"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Dat is de Iron Banner, was ook al even te bewonderen in de BETA op een 2-tal momenten.Lipst3r schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:03:
[...]
Er komt een nieuwe crucible met de uitbreiding (van horen zeggen) waarbij je dus op gear gebaseerd pvp kan gaan doen. Dan maakt het wel degelijk uit welke build en upgrades je actief hebt
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Bij die Witches is het goed kijken welk schild ze hebben. Met een goed type sniper rifle het schild in een keer neer en dan knallen, als het schild eenmaal neer is kunnen ze niet zo veel hebben.FidoDido schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:53:
[...]
Het was idd een flinke uitdaging hahaMaar wel gaaf! Die witches zijn echt pittig. Kreeg gegeven moment gewoon last van me vingers
Zeker voor herhaling vatbaar!
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Inderdaad.. Kleur schild --> zelfde 'kleur' wapen gebruiken..Phydomir schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:19:
[...]
Bij die Witches is het goed kijken welk schild ze hebben. Met een goed type sniper rifle het schild in een keer neer en dan knallen, als het schild eenmaal neer is kunnen ze niet zo veel hebben.
PSN: Fruitschaaltje
Hm oke weer iets geleerd, thxFruitschaal schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:22:
[...]
Inderdaad.. Kleur schild --> zelfde 'kleur' wapen gebruiken..
www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe
Onderstaand wat volgens mij drie erg populaire farm locaties zijn:
- Lootcave in Skywatch op de Aarde: YouTube: Destiny | Fastest Legendary Engram Farming Location | Treasure Cave
- The Dark Beyond story mission farm op de Maan: YouTube: THE BEST (IMO) DESTINY LOOT/FARMING GUIDE - WE'VE WOKEN THE HIVE!!!
- Shrine of Oryx story mission farm op de Maan (op lvl 12 zetten): YouTube: DESTINY CRYPTARCH RUN Up to 3 Legendary Engrams Every 2 Hours (DESTINY Glimmer Farming Loot Run)
Ik heb gisterenavond de Skywatch lootcave op aarde een uurtje gebrobeerd, en dat ging best lekker. Een stuk of 15 blauwe engrams, heel veel groene engrams, heel veel green items om te DE'en en een legendary engram. Het nadeel aan deze locatie is dat het een open wereld locatie is. Als er dus teveel andere mensen aanwezig zijn kun je kills missen, waardoor je ook engrams misloopt.
Gisterenavond stond ik in eerste instantie met drie anderen daar te farmen, maar net voordat ik stopte kwamen er nog drie anderen bij en kreeg ik het gevoel af en toe een kill mis te lopen. Vooral omdat een van deze spelers steeds net voordat de meeste mobs in 1 keer spawnen zijn rocket launcher afvuurde en de rocket precies insloeg op het moment dat deze mobs spawnden (blijkbaar had hij al vaker tijd voor deze grot doorgebracht...).
Iemand een mening over wat nu de beste locatie is? Misschien zijn er nog meer locaties?
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Persoonlijk vind ik die op Earth het beste, op de Moon (the dark beyond) kan je op je gemakje doen zonder dat er andere gasten om je heen lopen.Arrahant schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:34:
Is er iemand die verschillende farm locations geprobeerd heeft? En dus een mening heeft over wat de beste is...
Onderstaand wat volgens mij drie erg populaire farm locaties zijn:
- Lootcave in Skywatch op de Aarde: YouTube: Destiny | Fastest Legendary Engram Farming Location | Treasure Cave
- The Dark Beyond story mission farm op de Maan: YouTube: THE BEST (IMO) DESTINY LOOT/FARMING GUIDE - WE'VE WOKEN THE HIVE!!!
- Shrine of Oryx story mission farm op de Maan (op lvl 12 zetten): YouTube: DESTINY CRYPTARCH RUN Up to 3 Legendary Engrams Every 2 Hours (DESTINY Glimmer Farming Loot Run)
Ik heb gisterenavond de Skywatch lootcave op aarde een uurtje gebrobeerd, en dat ging best lekker. Een stuk of 15 blauwe engrams, heel veel groene engrams, heel veel green items om te DE'en en een legendary engram. Het nadeel aan deze locatie is dat het een open wereld locatie is. Als er dus teveel andere mensen aanwezig zijn kun je kills missen, waardoor je ook engrams misloopt.
