Klinkt weer goed, maar dat geeft alsnog geen antwoord op mijn vraag. Het lijkt er op alsof hij een missie doet. In Patrol kom je geen gele tegen en met 'The Sword Of Crota' krijg je niet de opdracht 'Resist the hive'.Yogghii schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:52:
[...]
De bedoeling is volgens mij dat je op een gegeven moment niet de gele-naambalk tegenstanders killed maar alleen de "summons", de reinforcements zogenaamd. Deze blijven steeds komen. Op die manier kun je blijven killen en de loot verzamelen tot je er genoeg van hebt.
Heb die toevallig gisteren gedaan. Volgens mij de meest onderste. Daar heb je op het eind Resist the Hive
Precies het is The Dark Beyond op de naam, kies level 9 bla bla bla
Oftewel hogere moeilijkheidsgraad = andere missie?
Zou kunnen uitleggen waarom ik op een lvl 26 strike een andere boss kan krijgen dan op de normale moeilijkheidsgraad
Zou kunnen uitleggen waarom ik op een lvl 26 strike een andere boss kan krijgen dan op de normale moeilijkheidsgraad
volgens mij is het de 1ste of 2de maanmissie, waar je voor het eerst de temple ingaat.14ml337 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:56:
[...]
Klinkt weer goed, maar dat geeft alsnog geen antwoord op mijn vraag. Het lijkt er op alsof hij een missie doet. In Patrol kom je geen gele tegen en met 'The Sword Of Crota' krijg je niet de opdracht 'Resist the hive'.
gewoon alles killen behavle de gele balkjes enemy's, kill de waves en na de waves laat jeje doodgaan door de gele enemy, repeat tot je er genoeg van hebt....
nothing stops this train
Vanavond maar eens proberen. Lijkt me een prima missie om op de Vita te spelen tijdens het voetbal op tv.
Ze zijn momenteel met de raid bezig:
http://www.twitch.tv/streamerhouse
http://www.twitch.tv/streamerhouse
Gisteren een 2014 vita opgehaald bij een mede tweaker en die stream optie vanaf ps4 werkt perfect.
gisteren op gemak een level omhoog vanaf de bank
gisteren op gemak een level omhoog vanaf de bank
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Eventueel mogelijk om mijn psn toe te kunnen voegen aan de excel lijst? Speel op dit moment destiny op de ps4. Psn: Arc_xev
http://psnprofiles.com/Arc_Xev
Zo, ik heb me ook even toegevoegd aan het exel document. Ook heb ik me aangemeld voor de clan. Ik speel op de ps4 en ben momenteel een hunter met lightlevel 24. Het begint alleen beetje saai te worden in mijn uppie, dus ik zoek wat mensen om mee samen te spelen
Moet wel zeggen dat sommige hard missies op venus wel verrekte moeilijk zijn om alleen te doen.
misschien maar eens wat oudere missies opnieuw spelen en wat lvl kweken
misschien maar eens wat oudere missies opnieuw spelen en wat lvl kweken
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Verwijderd
Rood = killen, geel = laten leven, jezelf laten killen, respawn, idem dito. 45 kills per keer, 20-25 seconden als lvl 23.Yogghii schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:52:
[...]
De bedoeling is volgens mij dat je op een gegeven moment niet de gele-naambalk tegenstanders killed maar alleen de "summons", de reinforcements zogenaamd. Deze blijven steeds komen. Op die manier kun je blijven killen en de loot verzamelen tot je er genoeg van hebt.
hoe bevalt deze game nu, nu die zo'n weekje uit is? ben bang dat als ik hem koop ik snel verveeld raak. MMO's vind ik erg vet (wow,everquest) en shooters ook (BF is geinig, en de oude COD's ook ). Maar verveelt de game nog niet heel erg? of is de wereld juist heel open en kan je echt van alles doen? Kan het namelijk nog niet helemaal peilen
Welk lvl doen jullie die run?
Net een tijdje lvl9 hard gedaan. Viel helaas heeeeeeel erg weinig.
