Klinkt me nog best lame (kunstmatig enemies sterker maken), maar raids zijn dus qua content ook gelijk alleen door de moeilijkheidsgraad doe je ze dan niet met 3 maar 6?Verwijderd schreef op zondag 21 september 2014 @ 17:57:
[...]
Zijn idd steeds dezelfde missies. Alleen is het niet cijferwerk. Tegenstanders worden dermate sterk dat je wel wat beter je best moet doen. Op lvl 28 worden schilden immune voor alles behalve bepaalde damage soorts. Het speelt na lvl 20 echt anders.
Iemand anders ook dat ie bij Earth 4/5 Golden Chests aangeeft?
Ik ben er 99,9% zeker van dat ik ze wel alle 5 heb gevonden:
1. In de eerste 'echte' missie, als je van The Steppes naar 'The Divide' loopt, staat ie op een bureautje
2. Bij een paar missies later, waar je een wizard voor het eerst killt, staat ie boven op het dak van een indoor gebouwtje
3. Als je van The Mothyards naar de Forgotten Shore gaat, in een cave
4. Bij de Forgotten Shore aan de waterkant
5. In de strike The Devils Lair, onder de trap..
Toch blijft ie hier op 4/5 staan. Iemand anders wel hem op 5/5 staan?
1. In de eerste 'echte' missie, als je van The Steppes naar 'The Divide' loopt, staat ie op een bureautje
2. Bij een paar missies later, waar je een wizard voor het eerst killt, staat ie boven op het dak van een indoor gebouwtje
Helaas geen fire rocket launcherVerwijderd schreef op zondag 21 september 2014 @ 18:13:
@4 wizards: rocket launcher = instakill zolang je fire dmg hebt
Verwijderd
Nou ja een gevecht met 4 totaal andere enemies die allemaal andere damage nodig hebben en je kunnen oneshotten is anders dan 2 enemies die allebei met kogelspam neervallen. Het moet wel je spel zijn natuurlijk.Martinspire schreef op zondag 21 september 2014 @ 18:16:
[...]
Klinkt me nog best lame (kunstmatig enemies sterker maken), maar raids zijn dus qua content ook gelijk alleen door de moeilijkheidsgraad doe je ze dan niet met 3 maar 6?
Raids zijn heel anders. Het is ons niet eens gelukt binnen te komen. Je moet daarvoor een objective voltooien terwijl je hordes vijanden uit de objective houdt.
Dit spel is niet puur op gunskills uit te spelen. Een lvl 26 doet velen male meer damage dan een 24. Best een ingewikkelde doch casual knal mmo.
Zeker alles gecheckt? Die nummer 4 ligt echt om de hoek heMcPoowl schreef op zondag 21 september 2014 @ 18:16:
Ik heb wel gewoon 5/5
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
LvL 14 titan atm!
Gamertag is Postius, zoek wat mensen voor op mn friendlist voor fireteams voor PvP en PvE
Gamertag is Postius, zoek wat mensen voor op mn friendlist voor fireteams voor PvP en PvE
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Verwijderd
Altijd t zelfde 1-2 dudes carry'en de crucible. Noobs krijgen loot... Logic? 11 caps... Nada.

Mja duidelijk niet mijn ding. Vooral ook omdat je te maken krijgt met level-verschil waardoor je wel of niet mee kunt doen met je maten. Dan liever BF4 waar je level er minder toe doet en je gewoon lekker kunt knallen. Ook met level 1 en gun 1.Verwijderd schreef op zondag 21 september 2014 @ 18:37:
[...]
Nou ja een gevecht met 4 totaal andere enemies die allemaal andere damage nodig hebben en je kunnen oneshotten is anders dan 2 enemies die allebei met kogelspam neervallen. Het moet wel je spel zijn natuurlijk.
Raids zijn heel anders. Het is ons niet eens gelukt binnen te komen. Je moet daarvoor een objective voltooien terwijl je hordes vijanden uit de objective houdt.
Dit spel is niet puur op gunskills uit te spelen. Een lvl 26 doet velen male meer damage dan een 24. Best een ingewikkelde doch casual knal mmo.

Niet eens een engram maar gewoon dit na een strike.
Niet dat ik het zal gebruiken, maar toch leuk om te hebben.
Over welke damage werkt en niet werkt
Er zijn 4 typen damage in Destiny.
Kinetic (wit)
Fire (oranje)
Void (paars)
Arc (blauw)
Op normale mobs doen ze allen evenveel damage. Het zijn de schilden van bepaalde enemies waarop de verschilende kleuren damage op van toepassing zijn. Aan de kleur van het schild kan je zien welk type damage je het beste kan gebruiken. Zo hebben de Vex vaak een paars schild, Hive witches hebben een oranje schild net als de Cabal en de Fallen een blauw schild. Als je het juiste type damage op het schil lostlaat doe je veel meer damage op dat schild dan met gewone kinetic damage. Daarnaast is het zo dat op hogere moeilijkheidsgraden schilden van enemies immune zijn voor de verkeerde typen damage. Nog 1 tip, probeer je de raid binnen te komen zorg dan voor Void damage wapens aangezien de minotaurs die spawnen daar gevoelig voor zijn. Daarbij gebruik ik als Titan mijn defender subclass omdat die gebaseerd is op Void damage, mijn granaten zijn dan paars. Bij de striker subclass doen mijn super en granaten Arc damage en die zijn dus een stuk minder effectief. Ik hoop dat het zo duidelijk is.
Er zijn 4 typen damage in Destiny.
