Ps4: trapgat
Haha hier dus ook Borderlands 1 en 2 ervaringVersteegrob schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:10:
Gisteren het spel voor het eerst gespeeld met een vriend, super super vet! Hele mooie beelden en het geluid is indrukwekkend. Wil kiezen voor Warlock, slim? Verder nog tips voor een beginnende speler? Heb heel veel Borderlands 2 gespeeld dus weet wel een beetje hoe het spel werkt.
PSN: Bellerophon-
Ik denk er net zo over.FidoDido schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:09:
weer allemaal helmen wtf, daar heb ik dus niks aanen die extoic engram is wederom een helm. Ik spaar mijn muntjes dit keer
pulse rifle hoef ik niet te hebben.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
miljaar, dat is nu al 2 weken op rij dat ik geen genoeg coins heb om wat te kopen.
deze week al 7 coins verdiend... moet er nog 7
deze week al 7 coins verdiend... moet er nog 7
PSN - ps4 : sir_kowlier
Toch maar http://www.destinydb.com/...phage-symbiote#1.zzU0Eg58 die kopen dalijk als ik thuis ben.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Ik heb die Titan-hel van Saint-14 nodig.. MUST EARN COINS
PSN: Fruitschaaltje
niks van nodig, heb alles al op mijn main guardian.
ik heb liever dat je ook shards kan kopen ipv alleen wapens/armor etc, ik wordt beetje moe van het grinden

nothing stops this train
moet eerlijk zeggen dat dit niet zo slim is van Bungie, in de derde week al in herhaling vallen qua wapens.
als ze de hogere lvls bezig willen houden moet er wat nieuws komen lijkt mij
als ze de hogere lvls bezig willen houden moet er wat nieuws komen lijkt mij
Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip
maak er dan van: Win elk uur gratis Strange Coins!gise schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:24:
Xur stelt mij ook telûr, ik heb namelijk maar 2 strange coins haha
mah, Xur verkoopt gewoon random uit de exotic pool en voor de titan zijn er maar 5 stukken exotic gear geloof ik. Ik heb drie stukken 1 gekocht andere gewoon uit legendary engrams van voor de patch. Je begint te merken dat de bovenkant van deze game toch wel smal is.
PSN ID: White_Anomaly
hoe geraak je eigenlijk vlot aan strange coins?
heb de weekly al gedaan (op 26 weliswaar) maar de cryptarch weigert al 2 weken om mij coins te geven
heb de weekly al gedaan (op 26 weliswaar) maar de cryptarch weigert al 2 weken om mij coins te geven

dit was bij borderlands totaal niet het geval, zoveel verschillende itemsValcanus1337 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:26:
mah, Xur verkoopt gewoon random uit de exotic pool en voor de titan zijn er maar 5 stukken exotic gear geloof ik. Ik heb drie stukken 1 gekocht andere gewoon uit legendary engrams van voor de patch. Je begint te merken dat de bovenkant van deze game toch wel smal is.
Borderlands is ook een spel wat meer diepgang biedt natuurlijk. Het verdien model van Desitny draait om het verkopen van happen content als DLC.Raw Kip schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:30:
[...]
dit was bij borderlands totaal niet het geval, zoveel verschillende items
- doe minimaal 1x per dag public event (per guardian)kowlier schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:27:
hoe geraak je eigenlijk vlot aan strange coins?
- als je wacht op public event, ga tussendoor chests farmen, daar zit ook af en toe coins in
- crucible
- geluk hebben
nothing stops this train
Week 1 all over again?
Toch maar die sunbreakers halen
Toch maar die sunbreakers halen
ik doe reeds al die dingenKol Nedra schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:33:
[...]
