• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 12:25
Verwijderd schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 11:46:
Weet iemand hoeveel light je nodig hebt voor 21, 22 etc?
ik ben nu level 21 en een beetje ik telde op mijn armor +23 light totaal dus ik denk dat 20 light 1 exta level is
is dat correct ?

PSN: FreakGIB

• RaiseCain
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-10 12:45
Iemand van rond de level 20-22 die legendarys farmen? Voeg me toe: WoodShock

zie: YouTube: Destiny Legendary Engram Farming! One every ten minutes!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Zou iemand van rond de level 12 ons kunnen helpen? Ik zit met een vriend in een strike maar onze 3e man is vertrokken? Kan ik iemand toevoegen? :D

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Ik ga zometeen voor het eerst spelen en zou dat het liefste in coop willen doen. Ik heb alleen niemand momenteel die op de PS3 ook Destiny heeft, iemand hier wellicht die samen zou willen spelen?

PSN ID: hexxagram

Let op, PS3 versie dus!

• Sjaakmoes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-10 12:27

Sjaakmoes

XBL:Freakpost PSN:Sjaakmoes

Ja, iemand die Nipje en mij even zou kunnen joinen zou mooi zijn :D Onze random ging weg omdat ie tevaak doodging oid!

[ Voor 5% gewijzigd door Sjaakmoes op 13-09-2014 12:17 ]

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 00:56
Ik en een vriend hebben dat ook gehad, vervolgens gewoon de strike met zijn tweeën afgemaakt.

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-10 16:14
Merk wel dat nu ik lvl 17 ben en pas echt begin met verhaal op de maan het wel heel makkelijk is ;p. Heb wel zin in strike vanmiddag iemand op ps4?

Add me op Stadia: Gloogle

• TheBuddha
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-03 08:18
Nipje schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 12:09:
Zou iemand van rond de level 12 ons kunnen helpen? Ik zit met een vriend in een strike maar onze 3e man is vertrokken? Kan ik iemand toevoegen? :D
Je kunt ook in een fireteam van twee aan een strike beginnen. Door het matchmaking systeem vindt Bungie dan een derde Guardian voor je.

Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl

• Sjaakmoes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-10 12:27

Sjaakmoes

XBL:Freakpost PSN:Sjaakmoes

TheBuddha schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 12:24:
[...]

Je kunt ook in een fireteam van twee aan een strike beginnen. Door het matchmaking systeem vindt Bungie dan een derde Guardian voor je.
We waren al begonnen, maar de 3e man (die door de matchmaking erbij kwam) ging weg :P

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
TheBuddha schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 12:24:
[...]

Dit hadden we dus gedaan, alleen er is iemand uit de strike gegaan waardoor we met zijn 2e over zijn :)

• FrankoNL
Gewoon afmaken. Is te doen.

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:05

zekerpixels

Victory Loves Preparation

Kan iemand mij vertellen van ik eigenlijk kan met de materials: "Spinmetal", "Sapphire wire" en "Ascendant energy" en de Consumable: "House Banners"?

PSN: ZekerPixels (PS4)

[ Voor 12% gewijzigd door zekerpixels op 13-09-2014 12:33 ]

• Lourini
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09-2024
hexagram schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 12:13:
Ik ga zometeen voor het eerst spelen en zou dat het liefste in coop willen doen. Ik heb alleen niemand momenteel die op de PS3 ook Destiny heeft, iemand hier wellicht die samen zou willen spelen?

PSN ID: hexxagram

Let op, PS3 versie dus!
Ik zit ook op de PS3 ;)
Anders add je me maar: Lourini88

Alleen vandaag geen tijd om te spelen ben ik bang

i7-7700K / 32GB DRAM / 3x GTX 1070 8GB / 2x500GB SSD + 3x3TB HDD / 2x Dell Ultrasharp U2515H

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-10 08:30

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Kunnen PS3 en PS4 niet met elkaar spelen?

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Lourini schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 12:36:
[...]

Ik zit ook op de PS3 ;)
Anders add je me maar: Lourini88

Alleen vandaag geen tijd om te spelen ben ik bang
Toegevoegd, ik zie je wel verschijnen!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
zekerpixels schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 12:31:
Kan iemand mij vertellen van ik eigenlijk kan met de materials: "Spinmetal", "Sapphire wire" en "Ascendant energy" en de Consumable: "House Banners"?

PSN: ZekerPixels (PS4)
Je hebt ze nodig voor bepaalde wapen/armor upgrades. Als je verder komt vind je vaker rare, legendary en exotic armor/weapons (met vaak bedoel ik meer kans, maar nog steeds heel zeldzaam, zeker voor legendary/exotic) Deze wapens kan je uitgebreid upgraden, maar hebben los van glimmer ook vaak materials nodig zoals dus spinmetal, saphire wire etc.

De planeten waarop je kan spelen hebben elk één uniek material die je kan vinden (spinmetal, spirit bloom, helmium faliant, iron relic) deze zijn soms dus nodig voor bepaalde wapen/armor upgrades. Echter kan je ze ook inwisselen bij de Vanguard verkoper (robot in rechter toren bij schepenverkoper) voor Vanguard Marks en geld. Saphire wire krijg je door groene wapens/armor te salvagen overigens.

