• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-10 22:37

Convoy

g44p

Even flink doorsparen idd ;)
Net 2 decoherent engrams opgepakt dus even zien of er nog wat bij zit met light :D

Gear | Last.fm | twitch.tv

Verwijderd

Game"kings" zijn meestal faal.. beetje gasten die populair doen en doen alsof ze wat van games afweten...
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2014 @ 13:39:
[...]

Blij dat je geen ps4 hebt :)

Btw, best lachen hoe druk t er is soms!

[afbeelding]

Gamekings.tv heeft een voorlopige review online staan. Ze klonken redelijk ongeinformeerd, wisten bijv niet dat ps3/x360 tot jan gratis kunnen upgraden... Faal.

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-09 19:12
Zie hier het lijstje met Light - - > level
http://destiny.wikia.com/wiki/Light

[ Voor 8% gewijzigd door Michaelg op 18-09-2014 17:02 ]

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

• Mvandenberg91
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-09 11:52
RawChild schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:19:
Net weer legendary chest gevonden. Die is standaard 18 light en kan naar max hoeveel? Ben nu level 25. Wil toch wel minimaal 26 voor die raid zijn. Op de maan maar op zoek naar helium voor de legendary upgarades. en nog wat speciale metarials..

Wat vinden jullie de beste plek om veel engrams te vinden? ik doe telkens 2 verschillende op de maan, waarvan 1 ook veel glimmer oplevert. Maar met glimmer kan je die encrypter nou niet bepaald snel levelen door wapens en gear te kopen. dat is maar plus 5. blauwe en paarse leveren veeeeeel meer op.

Die cave op aarde vind ik waardeloos.
Wat is de beste plek en taktiek volgens jullie?
Welke plek op de maan is dat? zou dat ook wel eens willen proberen :P
Ik kreeg net een decoherent anagram waarin een strange coin zat en een geel icoontje waarbij stond +<getal> alleen was het te snel weer uit beeld om te zien wat dit laatste was, heeft iemand enig idee wat ik bedoel want ik kan het dus niet meer terug vinden.

• Gualterio
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-12-2021
iemand zin in de weekly heroic? PSN GualterioB

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:49

RawChild

PSN: Rawchild

Mvandenberg91 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 17:11:
[...]

Welke plek op de maan is dat? zou dat ook wel eens willen proberen :P

en vooral deze voor de glimmer: zet wel ff dat wax ding aan voor extra glimmer.

Maar om die cryptarch in de tower te levelen heb je het meest aan engrams. ben er nog steeds niet uit wat nou de aller beste plek is. maar deze 2 doen het prima

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-10 02:48

zekerpixels

Victory Loves Preparation

Ik kom er dus achter dat men oude headset niet meer werkt.
Mijn vraag ben je nog een beetje te verstaan als die bij de ps4 zat gebruikt?

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
zekerpixels schreef op donderdag 18 september 2014 @ 17:41:
Ik kom er dus achter dat men oude headset niet meer werkt.
Mijn vraag ben je nog een beetje te verstaan als die bij de ps4 zat gebruikt?
Jup. Ik gebruik de headset die ik bij de PS4 kreeg. Werkt prima. Ik kan anderen die het gebruiken ook prima verstaan.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06:59
DarkElement schreef op donderdag 18 september 2014 @ 17:22:
Ik kreeg net een decoherent anagram waarin een strange coin zat en een geel icoontje waarbij stond +<getal> alleen was het te snel weer uit beeld om te zien wat dit laatste was, heeft iemand enig idee wat ik bedoel want ik kan het dus niet meer terug vinden.
Dat is je xp bij de cryptarch ;) Komt alleen niet altijd in beeld heb ik het idee, gaat vrij random.

• Ali_van_G
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-09 15:17
Gualterio schreef op donderdag 18 september 2014 @ 17:22:
Ik wel vanavond na het eten. PSN chocolate_inc

Verwijderd

Goedenavond mensen ik zet hem er maar bij ,
Hunter level 25 nog geen raid gedaan zeker voor in.

