Destiny tips en tricks van Power Unlimited: http://www.pu.nl/artikelen/feature/destiny-beginners-guide/
Hij wordt inderdaad gedownscaled. Houdt zijn abilities enz alleen past alles aan naar jouw level.apNia schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:50:
Vraag, hoever kunnen firesquad leden uit elkaar zitten qua lvl? Mijn broertje is tamelijk hardcore en haalt me ongetwijfeld snel in. Kunnen we met een groot lvl verschil toch mijn missies doen? Wordt hij dan gedownscaled?
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Dat maakt niet uit, hij wordt niet gedownscaled maar zal de vijanden wel een stuk sneller neerhalen dan jij. Ik weet niet of XP in een fireteam over alle leden gaat of dat je alleen XP verdient als je een kill maakt.apNia schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:50:
Vraag, hoever kunnen firesquad leden uit elkaar zitten qua lvl? Mijn broertje is tamelijk hardcore en haalt me ongetwijfeld snel in. Kunnen we met een groot lvl verschil toch mijn missies doen? Wordt hij dan gedownscaled?
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Verwijderd
Maakt niet uit hoe ver, enemies gaan tussen jullie lvl inzitten. Wordt wel lastig als er 10 lvls verschil is voor de low lvl. Elk level verschil met je enemy is voor mijn gevoel 20-50% in damage.apNia schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:50:
Heb ondertussen ook 2 rare items gevonden. Die kan je dus upgraden met weapon parts zo te zien!
http://www.bungie.net/en/.../2305843009215456618#gear
http://www.bungie.net/en/.../2305843009215456618#gear
Mortalboy[NL] schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:54:
Destiny tips en tricks van Power Unlimited: http://www.pu.nl/artikelen/feature/destiny-beginners-guide/
Beetje jammer dat ze hier blauw zijn vergeten... Groen is namelijk uncommon en blauw is rare.Zeldzame gear en wapens hebben een andere kleur, zoals groen (zeldzaam) paars (zeer zeldzaam) of goud (legendarisch).
Zie ook
Edit: Zie ook dat de benamingen niet kloppen. Paars is legendary en goud exotic.
[ Voor 13% gewijzigd door Odieus op 11-09-2014 13:11 ]
PSN: LinQ-NL
Er bestaat geen vaste kleurschema. Blauw en groen worden vaak omgedraaid.Odieus schreef op donderdag 11 september 2014 @ 13:04:
[...]
[...]
Beetje jammer dat ze hier blauw zijn vergeten... Groen is namelijk uncommon en blauw is rare.
Nog een tip: Ga wel de grote ruimte in en ga niet eerst terug het halletje in om het gevecht op te bouwen. Dat heeft ons misschien wel 10 tot 15 minuten extra tijd gekostmfreriks schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:31:
Zo te lezen is die strike op the moon wat intenser dan die in old Russia, ben zeer benieuwd! bijna lvl 12 dus dan maar eens een striketeam opzetten met wat tweakers/wafels!!
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Dit.Jackal131 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 13:07:
[...]
Nog een tip: Ga wel de grote ruimte in en ga niet eerst terug het halletje in om het gevecht op te bouwen. Dat heeft ons misschien wel 10 tot 15 minuten extra tijd gekost.
Als er nog iemand een Ghost Edition wilt voor de PS4:
Ik had de mijne binnen gekregen (Bart Smit) met een kleine beschadiging aan de buitendoos.
Op 1 van de 8 hoeken zit een scheur.
Nu kan ik hem retour sturen, maar omdat ze verder uitverkocht zijn leveren ze geen nieuwe meer natuurlijk.
Dus, als er iemand is die dit niet erg vindt dan verkoop ik hem voor de normale prijs (160,-) door. Anders gaat hij alsnog retour bij geen interesse.
Stuur maar een dm bij interesse
Ik had de mijne binnen gekregen (Bart Smit) met een kleine beschadiging aan de buitendoos.
Nu kan ik hem retour sturen, maar omdat ze verder uitverkocht zijn leveren ze geen nieuwe meer natuurlijk.
