Uhu, iemand die mij uit kan leggen waarom Destiny er voor heeft gekozen om geen ''AH'' (auction house) te gebruiken?Michaelg schreef op maandag 22 september 2014 @ 18:28:
Pff zou echt fijn zijn als er een soort van ruil handel komt. Vanmorgen mijn eerste legendary gauntlets. Paar uur later... Mijn tweede legendary gauntlets. Ik zeur niet... Maar had liever een ander armor piece gezien. En een legendary dismantlen voelt toch minder goed... Haha
Wat krijg je eigenlijk als je een Jumpship dismantled? Ik heb er ondertussen 5 van namelijk

Gezien het feit dat iedereen auto aim/target lockon heeft in PvP heb je geen enkel voordeel wat schieten betreft. Sowieso haal ik 70% tot 80% van mijn kills via melee, homing grenades en super abilities.uchiha tijntje schreef op maandag 22 september 2014 @ 17:52:
Als je nu je PvE met muis en toetsenbord deed en je PvP met je controller vond niemand het een probleem. Echter nu ga je versus multiplayer spelen met andere input devices dan wat je mag verwachten als je op een console speelt.
Als er nou 1 game is waar mikken niet voordelig is in PvP dan is het Destiny wel.
Overigens draai je met een andere input device net zo langzaam als andere spelers in Destiny, dus daar haal je ook geen voordeel uit.
Dan krijg je 10000 glimmer voor je legendary en zit je binnen no time aan je glimmercap omdat je er niets mee kanMsi92 schreef op maandag 22 september 2014 @ 18:29:
[...]
Uhu, iemand die mij uit kan leggen waarom Destiny er voor heeft gekozen om geen ''AH'' (auction house) te gebruiken?
PSN: MrMistral
Heeft Destiny op dit moment wat netwerkproblemen?
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Trading zou het hele spel weer verpesten net zoals dat in andere spellen het geval was. (Diablo)
Werk voor je gear, legendaries die je niet gebruikt dismantle je voor de shards zodat je kunt upgraden.
Werk voor je gear, legendaries die je niet gebruikt dismantle je voor de shards zodat je kunt upgraden.
Trading ben ik ook geen voorstander van. Vaak levert dat hackers/botters etc op.Bron schreef op maandag 22 september 2014 @ 19:15:
Trading zou het hele spel weer verpesten net zoals dat in andere spellen het geval was. (Diablo)
Wat zijn nou class specifieke items? Ik zie hier constant mensen roepen 'dat was een legendary voor warlock, dit voor hunter' etc, maar alles wat ik tot nu toe tegen ben gekomen kan ik dragen. Is het dan een stat zoals 'shotguns krijgen extra ammo' waarbij ik moet denken Titan specifiek, of zie ik het verkeerd?
Something under the bed is drooling
Alle armor. In de meeste gevallen krijg je armor voor je eigen class, maar af en toe kan je dus ook armor krijgen voor een andere class die je dan niet aan kan trekken.Mauz1978 schreef op maandag 22 september 2014 @ 19:44:
Wat zijn nou class specifieke items? Ik zie hier constant mensen roepen 'dat was een legendary voor warlock, dit voor hunter' etc, maar alles wat ik tot nu toe tegen ben gekomen kan ik dragen. Is het dan een stat zoals 'shotguns krijgen extra ammo' waarbij ik moet denken Titan specifiek, of zie ik het verkeerd?
Oh echt? Ben level 20 en het nog niet tegengekomen lol, vandaar mijn verwarring. Thanks voor je antwoord.Silv schreef op maandag 22 september 2014 @ 19:49:
[...]
Alle armor. In de meeste gevallen krijg je armor voor je eigen class, maar af en toe kan je dus ook armor krijgen voor een andere class die je dan niet aan kan trekken.
Something under the bed is drooling
Consoles FPS games zonder auto aim zijn onspeelbaar. Pookjes zijn gewoon geen goede manier om een FPS game te besturen. Auto-aim (assist) is echt een must bij alle console games en daarom kan je het ook nooit helemaal uitzetten. Het is gewoon niet te doen.DGonlag2 schreef op maandag 22 september 2014 @ 15:46:
In principe niets mis met auto aim, die pookjes zijn ook niet ideaal voor een schietspel. Maar het zou inderdaad wel leuk zijn om een gamemode te hebben zonder auto-aim, om 'echte' skill te testen.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
ik ga binnenkort Destiny kopen maar heb beetje schrik omdat het een fps is.
Ik speel heel graag fps, daar niet van. Maar ik zuig echt enorm met mikken op console, ben altijd pc-gamer geweest.
Ik speel nu Blacklight Retribution om te oefenen, ik denk dat veel oefenen de boodschap is zeker?
Ik speel heel graag fps, daar niet van. Maar ik zuig echt enorm met mikken op console, ben altijd pc-gamer geweest.
Ik speel nu Blacklight Retribution om te oefenen, ik denk dat veel oefenen de boodschap is zeker?