Kinetic (wit)
Fire (oranje)
Void (paars)
Arc (blauw)
Op normale mobs doen ze allen evenveel damage. Het zijn de schilden van bepaalde enemies waarop de verschilende kleuren damage op van toepassing zijn. Aan de kleur van het schild kan je zien welk type damage je het beste kan gebruiken. Zo hebben de Vex vaak een paars schild, Hive witches hebben een oranje schild net als de Cabal en de Fallen een blauw schild. Als je het juiste type damage op het schil lostlaat doe je veel meer damage op dat schild dan met gewone kinetic damage. Daarnaast is het zo dat op hogere moeilijkheidsgraden schilden van enemies immune zijn voor de verkeerde typen damage. Nog 1 tip, probeer je de raid binnen te komen zorg dan voor Void damage wapens aangezien de minotaurs die spawnen daar gevoelig voor zijn. Daarbij gebruik ik als Titan mijn defender subclass omdat die gebaseerd is op Void damage, mijn granaten zijn dan paars. Bij de striker subclass doen mijn super en granaten Arc damage en die zijn dus een stuk minder effectief. Ik hoop dat het zo duidelijk is.
Hij was inderdaad erg uitgebreid en te hilarisch gewoon:
Wel behoorlijk kritisch. Ziet er naar uit dat ie met zijn clan weer terug gaat naar Planetside 2 (binnenkort ook op PS4 trouwens). Kan iemand zich in zijn kritiek vinden of is het over de top? Ik wacht zelf nog op de PC versie.
Wel behoorlijk kritisch. Ziet er naar uit dat ie met zijn clan weer terug gaat naar Planetside 2 (binnenkort ook op PS4 trouwens). Kan iemand zich in zijn kritiek vinden of is het over de top? Ik wacht zelf nog op de PC versie.
[ Voor 49% gewijzigd door Rolfski op 21-09-2014 20:39 ]
Kan me prima vinden in alle vragen die die heeft maar vind de game wel prima verder, vermaak me er super mee dus.Rolfski schreef op zondag 21 september 2014 @ 20:31:
[video]
Wil rond half 10 wel een strike doen dan ben ik weer terug want moet nu even de deur uit.Verwijderd schreef op zondag 21 september 2014 @ 20:41:
Iemand zin om vanavond nog potje te strike of pvpen? lvl 20 hunter Agil3Foxx.
Die heeft nergens verstand van die Joe.fitznl schreef op zondag 21 september 2014 @ 20:27:
Angry Joe was weer op dreef. Leuke review over Destiny. De 30 minuten vlogen voorbij
Nou blijkbaar wel. Zijn rage was 100 % hit on... Dit is wat er gebeurd als bedrijven zoals ACTIVISION spellen uitbrengen op de markt.
[ Voor 6% gewijzigd door innerchild op 21-09-2014 21:39 ]
Slow starter zeg maar, ben nu level drie.
Wat ik alleen nog niet snap ik kies ervoor om naar rusland te gaan dan moet ik bepaalde dingen verzamelen etc en af en toe kriijg je van die bossfights maar als je iets later in hetzelfde gebied loopt dan staan diezelfde mannetjes met de captain die je hebt neergeschoten er weer...
Wat ik alleen nog niet snap ik kies ervoor om naar rusland te gaan dan moet ik bepaalde dingen verzamelen etc en af en toe kriijg je van die bossfights maar als je iets later in hetzelfde gebied loopt dan staan diezelfde mannetjes met de captain die je hebt neergeschoten er weer...
Burp
Het blijkt weer; het loont niet altijd om met onbekenden een Strike te doen. Merendeels omdat je niet onderling kunt communiceren.
Ben je bij de eindbaas, ga je allemaal dood, vertrekken de twee anderen klakkeloos uit de game na 1x proberen. Waardeloos.
Ben je bij de eindbaas, ga je allemaal dood, vertrekken de twee anderen klakkeloos uit de game na 1x proberen. Waardeloos.
🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com
Ik vermaak me prima met Destiny, maar ik ben het wel 100% eens met Angryjoe. Het is dat ik fulltime wek en thuis 2 kinderen heb rondlopen, waardoor ik minder tijd in het spel kan stoppen alsik af ent oe zou willen. Maar ik heb het gevoel dat als ik dat had gedaan ik inmiddels ook wel uitgespeeld was.
Verwijderd
voor het probleem 'met onbekenden striken en niet kunnen raiden door geen genoeg mensen' heb ik een clan opgemaakt: Team Dutch Raidsters. Join de clan en dan kunnen we via de group wall bijhouden wie online is en wie mee wil doen. En dan kunnen we uiteindelijk met z'n 3en striken of met z'n 6en raiden in de Nederlandse taal. Dus join de clan en voeg me toe. PSN: N-Smith14
Gr. Revelry
Gr. Revelry
Verwijderd
Alle reviews vind ik prima. Het verschil met mijn ervaring is echter dat ik de pvp leuk vind, omdat hij toegankelijk is (super = altijd kills). Als je het echter veel speelt word je supergoed, de n00bs blijven het leuk vinden omdat ze alsnog kills krijgen. Voicechat enabled in PVP en ik zie mij dit nog maanden spelen. PVE vind ik sowieso goed, maar dat is niet mijn doel in een console spel, daar heb ik WoW en D3 voor.
