psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Nope, voornamelijk rare items. Encrypted en niet encrypted. Encrypted is leuk om de cryptarch level te boosten.Jackal131 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 08:30:
[...]
Kreeg je ook nog iets leuks uit de legendary?
Ik heb nog niet 1 keer legendary spul uit die engrams gekregen. Alleen maar rare gear en dan ook nog slechter dan wat ik al had. Best frustreren, vooral als je dan ook nog meemaakt dat iemand legendary uit blauwe engrams.
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Gisteren ook een uur of 2,5/3 gedaan en helaas alleen blauwe en groene items.Jackal131 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 08:30:
[...]
Kreeg je ook nog iets leuks uit de legendary?
Ik heb nog niet 1 keer legendary spul uit die engrams gekregen. Alleen maar rare gear en dan ook nog slechter dan wat ik al had. Best frustreren, vooral als je dan ook nog meemaakt dat iemand legendary uit blauwe engrams.
Wel een fijne run om onderuitgezakt op de bank te doen of op de Vita.
Kan iemand mij vertellen welke voordelen het levelen van de Cryptarch heeft? Alleen hogere kans op betere items uit engrams of ook het type drops?
Ik vermoed hoe hoger je level is van die cryptarch guy, des te meer kans je hebt op beter spul uit blauwe en paarse engrams.Jackal131 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 08:40:
Precies. Alleen zie ik het nut van de cryptarch level nog niet. Ben nu level 9, maar nog steeds krijg ik waardeloos spul en heeft die cryptarch guy waardeloos spul.
Heb ook wel eens gelezen dat het level van invloed kan zijn met de drops als je mobs kapodtdood maakt?
Verwijderd
Mooie redditpost over de cryptarch haha
http://www.reddit.com/r/D...t_the_cryptarchs_problem/
[ Voor 167% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2014 09:14 ]
Ok, dat wordt dus een avondje Shrine of Onyx farmen op de maan om Cryptarch te levelen. Of is deze ook al generfed?Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:12:
Crypt lvl 15 is goeie loot!
Volgens mij is deze generfed...NikkiNailz schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:18:
[...]
Ok, dat wordt dus een avondje Shrine of Onyx farmen op de maan om Cryptarch te levelen. Of is deze ook al generfed?
Gisteren iets van 5-6 runs gedaan, maar die dingen van 200 glimmer (weet zo niet hoe ze heten) zijn geen enkele keren gedropt met de black wax idol actief.
Of het was gewoon een super slechte RNG

[ Voor 5% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 17-09-2014 09:20 ]
Silken Codex bedoel je denk ik.Mortalboy[NL] schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:19:
[...]
Volgens mij is deze generfed...
Gisteren iets van 5-6 runs gedaan, maar die dingen van 200 glimmer (weet zo niet hoe ze heten) zijn geen enkele keren gedropt met de black wax idol actief.
Of het was gewoon een super slechte RNG![]()
Ik heb hem gisteren heel even gedaan, maar volgens mij dropte er toen nog wel een aantal. Maar ik kan ook mazzel hebben gehad.
Voor je je post gewijzigd had, had je het over het kopen van de groene engrams. Volgens mij gaat het farmen van blauwe engrams sneller als je deze decrypt. Beide kost tijd, maar het farmen van blauwe gaat volgens mij sneller (of blauwe farmen of glimmer farmen om de groene engrams te kopen...)Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:12:
Crypt lvl 15 is goeie loot!
Ben zoals ik al zei in een eerdere post level 9, maar ben ook nog maar net begonnen met het bewust levelen van de cryptarch.
Verwijderd
Zodra ik 24 ben wil ik graag de weekly heroic gaan doen.
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Welke glimmer run gebruik je? Shrine of Onyx?Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:32:
Ik ren 50k glimmer per uur, 450*300 excl alle drops = 1 cryptarch lvl. Het is best goed te lvlen
Waar ren jij dat dan?Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:32:
Ik ren 50k glimmer per uur, 450*300 excl alle drops = 1 cryptarch lvl. Het is best goed te lvlen
The Dark Beyond gaf mij niet zoveel...