Destiny is zowel PvP als PvE en het is redelijk in balans(het slaat niet door naar PvE of PvP kant IMO). Je kan het hele spel spelen zonder ooit tegen andere mensen te spelen. Of juist andersom. Zou ik me niet door laten afschrikken. Maar als je toch een PC hebt zou ik een half jaar wachten. Kan je voor 30 euro destiny + alle DLC kopen zoals dat bijna altijd gaat. (maar als je hem echt nu wilt hebben tja :-p, laat je niet afschrikken door jezelf. Er zijn genoeg spelers die in hetzelfde schuitje zitten. En de basis controls heb je vrij snel onder de knie met een controller, daarnaast is er zulke dikke aim assist dat missen bijna nie kanBenosa schreef op maandag 22 september 2014 @ 20:25:
ik ga binnenkort Destiny kopen maar heb beetje schrik omdat het een fps is.
[ Voor 18% gewijzigd door Postius op 22-09-2014 20:33 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Verwijderd
Zojuist mee gemaakt wat ik al eens gelezen heb: disconnect terwijl de boss van een strike bijna neer is.
En ipv dat je terug komt waar je gebleven bent kun je mooi opnieuw inloggen en thats it.
Gelijk de PS4 uit gezet, moet niet te vaak gebeuren dit.
Of heb ik iets over het hoofd gezien?
En ipv dat je terug komt waar je gebleven bent kun je mooi opnieuw inloggen en thats it.
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2014 20:46 ]
Spel echt kapot gespeeld afgelopen week
Inmiddels al lvl 29, VOG ook al gecleared. Nu wachten op raid drops totdan is niet lvl 30 niet mogelijk =(
The first casualty in war is always the truth...
Nice, ik denk dat je 1 van de weinige bent hier.Jumpiefox schreef op maandag 22 september 2014 @ 21:01:
Spel echt kapot gespeeld afgelopen weekInmiddels al lvl 29, VOG ook al gecleared. Nu wachten op raid drops totdan is niet lvl 30 niet mogelijk =(
Nog mooie spullen gekregen?
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Vandaag even neurotisch de daily story op hard 24 solo gedaan vanwege de promise of legendary materials, helaas was ik maar level 22 met crappy gear dus 10x dood gegaan. F-ing line rifles leggen je met 2 schoten om. De bos was ook huilen.
Ik zit er aan te denken een 2de char te levellen voor het geval er geen drops zijn deze week.Jumpiefox schreef op maandag 22 september 2014 @ 21:01:
Spel echt kapot gespeeld afgelopen weekInmiddels al lvl 29, VOG ook al gecleared. Nu wachten op raid drops totdan is niet lvl 30 niet mogelijk =(
30 gaat me ook niet lukken met huidige gear, 29+ 75% is de max denk ik (1 raid item)
Net even de app gedownload, maar ik zie daarin geen mogelijkheid om bij de ingame shops wat te kopen? Ik moet nog wel eens het hele weekend werken en dat zou betekenen dat ik Xur zou missen (en dat zou zonde zijn van mijn zuurverdiende Strange Coins).
Kijk ik er gewoon overheen of is het echt een nietszeggende app met vooral wat kaarten en nieuwsberichten die letterlijk van de site komen?
Kijk ik er gewoon overheen of is het echt een nietszeggende app met vooral wat kaarten en nieuwsberichten die letterlijk van de site komen?
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Zojuist met een aantal man de Raid geprobeerd. Het is voornamelijk weten wat er gaat komen en wat je moet doen. Zodra iedereen weet wat er gaat gebeuren en wat de objective is, is het wel te doen. Uiteindelijk waren we nog maar met 4 man over bij de 2e boss, maar dat is dan echt te weinig.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Eindelijk level 22 en the vault of glass geunlocked (halen wordt een ander verhaal
)
Als er mensen zijn die graag strike of andere missies doen, voeg me maar toe op PS4: Edwin1984
Zal wel voornamelijk in de avond online zijn ivm werk

Als er mensen zijn die graag strike of andere missies doen, voeg me maar toe op PS4: Edwin1984
Zal wel voornamelijk in de avond online zijn ivm werk
PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984
Geen vriend van je die de game heeft die even wil inloggen op jouw account en wat koopt wat je wilt?ElBarto schreef op maandag 22 september 2014 @ 21:54:
Net even de app gedownload, maar ik zie daarin geen mogelijkheid om bij de ingame shops wat te kopen? Ik moet nog wel eens het hele weekend werken en dat zou betekenen dat ik Xur zou missen (en dat zou zonde zijn van mijn zuurverdiende Strange Coins).
Volgens mij kan je gewoon toetsenbord met muis aansluiten op DestinyPostius schreef op maandag 22 september 2014 @ 20:31:
[...]