Net een tijdje lvl9 hard gedaan. Viel helaas heeeeeeel erg weinig.
FFXIV: Brawny Brawler
Er is weinig te doen, en de planeten zijn vrij leeg en niet bepaald groot, je hebt alleen je objectives. Je kan tot lvl 2 levelen in 1/2 dagen knallen en daarna is het armor looten door te grinden.MrHarry schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:23:
hoe bevalt deze game nu, nu die zo'n weekje uit is? ben bang dat als ik hem koop ik snel verveeld raak. MMO's vind ik erg vet (wow,everquest) en shooters ook (BF is geinig, en de oude COD's ook ). Maar verveelt de game nog niet heel erg? of is de wereld juist heel open en kan je echt van alles doen? Kan het namelijk nog niet helemaal peilen
This space is occupied
Dus als je een hekel hebt aan repetitieve spelletjes dan moet je deze links laten liggen?
Heb me net toegevoegd aan de members lijst en heb een request verstuurd om lid te worden van de clan. Ben een lvl 16 Warlock, dus wil je co-oppen of hulp, kan je mij altijd toevoegen.
PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394
Het is de definitie van repetitief.. Het ziet er prachtig uit en schiet heelijk, maar heel divers is het niet en je bent er snel doorheen. Er is zeer weinig buiten de missies om te doen of kijken.MrHarry schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:27:
Dus als je een hekel hebt aan repetitieve spelletjes dan moet je deze links laten liggen?
This space is occupied
Beetje heel kort door de bocht imo, is wel meer te doen dan alleen grinden. Speel het spel zoals je zelf wilt, je hebt ook PVP mogelijkheden, niet alleen dat hardcore grinden zoals sommige het hier over doen komen. Maar goed beetje research op het net en je zou toch echt zelf wel de keuze kunnen maken van kopen ja/nee, kunnen wij niet voor je bepalen!
Het ligt er een beetje aan wat je verwachtingen zijn. Wil je een volwaardige MMO in first person dan kom je wat bedrogen uit. Benader je het als een FPS met veel extra's dan is het een geweldig spel.Collaborator schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:29:
[...]
Het is de definitie van repetitief.. Het ziet er prachtig uit en schiet heelijk, maar heel divers is het niet en je bent er snel doorheen. Er is zeer weinig buiten de missies om te doen of kijken.
Daarnaast kun je nog varieren met een (licht) andere speelstijl: Titan, Hunter, Warlock. Crucible ( online tegen andere spelers) heeft verschillende variaties, maar de gewone spelwereld kon groter zijn inderdaad. In de toekomst zullen ook uitbreidingen met nieuwe planeten zijn. Voor mij voelt het in ieder geval niet repetitief of als snel verveeld.
Ik vind dat de kracht van het spel vooral ligt in co-op spelen met andere, en andere spelers tegenkomen in de werelden. Terwijl jij met je fireteam een groep vijanden aan het afschieten bent, komt er een ander fireteam langs. Misschien stoppen ze om mee te helpen, misschien rijden ze door en gaan in een hoekje met elkaar dansen. I like it a lot.. My 0,02€.
Ik vind dat de kracht van het spel vooral ligt in co-op spelen met andere, en andere spelers tegenkomen in de werelden. Terwijl jij met je fireteam een groep vijanden aan het afschieten bent, komt er een ander fireteam langs. Misschien stoppen ze om mee te helpen, misschien rijden ze door en gaan in een hoekje met elkaar dansen. I like it a lot.. My 0,02€.
[ Voor 19% gewijzigd door Fruitschaal op 16-09-2014 14:38 ]
PSN: Fruitschaaltje
Inderdaad, ik heb al meerdere keren gehad dat iemand mij in de tower had geinvite en ik daar een uurtje of 2 mee heb gespeeldFruitschaal schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:36:
Daarnaast kun je nog varieren met een (licht) andere speelstijl: Titan, Hunter, Warlock. Crucible ( online tegen andere spelers) heeft verschillende variaties, maar de gewone spelwereld kon groter zijn inderdaad. In de toekomst zullen ook uitbreidingen met nieuwe planeten zijn. Voor mij voelt het in ieder geval niet repetitief of als snel verveeld.
Mensen die zo de daily en weekly heroic willen doen? Level 25 Warlock, met mic. PS4: PhydomiR_NL (meldt wel even dat je van GoT bent)
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Spel is geen echte mmo, te weinig diepgang.
Spel is geen echte shooter, te veel auto-aim.
Dit is echter precies hoe 't in mijn straatje past.
Ik zie het als een casual mmo/fps
Dat is eigenlijk wel een correcte omschrijvingVerwijderd schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:42:
Spel is geen echte mmo, te weinig diepgang.
Xbox Live: Chevalric
Zo aangemeld voor de Clan en gegevens toegevoegd aan de excel.
Zie jullie graag terug online voor co-op!
Precies wat possimpible al zegt.. het is voor mij precies de juiste mix voor een super game.
En qua content, is het maar net hoe snel je er door heen knalt.
Precies wat possimpible al zegt.. het is voor mij precies de juiste mix voor een super game.
waar kun je het beste voor glimmer gaan? glimmer is niet nodig voor epic gear (daar heb je marks)
glimmer is dus meer voor emblems/shaders/vehicles/ships?
nothing stops this train
Ik raad je aan om zelf een paar namen/alle namen toe te voegen als je 'm nu pas er op zet. Er zijn maar weinig mensen die nu nog de moeite nemen om mensen toe te voegen.i0ne schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:51:
Zo aangemeld voor de Clan en gegevens toegevoegd aan de excel.
En agree wat betreft de mix
Ik hou wel van een story mode, lekker single player doen als je even wilt knallen. Laat ik nou ook van MMO houden en team based gamen. Oftewel voor mij ook die ideale mix, een mega vette game in mijn ogen. Echter zie ik wel dat op den duur het voor mij, te repeterend zal gaan worden. Zeker als ik de story missies gedaan heb en alleen nog maar aan het grinden ben. PvP is niet meer mijn ding, in de tijd van CoD4 kon ik nog aardig meekomen maar de jaren hebben mijn reactie vermogen geen goed gedaan!
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
ik ben ook te lui voortaan om mensen toe te voegen, heb inmiddels ook meer dan 135 mensen in mijn friendlist zitten
maar mensen die lvl 22+ zijn mogen mij toevoegen, je moet wel een headset hebben
psn: mooyini

maar mensen die lvl 22+ zijn mogen mij toevoegen, je moet wel een headset hebben
psn: mooyini
nothing stops this train
ze zijn nu al uren met de Raid bezig ik kijk zo nu en dan naar de stream maar volgens mij zitten ze nog steeds op het zelfde stuk.
PSN: FreakGIB
Heb hem er eigenlijk ook alleen bijgezet zodat als iemand een invite krijgt, de lijst kan checken dat ik '1 van GoT bent'. En heb ook gelijk in me signature mijn PSN geplaatst.. wel zo handig.Fruitschaal schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:54:
[...]
Ik raad je aan om zelf een paar namen/alle namen toe te voegen als je 'm nu pas er op zet. Er zijn maar weinig mensen die nu nog de moeite nemen om mensen toe te voegen.
En agree wat betreft de mix
Ik heb vandaag maar een headset gehaald, wel zo leuk om mee te kunnen praten in parties.
Ben nu een Lvl 22 Warlock en ga binnenkort denk ik eens met Titan beginnen. Welke subclass denken jullie dat ik het beste kan nemen? De 1e of de 2e?
Wie mij toe wil voegen: PSN: DGonlag2
Ben nu een Lvl 22 Warlock en ga binnenkort denk ik eens met Titan beginnen. Welke subclass denken jullie dat ik het beste kan nemen? De 1e of de 2e?
te zien wat je wilt doen.
ik speel defender atm, gewoon omdat ik het leuk vind shields op een cap point te zetten en te zien hoe een volledig team nodeloos probeer mij eruit te krijgen
ook leuk als ze dan zelf binnenkomen. shotgun in the face en eens lachen.
ik speel defender atm, gewoon omdat ik het leuk vind shields op een cap point te zetten en te zien hoe een volledig team nodeloos probeer mij eruit te krijgen
ook leuk als ze dan zelf binnenkomen. shotgun in the face en eens lachen.
PSN - ps4 : sir_kowlier
Als je het mij vraagt farmen deze mensen glimmer puur om encrypts te kunnen kopen om vervolgens deze npc te levelen waardoor je de kans verhoogd op betere items uit een encrypt. Ik zelf vind het een beetje onzin en geest dodend, de tijd die ik heb voor deze game spendeer ik liever aan strikes, vele malen leuker. Maar goed ieder zijn ding heKol Nedra schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:53:
waar kun je het beste voor glimmer gaan? glimmer is niet nodig voor epic gear (daar heb je marks)
Vraag me af wie sneller is, iemand die op deze manier hoopt op een legendary voor de juiste class en met de juiste stats. Of ik die gewoon legendary kan kopen voor de juiste class en met de juiste stats, alleen de cap maakt het ietsjes trager
mijn main is Defender Titan, damn wat een baas is dat zeg met verdedigen voor bv control in crucible, relic run, of bv ook sterk tegen eindbaas van missie of strike; de eindbaas focust op jou als je redelijk dichtbij hem bent, zo kunnen je 2 teamgenoten los gaan op de boss......werkt goedDGonlag2 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:59:
Ik heb vandaag maar een headset gehaald, wel zo leuk om mee te kunnen praten in parties.
Heel leuk die fist of havoc, maar ik kies liever ward of dawn
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 16-09-2014 15:10 ]
nothing stops this train
Verwijderd
2e subclass op titan is idd baas, ben blij met die pick, ga andere classes nieteens proberen
Ik heb strike nu helemaal volVerwijderd schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:10:
2e subclass op titan is idd baas, ben blij met die pick, ga andere classes nieteens proberen
Wat ik nu doe, is gewoon met striker spelen en als ik bounty's inlever. of de daily bijna gecomplete heb.
Switch ik snel naar mijn subclass. zodat daar alle xp op valt.
Level ik gewoon mijn defender class, terwijl ik stiker speel
Een handtekening?!
Deze is als het goed is vanavond van mij!
http://www.destinydb.com/items/3164616404-thorn#MMJZayC8
Ziet er echt gruwelijk uit, en heel handig omdat ik altijd met handcannon speel.
Ziet er echt gruwelijk uit, en heel handig omdat ik altijd met handcannon speel.
Yogghii schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:24:
Ik speel ook enkel met hand cannons (zowel pve als pvp

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Hoe weet je dat je deze gaat krijgen?Yogghii schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:24:
Exotic bounty gekregen, zit nu bij de laatste opdracht die tyfusmoeilijk is :cFruitschaal schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:28:
[...]
Hoe weet je dat je deze gaat krijgen?
Ik heb overigens een vraagje. Kun je items in je vault stoppen, switchen van character en met een ander personage het item er uit halen? Bijvoorbeeld van Titan naar Warlock oid?
Dat kan inderdaad!Fruitschaal schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:29:
Ik heb overigens een vraagje. Kun je items in je vault stoppen, switchen van character en met een ander personage het item er uit halen? Bijvoorbeeld van Titan naar Warlock oid?
Ja, vooral handig als je legendary of exotic spul krijgt wat niet voor je huidige class isFruitschaal schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:29:
Verwijderd
Woot, net mn eerste exotic en ook what the fuck goed voor titan 

farming finally paid off!

Dan ga ik vanavond ook maar eens farmen...Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 16:10:
]
Wil die raid wel eens gaan doen, maar met lvl 22 kom ik niet ver ben ik bang.
PSN: Leech1984
Sinds ook sinds een paar dagen aan Destiny.
Mijn profile is http://www.bungie.net/en/Profile/254/6873955
maar mag de excel lijst je niet wijzigen.
Ben opzoek naar wat mensen voor group play,
op PS4, PSN: ItDinges
Mijn profile is http://www.bungie.net/en/Profile/254/6873955
maar mag de excel lijst je niet wijzigen.
Ben opzoek naar wat mensen voor group play,
op PS4, PSN: ItDinges
[ Voor 17% gewijzigd door itdinges op 17-09-2014 07:56 ]
Ik denk eigenlijk niet dat ze heel erg wakker liggen van maar 2,5m
Maar ondanks dat ik Destiny ook geen 90/100 waard vind, is het wel een spel waarbij ik sinds tijden weer gewoon dikke fun in heb
Nice, deze exact zelfde kreeg ik gister avond ook!Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 16:10:
[afbeelding]
Holy shit net met een groep van 6 in tvog te komen. zelfs dat lukte niet.iemand dit al gelukt? Je hebt 3 punten voor de deur van tvog. Vijanden daar verslagen maar spawnen gewoon opnieuw
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Volgens mij is de farming method shrine of oryx generfed. Bij mij droppen er geen dingen meer die 200 glimmer waard zijn. Weet zo niet meer hoe ze heten. Heb wel de black wax buff gebruikt.
Mensen op de X1 die de weekly level 28 strike willen proberen?
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
En de mars chest run is ook niet zo makkelijk meer, er spawnen opeens steeds meer en sterkere enemies
Al dit geklets al over het spel. Kom ik aan met mijn level 6
Ik doe het lekker op m'n gemak, hoewel een groep mensen misschien wel een uitkomst is voor sommige paden straks.
Zijn er clans die dit lezen en nog leden zoeken? Ik heb de beschikking over een mic dus kan ook prima communiceren ingame
Zijn er clans die dit lezen en nog leden zoeken? Ik heb de beschikking over een mic dus kan ook prima communiceren ingame
Waar heb jij gefarmd? Waar farmen jullie eigenlijk allemaal?Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 16:10:
[afbeelding]
Edit: ik zie het al, zal het zo proberen
[ Voor 6% gewijzigd door RRCreations op 16-09-2014 19:04 ]
Net met wat random mensen de raid gedaan. Helaas geen tijd meer voor de laatste boss vanwege dinner schema.
Zal niets spoilen, vind de raid leuk in elkaar zitten en coordinatie is vereist.
Raid ging erg vloeiend omdat het gewoon top spelers waren. Als je communicatie niet goed is of iets stug loopt verwacht dan niet ver te komen.
Zal niets spoilen, vind de raid leuk in elkaar zitten en coordinatie is vereist.
Raid ging erg vloeiend omdat het gewoon top spelers waren. Als je communicatie niet goed is of iets stug loopt verwacht dan niet ver te komen.
Ben ik ook wel benieuwd naarRRCreations schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 18:53:
[...]
Waar heb jij gefarmd? Waar farmen jullie eigenlijk allemaal?
Farmen viel een beetje tegen:
20 minuten, 900 kills, 4 blauwe engrams (2 cloaks, 2 wapens...) en 21 groene.
Merkte dat wanneer ik een hoop kills binnen een korte tijd haalde, de drops sneller gingen. Ik heb met de pulse rifle die ik in het begin gebruikte beduidend minder engrams gehaald dan later met de auto rifle.
Glimmer viel verder tegen. Xp ook.
Dit was op level 9 trouwens.
Merkte dat wanneer ik een hoop kills binnen een korte tijd haalde, de drops sneller gingen. Ik heb met de pulse rifle die ik in het begin gebruikte beduidend minder engrams gehaald dan later met de auto rifle.
Waar heb jij gefarmd en hoe? En lvl8 dus dat kan ik ook eens gaan proberen. Wil wel eens een pulse rifle lootenleech1984 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 19:31:
Farmen viel een beetje tegen:
wow echt ?Bron schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 18:54:
Net met wat random mensen de raid gedaan. Helaas geen tijd meer voor de laatste boss vanwege dinner schema.
random mensen
mag ik jou game id wil de volgende keer ook in jou groep het eens proberen.
de boss gaan julie zeker op een ander tijdstip afmaken?
[ Voor 5% gewijzigd door FreakGIB op 16-09-2014 19:40 ]
PSN: FreakGIB
The Moon -> The Dark Beyond (wel even op hard zetten)
Missie starten en spelen tot je bij een dode guardian komt. Deuren gaan open en daar blijf je mobs killen. Niet de gele doodschieten anders haal je een checkpoint volgens mij.
Edit: als de rode poppetjes niet meer komen dan doodgaan door de gele.
Missie starten en spelen tot je bij een dode guardian komt. Deuren gaan open en daar blijf je mobs killen. Niet de gele doodschieten anders haal je een checkpoint volgens mij.
Edit: als de rode poppetjes niet meer komen dan doodgaan door de gele.
[ Voor 14% gewijzigd door leech1984 op 16-09-2014 19:45 ]
Wie wilt er vanavond Vault spelen? Ik ben level 24 (PS4), dus ik neem aan dat het mogelijk is. Wie wilt kan je toevoegen: Renesism
Ik las ergens dat er waarschijnlijk binnenkort een update komt met een of andere raid daar, het is maar een gerucht dus pin me er niet op vast.DarkElement schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 20:32:
Wat kan ik in de wereld 'The Reef'? Ik zie namelijk helemaal niets staan in tegenstelling tot de rest van de planeten.
PSN ID: Beest41
Was een gebied,, waar je een story quest had. Once completed zie je daar niks meer. Beetje raar ja.DarkElement schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 20:32:
Wat kan ik in de wereld 'The Reef'? Ik zie namelijk helemaal niets staan in tegenstelling tot de rest van de planeten.
Idd @ hierboven, zou wel voor toekomstige update zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door jnk1986 op 16-09-2014 20:38 ]
Verwijderd
Iemand een goeie plek om iron relics te farmen? 64 nodig, idem voor ascendant shards, 16 nodig

Vanavond eindelijk voor het eerst zonder disconnect gespeeld. Dan is het gewoon een hele lekkere game
#edit# Never mind, eindelijk een goeie guide gevonden...
[ Voor 126% gewijzigd door Mauz1978 op 16-09-2014 21:55 ]
Something under the bed is drooling
net 1.5 uur gefarmed. denk zo'n 15 blue items en 60 green items.
ik zoek nog 3 mensen voor de vault of glass raid nu, voeg me maar toe Ducky-vite
Via onderstaande manier toevallig?Flghter1982 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 21:51:
net 1.5 uur gefarmed. denk zo'n 15 blue items en 60 green items.
http://youtu.be/VIEiCU0BtiU
vanavond ff uurtje of 2,5 gedaan, resultaat: 6 legendary, 20 rare en 50 uncommon items.
Via de manier zoals in het youtube filmpje is overigens zeer handig vanaf lvl 10 ongeveer.
[ Voor 11% gewijzigd door NLRev0lution op 16-09-2014 22:59 ]
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
ja klopt via deze manier.. alleen ik heb geen enkele legendary gevonden
Opnieuw begonnen met een warlock. Echt vervelend dat je dan het hele begin over moet doen.. Achja.
Add me op Stadia: Gloogle
Verwijderd
Kan je eigenlijk nog iets met die marks behalve die gear kopen? Ik heb 160 en 120 maar eigenlijk heb ik niks meer aan de gear die je ermee kan kopen omdat k al beter of even goed heb gevonden. Zit er aan te denken ze te kopen en dan dismantle voor upgrade items.
kan iemand mij uitleggen hoe of waar ik kan zien wat de daily heroic strike enzo is?
Iemand zin de weekly heroic strike? LVL 24 Warlock.
hoe ken je zien welke de weekly is?L490 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 00:05:
Iemand zin de weekly heroic strike? LVL 24 Warlock.
edit: laat maar. gevonden. helemaal links.
[ Voor 10% gewijzigd door Flghter1982 op 17-09-2014 00:07 ]
Set destination en dan helemaal aan de linkerkant van je scherm, derde van boven, links van de maan.
Zo net al m'n gear op legendary ben nu lvl 26,5 , kan nu niet hoger tenzij ik exotic gear krijg, wat aankomend weekend sowieso gaat gebeuren aangezien xur weer verschijnt ;p.
Als iemand zin heeft om samen wat te doen voeg me toe op ps4 Sc0rpi0n-4707
Als iemand zin heeft om samen wat te doen voeg me toe op ps4 Sc0rpi0n-4707
PSN ID: Sc0rpi0n-4707
Al je gear ook volledig geupgrade? Ik ben lvl 26 en heb enkel een legendary arm en chest. Kan ze beide nog 2x upgraden.GSlayer schreef op woensdag 17 september 2014 @ 01:11:
Zo net al m'n gear op legendary ben nu lvl 26,5 , kan nu niet hoger tenzij ik exotic gear krijg, wat aankomend weekend sowieso gaat gebeuren aangezien xur weer verschijnt ;p.
Als iemand zin heeft om samen wat te doen voeg me toe op ps4 Sc0rpi0nNL
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ben al wel ver met de upgrades, kan morgen de laatste paar doen en dan hopelijk ready voor de vault of glass
PSN ID: Sc0rpi0n-4707
Dan kan je dus ook hoger met level als je nog upgrades kan doenGSlayer schreef op woensdag 17 september 2014 @ 01:29:
Ben al wel ver met de upgrades, kan morgen de laatste paar doen en dan hopelijk ready voor de vault of glass

[ Voor 30% gewijzigd door ASNNetworks op 17-09-2014 01:38 ]
Met 2 alt characters kan je via public events 3 shards per dag binnenhalen. Via alt naar je inventory en dan oppakken op je main character.
Dat is wel een goeie! Deze week maar even nieuwe characters maken en de eerste missie doorlopen. Top!Unomomentodado schreef op woensdag 17 september 2014 @ 01:39:
Met 2 alt characters kan je via public events 3 shards per dag binnenhalen. Via alt naar je inventory en dan oppakken op je main character.
Nu zelf ook al een paar daagjes aan het spelen. Lvl 10 pas, Warlock. Maar iemand die zin heeft de eerste paar strikes te doen of iets dergelijks? (Earth, moon + venus)
Gamertag (Xbox): IcratoX
edit: Gamertag gewijzigd
Gamertag (Xbox): IcratoX
edit: Gamertag gewijzigd
[ Voor 15% gewijzigd door icratox op 17-09-2014 21:30 ]
Ik als het lukt vanavondicratox schreef op woensdag 17 september 2014 @ 02:39:
Nu zelf ook al een paar daagjes aan het spelen. Lvl 10 pas, Warlock. Maar iemand die zin heeft de eerste paar strikes te doen of iets dergelijks? (Earth, moon + venus)
Gamertag (Xbox): IcratoXNL
Gamertag (Xbox) : Atrejoequirrel
Verwijderd
Weet iemand hier hoe je die exotic bounty voor 'Thorn' unlocked? Linkje: http://www.destinydb.com/items/3164616404-thorn#MMJZayC8
Onderstaand de stappen:
Complete moon mission
Kill 500 Hive monsters (has to be on the moon)
Compete in pvp and gain 500 points using Void damage weapons (every hit= 2 points, kill= 4 points & Every death= -2 points )
Speak to the Speaker (need 1 mote of light)
He then sends you to the warlock class lady in the tower
She sends you to your death with a lvl 26 Summoning pits strike mission.
Onderstaand de stappen:
Complete moon mission
Kill 500 Hive monsters (has to be on the moon)
Compete in pvp and gain 500 points using Void damage weapons (every hit= 2 points, kill= 4 points & Every death= -2 points )
Speak to the Speaker (need 1 mote of light)
He then sends you to the warlock class lady in the tower
She sends you to your death with a lvl 26 Summoning pits strike mission.
Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2