Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-06 11:00
Ik heb het idee dat door de patch van gister juist de loot droppings iets zijn toegenomen, althans, niet het aantal maar wel hetgeen wat erin zit. Ik had ook al 5 legendary crypts gevonden, alleen maar blauwe gear erin. Gister vond ik in 2 uur tijd weer 2 legendary crypts. De eerste, Epic boots. Bij de tweede zei ik tegen mijn maten, als er nu weer een epic in zit vreet ik me kop op. Wat denk je, zat er zelfs een exotic in!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YnqXd06.jpg?1

Die heeft echt zieke upgrades. Zelfs 4x een defense upgrade en een upgrade dat ik 2 nades tegelijk mee kan nemen :D
Die epic boots heeft 3x een defense upgrade. Dus als die volledig geupgrade zijn zit ik zeker wel light level 26½.

Kleine kanttekening, er verscheen gelijk een notificatie onder in mijn scherm toen ik die exotic chest equipte.
Je kan dus maar 1 exotic armor en 1 exotic gun tegelijk equippen. Full exotic gear is dus niet mogelijk... Dat is wel jammer aan de ene kant....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:45

RawChild

PSN: Rawchild

level 71??
Daar rechts bovenaan staat toch je level? of ben ik nou in de war

[ Voor 68% gewijzigd door RawChild op 16-09-2014 09:15 ]

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 12:25
kbloem schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 09:02:
[...]

Klopt maar je krijgt echt idioot veel glimmer op deze manier....
welke missie is het ook al weer precies gisteren ook even op de Maan geweest maar wist niet precies welke missie ik moest nemen ?

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
  • Laatst online: 16-06 11:00
RawChild schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 09:14:
level 71??
Daar rechts bovenaan staat toch je level? of ben ik nou in de war
Nee! Haha level 25½
Inmiddels 71 light in totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
FreakGIB schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 09:16:
[...]

welke missie is het ook al weer precies gisteren ook even op de Maan geweest maar wist niet precies welke missie ik moest nemen ?
Verwijderd in "[Multi] Destiny Deel 1"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

koffieboontje schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 09:17:
[...]

Nee! Haha level 25½
Inmiddels 71 light in totaal.
Hun vreemd, bij staat daar 24, dat is ook mijn level...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 20:40
trouwens weet iemand of het mogelijk is om de kleur van je gear aan te passen naar je Eigen smaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Laatst online: 23-09 12:25
die heb ik gedaan maar geen room of darkness gezien ? doe waarschijnlijk iets verkeerd
zal het vanavond nog en keer proberen.

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:34

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Wat heb je eigenlijk aan dat glimmer? Ik heb nooit te kort. Ik zou ook niet weten waar ik het aan zou moeten uitgeven. Zie weinig boeiende dingen, behalve ammo boxjes die je als supply kunt kopen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 13:25
vegetto1983 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 09:21:
trouwens weet iemand of het mogelijk is om de kleur van je gear aan te passen naar je Eigen smaak
Als je de juiste shaders hebt, dan zou dat moeten kunnen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 11:46

Odieus

Onuitstaanbaar

vegetto1983 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 09:21:
Niet echt, je kan alleen Shaders equipen wanneer je level 20 bent. Maar je kan deze niet zelf customizen.

Edit: Te laat :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Odieus op 16-09-2014 09:25 ]

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Laatst online: 08-01 14:28
uchiha tijntje schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 09:23:
[...]

Wat heb je eigenlijk aan dat glimmer? Ik heb nooit te kort. Ik zou ook niet weten waar ik het aan zou moeten uitgeven. Zie weinig boeiende dingen, behalve ammo boxjes die je als supply kunt kopen.
Hiermee kan je engrams kopen bij de Cryptarch en daarmee z'n level verhogen. Hoger Cryptarch level=betere gear.

In feite gebruik je de glimmer om low level engrams bij hem te kopen waardoor hij levelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
NikkiNailz schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 09:25:
[...]

