Wat is er uitdagend aan? Meer hp en meer dmg... Net ff gedaan, viel half in slaap. Mja, xelferz heeft zn weekly weer gedaan ;)!
De eerste level 30: http://www.bungie.net/en/.../2305843009214780067#gear
Heeft schijnbaar de raid met meerdere characters gecomplete en alle materials naar main character overgegooid.
Heeft schijnbaar de raid met meerdere characters gecomplete en alle materials naar main character overgegooid.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Ik snap dat mensen allemaal klagen over het niet krijgen van gear of door de kleurblinde cryptarch het vekeerde item krijgen.
Wees blij dat je nog via tokens gear kan krijgen.
in 2 weken kan je makkelijk lvl 26 worden.
Wees blij dat je nog via tokens gear kan krijgen.
in 2 weken kan je makkelijk lvl 26 worden.
PSN: Lovipe SteamID: lovipe XboxLive: Lopemaster
Damn. Ik heb eens zijn account gecheckt:rnenator schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:54:
De eerste level 30: http://www.bungie.net/en/.../2305843009214780067#gear
Over zijn 3 characters heeft hij 107 uur gespeeld. In 14 dagen ( sinds release) is dat gemiddelde van 7,5 uur per dag. Lijkt me best intens..
PSN: Fruitschaaltje
mensen klagen toch vlug.
de game is 2 weken uit...
gear komt trouwens heel vlug als je gewoon speelt. dit weekend van 23 naar 27 gegaan, gewoon door xul en wat vanguard marks.
de game is 2 weken uit...
gear komt trouwens heel vlug als je gewoon speelt. dit weekend van 23 naar 27 gegaan, gewoon door xul en wat vanguard marks.
PSN - ps4 : sir_kowlier
Moeten we nu nog een keer uitleggen wat random betekend of ga je het gewoon accepteren?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
107 uur in 14 dagen, je moet er maar tijd voor hebben / tijd voor willen maken! o.O
[ Voor 17% gewijzigd door Weda op 22-09-2014 14:21 ]
Verwijderd
Constant op 1 of 2 en dan afkers die met de items weglopen... Jij kijkt maar ziet niet? Check die kerel zn kdrPhydomir schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:12:
[...]
Moeten we nu nog een keer uitleggen wat random betekend of ga je het gewoon accepteren?
In elk spel heb je afkers.Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:13:
[...]
Constant op 1 of 2 en dan afkers die met de items weglopen... Jij kijkt maar ziet niet? Check die kerel zn kdr
en als je niet tegen kan. join een clan en speel daar samen mee.
......Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:35:
@fruitschaal: ik speel voortaan: 5 minuten keihard mn best doen. Score checken, als team kansloos achterstaat ff netflix kijkenAFK kick is te traag in PVP matches zo te zien.
Pot, ketel....?Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:13:
[...]
Constant op 1 of 2 en dan afkers die met de items weglopen... Jij kijkt maar ziet niet? Check die kerel zn kdr

Het kan met melee gehaald worden door lag.Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:15:
Postmortem medals, is dat enkel met melee? Zit nu op 4/5 maar granaat lijkt niet te werken
Het makkelijkste is pulse granaat naar iemand gooien en dan meteen dood gaan.
en dan hopen op een kill
Rocket launcher, nova bomb en fusion rifle werken ookVerwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:15:
Postmortem medals, is dat enkel met melee? Zit nu op 4/5 maar granaat lijkt niet te werken
En je zou zeggen granaat ook
ik ben er goed in met schieten wil het meestal niet lukken maar knife kills en paniek granaat kills net voordat ik dood ga lukt me wel hehe:)Isang schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:23:
[...]
Het kan met melee gehaald worden door lag.
Het makkelijkste is pulse granaat naar iemand gooien en dan meteen dood gaan.
en dan hopen op een kill
PSN: FreakGIB
Wat wil je doen dan met al die blauwe loot?
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Inderdaad wapens met een lage velocity. Maar met melee komt het ook vaak voor bij mij.
kan je nu ook gewoon legendary engram krijgen met een patrol missie ergens? ik heb tot nu toe alleen maar blauw gekregen of moet ik gewoon crucible gaan doen? want gisteravond heel de avond strikes gedaan maar die duren zo lang is dat niet interessant strikes?
Ja hoor kan prima voorkomen. Had er eergister nog één tijdens een patrol.vegetto1983 schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:37:
kan je nu ook gewoon legendary engram krijgen met een patrol missie ergens? ik heb tot nu toe alleen maar blauw gekregen of moet ik gewoon crucible gaan doen? want gisteravond heel de avond strikes gedaan maar die duren zo lang is dat niet interessant strikes?
Psn - Sevyxs
vraag me af hoe goed het is om strikes te doen volgens mij kan je dan beter andere dingen doen soms duren ze best lang...