Gisterenavond stond ik in eerste instantie met drie anderen daar te farmen, maar net voordat ik stopte kwamen er nog drie anderen bij en kreeg ik het gevoel af en toe een kill mis te lopen. Vooral omdat een van deze spelers steeds net voordat de meeste mobs in 1 keer spawnen zijn rocket launcher afvuurde en de rocket precies insloeg op het moment dat deze mobs spawnden (blijkbaar had hij al vaker tijd voor deze grot doorgebracht...).
Iemand een mening over wat nu de beste locatie is? Misschien zijn er nog meer locaties?

PSN ID: Sc0rpi0n-4707
Verwijderd
Die krijg ik altijd van public events op earth!mfreriks schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:45:
[...]
vertel mij wat, ik heb ascendant energys nodig... heb er 5 en moet er in totaal 24 hebben geloof ik
Gister 2 public events op earth gedaan. en maar 1 email in mijn box... normaal per public event een email toch?Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:42:
[...]
Die krijg ik altijd van public events op earth!
Verwijderd
Verwijderd
1e vd dag = mailmfreriks schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:46:
[...]
Gister 2 public events op earth gedaan. en maar 1 email in mijn box... normaal per public event een email toch?
ik ben van plan om exotic armor te kopen voor mijn hunter als dat mogelijk is ik heb nu 14 strainge coins is dat genoeg en moet ik nog meer spullen hebben om bij hem te kunnen kopen ?
PSN: FreakGIB
De weekly heroic strike heb ik al gedaan maar die zal ik vast nog wel een keer kunnen doen denk ik om de eerste te completen.
De nightfall strike begin ik nog niet aan
Verwijderd
FreakGIB schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:50:
weet iemand al wat Xûr in de verkoop heeft dit weekend ik las op bungie dat hij er nu al staat
ik ben van plan om exotic armor te kopen voor mijn hunter als dat mogelijk is ik heb nu 14 strainge coins is dat genoeg en moet ik nog meer spullen hebben om bij hem te kunnen kopen ?

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
dan is die mooi op tijd vandaag xDMichaelg schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:55:
Iemand op twitch post: Xur is over by the Speaker
Die was net wel al bij Xur (heeft 1 of andere gave helm gekocht daar )
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Titan - Helm of Inmost Light
Hunter - Lucky Raspberry (chest armour)
Warlock - Sunbreakers (arm armour)
Weapon - Gjallarhorn (rocket launcher)
Exotic chest engram
Dat wordt voor zondag nog 6 coins farmen!
Die engram is hoeveel? Als dat ding dan paars wordt of blauw ga je toch ook keihard door de grond ofniet?Cryostorm schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:59:
Hij staat inderdaad op een andere plek. Dit is zijn inventory schijnt:
Exotic chest engram
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
met wat geluk na dit weekend dan 2 exotics rijkerCryostorm schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:59:
Exotic chest engram
Verwijderd
Zit te overwegen de head item te kopen, bonus is echt supergoed voor melee titan, mja heb al een exotic chest, beetje zonde dus...
heb nu alles legendary qua armor dus als die exotic helm echt iets is, dan is dat mooi meegenomen.
PSN ID: White_Anomaly
Blijf dat raar systeem vinden. Dan je max 1 piece armor exotic kan hebben. Dan is ipc. legendary de beste gear die er is + als boost stukkie exotic.Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 12:04:
23 mol voor engram.
Zit te overwegen de head item te kopen, bonus is echt supergoed voor melee titan, mja heb al een exotic chest, beetje zonde dus...
Per niveau als t goed ismfreriks schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 12:19:
btw, zijn de rewards per weekly of per niveau van de weekly?
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
Heb net de titan helm gekocht. Helaas een perk voor mijn super als striker in plaats van defender. Maar de helm was het enige wat ik nog moest hebben op legendary / exotic. Nu level 27 en op naar de shards voor mijn upgrades!
[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-09-2014 12:37 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
enigste nadeel is dat het de strike van the moon is.. vrij pittig...
[ Voor 16% gewijzigd door mfneed op 19-09-2014 12:29 ]
http://freesbsquares.com/destiny/petimer.html
nothing stops this train
possimpible was je voor vanochtendKol Nedra schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 12:31:
Ik heb de perfecte public event timer gevonden (earth+moon, venus en mars volgen snel)
http://freesbsquares.com/destiny/petimer.html
Ironbanner ja, was er ook in de beta maar niet echt heel leuk tenzij je de beste gear hebt natuurlijkLipst3r schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:03:
[...]
