Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-09 10:20

Dazzler2120

FP ProMod
apNia schreef op zondag 14 september 2014 @ 10:25:
possimpible >> pff ben je zo'n bangerd die z'n CC niet durft te koppelen ergens aan? Je bent toch gedekt, nu loop je zelf huilie huilie te doen. En met Netflix en Spotify kan je niet eens trials chainen. Dus lijkt me lastig boef :>

Dazzler2120 >> je moet eens hier in Amsterdam ZuidOost kijken als er iets gratis te halen valt, dat zijn niet alleen Nederlanders ;)
Het gaat mij er ook niet om het geld, we verdienen beiden meer dan zat. Ik vind het alleen jammer dat een 48u trial een 30 dagen trial uitcancelt. Compenseer het dan op z'n minst met 2 dagen oid. Dat is toch op z'n minst een beetje scheef en/of niet transparant?
Het is ook maar een uitdrukking ;)
Tip dus voor de volgende keer, eerst de langste gratis periode doen, dan verlies je maar 2 dagen

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-10 08:30

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Hehehe ik ga er rekening mee houden met de PS5 Dazzler, thanks ;)

[ Voor 6% gewijzigd door apNia op 14-09-2014 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
xelfer schreef op zondag 14 september 2014 @ 10:25:
Iemand zin in de weekly heroic strike (PS4)? Ik ben een lvl 25 warlock met uber gear.
Uber gear? Wat voor een kleur heeft dat? Dacht dat het maar tot exotic ging :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-10 17:07

Phydomir

Dennis

JeroenC schreef op zondag 14 september 2014 @ 10:19:
[...]

Hmm veel rond gezocht maar dit nog niet gezien.. Wel vreemd dat ik via een site als new-cheat een programma moet downloaden ( mijn mobiel nr moet invoeren anders kan ik het niet downloaden ) en het via mijn pc geregeld moet worden?

Deze durf ik dus ook niet aan.
Zeker niet doen, klinkt als een malware scam.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Zijn die witte balkjes bij de healthbar in PvP eigenlijk Titan specifiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
apNia schreef op zondag 14 september 2014 @ 10:34:
Zijn die witte balkjes bij de healthbar in PvP eigenlijk Titan specifiek?
Ze zijn character specifiek ja (of hoe bedoel je dit?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Nou als ik geraakt word (als Warlock) zie ik niet een wit balkje aflopen bij mijzelf, maar zie ze wel bij mensen waar ik tegen PvP, dus vraag me af of zo'n "shield" een Titan specifieke perk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op zondag 14 september 2014 @ 10:31:
[...]

Zeker niet doen, klinkt als een malware scan.
Zou ff je router specifiek checken en anders wachten op een patch.. Er zijn zat mensen met die klachten dus er zal echt wel iets mee worden gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op zondag 14 september 2014 @ 10:36:
Nou als ik geraakt word (als Warlock) zie ik niet een wit balkje aflopen bij mijzelf, maar zie ze wel bij mensen waar ik tegen PvP, dus vraag me af of zo'n "shield" een Titan specifieke perk is.
Hits met melee geven titans +- 20% shield, max tot 250-300% ofzo. Zijn dan wel in defensive spec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-10 05:58
Phydomir schreef op zondag 14 september 2014 @ 10:31:
[...]

Zeker niet doen, klinkt als een malware scan.
Heb het ook niet gedaan, klinkt als malware / virus. Ook zit er een abbonement aanvast van x aantal euro's per sms om het te kunnen downloaden.

Dus die youtube link is helaas geen oplossing.

Wat ik nu aan het proberen ben om de cattle error op te lossen is het volgende:

game volledig verwijdert, xbox herstart, disk opnieuw geplaatst en de UPDATE van 200-300?mb geweigerd.
Ik laat de game nu installeren tot 100% ( voorheen deed ik elke keer de update accepteren ook al was de game installatie pas op een paar % ) en zal vervolgens het spel opstarten.

Jammer dit, nog nooit meegemaakt zo'n drama als Destiny ( ja GTA V maar daar kwam je tenminste min of meer het spel in en/of de single player.. bij destiny kan je niks behalve op A klikken over en over)

Tot zover baal ik ontzettend, eerste ''onbekende/nieuwe'' game die ik vrijwel gelijk koop voor de hoofdprijs en ik kan het niet eens spelen..

[ Voor 7% gewijzigd door LopendeVogel op 14-09-2014 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:23

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Dazzler2120 schreef op zondag 14 september 2014 @ 10:24:
[...]

Volgens mij wel... ik probeer het binnekort uit (vriendin wilt ook een character maken :p)
Ok, ik hoop het. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Verwijderd schreef op zondag 14 september 2014 @ 10:36:
[...]

Zou ff je router specifiek checken en anders wachten op een patch.. Er zijn zat mensen met die klachten dus er zal echt wel iets mee worden gedaan!
Ja ik heb mijn router volledig uitgespit. Zo heeft mijn xbox een vast ip nu en alle poorten zijn gekoppeld aan het ip. Mijn NAT is dus ook gewoon op status: OPEN (hoewel die dit al was voordat ik met de poorten begon)

Ja het probleem met de uitgevers/ontwikkelaars van Destiny is dat ze nergens op reageren.. Klachten lopen op sinds 9 sept en 0 oplossingen of reacties van de ontwikkelaars/helpdesk kant.