PSN: Leech1984
Waar komt Xur te staan? ik heb namelijk een exotic bounty, moet hiervoor naar Xur toe! weet dat die in de weekenden aanwezig is... maar waar?GSlayer schreef op woensdag 17 september 2014 @ 01:11:
Zo net al m'n gear op legendary ben nu lvl 26,5 , kan nu niet hoger tenzij ik exotic gear krijg, wat aankomend weekend sowieso gaat gebeuren aangezien xur weer verschijnt ;p.
Als iemand zin heeft om samen wat te doen voeg me toe op ps4 Sc0rpi0n-4707
Die is er alleen in het weekend t.h.v. de mannetjes van de Crucible.mfreriks schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:41:
[...]
Waar komt Xur te staan? ik heb namelijk een exotic bounty, moet hiervoor naar Xur toe! weet dat die in de weekenden aanwezig is... maar waar?
Volgens mij van 19 sept t/m de 22e.
Als je in de tower met dat trapje naar beneden gaat, iets verderop aan de linkerkant. (Volgens mij moest je eerst langs die muur in het midden lopen)mfreriks schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:41:
[...]
Waar komt Xur te staan? ik heb namelijk een exotic bounty, moet hiervoor naar Xur toe! weet dat die in de weekenden aanwezig is... maar waar?
PSN ID: White_Anomaly
Verwijderd
Voeg mij maar toe als je wilt, ben een lvl 24 bladedancer. Wil namelijk vanavond ook 24 strikes doen en graag de weekly proberen met wat lvl 24'sArrahant schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:33:
Nog lvl 23/24 mensen die vanavond de lvl 24 Vanguard missie gaan grinden? Ik ben zelf een lvl 23,5 Titan. Mijn PSN ID is Arrahant84, voeg me toe of laat me jou toevoegen! Ik ben van 1900u tot ongeveer 0030u online.
Zodra ik 24 ben wil ik graag de weekly heroic gaan doen.
heb jij meer naar de rng goden gebeden dan ik... gister daarn een 1500-2000 kills gemaakt... opgeleverd, een zooi greens, wax idols, kleine 6 a 7 blue endgrams en 8k glimmerVerwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:45:
The dark&beyond. Kill alle rode zooi in 20s, loot eens per kwartier ofzo~ vergeet black wax idol niet
Verwijderd
Kill je de grote mobs wel? Niet zijnde gele.mfreriks schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:50:
[...]
heb jij meer naar de rng goden gebeden dan ik... gister daarn een 1500-2000 kills gemaakt... opgeleverd, een zooi greens, wax idols, kleine 6 a 7 blue endgrams en 8k glimmer
Die spring dudes zijn niet alles
Heb er gister een uurtje lopen farmen, had wel een paar goede drops, veel groen, maar ook zeker een aantal upgrades voor mijn armor met light, een 2-tal bruikbare guns en 1 legendary rocket launcher! Door het encrypten van de blauwe meteen een leveltje cryptarch omhoog.mfreriks schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:50:
[...]
heb jij meer naar de rng goden gebeden dan ik... gister daarn een 1500-2000 kills gemaakt... opgeleverd, een zooi greens, wax idols, kleine 6 a 7 blue endgrams en 8k glimmer
Moet wel zeggen dat ik er geen kont aan vind zo farmen, maar werkte wel...

Ik kill trouwens alles behalve de Knight.
[ Voor 3% gewijzigd door Xecuter NL op 17-09-2014 09:57 ]
Ik had ook echt weinig glimmer. Naar verhouding had ik veel meer glimmer na 10 min Shrines of Onyx farmen.mfreriks schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:50:
[...]

Ben #nagelbreker, lv 18, en ik zoek dudes om strikes mee te doen! Kan ook voice chat gebruiken, add me of laat mij jou toevoegen!
Met vriendelijke groet,
Ro
Ik probeer nu trouwens op de Bungie site in te loggen maar daar krijg ik de melding dat mijn account niet herkend word...?...???... (de app werkt nog wel gewoon goed) nvm
[ Voor 6% gewijzigd door Timmor op 17-09-2014 10:20 ]
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Verwijderd
Vage shizzle!
Edit: ps4 herstart en t werkt weer Òó
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2014 10:39 ]
Ik ben nu level 24, geen legendary items of engrams gevonden tot nu toe. Ik snap er geen houtje vanTimmor schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:11:
Ik zit nu op lvl 22 (Hunter) en heb 3 legendary engrams tot nu toe gevonden. 1 Blue, 1 legendary warlock chest en 1 legendary scout rifle (maar mijn lvl 19 blue 230dmg auto rifle is toch in het veld een stuk beter).
