Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-10 09:12
weekly nightfall gehaald krijg ik dezelfde exotic als vorige week... hoe groot is die kans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-10 23:36

CSB

:D

Ligt het aan mij, of hebben ze de daily en weekly strikes moeilijker gemaakt? De daily van vandaag (Mars, met die tank en die raketgaast aan het eind) was gewoon niet te doen, terwijl we met 3 man van Lv25 bezig waren een strike van lv22 te halen... :s

Ik meen mij te herinneren dat ik deze daily al eens eerder gedaan had, op een lager level.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
CSB schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 23:54:
Ligt het aan mij, of hebben ze de daily en weekly strikes moeilijker gemaakt? De daily van vandaag (Mars, met die tank en die raketgaast aan het eind) was gewoon niet te doen, terwijl we met 3 man van Lv25 bezig waren een strike van lv22 te halen... :s

Ik meen mij te herinneren dat ik deze daily al eens eerder gedaan had, op een lager level.
Volgens mij passen ze het aan de spelers aan.. Dus bij hogere levels ( ondanks het moeilijkheidslevel) toch lastiger.. En vooral met 2 of 3 spelers dus :-)

Ik had zelfs op een level 8 raid (?!) soms moeite.. Okay, moeite is misschien een groot woord.. Maar ze gingen wel lastig dood..

[ Voor 11% gewijzigd door Fruitschaal op 02-10-2014 00:13 ]

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
PATCH 1.0.2 IS LIVE

Changes to how the Cryptarch decodes Rare and Legendary engrams, increased potential rewards for the Daily Heroic, Weekly Heroic and Vanguard Strike Playlist, and adjustments to Clash mode in the Crucible are all included in the latest patch.

Had ik mijn legendary's maar bewaard vandaag :+

[ Voor 8% gewijzigd door Fruitschaal op 02-10-2014 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:20
CSB schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 23:54:

Ik heb de daily van vandaag gewoon easy kunnen solo'en zonder enige problemen.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:18
Nou. De raid twee uurtjes gedaan en tot defeat the templar gekomen. Daar kwamen we niet verder want hij ging telkens in rage. Volgens mij moet ie al dood zijn voordat ie in rage wilt gaan. Nog tips/tricks?

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Michaelg schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 00:15:
Nou. De raid twee uurtjes gedaan en tot defeat the templar gekomen. Daar kwamen we niet verder want hij ging telkens in rage. Volgens mij moet ie al dood zijn voordat ie in rage wilt gaan. Nog tips/tricks?
Levelen? Betere gear krijgen? De rage van de Templar is een timer die afgaat.. Eigenlijk moet je hem eerder dood krijgen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glitch je hem of kill je de oracles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06:56
Vanavond het grootste probleem van Destiny meegemaakt. Kwam opeens een busje van Ziggo voorrijden (kastje zit aan de overkant van de straat) en geen internetverbinding meer, dus ook geen Destiny... Kunnen ze in een patch niet gewoon een offline modus maken?

Wel opeens veel Ascendant spul gehad met public events vandaag na de patch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styreta
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 12:55
yay, na 2 disconnects eindelijke eerste VOG clear, meteen 2 legendary guns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06:02

Dazzler2120

FP ProMod
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 00:39:
Glitch je hem of kill je de oracles?
Zolang het kan zou ik achter dat muurtje gaan staan... daardoor iedere week 3 easy lootchests

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-10 19:08

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Fruitschaal schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 00:05:
PATCH 1.0.2 IS LIVE

Changes to how the Cryptarch decodes Rare and Legendary engrams, increased potential rewards for the Daily Heroic, Weekly Heroic and Vanguard Strike Playlist, and adjustments to Clash mode in the Crucible are all included in the latest patch.

Had ik mijn legendary's maar bewaard vandaag :+
Nee, want alle legendary engrams werden getransformeerd naar een rare bij de ingang van de patch, dus maar beter van niet ;) Wel beter dat legendary's gewoon legendary's worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

820kb voor al die changes, doen ze best efficient! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

gister, ik was moe, ik denk ik doe voor vanguard rep ff die bounty voor de strike op venus en de strike without dying. zijn we bij de boss, failed auto tracking van rocket launcher schiet ik tegen een steen naast me, maak ik mezelf dood. Na de strike, okay, dan ook maar die voor de queen op aarde. Daar wel blijven leven.

Ik ga de drie bounties inleveren, en na de strike without dying: exotic bounty!

dat. is. dus. het enige. waar ik. vandaag. aan denk. op werk....