Hiermee kan je engrams kopen bij de Cryptarch en daarmee z'n level verhogen. Hoger Cryptarch level=betere gear.

In feite gebruik je de glimmer om low level engrams bij hem te kopen waardoor hij levelt.
Om vervolgens de wapens weer te dismantelen, waardoor je weer weaponparts krijgt. Deze heb je namelijk weer nodig voor het upgraden van wapens.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
Jackal131 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 09:31:
[...]

Om vervolgens de wapens weer te dismantelen, waardoor je weer weaponparts krijgt. Deze heb je namelijk weer nodig voor het upgraden van wapens.
Dat is een bijkomend voordeel inderdaad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05-10 15:44
Daarom snap ik de vault niet, je dismanteld mindere en upgrade de betere toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
baronruud schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 09:34:
Daarom snap ik de vault niet, je dismanteld mindere en upgrade de betere toch?
Gear/wapens voor je andere classes storen?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Maakt het nog uit op welk niveau je die golden chests open? zit te denken om ze op lvl 22/24 te openen om zo hoger lvl gear te krijgen?

merk namelijk met farmen in patrol mode dat ik veel lvl 12-18 gear voor mijn kiezen krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-10 05:58
Bluh this me toch ook een ruig spel he! jammer dat ik zo weinig tijd heb ( huisje vrouwtje beesje en werk :( )

Ik ben nu lvl 8, vrijdag heb ik toevallig een dagje vrij en ook nog eens het huis alleen, wie er overdag wilt gamen en rond lvl 10-15 is stuur me maar een dm-tje :D

Ook als ik alles hier zo lees, is er zo te zien nog een hoooop wat ik moet leren en tegen moet komen.
Zo ben ik huiverig om low lvl gear te upgrade, doordat mij lijkt dat ik beter deze punten die nodig zijn daarvoor te sparen en te gebruiken wanneer ik een leuker high lvl gear heb ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-10 12:44
JeroenC schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 09:40:
Bluh this me toch ook een ruig spel he! jammer dat ik zo weinig tijd heb ( huisje vrouwtje beesje en werk :( )

Ik ben nu lvl 8, vrijdag heb ik toevallig een dagje vrij en ook nog eens het huis alleen, wie er overdag wilt gamen en rond lvl 10-15 is stuur me maar een dm-tje :D

Ook als ik alles hier zo lees, is er zo te zien nog een hoooop wat ik moet leren en tegen moet komen.
Zo ben ik huiverig om low lvl gear te upgrade, doordat mij lijkt dat ik beter deze punten die nodig zijn daarvoor te sparen en te gebruiken wanneer ik een leuker high lvl gear heb ?
Werkt je Router eindelijk? Vrijdag ben ik er juist in de avond / nacht!

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koffieboontje schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 09:05:
Ik heb het idee dat door de patch van gister juist de loot droppings iets zijn toegenomen, althans, niet het aantal maar wel hetgeen wat erin zit. Ik had ook al 5 legendary crypts gevonden, alleen maar blauwe gear erin. Gister vond ik in 2 uur tijd weer 2 legendary crypts. De eerste, Epic boots. Bij de tweede zei ik tegen mijn maten, als er nu weer een epic in zit vreet ik me kop op. Wat denk je, zat er zelfs een exotic in!
[afbeelding]

Die heeft echt zieke upgrades. Zelfs 4x een defense upgrade en een upgrade dat ik 2 nades tegelijk mee kan nemen :D
Die epic boots heeft 3x een defense upgrade. Dus als die volledig geupgrade zijn zit ik zeker wel light level 26½.

