xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Eigenlijk weinig vaags aan, het is best simpel.Phusebox schreef op donderdag 11 september 2014 @ 08:40:
Het is me trouwens nog steeds niet duidelijk hoe het co-op deel werkt in deze game, enige uitleg daarin was niet overbodig geweest vanuit de game zelf.
Ik zie in het menu, waar je dan maar toevallig terecht moet komen, een lijst met online friends, en dan kan ik ze inviten, maar waarom kan ik niet joinen? Moet ik dan als er een groep van 3 online is die alle drie inviten in plaats van dat ik hen join?
Vage shit.
Je kunt je fireteam op invite only, friends only of public zetten.
Als die vriend toevallig zijn fireteam op invite only zet dan is het logisch dat je niet kan joinen als je geen invite hebt gehad.
Ook kan het zo zijn dat je hem wilt joinen maar dat zijn fireteam al vol zit. en dan lukt het inderdaad niet.
Destiny Known Issues :
1.No Audio when returning from connected Standby. When entering connected standby with Destiny running, game audio may not be present when resuming from connected standby. 1.Workaround 1: Return to the dashboard and re-open the game; game audio should now play as normal.
2.Workaround 2: Quit and re-launch the game.
2.Distorted audio when playing Destiny. When playing Destiny, the game audio is distorted and/or I hear a high-pitched sound. This occurs when the “Chat Mixer” setting is set to anything other than “Do nothing.” This happens whether you have a Kinect attached or not. 1.You can work around this issue by turning “Chat Mixer” to “Do Nothing”. The default setting is “Reduce the volume of other sounds by 50%."
2.Follow these steps to set Chat Mixer to “Do nothing”:1.Press the Home button to return to the Home Screen.
2.Press the menu button (≡) and select Settings.
3.Select the Display and sounds tile.
4.Scroll over to the VOLUME column and select Chat mixer
5.Highlight Do Nothing and make sure that option is selected.
6.Once that option is selected, you can re-launch Destiny.
Ok dan was van de 26 mensen online gisteravond niemand joinable? Terwijl er bijvoorbeeld bij stond dat ze in een team zaten dat voor 3/4 gevuld was. Dus iedereen staat op invite only, woeptiedoe wat een fijne game om te co-oppen zeg.Origins schreef op donderdag 11 september 2014 @ 09:04:
[...]
Eigenlijk weinig vaags aan, het is best simpel.
Je kunt je fireteam op invite only, friends only of public zetten.
Als die vriend toevallig zijn fireteam op invite only zet dan is het logisch dat je niet kan joinen als je geen invite hebt gehad.
Ook kan het zo zijn dat je hem wilt joinen maar dat zijn fireteam al vol zit. en dan lukt het inderdaad niet.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ben het ook met je eens dat ze dit standaard op public moeten zetten. Veel mensen weten dit niet. Ik kwam er ook later pas achter waarom andere spelers mij niet konden joinen.Phusebox schreef op donderdag 11 september 2014 @ 09:09:
[...]
Ok dan was van de 26 mensen online gisteravond niemand joinable? Terwijl er bijvoorbeeld bij stond dat ze in een team zaten dat voor 3/4 gevuld was. Dus iedereen staat op invite only, woeptiedoe wat een fijne game om te co-oppen zeg.
Ik weet niet hoe het is geregeld op de Xone, maar op de PS4 is het heel simpel om andere mensen te joinen. Je gaat dan naar Roster (één van de tabjes waar je ook je character ziet) en ziet een lijst met online vrienden. Als je 1 van die vrienden aanklikt heb je de optie om iemand te inviten of zijn fireteam te joinen. Als zijn fireteam volzit, zal het natuurlijk niet mogelijk zijn om te joinen, maar het spel geeft al aan hoeveel mensen er op dat moment in zijn fireteam zitten...Phusebox schreef op donderdag 11 september 2014 @ 08:54:
[...]
Ik wil niet mensen inviten of dat anderen mij moeten joinen. Ik wil anderen joinen, het is toch veel te omslachtig dat de laatste die er bij komt vervolgens de rest moet uitnodigen... ?
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Volgens mij willen ze juist dat inviten eruit hebben en zoals bij diablo kikken is joinen! Dit is vele malen makkelijker en sneller!:)Jackal131 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 09:12:
[...]
Ik weet niet hoe het is geregeld op de Xone, maar op de PS4 is het heel simpel om andere mensen te joinen. Je gaat dan naar Roster (één van de tabjes waar je ook je character ziet) en ziet een lijst met online vrienden. Als je 1 van die vrienden aanklikt heb je de optie om iemand te inviten of zijn fireteam te joinen. Als zijn fireteam volzit, zal het natuurlijk niet mogelijk zijn om te joinen, maar het spel geeft al aan hoeveel mensen er op dat moment in zijn fireteam zitten...