House Banners lever je als het goed is in bij de Cryptograph, dan krijg je glimmer ervoor terug (geld).

Er is trouwens een speciale verkoper die Exotic armor/weapons verkoopt 8) Hij komt enkel in het weekend en is te vinden naast de Crucible verkoper in het voorste gebouw. Tof gedaan dat ie enkel in het weekend komt, ff een weekje items vinden en dan in het weekend als een speer met zn allen kijken wat hij nu heeft :9

Je hebt bij hem een Strange Coin nodig, velen vragen zich waarschijnlijk al af wat je ermee moet, dit dus ;) Strange Coins krijg je door de wekelijkse heroic missies te doen (zie je links in Orbit vanaf lvl20) en kunnen random gedropt worden. Ik heb er 6, heb er 13 (dus nog 7) nodig voor een Exotic helm voor mn Hunter :9~

[ Voor 26% gewijzigd door ASNNetworks op 13-09-2014 13:42 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Verwijderd

Goede post ASN, informatief! Zit op 1/13 haha! Toffe items verkoopt die kerel :D

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:16

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik vind het wel jammer dat ik al een tijdje level 20 ben en enkel en alleen nog maar rare items heb. Het was mooi geweest als je na het uitspelen van de game één legendary of exotic kreeg ofzo. Weet je waar je naar uitkijkt en waar je vele uren voor moet gaan grinden :P.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 14:21:
Ik vind het wel jammer dat ik al een tijdje level 20 ben en enkel en alleen nog maar rare items heb. Het was mooi geweest als je na het uitspelen van de game één legendary of exotic kreeg ofzo. Weet je waar je naar uitkijkt en waar je vele uren voor moet gaan grinden :P.
Heeft juist wel iets toch? Veel strikes spelen en ze komen vanzelf. Helaas heb je per keer dat je zo'n item vind een kans van 2/3 dat 'ie niet voor jouw class is :|

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 14:24:
[...]

Heeft juist wel iets toch? Veel strikes spelen en ze komen vanzelf. Helaas heb je per keer dat je zo'n item vind een kans van 2/3 dat 'ie niet voor jouw class is :|
Dan stop je die items in je vault, en hebben je alts meteen gear wanneer je alts gaat levelen :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• Tomvanschayk
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:57
RaiseCain schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 11:25:
Kan er een tweede Tweakers clan worden gemaakt? De 1e zit namelijk al vol, max lijkt 112 clanleden.
We hebben nu al 323 leden in de GoT groep.
Dit inderdaad. Voor sommige trophies heb je je clan nodig dus als iemand zich geroepen voelt :P .

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:23

CSB

:D

MeNTaL_TO schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 11:57:
[...]

Dan moet je of niet klagen of een switch en kabels halen. Denk eens in oplossingen ipv problemen.
Er zit een kabel in nu. Merk dat de downloads wel stukken sneller zijn, maar nog steeds NAT Type 2 en de ergerlijke Beaver errors...

Edit: overigens zelfs de interne firewall in het Cisco modem uitgeschakeld, maar dat hielp niets.

[ Voor 12% gewijzigd door CSB op 13-09-2014 14:46 ]

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ik vind het toch wel wat scheef. De level 22 en hogere strikes zijn erg pittig. Zeker met onbekenden. Maar dat zijn (samen met level 20) eigenlijk de enige missies waarbij je vanguard points krijgt waardoor je iets kunt kopen. Maarja, die strikes lukken met regelmaat niet, aangezien sommige players afk zijn of leaven, waardoor je in je eentje of met z'n 2en het erg lastig krijgt, waardoor een strike soms gewoon niet lukt, waardoor je geen punten krijgt, waardoor je geen betere wapens kunt kopen, waardoor de strikes erg moeilijk blijven, etc, etc :P

Als er nu ook gewoon betere wapens zouden droppen bij vijanden, maar dat is niet het geval. Daar krijg ik enkel groene wapens. Want wat is er leuker dan loot krijgen :p

Dan is de lootdrop en het systeem van betere wapens krijgen in Diablo bijvoorbeeld een stuk beter. Vind ook dat er wel erg weinig lootboxjes zijn.

----------------

Wat is aan te bevelen. Een hoger level (van 20 naar 21) of bijv. 50 meer armor? Mis een beetje een goed stat overzicht van wat nu precies wat doet (zoals in diablo...)

[ Voor 22% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-09-2014 15:20 ]

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Voor de liefhebbers in de Cheat sectie een Strategy Guide in PDF formaat. Handig voor op je tablet of telefoon erbij....

PDF Strategy Guide

• fritske23
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 21:28

fritske23

Echte naam Rob

Vanmiddag mijn eerste stapjes maar eens gaan zetten in Destiny. Add me Klaasgier_NL (PS4)

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:31

Mauz1978

Console War Veteran

iemand rond 9 zin om te questen? Add me op PS4: Mauz_1978 :)...