Speel op de ps4 tijden wisselend door continu diensten en dagelijkse verplichtingen.

Voor de rest ,alle kritiek daar.

Dit spel is geweldig !

Mvg.

Psn: Gewoon_Djazz

• darkstyle25
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-05-2022
Group gejoined, is wel zo saai alleen ;-)

PSN: Darkstyle25

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-10 10:40
Die Cryptarch is inderdaad kleurenblind: zojuist uit een blauw Engram een Legendary Sniper Rifle gehad! Nu dan ook maar een Legendary armor piece kopen.

PSN: Leech1984

Iemand nog goede locaties om rare/legendary/exotic whatever te farmen (afgezien van strikes)?

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 22:54

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ok, nieuw dieptepunt. 11 paarse engrams decrypt naar 11 keer blauw! Gvd, man! :(

[ Voor 8% gewijzigd door SqueakyClean op 18-09-2014 18:30 ]

Waar toveren jullie al die paarse vandaan dan?

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:54
Mensen die op dit moment dailey of weekly willen doen?

PSN: fidodido1202

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Op aarde, bij de treasure cave kreeg ik er 3, de rest uit cryptarch-levels.

zoek ff hier in het topic.

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Ik heb een vraag, ik heb zojuist een cape gekocht van de New Monarchy omdat ik daar bepaalde stukken van wil hebben. Hoe de rep werkt snap ik maar hoe zit dat met de marks? Als ik deze cape draag worden dan ook alle marks van dailys en strikes omgezet naar marks voor deze npc? Aangezien bij de npc staat benodigde crucible marks vraag ik me af of dit wel via strikes en dailys kan, of dat het persee via PvP moet. Alvast bedankt!

• FidoDido
Gualterio schreef op donderdag 18 september 2014 @ 17:22:
heb ook wel interesse

psn fidodido1202

• JackP
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-04-2022
2e char aangemaakt nu level 5. Iemand zin om mee te doen met story of patrol low level?

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:01

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Modbreak:Slowchatten, en afspreken om online te gamen kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic!

[ Voor 63% gewijzigd door Chaoss op 18-09-2014 19:09 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Moet dat nou in caps, ik wist niet dat dat topic bestond oké? Kan het niet evt. in de quickreply box?

-edit-

Oh een typfoutje dus :$

[ Voor 15% gewijzigd door DarkElement op 18-09-2014 18:56 ]

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:01

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

offtopic:
Ja hallo, geef me even de tijd om een foutje te herstellen. En uiteraard komt het ook in de topic warning

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• FidoDido
Die legendary drops slaan nergens op,heb nu 8 legendary engram drops gehad waarvan 3 voor een hunter :S en de rest was of blauwe gear of een zinloos wapen. Denk dat ik maar is even een hunter moet gaan levelen, blijkbaar een stille hint :)

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Gisteren begonnen met het farmen van public events op earth. Je haalt minimaal 16 vanguard marks per uur. Bevalt me goed!

Volgens deze guide:
http://www.reddit.com/r/D...anguard_marks_in_under_4/

Iemand zin om vanavond samen Public events te farmen op Earth? PSN: Sjeeeefke

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
FidoDido schreef op donderdag 18 september 2014 @ 19:36:
Die legendary drops slaan nergens op,heb nu 8 legendary engram drops gehad waarvan 3 voor een hunter :S en de rest was of blauwe gear of een zinloos wapen. Denk dat ik maar is even een hunter moet gaan levelen, blijkbaar een stille hint :)
Ik vind het sowieso al onzin dat 70 tot 80% van die dingen niet eens Legendary zijn....
Exotics zijn sowieso onmogelijk voor mij om te krijgen uit drops. Ik weet in wow nog wel dat ik na 2 jaar dezelfde raid farmen geen eens een wapen gekregen heb....

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
xelfer schreef op donderdag 18 september 2014 @ 19:52:
[...]