- doe minimaal 1x per dag public event (per guardian)
- als je wacht op public event, ga tussendoor chests farmen, daar zit ook af en toe coins in
- crucible
- geluk hebben
maar cryptarch is mij al weken net meer gunstig gezind. 1 legendary gehaald (mij 3e sinds launch...) en 5 strange coins in 3 weken

Win elk ûr coins vûr XûrConvoy schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:25:
[...]
maak er dan van: Win elk uur gratis Strange Coins!![]()
![]()
edit: of die gozer moet gewoon even bitcoins accepteren
[ Voor 12% gewijzigd door gise op 03-10-2014 11:45 ]
Dan doe je dus niet al die dingen, punt 4 sla je namelijk over.kowlier schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:38:
[...]
ik doe reeds al die dingenheb wel maar 1 character.
maar cryptarch is mij al weken net meer gunstig gezind. 1 legendary gehaald (mij 3e sinds launch...) en 5 strange coins in 3 wekenkwa drops in chests ook gene vetten. van elks al honder maths gefarmed, maar niets van coins of deftige engrams
Strange coins krijg je door weekly heroics te doen. Krijg je er 3,6 of 9 van. Afhankelijk op welk level je hem speelt. Dus 5 coins in 3 weken....dan doe je iets niet goed
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Is vanaf level 22. Maar met 2 andere die iets sterker zijn moet dat goed te doen zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Michaelg op 03-10-2014 11:47 ]
Verwijderd
Ga wss de pulse rifle halen, maar is ergens ook een lijst met beste kun per type? zoals beste assault, beste scout etc..
1 - Haal je vriendjes/vriendinnetjes die je door de missie dragengise schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:46:
Kan ik een weekly halen met level 20?
2 - Skip veel van de fights door erlangs te blazen met een Sparrow.
3 - Bij bossfight ga je linksachterin de arena de ramp op, en laat jezelf
door de gleuf tussen de muur en de ramp vallen.
4 - Cheese de boss.
5 - ?????????????
6 - PROFIT!!!!
Verwijderd
Beste is vrij subjectief. Ligt ook aan waarvoor te gebruiken etc. En door de schade in 3 kleuren zijn veel wapens op verschillende momenten beter of slechter.
Die gleuf gaat goed.. Maar.. Op een begeven moment gaat het voor de helling staan ( naast die gleuf). Als hij te dicht bij komt, doet hij die grond aanval ( die als je te dicht bij komt).. Kans dat je dan dood gaat is eigenlijk nog steeds groot.. Dus dit is niet helemaal waterdicht..Feindflug schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:52:
[...]
1 - Haal je vriendjes/vriendinnetjes die je door de missie dragen
2 - Skip veel van de fights door erlangs te blazen met een Sparrow.
3 - Bij bossfight ga je linksachterin de arena de ramp op, en laat jezelf
door de gleuf tussen de muur en de ramp vallen.
4 - Cheese de boss.
5 - ?????????????
6 - PROFIT!!!!
die uit de weekly zaten daar niet bijMichaelg schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:45:
Strange coins krijg je door weekly heroics te doen. Krijg je er 3,6 of 9 van. Afhankelijk op welk level je hem speelt. Dus 5 coins in 3 weken....dan doe je iets niet goed
Verwijderd
De Nightfall is makkelijker dan de lv. 28 heroic weeklykowlier schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:57:
[...]
die uit de weekly zaten daar niet bijen met mijn vaste groep kan ik maar de lvl 26 doen (en de nightfall is out of the question bleek gisteren
)
zonder arc damage niet echt

Verwijderd
Mwah valt wel mee, hebben hem eergisteren met 2 lv. 27 gedaan. ligt er maar net aan hoe goed je communiceert^^ En altijd save spelen en niet gaan rushen haha. Speel je Xone of ps4? als je Xone speelt kunnen we misschien wel helpen.
Verwijderd
DESTINY fout melding: het gebruik van door de gebruiker gegenereerde media is niet toegestaan voor je account.
Mensen nog meer deze foutmelding? Heb het sinds gisteravond. En vanochtend weer even geprobeerd nog steeds niet.
Heb overigens UPC. Is er iemand die dit ook heeft/had en een oplossing ervoor heeft.??
Mensen nog meer deze foutmelding? Heb het sinds gisteravond. En vanochtend weer even geprobeerd nog steeds niet.