Het is dat het zo verdomd lekker weg speelt, maar voor de rest kan ik me aardig vinden in de review van Angry Joe. Zeker op het gebied van de combinatie van DLC en Story. Het verhaal is gewoon vrijwel geheel afwezig en in vrees dat ze dat gaan verduidelijken met DLC. Ik moet eerlijk zeggen dat ik voor de release bijna niks van het spel heb meegekregen, ik had het idee dat het een shooter zou worden met een verhaal itt de COD's die zich vooral op multiplayer richten. Mijn hoop was eigenlijk dat het een soort kruising tussen Fallout en Uncharted zou worden, een open wereld met een goed en avontuurlijk verhaal erachter en veel variaties in gear en wapens.
Dat gezegd hebbende, ik heb me vandaag toch weer uren vermaakt. Binnen 5 minuten 2 blueprints voor een nieuwe Jumpship en een Legendary Fusion rifle, stiekem toch wel een leuk wapen
Dat gezegd hebbende, ik heb me vandaag toch weer uren vermaakt. Binnen 5 minuten 2 blueprints voor een nieuwe Jumpship en een Legendary Fusion rifle, stiekem toch wel een leuk wapen
Ja ik wel; je lijstje lijkt te kloppen (neem aan dat met #3 je die cave achter de waterval bedoeld?).McPoowl schreef op zondag 21 september 2014 @ 18:16:
Leuk spel maar ondertussen al meer als 10x de laatste maan missie geprobeerd maar die wil niet lukken.
Die laatste Ogre is lastig. Kom er niet voorbij.
Iemand een goede tip of kan ik die beter met coop spelen of is dat niet mogelijk?
Iemand een goede tip of kan ik die beter met coop spelen of is dat niet mogelijk?
Zou in patrol even gaan levelen eerst. Gewoon lage level poppetjes killen, en probeer de treasure cave/forgotten shore om te levelen (Earth)Frijns.Net schreef op maandag 22 september 2014 @ 01:10:
Leuk spel maar ondertussen al meer als 10x de laatste maan missie geprobeerd maar die wil niet lukken.
En Co-op is mogelijk ja!
Nou, na het hebben gezien, eigenlijk wel een degelijke conclusie. Ook ik kan mij vinden in kritiek, de Shooter op zichzelf is erg, erg goed.... Der rest moet absoluut worden aangevuld.Rolfski schreef op zondag 21 september 2014 @ 20:31:
[video]
Oh, dit weekend niet kunnen spelen ivm de disconnects by: BEE
Wel jammer want had er enorm zin in dit weekend te gaan spelen. Zal vast snel worden opgelost.
EDIT: de Disconnects was veroorzaakt door een DDOS.
Ik wil je eventueel wel even helpen eind van de middag als ik terug ben van het werk. Tenminste, als je op de Xbox One speelt.Frijns.Net schreef op maandag 22 september 2014 @ 01:10:
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Ik heb net even een request verstuurd voor de GoT-clan, speel op de PS4 onder de gametag Weda_J.
Momenteel een lvl 18 SunSinger Warlock, ben heel tevreden met de game, leuke content, PvP is awesome, speelt lekker weg, maar is absoluut leuker met teammates die kunnen / willen communiceren
Mocht iemand een rondje PvP of een member voor een firesquad zoeken, let me know! ^.^
Momenteel een lvl 18 SunSinger Warlock, ben heel tevreden met de game, leuke content, PvP is awesome, speelt lekker weg, maar is absoluut leuker met teammates die kunnen / willen communiceren
Mocht iemand een rondje PvP of een member voor een firesquad zoeken, let me know! ^.^
Zo! ff een weekje destiny achter de rug, moet zeggen dat ik het nog steeds een leuke game vind ( Beta gespeeld, sindsdien 'fan' ). Heb een lvl 26 warlock, 1e subclass helemaal vol, 2e (sunsinger) bijna vol 
daarna wil ik echt een raid gaan doen zodra ik exotic fusion rifle bounty afgerond heb!
daarna wil ik echt een raid gaan doen zodra ik exotic fusion rifle bounty afgerond heb!
Gister even de "loot cave" getest. Conclusie: FUCKING BORING. Maar wel een level 4 en bijna level 5 cryptarch dude. Op gegeven moment stonden er 5 mensen naast me, toen heb ik wow gestart en ben dungeon gaan doen, daarna free loot. Ik had zoiets van: toen ik aant killen was waren er ook freebooters, kan zelf ook wel doen ^^
Van al die blauwe uiteindelijk 1 paarse overgehouden (geen legendary engram gevonden). Een fusion rifle, iets wat ik niet gebruik. Maja, misschien nu een goede rede om m'n eerste fusion rifle kill te maken
Van al die blauwe uiteindelijk 1 paarse overgehouden (geen legendary engram gevonden). Een fusion rifle, iets wat ik niet gebruik. Maja, misschien nu een goede rede om m'n eerste fusion rifle kill te maken
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Tja, dat is PVE he! In pvp kun je wel gewoon lekker knallen. Bovendien is dat level-verschil alleen maar dezer dagen een factor en zal het zich over tijd ongetwijfeld nivilleren.Martinspire schreef op zondag 21 september 2014 @ 19:42:
[...]
Mja duidelijk niet mijn ding. Vooral ook omdat je te maken krijgt met level-verschil waardoor je wel of niet mee kunt doen met je maten. Dan liever BF4 waar je level er minder toe doet en je gewoon lekker kunt knallen. Ook met level 1 en gun 1.
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Dit weekend ook eens gestart met Destiny (de PS4 bundel gekocht). Tot nu toe erg tevreden, maar heb wel al door dat dit pas echt vet wordt als je het met meerdere mensen doet. Invite naar de GoT clan is dan ook verstuurd. Als er nog meer mensen op PSN spelen (eigenlijk alleen in het weekend, met de focus op zondag) kun je me ook altijd uitnodigen (PSN: Cyleo).