Ik vind het sowieso al onzin dat 70 tot 80% van die dingen niet eens Legendary zijn....
Exotics zijn sowieso onmogelijk voor mij om te krijgen uit drops. Ik weet in wow nog wel dat ik na 2 jaar dezelfde raid farmen geen eens een wapen gekregen heb....
Legendary's in Destiny zijn Epics in WoW.
Exotic is ook niet gelijk aan een WoW legendary, die zijn in WoW echt veel specialer.
Hier worden Exotics gewoon gebruikt als een upgraded legendary, waarvan je maar 1 armor piece en 1 weapon tegelijk van mag dragen.

Dus gewoon een leuke boost die wat variatie in je build geeft uiteindelijk.

• kidicoke
Jay-v schreef op donderdag 18 september 2014 @ 19:37:
Gisteren begonnen met het farmen van public events op earth. Je haalt minimaal 16 vanguard marks per uur. Bevalt me goed!

Volgens deze guide:
http://www.reddit.com/r/D...anguard_marks_in_under_4/

Iemand zin om vanavond samen Public events te farmen op Earth? PSN: Sjeeeefke
Als je me accepteerd doe ik mee :p

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Phydomir

Dennis

kidicoke schreef op donderdag 18 september 2014 @ 18:37:
Ik heb een vraag, ik heb zojuist een cape gekocht van de New Monarchy omdat ik daar bepaalde stukken van wil hebben. Hoe de rep werkt snap ik maar hoe zit dat met de marks? Als ik deze cape draag worden dan ook alle marks van dailys en strikes omgezet naar marks voor deze npc? Aangezien bij de npc staat benodigde crucible marks vraag ik me af of dit wel via strikes en dailys kan, of dat het persee via PvP moet. Alvast bedankt!
Alles wat je normaal aan Vanguard rep krijgt wordt dan voor die fractie. Dus zowel pvp als pve.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• kidicoke
Dat snap ik dus, maar de marks ook?

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Phydomir schreef op donderdag 18 september 2014 @ 20:10:
[...]

Alles wat je normaal aan Vanguard rep krijgt wordt dan voor die fractie. Dus zowel pvp als pve.
Wanneer kan je dan het beste omschakelen?

Ik werk sinds kort ook voor een factie, maar ging ervan uit dat voor zowel de crucible als voor de vanguard de XP als de marks doorliepen. Nu ga ik echter maar weer terug, want het is volgens mij handiger om eerst bijv. vanguard op te hogen tot rank 2 of 3, want dan krijg je die legendary gear....

Hoe hebben jullie dit bedacht?

• kidicoke
Heb het ff geprobeerd, moet dus wel crucible doen wil je marks verdienen voor een faction. Dit werkt niet met strikes etc

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:48
Zo raar wil ik een lvl 20 strike doen, kan hij niemand vinden en na een tijdje start hij hem gewoon in mijn eentje. De afgelopen dagen vond hij heel snel andere mensen. Ik speel op de Xbox one

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-09 19:12
Ook pvp potjes starten duurde zojuist veel langer dan normaal.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Ik zag op een raid filmpje iemand die zijn special eigenlijk hele tijd aan het spammen was. Hoe doet hij dat? Is dat een ability?

Ik ben in voor strikes en raids uiteindelijk. Mensen kunnen me adden op PSN Stranglem

Leven en laten leven!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-10 17:42
Net lvl 15 geworden en de subclass van Hunter vrij gespeeld. Ik weet niet echt wat ik er aan heb, want de upgrades moet je weer opnieuw vrij spelen. Mars is ook vrijgespeeld, heb net het hoofd van de Vax naar de Queen gebracht.
Verder raap ik wel eens "engrams (?)" op. Die staan dan tussen m'n wapens, moet ik daarmee naar de een cryptograph om te laten ontgrendelen?

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

• xelfer
  • Niet online
PM_Petrol schreef op donderdag 18 september 2014 @ 21:17:
Net lvl 15 geworden en de subclass van Hunter vrij gespeeld. Ik weet niet echt wat ik er aan heb, want de upgrades moet je weer opnieuw vrij spelen. Mars is ook vrijgespeeld, heb net het hoofd van de Vax naar de Queen gebracht.
Verder raap ik wel eens "engrams (?)" op. Die staan dan tussen m'n wapens, moet ik daarmee naar de een cryptograph om te laten ontgrendelen?
Jep, de cryptarch laat je zien welke items er in je engrams zitten :).

