Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Ircghost schreef op maandag 15 september 2014 @ 16:17:
Wat vinden jullie nou van het spel tot nu toe? Het nieuwe is er een beetje vanaf dus mogelijk kunnen jullie wat objectiever er naar kijken :P
- Totaal geen vernieuwde "genre"
- Strike missies worden repetitief (Maar blijft wel leuk door de moeilijkheidsgraad)
- Ernstig slechte communicatiemiddelen bij een matchmaked group.
- Legendary is echt legendary, exotic dus hetzelfde.
- Verhaal boeit me niet.

ik geef het spel een 7,8 (tot nu toe)

[ Voor 5% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 15-09-2014 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-10 09:52
Wat vinden jullie nou van het spel tot nu toe? Het nieuwe is er een beetje vanaf dus mogelijk kunnen jullie wat objectiever er naar kijken :P
Het is de moeite waard om te spelen vind ik. Bungie heeft heel veel goed gedaan. En iedereen die het nu heeft weet, dat het vanaf hier alleen maar meer wordt. Dat vind ik persoonlijk wel een leukegedachte, want de game zal over een jaar compleet anders zijn dan nu.

Ik vind het jammer dat het spel zich veel te serieus neemt, terwijl het verhaal gewoon zo slecht utigewerkt wordt. Er zijn hele levende werelden en bevolkingen zonder dat de speler zich er echt bij betrokken voelt.
Als dat een aangepast wordt door nieuwe content, zou het wel veel verschil maken met de beleving.
Vooral jammer omdat er zo veel toffe acteurs hun stem hebben geleend aan het spel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:35
Ik vind Crucible erg leuk, maar bv missies echt superslecht!
overall een 8-

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Ik moet inderdaad toegeven dat de story lijn wel een beetje slecht was, maar dan vergelijk ik het met Halo wat juist sterk was van bungie. Maar goed ik vermaak me nog prima met de strikes, deze blijven leuk om over te doen (tenminste nu nog op lvl 22).

[ Voor 30% gewijzigd door kidicoke op 15-09-2014 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Ik vind het fantastisch. Het speelt vooral heerlijk. De PVP is goed, in PVE blijft het heerlijk om headshots te maken en die critical hits te zien, ondanks dat het eentonig is.

Wel is het aan te raden om niet in je eentje te spelen. Het verhaal is ruk en de gameplay is te eentonig om in je eentje van te genieten.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-09 21:44
Letterlijk alle missies zijn hiermee samen te vatten:

Story:
- ga naar punt X
- deploy ghost
- versla Y golven vijanden

Strike:
- ga naar punt X
- versla Y special enemies
repeat

Het verhaal zelf slaat werkelijk helemaal nergens op en de dialogen zijn nog erger.

Het meeste stoorde ik me nog aan die gozer naast een of andere Queen. Hij ziet eruit als een jochie wat net is gaan puberen en de emo-scene heeft ontdekt (geweldig kapsel) En praat vervolgens als een 5 jarig rotkind.

Good luck.... GETTING THROUGH THE EKSHKLUSHION-SHONE :(

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Ik moest wel lachen om de missies rond de 'Gate-Lord', ik bleef maar lachen omdat ik elke keer weer Gaylord hoorde haha, of was ik de enige die nooit Gate-Lord hoorde :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-10 10:40
kidicoke schreef op maandag 15 september 2014 @ 16:29:
Ik moest wel lachen om de missies rond de 'Gate-Lord', ik bleef maar lachen omdat ik elke keer weer Gaylord hoorde haha, of was ik de enige die nooit Gate-Lord hoorde :P ?
Het is dat ik de ondertiteling aan had staan... _O-

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
haha nee, hetzelfde hier:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:35
verklap het verhaal nou niet :P
niet dat ik die missies ga spelen, ik vond het te saai. Ik speel atm alleen crucible

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha, daar heb ik geen last van _O-

En wat ik er tot nu toe van vind:
- Geweldige sfeer
- Gameplay mechanics zijn goed
- Verhaal wordt mager gebracht (Grootste irritantie: die exo hunter is nog steeds niet uitgelegd...)
- Missie objectives zijn echt te simpel en te eentonig

Heb gisteren pas de story uitgespeeld en ben lvl 21 geworden vlak daarna, heb 2 strike missies nog niet gedaan en nog geen Crucible gespeeld.

