Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:35
@Arrahant Ik wil graag op de PS4 strikes doen op een serieuze manier! Ben alleen nog lvl 20, heb nog niet genoeg vanguard rep om light armour te kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-10 19:56
Bellerophon schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:23:
[...]

Maar waarom zou je zoiets doen? Kan me die frustratie goed voorstellen
Nou, ja het is natuurlijk makkelijk om aan loot te komen. Gewoon strike playlist starten en dan weg lopen en hopen dat je team mates het wel alleen aan kunnen.

Ik kan mij best voorstellen dat mensen even weg moeten ofzo (bijvoorbeeld als je kinderen hebt) en voor een groot deel van een strike is dat meestal ook niet zo een probleem, maar als je dan ook niet meer terug komt dan kun je beter quitten zodat iemand anders kan mee doen.

Of de accu van je controller is leeg en je moet het hele huis door rennen voor een kabeltje/accu/batterijen.

[ Voor 8% gewijzigd door LOTG op 02-10-2014 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar wat PSN vrienden (PS4) om Destiny mee te spelen, weekly strikes, nightfall & raids bijv.
Zit op dit moment op lvl 27 als Hunter zijnde en kan zeker wel wat Raid loot gebruiken :). PSN is Wezley92, ik ben vandaag de hele dag online naar alle waarschijnlijkheid (normaal gesproken werk ik fulltime, maar ik ben deze week vrij haha)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2014 13:37 . Reden: platform toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

LOTG schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:32:
[...]

Nou, ja het is natuurlijk makkelijk om aan loot te komen. Gewoon strike playlist starten en dan weg lopen en hopen dat je team mates het wel alleen aan kunnen.

Ik kan mij best voorstellen dat mensen even weg moeten ofzo (bijvoorbeeld als je kinderen hebt) en voor een groot deel van een strike is dat meestal ook niet zo een probleem, maar als je dan ook niet meer terug komt dan kun je beter quitten zodat iemand anders kan mee doen.

Of de accu van je controller is leeg en je moet het hele huis door rennen voor een kabeltje/accu/batterijen.
Kijk dat kan ik me goed voorstellen. Maar dan heb je het wel over eventjes en niet over hardcore stil staan

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:29
[...]

Ja maar join dan niet weet je, dat is dan voor een andere niet leuk om te moeten wachten omdat jij een kind hebt waarop je moet oppassen. Ik neem aan dat je de kabeltje wel bij je PS4 hebt liggen aangezien je dat heel vaak moet gebruiken voor je controller.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceased2Be
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-10-2024

Ceased2Be

databeest

[...]

Ik heb er echt geen moeite mee als iemand even AFK gaat om wat voor reden dan ook zolang maar aangegeven wordt waarom het is of als ik maar gezien heb dat er actief meegespeeld is tot het AFK punt aan toe.
Maar als jij een strike joined en je staat vanaf seconde 0 gewoon stil? Dan wil ik je gewoon kunnen kicken zodat er iemand mee kan doen die WEL actief mee kan en wil spelen.
Maar er is (nog) geen mogelijkheid om dat te laten weten als je niet in een Fireteam zit, gelukkig zit dat wel in de pijplijn.

Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainalyser1st
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 10:21
Bij mij doet psn het weer! Voor de gene die nog dailys of weeklys moeten doen, voeg me toe. Mijn psn is brainalyser. Ik zoek zelf trouwens nog een groep waarmee ik de vault of glas kan doen. Ben zelf nu lvl 26 hunter(golden gun type), lvl 26 warlock(beide subclasses vol) en lvl 25 titan(pond the ground type).