Het is ook nieuw voor mij dat je je game public kan zetten, maar eens even na kijken. Gister ook via de invites gewerkt...
Mocht er niemand online zijn, dan ga ik wel free-roamen.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Verwijderd
Hoe kun je met muis en toetsenbord op een ps4 spelen? Gewoon op usb aansluiten? Werkt dat met een razer blackwidow en roccat kone of moet het van sony zelf zijn?xelfer schreef op woensdag 10 september 2014 @ 23:14:
Ik speel destiny met muis en toetsenbord op de PS4 en ik kan je verzekeren dat er super veel auto aim in pvp zit.
Volgens mij kan je helemaal geen muis en toetsenbord aansluiten op een console. Dit zou ook een groot nadeel zijn tegenover gamers met een controller. Vooral in shooters.Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2014 @ 09:21:
[...]
Hoe kun je met muis en toetsenbord op een ps4 spelen? Gewoon op usb aansluiten? Werkt dat met een razer blackwidow en roccat kone of moet het van sony zelf zijn?
Verwijderd
Ik zoek nog wel mensen om te knallen :-), ik zit op xbox one en mijn gamertag is: de langen deem, iedereen mag mij toevoegen wie dit leest :-Dvegetto1983 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 08:13:
Ik gister ook gespeeld nu lvl 8 ofzo, ik heb dan wat drops gehad paars ? is dat dan ook echt Geluk en heb je dan iets unieks net als in bijv WoW ? of hoe moet ik dat zien, daarna nog even multiplayer geprobeerd maar wordt je gewoon afgeslacht door het niveau verschil ik was bijv 7 en liep iemand rond van 19??? ja dat is lachen...
verder zoek ik nog mensen om te knallen want niet alles is alleen te doen vrees ik? geen idee had gister wel iemand via hier maar die zei niks en was zo weer weg
Verwijderd
Als ik story doe zet ik m meestal ook op invite only. Sommige friends joinen een missie van lvl 12 terwijl ze level 4 zijn. Da gaat niet werkenPhusebox schreef op donderdag 11 september 2014 @ 09:09:
[...]
Ok dan was van de 26 mensen online gisteravond niemand joinable? Terwijl er bijvoorbeeld bij stond dat ze in een team zaten dat voor 3/4 gevuld was. Dus iedereen staat op invite only, woeptiedoe wat een fijne game om te co-oppen zeg.
Verwijderd
Ok, dacht al lol... Zou echt groot voordeel zijn!!Mortalboy[NL] schreef op donderdag 11 september 2014 @ 09:23:
[...]
Volgens mij kan je helemaal geen muis en toetsenbord aansluiten op een console. Dit zou ook een groot nadeel zijn tegenover gamers met een controller. Vooral in shooters.
Ze zijjn wel joinable maar blijkbaar staat het bij hen op invite only, is een instelling die ze zelf moeten aanpassen.Phusebox schreef op donderdag 11 september 2014 @ 09:09:
[...]
Waarom stuur je dan geen berichtje van kun je me inviten?
Heb geen enkele moeite om games te joinen, op de PS4 staan de meeste in mijn lijst op public/friends only.
Heerlijke game om te co-oppen.
Je moet dus bij die naabs zijn in je friendslist.
[ Voor 3% gewijzigd door Origins op 11-09-2014 09:25 ]
solly zit op PSN ps4 tag is Vegetto, maar kan ik bijv een squad zoeken ergens en die joinen die mijn lvl is? of moet het perse met friends?Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2014 @ 09:23:
[...]
Ik zoek nog wel mensen om te knallen :-), ik zit op xbox one en mijn gamertag is: de langen deem, iedereen mag mij toevoegen wie dit leest :-D
ik weet dat voor Final fantasy 14 op ps4 gewoon mijn razer naga en me simpele logitech keyboard werkte op ps4... hoop met destiny niet. anders heb je met shooters ziek voordeelMortalboy[NL] schreef op donderdag 11 september 2014 @ 09:23:
[...]
Volgens mij kan je helemaal geen muis en toetsenbord aansluiten op een console. Dit zou ook een groot nadeel zijn tegenover gamers met een controller. Vooral in shooters.
tenzij met keyboard en mouse de auto aim assist vervalt
[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 11-09-2014 09:27 ]
Verwijderd
ja kan een clan zoeken op het bungie forumvegetto1983 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 09:25:
[...]
solly zit op PSN ps4 tag is Vegetto, maar kan ik bijv een squad zoeken ergens en die joinen die mijn lvl is? of moet het perse met friends?
http://xim4.comVerwijderd schreef op donderdag 11 september 2014 @ 09:24:
[...]
