Toen ik gisteren de moonstrike aan het doen was, opende de deur niet voor twee van ons en de derde was er al lang naar binnen en ging dood. Na een tijdje ging de deur alsnog open, maar glitches komen wel vaker voor denk ik dan.
Filmpje ervan maken en posten?Flghter1982 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 18:13:
zijn er nou mensen aan het hacken? ik zit in pvp en zie mensen soort val teleporten.. zo goed als niet te raken.. net alsof ze ontzetende lagg simuleren?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Haha! Dat lijkt eerder op de 'double jump' van de bladedancer hunter subclass
PSN: MrMistral
Of gewoon De warlock skill 'blink'MrMistral schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 18:54:
[...]
PSN: DoubleDutchh
Verwijderd
Er zijn mensen op xbox die lag switches hebben, schijnt enige manier te zijn. Werkt op ps4 iig niet. Tevens de reden dat ik een ps4 heb.MrMistral schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 18:54:
[...]
Verwijderd
Had ik gisteren ook in de PvP. Zeker geen ability. Dikke lag. Gekke was wel dat kills wel telden. Dus op stilhangende gaatjes knallen en 2 seconden later een melding van Mills.Flghter1982 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 18:16:
[...]
wat ik zie is geen ability. dit is hapering lopen en schieten op iets wat allang ergens anders is.
Excuses, verkeerd geplaatst.
[ Voor 90% gewijzigd door mikkelodeon op 06-10-2014 19:59 ]
Yes mijn 1e fragement compleet voor mijn Exoctis wapen.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Vinden jullie de game niet eentonig worden?
Ik vin het een beetje jammer dat ik missies nu voor de zoveelste keer aan het doen ben alleen maar omdat het ineens een weekly is...
Die spin op earth bv... die heb ik echt al 100x afgemaakt... en waarom denk ik nu? Deze game is veel te veel reply van dezelfde content... ik vindt dat echt niet kunnen anno 2014 en ik had echt zoveel van deze game verwacht...
Ik vin het een beetje jammer dat ik missies nu voor de zoveelste keer aan het doen ben alleen maar omdat het ineens een weekly is...
Die spin op earth bv... die heb ik echt al 100x afgemaakt... en waarom denk ik nu? Deze game is veel te veel reply van dezelfde content... ik vindt dat echt niet kunnen anno 2014 en ik had echt zoveel van deze game verwacht...
Quest voor thorn: holy shit that shit's hard! We zijn uiteindelijk wel tot aan phogoth gekomen, maar damn wat moeilijk. Vooral als alles je praktisch one shot, ook al ben ik level 27. Uiteindelijk zijn we gestopt. Ik probeer het later nog wel een keer.
Thanks FreakGIB for trying though.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ik heb laatst ook iemand hiermee geholpen; wij gingen gewoon super lame in dat kamertje met die shrieker campen; als de shrieker komt, terugtrekken naar kamertje erachter totdat hij weg is (je kan 'm zien als een grote rode stip op de radar). Je kan van daar Phogoth net raken; uiteindelijk kwam die Xyor gast gewoon naar binnen lopen. Lame, saai, duurde lang maar wel geluktye-roon schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 22:29:
Quest voor thorn: holy shit that shit's hard! We zijn uiteindelijk wel tot aan phogoth gekomen, maar damn wat moeilijk. Vooral als alles je praktisch one shot, ook al ben ik level 27. Uiteindelijk zijn we gestopt. Ik probeer het later nog wel een keer.
Moet 'm nu zelf ook doen -_-
[ Voor 8% gewijzigd door Wussie op 06-10-2014 22:44 ]
Nooit last gehad van disconnects maar helaas vanavond wel.
Een keer: "Cannot connect to partner services" en daarna "Removed from game world". PSN problemen?
Schijnbaar niet de enige volgens allestoringen.nl.
[ Voor 14% gewijzigd door The_Worst op 06-10-2014 22:58 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
same here tijdens raiden vaak enorme lag, dat helpt niet echt meeThe_Worst schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 22:56:
Nooit last gehad van disconnects maar helaas vanavond wel.Een keer: "Cannot connect to partner services" en daarna "Removed from game world". PSN problemen?
Blaat...