Sterker nog, ze deleten characters. Ze powerlevelen characters tot 20, doen de raid gear aan (waardoor je 26+ bent) en doen dan de raid, gooien de gear weer naar een ander character (via vault), en deleten en beginnen weer met powerlevelen, en dan weer opnieuw...rnenator schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:39:
[...]
Yep, en dat is waar iedereen nu achter aan het komen is. Op die manier kan je dus 3x de weekly's doen ipv 1x.
Zo kan je dus 100x de weekly's doen.

[ Voor 50% gewijzigd door rnenator op 22-09-2014 14:52 ]
Verwijderd
Ik heb dit ook al tegen enkele mensen op Tweakers gezegd. De clan zit vol terwijl niet elke speler dit spel (actief) speelt en blijft spelen terwijl er actieve spelers (zoals ik) er niet in zitten. Volgens mij is het enige nut van clans dat je een trophy krijgt maar als het belangrijker wordt stel ik iig voor om de clan op te schonen.Fruitschaal schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:58:
[...]
Clan zit vol en kan ook niet meer worden gejoined.
Nu is daar nog weinig nut aan maar als je echt actief gaan raiden met mensen is het lullig als actieve spelers er niet in kunnen door een lvl 5 speler.
Ben nu lvl 27, volledig legendary met enkele exotics en ben op zoek naar een raidgroep. Feel free om me uit te nodigen op Destiny als je een raider nodig hebt. Gametag: Keyos_NL.
Ik zal je zo toevoegen als ik thuis ben. Ik zoek zelf ook gewoon meer mensen om mee te pvp' en en pvp'en. Samen spelen wordt steeds belangrijker en is ook gewoon veel leuker. Dit geldt ook voor anderen, wees vrij om me te inviten als ik online ben, kans is groot dat ik join en alles naar de tering schiet.Isang schreef op maandag 22 september 2014 @ 09:59:
Ik zoek mensen om mee te pvp of pve.
Hunter lvl: 26
Titan lvl: 22
Bungie Profile: http://www.bungie.net/en/Profile/2/4611686018431287975
Ps4 psn: Lovipe
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2014 14:59 ]
We hebben nu groepje met 6 tweakers maar als er eens iemand wegvalt dan onthou ik je naamVerwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:48:
[...]
Ik heb dit ook al tegen enkele mensen op Tweakers gezegd. De clan zit vol terwijl niet elke speler dit spel (actief) speelt en blijft spelen terwijl er actieve spelers (zoals ik) er niet in zitten. Volgens mij is het enige nut van clans dat je een trophy krijgt maar als het belangrijker wordt stel ik iig voor om de clan op te schonen.
Nu is daar nog weinig nut aan maar als je echt actief gaan raiden met mensen is het lullig als actieve spelers er niet in kunnen door een lvl 5 speler.
Ben nu lvl 27, volledig legendary met enkele exotics en ben op zoek naar een raidgroep. Feel free om me uit te nodigen op Destiny als je een raider nodig hebt. Gametag: Keyos_NL.
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Is het iets om een Tweaker Raid clan te maken? Ik ben nog niet zover (nog net geen lvl 24) maar ik wil 1, 2 en 3 okt wel de raid gaan doen met een paar tweakers.
Op de eerste pagina is er zelfs een lid die uberhaupt geen character heeft aangemaakt. Dan zou je zeggen dat de eerste plek als is vrij gekomen. Maar dit uiteindelijk aan de founder ( Icarus) en admins ( Iron Pino & Frits Blaasbaard)Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:48:
[...]
Ik heb dit ook al tegen enkele mensen op Tweakers gezegd. De clan zit vol terwijl niet elke speler dit spel (actief) speelt en blijft spelen terwijl er actieve spelers (zoals ik) er niet in zitten. Volgens mij is het enige nut van clans dat je een trophy krijgt maar als het belangrijker wordt stel ik iig voor om de clan op te schonen.
[...]
Ik zal je zo toevoegen als ik thuis ben. Ik zoek zelf ook gewoon meer mensen om mee te pvp' en en pvp'en. Samen spelen wordt steeds belangrijker en is ook gewoon veel leuker. Dit geldt ook voor anderen, wees vrij om me te inviten als ik online ben, kans is groot dat ik join en alles naar de tering schiet.
Linkje naar daadwerkelijke clanleden PS http://www.bungie.net/en/Clan/Playstation/119951
[ Voor 22% gewijzigd door Fruitschaal op 22-09-2014 15:02 ]
Verwijderd
DankjeLipst3r schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:58:
[...]
We hebben nu groepje met 6 tweakers maar als er eens iemand wegvalt dan onthou ik je naam
Ik ga maar een tweede character levelen, ben beetje op punt beland dat er buiten Raids en wat XP voor gear levelen weinig meer te doen is.
Ik heb inmiddels tussen de 120 en 150 Legendary engrams bij elkaar gefarmed (veel lootcaven en cryptarch levelen e.d.) en ik heb pas 2 keer een Legendary gekregen.