Ok, dacht al lol... Zou echt groot voordeel zijn!!
Maar veel mensen vinden dit dus cheaten.
ja ik zit in de GoT clan ? maar daar zie je niks van terug in de game? ik zie niemand die ik kan joinen mijn friends spelen het niet zeg maarVerwijderd schreef op donderdag 11 september 2014 @ 09:27:
[...]
ja kan een clan zoeken op het bungie forum
Verwijderd
Speel op ps4, zo te lezen werktie daar niet op. Hoop dat dit zo blijft, zou zonde zijn van de PVP!DaitoX schreef op donderdag 11 september 2014 @ 09:29:
[...]
http://xim4.com
Verwijderd
Moet je ff mensen uitnodigen voor friendslist, zie excelsheet in openingspost (100+ ps4 spelers). Clan member invite to firesquad zit er (gek genoeg) nog niet in... Beetje raar!vegetto1983 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 09:29:
[...]
ja ik zit in de GoT clan ? maar daar zie je niks van terug in de game? ik zie niemand die ik kan joinen mijn friends spelen het niet zeg maar
Nou het is niet bepaald eerlijk nee.DaitoX schreef op donderdag 11 september 2014 @ 09:29:
[...]
http://xim4.com
ja kan maar mooie is dat ik het idee heb men vaak niet reageerd, roepen altijd voeg me toe etc. dan voeg ik ze toe en invite ik en of er wordt niet gereageerd of niet gesproken of wat dan ookVerwijderd schreef op donderdag 11 september 2014 @ 09:48:
[...]
Moet je ff mensen uitnodigen voor friendslist, zie excelsheet in openingspost (100+ ps4 spelers). Clan member invite to firesquad zit er (gek genoeg) nog niet in... Beetje raar!
kan ik trouwens groepen maken in mijn friend list?
Mij mag je gerust inviten hoor. kheb geen headset dus zal niet spreken nee. ( misschien koop ik die nog een keer )vegetto1983 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 09:50:
[...]
ja kan maar mooie is dat ik het idee heb men vaak niet reageerd, roepen altijd voeg me toe etc. dan voeg ik ze toe en invite ik en of er wordt niet gereageerd of niet gesproken of wat dan ook
Verwijderd
Denk dat t niet op de ps4/x1 komt. Al een jaar uit en er staat 'coming soon'. Hopelijk hebben deze consoles betere beveiliging!corporalnl schreef op donderdag 11 september 2014 @ 09:48:
[...]
Nou het is niet bepaald eerlijk nee.
Excuses als ik enkele invites niet beantwoord. Kan moeilijk in 4 party's gelijk zitten
Verwijderd
Klik X op iemands naam, dan zie je of ze al in een firesquad zitten. Ik join mensen meestal en vraag dan wat ze doen/ willen gaan doen. Daarna 3e maatje inviten en hoppaaa! Ik krijg soms ook invites terwijl ik al met 2 maatjes aan t knallen ben, spel kan niet op pauze dus dan ga ik niet een heel bericht typen omdat de inviter niet ff heeft gecheckt of ik al een 3/3 firesquad hadvegetto1983 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 09:50:
[...]
ja kan maar mooie is dat ik het idee heb men vaak niet reageerd, roepen altijd voeg me toe etc. dan voeg ik ze toe en invite ik en of er wordt niet gereageerd of niet gesproken of wat dan ook
naja dan maar mensen gaan inviten van de excellist en kijken hoe t gaat, vind t alleen vervelend overzicht als ik straks tig man in me lijst heb kan je dat groeperen?Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2014 @ 09:58:
[...]
Klik X op iemands naam, dan zie je of ze al in een firesquad zitten. Ik join mensen meestal en vraag dan wat ze doen/ willen gaan doen. Daarna 3e maatje inviten en hoppaaa! Ik krijg soms ook invites terwijl ik al met 2 maatjes aan t knallen ben, spel kan niet op pauze dus dan ga ik niet een heel bericht typen omdat de inviter niet ff heeft gecheckt of ik al een 3/3 firesquad had
Gisteren de strike missie (tank etc.) gedaan (eerst op lvl 7 daarna op lvl 8 nog een keer) om de laatste gouden lootbox te krijgen voor de sparrow. Eerste keer redden we het niet (ok, de 2 waarmee ik was waren niet heel goed). 2e keer ging het wel.
Deze moeilijkheidsgraad bevat me wel. Heb wel het idee dat de auto rifle nu de beste optie is. Deze zouden ze wat mij betreft mogen balanseren met de overige wapens. Geef zelf de voorkeur daan de scout rifles. Gisteren wel mijn eerste blauwe item geloot (NoxFuryIV fusion rifle volgens mij). Helaas voor lvl 12 dus hier ga ik vanavond mee experimenteren..
Ik ga vanavond weer verder (avond alleen) en morgen heb ik een dag vrij dus dan ga ik er een dag van maken (met mijn vriendin eruit en dan vroeg in de ochtend al knallen) . Ben dus veel online. Zou het leuker vinden om af en toe met een fire team te spelen (is vele malen leuker dan alleen) dus mocht je me online zien en samen willen spelen….
Mijn PSN is Physxx
(gathering of tweakers clan)
Ik dacht dat ik gewoon 5 potjes van begin tot eind moest spelen voor deze bounty... Heb ik dat verkeerd begrepen? Wat moet het dan zijn?
Constructed: Silver || Limited: Silver
Das helaas nog niet mogelijk.vegetto1983 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 10:00:
[...]
naja dan maar mensen gaan inviten van de excellist en kijken hoe t gaat, vind t alleen vervelend overzicht als ik straks tig man in me lijst heb kan je dat groeperen?
Ik weet wel dat er veel vraag naar is. Ben benieuwd of Sony er wat mee doet.
ik hkad je gister gejoinend maar volgens mij had je geen chat en was je ineens wegPhysx schreef op donderdag 11 september 2014 @ 10:04:
Ik ben op het moment een level 10 hunter. Heb nog niet zo heel veel weten te spelen. Valt me wel op dat de moeilijkheidsgraat een stukje hoger is dan de beta.
Gisteren de strike missie (tank etc.) gedaan (eerst op lvl 7 daarna op lvl 8 nog een keer) om de laatste gouden lootbox te krijgen voor de sparrow. Eerste keer redden we het niet (ok, de 2 waarmee ik was waren niet heel goed). 2e keer ging het wel.
Deze moeilijkheidsgraad bevat me wel. Heb wel het idee dat de auto rifle nu de beste optie is. Deze zouden ze wat mij betreft mogen balanseren met de overige wapens. Geef zelf de voorkeur daan de scout rifles. Gisteren wel mijn eerste blauwe item geloot (NoxFuryIV fusion rifle volgens mij). Helaas voor lvl 12 dus hier ga ik vanavond mee experimenteren..
Ik ga vanavond weer verder (avond alleen) en morgen heb ik een dag vrij dus dan ga ik er een dag van maken (met mijn vriendin eruit en dan vroeg in de ochtend al knallen) . Ben dus veel online. Zou het leuker vinden om af en toe met een fire team te spelen (is vele malen leuker dan alleen) dus mocht je me online zien en samen willen spelen….
Mijn PSN is Physxx
(gathering of tweakers clan)
Oh, had dat niet door dan. Was wel even weg rond etenstijd (7 uur of zo). Zal dan wel geweest zijn. In de avond was ik iemand anders gejoined, dat was wel lachen. Vanvond / morgen zit de headset er zowieso in. Is leuke met communicatie. Laten we het nog is een keer proberen zou ik zeggenvegetto1983 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 10:06:
[...]
ik hkad je gister gejoinend maar volgens mij had je geen chat en was je ineens weg
zeker ga ik doen als ik online benPhysx schreef op donderdag 11 september 2014 @ 10:08:
[...]
Oh, had dat niet door dan. Was wel even weg rond etenstijd (7 uur of zo). Zal dan wel geweest zijn. In de avond was ik iemand anders gejoined, dat was wel lachen. Vanvond / morgen zit de headset er zowieso in. Is leuke met communicatie. Laten we het nog is een keer proberen zou ik zeggen
Daarom vind ik het ook zo raar dat ze deze shooter (Destiny) alleen voor consoles uitbrengen. Dat is toch zonde, van een shooter, met controllers.corporalnl schreef op donderdag 11 september 2014 @ 09:48:
[...]
Nou het is niet bepaald eerlijk nee.
Nog maar eens op Twitch kijken hoe de gameplay is, of het echt de moeite waard is. Tot zover heb ik niet zoiets van; wauw dat wil ik ook spelen...
Toen ik van de Tower naar een missie wilde was hij, denk ik, nog niet klaar en verliet hij mijn fireteam
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Omdat het al een hele klus was om het op ps3/xbox360 ps4/xbone te maken. Ze hebben nog geen nee en nog geen ja gezegd voor PC. Maar je hebt best kans dat het nog op PC komt.TheNephilim schreef op donderdag 11 september 2014 @ 10:10:
[...]
Daarom vind ik het ook zo raar dat ze deze shooter (Destiny) alleen voor consoles uitbrengen. Dat is toch zonde, van een shooter, met controllers.
Nog maar eens op Twitch kijken hoe de gameplay is, of het echt de moeite waard is. Tot zover heb ik niet zoiets van; wauw dat wil ik ook spelen...
Ohja, dat geloof ik. Stiekem had ik ook niet verwacht dat ze de 'oude' PS3 en Xbox 360 gingen ondersteunen. Dat zou toch even wat ingewikkelder zijn dan de nieuwe consoles met x86 instructiesets.corporalnl schreef op donderdag 11 september 2014 @ 10:15:
[...]
Omdat het al een hele klus was om het op ps3/xbox360 ps4/xbone te maken. Ze hebben nog geen nee en nog geen ja gezegd voor PC. Maar je hebt best kans dat het nog op PC komt.
Wie weet, een PC versie zou de game zeker recht doen denk ik
Punt is ook dat die game al een hele tijd in ontwikkeling is geweest, volgens mij al toen Bungie gewoon nog met Halo bezig was... er zijn namelijk toendertijd geruchten geweest dat ze met een "Halo-MMO" bezig waren met meerdere planeten en shit.. het zou heel goed kunnen zijn dat dit uiteindelijk Destiny geworden is. (Die geruchten hoorden we al iets van 5-6 jaar geleden).TheNephilim schreef op donderdag 11 september 2014 @ 10:18:
[...]
Ohja, dat geloof ik. Stiekem had ik ook niet verwacht dat ze de 'oude' PS3 en Xbox 360 gingen ondersteunen. Dat zou toch even wat ingewikkelder zijn dan de nieuwe consoles met x86 instructiesets.
Wie weet, een PC versie zou de game zeker recht doen denk ik.
Het is dan overigens niet gek, aangezien er heel veel tijd en echt heel veel geld in die game gestopt is, dat ze die game op current en prev. gen uitbrengen. Je vergroot dan namelijk je beoogde doelgroep van 16 miljoen consoles, naar meer dan 140 miljoen consoles
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
Moet zeggen dat ik een shooter knap lastig vindt op een console (noob console gamer), maar dat ik me er prima mee vermaak. Heb de eerste 4 bounties gedaan, en wat dingen vrijgespeeld.
Het is nu vooral zoeken en de eerste keer dat ik in de tower kwam, wist ik nadat ik naar die gunsmit etc. was geweest niet echt wat ik moest doen.
Mis wel een beetje teamplay, en vraag me af wanneer de game nou echt gaat beginnen
Dus mochten er mensen zijn die me er een beetje doorheen kunnen loodsen, en samen willen spelen.
Voeg me dan toe:
DXK010
Dat gevoel heb ik ook, wanneer begint t nou echt?? Heb nog niet echt t idee dat ik weet welke kant dit spel opgaat. Terwijl ik me wel prima vermaak.Protax schreef op donderdag 11 september 2014 @ 10:22:
Gister Destiny gekocht voor mijn PS4.
Moet zeggen dat ik een shooter knap lastig vindt op een console (noob console gamer), maar dat ik me er prima mee vermaak. Heb de eerste 4 bounties gedaan, en wat dingen vrijgespeeld.
Het is nu vooral zoeken en de eerste keer dat ik in de tower kwam, wist ik nadat ik naar die gunsmit etc. was geweest niet echt wat ik moest doen.
Mis wel een beetje teamplay, en vraag me af wanneer de game nou echt gaat beginnen![]()
Dus mochten er mensen zijn die me er een beetje doorheen kunnen loodsen, en samen willen spelen.
Voeg me dan toe:
DXK010
Heb je trouwens net toegevoegd
PSN: Wauzer010
Verwijderd
Die gouden kistjes, hoe krijg je die? Is dat een reward na bossfights/ time challenge ofzo?
Kom heel soms groene kistjes tegen, vaak materials, heel soms items.
Krijg alle items na afloop van een missie (bij dat kill overzicht) of na een pvp match.
Mis ik iets cruciaals?
Top, nog een 010erwauzer schreef op donderdag 11 september 2014 @ 10:26:
[...]
Dat gevoel heb ik ook, wanneer begint t nou echt?? Heb nog niet echt t idee dat ik weet welke kant dit spel opgaat. Terwijl ik me wel prima vermaak.
Heb je trouwens net toegevoegd
Ben pas vanavond rond 9 uur online
Nee hoor, Volgens mij zijn er per planet 5 gouden boxen "verstopt". Deze plekken veranderen echter niet en staan gewoon op internet. Als je alle 5 de boxen van old Russia hebt geopend dan krijg je een sparrow. weet niet of er ook een reward is voor de overage planetenVerwijderd schreef op donderdag 11 september 2014 @ 10:26:
Dxk010, coop is het 1000 keer leuker!
Die gouden kistjes, hoe krijg je die? Is dat een reward na bossfights/ time challenge ofzo?
Krijg alle items na afloop van een missie (bij dat kill overzicht) of na een pvp match.
Mis ik iets cruciaals?
Die 5 liggen op vaste plekken verstopt. Kijk ff op youtube, zijn heel makkelijk te vindenVerwijderd schreef op donderdag 11 september 2014 @ 10:26:
Mis ik iets cruciaals?
Hahaha jajaaa!Protax schreef op donderdag 11 september 2014 @ 10:27:
[...]
Top, nog een 010er![]()
Ben pas vanavond rond 9 uur online
Ja, maar kan ik dat nou direct vanaf het begin doen?Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2014 @ 10:26:
Of moet ik eerst alle missies doorlopen, of kan je die missies ook samen doen?
En heb je endgame bijv. open wereld waar je er elkaar afknalt?
Gelijk na de tutorial kun je alles al coop doen.Protax schreef op donderdag 11 september 2014 @ 10:30:
[...]
Ja, maar kan ik dat nou direct vanaf het begin doen?
Of moet ik eerst alle missies doorlopen, of kan je die missies ook samen doen?
En heb je endgame bijv. open wereld waar je er elkaar afknalt?
End game is volgens mij nog niet veel over bekend
Verwijderd
Thanks @ gouden dozen, ga ik na de boodschappen ff rushen
Die kan je gebruiken om 'rare' weapons en gear te upgraden. Het is niet meer dan een upgrade vrijspelen en dan kopen met glimmer en die materials.mfreriks schreef op donderdag 11 september 2014 @ 10:40:
Hoe zit het dan met het craften? ik heb een hoop materials verzameld maar zie nergens iets voor het craften? Heb bijvoorbeeld een hoop weapon parts.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Verwijderd
Maar, vinden jullie de laadtijden ook niet wat aan de lange kant? Even van character wisselen of eventjes naar de Tower gaan duurt behoorlijk lang.
Vind de game heerlijk spelen maar weet nog steeds niet welke classe ik nu ga focusen, Hunter of Titan.. Ik ben normaal in games van de Hunter classes, maar ik merk dat de Titan me ook goed bevalt. Vind het een lastige keus omdat de Titan goed aan voelt, maar ik wil gewoon geen tankende melee machine uiteindelijk. (drastisch uitgedrukt
Maar o wat is de game lekker. ^^
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2014 10:52 ]
In ODST al een Destiny referencegreyfox1987 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 10:22:
[...]
Punt is ook dat die game al een hele tijd in ontwikkeling is geweest, volgens mij al toen Bungie gewoon nog met Halo bezig was... er zijn namelijk toendertijd geruchten geweest dat ze met een "Halo-MMO" bezig waren met meerdere planeten en shit.. het zou heel goed kunnen zijn dat dit uiteindelijk Destiny geworden is. (Die geruchten hoorden we al iets van 5-6 jaar geleden).
Het is dan overigens niet gek, aangezien er heel veel tijd en echt heel veel geld in die game gestopt is, dat ze die game op current en prev. gen uitbrengen. Je vergroot dan namelijk je beoogde doelgroep van 16 miljoen consoles, naar meer dan 140 miljoen consoles
Vandaag maar even een Destiny dagje inplannen ^^
i7-7700K / 32GB DRAM / 3x GTX 1070 8GB / 2x500GB SSD + 3x3TB HDD / 2x Dell Ultrasharp U2515H
Haha zelf nooit gezien in ODST maar wel vet!!
Ik had in de beta een Hunter, en in PVP bevalt de Titan me een stuk beter.Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2014 @ 10:50:
Vind het een lastige keus omdat de Titan goed aan voelt, maar ik wil gewoon geen tankende melee machine uiteindelijk. (drastisch uitgedrukt)
Mijn ervaring met een Hunter en Titan (vooral PVP):
- movement verschillen, ja Hunter is wat sneller, maar je kan ook meer focussen op agility bij Titan.
- Je Titan kan niet dood voordat je je special gebruikt hebt. Als je tijdens het inzetten van je special dood gaat, blijft je special gevuld en kan je het daarna nog eens proberen.
- De golden gun activeren duurt lang, en als je voordat je geschoten hebt dood gaat, ben je em kwijt. Bladedancer is wel aardig, maar als iemand voor je wegloopt en net te ver weg is, dan kan je niets.
- Trowing knive is leuk, maar als hij weg is als je erop rekent, doe je een melee op te grote afstand. Melee van Titan is altijd close.
Het hangt nog steeds van de situatie af, welke class beter is. Ik denk dat hunter op long range altijd beter is (moon pvp bijvoorbeeld), maar na mijn uren in de beta en de final nu, vind ik Titan veel lekkerder spelen.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Over reputatie... ik heb al een aantal bountys afgerond, zie dan ook elke keer vanguard reputatie bij komen, dan 50 dan weer 100 dan weer 50, Waar kan ik dit allemaal weer terug zien? Het telt namelijk niet op bij de curency en ik zie ook nergens iets van reputatie statusVerwijderd schreef op donderdag 11 september 2014 @ 10:44:
Mfreriks: die kun je inleveren voor reputation tokens. NPC staat bij die schepen (tower, rechtsaf).
Bij vanguard figuurtje bij the shipwright. Daar als je met haar praat zie je links in beeld een teller. bij 1500 behaal je lvl 1mfreriks schreef op donderdag 11 september 2014 @ 10:59:
[...]
Over reputatie... ik heb al een aantal bountys afgerond, zie dan ook elke keer vanguard reputatie bij komen, dan 50 dan weer 100 dan weer 50, Waar kan ik dit allemaal weer terug zien? Het telt namelijk niet op bij de curency en ik zie ook nergens iets van reputatie status
Weet iemand btw wat ik met een Mote of Light kan?
[ Voor 4% gewijzigd door FlyLight3r op 11-09-2014 11:03 ]
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
ik heb een keer bij het inleveren van bounty's die 2de subclass geselecteerd en toen werd er 1 ding geleveld
is dat de manier of kan ik ook gewoon weer bv in old russia beginnen tegen de lage level enemy's en dan optie's vrijspelen ?
PSN: FreakGIB
Dus toch!Lipst3r schreef op donderdag 11 september 2014 @ 11:03:
[...]
Bij vanguard figuurtje bij the shipwright. Daar als je met haar praat zie je links in beeld een teller. bij 1500 behaal je lvl 1
Bij mij blijft het op 0 staan terwijl ik wel die punten haal... Dan klopt er dus iets niet. Hebben hier meer mensen last van?
Die Mote of Light heb je nodig vanaf lvl 20 om verder te levelen!Lipst3r schreef op donderdag 11 september 2014 @ 11:03:
[...]
Bij vanguard figuurtje bij the shipwright. Daar als je met haar praat zie je links in beeld een teller. bij 1500 behaal je lvl 1
Kijk aan, moet ik maar eens even na gaan kijken! gevoel dat ik ergens halverwege lvl 1 ben dan denk ik!Lipst3r schreef op donderdag 11 september 2014 @ 11:03:
[...]
Dingen kopen bij de speakerLipst3r schreef op donderdag 11 september 2014 @ 11:03:
Verwijderd
Er zijn 3 facties, links bij de speaker is er ook een. Derde heb ik nog niet gevonden, mss 1 van die 2?exi22 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 11:08:
[...]
Dus toch!
Bij mij blijft het op 0 staan terwijl ik wel die punten haal... Dan klopt er dus iets niet. Hebben hier meer mensen last van?
Dit vraag ik mij ook af!FreakGIB schreef op donderdag 11 september 2014 @ 11:03:
vraagej ben nu level 15 en kan nu de 2de subclass selecteren maar als ik dat doe moet ik in die subclass alles nog unlocken zelfs het gebruik van granaten dubbel jumpen noem maar op
ik heb een keer bij het inleveren van bounty's die 2de subclass geselecteerd en toen werd er 1 ding geleveld
is dat de manier of kan ik ook gewoon weer bv in old russia beginnen tegen de lage level enemy's en dan optie's vrijspelen ?
Er zijn er 4Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2014 @ 11:15:
[...]
Er zijn 3 facties, links bij de speaker is er ook een. Derde heb ik nog niet gevonden, mss 1 van die 2?
Die bij de speaker is New Monarchy.
Dead Orbit, als je de hangar in loopt links.
Future War Cult, als je de trappen op blijft lopen in de hangar.
Ben daarom met mn Warlock nog even bij VoidWalker gebleven. Maar kan je zo ook alle twee volledig unlocken en dan wisselen waar nodig?
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Verwijderd
TnxEreaser schreef op donderdag 11 september 2014 @ 11:20:
[...]
Er zijn er 4
In de iphone app kun je bij map trouwens zien wat ze verkopen en wat je rep bij hun is!
Voeg me toe! SerialNL
StarCraft II: Serial
Ja dat kan! Ben er zelf ook mee bezig (Titan)Lipst3r schreef op donderdag 11 september 2014 @ 11:21:
[...]
Ben daarom met mn Warlock nog even bij VoidWalker gebleven. Maar kan je zo ook alle twee volledig unlocken en dan wisselen waar nodig?
[ Voor 5% gewijzigd door RRCreations op 11-09-2014 11:23 ]
Tot nu toe ben ik lvl 11 hunter, veel plezier gehad tot nu toe.
Heerlijk knallen en de sfeer is ook goed in het spel.
Verwijderd
Me psn naam is : Zidanexo
voeg me maar toe ben wel pas lvl 8Zidanexo schreef op donderdag 11 september 2014 @ 11:42:
Iemand hier die samen wil spelen op de ps4 in een fireteam ? Ben level 12 Warlock die wat meer Co op wil doen. Heb de standaard headset dus kan communiceren
Me psn naam is : Zidanexo
Vegetto ps4
Soepie78
PS4
Verwijderd
Xbox 360: Y Cherry3
Welk level maar voeg me maar toe freakgibVerwijderd schreef op donderdag 11 september 2014 @ 11:49:
Iemand voor de daily heroic? 6 man nodig in totaal en geen matchmaking
Xbox 360: Y Cherry3
PSN: FreakGIB
Verwijderd
Uiteraard! Ik ben geen leader oid, maar tis een pure tweakers clan. Gezellige lui erin!moosterbaan schreef op donderdag 11 september 2014 @ 11:31:
ik vroeg mij af zou er ook ruimte in de clan zijn voor casual gamers die af en toe een paar uurtjes spelen?
Verwijderd
Dat moeten ze echt eens gaan patchen!dutchgio schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:06:
Je moet m eerst als actieve clan zetten op die website, bij de clan. Dan zie je de naam van de clan onder je eigen naam staan, maar vooralsnog voegt het verder niets toe. Matchmaking kan alleen met vrienden.
warlock, met voicechat/headset, speel op PS4, gamertag is Unigo
3ds fc: 4270-0926-7440
Héérlijk, ik heb echt genoten!!
Heb een mooie rare bazooka en rare hands gekregen.
http://www.bungie.net/en/.../2305843009215675505#gear
Degene die ook op de PS3 spelen schroom niet en voeg mij maar toe, zie signature.
[ Voor 18% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 11-09-2014 12:25 ]
Ik zat daar in als level 10Mortalboy[NL] schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:20:
De eerste strike maar eens gedaan op de maan.. MAN WAT EEN INTENS GEVECHT!
Héérlijk, ik heb echt genoten!!
Heb een mooie rare bazooka en (volgens mij hands) gekregen.
Wel 2 vrienden van 17 en 18 bij me
Uiteindelijk toch nog een rare armor gekregen, voor precies mijn level
4? 5 toch?Ereaser schreef op donderdag 11 september 2014 @ 11:20:
[...]
Er zijn er 4
Dead Orbit, FWC, New Monarchy, Osiris, and Seven Seraphs
PSN-ID: ThaDwizzle
Tip: Als je die strike missie op de maan wil doen (Nexus) zorg er dan wel voor dat je level 14 bent, die is aardig intensmfreriks schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:31:
Zo te lezen is die strike op the moon wat intenser dan die in old Russia, ben zeer benieuwd! bijna lvl 12 dus dan maar eens een striketeam opzetten met wat tweakers/wafels!!
Ohja, er is voor de nexus strike ook een bounty (voor meerdere strikes trouwens) zorg dat je die activeert voordat je de strike gaat doen. Krijg je toch weer extra xp
[ Voor 12% gewijzigd door Odieus op 11-09-2014 12:43 ]
PSN: LinQ-NL
Eerst zelf ervaren dan oordelen! Moet allemaal niet te makkelijk zijn he:DOdieus schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:42:
[...]
Tip: Als je die strike missie op de maan wil doen (Nexus) zorg er dan wel voor dat je level 14 bent, die is aardig intensIk deed gisteren die strike met random gasten waarvan 1 level 12 was en 1 level 13 en dat was niet te doen. Waren ook wel totale noobs, maar die level 12 deed voor mijn gevoel helemaal geen damage.
Mijn vrienden kregen gewoon level 10 spul, weet alleen niet of dat was omdat ik er als level 10 bij zatRRCreations schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:29:
Ik ga die strike doen pas als ik level 20 ben, dan is het wat makkelijker en krijg ik dan "endgear" (hopen)!

Ja, maar ik heb nog niks van Osiris of Seven Seraphs gezienPetaaaaah schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:32:
[...]
4? 5 toch?
Dead Orbit, FWC, New Monarchy, Osiris, and Seven Seraphs
En ik telde de Vanguard ook als faction
ah okeEreaser schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:43:
[...]
Mijn vrienden kregen gewoon level 10 spul, weet alleen niet of dat was omdat ik er als level 10 bij zat![]()
[...]
Ja, maar ik heb nog niks van Osiris of Seven Seraphs gezien
En ik telde de Vanguard ook als faction
PSN-ID: ThaDwizzle
Kan die ook op de iphone app af alleen binnen de ps4 omgeving?
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2