Heb overigens UPC. Is er iemand die dit ook heeft/had en een oplossing ervoor heeft.??
Ook al behandeld in het destiny topic. Stel je PS4 in met DNS servers van google:Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:07:
DESTINY fout melding: het gebruik van door de gebruiker gegenereerde media is niet toegestaan voor je account.
8.8.8.8
8.8.4.4
jullie mogen mij ook toevoegen, Xbone: raw kipVerwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:12:
[...]
Zonde helpt echt veel als je wel een mic hebt. Maar add me op xbox! TOTD x Ducky
er zit toch een standaard mic bij als je de console koopt?
nothing stops this train
Euhhh, dat zou heel goed kunnen inderdaad, die zit dan in de doos in de berging, samen met de kinektKol Nedra schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:13:
[...]
er zit toch een standaard mic bij als je de console koopt?
Berging in en aansluiten die mic! Destiny zonder mic is voor mij een no-go. Helemaal de raids!gise schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:15:
[...]
Euhhh, dat zou heel goed kunnen inderdaad, die zit dan in de doos in de berging, samen met de kinekt
Verwijderd
Zeker waar! Werkt 10 keer lekkerder als er een goede communicatie is.Convoy schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:16:
[...]
Berging in en aansluiten die mic! Destiny zonder mic is voor mij een no-go. Helemaal de raids!
O, jij hoeft dus niet eerst je broek uit te trekken om in te loggen.gise schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:15:
[...]
Euhhh, dat zou heel goed kunnen inderdaad, die zit dan in de doos in de berging, samen met de kinekt
Dan heb je nog nooit de raid gefinisht, of een nightfall gedaan, en dan finish je de raid, en doe ik de nightfall2 keer achter elkaar op een avond... Zodra je weet hoe het moet is het best easy
De cheese spot (onder de ramp en achter de trap aan de andere kant) is echt gewoon goed te doen. Alleen soms issues met ammo
De cheese spot (onder de ramp en achter de trap aan de andere kant) is echt gewoon goed te doen. Alleen soms issues met ammo
PS4 PSN: Dazzler2120
Verwijderd
Haha ken de spot, perfect voor de lage levels onder ons die ook de nightfall willen doenDazzler2120 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:24:
Dan heb je nog nooit de raid gefinisht, of een nightfall gedaan, en dan finish je de raid, en doe ik de nightfall2 keer achter elkaar op een avond... Zodra je weet hoe het moet is het best easy
Moet nog steeds nightfall en de weekly doen iemand zaterdagavond tijd. Ben zelf 29,5 dus moet niet al te lastig zijn, maar heb twee andere mensen nodig. (bliksemafleiders
)
[ Voor 8% gewijzigd door Valcanus1337 op 03-10-2014 12:30 ]
Zeker! Een arc damage sniper is wel ideaal als de boss gaat roamen, ik had alleen een Arc Damage Fusion Rifle.Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:25:
[...]
Haha ken de spot, perfect voor de lage levels onder ons die ook de nightfall willen doen
Deed nog steeds dikke damage, dus was makkelijke 12 strange coins!
Bij Xur was niet veel, heb al exotic helm en de suros regime.
Daarom gokte ik maar weer eens op de exotic engram, wil toch een warlock lvlen naar 20.
Dus 66% kans op wat nuttigs.
Krijg ik de 'an insurmountable skullfort' helm voor de titan
Heb nog nooit iemand er mee gezien dus opzich wel blij mee, weet alleen niet of ik hem ga gebruiken
Deze is het:
http://destiny.wiki.fextr...+Insurmountable+Skullfort
Daarom gokte ik maar weer eens op de exotic engram, wil toch een warlock lvlen naar 20.
Krijg ik de 'an insurmountable skullfort' helm voor de titan
Heb nog nooit iemand er mee gezien dus opzich wel blij mee, weet alleen niet of ik hem ga gebruiken
Deze is het:
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Ik had die defender helmet dat nu te koop was, vorige week uit engram gekregen.R-utger schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:40:
Krijg ik de 'an insurmountable skullfort' helm voor de titan![]()
Heb nog nooit iemand er mee gezien dus opzich wel blij mee, weet alleen niet of ik hem ga gebruiken![]()
Deze is het:
Ik dacht chill ben ik lekker uniek, is die nu echt te koop
Die helmet is wel nice!