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-10 22:10
Ik had gister als level 20 ook zeer veel moeite met die level 22 daily strike. Nou vond ik niet persé dat de Cabal heel moeilijk dood ging (door ze kop ging het redelijk rap) maar ik werd wel om de haverklap neergeknald omdat ik na 1 a 2 hits gewoon dood was.

Tijd om meer light gear te verzamelen :)

PSN: Nedjee, XBL Gamertag: NedjeNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Gisteravond even voor het eerst 1,5 uur Destiny gedaan en ben nu al lvl 6 :Y Gaat lekker

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:00
Gister even wat potjes crucible gedaan,voor het eerst eigenlijk (los van de alpha en beta).

Blijf het bezopen vinden dat wanneer je team wint en eerste van je team bent (dus 1e van de 12 spelers) dat je dan gewoon geen reward krijgt en dat alles random is :'( :(

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 08:23:
Ik ga de drie bounties inleveren, en na de strike without dying: exotic bounty!

dat. is. dus. het enige. waar ik. vandaag. aan denk. op werk....
Haha, nice! Mja, je kunt hem pas op vrij-/zaterdag afmaken (volgens mij altijd een 'stap' om met xur te praten). Komt goed! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HertogJack schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 08:35:
Gister even wat potjes crucible gedaan,voor het eerst eigenlijk (los van de alpha en beta).

Blijf het bezopen vinden dat wanneer je team wint en eerste van je team bent (dus 1e van de 12 spelers) dat je dan gewoon geen reward krijgt en dat alles random is :'( :(
Bekend pijnpunt, moeten ze echt veranderen. Speel 100 keer liever bf/cod pvp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e2thaj
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-01-2021
nog mede tweaker die wil gamen ? ben lvl 28

Psn erikj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-06-2022
e2thaj schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:15:
nog mede tweaker die wil gamen ? ben lvl 28
IK!

maar moet weer stage lopen.... :'(

Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e2thaj
haha dat hoort er ook bij ;)

Psn erikj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

+1 voor max lvl strikes? 28 en 29 titan hier, psn: trapgat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-10 19:56
HertogJack schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 08:35:

Ben het eens dat die rewards in crucible nergens over gaan. Maar je krijgt wel wat, zo'n badge of hoe het ook heet. Wat extra marks/rep of gegarandeerd een engram ofzo zou wel leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

LOTG schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:21:
[...]

Ben het eens dat die rewards in crucible nergens over gaan. Maar je krijgt wel wat, zo'n badge of hoe het ook heet. Wat extra marks/rep of gegarandeerd een engram ofzo zou wel leuk zijn.
Hoe zit het eigenlijk met de leveling tijdens Crucible matches? Kan je dus tegenover een lvl 24 komen te staan als een lvl 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
LOTG schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:21:
[...]

Zag idd wel een soort van vierkantje tevoorschijn komen, maar wat is het precies? een emblem?

Of gewoon een nutteloos statistiekje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-10 13:42

Sevyx

Facta non verba!

Bellerophon schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:32:
[...]

Hoe zit het eigenlijk met de leveling tijdens Crucible matches? Kan je dus tegenover een lvl 24 komen te staan als een lvl 6?
Ja je komt hogere levels tegen tijdens het pvp

Psn - Sevyxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-10 11:23
wat zijn die materials die ik soms krijg? Het enige ik ermee kan doen is ze "dismantelen"...

En ik gebruik Vita-headphones om te gebruiken als mic, maar het vreemde is, dat de ene mij heel goed hoort, terwijl de andere net niet. Iemand die weet wat daar de oorzaak van kan zijn? Kan je op een manier de sound effects van destiny niet verlagen, zodat voice duidelijker hoorbaar wordt?

[ Voor 61% gewijzigd door pina op 02-10-2014 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Sevyx schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:33:
[...]

Ja je komt hogere levels tegen tijdens het pvp
Eigenlijk is dat dan wel een kansloze strijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Die heb je later nodig om je wapens/armor up te graden :) Niet dismantlen.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 12:25
Bellerophon schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:38:
[...]

Eigenlijk is dat dan wel een kansloze strijd...
valt wel mee kwa damage output is idereen geleijk getrokken
eeniste is de exta stats die sommige wapens hebben zoals super snel herladen geen reqoil
en de speler zelf zijn super is uitgebreider meer opties

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
FreakGIB schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:42:
[...]

eeniste is de exta stats die sommige wapens hebben zoals super snel herladen geen reqoil
Als je lvl 6 bent heb je nog geen double jump, laat staan een super... Daarnaast mis je kennis van de maps en is het wapen gebruik in pvp heel anders dan pve. Met wat tactiek kan je een hoop goed maken, maar in zijn algemeenheid ben je kansloos.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-08 12:59
Dubble jump heb je rond de lvl 3 al als het goed is. en je super voor level 5 (eerste char die je aanmaakt moet minimaal lvl 5 zijn voor dat je Crusible in kan) Verder merk je wel dat andere spelers sterker zijn maar met goed teamplay zijn dat soort matches wel te winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

FreakGIB schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:42:
[...]