Something under the bed is drooling

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-10 13:26
Online op de One: MarkH NL

Xbox Live: MarkH

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:23

CSB

:D

Heb een PS4 clan gemaakt voor Nederlanders, voor degenen die niet perse met Tweakers mee hoeven te spelen: http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/244539

Als ik genoeg members heb en een serieuze kandidaat voor co-admin dan kunnen we beginnen.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02:23

RawChild

PSN: Rawchild

Pff levelen vanaf 22 is traag en lastig. Ik vind of krijg zelden armor met een hoog aantal light. Nu kan ik natuurlijk die light armor gaan kopen. Maar daar heb je vanguard marks en reputation voor nodig. Volgens mij leverde de weekly 6 marks op. Dus dat schiet wel op. Maar die reputation schiet niet op. Je moet level 2 zijn en ik ben nog maar level 0. Bounties krijg je 100 tot 150 voor. Zijn er niet snellere manieren om marks maar vooral reputation te krijgen?

Ik krijg ook nooit echt vette nieuwe exotic wapens of zo. Iemand tips daar voor. Waar je de meeste kans daarop maakt?

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

• Anta-flu
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-08 23:28
Msi92 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 21:37:
Hoe voice chat je? ik zat net met 2 mede Tweakers in een fireteam, ik zag steeds rechts onder in een luidspreker maar ik hoorde ze niet + ik weet niet hoe ik kan praten :$
Je zat bij mij in het team geloof ik.

Houd de ps knop ingedrukt, in het menu kun je wat instellingen veranderen over de chat audio.

....

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Hm.. Ik had tijdens een level 22 strike een paarse orb opgepakt wat ik kon encrypten. Er stond legendary of exotic bij ofzo, maar nadat ik het geencrypt had was het maar weer gewoon een simpele blauwe rare. Ik heb geen idee hoe dat nu werkt. Wel vind ik het opvallen hoe weinig leuke dingen er droppen. Lijkt wel of er gewoon weinig te droppen valt en de enige leuke wapens je gewoon in de stores kunt/moet kopen. Daarnaast moet je wel enorm veel grinden wil je wat leuke gear kunnen kopen. :P Het leuke van een dergelijk loot en itemsysteem is dat je constant net wat betere / leukere wapens en armor oppakt. Maar dat komt bij mij althans niet echt lekker uit de verf.

[ Voor 36% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-09-2014 16:58 ]

• FrankoNL
Er zijn heel veel voorbeelden van MMO's waar het meerdere runs vereist om uberhaupt wat gear te krijgen. In WoW dropt er regelmatig ook niks bijvoorbeeld. Dat is de charme van een MMO-RPG

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik heb met een paar uurtjes al een volledige set rare gear van lvl 19-20 en goede epic gloves. Ben lvl 23 en heb bijna genoeg light voor lvl 24.

Net mijn 2e paar legendary gloves gevonden, dit maal voor Titan.

[ Voor 19% gewijzigd door xelfer op 13-09-2014 16:59 ]

Verwijderd

Heeft iemand enig idee waar ik nog een witte PS4+Destiny vandaan kan halen? Duitsland? Heb al lange tijd geen spellen meer gespeeld maar Destiny lijkt me zo ontzettend gaaf dat ik toch maar besloten heb om 400 euries neer te leggen. Heb het als arme student toch nog bij mekaar weten te krijgen, dan maar wat minder biertjes komende tijd haha! :D

=D

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ik heb ook alles wel op rare rond level 20. Maar in een tijdsbestek van een uur of 6/7 ben ik geen wapens of gear meer tegen gekomen die betere stats hebben. En gezien dit spel het niet moet hebben van het verhaal en de diepgaande sidemissies :P, maar van de strikes/raids en de loot die daarbij als reward bij hoort.

Maar wat is nu te preferen. Level 22 met bijv. 50 minder defence, of level 21 met bijv. 50 meer defence. Wat doet dat light precies? Heeft dat invloed op je volledige stats, dus ook attack?

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02:23

RawChild

PSN: Rawchild

Persoonlijk kijk ik alleen nog maar naar light. Dat is de enige manier om verder te levelen. Ooit wil ik die vault of glass spelen. Daar moet je lvl 26 voor zijn.

Alles wat ik vind zonder light gooi ik meteen weg. Merk dat ik rond de 200 attack van wapens blijf hangen en rond de 700 defens armor. Ik vind maar niks beters

[ Voor 33% gewijzigd door RawChild op 13-09-2014 17:16 ]

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Dat heb ik ook. Hoger qua damage en defence is denk ik vrij lastig zonder gear te kopen.

• TheBuddha
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-03 08:18
Zware strikes op super moeilijk gaan spelen Nos.

[ Voor 6% gewijzigd door TheBuddha op 13-09-2014 17:34 ]

Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:05

zekerpixels

Victory Loves Preparation

@ ASNNetworks
bedankt voor de uitleg

• xelfer
  • Niet online
Ik focus me nu op het halen van gear met veel defense en light. Ben nu lvl 24 met 2 legendary items.