Op dit moment nog wel redelijk overdondert door de mogelijkheden, opties en de dingen waarvan ik nog niet weet wat ik er mee moet
Ik vind dat altijd wel een leuk gevoel.
Op dit moment nog wel redelijk overdondert door de mogelijkheden, opties en de dingen waarvan ik nog niet weet wat ik er mee moet
Bedoel je de reuze ogre Phogoth? Die begint het gevecht aan de ketting en is een eindbaas.Frijns.Net schreef op maandag 22 september 2014 @ 01:10:
Linksachterin de kamer waar de boss in staat rond de rotsen gaan hangen, eerst de mobs killen (op een gegeven moment spawnen ze niet meer) en vervolgens de boss killen.
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Hebben meer mensen last van disconnects? Ik speel op de xbox one, maar eens per half uur (soms vaker, soms minder vaak) disconnect de game ineens.
Ik ben dan nog wel online op xbox live en kan gewoon door met voice-chat, maar ik wordt uit het spel gegooid.
Ik ben dan nog wel online op xbox live en kan gewoon door met voice-chat, maar ik wordt uit het spel gegooid.
Dit klopt, maar ik denk dat je de 4e kist hebt gemist. Vlak bij die gouden kist spawnt ook regelmatig een zilveren kist. Die had ik gepakt en toen dacht ik ook dat ik ze allemaal hadMcPoowl schreef op zondag 21 september 2014 @ 18:16:

Ik zoek mensen om mee te pvp of pve.
Hunter lvl: 26
Titan lvl: 22
Bungie Profile: http://www.bungie.net/en/Profile/2/4611686018431287975
Ps4 psn: Lovipe
Hunter lvl: 26
Titan lvl: 22
Bungie Profile: http://www.bungie.net/en/Profile/2/4611686018431287975
Ps4 psn: Lovipe
PSN: Lovipe SteamID: lovipe XboxLive: Lopemaster
Ben daar gister ook even bezig geweest. Inderdaad wat je zegt, boring! Alleen na +-45min daar gestaan te hebben werd even spannend! Alsof het hele gebied werd overlopen door fallen en hive, Elite/ultra captains, Knights, wizards etc. en niet 2 of 3, nee echt ziek veel! en ze bleven maar komen! was denk ik een 10min verder voordat alles weg was en weer rustig. Nee het was niet dat public event! Het kwam echt van alle kanten!ye-roon schreef op maandag 22 september 2014 @ 08:50:
Gister even de "loot cave" getest. Conclusie: FUCKING BORING. Maar wel een level 4 en bijna level 5 cryptarch dude. Op gegeven moment stonden er 5 mensen naast me, toen heb ik wow gestart en ben dungeon gaan doen, daarna free loot. Ik had zoiets van: toen ik aant killen was waren er ook freebooters, kan zelf ook wel doen ^^
Jammer ik speel op de PS4Bunta schreef op maandag 22 september 2014 @ 07:50:
[...]
Ik wil je eventueel wel even helpen eind van de middag als ik terug ben van het werk. Tenminste, als je op de Xbox One speelt.
Probleem is dat als die begint te schieten ik heel snel mijn health kwijt ben. Laatste keer kwam is niet uit de buurt van em en toen was het direct bekeken zaak.Bedoel je de reuze ogre Phogoth? Die begint het gevecht aan de ketting en is een eindbaas.
Linksachterin de kamer waar de boss in staat rond de rotsen gaan hangen, eerst de mobs killen (op een gegeven moment spawnen ze niet meer) en vervolgens de boss killen
[ Voor 44% gewijzigd door rvrbtcpt op 22-09-2014 10:04 ]
Ps4 hier, kan je wel een handje helpen als het nodig is
hive en fallen turning against eachother staat er dan links in beeld voordat dat begint. Gebeurd af en toe inderdaad.Ben daar gister ook even bezig geweest. Inderdaad wat je zegt, boring! Alleen na +-45min daar gestaan te hebben werd even spannend! Alsof het hele gebied werd overlopen door fallen en hive, Elite/ultra captains, Knights, wizards etc. en niet 2 of 3, nee echt ziek veel! en ze bleven maar komen! was denk ik een 10min verder voordat alles weg was en weer rustig. Nee het was niet dat public event! Het kwam echt van alle kanten!Helaas niet op tijd bedacht om een filmpje er van op te slaan
Zou mooi zijn. Mijn PSN naam is: KromkommerGMacD schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:01:
Ps4 hier, kan je wel een handje helpen als het nodig is
Ben meestal 's avonds na 19.30 wel online.
Heeft geen haast :-)
Heerlijke chaos als dat gebeurt ja!emilestegeman schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:04:
[...]
hive en fallen turning against eachother staat er dan links in beeld voordat dat begint. Gebeurd af en toe inderdaad.
Over lootfarms gesproken... Als je op Venus richting de Ishtar Academy gaat (bij het grote standbeeld linksaf het gebouw door) kom je uiteindelijk op een binnenplaats terecht. Middenin deze binnenplaats ligt een stuk stam van een omgevallen boom en er blijven veel Fallen en Vex spawnen. Als je er tussen staat ben je letterlijk nonstop aan het knallen op Vex en Fallen.
Ik vroeg mij af in hoeverre dit een viable farm locatie is!?
PSN: G2theNOFrijns.Net schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:07:
[...]
Zou mooi zijn. Mijn PSN naam is: Kromkommer
Ben meestal 's avonds na 19.30 wel online.