Ik merk dat ik toch wel veel tijd kwijt ben aan het verkennen (zoeken naar ghosts, materials of chests ;) ) maar dat heb ik in veel open world games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:48
doe je dat dan gewoon tijdens een missie? En is het eigenlijk de moeite om naar items te zoeken in verhouding met de tijd die je eraan besteedt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vengeful
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-04-2024
Heb mezelf ook maar ff aan de excel toegevoegd. Speel nu sinds de 9e, op 360.

Over 't geheel ben ik positief over Destiny, 't schieten is immens fijn, eindbazen zijn ook echt eindbaas en het is leuk dat de verschillende rassen ook net wat anders benaderd moeten worden.

Minpuntjes zijn toch:
-Mijn god, dat verhaal. Ik zou me rot schamen als ik het geschreven had en Bungie durft het gewoon te publiceren. The Expendables heeft nog een beter verhaal dan dit.
-Crucible kan bij lange na niet tippen aan de Halo MP, is werkelijk een stap of 10 terug.
-Te kleine omgevingen, na de eerste missie in een nieuwe omgeving heb je al 40% gezien.
-Mega-grind. Heb net weer 4 strikes gespeeld, maar geen enkel stuk loot om m'n light te verhogen, ook geen enkel nuttig wapen. Dat schiet natuurlijk voor geen meter op.

Ik hoop dat ze de komende tijd veel nieuwe content toevoegen, want om heel eerlijk te zijn vind ik het allemaal maar erg karig. Maar, 't schieten is dolle pret. Ik denk alleen wel dat alle reviews die een zesje of zeven geven er toch het dichtst bij zitten. Ik had veel meer verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valcanus1337
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-03-2021
Volgens mij ben ik gecapped op level 24,5 alle onderdelen op 15+ light? kom niks meer beters tegen qua gear. Dan maar op 24,5 half die vault of glass doen. En dat pvp 35 kills hier, carry het hele team, krijgt een level 20 noob met een kill death ratio van 0,2 een exotic sniper rifle aan het einde van de ronde.

PSN ID: White_Anomaly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-09 11:52
Iemand die vanavond samen met mij en een vriend de lvl 28 nightfall strike wilt doen? Hiervoor moet je lvl 24 of hoger zijn. Ik speel op X1 Gamertag: MordyNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valcanus1337 schreef op maandag 15 september 2014 @ 17:26:
Volgens mij ben ik gecapped op level 24,5 alle onderdelen op 15+ light? kom niks meer beters tegen qua gear. Dan maar op 24,5 half die vault of glass doen. En dat pvp 35 kills hier, carry het hele team, krijgt een level 20 noob met een kill death ratio van 0,2 een exotic sniper rifle aan het einde van de ronde.
Aye das weird en de enige reden dat ik geen pvp doe. Pve is leuker, ook random, stuk gezelliger..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Valcanus1337 schreef op maandag 15 september 2014 @ 17:26:
Zat je toevallig in deze game? _O-
YouTube: Destiny - How To Get Exotic / Orange Weapons

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Voorlopig ben ik vrij positief.
Zowel over PVE als PVP.
Ik zal niet zeggen dat ze met de hoofdprijs naar huis gaan, maar ik vermaak me er wel goed mee.
De wereld is mooi ontworpen, veel detail... maar dat is ook het punt waar ik iets mis.
Het voelt "leeg".
Afgezien van de steeds opnieuw aangevoerde groepjes vijanden is er niets te vinden in de wereld buiten de 'stad'.
Ondanks dat alles volgens het verhaal verwoest is, kan ik me niet voorstellen dat er niet links of rechts nog een kluizenaars type NPC of eventuele handelaar te vinden moet zijn.
Dat zou eens een mooie verandering zijn ipv. de noodbakens afstruinen waarbij je struikelt over een dode Ghost.