Destiny is zowel PvP als PvE en het is redelijk in balans(het slaat niet door naar PvE of PvP kant IMO). Je kan het hele spel spelen zonder ooit tegen andere mensen te spelen. Of juist andersom. Zou ik me niet door laten afschrikken. Maar als je toch een PC hebt zou ik een half jaar wachten. Kan je voor 30 euro destiny + alle DLC kopen zoals dat bijna altijd gaat. (maar als je hem echt nu wilt hebben tja :-p, laat je niet afschrikken door jezelf. Er zijn genoeg spelers die in hetzelfde schuitje zitten. En de basis controls heb je vrij snel onder de knie met een controller, daarnaast is er zulke dikke aim assist dat missen bijna nie kan)
[ Voor 41% gewijzigd door DarkElement op 22-09-2014 23:31 ]
Je weet wel dat elke dinsdag 11:00 de reset is?Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 22:17:
Laatste boss bereikt, mooie party! Morgen of woensdag maar ff pwnen
Je zult dus helemaal opnieuw moeten beginnen als je het voor die tijd niet haalt

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Dat weten we idd. Maar dan halen we sowieso die 1ste boss wel weer
. Was erg gezellig, gelachen en gescholden haha. Maar zeker gaan we dit snel weer doen ^^
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Net geprobeerd om de vault of glass te doen samen met 3 andere tweakers (volgens mij). Ik moet zeggen, het is bijna onmogelijk om die deur open te krijgen met zijn 4en, er komen gewoon teveel minotaurs op alles af en die beuken ons keihard omver. Met een glitch zijn we toch nog de vault in gekomen, maar helaas werkt dat niet, er spawnt verder niks binnen. Voor x360 tweakers, we gaan het ergens dit weekend nog een keer proberen! Misschien komen we dan wel binnen ...
Daarna nog even met 2 mensen de weekly heroic strike gedaan op lvl 26, met een lvl 24, 26 en 27 (ik), en dat ging nog best wel prima. We hebben wat trucjes moeten uithalen, maar uiteindelijk hebben we die dikke phogoth neer gekregen. 6 Strange coins in de pocket
Voor de x360 mensen die nog niet in mijn lijst zitten, add me! GT in mn sig.
Daarna nog even met 2 mensen de weekly heroic strike gedaan op lvl 26, met een lvl 24, 26 en 27 (ik), en dat ging nog best wel prima. We hebben wat trucjes moeten uithalen, maar uiteindelijk hebben we die dikke phogoth neer gekregen. 6 Strange coins in de pocket
Ook bekend op XBL als buggienuk
Verwijderd
Ik kom in pvp wel echt veel meer Hunters tegen lijkt het. K denk eigenlijk ook wel dat de Hunters de beste pvp supers hebben.
Zojuist met: vliango en kyos_NL
op de valreep de weekly nightfall stike gehaald.
10 strange coins voor gekregen:)
Het gevoel als die boss eindelijk down gaat is echt geweldig. Morgen gelijk weer de nieuwe weekly nightfall strike halen. Je krijgt namelijk voor alle xp een 20% buff voor de hele week. (Ook vanguard rep en cryptarch rep) marks weet ik niet.
Nog even een tip voor de mensen die geen benul hebben wat je met je glimmer moet doen: koop er ammo packs van (zul je nodig hebben in nightfall strikes en raids.)
Koop er bij de cryptarch engrams van. Je levelt op deze manier je cryptarch rank. En bij elke level up kan je bij de postmaster een legendary engram halen. (Kans op een legendary engram blijft het zelfde)
op de valreep de weekly nightfall stike gehaald.
10 strange coins voor gekregen:)
Het gevoel als die boss eindelijk down gaat is echt geweldig. Morgen gelijk weer de nieuwe weekly nightfall strike halen. Je krijgt namelijk voor alle xp een 20% buff voor de hele week. (Ook vanguard rep en cryptarch rep) marks weet ik niet.
Nog even een tip voor de mensen die geen benul hebben wat je met je glimmer moet doen: koop er ammo packs van (zul je nodig hebben in nightfall strikes en raids.)
Koop er bij de cryptarch engrams van. Je levelt op deze manier je cryptarch rank. En bij elke level up kan je bij de postmaster een legendary engram halen. (Kans op een legendary engram blijft het zelfde)
[ Voor 35% gewijzigd door tellavist op 23-09-2014 03:49 . Reden: glimmer tip ]
Een handtekening?!
Kan zijn dat ik erover heen heb gelezen maar; iemand hier dat Vault of Glass al completed heeft deze week? Hoe was die? Tips in het erdoorheengaan? Hoelang ben je bezig geweest in totaal? Ik ga met een team donderdag avond beginnen aan the vault of glass dus alle adviezen en tips zijn welkom
PS4 PSN: Dazzler2120
Zijn er nog mede tweakers vrij die samen willen gamen op ps4 psn ===> erikj
Psn erikj
ik wilde eigenlijk vanaf vanavond met de Raid gaan beginnen zo vanaf 20:00 a 20:30 kijken of we binnen kunnen komen als het goed is is de reset dan al geweest en hebben we de hele week de tijd
moet elke dag werken maar savonds kunnen we dan verder gaan
anderen die ook alleen savonds tijd hebben en het weekend
ik ben gisteren level 26 geworden dus zoek nu anderen rond dat level en iemand die het all gedaan heeft is zeer welkom
dit is voor op de PS4
mijn PSN id FreakGIB
ben zelf een hunter
ik ben gisteren level 26 geworden dus zoek nu anderen rond dat level en iemand die het all gedaan heeft is zeer welkom
dit is voor op de PS4
mijn PSN id FreakGIB
ben zelf een hunter
PSN: FreakGIB
Is er eigenlijk enige toegevoegde waarde aan het hebben van een ander jumpship, behalve dat ze er anders uitzien?