• OneTimer
xelfer schreef op donderdag 18 september 2014 @ 21:25:
[...]

Jep, de cryptarch laat je zien welke items er in je engrams zitten :).
En als ik de engrams al discard voordat ik naar de cryptograph ga, zijn ze dan echt weg?

Vind het wel een leuk spel tot nu toe, heb er al aardig wat uurtjes inzitten. Maar heel veel dingen zijn nog onduidelijk :+. In het weekend wat meer online spelen denk ik. De bountys maar eens proberen te halen van Control.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

• L490
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 18:29
Ik heb het idee dat ik al tijden geen Vanguard en Crucible reputatie krijg, terwijl ik vandaag zeker een stuk of 15 strikes en Crucible matches heb voltooid.

Iemand anders ook dit probleem?

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
PM_Petrol schreef op donderdag 18 september 2014 @ 21:17:
tip voor als je blauwe armour tegenkomt; als er + (x) Light bij staat, bewaar ze in je vault. Die heb je nodig om na lvl 20 te levelen

• Silv
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:00
Zijn er al mensen lvl 26 die een keer Vault of Glass willen proberen? :9
PSN: Jepjur

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
L490 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 21:36:
Ik heb het idee dat ik al tijden geen Vanguard en Crucible reputatie krijg, terwijl ik vandaag zeker een stuk of 15 strikes en Crucible matches heb voltooid.

Iemand anders ook dit probleem?
Draag je een cape van een andere faction?

• L490
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 18:29
Ja, Future War Cult.

• OneTimer
san.okk schreef op donderdag 18 september 2014 @ 21:37:
[...]

tip voor als je blauwe armour tegenkomt; als er + (x) Light bij staat, bewaar ze in je vault. Die heb je nodig om na lvl 20 te levelen
Oke zal er opletten, thx.
Volgens mij heb ik alleen groene of zonder kleurtje spullen.
Wel wapens met fire en het blauwe teken.

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Voor degenen die het niet snappen *niet goed lezen in de game*:

Zodra je een fraction joint zoals Dead Orbit, Future War Cult en New Monarchy (door een class item te kopen én te equippen) worden als je Vanguard én Crucbile REPUTATION points omgezet naar de fraction. Crucible points verdien je door Crucible modes te spelen, vaak 100 per match en Vanguard points door patrol en andere modes in PVE. Dus NIET de marks. Dit kan ook niet, want de marks staan los van de reputation points. Je hebt namelijk ook bij de fraction Crucible marks nodig om gear te kopen. Je kan elke week maximaal 100 Crucible én 100 Vanguard marks verdienen. Crucible marks verdien je door Crucible te spelen (PVP) en Vanguard marks door Strikes, Public events ect (PVE).

Wanneer je bij een fraction zit krijg je dus geen Crucible en Vanguard reputation points meer. Dat wil dus zeggen dat je niet in ranking stijgt en dus geen gear kan kopen bij de Crucible en Vanguard verkopers. Wat is dan het nut hiervan? Nou aangezien zowel de Crucible én Vanguard reputation points beide worden omgezet naar de fraction reputation points kan je dus sneller levelen. Waar je normaal aparte Vanguard en Crucible reputation points kreeg, worden deze nu allemaal omgezet naar de fraction. Hierdoor kan je veel sneller in ranking stijgen bij een fraction en legendary gear kopen.

Het nadeel hiervan is dat het aanbod beperkter is. De Crucible verkopers hebben bijvoorbeeld meer wapens en armor terwijl de Vanguard ook legendary sparrows verkoopt. Wanneer je dus bij een fraction zit kan je sneller een legendary item kopen (omdat je sneller stijgt in ranking) echter stijgen je Vanguard en Crucible ranking niet. Dus je zal moeten kiezen: wil je sneller een legendary, of langer wachten maar meer keus.