Ik gaf ook mijn thuis situatie en het apparatuur van UPC de schuld, vooral omdat de meeste tweakers lekker aan het spelen zijn ( is jullie ook gegund hoor :D ), maar ik en een aantal andere kunnen niks met het spel.
Maar het ligt helaas niet aan de thuis situatie en dat is vreemd, groepen die kunnen spelen, groepen met tientallen errors tegelijk en een groep met de Cattle error..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

JeroenC schreef op zondag 14 september 2014 @ 10:44:
[...]
Ja het probleem met de uitgevers/ontwikkelaars van Destiny is dat ze nergens op reageren.. Klachten lopen op sinds 9 sept en 0 oplossingen of reacties van de ontwikkelaars/helpdesk kant.
Helaas is dit voor grote ontwikkelaars niet ongewoon. Wil natuurlijk niet zeggen dat er niet aan gewerkt wordt.

Vanochtend mijn eerste potjes Salvage gedaan. Best een leuke modus. Viel me ook reuze mee dat je meestal team genoten hebt die in ieder geval proberen samen te werken.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroen, heb je uberhaupt al een keer kunnen spelen dan of is dit al vanaf het begin? Wel debiel dat zoiets op een console niet werkt, bij PC heb je dit soort dingen snel door andere hardware. Zou toch denken dat het aan de router ligt aangezien dat het enige unieke aan je setup is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Verwijderd schreef op zondag 14 september 2014 @ 10:53:
Jeroen, heb je uberhaupt al een keer kunnen spelen dan of is dit al vanaf het begin? Wel debiel dat zoiets op een console niet werkt, bij PC heb je dit soort dingen snel door andere hardware. Zou toch denken dat het aan de router ligt aangezien dat het enige unieke aan je setup is...
Nee ik heb het spel nog helemaal niet kunnen spelen.

Ja de modem/router standaard van UPC heb ik al uitgespit..

Zo staat upnp aan en staan de poorten open.

Geprobeerd met de internet instellen automatische op de xbox en geprobeerd met vaste instellingen zoals een vast IP voor de poorten, en nu de dns van Google.

Niks helpt.

Kan het eraan liggen dat ik alleen een trial gold heb die bij cod ghost zat??
Lijkt me overigens ook weer niet doordat alleen internet vereist is voor het spel en gold alleen multi toevoegde lijkt mij..

[ Voor 12% gewijzigd door LopendeVogel op 14-09-2014 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:19
Heb je nog wat aan die emblems?

Of is dit alleen voor de looks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook UPC en ik kan Destiny prima spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Verwijderd schreef op zondag 14 september 2014 @ 11:04:
Ik heb ook UPC en ik kan Destiny prima spelen.
Iets moeten doen in de router??

Waar staat je taal van de xbox op??

Bij internet instellingen kan ik de multiplayer test uitvoeren.. Pakketverlies 100%....

Dit is vreemd, als ik naar de xbox Ping 0% pakket verlies.

Indien ik Forza of cod doe werkt alles goed, foutje in de test of??

[ Voor 32% gewijzigd door LopendeVogel op 14-09-2014 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
X4C-FGX-MX3 (Emblem: Note of Conquest)

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10 09:56

Martinspire

Awesomeness

JeroenC schreef op zondag 14 september 2014 @ 10:58:
[...]

Nee ik heb het spel nog helemaal niet kunnen spelen.

Ja de modem/router standaard van UPC heb ik al uitgespit..

Zo staat upnp aan en staan de poorten open.

Geprobeerd met de internet instellen automatische op de xbox en geprobeerd met vaste instellingen zoals een vast IP voor de poorten, en nu de dns van Google.

Niks helpt.

Kan het eraan liggen dat ik alleen een trial gold heb die bij cod ghost zat??
Lijkt me overigens ook weer niet doordat alleen internet vereist is voor het spel en gold alleen multi toevoegde lijkt mij..
Ehm, volgens mij heb je wel degelijk Xbox Live Gold nodig hoor? Misschien dat je het niet gaat doen, maar er zit multiplayer bij die altijd aan staat en in principe is het een MMO en dus heb je Gold nodig.

Probeer anders ergens een trial vandaan te toveren. In tegenstelling tot PSN kun je bij Xbox Live wel gewoon trials blijven gebruiken, zolang je die maar kunt blijven vinden. Niet dat ik je dat aanraad, maar dan weet je iig waar het aan ligt. Ik weet niet of je de versie met disc hebt, maar ik geloof dat er wel ergens bij heeft gestaan dat de game Gold vereist.

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 14-09-2014 11:21 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Martinspire schreef op zondag 14 september 2014 @ 11:20:
[...]

Ehm, volgens mij heb je wel degelijk Xbox Live Gold nodig hoor? Misschien dat je het niet gaat doen, maar er zit multiplayer bij die altijd aan staat en in principe is het een MMO en dus heb je Gold nodig.

Probeer anders ergens een trial vandaan te toveren. In tegenstelling tot PSN kun je bij Xbox Live wel gewoon trials blijven gebruiken, zolang je die maar kunt blijven vinden. Niet dat ik je dat aanraad, maar dan weet je iig waar het aan ligt. Ik weet niet of je de versie met disc hebt, maar ik geloof dat er wel ergens bij heeft gestaan dat de game Gold vereist.
Ja ik heb een gold trial van 7 dagen gister gebruikt.

Valt me op dat hij alleen verbonden was via WIFI, ik denk misschien tot dat niet stabiel genoeg loopt ( modem/router + xbox one staan in de woonkamer ).. Ik disconnect de WIFI en zegt hij dat er een ethernet kabel aangesloten moet worden... Deze was al aangesloten.. Ik ga het nu boven op mijn kantoor proberen met de internet kabel van deze PC...

Ik hou jullie op de hoogte !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
JeroenC schreef op zondag 14 september 2014 @ 11:24:
[...]

Ja ik heb een gold trial van 7 dagen gister gebruikt.