Kijk dat is alweer wat anders... dacht even dat de damage output namelijk aan het lvl gekoppeld was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 23:45
Ugh... Gister ging ik de bountys doen voor een strike halen zonder dood te gaan en een boss killen in een strike, naja ik wilde dat dus combineren zodat ik veel exp kreeg en misschien een exotic bounty.

Maar helaas verliep het allemaal anders, ik startte de strike en kwam met 2 randoms te zitten (mn vrienden waren fifa aan t spelen of offline). In het begin hielp 1 gozer me nog, de ander was de hele tijd AFK, kwam soms achter ons aanlopen, maar had niks gekilled.

Uiteindelijk maar teleurgesteld mn ps4 uit gedaan en vanavond maar weer even proberen, maar dan met vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Bellerophon schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:00:
[...]

Kijk dat is alweer wat anders... dacht even dat de damage output namelijk aan het lvl gekoppeld was
Alleen in de crucible is het niet aan je lvl gekoppeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Die nieuwe patch is awesome.. Gisteren nog geen legendary weapons, en nu heb ik er 2 gevonden in 2 uur tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond ook een nieuwe legendary assault rifle uit de nightly gekregen, lijkt een beetje op de shingen-E tot nu toe. Hij heeft weinig recoil, maar hij is niet zo stabiel.

En echt balen dat ik de gewone weekly al gehaald had op L28! Anders had ik daarvoor ook nog een engram kunnen krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-10 19:08

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Nedje schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 08:32:
Ik had gister als level 20 ook zeer veel moeite met die level 22 daily strike. Nou vond ik niet persé dat de Cabal heel moeilijk dood ging (door ze kop ging het redelijk rap) maar ik werd wel om de haverklap neergeknald omdat ik na 1 a 2 hits gewoon dood was.

Tijd om meer light gear te verzamelen :)
Volgens mij was dat met mij (FritsBlaasbaard)
Was inderdaad behoorlijk pittig ja, zuur dat ie de laatste keer ook net niet lukte, toen waren we aardig dichtbij.
Maar inmiddels ook lvl 22, dus dit weekend nog maar een keer proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
CrackSlet schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:20:
[...]

Volgens mij was dat met mij (FritsBlaasbaard)
Was inderdaad behoorlijk pittig ja, zuur dat ie de laatste keer ook net niet lukte, toen waren we aardig dichtbij.
Maar inmiddels ook lvl 22, dus dit weekend nog maar een keer proberen :)
ik probeerde gisteren de weekly strike op level 26 te doen met 2 anderen maar Pfff die eindbaas ging niet lukken op een gegeven moment zijn we gestopt en hebben we de daily gedaan op 24 en dat ging erg goed was heel snel geklaard
vind de weekly van deze week lastiger dan de Raid maar misschien is dat geen goede vergelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Welke strike is de weekly strike deze week? (dit is niet random toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vengeful
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-04-2024
FreakGIB schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:35:
[...]

ik probeerde gisteren de weekly strike op level 26 te doen met 2 anderen maar Pfff die eindbaas ging niet lukken op een gegeven moment zijn we gestopt en hebben we de daily gedaan op 24 en dat ging erg goed was heel snel geklaard
vind de weekly van deze week lastiger dan de Raid maar misschien is dat geen goede vergelijking.
De Weekly op 26 is verrotte lastig. 2 dagen geleden gedaan eerst met Ereaser en iemand uit z'n vriendenlijst, zij 27, ik 28. 10 keer gewiped, toen ging die gast weg. Toen Quetelet erbij gehaald, ook 27. Wat we uiteindelijk gedaan hebben is dat Q en E zich op de baas gingen richten terwijl ik constant het gebied aan 't scannen was voor versterkingen, want daar krijgt ie bakken vol van. Op 't moment dat ik wat zag, meteen waarschuwen en allemaal op de versterkingen richten. Moest ook wel, want het waren bijna allemaal majors. Sniper voor de baas gebruiken, heavy voor Majors gebruiken. Het is juggler, dus vroeg of laat is een wapen leeg, daarom veel van wapen wisselen. Nog een keer of vijf gewiped, vooral omdat als ie op ongeveer 1/3 van z'n health zit gaat ie alleen nog maar rondlopen en raketten schieten. Die doen au, erg au. Maar uiteindelijk, vooral door goede communicatie en een paar heldhaftige acties van ons hele team (meestal als er plots 2 van ons dood waren toch op 't nippertje weten te reviven) het toch gehaald.