Die kreeg ik er vorige week uit, inmiddels zit mijn Titan op level 19R-utger schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:40:
Krijg ik de 'an insurmountable skullfort' helm voor de titan![]()
Heb nog nooit iemand er mee gezien dus opzich wel blij mee, weet alleen niet of ik hem ga gebruiken![]()
Deze is het:
Nog een trucje voor de nightfall:
Party leader gaat rechts voor tussen de dozen zitten. Wanneer de andere 2 dood gaan kunnen die leaven en de fireteam leader weer joinen en zijn ze weer levend!
Iets lastiger dan de andere sweet spot, maar ook iets meer uitdaging (behalve als je de fireteam leader bent
hoe lang doe jij ongeveer over nightfall?Ereaser schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:51:
[...]
Die kreeg ik er vorige week uit, inmiddels zit mijn Titan op level 19
Nog een trucje voor de nightfall:
Party leader gaat rechts voor tussen de dozen zitten. Wanneer de andere 2 dood gaan kunnen die leaven en de fireteam leader weer joinen en zijn ze weer levend!
Iets lastiger dan de andere sweet spot, maar ook iets meer uitdaging (behalve als je de fireteam leader bent)
Geen idee eigenlijk, aangezien we een vriend aan het helpen waren met het boosten voor zijn bounty waarbij hij fusion rifle kills in nightfall moest krijgen. Daardoor duurde het een stuk langer.
Maar toen hij eenmaal klaar was hadden we de baas binnen 5 min neer.
PS4? Voeg me maar toe (shaoWussie). 27 Hunter. Weet nog niet 100% zeker of ik dan kan, stuur maar berichtje.Valcanus1337 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:29:
Moet nog steeds nightfall en de weekly doen iemand zaterdagavond tijd. Ben zelf 29,5 dus moet niet al te lastig zijn, maar heb twee andere mensen nodig. (bliksemafleiders)
ik zoek ook wel mensen om vanavond rond 5u de nightfall en weekly op 28 te doen.
psn is sir_kowlier
psn is sir_kowlier
Voeg mij maar toe:
PSN: yzf1kr
L27 Titan
PSN: yzf1kr
L27 Titan
https://www.facebook.com/hausbrandeck
ik moet de nightfall ook nog doen PS4 PSN FreakGIBWussie schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:59:
[...]
PS4? Voeg me maar toe (shaoWussie). 27 Hunter. Weet nog niet 100% zeker of ik dan kan, stuur maar berichtje.
hunter level 28
PSN: FreakGIB
ik zie dat xur handschoenen heeft voor een warlock: http://destiny.wikia.com/wiki/Sunbreakers
maar +21 is hetzelfde als een legendary, dus wat is de meerwaarde om deze te halen? upgrade deze handschoenen naar meer light? Heeft exotic standaard niet meer light?
Erg jammer anders
nvm: zie ik me verkeken heb en legendary +18 is normaal
maar +21 is hetzelfde als een legendary, dus wat is de meerwaarde om deze te halen? upgrade deze handschoenen naar meer light? Heeft exotic standaard niet meer light?
Erg jammer anders
[ Voor 9% gewijzigd door El_V op 03-10-2014 13:08 ]
Alle legendary en exotic gear krijgt meer light als je ze levelt. Legendary gear geeft max 27 light.El_V schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:07:
ik zie dat xur handschoenen heeft voor een warlock: http://destiny.wikia.com/wiki/Sunbreakers
Erg jammer anders
Exotic volgens mij 30?
En raid gear volgens mij 28?
Verwijderd
Hard Raid gear geeft Light lvl 30. De hard set dropt echter ook in normale modus(gold vex set). Normal Raid gear volgens mij 28(vex set) , maar dat weet ik niet zeker. Exotic gear geeft 30 Light.