Valt me op dat hij alleen verbonden was via WIFI, ik denk misschien tot dat niet stabiel genoeg loopt ( modem/router + xbox one staan in de woonkamer ).. Ik disconnect de WIFI en zegt hij dat er een ethernet kabel aangesloten moet worden... Deze was al aangesloten.. Ik ga het nu boven op mijn kantoor proberen met de internet kabel van deze PC...

Ik hou jullie op de hoogte !
Wat zit er tussen de router en de pc? Geen extra's? Ik weet dat het bij mi XBOX 360 happerde als ik Upnp op mijn router uit had staan. En idd WIFI werkt meestal niet optimaal!

Trouwens heb je zowel op je xbox als op je modem dezelfde regio staan. Dus niet je taal instelling maar ook je GMT?

Wat is preccies de melding die je in beeld krijgt?

[ Voor 10% gewijzigd door Mouse_NL op 14-09-2014 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Martinspire schreef op zondag 14 september 2014 @ 11:20:
[...]
Ik kan alleen spreken voor ps+ maar op de PS4 staat per modus aangegeven of je ps+ nodig hebt. Dit is voor zover ik heb kunnen zien alleen voor de game modes waarbij matchmaking aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mouse_NL schreef op zondag 14 september 2014 @ 11:12:
Tnx, waar kom je achter die nieuwe codes? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unrealchipie
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 27-09 22:55
quote:
Mouse_NL schreef op zondag 14 september 2014 @ 11:12:
Tnx, waar kom je achter die nieuwe codes? :)

http://www.reddit.com/r/D..._to_29_known_codes_right/

[ Voor 45% gewijzigd door unrealchipie op 14-09-2014 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-03 08:18
Kwam net een tof filmpje tegen. Zelf speel ik ook zoveel mogelijk handcannon omdat het stinkt naar potentie. Twee headshots en je tegenstander is dood. Alleen kost het wel wat skill.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Hc94SSufR0Y]

Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-10 23:05

zekerpixels

Victory Loves Preparation

Handcannon is ook mijn favoriet, super voor pve echter voor pvp vind ik het wat moeilijk. Maar dat komt vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Code uit het boekje:
A7L-FYC-44X
Source:
http://www.reddit.com/r/D...her_code_in_the_arms_and/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Mouse_NL schreef op zondag 14 september 2014 @ 11:28:
[...]

Wat zit er tussen de router en de pc? Geen extra's? Ik weet dat het bij mi XBOX 360 happerde als ik Upnp op mijn router uit had staan. En idd WIFI werkt meestal niet optimaal!

Trouwens heb je zowel op je xbox als op je modem dezelfde regio staan. Dus niet je taal instelling maar ook je GMT?

Mouse_NL schreef op zondag 14 september 2014 @ 11:28:
[...]

Ik heb de modem/router combi standaard van UPC, en daarna niks meer op de end devices zoals xbox one en pc na.

Lan kabel van kantoor word wel herkend ( defecte kabel onder vermoed ik )

Nu heb ik wel een ander ip dan de draadloze controller van de xbox one. De porten staan nu niet open maar wel UPNP

Alles staat op NL en gmt+1
Error nog altijd: Cattle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
JeroenC schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:03:
[...]

[...]

Ik heb de modem/router combi standaard van UPC, en daarna niks meer op de end devices zoals xbox one en pc na.

Lan kabel van kantoor word wel herkend ( defecte kabel onder vermoed ik )

Nu heb ik wel een ander ip dan de draadloze controller van de xbox one. De porten staan nu niet open maar wel UPNP

Alles staat op NL en gmt+1
Error nog altijd: Cattle
Ik heb ook UPC. Met de laatste Router Technicolor. Geen problemen of meldingen meer van XBOX nadat ik op de standaard instellingen de UPNP had aan gevinkt. Je kan testen of het aan GOLD ligt door even een andere game waarmee je online kan / moet te testen werkt dat ook niet dan ligt het aan de trial ... een trial GOLD heeft restricties! Dit weet ik zeker want ik kon destijds dus niet met een trial ik dacht gta V multiplay spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Mouse_NL op 14-09-2014 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeroenC schreef op zondag 14 september 2014 @ 11:05:
[...]

Iets moeten doen in de router??

Waar staat je taal van de xbox op??

Bij internet instellingen kan ik de multiplayer test uitvoeren.. Pakketverlies 100%....

Dit is vreemd, als ik naar de xbox Ping 0% pakket verlies.

Indien ik Forza of cod doe werkt alles goed, foutje in de test of??
-Ik heb de firewall uitgezet op de UPC router.

-Ik heb UPC hotspots uitgezet op de UPC router.

-Ik heb de Wifi uitgezet op de UPC router.

-Ik heb een eigen Asus router via kabel op de UPC router.

-Ik heb de PS4 via een 3 meter kabel aan de Asus router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Hmmm

Ja firewall kan ik wel nog uitzetten..

Ja deze techni router heb ik ook.
Forza en cod werken gewoon online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

We zitten nu op Venus met een of andere missie met beacons die oneindig lijkt. Is dat gewoon een oneindig aantal beacons steeds doen of moeten we hem echt afronden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
apNia schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:21:
We zitten nu op Venus met een of andere missie met beacons die oneindig lijkt. Is dat gewoon een oneindig aantal beacons steeds doen of moeten we hem echt afronden?
Dat is waarschijnlijk "partrol"?
Dat is het freeroam level op de planeet. de beacons blijven inderdaad oneindig spawnen :P

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
JeroenC schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:19:
Hmmm

Ja firewall kan ik wel nog uitzetten..