Maar ja, hij was moeilijk. Maar 't voelde echt goed om het te halen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Ereaser schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:16:
Gisteravond ook een nieuwe legendary assault rifle uit de nightly gekregen, lijkt een beetje op de shingen-E tot nu toe. Hij heeft weinig recoil, maar hij is niet zo stabiel.

En echt balen dat ik de gewone weekly al gehaald had op L28! Anders had ik daarvoor ook nog een engram kunnen krijgen
Daarom heb ik expres gewacht tot de patch uit kwam, zodat je gewoon de loot krijg en 100% legendary krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stuk of 10 strikes met rutger en erikj gedaan, niemand heeft leg reward gekregen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HertogJack schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:44:
De Strike op Mars :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
HertogJack schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:44:
op mars ben de naam kwijt maar je krijgt op een gegeven moment die grote tank en daarna die gast binnen met die minigun ( painless)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
FreakGIB schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:53:
[...]

op mars ben de naam kwijt maar je krijgt op een gegeven moment die grote tank en daarna die gast binnen met die minigun ( painless)
Ok nice.. Dat is fire dmg toch?

Vanavond even proberen :)

Nu eerst nog een paar uur werken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainalyser1st
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 10:21
Probeer destiny aan te slingeren maar het lijkt erop dat PSN eruit ligt, krijg de error NW-31201-7. Dat zou betekenen dat het overbelast is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

En je hebt toch ook Daily Strikes/Missions? Hoe zit dit nou exact?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Vengeful schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:46:
[...]

De Weekly op 26 is verrotte lastig. 2 dagen geleden gedaan eerst met Ereaser en iemand uit z'n vriendenlijst, zij 27, ik 28. 10 keer gewiped, toen ging die gast weg. Toen Quetelet erbij gehaald, ook 27. Wat we uiteindelijk gedaan hebben is dat Q en E zich op de baas gingen richten terwijl ik constant het gebied aan 't scannen was voor versterkingen, want daar krijgt ie bakken vol van. Op 't moment dat ik wat zag, meteen waarschuwen en allemaal op de versterkingen richten. Moest ook wel, want het waren bijna allemaal majors. Sniper voor de baas gebruiken, heavy voor Majors gebruiken. Het is juggler, dus vroeg of laat is een wapen leeg, daarom veel van wapen wisselen. Nog een keer of vijf gewiped, vooral omdat als ie op ongeveer 1/3 van z'n health zit gaat ie alleen nog maar rondlopen en raketten schieten. Die doen au, erg au. Maar uiteindelijk, vooral door goede communicatie en een paar heldhaftige acties van ons hele team (meestal als er plots 2 van ons dood waren toch op 't nippertje weten te reviven) het toch gehaald.

Maar ja, hij was moeilijk. Maar 't voelde echt goed om het te halen. 8)
je deze was het waar wij op een gegeven moment geen zin meer in hadden maar we waren met level 26 level 27 en level 28 aan het spelen ik was de level 28 maar hunter en ging toch nog vaak dood
op een gegeven moment geswitched naar mijn bladedanser sub zodat ik onzichtbaar kon worden dat hielp behoorlijk met het reviven kan je gewoon naast zo'n Cabal staan zonder dat hij wat doet en snel weer weg rennen.
maar uiteindelijk duurde het ons te lang voor de avond en hebben we nog even snel de daily gedaan zodat we toch nog wat materialen binnen kregen :)
misschien vanavond nog een keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainalyser1st
Bellerophon schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:59:
En je hebt toch ook Daily Strikes/Missions? Hoe zit dit nou exact?
Voor daily missions krijg je ascended materials als je ze op lvl 24(1 material) of 28(2 materials) voltooid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
HertogJack schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:56:
[...]

Ok nice.. Dat is fire dmg toch?

Vanavond even proberen :)

Nu eerst nog een paar uur werken :(
dat vroegen wij ons ook af maar kon niet vinden wat zijn weakness is zag alleen het heroic incoontje en dat icoontje met een mes ?
volgens mij betekend dat dat ze meer agressief zijn .
die Cabal hadden verschillende kleuren schields en de eindbaas niks maar gewoon heel veel hitpoints.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Volgens mij kan die boss van de weekly strike niet tegen Arc damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Brainalyser1st schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:01:
[...]