Nadat ik mijn gear heb gehaald focus ik me op mijn primary weapon (het liefste een automatic weapon met goede stats).

• apNia

apNia

Verwijderd schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 17:05:
Heeft iemand enig idee waar ik nog een witte PS4+Destiny vandaan kan halen? Duitsland? Heb al lange tijd geen spellen meer gespeeld maar Destiny lijkt me zo ontzettend gaaf dat ik toch maar besloten heb om 400 euries neer te leggen. Heb het als arme student toch nog bij mekaar weten te krijgen, dan maar wat minder biertjes komende tijd haha! :D

=D
Bier is toch maar een opstap naar hard drugs en werkeloosheid!

Verwijderd

V0ske, ik gok dat die allemaal vanuit de preorder uitverkocht zijn. Best guess is de bart smit, media markt en bol.com ff bellen om te vragen of er nog meer komen of nu al beschikbaar zijn.

Na t eten rond 7 ff wat strikes doen :) Vanmiddag van t zonnetje genoten (ook nodig)!

• jocst77
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08 13:52
Voeg me maar toe Jochem77

Nissan Leaf 2020 40kWh

Verwijderd

Heeft grimoire score invloed op je light lvl? Kreeg net aardig wat punten, geen gear upgrades, opeens 21 ipv 20...?

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 17:55
Ik denk dat ik het spel net uitgespeeld heb qua story. Veel kreeg ik er niet van mee, maar de missies zijn wel leuk om te spelen :D

Verwijderd

Tip voor easy gear, strike joinen en afk gaan. Heb constant afkers in mn games lol

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

PBP

Verwijderd schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 19:25:
Tip voor easy gear, strike joinen en afk gaan. Heb constant afkers in mn games lol
Best wel kansloos. Waarom zou je dan uberhaupt de game spelen :? Toch geen zak aan op die manier.

Verwijderd

PBP schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 19:26:
[...]

Best wel kansloos. Waarom zou je dan uberhaupt de game spelen :? Toch geen zak aan op die manier.
Was meer n manier om te zeggen dat deze game een kickfunctie nodig heeft..

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

PBP

Verwijderd schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 19:31:
[...]

Was meer n manier om te zeggen dat deze game een kickfunctie nodig heeft..
Ow kon ik niet echt opmaken uit je post..

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-10 05:58
Hey jongens, meer mensen problemen op de xbox one om in het spel te komen?? Ik krijg al 2 uur lang (sinds ik het spel heb) de melding: lost connection to partner services..
Inmiddels router aantal min van stroom gehad, xbox opnieuw opgestart en meerdere malen geprobeerd erin te komen..

Lijkt GTA V wel, of kan ik nog iets doen??

Kan zo te zien niet eens story/single doen zonder internet:(

[ Voor 8% gewijzigd door LopendeVogel op 13-09-2014 19:39 ]

Verwijderd

Jeroen, xboxlive verlopen?

• RaiseCain
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-10 12:45
Krijg nu ook last van disconnects... nooit last van gehad, bijna missie klaar PATS :(

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Eerste zaterdagavond misschien en toch veel drukker?

Verwijderd

fyi, uit rare engrams kun je strange coins krijgen, net gehad :)

• Boldarak
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03-10 16:59
uchiha tijntje schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 16:55:
Hm.. Ik had tijdens een level 22 strike een paarse orb opgepakt wat ik kon encrypten. Er stond legendary of exotic bij ofzo, maar nadat ik het geencrypt had was het maar weer gewoon een simpele blauwe rare. Ik heb geen idee hoe dat nu werkt. Wel vind ik het opvallen hoe weinig leuke dingen er droppen. Lijkt wel of er gewoon weinig te droppen valt en de enige leuke wapens je gewoon in de stores kunt/moet kopen. Daarnaast moet je wel enorm veel grinden wil je wat leuke gear kunnen kopen. :P Het leuke van een dergelijk loot en itemsysteem is dat je constant net wat betere / leukere wapens en armor oppakt. Maar dat komt bij mij althans niet echt lekker uit de verf.
Nee, je maakt kans op een legendary. Er staan altijd een paar opties bij bij de engram wat er zou kunnen vallen. Een blauwe engram kan dus ook een groen item rollen

Correct me if im wrong :)

PSN ID = OTL002

• ASNNetworks
Boldarak schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 20:15:
[...]

Nee, je maakt kans op een legendary. Er staan altijd een paar opties bij bij de engram wat er zou kunnen vallen. Een blauwe engram kan dus ook een groen item rollen

Correct me if im wrong :)
Jup, correct. Een blauwe engram heeft het meeste kans op een blauw item, maar je kan ook een groene of een paarse krijgen. Zover ik het heb gezien kan een engram steeds een lager item, item van hetzelfde level of één level hoger bevatten. Blauw kan dus resulteren in groen, blauw of paars. Een paars engram (zeer zeldzaam) kan dus resulteren in een groen, blauw, paars óf geel (exotic) engrem. De kans is het hoogst dat je dezelfde kleur item krijgt als de engram, maar er is een kans dat je een lager krijgt of zelfs hoger (nog kleinere kans). Dat is althans wat ik tot nu toe heb waargenomen.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Verwijderd

K heb 2 keer een paars engram gehad. Allebei werd het een blauw item :(.
Oh en bij een geel, exotic engram heb je alleen kans op een exotic item geloof ik. Dan staan die opties er ook niet meer bij.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2014 21:11 ]

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

ASNNetworks schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 20:34:
[...]