Wow, dat is een uitleg zegFreakGIB schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 16:04:
[...]
wij tweakers zouden ook een review kunnen maken door onze ervaring te mixen
1 Verhaal de stukjes verhaal die je krijgt zijn wel mooi maar aan het einde weet je nog steeds niet veel meer dan in het begin je krijgt echt het gevoel dat er flink in geknipt is
2 het FPS gedeelte
ik vind het spel echt lekker weg schieten net als in Halo het is gewoon erg cool als je headshots maakt
3 Type vijanden je heb grofweg 4 rassen Fallen Hive Vex en Cabal
en daarin verschillende types er komen nieuwe enemy's in de uitbreiding zover ik heb kunnen lezen
had van mij wel meer gemogen.
de AI vind ik best wel goed
4 plekken om heen te gaan
je heb de Aarde daar vind je old Russia waar je verschillende story's kan doen
verder 1 Strike en 1Raid daar en Patrol
de Maan daar heb je ook verschillende Story missie's en 2 Strike missie's en Patrol
Venus ook meerdere story missie's strike en Patrol
en Mars ook meerdere story missie's Strikes en Patrol
je heb ook nog public events die op verschillende plekken kunnen gebeuren en waar je vrij aan bent om aan mee te doen geeft je loot en aanzien
5 verschillende Wapen je heb 3 classes Primary Special en Heavy
Primary zijn hand canon Pulls rifle auto Rifle en Scout rifle
daarin verschillende gradaties en rareties van common Uncommon Rare Legendary en Exotic
Special Weapons Sniper rifle Fusion Rifles en Shotguns
ook daarin verschillende gradaties en rareties
Heavy weapons Rocket launcher en Heavy machine gun
daarin ook verschillende gradaties en rareties
6 Strike's
Strikes zijn Matchmaking 3 players story events die bestaan uit verschillende delen
je kan ze op verschillende niveaus spelen spelen waardoor je ook betere
/ meer loot krijgt
7 Patrol op elke planeet kan je patrol kiezen en kan je rond kijken op alle gebieden die je in de story ok bezocht hier kan je gaan zoeken naar kistjes met loot of lekker knallen op enemy's voor glimmer en engrams
8 Raid op het moment is er nog maar 1 Raid the Vault of Glass minimaal 6 speler level 26+ aanbevolen
geen matchmaking je moet zelf een team samenstellen of je zelf beschikbaar stellen voor een Raid via forums of ingame maar erg leuk om te doen en rewarding als je het haalt
9 PVP ik zelf ben nog niet zo heel veel bezig geweest met PVP maar wat ik gedaan heb is wel leuk ook al ben ik nog erg slecht
je heb verschillende spel types rumble scrimish Control en nog een aantal maar ik laat dit aan anderen over om in te vullen
10 was ik vergeten Character customization je ka nuit 3 verschillende rassen kiezen maar dat is alleen maar looks voor het spelen maakt het niet uit
dan heb je nog 3 verschillende classes Hunter Titan en Warlock
die hebben onderling wel verschillen zeker hun Super Powers maar ook het verschil in armor en agility is verschillend
elke class heeft 2 subclasses die je afzonderlijk kan levelen alleen bij je eerste character kan je pas vanaf level 15 beginnen met je 2de subclass
het levelen gaat opzich vrij snel je kan max level 20 worden maar dan heb je nog niet al je sub class skills vrijgespeeld naa level 20 kan je je hoger worden kwa level doormiddel van betere Armor te dragen
vanaf level 20 kan je armor gebruiken met als extra stat Light en bij +20 light ben je level 21 en daarna elke +11 light extra ga je omhoog
verder heb je nog geld ingame heet het Glimmer je heb het nodig voor upgrades en het kopen van wapens/armor
ook vind je verschillende materialen in game die ook weer nodig heb voor je upgrades
je kan in dit spel geen spullen ruilen/delen/verkopen met anderen
alleen tussen je eigen gemaakte characters max 3 tot nu toe kan je wel je spullen delen
je kan wel je wapen en armor dismantelen daar krijg je dan weer materialen voor terug
nou dit was het even voor mij.
het is vrij beknopt maar geeft je misschien een kleine indruk van het spel
er zitten nog meer dingen in maar dat mogen anderen uitleggen.
Ik weet grotendeels genoeg nu, morgenochtend schaf ik de game aan. Thanks
Vandaag ook veel last van. Kreeg rond 22.00 uur de melding applicatie kan niet verbinden met Internet. Daarna was de lag zo goed als over. Welke applicatie het was geen idee.Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 19:33:
[...]
Had ik gisteren ook in de PvP. Zeker geen ability. Dikke lag. Gekke was wel dat kills wel telden. Dus op stilhangende gaatjes knallen en 2 seconden later een melding van Mills.
Haha de storm fist is mijn primaire aanval daarna komt pas m'n pulse rifleBellerophon schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 16:35:
[...]
Mijn eerste aanval is continu de shoulder charge, en mijn overload zorgt ervoor dat ik daarna door kan gaan met een storm fist
Dat vond ik ook wel lekker vechten ja. lekker om je heen rammen
1 van de tofste missies als je het mij vraagt
en the Summoning pits! Die strike is ook bruut
[ Voor 32% gewijzigd door DarkElement op 07-10-2014 01:08 ]
Morgenmiddag is er vanaf 4 uur langdurig onderhoud. Destiny is dan meerdere uren niet bereikbaar.