[ Voor 98% gewijzigd door Brainalyser1st op 02-10-2014 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falco91Bones
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-01-2018

Falco91Bones

Monkey King

PSN was bij mij niet offline gegaan, gewoon de heletijd destiny gespeeld. Denk dat er een probleem was in de login server. Maar nu zie ik mensen weer online komen. :)

PS4: Falco91Bones [Destiny Clan: DuRP | Vieze-President | http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/317154] Stream: http://www.twitch.tv/falco91bones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-10 23:36

CSB

:D

Nog steeds ruimte over in de PS4 clan: http://www.bungie.net/en/Clan/Playstation/244539
Voor diegenen die graag een Strike of Raid willen doen. Er is zelfs nog een "vacature" voor admin. ;)

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:39

Denko

|{ing Øf ßlitz

Arrahant schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:02:
Randoms die vaak doodgaan en weinig kills maken wil ik graag bijstaan. Maar spelers die afk gaan en de andere spelers al het werk laten doen verdienen een levenslange ban.
Bij de eerste vanguard tiger die ik gisterenavond speelde bleef een van de spelers letterlijk een minuut of 10 stilstaan op het spawnpoint. Het betrof een story missie op Mars, waarbij je op het eind drie Psions met verschillende kleuren schilden moet verslaan en er heel de tijd Cabals binnen blijven komen. Net voordat ik dit event startte verscheen de afk'er plotseling. Alsof hij wel aan het meeluisteren was en wist dat het laatste event bijna werd gestart... Ik kan me er echt flink over opwinden.
wow, eng bijna, ik had precies hetzelfde bij precies dezelfde boss. Duurde eeuwen.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
[...]

... Gewoon strike playlist starten en dan weg lopen en hopen dat je team mates het wel alleen aan kunnen.

...
Precies, en het is ook nog eens zo dat de meest casual spelers hier het meest de dupe van worden. Die spelen waarschijnlijk alleen maar de events waarbij matchmaking met random spelers aanwezig is. Ik kan er voor kiezen om voortaan alleen nog maar met PSN vriendjes PVE content te clearen. PVP liet ik zoals ik al zei al links liggen vanwege de vele AFK'ers die ik ben tegengekomen.
Mensen die afk gaan voor 10 minuten netflix en net voor het eindgevecht terugkomen verpesten het voor iedereen. En waarvoor doen ze het? Twee random rewards aan het einde van de missie, een handvol vanguard marks, 2 blue items en wat xp.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CSB schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:06:
Nog steeds ruimte over in de PS4 clan: http://www.bungie.net/en/Clan/Playstation/244539
Voor diegenen die graag een Strike of Raid willen doen. Er is zelfs nog een "vacature" voor admin. ;)
Heb zojuist een request gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Lvl gebonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:29
Ik zal vanavond een request versturen. :)

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Groep approval gestuurd en daarna join ik graag,, hoor niks van GOT clan dus they can suck it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XO101
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-10 16:20
Ik heb net een request gedaan op de bungie site voor de GoT clan, doe graag mee met de pve zaken

[ Voor 67% gewijzigd door XO101 op 02-10-2014 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Minimaal admin level 15 ja. :+

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:00
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:46:
Groep approval gestuurd en daarna join ik graag,, hoor niks van GOT clan dus they can suck it

[...]
Zit vol.. vandaar :)

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-06-2022
zo kansloos dat forum van bungie(destiny deel). alleen maar aandachtsgeile mannetjes..... zitten maar een paar handige draadjes tussen

Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Raw Kip schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:02:
zo kansloos dat forum van bungie(destiny deel). alleen maar aandachtsgeile mannetjes..... zitten maar een paar handige draadjes tussen
Je kan beter hier zitten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:01
Raw Kip schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:02:
Worden die draadjes daar uberhaupt wel gemodereerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
jesse111 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:07:
[...]

Worden die draadjes daar uberhaupt wel gemodereert?
Bijna niet.
Tenzij het heel erg uit de hand loopt.
In principe kan je onzin uit kramen tot je een ons weegt.

[ Voor 3% gewijzigd door tellavist op 02-10-2014 15:09 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-06-2022
jesse111 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:07:
[...]

Worden die draadjes daar uberhaupt wel gemodereerd?
Nee, alleen die ''Deej'' post soms iets voor een update. maar dat forum is ook echt niet te hanteren met zoveel mensen...

Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raw Kip schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:09:
[...]