DUS: als je het 'probleem' hebt dat je geen Vaguard en Crucible reputation krijgt en een fraction class item draagt, dan loont het om eens te kijken bij je fraction ;) Dan zul je zien dat je misschien wel daar een hogere rank bent geworden....

[ Voor 6% gewijzigd door ASNNetworks op 18-09-2014 22:38 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• kidicoke
Denk eerder dat het bij de factions draaid om welke stats wil je hebben, super, grenade of melee en aan de hand van je playstijl kies je dan je faction voor zo laag mogelijke CD. Verder goeie uitleg!

• ASNNetworks
kidicoke schreef op donderdag 18 september 2014 @ 23:18:
Denk eerder dat het bij de factions draaid om welke stats wil je hebben, super, grenade of melee en aan de hand van je playstijl kies je dan je faction voor zo laag mogelijke CD. Verder goeie uitleg!
Ja, dat is het verschil tussen de drie fractions. Je kan namelijk ook niet een fraction joinen en besluiten om legendary gear te kopen bij de Crucible en Vanguard armory, die hebben meer keus en zit dus ook gewoon verschillende stats tussen, echter ben je dus langer bezig om te levelen (rank 2 nodig voor armor, rank 3 voor weapons)

[ Voor 7% gewijzigd door ASNNetworks op 18-09-2014 23:38 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
Vanavond weer een lekkere gespeeld, eerst een lootrun op de maan, had gewoon 1 chest waarin een Blue engram, 2 special ammoboxes en 12 helium coils _/-\o_ . Ook eindelijk mijn eerste 2 Legendary engrams gekregen, 1 met een Mote Of Light en 1 met een Rare RPG ;(

Wel een leuke "farm" plek gevonden, op Mars bij de plek waar de Vex tegen Cobal vechten, is net wat spannender dan op een grot schieten ;). Het leukste is nog om boven de grot te gaan staan waar de Vex uitkomen, ze respawnen dan erg snel.

Ook een paar keer daar een all-out battle meegemaakt, leek me geen public event. Dan staan er opeens een stuk of 20 enemies met gele balkjes, niet te doen in je eentje.

Ben nu lvl 24 geworden omdat ik mijn boots heb geupgrade, heb wel het idee dat ik een vrij hoge defense heb voor een Hunter (856).

http://www.destinydb.com/...009216446486-thewhisper_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Ook maar de group gejoined op psn 'shaoWussie'. Momenteel 25 Hunter (Bladedancer voornamelijk); ben ook Titan aan het levelen tussen de bedrijven door : ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
LTVDKTW schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:23:
Ben nu lvl 24 geworden omdat ik mijn boots heb geupgrade, heb wel het idee dat ik een vrij hoge defense heb voor een Hunter (856).

http://www.destinydb.com/...009216446486-thewhisper_1
echt? Ik zit op 25 en heb 988 defense, heb niet het gevoel dat dat buitengewoon hoog is ofzo?

http://www.destinydb.com/...43009216508336-shaoWussie

[ Voor 8% gewijzigd door Wussie op 19-09-2014 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
Wussie schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:25:
[...]

echt? Ik zit op 25 en heb 988 defense, heb niet het gevoel dat dat buitengewoon hoog is ofzo?
Ik had er nog even bij moeten zeggen zonder Legendary's :P

Mijn primary auto-rifle is wel heerlijk trouwens, als je zoomt dan schiet ie vertraagd en kun je em bijna als scout rifle gebruiken!

Edit: jij hebt em ook zie ik :P

[ Voor 23% gewijzigd door LTVDKTW op 19-09-2014 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:40

justifire

Shut up and squat !!