[quote]NOTE: The following update will be applied at approximately 7AM Pacific on Tuesday, October 7th. The maintenance window for this work will interrupt Destiny services for several hours. You will be unable to play the game during that time.
Summary
Most of the changes included in this update will improve the technology that enables players to connect to Destiny. The player experience will remain unchanged, aside from the stability for some users who have encountered issues connecting to servers.
Client fixes
• Added more data logging for matchmaking systems
• Improved connectivity failure handling to reduce beaver (Kick To Orbit events) KTOs
• Improved logging of player disconnections
• Internal tools fixes to speed up our release process
• Fixes to the roster system to allow us to tune the frequency of roster updates on Xbox One
• Fixed a bug that allowed users to quick scope on some weapons
Server Fixes
• Security fixes
• Server performance improvements
• Fixes to reduce the frequency of some KTOs
• Better logging to help diagnose connectivity problems
• Fixes to some Centipede errors that were exclusive to specific player characters
Bron
[quote]NOTE: The following update will be applied at approximately 7AM Pacific on Tuesday, October 7th. The maintenance window for this work will interrupt Destiny services for several hours. You will be unable to play the game during that time.
Summary
Most of the changes included in this update will improve the technology that enables players to connect to Destiny. The player experience will remain unchanged, aside from the stability for some users who have encountered issues connecting to servers.
Client fixes
• Added more data logging for matchmaking systems
• Improved connectivity failure handling to reduce beaver (Kick To Orbit events) KTOs
• Improved logging of player disconnections
• Internal tools fixes to speed up our release process
• Fixes to the roster system to allow us to tune the frequency of roster updates on Xbox One
• Fixed a bug that allowed users to quick scope on some weapons
Server Fixes
• Security fixes
• Server performance improvements
• Fixes to reduce the frequency of some KTOs
• Better logging to help diagnose connectivity problems
• Fixes to some Centipede errors that were exclusive to specific player characters
Bron
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Oh das nice, want het is mij nog niet gelukt. Zit je op PS4? Zo ja, ronsel die dude die jij geholpen hebt, eis dat hij je helpt met die van jou, ik ga ook mee et voila. 2 mensen blijWussie schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 22:40:
[...]
Ik heb laatst ook iemand hiermee geholpen; wij gingen gewoon super lame in dat kamertje met die shrieker campen; als de shrieker komt, terugtrekken naar kamertje erachter totdat hij weg is (je kan 'm zien als een grote rode stip op de radar). Je kan van daar Phogoth net raken; uiteindelijk kwam die Xyor gast gewoon naar binnen lopen. Lame, saai, duurde lang maar wel gelukt.
Moet 'm nu zelf ook doen -_-
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Als ik het goed heb berekend is Destiny vanaf 16:00 down. Er werd aangegeven dat het een uur of 3 zou duren.
Is dat die event met de conflux? Het doel is dan om te zorgen dat geen enkele Vex zichzelf opofferen.DarkElement schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 01:41:
Wat is eigenlijk de bedoeling bij die public event bij Ishtar Cliffs? Al die gastjes afknallen met 4 man leverde na alle tijd nog steeds 10/10 to go (silver tier) op dus volgens mij deden we wat verkeerd?
Is iedereen verder klaar om verpletterd te worden in de Iron Banner?

Iron banner heb ik nieteens te proberen denk ik met mn blauwe wapens..
psn: HertogJack
Hee jongens, by het select destination screen waar je planeten of crucible kan kiezen, heb je links vijf icoontjes. Ik ben nu level 21 maar het onderste icoontje kan ik nog niet zien. Weten jullie hoe ik die unlock?
lvlen, tegen de tijd dat je lvl 26 bent heb je alles unlockedCerebriform schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:46:
Hee jongens, by het select destination screen waar je planeten of crucible kan kiezen, heb je links vijf icoontjes. Ik ben nu level 21 maar het onderste icoontje kan ik nog niet zien. Weten jullie hoe ik die unlock?
nothing stops this train
Beetje verder levelen nog, dat is de weekly nightfall strike.Cerebriform schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:46:
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Beetje geluk kunnen we dan in de avond rustig gamen. Dat staat namelijk op de planningThe_Worst schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 01:28:
Morgenmiddag is er vanaf 4 uur langdurig onderhoud. Destiny is dan meerdere uren niet bereikbaar.
[...]
Bron
PSN: Fruitschaaltje
Voorbij level 20 gaat het levelen in verhouding veel trager zeg. Ben nu bijna 22 maar van 20 naar 22 duurt nu bijna langer dan van 15 naar 20.
Ik speel nu met name strike's en bounties om mijn vanguard reputation omhoog te gooien want ik wil betere gear. Is er een snellere manier om dit te doen?
