Mn fireteam staat op closed, bij open gooien krijg ik deze melding. PS+ loopt nog tot 30 nov, anderen last van?

Verwijderd
[ Voor 76% gewijzigd door DarkElement op 02-10-2014 20:00 ]
PSN: Bellerophon-
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Verwijderd
Tower is altijd max 16 man hèBuizerd__NL schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 20:11:
Wow! Het is echt rustig in Destiny als je naar Tower gaat daar is zowat helemaal niemand.
Verwijderd
16.000.005 mensen online, daarom zit jij daar met 5 manBuizerd__NL schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 20:13:
Daar zijn nu maar 5 mensen ofzo.
Verwijderd
90% is daar te skippenDarkElement schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 20:18:
Ik werd net opeens uitgenodigd voor een lvl 28 weekly, heb het even geprobeert maar dit is veel te moeilijk, mocht het iemand van Tweakers zijn geweest sorry maar heb nu geen zin in een strike van 4 uur lang
Verwijderd
11 min voor hele strikeDarkElement schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 20:21:
Ja maar dat stuk waar die gasten buiten in dat torentje spawnen (geloof die 3 guards) duurt me gewoon te lang nu op lvl 28, moet om 4 uur weer op staan dus wilde binnen een uurtje wel een x naar bed
Als je natuurlijk een goed fireteam kan vinden
[ Voor 15% gewijzigd door DarkElement op 02-10-2014 20:27 ]
Verwijderd
Zolang mensen voicechat hebben lukt hetjesse111 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 20:23:
[...]
Als je natuurlijk een goed fireteam kan vinden
lijkt erop dat PSN er weer eens uit ligt, is de hele dag al huilen met de pet op. Ik moet zeggen, van iemand die van de Xbox is overgestapt naar de ps4 valt dit me wel erg tegen. Ik kan niet meer zoals vroeger hele dagen gamen, en de laatste tijd ligt PSN er steeds uit als ik even tijd heb.DeBierVampier schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 21:05:
Heeft iemand anders toevallig ook het volgende probleem?
Ik heb een tijdje niet gespeeld (maar de PS4 in standby modus laten staan) en iedere keer als ik nu probeer in te loggen krijg ik eerst twee vage waarschuwingen in de trend van
"Het door de gebruiker gegenereerde media is niet toegestaan voor dit account" of zoiets. En daarna nog iets vaags of chat applicaties en weet ik wat allemaal.
Daarna gaat ie een tijdje proberen in te loggen wat dan mislukt. Iemand enig idee wat dit betekent? Heb mn PS4 gloednieuw, Destiny als enige game en een jaar PS4 gold abbo.
Verwijderd
Deze krijg je wellicht bij de postmaster.Buizerd__NL schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 21:12:
2 public events gedaan vandaag maar geen shards gekregen. Ik dacht dat je altijd als je 1e public event doet altijd standaard een shard kreeg.
PSN: DoubleDutchh
Verwijderd
Komt incidenteel voor, maar is dan vaak wel een hele week (soms zelfs langer). Het komt soor die ddos aanvallen en retarded wannebe hackertjes. Erg vervelend, valt helaas weinig aan te doen..Leon Zwiers schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 21:23:
[...]
lijkt erop dat PSN er weer eens uit ligt, is de hele dag al huilen met de pet op. Ik moet zeggen, van iemand die van de Xbox is overgestapt naar de ps4 valt dit me wel erg tegen. Ik kan niet meer zoals vroeger hele dagen gamen, en de laatste tijd ligt PSN er steeds uit als ik even tijd heb.
Ik heb ook 6/7 public events gedaan en amper wat gekregen.Ouwehandje schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 21:37:
[...]
Deze krijg je wellicht bij de postmaster.
Verwijderd
Je krijgt ascendent materials als je gold tier haalt voor de eerste keer op een dag. Die ligt voor je klaar bij de postmaster. Daarna krijg je ze redelijk at random bij gold tieren van public events. Ik heb daar zelf weinig gluk mee. Mijn tactiek is dan ook weekly, daily, nightfall en legendarys dismantlen.Buizerd__NL schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 21:12:
2 public events gedaan vandaag maar geen shards gekregen. Ik dacht dat je altijd als je 1e public event doet altijd standaard een shard kreeg.