Is het normaal dat je maar 1,5% van de tijd een Legendary uit je engram krijgt?
Als ik bij mezelf kijk, dan kan dat wel kloppen.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Verwijderd
Clan voegt niks toe, waarom erin zitten? Maak er een met maten waar je mee speelt, kun je achievements krijgen..
Verwijderd
Ik denk dat je aardig wat pech heb (of ik heb geluk). Heb denk ik maar 30 gehad en heb iets van 3 legendary's eruit gekregen en een exotic. Kan zijn dat ik gewoon ongelooflijk veel geluk heb gehad natuurlijk.xelfer schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:08:
Ik heb inmiddels tussen de 120 en 150 Legendary engrams bij elkaar gefarmed (veel lootcaven en cryptarch levelen e.d.) en ik heb pas 2 keer een Legendary gekregen.
In mijn vriendenkring gamen niet veel mensen. Dus, in de clan zitten is een aardige oplossing..Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:10:
Clan voegt niks toe, waarom erin zitten? Maak er een met maten waar je mee speelt, kun je achievements krijgen..
Een exotic zal ik nooit en ten nimmer vinden, die kans acht ik 100% uitgesloten.....Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:11:
[...]
Ik denk dat je aardig wat pech heb (of ik heb geluk). Heb denk ik maar 30 gehad en heb iets van 3 legendary's eruit gekregen en een exotic. Kan zijn dat ik gewoon ongelooflijk veel geluk heb gehad natuurlijk.
Dan heb ik enorm veel geluk gehad blijkbaar. Gisteren mijn eerste 2 legendary engrams zien droppen, 1 paarse sniper en uit de 2e kwam Monte Carlo! Mijn cryptarch rank was op dat moment 5.
psn-id: Jacman
Verwijderd
Het was een hand cannon dus zo blij was ik er ook weer niet mee xDxelfer schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:12:
[...]
Een exotic zal ik nooit en ten nimmer vinden, die kans acht ik 100% uitgesloten.....
Gewoon strange coins en Motes of Light farmen, beste kansen zitten daar. Exotic Bounties helpen ook, daar heb ik er al 2 van gehad en 1 verzilverd.
Verwijderd
Handcannon = ziek pvp wapen, hoeveel bullets? Wees er blij mee!Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:14:
[...]
Het was een hand cannon dus zo blij was ik er ook weer niet mee xD
Gewoon strange coins en Motes of Light farmen, beste kansen zitten daar. Exotic Bounties helpen ook, daar heb ik er al 2 van gehad en 1 verzilverd.
Ja precies, ik ga ook voor de motes en coins. Ik ben inderdaad ook bezig met een exotic bounty.Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:14:
[...]
Het was een hand cannon dus zo blij was ik er ook weer niet mee xD
Die legendary engrams boeien mij ook niet, maar ik vind het zo jammer dat het gewoon waardeloos is. Nu vind ik die engrams en boeit het me helemaal niets omdat ik toch weet dat er rotzooi in zal zitten....
Verwijderd
Net ff getest:
5 crucible bounties ingeleverd: geen exotic bounty.
5 pve bounties ingeleverd: idem.
Geloof dat iemand laatst postte dat je ze zo krijgt, bij deze ontkracht.
Volgens mij is het volledig random...Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:18:
Net ff getest:
een beetje hoop blijf je toch wel houden zeker?xelfer schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:17:
[...]
Ja precies, ik ga ook voor de motes en coins. Ik ben inderdaad ook bezig met een exotic bounty.
Die legendary engrams boeien mij ook niet, maar ik vind het zo jammer dat het gewoon waardeloos is. Nu vind ik die engrams en boeit het me helemaal niets omdat ik toch weet dat er rotzooi in zal zitten....
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Verwijderd
Ik weet het niet uit mijn hoofd hoeveel bullets erin zitten en ben niet thuis nu, maar ik vind schieten met een hand cannon heel vermoeiend op de 1 of andere manier. Ik heb een heel grote voorkeur voor schieten met een machine gun dus zal vrijwel altijd de machine gun pakken. Dat geldt ook voor pvp (heb de Grim Citizen III gekocht van de vendor gisteren maar de recoil is mij wel iets teveel).Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:16:
[...]
Handcannon = ziek pvp wapen, hoeveel bullets? Wees er blij mee!
Wat het ook is, als je eenmaal een volledige legendary set hebt met de vanguard en crucible coins, is het nut van die engrams een beetje weg als het gaat om eindeloos farmen.xelfer schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:17:
[...]
Ja precies, ik ga ook voor de motes en coins. Ik ben inderdaad ook bezig met een exotic bounty.