Voeg me gerust toe, wil graag de weekly's spelen maar paar vrienden zijn afgehaakt bij level 13
. BasFromNL op PSN.
Ik speel nu met name strike's en bounties om mijn vanguard reputation omhoog te gooien want ik wil betere gear. Is er een snellere manier om dit te doen?
Voeg me gerust toe, wil graag de weekly's spelen maar paar vrienden zijn afgehaakt bij level 13
Gewoon lekker spelen en legendary gear collecten, dan gaat het wel snel ^^Biatch schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:08:
Voorbij level 20 gaat het levelen in verhouding veel trager zeg. Ben nu bijna 22 maar van 20 naar 22 duurt nu bijna langer dan van 15 naar 20.
Voeg me gerust toe, wil graag de weekly's spelen maar paar vrienden zijn afgehaakt bij level 13. BasFromNL op PSN.
Gewoon PvE missies icm bounties, bounties, bounties, bounties.. ( Ik doe ze zelf ook te weinig).Biatch schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:08:
Voeg me gerust toe, wil graag de weekly's spelen maar paar vrienden zijn afgehaakt bij level 13. BasFromNL op PSN.
Vannacht eindelijk VoG gecleared met mede Landgenoten. Stonden op het punt om te stoppen, maar besloten door te gaan. Toen hadden we hem met 2 pogingen down. Was echt een episch gevoel!
Hier de laatste paar minuten vanuit mijn perspectief:http://youtu.be/wWt5ZaILRWw
En dit is 'The A-Team'
Hier de laatste paar minuten vanuit mijn perspectief:http://youtu.be/wWt5ZaILRWw
En dit is 'The A-Team'

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394
Morgenmiddag gaan Worst (26), Fruitschaal (26) en ik (28) voor de eerste keer de Raid doen. We hebben dus nog drie mensen nodig en het zou leuk zijn als we het met Tweakers kunnen doen.
Als je mee wilt doen, stuur ff een DM. De tijd dat we beginnen staat nog niet vast...
Als je mee wilt doen, stuur ff een DM. De tijd dat we beginnen staat nog niet vast...
gz btw!!ShadowSaiyan schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:29:
Vannacht eindelijk VoG gecleared met mede Landgenoten. Stonden op het punt om te stoppen, maar besloten door te gaan. Toen hadden we hem met 2 pogingen down. Was echt een episch gevoel!
En dit is 'The A-Team'
[afbeelding]
vraagje hoe zet je dat op youtube?? ik heb alleen de keuze op facebook te plaatsen en foto's op twitter/facebook
nothing stops this train
Waarschijnlijk heeft hij een aparte recorder, of hij neemt de VoD van twitch en die uploadt ie dan op YT.Kol Nedra schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:43:
[...]
gz btw!!
vraagje hoe zet je dat op youtube?? ik heb alleen de keuze op facebook te plaatsen en foto's op twitter/facebook
ik kan alleen savonds vanaf 20:15 ongeveer ben FreakGIB level 28 en heb de raid nu meerdere keren gedaan en 1 x gecleared.SqueakyClean schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:41:
Morgenmiddag gaan Worst (26), Fruitschaal (26) en ik (28) voor de eerste keer de Raid doen. We hebben dus nog drie mensen nodig en het zou leuk zijn als we het met Tweakers kunnen doen.
kan je wel vertellen dat level 26 bijna niet te doen is hangt een beetje af hoe goed je wapens zijn maar kwa defense word het lastig.
PSN: FreakGIB
Het hoeft ook niet makkelijk te zijn om er door heen te komenFreakGIB schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:47:
[...]
ik kan alleen savonds vanaf 20:15 ongeveer ben FreakGIB level 28 en heb de raid nu meerdere keren gedaan en 1 x gecleared.
kan je wel vertellen dat level 26 bijna niet te doen is hangt een beetje af hoe goed je wapens zijn maar kwa defense word het lastig.
ik zoek voor vanavond nog een raid, lvl 27 titan ~21.00
als het niet lukt dan wordt het iron banner
[ Voor 30% gewijzigd door Kol Nedra op 07-10-2014 10:55 ]
nothing stops this train
ik heb wel intresseKol Nedra schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:55:
ik zoek voor vanavond nog een raid, lvl 27 titan ~21.00
Een maatje van mij vroeg hoe je beter kon levellen na leveltje 20. Dacht ik deel het effe want het komt hier op het forum ook regelmatig voorbij...
1. Public events met de telefoon erbij. www.destinypublicevents.com Pak er gewoon iedere week genoeg zodat je je max vanguard marks pakt. In een sessie pak je er 4 dus als je er 25 in de week doet heb je je max van 100 al.