Zo krijg je de eerste 8 dagen geen enkele legendary engram drop en sta je op het punt het spel maar opzij te leggen aangezien die blauwe gear gaat vervelen.
Dan krijg je toch plots je eerste Legendary drop en ook dat veranderd in blauwe gear :(
En dan vandaag dropt er meer en ondertussen heb je al een aardige Cryptarch rank opgebouwd, en dan krijg je dit :

:9~
Helemaal back in the game ! *O*

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Ik ben al een paar dagen level 26 en heb vandaag mijn eerste Exotic ontvangen :D Werd level up bij de Crypto en kreeg 2 legendary engrams. In de ene kwam een legendary arm (exacte zelfde model die ik al had, maar wel fijnere abilities) en mijn Exotic sniper Patience and Time :D

http://www.destinydb.com/...9215690124-senor-el-tigre

Het is jammer dat je de character niet kan zien via de bovenstaande website. Ik heb een vette groene camo shader voor mn hunter 8)

Ik heb wanhopig Ascendant Shards nodig, kan mijn chest en arm al een tijdje 2x upgraden. Helaas heb ik daar 4x6= 24 shards voor nodig, heb er één nog over (12 gebruikt) ;w ;(

[ Voor 15% gewijzigd door ASNNetworks op 19-09-2014 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:23

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ascendant shards zijn idd erg schaars. 😊 je hebt er 72 nodig om alle armor max te upgraden.

Maar ik lees hier zoveel over farmen dit, farmen dat, maar waar dit spel in uitblinkt zijn toch echt wel de strikes. Gisteren de daily challenge op level 28 gehaald met 2 andere gotters. Zijn alle 3 level 26, eigenlijk veel te lage damage output en dwfense, maar na anderhalf uur zwoegen was het toch gelukt :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Strikes zijn idd het leukste, maar de effort vs payoff is niks vergeleken met de grotfarm. Je krijgt dik veel cryptarch lvlups en die zijn erg belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:34

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Pfffft,

Gisteren PvP gedaan maar ik wordt echt links en rechts keihard ingemaakt. Zitten die gozertjes niets anders te doen dan Destiny spelen? Of gebruik ik gewoon het verkeerde wapen (Auto Rifle)? Ik weet het niet, maar frustrerend is het wel :P En dan nog denken dat je helemaal niet zo slecht bent, afgaande op PvE/ Story missions :')

Wat ook vervelend is, is dat je dan halverwege de ranglijsten komt en degene die net 2 minuten in de game zit een Legendary drop krijgt, terwijl ik er toch een goede 3 uur aan spendeer :F. Zal ook wel aan mijn lack of skill niveau liggen, lol

Daarna maar verder gegaan met de Story mode. 2de Missie op Venus gedaan en inmiddels level 14 geworden:

http://www.bungie.net/en/...86680/2305843009218834150

[ Voor 6% gewijzigd door Notna op 19-09-2014 08:15 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 07:58:
Strikes zijn idd het leukste, maar de effort vs payoff is niks vergeleken met de grotfarm. Je krijgt dik veel cryptarch lvlups en die zijn erg belangrijk.
Wat heb jij eigenlijk na een week voor gear? :) ik denk dat jij alles al op legendary en op exotic hebt? Enige wat je nu nog nodig hebt zijn die shards voor je armor en dan ben je volgens mij redelijk aan je max van je destiny character :P. En die farm je niet bij je farm grot :P

Uiteindelijk zul je, mits je niet 24/7 30 dagen per week wil gamen, je normaliter moeten focussen op het upgraden van 1 item per slot. Leuk dat je dan per slot 3 legendaries of exotics hebt, maar er kan er maar 1 de sterkste zijn :P En dat is diegene die fully geupgrade is.

[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-09-2014 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-10 06:28
Ik ben pas lvl 11 warlock maar wie samen wilt spelen op de x one, mijn gamertag is: Psych0sm0k3r o is een nul.
En nee tag heeft niks met mij als persoon te maken haha!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06
Jeej, Legendary Endgram, komt er een rare armor uit die nog slechter is dan de huidige armor (zowel defense als light) :-( Verkregen tijdens een strike en werd door een vandal gedropt...