Jup, correct. Een blauwe engram heeft het meeste kans op een blauw item, maar je kan ook een groene of een paarse krijgen. Zover ik het heb gezien kan een engram steeds een lager item, item van hetzelfde level of één level hoger bevatten. Blauw kan dus resulteren in groen, blauw of paars. Een paars engram (zeer zeldzaam) kan dus resulteren in een groen, blauw, paars óf geel (exotic) engrem. De kans is het hoogst dat je dezelfde kleur item krijgt als de engram, maar er is een kans dat je een lager krijgt of zelfs hoger (nog kleinere kans). Dat is althans wat ik tot nu toe heb waargenomen.
Dank voor de uitleg. Vind het nog steeds wel erg karig met de loot.

Wilde de weekly challenge doen (strike 22), maar hij zoekt niet eens naar 2 andere players. :( Je wordt gewoon in je uppie gedropt. In tegenstelling tot als je een strike doet via dat strike menu. Wel weer jammer.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-10 17:07

Phydomir

Dennis

Die hebben inderdaad geen matchmaking. Waarschijnlijk als een soort consessie aan de mensen die geen Plus/gold hebben.

Er dropt trouwens ook legendary loot bij pvp games. Heb een set leg armor gehad en zo een engram die helaas een blauw item werd.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Wordt een legendary drop automatisch bewaard? Soms zie je door alle chaos niet alle drops namelijk en je hebt gewoon te weinig tijd om na een missie terug te keren.

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 21:24:
Wordt een legendary drop automatisch bewaard? Soms zie je door alle chaos niet alle drops namelijk en je hebt gewoon te weinig tijd om na een missie terug te keren.
Volgens mij komt alles blauw en hoger als 'lost item' bij de postmaster binnen

• LopendeVogel
Kan het dat zijn?? Gebruik momenteel een 7 day trial...

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Verwijderd schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 21:26:
[...]

Volgens mij komt alles blauw en hoger als 'lost item' bij de postmaster binnen
Ok, dat is op zich een geruststelling :). Vind de 30 sec na einde van een missie net wat te traag om enerzijds nog het gebied wat uit te kammen en anderzijds de medespelers te bedanken met een buiging of een dansje :+

• LopendeVogel
Net even gekeken maar zo te zien kan ik niks met het spel op de xbox vanwege error: Cattle..

Ben nu al sinds half6 bezig om dit spel te kunnen doen.. Is toch niet leuk meer zo?

Sowieso schandalig dat je het spel vanwege een online error niet kan spelen.. Laat me op zijn minst single player doen..
Bungie schijnt ook 0.0 te doen, veel mensen die klagen met dit probleem.

[ Voor 35% gewijzigd door LopendeVogel op 14-09-2014 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Duidelijke uitleg over de 3 elementen en wat je eraan hebt. Het is van de beta, maar geldt ook gewoon voor de final game. Bungie heeft deze video overigens net getweet, dus geloof wel dat het klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo. Eerste 2 strikes gedaan. Vomd ze goed in elkaar zitten. Jammer alleen dat je niet standaard voice coms met je medespelers hebt. Maar goed dat is zo gefixt met wat dansjes en invites.

Wel zonde voor de cheevo dat het menigeen niet interesseert of ze dood gaan. Recht voor eindbazen staan is meestal niet handig. Met wat gasten in een party gaat het vast wel goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10 09:56

Martinspire

Awesomeness

JeroenC schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 19:38:
Hey jongens, meer mensen problemen op de xbox one om in het spel te komen?? Ik krijg al 2 uur lang (sinds ik het spel heb) de melding: lost connection to partner services..
Inmiddels router aantal min van stroom gehad, xbox opnieuw opgestart en meerdere malen geprobeerd erin te komen..

Lijkt GTA V wel, of kan ik nog iets doen??

Kan zo te zien niet eens story/single doen zonder internet:(
Ik heb hetzelfde gehad, maar na helemaal quitten van de game en opnieuw opstarten lukte het me gewoon weer in te loggen. Dus even terug naar dashboard. Menu-knop indrukken. Quit game selecteren en weer opnieuw opstarten (na een seconde of wat te wachten).