2. Je kunt grinden bij Devils Lair in de buurt maar dat vind ik persoonlijk niets. Ik doe liever de strikes voor de rewards…
3. Vanguard Bounties doen. Ik probeer ze minimaal 5 keer in de week allemaal af te ronden. Dan gaat je Vanguard rep omhoog en daardoor kun je dan vanaf level 2 armor kopen en vanaf level 3 gear. Ik ging vorige week naar level 4 en kreeg 3 legendary engrams. Je levelt ook door de XP die je krijgt. Daar krijg je dan motes of light voor waar je bij de black market dealer exotic spul kunt kopen.
4. Je cryptarch kun je levellen door veel blauwe engrams in te leveren. Dat doe je weer door farmen zoals bij puntje 2. Bij ieder level wat je omhoog gaat krijg je weer beloningen. Ook zeer rendabel.
5. FIFA laten liggen
6. Chest runs blijven interessant vanwege de grote hoeveelheden spinmetal die je kunt pakken en blauwe engrams. Daardoor levelt je cryptarch en je kunt 50 spinmetal (of Relic Iron, of Helium en Sprit Bloom) voor 4 vanguard marks en 50 rep verkopen.
7. Strikes, daily story, weekly strike en queens missions doen. Daar krijg je ook veel upgrade materials (ascendant shards en ascendant enery) voor.
1. Public events met de telefoon erbij. www.destinypublicevents.com Pak er gewoon iedere week genoeg zodat je je max vanguard marks pakt. In een sessie pak je er 4 dus als je er 25 in de week doet heb je je max van 100 al.
2. Je kunt grinden bij Devils Lair in de buurt maar dat vind ik persoonlijk niets. Ik doe liever de strikes voor de rewards…
3. Vanguard Bounties doen. Ik probeer ze minimaal 5 keer in de week allemaal af te ronden. Dan gaat je Vanguard rep omhoog en daardoor kun je dan vanaf level 2 armor kopen en vanaf level 3 gear. Ik ging vorige week naar level 4 en kreeg 3 legendary engrams. Je levelt ook door de XP die je krijgt. Daar krijg je dan motes of light voor waar je bij de black market dealer exotic spul kunt kopen.
4. Je cryptarch kun je levellen door veel blauwe engrams in te leveren. Dat doe je weer door farmen zoals bij puntje 2. Bij ieder level wat je omhoog gaat krijg je weer beloningen. Ook zeer rendabel.
5. FIFA laten liggen
6. Chest runs blijven interessant vanwege de grote hoeveelheden spinmetal die je kunt pakken en blauwe engrams. Daardoor levelt je cryptarch en je kunt 50 spinmetal (of Relic Iron, of Helium en Sprit Bloom) voor 4 vanguard marks en 50 rep verkopen.
7. Strikes, daily story, weekly strike en queens missions doen. Daar krijg je ook veel upgrade materials (ascendant shards en ascendant enery) voor.
Ah ok thanks. Was bang dat ik misschien in vanguard rank omhoog moest terwijl ik alles voor New monarchy krijg.Bunta schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:47:
[...]
Beetje verder levelen nog, dat is de weekly nightfall strike.
zeer netjes gespeeld zo te zien, mooie oplossing om meteen achterin iedereen te verzamelen beter als op dat kleine plateau ik ben er een paar keer voorbij gesprongen hehe of per ongeluk afgeduwd.ShadowSaiyan schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:29:
En dit is 'The A-Team'
[afbeelding]
ook binnen in het andere gebied netjes gespeeld ik was geen Relic drager en bleef buiten met 3 anderen harpie's killen Geeft een zeer goed gevoel als je eindelijk wint
bij mij was het net als wanneer ik een zware Boss in Dark souls had verslagen
congratzz
Vergeet niet om ook je vanguard lvl en rep te verhogen! Ik ben niet echt een Crucible persoon dus factions levelen heb ik nog nooit begrepen. Of je moet een dik wapen willen hebben wat ze verkopen.Cerebriform schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:00:
[...]
Ah ok thanks. Was bang dat ik misschien in vanguard rank omhoog moest terwijl ik alles voor New monarchy krijg.
De legendary machine gun van new monarchy die void dmg doet!Bunta schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:07:
[...]
Vergeet niet om ook je vanguard lvl en rep te verhogen! Ik ben niet echt een Crucible persoon dus factions levelen heb ik nog nooit begrepen. Of je moet een dik wapen willen hebben wat ze verkopen.
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
De legendary machine gun van de vanguard die void dmg doet!Arrahant schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:10:
[...]
De legendary machine gun van new monarchy die void dmg doet!Hallo minotaurs!
De legendary autorifle, Atheon's Epilogue die void DMG doet, welke minotaurs?Ereaser schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:12:
[...]
De legendary machine gun van de vanguard die void dmg doet!Dag minotaurs!