PSN ID: Ancta

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wie kan mij doodsimpel uitleggen wat pvp en pve is? Ik voel me nogal dom.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
DarkElement schreef op maandag 15 september 2014 @ 17:38:
Wie kan mij doodsimpel uitleggen wat pvp en pve is? Ik voel me nogal dom.
Player vs Environment
Player vs Player

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valcanus1337
Haha nee maar zo kan je zien hoe random het is. Gelukkig ben ik dus niet de enigste met dit probleem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-10 23:23

CSB

:D

SOLVED!

Ik weet niet meer wie hier ook veel disconnects had, maar ik heb het bij mij opgelost door:
1. Poorten in de router te forwarden (ziggo cisco router, was echter niet voldoende om het op te lossen)
2. de game de-installeren
3. PS4 herstarten
4. BR disk erin en wachten tot de game aangeeft dat je kan spelen. NIET STARTEN!
5. PS4 herstarten
6. Je krijgt nu een update voor Destiny, laat deze installeren
7. Ondertussen draait nog steeds je BR disk in de speler. Destiny is nog steeds aan het installeren. Laat lopen totdat de speler vanzelf stopt met spinnen.
8. Nu kun je Destiny starten en werkt het zoals het hoort.

Ik ben nu al 4x zonder problemen de Tower in en uit gegaan, van character geswitched, een Strike gestart, no problemo.
* CSB is happy :)

[ Voor 3% gewijzigd door CSB op 15-09-2014 18:06 . Reden: punt 1 aangepast ]

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Mijn mening van destiny:

+ PvP is wel geinig om te spelen, maar wel heel casual.
+ Grafisch ziet het er goed uit.
+ Weinig connectie problemen gehad.
- PvE is een beetje eentonig.
- Story is echt matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:51
Lvl 16 hier ps4 iemand zin om mee te grinden vanavond? Morgen krijg ik me Sony headset binnen. Heb al wel een mic voor vamavond!

Add me rokz04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillieWuks
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Is er nog iemand die de weekly strike wil voltooien?

Ben trouwens al de halve dag strikes aan het doen, maar geen een upgrade :s DAT lootsysteem

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WillieWuks schreef op maandag 15 september 2014 @ 18:23:

Ben trouwens al de halve dag strikes aan het doen, maar geen een upgrade :s DAT lootsysteem
<<< vnaaf online rond 1915 ofzo~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooper87
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:38
CSB schreef op maandag 15 september 2014 @ 18:05:
SOLVED!

Ik weet niet meer wie hier ook veel disconnects had, maar ik heb het bij mij opgelost door:
1. Poorten in de router te forwarden (ziggo cisco router, was echter niet voldoende om het op te lossen)
2. de game de-installeren
3. PS4 herstarten
4. BR disk erin en wachten tot de game aangeeft dat je kan spelen. NIET STARTEN!
5. PS4 herstarten
6. Je krijgt nu een update voor Destiny, laat deze installeren
7. Ondertussen draait nog steeds je BR disk in de speler. Destiny is nog steeds aan het installeren. Laat lopen totdat de speler vanzelf stopt met spinnen.
8. Nu kun je Destiny starten en werkt het zoals het hoort.

Ik ben nu al 4x zonder problemen de Tower in en uit gegaan, van character geswitched, een Strike gestart, no problemo.
* CSB is happy :)
Dat was ik. Ik ga het zo eens proberen, thanks. Ik neem aan dat je progress niet lokaal gesaved wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:34

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Mvandenberg91 schreef op maandag 15 september 2014 @ 17:26:
Iemand die vanavond samen met mij en een vriend de lvl 28 nightfall strike wilt doen? Hiervoor moet je lvl 24 of hoger zijn. Ik speel op X1 Gamertag: MordyNL.
Ik wil wel, maar ben level 24. Dus weet niet of het te doen is.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-10 12:44
WillieWuks schreef op maandag 15 september 2014 @ 18:23:

Ja ik tegen 8-9 uur vanavond

PSN Moeswa

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Ik ben wel geïnteresseerd in de lvl 22 weekly. Ik speel op de PS4: Xelferz.