Heeft geen haast :-)
voeg me maar ff toe wanneer je online bent, zit nu ook gewoon op werk en moet nog een training geven van 7 tot 8, daarna heb ik tijd
Ook eens gestaan, echter is die cave simpeler! Cave is 1x aimen en maar blijven schieten. die wat jij bedoelt houd je wat meer bezig!:)Arrahant schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:08:
[...]
Heerlijke chaos als dat gebeurt ja!
Over lootfarms gesproken... Als je op Venus richting de Ishtar Academy gaat (bij het grote standbeeld linksaf het gebouw door) kom je uiteindelijk op een binnenplaats terecht. Middenin deze binnenplaats ligt een stuk stam van een omgevallen boom en er blijven veel Fallen en Vex spawnen. Als je er tussen staat ben je letterlijk nonstop aan het knallen op Vex en Fallen.
Ik vroeg mij af in hoeverre dit een viable farm locatie is!?
The Dark Beyond op de maan. Missie doen tot aan de deur van die tempel, vervolgens alles afschieten behalve de Knight, en jezelf dood laten gaan.. VELE malen effectiever :-)mfreriks schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:11:
[...]
Ook eens gestaan, echter is die cave simpeler! Cave is 1x aimen en maar blijven schieten. die wat jij bedoelt houd je wat meer bezig!:)
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
Haha dat zelfde event had ik ookmfreriks schreef op maandag 22 september 2014 @ 09:59:
[...]
Ben daar gister ook even bezig geweest. Inderdaad wat je zegt, boring! Alleen na +-45min daar gestaan te hebben werd even spannend! Alsof het hele gebied werd overlopen door fallen en hive, Elite/ultra captains, Knights, wizards etc. en niet 2 of 3, nee echt ziek veel! en ze bleven maar komen! was denk ik een 10min verder voordat alles weg was en weer rustig. Nee het was niet dat public event! Het kwam echt van alle kanten!Helaas niet op tijd bedacht om een filmpje er van op te slaan
Tip: als je dit als Hunter doet, gebruik niet je Arc Blade ulti. Ik had die knight al dood voor ik er erg in hadgreyfox1987 schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:16:
[...]
The Dark Beyond op de maan. Missie doen tot aan de deur van die tempel, vervolgens alles afschieten behalve de Knight, en jezelf dood laten gaan.. VELE malen effectiever :-)
PSN: LinQ-NL
Die dark Beyond missie gister gedaan voor 2 e keer 2 uur aan een stuk maar alleen paar blauwe bestaan er ook paarse bolletjes ik loot al die tijd al niks strikes geprobeerd farmen etc is dit nu puur random en kan dat overal droppen en kan er evt in blauw ook paars zitten ik snap het niet meer krijg gewoon niks
Mijn ervaring is dat de loot cave juist vele malen effectiever is. Bij The Dark Beyond lijkt de drop rate veel lager te zijn. Ondanks dat je veel kills hebt, 30 minuten ~1000 kills, valt er (bij mij) niks tot weinig. Als er wat valt, dan is het alleen groen.greyfox1987 schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:16:
[...]
The Dark Beyond op de maan. Missie doen tot aan de deur van die tempel, vervolgens alles afschieten behalve de Knight, en jezelf dood laten gaan.. VELE malen effectiever :-)
Hoewel de loot cave vele malen saaier is, valt hier bij mij veel meer. Meer blauwe en meer paarse. Zeker als niemand te dichtbij gaat staan dan spawnen de beesten ook lekker snel.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Iemand hier zal vast het antwoord weten op het volgende. Ik heb Destiny gekocht in de zwarte ps4 bundel voor 399. Ik heb de game nu denk een goede week. Diezelfde bundel is nu overal 550+ euros, wat duurder is dan een losse ps4 voor 399, plus losse game. Was dit een tijdelijke actie? Of is er wat anders? Een maatje van wil namelijk ook met destiny aan de slag
Niet om op te scheppen, maar ik heb er ook last van. Gisteren 6 potjes Skirmish gedaan met positieve K/D ratio ( 1.0 > ) en maar één ronde een rare helmet gekregen. ( Edit: een ronde negatieve KD, maar ook geen item) Terwijl mijn mindere teamleden elke ronde wel iets kregen van blue items/strange coins etc. Op deze manier is het niet echt bemoedigend om crucible te spelen. Ik vind het tenminste wel aardig om enigzins beloond te worden :-).Verwijderd schreef op zondag 21 september 2014 @ 19:27:
Altijd t zelfde 1-2 dudes carry'en de crucible. Noobs krijgen loot... Logic? 11 caps... Nada.
[afbeelding]
Je zou bijna naar de Treasure Cave gaan..
[ Voor 5% gewijzigd door Fruitschaal op 22-09-2014 10:39 . Reden: Foutje, bedankt. ]
PSN: Fruitschaaltje
Daar heeft elk spel last van.Fruitschaal schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:34:
[...]
Niet om op te scheppen, maar ik heb er ook last van. Gisteren 6 potjes Skirmish gedaan met positieve K/D ratio ( 1.0 > ) en maar één ronde een rare helmet gekregen. Terwijl mijn mindere teamleden elke ronde wel iets kregen van blue items/strange coins etc. Op deze manier is het niet echt bemoedigend om crucible te spelen. Ik vind het tenminste wel aardig om enigzins beloond te worden :-).
Je zou bijna naar de Treasure Cave gaan..
Je hebt geluk of ongeluk.