Maar heb the swarm ook, prima LMG
[ Voor 19% gewijzigd door Feindflug op 07-10-2014 11:31 ]
Is weer een impuls om verder te levelen...Fruitschaal schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:53:
[...]
Het hoeft ook niet makkelijk te zijn om er door heen te komen
Freak, heb jij onze groepsfoto nog? Leuk voor op tweakers!FreakGIB schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:47:
[...]
ik kan alleen savonds vanaf 20:15 ongeveer ben FreakGIB level 28 en heb de raid nu meerdere keren gedaan en 1 x gecleared.
kbloem schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:59:
Een maatje van mij vroeg hoe je beter kon levellen na leveltje 20. Dacht ik deel het effe want het komt hier op het forum ook regelmatig voorbij...
-knip-
5. FIFA laten liggen
-knip-
Ik heb gisteren uit de Raid het wapen: Atheon's Epilogue gekregen. Wat een wapen is dat zeg!Arrahant schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:10:
[...]
De legendary machine gun van new monarchy die void dmg doet!Hallo minotaurs!
YouTube: Atheon's Epilogue: Destiny Legendary Weapon Overview (Raid Loot Auto Rifle)

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
InderdaadFeindflug schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:17:
[...]
De legendary autorifle, Atheon's Epilogue die void DMG doet, welke minotaurs?
Maar heb the swarm ook, prima LMG
Wij moeten trouwens ook een groeps foto nemen de volgende keer!
Xecuter NL schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:25:
[...]
Freak, heb jij onze groepsfoto nog? Leuk voor op tweakers!
hier weet niet of het te zien is vanaf Facebook
Rechtsklikken op foto -> locatie kopiërenFreakGIB schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:44:
[...]
[afbeelding]
hier weet niet of het te zien is vanaf Facebook
Ik dacht ik doe even de daily vlak voor m'n werk, is het de laatste missie van de game, die gaat me nu te lang duren
[ Voor 13% gewijzigd door DarkElement op 07-10-2014 11:51 ]
Hehehe, die had ik nog niet eens gezien! Ik heb van die marks een snellere sparrow gekocht.Ereaser schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:12:
[...]
De legendary machine gun van de vanguard die void dmg doet!Dag minotaurs!
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
moet je voor die machine gun vanguard lvl 2 zijn?Arrahant schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:54:
[...]
Hehehe, die had ik nog niet eens gezien! Ik heb van die marks een snellere sparrow gekocht.
Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip
Lvl3 volgens mij. Lvl 2 is armourRaw Kip schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:56:
[...]
moet je voor die machine gun vanguard lvl 2 zijn?
PSN & XBL: Denkoyugo
lvl 3 denk ik? Armor is lvl 2. Wapens lvl 3
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
aiiiii, jammerMichaelg schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:57:
lvl 3 denk ik? Armor is lvl 2. Wapens lvl 3
Hier nog lui in voor de weekly nightfall.
Ben nu online.
Psn: JaJa_jr
Ben nu online.
Psn: JaJa_jr
Verwijderd
kan wel ff mee doen Jaja, add je mij? << Trapgat, heb 2 chars om ze op te doen bijna lvl 30.
Ik ben ook op zoek, naar drie mensen die destiny spelen op de xbox one,
En graag de vault of glass willen doen binnenkort.
Ik en twee vrienden spelen altijd samen, dus zijn goed op elkaar ingespeeld,
Wees minimaal level 26 dan kan je mee
Drop me een bericht, of add me op de Xbox GT : DaNiSeL.
Ook vraag ik me nog wat af, ik heb mijn vangaurd marks gemaxed op 200.
Krijr er dus niks meer bij, maar ik heb toen ik level 20 werd gelijk een faction gekozen,
waar ik alleen maar met crucible marks kan "betalen"
Ik ben inmiddels weer geswitched naar vanguard rep, maar ben nog niet eens level 1.
Kan ik nog ergens anders mijn vanguard marks uitgeven, of blijf ik de komende twee weken
Maxed zonder er ook maar 1 mark bij te krijgen
Krijr er dus niks meer bij, maar ik heb toen ik level 20 werd gelijk een faction gekozen,
Ik ben inmiddels weer geswitched naar vanguard rep, maar ben nog niet eens level 1.
Kan ik nog ergens anders mijn vanguard marks uitgeven, of blijf ik de komende twee weken
Zit er een overal cap van 200 op?!KunDun schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:04:
Als het goed is word het toch gewoon elke dinsdag gereset zodat je door kan naar de 300?
Vandaag hebben we weer alom keuze om dingen te gaan doen!!!
Gaan we de raid completen?!
Weekly heroic voor 9 strange coins?
Weekly Nightfall?!
Of toch de iron banner in?