Ja deze techni router heb ik ook.
Forza en cod werken gewoon online.
Je hebt wel een Europese xbox account .... daar heb je niet aan gesleuteld? Niet dat die op Amerikaans staat oid?

[ Voor 5% gewijzigd door Mouse_NL op 14-09-2014 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben bang dat ik iets niet begrijp, de postmaster in de tower heeft een bericht voor me alleen kan ik er niks mee omdat er geen ruimte meer is? Is het nu de bedoeling dat ik 1 van die 8 Bounty gevallen verwijder uit mijn inventory? Krijg de melding "Not enough space" namelijk.

[ Voor 8% gewijzigd door DarkElement op 14-09-2014 12:26 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Mouse_NL schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:24:
[...]

Je hebt wel een Europese xbox account .... daar heb je niet aan gesleuteld? Niet dat die op Amerikaans staat oid?
Nee gewoon Nederlands (europe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-10 18:21
DarkElement schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:25:
Ik ben bang dat ik iets niet begrijp, de postmaster in de tower heeft een bericht voor me alleen kan ik er niks mee omdat er geen ruimte meer is? Is het nu de bedoeling dat ik 1 van die 8 Bounty gevallen verwijder uit mijn inventory? Krijg de melding "Not enough space" namelijk.
Als je in je inventory een van je bounties selecteert kun je op 'discard' drukken, waardoor je stopt met deze bounty en ruimte maakt voor de bounty van de postmaster.

Gister voor het eerst een avondje Destiny gespeeld. Leuke game maar verder niet heel bijzonder. De game moet het echt van het coop aspect hebben, en dat is niet echt te doen aangezien ik een week amper gespeeld heb en dus nog behoorlijk laag level ben, terwijl mijn vrienden allemaal al behoorlijk hoog zijn. Gisteren met een maat (hij was lvl 11, ik 6) een Strike gedaan, komt er nog een random bij die meteen weer leaved. Toen was het echt heel moeilijk, ik deed amper damage en die bosses duurden een eeuwigheid. Uiteindelijk toch gelukt, dat is dan wel weer heerlijk. :)

[ Voor 33% gewijzigd door Mr Ton op 14-09-2014 12:34 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zekerpixels

zekerpixels

Of eerst je huidige bountys afronden, evt degene die je niet kan/wil doen verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste disconnect is een feit. We gingen met zn 2en naar de toren, allebei DC! Hopelijk was dat een incident :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zekerpixels schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:32:
[...]

Of eerst je huidige bountys afronden, evt degene die je niet kan/wil doen verwijderen.
En als ik iets weggooi is het ook echt weg, of kan ik het ook later weer ergens ophalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
JeroenC schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:26:
[...]

Nee gewoon Nederlands (europe)
Je hebt ook nooit account geswitched .... ? Ik neem aan dat de XBOX ONE dan van na 5 september 2014 is?

Stomme vraag misschien WIFI op de XBOX heb je helemaal ook eruit gegooid?

En als je nu rechtstreeks vanuit het modem van UPC een kabel even trekt naar die XBOX ONE! En anders zou ik even de xbox bedraad bij iemand anders hangen en kijken. of hij het wel doet.Wellicht heeft hij door die blokkades een update van XBOX GOLD of Destiny niet meegenomen. Want patch 1.01 heeft hij voor Destiny wel gedownload?

[ Voor 12% gewijzigd door Mouse_NL op 14-09-2014 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Ja, je moet een bounty annuleren (verwijderen dus) óf een bounty gwn afmaken zodat je ruimte hebt. De bounties bij postmaster verdwijnen namelijk niet. Dus je ja kan gewoon even een bounty eerst clearen en dan die van Postmaster accepteren.

Overigens een tip: wanneer je een bounty inlevert krijg je XP op je wapens, armor én subclass die je equipped hebt. Dus als je een paar engrams hebt gekregen (ook via postmaster) die eerst even bij Cryptograph openen en kijken wat het is. Vervolgens equip je even de subclass, wapens en armor die je wil levelen en lever je de bounties in. De extra XP die je verdient zorgen ervoor dat die items dan een upgrade boost krijgen 8)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Mouse_NL schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:34:
[...]

Je hebt ook nooit account geswitched .... ? Ik neem aan dat de XBOX ONE dan van na 5 september 2014 is?

En als je nu rechtstreeks vanuit het modem van UPC een kabel even trekt naar die XBOX ONE! En anders zou ik even de xbox bedraad bij iemand anders hangen en kijken. of hij het wel doet.
Nee ik heb de xbox van voor 5 sept.
Ik heb dit account overgenomen van de xbox 360 die ik tot een aantal maanden terug had.

Ik heb wifi volledig uitstaan op de xbox, en verbonden met een werkende kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ASNNetworks schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:35:
[...]

Ja, je moet een bounty annuleren (verwijderen dus) óf een bounty gwn afmaken zodat je ruimte hebt. De bounties bij postmaster verdwijnen namelijk niet. Dus je ja kan gewoon even een bounty eerst clearen en dan die van Postmaster accepteren.

Overigens een tip: wanneer je een bounty inlevert krijg je XP op je wapens, armor én subclass die je equipped hebt. Dus als je een paar engrams hebt gekregen (ook via postmaster) die eerst even bij Cryptograph openen en kijken wat het is. Vervolgens equip je even de subclass, wapens en armor die je wil levelen en lever je de bounties in. De extra XP die je verdient zorgen ervoor dat die items dan een upgrade boost krijgen 8)
Wat je in je tip beschreef dat snapte ik al, maar ik bedoelde het verwijderen van lopende bounties, als ik die eenmaal verwijder kan ik ze dan later weer terughalen bij de postmaster of ergens anders of zijn ze dan gewoon weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
JeroenC schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:36:
[...]