Voor daily missions krijg je ascended materials als je ze op lvl 24(1 material) of 28(2 materials) voltooid
En bij lagere lvls?

Ik denk er namelijk over om met alle 3 mijn karakters iedere dag een daily missie te doen :Y

[ Voor 15% gewijzigd door Bellerophon op 02-10-2014 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Bij lagere levels niet, staat ook aangegeven bij de rewards :+

Wat ik gewoon zou doen is vanguard+crucible marks opsparen, zodat je daarmee legendary items kan kopen en die dan omzet in shards :P Zeer effectieve manier.

[ Voor 27% gewijzigd door jesse111 op 02-10-2014 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
FreakGIB schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:04:
[...]

dat vroegen wij ons ook af maar kon niet vinden wat zijn weakness is zag alleen het heroic incoontje en dat icoontje met een mes ?
volgens mij betekend dat dat ze meer agressief zijn .
die Cabal hadden verschillende kleuren schields en de eindbaas niks maar gewoon heel veel hitpoints.
Hmm op touchpad drukken en dan zie je toch welk soort dmg er is?

Anders kijken naar de kleuren vh schildje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
HertogJack schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:07:
[...]

Hmm op touchpad drukken en dan zie je toch welk soort dmg er is?

Anders kijken naar de kleuren vh schildje :)
Schild kleurtje is alleen om het schild sneller kapot te krijgen. Maar je hebt dus ook een damage type waar ze gevoeliger voor zijn (buiten het schild om).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Michaelg schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:08:
[...]

Schild kleurtje is alleen om het schild sneller kapot te krijgen. Maar je hebt dus ook een damage type waar ze gevoeliger voor zijn (buiten het schild om).
Ja en dat zie je toch wanneer je op touchpad drukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Si. En ook voordat je de missie start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luap82
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-09 15:03
Komen jullie op dit moment uberhaupt online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Luap82 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:20:
Ho, ho, stop! Sommige mensen hier moeten werken he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-09 12:46
Luap82 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:20:
Volgens mij zijn de servers uit de lucht; althans dat is de melding die ik krijg

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kronos1979 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:22:
[...]

Volgens mij zijn de servers uit de lucht; althans dat is de melding die ik krijg
Same here, psn lijkt down. Verdorie.
Lizardsquad weer? <.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainalyser1st
Kronos1979 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:22:
[...]

Ow dus toch, ik dacht dat ik de enige was. Zat al in de instellingen van me modem te prutsen. Wat ligt psn er vaak uit zeg, tsss...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainalyser1st
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:29:
[...]

Same here, psn lijkt down. Verdorie.
Lizardsquad weer? <.<
Zijn dat van die vieze smerige ventjes die ddos aanvallen uitvoeren? Getver de getver :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bookmark: https://mobile.twitter.com/hashtag/psn voor dit soort momenten.
Ik ga ff dexter kijken tot psn weer on is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luap82
Altijd op je vrije dag.... serieus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainalyser1st
Luap82 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:34:
Altijd op je vrije dag.... serieus....
Echt hè, lijkt wel of ze het erom doen. Had dat voor destiny ook, toen ik af en toe een potje BF4 wilde spelen en toen lag het er ook steeds uit :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
HertogJack schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:11:
[...]

Ja en dat zie je toch wanneer je op touchpad drukt?
op het touchpad zag ik dus alleen 2 icoontjes 1 van heroic en 1 met een soort van mes er in thats it
en die boss had geen zichtbaar schield die is gewoon sterk :)

[ Voor 10% gewijzigd door FreakGIB op 02-10-2014 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e2thaj
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:34:
Bookmark: https://mobile.twitter.com/hashtag/psn voor dit soort momenten.
Ik ga ff dexter kijken tot psn weer on is :)
ben er straks ook weer bij als ik mijn vrienden heb weggebonjourd ;)

Psn erikj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik haat die gasten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-09 12:56
FreakGIB schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:41:
[...]

op het touchpad zag ik dus alleen 2 icoontjes 1 van heroic en 1 met een soort van mes er in thats it
en die boss had geen zichtbaar schield die is gewoon sterk :)
Hier hebben ze een overzicht met de icoontjes van de modifiers en wat ze precies betekenen.

http://www.reddit.com/r/D...difiers_and_what_they_do/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Gisteren weer lekker een avondje VoG kunnen spelen.
Er valt me echter wel iets op.
De laatste boss schijnt echt moeilijk te zijn voor sommige spelers...
Eigenlijk is die baas enorm makkelijk. maar ik heb gister met een fireteam uit engeland mee gespeeld.
En het "home team" BLEEF gewoon dood gaan...
Ik ben die klote atheon nu al 4 keer tegen gekomen en heb nog steeds geen fatsoenlijk fireteam gevonden die weet wat ze moeten doen... en dus nog NOOIT die laatste boss gecleared.