[ Voor 20% gewijzigd door R0SSI op 19-09-2014 08:33 ]

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ik zie hier verder erg weinig gepraat worden over de PvP. Ik heb het echt een kans gegeven. Ben nu halverwege level 2 qua reputation, maar ik vind het gewoon echt niet goed. Ik vind het gewoon een grote ongeinspireerde bende. Een slecht vervolg op Halo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
Wow Nice! Iemand zin om events te farmen? Start de ps4 zo op, ben een dagje vrij voor de verandering :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:22
Ik wel lvl 24 hier. Psn: FrankieFrank88

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-10 15:08

Dazzler2120

FP ProMod
Gisteren eindelijk me eerste legendary armor (gekocht; not thanks to the Cryptarch)
Hopelijk dat het nu wat sneller gaat; de heroic strike is trouwens echt difficult op level 24

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
ik zie veel "grot farm" voorbij komen hier. waar is dat? die op earth of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 05-10 13:16
mfreriks schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:38:
ik zie veel "grot farm" voorbij komen hier. waar is dat? die op earth of?

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
was inderdaad zojuist dezelfde aan het bekijken:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10 16:33
justifire schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 01:41:
Zo krijg je de eerste 8 dagen geen enkele legendary engram drop en sta je op het punt het spel maar opzij te leggen aangezien die blauwe gear gaat vervelen.
Dan krijg je toch plots je eerste Legendary drop en ook dat veranderd in blauwe gear :(
En dan vandaag dropt er meer en ondertussen heb je al een aardige Cryptarch rank opgebouwd, en dan krijg je dit :
[video]
:9~
Helemaal back in the game ! *O*
Rare reden om de game opzij te leggen.. gaat toch niet alleen om loot? :P met andere gear veranderd de gameplay toch niet enorm? Enkel kun je raids op hoger level doen etc.. Vind sommige boss fight wel eentonig, uur knallen en hetzelfde doen. Had er wel wat meer afwisseling bij verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

is er nieuws over een (mogelijke) PC build van de game?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Het gevoel van progressie maken (in destiny dus andere en betere gear) is volgens mij een van de belangrijkste trends in games tegenwoordig. Basic FPS games, zoals quake, unreal, etc, zonder rare killstreaks, perks, powers, levels, etc. doen het gewoon niet meer goed bij de grote massa. Terwijl ik juist wel weer op zoek ben naar een vrij basic shooter zonder al die rare fratsen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Laatst online: 20:36
Gister avond een erg leuk potje gedaan met fidodido1202 + Stranglem. De weekly heroic gedaan. ( The Summoning Pits )
Was erg pittig, we gingen vaak dood. Maar uiteindelijk gehaald. Volgende keer weer =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Hoe laat is Xur vandaag beschikbaar? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

19:00 als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
mfreriks schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:52:
09:00 am PST spawned hij, wat voor ons Nederlanders 18:00 uur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
mfreriks schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:52:
18:00 a 19:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

09:00 LA = 18:00 NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
top! dan is het vanavond tijd voor mijn exotic bounty te verzilveren voor een weapon:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
mfreriks schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:00:
top! dan is het vanavond tijd voor mijn exotic bounty te verzilveren voor een weapon:D
Weet iemand wat de eisen waren voor kopen van een wapen bij hem? Coins waren stuk of 13 als ik me niet vergis?

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Lijkt er op dat mijn bounty een machine gun oplevert: Super Good Advice!!

http://gameguidecentral.com/destiny-exotic-bounty-guides/

niet verkeert dacht ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
Lipst3r schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:03:
[...]

Weet iemand wat de eisen waren voor kopen van een wapen bij hem? Coins waren stuk of 13 als ik me niet vergis?
Volgens mij armour 13 en wapens 23.

http://segmentnext.com/20...-location-and-visit-time/

[ Voor 15% gewijzigd door corporalnl op 19-09-2014 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Encryla
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-02 15:24
mfreriks schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:14:

niet verkeerd dacht ik zo
Dat is zeker niet verkeerd!
Vraagje; wanneer kreeg jij deze bounty?