Man man man wat een feestweek!
*Vriendin van tellavist gaat dit niet waarderen
[ Voor 12% gewijzigd door tellavist op 07-10-2014 12:09 ]
Een handtekening?!
200 is de cap van wat je totaal kan hebben inderdaad, dus als je de 200 hebt bereikt zal je wat moeten uitgeven zodat je niet zomaar marks verdient zonder ze te krijgen. 100 is de wekelijkste cap.tellavist schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:07:
[...]
Zit er een overal cap van 200 op?!
Als het goed is word het toch gewoon elke dinsdag gereset zodat je door kan naar de 300?
PSN ID: Beest41
Verwijderd
Ik heb nu een paar uur destiny gespeeld (ps4), maar ik moet zeggen dat ik de UI nog wel een beetje chaotisch vind. Ik heb soms wel moeite om te vinden wat ik zoek of om te zien of ik iets nou heb opgepakt of niet, toch wel jammer want het spel verder is wel leuk tot nu!
oke hier nog een keerDarkElement schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:47:
[...]
Rechtsklikken op foto -> locatie kopiërenlinken werkt niet.
Ik dacht ik doe even de daily vlak voor m'n werk, is het de laatste missie van de game, die gaat me nu te lang duren

aangepast
[ Voor 3% gewijzigd door FreakGIB op 07-10-2014 13:17 ]
Goed gedaan mannen!
Een handtekening?!
Als je dingen doet voor vanguard reputation zou je zo rank 2/3 moeten kunnen worden deze week, dan kun je ze uitgeven, en vervolgens heb je misschien nog voldoende zaken die je kunt doen zodat je alsnog je wekelijkse 100 kunt krijgen. Aangezien je, omdat je de max hebt bereikt toch geen marks krijgt (tenminste, daar ga ik van uit).KunDun schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:04:
P.S. Ik heb je toegevoegd. Ik ben ook wel klaar voor VoG.
[ Voor 6% gewijzigd door FreqAmsterdam op 07-10-2014 12:30 ]
Merk weinig van die level advantages enabled in de iron banner. Een headshot op een lvl 12 doet net zoveel als op een lvl 25.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Koel! Thanks!FreakGIB schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:14:
[...]
oke hier nog een keer
https://scontent-a-ams.xx...a8c1c297b18de&oe=54AE67FE
Met sniper? Dat is altijd instant-kill.rnenator schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:33:
Merk weinig van die level advantages enabled in de iron banner. Een headshot op een lvl 12 doet net zoveel als op een lvl 25.
Verwijderd
Ik doe mee! Heb je op Xbox toegevoegd (Fixojete ii). Op welke manier laat je weten wanneer je van plan bent ;-)?KunDun schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:04:
Jaloers!Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:45:
Laatst niet voor coins gekocht,
Goede keuze!
[afbeelding]
gefeli!
Gefeliciteerd!! Met welke missie/Daily/Weekly/Nightfall/Strike was het?Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:45:
Goede keuze!
[afbeelding]
Als het nightfall is, post dan gelijk even je tactiekBunta schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:49:
[...]
Gefeliciteerd!! Met welke missie/Daily/Weekly/Nightfall/Strike was het?
Een handtekening?!
Iemand deze al gezien?
DLC locatie welke al bereikt kan worden.
YouTube: Destiny - Inside "The Terminus" Glitch + 3 NEW Dead Ghost
Verwijderd
Deze strategie lijkt me fantastisch, kan hem helaas zelf pas vanavond proberentellavist schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:50:
[...]
Als het nightfall is, post dan gelijk even je tactiek
http://www.reddit.com/r/D...attempting_archon_priest/
Verwijderd
Bij boss spring je naar beneden, dat moet je niet doentellavist schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:50:
[...]
Als het nightfall is, post dan gelijk even je tactiek
Nope, maar nu weltha_crazy schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:51:
Iemand deze al gezien?
Nasty toch dat de content er al is maar het later pas unlocked wordt. AChja, dit soort glitches zijn wel leuk
Ik vraag mij hoe dan ook af of we niet meer levende ghosts gaan krijgen later. Er zijn zoveel slots in je inventory bij het Ghost gedeelte dat er toch wel iets moet zijn wat dat gaat opvullen dunkt mij
Limited versie's hebben rode ghosts ipv witte..Notna schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:59:
[...]
Nope, maar nu wel
Nasty toch dat de content er al is maar het later pas unlocked wordt. AChja, dit soort glitches zijn wel leukBen benieuwd wat de Grimoire te zeggen had met de nieuwe dead ghosts.
Ik vraag mij hoe dan ook af of we niet meer levende ghosts gaan krijgen later. Er zijn zoveel slots in je inventory bij het Ghost gedeelte dat er toch wel iets moet zijn wat dat gaat opvullen dunkt mij
Maar dan nog, er zijn aardig wat "ghost slots".Fruitschaal schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:02:
[...]