Sinds gisteren heb ik een volledige legendary set en ben ik eigenlijk meer zoet met mijn huidige set omhoog levelen. Mijn zin om meer te doen dan wat bounties en de quests voor ascended items is sinds ik volledig legendary ben een beetje weg. Ik wil nu gewoon raiden en knallen, die daily's doen zal ik alleen maar doen als dat goed is voor mijn set (dus de weekly, de daily mission).
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2014 15:22 ]
Ik heb een mooie legendairy handcanon. 3 headshots nodig in PVP voor een kill. Waardeloos dus. Ik gebruik liever een autorifle dan die handcanon.Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:16:
[...]
Handcannon = ziek pvp wapen, hoeveel bullets? Wees er blij mee!
In PVE daarentegen... Supergun!
Verwijderd
Het gaat niet om de dmg maar de autoaim erop. Alle wapens (qua type) doen evenveel dmg. Ik mol met een blauwe handcannon mensen sneller dan met mn paarse scoutrifle welke ik voor pve gebruikrnenator schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:21:
[...]
Ik heb een mooie legendairy handcanon. 3 headshots nodig in PVP voor een kill. Waardeloos dus. Ik gebruik liever een autorifle dan die handcanon.
In PVE daarentegen... Supergun!
Nah, die engrams zijn gewoon nutteloos. Enige waar ik items van zal krijgen dat zijn toch de vendors.jimz93 schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:19:
[...]
een beetje hoop blijf je toch wel houden zeker?
Verwijderd
Ik heb er daarom ook een beetje spijt van dat ik enkele groene flutwapens heb gedisenchant. Er zijn wat wapens op mijn pad gekomen die groen waren waar ik in pvp echt fijner mee schiet dan met de meeste wapens die ik nu heb. Beetje stom dat ik ze niet op zak heb gehouden.Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:24:
[...]
Het gaat niet om de dmg maar de autoaim erop. Alle wapens (qua type) doen evenveel dmg. Ik mol met een blauwe handcannon mensen sneller dan met mn paarse scoutrifle welke ik voor pve gebruikDe autoaim van handcannons is ook echt bizar sterk.
Ik ga mn handgun nog wel een kans geven zodra ik die radar allways on buff vrijgespeeld hebt. Maar tot nu toe leg ik meer mensen neer met mijn Shingen-E auto dan met die handgun.Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:24:
[...]
Het gaat niet om de dmg maar de autoaim erop. Alle wapens (qua type) doen evenveel dmg. Ik mol met een blauwe handcannon mensen sneller dan met mn paarse scoutrifle welke ik voor pve gebruikDe autoaim van handcannons is ook echt bizar sterk.
De autoaim is echt veel te sterk. Was er maar een optie om de autoaim of uit te zetten of iets te downgraden.Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:24:
[...]
De autoaim van handcannons is ook echt bizar sterk.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Verwijderd
Maar weet je wat het is, je standaard verhoogt ook op een gegeven moment. Als je bijna alles legendary hebt wil je alleen maar exotics. Gisteren kreeg ik een legendary sniper maar ik kon er nog geeneens extreem blij van worden terwijl als dat een week geleden was gebeurd , ik een gat in het dak had gesprongen.xelfer schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:26:
[...]
Nah, die engrams zijn gewoon nutteloos. Enige waar ik items van zal krijgen dat zijn toch de vendors.
Je legendary's krijg je toch wel via crucible en vanguard points, daar zou ik dus echt geen zorgen om maken. Exotics gaan het verschil maken en die kun je moeilijk farmen.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2014 15:32 ]
Ja maar dat moet ook wel in dit spel. In principe is het enige wat je kunt doen na het verhaal je gear verbeteren om hogere level Strikes e.d. te doen zodat je weer betere gear kunt krijgen om bijvoorbeeld de Vault te spelen.Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:30:
[...]
Maar weet je wat het is, je standaard verhoogt ook op een gegeven moment. Als je bijna alles legendary hebt wil je alleen maar exotics. Gisteren kreeg ik een legendary sniper maar ik kon er nog geeneens extreem blij van worden terwijl als dat een week geleden was gebeurd , ik een gat in het dak had gesprongen.
Je legendary's krijg je toch wel via crucible en vanguard points, daar zou ik dus echt geen zorgen om maken. Exotics gaan het verschil maken en die kun je moeilijk farmen.
Dat vindt ik dan persoonlijk wel jammer, er is niet veel meer te doen dan het dezelfde strikes opnieuw en opnieuw doen.
Gelukkig is de Crucible wel erg leuk en kan je daar ook al vanaf level 4 lekker gaan spelen en XP erbij krijgen.
Exotics boeien ook niet heel veel. Je mag maar 1 exotic armor en 1 exotic wapen samen hebben. Je zult je exotics dus moeten uitwisselen aan de hand van de situatie en welke skills je nodig hebt.Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:30:
[...]