Lijkt me geen bug van Xbox Live, maar van Destiny te zijn.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perfectshot
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-08 11:47
nergens last van op de ps4 tho...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 13:25
Vanavond ff de weekly gedaan (Devils lair). Kostte 2,5 uur, maar wel gehaald.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-10 20:37
Ik heb ook een verzoek ingediend voor de GoT Destiny clan. Ik heb momenteel nog geen clan en ben level 20 warlock, en vindt het wel leuk om eventueel andere GoT'ers te helpen met SP missies of Strike missies :)

Ow ja ik speel zelf op de PS4, en als iemand mij van GoT wil toevoegen PSN ID: Senaxx
Verwijderd schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 17:05:

=D
Intertoys in Emmeloord had er vandaag nog 2

[ Voor 72% gewijzigd door Senaxx op 14-09-2014 02:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Vanavond een vrij lang holy shit moment. Tijdens wat rondrennen op Earth, kreeg ik een bericht van een speler die schreef "Weekly Heroic Strike?". Deze strike had ik eerder met Jackal131 geprobeerd en die was toen vrijwel.... onmogelijk. 1 Shot hits zijn soms al deaths en de laagste mobs kunnen al met 1 schot je health tot 50 procent of minder terugbrengen. 1 Shot van een shank was al 50% health eraf.

Maar eens proberen, dus met die gas een fireteam opgezet. Hij had gelukkig ook een mic voor een party. Hij wilde de strike graag doen, omdat je er 3 Strange Coins mee verdient (naast nog andere XP,etc.) en hij had er nog 1 nodig om om exotic gear mee te kunnen kopen (13 bij de black market vendor). Daarna kwam Jackal131er bij en gingen we van start met de Devil Lair weekly strike.

Hoe we de missie hebben moeten spelen is echt ongelooflijk. Echt van poppetje naar poppetje, met zijn 3-en met altijd 1 iemand goed in dekking voor revives. Super langzaam gingen we er doorheen. Om b.v. 1 Major (geel) neer te krijgen waren we al een minuut bezig. De AI was ook erg sterk. Niet dom blijven staan, maar continu in beweging, dekking zoekend, schietend vanuit dekking en o.a. met granaten gooiend.

De kerel waarmee we speelden was een defensive Titan en ik kan wel zeggen dat we zonder hem het niet hadden gehaald. Hij kon de moeilijke revives doen door met zijn super een schild te maken om de te reviven persoon heen te leggen.

Al met al hebben we over Devils Lair 2 uur en 20 minuten gedaan!!! :) Het was 2 uur en 20 minuten de billen samenknijpen, communiceren, tactisch spelen. Erg intens.

Dit beloofd nog wat voor wat er gaat komen. Je moet wel van een uitdaging houden. Mij bevalt het wel. Ook mooi dat je met een volslagen random zo'n pot kan spelen.

ps: ik speel een level 25 Warlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:50
Heb iets vreemds. Heb een scout rifle en die schoot eerst in bursts, maar nu in eens in one shots (dus elke keer op r2 drukken is een shot). Hoe krijg je het weer dat tie in bursts schiet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
jaaoie17 schreef op zondag 14 september 2014 @ 03:25:
Heb iets vreemds. Heb een scout rifle en die schoot eerst in bursts, maar nu in eens in one shots (dus elke keer op r2 drukken is een shot). Hoe krijg je het weer dat tie in bursts schiet?
Scout rifles schieten zover ik weet nooit in bursts.... Dat zijn pulse rifles.

Scout rifle = single shot
Auto rifle = continuous shot
Pusle rifle = burst shot

Scout rifle in burst zou wellicht kunnen als het een speciale full auto upgrade heeft. Mijn Pulse rifle en shotgun hebben bijvoorbeeld een full auto upgrade. De pulse schiet nog wel in burst, maar ik kan gwn de trigger ingedrukt houden en de shotgun idem. Dus check even de upgrades van het wapen, misschien dat je de upgrades hebt verwisseld. En anders ben ik bang dat je pulse en scout wapen door elkaar hebt gehaald :+

[ Voor 10% gewijzigd door ASNNetworks op 14-09-2014 03:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02:22

justifire

Shut up and squat !!

Unomomentodado schreef op zondag 14 september 2014 @ 03:02:

De kerel waarmee we speelden was een defensive Titan en ik kan wel zeggen dat we zonder hem het niet hadden gehaald. Hij kon de moeilijke revives doen door met zijn super een schild te maken om de te reviven persoon heen te leggen.
Speel ook als defensive Titan.
Die koepel is een echte lifesaver !
Rennen, double jump, jump cancel, jump, super charge en recht voor de poten van een eindbaas je maten reviven 8)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Martinspire schreef op zondag 14 september 2014 @ 01:16:
[...]

Ik heb hetzelfde gehad, maar na helemaal quitten van de game en opnieuw opstarten lukte het me gewoon weer in te loggen. Dus even terug naar dashboard. Menu-knop indrukken. Quit game selecteren en weer opnieuw opstarten (na een seconde of wat te wachten).

Lijkt me geen bug van Xbox Live, maar van Destiny te zijn.
Dat schijnt te helpen als je gediscon word tijdens het spel en vervolgens de Cattle error krijgt.

Ik heb het spel nog helemaal niet kunnen doen. Wat ik al gedaan heb:
- spel 100% geïnstalleerd
- router herstart
- xbox herstart
- xbox reset (10sec power knop)
- xbox als dmz
- router reset
- game verwijdert en opnieuw geïnstalleerd
- xbox 10min uit gelaten
- porten geforward

Niks helpt, zie Google vol staan met klachten maar bungie heeft 0x gereageerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

Wat een heerlijke game is het ook!
Ben nu net level 20, gelijk wat light items kunnen verzamelen en ik ben nog niet eens klaar op Mars. Vind het gewoon cool om bounties te doen op patrol missies en om op verkenning uit te gaan. Vond de strike op de maan tot nu toe het zwaarste. Die 2 op Venus gingen relatief makkelijker. Ben benieuwd naar de strike op Mars.