Voor lvl 30 heb je 119 Light nodig dacht ik (20+ 9*11)of 120?
Voor lvl 30 heb je 119 Light nodig dacht ik (20+ 9*11)of 120?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2014 13:25 ]
Verwijderd
120 voor 30, 21 was 21
Light geloof ik, daarna steeds +11
Light geloof ik, daarna steeds +11
[ Voor 116% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2014 13:32 ]
hoop dat ze snel tot hogere lvls komen. niet zo interessant dat iedereen straks lvl 30 is.
Verwijderd
K heb nog geen lvl 30 gezien. Je hoeft ook maar een beetje pech te hebben in vog en je hebt niks, kan je weer een week wachten. En je hebt 3 pieces nodig, en dan 1 exotic. Kan vrij lang duren.
Trouwens gelezen dat de hard mode dezelfde loot heeft, behalve bij Final boss. Dan krijg je loot table, en kan je de felbegeerde vex mythoclast krijgen.
Trouwens gelezen dat de hard mode dezelfde loot heeft, behalve bij Final boss. Dan krijg je loot table, en kan je de felbegeerde vex mythoclast krijgen.
Na vele paginas hier geleze te hebben doe ik maar eens een request ghehe
Heb nog geen raid en geen nightfall strike gespeeld....
De 2 waar ik normaal mee speel zijn niet zo van t moeilijkere werk.... En spele graag crucible....
Ook is niet raid met 3 man niet te doen haha
Ps4
Psn wex_nl
Ikzelf ben titan lvl 28 1/2
Leeftijd 27
Uiteraard met mic!
Zou dus graag eens mee willen doen met raid.... Zou t ook graag vaker willen spelen als dat mogelijk is!
Gr
Wes
Heb nog geen raid en geen nightfall strike gespeeld....
De 2 waar ik normaal mee speel zijn niet zo van t moeilijkere werk.... En spele graag crucible....
Ook is niet raid met 3 man niet te doen haha
Ps4
Psn wex_nl
Ikzelf ben titan lvl 28 1/2
Leeftijd 27
Uiteraard met mic!
Zou dus graag eens mee willen doen met raid.... Zou t ook graag vaker willen spelen als dat mogelijk is!
Gr
Wes
ik hoop dat ze in de expansions sowieso de light cap verhogen. Als je naar die geleakte dlc kijk dan snap ik uberhaupt niet waarom ze nieuwe story missies toevoegen waarvoor level 10 weergegeven staat. Ik ga er vanuit dat die story missies gewoon level 20+ zijn, iedereen is dan allang voorbij level 10.
blijf ook hopen op ipv light, DARKNESSValcanus1337 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:39:
ik hoop dat ze in de expansions sowieso de light cap verhogen. Als je naar die geleakte dlc kijk dan snap ik uberhaupt niet waarom ze nieuwe story missies toevoegen waarvoor level 10 weergegeven staat. Ik ga er vanuit dat die story missies gewoon level 20+ zijn, iedereen is dan allang voorbij level 10.
Je kunt story missies toch op hogere difficulty spelen? Misschien willen ze mensen aanmoedigen om een nieuw character te starten.Valcanus1337 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:39:
ik hoop dat de expansions gratis worden, zo niet dan ben ik al bijna uitgespeeld met Destiny.Valcanus1337 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:39:
zoiezo binnenkort AC Unity, the crew, driveclub etc
nothing stops this train
Gratis is onzin, want ik betaal liever en dat ik verzekerd ben kwaliteit (strike's en raids) en dat ik zo de medewerkers van Bungie aan het werk hou. Maar ik heb liever dat ze de bovenkant inderdaad uitbreiden met meer content, want anders worden ze inderdaad voorbij gestreefd op een gegeven ogenblik.Kol Nedra schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:48:
[...]
ik hoop dat de expansions gratis worden, zo niet dan ben ik al bijna uitgespeeld met Destiny.
zoiezo binnenkort AC Unity, the crew, driveclub etc
Zo, ik ben wel klaar om aan de raid te beginnen?