Dus, als er iemand is die dit niet erg vindt dan verkoop ik hem voor de normale prijs (160,-) door. Anders gaat hij alsnog retour bij geen interesse.
Wel vaag. Je wil hem zelf retourneren omdat de buitendoos beschadigd is, maar je wil wel de volle mep als iemand anders hem zou willen overnemenBron schreef op donderdag 11 september 2014 @ 13:09:
Als er nog iemand een Ghost Edition wilt voor de PS4:

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Hatsetatsie! een 10 killstreak in PvP! Altijd lekker:
http://www.twitch.tv/rice_nl/c/5102742
Ik gebruik trouwens Xsplit om te streamen. Helaas kraakt het geluid daardoor af en toe. Is nog geen fiks voor
http://www.twitch.tv/rice_nl/c/5102742
Ik gebruik trouwens Xsplit om te streamen. Helaas kraakt het geluid daardoor af en toe. Is nog geen fiks voor
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Uhh het is toch gewoon een dienst. Hij retourneert hem met hetzelfde gemak anders. Ik vind het niet zo raarSacreBleu schreef op donderdag 11 september 2014 @ 13:12:
[...]
Wel vaag. Je wil hem zelf retourneren omdat de buitendoos beschadigd is, maar je wil wel de volle mep als iemand anders hem zou willen overnemen
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Verwijderd
Net ff TDM gedaan, saai! Alleen maar campers en die lvl 22-24 gasten one shotten iedereen. Skip die zooi wel tot ik zelf zo hoog ben.
ja niet echt eerlijk he dat lvl verschil merkte ik gister ook al
dacht dat lvl alleen in iron banner events verschil maakte?
Wordt gewoon gedownscaled enzo. Je houd alleen wel je abilities en je build volgens mij. Zodat je wel merkt dat je je focust op sneller herladen van melee skill enz enz.
Zover ik heb gezien is een sniperschot in je hoofd 1 shot kill of je nu een lvl 5 sniper hebt of een van lvl 22.
Zover ik heb gezien is een sniperschot in je hoofd 1 shot kill of je nu een lvl 5 sniper hebt of een van lvl 22.
De wapens doen dezelfde damage, maar de abilities zorgen ervoor dat je als hoger level toch voordeel hebt. Ik heb met mijn striker Titan shoulder charge. Dat is basicly een 1-hit kill melee attack en combineer je dat met de juiste gear, dan heb je ook kortere cooldown op je grenades of melee attack, snellere reload, sneller kunnen schieten etc.GMacD schreef op donderdag 11 september 2014 @ 14:05:
dacht dat lvl alleen in iron banner events verschil maakte?
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
ja zo een vermoeden had ik al deze game sla ik de deathmatch ook lekker over ik ga alleen de PvE doen PvP word camper heaven
Matchmaking moet gewoon beter: op basis van lvl. Dat is nu gewoon niet het geval.
Campen ga je niet ver mee komen in de pvp. Gaat gewoon om snelheid en reactie vermogen in combinatie met je extra/special abilities die je unlocked hebt via je class en je wapens.
Campen ga je niet ver mee komen in de pvp. Gaat gewoon om snelheid en reactie vermogen in combinatie met je extra/special abilities die je unlocked hebt via je class en je wapens.
[ Voor 53% gewijzigd door Xecuter NL op 11-09-2014 14:12 ]
Xecuter het grootste probleem in dit geval is dat er enkele no lifers hoge levels zijn en andere mensen die net level 10 gehit hebben tegenover hun staan hoe goed de matchmaking ook is er zit nu nog een veels te groot contrast in over een maand of 2-3 als bijna iedereen max is zal het een stuk minder zijn
Je kunt ook als lvl 5 ownen in PvP! Maten van mij eindigen vaak zat bovenaan tegenover lvl 22's. Je moet gewoon tactisch zijn in bij wie je wel en niet dichtbij komt voor de combat. Matchmaking mag idd wel beter.
Over de campers. Yep die zijn er, maar je kunt ze zo neer halen als je weet waar ze zitten. een keer een ulti of een goed gemikte granaat en ze zijn de klos, of je slaat ze gewoon over.
Over de campers. Yep die zijn er, maar je kunt ze zo neer halen als je weet waar ze zitten. een keer een ulti of een goed gemikte granaat en ze zijn de klos, of je slaat ze gewoon over.
Zelfs met winst hij kost bij bart smit 149,95SacreBleu schreef op donderdag 11 september 2014 @ 13:12:
[...]
Wel vaag. Je wil hem zelf retourneren omdat de buitendoos beschadigd is, maar je wil wel de volle mep als iemand anders hem zou willen overnemen
Ik heb hem zelf ook daar gehaald.
PSN: FreakGIB
valt me op dat niemand screens plaatst
[ Voor 4% gewijzigd door Ircghost op 11-09-2014 14:33 ]
Verzendkosten zijn ook niet gratis.FreakGIB schreef op donderdag 11 september 2014 @ 14:19:
[...]
Zelfs met winst hij kost bij bart smit 149,95
Ik heb hem zelf ook daar gehaald.
Misschien toch nog een euro winst want 6,95 + de 2,- van bart smit.
op de PS4 heb je een knop share
PS heeft share knop, screenshot zo gemaakt. Op een usb plempen en go
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
ik heb een gameplay filmpje van de eerste missie, maar als je dat wil kun je in principe al die andere 8000 filmpjes op YouTube bekijken
Ik heb wel zitten klooien met de XBO DVR functionaliteit maar ik heb het nog niet helemaal onder de knie
Exo Titan Lvl 4 trouwens nu en heb er veel plezier in
Einge gemaakte random clips zijn random: http://1drv.ms/1BudiGS
[ Voor 5% gewijzigd door Notna op 11-09-2014 14:43 ]
Vergeet trouwens ook niet die handige Destiny app te instaleren!
Ah ok, wist ik nietLipst3r schreef op donderdag 11 september 2014 @ 14:36:
[...]
PS heeft share knop, screenshot zo gemaakt. Op een usb plempen en goHet is de moeite die mensen ervoor willen doen
Tactisch spelen inderdaad. Op control heb je op de meeste maps 2 spots dicht bij elkaar en 1 die daar verder af ligt. Als je dan focust op die 2, dan is de map al een stuk kleiner. Als je dan een ideale looproute gevonden hebt, één die bij jouw wapens en speelstijl past, dan maakt het weinig uit welk level je bent.Yogghii schreef op donderdag 11 september 2014 @ 14:15:
Je kunt ook als lvl 5 ownen in PvP! Maten van mij eindigen vaak zat bovenaan tegenover lvl 22's. Je moet gewoon tactisch zijn in bij wie je wel en niet dichtbij komt voor de combat. Matchmaking mag idd wel beter.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
oke maar hoe gaat dat als je level 20 bent je caracter leveld dan niet meer krijg je nog wel XP om je optie's in je Subclasses vrij te spelen of moet dat ook met Mote of Light?RRCreations schreef op donderdag 11 september 2014 @ 11:23:
[...]
Ja dat kan! Ben er zelf ook mee bezig (Titan)
ik had nog een gewetensvraag, kan je instellen dat hij ide laatste 15 minuten standaard opneemt toch?
Komen jullie nog een beetje in public events terecht? Ik geen één keer in de full-game, in de beta wel 3+.
GT: The Bozzz88
2 keer, 1 keer was ik er te laat, en bij de 2e keer kreeg ik de boss niet binnen de tijd doodBozznl schreef op donderdag 11 september 2014 @ 14:59:
Komen jullie nog een beetje in public events terecht? Ik geen één keer in de full-game, in de beta wel 3+.
Hoe weet ik wat een public event is?Bozznl schreef op donderdag 11 september 2014 @ 14:59:
Nog geen 1 public event gehad. Lvl 12. Nu net een error samen met een vriend van me grrr
Een keertje tijdens patrol in Old Russia. Was wel de enige aanwezig, gelukkig wel gehaald.Bozznl schreef op donderdag 11 september 2014 @ 14:59:
Die events gebeuren ook alleen maar in patrol modus:)Yogghii schreef op donderdag 11 september 2014 @ 15:01:
[...]
Een keertje tijdens patrol in Old Russia. Was wel de enige aanwezig, gelukkig wel gehaald.
Wat op zich wel weer jammer is, zou wel vet zijn als er suddenly een spider-tank tussen minions gedropt werd @.@mfreriks schreef op donderdag 11 september 2014 @ 15:02:
[...]
Die events gebeuren ook alleen maar in patrol modus:)
Die devil crawler kan je ook gewoon vinden in patrol op de plek waar de strike missie is trouwensYogghii schreef op donderdag 11 september 2014 @ 15:13:
[...]
Wat op zich wel weer jammer is, zou wel vet zijn als er suddenly een spider-tank tussen minions gedropt werd @.@
Zal best ff schrikken zijn:DYogghii schreef op donderdag 11 september 2014 @ 15:13:
[...]
Wat op zich wel weer jammer is, zou wel vet zijn als er suddenly een spider-tank tussen minions gedropt werd @.@
in de beta heb ik toch al events tegengekomen tijdens missies.
PSN - ps4 : sir_kowlier
Ik zal zometeen even mijn vriendenlijst flink uitbreiden met behulp van het excel document.
Vanavond zou ik graag met een paar andere tweakers de strikes op de Maan en Venus doen, zal wel ff op de clanpage vragen wie er mee willen =]
Vanavond zou ik graag met een paar andere tweakers de strikes op de Maan en Venus doen, zal wel ff op de clanpage vragen wie er mee willen =]
Volgens Bungie begint het spel dan pas (endgame enzo). Heb je al Legendary gear gevonden trouwens, of is dat echt zo legendary?TheBuddha schreef op donderdag 11 september 2014 @ 15:39:
Inmiddels level 22 en de main story uitgespeeld. Wat vet. De aankomende tijd wat richten op PVP ipv PVE. Onze PVE avonturen staan online.
Hoop dat ik vanavond ook weer ff wat tijd over heb om te spelen.
Zit nu op level 12 uit me hoofd en moet de strike doen op de Maan.
Gister ook heel even snel wat pvp games gedaan en moet zeggen dat me dat ook super goed bevalt!
Zit nu op level 12 uit me hoofd en moet de strike doen op de Maan.
Gister ook heel even snel wat pvp games gedaan en moet zeggen dat me dat ook super goed bevalt!
Verwijderd
Zometeen na werk lekker als een speer op m'n fiets naar huis om weer wat kostbare uurtjes te spenderen met m'n Titan! Wat is dit spel een feest zeg!! Altijd leuk om dansend een groepsmissie te eindigen en te genieten van je rewards.. Op naar level 20!
Nu richting de 17
. Vanavond weer lekker knallen en gaan! 20 red ik niet en maakt me ook niet veel uit verder
Kom er vanzelf wel. Wil nog wel vaker die strikes doen! Mooi werk is dat!
Zijn de goldchest allemaal bereikbaar via patrol of moet je perse missies/strikes doen om bij bepaalde boxen te komen?
Zijn de goldchest allemaal bereikbaar via patrol of moet je perse missies/strikes doen om bij bepaalde boxen te komen?
Sommige zitten in Strike gebieden, wat inhoud dat je dus de strike moet doen^^Lipst3r schreef op donderdag 11 september 2014 @ 16:01:
Nu richting de 17. Vanavond weer lekker knallen en gaan! 20 red ik niet en maakt me ook niet veel uit verder
Kom er vanzelf wel. Wil nog wel vaker die strikes doen! Mooi werk is dat!
Wou ze toch allemaal nog wel keer doenYogghii schreef op donderdag 11 september 2014 @ 16:01:
[...]
Sommige zitten in Strike gebieden, wat inhoud dat je dus de strike moet doen^^
Ik ben level 20 en al mijn vrienden zijn level 10-13, maar zou graag strikes willen doen. Add me: Renesism voor de PS4 als je van plan bent het ook te doen.
Tot vanavondRRCreations schreef op donderdag 11 september 2014 @ 16:09:
Ik ben level 20 en al mijn vrienden zijn level 10-13, maar zou graag strikes willen doen. Add me: Renesism voor de PS4 als je van plan bent het ook te doen.
Verwijderd
Ik ben overigens vanavond van 7 tot 12 ongeveer online op Xbox, Titan level 17.. wil strikes gaan doen :-). Gamertag: Fixojete II (hoofdletters i)
Verwijderd
Zo wat gaan de meesten hier weer hard! Ik ben na 1 avondje klooien level 3 (!)
Voor m'n gevoel snap ik de helft van de game nog niet eens. Lees hier dingen waar ik van denk "Wut"
Maar goed, ik vind het wel leuk verder en daar gaat het om haha
Voor m'n gevoel snap ik de helft van de game nog niet eens. Lees hier dingen waar ik van denk "Wut"
Als je iets niet snapt, vraag gerust hierVerwijderd schreef op donderdag 11 september 2014 @ 16:12:
Zo wat gaan de meesten hier weer hard! Ik ben na 1 avondje klooien level 3 (!)
Ja dat...plus lees anders de vele starter guides of wiki's.Lipst3r schreef op donderdag 11 september 2014 @ 16:13:
[...]
Als je iets niet snapt, vraag gerust hier. Daar zijn we immers voor ^^

bijv: http://destiny.wikia.com/wiki/Destiny
Menu -> roster -> details -> show gamercard -> join game (en evt party)Phusebox schreef op donderdag 11 september 2014 @ 08:40:
Het is me trouwens nog steeds niet duidelijk hoe het co-op deel werkt in deze game, enige uitleg daarin was niet overbodig geweest vanuit de game zelf.
Ik zie in het menu, waar je dan maar toevallig terecht moet komen, een lijst met online friends, en dan kan ik ze inviten, maar waarom kan ik niet joinen? Moet ik dan als er een groep van 3 online is die alle drie inviten in plaats van dat ik hen join?
Vage shit.
Zag ook liever een systeem ala Diablo III voor het gemak, maar zo werkt het ook.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Zal ik zeker doenLipst3r schreef op donderdag 11 september 2014 @ 16:13:
[...]
Als je iets niet snapt, vraag gerust hier. Daar zijn we immers voor ^^
Strike gebieden kan je vaak gewoon heen als je patrol aan het doen bentYogghii schreef op donderdag 11 september 2014 @ 16:01:
[...]
Sommige zitten in Strike gebieden, wat inhoud dat je dus de strike moet doen^^
Misschien dat het op de X1 anders is, maar ik kan op de 360 via dat menu vrienden joinen/inviten.justifire schreef op donderdag 11 september 2014 @ 16:15:
[...]
Menu -> roster -> details -> show gamercard -> join game (en evt party)
Zag ook liever een systeem ala Diablo III voor het gemak, maar zo werkt het ook.
Btw @phusebox, als ze een story missie aan het doen zijn, dan kunnen er maar 3 mensen in een fireteam.
[ Voor 39% gewijzigd door Ereaser op 11-09-2014 16:25 ]
Mededeling voor iedereen die nog op zijn mediamarkt order van de Ghost edition wacht.
Ik ben net even lang een filiaal geweest waar de manager gebeld had naar de beheerder van de webshop. Mij is verteld dat de ghost edition niet meer binnen gaat komen ongeacht wat de klantenservice dames zeggen. Vandaag of morgen wordt je gebeld of je krijgt een e-mail om te vragen of je de normale of limited edition wil of je geld terug.
kheb nu zelf even de limited edition uit de winkel gehaald
Ik ben net even lang een filiaal geweest waar de manager gebeld had naar de beheerder van de webshop. Mij is verteld dat de ghost edition niet meer binnen gaat komen ongeacht wat de klantenservice dames zeggen. Vandaag of morgen wordt je gebeld of je krijgt een e-mail om te vragen of je de normale of limited edition wil of je geld terug.
kheb nu zelf even de limited edition uit de winkel gehaald
Wat een TOP spel is het!!! M'n naam in de sheet erbij gezet (Chaffinch NL voor de Xbone). Nu al avonden gekluisterd aan de buis....
Ik had gelezen dat het maximale level 20 is, maar lees hier dat iemand al level 22 is.
Wat is nu de level-cap?
Wat is nu de level-cap?
26!
Ik weet trouwens niet of er iemand net zo geïnteresseerd is in de lore bestuderen als ik maar:
Destiny is altijd speciaal met hun lore en symbolisme enzo, zoals bij Halo. Hier een aantal videotjes voor uw kijkgemak, om nog meer in het spel te komen:
YouTube: Destiny - Secrets of the Tricorn
Ik weet trouwens niet of er iemand net zo geïnteresseerd is in de lore bestuderen als ik maar:
Destiny is altijd speciaal met hun lore en symbolisme enzo, zoals bij Halo. Hier een aantal videotjes voor uw kijkgemak, om nog meer in het spel te komen:
YouTube: Destiny - Secrets of the Tricorn
[ Voor 98% gewijzigd door Yogghii op 11-09-2014 16:28 ]
Onzin.mfreriks schreef op donderdag 11 september 2014 @ 15:02:
[...]
Die events gebeuren ook alleen maar in patrol modus:)
Heb nu een stuk of 4 public events gehad. Eén daarvan was tijdens patrol. De andere gedurende een story missie. Gisteren 2 public events vlak achter elkaar. Eerst de crawler en vervolgens moet je zo'n knight afmaken voor hij zijn doel bereikt heeft.
Dit is lastig uit te leggen. Misschien moet je de wiki er eens op na slaan.Hoolz schreef op donderdag 11 september 2014 @ 16:25:
Ik had gelezen dat het maximale level 20 is, maar lees hier dat iemand al level 22 is.
Wat is nu de level-cap?
De echte levelcap is level 20, maar je kunt je gear doorlevelen naar level...ik dacht 30. Zoiets.
[ Voor 31% gewijzigd door Jackal131 op 11-09-2014 16:30 ]
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ah vandaar ik snapte het al niet.
Ben wel benieuwd als je het maximale level hebt, wat er dan daarna nog overblijft om te doen.
Een hele hoop blijkbaar. Zo ben ik lvl 20 en heb ik nog geen Legendary. Er zijn verschillende facties waar je punten voor kan scoren en er is nog PvP. Ik weet echter ook niet hoe lang je hiermee bezig kan zijn en wanneer het eentonig wordt. Bungie beloofde dat op lvl 26 het spel pas begint, maar we moeten het nog maar zien.Hoolz schreef op donderdag 11 september 2014 @ 16:28:
[...]
Ah vandaar ik snapte het al niet.
Ben wel benieuwd als je het maximale level hebt, wat er dan daarna nog overblijft om te doen.
En natuurlijk RaidsYogghii schreef op donderdag 11 september 2014 @ 16:30:
[...]
Een hele hoop blijkbaar. Zo ben ik lvl 20 en heb ik nog geen Legendary. Er zijn verschillende facties waar je punten voor kan scoren en er is nog PvP. Ik weet echter ook niet hoe lang je hiermee bezig kan zijn en wanneer het eentonig wordt. Bungie beloofde dat op lvl 26 het spel pas begint, maar we moeten het nog maar zien.
PSN: LinQ-NL
Wie doet de clan accepts? Duurt ff ...
Pfff pvp is echt lastig.
En wat je uiteindelijk krijgt qua rewards snap ik ook niet helemaal. Als ik veel capture of kill dan krijg ik niets. Ga ik een ronde campen dan krijg ik wel wat.
Owja, en wie heet er hier KaasBaas? Zat net in een potje pvp tegen mij.
En wat je uiteindelijk krijgt qua rewards snap ik ook niet helemaal. Als ik veel capture of kill dan krijg ik niets. Ga ik een ronde campen dan krijg ik wel wat.
Owja, en wie heet er hier KaasBaas? Zat net in een potje pvp tegen mij.
PSN: Leech1984
Volgens mij zijn die rewards inderdaad echt compleet random?
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
Jep, ik begrijp niet hoe ze dat verzonnen hebben...DAMAGE schreef op donderdag 11 september 2014 @ 17:10:
Om het aantrekkelijk/leuk te houden voor mensen die er minder goed in zijnVerwijderd schreef op donderdag 11 september 2014 @ 17:17:
[...]
Jep, ik begrijp niet hoe ze dat verzonnen hebben...
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Kan je in de clan wel mekaar horen?
Want enige vorm van communicatie zou wel prettig wezen in sommige speltypes.
Want enige vorm van communicatie zou wel prettig wezen in sommige speltypes.
PSN: Leech1984
in de story mode valt mij duidelijk op dat als je critical hits doet je veel vaker loot krijgtDAMAGE schreef op donderdag 11 september 2014 @ 17:10:
Mijn ervaringen op max level tot nu toe:
- Grinden, grinden en nog meer grinden = the way om goede gear te halen.
- PvE bosses op lvl 20+ hebben miljoenen HP dus de fights duren vooralsnog zeer lang.
- PvP is een beetje meh.
- Grinden, grinden en nog meer grinden = the way om goede gear te halen.
- PvE bosses op lvl 20+ hebben miljoenen HP dus de fights duren vooralsnog zeer lang.
- PvP is een beetje meh.
[ Voor 6% gewijzigd door xelfer op 11-09-2014 17:56 ]
Ik vind grinden absoluut geen probleem. Muziek aan en gaan!
in de story mode als je bij een battle komt is er over het algemeen erg goede muziek in het spelKevinJK88 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 17:58:
Ik vind grinden absoluut geen probleem. Muziek aan en gaan!
Grinden?
Ik moet nu light amor hebben om verder te levelen.
Kan je onder andere kopen bij de vanguard aan die tafel in de tower. Maar daarvoor heb je vanguard rank 2 nodig. Hoe stijg je in rank? En wat kan je met die vanguard reputation?
Kan je onder andere kopen bij de vanguard aan die tafel in de tower. Maar daarvoor heb je vanguard rank 2 nodig. Hoe stijg je in rank? En wat kan je met die vanguard reputation?
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Je stijgt in rank door reputation te verdienenRawChild schreef op donderdag 11 september 2014 @ 18:06:
Grinden?
Je kan bij elke event PvE en game mode PvP precies zien hoeveel repuation points je verdient.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Bedankt. Ik dacht dat die reputation daar voor was. Maar omdat ik maar nooit in rank stijg begon ik te twijfelen.
Kan je ook ergens zien hoeveel reputation je nodig hebt om in rank omhoog te gaan?
Je hebt ook vanguard marks nodig. Enige manier die ik vandaag Zag om te te halen is bij die vanguard strikes. En die waren best pittig!
Wel klein beetje jammer dat je en pve en pvp rank nodig hebt om dikke gear en wapens te kopen. Je kan uiteindelijk toch met die gear en wapens in zowel pvp als pve spelen.
Ik speel echt alles door elkaar. Zit in veel verschillende fire teams. Dan zit ik weer op venus, dan weer de maan. Net de strike van mars gehaald. Maar die van venus moet ik nog. Ik heb echt geen idee hoe het verhaal nou loopt haha. Al is het ook geen bijzonder verhaal geloof ik.
Al met al dikke game.
Kan je ook ergens zien hoeveel reputation je nodig hebt om in rank omhoog te gaan?
Je hebt ook vanguard marks nodig. Enige manier die ik vandaag Zag om te te halen is bij die vanguard strikes. En die waren best pittig!
Wel klein beetje jammer dat je en pve en pvp rank nodig hebt om dikke gear en wapens te kopen. Je kan uiteindelijk toch met die gear en wapens in zowel pvp als pve spelen.
Ik speel echt alles door elkaar. Zit in veel verschillende fire teams. Dan zit ik weer op venus, dan weer de maan. Net de strike van mars gehaald. Maar die van venus moet ik nog. Ik heb echt geen idee hoe het verhaal nou loopt haha. Al is het ook geen bijzonder verhaal geloof ik.
Al met al dikke game.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Alweer 2 disconnects in een paar minuten. Ik heb al bijna een heel level gedaan op de eerste 3 gasten in een missie. Word er beetje droevig van.
ASNNetworks schreef op donderdag 11 september 2014 @ 18:16:
[...]
Je stijgt in rank door reputation te verdienengenoeg punten = level up naar rank 1 bijvoorbeeld. Je hebt verschillende missies waar je Vanguard punten voor verdiend.Bij de merchant zie je een cirkel, ga daarover met je cursor en je ziet hoeveel je al hebt en nog nodig hebtt. Naast Vanguard rank heb je ook Crucible ranks, deze kan je dus levelen door Crucible reputation te verdienen bij de Crucible (PvP matches).
Je kan bij elke event PvE en game mode PvP precies zien hoeveel repuation points je verdient.
Ja ik heb er ook al geen zin meer in door deze ellende. En over een week heeft het ook geen zin meer want dan kun je niet meer co-oppen met vrienden omdat je lvl te laag is.cooper87 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 18:39:
Alweer 2 disconnects in een paar minuten. Ik heb al bijna een heel level gedaan op de eerste 3 gasten in een missie. Word er beetje droevig van.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Waarom denk je dat de level cap 20 isPhusebox schreef op donderdag 11 september 2014 @ 18:51:
[...]
Ja ik heb er ook al geen zin meer in door deze ellende. En over een week heeft het ook geen zin meer want dan kun je niet meer co-oppen met vrienden omdat je lvl te laag is.
Overigens heb ik maar 2 of 3 disconnects gekregen sinds launch. Heb er heeeeel wat uren in zitten (weekje vrij) samen met 2 vrienden. Echt een verslavend spel. En had nooit verwacht dat ik PvP zo leuk zou vinden. Tijdens de alpha en beta dacht ik: ga PvP nauwelijks spelen. Maar het is echt leuk, zeker in een Fireteam. De bounties en rewards maken het ook erg interessant
Op PS4 overigens
[ Voor 29% gewijzigd door ASNNetworks op 11-09-2014 19:06 ]
Ik wil graag spelen, maar het gaat gewoon niet. Hopelijk fixen ze dit snel.
/funnymode
er is een oplossing koop een xbox one kleinere playerbase 0 disconnects
playstation heeft het helaas gewoon te druk
Zit nu op lvl 12. Begin snapte ik niet veel van het spel. Maar vind het leuk. Trouwens, nooit een disconnect gehad. (PS4)
Ik speel op XBO. Bullshit dus dat het daar aan zou liggen.HADES2001 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 19:02:
/funnymode
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dan ligt het aan de XdoosPhusebox schreef op donderdag 11 september 2014 @ 19:05:
[...]
Ik speel op XBO. Bullshit dus dat het daar aan zou liggen.
Ik heb anders nergens last van hoorPhusebox schreef op donderdag 11 september 2014 @ 19:05:
[...]
Ik speel op XBO. Bullshit dus dat het daar aan zou liggen.
Rupsen, Rapsen.
Ik kan oneindig rode Sparrows krijgen 
Jammer dat ik ze niet kan dismantelen voor valuta
Jammer dat ik ze niet kan dismantelen voor valuta
Ik heb zelf geen last op de 360. Gisteren wel 1x een network hick up gehad, maar dat was op al mijn devices zo. Toen uit het fireteam gekicked.
Daarna kwamen we op het resultaten scherm en ik vrolijk Y ingedrukt houden om verder te gaan "Godverdomme weer gedisconnect". Ik ben af en toe ook zo slim

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2