• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:55

justifire

Shut up and squat !!

Tot zover de kans om nog wat te kopen bij Xur :')

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-10 11:47
Lizardsquad is weer bezig

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
uchiha tijntje schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 20:50:
Ik blijf het erg jammer vinden dat er voor de raid geen matchmaking bestaat, waar je gewoon kunt joinen en ingame met elkaar kunt chatten. Ik heb nu bijv. weinig meer te doen. Strikes worden te simpel, de weekly nightfall is gewoon nog veel te moeilijk en de raid heb ik gewoon geen groep voor.

Erg jammer.
Mogelijk heb je hier wat aan:

http://www.destinylfg.net/

http://www.destinylfg.com/

Wel een beetje een gedoe, maar is in ieder geval iets om te proberen.

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
?? wat bedoelen jullie hiermee?

• Ijsklont
https://twitter.com/LizardSquad

DDOS aanvallen op Destiny

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-10 15:33
Ze hebben de Destiny servers, maar ook de CoD Ghosts servers aangevallen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Ijsklont
En blijkbaar ook COD Ghost

• Ijsklont
https://liz.darkode.com/

is hun irc channel blijkbaar

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:30
Wat zijn dat voor trieste gasten?

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Lekker triest -_-
Zijn dat ook niet de gasten die pas geleden PSN hadden aangevallen?

• Flghter1982
snap niet wat daar nou weer mee te bereiken valt behalve de haat van vele gamers op zich te nemen.. kiddies die van mamma en pappa geen ps4/xboxone gekregen hebben en daarom ieder ander persoon maar iriteren omdat ze zelf niet kunnen gamen..

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-08 23:07

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Dus daar komen de cattle meldingen vandaan. Triest.. Hoop dat er zo nog even te spelen is.
Hoe moet Ouwe Zeem op zijn xbox one nu de wereld redden?..

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06:42
Verrekte klapjosti's dat het zijn :(

Overigens legt dit dan wel weer de overduidelijke achilleshiel van het spel bloot (altijd online). Beter hadden ze een systeem als Test Drive Unlimited 2 gekozen...

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-10 16:56
Pjotrik schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 21:25:
Dus daar komen de cattle meldingen vandaan. Triest.. Hoop dat er zo nog even te spelen is.
Hoe moet Ouwe Zeem op zijn xbox one nu de wereld redden?..
Och, met een beetje geluk worden de Vex ook geraakt door de DDoS

• Flghter1982
ik vraag me af of die klojo's er wel achter zitten.. waarschijnlijk pronken ze met het werk van andere echte hackers. ze komen als een zooitje kids over namelijk op hun twitter.

zielige wannabees waarschijnlijk.

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
McPoowl schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 21:26:
[...]

Och, met een beetje geluk worden de Vex ook geraakt door de DDoS
_O-

Jammer dat dit door menselijk handelen gebeurt. Triest om anderen op deze manier te pesten.
Gelukkig zijn er meer leuke dingen te doen op zaterdagavond d:)b

404 error: File not found | PSN: The_Bash

• Valcanus1337
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-03-2021
The_Bash schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 21:29:
[...]

_O-

Jammer dat dit door menselijk handelen gebeurt. Triest om anderen op deze manier te pesten.
Gelukkig zijn er meer leuke dingen te doen op zaterdagavond d:)b
Ja dan maar wat vroeger op stap inderdaad. >:)

PSN ID: White_Anomaly

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

En de servers zijn weer up :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Ijsklont
Ik was nog net zo lekker bezig en gaan hun zitten kutten :'(

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Flghter1982 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 21:29:
ik vraag me af of die klojo's er wel achter zitten.. waarschijnlijk pronken ze met het werk van andere echte hackers. ze komen als een zooitje kids over namelijk op hun twitter.

zielige wannabees waarschijnlijk.
Iemand die de moeite neemt om naar het graf van John Smedley's vader te gaan, een foto maken om hem te treiteren.
Ik geloof best dat zulke walgelijke mensen hier achter zitten. Kan niet wachten op de rechtzaak wanneer ze gepakt worden.

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10:19
Op PS4 helaas nog niet, iedereen zal vast met zijn alleen tegelijk tijd willen verbinden naar de servers. Waardoor de servers nog meer overbelast zijn. :'(

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

• Cerebriform
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 20:14
trix0r schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 19:46:
[...]
Staan vanaf level 20 aan de linkerzijde in Orbit.
Aaaah ok daarom snap ik het niet, ik kan ze nog niet zien. Thanks!

Ffing lizard squad, maat van me had net Destiny gekocht en gingen samen eerste missies doorlopen. Morgen dan maar.

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-10 10:59

alwinus

Tweaked

Ik ben weer online PS4

• Flghter1982
ik nog niet:( dat degene die hier achter zitten maar een pulsrifle in hun gat steken met de full auto proc -_-

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:40
lizardsquad heeft het weer voor elkaar, ze moeten hier echt iets tegen doen!

nothing stops this train

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-10 10:59

alwinus

Tweaked

Hmmm te vroeg gejuicht.....op weg naar de maan....disconnect....en nu weer aan de cattle :(

• LTVDKTW
alwinus schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 21:39:
Hmmm te vroeg gejuicht.....op weg naar de maan....disconnect....en nu weer aan de cattle :(
PS3 is weer terug, eerst maar voorzichtig naar de tower toe :P

• Valcanus1337
Ja zal in de vault of glass zitten vlak voor een belangrijk punt naar het volgende gedeelte krijg je deze gasten.

• Bron
Valcanus1337 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 21:39:
Ja zal in de vault of glass zitten vlak voor een belangrijk punt naar het volgende gedeelte krijg je deze gasten.
Mijn raid disconnecte tijdens de maze. ik zat er 10-15minuten nog solo in. heb jumping platforms maar gedaan en gatekeeper gesolo'ed. toen kreeg ik de dc 5 mins daarna.
Hoop in ieder geval voor hun een lockout te hebben, was hun eerste keer.

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
PS4 ook weer online zo te zien

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-10 10:38
Lizardsquad idd weer, wat een kansloze lui.. Zucht

psn: HertogJack

• Bron
And we're back!

Verwijderd

Waarom vallen ze psn aan? Wat doet sony verkeerd? Losers...

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-10 19:49

RawChild

PSN: Rawchild

Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 22:03:
Waarom vallen ze psn aan? Wat doet sony verkeerd? Losers...
sja ik snap het ook niet, stel gefrustreerde nerds die in real life waarschijnlijk niks te zeggen hebben.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07-10 19:09
Blijkbaar zijn ze dus nog niet gepakt, ondanks wat twee weken terug op internet stond.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Waarschijnlijk is het gewoon een kwestie van consoles bashen.
Zowel Sony als MS kampen er mee.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:40
zie zijn twitter account :S

https://twitter.com/LizardSquad

nothing stops this train

Verwijderd

justifire schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 22:27:
Waarschijnlijk is het gewoon een kwestie van consoles bashen.
Zowel Sony als MS kampen er mee.
Waarom? Begrijp al die pc masterrace onzin niet. Ik game veel op pc en ps4, daardoor ga ik x1 users toch ook niet haten? Wat een logica als dit het is haha :')

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Zoals al eerder besproken, is het doen van public events de snelste (en makkelijkste) manier op Vangaurd Marks te verdienen. Hier een link naar handige timers voor de public events. De events vinden altijd plaats in een timeframe, de tijden zijn dus indicatief!

http://destinypublicevents.com/

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Laatst online: 07-10 22:51
De komende dagen ga ik wat materials farmen. Heb voornamelijk een te kort aan Relic Iron en Helium dingen.

Dan kan ik eindelijk +26 worden en rustig aan de Raid beginnen.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duckyvite
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-10 16:40
leech1984 schreef op zondag 21 september 2014 @ 00:17:
De komende dagen ga ik wat materials farmen. Heb voornamelijk een te kort aan Relic Iron en Helium dingen.

Dat "rustig" kun je wel weglaten (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

leech1984 schreef op zondag 21 september 2014 @ 00:17:

Raid, 26, rustig..... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliango
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-11-2021
Nou ik ben er vanavond dus achter gekomen dat je maar 1 exotic armor piece aan kan doen... Ik kon naast mijn chest niet ook nogmeen helm dragen.. Dat betekend eigenlijk 2 dingen: 1. De game is ineens een stuk moeilijker geworden. Ik dacht ja de raid is pittig maar met full exotic is het eitje. Dat gaat nu niet meer werken.. En 2. Ik hoef niet meer voor de exotics te gaan want dragen kan ik ze toch niet! In die zin is de endgame een stuk korter geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Vliango schreef op zondag 21 september 2014 @ 04:04:
Nou ik ben er vanavond dus achter gekomen dat je maar 1 exotic armor piece aan kan doen... Ik kon naast mijn chest niet ook nogmeen helm dragen.. Dat betekend eigenlijk 2 dingen: 1. De game is ineens een stuk moeilijker geworden. Ik dacht ja de raid is pittig maar met full exotic is het eitje. Dat gaat nu niet meer werken.. En 2. Ik hoef niet meer voor de exotics te gaan want dragen kan ik ze toch niet! In die zin is de endgame een stuk korter geworden.
Je kan wel kijken welke exotic je het beste kan dragen, dus exotics vinden blijft nog wel een leuke bijkomstigheid.

Ik moet wel zeggen dat ik het nu iets minder speel, speel ook Archeage. Leuk spel met een eigen farm. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
To easy schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 18:47:
Zo heb gister ook een exotic mogen ontvangen met pvp. Het is een burst wapen genaamd de Red death. Wel een bruut ding met bloed en een bayonet voorop :). Ben er alleen niet zo handig mee als met een scout rifle, maar dat komt nog wel. Verder zijn mij een paar dingen onduidelijk.

Je kan bijvoorbeeld een piece van death orbit en die andere 2 groepen halen om zo rep te farmen. Maar ik heb tot nu toe dat niet gedaan en heb zo vanguard en the crucible bijna op lvl 2. Kan ik nou net zo goed daar epic gear halen of zijn die 3 andere factions beter? Ik zie niet echt verschil namelijk in stats etc. Zit er een addertje onder het gras? En weet iemand een goede manier om ascendant shards te farmen??

Alvast bedankt en knalse allemaal :)
Iemand ?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-10 15:08

Dazzler2120

FP ProMod
Ik hoorde laatst van een vriend dat je de heroic strike ook solo kan doen; dat die dan makkelijker is, weet iemand of dit klopt?

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-09 19:12
Vliango schreef op zondag 21 september 2014 @ 04:04:
Denk dat bungie nog wel meer in petto heeft om verder te levelen en betere gear te krijgen. Alleen krijg je niet alles in 1x.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ligt eraan welke stats je wilt. De verschillen lijken klein maar zijn enorm. Als titan ben ik voor new monarchy gegaan. Reden: ult cooldown en melee attack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 23:43
Wanneer kun je eigenlijk je subclass upgraden. Ben level 17 en als ik level kan ik alleen die oude subclass upgraden die je al in het begin van de game al had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valcanus1337
Same here, zo kon ik de ultimate striker bouwen bij new monarchy. Beste manier om aan shards te komen, is toch om daily 's te doen op hard, public events en engrams farmen, als je andere legendary of exotic gear krijgt en die dismantle je dan gaat het hard.

Wat is trouwens het max level wat je kan halen 29? Als ik zo kijk met het upgrade pad van mijn full gear pad 3 legendary, 1 exotic dan kom ik volgens mij op level 29 uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Heel vervelend als je met je main character allerlei legendaries krijgt voor een andere class evenals dubbele legendary wapens, maar wel weer leuk als je dan een ander character weet te levelen naar level 20:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vgv2PD8.png
(klikbaar)

Van 564 armor naar 1000 en van level 20 direct naar level 25. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Handig:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/s9de7Uu.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DUS-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-02 19:51
Hoe zit dat eigenlijk met public events wat betreft loot? Ik heb diverse events gedaan, maar heb geen idee of en hoe daar loot uit dropt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsicq
  • Niet online
Tip voor de mensen die destiny nog niet hebben!
Vandaag bij Bart Smit 15% korting op games dus destiny voor bijvoorbeeld de X1 €50,99!

wat niet past, wordt gelast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha als je 300 patrols doet kom je daar vanzelf ook achter, maar erg handig inderdaad d:)b
-DUS- schreef op zondag 21 september 2014 @ 10:39:
Hoe zit dat eigenlijk met public events wat betreft loot? Ik heb diverse events gedaan, maar heb geen idee of en hoe daar loot uit dropt..
Wel aantal x blauwe stuff uitgehaald dus dat zit wel goed, vooral op earth bij de treasure cave heb ik geregeld public events. Vanochtend in 3 uur tijd al 2x.
Valcanus1337 schreef op zondag 21 september 2014 @ 10:26:
Same here, zo kon ik de ultimate striker bouwen bij new monarchy. Beste manier om aan shards te komen, is toch om daily 's te doen op hard, public events en engrams farmen, als je andere legendary of exotic gear krijgt en die dismantle je dan gaat het hard.

Wat is trouwens het max level wat je kan halen 29? Als ik zo kijk met het upgrade pad van mijn full gear pad 3 legendary, 1 exotic dan kom ik volgens mij op level 29 uit.
Level 30 (moet je 120 light voor hebben)

[ Voor 74% gewijzigd door DarkElement op 21-09-2014 11:16 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-10 22:41
Inmiddels ook een verzoek gestuurd naar de clan GoT ben atm level 9 bijna level 10

begrijp nog niet alles helemaal goed maar dat komt wel al willen jullie knallen voeg me toe: KraantjeD (ps4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er moet echt een punishment komen voor crucible leaves. 99% van de premade potjes:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QizTObT.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooper87
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:13
Game is nog steeds onspeelbaar voor mij, solo is het wel te doen, amper disconnects, maar zodra ik een firesquad join lig ik er binnen een minuut uit. Met vrienden of een random strike, maakt niet uit.

Alles al geprobeerd, zelfs een kabeltester gekocht en geverifieerd dat alle kabels goed werken (1tje was volgens mijn tester niet goed, daar heb ik een kopje van vervangen en die is nu ook goed), ports geopend in router, router factory reset etc, zelfs UPC gebeld om te kijken of zij iets geks konden zien.. tijdens het spelen open ik een ping sessie naar een random site en dan zie ik dat internet gewoon blijft werken tijdens een disconnect. Ik kan ook gewoon door blijven chatten in een PS4 party.

Volgens mij heb ik dus aardig uit kunnen sluiten dat het in mijn netwerk zit. Ik vind het echt heel frustrerend en jammer, maar als ik op internet kijk lijk ik niet de enige te zijn met problemen. Echter merk ik dat er in dit topic niet veel problemen zijn, waardoor ik toch denk dat het wel aan mijn netwerk ligt, maar wat dan....

Ik disconnect vooral zodra er veel mensen bij mij in de buurt zijn. Bij sommige missies kom ik niemand tegen en dan werkt het allemaal prima, maar ga ik dus een patrol, strike of pvp doen dan lig ik er zo uit.

Ik moet overigens wel zeggen dat ik de customer support van Bungie echt droevig vind, ik heb jaren WoW gespeeld en we hadden met z'n allen wel wat te zeiken over Blizzard, maar die hadden hun zaakjes toch een stuk beter voor elkaar. Het forum is echt heel slecht met die tags, je ziet geen 'officials' posten, ze helpen je niet via Twitter, geen telefoonnummers etc. Ik vind dat heel triest voor een game van 500mill.

[ Voor 26% gewijzigd door cooper87 op 21-09-2014 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-10 15:08

Dazzler2120

FP ProMod
Waar staat je NAT type op?

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooper87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cooper, ligt echt aan je router. 1% vd spelers heeft dit, ze zeiken echter alsof het 50% is... ZeT upnp aan en speel via de kabel ipv wifi, zou moeten werken. Ik kon eerst niet spelen, dat gedaan op dag 1, 0 klachten sindsdien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooper87
Verwijderd schreef op zondag 21 september 2014 @ 12:08:
Cooper, ligt echt aan je router. 1% vd spelers heeft dit, ze zeiken echter alsof het 50% is... ZeT upnp aan en speel via de kabel ipv wifi, zou moeten werken. Ik kon eerst niet spelen, dat gedaan op dag 1, 0 klachten sindsdien.
Ik speel via de kabel (anders koop ik natuurlijk geen kabel tester...). Ik heb gewoon een standaard UPC router die (als het goed is) elke UPC klant zou moeten hebben (Cisco EPC3925). UPnP staat aan.

En "zeiken alsof het 50% is". Vind je het gek? Ik leg een hoop geld voor zo'n game neer, heb alle begrip voor launch issues, maar voor mij is het onspeelbaar.

[ Voor 14% gewijzigd door cooper87 op 21-09-2014 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

cooper87 schreef op zondag 21 september 2014 @ 12:09:
[...]

Ik speel via de kabel (anders koop ik natuurlijk geen kabel tester...). Ik heb gewoon een standaard UPC router die (als het goed is) elke UPC klant zou moeten hebben (Cisco EPC3925). UPnP staat aan.

En "zeiken alsof het 50% is". Vind je het gek? Ik leg een hoop geld voor zo'n game neer, heb alle begrip voor launch issues, maar voor mij is het onspeelbaar.
Het is ook geen typisch UPC probleem, vriend van mij heeft UPC (ikzelf KPN glas) en GEEN probleem in Destiny met de standaard router.Wij spelen samen in Fireteam en nog geen disconnects gehad. Overigens is hij a-technisch, dus heeft zeker geen aanpassingen in poorten etc. gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
cooper87 schreef op zondag 21 september 2014 @ 12:09:
[...]

Je kan wel lopen zeiken. Maar je zeikt op de verkeerde persoon. Zo weinig mensen hebben dit probleem. Dus bij wie ligt het probleem denk je? Bij bungie of bij je isp?

Ps. Al geprobeerd om je ps4 in je DMZ te plaatsen?

[ Voor 3% gewijzigd door Michaelg op 21-09-2014 13:09 ]

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooper87
Michaelg schreef op zondag 21 september 2014 @ 13:08:
[...]

Je kan wel lopen zeiken. Maar je zeikt op de verkeerde persoon. Zo weinig mensen hebben dit probleem. Dus bij wie ligt het probleem denk je? Bij bungie of bij je isp?
Hou eens op man, ik loop helemaal niet te zeiken, ik ga in op zijn nutteloze reactie. Net zo nuttelos als die van jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:23

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik loop op het moment tegen het probleem aan dat ik geen andere mensen kan inhuren. Ik krijg dan de melding "cannot invite players because the session has ended WS-36812-0"

Meer mensen hier last van?

Kheb eerder nog geen invites gedaan dus ik weet niet of het eerder wel heeft gewerkt.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand van de ps4 clan die mijn clan invite kan goedkeuren? Mijn psn is Zorewin.. alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cooper87 schreef op zondag 21 september 2014 @ 13:10:
[...]

Hou eens op man, ik loop helemaal niet te zeiken, ik ga in op zijn nutteloze reactie. Net zo nuttelos als die van jou.
:')
Ik ga weer verder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Unomomentodado schreef op zondag 21 september 2014 @ 10:30:
Heel vervelend als je met je main character allerlei legendaries krijgt voor een andere class evenals dubbele legendary wapens, maar wel weer leuk als je dan een ander character weet te levelen naar level 20:

[afbeelding]
(klikbaar)

Van 564 armor naar 1000 en van level 20 direct naar level 25. :)
Gister door naar 20 geleveld!! Toen die vastliep zaten jullie op 13! Heeft jan het tempo bijgehouden? Niet normaal hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneehoofd
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-09 07:21
Ik heb vandaag al mijn nutteloze bonds verwijderd. Nu heb ik alleen nog de bond van orbit. Het probleem is echter dat ik nu geen vanguard rep krijg. Ik kan nergens een normale bond vinden zodat ik weer vanquard rep krijg.
Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-09 19:22
Is Xur ineens weg ofzo? Kan hem niet meer vinden!

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jnk1986
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-10-2023
sneehoofd schreef op zondag 21 september 2014 @ 13:41:
Ik heb vandaag al mijn nutteloze bonds verwijderd. Nu heb ik alleen nog de bond van orbit. Het probleem is echter dat ik nu geen vanguard rep krijg. Ik kan nergens een normale bond vinden zodat ik weer vanquard rep krijg.
Kan iemand mij helpen?
Even bij de CCryptarch een cape engram kopen en die gebruiken, had ik ook paar dgn geleden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Bunta schreef op zondag 21 september 2014 @ 13:48:
Is Xur ineens weg ofzo? Kan hem niet meer vinden!
Xur is er tot zondag, niet tot en met zondag.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
.......... Moet ik een week wachten om verder te kunnen met mijn Exotic Bounty...... Jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cooper87 schreef op zondag 21 september 2014 @ 11:55:
Game is nog steeds onspeelbaar voor mij, solo is het wel te doen, amper disconnects, maar zodra ik een firesquad join lig ik er binnen een minuut uit. Met vrienden of een random strike, maakt niet uit.

Alles al geprobeerd, zelfs een kabeltester gekocht en geverifieerd dat alle kabels goed werken (1tje was volgens mijn tester niet goed, daar heb ik een kopje van vervangen en die is nu ook goed), ports geopend in router, router factory reset etc, zelfs UPC gebeld om te kijken of zij iets geks konden zien.. tijdens het spelen open ik een ping sessie naar een random site en dan zie ik dat internet gewoon blijft werken tijdens een disconnect. Ik kan ook gewoon door blijven chatten in een PS4 party.

Volgens mij heb ik dus aardig uit kunnen sluiten dat het in mijn netwerk zit. Ik vind het echt heel frustrerend en jammer, maar als ik op internet kijk lijk ik niet de enige te zijn met problemen. Echter merk ik dat er in dit topic niet veel problemen zijn, waardoor ik toch denk dat het wel aan mijn netwerk ligt, maar wat dan....

Ik disconnect vooral zodra er veel mensen bij mij in de buurt zijn. Bij sommige missies kom ik niemand tegen en dan werkt het allemaal prima, maar ga ik dus een patrol, strike of pvp doen dan lig ik er zo uit.

Ik moet overigens wel zeggen dat ik de customer support van Bungie echt droevig vind, ik heb jaren WoW gespeeld en we hadden met z'n allen wel wat te zeiken over Blizzard, maar die hadden hun zaakjes toch een stuk beter voor elkaar. Het forum is echt heel slecht met die tags, je ziet geen 'officials' posten, ze helpen je niet via Twitter, geen telefoonnummers etc. Ik vind dat heel triest voor een game van 500mill.
Staat je PS4 wel in Nat-type 2? even verbinding testen @ je instellingen.
sneehoofd schreef op zondag 21 september 2014 @ 13:41:
Kan iemand mij helpen?
Wat is een bond? Als je alleen de Orbit mark hebt dan gaan je punten rechtstreeks naar de faction.

Bij de outfitter en de vanguard handler kan je geloof ik marks kopen.

[ Voor 11% gewijzigd door DarkElement op 21-09-2014 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-10 15:33
san.okk schreef op zondag 21 september 2014 @ 13:34:
[...]
Gister door naar 20 geleveld!! Toen die vastliep zaten jullie op 13! Heeft jan het tempo bijgehouden? Niet normaal hoor ;)
Ik zit nu op 18 en half.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimbeer15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:46
hallo.
ik heb gisteren ook deze game gekocht .
doen jullie dit levelen nu allemaal in single player?

wim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
Dazzler2120 schreef op zondag 21 september 2014 @ 09:30:
Ik hoorde laatst van een vriend dat je de heroic strike ook solo kan doen; dat die dan makkelijker is, weet iemand of dit klopt?
Ja dat kan, zit geen matchmaking in. Dus als je geen fireteam maakt kun je het alleen doen maar veel makkelijker wordt ie er niet op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-10 20:01

Shoarma kip

IceDFire

Zijn er hier op Tweakers misschien mensen die de Weekly Heroic willen doen? Ik ben een level 27 Titan, en ben op dit moment in mijn eentje bezig met de strike (proberen kan altijd :+).

Add me maar als je zin hebt om mee te doen:

IceDFire @ Xbox One

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01-10 09:03
Hebben jullie het ook al meegemaakt dat je ineens overlopen word door allerlei vijanden als je lekker staat te farmen in earth bij de treasure cave,ze komen van 3 of 4 verschillende kanten.

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Haha ja. Je krijgt dan eerst links onderin beeld te zien dat ze met elkaar gaan vechten. En daarna ben je pineut. Ik ga dan meestal even naar orbit om me engrams in te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michaelg schreef op zondag 21 september 2014 @ 15:36:
Haha ja. Je krijgt dan eerst links onderin beeld te zien dat ze met elkaar gaan vechten. En daarna ben je pineut. Ik ga dan meestal even naar orbit om me engrams in te leveren.
In dat gevecht droppen de meeste engrams ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Oh.. Haha dan toch maar eens de moeite nemen om ze te killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:30
cooper87 schreef op zondag 21 september 2014 @ 11:55:

http://www.bungie.net/en/Help/Article/11931

Heb je daar al gekeken? Die poorten moest ik openzetten om Firesquad te kunnen doen. Blijft raar dat het allemaal zo moeilijk gaat.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Meer mensen last van dat ze geen pvp kunnen doen? Gisteren had ik nergens last van.

En ik heb nooit mijn red sparrow code ontvangen moet ik daarvoor bungie mailen of bol.com? Hebben ze deze codes nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
wimbeer15 schreef op zondag 21 september 2014 @ 15:00:
hallo.
ik heb gisteren ook deze game gekocht .
doen jullie dit levelen nu allemaal in single player?
Ik heb 3 singleplayer strikes gespeeld en voor de rest alleen pvp multiplayer. Volgens mij gaat dat sneller dan singleplayer, zeker als je je bounties blijft doen. Ik was binnen 10u lvl 20 in ieder geval.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duckyvite
  • Laatst online: 07-10 16:40
Inhumanous schreef op zondag 21 september 2014 @ 16:18:
Meer mensen last van dat ze geen pvp kunnen doen? Gisteren had ik nergens last van.

En ik heb nooit mijn red sparrow code ontvangen moet ik daarvoor bungie mailen of bol.com? Hebben ze deze codes nog?
Die heeft Bol 8 of 9 september gemaild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
duckyvite schreef op zondag 21 september 2014 @ 16:49:
[...]

Die heeft Bol 8 of 9 september gemaild
Ik heb niks ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo. Net The devil you know gekregen van Vanguard rep level 12 kogels in een magazijn van een handcannon is aardig tof. 3 bodyshots of 2 headshots in mp en nauwelijks hoeven reloaden. :)

Ben best slecht in mp maar in Skirmish lukt het aardig. Had net beide heavy ammo drops en een 10 streak met mijn lmg. Heerlijk. Tot nu toe het lwukste potje mp. :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2014 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Kolere zeg, wat is die moon heroic strike knaak zeg. Net met een fireteam 2 uur geprobeerd, maar lopen telkens vast op die 4 klote wizards. Maar opgegeven, maar in mijn ogen mag die moon strike zowieso wel een change krijgen. Die eindboss is ook al zo verdomde lastig met die knight spawns de hele tijd. Enige strike in het spel die ik enorm frustrerend en gewoon niet leuk vindt om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leon Zwiers schreef op zondag 21 september 2014 @ 17:27:
Kolere zeg, wat is die moon heroic strike knaak zeg. Net met een fireteam 2 uur geprobeerd, maar lopen telkens vast op die 4 klote wizards. Maar opgegeven, maar in mijn ogen mag die moon strike zowieso wel een change krijgen. Die eindboss is ook al zo verdomde lastig met die knight spawns de hele tijd. Enige strike in het spel die ik enorm frustrerend en gewoon niet leuk vindt om te doen.
Net gehaald met 2 mede-Tweakers, was wel een k**-potje inderdaad maar blij dat ik m heb gehaald. Nu nog even zien hoe lang het duurt tot ik Vanguard level 2 heb dan kan ik eens een legendary body armor kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jnk1986
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-10-2023
DarkElement schreef op zondag 21 september 2014 @ 17:41:
[...]

Net gehaald met 2 mede-Tweakers, was wel een k**-potje inderdaad maar blij dat ik m heb gehaald. Nu nog even zien hoe lang het duurt tot ik Vanguard level 2 heb dan kan ik eens een legendary body armor kopen.
Klopt is zeker niet makkelijk, maar gewoon je supers op die bitches gebruiken en bij boss de waves steeds killen dan pas boss focus, anyway je krijgt ook een leuke exotic bounty als je vanguard rank 2 haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkstyle25
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-05-2022
jnk1986 schreef op zondag 21 september 2014 @ 17:43:
[...]

Klopt is zeker niet makkelijk, maar gewoon je supers op die bitches gebruiken en bij boss de waves steeds killen dan pas boss focus, anyway je krijgt ook een leuke exotic bounty als je vanguard rank 2 haalt.
Heeft niets met je level te maken volgens mij, heb twee exotic bounties lopen sinds gisteren maar ben pas sinds vandaag vanguard rank 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:41

Martinspire

Awesomeness

Ik heb al een paar dagen niet meer gespeeld (niet meer sinds ik lvl 20 werd en het verhaal had uitgespeeld), maar klopt het dat de wekelijkse en dagelijkse "extra" missies niet meer zijn dan herkauwde content met hogere level tegenstanders die je aan valt met betere gear (en in feite het speelveld dus alleen op cijfertjes aanpast)?
Dat er dus eigenlijk ook geen nieuwe content bij is dus?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
jnk1986 schreef op zondag 21 september 2014 @ 17:43:
[...]

Alleen zo jammer dat beide hunter supers redelijk ruk zijn, vooral tegen wizards, 3 hits golden kun is niet eens een kill, arc blade is niet te raken als je uberhaupt nog leeft voordat je bij die mobs komt. Het lijkt erop dat alle gele mobs super resistant zijn ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op zondag 21 september 2014 @ 17:53:
Ik heb al een paar dagen niet meer gespeeld (niet meer sinds ik lvl 20 werd en het verhaal had uitgespeeld), maar klopt het dat de wekelijkse en dagelijkse "extra" missies niet meer zijn dan herkauwde content met hogere level tegenstanders die je aan valt met betere gear (en in feite het speelveld dus alleen op cijfertjes aanpast)?
Dat er dus eigenlijk ook geen nieuwe content bij is dus?
Zijn idd steeds dezelfde missies. Alleen is het niet cijferwerk. Tegenstanders worden dermate sterk dat je wel wat beter je best moet doen. Op lvl 28 worden schilden immune voor alles behalve bepaalde damage soorts. Het speelt na lvl 20 echt anders. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
darkstyle25 schreef op zondag 21 september 2014 @ 17:46:
[...]

Heeft niets met je level te maken volgens mij, heb twee exotic bounties lopen sinds gisteren maar ben pas sinds vandaag vanguard rank 2 ;)
Het schijnt dat je die krijgt wanneer je vier of vijf bounties tegelijk inlevert, zo heb ik ze tenminste gekregen. Heb er nu twee geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@4 wizards: rocket launcher = instakill zolang je fire dmg hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe weet ik wanneer ik bepaalde soorten wapens moet gebruiken (als in fire etc)

Pagina: 1 ... 57 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2