Verwijderd
Ik heb me ook aangemeld voor de GoT clan. Gamertag: Deurdouwer
Ik moet wel zeggen dat ik een noob ben in shooters; Dit is de eerste game die ik serieus aan het spelen ben maar ik merk wel dat ik nog veel moet "leren". Ben nu een lv. 9 Titan en het lijkt me leuk om samen co-op te spelen (missions, strikes, raids).
Ik moet wel zeggen dat ik een noob ben in shooters; Dit is de eerste game die ik serieus aan het spelen ben maar ik merk wel dat ik nog veel moet "leren". Ben nu een lv. 9 Titan en het lijkt me leuk om samen co-op te spelen (missions, strikes, raids).
Mèh, ik weet niet of dit onder geluk/ongeluk valt. Het is frappant dat dit elke ronde voorkomt en dus de slechtst presterende spelers beloond/gemotiveerd worden. Het is me al eerder opgevallen, maar gisteren viel het erg op. Dat in combinatie met Possimpible's post..Isang schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:36:
[...]
Daar heeft elk spel last van.
Je hebt geluk of ongeluk.
[ Voor 4% gewijzigd door Fruitschaal op 22-09-2014 10:43 ]
Moet je 3v3 gaan doen.Fruitschaal schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:41:
[...]
Mèh, ik weet niet of dit onder geluk/ongeluk valt. Het is frappant dat dit elke ronde voorkomt en dus de slechtst presterende spelers beloond/gemotiveerd worden. Het is me al eerder opgevallen, maar gisteren viel het erg op. Dat in combinatie met Possimpible's post..
Daar heb ik het snelste loot en minder last van mensen die het verprutsen.
Bidden naar de RNG Goden lijkt geholpen te hebben
Afgelopen weekend toch een paar lvls omhoog kunnen gaan: http://www.bungie.net/en/.../2305843009214910995#gear
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Gisteren was ik dus bezig met Skirmish ( 3v3) Daar viel het me dus juist tegen.
Jij hebt er dus gelukkig geen last van. Dat scheelt af en toe frustratie kan ik je zeggen.
@Chester: Nice! De cryptarch was goed gehumeurd?
Jij hebt er dus gelukkig geen last van. Dat scheelt af en toe frustratie kan ik je zeggen.
Nogal ja. 2 van m'n wapens kwamen van blauwe engrams.Fruitschaal schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:53:
Gisteren was ik dus bezig met Skirmish ( 3v3) Daar viel het me dus juist tegen.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
btw, is er een 3e subclas confirmed voor characters? als ik in de app kijk, zie ik 2/3..alsof er nog 1 ontbreekt
nvrmind, net gelezen over het locking systeem..whatever thay may mean..
[ Voor 25% gewijzigd door GMacD op 22-09-2014 11:10 ]
Viel me ook al op ja.. Zal wel in een van de komende 10 jaar gebeuren verwacht ikGMacD schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:06:
btw, is er een 3e subclas confirmed voor characters? als ik in de app kijk, zie ik 2/3..alsof er nog 1 ontbreekt
Wat heb je gespeeld om te lvlen? Farmen, PVP of Strikes? Ik wissel alles een beetje af, maar gister tijdens een strike (1 paarse engram) en door de cryptarch the lvl kreeg ik nog eens 2 paarse engrams...vervolgens ingeleverd...2 blauwe lvl 17 onzin en 1 strange coin.Chester schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:54:
[...]
Nogal ja. 2 van m'n wapens kwamen van blauwe engrams.
haha dat laatste had ik ook! voelde me best genept..hadden ze tenminste een blauwe fusionrifle kunnen geven om de dismantelenXecuter NL schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:18:
[...]
Wat heb je gespeeld om te lvlen? Farmen, PVP of Strikes? Ik wissel alles een beetje af, maar gister tijdens een strike (1 paarse engram) en door de cryptarch the lvl kreeg ik nog eens 2 paarse engrams...vervolgens ingeleverd...2 blauwe lvl 17 onzin en 1 strange coin.

Strikes, public events, daily, weekly & bounties. Dingen zoals die farm cave vind ik maar saai, dus heb ik nooit gedaan.Xecuter NL schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:18:
[...]
Wat heb je gespeeld om te lvlen? Farmen, PVP of Strikes? Ik wissel alles een beetje af, maar gister tijdens een strike (1 paarse engram) en door de cryptarch the lvl kreeg ik nog eens 2 paarse engrams...vervolgens ingeleverd...2 blauwe lvl 17 onzin en 1 strange coin.
Verwijderd
@fruitschaal: ik speel voortaan: 5 minuten keihard mn best doen. Score checken, als team kansloos achterstaat ff netflix kijken
AFK kick is te traag in PVP matches zo te zien.
Was mij ook al opgevallen ja!GMacD schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:06:
Hoi,
Ben een lv 22 striker. Wil heel graag de weekly heroic strike doen (na vanavond 20:00) voor de reset, dan kan ik strange coins eribj krijgen en heb ik kans volgend week eindelijk een exotic te halen!
Zouden high levels me willen helpen? Natuurlijk help ik jullie ook graag met andere dingen!
#Nagelbreker.
Ben een lv 22 striker. Wil heel graag de weekly heroic strike doen (na vanavond 20:00) voor de reset, dan kan ik strange coins eribj krijgen en heb ik kans volgend week eindelijk een exotic te halen!
Zouden high levels me willen helpen? Natuurlijk help ik jullie ook graag met andere dingen!
#Nagelbreker.
[ Voor 3% gewijzigd door RLNAGELMAKER op 22-09-2014 11:45 ]
Heb gisteren 5 paarse engrams ingeleverd, ook niks anders dan zooiXecuter NL schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:18:
[...]