Nee, alleen die ''Deej'' post soms iets voor een update. maar dat forum is ook echt niet te hanteren met zoveel mensen...
Je hebt wel Ninja's, maar die zorgen er alleen voor dat niemand beledigd wordt.
Heb het wel gezien op dat forum na 1 of 2 dagen :P Haast geen serieuze topics en degene die serieus zijn zijn commentaar op het spel of een of andere theorie over het verhaal die van geen kant klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Ereaser schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:11:
[...]

Je hebt wel Ninja's, maar die zorgen er alleen voor dat niemand beledigd wordt.
Heb het wel gezien op dat forum na 1 of 2 dagen :P Haast geen serieuze topics en degene die serieus zijn zijn commentaar op het spel of een of andere theorie over het verhaal die van geen kant klopt.
Ik vind die theorie verhalen juist wel leuke topics.
Gaaf om te zien hoe sommige mensen het hele verhaal proberen uit te pluizen en daar zoveel werk in steken. :)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
Ik zit in een NL gilde met wat tweakers.net en gamer.nl mensen. We willen als we genoeg level 27+ mensen hebben beginnen met raiden en in de tussentijd samen PVE content spelen. We zijn nu met 12 man. Wij zijn ook nog op zoek naar wat mensen om de gelederen te versterken!!

Zie:
http://www.bungie.net/en/Clan/Forum/380029

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainalyser1st
Ik heb ook een request gestuurd, ben altijd in voor pve bezigheden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:21:
Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic!
Waar trek je de lijn slowchat?
Wat is serieus destiny materiaal, wat is slowchat materiaal?

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XO101
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-10 16:20
Brainalyser1st schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:24:
[...]

Ik heb ook een request gestuurd, ben altijd in voor pve bezigheden :p
ik heb ook een request gestuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
tellavist schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:24:
[...]

Precies dit, die lijn kan je gewoon niet trekken. Als we serieus de slowchat zouden gebruiken, zou de helft van dit hele topic daar al ondertussen in staan.
Op dit moment is naar mijn idee de slowchat een beetje overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Maar back on topic... nu lvl 6, ik gok dat ik vanavond wel lvl 10/11 ben :Y :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Bellerophon schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:30:
Tsss.. Vanavond ben je wel level 20 hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Bellerophon schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:30:
Doe je mee met vault of glass vanavond? :+
No pressure. moet te doen zijn ;)

Succes er mee! en bovenal, have fun! 8)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jezus christus, die daily, hoeveel vex waves komen er wel niet, er lijkt hier geen einde aan te komen :o :o

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
DarkElement schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:34:
Jezus christus, die daily, hoeveel vex waves komen er wel niet, er lijkt hier geen einde aan te komen :o :o
Welke missie?
Toevallig de missie waar je portals moet slopen?
Want als je die niet kapot maakt, is er een infinite wave van vex.
Wellicht heb ik wat tips voor je :)

[ Voor 17% gewijzigd door tellavist op 02-10-2014 15:36 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ja die portals gewoon zo snel mogelijk stuk schieten, scheelt behoorlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op venus bij dat standbeeld bij de missie waar ze oneindigend lijken te spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

jesse111 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:31:
[...]

Tsss.. Vanavond ben je wel level 20 hoor :P
Was het maar zo :')
En fun heb ik ook... het is gewoon heerlijk om ad random missies te doen met af en toe een story mission er tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Bellerophon schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:38:
[...]

Was het maar zo :')
En fun heb ik ook... het is gewoon heerlijk om ad random missies te doen met af en toe een story mission er tussen
Met die houding gaat het zeker niet lukken :+

Nee grapje, veel plezier er mee :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
LOTG schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:37:
Ja die portals gewoon zo snel mogelijk stuk schieten, scheelt behoorlijk.
True.. Fusion rifle / rockets/ 'nades/ melee werkt aardig snel..

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
DarkElement schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:37:
Op venus bij dat standbeeld bij de missie waar ze oneindigend lijken te spawnen.
A strangers call.

