Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
ShadowSaiyan schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 18:13:
Net de heroic weekly gedaan, wat is dat een battle van epische proporties zeg. Was vaker voor mijn leven aan het rennen dan dat ik aan het schieten was. Wel de 3 strange coins binnengehaald. Nu nog 2 coins en dan kan ik mijn eerste exotic halen.
heroic weekly op lvl 26 doen voor nog 3 extra coins :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3dd3k
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-07 06:39
xelfer schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 18:01:
Ik merk heel erg dat ze bij Bungie niet in staat zijn om de PvP goed te maken van Destiny.

Teveel imbalances:
- Supers die alles 1 shotten
- Guns die alles 1 shotten
- Supe sterke auto aim

Is ook wel logisch dat een shooter met sterke RPG invloeden praktisch niet goed te maken is voor pvp...
En toch is het voor iedereen gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-10 12:45
Mensen van 26 en hoger die zin om raid vanavond te proberen? Voeg me toe op PS4: WoodShock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
RaiseCain schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 18:41:
Mensen van 26 en hoger die zin om raid vanavond te proberen? Voeg me toe op PS4: WoodShock.
Slowchat topic is er om afspraakjes te regelen :)

[Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic!

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:23

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

t3dd3k schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 18:31:
[...]

Dat wil niet zeggen dat het gebalanceerd is ;)

Ik baal wel van mijn exotic bounty. Ik moet 10 fusion rifles (rare of hoger) dismantlen. Ik krijg echter alle guns, behalve rare fusion rifles.... Geef mij maar liever wat kill missies ofzo :P

[ Voor 31% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-09-2014 19:17 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
t3dd3k schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 18:31:
[...]

Het is ook niet voor iedereen gelijk. Het enige wat genormaliseerd is, dat is je armor en damage output, alle andere dingen zijn gewoon verschillend per speler....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:24
XÛR has arrived in The Tower........

waar kan ik hem vinden??

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05:56
Ja hoor krijg ik uit een legendary een exotic, is het voor een warlock :( en heb nog 3 hunter legendary's liggen, en op me titan nog steeds nul. Wordt daar wel een beetje moe van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Kol Nedra schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 19:46:

waar kan ik hem vinden??
Hij staat bij die grote deur bij de outfitter. Heb net die exotic helm (helm of inmost light) gekocht 13 coins en had er 14 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneehoofd
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-09 07:21
Grappig, vandaag met RoelZ strikes gespeeld en geleerd dat de verschillende schilden die sommige mobs hebben er af geschoten kunnen worden. Bijv een vuurschild met een vuur wapen. Ik wist dit niet maar het werkt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:13

Phydomir

Dennis

uchiha tijntje schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 19:11:
[...]
Dat wil niet zeggen dat het gebalanceerd is ;)
Ik weet niet welke mode je speelt maar ik vind control best gebalanceerd. Ja je hebt Omw shot supers maar het gaat er om hoe je die gebruikt.

Shotguns zijn zeer effectief van heel dichtbij maar op een meter al vrij waardeloos. Fusion rifles zijn ook Omw shot kill maar vergen oplaadt tijd.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-10 02:48

zekerpixels

Victory Loves Preparation

Super, ik speel als hunter en mijn eerste legendairy is voor warlock. Krijg ik net mijn tweede legendairy is het voor titan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die is al een paar dagen bekend maar werkt echt als een tiet! Alleen nog geen legendaries gefarmt helaas :( heb ik daar bepaalde levels voor nodig of zo? Haal er wel geregeld Decoherent Engrams uit maar dat is ook het beste wat ik vind.
Kol Nedra schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 19:46:

waar kan ik hem vinden??
Linkerkant van het gebouw, vlakbij de speaker.

[ Voor 21% gewijzigd door DarkElement op 19-09-2014 21:56 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:08
Kan iemand mij adden aan de excel lijst?

Bint | Titan | Exo | PS4 | nick: Binterman | PVP/PVE | Headset | profile: http://www.bungie.net/en/Profile/254/7015756

Ben nog maar lvl 12, maar wil zsm naar 20 en hoger doorboosten.

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-09 19:22
Dit gaan jullie niet geloven.......... Heb ik eindelijk genoeg Strange Coins, zweef ik een beetje over de items bij Xur...... KOOP IK GLOEIENDE GLOEINDE een TItan Class Exotic Helm!!!!!!

Misschien toch maar een Titan gaan maken want ik heb ook al een Legendary Chest Piece liggen.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had net ook mijn 1e legendary, is het gvd voor een hunter, ben zelf titan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-10 06:59
Vandaag kreeg ik eindelijk een paar Legendary's terug voor paarse engrams. 3x dezelfde sniper die ik al had en bijna een complete set armor voor een Warlock terwijl ik Hunter ben ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al 1e hands ervaringen met de raid? Wij kregen met 2 x 24 en de rest 26 de deur niet eens open. Ben benieuwd hoe het de PS4 mensen is vergaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Bunta schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 22:56:
Dit gaan jullie niet geloven.......... Heb ik eindelijk genoeg Strange Coins, zweef ik een beetje over de items bij Xur...... KOOP IK GLOEIENDE GLOEINDE een TItan Class Exotic Helm!!!!!!

Misschien toch maar een Titan gaan maken want ik heb ook al een Legendary Chest Piece liggen.
Tja... gewoon niet je duim op je controller leggen :+

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:28

justifire

Shut up and squat !!

uchiha tijntje schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 12:27:
Heb net de titan helm gekocht. Helaas een perk voor mijn super als striker in plaats van defender. Maar de helm was het enige wat ik nog moest hebben op legendary / exotic. Nu level 27 en op naar de shards voor mijn upgrades!
+1
Vooral mbt defender subclass.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:15
Tot hoelang blijft Xur aanwezig...hele weekend?

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duckyvite
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-10 16:40
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 23:29:
Zijn er al 1e hands ervaringen met de raid? Wij kregen met 2 x 24 en de rest 26 de deur niet eens open. Ben benieuwd hoe het de PS4 mensen is vergaan. :)
Net met 6 tweakers gedaan, 3x 27 en 3x 26 binnenkomen was pittig, daarna werd het alleen maar erger ;)

• Vliango
  • Laatst online: 28-11-2021
Ajoh, we kwamen wel steeds verder! Dinsdag zijn we niet meer drie uur bezig met binnenkomen!

Edit: ja Xur blijft er het hele weekend.

Ps4: Vliango voor weekly heroic op 26, voeg me toe.

[ Voor 37% gewijzigd door Vliango op 20-09-2014 01:28 ]

Hier heeft Xur zijn persoonlijke agenda achtergelaten:
Start Date End Date
9/12 9/14
9/19 9/21
9/26 9/28
10/3 10/5
10/10 10/12
10/17 10/19
10/24 10/26
10/31 11/2
11/7 11/9
11/14 11/16
11/21 11/23
11/28 11/30
12/5 12/7
12/12 12/14
12/19 12/21
12/26 12/28
1/2 1/4

Verwijderd

duckyvite schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 23:59:
[...]

Net met 6 tweakers gedaan, 3x 27 en 3x 26 binnenkomen was pittig, daarna werd het alleen maar erger ;)
Haha. Dat belooft wat.

Wij weten iig wat we moeten doen voor stuk 1. Beetje levelen zowel mannetjes als fusions en heavys. Dan moet dat open maken niet meer een probleem zijn.

Wel een lekker avondje gehad zo. Werd geholpen naar 26 doordat Vas me door de weekly trok voor coins en toen kon ik plotseling prima meekomen met de weekly op max level. Ben dat material farmen nu alleen zat. Dat drops niet je kant op gaan is 1 ding. Maar de lootgrind voor upgrades vind ik veel te saai.

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 23:29:
Vanavond geprobeerd. Binnen gekomen en paar keer gewiped bij de daarop volgende "boss". Best pittig. Allemaal 26 maar we hebben het opgegeven en gaan later verder. Eerst maar ff wat lekkere wapens en gear verzamelen. Maar was wel supergaaf, ik vind het wel leuk dat die zo moeilijk is :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

• Vliango
  • Laatst online: 28-11-2021
Wij waren al aan het juichen toen we eenmaal binnenkwamen! Als we die boss down krijgen gaat het dak eraf. Na meerdere wipes in de laatste fase hebben we het maar opgegeven. Wel zeer fijn dat er meerdere savepoints bestaan bij de boss, als je echt alles overnieuw moet doen dan ga je echt kapot!

• xelfer
  • Niet online
Even een paar pro tips voor de raiders:

- Zorg dat je een goede primary weapon hebt die niet snel leeg raakt en goede range heeft. Mijn voorkeur gaat uit naar een scout rifle, daarna een pulse rifle.
- Zorg dat je PvE gespecced bent. Voor warlocks doet sunsinger het bijvoorbeeld beter dan voidwalker.

*Tip voor de warlocks onder ons: neem de sunsinger skill waarmee je instant kan resurrecten met je super.*
In de raid ga je dood en kan je pas geresurrect worden na een timer van 30 seconden, dus instant kunnen ressen helpt een hele hoop. Daarnaast ga je vaak dood als je team onder de voet gelopen wordt, waardoor kunnen ressen met je super actief er voor zorgt dat je juist veel mobs kan clearen.

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:05
Haha, al 4x maal weekly geprobeerd en van geen enkel keer succesvol, het is lvl 22, maar ook met 2x lvl 25 en 1x 22 is het niet gelukt :p

Verwijderd

FireBladeX schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 10:14:
Haha, al 4x maal weekly geprobeerd en van geen enkel keer succesvol, het is lvl 22, maar ook met 2x lvl 25 en 1x 22 is het niet gelukt :p
Weekly was echt makkelijk, neem een (fire)rocket launcher voor de 3 wizards, piece of cake!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

De weekly nightfall strik is wat lastiger.... Daar was gisteren geen doorkomen aan met 2 level 26ers en 1 27. Helaas moet ik voor mijn exotic bounty 200 enemies killen met mijn fusion rilfe in de nightfall strike :P

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-10 16:56
uchiha tijntje schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 11:02:
De weekly nightfall strik is wat lastiger.... Daar was gisteren geen doorkomen aan met 2 level 26ers en 1 27. Helaas moet ik voor mijn exotic bounty 200 enemies killen met mijn fusion rilfe in de nightfall strike :P
Soloen en de eerste paar mobs grinden? :P

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 22:54

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

FireBladeX schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 10:14:
Een gast op Reddit geeft een guide voor de weekly heroic strikes. Ik had die gisteren nog niet gezien, en na tig keer proberen het maar opgegeven, maar kennelijk is het vrij eenvoudig:
  • Sun-wapens meenemen (vooral fusion rifle);
  • Links achterin achter de rotsen schuilen;
  • Je volledig richten op de adds, ze spawnen 5 keer;
  • Adds dood, of spawnen niet meer: Phogoth beschieten. Z'n maag is z'n zwakke punt.
Als je geen ammo meer hebt: 30 seconden wachten en het wordt auto bijgevuld.

Ik moet 'm ook nog doen voor een exotic bounty en ga 'm solo-en, want dan zou het eenvoudiger moeten zijn.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

De 1e paar mobs grinden is al een onhaalbaar karwei :P. Je moet echt de juiste wapens hebben om die shields eraf te krijgen. :)

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Heb er 14 in mijn 1e run.... :P Jeej! Wat een drama bounty is dat zeg.. Is geen doorkomen aan.

Met name erg vervelend dat je als je dood gaat, respawnt naar orbit... Zonde van de tijd :P

[ Voor 33% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-09-2014 11:14 ]

• FidoDido
heb 2 keer die weekly gedaan, kreeg nadat ik me weekly had gedaan de exoctic bounty :) maar als je eenmaal weet hoe die wizards dood gaan, haal je het wel. Rocket Launcher met fire ben je zo van ze af. En een titan mee met een shield is toch op momenten ook wel handig :) Aangezien die wizzards als een achterlijke op je af vuren haha

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Die standaard weekly is op level 28 wel te doen ja. Die weekly nightfall is echter van een hele andere orde. :)

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Gister nacht ben ik met een fireteam van XBOXforum mee geweest met de raid! (op de ps4^^)
Het was helaas 2 uur snachts. dus we hadden niet genoeg focus meer om de laatste boss te clearen.
Dat is nog het enige wat we moeten doen...
Het echte MMO gevoel komt wel heeeeel sterk terug in de Raid, en ik vind het heerlijk!

Het ALLER belangrijkste in een raid is trouwens niet je level, niet je gear, je skill, maar de communicatie onderling.
Als je geen headset hebt. neem de gok dan niet eens... je MOET elkaar op de hoogte stellen van ad's.
Schreuwen als een dolle als er iets gedaan moet worden. (bepaalde portals openen, ulta centurions killen enz.)
En het is heel fijn, als je 1 leider hebt die ook daadwerkelijk de groep op sleeptouw neemt en instructies geeft (de gene die het meeste van de raid en tactics weet) anders roept iedereen door elkaar heen. en dat werkt voor geen meter.

Ik heb me KOSTELIJK vermaakt gister in de raid. Bungie heeft gelijk met het statement: "the toughest challange in the game".

Want kolere, het is pittig :>

Een handtekening?!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-10 13:18

CSB

:D

Voor degenen op PS4 die nog geen clan hebben, maar graag een Nederlandse clan zouden willen joinen (we hebben nog plek zat) : http://www.bungie.net/en/Clan/Playstation/244539

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ik denk dat de weekly nightfall strike op de moon ook gewoon het meest vervelende level is. Op bijv, Mars zie ik veel meer kans met die legionairs, etc.

• tellavist
uchiha tijntje schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 11:29:
Ik denk dat de weekly nightfall strike op de moon ook gewoon het meest vervelende level is. Op bijv, Mars zie ik veel meer kans met die legionairs, etc.
Of the nexus op venus. :)

Een handtekening?!

• xelfer
  • Niet online
tellavist schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 11:24:
Het ALLER belangrijkste in een raid is trouwens niet je level, niet je gear, je skill, maar de communicatie onderling.
Het is ook wel belangrijk dat je de juiste wapens had en sommige dingen werken gewoon beter dan anderen. Ik had bv met mijn scout rifle bij het openen van de deur 100 kills meer dan de nummer 2, omdat ik met mijn scout rifle alle mobs kon 2 shotten.
Volgens mij kan het maar voor een x aantal characters, ik heb namelijk de optie niet om een strange coin te kopen :p

• tellavist
xelfer schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 11:52:
[...]

Het is ook wel belangrijk dat je de juiste wapens had en sommige dingen werken gewoon beter dan anderen. Ik had bv met mijn scout rifle bij het openen van de deur 100 kills meer dan de nummer 2, omdat ik met mijn scout rifle alle mobs kon 2 shotten.
Je zegt het zelf al.
Verwacht niet dat je met rare gear op level 24,5 iets toevoegd aan de raid.
Maar ik denk dat het makkelijker is om met 6 lvl 25 de raid te halen met mic en goeie communicatie, dan met 6 man lvl 27 zonder mic. :+

Dit veranderd over 5 weken wel waarschijnlijk. als iedereen weet hoe de raid werkt etc. maar dan nog moet je afspreken wie waar gaat staan. wie de teleports doet, wie de portals open maakt etc.
Daar heb je natuurlijk maar 1 iemand met mic voor nodig. maar nu in het begin is communicatie echt key.

[ Voor 19% gewijzigd door tellavist op 20-09-2014 11:57 ]

Een handtekening?!

• LTVDKTW
Hoe wordt eigenlijk de attack van je melee bepaald? Soms kan ik een gele lvl 20 enemy met 3 tikken neerslaan, maar een lvl 5 standaard Vandal moet ik nog altijd 2 keer slaan :X

• tellavist
LTVDKTW schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 12:13:
Hoe wordt eigenlijk de attack van je melee bepaald? Soms kan ik een gele lvl 20 enemy met 3 tikken neerslaan, maar een lvl 5 standaard Vandal moet ik nog altijd 2 keer slaan :X
Welke class speel je?
Ik speel zelf namelijk titan (striker) deze heeft een melee skill waar een bepaald type damage mee gedaan word.(blauwe dmg) deze klap is altijd veel harder dan normaal melee, je melee dmg word bepaald door je strength. hoe hoger je strength hoe harder de klappen, en hoe sneller je melee skill reset.

buiten de dmg formule die erachter zit, zijn vandals natuurlijk sowieso een pain in the ass...

[ Voor 7% gewijzigd door tellavist op 20-09-2014 12:28 ]

Een handtekening?!

• t3dd3k
xelfer schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 11:52:
[...]

Denk dat nummer 2 ook geen xim4 gebruikt

• Ricepuppet
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-10 21:32
Sinds een paar dagen Destiny aan het spelen op de PS4. Beetje lopen lurken hier over skill(sets) en beste technieken.

Diepgaand :P

Heb mezelf al toegevoegd in de OP lijst, dus mensen mogen mijn ongegeneerd toevoegen :)

Valt wel op dat er een hoop Nederlanders in de servers zitten dagelijks, vooral op Tower kom ik alleen maar Nederlanders tegen. Ik neem aan dat dit expres op IP basis word geregeld?

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-10 17:42
Viel mij ook al op dat ik met veel NL'ers zit. Ook bij normale missies waar dan mensen joinen zijn vaak Nederlanders.
Zal wel met IP te maken hebben ja.

Ik vind het wel jammer dat je echt in een Fireteam moet zitten om met elkaar te praten. Als je een Strike gaat doen met randoms kan je niet met ze praten.

Zometeen weer verder met de Story modus, eens kijken hoe ver ik vandaag kom. Ben inmiddels al lvl16 en begin het steeds meer te snappen :).

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Net mijn exotic bounty gecomplete, maar ben nog niet onder de indruk van het wapen dat ik kreeg.

Het is de Pocket Infinity, maar had al een legendary fusion rifle, namelijk de light/beware. Die is toch wel een stukje beter lijkt zo. Meer ammo, hogere reload snelheid, evenveel damge. Of het moet mij ontgaan waar het verschil in zit.

Verwijderd

Je moet hier vergeten dat de Light bewaren wellicht al is geupgrade en je nieuwe pocket infinity denk ik nog niet?
Ik heb nu al 3 exotic wapens. 2 van bounty die eigenlijk vrij simpel waren. Maar vind maar irritant om steeds te moet te switchen per situatie

• LTVDKTW
tellavist schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 12:27:
[...]

Welke class speel je?
Ik speel zelf namelijk titan (striker) deze heeft een melee skill waar een bepaald type damage mee gedaan word.(blauwe dmg) deze klap is altijd veel harder dan normaal melee, je melee dmg word bepaald door je strength. hoe hoger je strength hoe harder de klappen, en hoe sneller je melee skill reset.

buiten de dmg formule die erachter zit, zijn vandals natuurlijk sowieso een pain in the ass...
Hunter (Gunslinger), maar heb het over de normale melee attack en ik probeer juist zoveel mogelijk discipline en defense te pakken, lekker snel granaatjes en messen werpen :P

En vandals zijn echt veruit de meest irritante enemies, zeker als ze onzichtbaar zijn :F

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 12:41:
Je moet hier vergeten dat de Light bewaren wellicht al is geupgrade en je nieuwe pocket infinity denk ik nog niet?
Ik heb nu al 3 exotic wapens. 2 van bounty die eigenlijk vrij simpel waren. Maar vind maar irritant om steeds te moet te switchen per situatie
Ze hebben alle 2 max 300 damage. De ene is al wel wat verder geupgrade, maar ik zie in de upgrades van de exotic niet echt bijzondere zaken.

Wat ik wel zou willen is een exotic sniper met de upgrade dat als je een schot mist, je een kans hebt dat die kogel terug in je mag komt. Met name om eindbazen op een lame en veilige manier te killen als de nood aan de man is :P

[ Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-09-2014 12:52 ]

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Iemand hier die samen wilt spelen op de xbox360? Ben nu lvl 10 (titan). Mn xboxlive id is hetzelfde als mijn nick dus dat is simpel.

Voor zover ben ik erg blij met de grote halo overlap. Vond halo vrij goed :p. PvP werkt ook lekker en ben blij dat shotguns redelijk viable zijn, in veel FPS games is dat niet zo. Nu alleen nog weer gewend raken aan de controller :p.

Overigens wat vinden mensen hier de leukste klasse? Ik heb nog niet genoeg kunnen spelen om de andere 2 echt uit te proberen. Heb ook de indruk dat (op de lagere levels) je equipment belangrijker voor je rol is dan je klasse.

Wat is overigens de cookie-cutter build voor titan? :9

En hoe werkt de stats nivellering precies in PvP? Kan ik een level 1 shotgun equippen en zal deze net zo goed opgeschaald worden als bv een lvl 12 shotgun?

[ Voor 14% gewijzigd door Postius op 20-09-2014 12:56 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• tellavist
uchiha tijntje schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 12:50:
[...]

Ze hebben alle 2 max 300 damage. De ene is al wel wat verder geupgrade, maar ik zie in de upgrades van de exotic niet echt bijzondere zaken.

Wat ik wel zou willen is een exotic sniper met de upgrade dat als je een schot mist, je een kans hebt dat die kogel terug in je mag komt. Met name om eindbazen op een lame en veilige manier te killen als de nood aan de man is :P
Ik ben nu met precies de zelfde bounty bezig (nu al 2 dagen) heb nog geen 1 rare fusion rifle kunnen salvagen... ;w

Een handtekening?!

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-10 10:22

mymind*

A Beautiful Mind

Level 18 Titan reporting for duty!

PSN: MyM1nD

https://www.bungie.net/en/Profile/254/5132719
Mensen zin om samen de daily heroic te doen straks? PSN @ sig. En iemand nog tips voor snelle strange coins en voor het levelen van mijn Vanguard reputation, want ik hang nog steeds op niveau 0 bij mn Titan vanguard -_-

[ Voor 55% gewijzigd door DarkElement op 20-09-2014 13:15 ]

• Kacang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:54
Zijn er mensen nog van plan de raid te doen vandaag? Ik ben er voor in.

Verwijderd

Iemand die nu de Daily en Weekly wil gaan doen?

LvL 26 Titan Xbox One Misq2k

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Strange coins haal je het makkelijkst door (kan 1x) de weekly op hoogste stand te doen (level 28). Je kijgt dan 9 strange coins.

Verwijderd

DarkElement schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 13:12:
Mensen zin om samen de daily heroic te doen straks? PSN @ sig. En iemand nog tips voor snelle strange coins en voor het levelen van mijn Vanguard reputation, want ik hang nog steeds op niveau 0 bij mn Titan vanguard -_-
Tip voor vanguard levelen is je faction cape of emblem wegdoen. ;)

Strange coins haal je uit de weekly herioc (hoe hpger hoe meer). Uit kistjes, rare en legendary decrypts en goude kistjes. Weekly heroic is de enige zekere daarin.
Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 13:57:
[...]

Tip voor vanguard levelen is je faction cape of emblem wegdoen. ;)

Strange coins haal je uit de weekly herioc (hoe hpger hoe meer). Uit kistjes, rare en legendary decrypts en goude kistjes. Weekly heroic is de enige zekere daarin.
Ik droeg al geen faction items meer (althans Dead Orbit, telt Vanguard Emblem ook als faction item?) omdat ik het nut ervan niet echt in zag, bedankt voor de tips. Ga straks maar eens op gouden kistjes jacht. Spawnen die random of staan ze op vaste plekken? Anders kan ik er guides voor opzoeken.

[ Voor 5% gewijzigd door DarkElement op 20-09-2014 14:01 ]

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

uchiha tijntje schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 12:50:
[...]

Meest zitten er bij de Exotic wapens ook eigenschappen die niet beschreven worden.
Zo begint mijn MIDA multi-tool te trillen en kan dan op de radar zien waar lootkisten staan als ik daarbij in de buurt ben.
Dit staat ook niet in de beschrijving :P

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Robbdie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 18:12
Iemand zin om de weekly heroic strike te doen voor drie strange coins op de One? Ik zie dat er er geen auto matchmaking voor is dus lekker kit. One naam is: Robbdie.
Ik zoek mensen die de weekly heroic op lvl 26 willen doen @ PS4.

• tellavist
justifire schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 14:16:
[...]

Meest zitten er bij de Exotic wapens ook eigenschappen die niet beschreven worden.
Zo begint mijn MIDA multi-tool te trillen en kan dan op de radar zien waar lootkisten staan als ik daarbij in de buurt ben.
Dit staat ook niet in de beschrijving :P
Holy shit^^
Dat is handig!
Kan je dat op de destiny wiki vinden of zo? Heb die exotic helm gekocht bij XuR.
Zou graag weten wat voor verborgen krachten er in die helm zitten :+

Een handtekening?!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:24
Ik heb een exotic primairy shotgun en een legendary auto rifle, mijn voorkeur gaat naar die auto rifle. alleen in kleine mappen op crucible pak ik de shotgun icm fusion rifle.
gisteren een topdag gehad, ook 2 legandary hunter gear erbij+ exotic helm voor hunter :D
mijn hunter is echter nog lvl 7, dus moet nog ff wachten.

die exotic hunter helm is OP; die kan ik upgraden dat ik de radar blijf zien als ik inzoom met primairy weapon...... OP dus in crucible

nothing stops this train

• tellavist
Is het misschien een Idee om een apart subforum te maken voor de weekly nightfalls en Raids?
Om daar afspraken in te maken met elkaar? Nu loop dit hele topic vol met: ik ben level dit dat, voeg me toe.

En afspraken maken om te raiden in dit topic lopen ook spaak.

Een handtekening?!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:13

Phydomir

Dennis

Dat is er al en staat zelfs in de topic waarschuwing:

[Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic!

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• tellavist
Een topic speciaal voor nightfall strikes en raids. (dus level 26 en hoger.)
Zonder: Ik ben level 7 wil iemand me helpen?
Alleen voor raids en nightfall strikes

[ Voor 5% gewijzigd door tellavist op 20-09-2014 15:08 ]

Een handtekening?!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
DarkElement schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 13:12:
Voor Vanguard rep kun je mi. het beste bounties en patrol missies grinden. Let erop dat je geen faction item aan hebt, waardoor alle Vanguard rep naar de factie gaat.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

tellavist schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 14:36:
[...]

Holy shit^^
Dat is handig!
Kan je dat op de destiny wiki vinden of zo? Heb die exotic helm gekocht bij XuR.
Zou graag weten wat voor verborgen krachten er in die helm zitten :+
Ja op de wiki inderdaad.
Had het eerst zelf ook geneens in de gaten :p
http://destiny.wiki.fextralife.com/MIDA+Multi-Tool

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

tellavist schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 12:56:
[...]

Ik ben nu met precies de zelfde bounty bezig (nu al 2 dagen) heb nog geen 1 rare fusion rifle kunnen salvagen... ;w
Hij was vandaag te koop bij de gunsmith voor 2200 glimmer :). Heb ik ook een paar dagen op moeten wachten.

• tellavist
uchiha tijntje schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 15:53:
[...]

Hij was vandaag te koop bij de gunsmith voor 2200 glimmer :). Heb ik ook een paar dagen op moeten wachten.
Was of is?! :o
Edit* reset elke 3 uur natuurlijk...
Even een glimmerfarmrun doen vanavond :+

[ Voor 7% gewijzigd door tellavist op 20-09-2014 15:58 ]

Een handtekening?!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Was. De gunsmith restocked elke 3 uur. Dus hij is er helaas niet meer. :(

Heb er vanmiddag 5 gekocht. Daarna moet je nog 200 kills met een fusion rifle maken in de weekly nightfall challenge, en dan unlock je hem.

[ Voor 49% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-09-2014 15:58 ]

• tellavist
uchiha tijntje schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 15:58:
Was. De gunsmith restocked elke 3 uur. Dus hij is er helaas niet meer. :(

Heb er vanmiddag 5 gekocht. Daarna moet je nog 200 kills met een fusion rifle maken in de weekly nightfall challenge, en dan unlock je hem.
I know. die laatste is niet zo moeilijk. maar die 10 fusion rifles. holy shit :+

Een handtekening?!

• Valcanus1337
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-03-2021
Het is exotics day vandaag, kreeg er zowaar 2 van de cryptarch met decoden eentje voor mij klas armor en eentje andere klas armor, maar goed heb mijn striker helm al, een legendary rocketlancer gehad en wat legendary gear voor andere klasses. Alles weggedaan, kreeg een shitload aan ascended shards met als gevolg inmiddels level 28 light :)

Zo wordt de vault of glass weer iets makkelijker volgende keer.

PSN ID: White_Anomaly

• LTVDKTW
Kreeg vandaag lekker veel strange coins uit de engrams, heb er nu 11, nog 2 voor de Exotic :P

• Cerebriform
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 20:14
Jongens, wat zijn die heroic daily mission en weekly strike dingen? Ik kan strikes niet op een hogere moeilijkheid zetten en als ik een missie (=story?) op hard zet gebeurd er niet iets wat er op lijkt dat het maar een keer per dag kan.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Speelt iemand met de pocket infinity? Een exotic fusion rifle, maar ik word er niet echt warm van. De enige ability die boeiend is:

Fires in full auto mode and has a change to return rounds that miss to the magazine. Betekent dit dat je niet meer hoeft te chargen? Of dat je tussen de charges je trigger niet hoeft los te laten......

@hierboven. Check je linkerzijde van je scherm als je in orbit bent. Daar zie je diverse icoontjes onder elkaar. Daar staan de daily en weekly challenges.

[ Voor 19% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-09-2014 18:20 ]

uchiha tijntje schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 18:19:
Speelt iemand met de pocket infinity? Een exotic fusion rifle, maar ik word er niet echt warm van. De enige ability die boeiend is:

Fires in full auto mode and has a change to return rounds that miss to the magazine. Betekent dit dat je niet meer hoeft te chargen? Of dat je tussen de charges je trigger niet hoeft los te laten......

@hierboven. Check je linkerzijde van je scherm als je in orbit bent. Daar zie je diverse icoontjes onder elkaar. Daar staan de daily en weekly challenges.
Jup het is een burst wapen en normaal zou je voor elke burst een duw op de knop moeten geven, dat hoeft nu niet :)

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Burst of single shot? Hij doet ook wel erg lang om te chargen...

http://destiny.wikia.com/wiki/Pocket_Infinity

Ik snap niets van al die pagina's, want hier staat dat die 396 damage doet en 5 ammo heeft, maar hij heeft er maar 3 en gaat ingame maar tot 300. Of zie ik wat over het hoofd?

Ik vind het sowieso een beetje raar dat een exotic wapen even veel damage heeft (althans volgens het cijfertje ingame) dan een legendary?

Nah, heb hem maar gedismantled, krijg je in ieder geval drie ascendant energie voor terug...

[ Voor 28% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-09-2014 18:33 ]

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-10 21:08
How werken public events? Zie je die op je orbit map? Of gebeurd dat gewoon terwijl je op een locatie rond loopt?

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-10 15:08

Dazzler2120

FP ProMod
uchiha tijntje schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 18:26:
Burst of single shot? Hij doet ook wel erg lang om te chargen...

http://destiny.wikia.com/wiki/Pocket_Infinity

Ik snap niets van al die pagina's, want hier staat dat die 396 damage doet en 5 ammo heeft, maar hij heeft er maar 3 en gaat ingame maar tot 300. Of zie ik wat over het hoofd?

Ik vind het sowieso een beetje raar dat een exotic wapen even veel damage heeft (althans volgens het cijfertje ingame) dan een legendary?

Nah, heb hem maar gedismantled, krijg je in ieder geval drie ascendant energie voor terug...
Was die volledig geupgrade? De exotics dat ik heb gezien hadden gewoon 396

PS4 PSN: Dazzler2120

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Wat betekenen die 2 cijfers dan? Want mijn exotic machinegun is nu 291 met nog 1 upgrade te gaan. Ik zie namelijk een groot getal (wat in mijn ogen de feitelijke damage is) en achter de ( / ) een klein geschreven 300, wat de maximale damage is?

Ik zie nergens 396.

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-09-2014 18:44 ]

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Zo heb gister ook een exotic mogen ontvangen met pvp. Het is een burst wapen genaamd de Red death. Wel een bruut ding met bloed en een bayonet voorop :). Ben er alleen niet zo handig mee als met een scout rifle, maar dat komt nog wel. Verder zijn mij een paar dingen onduidelijk.

Je kan bijvoorbeeld een piece van death orbit en die andere 2 groepen halen om zo rep te farmen. Maar ik heb tot nu toe dat niet gedaan en heb zo vanguard en the crucible bijna op lvl 2. Kan ik nou net zo goed daar epic gear halen of zijn die 3 andere factions beter? Ik zie niet echt verschil namelijk in stats etc. Zit er een addertje onder het gras? En weet iemand een goede manier om ascendant shards te farmen??

Alvast bedankt en knalse allemaal :)

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:44
trix0r schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 18:30:
How werken public events? Zie je die op je orbit map? Of gebeurd dat gewoon terwijl je op een locatie rond loopt?
http://destinypublicevents.com

Tada :+ daar staan alle timers en tijden wanneer deze events voorkomen

Lichtpuntje...

• t3dd3k
Servers down?

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 23:43
Waar worden die weeklys eigelijk aangegeven?

• Cerebriform
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 20:14
jaaoie17 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 19:24:
Waar worden die weeklys eigelijk aangegeven?
Ik snap die weeklies en dailies ook niet

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-10 21:08
Cerebriform schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 19:34:
[...]

Ik snap die weeklies en dailies ook niet
Staan vanaf level 20 aan de linkerzijde in Orbit.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

uchiha tijntje schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 18:43:
Wat betekenen die 2 cijfers dan? Want mijn exotic machinegun is nu 291 met nog 1 upgrade te gaan. Ik zie namelijk een groot getal (wat in mijn ogen de feitelijke damage is) en achter de ( / ) een klein geschreven 300, wat de maximale damage is?

Ik zie nergens 396.
Ik denk dat het een verschil is tussen de beta build en de final game. Ik zie gameplay filmpjes van de Pocket Infinity met 396 damage maar dat is uit de beta. In de final komt die tot 300.

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-10 10:48
Ik word via een friend uitgenodigd voor een fireteam. Vervolgens krijg ik een foutmelding dat er geen verbinding gemaakt kan worden en dat dit kan komen doordat mijn netwerk een Moderate NAT heeft. Alleen heb ik alle poorten al opengezet en zegt de Xbox One bij instellingen dat de NAT open is. Hebben meer mensen hier problemen mee gehad? PvP gaat altijd zonder problemen en ook strikes met vreemden gaat altijd goed.

Edit: Gelukt! Misschien door game gewoon echt een exit te geven. En anders door de extra poorten die ik heb open gezet die op de website van destiny staan.

Helaas nu ineens disconnects van Destiny zelf.

[ Voor 20% gewijzigd door MrBlueEyes op 20-09-2014 21:13 ]

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ik blijf het erg jammer vinden dat er voor de raid geen matchmaking bestaat, waar je gewoon kunt joinen en ingame met elkaar kunt chatten. Ik heb nu bijv. weinig meer te doen. Strikes worden te simpel, de weekly nightfall is gewoon nog veel te moeilijk en de raid heb ik gewoon geen groep voor.

Erg jammer.

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-10 10:38
uchiha tijntje schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 20:50:
Ik blijf het erg jammer vinden dat er voor de raid geen matchmaking bestaat, waar je gewoon kunt joinen en ingame met elkaar kunt chatten. Ik heb nu bijv. weinig meer te doen. Strikes worden te simpel, de weekly nightfall is gewoon nog veel te moeilijk en de raid heb ik gewoon geen groep voor.

Erg jammer.
Zal vast nog wel een matchmaking system komen (ooit).

psn: HertogJack

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Morgen ook maar eens de raid proberen.
Op dit moment liggen voor mij de servers er uit :(

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-10 10:48
justifire schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 21:12:
Morgen ook maar eens de raid proberen.
Op dit moment liggen voor mij de servers er uit :(
Hmm hier ook al op de Xbox One ook!

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
verdomme. hier ook de servers eruit.. maar het stomme is die van mij broertje is nog wel connected.

• Fusterclucker
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 31-07 15:11
Lizardsquad is weer bezig -.-

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-10 11:47
PS4 hier ook :(
Pagina: 1 ... 56 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2