Kleine kanttekening, er verscheen gelijk een notificatie onder in mijn scherm toen ik die exotic chest equipte.
Je kan dus maar 1 exotic armor en 1 exotic gun tegelijk equippen. Full exotic gear is dus niet mogelijk... Dat is wel jammer aan de ene kant....
Dat is RNG :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
Trouwens over die Moon glimmer run:
Killen jullie alleen de gele Acolytes of ook de gele Ogre alvorens je in de afgrond springt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 13:33
Even voor mijn beeld, ik ben nu level 20 wat max level is zonder gear upgrades?
Heeft de XP gain dan ook geen optie meer na level 20?

Vraagje over die daily en weekly heroic: Droppen daar de betere items? of is echt alles random?

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-09 15:58
Punkbuster schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 09:58:
Even voor mijn beeld, ik ben nu level 20 wat max level is zonder gear upgrades?
Heeft de XP gain dan ook geen optie meer na level 20?

Vraagje over die daily en weekly heroic: Droppen daar de betere items? of is echt alles random?
Na lvl 20 zijn er nog steeds bepaalde talents die je niet unlocked hebt, en je kan ook nog je andere subclass levelen. XP blijft dus gewoon nog nut hebben :)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Als je level 20 bent krijg je voor een X aantal XP elke keer een mote of light.

En dailys en weeklys zou ik alleen doen voor de Marks + Coins + Rep, voor de drops kan je net zo goed gewoon strikes doen. Van de daily quest krijg je sowieso geen reward, misschien als je geluk hebt als je een blue item encrypt dat er iets met light uit komt.

[ Voor 66% gewijzigd door kidicoke op 16-09-2014 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Is full exotic gear niet mogelijk?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 13:33
Bedankt voor de snelle reacties!

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
xelfer schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:00:
Is full exotic gear niet mogelijk?!?
Nope, linker rijtje 1 item en het rechter rijtje 1 item :)

[ Voor 56% gewijzigd door kidicoke op 16-09-2014 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defnosh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-10 11:44
Heeft er iemand zin om vanavond de weekly heroic te doen? Ik speel met een vriend van me op de One, ik warlock, hij hunter.

Mocht iemand interesse hebben, voeg me toe op Xbox live: Defnosh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:54
Defnosh schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:11:
Heeft er iemand zin om vanavond de weekly heroic te doen? Ik speel met een vriend van me op de One, ik warlock, hij hunter.

Mocht iemand interesse hebben, voeg me toe op Xbox live: Defnosh
Ik ben voor. Denk dat ik rond 19:30( of iets eerder) wel online kan zijn. GT = McPoowl. Ben Titan, dus dan hebben we mooi van alles één :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defnosh
McPoowl schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:13:
[...]

Ik ben voor. Denk dat ik rond 19:30( of iets eerder) wel online kan zijn. GT = McPoowl. Ben Titan, dus dan hebben we mooi van alles één :)
Perfect ;) Tot vanavond 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
kidicoke schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:04:
[...]

Nope, linker rijtje 1 item en het rechter rijtje 1 item :)
Goed om te weten :o! Ik heb nu praktisch volledige Legendary gear, maar voor het kopen van een Exotic moet ik dus heel selectief zijn (op zoek naar een goede auto rifle en een head of chestpiece met een goede ability).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren mijn eerste Legendary engram, komt natuurlijk een blauwe uit waar ik niks aan heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ereaser schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:22:
Gisteren mijn eerste Legendary engram, komt natuurlijk een blauwe uit waar ik niks aan heb :(
That makes 2 of us. :)

Kreeg wel bij mijn tweede een legendary machine gun. Maar die telt niet voor de cheevo. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
3 legendarys mogen ontvangen, 3 wapens waarvan een autorifle, machinegun en handgun. gelukkig niet een legendary voor een andere class so far. toch had ik graag die handgun als armor gezien!

edit: ben nu ook op het punt gekomen om up te graden met die rare materials... shit wat heb je er daar een hoop van nodig:S en wat krijg je er weinig van

[ Voor 29% gewijzigd door mfneed op 16-09-2014 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silv
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-10 08:37
Ik kreeg een legendary helm voor een Titan. Ik ben een Hunter. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valcanus1337
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-03-2021
Laat maar voor vault of glass moet je level 26 zijn, doe maar rustig aan meeste mensen zitten rond 22 tot 24 atm. Grinden voor armor wordt een noodzaak.