Maja komt van zelf wel lijkt me
PS4 PSN: Dazzler2120
volgende keer via je tv even naar een andere ingang signaal gaan en dan gelijk weer terug naar die van je ps4. Dat lost het bij mij altijd op. De ps4 wordt dan weer getriggerd om geluid door te voeren. Dit probleem heb ik vaak als ik eerst mijn ps4 aan doe en dan pas de tv. Dus voortaan eerst de tv aan en dan de ps4, dan gebeurt het niet meerVerwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:38:
Begrijp er niks van, mn geluid doet t opeens niet meer lol
Vage shizzle!
Edit: ps4 herstart en t werkt weer Òó
Verwijderd
Tnx voor de tip, ga ik onthoudenGiablo schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:02:
[...]
volgende keer via je tv even naar een andere ingang signaal gaan en dan gelijk weer terug naar die van je ps4. Dat lost het bij mij altijd op. De ps4 wordt dan weer getriggerd om geluid door te voeren. Dit probleem heb ik vaak als ik eerst mijn ps4 aan doe en dan pas de tv. Dus voortaan eerst de tv aan en dan de ps4, dan gebeurt het niet meer
Ben een lvl 8 titan.
Ik heb een headset, wel zo leuk om mee te spelen.
PSN: esver
Ik had binnen een half uur 3-4 blauwe. niet extreem veel maar wel een paar.vegetto1983 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:05:
gister die temple of crota gedaan uur lang maar dropte werkelijk niks boeiends paar groene that's itals ik op youtube die filmpjes zie snap ik er niks van.
Wat ik op youtube zie krijg ik ook niet voor elkaar nee lol
http://www.bungie.net/en/...843009216247460#gear=true
ik hoef alleen mijn legs nog voorzien van 1 upgrade en ik ben lvl 24
btw: check mijn Exotic shotgun
nothing stops this train
Heb toevallig nog een headset liggen dus die is aanwezig. Zal me ook even aan de lijst toevoegen.
PSN: fidodido1202
Verwijderd
Nice, als je samen strikes wilt doen ofzo add mij, ben ongeveer jouw lvl, 20% into 25, duurt nog wel ff voor ik 26 benKol Nedra schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:38:
ik ben lvl 23 en 95% ^^
Ik vind dat wel leuk om te doen. voeg me maar toe. PSN PS4 michelNL Ben ook lvl 23. Ben vanavond wrsch pas laat online. Andere dagen denk ik wel wat eerder in de avond.FidoDido schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:39:
Zoek nog mensen die het leuk vinden om de daily's te doen en de weekly heroic, heb beide nog niet kunnen doen,heb een te kleine friendslisten ben toch benieuwd er naar. Ben de komende dagen regelmatig online. Heb een titan level 23.
Heb toevallig nog een headset liggen dus die is aanwezig. Zal me ook even aan de lijst toevoegen.
PSN: fidodido1202
Level 25 halen is inderdaad geen probleem. Maar daarna...Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:39:
[...]
Nice, als je samen strikes wilt doen ofzo add mij, ben ongeveer jouw lvl, 20% into 25, duurt nog wel ff voor ik 26 ben
Als ik nog een legendary armor koop ben ik volgens mij nog geen level 26.
top zal je toevoegencorporalnl schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:42:
[...]
Ik vind dat wel leuk om te doen. voeg me maar toe. PSN PS4 michelNL Ben ook lvl 23. Ben vanavond wrsch pas laat online. Andere dagen denk ik wel wat eerder in de avond.
Verwijderd
Uit principe koop ik niks, call me a fool: dat maakt t te makkelijk. In WoW noemde ik die items altijd welfare epics, omdat iedereen ze kan krijgen en het geen echte moeite kostJackal131 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:43:
[...]
Level 25 halen is inderdaad geen probleem. Maar daarna...
Als ik nog een legendary armor koop ben ik volgens mij nog geen level 26.