Je kan mij letterlijk op elke plek zetten op die laatste bossfight.
-ik heb op de linker/rechter portal gestaan.
-ik heb ad control gedaan (boven op de linker warp gate staan)
-Ik heb oracle's gekilled.
-ik ben de relic guy geweest (personlijk mijn favoriet, omdat deze echt 0% foutmarge heeft, relic guy dood=wipe)

Op alle posities ga ik 1x op de 20 try's dood. Echter lijkt het wel alsof 2 mensen in mijn fireteam, continu dood lijken te gaan.
Ik baal hier echt enorm van...

Ik zoek echt een fireteam die weet waar ze mee bezig zijn en een beetje fatsoenlijk kunnen spelen.
Ik ben het een beetje zat aan het worden om de kar trekker van het fireteam te zijn. Ik voel me net een medic zo. continu anderen reviven en geen fatsoenlijke damage op de boss kunnen doen.

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e2thaj
we hadden gister toch ff lekker gegamed haha ;) tot die baas dat je weg moest ging het goed ;)
tellavist schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:16:
Eigenlijk is die baas enorm makkelijk. maar ik heb gister met een fireteam uit engeland mee gespeeld.
Ik ben die klote atheon nu al 4 keer tegen gekomen en heb nog steeds geen fatsoenlijk fireteam gevonden die weet wat ze moeten doen... en dus nog NOOIT die laatste boss gecleared.

-ik ben de relic guy geweest (personlijk mijn favoriet, omdat deze echt 0% foutmarge heeft, relic guy dood=wipe)

Op alle posities ga ik 1x op de 20 try's dood. Echter lijkt het wel alsof 2 mensen in mijn fireteam, continu dood lijken te gaan.

Ik zoek echt een fireteam die weet waar ze mee bezig zijn en een beetje fatsoenlijk kunnen spelen.
Ik ben het een beetje zat aan het worden om de kar trekker van het fireteam te zijn. Ik voel me net een medic zo. continu anderen reviven en geen fatsoenlijke damage op de boss kunnen doen.

Psn erikj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
misschien een domme vraag, maar is er een clan van Tweakers?
speel zelf op Xbox one en iedereen mag me toevoegen=)

GT: Raw kip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
e2thaj schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:21:
we hadden gister toch ff lekker gegamed haha ;) tot die baas dat je weg moest ging het goed ;)

[...]
Die sessie heb ik het ook niet over!
Dat ging nog best lekker. het gaat mij puur om atheon. de aller laatste boss.
Echt balen dat ik weg moest. Vond het een erg leuk/gezellig team! :)
Het ging met name om vannacht. (ik was om half 1 snachts weer online voor een raid sessie)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowSaiyan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01-2024
tellavist schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:16:

wow, ik heb precies hetzelfde. Ik heb dan wel alleen Oracles gekilled, maar elke keer ging het mis toen we de eerste portal uitkwamen. Dan slaat de chaos toe en begint iedereen als een malloot op de baas te schieten en op een gegeven moment zitten er andere gasten in de volgende portal en gaan ze dood omdat ze niet weten wat ze moeten doen. Terwijl ik het dus 30x heb uitgelegd. Als je de portal uitkomt, iedereen naar het midden, relic guy gooit shieldje op, iedereen volgas op de baas en degene die de portal door moeten, gaan op 3 seconden van het verlopen van de buff naar achter zodat hun weer geteleport worden.

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
Poe, gisterenavond na de patch drie Vanguard Tiger potjes gespeeld. In twee van de drie (!) games had ik te maken met een speler die heel de tijd afk was en pas op het einde mee ging spelen. Dat soort gedrag zakt m'n broek echt van af. Zo egoistisch, walgelijk.

Tijdens het tweede potje lukte het om de mobs zo ver te krijgen om de afk'er aan te vallen. Hij wordt gedood, ik res hem, en plotseling ie er weer aanwezig! Vervolgens een tijdje achter hem aangelopen zonder te schieten, in de hoop dat hij doorhad dat ik ook niks meer ging uitvoeren zodra hij afk ging.

Deze level 28 zul je niet meer in de Vanguard playlist terugvinden! Ik ben gelukkig al gegeared en speelde puur voor de fun. Echt jammer dat sommige mensen het zo verpesten voor de rest (en dat ik me er zo over op kan winden :) ). Ik ga wel weer een paar uurtjes public events grinden voor vanguard marks.