Maar weet je wat het is, je standaard verhoogt ook op een gegeven moment. Als je bijna alles legendary hebt wil je alleen maar exotics. Gisteren kreeg ik een legendary sniper maar ik kon er nog geeneens extreem blij van worden terwijl als dat een week geleden was gebeurd , ik een gat in het dak had gesprongen.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Verwijderd
Ik had moeite met spiritbloom
Toen zag ik http://youtu.be/S7p9MLSRyTw
Nu niet meer
Die kerel maakt prima guides!
Toen zag ik http://youtu.be/S7p9MLSRyTw
Nu niet meer
Die kerel maakt prima guides!
Verwijderd
Ik wist dus niet dat je maar 1 exotic tegelijkertijd aan mag hebben (wel van wapens)Chester schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:35:
[...]
Exotics boeien ook niet heel veel. Je mag maar 1 exotic armor en 1 exotic wapen samen hebben. Je zult je exotics dus moeten uitwisselen aan de hand van de situatie en welke skills je nodig hebt.

Haalt er gelijk een beetje de lol eruit inderdaad om blind te staren op exotics. Legendary's krijg je toch wel door crucible en vanguard, eigenlijk is er weinig meer te doen nu behalve raids en items verzamelen om je legendary's te upgraden. Als dat klaar is heb je helemaal niets meer tot meer content wordt gereleased.
Die vault mag wel snel opengaan.
Verwijderd
Zijn er plannen om een 2de GoT clan te beginnen? Of een PvP georiënteerde clan oid.
[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2014 16:09 ]
gister mijn 1e legendary item gevonden!
na lang farmen en een stuk of 5 legendary engrams waar alleen maar blauwe troep in zat een keer geluk uit een blauwe engram waar een legendary in zat
een helm. had liever een wapen gehad maar het begin is er nu teminste..
na lang farmen en een stuk of 5 legendary engrams waar alleen maar blauwe troep in zat een keer geluk uit een blauwe engram waar een legendary in zat
Het lijkt me toch ook wel erg leuk om andere classes en chars te proberen... Ik ben wel even zoet nog denk ik...Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:39:
[...]
Ik wist dus niet dat je maar 1 exotic tegelijkertijd aan mag hebben (wel van wapens).
Haalt er gelijk een beetje de lol eruit inderdaad om blind te staren op exotics. Legendary's krijg je toch wel door crucible en vanguard, eigenlijk is er weinig meer te doen nu behalve raids en items verzamelen om je legendary's te upgraden. Als dat klaar is heb je helemaal niets meer tot meer content wordt gereleased.
Die vault mag wel snel opengaan.
Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
Die van rocket launchers is ook echt bizar! Handcannons snap ik nog wel een beetje maar rocket launchers? Wie dat heeft bedacht...Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:24:
[...]
De autoaim van handcannons is ook echt bizar sterk.

Waarom zit er uberhaupt auto aim in een schietspel? Is het hele idee van een FPS niet dat het draait om de kunst van het mikken?
Sommige hebben wat moeite er mee, maar je kan het gewoon uitzetten als je wilt hoor...xelfer schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:44:
Waarom zit er uberhaupt auto aim in een schietspel? Is het hele idee van een FPS niet dat het draait om de kunst van het mikken?
Verwijderd
Een spel met een controller speelt lekkerder weg met wat auto aim. De auto aim in Destiny is wel heel erg though, maar prima. Het spel speelt gameplaywise super weg.xelfer schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:44:
In principe niets mis met auto aim, die pookjes zijn ook niet ideaal voor een schietspel. Maar het zou inderdaad wel leuk zijn om een gamemode te hebben zonder auto-aim, om 'echte' skill te testen.
Heb je de gjallarhorn all gezien die is bizar.Ereaser schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:41:
[...]
Die van rocket launchers is ook echt bizar! Handcannons snap ik nog wel een beetje maar rocket launchers? Wie dat heeft bedacht...
volg rockets oke.
maar volg rockets + tracking cluster missliles upon detonation.
Wordt me toch iets erg.
"Isang schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:46:
[...]
Heb je de gjallarhorn all gezien die is bizar.
volg rockets oke.
maar volg rockets + tracking cluster missliles upon detonation.
Wordt me toch iets erg.
Dit bestaat?

Ik vind het idd raar om een shooter te spelen met pookjes. Daar zijn shooters natuurlijk ook niet voor gemaakt. Zelf speel ik ook met muis en toetsenbord via een xim4.DGonlag2 schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:46:
In principe niets mis met auto aim, die pookjes zijn ook niet ideaal voor een schietspel. Maar het zou inderdaad wel leuk zijn om een gamemode te hebben zonder auto-aim, om 'echte' skill te testen.
Misschien even een stupido vraag, maar ik neem aan dat je destiny samen kan spelen ook al heeft 1 speler een Xbox one en de ander een 360?
flickr - WOT Profile - Game PC
Vernagel je daar niet heel het idee van consolegamen mee, lekker op de bank hangen met een controller in je handen ipv aan een bureau moeten zittenxelfer schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:51:
[...]