Mhèh.. Dit vind ik ook weer niet de bedoeling van het spel. Ik wil zo goed mogelijk presteren en het andere team alsnog proberen de kop in te drukken. Maar naar mijn mening staat daar ook een (redelijke) beloning tegenover. Maar dat vind Bungie dus nietVerwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:35:
@fruitschaal: ik speel voortaan: 5 minuten keihard mn best doen. Score checken, als team kansloos achterstaat ff netflix kijkenAFK kick is te traag in PVP matches zo te zien.

Maar goed, ik ga denk eens wat meer combineren zoals Chester aangeeft. Misschien kom ik dan sneller aan betere gear.. We'll see..
Verwijderd
Jou ben ik al vaak in pvp tegengekomenRLNAGELMAKER schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:45:
Hoi,
#Nagelbreker.
Ik had in het weerken 3 legendery engrams ingelever.Ereaser schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:46:
[...]
Heb gisteren 5 paarse engrams ingeleverd, ook niks anders dan zooi
1 exotic rocket launcher en 2 blue's
On the bright side: je levelt wel mooi bij de Cryptarch!Ereaser schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:46:
[...]
Heb gisteren 5 paarse engrams ingeleverd, ook niks anders dan zooi
Het is me niet helemaal duidelijk hoe je de clan kan joinen (heb ernaar gegoogeled en in de beginpost gekeken) maar kom dan uit op een clan met maar 3 members... lijkt me niet helemaal juist?
iemand die kan/ zou willen helpen?
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Were you on my good or bad side (A)Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:50:
[...]
Jou ben ik al vaak in pvp tegengekomen!
Maar zou jij zin hebben om te helpen?
Hahaha
Clan zit vol en kan ook niet meer worden gejoined.jimz93 schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:56:
Het is me niet helemaal duidelijk hoe je de clan kan joinen (heb ernaar gegoogeled en in de beginpost gekeken) maar kom dan uit op een clan met maar 3 members... lijkt me niet helemaal juist?
Ik had gisteren een stuk of 6/7 strange coins over de hele dag, maar dan vooral uit blauwe engrams!Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:50:
[...]
zitten 400+ mensen in geloof ik
psn: HertogJack
Verwijderd
Sure add maar, weekly is easy zolang je fire rocket launcher meeneemtRLNAGELMAKER schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:57:
[...]
Were you on my good or bad side (A)?
Maar zou jij zin hebben om te helpen?
Hahaha
Really?Fruitschaal schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:58:
[...]
Clan zit vol en kan ook niet meer worden gejoined.
Dat is jammer
Verwijderd
Clan met 50+ leden is toch zinloos. 6-12 is meer dan genoeg aangezien raids 6m groot zijn
Heeft iemand btw een idee hoe laat de servers morgen gereset worden?
Ik heb gister ochtend de nightfall gehaald en een legendary shotgun gekregen. Maar het rare is dat op bungie.net de nightfall nog in me advisor staat om te doen nog een dag tijd voor. Iemand die dat ook heeft?Zou hem best nog is willen doen voor loot
Die houdt er geen rekening mee of je hem al wel of niet gedaan hebt volgens mij. Is gewoon om aan te geven dat dit deze week de heroic / nightfall is.Mvandenberg91 schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:16:
Ik heb gister ochtend de nightfall gehaald en een legendary shotgun gekregen. Maar het rare is dat op bungie.net de nightfall nog in me advisor staat om te doen nog een dag tijd voor. Iemand die dat ook heeft?Zou hem best nog is willen doen voor loot
@Arrahant; Volgens mij is dat rond 11:00 uur onze tijd.
[ Voor 5% gewijzigd door McPoowl op 22-09-2014 12:17 ]
Hebben jullie nog problemen met de "nat" instelling ?
Ik heb alles gedaan wat ik moest doen met de poorten via mijn Ubee modem maar ik blijf de "nat" problemen hebben, deze staat nu bij mij op "moderate". Normaal loopt de wifi via de asus nt66u deze staat in AP mode maar ook hier blijft "nat" op moderate staan, deze weghalen veranderd niks.
Met als gevolg dat als ik eens kan spelen ik er pas inkom ( missie doen ) na 4 pogingen en op 2 uur spelen er 4 keer ben uitgeknikkerd.
Ik heb alles gedaan wat ik moest doen met de poorten via mijn Ubee modem maar ik blijf de "nat" problemen hebben, deze staat nu bij mij op "moderate". Normaal loopt de wifi via de asus nt66u deze staat in AP mode maar ook hier blijft "nat" op moderate staan, deze weghalen veranderd niks.
Met als gevolg dat als ik eens kan spelen ik er pas inkom ( missie doen ) na 4 pogingen en op 2 uur spelen er 4 keer ben uitgeknikkerd.
over 22 uur en 40 minuten.. Terug te vinden op : http://www.bungie.net/en/...5843009215762005#advisorsArrahant schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:15:
Heeft iemand btw een idee hoe laat de servers morgen gereset worden?
Map rotatie in pvp mag wel wat beter. Hoe vaak ik al wel niet 2x achter elkaar dezelfde map voorgeschoteld krijg. Net 2x achter elkaar Bastion was iets te veel van het goede, wat een kut map is dat.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Toch vind ik dat mensen over het algemeen best wel veel zeuren over loot e.d. Ik ben het eens dat de beloningen wat scheef zijn zoals betere loot uit farmen van lvl 5 mobs dan een strike op hard completen en een banner krijgen van 200 glimmer. Maar snap dat dit hun poging is van MMO. Denk je dat je in een game als WoW als max level bent met alle gear en raids op hard aan het doen bent na 2 weekjes?