Als je bij dat standbeeld bent. probeer dan als eerst die minotaur down te halen.
Zorg dat je op de een of andere manier void damage tegen hem kan doen (special weapons of subclass o.i.d.) Zodra die minotaur down is, ga je naar de zeikanten van de biblotheek waar de gangen smaller zijn. daar een voor een de andere ads neer halen.

zijn 3/4 waves. de laatste heeft dacht ik 2 of 3 minotaurs.

Good luck!

[ Voor 48% gewijzigd door tellavist op 02-10-2014 15:49 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Wow, wordt druk in de Landgenoten clan! :D Gezellig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Oh dat zijn er 3 of 4, de vele Minotaurs icm Hobgoblins met snipers zijn wel lastig als je solo doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb al zeker 6 van die gele-balkjes-gasten verslagen en ze blijven maar spawnen, iemand zin om te helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

jesse111 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:40:
[...]

Met die houding gaat het zeker niet lukken :+

Nee grapje, veel plezier er mee :p
Ok ok... vanavond end game lvl 20 en op naar light lvlen ;) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tellavist schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:24:
[...]

Groups, clans, als je iemand zoekt om mee te spelen. Dat soort dingen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow, volgens mij heb ik 'm gehaald, krijg althans een cutscene :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Ereaser schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:49:
[...]

Groups, clans, als je iemand zoekt om mee te spelen. Dat soort dingen lijkt mij.
Dat is een goeie!
Misschien een idee om dat ook in de waarschuwing te zetten?
Wat er wordt verstaan onder slowchat zegmaar?

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainalyser1st
DarkElement schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:42:
[...]

Heb al zeker 6 van die gele-balkjes-gasten verslagen en ze blijven maar spawnen, iemand zin om te helpen?
Ja ik voeg me maar toe, Brainalyser is de naam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet even afwachten tot na de cutscene of het nog nodig is je hoort het zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainalyser1st
DarkElement schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:52:
Moet even afwachten tot na de cutscene of het nog nodig is je hoort het zo.
Nee dan heb je hem gehaald :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkElement schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:37:
2 striker titans = unlimited supers daar en one shot alles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan is het niet meer nodig, maar ik zal je wel toevoegen. Ik heb btw helemaal geen reward gekregen :o :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkElement schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:54:
Dan is het niet meer nodig, maar ik zal je wel toevoegen. Ik heb btw helemaal geen reward gekregen :o :o
Wel opnieuw ingelogt na 11:00?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een uur geleden ingelogt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Ik kreeg gisteren ook geen rewards in het reward scherm bij de Daily. Deze had ik echter al net daarvoor gekregen toen er "Mission ended" kwam te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh dat zou kunnen, ik was even 2 minuten wat anders aan het doen vanwege de cutscene :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol failen hard op die spider tank @ devils lair. Lvls 5 in lvl 8 strike ftw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:06:
Lol failen hard op die spider tank @ devils lair. Lvls 5 in lvl 8 strike ftw
Dan doe je ook gewoon nog geen dmg op die tank ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkElement schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:50:
Wow, volgens mij heb ik 'm gehaald, krijg althans een cutscene :o
Beste cutscene uit het spel imo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woot devils lair done na een uur :P lvl 5-> 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:26:
Woot devils lair done na een uur :P lvl 5-> 7
Wat level je nu? Heb je eigenlijk meerdere chars?

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:04
Heeft dat nut? Meerdere karakters aanmaken? Ik speel altijd maar met ééntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Mja dat is aan jou, het heeft zeker nut als je crucible speelt (je weet precies waar de zwaktes van andere classes liggen als je ze zelf kent) en ik denk dat je grimoire score ervan omhoog gaat door class-unieke stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
tiguan schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:30:
De speelstijl is heel anders van andere classes. dus daarom heb ik er 3. Speel voornamelijk met de hunter maar als ik even wat anders wil dan pak ik een andere class en voelt het geheel toch weer erg fris aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-10 14:49

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

tiguan schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:30:
Heeft vooral voor shards en energy zin en om andere rewards dubbel te krijgen (riads, weekly, Nightfall).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
SqueakyClean schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:35:
[...]