PSN: Edgyi-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren mijn 1e Crucible match gespeeld. K/D van 1.32 in control. Not bad, meeste keren dood was toch wel door de Titan super :P
mfreriks schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:14:

niet verkeert dacht ik zo
Mijne bad juju! Nog wel 18 strikes doen:P

[ Voor 55% gewijzigd door Ereaser op 19-09-2014 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Word cave farmen met mijn machine gun vanavond/morgen om de bounty te kunnen finnishen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap het nog niet helemaal hoe je die exotic gun kan krijgen, gewoon 500 kills met machine gun maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mfreriks schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:33:
Word cave farmen met mijn machine gun vanavond/morgen om de bounty te kunnen finnishen xD
Voor mij alleen maar strikes doen! Moet nog voor zondag iets komen bij Xûr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een manier om snel ascendant shards te farmen? Duurt uren hier..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3Zu43dp.jpg

16 nodig :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:37:
Iemand een manier om snel ascendant shards te farmen? Duurt uren hier..

[afbeelding]

16 nodig :|
vertel mij wat, ik heb ascendant energys nodig... heb er 5 en moet er in totaal 24 hebben geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
corporalnl schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:48:
Gister avond een erg leuk potje gedaan met fidodido1202 + Stranglem. De weekly heroic gedaan. ( The Summoning Pits )
Was erg pittig, we gingen vaak dood. Maar uiteindelijk gehaald. Volgende keer weer =)
Het was idd een flinke uitdaging haha :) Maar wel gaaf! Die witches zijn echt pittig. Kreeg gegeven moment gewoon last van me vingers :P Zeker voor herhaling vatbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 17:43
Ik speel Destiny vrij rustig. Heb de game sinds release en ben gisteren avond pas level 10 geworden.
Ook maar eens een online potje geprobeerd maar naar mijn mening heeft dit nu totaal geen zin. Kan gewoon niet op tegen alle 20+ spelers met exotic of legendary gear.

Is dat ook jullie mening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Die ascendants zijn gewoon het zeldzaamst. Ik hoop niet dat er een farm methode komt, maar dat je die gewoon wat meer krijgt als je hoge strikes speelt. Anders gaat iedereen weer voor een cave zitten campen in plaats van toffe strikes en raids spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
FidoDido schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:53:
[...]

Het was idd een flinke uitdaging haha :) Maar wel gaaf! Die witches zijn echt pittig. Kreeg gegeven moment gewoon last van me vingers :P Zeker voor herhaling vatbaar!
Haha nou idd. Bleef maar rennen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Vecodo schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:55:
Ik speel Destiny vrij rustig. Heb de game sinds release en ben gisteren avond pas level 10 geworden.
Ook maar eens een online potje geprobeerd maar naar mijn mening heeft dit nu totaal geen zin. Kan gewoon niet op tegen alle 20+ spelers met exotic of legendary gear.

Ligt niet zozeer aan de gear, maar de level 20+ hebben bijna alle abilities vrij gespeeld. En het wapen zal verschil maken niet qua damage, maar ook wat daar voor opties op zitten. Toen ik level 5 of 10 was kreeg ik vrij weinig voor elkaar ben nu 20+ en gaat toch stukken makkelijker is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vecodo schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:55:

Zou opzich moeten kunnen, de damage enzo is in PVP allemaal gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Alleen de abilities niet en je krijgt gewoon toch betere gear, wellicht niet qua damage, maar wel qua reload time, firerate, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook de atributes op je armor helpen flink. Lekker vaak granaten gooien of je super gebruiken is ideaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
uchiha tijntje schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:59:
Alleen de abilities niet en je krijgt gewoon toch betere gear, wellicht niet qua damage, maar wel qua reload time, firerate, etc.
Er komt een nieuwe crucible met de uitbreiding (van horen zeggen) waarbij je dus op gear gebaseerd pvp kan gaan doen. Dan maakt het wel degelijk uit welke build en upgrades je actief hebt :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Heeft iemand een idee of je ergens rare pulse rifles kunt kopen? Ik heb een exotic bounty, maar moet 10 rare pulse rifles dismantlen... Eerst werd ik ermee doodgegooid, maar nu kom ik ze niet meer tegen :(, moet er nog een stuk of 5/6.

Pagina: 1 ... 54 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2