Heb ook een GoT clan request verstuurd btw.

psn-id: Jacman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels heb ik een level 16 warlock. Het spel bevalt me echt enorm goed, en ik hoop z.s.m. level 20+ te worden om vervolgens gear te gaan farmen met medespelers uit de GoT groep.

Gisterenavond is het alleen wel heel erg vervelend geweest met de disconnects op PSN. Ik moest gemiddeld 7x proberen om naar de Tower te vliegen vanuit Orbit omdat ik steeds een DC kreeg. Voor de rest gebeurde dit ook tijdens missions en tijdens Crucible matches. Ik heb de PS4 nu in de DMZ gezet, dus ik hoop dat dit een verschil gaat maken.

Misschien wel leuk om te zien (ik weet niet of de link werkt bij anderen?), hieronder een link naar m'n character:
http://www.bungie.net/en/...13034/2305843009218773090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-10 17:07

Phydomir

Dennis

Heb ik het goed begrepen dat als je via The Vanguard een strike playlist joined, de andere in de groep je nog niet kunnen horen via voice chat? Of maakt hij hiervoor wel een soort tijdelijke firesquad aan?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Ik heb 2 legendary engrams gehad (beiden gloves). 1 x kreeg ik legendary gloves voor mijn eigen class (warlock) en 1 x kreeg ik legendary gloves voor titan.

Gewoon pure luck denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Heeft het nog nut om de code te gebruiken ( vanguard ) nu ik level 13 ben?? Wat doet uberhaub de code??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

xelfer schreef op zondag 14 september 2014 @ 09:30:
Ik heb 2 legendary engrams gehad (beiden gloves). 1 x kreeg ik legendary gloves voor mijn eigen class (warlock) en 1 x kreeg ik legendary gloves voor titan.

Gewoon pure luck denk ik.
Heb er inmiddels 2 gehad, waarvan uiteindelijk gewoon 2 rare helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Ik heb in totaal 3 legendaries gekregen nu: 2 x gloves (1 x mijn class 1 x titan), die kwamen uit het encrypten.

En ik heb zelf boots gekocht als pvp reward. Chest ga ik volgende reset halen van punten en als ik rank 3 ben haal ik een primary weapon van mijn pvp rewards.

Van de pve rewards haal ik head.

Edit: Nu precies vind ik weer een Legendary Engram: Boots. Ik ben benieuwd :).

[ Voor 42% gewijzigd door xelfer op 14-09-2014 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank1973 schreef op zondag 14 september 2014 @ 09:31:
Heeft het nog nut om de code te gebruiken ( vanguard ) nu ik level 13 ben?? Wat doet uberhaub de code??
YouTube: Destiny - How to Access the Vanguard Armory Preorder Bonus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Mijn broertje heeft bij Destiny (zoals de meesten hier) 30 dagen gratis PS Plus gekregen, maar activeerde eerst een 48u trial PS Plus op de PS4 zelf. Nu mag hij niet meer die 30 dagen activeren want hij heeft al die 48u trial gedaan. Dat is toch belachelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Come on guys, niemand hier met de Cattle error??

Ik heb het spel nog steeds niet kunnen spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:51
Gisteren van Lvl 11 naar Lvl 19. op Lvl 16 nog meegedaan aan een strike lvl 18, maar dat was toen eigenlijk te zwaar. Maar als je er eenmaal inzit, laat je de andere ook niet in de steek. Sorry Mark NL dat ik niet joinde toen je invite stuurde, maar waren net bezig met de boss te verslaan ;)

Vanmiddag ben ik weer van de partij om lvl 20 te halen. Meer Xbox Oners: P8r is mijn id. Straks proberen een strike te halen zonder dood te gaan, levert weer een mooie bounty op :+

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op zondag 14 september 2014 @ 10:06:
Mijn broertje heeft bij Destiny (zoals de meesten hier) 30 dagen gratis PS Plus gekregen, maar activeerde eerst een 48u trial PS Plus op de PS4 zelf. Nu mag hij niet meer die 30 dagen activeren want hij heeft al die 48u trial gedaan. Dat is toch belachelijk?
De een is een trial van 48u, de andere een van 30 dagen. Ik noem het cheapass zijn, je had het kunnen weten... 1 jaar kost toch maar 30-45. In november wss weer een dikke kortingsactie (vorig jaar ook) op bol.com e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 17:55
JeroenC schreef op zondag 14 september 2014 @ 10:10:
Come on guys, niemand hier met de Cattle error??