Heeft vooral voor shards en energy zin en om andere rewards dubbel te krijgen (riads, weekly, Nightfall).
Hear hear. Ascendant stuff farmen gaat toch wel 3 keer zo snel als je 3 karakters hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valcanus1337
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-03-2021
Heb even zitten kijken op bungie profile voor de raid rewards, maar normal mode staat ingevuld bij mij. Wat ik begreep van een beetje rondspeuren is dat als we nu de raid op hard doen, we gewoon weer 4 x loot krijgen, alleen die kisten niet. Maar na de Oracle fase, Templar fase, 1e en 2de Atheon fase weer wel. Go Go Raid Gear Set.

PSN ID: White_Anomaly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lipst3r schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:27:
[...]

Wat level je nu? Heb je eigenlijk meerdere chars?
Arkh, jason en ik maken 6 titans/ 3 hunters zodat we 3 keer per week vog hard kunnen doen straks, idem voor weekly/ nightfall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerebriform
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-10 20:23
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:40:
[...]

Arkh, jason en ik maken 6 titans/ 3 hunters zodat we 3 keer per week vog hard kunnen doen straks, idem voor weekly/ nightfall
Warlock maakt VoG moeilijker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FreqAmsterdam schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:37:
[...]

Hear hear. Ascendant stuff farmen gaat toch wel 3 keer zo snel als je 3 karakters hebt. :)
Worden je items/materials verdeeld over al je accountscharacters dan :o?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spelen hunt/titan.
Lvl 20 = insta 29 = 3 keer zo'n grote kans op class drops :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-10 21:13
DarkElement schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:59:
[...]

je kan al je spullen in je vault stoppen. uitloggen met de ene character en inloggen met de 2e/3e character. tadaa al je spulletjes in je vault zijn er weer :).

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Check de vault :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
[...]

Je kan t in de vault plaatsen als ik het goed heb :+
Je glimmer wordt wel geshared.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

De vault (die pilaren voor de cryptarch) is gedeeld over al je chars ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Valcanus1337 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:38:
Heb even zitten kijken op bungie profile voor de raid rewards, maar normal mode staat ingevuld bij mij. Wat ik begreep van een beetje rondspeuren is dat als we nu de raid op hard doen, we gewoon weer 4 x loot krijgen, alleen die kisten niet. Maar na de Oracle fase, Templar fase, 1e en 2de Atheon fase weer wel. Go Go Raid Gear Set.
Krijg je maar 1 x per week loot drops in VoG dan? :o
Dus 1 keer VoG clearen per week. en vervolgens heb je er niks meer aan?

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
tellavist schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 17:16:
[...]

Krijg je maar 1 x per week loot drops in VoG dan? :o
Dus 1 keer VoG clearen per week. en vervolgens heb je er niks meer aan?
Dat klopt, je kan maar 1x de vog clearen, maar je kan hem nog wel op hard mode zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valcanus1337
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-03-2021
Zoals ik het begrepen heb krijg je na de boss fases op hardmode wel gewoon loot, dus nog eens 4x. Dit is als je normal mode al gedaan hebt. :9~

PSN ID: White_Anomaly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Ik dacht dat in hard mode ook de chests gereset waren? :O
Worden de chests trouwens ook iedere week gereset? Of kan je die echt maar 1x openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Wat jammer zeg.
Ik had gehoopt lekker non stop VoG te kunnen spelen om zo een beetje loot te krijgen.
Leek me een veel leukere manier van farmen.

Succes met Hard mode trouwens :+

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeman
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-10 21:01
Wil ik Destiny opstarten krijg ik plots twee gare meldingen..

code:
1
2
3
Het gebruik van door de gebruiker gegenereerde media is niet toegestaan voor je account. 
&
Het gebruik van de chat- en berichtenfuncties van deze applicatie is niet toegestaan voor je account.