Neem gewoon de tijd, laat je niet zo opfokken door gear en let maar op, als je de gear hebt ben je maandje bezig om elke legendary vol te upgraden, en op dat moment krijg je weer een legendary met ''net'' iets betere stats en dan mag het riedeltje weer opnieuw.
Farmen, looten, RNG ..the world of MMO baby Als je level 20 haalt verwacht dan niet dat je ff snel vol legendary/exotic bent en zo op lvl 30 zit ^^
Enjoy the game a little
Neem gewoon de tijd, laat je niet zo opfokken door gear en let maar op, als je de gear hebt ben je maandje bezig om elke legendary vol te upgraden, en op dat moment krijg je weer een legendary met ''net'' iets betere stats en dan mag het riedeltje weer opnieuw.
Farmen, looten, RNG ..the world of MMO baby Als je level 20 haalt verwacht dan niet dat je ff snel vol legendary/exotic bent en zo op lvl 30 zit ^^
Enjoy the game a little
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Wat is RNG als ik vragen mag.word uit google niet helemaal wijs.Lipst3r schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:25:
Toch vind ik dat mensen over het algemeen best wel veel zeuren over loot e.d. Ik ben het eens dat de beloningen wat scheef zijn zoals betere loot uit farmen van lvl 5 mobs dan een strike op hard completen en een banner krijgen van 200 glimmer. Maar snap dat dit hun poging is van MMO. Denk je dat je in een game als WoW als max level bent met alle gear en raids op hard aan het doen bent na 2 weekjes?
Enjoy the game a little
Ik dacht iets van Random N.... GeneratorDarkElement schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:30:
[...]
Wat is RNG als ik vragen mag.word uit google niet helemaal wijs.
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Random Number Generator, komt in Destiny voornamelijk voor bij de Cryptarch, loot drops en rewards aan het einde van een strike/missie.DarkElement schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:30:
[...]
Wat is RNG als ik vragen mag.word uit google niet helemaal wijs.
ze zouden meer sub groepen moeten maken misschienVerwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:05:
Clan met 50+ leden is toch zinloos. 6-12 is meer dan genoeg aangezien raids 6m groot zijn
waar je je zelf makelijk in kan verplaatsen
bv groep
Gathering of Tweakers
Playstation clan
Sub folders
Raids 100 players
Strikes 100
Story 100
Exploring 100
geen idee 100
Xbox Clan
sub folders
Raids 100
Strikes 100
Story 100
Exploring 100
geen idee 100
op deze manier kan je meer spelers kwijt
en het zou ook makelijk zijn als je ingame de Clan zou kunnen zien als een aparte Tab zodat je in de goede folder kan zoeken naar spelers waarmee je bv.. een strike wil doen
nu moet je iemand aanklikken kijken of die al bezig is met iets
of minder netjes iedereen die je kent een invide sturen en de eerste die komen hebben geluk maar daardoor krijg je wel constant ingame die invide's te zien
PSN: FreakGIB
Oke prima! Zal ik doen, je tag is ook #possimpible?Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:50:
[...]
Verwijderd
Nope, trapgatRLNAGELMAKER schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:35:
[...]
Oke prima! Zal ik doen, je tag is ook #possimpible?
Ik was diegene die net aan het zeuren was. Enigzins.. Ik verwacht ook niet dat legendary/exotic stuff binnen twee dagen heb. Ik vind alleen dat er vreemde verhoudingen zijn bij het beloningsysteem wat ze hanteren bij Crucible. Don't worry, ik amuseer me erg goed ermee. Nog beter dan dat ik had verwacht zelfs. Ik heb overdag nooit tijd om te spelen, dus ik zal er ook langzamer over moeten doen dan sommige spelers die ik hier zie. Maar hier heb ik ook geen moeite mee.Lipst3r schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:25:
Enjoy the game a little
Het enige waar ik (soms) moeite mee heb is de minder goede speler die beloond worden ten opzichte van de 'beloning' van betere spelers. Maar goed, ik stop nu met zeuren.

/zeurmodus off

Straks tegen 5 uur een potje schieten
[ Voor 0% gewijzigd door Fruitschaal op 22-09-2014 12:56 . Reden: woord ]
Inderdaad anders zullen die spelers nooit wat krijgen, hoeveel ze ook spelen.Nol_NL schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:07:
Ik heb er totaal geen moeite mee, dat minder goeie spelers beloond worden
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Vervelende missie dat jaFrijns.Net schreef op maandag 22 september 2014 @ 01:10:
Maar vond over het algemeen de Maan missies veruit het lastigst, veel moeilijker dan Venus en Mars.
Ik mag niks meer zeggen..MrBlueEyes schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:13:
[...]
Inderdaad anders zullen die spelers nooit wat krijgen, hoeveel ze ook spelen.
Het is maar net waar je van houdt. Persoonlijk houd ik wel van een uitdaging.Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:25:
@fruit: strikes zijn de moeite niet, duurt te lang
De Daily Strike en de Weekly Strike op lvl28 spelen en ook de Weekly Nightfall.
Ja, het duurt lang. Maar het geeft ook wel een voldaan gevoel als je het weet te halen. De strikes van deze week waren relatief makkelijk (30-40 minuten).
Daarbij komt dat de Weekly Nightfall volgens mij 9 coins opleverde.
[ Voor 6% gewijzigd door Jackal131 op 22-09-2014 13:29 ]
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2