Hier gaat het nu wel lekker. Level 20 behaalt en bezig met light naar lvl 21 en moet de missies op Mars nog spelen.
Hier gaat het nu wel lekker. Level 20 behaalt en bezig met light naar lvl 21 en moet de missies op Mars nog spelen.
Nog niet.Notna schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 08:43:
Is er eigenlijk enige toegevoegde waarde aan het hebben van een ander jumpship, behalve dat ze er anders uitzien?
Las ergens dat er geruchten zijn over space battles in aankomende updates.
🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com
Ben ook pas sinds het weekend 26 en zoek ook mensen voor een raid.FreakGIB schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 08:41:
ik wilde eigenlijk vanaf vanavond met de Raid gaan beginnen zo vanaf 20:00 a 20:30 kijken of we binnen kunnen komen als het goed is is de reset dan al geweest en hebben we de hele week de tijd
dit is voor op de PS4
mijn PSN id FreakGIB
ben zelf een hunter
Ik moet overdag ook werken dus kan ook alleen avonds en in het weekend.
Helaas kan ik pas vanaf morgenavond😞
Ik Zal je wel toevoegen ( coolbest0416 ), ben een warlock btw.
Edit: misschien toch aanwezig vanavond 😊
Ik begin een beetje het idee te krijgen dat de Titan de beste keuze is, klopt dat? Ik zie overal mensen opzoek naar een titan voor raids, en ik hoor dat ze een beetje overpowered zijn voor PVP.
Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
Verwijderd
Party was goed, eerste boss moet wel goed gaanLipst3r schreef op maandag 22 september 2014 @ 23:41:
Dat weten we idd. Maar dan halen we sowieso die 1ste boss wel weer. Was erg gezellig, gelachen en gescholden haha. Maar zeker gaan we dit snel weer doen ^^
P.S. clanname: Reign of Darkness [ROD] ?
Verwijderd
Striker = makkelijke multikill pvpElmarNieser schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:35:
Ik begin een beetje het idee te krijgen dat de Titan de beste keuze is, klopt dat? Ik zie overal mensen opzoek naar een titan voor raids, en ik hoor dat ze een beetje overpowered zijn voor PVP.
Defender = sterke shield die je beschermt en je 2x zoveel hp geeft elke keer dat je er doorheen loopt of +30% dmg boost geeft elke keer dat je er doorheen loopt.
Het is niet super OP, maar wel aan te raden iig 1 titan die alles unlocked heeft mee te nemen. Bij bossfights kan ik het verschil in dmg duidelijk zien met weapons of light (+30%) als 6 man de boss attacked.
In PVP is elke class goed.ElmarNieser schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:35:
Alleen met PVE zijn titans heel handig met hun shields.
PSN: Lovipe SteamID: lovipe XboxLive: Lopemaster
Ik vind dat juist tegenvallen. In tegenstelling tot de andere classes ben je zelf ontzettend kwetsbaar.Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 01:51:
Ik kom in pvp wel echt veel meer Hunters tegen lijkt het. K denk eigenlijk ook wel dat de Hunters de beste pvp supers hebben.
Als warlock of titan hoef je bijna niet te mikken en je kunt gewoon een kamer binnen rennen en je super triggeren. Ik krijg zo iemand niet meer dood.
Als hunter sta je daar eerst je super te triggeren, en als je dan nog leeft moet je of heel goed mikken of je moet nog dicht genoeg bij een andere komen om ze met je melee dood te krijgen.
Hij is vooral sterk als je dichtbij genoeg kan komen, maar je krijgt er bij control echt niet zo makkelijk een punt met 3/4 man leeg als een warlock of titan.
Plus ik heb het idee dat ik echt veel minder health heb dan andere classes. Vaak word ik 1/2 keer geraakt en dan zit ik al in het rood, terwijl ik 3/4 headshots met een burstrifle nodig heb voor een andere.
O ja, een ander leuk bij effect van Bladedancer is dat je vast zit in je super. Lachen als mensen van een afstandje op je staan te schieten, dan ben je dus dood want je kunt dan niets.
[ Voor 8% gewijzigd door LOTG op 23-09-2014 09:45 ]
Patch 1.0.1.4:
Missions
– Shrine of Oryx: Reduced difficulty by removing majors from Heroic tiers
– Sword of Crota: Reduced difficulty by removing majors from Heroic tiers
– Exclusion Zone: Reduced difficulty by removing majors from Heroic tiers
Raids
– Dropping the relic at the end of the raid will no longer result in a team wipe. This will prevent players being stuck at a black screen after the raid.