Same here.. Blauwe kut wapensVerwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 21:36:
Helaas al sinds lvl 20 met dezelfde guns bezig.. krijg maar geen legendary of exotic gun helaas. Ben momenteel 27.
psn: HertogJack
Had ook dit probleem vandaag. Ligt kennelijk aan je isp.. Een fix is handmatig je internet verbinding instellen op de ps4.Leon Zwiers schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 21:23:
[...]
lijkt erop dat PSN er weer eens uit ligt, is de hele dag al huilen met de pet op. Ik moet zeggen, van iemand die van de Xbox is overgestapt naar de ps4 valt dit me wel erg tegen. Ik kan niet meer zoals vroeger hele dagen gamen, en de laatste tijd ligt PSN er steeds uit als ik even tijd heb.
pv:]4960Wp op ZW 44°. WP: Panasonic WH-MDC05H3E5
Verwijderd
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Laat gelijk even weten waar die pipo staat en wat voor moois er deze keer in z'n illegale winkel te verkrijgen is!Michaelg schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 08:49:
Jeej. Het is weer xur dagEens kijken wat onze grote vriend vandaag in de aanbieding heeft.
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
PSN ID = steppa87
Psn erikj
Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip
11 uur NL tijde2thaj schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:08:
hoelaat komt die aap van een xur
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Verwijderd
Das een heel mooi pvp wapenRaw Kip schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:12:
Leuk joh! gisteravond met een vriend van me de Tiger Strike gedaan. Ik had veruit meeste kills etc, krijg ik rare engram waar geen drol uit komt. vriend van me krijgt legendary waar de Universal Remote uitkomt -.- haha
Gewone chests ja, die in de raid nietDarkElement schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 19:12:
[...]
Chests spawnen gewoon om de paar minuten opnieuw hoor.
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Verwijderd
Ik gok weer bij die crucible dudes, hij heeft elke 'wing' nu een keer gehad. Misschien boven bij de queen, mjaBunta schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 08:52:
[...]
Laat gelijk even weten waar die pipo staat en wat voor moois er deze keer in z'n illegale winkel te verkrijgen is!
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2014 09:22 ]
netjes hoor!Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:20:
Gisteren had ik wat strikes gedaan voor mn exotic bounty. Eindelijk legendary vanguard boots en gloves.
Dacht ik ff crucible doen want dat doe ik nooit. Krijg is na 2 potjes spelen Exotic sniper.
Echt nice, radar en stealth als je inzoomd
[afbeelding]
Verwijderd
396 attack? Mijn patience en time heeft 300.Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:20:
Gisteren had ik wat strikes gedaan voor mn exotic bounty. Eindelijk legendary vanguard boots en gloves.
Dacht ik ff crucible doen want dat doe ik nooit. Krijg ik na 2 potjes spelen Exotic sniper.
Echt nice, radar en stealth als je inzoomd
[afbeelding]
Verwijderd
Ps4 niet uitgezet gisteren?OcNewB schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:23:
Kan iemand inloggen op de destiny servers? Ik krijg allemaal errors over chat en use of media en van alles?
Verwijderd
Was een plaatje van google, geen idee hoeveel die van mij hebVerwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:23:
[...]
396 attack? Mijn patience en time heeft 300.
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2014 09:26 ]
Eh jawel? Hoezo? Ik krijg wanneer ik het spel start allemaal vage berichten.. zoals:
Dus je zegt me dat ik nu al een week of twee speel, niets aan de hand is, leve 28 ben, en dat ik nu ineens mijn DNS anders moet instellen? Waarom?Michaelg schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:27:
Google DNS instellen. Is volgens mij 3 paginas geleden behandeld hier.
Problemen had ik gisteren dus ook...OcNewB schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:26:
[...]
Eh jawel? Hoezo? Ik krijg wanneer ik het spel start allemaal vage berichten.. zoals:
This acount is not allowed to use user generated media, no use of chat functions.
Google levert wel wat op, maar eigenlijk allemaal doodgelopen draadjes op fora..
Er staat beta build rechts boven, dus ik denk dat deze screenshot uit de beta komt en er opnieuw geballanced is achteraf.Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:23:
[...]
396 attack? Mijn patience en time heeft 300.
Bezig met de DNS fix. En inderdaad ik heb UPC. Lijkt weer te werken nu. Erg vaag!
That seemed to fix it !Michaelg schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:27:
Google DNS instellen. Is volgens mij 3 paginas geleden behandeld hier.
precies waarom het zo frustrerend is dat random gebeuren. ben die 2 strikes wel behoorlijk zat nu, vaak krijg je zelfs dezelfde na elkaar, dan ga vanzelf wel lopen klotenRaw Kip schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:12:
Leuk joh! gisteravond met een vriend van me de Tiger Strike gedaan. Ik had veruit meeste kills etc, krijg ik rare engram waar geen drol uit komt. vriend van me krijgt legendary waar de Universal Remote uitkomt -.- haha
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Google DNS deed het ook voor mij, maar ik ben vooral benieuwd waarom die DNS problemen er eerst niet waren.
ik kreeg die missie wel 4 engrams maar goed leverde niks op....Terryb47 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:36:
[...]
precies waarom het zo frustrerend is dat random gebeuren. ben die 2 strikes wel behoorlijk zat nu, vaak krijg je zelfs dezelfde na elkaar, dan ga vanzelf wel lopen kloten![]()
gisteren joinde ik een strike waarbij ze net de baas hadden neergeknald: 0 kills - 0 assists, ik maar duimen dat ik niets kreeg haha (zou me rot schamen)
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
vertel wat er uit komt!R-utger schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:49:
Vandaag voor de 1e keer een legendary engram uit de viper stike gekregen![]()
Heb er denk ik al wel 20 gedaan en nu kregen ik en een ander er 1.