[ Voor 10% gewijzigd door Arrahant op 02-10-2014 12:27 ]

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e2thaj
nou gaan we zo toch ff gamen als ie online komt

maken we die mongool dood ;)
ShadowSaiyan schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:25:
[...]

wow, ik heb precies hetzelfde. Ik heb dan wel alleen Oracles gekilled, maar elke keer ging het mis toen we de eerste portal uitkwamen. Dan slaat de chaos toe en begint iedereen als een malloot op de baas te schieten en op een gegeven moment zitten er andere gasten in de volgende portal en gaan ze dood omdat ze niet weten wat ze moeten doen. Terwijl ik het dus 30x heb uitgelegd. Als je de portal uitkomt, iedereen naar het midden, relic guy gooit shieldje op, iedereen volgas op de baas en degene die de portal door moeten, gaan op 3 seconden van het verlopen van de buff naar achter zodat hun weer geteleport worden.

Psn erikj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-09 19:22
Raw Kip schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:22:
misschien een domme vraag, maar is er een clan van Tweakers?
speel zelf op Xbox one en iedereen mag me toevoegen=)

GT: Raw kip
Heb je toegevoegd, zoek op de bungie website even op Stroopwafel Clan en stuur een invite!

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@arra, speel dan met je maten en niet met randoms.. 10-12 minuten per strike :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:32:
wees verstandig, speel met maten :+

Ook die leus slaat mooi op destiny :)

@shadowsaiyan:
Precies wat jij zegt. Hoe moeilijk is het nou om naar het midden te springen, je heavy te pakken.
Vol de boss te spammen en bij de laatste 4 seconden van de buff, weer naar je positie te gaan.
de helft van de fucking tijd heb je gewoon een schild om je heen... :+
Het is echt zo moeilijk niet hoor...

[ Voor 36% gewijzigd door tellavist op 02-10-2014 12:38 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-09 20:45
Zo nog paar x doen?
Ik ben en kan nog steeds online....
Nergens last van alleen erg rustig.

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
zijn die trieste pubers van Lizardsquad weer bezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Ik dacht dat lizardsquad gestopt was? Stel kleuters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-utger schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:39:
[...]

Zo nog paar x doen?
Ik ben en kan nog steeds online....
Nergens last van alleen erg rustig.
Had mn ps uitgezet, zal nog ff proberen. Zolang je ingame blijft heb je 0 problemen :)

https://mobile.twitter.co...517624338343022592/photos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Laatst online: 08-10 16:18
ShadowSaiyan schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:25:
[...]

Ik heb em ook gedaan. Wel gehaald na goed afgestemd wie er de portal in ging.
Je hebt gelijk, puur een kwestie van of de minions killen als je de portalen moet openzetten. Of als je de portal in gaat de oracles killen. En daar zijn fusion rifles en pulse rifles handig voor. Als de portal snel genoeg open is, komt de andere groep er vrijwel direct weer uit zetten.
Ammo packs gebruiken om je special en heavy ammo bij te vullen als de minions niks droppen. Na 6 of 7 rondes isie dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
Ja precies, dat ga ik ook weer doen voortaan. Ik dacht gisterenavond: laat ik even lekker hersenloos in zo'n lvl 24 leveltje stappen om te gaan knallen. Zonder voice comms, zonder eerst aan vrienden rond te moeten vragen wie er zin heeft.

Dat lesje heb ik wel geleerd. Ik had sowieso kunnen weten dat dit ging gebeuren. In PVP kom je ook knetterveel figuren tegen die alleen maar afk zijn. Dus daar heb ik ook geen zin meer in.

Mijn punt was vooral dat het zo slecht is voor de vorming van een fijne community. Voortal omdat er geen manier is om dat soort figuren te votekicken of anderszins te straffen...

[ Voor 12% gewijzigd door Arrahant op 02-10-2014 12:46 ]

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UPDATE - 11.30am BST - A Sony spokesperson says that they DO NOT know what has caused the issue but have their engineers working on it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceased2Be
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-10-2024

Ceased2Be

databeest

Arrahant schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:43:
[...]

Mijn punt was vooral dat het zo slecht is voor de vorming van een fijne community. Voortal omdat er geen manier is om dat soort figuren te votekicken of anderszins te straffen...
Je kunt ze ingame reporten, maar geen idee hoe effectief dat is. Maar dat doe ik puur bij de AFK-ers die ik tegenkom

Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Arrahant schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:43:
[...]

Ja precies, dat ga ik ook weer doen voortaan. Ik dacht gisterenavond: laat ik even lekker hersenloos in zo'n lvl 24 leveltje stappen om te gaan knallen. Zonder voice comms, zonder eerst aan vrienden rond te moeten vragen wie er zin heeft.