Nu ff relics farmen voor mn upgrades
Nice! Die naam ook hahaKol Nedra schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:38:
ik ben lvl 23 en 95% ^^
Ik heb gisteren ook mijn eerste exotic bounty gekregen
Ook eindelijk vanguard lvl 2 en heb ik zo'n vette flaming bond voor Warlocks
Verwijderd
Je moet zo'n *class* mark kopen. Rechtsonderin ergens 2500 glimmer. Die dragen bij bounties/ strikes en je krijgt repvegetto1983 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 12:11:
vraagje ik wil voor de new monarchy faction gaan maar hoe kies ik dat? en hoe verzamel ik die coins ofzo of hoe heten ze om in te leveren? sorry weet er nog niet zo veel van
http://www.bungie.net/en/...843009215997160#gear=true
Helaas nog geen exotic.
dank je, en dan nog vraagje ben gister 20 geworden dus geen xp meer dacht ik, nu moet je gear gaan verzamelen droppen die alleen met strikes of ook als ik missies opnieuw ga doen? en is het dan zo als ik een lvl 8 missie speel dat er dan geen item van mij lvl valt moet dat dan perse hoge missie zijn?Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 12:12:
[...]
Je moet zo'n *class* mark kopen. Rechtsonderin ergens 2500 glimmer. Die dragen bij bounties/ strikes en je krijgt rep
Verwijderd
Kan overal droppen, maar zou alles op 'hard' spelen als je dingen opnieuw doet. Strikes zijn aan te raden omdat je altijd iets krijgt na afloop. Pvp idem. Succes!vegetto1983 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 12:14:
[...]
dank je, en dan nog vraagje ben gister 20 geworden dus geen xp meer dacht ik, nu moet je gear gaan verzamelen droppen die alleen met strikes of ook als ik missies opnieuw ga doen? en is het dan zo als ik een lvl 8 missie speel dat er dan geen item van mij lvl valt moet dat dan perse hoge missie zijn?
Dat is niet het geval. Niet iedereen krijgt wat na pvp en wie wat krijgt is volgens mij compleet randomVerwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 12:15:
[...]
Kan overal droppen, maar zou alles op 'hard' spelen als je dingen opnieuw doet. Strikes zijn aan te raden omdat je altijd iets krijgt na afloop. Pvp idem. Succes!
Je moet upgraden. Klik op options en linksbovenaan staan een groen plusje bij Class. Druk hierop en dan driehoek voor upgraden. Hier moet je alles handmatig upgraden, ook double jump.Mo8578 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 12:18:
Vraagje. Wannneer krijg je eigenlijk die dubble jump? Ik zie in veel video's dat je tijdens een sprong nog een extra sprong kan maken. Ik ben nu level 7 Titan.
PSN: Fruitschaaltje
Thnx ga het proberen!Fruitschaal schreef op woensdag 17 september 2014 @ 12:21:
[...]
Je moet upgraden. Klik op options en linksbovenaan staan een groen plusje bij Class. Druk hierop en dan driehoek voor upgraden. Hier moet je alles handmatig upgraden, ook double jump.
http://www.reddit.com/r/D...anguard_marks_in_under_4/
In een uur een rondje getest en 4 public events gedaan op goud: 16 marks.
Misschien als DLCVerwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 12:11:
[afbeelding]
Zou daar nog iets komen? Is op Mars
Op Mars bovenaan de toren in de missie The Gardens Spire is er een gang die naar een nieuw gebied leid, maar loopt dood. Je ziet wel het nieuwe gebied links onderin (naam ben ik vergeten
Op Earth als je naar de strike gaat, ga in plek daarvan naar rechts. Daar zijn meestel een paar gele reavers of een servitor. Als je door de deuren naar binnen gaat kan je een aardig eindje lopen totdat het ook dood loopt
Mochten er meer mensen zijn die net begonnen zijn, mijn PSN dinges is TheSentinel81 volgens mij, aangezien ik ook pas sinds afgelopen weekend PSN+ heb. Jaja, ik heb mijn PS4 nog niet zo heel erg lang
Och ja, je moet toch wat he.
Ik ben ondertussen lvl 19 Titan. Ik doe ook maar wat, neem niet echt de moeite om te kijken hoe alles werkt.Just_A_User schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:02:
Ik speel Destiny ook. Ik ben pas dit weekend begonnen, en ben ook pas een level 7 Titan. Ik zit lekker de story mode te spelen. Dat hele farmen en ligt-gebeuren heb ik nog niet echt door, net als het decrypten ofzo, van gear, maar daar ga ik vanzelf achter komen.
Mochten er meer mensen zijn die net begonnen zijn, mijn PSN dinges is TheSentinel81 volgens mij, aangezien ik ook pas sinds afgelopen weekend PSN+ heb. Jaja, ik heb mijn PS4 nog niet zo heel erg lang
Zou ik toch is moeten doen. Of ik ben al te laat.
Gister op de moon is geprobeerd te farmen. Maar dat ging lang niet zoals ik op youtube zie...
Verwijderd
Mijn vergissing bij dat stukje was dat ik de moeilijkheidsgraag niet 1tje omhoog zette. Er spawnen 2 keer zoveel thralls op 1 niveau hoger. Had wel wat drops maar ga het niet nog een keer doen. Ik speel liever een strike dan een boerderij kwam ik achter.baronruud schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:05:
[...]
Ik ben ondertussen lvl 19 Titan. Ik doe ook maar wat, neem niet echt de moeite om te kijken hoe alles werkt.
Zou ik toch is moeten doen. Of ik ben al te laat.
Gister op de moon is geprobeerd te farmen. Maar dat ging lang niet zoals ik op youtube zie...
Hoe kan ik op de xbox one een part joine van een vreemde? Of ervoor zorgen dat vreemde bij mij erin komen of juist niet?
Ik heb al gekeken via de options menu maar kan nergens iets vinden
Zoals bij borderlands kon ik kiezen voor public, open of invité only volgens mij. Maar hier vind ik zoiets nergens terug??
Dat kun je instellen bij Roster, niet bij Options. Je kunt bij jezelf dan voor Public kiezen.JeroenC schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:16:
Vraagje;
Hoe kan ik op de xbox one een part joine van een vreemde? Of ervoor zorgen dat vreemde bij mij erin komen of juist niet?
Ik heb al gekeken via de options menu maar kan nergens iets vinden
Zoals bij borderlands kon ik kiezen voor public, open of invité only volgens mij. Maar hier vind ik zoiets nergens terug??
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Farmen doe ik ook niet aan maar het is wel een super handige plek om mijn bounties voor de multi kilsvan de super of voor de fusion rifle te halen hehe. Had gisteren binnen 5min twee bounties klaar van 100 rep eachVerwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:13:
[...]
Mijn vergissing bij dat stukje was dat ik de moeilijkheidsgraag niet 1tje omhoog zette. Er spawnen 2 keer zoveel thralls op 1 niveau hoger. Had wel wat drops maar ga het niet nog een keer doen. Ik speel liever een strike dan een boerderij kwam ik achter.
[ Voor 47% gewijzigd door kidicoke op 17-09-2014 13:20 ]
nothing stops this train
Zie:vegetto1983 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 12:11:
vraagje ik wil voor de new monarchy faction gaan maar hoe kies ik dat? en hoe verzamel ik die coins ofzo of hoe heten ze om in te leveren? sorry weet er nog niet zo veel van
http://www.reddit.com/r/D...ice_for_destiny_once_you/
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Zijn ze niet random dan?Fruitschaal schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:22:
Public events farmen:
http://i.imgur.com/HfGV0OT.jpg
X:00 is dus om 11:00, 12:00,13:00 etc etc..

Naar het schijnt niet.. Sommige varieren een beetje ( bv. tussen x:10 en x15). Het kan een minuutje schelen. Het is dus een kwestie van het juiste moment op de juist plek. Ik ga het vanavond eens proberen.
PSN: Fruitschaaltje
Ben vanavond level 26. En vrijdag de hele dag vrij. Zou het leuk vinden om dan the vault off glass te gaan bekijken!
Misschien weer een aparte kop in de excel lijst?!
Een handtekening?!
Gezellig!Freek0416 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:35:
Vanavond ook weer online possimpible. Heb nog wat levels in te halen haha. ( coolbest 0416 ).
Join me if you like
Wat is je tag dan? Dan voeg ik je toe!duckyvite schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:11:
ik farm nu public events op aarde
Join me if you like
Of op die eerste farm spot bij dat neergestorte schip. De Vex zijn super makkelijk de dubbel killen en de Fallen dregs komen altijd in een rijtje uit een van de 2 kamers gewandeld. Gisteren mijn 20 triple kills met mijn super daar ook gehaald. Ideale plek imoKol Nedra schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:21:
fusion rifle weet ik ook een goede plaats op venus, groepje van 4 shanks die binnen 2 minuten respawnen
Ducky-viteRLNAGELMAKER schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:20:
[...]
Wat is je tag dan? Dan voeg ik je toe!
Verwijderd
Komt goed ouwe, gaan we ff strijkenFreek0416 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:35:
Vanavond ook weer online possimpible. Heb nog wat levels in te halen haha. ( coolbest 0416 ).
http://cobb.typepad.com/....e969e201a511e9c131970c-piVerwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:24:
@public event post: hoe kun je je map bekijken daar? /noobmode off
Ik ga even snel wat eten en dan wil ik ook wel als er plek is in het fire team. Voeg me maar toe.
R-utger lvl 25 titan
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
als er nog mensen zijn die een Nederlandse clan zoeken, join:
http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/125339
nothing stops this train
Als jullie lv 24 strikes gaan doen doe ik ook wel mee vanaf 8 uur
Ik heb nu ik van die public events farm heb gehoord wel zo'n flauw vermoeden dat ik niet alleen maar Vanguard ga pakken vanavond...
Verwijderd
Geen idee of dit nog verandert als je bijv 26 of hoger wordt.

100%Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:47:
Fyi, ben er net achter gekomen dat 271 in een skill (op 25) genoeg is voor 100%. 270 is 99%.
[afbeelding]
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Nee, het is gewoon maximale CDR die je kan krijgen, denk dat het ongeveer aan dat 100% gelijk staat aan 50% echte Reductie.Bunta schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:51:
[...]
100%kan je dan blijven gooien zonder cooldown!?
Is een gok maar zo voelt het.
Op lvl 27 heb ik 216 wat 79% is. De waarde blijft dus hetzelfde lijkt het.Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:47:
Fyi, ben er net achter gekomen dat 271 in een skill (op 25) genoeg is voor 100%. 270 is 99%.
Aangezien 10% 27.1 is, 8x27.1 -2.71 = 214.09
Die 2 punten zullen dus in de marge van 79-80% zitten. in ieder geval maar heel marginaal.
[ Voor 42% gewijzigd door Bron op 17-09-2014 14:55 ]
Nice, ik heb strength op 263 bij mn Hunter (Bladedancer) wat gelijk staat aan 97%. Hierdoor kan ik mn melee skill vaker gebruiken. Echter heb ik ook een skill aangezet dat mn melee (blink strike) reduced cooldown heeft én krijg ik health/armor regeneration wanneer ik de melee skill gebruik. Nadat ik melee heb gebruikt, kan ik bijna direct weer een melee skill gebruiken. Erg handig wanneer mn health laag is en er enemies voor me staanVerwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:47:
[afbeelding]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
75 is het limietKol Nedra schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:30:
Het is jammer dat er een limiet zit voor clan (100 ofzo?)
als er nog mensen zijn die een Nederlandse clan zoeken, join:
http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/125339

Vanavond weer heren! Heb er zin in!
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Upgrades gedaan nu idd lvl 27, enkel de laatste upgrades nog dan kom ik op lvl 28 denk ik.ASNNetworks schreef op woensdag 17 september 2014 @ 01:31:
[...]
Dan kan je dus ook hoger met level als je nog upgrades kan doenVoor de laatste 3 upgrades heb je steeds Ascendant Shard nodig (kan je van public events, engrams en legendary armor dissolve krijgen). Ik had er 13, 2x6 gebruikt voor chest en arm legendary upgrade. Nog maar 1 over en 4 upgrades (24 stuks nodig) te gaan
PSN ID: Sc0rpi0n-4707
Ik moet nog 145 rep, waarschijnlijk 5 potjes control dan koop ik legendary gears, vrijdag zou prima zijn heb ik morgen nog om van 25 naar 26 te gaan.tellavist schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:43:
Is er al een tweakers raid groep aangemaakt?
Ben vanavond level 26. En vrijdag de hele dag vrij. Zou het leuk vinden om dan the vault off glass te gaan bekijken!
Misschien weer een aparte kop in de excel lijst?!
PSN ID: White_Anomaly
Was mooi inderdaad. Vanavond helaas pas vanaf een uur of 10.Lipst3r schreef op woensdag 17 september 2014 @ 15:31:
Gisteren met groepje lvl 24/25 raid geprobeerd te openen (zonder enige research) werd ons niet gegunt. Vervolgens met de groep 6v6 pvp gaan doen met fireteam van 6 tweakers..allemaal voicechat... Was echt geweldig!
Vanavond weer heren! Heb er zin in!
[ Voor 32% gewijzigd door Chevalric op 17-09-2014 15:41 ]
Xbox Live: Chevalric
Iemand?DarkElement schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 21:47:
Als ik een patrol missie voltooi dan komt er altijd zon Vanguard-logootje tevoorschijn met "+<getal>", is dit Vanguard Rep? en zo ja waar kan ik mijn huidige score daarvan aflezen?
Heb de strike matchmaking twee jeer vol gedaan en heb 200 vanguard marks gehaald en daarmee drie keer een deel van legendary armour gekocht.
Ik moet alleen mijn drie upgrades ieder doen bij mijn arm, borst en been armour (en later mijn helm ook
Alleen voor iedere upgrade ben je ook zes ascendant shards nodig (totaal 6*4*4=96 shards) dus het gaat nog even duren voordat ik alle armour heb geüpgraded...
Iemand nog een snelle manier om ascendant shards te krijgen?
Tip dat hierboven is gedeeld: maak extra characters aan en speel daarmee de public events 1x per dag. Je krijgt namelijk voor de eerste public event vd dag die je doet een ascendant shard óf energy. Energy is nodig voor legendary weapons en share voor legendary armor. Maargoed, 2 extra accounts en je kan dus 3x zoveel krijgen elke dagklaw schreef op woensdag 17 september 2014 @ 15:44:
Ik heb afgelopen week iets teveel destiny gespeeld![]()
Heb de strike matchmaking twee jeer vol gedaan en heb 200 vanguard marks gehaald en daarmee drie keer een deel van legendary armour gekocht.
Ik moet alleen mijn drie upgrades ieder doen bij mijn arm, borst en been armour (en later mijn helm ook) Iedere upgrade heeft 6 nodig dus
Alleen voor iedere upgrade ben je ook zes ascendant shards nodig (totaal 6*4*4=96 shards) dus het gaat nog even duren voordat ik alle armour heb geüpgraded...
Iemand nog een snelle manier om ascendant shards te krijgen?
De shards kan je via de vault met je characters delen
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Eigenlijk zeg je hier ook mee. Als je geen alts aan maakt. gaat het je 96 dagen kosten om de shards bij elkaar te krijgenASNNetworks schreef op woensdag 17 september 2014 @ 15:46:
[...]
Tip dat hierboven is gedeeld: maak extra characters aan en speel daarmee de public events 1x per dag. Je krijgt namelijk voor de eerste public event vd dag die je doet een ascendant shard óf energy. Energy is nodig voor legendary weapons en share voor legendary armor. Maargoed, 2 extra accounts en je kan dus 3x zoveel krijgen elke dag
Een handtekening?!
Dus als je met je main character de public event haalt, krijgen je alts ook een mailtje met een shard? Anders moet je die alts ook nog gaan levelen namelijk:PASNNetworks schreef op woensdag 17 september 2014 @ 15:46:
[...]
Tip dat hierboven is gedeeld: maak extra characters aan en speel daarmee de public events 1x per dag. Je krijgt namelijk voor de eerste public event vd dag die je doet een ascendant shard óf energy. Energy is nodig voor legendary weapons en share voor legendary armor. Maargoed, 2 extra accounts en je kan dus 3x zoveel krijgen elke dag
@Tellavist: je kan ook legendary gear disenchanten ;P
[ Voor 3% gewijzigd door Defnosh op 17-09-2014 15:54 ]
Je kan ze ook uit bazen krijgen dacht iktellavist schreef op woensdag 17 september 2014 @ 15:52:
[...]
Eigenlijk zeg je hier ook mee. Als je geen alts aan maakt. gaat het je 96 dagen kosten om de shards bij elkaar te krijgen
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2