Er komt een nieuwe crucible met de uitbreiding (van horen zeggen) waarbij je dus op gear gebaseerd pvp kan gaan doen. Dan maakt het wel degelijk uit welke build en upgrades je actief hebt
Valt opzich wel te doden maar ik zit elke keer halverwege zonder ammo:(
Iemand een idee??
Tower North is the place to be. spawn op the tower en dan de linker toren in, door de gang lopen en vervolgens staat ie aan de rechterkant.Cryostorm schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:59:
Exotic chest engram
GT: The Bozzz88
Verwijderd
Weekly op hard = 3Bozznl schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 12:56:
Crap ik moet nog 5 strange coins voor vette chest armor bij xur
1 kopen voor 2400
1 keer mazzel hebben met engram
Good luck!
Waar kan je ze kopen?Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 12:57:
[...]
Weekly op hard = 3
1 kopen voor 2400
1 keer mazzel hebben met engram
Good luck!
Ik neem aan dat je dat niet onbeperkt kunt doen? 1 strange coin voor 2400 glimmer. Want die glimmer is echt te snel te krijgen. 25k in een half uurtje is er niets bij en dan zou je 10 strange coins kunnen kopen?
[ Voor 35% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-09-2014 13:02 ]
Ah ok, kan dat maar 1 keer?Cryostorm schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 13:00:
Je kan 2400 glimmer inleveren bij Xur en dan krijg je er 1. Weet iemand wat je krijgt als je spinmetal etc inlevert?
En 5 vanguard marks, 25 vanguard points en 250 glimmer. Glimmer aantal ben ik niet zeker van.
Nou beter dan spin metal of relic iron in ieder gevaluchiha tijntje schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 13:01:
Pfff. moet voor al mijn wapens en armor helium filaments hebben. Dat is nu net de meest vervelende item die je moet vinden. Je ziet hem amper goed liggen. In tegenstelling tot bijv. de bloom...
Ik neem aan dat je dat niet onbeperkt kunt doen? 1 strange coin voor 2400 glimmer. Want die glimmer is echt te snel te krijgen. 25k in een half uurtje is er niets bij en dan zou je 10 strange coins kunnen kopen?
[ Voor 45% gewijzigd door Ereaser op 19-09-2014 13:03 ]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Toch maar eens gaan glimmer farmen dan; iemand een goedwerkende tip?
PS4 PSN: Dazzler2120
Je kan deze stap niet vaker uitvoeren dan? Maarja 1 strange coin voor 2400 glimmer is toch handigCryostorm schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 13:18:
Tis maar een keer hoor. Je kan 2400 glimmer inleveren en dan krijg je er een coin voor terug. Ik heb geen idee of het vaker voorkomt. Ik ga er maar even vanuit van niet.
Verwijderd
Als je dit nou via meerdere accounts probeert?Dazzler2120 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 13:20:
[...]
Je kan deze stap niet vaker uitvoeren dan? Maarja 1 strange coin voor 2400 glimmer is toch handig
Lees vooral dit topic door... meerdere malen uitgelegd wat de "beste" farm plekken zijn voor glimmer en engrams.Dazzler2120 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 13:16:
Je kan strange coins kopen voor glimmer? Maar dat wist ik niet!
Toch maar eens gaan glimmer farmen dan; iemand een goedwerkende tip?
Zou denk ik gewoon moeten kunnen, probeer het zou ik zeggenVerwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 13:22:
[...]
Als je dit nou via meerdere accounts probeert?
Sja klopt, maar was benieuwd of er een update is. Als je dit topic doorleest zie je ook dat ik genoeg reacties geef en veel nalees. Maar om nu 40-50 pagina's terug te gaan lezenRevoNL schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 13:27:
[...]
Lees vooral dit topic door... meerdere malen uitgelegd wat de "beste" farm plekken zijn voor glimmer en engrams.
Excuses als je je stoorde aan me vraag.
[ Voor 4% gewijzigd door Dazzler2120 op 19-09-2014 13:40 ]
Google...best engram farm spots Destiny ... openen website ... lezenDazzler2120 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 13:29:
[...]
Sja klopt, maar was benieuwd of er een update is. Als je dit topic doorleest zie je ook dat ik genoeg reacties geef en veel nalees. Maar om nu 40-50 pagina's terug te gaan lezen
Excuses als je je stoorde aan me vraag.
Is overigens je rep gedeeld met al je chars of?
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik denk dat je exotic armor bedoeld?xelfer schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 13:42:
Net de exotic engram gekocht. Kwam een exotic engram uit voor Hunter, niet gek.
Is overigens je rep gedeeld met al je chars of?
En rep? Als je daarmee je grimoire bedoeld dan ja.

- Increases the amount of Special Weapon ammunition you can carry.
- Increases the amount of Heavy Weapon ammunition you can carry.
- Carry an additional grenade.
Ben benieuwd of ik nu 2x achterelkaar een granaat kan gooien.
Dat is een stuk beter dan voor 1 specifiek wapen!Resinman schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 13:47:
Leuke Exotic chest voor mijn Titan gekregen, Commando style
[afbeelding]
Ik bedoelde vanguard rep enzo, maar volgens mij shared dat niet. En ik had een exotic armor piece gekregen iddEreaser schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 13:47:
[...]
Ik denk dat je exotic armor bedoeld?
En rep? Als je daarmee je grimoire bedoeld dan ja.
Ik heb precies dezelfdeResinman schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 13:47:
Leuke Exotic chest voor mijn Titan gekregen, Commando style
[afbeelding]
Ik nam de gok en ben ook titan
maar heb ook de helm gekocht voor de titan
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
krijg je uit de exotic engram die je bij hem koopt altijd een exotic of kan het ook een legendary/Rare item worden ?RRCreations schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 13:58:
Ook een exotic engram gehaald, blijkt een heart of praxic fire te zijn voor een warlock. Twijfel nu om te wisselen naar een warlock class. Twijfel ook op de heavy weapon te kopen. Vind het eigenlijk zonde omdat je het niet vaak gebruikt. Tevens heb ik een titan class en kan ik dus die helm halen. Ik vind titan zelf maar zei, echt een "standaard" character, maar dat is mijn bescheiden mening.
Gisteren 3 potjes pvp gedaan om mijn 15 titan kills af te maken (moest er nog 3). Was 1 potje bij met titan, rest was allemaal hunters.. met hun laffe speed super.. wat een rotding is dat zeg.RRCreations schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 13:58:
Ook een exotic engram gehaald, blijkt een heart of praxic fire te zijn voor een warlock. Twijfel nu om te wisselen naar een warlock class. Twijfel ook op de heavy weapon te kopen. Vind het eigenlijk zonde omdat je het niet vaak gebruikt. Tevens heb ik een titan class en kan ik dus die helm halen. Ik vind titan zelf maar zei, echt een "standaard" character, maar dat is mijn bescheiden mening.
Maar ik zie zelden titans ofzo.. iig erg weinig
[ Voor 3% gewijzigd door FlyLight3r op 19-09-2014 14:13 ]
SpringenLipst3r schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 14:12:
[...]
Gisteren 3 potjes pvp gedaan om mijn 15 titan kills af te maken (moest er nog 3). Was 1 potje bij met titan, rest was allemaal hunters.. met hun laffe speed super.. wat een rotding is dat zeg.
Maar ik zie zelden titans ofzo.. iig erg weinig
Gisteren had ik een blade dancer vermoord die recht op me af kwam door op hem te schieten, toen kwam hij dicht bij en ging ik gliden (ben Warlock) en melee op z'n hoofd en hij was dood
www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe
Ook maar even de Vanguard Rank 2 helm gekocht..
Zo ja voeg me maar toe Diversity88 (PS4)
Kan helaas van alles worden. Ik zou die gast maar niet vertrouwen, maar ik wist niks beters te doen met mijn mote of lightsFreakGIB schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 14:11:
[...]
krijg je uit de exotic engram die je bij hem koopt altijd een exotic of kan het ook een legendary/Rare item worden ?
Al gedaan maar wil je best ff helpenDiversity schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 14:56:
Iemand zo of vanavond zin hebben om de weekly heroic strike te doen?
Dat is er ook niet of je moet een van de dingen bij de Speaker mooi vindenRRCreations schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 14:57:
[...]
Kan helaas van alles worden. Ik zou die gast maar niet vertrouwen, maar ik wist niks beters te doen met mijn mote of lights
Vriendschaps verzoek verstuurd. Moet hem ook nog doen.Diversity schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 14:56:
Iemand zo of vanavond zin hebben om de weekly heroic strike te doen?
Kreeg je die bounty gewoon random?Diversity schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:27:
ai caramba, ik moet nu 25 strikes doen voor me exotic wapen. daarna moet ik wat bij xur inleveren, dus als ik 25 strikes dit weekend haal dan zit ik goed. Challange accepted.
deze:
http://www.bungie.net/en/...5843009216247460#advisors
edit: hij doet het niet, maar tis deze:
Depleted Hand Cannon 0/500
Use Void Damage to defeat Guardians in the Crucible. Death will slow your progress.
[ Voor 28% gewijzigd door Kol Nedra op 19-09-2014 15:31 ]
nothing stops this train
haha have fun!!:D zal jammer zijn als je al een primary exotic drop krijgt tijdens die strikesDiversity schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:27:
ai caramba, ik moet nu 25 strikes doen voor me exotic wapen. daarna moet ik wat bij xur inleveren, dus als ik 25 strikes dit weekend haal dan zit ik goed. Challange accepted.
Die heb ik nu ookDiversity schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:27:
Kan je dit toelichten? Geeft elke strike een strange coin ofzo?Diversity schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:27:
Ik kreeg een exotic bouny aangeboden bij de bounty hunter na het inleveren van een bounty. Je kan kiezen tussen 3 en ik heb deze gekozen om te doen: http://destiny.wikia.com/wiki/Toland's_Legacy, dit is een pulse rifle. Die andere rewards zijn een hand canon en een shotgun, waar je ook weer andere opdrachten voor krijgt om te doen.Jay-v schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:37:
[...]
Kan je dit toelichten? Geeft elke strike een strange coin ofzo?
Kan inderdaad kiezen voor uit 3, te ongeduldig geweest en op de gok een bounty gekozenDiversity schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:47:
[...]
Ik kreeg een exotic bouny aangeboden bij de bounty hunter na het inleveren van een bounty. Je kan kiezen tussen 3 en ik heb deze gekozen om te doen: http://destiny.wikia.com/wiki/Toland's_Legacy, dit is een pulse rifle. Die andere rewards zijn een hand canon en een shotgun, waar je ook weer andere opdrachten voor krijgt om te doen.
automation fanboy
Ben zelf lvl 20, maar zoek ook een party.. voor zowel daily als weeklyPunkbuster schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:54:
Iemand nu zin in de weekly? minstens level 23+ add LEiPo (PSN)
mote of lights ik dacht dat je bij hem moest betalen met strange coins ?RRCreations schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 14:57:
[...]
Kan helaas van alles worden. Ik zou die gast maar niet vertrouwen, maar ik wist niks beters te doen met mijn mote of lights
strange coins voor het armou en de wapens, met motes of licht voor een exotic anagram.FreakGIB schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:56:
[...]
mote of lights ik dacht dat je bij hem moest betalen met strange coins ?
Punkbuster schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:54:
Iemand nu zin in de weekly? minstens level 23+ add LEiPo (PSN)
We hebben slowchat/kroeg topic nu voor destiny voor dit soort afspraakjesTheMadd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:55:
Iemand zin om de Daily / Weekly heroic te doen? Voor lvl 22? Add me op PSN: ThMadd
Is deze tijdsgebonden?FidoDido schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 16:38:
kreeg net een exotic bountytering die opdrachten zijn moeilijk.Heb ik gisteren net de weekly gedaan krijg ik nu een exotic bounty. Heb voor toland bounty gekozen van alle 3 lijkt die voor mij het meest haalbare haha. ben je nog wel even zoet mee als ik het zo lees.
dat kan maar 1x per charValcanus1337 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 16:25:
Toen ik daarnet nog even keek bij Xur was die optie weg om glimmer voor een strange coin te doen. Blijkbaar was dit een loophole ofzo.
Teveel imbalances:
- Supers die alles 1 shotten
- Guns die alles 1 shotten
- Supe sterke auto aim
Is ook wel logisch dat een shooter met sterke RPG invloeden praktisch niet goed te maken is voor pvp...
PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2