PSN ID: White_Anomaly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
En dan heb je ook nog mensen die een legandary wapen ontvangen uit een blauwe...terwijl ik alleen maar blauwe shit ontvang uit die paarse dingen.

*jaloers*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jackal131 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:47:
[...]

En dan heb je ook nog mensen die een legandary wapen ontvangen uit een blauwe...terwijl ik alleen maar blauwe shit ontvang uit die paarse dingen.

*jaloers*
Inderdaad, een vriend van me heeft een Red Death uit een legendary engram. Maar ja, hij is nu al lvl 26 dus zal waarschijnlijk een stuk meer legendary engrams hebben gebruikt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Hmmm jongens ik ben bij een missie op de maan, met de missie naam: area surveyed, survey the extent of the damage the fallen have inflicted on an ancient communication outpost

Ik sta bij dat witte richt ding maar er is niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
JeroenC schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:56:
Hmmm jongens ik ben bij een missie op de maan, met de missie naam: area surveyed, survey the extent of the damage the fallen have inflicted on an ancient communication outpost

Daar gaan staan, rondkijken en het tellertje gaat lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij moet je voor dat soort missies op een hoger gelegen punt gaan staan om zodoende de area te scannen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Ja ik ben al na de andere kant van de berg gegaan, maar daar is niks / kom ik nergens op.

Ik ben inmiddels al 30min zo te zien aan het proberen maar vind niks haha. Elke missie loop ik zo doorheen en deze snap ik helemaal niks van:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mysteriouz
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-10 22:51
Mochten er mensen geïnteresseerd zijn om zich bij een clan toe te voegen: http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/181696

Playstation 4, Actieve gasten die vaak samen PvP / PvE doen, Nederlanders. :)

The more the merrier!

[ Voor 15% gewijzigd door Mysteriouz op 16-09-2014 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet bovenop die kraan springen via die grote ronde dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i0ne
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-05 15:38
Is er geen 'officieel' Tweakers Destiny fireteam / Clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
JeroenC schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:02:
Ja ik ben al na de andere kant van de berg gegaan, maar daar is niks / kom ik nergens op.

Ik ben inmiddels al 30min zo te zien aan het proberen maar vind niks haha. Elke missie loop ik zo doorheen en deze snap ik helemaal niks van:D
Je moet precies op het witte punt gaan staan van de radar. Hierna moet je even blijven staan en gaat het tellertje lopen bij je missiestatus. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Mortalboy[NL] schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:07:
[...]

Je moet precies op het witte punt gaan staan van de radar. Hierna moet je even blijven staan en gaat het tellertje lopen bij je missiestatus. }:O
Niet altijd even makkelijk, had gister een missie waarbij ik ook moest scouten... laat daar nou net 2x een lvl 26 minatour (bigassed robot) staan en ik op dat moment lvl 21 was:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-10 10:58
Hoe zit het eigenlijk met het samenspelen.

Aangezien alles via XBOX Live gaat, spelen de mensen met een One en een 360 nu samen of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://youtu.be/VIEiCU0BtiU

Mijn nieuwe farm methode :) andere is al gepatched helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ActualFantasy schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:11:

Aangezien alles via XBOX Live gaat, spelen de mensen met een One en een 360 nu samen of niet ?
Elke console apart, zowel bij sony als microsoft helaas. Zal wel door laadtijden komen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
ActualFantasy schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:11:

http://venturebeat.com/20...oss-platform-multiplayer/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Mocht je geïnteresseerd zijn in de Raid. Er wordt inmiddels gestreamed. Major_bahoo bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Jaa ik heb het, je moest eerst aan de zijkant stuk verderop op iets staan en vanaf daar springen + zweven naar dat platform! Thanks haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defnosh
Ik heb een aantal vragen waarvan ik het antwoord niet kan vinden, of waarbij het misschien inmiddels is aangepast:
  1. Het decrypten van engrams, moet ik dat laten doen wanneer mijn cryptarch op een hoger level komt? Ik ben nu level 20, mijn cryptarch is level 1,5. Als ik nu een legendary engram (of rare) moet ik ze dan bewaren tot mn cryptarch op een hoger level is?
  2. Hoe zit het precies met loot. Als ik de hele avond strikes ga spelen, krijg ik dan betere loot als ik level 22 strikes doe, dan bijvoorbeeld de lvl 18? Ik vermoed nu zelf dat je voor de strike-reward op het einde beter een hogere level strike kunt doen, maar dat het voor de random drops niets uitmaakt.
  3. Is er nog een andere methode om snel aan rare gear te komen om light te verzamelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:12:

Ik heb een filmpje gemaakt met Cryptarch farming en wat statistieken. Misschien dat het sommige kan helpen. Mijn loot was in elk geval 21000 glimmer in een uur. Wellicht iets voor de TS. Ik ga gewoon alle farming/grinding methodes op die manier testen. Deze pak ik ook mee met de toevoeging van de extra glimmer comsumable....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

welke andere? ik doe nu die op de maan dat rondje waar je als je de wave vijanden hebt verslagen je eraf springt en weer opnieuw gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik post zo results

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37

Is dat die missie met dat zwaard? En is dit voor of na dat stuk dat je dat zwaard hebt?

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

RawChild schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:37:
[...]

welke andere? ik doe nu die op de maan dat rondje waar je als je de wave vijanden hebt verslagen je eraf springt en weer opnieuw gaat...
Heb je meer info? Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikookhier
  • Laatst online: 23:21

ikookhier

>hijdiehieris<

Raid stream op twich :)

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

+- 15 min:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/REssaDO.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Z3oKg81.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6XRWIxm.jpg

Start was <450 glimmer en 1 black wax idol.
Loot: stuk of 10 blue engrams en 1 purple, 5,5k glimmer.

Denk dat je +- elke 500 kills een purple hebt. Zorg dat je pulse rifle gebruikt, alleen op rode mobs schieten, geel niet killen want dan gaat je missie verder en dat wil je niet! Stil staan en knallen, loot op t einde pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Shit was met de bounty bezig 10k exp zonder dood te gaan, was over de 9k heen, rij ik een afrond in -,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andere methode was in de room of darkness, daar spawnen nu fors minder mobs. Deze zal binnen 1-2 dagen ook wel gepatched worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
waar heb je dat gedaan possimpible? zijn er wat linkjes met dit soort trucjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie de youtube link op de vorige pagina :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
vegetto1983 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:49:
waar heb je dat gedaan possimpible? zijn er wat linkjes met dit soort trucjes?
Blader even wat pagina's terug want anders blijven we het uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogghii
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09-03-2023
Paar dagen terug een Exotic Bounty gekregen (geen idee wat dit getriggered heeft, gewoon heel veel bounties gedaan). Opdrachten zijn flink lastig! Mag ook wel als de reward een exotic primary is.
Na een bepaalde strike doen, 500 Hive te vermoorden en 500 punten te scoren met void wapens in Crucible (kill is 5 punten, death is -2), moet ik nu dus level 26 Summoning Pits doen met Elite Modifier waarbij ik een bepaalde boss niet mag verslaan tot een andere boss gesummoned wordt. Gisteren was dit me niet gelukt (ging al dood bij de eerste Wizard die ik tegen kwam), dus vanavond nog is proberen!

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-09 10:00

Yintha

We'll stay gold forever

Is er al een GoT Clane?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:53:
Zie de youtube link op de vorige pagina :)
Quote die link effe in je post volgende keer ;-). Maakt het wat leesbaarder voor mensen die niet elke post lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogghii
Defnosh schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:21:
Ik heb een aantal vragen waarvan ik het antwoord niet kan vinden, of waarbij het misschien inmiddels is aangepast:
  1. Het decrypten van engrams, moet ik dat laten doen wanneer mijn cryptarch op een hoger level komt? Ik ben nu level 20, mijn cryptarch is level 1,5. Als ik nu een legendary engram (of rare) moet ik ze dan bewaren tot mn cryptarch op een hoger level is?

Engrams levelen mee met jouw level, niet met die van de cryptarch, gewoon decrypten dus!
  2. Hoe zit het precies met loot. Als ik de hele avond strikes ga spelen, krijg ik dan betere loot als ik level 22 strikes doe, dan bijvoorbeeld de lvl 18? Ik vermoed nu zelf dat je voor de strike-reward op het einde beter een hogere level strike kunt doen, maar dat het voor de random drops niets uitmaakt.

Voor de eindrewards zijn hogere lvl strikes beter. Echter kunnen low lvl mobs ook goede loot droppen.
  3. Is er nog een andere methode om snel aan rare gear te komen om light te verzamelen?
    Heel veel spelen! Doe alle bounties, Max je crucible rep, zoek alle golden chests enz enz. Je kunt ook de farm methode probere zoals hierboven genoemd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Jay-v schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:02:
[...]

Quote die link effe in je post volgende keer ;-). Maakt het wat leesbaarder voor mensen die niet elke post lezen.
Nee niet.... Als je veel in dit topic zit dan blijven achter elkaar dezelfde vragen komen omdat mensen zelf niet de moeite nemen de post op te zoeken. Dan moeten wij dat blijven doen omdat anderen de moeite niet nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-10 12:44
ZO die vault is echt te hard ....... constant spawnen. Niet leuk meer zoveel!

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

kbloem schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:05:
[...]
Nee niet.... Als je veel in dit topic zit dan blijven achter elkaar dezelfde vragen komen omdat mensen zelf niet de moeite nemen de post op te zoeken. Dan moeten wij dat blijven doen omdat anderen de moeite niet nemen?
Het is een kleine moeite om op 'Quote' te klikken in plaats van 'reageren'. Het is gewoon niet duidelijk te zien wie er op welke post reageert als je dat niet doet.

Verder ben ik het met je eens dat mensen best de moeite kunnen doen om een pagina terug te lezen, het is alleen niet altijd even duidelijk aangezien er in dit topic elke dag veel berichten geplaatst worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kbloem schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:05:
[...]

Relax :-) Ze mogen zoeken, ik ga geen boek voor ze schrijven. Post dit soort tips ook meer voor de actievelingen dan 'zij die soms voorbij komen' :P

Nu ff lekker een stukje fietsen en een pannenkoek scoren! Adios~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR!5EQ
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Mouse_NL schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:08:
ZO die vault is echt te hard ....... constant spawnen. Niet leuk meer zoveel!
Ik snap alleen niet wat de bedoeling is. Je blijft maar killen maar er gebeurd niks? Heb jij een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogghii
Forum is toch gewoon een openbare discussieplek, niet je persoonlijke chatroom. Als mensen hier vragen willen stellen die al gesteld zijn, zonder terug te lezen, moeten ze dat doen. Of je de posts leest en antwoord geeft, en op welke manier je dat doet moet je zelf weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Yogghii schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:13:
Forum is toch gewoon een openbare discussieplek, niet je persoonlijke chatroom. Als mensen hier vragen willen stellen die al gesteld zijn, zonder terug te lezen, moeten ze dat doen. Of je de posts leest en antwoord geeft, en op welke manier je dat doet moet je zelf weten.
Mee eens, simpel antwoordje geven is toch geen probleem :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
14ml337 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:10:
[...]
Ik snap alleen niet wat de bedoeling is. Je blijft maar killen maar er gebeurd niks? Heb jij een idee?
Niemand weet wat de bedoeling is. De intentie van Bungie is dat de community zelf gaat uitzoeken hoe deze raid tot een einde te brengen. Het is dan aan degene die het lukt of ze hun geheim prijsgeven of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-09 12:56
14ml337 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:10:
[...]

Van wat ik zag moesten ze de Oracles killen die de Templar spawnde anders worden ze cursed en moeten ze cleansen bij een soort pool.

Ze hebben nu genoeg Oracles gekilled en moeten nu de Templar zelf doden. Één iemand moet een relic oppakken en daar enemies mee killen tot de super charge klaar is. Met die super charge kan hij het schild van de Templar in één keer down brengen zodat de andere direct damage op de Templar kunnen doen. En ze moeten Oracles blijven killen want het lijkt alsof de 'cleansing pool' er niet meer is dus als ze dan cursed zijn dan zijn ze de sjaak.

Net werd het hele team cursed, nergens een pool te vinden BAM allemaal in één keer dood.

Vindt het erg leuk te kijken vooral om te zien wat de beste tactieken zijn en wat je niet moet doen voor als ik dadelijk zelf wil gaan doen als ik eenmaal 26 ben.

Ik kijk trouwens de stream van http://www.twitch.tv/streamerhouse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Niet online

nice, vanavond maar eens gaan kijken of ik daar kan komen. Tot nu toe gaat het levelen me erg beroerd af. (al een volle dag op lvl 20 blijven hangen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-10 21:31

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Iemand zin om samen te spelen? Ben pas net begonnen en lvl3 titan. Ik heb een headset.

PSN esver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Laatst online: 21-12-2023
Ah nice, een Destiny topic. Ik weet niet of het de bedoeling is dat ik het hier vraag. Maar ik ben de sinds release solo aan het spelen en op zoek naar mensen op de Xbox One die samen willen spelen (alle content).

Warlock lvl 22 GT: LabsTipJr (voeg me maar toe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-10 15:08

Dazzler2120

FP ProMod
(jarig!)
Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:46:
+- 15 min:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Denk dat je +- elke 500 kills een purple hebt. Zorg dat je pulse rifle gebruikt, alleen op rode mobs schieten, geel niet killen want dan gaat je missie verder en dat wil je niet! Stil staan en knallen, loot op t einde pakken.
Welke taktiek heb je hiervoor gebruikt? :o vanavond ff proberen

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defnosh
Ook maar ff farmen nu het nog kan;)

Is er een speciale reden waarom je alle loot laat liggen tot je klaar bent trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
ik hoorde dat loot die je niet oppakt en je gaat naar de tower gewoon in je mailbox terecht komt.

klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-10 15:08

Dazzler2120

FP ProMod
(jarig!)
Flghter1982 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:51:
ik hoorde dat loot die je niet oppakt en je gaat naar de tower gewoon in je mailbox terecht komt.

klopt dit?
Ja, maar let op, als je team gewiped wordt dan verlies je de zwervende loot... raad je dus aan om gewoon alles op te rapen dat je ziet vallen

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
  • Laatst online: 14-01-2024
WishmasterNL schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:33:
Iemand zin om samen te spelen? Ben pas net begonnen en lvl3 titan. Ik heb een headset.

PSN esver
Staat een link naar een excel in de topic start met PSN en XBONE user names om toe te voegen aan je vriendjeslijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:35
Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:46:
+- 15 min:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

oh nice, vanavond om 20.00 ook maar is doen. maar waarschijnlijk is het dan al te laat, zal vast wel een patch komen vandaag

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defnosh
Flghter1982 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:51:

klopt dit?
Ik bedoel eigenlijk Possimpible, die laat alle loot op de grond liggen bij het farmen, pas toen hij stopte raapte hij alles op. Heeft dit invloed op de droprate of iets dergelijks? Of vinden jullie het gewoon leuk om veel loot op de grond te zien liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Dazzler2120 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:52:
[...]

Ja, maar let op, als je team gewiped wordt dan verlies je de zwervende loot... raad je dus aan om gewoon alles op te rapen dat je ziet vallen
maar als ik solo farm en dan naar tower ga. ben ik het dan kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceased2Be
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-10-2024

Ceased2Be

databeest

LabsTipJr schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:45:
Ah nice, een Destiny topic. Ik weet niet of het de bedoeling is dat ik het hier vraag. Maar ik ben de sinds release solo aan het spelen en op zoek naar mensen op de Xbox One die samen willen spelen (alle content).

Toegevoegd :)

L21 Hunter hier, nickname Ceased2be.

Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-09 19:22
LabsTipJr schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:45:

Toegevoegd! Lvl 19 Warlock hier, even de story missions afmaken en dan kan ik nog wel een maatje gebruiken voor de Strikes.

Als je nou toch bezig bent, join gelijk de stroopwafel clan.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:46
Gister avond lekker potje weer gespeeld en lvl 22 geworden. Had gister wel een rare bug. Ik was dood gegaan precies op het zelfde moment dat de "boss" ook dood ging. Ik kon niet meer gerevived worden.
Stopte elke keer bij 99%. Mijn teller bleef ook op 16 seconden hangen. ( normaal kan je altijd gerevived worden als boss dood is )

Voeg me btw maar toe.

PSN michelNL level 22 Titan.

[ Voor 8% gewijzigd door corporalnl op 16-09-2014 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
ik moet toch zeggen dat de game me aardig verast heeft met de end-game.

hoe langer ik het speel hoe meer hooked in ben in de hunt for better gear! denk dat ik hier nog wel even zoet mee ben :P

mischien doe ik me broertje wel een ps4 kado en dan ps4 sharen met eu en us account zodat we lekker kunnen teamen! eens zien wat die van dat idee vindt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defnosh
Flghter1982 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:15:
mischien doe ik me broertje wel een ps4 kado en dan ps4 sharen met eu en us account zodat we lekker kunnen teamen! eens zien wat die van dat idee vindt :P
Dat vind ie vast een kak-idee XD

Maar voor wat de end game betreft; organiseren jullie raids in die bungee clan site? Kun je daar dan insignen voor een raid die gepland wordt? If so dan heb ik ook wel interesse om te joinen (wanneer ik op 26 zit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR!5EQ
  • Niet online

Leuk! Maar is dit een missie? Aangezien ik resist the hive zie. Ik heb en daar rond gelopen in patrol modus en de missie gedaan, maar hoeveel krijg je zoveel vijanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
dood gaan denk? niet allemaal afmaken dan dood gaan althans zo zie ik het? vraag me af of het nog te doen is vanavond hoop t ga ik effe kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR!5EQ
  • Niet online
vegetto1983 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:46:
dood gaan denk? niet allemaal afmaken dan dood gaan althans zo zie ik het? vraag me af of het nog te doen is vanavond hoop t ga ik effe kijken
Nou ik zie wel resist the hive als missie staan, maar die kan ik nergens vinden in de nabijheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
zo te zien is het de missie die hij aanklikt (aan het einde) en de opdracht resist the hive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogghii
14ml337 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:44:
[...]

Leuk! Maar is dit een missie? Aangezien ik resist the hive zie. Ik heb en daar rond gelopen in patrol modus en de missie gedaan, maar hoeveel krijg je zoveel vijanden?
De bedoeling is volgens mij dat je op een gegeven moment niet de gele-naambalk tegenstanders killed maar alleen de "summons", de reinforcements zogenaamd. Deze blijven steeds komen. Op die manier kun je blijven killen en de loot verzamelen tot je er genoeg van hebt.
Pagina: 1 ... 48 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2