Ik vind het idd raar om een shooter te spelen met pookjes. Daar zijn shooters natuurlijk ook niet voor gemaakt. Zelf speel ik ook met muis en toetsenbord via een xim4.

Niks mis met auto aim inderdaad, maar bij Destiny is het voor mij gewoon vervelend.DGonlag2 schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:46:
Een goede auto aim zou je moeten helpen aimen en niet voor je willen aimen, zoals Destiny doet.
Nee, dat kan niet. Maar je kan je character wel op beide consoles gebruikenGizzy schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:56:
Misschien even een stupido vraag, maar ik neem aan dat je destiny samen kan spelen ook al heeft 1 speler een Xbox one en de ander een 360?
[ Voor 25% gewijzigd door Ereaser op 22-09-2014 15:58 ]
waarom neem je dat aan? logischer dat het niet kan gezien het verschillende platforms zijn.Gizzy schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:56:
http://www.polygon.com/20...last-gen-players-arent-at
Nee, dit kan helaas niet.Gizzy schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:56:
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Ik heb zaterdag uit een legendery engram gekregen.Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:53:
[...]
Verkocht xur dit wknd. Bijna gekocht, maar wil liever een leg scout rifle
Terwijl een vriend van mij ze mote of coins er voor uitgegeven heeft.
Verwijderd
Was een beetje duur voor een wapen die je meer hebt voor ' erbij' . Het lijkt mij iig logisch dat je primary of secundary exotic wordt bij langdurig gebruik. Heb de exotic helm gekocht omdat die normaalgesproken vrij prijzig is met crucible/vanguard coins en mijn set dan volledig legendary/exotic is. De rest van mijn strange coins bewaar ik mooi voor het geval dat er een droomwapen in de sale gaat bij vendor (exotic assault rifle).Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:53:
[...]
Verkocht xur dit wknd. Bijna gekocht, maar wil liever een leg scout rifle
Blijft jammer dat dit mogelijk is. Mooie van een console blijft toch dat iedereen gelijk is qua setup. Ik vind het prima dat het toegestaan is om met muis en tobo te spelen, maar dan alleen tegen mensen die daar toestemming voor geven.xelfer schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:51:
[...]
Ik vind het idd raar om een shooter te spelen met pookjes. Daar zijn shooters natuurlijk ook niet voor gemaakt. Zelf speel ik ook met muis en toetsenbord via een xim4.
Kijk hier wat gameplay van xim4:
Knappe jongen die dit met een controller nadoet.
Ik vind de autoaim van Destiny prima, bij Titanfall (360) was het ook heerlijk. Bij de Battlefield Hardline beta was de autoaim echt waardeloos.
over het farmen of gewoon kopen van legendary/exotics
ik kan het miss hebben maar als je bij de Vanguard of ene van die factions je armor/ wapens koopt dan heb je toch precies het zelfde als iemand anders die daar koopt voor het zelfde type caracter
maar als je via loot een wapen of engram krijgt is het toch iets meer exlusive of heb ik het miss
ik kan het miss hebben maar als je bij de Vanguard of ene van die factions je armor/ wapens koopt dan heb je toch precies het zelfde als iemand anders die daar koopt voor het zelfde type caracter
maar als je via loot een wapen of engram krijgt is het toch iets meer exlusive of heb ik het miss
PSN: FreakGIB
Verwijderd
Dat heb ik dus ook. Ik heb zelf een beetje RSI in mijn vingers waardoor bij shooters mijn handen verkrampen bij het gebruik van een muis (dankjewel World of Warcraft, al is het puur mijn eigen schuld natuurlijk). Ben nog steeds redelijk goed met pc-shooters maar ik kan daar niet super in worden. Met de console ben ik wel heel goed, als iedereen dus alsnog met muis en toetsenbord gaat spelen gaat dat beetje skill de prullenbak in.rnenator schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:02:
[...]
Blijft jammer dat dit mogelijk is. Mooie van een console blijft toch dat iedereen gelijk is qua setup. Ik vind het prima dat het toegestaan is om met muis en tobo te spelen, maar dan alleen tegen mensen die daar toestemming voor geven.
Kijk hier wat gameplay van xim4:
[video]
Knappe jongen die dit met een controller nadoet.
Ik vind de autoaim van Destiny prima, bij Titanfall (360) was het ook heerlijk. Bij de Battlefield Hardline beta was de autoaim echt waardeloos.
Ik kan gewoon niet na 10 jaar PC games een shooter met een controller spelen. Dat voelt een beetje als rolstoelbasketbal.LTVDKTW schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:57:
[...]