Hier nog mensen die het nog niet gespeeld hebben en ook willen beginnen?
Lvl. 27 Warlock hier.
Lvl. 27 Warlock hier.
Lastig te beantwoorden, hoe denk je er zelf over? Ik zou het gewoon eens proberen, meten=wetenSqueakyClean schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:54:
Was meer een vraag als in, wie is er nog meer klaar voor?Convoy schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:56:
[...]
Lastig te beantwoorden, hoe denk je er zelf over? Ik zou het gewoon eens proberen, meten=weten![]()
![]()
No shit Sherlock, zie je die 3 feestneuzen niet?emilestegeman schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:56:
[...]
Was meer een vraag als in, wie is er nog meer klaar voor?
PFFFFF 23 motes of light ingeleverd... en een helm gekregen voor een hunter (Ben een titan
)
Zit te twijfelen om de exotic helm te kopen.. ik ga daardoor achteruit in Light (van 23 naar 21) Dit zal uiteraard later wel iets omhoog gaan.. Maar wat is de max ervan? Is het verstandig om deze te kopen of om mn coins te behouden?
Zit te twijfelen om de exotic helm te kopen.. ik ga daardoor achteruit in Light (van 23 naar 21) Dit zal uiteraard later wel iets omhoog gaan.. Maar wat is de max ervan? Is het verstandig om deze te kopen of om mn coins te behouden?
PSN ID = steppa87
Verwijderd
Als je heel even terug leest zie je dat de max Light van exotics 30 is tegenover 27 van gewone exotics die niet uit Raid komen.steppa87 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:01:
PFFFFF 23 motes of light ingeleverd... en een helm gekregen voor een hunter (Ben een titan)
Nog nooit raid gedaan.... Maar wil wel meedoen
Ps4
Psn wex_nl
Ps4
Psn wex_nl
Welke console? We hebben een kleine groep gaande voor a.s. Zaterdag op de 360.SqueakyClean schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:54:
Lvl. 27 Warlock hier.
Mochten er mensen vanavond op de 360 nog nachtbraken, let me know.
Ik weet niet of ik vanavond online zal zijn, maar heb best wel zin om de vault te bestormen morgenFeindflug schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:14:
[...]
Welke console? We hebben een kleine groep gaande voor a.s. Zaterdag op de 360.
Mochten er mensen vanavond op de 360 nog nachtbraken, let me know.
Ben alleen maar tot aan de deur geweest en toen naar binnen geglitched (alles is dan leeg)
Verwijderd
Ga voor de titan chest die je 2 nades geeft, in raids echt super handig als je die ability block nades gebruikt. Helaas gaat iedereen blind voor exotics waarna ze worden geupgrade en dan op t forum huilen dat er zo weinig shards droppen /trollmodesteppa87 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:01:
PFFFFF 23 motes of light ingeleverd... en een helm gekregen voor een hunter (Ben een titan)
Dan gaan we je morgen naar binnen krijgen, ik begreep dat de twee andere heren die mij hadden toegevoegd dit weekend niet van de partij zullen zijn? Ik heb nog wel twee andere non-tweakers die meedoen maar dan zitten we dus op een totaal van vierEreaser schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:20:
[...]
Ik weet niet of ik vanavond online zal zijn, maar heb best wel zin om de vault te bestormen morgen
Ben alleen maar tot aan de deur geweest en toen naar binnen geglitched (alles is dan leeg)
Verwijderd
Pfft als jullie nou op de Xbox One zaten zou ik mee doen ;-)! Andere Xbox One eigenaren die morgen hetzelfde van plan zijn?
welke class & level ben je?Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:27:
Pfft als jullie nou op de Xbox One zaten zou ik mee doen ;-)! Andere Xbox One eigenaren die morgen hetzelfde van plan zijn?
Top! Voeg me maar toeVerwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:31:
[...]