Ik heb het spel nog steeds niet kunnen spelen :(
*knip*

Blijkt achteraf niet echt betrouwbaar :P

[ Voor 25% gewijzigd door Nfear op 14-09-2014 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
De lvl 24 strikes zijn faceroll op het moment dat je lvl 24+ bent trouwens. Vaak krijg je dan wel goede teammates en zaag je alles zo kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Verwijderd schreef op zondag 14 september 2014 @ 10:14:
[...]

De een is een trial van 48u, de andere een van 30 dagen. Ik noem het cheapass zijn, je had het kunnen weten... 1 jaar kost toch maar 30-45. In november wss weer een dikke kortingsactie (vorig jaar ook) op bol.com e.d.
Wat lul je nou over cheapass zijn bijdehand? Het is toch gewoon een principekwestie, dat dat niet duidelijk gemaakt wordt? Ik vind absoluut niet dat je het had kunnen weten, dat is m'n hele punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Hmm veel rond gezocht maar dit nog niet gezien.. Wel vreemd dat ik via een site als new-cheat een programma moet downloaden ( mijn mobiel nr moet invoeren anders kan ik het niet downloaden ) en het via mijn pc geregeld moet worden?

Deze durf ik dus ook niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASNNetworks schreef op zondag 14 september 2014 @ 00:04:
Duidelijke uitleg over de 3 elementen en wat je eraan hebt. Het is van de beta, maar geldt ook gewoon voor de final game. Bungie heeft deze video overigens net getweet, dus geloof wel dat het klopt :)

[video]
Thanks for posting! Zo te zien +- 30% meer dmg, maar dus geen headshots tijdens shield. Dat laatste wist ik niet en dat eerste is goed om te weten! Pakte altijd kinetic over alles, maar alles is dus beter dan kinetic (als t mee zit heeftie jouw kleur shield, en anders: boeiend, t doet toch evenveel dmg!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op zondag 14 september 2014 @ 10:18:
[...]

Wat lul je nou over cheapass zijn bijdehand? Het is toch gewoon een principekwestie, dat dat niet duidelijk gemaakt wordt? Ik vind absoluut niet dat je het had kunnen weten, dat is m'n hele punt.
Neem een spotify trial, en daarna nog een, ok?
Doe dat ook ff met netflix, je telefoon abonnement etc.

Nee man, die lui willen geen geld verdienen. Pak gewoon je hele leven een trial.

Principekwestie? Gewoon retarded.
By the way, voor die trials moet je CC aan je account gekoppeld zijn, je weet dat sony al meermaals gehacked is? Sterkte.

Groetjes van een bijdehandje die zijn CC gegevens niet op straat gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-09 10:20

Dazzler2120

FP ProMod
apNia schreef op zondag 14 september 2014 @ 10:18:
[...]

Sja we blijven hollanders he als er iets gratis te vangen valt...
Om elkaar daarom uit te maken voor cheapass en bijdehand, beetje overdreven toch?
Gewoon ps+ kopen (50euro voor 1 jaar volgens mij). Heb je jaar lang geen gezeik ;)

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Als je een nieuw character aanmaakt. Blijft je vanguard reputation dan staan of moet je weer helemaal overnieuw beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dazzler2120 schreef op zondag 14 september 2014 @ 10:22:
[...]

Sja we blijven hollanders he als er iets gratis te vangen valt...
Om elkaar daarom uit te maken voor cheapass en bijdehand, beetje overdreven toch?
Gewoon ps+ kopen (50euro voor 1 jaar volgens mij). Heb je jaar lang geen gezeik ;)
En geen CC voor nodig, das t belangrijkste! Google eens op credit card sony hacked ofzo, hilarisch. Hoe denkje dat al die fake amazon preorders voor beta keys worden gedaan? Met die gegevens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-09 10:20

Dazzler2120

FP ProMod
uchiha tijntje schreef op zondag 14 september 2014 @ 10:23:
Als je een nieuw character aanmaakt. Blijft je vanguard reputation dan staan of moet je weer helemaal overnieuw beginnen?
Volgens mij wel... ik probeer het binnekort uit (vriendin wilt ook een character maken :p)

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

possimpible >> pff ben je zo'n bangerd die z'n CC niet durft te koppelen ergens aan? Je bent toch gedekt, nu loop je zelf huilie huilie te doen. En met Netflix en Spotify kan je niet eens trials chainen. Dus lijkt me lastig boef :>

Dazzler2120 >> je moet eens hier in Amsterdam ZuidOost kijken als er iets gratis te halen valt, dat zijn niet alleen Nederlanders ;)
Het gaat mij er ook niet om het geld, we verdienen beiden meer dan zat. Ik vind het alleen jammer dat een 48u trial een 30 dagen trial uitcancelt. Compenseer het dan op z'n minst met 2 dagen oid. Dat is toch op z'n minst een beetje scheef en/of niet transparant?

[ Voor 7% gewijzigd door apNia op 14-09-2014 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Iemand zin in de weekly heroic strike (PS4)? Ik ben een lvl 25 warlock met uber gear.

[ Voor 3% gewijzigd door xelfer op 14-09-2014 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je had gewoon die 30 dagen moeten activeren.

Je mag maar 1 keer gratis een trail.
Pagina: 1 ... 43 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2