Vernagel je daar niet heel het idee van consolegamen mee, lekker op de bank hangen met een controller in je handen ipv aan een bureau moeten zitten
Mijn vraag: heb je dit al geprobeerd? Ik was namelijk precies zo. "Shooter op console dat doe je niet, das kut, dat pookje is niet fijn, ik kan niet goed aimen" en ga zo maar door. Toch heb ik een ps4 met destiny gekocht. Het speelt echt heeeeerlijk. Mijn ervaring met competitive is nog wel klein, gezien mijn modem nogal gaar is en zorgt voor een hoop packetloss, maar met de nieuwe die vandaag als het goed is geleverd word is dat probleem voorbij. Hoop ik.xelfer schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:10:
[...]
Ik kan gewoon niet na 10 jaar PC games een shooter met een controller spelen. Dat voelt een beetje als rolstoelbasketbal.
Maar ja, ik ben een pc gamer, pc master race etc. Maar dit speelt echt lekker. Beetje op de bank hangen, of de zitzak en gewoon lekker knallen. Ik heb games als Assasins Creed ook altijd op console gespeeld omdat het gewoon lekker onderuit hangen is. Ik zit zelfs te twijfelen om Dragon Age Inq te halen voor PS4 ipv PC (en The Witcher 3) ma goed ik dwaal af.
Destiny speelt gewoon erg lekker imho. Beetje schieten, lekker met maatjes op de voice chat en mobs knallen. Zo moet borderlands beetje gevoelt hebben voor console spelers denk. Ik hoop dat sony snel met goede pc drivers voor de controller komt. Want dat zou awesome zijn
Voor competitive, mja als pc gamer is een controller frustrerend as fuck, omdat ik het aan het vergelijken ben. Ik moet van de gedachte af het te vergelijken en gewoon denken, iedereen heeft een controller, ik kan dit gewoon winnen. Meestal lukt het (niet)
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Verwijderd
Ik speel pve met controller en pvp met muis / tobo. Ik kan niet focussen met controller, voel me spastisch dan haha. Ieder z'n ding!xelfer schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:10:
[...]
Ik kan gewoon niet na 10 jaar PC games een shooter met een controller spelen. Dat voelt een beetje als rolstoelbasketbal.
Zou mij niks verbazen als die xim4 bannable gaat worden. Het is eigenlijk gewoon cheaten... Oneerlijk voordeel tegenover mensen met controllers
Ik heb weleens shooters op de console met een controller geprobeerd, maar dat is een drama voor mij. Het voelt gewoon minder precies en minder soepel.
Overigens ben ik verder wel een echte console gamer. De meeste games spelen ook prettiger met een controller, maar FPS/Strategy/Moba etc games kan ik gewoon niet met een controller spelen.
Overigens ben ik verder wel een echte console gamer. De meeste games spelen ook prettiger met een controller, maar FPS/Strategy/Moba etc games kan ik gewoon niet met een controller spelen.
Verwijderd
Handshake via ds4 dus kan niet 'gespot' worden.Leon Zwiers schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:52:
Zou mij niks verbazen als die xim4 bannable gaat worden. Het is eigenlijk gewoon cheaten... Oneerlijk voordeel tegenover mensen met controllers
Offtopic: snelste manier beste gear = 3 chars zelfde class en alle weekly/ dailies/ raids doen volgens die 'world first' lvl 30.
Eerlijk gezegd vind ik ook niet direct dat je een groot voordeel hebt met een muis en toetsenbord. De auto aim in console games is zo extreem sterk dat de games amper om aimen draaien. Het voordeel van het extra precies kunnen mikken met een muis heb je dus niets aan.Leon Zwiers schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:52:
Van de andere kant, iedereen is nu gelijk met zijn Dualshock/controller..
wat een gezeur over die controllers speel je toch niet ?
net zo makkelijk
net zo makkelijk
Psn erikj
Je zegt zelf nog dit:xelfer schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:57:
[...]
Eerlijk gezegd vind ik ook niet direct dat je een groot voordeel hebt met een muis en toetsenbord. De auto aim in console games is zo extreem sterk dat de games amper om aimen draaien. Het voordeel van het extra precies kunnen mikken met een muis heb je dus niets aan.
Het is dus alsof je als lopend persoon tegen een team van rolstoelbasketballers gaat basketballen. Hoezo geen groot voordeel?Ik kan gewoon niet na 10 jaar PC games een shooter met een controller spelen. Dat voelt een beetje als rolstoelbasketbal.
Verwijderd
Het leven als een titan (gelukkig hebben we niet allemaal van die hoge stemmetjes)
http://youtu.be/qfODfAisxzk
http://youtu.be/qfODfAisxzk
Omdat het voor mij gewoon niet natuurlijk speelt. Ik zou ook niet een race game goed met een stuurtje kunnen spelen, aangezien ik gewend ben om die games met een controller te spelen. Als ik een Assassins Creed game op een pc speel met een muis en toetsenbord dan speelt dat ook niet lekker, omdat ik dat soort games al mijn hele leven met een controller speel.rnenator schreef op maandag 22 september 2014 @ 17:02:
[...]