Titan level 28. Defender or striker, maakt mij niet uit ;-)
Klopt, de ene heeft een feestje en de andere is naar een festival.Feindflug schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:26:
[...]
Dan gaan we je morgen naar binnen krijgen, ik begreep dat de twee andere heren die mij hadden toegevoegd dit weekend niet van de partij zullen zijn? Ik heb nog wel twee andere non-tweakers die meedoen maar dan zitten we dus op een totaal van vier
Ik heb er misschien nog wel een, die heeft ons toen die glitch laten zien
Misschien dat Feihcretsam ook mee doet? Zal hem ook een bericht sturen
Klopt, de chief wou ook meedoen. Dat is al vijf, gaat de goede kant op.Ereaser schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:47:
[...]
Klopt, de ene heeft een feestje en de andere is naar een festival.
Ik heb er misschien nog wel een, die heeft ons toen die glitch laten zienmaar daar heb ik 1x mee gespeeld. Weet niet meer zeker of dat ook een tweaker was, maar goed ik zal hem vanavond even een bericht sturen.
Misschien dat Feihcretsam ook mee doet? Zal hem ook een bericht sturen
Hadden we al een tijd in gedachten?
Vanaf 7/8u ben ik de rest van de avond beschikbaar, verder mij maakt het niet zo veel uit.Feindflug schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:51:
[...]
Klopt, de chief wou ook meedoen. Dat is al vijf, gaat de goede kant op.
Hadden we al een tijd in gedachten?
Ik kan ook wel vanavond, dan speel ik met mijn 2e character. Ik ben ook "in" voor weekly nightfall.
Als iemand vanavond de VoG gaat doen (vanaf +- 20:00), ik ben beschikbaar op de PS4
Morgen?Ereaser schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:53:
[...]
Vanaf 7/8u ben ik de rest van de avond beschikbaar, verder mij maakt het niet zo veel uit.
Op welke console speel je, beste man.RRCreations schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:02:
Ik kan ook wel vanavond, dan speel ik met mijn 2e character. Ik ben ook "in" voor weekly nightfall.
Oh, PSN: RenesismFeindflug schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:04:
[...]
Morgen?
[...]
Op welke console speel je, beste man.
Wat is er ook alweer zo specifiek aan de nightfall? Kan je wel gerevived worden of ben je gewoon dood als je dood bent? Vind deze omschrijving van wat het inhoudt niet zo duidelijk:
"The Nightfall modifier is the only modifier that seems static in Nightfall activities, its effect states that if entire fireteam is downed during the duration of the strike mission the entire fireteam is expelled to orbit where the players must try again from the beginning."
Of kom je alleen terug in Orbit als je toevallig ALLEMAAL pech hebt?
"The Nightfall modifier is the only modifier that seems static in Nightfall activities, its effect states that if entire fireteam is downed during the duration of the strike mission the entire fireteam is expelled to orbit where the players must try again from the beginning."
Morgen ja, denk niet dat ik vandaag aan Destiny toe kom en als dat wel zo is dan is het voor mij waarschijnlijk te laat om de raid te gaan doen en zal ik even snel mijn daily mee pakken
Je kan gerivived worden, maar als je allemaal dood gaat dan is het over en uit.DarkElement schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:06:
Wat is er ook alweer zo specifiek aan de nightfall? Kan je wel gerevived worden of ben je gewoon dood als je dood bent? Vind deze omschrijving van wat het inhoudt niet zo duidelijk:
Er zitten meer modifiers op, dus is lastiger.. Daarnaast is het inderdaad zo als iedereen dood gaat, je helemaal terug geslingerd wordt naar de Orbit..DarkElement schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:06:
Tof, zojuist 3 tweakers geaccept. Vanavond dus sowieso even de weekly doen en misschien de vault even raiden ^^
Hoelaat ga je trapgat? Dacht dat we de raid op hardmode zouden doen?Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:11:
Iemand die vnaaf weekly/nightfall op 28 wil doen?
Als je PS4 user bent, dan jaVerwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:11:
Iemand die vnaaf weekly/nightfall op 28 wil doen?
Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2