Limited versie's hebben rode ghosts ipv witte..
Deze zijn nog allemaal leeg.
Lijkt me leuk als je ghost op een gegeven moment ook wat abbility's krijgt ala killzone shadowfall.
Een handtekening?!
Easy kill, easy rewards!!! TANKS!Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:56:
[...]
Deze strategie lijkt me fantastisch, kan hem helaas zelf pas vanavond proberen
Ik raad iedereen aan om dit ASAP te halen. je krijgt namelijk een buff, waarmee ALLE xp 1,25% gaat.
Ja ook vanguard rep. cryptarch? ja cryptarch ook...
En wat te denken van iron banner?! ja OOK DIE JA
[ Voor 22% gewijzigd door tellavist op 07-10-2014 13:06 ]
Een handtekening?!
Verwijderd
Graag gedaan!tellavist schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:05:
[...]
Easy kill, easy rewards!!! TANKS!
Ik raad iedereen aan om dit ASAP te halen. je krijgt namelijk een buff, waarmee ALLE xp 1,25% gaat.
Weet je dat overigens zeker van Iron Banner? Bij de Queen was dat namelijk niet het geval..
Ik had hem wel voor coins gekocht en vervolgens aan het einde van de raid nog een keer gekregen, yay 3 ascendand energyVerwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:45:
Goede keuze!
[afbeelding]
Het is maar 20%tellavist schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:05:
[...]
Easy kill, easy rewards!!! TANKS!
[ Voor 35% gewijzigd door Ereaser op 07-10-2014 13:14 ]
Ik kreeg voor elke queen missie gewoon netjes 32 rep hoor?Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:10:
[...]
Graag gedaan!
Weet je dat overigens zeker van Iron Banner? Bij de Queen was dat namelijk niet het geval..
Een handtekening?!
Ik heb om eerlijk te zijn nog geen grimore gelezen.Notna schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:59:
[...]
Nope, maar nu wel
Nasty toch dat de content er al is maar het later pas unlocked wordt. AChja, dit soort glitches zijn wel leukBen benieuwd wat de Grimoire te zeggen had met de nieuwe dead ghosts.
Als het ingame zat, dan wel, maar via de app is het bijna niet te doen en op de site kijk ik nooit
Ha, die heb ik gisteren in 1 keer weten te clearen zonder deze tactiek. Was wel even aanpoten maar ging best zonder al te vaak dood te gaanVerwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:56:
[...]
Maar goed voor een volgende keer om te weten dit
Wil het vanavond ook wel proberen, dus als je zin hebt add me maar!Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:56:
[...]
Vanaf uur of half 8 online.
27 defender titan.
Ik had hem bewerkt in sharefactory. Project opslaan in galerij. Vervolgens naar galerij en dan heb je de keuze om naar usb te exporteren.Kol Nedra schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:43:
[...]
gz btw!!
PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394
Verwijderd
Thanks voor de invite, ben Xbox One ganger dus dat gaat hem niet worden ;-)! Ik zoek overigens wel een team voor vanavond, maar dat terzijde (A)HertogJack schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:29:
[...]
Wil het vanavond ook wel proberen, dus als je zin hebt add me maar!
Vanaf uur of half 8 online.
27 defender titan.
Verwijderd
Hrmpf, Mic teruggestuurd naar bol.com en weet nu niet wat ik moet doen lol.
Goeie mics zijn €400, maar ga zaterdag mn auto kopen en geen zin om dan nog zoveel shit aan een mic uit te geven, iemand een GOEDE goedkope usb mic? Tritton bleek ruk na een week..
Goeie mics zijn €400, maar ga zaterdag mn auto kopen en geen zin om dan nog zoveel shit aan een mic uit te geven, iemand een GOEDE goedkope usb mic? Tritton bleek ruk na een week..
Trust pulsarVerwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:44:
Ik heb wel een speciale editie ofzo, maar heb m al +- 5 jaar en geluidskwaliteit is echt top. Microfoon is ook helder (geen ruis ofzo, de rest verstaat je heel goed).
Edit: het is een trust quasar
[ Voor 11% gewijzigd door jesse111 op 07-10-2014 13:53 ]
logitech g35 ben ik heel tevreden over..Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:44:
Verwijderd
edit:
Iemand al Iron Banner in gestapt? Ik ga zo maar eens PvP opnieuw proberen wie weet komt de fun, en kan ik gearen via de vele PvP Factions.
Iemand al Iron Banner in gestapt? Ik ga zo maar eens PvP opnieuw proberen wie weet komt de fun, en kan ik gearen via de vele PvP Factions.
[ Voor 108% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2014 14:15 ]
Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2