Je zegt zelf nog dit:
[...]
Het is dus alsof je als lopend persoon tegen een team van rolstoelbasketballers gaat basketballen. Hoezo geen groot voordeel?
Verwijderd
Lekker doorbashen guys. Als je controller chill vindt doe je ding, heb hier een muis + tobo die samen duurder zijn dan de ps4 dus speel liever wat nauwkeuriger. Destiny is niet uit op pc dus begin daar maar niet over
Ieder zijn ding!
Je kan gewoon veel sneller reageren/ draaien etc met muis, ik blijf erbij dat dit een oneerlijk voordeel is.
Zelf vind ik het ook gewoon raar dat je geen muis + toetsenbord aan kan sluiten om te gebruiken in games.Leon Zwiers schreef op maandag 22 september 2014 @ 17:08:
Je kan gewoon veel sneller reageren/ draaien etc met muis, ik blijf erbij dat dit een oneerlijk voordeel is.
Vanuit het perspectief van de console makers snap ik het wel, zij willen natuurlijk alleen hun eigen spullen verkopen. Controllers à 60 euro per stuk is natuurlijk een goed verdienmodel.
Edit: we gaan nu wel erg ver off topic. Ik vind het veel vreemder dat Destiny (nog) niet op de PC is uitgebracht....
[ Voor 9% gewijzigd door xelfer op 22-09-2014 17:11 ]
Gekregen via een legendary engram:

Wat een knapperd!

Wat een knapperd!
Als je nu je PvE met muis en toetsenbord deed en je PvP met je controller vond niemand het een probleem. Echter nu ga je versus multiplayer spelen met andere input devices dan wat je mag verwachten als je op een console speelt. En dan nog klagen over slechte lootdrops. Wellicht detecteert Bungie wel dat je met muis en tobo speelt en geeft je daarom geen loot
@hierboven. Leuk dingetje.
@hierboven. Leuk dingetje.
[ Voor 21% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-09-2014 17:53 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Destiny op een PS4 gezien en gespeeld, best aardig, geen topper lijkt het mij.
Met controller wordt ik er niet goed van, maar met keyb+muis was het best lekker spelen. Alleen jammer dat de muis sensitiviteit zo gruwelijk laag is op de hoogste stand, maar goed. (Steelseries spul)
Zeker geen console verkoper voor mij, maar wel leuk om eens een tijdje te spelen: Dus mijn vraag; komt dit nou ooit nog naar de PC?
(Anders misschien in de herfstvakantie eens die console lenen)
Met controller wordt ik er niet goed van, maar met keyb+muis was het best lekker spelen. Alleen jammer dat de muis sensitiviteit zo gruwelijk laag is op de hoogste stand, maar goed. (Steelseries spul)
Zeker geen console verkoper voor mij, maar wel leuk om eens een tijdje te spelen: Dus mijn vraag; komt dit nou ooit nog naar de PC?
(Anders misschien in de herfstvakantie eens die console lenen)
Vandaag lvl 20 bereikt. Ik had gisteren al Legendary schoenen gekregen, maar helaas voor Warlock. Ik ben een Hunter dus daar heb ik niet veel aan
.
Dailies en Weeklies staan er nu ook bij dus maar een keer uitproberen.
Verder doe ik bounty's om aan Vanguard punten te komen. En Control blijft m'n favoriete PvP mode. Ook daar heb ik altijd wel een bounty voor aan staan.
Vechten tegen lvl 26 is toch wat lastig maar niet onmogelijk. Golden Gun is nog steeds een super ding.
Krijg best wat Rewards na het potje, al een paar keer engrams gehad waar ik Legendary spullen voor zou kunnen krijgen. Maar daar kwamen telkens matige wapens of armor voor terug.

Dailies en Weeklies staan er nu ook bij dus maar een keer uitproberen.
Verder doe ik bounty's om aan Vanguard punten te komen. En Control blijft m'n favoriete PvP mode. Ook daar heb ik altijd wel een bounty voor aan staan.
Vechten tegen lvl 26 is toch wat lastig maar niet onmogelijk. Golden Gun is nog steeds een super ding.
Krijg best wat Rewards na het potje, al een paar keer engrams gehad waar ik Legendary spullen voor zou kunnen krijgen. Maar daar kwamen telkens matige wapens of armor voor terug.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Valt me trouwens op dat er heeeel veel mensen NL in hun naam hebben haha
ik vraag me dus af of je per regio/land wordt gekoppeld of het random is want van de x aantal mensen zie ik echt 75% NL in hun naam hebben
Pff zou echt fijn zijn als er een soort van ruil handel komt. Vanmorgen mijn eerste legendary gauntlets. Paar uur later... Mijn tweede legendary gauntlets. Ik zeur niet... Maar had liever een ander armor piece gezien. En een legendary dismantlen voelt toch minder goed... Haha
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2