Ook vandaag weer 2 strange coins erbij, nu 22
Gauntlets voor warlock en ben titan
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Verwijderd
Werd eens tijd! Kreeg iedereen hem na de strike en was dat toeval of altijd zo?R-utger schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:49:
Vandaag voor de 1e keer een legendary engram uit de viper stike gekregen![]()
Heb er denk ik al wel 20 gedaan en nu kregen ik en een ander er 1.
Ook vandaag weer 2 strange coins erbij, nu 22
Het is toeval, heb de Tiger strike (L24) al een paar keer gedaan maar alleen maar blauwe meukVerwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:02:
[...]
Werd eens tijd! Kreeg iedereen hem na de strike en was dat toeval of altijd zo?
Verwijderd
Hij komt pas om 11 uur ;-)gise schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:39:
Ben die tower paar keer rond gelopen, zie niemand die Xur heet
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2014 10:41 ]
PSN ID: White_Anomaly
Kijken of Xur het weekend in een klap goed kan maken!Valcanus1337 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:41:
Let the hunt voor Xur begin, iedereen in de startblokken. Xur zou raid armor moeten verkopen. Iedereen level 30 van het weekend.
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
PSN ID = steppa87
Als ik mij niet vergis verkoopt hij vandaag Plan C, fusion rifle.steppa87 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:44:
Ik wil een dikke auto rille hebben van xur die was er vorige week maar heb nu pas de benodigde coins !!
Ben benieuwd, een lijstje zou tof zijn!!!
http://isxuratthetower.com/ !gise schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:39:
Ben die tower paar keer rond gelopen, zie niemand die Xur heet
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Verwijderd
Wie weet de Monte Carlo deze week!!steppa87 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:44:
Ik wil een dikke auto rille hebben van xur die was er vorige week maar heb nu pas de benodigde coins !!
Ben benieuwd, een lijstje zou tof zijn!!!
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Jammer dat er geen trade systeem is atm, anders had ik je er een paar gegeven, heb er 67 atmjesse111 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:47:
Hmm ik heb op dit moment maar 8 strange coinsIk moet echt ff die weekly halen vanavond
howwwwwww?Convoy schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:48:
[...]
Jammer dat er geen trade systeem is atm, anders had ik je er een paar gegeven, heb er 67 atm
Holy shit! 67!? Hoe doe je dat?Convoy schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:48:
[...]
Jammer dat er geen trade systeem is atm, anders had ik je er een paar gegeven, heb er 67 atm
Dat is toch een PlayStation exclusive?
[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 03-10-2014 10:53 ]
nothing stops this train
Ah ja, ik ga dit weekend ook ff mn 2e account lvl 20 maken denk ik.Kol Nedra schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:51:
Ik heb er ook in de 40+
elke dag daily public doen op zoveel mogelijk guardians
Alles gehaalt met mn huidige lvl29 Warlock, mn lvl13 Hunter staat stof te happenKol Nedra schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:51:
Ik heb er ook in de 40+
elke dag daily public doen op zoveel mogelijk guardians
[ Voor 12% gewijzigd door Convoy op 03-10-2014 10:55 ]
Verwijderd
De autorifle van vorige week is wel lekker.Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:55:
Je krijgt er makkelijk 23 per week, probleem is dat veel mensen elke week een item kopen. Tot nu toe heb ik twee goede items gezien, waarvan er geen voor mijn class tussen zatenDe wapens tot nu toe waren meh to be honest
Holy chest Batman, daar zitten onze extra raid gear armor in dan, maar eens uitzoeken hoe we er komen.
In de comments is volgens mij al aangegeven dat dit niet om een nieuwe chest gaat, maar om dezelfde als je in de maze bent en aan de linkerkant door de kleine muuropening gaat.
Waar staat hij dan?Raw Kip schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:06:
Als ik de reacties lees op destiny forum selt Xur weer het wapen : red death?
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Verwijderd
ik heb zelf voor hunter gekozen! veel mensen klagen dat die overpowerd isVersteegrob schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:10:
Gisteren het spel voor het eerst gespeeld met een vriend, super super vet! Hele mooie beelden en het geluid is indrukwekkend. Wil kiezen voor Warlock, slim? Verder nog tips voor een beginnende speler? Heb heel veel Borderlands 2 gespeeld dus weet wel een beetje hoe het spel werkt.
[ Voor 3% gewijzigd door Raw Kip op 03-10-2014 11:11 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq