Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Verwijderd schreef op zondag 14 september 2014 @ 19:12:
[...]

Wat? Maar als ik PVP doe, dan kom ik toch vanzelf in dat fireteam of niet?
Nee. Een Fireteam is niet hetzelfde als een team in death match ;) Fireteam stel je zelf namelijk samen via orbit of het menu door mensen te inviten of te joinen. Een Fireteam kan bestaan uit 6 mensen. Deze 6 mensen kunnen dan samen communiceren dmv de mic. De missies/story is allemaal bedoeld voor Fireteams van 3 personen. De Raid die volgende week gaat komen zal bedoeld zijn voor 6 personen. De PVP area heeft modes voor 6 (Control en Clash) en 3 (Skirmish, free for all).

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dan, hoop dat ze later alsnog een functie toevoegen om met vreemden te chatten, al is het maar tekst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Verwijderd schreef op zondag 14 september 2014 @ 19:16:
Jammer dan, hoop dat ze later alsnog een functie toevoegen om met vreemden te chatten, al is het maar tekst.
Ga daar maar niet van uit ;) Destiny is echt gemaakt om met je vrienden te spelen. En als je die niet hebt is het dus de bedoeling dat je vrienden maakt via Destiny en zo samen kan spelen. De Raid die volgende week gaat komen kan je bijvoorbeeld enkel met 6 man spelen en die moeten allemaal uit je vriendenlijst komen. Het schijnt namelijk zo pittig te zijn dat je die met 6 man MOET spelen. En als je met vreemden speelt heb je dikke kans dat er een paar halverwege de game zomaar verlaten. Ik speel de game enkel met vrienden en kan je vertellen dat het écht veel leuker is. In mn eentje speel ik alleen een beetje patrol op de planeten en af en toe skirmish. Met (real life) vrienden gaat het echte feestje beginnen :D

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrienden zat, alleen niemand met een PS4 :p Nou ja, hopelijk helpt het nu ik de tweakers clan join :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-10 23:23

CSB

:D

Vandaag van lv12 naar 16 gegaan door ff wat strikes te doen. Is toch het leukste van het PvE gedeelte. PvP ben ik blijkbaar erg slecht in, ik heb een kill/death ration van 0,2 /6 ofzo. :p

Heb nog steeds errors bij het joinen van games, maar ach. Als ik het 5x probeer ofzo kom ik er vanzelf wel in.

Overigens is inderdaad de interactie tussen spelers die je niet kent wel erg minimaal in dit spel. Om vrienden te maken wordt het dan wel erg lastig.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Zit nu op light 22, nog een heeeel klein stukje en dan 23. Ik moet zeggen dat de strikes mij prima bevallen, kort maar krachtig! Dit is voor mij een positief punt, je kan gauw ff een strike doen wanneer het je uitkomt en niet dat je dan rekening moet houden met je tijd omdat je anders 2 uur zoet bent zoals bij sommige mmo's. Mensen die puur strikes spelen kunnen me toevoegen, hoop binnen een paar dagen aan 24 strikes te beginnen! Strikes speelt wel erg prettig met wat tweakers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-10 18:21
Heb ook wel zin in wat strikes. Nog mensen hier die ook willen en nog niet zo'n hoog level hebben? Ik zit zelf op 10.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:23

Mauz1978

Console War Veteran

jup ik: mauz_1978 - level 12 titan op ps4 ;)

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-10 12:48
Mensen hier zin in Daily Heroic Strike level 22?

Xbox One : GT= m00n22

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:37
m00n schreef op zondag 14 september 2014 @ 20:22:
Mensen hier zin in Daily Heroic Strike level 22?

Xbox One : GT= m00n22
Heb je al wat mensen? Ik wil wel mee doen, lvl 22 Hunter. Xbox ID: P8r

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo vandaag toch maar de PS4+Destiny bundel gehaald. Dadelijk maar is beginnen en kijken welke class ik aanmaak :D. Als mensen me toe willen voegen maar al te graag, lijkt me namelijk stuk leuker :). Moet wel even wennen aan de ps4 controller, want ben altijd gewend met een xbox controller en dat scheelt wel zeg.

psn = Agil3Foxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-09 21:47

Bear

wench

Hoe zie je dat je aan een strike begint? vandaag story missie gedaan op de maan en wat free roam op aarde maar zag net die trophy in me lujst staan

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:38

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Woei, van lvl 7 naar 10 gegaan vanavond (solo/story) in 2 uur tijd. Ook een blauw (rare) pulse Rifle van 156 dmg gevonden ook :D.

Soms zijn die instances in single player best heftig met de hoeveelheid enemies en de beperkte VOF. Ook jammer dat je radar weggaat bij inzoomen... Schrik mij soms de pest lol

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leech1984 schreef op zondag 14 september 2014 @ 19:07:
@ Possimpible:

Was net een leuk potje!

Ondertussen weer lvl 22. De strikemissions van lvl 22 waren nog net iets te hoog gegrepen.

Bem erg benieuwd naar de Raid komende week!
Aye was lachen, gaat goed zo met z'n 3en! Goede combi ook, 2 warlocks en 1 titan :) Wil voor t eind van deze week wel een keer aan die lvl 24 strikes toekomen :) !

@Notna: die radar weg bij zoom is zowel irritant als hilarisch haha. Je schrikt je inderdaad soms dood! Vooral in bossfights met waves irri, leidt vaak tot onnodige deaths helaas. Goed opletten dus :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2014 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-10 13:18
Gisteren spel gekocht, nog nooit van gehoord eigenlijk tot recent het spel in het nieuws kwam en er meer begon te interesseren. Vandaar nog een aantal beginnersvragen:

- Bestaat er maar 1 Aarde? Daarmee bedoel ik, wanneer ik aan het spelen ben, kom ik regelmatig mensen tegen die daar ook zijn voor hun missie. Maar is dat alles van online spelers die op dat moment op Aarde zijn? Of heeft Bungie verschillende servers staan met de planeet Aarde?

- Je kan tijdens een missie gewoon wat exploren, maar wat valt er eigenlijk te exploren buiten dat metaal? Zijn er random items geplaatst in de wereld?

- Heeft het eigenlijk zin om tijdens een missie, plots anderen te helpen of mee te lopen met hun missie?

Vind het wel een ferm spel, maar als ik zo de missies speel, is het enige dat we doen gewoon door een level lopen en monsters neerhalen... Op die manier verlies ik wat variatie, gaat dat eigenlijk beteren later in het spel?

[ Voor 13% gewijzigd door pina op 14-09-2014 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Pina: je zit max met een man of 6-10 in een zone. Elke paar 'kilo'meter zone je, dus je zit niet constant bij dezelfde mensen.
Exploren kan goed zijn, enkel voor de kratjes met materials/ items. Die respawnen pas weer (op nieuwe plekken in dezelfde zone) als je die plek ff bent verlaten. Veel mensen farmen/ grinden zo hun gear. Werkt het beste op mars.
Anderen helpen heeft geen positief effect op jouw progress, tenzij het een public event is (alles wat normaal wit/ blauw is, is dan wit/ oranje). Scoor daar gold tier in participation voor XP/ materials/ items.

Welcome to the club btw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-10 10:40
Verwijderd schreef op zondag 14 september 2014 @ 21:58:
[...]

Aye was lachen, gaat goed zo met z'n 3en! Goede combi ook, 2 warlocks en 1 titan :) Wil voor t eind van deze week wel een keer aan die lvl 24 strikes toekomen :) !
Ik ben een hunter. ;) Dus alledrie de classes. ;)
Wellicht dat het daarom zo goed ging.

Level 24 moeten we zeker eens gaan proberen vam de week!

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leech1984 schreef op zondag 14 september 2014 @ 22:03:
[...]

Ik ben een hunter. ;-) Dus alledrie de classes. ;-)
Wellicht dat het daarom zo goed ging.

Level 24 moeten we zeker eens gaan proberen vam de week!
Oh lol niet gemerkt. Wist niet dat die zoveel dmg deden, in crucible lijken ze squishie :P goeie setup dus alle 3 de classes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinJK88
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-06-2023
Iemand voor de weekly Heroic Strike? 22 hunter hier :) psn: Lonastra (ps4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritske23
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 21:28

fritske23

Echte naam Rob

Ik heb enkele encrypted engrams verzameld. Is het slim om deze nu al te gebruiken of te wachten tot een later level?. Net met een andere GoTer trouwens een strike op aarde gedaan, toch wel vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_Wouters
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-09 21:29
tellavist schreef op zondag 14 september 2014 @ 16:47:
Misschien een idee voor de TS:
een PvE lijst met leden die voornamelijk de strikelists/daily missions/weekly strike willen spelen
een PvP lijst met leden die voornamelijk PvP spelen (met eventueel een voorkeur voor skrimish/capture the flag enz.)

Op die manier kun je de mensen toe voegen waar je ook daadwerkelijk mee samen kan spelen.
Heb nu veel mensen in mijn friendlist waar ik persoonlijk niet zo veel mee kan.
Ik heb een kolom in het excel document toegevoegd waar je de voorkeur voor PVP/PVE kan aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:42
Mr Ton schreef op zondag 14 september 2014 @ 20:07:
Heb ook wel zin in wat strikes. Nog mensen hier die ook willen en nog niet zo'n hoog level hebben? Ik zit zelf op 10.
Morgen avond een potje doen? Ik ben zelf ook pas lvl 12. Srikes heb ik volgens mij nog niet gedaan. En wat ik hier zo lees is het kort maar krachtig. Psn = PM_Petrol

Vandaag voor het eerst multiplayer gespeeld, soort Domination met 3 vlaggen die je moet veroveren, ben ff de naam kwijt. Maar dat vond ik wel leuk en ook gelijk een bounty voltooid (3x die gametype winnen). Er zitten wel al veel lvl 20+ in met iets te sterke wapens voor mij haha. Vaak is het 1 hit kill. Defense van mij is ~210.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:38
Gaat het levele na lvl 20 snel of langzaam...

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:49

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ligt aan de loot die je krijgt. Na level 20 moet je met je gear levelen. Je gear krijgt een stat genaamd light. Hoe hoger je light stat op een helm, of body armor, hoe hoger je level wordt (+20). Als je je gear met light removed, daalt je level ook weer tot 20.

Volgens mij kun je op dit moment tot level 28 ofzo met gear? Ik ben nu level 24. Maar nog steeds allemaal rare. Hopelijk binnenkort mijn eerste legendary kopen. Want het krijgen van loot bij strikes is tot op heden erg karig.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octagen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 16:35
Dacht nog lekker even Destiny te kunnen spelen, ligt Xbox live eruit... fijn :(

lijkt erop dat hij het weer doet.... Beetje traag, dat wel...

[ Voor 29% gewijzigd door Octagen op 14-09-2014 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L490
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 18:29
Iemand nu nog zin in de Weekly Heroic Strike? Ben een LVL 22 Warlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 12:57
Net voor het eerst op mijn Vita zitten spelen via remote play. Dat speelt tot mijn verbazing bijzonder goed. Heerlijk achterover op de bank zitten spelen. Het scherm van de Vita wordt gebruikt voor grenades,melee en nav mode. Echt heel goed gedaan.

Ben ondertussen lv14 en vermaak me nog prima :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-09 10:44

buggienuk

lekker buggie

Ik heb net mijn eerste legendary gekregen, een mooie chestplate. Ik weet niet of het uitmaakt, maar mentaal heb je in ieder geval meer kans op een leg als je een lading encoherent engrams tegelijk decode. Ik had er een stuk of 20 opgespaard in een half dagje spelen en er kwamen nog best wel wat upgrades uitrollen (betere helm/rocketlauncher/chest/fusion weapon). Op dit moment level 23 en bijna vanguard rank 2. Jammer dat iedereen hier next-gen aan het gamen is, als er nog tweakers zijn die op de x360 destiny spelen, voeg me toe op XBL (buggienuk), dan kunnen we mooi die weekly heroic strikes doen (en eventueel later de raids).

Ook bekend op XBL als buggienuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Niet online
Unomomentodado schreef op zondag 14 september 2014 @ 03:02:

Al met al hebben we over Devils Lair 2 uur en 20 minuten gedaan!!! :)
Pff, zal zeker spanend geweest zijn. Leuk ook als je door je ammo heen raakt. Zeker geen zin om die weekly vd week nog is te doen??

Gr SAN3R-83

[ Voor 3% gewijzigd door san.okk op 15-09-2014 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliango
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-11-2021
Level 25 titan zoekt dudies voor de weekly heroic strike op PS4: ID= Vliango

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-10 13:18
heb de indruk dat bijna iedereen warlock neemt... Terwijl ik net dacht dat de meesten de hunter zou nemen, vandaar dat ik warlock heb genomen. Had misschien toch beter titan genomen

ik vraag mij af de upgrades van de wapens, is dat gewoon naarmate je levelt, dat iedereen in dezelfde volgorde zijn wapens kan upgraden? Of hangt het af hoeveel je bvb monsters al bukkend neerhaalt of met een melee doodt etc... (zoals COD, de manier waarop je zaken haalt voor uw perks)

[ Voor 44% gewijzigd door pina op 15-09-2014 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
pina schreef op maandag 15 september 2014 @ 01:33:
heb de indruk dat bijna iedereen warlock neemt... Terwijl ik net dacht dat de meesten de hunter zou nemen, vandaar dat ik warlock heb genomen. Had misschien toch beter titan genomen

ik vraag mij af de upgrades van de wapens, is dat gewoon naarmate je levelt, dat iedereen in dezelfde volgorde zijn wapens kan upgraden? Of hangt het af hoeveel je bvb monsters al bukkend neerhaalt of met een melee doodt etc... (zoals COD, de manier waarop je zaken haalt voor uw perks)
Afbeeldingslocatie: http://zam.zamimg.com/images/c/e/ce291a1197ca68d25dbadd4d71e971be.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:15

justifire

Shut up and squat !!

Net een lvl 24 strike behaald, precies goed in balans voor 3 lvl 22/23 players, uur en 15 minuten over gedaan.
Stukken beter dan de lvl22 weekly strike, zou deze soms te hoog geschaald worden ?
( Zelfde missie : Devils Lair)
Daar was ik samen met Uchi en Chey bijna twee uur mee bezig.

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 15-09-2014 02:54 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
justifire schreef op maandag 15 september 2014 @ 02:53:
Net een lvl 24 strike behaald, precies goed in balans voor 3 lvl 22/23 players, uur en 15 minuten over gedaan.
Stukken beter dan de lvl22 weekly strike, zou deze soms te hoog geschaald worden ?
( Zelfde missie : Devils Lair)
Daar was ik samen met Uchi en Chey bijna twee uur mee bezig.
Weekly strikes van level 22 zijn zelfs moeilijker dan een random level 26 strike op de strikelist Haha!
Bij een weekly strike spawnen er namelijk meer ultra's dan normaal.(enemys met schild en gele health bar.) En doen de enemys veel meer damage. Daarnaast spawnen er meer enemys en hebben ze ook nog eens meer health dan normaal. Kortom, aardig pittig...

Leuk die random facts! Mag ik me met recht 1 van de duizend nog wat noemen die level 24 is haha!

Vandaag even 3 uur chest run gedaan op devils liar. Zit nu aan mijn vanguard mark cap van 100. :P
Moet wel nog heel veel vanguard reputation zo te zien. Ik zit pas op een kwart van level 1...

[ Voor 16% gewijzigd door tellavist op 15-09-2014 03:27 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanKelevra
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 20:37
Serieus? 177 lvl 25? Dus best speciaal dat ik level 25 ben blijkbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
StefanKelevra schreef op maandag 15 september 2014 @ 06:38:
Dit waren de statistieken van 12 september. Inmiddels is het weekend er ook overheen gegaan, en zullen de statistieken er heel anders uit zien.

Altijd de kleine lettertjes lezen... :D

[ Voor 8% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 15-09-2014 06:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-09 19:12
Vraag me af hoe juist deze gegevens zijn. Want even snelle berekening : 325k * 60 euro = 19.5 miljoen. Lijkt mij dat er meer van verkocht zijn.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10 09:56

Martinspire

Awesomeness

StefanKelevra schreef op maandag 15 september 2014 @ 06:38:
Plus dat dit volgens mij een fractie is van het totaal. Volgens die getallen zijn er maar zo'n 300k spelers. Dat is echt wel meer

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-10 12:44
JeroenC schreef op zondag 14 september 2014 @ 13:38:
[...]

Nou lekker dan, ik vraag het wachtwoord van de buurmans wifi. En alles werkt direct perfect van het spel..

Probleem nu is echter dat de verbinding niet bepaald optimaal is ( 1 huis verder + hun modem/router van KPN staat voor in de woonkamer en die van mij aan de kant van de tuin / achter ) Er zit dus een behoorlijke afstand tussen..

Dit word dus klagen bij UPC!
Heb je die Horizon box? Want dat mag je gratis ernaast een los modem hebben. Welk modem heb je van UPC? check anders deze site even. Voordat je belt want anders sta je uren in de wacht misschien voor niets.

https://www.chelloo.com/

En WIFI is niet bepaald de meest stabiele internetverbinding in huis tenminste. Ik heb een eengezinswoning en daar was WIFI op zolder altijd drama. Dus heb ik een klein bedraad netwerk laten aanleggen. Daarnaast 2 WIFI punten verdeeld over de meterkast en de overloop op xolder. Want de WIFI van de UPC modem is gewoon erg zwak!

Vooral voor Destiny is het denk ik belangrijk dat je bedaard zit. Want niets is zo frustrerend als je eruit knalt midden in een game!

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanKelevra
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 20:37
Ja volgens mij klopt er ook niet veel van die cijfers. In game zie ik trouwens voornamelijk titan..

Zijn er nog mensen die echt van de crucible genieten en er ook redelijk goed in zijn? Voeg me maar toe op psn, HyperFocusNL, lvl 25 Hunter. Ik heb gemiddeld een kd van 2 in de 12 spelers modes.. De andere nog een stuk hoger..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10 09:56

Martinspire

Awesomeness

StefanKelevra schreef op maandag 15 september 2014 @ 07:23:
Ja volgens mij klopt er ook niet veel van die cijfers. In game zie ik trouwens voornamelijk titan..

Zijn er nog mensen die echt van de crucible genieten en er ook redelijk goed in zijn? Voeg me maar toe op psn, HyperFocusNL, lvl 25 Hunter. Ik heb gemiddeld een kd van 2 in de 12 spelers modes.. De andere nog een stuk hoger..
Ik zie ook vooral Titan en dan vaak ook nog vrouw ook 8)7

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

tellavist schreef op maandag 15 september 2014 @ 03:23:
[...]
Leuk die random facts! Mag ik me met recht 1 van de duizend nog wat noemen die level 24 is haha!
Tenzij je aangemeld hebt op DestinyDB ben je niet 1 van die 1218... In die getallen zitten namelijk alleen de spelers die zich op die website hebben aangemeld, niet alle Destiny spelers, dat zouden er toch heel veel meer dan 325K moeten zijn...

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillieWuks
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik zie voornamelijk heel veel warlocks ( ben er zelf ook een )

Gister mijn eerste legendary geloot, is het een legpiece voor de titan :s. Ik dacht yessss purple, viel dat even tegen

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
Haha dat heb ik ook gehad, ik kreeg een head voor een warlock. Volgens mij kan je er dan ook helemaal niks mee behalve salvagen? Er zit geen trade functie in de game dat ik een ander er blij mee kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:38

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

kidicoke schreef op maandag 15 september 2014 @ 09:00:
Haha dat heb ik ook gehad, ik kreeg een head voor een warlock. Volgens mij kan je er dan ook helemaal niks mee behalve salvagen? Er zit geen trade functie in de game dat ik een ander er blij mee kan maken?
Of in je locker doen voor een nieuwe character (als je die al maakt)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillieWuks
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Notna schreef op maandag 15 september 2014 @ 09:01:
[...]

Of in je locker doen voor een nieuwe character (als je die al maakt)
Ja precies, heb m in de vault gelegd voor eventueel een titan

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 13:25
san.okk schreef op maandag 15 september 2014 @ 00:29:
[...]
Pff, zal zeker spanend geweest zijn. Leuk ook als je door je ammo heen raakt. Zeker geen zin om die weekly vd week nog is te doen??

Gr SAN3R-83
Was inderdaad zweethandjes werk. Ik weet niet helemaal zeker of er geen ammodrop was, aangezien we gisteren ook de daily hebben gespeeld op Lvl28 en daar werd er geen ammo gedropt voor het wapen wat je in je hand houdt. Kills met de primairy leveren dus alleen ammo op voor de secundairy en de heavy.
Aanrader als je deze strikes gaat spelen op een hoge moeilijkheid om ammo in te slaan bij de gunsmith.

Vanavond de volgende daily op de hoogste lvl spelen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-09 15:25
werkt de remote play een beetje met destiny?
raak langzaam controle over de tv kwijt thuis :P en vita met remote play kan een leuk alternatief zijn?

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-10 10:40
Qualixo schreef op maandag 15 september 2014 @ 09:17:
werkt de remote play een beetje met destiny?
raak langzaam controle over de tv kwijt thuis :P en vita met remote play kan een leuk alternatief zijn?
Sanny_83 schreef op zondag 14 september 2014 @ 23:23:
Net voor het eerst op mijn Vita zitten spelen via remote play. Dat speelt tot mijn verbazing bijzonder goed. Heerlijk achterover op de bank zitten spelen. Het scherm van de Vita wordt gebruikt voor grenades,melee en nav mode. Echt heel goed gedaan.

Ben ondertussen lv14 en vermaak me nog prima :-)
Volgens mij wel. ;)

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-10 18:21
Ik zie ook vooral veel Warlocks en Hunters online. Zelf ben ik ook een Hunter maar Warlock lijkt me ook een leuke klasse, misschien voor een toekomstig project. :)

Rassen weet ik niet zo, ik let niet zo op anderen in de Tower.

En ik heb inderdaad veel online gelezen dat Destiny prima werkt met Remote play, vette feature!

[ Voor 17% gewijzigd door Mr Ton op 15-09-2014 09:28 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Laatst online: 11-09 18:23
Ik had geluk met mijn eerste exotic (paars item is exotic geloof ik?) mogen ontvangen! een fijne autorifle! Nooit eerder gebruikt maar deze is zeker fijn en de moeite waard!! voor de rest vaak pech met de rest... alle rare items wat nog gediscoverd moeten worden komen alleen maar groene uit:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ben ik lvl 15 geworden, alle upgrade systemen e.d. beginnen voor mij nu ook duidelijk te worden. Vanavond ga ik eens met de Hunter Breakdancer aan de slag :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paars is legendary, geel is exotic volgens mij (mja, boeiend :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 20:40
gister ook 16 geworden dat bladedancer is leuk maar dan moet je dus dichtbij staan en krijg je zelf klappen en ben al paar keer dood gegaan :O jammer want het is juist zo vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 12:25
vegetto1983 schreef op maandag 15 september 2014 @ 09:39:
gister ook 16 geworden dat bladedancer is leuk maar dan moet je dus dichtbij staan en krijg je zelf klappen en ben al paar keer dood gegaan :O jammer want het is juist zo vet
wacht maar op de volgende upgade van je bladedancer skill dan draai je snel in het rond en kill je iedereen die bij je in de buurt staat daarna snel rennen naar de volgende groep en nog een keer doen
wel een beetje oppassen dat je niet te veel beschoten word.

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand voor de weekly heroic te doen op xbox 360?
Lvl 25 warlock. Of Ja eigenlijk 2 mensen :p. Wil graag vandaag want morgen is de reset toch?

Y Cherry3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-09 19:48

RMX

Gisteren de Devil Lair gedaan (oid). Bijna klaar. Loopt de connectie vast en stopt ie ermee!! Pfff. Weg 45 minuten gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
Ik ben zelf bijna 23 en ik moet zeggen dat ik bladedancer nog niet geprobeerd heb. Is het veel beter dan gunslinger? Ik vind de golden gun in PVE een beetje tegenvallen (PVP is het denk ik de beste super van alle classes), je kan maar 3 enemys killen misschien 1 of 2 meer als ze perfect in lijn gaan staan en je de piercing perk hebt. Hoe werkt dat precies met de super van de bladedancer, heb je hier wat meer tijd/kills mee? Ik wil me er nog een keer in verdiepen of bladedancer misschien beter voor mij is aangezien ik toch wel graag strikes doe en niet pvp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Ik vindt Devil's Lair de makkelijkste strike die er is. Meer mensen die dit vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Laatst online: 11-09 18:23
Mortalboy[NL] schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:00:
Ik vindt Devil's Lair de makkelijkste strike die er is. Meer mensen die dit vinden?
Kan wel zeggen dat ik die van de moon één van de pittigste vind :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-10 17:00
Tot nu toe wel inderdaad. Dat oog op het einde stelt echt niks voor. Makkelijk te ontwijken, doet weinig schade en ook niet eens zo groot.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
Opzich wel, die boss stelt geen reet voor. Denk 1 van de makkelijkste strikes samen met die strike op Mars of Venus :/ ? dat je 3 van die kleine bosses hebt. Moeilijkste daarin tegen vind ik toch de boss op de Moon, met de hive. Die hit echt als een truck en als vervolgens de wizards spawnen kan het best irritant worden, echter met een beetje fatsoenlijk team en communicatie is ook die goed te doen. Het is vooral met randoms dat ik het moeilijk krijg tegen die boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-09 10:20

Dazzler2120

FP ProMod
Ik vind die Arch priest op venus irritant...

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
leech1984 schreef op maandag 15 september 2014 @ 09:24:
[...]

[...]

Volgens mij wel. ;)
Dat zijn twee verschillende zaken als je het mij vraagt.
Met remote play wordt bedoeld dat je op je vita speelt zonder TV scherm

In bovenstaande reactie gebruikt de user de vita als controller.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-09 07:50
Zo, ik heb de GoT clan een request join gedaan op Bungie.

PSN: crit14

Wie kan het Excelsheet uit de TS aanpassen?

Verder ontopic:
Om multiplayer te spelen, welk level moet je dan minimaal zijn? En je moet er vanuit je Orbit heen kunnen vliegen toch?

[ Voor 36% gewijzigd door the-edge op 15-09-2014 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03:03

RawChild

PSN: Rawchild

vinden de mensen in de hogerel levels (20 plus) het ook veel herhaling worden nu? Telkens maar strikes op hoog niveau spelen in de hoop betere gear te krijgen om level 26 te halen zodat je de raid kan gaan spelen. Maar uiteindelijk krijg je zelden tot nooit iets waar je beter van word. Heb 1 keer legendary gear gekregen, en dat was via pvp. pvp vind ik wel erg vet moet ik zeggen.
Alleen je wilt de betere gear en wapens hebben, en dat betekent enorm veel herhalen voor reputation en marks.

Gamspot en Polygon geven een 6 trouwens, ai.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Heb je de weekly al geprobeerd op lvl 28? Vraag me af hoe je er dan over denkt.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jackal131 schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:15:
[...]

Heb je de weekly al geprobeerd op lvl 28? Vraag me af hoe je er dan over denkt.
Die is toch lvl 22?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Laatst online: 17-09 17:05
RawChild schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:15:
vinden de mensen in de hogerel levels (20 plus) het ook veel herhaling worden nu? Telkens maar strikes op hoog niveau spelen in de hoop betere gear te krijgen om level 26 te halen zodat je de raid kan gaan spelen. Maar uiteindelijk krijg je zelden tot nooit iets waar je beter van word. Heb 1 keer legendary gear gekregen, en dat was via pvp. pvp vind ik wel erg vet moet ik zeggen.
Alleen je wilt de betere gear en wapens hebben, en dat betekent enorm veel herhalen voor reputation en marks.

Ik deel die mening inderdaad ook wel. Ben nu level 25 (Hunter) en het komt nu neer op veel grinden om die raid te kunnen spelen. Alles met een vriend gespeeld en ik had enorm veel geluk met drops, was echt snel 24. Hij was op dat moment 21 ivm slechte drops.

Pvp vermaak ik me ook prima mee, alleen snap ik niet helemaal waarom die rewards random uitgedeeld worden.

Maar tot dusver nog wel enorm naar me zin. De weekly heroic gedaan gister en dat was wel een leuke uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Later krijg je nog 1 van 28 :)
RawChild schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:15:

Welkom in de wereld genaamd MMO :P

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Laatst online: 09-06 00:10
kidicoke schreef op maandag 15 september 2014 @ 09:58:
Ik vind de golden gun in PVE een beetje tegenvallen (PVP is het denk ik de beste super van alle classes), je kan maar 3 enemys killen misschien 1 of 2 meer als ze perfect in lijn gaan staan en je de piercing perk hebt.
Ik vind beide classes niet echt veel voorstellen in PVE/PVP. In PVE is het alleen goed als je op long range 1 alien moet afmaken, en daar heb je vaak nog meer dan 1 kogel voor nodig als het een beetje ultra alien is... En de bladedancer zorgt ervoor dat je jezelf in midden in een groep enemies moet gooien, terwijl ze je nog steeds kunnen damagen.

In PVP hoor je de goldengun activatie van zover aankomen dat je vaak wel even kan verstoppen tot er 3 kogels afgevuurd zijn. En anders je super kan gebruiken om die golden gun te counteren. En voor bladedancer werkt een 'shotgunblast to the face' ook prima, aangezien je tijd zat hebt om te switchen tussen wapens en iets te doen voordat de bladedancer bij je is.

Als je het mij vraagt, is de hunter de zwakste class van allemaal.
Ondanks dat je genoeg argumenten kan vinden om dit een 6 te geven, vind ik het wel te laag. Zoals Tweakers in haar review heeft gedaan: zeer kritische noot in de review zelf, maar wel een 8 voor gameplay en presentatie, vind ik beter.

Ik heb het idee dat veel van die reviewers er ook de pest in hebben dat ze het niet voor de release hebben kunnen spelen en reviewen.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:12

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Ik probeer beetje Strikes te doen met random ppl, het valt mij op dat ik echt niemand hoor praten. Ligt dit nu aan mij of wordt er bijna niks gezegd?

Moet zeggen dat, wanneer men praat, een team wel een stuk beter wordt.

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:38

Phydomir

Dennis

Ik heb begrepen dat je echt met andere in een firesquad moet zitten om überhaupt met elkaar kunnen praten.

Ik heb bij nog geen enkele random een microfoon icoontje zien staan.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Phydomir schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:33:
Ik heb begrepen dat je echt met andere in een firesquad moet zitten om überhaupt met elkaar kunnen praten.

Ik heb bij nog geen enkele random een microfoon icoontje zien staan.
Dat heb je goed begrepen. Dit is wel jammer vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
Klopt, en dat maakt het soms wel irritant met randoms terwijl dat helemaal niet zou hoeven als je kunt communiceren. Wat ik vaak met randoms heb is dat ze bij een bossfight niet in de zelfde hoek gaan staan als de rest van het team (niet op dezelfde plek natuurlijk maar iets verspreid in een bepaalde hoek). Wat je dan krijgt is dat de boss steeds alle kanten opdraait en je maar ongeveer 50% van de tijd op zijn 'sweet spot' kan aimen. Hierdoor kan een bossfight soms lang duren vind ik, met communicatie zou het een stuk makkelijker worden, verwacht eerlijk gezegd ook nog wel dat dit gaat komen aangezien het voor veel mensen soms frustrerend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
kidicoke schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:37:
Klopt, en dat maakt het soms wel irritant met randoms terwijl dat helemaal niet zou hoeven als je kunt communiceren. Wat ik vaak met randoms heb is dat ze bij een bossfight niet in de zelfde hoek gaan staan als de rest van het team (niet op dezelfde plek natuurlijk maar iets verspreid in een bepaalde hoek). Wat je dan krijgt is dat de boss steeds alle kanten opdraait en je maar ongeveer 50% van de tijd op zijn 'sweet spot' kan aimen. Hierdoor kan een bossfight soms lang duren vind ik, met communicatie zou het een stuk makkelijker worden, verwacht eerlijk gezegd ook nog wel dat dit gaat komen aangezien het voor veel mensen soms frustrerend is.
Wat ik merk is dat dit juist een hele goede tactiek is. Als de boss de hele tijd ronddraait kan hij ook niet goed focussen op 1 persoon. Zo wordt de damage verdeeld en heb je meer kans om jezelf te regeneraten.
Bossfights duren inderdaad lang. Vandaar dat het een bossfight is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
De weekly kun je op meerdere niveaus spelen. Om de strike op lvl 28 te spelen moet je minstens lvl 25 zijn.
Ik kan je vertellen dat je wel even bezig bent en dat je heel voorzichtig moet spelen.
Dit weekend hebben we Devils Lair 2 x gespeeld. Eerste keer de weekly op lvl 26 (ik was toen nog lvl 24) en daar hebben we 2 uur en 20 minuten over gedaan. Gisteren nog de normale Devils Lair en toen hebben we het klusje in iets meer dan 10 minuten geklaard (om het verschil maar even aan te geven).
Dazzler2120 schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:42:
[...]
Wat ik merk is dat dit juist een hele goede tactiek is. Als de boss de hele tijd ronddraait kan hij ook niet goed focussen op 1 persoon. Zo wordt de damage verdeeld en heb je meer kans om jezelf te regeneraten.
Helemaal mee eens. Als je op een hoger level speelt heb je ook geen respawn en is het handig dat je de aandacht van de boss af kan leiden, zodat iemand anders eventueel gerevived kan worden.

[ Voor 31% gewijzigd door Jackal131 op 15-09-2014 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:41
bossfights duren te lang. Merk dat ik meer rewards krijg via pvp (random, je hoeft niet eens top 3 te scoren) dan via de pve instances. Hier moet wat mij betreft meer balans in (vind zelf PvE leuker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-09 09:53
[...]
Inderdaad!
Juist op ander plekken staan, laat hem maar draaien dan kan ieder hem "flanken".

Allemaal op een kluitje gaat je niet lukken als het een beetje een high level fight is. Zoals de weekly strike.
Je loopt elkaar dan alleen maar in de weg, en 1 granaat en het is afgelopen voor alle drie.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
[quote]rnenator schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:24:
[...]

Ik vind beide classes niet echt veel voorstellen in PVE/PVP. In PVE is het alleen goed als je op long range 1 alien moet afmaken, en daar heb je vaak nog meer dan 1 kogel voor nodig als het een beetje ultra alien is... En de bladedancer zorgt ervoor dat je jezelf in midden in een groep enemies moet gooien, terwijl ze je nog steeds kunnen damagen.

In PVP hoor je de goldengun activatie van zover aankomen dat je vaak wel even kan verstoppen tot er 3 kogels afgevuurd zijn. En anders je super kan gebruiken om die golden gun te counteren. En voor bladedancer werkt een 'shotgunblast to the face' ook prima, aangezien je tijd zat hebt om te switchen tussen wapens en iets te doen voordat de bladedancer bij je is.

Als je het mij vraagt, is de hunter de zwakste class van allemaal.

Geen idee welke class het sterkste of beste is, maar met de hunter/bladedancer kun je cker wel veel schade aanrichten zolang je de perks maar goed combineert. Al meerdere malen een heel team tijdens control kapot gemaakt. Even crouchen voordat je een vlag benaderd, zodat je invisible wordt en dan its time to dance en voor dat ook maar iemand het door heeft zijn ze alweer gerespawned. Pve werkt ook prachtig, maar je moet niet overal head first insjouwen.

Als er zo nog lui zijn die zin hebben in strikes e.d. lvl 20
PSN: JaJa_jr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
[...]

Haha grappig, ik merk juist precies het tegenovergestelde. Wat voor mij het beste werkt is gewoon met zijn 3en op een deel van dezelfde map te gaan staan zodat de boss 1 kant opkijkt zodat je alle 3 kan rammen op zijn 'sweet spot'. De boss zal altijd naar 1 persoon draaien voordat die gaat schieten, dan heeft die gene nog makkelijk de tijd om achter cover de schuilen waardoor de boss vervolgens tegen een muurtje loopt te knallen en kunnen de andere twee in alle rust knallen. Vervolgens draait die naar een ander en doe je gewoon hetzelfde, hierdoor krijgt bijna niemand dmg en de twee anderen kunnen altijd op de sweet spot schieten. Alleen met spawns moet je ff rond dansen :P , maar ieder zijn eigen taktiek hehe.

Alleen de Arch Priest niet natuurlijk, die is nogal mobile hehe
yzf1kr schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:46:
[...]

Inderdaad!
Juist op ander plekken staan, laat hem maar draaien dan kan ieder hem "flanken".

Allemaal op een kluitje gaat je niet lukken als het een beetje een high level fight is. Zoals de weekly strike.
Je loopt elkaar dan alleen maar in de weg, en 1 granaat en het is afgelopen voor alle drie.
Ik zeg dus ook niet allemaal op dezelfde plek maar op dezelfde hoek van de map zeg maar. Niet dat de een aan de andere kant van de map zit zodat de helft elke keer in de rug van de boss zit te kijken, dan kan je zijn weak point dus niet raken...

[ Voor 23% gewijzigd door kidicoke op 15-09-2014 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk
  • Laatst online: 25-09 10:44

buggienuk

lekker buggie

Verwijderd schreef op maandag 15 september 2014 @ 09:57:
Iemand voor de weekly heroic te doen op xbox 360?
Lvl 25 warlock. Of Ja eigenlijk 2 mensen :p. Wil graag vandaag want morgen is de reset toch?

Y Cherry3
Ik doe mee, stuur maar een fireteam invite als je er klaar voor bent (ik ben vanaf 16:00 ongeveer online) :) Ik heb je friend request geaccepteerd op XBL ;)

Ook bekend op XBL als buggienuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-10 12:48
Zoeken nu een 3de voor weekly Strike missie xbox one.

Add: GT m00n22

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-09 19:22
Ik heb ook even een vraagje, mijn Warlock is level 16 en dus is de Subclass beschikbaar. Wat is slim om te doen, de mainclass blijven levelen of zo snel mogelijk overschakelen naar de Subclass en deze levelen?

Gisteren de strike op de maan gedaan........ Uiteindelijk maar opgegeven want tijdens de boss fight ging het mis. Constant spawnende wizards en knights maakte het verrot moeilijk. Heeft iemand misschien wat goede tips, en wat is het beste element om te gebruiken?

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valcanus1337
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-03-2021
Ok morgen gaat de vault of glass open (level 26) en ik loop aardig op schema vandaag haal ik waarschijnlijk level 25 light, alleen ik heb 5 anderen nodig en de rest van de mensen die ik ken gaat nu pas richting level 20, dus zijn er medetweakers die een 6 man fireteam willen vormen voor deze strike add me dan. Ik heb morgen ook een headset binnen, dus voice communicatie is mogelijk. Ik speel op de ps4 en meot trouwens even kwijt, het is een tijd geleden dat een game me zo gepakt en vastgehouden heeft.

PSN naam: White_Anomaly

Ik zie jullie op Venus >:)

PSN ID: White_Anomaly

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bunta schreef op maandag 15 september 2014 @ 11:12:
Ik heb ook even een vraagje, mijn Warlock is level 16 en dus is de Subclass beschikbaar. Wat is slim om te doen, de mainclass blijven levelen of zo snel mogelijk overschakelen naar de Subclass en deze levelen?

Gisteren de strike op de maan gedaan........ Uiteindelijk maar opgegeven want tijdens de boss fight ging het mis. Constant spawnende wizards en knights maakte het verrot moeilijk. Heeft iemand misschien wat goede tips, en wat is het beste element om te gebruiken?
Eerst de subclass 3 skills vrijspelen zodat je de granaten, double jump en super hebt. Daarna een keuze maken ;) Bij mij is het in ieder geval bij 3 skills gebleven :P

En op een gegeven moment stopt het spawnen van vijanden, dan wordt het een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Ik doe het een beetje om en om.

Wat je ook kunt doen: gewoon doorgaan met de mainclass en elke keer als je bounties in gaat leveren schakel je eerst naar de subclass. Op deze manier level je ook je subclass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Jackal131 schreef op maandag 15 september 2014 @ 11:22:
Ik doe het een beetje om en om.

Wat je ook kunt doen: gewoon doorgaan met de mainclass en elke keer als je bounties in gaat leveren schakel je eerst naar de subclass. Op deze manier level je ook je subclass.
Da's een goeie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Valcanus1337 schreef op maandag 15 september 2014 @ 11:21:
Ok morgen gaat de vault of glass open (level 26) en ik loop aardig op schema vandaag haal ik waarschijnlijk level 25 light, alleen ik heb 5 anderen nodig en de rest van de mensen die ik ken gaat nu pas richting level 20, dus zijn er medetweakers die een 6 man fireteam willen vormen voor deze strike add me dan. Ik heb morgen ook een headset binnen, dus voice communicatie is mogelijk. Ik speel op de ps4 en meot trouwens even kwijt, het is een tijd geleden dat een game me zo gepakt en vastgehouden heeft.

