shotguns, luie apen....
Verwijderd
Nice1! Als je met t zelfde team (weer) gaat kun je hem de 2e keer makkelijk binnen 2 uurtjes doen :)!Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 01:15:
Raid is gecleard. Goed gemaakt wat mij betreft. Zeker aan het einde is echt goed teamwork vereist. We hebben er een uur of 5 over gedaan vanavond. Tijd zat hem vooral in snappen hoe het zat en rollen goed krijgen (en verdwalen en te pletter springen voor mij dan). Toen we bij het laatste stuk het in de smiezen hadden was het goed te doen. Dank voor het organiseren Tayijn en dank voor een mooie avond allen.
Ik ga nu rollen in mijn stapel energy.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Verwijderd
Yup, was blij met de helm van Xur voor mijn verse titan alt. Van 17 naar 25 in een avondje. Die paar low level strikes waren idd drama. Heb er een paar gequit ivm afkers.Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 09:27:
Pfft, die low lvl strikes zijn echt een drama, begrijp nu waarom veel mensen rond lvl 20-22 blijven hangen. Wat een noobs lol. Nog 1,5 lvl en dan tot nooit meer ziens
Verwijderd
Precies, waarom de fck afken die gatelords? Als lvl 18 een lvl 20 strike moeten soloen is fcking gate.Styreta schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 09:33:
[...]
Yup, was blij met de helm van Xur voor mijn verse titan alt. Van 17 naar 25 in een avondje. Die paar low level strikes waren idd drama. Heb er een paar gequit ivm afkers.
Uh...... wat?Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 09:43:
[...]
Precies, waarom de fck afken die gatelords? Als lvl 18 een lvl 20 strike moeten soloen is fcking gate.
Lol, ik probeer er ook iets van te maken, maar het lukt niet echt. Graag even ondertiteling haha.
Jawel, maar ik snap niets van wat je zegtVerwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 10:20:
[...]
Je ghost ooit gatelord horen uitspreken ingame?
Verwijderd
Gate = gay, lol lekker cryptisch!Walance schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 11:02:
[...]
Jawel, maar ik snap niets van wat je zegt
Verwijderd
Ik het managen van "vriendin/destiny" nu al lastig. laat staan met nog 2 altsVerwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 11:33:
[afbeelding]
Tweede titan is 20. Wel irritant dat je items moet kopen zodat je alles kunt unequippen om in je vault te gooien. Volgende week ff een derde maken
3x vog per week = nice I guess, meer hier die t doen?
Een handtekening?!
Verwijderd
Om 2u naar bed gaan ipv 11 uur werkt voor mijtellavist schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 11:36:
[...]
Ik het managen van "vriendin/destiny" nu al lastig. laat staan met nog 2 alts
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Feihcretsam op 04-10-2014 12:02 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2014 13:19 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Michaelg op 04-10-2014 13:29 ]
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Verwijderd
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
Verwijderd
Verwijderd
Niet zo irritant als gedwongen crucible moeten spelen. Ik ga het vanavond maar doen. En dan raak ik bad juju waarschijnlijk niet eens aan.Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 13:59:
Bah die exotic quest voor die heavy gun is wel ultiem lame. Kost alleen maar glimmer man, 500 kills met heavy..
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2014 14:28 ]
PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394
zit vol ffs...ShadowSaiyan schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 14:41:
Ik heb een tijd geleden een request verstuurd om in de PS4 clan te komen, maar deze is nog steeds niet geaccepteerd. Zou iemand dat even willen doen?
Een handtekening?!
Leg uit? Als je mist doe je met dat wapen nog steeds 0 schade.
[ Voor 30% gewijzigd door Buizerd__NL op 04-10-2014 15:11 ]
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Oh sorry hoor. Word ook zo lekker duidelijk aangegeven...
Verwijderd
Zijn reactie is niet richting jou, maar richting het stomme gegeven dat een clan maar 75 leden kan tellen gok ikShadowSaiyan schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 15:21:
[...]
Oh sorry hoor. Word ook zo lekker duidelijk aangegeven...
Ik join Landgenoten dan wel
Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 15:11:
What the fuck, lever mn exotic in, kan ik een nieuwe kiezen 10 min later. Nice!
Psn erikj
Oh ok, zo kwam het wel over, lol. Maar goed, het zuigt idd dat er maar zo weinig in kan. Ik ben best wel actief met Destiny en had er graag bij gewild ivm raiden/strikes. Ach ja, dan maar Landgenoten versterkenVerwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 15:35:
[...]
Zijn reactie is niet richting jou, maar richting het stomme gegeven dat een clan maar 75 leden kan tellen gok ik
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq