• Dennie1988
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:31
net Destiny gehaald! ben nu level 3 hunter ik twijfel nog tussen hunter of guardian..

ik zoek mensen om mee te spelen mij psn : vyron1988

Groetjes :)

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:07

Phydomir

Dennis

HADES2001 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 19:02:
/funnymode
er is een oplossing koop een xbox one kleinere playerbase 0 disconnects

playstation heeft het helaas gewoon te druk
Ik heb anders nog geen enkele disconnect gehad in 11h speeltijd.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Dennie1988 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 19:36:
net Destiny gehaald! ben nu level 3 hunter ik twijfel nog tussen hunter of guardian..

ik zoek mensen om mee te spelen mij psn : vyron1988

Groetjes :)
Niet echt moeilijk te kiezen... Ze zijn allemaal Guardians :+ :+ Ik neem aan dat je Titan bedoelt ;)

Ik heb overigens de Hunter. Tijdens de alpha/beta mee gespeeld en de skills spreken mij heel erg aan. Heb met de andere classes niet gespeeld omdat:

1) Ik de Hunter gelijk fijn vond spelen en die skills die ik kan unlocken mij erg aanspreken

2) Uiteindelijk zal ik toch wel extra characters aanmaken en met de overige classes spelen

[ Voor 3% gewijzigd door ASNNetworks op 11-09-2014 19:49 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• DaitoX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-10 22:09
ASNNetworks schreef op donderdag 11 september 2014 @ 19:49:
[...]

Niet echt moeilijk te kiezen... Ze zijn allemaal Guardians :+ :+ Ik neem aan dat je Titan bedoelt ;)

Ik heb overigens de Hunter. Tijdens de alpha/beta mee gespeeld en de skills spreken mij heel erg aan. Heb met de andere classes niet gespeeld omdat:

1) Ik de Hunter gelijk fijn vond spelen en die skills die ik kan unlocken mij erg aanspreken

2) Uiteindelijk zal ik toch wel extra characters aanmaken en met de overige classes spelen
Ik ook de hunter, vind ik gewoon het vetst, zeker met de knife throws enzo: http://www.twitch.tv/daitox/c/5099607 (40 sec, vooral 3rde kill dus).

En inderdaad, later kan altijd nog een titan of warlock gemaakt worden :) Ik had deze wel in de beta geprobeerd en titan vond ik ook wel vet, maar toch iets minder dan hunter.

[ Voor 6% gewijzigd door DaitoX op 11-09-2014 19:53 ]

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-09 11:42

Metian

Snert is vies

Throwing Knife, Sniper en Hand Gun. Rond rennen als los geslagen cowboy.

Overigens net een Death Bringer (of wat is zn naam met die poten) na 20 min kapot gekregen...geen loot..pff

Rupsen, Rapsen.

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-09 22:27
Pvp valt wel een beetje tegen.

Zeker op bepaalde mappen van the Moon bijvoorbeeld, dan is 6vs6 op zo'n mappen minuten zoeken af en toe.

En ik mis de communicatie met teammates.

Verder wat betreft de single player:

Ik voel me eenzaam. Het is niet zoals bijvoorbeeld WoW dat je even met wat vreemden missies gaat doen ofzo. Het is lastig om contact te leggen zeg maar.

PSN: Leech1984

• Metian

Metian

Snert is vies

Daarom moet er voor het singleplayer een optie komen voor matchmaking. En zou anno 2014 wel is tijd worden dat we cross console gaan krijgen, dan PS en Xbox beide online bij elkaar kunnen. Mja, dromen dromen..

Rupsen, Rapsen.

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-10 00:19

The_Worst

Unox

De eenzaamheid kan je zelf oplossen door mensen van Tweakers toe te voegen als vriend. Eenmaal geaccepteerd kan je jezelf bij andere mensen in hun fireteam voegen of hun uitnodigen. Hiervoor hoef je niet uitgenodigd te worden (tenzij ze hun fireteam op invite-only hebben gezet). De meeste mensen hier zoeken juist speelmaatjes dus je bent waarschijnlijk bij iedereen welkom. Zo ben ik ook begonnen en is het enorm gezellig spelen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Verwijderd

Zit op dit moment rond lvl 4 met een exo warlock. Voeg me maar toe.

Psn:retonator

• pluisman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-06 13:45
lvl 9 exo titan; alphanerdnl (psn)

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:23
Ik kan echt geen enkele speler joinen. 10 minuten die de menu's gebladerd maar zie ook geen invite only optie staan die ik uit zou moeten zetten.

Verder beetje vaag, kies level 4 patrol raap en missie op en vervolgens krijg ik alleen maar onmogelijke tegenstanders...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Lvl 5 tiran - Niburu xone

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 11 september 2014 @ 21:07:
Ik kan echt geen enkele speler joinen. 10 minuten die de menu's gebladerd maar zie ook geen invite only optie staan die ik uit zou moeten zetten.

Verder beetje vaag, kies level 4 patrol raap en missie op en vervolgens krijg ik alleen maar onmogelijke tegenstanders...
Options
L1 naar roster
Boven je naam links een vierkant met 2 mennekes erin, daarop klikken = invite only aanpassen.

Ik kan altijd wel maten joinen :)

• Phusebox
Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2014 @ 21:12:
[...]

Options
L1 naar roster
Boven je naam links een vierkant met 2 mennekes erin, daarop klikken = invite only aanpassen.

Ik kan altijd wel maten joinen :)
Nope, staat er niet, op XBO krijg ik dan de Party App.

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Phusebox schreef op donderdag 11 september 2014 @ 21:07:

Heb je die Bone of een PS4?

Overigens snap ik je 2de zin niet helemaal, je geeft aan dat je Patrol doet.. level 4? en watvoor level zijn de tegenstanders.

Edit: Zie het al, je hebt een X1 die heeft weer zo een vage constructie

The same buttons are on the snapped party app and they serve the same purpose, so @gmano was right.

So forget those instructions. The correct is:

enter the game and login
snap party app
start a party
assure its joinable. Top right will show "joinable" if it is, if not it will show "invite only" - just select "make party joinable".
[optional] if you want, unsnap party app

Andere moeten ook deze optie aanhebben anders kun je hen niet joinen, en stuur ze anders een berichtje.

PS4 is het 10x makkelijker, begrijp niet dat het op die box zo vaag is.

[ Voor 37% gewijzigd door Origins op 11-09-2014 21:20 ]

• Phusebox
Origins schreef op donderdag 11 september 2014 @ 21:18:
[...]

Heb je die Bone of een PS4?

Overigens snap ik je 2de zin niet helemaal, je geeft aan dat je Patrol doet.. level 4? en watvoor level zijn de tegenstanders.

Edit: Zie het al, je hebt een X1 die heeft weer zo een vage constructie

The same buttons are on the snapped party app and they serve the same purpose, so @gmano was right.

So forget those instructions. The correct is:

enter the game and login
snap party app
start a party
assure its joinable. Top right will show "joinable" if it is, if not it will show "invite only" - just select "make party joinable".
[optional] if you want, unsnap party app
Oh goodie, dat weet dus blijkbaar niemand want van mijn hele lijst is niemand joinable... logisch want wie de fuck bedenkt zoiets.

En verder, ik ben level 5, aangezien ik nogal veel last had van disconnects niet verder gespeeld. Tegenstanders zijn in ieder geval stuk hoger, als ze mij 1 keer raken ben ik dood. Kan het level niet lezen van de afstand van waar ik ze probeer om te leggen.

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:00

CSB

:D

Man, die disconnects zijn wel erg irritant hoor. PS4, NAT type 2 (zelfs de poorten geforward in mijn router) en toch telkens disconnect de game zodra ik:
óf een game start
óf een game join
óf een savepoint/cruciaal punt in een level tegenkom.

Maakt het wel erg lastig om dit te spelen.

Overigens, wanneer krijg je toegang tot clans e.d.? Ben pas lv 3.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

• Origins
  • Niet online
Phusebox schreef op donderdag 11 september 2014 @ 21:21:
[...]

Oh goodie, dat weet dus blijkbaar niemand want van mijn hele lijst is niemand joinable... logisch want wie de fuck bedenkt zoiets.

En verder, ik ben level 5, aangezien ik nogal veel last had van disconnects niet verder gespeeld. Tegenstanders zijn in ieder geval stuk hoger, als ze mij 1 keer raken ben ik dood. Kan het level niet lezen van de afstand van waar ik ze probeer om te leggen.
Ja wie verzint die hele klote snap app! zoals ik zei op de PS4 is het een stuk simpeler, en heb vandaag regelmatig mensen gejoined.

Overigens zou ik als ik jou was eerst maar even een paar story missies doen, zorg dat je even wat levels omhoog gaat.
Je kunt nu met LVL 5 idd hogere levels tegen komen.

• Phusebox
Origins schreef op donderdag 11 september 2014 @ 21:23:
[...]

Ja wie verzint die hele klote snap app! zoals ik zei op de PS4 is het een stuk simpeler, en heb vandaag regelmatig mensen gejoined.

Overigens zou ik als ik jou was eerst maar even een paar story missies doen, zorg dat je even wat levels omhoog gaat.
Je kunt nu met LVL 5 idd hogere levels tegen komen.
Het is een beetje een gaap spel zeg maar als je alleen speelt... verlang terug naar de splitscreen van Halo.

• Origins
  • Niet online
Phusebox schreef op donderdag 11 september 2014 @ 21:24:
[...]

Het is een beetje een gaap spel zeg maar als je alleen speelt... verlang terug naar de splitscreen van Halo.
Niets gaaps aan, genoeg actie en spanning in de game, maar een kleine tip, je kunt zelf namelijk ook mensen uitnodigen die zowel in je lijst als daar op het veld lopen.

Kun je toch co-op doen.

En anders lekker terugbrengen dat spel.

• Jused
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-07-2023
Guys, ik wil de strike op the moon doen!
Iemand zin om aan te sluiten?

PSNTag: Jused12

• Phusebox
Origins schreef op donderdag 11 september 2014 @ 21:27:
[...]

Niets gaaps aan, genoeg actie en spanning in de game, maar een kleine tip, je kunt zelf namelijk ook mensen uitnodigen die zowel in je lijst als daar op het veld lopen.

Kun je toch co-op doen.

En anders lekker terugbrengen dat spel.
Ik ben nog helemaal niemand tegengekomen behalve in de toren. In de beta zag ik veel meer mensen lopen.

Het fps gedeelte is ook een beetje makjes, je hebt in het begin niet echt veel opties, en steeds achter muurtjes wachten tot de magnetische projectielen voorbij zijn en dan weer te voorschijn springen je magazijn legen en weer terug achter het muurtje gaat ook vervelen.

Het is bij lange na geen Halo.

• Origins
  • Niet online
Phusebox schreef op donderdag 11 september 2014 @ 21:33:
[...]

Ik ben nog helemaal niemand tegengekomen behalve in de toren. In de beta zag ik veel meer mensen lopen.

Het fps gedeelte is ook een beetje makjes, je hebt in het begin niet echt veel opties, en steeds achter muurtjes wachten tot de magnetische projectielen voorbij zijn en dan weer te voorschijn springen je magazijn legen en weer terug achter het muurtje gaat ook vervelen.

Dat is inderdaad vaag, waarschijnlijk weinig X1 spelers die Destiny spelen misschien?
Maar dan kom ik weer op de vraag, heb je geen vrienden die Destiny spelen?

Die opties komen er wel, zoals dit bij veel games is krijg je later ook meer opties.

Het is inderdaad gelukkig bij lange na geen Halo, wat een nare game was dat (de vervolgen ook).

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-09 22:27
Tip voor als je makkelijk je wapens wil levellen:

Equip je nieuwe wapen voordat je een bounty inlevert. ;-)
Lever dan je bounty in. De xp die je voor de bounty krijgt gaat dan ook naar je nieuwe wapen.

PSN: Leech1984

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Random strike playlist unlocked, eerste strike daarmee gespeeld, wat tof!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:07

Phydomir

Dennis

[...]
Als je dat had verwacht had je iets meer moeten verdiepen in de game voordat je hem kocht.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Phusebox
Phydomir schreef op donderdag 11 september 2014 @ 21:52:
[...]

Als je dat had verwacht had je iets meer moeten verdiepen in de game voordat je hem kocht.
Even voorop stellen dat ik de game niet wilde kopen maar door het verlopen van mijn tegoed op Xbox Live wel verplicht werd (bedankt Microsoft).

Verder heb ik de bèta gespeeld en dacht ach, voor een bèta speelde het best lekker weg.

Ik had ook geen Halo kopie verwacht maar een shooter met Halo kwaliteiten gecombineerd met en verhaallijn. Uiteindelijk is het een halo scifi kopie van Borderlands geworden en dan vond ik Borderlands toch stukken leuker (Tot voor zover ik nu gespeeld heb).

Misschien ligt het ook aan de klas, ben Warlock want die andere twee had Ik dus al in de bèta gedaan.

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:09

justifire

Shut up and squat !!

Origins schreef op donderdag 11 september 2014 @ 21:23:
[...]

:')
Wat een onzin lees ik hier weer.
Ik heb 0.0 problemen om iemand te joinen op de One.
Wat begrijpen mensen niet aan show gamercard -> join game ?! 2 tellen werk....
Enigste waar je naar moet kijken of er niet al 3 man in het fireteam zitten.
Bovendien kan je zelfs voor je Destiny hebt opgestart gewoon een vriend joinen via de friendslist.
Destiny start dan vanzelf op en je zit meteen in het fireteam van je friend.
:Z

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• mtouw78
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17:30
[...]

Ik kom altijd wel andere spelers tegen. Vreemd.
Speel trouwens op de Xone.

• Phusebox
justifire schreef op donderdag 11 september 2014 @ 21:58:
[...]

Bovendien kan je zelfs voor je Destiny hebt opgestart gewoon een vriend joinen via de friendslist.
Waarom die join knop niet in het spel gemaakt? Je kunt wel inviten maar niet joinen vanuit het spel. Toch een lichtelijk vreemde design keuze.

Show gamercard duurt trouwens wel een seconde of 5-6.

• mtouw78
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17:30
justifire schreef op donderdag 11 september 2014 @ 21:58:
[...]

+1 ook hier geen problemen. Vooral dat je de friendlist kan snappen is erg handig. Vooral als je fireteam leden nog onderweg zijn. Alvast de taktiek bespreken terwijl ik mijn patrol missie afwerk 8)

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

mtouw78 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 22:02:
[...]

+1 ook hier geen problemen. Vooral dat je de friendlist kan snappen is erg handig. Vooral als je fireteam leden nog onderweg zijn. Alvast de taktiek bespreken terwijl ik mijn patrol missie afwerk 8)
Precies.
Messagescherm gesnapt is ook superhandig, soort whatsapp om even snel te converseren zonder mic.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 09:31
Is er geen manier om het beginverhaal te skippen? Val haast in slaap

Verwijderd

Vandaag tot level 17 gekomen. Echt gelachen met die strike missie op de maan. Ook alle gold chests op earth en de maan gedaan.
Productief dagje met veel lol, zo hoort een game te zijn!

• Protax
  • Laatst online: 14:06
Mensen die nog even willen knallen, en mij een beetje wegwijs kunnen maken?
Ben nu level 4.

PSN = DXK010

Totzo :P

• Falco91Bones
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-01-2018

Falco91Bones

Monkey King

Yo, lees al tijdje topic maar ga maar eens reageren :)

Super vet spel! beta had ik al kapot gespeeld dus het begin was wat saai, maar daarna is het weer net zo vet als daar voorheen. Missies vooral op hard gespeeld omdat ik te snel omhoog ging om ze op normal te spelen. Uitdaging was wel leuker daardoor :)

Ondertussen level 20, moet story nog wel uitspelen :)
Als mensen hebben ik Heroic Strikes voeg mij dan even toe :)

PSN PS4: Falco91Bones

PS4: Falco91Bones [Destiny Clan: DuRP | Vieze-President | http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/317154] Stream: http://www.twitch.tv/falco91bones

• Metian

Metian

Snert is vies

Mijn god, kan beter stoppen met PvP..aantal rondes gespeelt, allemaal verloren..

Rupsen, Rapsen.

Verwijderd

Origins schreef op donderdag 11 september 2014 @ 21:40:
[...]

Dat is inderdaad vaag, waarschijnlijk weinig X1 spelers die Destiny spelen misschien?
Maar dan kom ik weer op de vraag, heb je geen vrienden die Destiny spelen?

Die opties komen er wel, zoals dit bij veel games is krijg je later ook meer opties.

Het is inderdaad gelukkig bij lange na geen Halo, wat een nare game was dat (de vervolgen ook).
Phusebox snapt het nog niet. Uitleg voor One: ga voor iemand op het veld staan. Doe een dans of wuif. Klik op de menu knop en druk op invite. Zo ben ik al 3 mensen met headset tegengekomen. Was erg simpel allemaal. Hup hup Phusebox er is nog hoop.

Verwijderd

Heb me ook maar aangemeld bij de clan. Ik hoop dit weekend lvl20 (Warlock) te kunnen zijn en dan wat strikes te doen :) Ik speel trouwens op PS4, naam: Yad1ckrU

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2014 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuif
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-09 07:37
RevoNL schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:01:
[...]

nee ook next gen is 9 cijfers.. (op de site van bungie in ieder geval..)

ik heb net via de site van Sony overigens mn vanguard armor opnieuw naar mn ps4 kunnen downloaden. Denk een handige tip voor de mensen die hetzelfde issue hadden (meteen fail met downloaden op launchdate), is nu weer beschikbaar dus. Kon de vanguard armor ook niet vinden op de PS4 zelf in de store, via de site dus wel!
Hmmm, ik snap het niet meer. Ik zie geen vanguard armor, ik ben lvl 5, heb licenses gerestored, heb op de sony site store gekeken en ik kan niets vinden.

Op mijn Add-Ons page zie ik Destiny Expansion Pass en Destiny Collector's Edition Digital Content Pack

Wat kan er nog meer mis zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-10 08:30

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Het verhaal is tot dusver wel echt intens slecht. Je kan zeggen wat je wilt, maar voor een game waar zo veel geld in gepompt is hadden ze toch wel met iets sexiers kunnen komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Mensen die zin hebben om morgen te spelen feel free to add me: msi1992 :) (lvl-8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb Destiny tegen beter weten in vandaag gekocht. Ik ben niet van de gedwongen coop en speel samen games normaal. Speel graag in eigen tenpo zonder geschreeuw zeg maar. Maar Destiny is briljant. Ben al een paar relaxte gasten tegengekomen die lekker rustig praten maar lekker hard spelen. Heb best lol met alle rare guns en het uitvogelen hoe alles werkt.

Briljant overigens dat je de controls op zn Halos kan zetten. Bumper jumper ftw. Daarnaast is het tof dat je bumpers met triggers kan omwisselen. Ben die optie niet eerder tegengekomen in een spel. Maakt het voor PS spelers toegankelijk op de One en andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-10 20:19
Dan toch maar gekocht vandaag. Ben nog een beetje aan het uitvogelen allemaal, pas Level2 (had niet al te veel tijd). Zou wel graag wat samen spelen dus mensen voeg me maar toe (zal ook nog aan te lijst toevoegen):

PSN PS4: Spud_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:55
Zo net gestopt met potje Destiny, Moet zeggen de PVP is ook best leuk. en voor een lvl8 gaat het nog best goed tegen lvl 20ers. We met mij PvE wil doen komende tijd ( of gewoon pvp ) add me maar:

PSN PS4: michelNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online

RawChild

PSN: Rawchild

Level 8 tegen level 20 in pvp? Dat maakt niet uit. Je level en dergelijke doen er alleen toe in pve. En in the iron banner. Das een pvp mode die nog niet beschikbaar is.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Kuif schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 00:09:
[...]

Hmmm, ik snap het niet meer. Ik zie geen vanguard armor, ik ben lvl 5, heb licenses gerestored, heb op de sony site store gekeken en ik kan niets vinden.

Op mijn Add-Ons page zie ik Destiny Expansion Pass en Destiny Collector's Edition Digital Content Pack

Wat kan er nog meer mis zijn?
Vanguard Armory komt vrij op lvl 10, dan kan je armory kopen.
Enigste armory wat er te krijgen is zijn lvl 10 en lvl 20 legendary
Moet zeggen dat het wel sterk spul is op lvl 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi tweakers,

Ik speel destiny nu al zo'n 8 uurtjes en de game bevalt enorm goed! Nu merkte ik me opeens iets op. Ik heb er verder eigenlijk helemaal niet bij stilgestaan maar waarom is de zwaartekracht op iedere planeet precies hetzelfde...

Ik weet dat de game verre van realistisch probeert te zijn. Maar zou dit misschien juist een geweldige gameplay variatie zijn. Denken jullie dat bungie hier zelf ook over na heeft gedacht.

Ik hoor graag wat jullie hier over denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 01:23:
Hi tweakers,

Ik speel destiny nu al zo'n 8 uurtjes en de game bevalt enorm goed! Nu merkte ik me opeens iets op. Ik heb er verder eigenlijk helemaal niet bij stilgestaan maar waarom is de zwaartekracht op iedere planeet precies hetzelfde...

Ik weet dat de game verre van realistisch probeert te zijn. Maar zou dit misschien juist een geweldige gameplay variatie zijn. Denken jullie dat bungie hier zelf ook over na heeft gedacht.

Dacht ik gisteren ook al: huh, een maan met normale zwaartekracht? Kerels in mn firesquad lachtten me uit voor het detail haha. Oh well ;) Ik denk dat ze het overwogen hebben, maar dat het niet werkt qua physics ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 01:23:
Hi tweakers,

Dat komt omdat de space suits die zij aan hebben anti-gravity regulators aan boord hebben. Dus zij kunnen het zwaartepunt van de pakken aanpassen om zo de zwaartekracht te reguleren. :+ :+

Nee maar ff serieus. Ik vind het juist fijn dat overal de zwaartekracht gelijk is. Lijkt mij zeer vervelend, ene keer is een jump erg hoog en de andere keer laag. Ik weet niet welke level je bent en of je wel eens pvp hebt gedaan. Maar ik weet nu gewoon precies hoe hoog ik kan springen (inclusief double jump én triple jump). Hierdoor kan ik in bepaalde levels heerlijk vloeiend heen en weer springen van punt naar punt. En vaak genoeg uit een benarde situatie weten te ontsnappen (zowel pvp als pve).

Ik vind persoonlijk dat Destiny een behoorlijk afgemaakte game is. Ze hebben erg veel moeite gedaan om alles zo gebalanceerd mogelijk te maken en zijn met een uitgebreid systeem en modes gekomen. Van de skills, classes, events, tot aan de wapens en armor vind ik het een behoorlijk 'af' product. Alles valt heerlijk goed samen in de game. Nu ik aardig wat uurtjes in de game heb zitten (lvl 21 en heb echt flink wat overuren gedraaid sinds release samen met mn Fireteam) snap ik wel dat Bungie denkt dat ze deze franchise 10 jaar gaan uitbouwen. Er zit ongelooflijk veel potentie in de Destiny IP, naarmate ik speel vind ik het steeds toffer worden en wil ik alleen maar doorgaan. Zolang Bungie hier juist op in speelt (met ondersteuning van community events en DLC) zie ik mijzelf (en velen anderen) dit jaren lang spelen.

Ik denk dat die 6 maanden vertraging de game veel goeds heeft gedaan :)

[ Voor 12% gewijzigd door ASNNetworks op 12-09-2014 03:31 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:14
Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik dit spel moet kopen, weet niet of het wel mijn ding is. Dus een paar vraagjes:
- Kan ik het spel even snel tussendoor een halfuurtje spelen, of ben je minstens een uur of langer bezig om enige progressie te boeken. (spellen als battlefield en CoD vind ik geweldig, want je speelt 1 potje en dan kan je de ps4 weer uitzetten)
- Is het ook leuk als je alleen speelt, juist omdat ik vaak maar net een uurtje speel en een hekel heb aan afspraken maken met vrienden om een bepaalde tijd online te spelen zal ik dus voornamelijk alleen spelen.
- Welke class moet ik kiezen??? Wil als een lompert over het veld kunnen rennen :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-10 07:02
silencedead schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 06:53:
Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik dit spel moet kopen, weet niet of het wel mijn ding is. Dus een paar vraagjes:
- Kan ik het spel even snel tussendoor een halfuurtje spelen, of ben je minstens een uur of langer bezig om enige progressie te boeken. (spellen als battlefield en CoD vind ik geweldig, want je speelt 1 potje en dan kan je de ps4 weer uitzetten)
- Is het ook leuk als je alleen speelt, juist omdat ik vaak maar net een uurtje speel en een hekel heb aan afspraken maken met vrienden om een bepaalde tijd online te spelen zal ik dus voornamelijk alleen spelen.
- Welke class moet ik kiezen??? Wil als een lompert over het veld kunnen rennen :-P
- een half uur lijkt mij wat kort, ook voor allen wat te "farmen"
- Ik heb tot nu toe alleen gespeeld ( lvl 6 pas :P ) maar ik merk dat het soms wel moeilijker is om ergens "snel" door te komen. Maar het is te doen.
- over het veld rennen als een lompert gaat je hier nooit lukken als je ook wat wilt bereiken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-09 23:15
Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2014 @ 22:37:
Vandaag tot level 17 gekomen. Echt gelachen met die strike missie op de maan. Ook alle gold chests op earth en de maan gedaan.
Productief dagje met veel lol, zo hoort een game te zijn!
Toch gouden kistjes op de maan???

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
CSB schreef op donderdag 11 september 2014 @ 21:22:
Man, die disconnects zijn wel erg irritant hoor. PS4, NAT type 2 (zelfs de poorten geforward in mijn router) en toch telkens disconnect de game zodra ik:
óf een game start
óf een game join
óf een savepoint/cruciaal punt in een level tegenkom.

Maakt het wel erg lastig om dit te spelen.

Overigens, wanneer krijg je toegang tot clans e.d.? Ben pas lv 3.
PS4 in de DMZ geprobeerd?

Heb tot nu toe veel plezier met de games. Vind samenspelen met andere tweakers het leukste. Solo is goed te doen, maar op een gegeven moment wel eenzaam.

[ Voor 13% gewijzigd door The_Bash op 12-09-2014 07:20 ]

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
Gisteren level 20 geworden en 5 minuten later had ik me eerste legendary item al te pakken :D.
Hoofdverhaal is dus uit, her en der nog wel wat site missions te doen. Maar vermaak me echt prima , nog zoveel te doen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3dd3k
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-07 06:39
wauzer schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 07:10:
[...]

Toch gouden kistjes op de maan???
In de 2e missie 3 stuks gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3dd3k
justifire schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 01:15:
[...]

Vanguard Armory komt vrij op lvl 10, dan kan je armory kopen.
Enigste armory wat er te krijgen is zijn lvl 10 en lvl 20 legendary
Moet zeggen dat het wel sterk spul is op lvl 10
Level 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-09 23:15
t3dd3k schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 07:54:
[...]

In de 2e missie 3 stuks gevonden.
Ja gouden kistjes, of gewoon normale?
Bij earth zie je t namelijk rechtsonderin staan op de map hoeveel je er al heb, bij the moon niks.

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliango
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-11-2021
Kan iemand wat tips geven over de voicechat op de ps4? Ik gebruik namelijk een 5.1 DTS surround systeem in combinate met mijn iphone oortjes.. Gevolg is dat het geluid prachtig is maar dat iedereen aan de andere kant kan meegenieten en ik hun vervolgens niet kan verstaan.. Dat moet beter kunnen dacht ik zo. Dus wie biedt? Hoe behoud ik het gebruik van mijn surround sound en kan ik op een volwaardige manier voicechatten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Iemand zo rond 8.45 zin in een daily heroic strike level 22?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3dd3k
wauzer schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 07:58:
[...]

Ja gouden kistjes, of gewoon normale?
Bij earth zie je t namelijk rechtsonderin staan op de map hoeveel je er al heb, bij the moon niks.
Niet opgelet. Zal wel normaal zijn

Public events comming up

https://www.bungie.net/pu...pcoming_events_inline.jpg

Ben op die datums niet aanwezig...

[ Voor 20% gewijzigd door t3dd3k op 12-09-2014 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-10 07:02
Ik ben pas lvl 6, helaas niet veel tijd gehad :(.

Maar tot nu toe vind ik de game geweldig, gisteren voor het eerst een "event" gedaan en wat "side" missies.
Een strike missie of met een fireteam spelen heb ik nog niet gedaan, hier ben ik nog benieuwd naar.

Ik hoop dat er in de toekomst meer van dit soort games komen :)

Moet eerst nog wat oefenen :P is een hele omschakeling van altijd pc gamen naar Xbox shooters :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
Vliango schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 08:02:
Kan iemand wat tips geven over de voicechat op de ps4? Ik gebruik namelijk een 5.1 DTS surround systeem in combinate met mijn iphone oortjes.. Gevolg is dat het geluid prachtig is maar dat iedereen aan de andere kant kan meegenieten en ik hun vervolgens niet kan verstaan.. Dat moet beter kunnen dacht ik zo. Dus wie biedt? Hoe behoud ik het gebruik van mijn surround sound en kan ik op een volwaardige manier voicechatten?
Investeer in een 5.1 headset. Er is geen betere methode. Ik gebruik mijn turtle beach px4. De surround is een stuk meer immersive dan van mijn (anders prachtige) speakers.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
  • Laatst online: 24-03 08:18
Yes een paarse shotgun :)

Afbeeldingslocatie: http://www.pixentral.com/pics/1JrP8Iva5xc2QUPKGLjlZbjwtfrsE1.jpg

Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-09 10:20

Dazzler2120

FP ProMod
Of de nieuwe sony gold of silver headset, dolby 7.1 en geweldig geluid :)

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Goeie discription van die shotgun xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Welk level ben je? :) En hoe kom je aan paarse items, ben zelf 19 (Bijna 20) en heb alleen nog maar rares gevonden.

Is legendary (paars) het beste? Want hoorde ook mensen over exotic?

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
lvl 12 en nog geen rares gevonden:(

Misschien vanavond/morgen meer geluk:D

[ Voor 37% gewijzigd door mfneed op 12-09-2014 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:56
Ik gebruik een headset van logitech 2.0. Echter kan ik het volume niet regelen tussen chat en game: game staat te hoog (of chat te laag ;) ) en daarom op cruciale momenten versta ik de chat niet. Hoe ervaren jullie dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Ik heb zelf deze headset gehaald; http://www.bol.com/nl/p/s...e-zwart/9200000024774716/
Hij bevalt me super goed! Is alleen wat instellingen tweaken, maar het geluid is perfect!

Gele items (Exotic?) is volgens mij het beste, en legendary 1 stap ervoor. Ik heb nu net via de moon strike me eerste blue gekregen. Ben nu level 13, vanavond flink verder knallen.

Die bounties zijn soms echt moeilijk (9k xp zonder dood te gaan, 100kills zonder dood te gaan, etc etc)

@xecuter NL

Ik had dat eerst ook met mijn headset, maar heb daar echt in moeten tweaken. Zijn echt de instellingen van de headset in combi met je PS4. (audio prioriteiten)

[ Voor 14% gewijzigd door Dazzler2120 op 12-09-2014 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rn89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 17:44
Dat lukt mij ook niet Xecuter, je kan het game geluid uit zetten en alleen chat over headset maar dan hoor je dus geen game geluid,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
  • Laatst online: 24-03 08:18
Geel is het best volgens mij. Dat zijn epic wapens. Gekregen na een high level raid. Ben level 23. Maar krijg vaker paarse orbs die vervolgens blauwe dingen opleveren.

Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
TheBuddha schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 09:14:
Geel is het best volgens mij. Dat zijn epic wapens. Gekregen na een high level raid. Ben level 23. Maar krijg vaker paarse orbs die vervolgens blauwe dingen opleveren.
Ik geloof des te hoger je ''encrypt level'' is dat je meer kans hebt om zeldzamere items te encrypten.. zie ik dit verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Laatst online: 09-06 00:10
Xecuter NL schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 09:08:
Ik gebruik een headset van logitech 2.0. Echter kan ik het volume niet regelen tussen chat en game: game staat te hoog (of chat te laag ;) ) en daarom op cruciale momenten versta ik de chat niet. Hoe ervaren jullie dat?
Ik heb hetzelfde probleem met de PS4 gold headset. Weet iemand of je ergens die instellingen kan veranderen? In de menu's van Playstation kwam ik er niet uit en party chat is gewoon te zacht. Ik eindigde met alleen chat over de headset en geluid over de luidsprekers.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
rnenator schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 09:16:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem met de PS4 gold headset. Weet iemand of je ergens die instellingen kan veranderen? In de menu's van Playstation kwam ik er niet uit en party chat is gewoon te zacht. Ik eindigde met alleen chat over de headset en geluid over de luidsprekers.
Je moet heel vaak de chatknop op de headset indrukken totdat je geen ingame geluid hebt, en alleen maar chat geluid. Vervolgens met Game sound knop richting het gewenste volume gaan.
Ik had dit probleem ook en was even uitzoeken maar bij mij werkt t nu prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
Dazzler2120 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 09:19:
[...]

Je moet heel vaak de chatknop op de headset indrukken totdat je geen ingame geluid hebt, en alleen maar chat geluid. Vervolgens met Game sound knop richting het gewenste volume gaan.
Ik had dit probleem ook en was even uitzoeken maar bij mij werkt t nu prima :)
Aaaahhhh thanks, vanavond even proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-09 19:12
Je kunt bij de party ook naar audio mix gaan. Daar kun je geluid verdelen tussen chat en game sound.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jnk1986
  • Laatst online: 05-10-2023
Xecuter NL schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 09:08:
Instellingen > Apparaten > Microfoon

Daar kun je eigen mic volume regelen, dit moeten mensen dus zelf doen.

Heb je wel gelijk in, had eergister met een maat ook al problemen, maar hij had zijn niveau te laag staan en daarna was het communiceren gewoon chill. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkt de ingame voicechat wel een stuk beter dan die PSN party voicechat. Gebruik iPhone oordopjes met 7.1 dts speakers, geen idee waar het aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spelen meer mensen btw destiny op hun pc scherm? Ik kan dit spel echt niet vanaf de bank spelen haha, veel te intens! Wel jammer dat je geen triple monitor op een ps4 kunt gebruiken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
t3dd3k schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 08:18:
[...]

Niet opgelet. Zal wel normaal zijn

Public events comming up

https://www.bungie.net/pu...pcoming_events_inline.jpg

Ben op die datums niet aanwezig...
Awesome :D

Is er trouwens iemand die al online is? Volgens mij zou vandaag ook de "Agent of the Nine" beschikbaar moeten zijn waar je exotic spul kan kopen voor strange coins :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jnk1986
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 09:58:
Spelen meer mensen btw destiny op hun pc scherm? Ik kan dit spel echt niet vanaf de bank spelen haha, veel te intens! Wel jammer dat je geen triple monitor op een ps4 kunt gebruiken :/
Yep speel het via een 27 inch scherm, aangezien de grotere tv vaak bezet is. :P
Heb zelf ook een 144 hertz scherm, mja zal wel niet goed werken met de ps4, aangezien dvi nodig etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Laatst online: 02-10 20:40
ik gebruik nu dat dome oortje die erbij zat voor chat, heb een mooie PX4 liggen maar krijg daar last van omdat ik overdag mijn lenzen in heb savonds nog wel eens mijn bril op zet bij mijn oren. Zijn er oortjes te vinden die harder zijn en is het dan altijd 1 oor die je hoort of kanhet ook over 2?

dat oortje van ps4 is zo zacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 22:54

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Zo, de guide gaat terug. Gisteravond binnen gekregen van Bol en komt beschadigd uit de verpakking, die er overigens ook niet bepaald lekker uitzag. Daarnaast heeft de map weinig toegevoegde waarde, vind ik, behalve voor de locatie van de goudenkisten, maar die vind je ook wel op internet.