Nee ik heb de xbox van voor 5 sept.
Ik heb dit account overgenomen van de xbox 360 die ik tot een aantal maanden terug had.

Ik heb wifi volledig uitstaan op de xbox, en verbonden met een werkende kabel.
Die komen Random weer terug. Net als de weapon store!

Trouwens ik heb nog een Red Sparrow code die ik graag wil ruilen voor een Armor Shader: Blacksmith code !

[ Voor 12% gewijzigd door Mouse_NL op 14-09-2014 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
DarkElement schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:39:
[...]

Wat je in je tip beschreef dat snapte ik al, maar ik bedoelde het verwijderen van lopende bounties, als ik die eenmaal verwijder kan ik ze dan later weer terughalen bij de postmaster of ergens anders of zijn ze dan gewoon weg?
Als jij een bountie die loopt verwijdert, dan is ie gewoon weg (net als alles wat je verwijdert). De bounties die jij ophaalt krijg je namelijk niet van de postmaster, maar bij die speciale bountie gast. Als je het daar activeert en verwijdert, heb je grote kans dat ie niet meer te vinden is bij hem. Ze worden namelijk om de zoveel tijd vernieuwd. Maar op een gegeven moment zie je wel weer de bountie verschijnen (heb bijv aantal keer dezelfde bounties complete gedaan).

De postmaster geeft je soms een speciale bountie lead. Deze kan je dan weer inwisselen bij de bountie gast waardoor je een nieuw bountie krijgt. Het beste is om gewoon de bounties die je hebt staan af te maken en dan die bij de Postmaster op halen. Tenzij je een bountie hebt die gewoon niet gaat lukken, dan heb je er ook weinig aan en kan je het netzogoed verwijderen en die van de Postmaster ophalen. Maargoed, ik finish ze gewoon altijd omdat die van de Postmaster toch niet verdwijnen als ik ze nog niet ophaal.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh ik heb nu mijn inventory vol bounties die ik nog moet doen :p dus die ga ik dan eerst maar even afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:21
De mongool die trouwens het menu met de "muiscursor" bedacht heeft moesten ze echt eens een flink pak slaag geven. Wat een draak van een GUI.

Het joinable maken op XBO heeft nog steeds niemand door want van de 10 online met beschikbare slots kan ik niemand joinen.

[ Voor 30% gewijzigd door Phusebox op 14-09-2014 12:51 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Phusebox schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:47:
De mongool die trouwens het menu met de "muiscursor" bedacht heeft moesten ze echt eens een flink pak slaag geven. Wat een draak van een GUI.
Ik snap niet wat je precies bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Mouse_NL schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:49:
[...]

Dat je niet met dpad of stick door opties kunt lopen maar alles moet "aanwijzen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Mouse_NL schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:49:
[...]

Snap het probleem ook niet. Ik vind het juist erg handig met een cursor. Moet er niet aan denken om al die dingen te moeten selecteren met de druktoetsen van de controller, erg onhandig met zoveel menu's en items. Nu kan je in een keer datgene selecteren wat je wil selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ben 100x sneller met tien keer tappen dan helemaal naar de andere kant van het scherm bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:53:
Ben 100x sneller met tien keer tappen dan helemaal naar de andere kant van het scherm bewegen.
Sensitivity hoger zetten :) stond sowieso erg laag in dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Phusebox schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:53:
Ok. Ik ben blij dat ze voor deze cursor hebben gekozen, gezien ik 100x sneller ben met de cursor dan 10x op een knop klikken tot ik eindelijk een ander wapen heb geselecteerd. En zoals het er naar uit ziet heb je pech gezien je niks kan wijzigen.

Deal with it 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09:05
Oh want dat is ook zo'n enorme afstand.. Ik snap best dat je wat tegenwicht wil bieden aan de blinde hype en daarom de dingen aanstipt die je storen aan de game, maar je bent wel echt op zoek naar slakken om er vervolgens een kilo zout overheen te storten. Wordt een beetje flauw zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:04

OMD

Moet zeggen dat ik die cursor ook wel fijn vind.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
OMD schreef op zondag 14 september 2014 @ 13:02:
Moet zeggen dat ik die cursor ook wel fijn vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Man man man, wat vermaak ik me met dit spel!
Afgelopen 2 dagen flink aan de bak geweest, en van level 14 naar 23 gegaan!
Met mede tweakers flink wat strikes gedaan.
Iemand al de weekly strike gecomplete?
Man wat was die pittig zeg!!! zeker 1.5 uur mee bezig geweest :P
gelukkig hadden we een "coke shield uit californie" :')

Misschien vanavond nog een paar tiger strikes doen?
PSN:alainduckers

Zal rond 12 uur snachts beginnen.

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninjakurachi
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-05 23:11
kan iemand mij toevoegen in de tweakers clan voor destiny?
zowel bungie als psn: ninjakurachi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
ninjakurachi schreef op zondag 14 september 2014 @ 13:08:
kan iemand mij toevoegen in de tweakers clan voor destiny?
zowel bungie als psn: ninjakurachi
Volgens mij moet je gewoon op bungie.net aanmelden.
(clan link staat in TS)
Maar ik heb geruchten gehoord dat de clan al vol zat? 8)7

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Mouse_NL schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:34:
[...]

En als je nu rechtstreeks vanuit het modem van UPC een kabel even trekt naar die XBOX ONE! En anders zou ik even de xbox bedraad bij iemand anders hangen en kijken. of hij het wel doet.Wellicht heeft hij door die blokkades een update van XBOX GOLD of Destiny niet meegenomen. Want patch 1.01 heeft hij voor Destiny wel gedownload?
Zojuist de xbox one op fabrieksinstellingen gezet, vervolgens keuze menu's doorgelopen en Nederland geselecteerd ( voorheen stond het op engels, en heb ik het na de update via de instellingen op Nederlands gezet ). Echter dit mag niet helpen.

Patch 1.0.1? Dat durf ik niet te zeggen, zodra ik de disk zojuist wederom erin deed ging hij installeren en vanaf 1 of 2 % gaf hij aan dat er een update is van 200-300mb?. Echter stond hier voor de rest niks bij om elke update het zou gaan. Deze gelijk geaccepteerd.
Nadat alles volledig geïnstalleerd was het spel weer opgestart en nog altijd foutmelding: Cattle
Deze melding krijg ik nadat ik op Press A to play klik, en hij de melding geeft: signing. Binnen 30-60sec komt dan de foutmelding dat hij geen verbinding kan maken met error code Cattle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:23

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik heb bijna heel mijn subclass geleveld, maar zit nog steeds met allemaal blauwe gear. Er dropt echt weinig leuks, ook niet op level 24 strikes.

Iemand die de weekly challenge mee wil doen? (X1 versie). Er zit daar geen matchmaking in, wat vrij raar is eigenlijk.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Antifon schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:56:
Oh want dat is ook zo'n enorme afstand.. Ik snap best dat je wat tegenwicht wil bieden aan de blinde hype en daarom de dingen aanstipt die je storen aan de game, maar je bent wel echt op zoek naar slakken om er vervolgens een kilo zout overheen te storten. Wordt een beetje flauw zo.
Het is Phusebox maar, die heb ik nog nooit iets positiefs horen zeggen.
JeroenC schreef op zondag 14 september 2014 @ 13:16:
[...]
Zojuist de xbox one op fabrieksinstellingen gezet, vervolgens keuze menu's doorgelopen en Nederland geselecteerd ( voorheen stond het op engels, en heb ik het na de update via de instellingen op Nederlands gezet ). Echter dit mag niet helpen.
Ik las dat je nog een router tussen je UPC modem en je XBO hebt zitten. Heb je de mogelijkheid om die er tussenuit te halen en direct je XBO op het UPC modem aan te sluiten?
uchiha tijntje schreef op zondag 14 september 2014 @ 13:19:
Iemand die de weekly challenge mee wil doen? (X1 versie). Er zit daar geen matchmaking in, wat vrij raar is eigenlijk.
Ik vermoed dat het is gedaan omdat ze eigenlijk te moeilijk zijn om even et een pick-up groep te doen.

[ Voor 14% gewijzigd door Phydomir op 14-09-2014 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
uchiha tijntje schreef op zondag 14 september 2014 @ 13:19:
Ik heb bijna heel mijn subclass geleveld, maar zit nog steeds met allemaal blauwe gear. Er dropt echt weinig leuks, ook niet op level 24 strikes.

Legendary's zijn niet voor niets "legendary" :9
Heb tot nu toe 1 legendary drop gekregen tijdens het farmen in de nexus strike.
daar kwamen 2 motes of light uit:')

Veel succe met de weekly strike d:)b

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Phydomir schreef op zondag 14 september 2014 @ 13:20:
[...]

Het is Phusebox maar, die heb ik nog nooit iets positiefs horen zeggen.

[...]

Ik las dat je nog een router tussen je UPC modem en je XBO hebt zitten. Heb je de mogelijkheid om die er tussenuit te halen en direct je XBO op het UPC modem aan te sluiten?

[...]

Ik vermoed dat het is gedaan omdat ze eigenlijk te moeilijk zijn om even et een pick-up groep te doen.
Ik heb helaas geen router ertussen zitten. Het gaat om de modem/router combi ( 2 in 1 kasje ) van upc. Onlangs mijn netgear router aan mijn moeder gegeven (wonend aan de andere kant van het land, dus even ophalen en testen lukt ook al niet) doordat het wifi voldoende is van het standaard door upc geleverde. Anders kon ik het kasje van upc op bridge zetten en de netgear instellen naar wens. Maar ook dit kan ik nu helaas niet meer uitzoeken

Ik ga zometeen eens vragen of mijn kleine buurjongetje hun wifi wachtwoord wilt invoeren op de xbox one. Kan ik uitsluiten of het aan mijn ''zooi'' van UPC ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:19
Met die emblems kun je niks speciaal dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

JeroenC schreef op zondag 14 september 2014 @ 13:23:
Anders kon ik het kasje van upc op bridge zetten en de netgear instellen naar wens. Maar ook dit kan ik nu helaas niet meer uitzoeken
Dat kan je natuurlijk altijd eens proberen. Wel even van te voren het IP van dat modem opzoeken want een hard reset zet hem niet terug in router mode weet ik uit ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Phydomir schreef op zondag 14 september 2014 @ 13:34:
[...]

Dat kan je natuurlijk altijd eens proberen. Wel even van te voren het IP van dat modem opzoeken want een hard reset zet hem niet terug in router mode weet ik uit ervaring.
Nou lekker dan, ik vraag het wachtwoord van de buurmans wifi. En alles werkt direct perfect van het spel..

Probleem nu is echter dat de verbinding niet bepaald optimaal is ( 1 huis verder + hun modem/router van KPN staat voor in de woonkamer en die van mij aan de kant van de tuin / achter ) Er zit dus een behoorlijke afstand tussen..

Dit word dus klagen bij UPC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik snap die besturing best maar hoe simpel was het geweest om dpad besturing optioneel te maken?