Dat lesje heb ik wel geleerd. Ik had sowieso kunnen weten dat dit ging gebeuren. In PVP kom je ook knetterveel figuren tegen die alleen maar afk zijn. Dus daar heb ik ook geen zin meer in.

Je kan mij ook toevoegen op psn, ik ben altijd serieus tijdens strikes/raids.. en inderdaad met randoms schiet het soms gewoon niet op omdat die vaak geen idee hebben wat zij uberhaupt doen of afk zijn die vervolgens weer dood gaan in meest makkelijke strike waardoor ik ook steeds dood ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ceased2Be schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:49:
[...]

Je kunt ze ingame reporten, maar geen idee hoe effectief dat is. Maar dat doe ik puur bij de AFK-ers die ik tegenkom
Zou mooi zijn als reports iemands rating beinvloeden en die dan door bungie onderzocht worden. Directe kicks zouden tot troll acties kunnen leiden op t eind van een bossfight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceased2Be
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-10-2024

Ceased2Be

databeest

Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:52:
[...]

Zou mooi zijn als reports iemands rating beinvloeden en die dan door bungie onderzocht worden. Directe kicks zouden tot troll acties kunnen leiden op t eind van een bossfight.
Je kunt iemand ook alleen maar kicken als hij in je fireteam zit en je de FT-leader bent.
Dus dat gaat niet op bij de randoms waar je mee gepaired wordt.

Maar ik hoop ook heel erg op een ratingsysteem want heb het idee dat het alleen maar erger wordt.

Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En weer ingelogt, op twitter staat ook dat t werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
Randoms die vaak doodgaan en weinig kills maken wil ik graag bijstaan. Maar spelers die afk gaan en de andere spelers al het werk laten doen verdienen een levenslange ban.
Bij de eerste vanguard tiger die ik gisterenavond speelde bleef een van de spelers letterlijk een minuut of 10 stilstaan op het spawnpoint. Het betrof een story missie op Mars, waarbij je op het eind drie Psions met verschillende kleuren schilden moet verslaan en er heel de tijd Cabals binnen blijven komen. Net voordat ik dit event startte verscheen de afk'er plotseling. Alsof hij wel aan het meeluisteren was en wist dat het laatste event bijna werd gestart... Ik kan me er echt flink over opwinden.

[ Voor 7% gewijzigd door Arrahant op 02-10-2014 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luap82
PSN doet het weer... alleen nu zegt hij dat de destiny servers niet beschikbaar zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Negative schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:04:
[...]

Hier hebben ze een overzicht met de icoontjes van de modifiers en wat ze precies betekenen.

http://www.reddit.com/r/D...difiers_and_what_they_do/
oke thx
oke die weekly was dus Heroic en Juggler
meer icoontjes dus niet
Juggler no ammo drop for your equipped weapon
maar dat houd dus in als je met je primary schiet krijg je daar geen ammo voor maar wel voor je secundary en heavy en andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De enige strike waarbij ik soms AFK ga is Sexy Prime op lvl 8. Dan ga ik meestal wat drinken pakken ofzo, je wordt toch geteamed met mensen van jouw level dus die moeten die paar lvl 8 mobs makkelijk aan kunnen. Ik ben ook meestal wel weer terug voordat ze dinklebot hebben gedeployed bij die trip mines.
FreakGIB schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:17:
[...]
Juggler no ammo drop for your equipped weapon
maar dat houd dus in als je met je primary schiet krijg je daar geen ammo voor maar wel voor je secundary en heavy en andersom.
Klopt, dat geld ook wanneer je bijvoorbeeld je heavy hebt geequiped en andere mensen vermoorden vijanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Arrahant schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:02:
Randoms die vaak doodgaan en weinig kills maken wil ik graag bijstaan. Maar spelers die afk gaan en de andere spelers al het werk laten doen verdienen een levenslange ban.
Bij de eerste vanguard tiger die ik gisterenavond speelde bleef een van de spelers letterlijk een minuut of 10 stilstaan op het spawnpoint. Het betrof een story missie op Mars, waarbij je op het eind drie Psions met verschillende kleuren schilden moet verslaan en er heel de tijd Cabals binnen blijven komen. Net voordat ik dit event startte verscheen de afk'er plotseling. Alsof hij wel aan het meeluisteren was en wist dat het laatste event bijna werd gestart... Ik kan me er echt flink over opwinden.
Maar waarom zou je zoiets doen? Kan me die frustratie goed voorstellen

Pagina: 1 ... 74 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2