Meerdere mensen met dit probleem?
Ik lees op internet dat het UPC related is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainalyser1st
Johnnyzz schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 18:03:
Wil ik Destiny opstarten krijg ik plots twee gare meldingen..

code:
1
2
3
Het gebruik van door de gebruiker gegenereerde media is niet toegestaan voor je account. 
&
Het gebruik van de chat- en berichtenfuncties van deze applicatie is niet toegestaan voor je account.

Meerdere mensen met dit probleem?
Ik lees op internet dat het UPC related is..
Had ik vanochtend ook, dacht dat het aan het feit lag dat psn weer eens niet werkte. Heb trouwens ziggo hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainalyser1st
jesse111 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 17:21:
[...]

Dat klopt, je kan maar 1x de vog clearen, maar je kan hem nog wel op hard mode zetten :P
1x of 1x per week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowSaiyan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01-2024
1x per week. Hij word elke dinsdag gereset.

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Heb zelf UPC ik kreeg het ook te zien.
Daarnaast lijkt destiny niet te zien dat ik playstation plus heb. Ga nu rebooten.

[ Voor 52% gewijzigd door tellavist op 02-10-2014 18:29 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeman
Hoe hebben jullie het opgelost?
Ik ondervind enkel problemen met Destiny..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoek
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-10 15:43
Meer mensen die moeite hebben met die queens' kill order missie? Probeerde het vanmiddag samen met een vriend (lvl 24) en ik zelf lvl 22, maar het was toch goed pittig. Iemand nog tips?

Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deckard_BR21
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-06-2023
Ik krijg ook die foutmelding, ook na reboot

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RevoNL schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 17:01:
[...]

je kan al je spullen in je vault stoppen. uitloggen met de ene character en inloggen met de 2e/3e character. tadaa al je spulletjes in je vault zijn er weer :).
Ik heb eerlijk gezegd de vaults nog nooit gebruikt. Wist dit allemaal al wel maar toch. Misschien toch eens een 2e poppetje boosten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Je moet je dns server aanpassen met google dns. Staat op bungie forum.

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainalyser1st
Spoek schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 18:33:
Meer mensen die moeite hebben met die queens' kill order missie? Probeerde het vanmiddag samen met een vriend (lvl 24) en ik zelf lvl 22, maar het was toch goed pittig. Iemand nog tips?
Nog een derde persoon erbij? Ik kan je wel helpen, heb zelf nog genoeg queen missies openstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeman
tellavist schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 18:44:
Je moet je dns server aanpassen met google dns. Staat op bungie forum.
Thanks dude.. ik had dat forum nog niet gecheckt.
Het werkt nu weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Voor iedereen die het probleem met upc ook heeft:
-Ga naar network settings onder instellingen van je ps4.
-set up internet connection
-ip settings (automatic)
-dns settings(custom)
Primary dns: 8.8.8.8
Secondary dns:8.8.4.4

De rest op automatic zetten.

Op de een of andere manier heeft upc problemen met dhcp.
We zijn er mee bezig.

[ Voor 21% gewijzigd door tellavist op 02-10-2014 18:59 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Voeg maar toe voor queens missie,strikes en raids: psn BosnianBoss (warlock lvl 26)

[ Voor 11% gewijzigd door Amaze86 op 02-10-2014 18:59 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jesse111 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 17:26:
Ik dacht dat in hard mode ook de chests gereset waren? :O
Worden de chests trouwens ook iedere week gereset? Of kan je die echt maar 1x openen?
Chests spawnen gewoon om de paar minuten opnieuw hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoek
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-10 15:43
Brainalyser1st schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 18:46:
[...]

Nog een derde persoon erbij? Ik kan je wel helpen, heb zelf nog genoeg queen missies openstaan
Jaa dat is denk ik de enige oplossing.

Anyways, als iemand queens missies, patrols of iets anders wilt doen. Add me maar op XBL: Ghost xNL

Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans

Pagina: 1 ... 75 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2