Ben een lvl 25 warlock met behoorlijk goede gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

cooper87 schreef op maandag 15 september 2014 @ 18:32:
[...]

Dat was ik. Ik ga het zo eens proberen, thanks. Ik neem aan dat je progress niet lokaal gesaved wordt?
Nope. Alles in de cloud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meer mensen die opeens HELEMAAL NIET MEER kunnen verbinden? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijgen items ook meer light bij de armor upgrades? Nu een niet upgraded item met 13 light en heb 15 equipped, fully upgraded.

Tnx alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkElement schreef op maandag 15 september 2014 @ 19:14:
Meer mensen die opeens HELEMAAL NIET MEER kunnen verbinden? :o
Server reboot las ik, ik zit gewoon ingame tho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 september 2014 @ 19:15:
Krijgen items ook meer light bij de armor upgrades? Nu een niet upgraded item met 13 light en heb 15 equipped, fully upgraded.

Tnx alvast!
Ja, blues kunnen max 15 light hebben als ze fully upgraded zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door xelfer op 15-09-2014 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooper87
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:38
CSB schreef op maandag 15 september 2014 @ 18:49:
[...]

Nope. Alles in de cloud.
Helaas nog steeds disconnects.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Net een Legendary Headpiece gefarmed, ben nu alweer lvl 26 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:45

RawChild

PSN: Rawchild

Vault of glass is beschikbaar nu!

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Goed moment voor mij om lvl 26 te dingen dus :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-10 13:38
Werd er net uitgegooid om een update te kunnen installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valcanus1337
ok update
Vault of Glass zo ja, lets team up en lets do it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Laatst online: 03-04 10:06
ik ook. maar die heb ik allang 2 minuten ge-installeerd en ben alweer aan het spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat houdt de update precies in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu pas level 5 maar valt me op, dat als je met random mensen speelt negen van de tien keer niemand een mic opheeft. Of werkt dit gewoon niet met random people en moet je hier party voor maken?

Als er nog wat noobs zijn zoals mij voeg me maar toe haha Agil3Foxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-10 12:45

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet je voor in een fireteam/party zitten idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:16

Mauz1978

Console War Veteran

Verwijderd schreef op maandag 15 september 2014 @ 19:49:
Ben nu pas level 5 maar valt me op, dat als je met random mensen speelt negen van de tien keer niemand een mic opheeft. Of werkt dit gewoon niet met random people en moet je hier party voor maken?

Deze vraag wordt minimaal 1 keer per pagina gesteld lol. Je kunt elkaar alleen horen als je een daadwerkelijk fireteam opzet...

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Verwijderd schreef op maandag 15 september 2014 @ 19:49:

Daar is een Fireteam voor. Dus 10 van de 10 keer heeft niemand een mic op als je met random speelt :+ Je kan enkel communiceren met mensen die in je Fireteam zitten, je kan mensen joinen of uitnodigen via options menu en dan roster. Je Fireteam members hebben dan een groen stip op de map ipv blauw.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

cooper87 schreef op maandag 15 september 2014 @ 19:21:
[...]

Helaas nog steeds disconnects.
Oh, da's jammer. Ik heb slechts één Flatworm disconnect gehad tot nu to. Geen bevers meer gezien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:32

spartacusNLD

This is Sparta!!

@ http://www.twitch.tv/streamerhouse zeggen ze dat t onzin is en dat die tweet niet klopt

[ Voor 21% gewijzigd door spartacusNLD op 15-09-2014 19:52 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valcanus1337
vault of glass is niet beschikbaar coming soon 16 september zegt die hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
De raid staat idd vermeld op de map Venus maar er staat bij dat hij 16 september pas uitkomt. Of het is nu ergens 16 sept natuurlijk :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:32

spartacusNLD

This is Sparta!!

soort pre download van de raids?