– You will remain dead if you were dead when the mission ended. That will be addressed by a future patch.
Missions
– Shrine of Oryx: Reduced difficulty by removing majors from Heroic tiers
– Sword of Crota: Reduced difficulty by removing majors from Heroic tiers
– Exclusion Zone: Reduced difficulty by removing majors from Heroic tiers
Raids
– Dropping the relic at the end of the raid will no longer result in a team wipe. This will prevent players being stuck at a black screen after the raid.
– You will remain dead if you were dead when the mission ended. That will be addressed by a future patch.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
het viel me trouwens op dat mijn hunter zijn Razors edge attack dat is een wave of energy moving over the ground gewoon vanuit een Titan Schield werkt normaal kan je niks schieten vanuit dat schield toch ?Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:38:
[...]
Striker = makkelijke multikill pvp
Defender = sterke shield die je beschermt en je 2x zoveel hp geeft elke keer dat je er doorheen loopt of +30% dmg boost geeft elke keer dat je er doorheen loopt.
Het is niet super OP, maar wel aan te raden iig 1 titan die alles unlocked heeft mee te nemen. Bij bossfights kan ik het verschil in dmg duidelijk zien met weapons of light (+30%) als 6 man de boss attacked.
en waarschijnlijk zal showstopper ook wel werken
Mijn xbox had er genoeg van en ging op zwartbuggienuk schreef op maandag 22 september 2014 @ 23:57:
Net geprobeerd om de vault of glass te doen samen met 3 andere tweakers (volgens mij). Ik moet zeggen, het is bijna onmogelijk om die deur open te krijgen met zijn 4en, er komen gewoon teveel minotaurs op alles af en die beuken ons keihard omver. Met een glitch zijn we toch nog de vault in gekomen, maar helaas werkt dat niet, er spawnt verder niks binnen. Voor x360 tweakers, we gaan het ergens dit weekend nog een keer proberen! Misschien komen we dan wel binnen ...
Ik was gisteren toch al vrij moe, dus ben ik maar gaan pitten
Gisteren met een semi tweakers groep (en een random Italian guy
) de eerste boss van Vault of glass neer gekregen. Was erg leuk, kreeg zowaar 2x dezelfde legendary sniper rifle en 1x legendary cloak uit een kistje
.
Vanavond hopelijk weer
.
Vanavond hopelijk weer
#Nagelbreker hier,
Heeft iemand zin om de weekly heroic strike met me te doen + wellicht marks te farmen? #LV23 titan.
Ik kan vanaf ong. 7 uur.
Heeft iemand zin om de weekly heroic strike met me te doen + wellicht marks te farmen? #LV23 titan.
Ik kan vanaf ong. 7 uur.
Ik vind die cloaks maar waardeloos, om een of andere reden kun je dezelfde krijgen met een ander level en hoewel ik er maar 4 heb, heb ik er toch al een exact het zelfde dubbel.
En je krijgt er voor de rest ook niets meer voor.
Platform? Ik wil wel (vanaf 8 uur) maar Xbox One.RLNAGELMAKER schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:15:
#Nagelbreker hier,
Ik kan vanaf ong. 7 uur.
het komt bij de hunter mischien iets meer op skill aan maar je kan je power al activeren net buiten de room waar je bv je power wil gebruiken arc blade doet het vrij lang en voor elke kill krijg je extra tijdLOTG schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:41:
[...]
Ik vind dat juist tegenvallen. In tegenstelling tot de andere classes ben je zelf ontzettend kwetsbaar.
Als warlock of titan hoef je bijna niet te mikken en je kunt gewoon een kamer binnen rennen en je super triggeren. Ik krijg zo iemand niet meer dood.
Als hunter sta je daar eerst je super te triggeren, en als je dan nog leeft moet je of heel goed mikken of je moet nog dicht genoeg bij een andere komen om ze met je melee dood te krijgen.
Hij is vooral sterk als je dichtbij genoeg kan komen, maar je krijgt er bij control echt niet zo makkelijk een punt met 3/4 man leeg als een warlock of titan.
Plus ik heb het idee dat ik echt veel minder health heb dan andere classes. Vaak word ik 1/2 keer geraakt en dan zit ik al in het rood, terwijl ik 3/4 headshots met een burstrifle nodig heb voor een andere.
O ja, een ander leuk bij effect van Bladedancer is dat je vast zit in je super. Lachen als mensen van een afstandje op je staan te schieten, dan ben je dus dood want je kunt dan niets.
ook als er meerdere vijanden in 1 room staan gaat hij vanzelf lopen richting de dichtbijzijnde soort van autoaim Arcblade en dat gaat zo snel dat je hem moeilijk kan raken maar vereist oevening.
ik hoor vaak gevloek als ik in een team PVP zit te spelen en we worden door een bladedancer aangevalen.
Yepp ik ben lvl 24 Hunter (bladedancer). Ik activeer de super net buiten een control punt en loop dan naar binnen toe. Hoef alleen maar op de melee knop te blijven drukken. Rest gebeurd vanzelf.
Ook als er iemand een paar stappen te ver staat, kun je er vrij snel bijkomen door 2 of 3 keer te meleen in de richting waar je op wilt. Ik ben er in ieder geval erg tevreden over
(veel beter dan de golden gun)
Ook als er iemand een paar stappen te ver staat, kun je er vrij snel bijkomen door 2 of 3 keer te meleen in de richting waar je op wilt. Ik ben er in ieder geval erg tevreden over
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Warlock heeft de minste armor juist, daarna hunter en Titan het meest.LOTG schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:41:
[...]
Ik vind dat juist tegenvallen. In tegenstelling tot de andere classes ben je zelf ontzettend kwetsbaar.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
ik heb zelf een legendary cloak en die ziet er toch wel mooi uit is gedeeltelijk open in het midden met een soort van zigzag stroken om het bij elkaar te houden heel anders dan de normale cloaksLOTG schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:15:
Ik vind die cloaks maar waardeloos, om een of andere reden kun je dezelfde krijgen met een ander level en hoewel ik er maar 4 heb, heb ik er toch al een exact het zelfde dubbel.
http://www.bungie.net/en/.../2305843009215322779#gear
als je naar mijn caracter kijkt de cloak in het midden het zwarte stuk word hier niet goed weergegeven dat is in het spel gewoon open en kan je doorheen kijken.
Ja, ik had voor Warlock een lvl 14, 16 en 18 bond die allemaal hetzelfde zijnLOTG schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:15:
Dan maar dismantlen voor wat armor upgrade spul (in middels al bijna 250 van, dus dat heeft ook niet zo veel nut)
Ja dat is zo, maar een warlock of titan komt diezelfde room binnen en iedereen is dood. De blast radius kan ik ook nooit inschatten maar die is erg groot.
Dat die langer mee gaat is overigens alleen als je kiest voor encore, hungeringblade is daar een erg zware afweging tegen (regen met blade kills).
@freakGIB
Ja ik heb ook zoiets maar dan met rafels, werkt even geweldig in de browser.
https://www.bungie.net/en.../2305843009215389584#gear
Dat die langer mee gaat is overigens alleen als je kiest voor encore, hungeringblade is daar een erg zware afweging tegen (regen met blade kills).
@freakGIB
[ Voor 22% gewijzigd door LOTG op 23-09-2014 10:24 ]
ja dat zijn overwegingen je kan ook kiezen voor Encore en Patch Unknown voor snelle recovery en toughnessLOTG schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:21:
Ja dat is zo, maar een warlock of titan komt diezelfde room binnen en iedereen is dood. De blast radius kan ik ook nooit inschatten maar die is erg groot.
@freakGIB
Ik vind dat een bladedancer juist de enige super is die gecounterd kan worden door andere supers + shotgun
ja die heb ik ook ziet er op de site idd heel anders uit (ziet er eigenlijk niet uit op de site)LOTG schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:21:
@freakGIB
Sorry, PS4. Vraag blijft staan, iemand vanavond weekly strike #lv23 Titan #NagelbrekerLOTG schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:16:
[...]
Platform? Ik wil wel (vanaf 8 uur) maar Xbox One.
als ik niet genoeg mensen kan krijgen voor de Raid voor vanavond dan wil ik wel de weekly strike doenRLNAGELMAKER schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:32:
[...]
Sorry, PS4. Vraag blijft staan, iemand vanavond weekly strike #lv23 Titan #Nagelbreker
Klopt alleen kan je met bladedancer makkelijker verschillende targets killen met een redelijke afstand en de rest niet.kidicoke schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:29:
Ik vind dat een bladedancer juist de enige super is die gecounterd kan worden door andere supers + shotgun
behalve warlock met Sunsinger,
PSN: Lovipe SteamID: lovipe XboxLive: Lopemaster
Ik heb eindelijk m'n eerste Exotic en gelukkig een chestarmor voor mijn warlock. Ziet er wel tof uit!
Hij kwam uit een legendary engram en ik heb het idee dat dit weekend Bungie wat gedaan had aan de Cryptarch, want op Reddit zag ik wat andere mensen melden dat ze precies dezelfde armor hadden gehad.
Maar ik klaag maar niet. Eindelijk lvl 26!
Nu kan ik VoG doen, toch? Is het een beetje te doen op lvl 26?
Hij kwam uit een legendary engram en ik heb het idee dat dit weekend Bungie wat gedaan had aan de Cryptarch, want op Reddit zag ik wat andere mensen melden dat ze precies dezelfde armor hadden gehad.
Maar ik klaag maar niet. Eindelijk lvl 26!

Nu kan ik VoG doen, toch? Is het een beetje te doen op lvl 26?
Hoe is de Sunsinger Warlock in PVP? ik switch eigenlijk altijd terug naar Voidwalker.Isang schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:35:
[...]
Klopt alleen kan je met bladedancer makkelijker verschillende targets killen met een redelijke afstand en de rest niet.
[ Voor 30% gewijzigd door SqueakyClean op 23-09-2014 10:39 ]
je heb zoveel opties ik kan ook nog kiezen voor Vanish als ik arc blade gebruik dan ben je dus onzichtbaar (zogoed als) dan word het al wat lastiger voor de ander om te mikken of snel te reageren.Isang schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:35:
[...]
Klopt alleen kan je met bladedancer makkelijker verschillende targets killen met een redelijke afstand en de rest niet.
Vanaf ongeveer 20:00 - 20:30 ben ik online, #lv25 Hunter #ZekerPixels.RLNAGELMAKER schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:32:
[...]
Sorry, PS4. Vraag blijft staan, iemand vanavond weekly strike #lv23 Titan #Nagelbreker
Moest dit niet in dat andere topic?
Ben zelf nog niet zo fan van Bladedancer, ik gebruik het wel in PVE omdat die daar gewoon beter is dan een Gunslinger. Maar pvp technisch ben ik er nog niet helemaal uit, ik moet zeggen dat ik steeds vaker weer terug ga naar een Gunslinger in pvp. Soms voelt dat voor mij gewoon wat fijner/logischer
. Alleen die Throwing Knife
, die zou ik wel in willen ruilen voor wat anders
[ Voor 13% gewijzigd door kidicoke op 23-09-2014 10:46 ]
In elk geval was het wel dolle pret. Ben wel de tel kwijt hoe vaak ik dood ben gegaan.buggienuk schreef op maandag 22 september 2014 @ 23:57:
Daarna nog even met 2 mensen de weekly heroic strike gedaan op lvl 26, met een lvl 24, 26 en 27 (ik), en dat ging nog best wel prima. We hebben wat trucjes moeten uithalen, maar uiteindelijk hebben we die dikke phogoth neer gekregen. 6 Strange coins in de pocket![]()
Planning is om weer te gaan vanavondDiversity schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:14:
Gisteren met een semi tweakers groep (en een random Italian guy) de eerste boss van Vault of glass neer gekregen. Was erg leuk, kreeg zowaar 2x dezelfde legendary sniper rifle en 1x legendary cloak uit een kistje
.
Vanavond hopelijk weer.
Ik heb trouwens het idee dat Destiny pulse rifles prefereert. Zo ongeveer de enige goede rifles die ik vind, terwijl ik er een hekel aan heb. Veel liever een auto of scout rifle. Ik loop nu al een tijdje met de strangers rifle rond, omdat ik gewoon niets beters krijg (en nog geen reputation/marks genoeg heb voor een legendary).
ik was op zoek naar een goede scout en kreeg een exotic autorifle.. en later nog een legendary scout, maar die ga ik dismantelen voor materiaal denk ik hahaLOTG schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:47:
Ik heb trouwens het idee dat Destiny pulse rifles prefereert. Zo ongeveer de enige goede rifles die ik vind, terwijl ik er een hekel aan heb. Veel liever een auto of scout rifle. Ik loop nu al een tijdje met de strangers rifle rond, omdat ik gewoon niets beters krijg (en nog geen reputation/marks genoeg heb voor een legendary).
Oh sorry! Dat wist ik niet, ik zal even kijken? Ik add je als ik vanavond thuis ben ! (misschien heb ik je al toegevoegd?)zekerpixels schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:41:
[...]
Vanaf ongeveer 20:00 - 20:30 ben ik online, #lv25 Hunter #ZekerPixels.
Moest dit niet in dat andere topic?
Cool! Wat is je tagFreakGIB schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:33:
[...]
als ik niet genoeg mensen kan krijgen voor de Raid voor vanavond dan wil ik wel de weekly strike doen
Blind date afspraakjes horen in de slowchat boys
Gunslinger is het beste in PVE aangezien je vanaf afstand met je pistol damage kan doen en vooral bij grote bosses,ik kom liever niet in de buurt met mijn bladedancer.kidicoke schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:41:
Ben zelf nog niet zo fan van Bladedancer, ik gebruik het wel in PVE omdat die daar gewoon beter is dan een Gunslinger. Maar pvp technisch ben ik er nog niet helemaal uit, ik moet zeggen dat ik steeds vaker weer terug ga naar een Gunslinger in pvp. Soms voelt dat voor mij gewoon wat fijner/logischer. Alleen die Throwing Knife
![]()
![]()
, die zou ik wel in willen ruilen voor wat anders
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Die throwing knife is overigens ook imba, je kan als je een beetje kan mikken dat ding constant blijven gooienBuizerd__NL schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:10:
[...]
Gunslinger is het beste in PVE aangezien je vanaf afstand met je pistol damage kan doen en vooral bij grote bosses,ik kom liever niet in de buurt met mijn bladedancer.
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
Ik zou eens verder kijken dan alleen de superBuizerd__NL schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:10:
[...]
Gunslinger is het beste in PVE aangezien je vanaf afstand met je pistol damage kan doen en vooral bij grote bosses,ik kom liever niet in de buurt met mijn bladedancer.
Ik begin te begrijpen waarom men denkt dat de cryptarch kleurenblind is....... Gister m'n eerste purple gevonden, over the moon was ik. Dat had tijd gekost. Kom je bij de cryptarch. Blijkt het toch groen te zijn.. Ik had ook een level bij de cryptarch, dus liep ff naar de e-mail dude. Blijkbaar had ik ook nog een paarse engram niet opgepakt! zat er ook nog in. Ik kreeg van het cryptarch kadootje 2 legendaries, dus ik moet goede moed terug. 3 blauwe en een PAARSE ergamagot! Hellaas is de paarse een class item, voor een titan, ik ben hunter. Dus had er sowieso niets aan.
Maar ach, ik ben ff multiplayer gaan spelen en na elke match was de gedacht, oh vooruit nog eentje dan. Dus met het plezier van de multiplayer zit het goed. Al ging ik wat laat naar bed...
Maar ach, ik ben ff multiplayer gaan spelen en na elke match was de gedacht, oh vooruit nog eentje dan. Dus met het plezier van de multiplayer zit het goed. Al ging ik wat laat naar bed...
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Wat zou trouwens makkelijkste weg zijn om nieuw character te maken en naar level 20 te pompen?
Ik zag bij de bountys nu ook reefs bounty met reputation voor de Queen ofzo, kan je hier ook nog iets mee halen.
Treasure cave.Lipst3r schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:02:
Wat zou trouwens makkelijkste weg zijn om nieuw character te maken en naar level 20 te pompen?
Evt combineert met bountys
Zou eens tijd worden! Dan hoeven al die Guardians niet de cave te campen, want als ze dat nu niet doen dan komt die horde Hive op de Last safe city af en dat moeten we niet hebbenDarkElement schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:12:
ze de cave gaan patchen.
Is die ene cave de enige plek waar je de spawns kon exploiten?
Constructed: Silver || Limited: Silver
Reef bounties zijn er nu. Een nieuwe faction blijkbaar?
PSN: Leech1984
Tot morgen is dat de enige. Daarna weet ik er nog wel één...embee schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:19:
Is die ene cave de enige plek waar je de spawns kon exploiten?
trouwens hoe RNG is RNG? Het valt me namelijk op dat van alle engrams die ik encode als hunter, 40% Scout rifle is, 30% handcannon 20% pulse rifle en 10% auto rifle. Ongeveer. Eigenlijk, ik heb nog maar 1 auto rifle gezien. Ook voor dat ik level 20 was heb ik denk maar 2 auto rifles zien droppen. Een maatje van die hunter speelt had precies hetzelfde. Iemand dit ook opgevallen, dus soort van Diablo3 systeem dat het vaak "voor je class" is? en weinig voor andere class. Of is dit gewoon RNGesus die met me aan dollen is?
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Hallo allemaal,
Heeft er iemand zin vanavond in een weekly of een raid? Ik wil nog wat coins verzamelen (en eventuele exotics zijn ook natuurlijk welkom!
)
Ben een lvl 25 (en met wat extra helium filaments lvl 26) Bladedancer.
Voeg me maar alvast toe:
MrSirion
Headset/mic uiteraard tot m'n beschikking
Heeft er iemand zin vanavond in een weekly of een raid? Ik wil nog wat coins verzamelen (en eventuele exotics zijn ook natuurlijk welkom!
Ben een lvl 25 (en met wat extra helium filaments lvl 26) Bladedancer.
Voeg me maar alvast toe:
MrSirion
Headset/mic uiteraard tot m'n beschikking
ik zat te kijken bij de Trofeeen die je kan behalen met destiny
en Flawless Raider (Complete a Raid without anyone in your fireteam dying)
dat is toch zo goed als onmogelijk ?
Ik heb arc blade nog niet volledige ontwikkeld helaas, ik begin nu pas aan mijn 3e rij.kidicoke schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:14:
[...]
Ik zou eens verder kijken dan alleen de super. Bladedancer heeft nogal wat handige abilitys wat betreft utility imo
. Overigens is de super gebruiken tegen de boss sowieso een beetje zonde, ik clear er altijd lekker de wave met trashmobs mee die dan spawnen, werkt goed en snel met arc blade!
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Nee hoor, vorige week nog met Coolbest en Leech gedaan. Er staat niet dat je heroic moet doen. Wij hadden alle 3 de bounty hiervoor en besloten om de old Russia strike te doen (lvl8 of zo). Deze hebben we in 15 min gehaald en niemand ging dood. tada, bounty complete en alle 3 de achievement... :-)FreakGIB schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:25:
ik zat te kijken bij de Trofeeen die je kan behalen met destiny
Raid is wel iets anders dan een strike hePhysx schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:33:
[...]
Nee hoor, vorige week nog met Coolbest en Leech gedaan. Er staat niet dat je heroic moet doen. Wij hadden alle 3 de bounty hiervoor en besloten om de old Russia strike te doen (lvl8 of zo). Deze hebben we in 15 min gehaald en niemand ging dood. tada, bounty complete en alle 3 de achievement... :-)
Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2