Nog een tip trouwens, als je de encrypted engram drops krijgt, bewaar die dan tot je lvl 20 bent. Decrypt je ze dan, dan krijg je ook lvl 20 gear terug. Ik doe dit vooral met blauwe wapens... als je lvl 18 bent kan je meer kleuren krijgen geloof ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jnk1986
vegetto1983 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:15:
ik gebruik nu dat dome oortje die erbij zat voor chat, heb een mooie PX4 liggen maar krijg daar last van omdat ik overdag mijn lenzen in heb savonds nog wel eens mijn bril op zet bij mijn oren. Zijn er oortjes te vinden die harder zijn en is het dan altijd 1 oor die je hoort of kanhet ook over 2?

dat oortje van ps4 is zo zacht
Heb zelf ook de PX4 wireless, geen problemen met bril of irritatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
jnk1986 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:24:
[...]

Heb zelf ook de PX4 wireless, geen problemen met bril of irritatie.
jij draagt dus een bril gebrijp ik? oke dan toch nog maar eens proberen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Pfff, 4 uurtjes gespeeld nu. Ik snap niet dat dit 500 miljoen heeft gekost, laat staan al 500 miljoen heeft opgebracht.

De PvP is gewoon zo ontzettend ruk tot nu toe. Ik snap niet hoe Bungie van Halo 3 naar dit is gegaan.

Daarnaast kan ik gewoon niet aan de movement wennen, met name als je rent.

Oja, waarom ik als level 5 bij alleen maar tegen level 20 en 21 moet is beyond me...

[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-09-2014 10:30 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Het onderstaande artikel raakt volgens mij wel een belangrijk punt. Om Destiny te laten slagen als MMO heb je een uitgebreidere chatmogelijkheid nodig. Het is nu nog te lastig om een fireteam bij elkaar te krijgen met willekeurige mensen.

Van de andere kant is de vraag of je bij een shooter zoals Destiny wel met random spelers wil groupen. In bijvoorbeeld WoW zijn de 5-player dungeons ook wel ingericht op een bepaald niveau. En ook heeft WoW LFR geintroduceerd om ook mensen die niet veel spelen een kans te geven om de lastige content te zien.

http://kotaku.com/destiny-needs-more-chat-options-1633532583

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 01-10 09:29
Woensdag dan ook maar het spel gekocht, nu level 10 Warlock en vind het erg vermakelijk.

Kun je als je een 2e char aanmaakt hebt, ingame gelijk wisselen van char?
Of moet je dan weer terug naar hoofdmenu om een andere char te kiezen?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
uchiha tijntje schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:29:
Pfff, 4 uurtjes gespeeld nu. Ik snap niet dat dit 500 miljoen heeft gekost, laat staan al 500 miljoen heeft opgebracht.

De PvP is gewoon zo ontzettend ruk tot nu toe. Ik snap niet hoe Bungie van Halo 3 naar dit is gegaan.

Daarnaast kan ik gewoon niet aan de movement wennen, met name als je rent.

Oja, waarom ik als level 5 bij alleen maar tegen level 20 en 21 moet is beyond me...
Omdat level totaal niet uitmaakt in PVP. Ook gear niet.
Alle weapons en abilities worden in PVP naar lvl 20 gescaled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:30

Sargan

Filmfreak...

Vandaag dan voor de eerste keer in 14 jaar weer gamen op een console....sinds een weekje een PS4 en tot nu toe alleen de P.T demo gespeeld. Hopelijk ligt Destiny straks in de brievenbus!
PSN: Sargan_NL

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Dat snap ik. Maar zet me gewoon in een match met andere level 6 mensen? die dus net zoveel gespeeld hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
wat ik ook nog jammer vind ik zag iemand die invite mij ik sta naast hem en ik accept krijg ik een laadscherm en vervolgens begin ik bij het begin spawn point waarom niet gewoon joinen zonder laad en helemaal terug gezet te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
uchiha tijntje schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:34:
Dat snap ik. Maar zet me gewoon in een match met andere level 6 mensen? die dus net zoveel gespeeld hebben..
Ja dat klopt ook wel :P
Maar tis gewoon een gamesoort, je houdt er van of niet. In jouw geval blijkbaar niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
uchiha tijntje schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:34:
Kunnen ook 2e of 3e chars zijn. Ben je alsnog in het nadeel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10 23:47
Ereaser schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:02:
[...]

Awesome :D

Is er trouwens iemand die al online is? Volgens mij zou vandaag ook de "Agent of the Nine" beschikbaar moeten zijn waar je exotic spul kan kopen voor strange coins :)
Ik ben al online. Vanmorgen van 14 naar 16 bijna 17 gegaan.. Net een mooie blauwe sniper voor m'n hunner geloot :-)

Psn is physxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
Ik ben benieuwd:
Afbeeldingslocatie: http://assets.vg247.com/current//2014/09/upcoming_events_inline-565x1152.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

De kracht van Destiny ligt in mijn beleving vooral in de coop. De PvP vind ik net zoals in de beta gewoon erg matig. Het is in mijn ogen vrij ongebalanceerd met al de powers en de heavy ammo en de vehicles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:30
is er iets bekend wanneer dit spel uitkomt voor pc?

ik ben ook benieuwd naar de game play zijn er twitch channels ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003

CSB

:D

Zeg, hebben mensen hier gisteren ook zo vaak last gehad van disconnects? Het was praktisch onmogelijk om naar de Tower te gaan. Kreeg telkens de Beaver error. Nu heeft mijn PS4 NAT type 2 en heb ik alle ports geforward naar dat ding in mijn Ziggo Cisco router, maar nog bleef ik disconnects krijgen. Nooit problemen met andere games (zoals bij Warframe of War Thunder) gehad.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Pagina: 1 ... 40 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2