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien dat ze rekening houden met een andere tijdzone waar het nu bijna 16 sept. is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valcanus1337
Ja ga ik vanuit want als ze Australië aanhouden dan gaat die zo live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-10 17:42
Iemand zin om PVP met mij te doen. Het liefst Control (The Crucible).
PSN: PM_Petrol
laat me weten als je van tweakers komt.

[ Voor 29% gewijzigd door OneTimer op 15-09-2014 19:56 ]

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Ze houden 2 uur pacific time aan.. dus voor ons duurt het nog 15uur.

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk
  • Laatst online: 25-09 10:44

buggienuk

lekker buggie

Wat een mooie dag in Destiny vandaag, heb eindelijk de weekly heroic strike gedaan en nog een aantal mooie momenten gehad. De mooiste eigenlijk was dat ik geplet werd door een warsat (dat event-ding) toen ik op 8700/9000xp van mijn vanguard bounty zat, oftewel, opnieuw beginnen.

Verder kreeg ik een of andere weekly bounty waar ik een depleted exotic hand cannon van kreeg. Ik moest hem eerst opladen door 500 hive te killen op de moon, zo gezegd zo gedaan. Nu moet ik guardians met void damagen in de crucible om hem verder op te laden... mooi idee, eens kijken of het me gaat lukken.

Ook bekend op XBL als buggienuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
buggienuk schreef op maandag 15 september 2014 @ 19:58:
De mooiste eigenlijk was dat ik geplet werd door een warsat (dat event-ding) toen ik op 8700/9000xp van mijn vanguard bounty zat, oftewel, opnieuw beginnen.
:D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Kreeg net deze baas helmet

Afbeeldingslocatie: http://oi58.tinypic.com/v8pmon.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk
  • Laatst online: 25-09 10:44

buggienuk

lekker buggie

Pfft, die exotic hand cannon bounty is niet te doen (voor mij). Ik moet 500 punten halen, waarbij een kill met een void-damage wapen +4 is, en doodgaan -2. Met mijn primary wapen knal ik rustig iedereen dood, maar daar zitten geen elemental damage modifiers op... dus helaas. Met mijn special/heavy bak ik er ook weinig van, door gebrek aan kogels en de tragere wapen/upclose/sniper. Ik hou hem er nog even tussen staan, maar anders ga ik hem abandonen denk ik, als ik hem toch niet ga halen. Jammer :(

edit: gruwelijke helm _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door buggienuk op 15-09-2014 20:28 ]

Ook bekend op XBL als buggienuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
buggienuk schreef op maandag 15 september 2014 @ 20:28:
Pfft, die exotic hand cannon bounty is niet te doen (voor mij). Ik moet 500 punten halen, waarbij een kill met een void-damage wapen +4 is, en doodgaan -2. Met mijn primary wapen knal ik rustig iedereen dood, maar daar zitten geen elemental damage modifiers op... dus helaas. Met mijn special/heavy bak ik er ook weinig van, door gebrek aan kogels en de tragere wapen/upclose/sniper. Ik hou hem er nog even tussen staan, maar anders ga ik hem abandonen denk ik, als ik hem toch niet ga halen. Jammer :(
Ik had ook zo een exotic bounty gister, maar ik las even wat je ervoor moest doen, ik had al zoiets van laat maar! ik ga me alleen maar ergeren en vervolgens zal het als ik hem krijg waarschijnlijk tegen vallen.

Nadat ik die had gecanceld kreeg ik dus vandaag deze helm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Wow ik wil ook wel zo'n exotic bounty! Helaas nog niet tegen gekomen, heb zowat alle bounties nu al gedaan. Wordt even wachten op de refresh :(

Overigens ben ik nu een lvl 25 Hunter, nog een klein stukje en ik word 26 :)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
wat is de snelste manier om van lvl 19 naar 20 te gaan? ik wil graag max lvl worden en dan nog even snel de weekly cap farmen voordat het morgen reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackal131 schreef op maandag 15 september 2014 @ 11:22:
Ik doe het een beetje om en om.