Ik vermaak me op zich best met het spel alleen jammer dat het hele co-op aan me voorbij gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Net missie 1 afgerond, so tot nu toe echt mega ruig!

Maar hoe kan je Co-op??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdlaar
  • Laatst online: 08:32
Ik ben lvl6, zijn er meer lvl6 spelers die coop willen spelen? graag mijn gamertag toevoegen: rick vd laar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de speaker kun je met motes of light 'class marks' kopen. Wat voegen die toe? Draag er nu 1 voor rep bij New Monarchy. Tnx alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
JeroenC schreef op zondag 14 september 2014 @ 14:20:
Net missie 1 afgerond, so tot nu toe echt mega ruig!

Maar hoe kan je Co-op??
Je fireteam op open zetten (menu, roster en dan fireteam op open)
Of vrienden op de xbone/ps4 inviten om te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:23

CSB

:D

Nog even een schaamteloze plug: http://www.bungie.net/en/Clan/Playstation/244539

Hebben nu 13 mensen zich aangemeld, 4 clan leden actief.
Zal eens kijken of ik een alliance met de Tweakers clan kan maken.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Verwijderd schreef op zondag 14 september 2014 @ 14:24:
Bij de speaker kun je met motes of light 'class marks' kopen. Wat voegen die toe? Draag er nu 1 voor rep bij New Monarchy. Tnx alvast!
Niks :)
Ziet er gewoon bruut uit.
Je kan je motes of light beter bewaren voor de black market vendor die van vrijdag tot zondag(geloof ik)
In de tower staat. (hij staat bij de crucible vendors) Je kan voor 23 motes of light namelijk een exotic engram kopen!
Heb je meer aan dan een leuke cape :)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
tellavist schreef op zondag 14 september 2014 @ 14:44:
[...]

Je kan je motes of light beter bewaren voor de black market vendor die van vrijdag tot zondag(geloof ik)
In de tower staat. (hij staat bij de crucible vendors) Je kan voor 23 motes of light namelijk een exotic engram kopen!
Volgens mij betaal je daar met strange coins. 13 voor een exotic item

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Dazzler2120 schreef op zondag 14 september 2014 @ 14:52:
[...]

Volgens mij betaal je daar met strange coins. 13 voor een exotic item
Je betaald inderdaad bijna alles met strange coins. op het exotic engram na, die betaal je met motes of light :)
Wapens zijn trouwens 23 strange coins. Armor is 13 coins.
Bij hem kan je ook upgrades voor je sparrow kopen!

[ Voor 18% gewijzigd door tellavist op 14-09-2014 14:59 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
Iemand zin om over +- 20 min de wekelijkse heroic strike te doen? Zoeken nog 1 persoon :D.

Zo ja voeg me maar toe Diversity88(ps4), liefste ook met headset. Ook als je niet mee wilt mag je me natuurlijk toevoegen ;).

[ Voor 17% gewijzigd door Diversity op 14-09-2014 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
tellavist schreef op zondag 14 september 2014 @ 14:58:
[...]

Je betaald inderdaad bijna alles met strange coins. op het exotic engram na, die betaal je met motes of light :)
Wapens zijn trouwens 23 strange coins. Armor is 13 coins.
Bij hem kan je ook upgrades voor je sparrow kopen!
Ah i did not know that!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tellavist schreef op zondag 14 september 2014 @ 14:44:
[...]

Tnx ga ik doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-10 07:50
Iemand interesse een hoofd van een vex gate lord op te gaan halen?
(psn=saei0001)

[ Voor 10% gewijzigd door roda_djavulen op 14-09-2014 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zondag 14 september 2014 @ 13:56:
Ik snap die besturing best maar hoe simpel was het geweest om dpad besturing optioneel te maken?

Ik vermaak me op zich best met het spel alleen jammer dat het hele co-op aan me voorbij gaat.
Hoe komt dat? Omdat niemand met een zuurpruim wil spelen? Of omdat je nog steeds niet mensen uitnodigt voor je firesquad?

@JeroenC Heb je je modem al teruggezet naar fabrieksinstellingen? Met alle geklooi met modems wil er wel eens wat mis gaan. Als je contact met UPC opneemt is dat ook de 3e stap die ze je laten doen (na modem aan- en uitzetten en alle kabels laten nalopen. :) )

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2014 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Misschien een idee voor de TS:
een PvE lijst met leden die voornamelijk de strikelists/daily missions/weekly strike willen spelen
een PvP lijst met leden die voornamelijk PvP spelen (met eventueel een voorkeur voor skrimish/capture the flag enz.)

Op die manier kun je de mensen toe voegen waar je ook daadwerkelijk mee samen kan spelen.
Heb nu veel mensen in mijn friendlist waar ik persoonlijk niet zo veel mee kan.

Heeft iemand trouwens enig idee hoe ik mijn firesquad standaard op Public kan zetten?
Nu moet ik elke keer als ik inlog apart naar roster, om vervolgens public te selecteren.
Ik vind het niet erg als andere mensen me zomaar joinen. Maar soms vergeet ik gewoon om mijn fireteam preference op public te zetten.

[ Voor 27% gewijzigd door tellavist op 14-09-2014 16:58 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed idee tellavist! Hardcore pve speler hier trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zekerpixels

zekerpixels

Lijkt me een goede voor een nieuwe kolom in het excel lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-10 16:14
Echt die strikes bah.. Na amaar gaan de mensen er vandoor heel leuk..

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:40
Komende week maar eens wat mensen hier toevoegen. Het liefst speel ik met een vast groepje pve. Crucibel vind ik geen zak aan zonder overleg te kunnen plegen.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
tellavist schreef op zondag 14 september 2014 @ 16:47:
Misschien een idee voor de TS:
een PvE lijst met leden die voornamelijk de strikelists/daily missions/weekly strike willen spelen
een PvP lijst met leden die voornamelijk PvP spelen (met eventueel een voorkeur voor skrimish/capture the flag enz.)
Ik ben voor, hoewel ik beide graag speel.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillieWuks
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Heb mijzelf ook toegevoegd op de Destiny lijst. Op dit moment een lvl 22 Exo Warlock. Als mensen zin hebben voor strikes ed, voeg me toe op de PS4 vdNiet-forSpeed.

Net het verhaal uitgespeeld, maar waar gaat het over? Ik heb er niet echt veel van begrepen + het is wat aan de magere kant. Overigens vermaak ik mij zeer met Destiny. Wordt nu tijd om gear te farmen :)

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-10 16:05
Ik heb sinds gisteren Destiny maar snap er niet veel van. Het verhaal kan dus alléén gespeeld worden maar ook met een fireteam? En een patrol missie, stopt die ook een keer of moet jezelf gewoon stoppen als je klaar bent. Ik heb een paar missies binnen een patrol missie gedaan en daarna terug naar de Orbit. Ben inmiddels lvl11 Hunter. Defense is 190.
De maan en aarde heb ik al doorgespeeld.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustkiller
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-10 22:23
WillieWuks schreef op zondag 14 september 2014 @ 17:33:
Heb mijzelf ook toegevoegd op de Destiny lijst. Op dit moment een lvl 22 Exo Warlock. Als mensen zin hebben voor strikes ed, voeg me toe op de PS4 vdNiet-forSpeed.

Net het verhaal uitgespeeld, maar waar gaat het over? Ik heb er niet echt veel van begrepen + het is wat aan de magere kant. Overigens vermaak ik mij zeer met Destiny. Wordt nu tijd om gear te farmen :)
Heb wel zin in strikes ed.
LVL 20 Warlock
PSN batterbink

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillieWuks
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
PM_Petrol schreef op zondag 14 september 2014 @ 17:45:
Ik heb sinds gisteren Destiny maar snap er niet veel van. Het verhaal kan dus alléén gespeeld worden maar ook met een fireteam? En een patrol missie, stopt die ook een keer of moet jezelf gewoon stoppen als je klaar bent. Ik heb een paar missies binnen een patrol missie gedaan en daarna terug naar de Orbit. Ben inmiddels lvl11 Hunter. Defense is 190.
De maan en aarde heb ik al doorgespeeld.
Klopt. Je kan met 2 anderen de story missies doen, maar ook solo. Een patrol missie kan je zo lang en vaak doen als je wilt, naar mijn weten zit er geen limiet op. Als je ze zat ben ga je gewoon terug naar orbit en dan kan je wat anders doen.

Ik was ook al lvl 20 zonder dat ik op Mars ben geweest, moest zelfs nog een paar missies op Venus

Edit, heb je invite geaccepteerd. Wil rond 7u de weekly strike doen, zoek nog 2 gegadigden

[ Voor 11% gewijzigd door WillieWuks op 14-09-2014 17:57 ]

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
@possiple, @williewuks, @dustkiller

Jullie zojuist een invite gestuurd.
Ga waarschijnlijk ergens vanavond rond half 12/12uur Tiger strikelist doen(lvl24). Eerst even de daily mission natuurlijk...ben zelf ook meer van de strikes dan crucible.

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tellavist schreef op zondag 14 september 2014 @ 17:54:
@possiple, @williewuks, @dustkiller

Jullie zojuist een invite gestuurd.
Ga waarschijnlijk ergens vanavond rond half 12/12uur Tiger strikelist doen(lvl24). Eerst even de daily mission natuurlijk...ben zelf ook meer van de strikes dan crucible.
Toppie. Bijna 23, de 22 strikes zijn easy. Weet niet of ik 24 aan kan. Tank titan hier voor team survivability qua spec :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mij of gebruikt in MP (Crucible) bijna niemand een mic? Ik ben er iig nog niet iemand tegen gekomen die aan het praten was... begin bang te worden dat er iets mis is met mijn headset :p

BTW als mensen me nog toe willen voegen, PSN: Yad1ckrU

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2014 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:40
@ Possimpible:

Was net een leuk potje!

Ondertussen weer lvl 22. De strikemissions van lvl 22 waren nog net iets te hoog gegrepen.

Bem erg benieuwd naar de Raid komende week!

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Verwijderd schreef op zondag 14 september 2014 @ 19:05:
Ligt het aan mij of gebruikt in MP (Crucible) bijna niemand een mic? Ik ben er iig nog niet iemand tegen gekomen die aan het praten was... begin bang te worden dat er iets mis is met mijn headset :p

BTW als mensen me nog toe willen voegen, PSN: Yad1ckrU
Je kan enkel praten met je Fireteam ;) Dus als jij niet in een Fireteam zit, dan hoor je ook niemand inderdaad. Een Fireteam kan bestaan uit max 3 of 6 spelers afhankelijk van de gamemode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASNNetworks schreef op zondag 14 september 2014 @ 19:11:
[...]

Je kan enkel praten met je Fireteam ;) Dus als jij niet in een Fireteam zit, dan hoor je ook niemand inderdaad. Een Fireteam kan bestaan uit max 3 of 6 spelers afhankelijk van de gamemode.
Wat? Maar als ik PVP doe, dan kom ik toch vanzelf in dat fireteam of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali_van_G
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-09 15:17
Als mensen zin hebben ben ik online voor de weekly. Lvl 22 warlock. PSN chocolate_inc.
Pagina: 1 ... 44 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2