PSN naam: White_Anomaly

Ik zie jullie op Venus >:)
Add me maar :) Im in for it! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Bunta schreef op maandag 15 september 2014 @ 11:12:
Dat hangt natuurlijk volledig van je eigen spel af, je kunt zo kijken wat de subclass voor specials heeft en of deze beter bij je speelstijl past. Ik ben gisteravond pas op lvl 20 aan m'n Bladedancer begonnen.. De ene class is niet perse beter dan de andere. Het is ook een beetje afhankelijk van met wie je samenspeelt (of juist alleen speelt)

Je kunt overigens gewoon switchen tussen classes, je voortgang blijft dus gewoon bewaard.

Wel een tip, switch naar je subclass voor je bijvoorbeeld een bounty, of missionreward inlevert, de XP die je hiermee krijgt slaat dan gewoon op je subclass zodat je helemaal maagdelijk, zonder extra skills je volgende game in gaat.

edit:
toch sneller typen, de volgende keer :O

[ Voor 3% gewijzigd door dizzytal op 15-09-2014 11:32 ]

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
voor mensen die het lastig vinden om een party samen te stellen is deze site een uitkomst!

http://destinylfg.net/

have fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valcanus1337
Ik voeg je zo toe. Cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 20:40
hoe werkt die site dan? moet je dan denk handmatig nog mensen adden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 12:25
ik ga level 26 niet optijd halen ben nu 23 en ene beetje maar ben wel benieuwd naar jullie planning
ik was vorige week de hele week vrij en vanaf deze week kan ik alleen savonds zo vanaf 20:00
soms eerder ik neem aan dat andere het zelfde probleem hebben en van wat ik gelezen heb kan die raid lang duren maar je kan hem dus stoppen en op een ander tijdstip opnieuw doen?
heb ik het goed begrepen dat je een week de tijd heb gerekend vanaf dinsdags want dan word het weekelijks gereset ?

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
vegetto1983 schreef op maandag 15 september 2014 @ 11:39:
hoe werkt die site dan? moet je dan denk handmatig nog mensen adden ofzo?
je kan het vergelijken met een advanced chat window waar je specifiek aan kan geven of zoeken naar mensen die dezelfde dungeon willen spelen.

het spreekt voor zich eigenlijk als je er 2 minuten doorheen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valcanus1337
FreakGIB schreef op maandag 15 september 2014 @ 11:39:
[...]

ik ga level 26 niet optijd halen ben nu 23 en ene beetje maar ben wel benieuwd naar jullie planning
ik was vorige week de hele week vrij en vanaf deze week kan ik alleen savonds zo vanaf 20:00
soms eerder ik neem aan dat andere het zelfde probleem hebben en van wat ik gelezen heb kan die raid lang duren maar je kan hem dus stoppen en op een ander tijdstip opnieuw doen?
heb ik het goed begrepen dat je een week de tijd heb gerekend vanaf dinsdags want dan word het weekelijks gereset ?
Klopt, ik heb deze week nog vakantie dus zit niet ergens aan vast, kan er desnoods een gehele dag aan spenderen. En dat light levelen gaat behoorlijk traag inderdaad. Ik heb genoeg crucible marks maar geen rank twee. Dus legendary gear kopen zit er voor mij nog niet in en die coins verzamelen voor Xur is ook geen optie want die kerel is er pas zaterdag weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Valcanus1337 schreef op maandag 15 september 2014 @ 11:43:
[...]

Klopt, ik heb deze week nog vakantie dus zit niet ergens aan vast, kan er desnoods een gehele dag aan spenderen. En dat light levelen gaat behoorlijk traag inderdaad. Ik heb genoeg crucible marks maar geen rank twee. Dus legendary gear kopen zit er voor mij nog niet in en die coins verzamelen voor Xur is ook geen optie want die kerel is er pas zaterdag weer.
Ik hoop dat het langzaam blijft. Anders ben je over 2 weken vol exotic. :P
Heb nu 1 legendary helm alleen al dat upgraden gaat superlang duren want je moet verdomd veel materials hebben + dat je sommigen ook maar op geluk kan krijgen door engrams e.d. (de materials)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Een tip voor snel glimmer...

Ik ben zelf een level 23 warlock en wat ik doe is een consumable aanzetten voor extra fallen glimmer voordat ik de normale Devils Lair stike in ga. Op hogere levels loop je er in een kwartiertje doorheen. Je pakt 1000-2500 glimmer per keer. In een uurtje ga je dus zo over de 8000 heen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Ik ben sinds vrijdag eigenaar van een PS4 met Destiny. Wow wat een mooi spel. Speelt super lekker weg en headshots met een revolver maken is. zo. satisfying. Momenteel level 14 hunter, volledig co-op gespeeld met maatje van me. Ik heb geen Halo games gespeeld, maar voor mij voelt dit een beetje aan als borderlands met een mass effect sfeertje. Al moet ik wel zeggen dat sommige level designs wel erg "geinspireerd" zijn door andere games. Zo ben ik al in de N64 Goldeneye area geweest, 1 van de laatste missies van goldeneye waar je natalya moet verdedigen in controle kamer. Ook een ruimte die wel erg lijkt op het space station van Mass Effect 3(waar Jack les geeft aan tieners). Ik ben nog een paar tegen gekomen, maar weet ze niet zo from the top of my head.

Wel nog even een vraagje over Golden Chests, zal vast een miljoen keer gevraagd zijn, maar is de loot daarin rond het level van de map/missie waar die zich bevind. Of is dat op basis van mijn character level? In het geval van het laatste bewaar ik ze voor tot ik level 20 ben :)

Also, is het het waard om engrams te bewaren tot level 20 en ze dan pas te laten encrypten?

Also 2: Zijn er ook cloaks met stats? Of is het alleen om er tof uit te zien?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshh
  • Laatst online: 03-10 22:05
Ik geniet echt heel erg van de actie in het spel. Ben nu zelf net level 10, loop wat achter mn friends in de friendlist aan qua level. Dat is wel jammer want nu is het lastig om coöp games te spelen. Nog even doorlevellen dan maar!
Pagina: 1 ... 45 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2