Wat je ook kunt doen: gewoon doorgaan met de mainclass en elke keer als je bounties in gaat leveren schakel je eerst naar de subclass. Op deze manier level je ook je subclass.
Alsnog bedankt voor deze tip, daar zou ik zelf niet aan gedacht hebben! Die 30 melee bounty doe je in 5 minuten :)
Ook upgrade wapens selecteren en allemaal upgraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
He ik heb net een machine gun bij de gunsmith gekocht. Maar bij m'n primarys zie ik m niet staan. Het was een machine gun met een blauwe attack dinges (geen idee wat dat is).
Waar is mn gun?!?
Ik heb nog plek zat voor andere guns.

[ Voor 10% gewijzigd door OneTimer op 15-09-2014 20:49 ]

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
machine guns staan onder heavy weapons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Ohja sorry :+
En wat betekend de attack waarde in het blauw?
De oranje weet ik maar paars niet.

[ Voor 4% gewijzigd door OneTimer op 15-09-2014 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Dat is elemental damage.

Als je bijvoorbeeld een wapen hebt met fire damage, dat is dan ene oranje kleur. Als je een elite ziet met een oranje gloed, kan je met het wapen die fire damage heeft het schild makkelijk slopen.

dus blauw kan je blauwe schilden makkelijk slopen.

[ Voor 10% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 15-09-2014 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gvd ik word echt gek van die server problemen vandaag, gisteren nergens last van gehad en net nu ik een baas bijna heb verslagen word ik er weer afgelazert :(

Eigenlijk best erg dat het HELE SPEL onspeelbaar is zonder server. Ik kom niet verder dan 'Press X'

Wat ook wel zuigt is dat ik nogal weinig ammo heb voor mijn heavy weapons, is daar een oplossing voor?

[ Voor 40% gewijzigd door DarkElement op 15-09-2014 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
ik heb sinds release nog geen enkele disconnect gezien. mischien Lucky :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Mortalboy[NL] schreef op maandag 15 september 2014 @ 21:10:
Dat is elemental damage.

Als je bijvoorbeeld een wapen hebt met fire damage, dat is dan ene oranje kleur. Als je een elite ziet met een oranje gloed, kan je met het wapen die fire damage heeft het schild makkelijk slopen.

dus blauw kan je blauwe schilden makkelijk slopen.
Oh oke. Tot nu toe zie ik wel meer oranje dan blauwe schilden. En om zo'n schild te krijgen moet je dus aardig hoog in lvl zijn?

Vind het soms ook wel vervelend als je tegen lvl 20+ speelt die met Arctic Blade en dat soort dingen aan komen. Ben nu lvl 13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09 21:27
ik speelde eerst als Warlock maar nieuwe gestart als hunter, kijken of ik daarme wat meer geluk heb :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-10 02:48

zekerpixels

Victory Loves Preparation

DarkElement schreef op maandag 15 september 2014 @ 21:13:
Wat ook wel zuigt is dat ik nogal weinig ammo heb voor mijn heavy weapons, is daar een oplossing voor?
Je heb heavy weapons waarbij staat, increases te chance on heavy ammo. (of iets in die richting)
Also he zon wapen equipt dan kom je letterlijk om in de paarse ammo.

Btw heb mijn eerste legendairy gekregen, helaas voor de verkeerde class

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks, alleen heb ik zo'n wapen (nog) niet in mijn bezit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-10 12:58
Ik ben level 20 en kreeg een body met 20 light armor. Nu al de daily gedaanten missies op hard en heroic. Alleen krijg ik nergens nieuw armor met light of zo. Ook 2 taak gecomplete maar ook niks. Doe ik iets fout met dat light armor enzo? Ik blijf nu gewoon level 20 met 20 light punten die ik kreeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Die light armor komt vanzelf. Duurt wel even voor je een full level 20 setje hebt. (Light level 24)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:44
Ben lvl 18 nu. Net ff rumble gedaan... Gvd, helemaal afgeknald door lvl's 23+
Begin je niks tegen, binnen 2sec naar de kloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-10 12:45
Max level wat je kan halen met blues is 24.5 daarna heb je legendarys/exotics nodig.

kom maar op met die legendarys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
grote kans dat de patch gelijk de farm spots heeft ge-nerfed :P ik vind geen fuck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
baronruud schreef op maandag 15 september 2014 @ 22:53:
Ben lvl 18 nu. Net ff rumble gedaan... Gvd, helemaal afgeknald door lvl's 23+
Begin je niks tegen, binnen 2sec naar de kloten.
Level advantages staan uit in de pvp modes ;) Dus je hebt wel gelijkwaardige stats, hp/armor, weapon base damage. Het enige is dat je verschillende skills tot je beschikking kan hebben. Maar deze staan ook los van je level. Ik heb zelfs nog veel begin skills omdat die fijner spelen bij pvp.

The Iron Banner is een event die wél level advantages heeft. Dat is een tijdelijk event (zoals de Raid) die in oktober zal komen. Geeft iedereen de tijd om even flink te levelen en zieke gear te scoren. Vanaf oktober dán gaat het denk ik echt los in de pvp wanneer de level aangezet wordt bij iedereen. Dat wordt een los event, dus als je een laag level bent kan je nog de normale pvp modes doen zodat je niet na elke 2 stappen afgeknald wordt en zelf weinig damage terug kan doen.

Maar voor nu dus: je bent gwn gelijkwaardig qua stats aan de rest, level heeft geen invloed.

[ Voor 14% gewijzigd door ASNNetworks op 15-09-2014 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Er is nu dus al een manier om in de vault of glass te komen:
http://www.se7ensins.com/...y-before-9-16-14.1207150/

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:06
Pff als ik dit allemaal lees heb ik nog veelt te doen en mis ik al veel ;).
Laatste 2 weken niet echt tijd gehad ( ben pas lvl 10 ) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag was er een update voor Destiny op de PS4.

Ik heb net een missie op de maan gedaan waar je flink met een zwaard moest zwaaien en 3 prinssen
moest doden. Heerlijk was het en ik ben nu level 7 , ik speel het af en toe om verder te komen in het verhaal. Ik ben van plan om het verhaal helemaal uit te spelen.

Voeg me toe op de PS4 : dennis585

Met meerdere spelen is toch makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Vanmorgen ff snel ene chest run gedaan op mars. Resultaat: 1 schip, 1 legendary engram waar 2 coins uit kwamen, 2 blue engrams waar blauwe wapens uit kwamen, en een stuk of 10-15 groene engrams.

[ Voor 4% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 16-09-2014 07:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
ASNNetworks schreef op maandag 15 september 2014 @ 23:37:
[...]

Level advantages staan uit in de pvp modes ;) Dus je hebt wel gelijkwaardige stats, hp/armor, weapon base damage. Het enige is dat je verschillende skills tot je beschikking kan hebben. Maar deze staan ook los van je level. Ik heb zelfs nog veel begin skills omdat die fijner spelen bij pvp.

The Iron Banner is een event die wél level advantages heeft. Dat is een tijdelijk event (zoals de Raid) die in oktober zal komen. Geeft iedereen de tijd om even flink te levelen en zieke gear te scoren. Vanaf oktober dán gaat het denk ik echt los in de pvp wanneer de level aangezet wordt bij iedereen. Dat wordt een los event, dus als je een laag level bent kan je nog de normale pvp modes doen zodat je niet na elke 2 stappen afgeknald wordt en zelf weinig damage terug kan doen.

Maar voor nu dus: je bent gwn gelijkwaardig qua stats aan de rest, level heeft geen invloed.
Zeker?
Ik heb veel control gespeeld en daar was het een stuk makkelijker naar mijn idee. Speel ik gemiddeld 1,5kd.
Deze hadden ook een dubbele health bar leek het wel, wit en rood. Kreeg niemand dood. Werd compleet overlopen. Ik had echt een WTF moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:08

Dazzler2120

FP ProMod
(jarig!)
baronruud schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 07:22:
[...]

Zeker?
Ik heb veel control gespeeld en daar was het een stuk makkelijker naar mijn idee. Speel ik gemiddeld 1,5kd.
Deze hadden ook een dubbele health bar leek het wel, wit en rood. Kreeg niemand dood. Werd compleet overlopen. Ik had echt een WTF moment.
Iedereen heeft dubbele healthbar, dar is je shield. (Het witte gedeelte van je healthbar).
Tis gewoon een kwestie van oefenen, en de chokepoints door te krijgen

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Ok, maar control, kill death 20-8. Rumble kill death 1-16.
Ik werd knettergek, heb direct ook de PS4 maar uitgezet. Anders had ik de controller door de tv gegooid 7(8)7
Zal het binnenkort maar is weer proberen....

[ Voor 11% gewijzigd door DeBaroN op 16-09-2014 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Laatst online: 17-09 17:05
gewoon heelveel oefenen :D.

Ik heb nu 2 weken een console en kan al aardig meekomen nu. In het begin was ik 20-30 keer dood gegaan en 1 a 2 kills(YESSSS ik heb er een). Of een random afgrond ingedoken :P.

Nu ben ik al tevreden als ik een paar kills heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Speel al jaren cod op de consoles met een goed gemiddelde , daar ligt het iig niet aan. Daarom poste ik het ook, was gewoon flabbergasted!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PvP in de Crucible is ook erg moeilijk , ik speel ook al jaren CoD , maar in Destiny is het toch moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 02-10 13:25
Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 08:31:
PvP in de Crucible is ook erg moeilijk , ik speel ook al jaren CoD , maar in Destiny is het toch moeilijker.
Kamperen gaat inderdaad wat lastiger ;)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Laatst online: 27-09 23:15
Jackal131 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 08:35:
[...]

hahahahhaha jij was me net voor :+ :+ :+

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackal131 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 08:35:
[...]

Daarom blijf ik ook CoD spelen , daar haal ik meer plezier uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 12:25
leuke glitch met je bike langs de muur of er half indrukkend en dan afstappen je stapt altijd links af en dan sta je ineens aan de andere kant van de muur

toch wel een beetje slordig gemaakt sommige doorgangen
bij de beta waren ze ook all op verschillende plekken geweest.

vraag me af of dat nu al gefixed is zal het vanavond ook eens proberen.

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 20:05

alwinus

Tweaked

Een twist op het verhaal? Zijn wij de slechteriken? Marionetten van de traveller? A plot twist in de maak? Of vergezocht? http://kotaku.com/a-wild-...inys-story-1635090330/all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02:50
baronruud schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 07:22:
[...]

Zeker?
Ik vraag mij toch ook af of dit al lekker werkt. Met Salvage werd ik compleet afgemaakt door level 20 en hoger. Bij control kon ik dan steeds weer redelijk meekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
Gisteren een uurtje glimmer run gedaan op de maan om Cryptarch te levelen. Aantal drops viel me vies tegen. Groene engrams krijg ik niet meer, alleen maar Mangala XX armor gear. Wel een paar blauwe engrams gehad maar het aantal viel me wel tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 20:40
ik las net een topic ergens over die gold chest locations, is dat nou echt de moeite of valt het tegen wat erin zit en kan je net zo goed andere dingen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
NikkiNailz schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 09:01:
Gisteren een uurtje glimmer run gedaan op de maan om Cryptarch te levelen. Aantal drops viel me vies tegen. Groene engrams krijg ik niet meer, alleen maar Mangala XX armor gear. Wel een paar blauwe engrams gehad maar het aantal viel me wel tegen.
Klopt maar je krijgt echt idioot veel glimmer op deze manier....
Pagina: 1 ... 47 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2