• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:26
Gister m'n preorder codes ingevoerd, zit nu dat ik 3x een rode ghost heb en 2x een rode sparrow.. bug?

Xbox Live: MarkH

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-10 22:32
Zojuist begonnen met dit spel, voeg me maar toe als je het begin samen wilt spelen!

N3Gruj1989, PS4

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Gaat iets niet helemaal goed met de aanvullende content die je kunt ophalen bij de postbode in The Tower....
Ik heb nu 11(!) keer de rode sparrow gekregen, en 2 emblems. Maar niet de rode(?) Ghost. ;)
Ik kan nu dus wel onbeperkt 'roamen' over planeten met de sparrows :+

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:29
Wanneer krijg je die rode sparrow? Heb ook pre order code ingevuld. Niks gekregen. En is er ook een GoT clan?

Add me op Stadia: Gloogle

• cooper87
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:47
Heel de tijd disconnects op de ps4 nu. Heel irritant. Fly en beaver als code.

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:29
Laatst ook nog een public event gehad. Alleen jammer dat ik er alleen voor stond bah. Alleen maar dood gaan

Add me op Stadia: Gloogle

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-09 23:15
Nergens last van hoor

PSN: Wauzer010

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-09 11:42

Metian

Snert is vies

Ze mogen van mij wel soort van Matchmaking systeem in de game gooien.

Rupsen, Rapsen.

• Tomvanschayk
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:34
Ik heb het idee dat in de beta er veel vaker goede loot viel. Ik heb nu ongeveer net zo veel tijd besteed als in de beta(6 uur)en volgens mij was toen mijn gear al een stuk beter. Ik heb nu armour met een totale defense van 202, een auto rifle van 81(met een veel te lage impact) , een Sniper van 71 en een machinegun van 70.

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:19

The_Worst

Unox

Klopt, dit hebben ze bewust teruggeschroefd voor de uiteindelijke release.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• -DUS-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-02 19:51
Als ik iets heb toegevoegd aan de XLS file, is dat dan ook automatisch opgeslagen? ik zie geen Save optie namelijk...

EDIT: Laat maar, heb het al gevonden.

[ Voor 15% gewijzigd door -DUS- op 10-09-2014 19:45 ]

• JvanSanten
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09 05:28
Matchmaking mogen ze nog wel iets bijtweaken paar keer als lvl 7-8 PVP gedaan en kwam tegen een team met 17+ en zelfs een persoon lvl 21.
Uiteraard compleet vernederd dus ik wacht wel met pvp totdat ik ook 20 ben...

• -DUS-
Mocht iemand willen spelen, ik ben online; Mispelgat, level 4

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:26
-DUS- speelt op PS4 volgens mij, kan je niet vinden op Xbox Live..

Ben beschikbaar op de One (level 4, Warlock), add MarkH NL

Xbox Live: MarkH

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-09 10:20

Dazzler2120

FP ProMod
JvanSanten schreef op woensdag 10 september 2014 @ 19:44:
Matchmaking mogen ze nog wel iets bijtweaken paar keer als lvl 7-8 PVP gedaan en kwam tegen een team met 17+ en zelfs een persoon lvl 21.
Uiteraard compleet vernederd dus ik wacht wel met pvp totdat ik ook 20 ben...
Ik weet niet in hoeverre dit klopt, maar volgens mij heeft weapondamage en armor weinig met pvp te maken (confirm or deny als iemand het zeker weet)

PS4 PSN: Dazzler2120

• -DUS-
MarkH NL schreef op woensdag 10 september 2014 @ 19:52:

Klopt, vergeten er bij te vermelden.. Sorry.

Inderdaad PS4

Verwijderd

Pvp scaled alles naar 20, level boeit dus niet :)

Verwijderd

Iemand een idee wat class armor doet? Description heeft geen stats ofzo...?

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
Dazzler2120 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 19:52:
[...]

Ik weet niet in hoeverre dit klopt, maar volgens mij heeft weapondamage en armor weinig met pvp te maken (confirm or deny als iemand het zeker weet)
Zoals eerder vermeld:

"In de standaard Control playlist trekken we de uitgaande en inkomende schade gelijk om zo een gelijk niveau voor de spelers te creëren"

Aldus lead designer.

• Metian

Metian

Snert is vies

MarkH NL schreef op woensdag 10 september 2014 @ 19:52:

Toegevoegd, ben alleen nu niet meer online, mja voor andere keer, haha

Rupsen, Rapsen.

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
mensen vraagje hoe kan je het spel single player spelen ? telkens als ik na de intro de eerste missie begin dan joinen er in game random mensen en die proberen als speedy gonzales door het level heen te rennen wat voor mij de lol ernstig bederft gezien ik gewoon rustig aan wil spelen :(
heb al gegoogeld maar kom alleen maar op artikels als "IGN - Destiny can be played solo" maar geen uitleg

• Metian

Metian

Snert is vies

Ben benieuwd hoelang ik me kill-streak vol kan houden zonder dood te gaan. Bijna 300 kills met 0 deaths. Gaat sneller dan ik dacht.

Hunters zijn overigens wel sterk hoor, hun mes al helemaal.

Rupsen, Rapsen.

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Internet kabel eruit trekken is de makkelijkste manier wellicht? :p

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• HADES2001
  • Niet online
nee want de game is allways online je kan niet spelen zonder internet

• cooper87
PS4 versie is echt onspeelbaar door disconnects midden in de missies. Ene keer na paar minuten, soms na kwartier pas. Internet werkt prima en geen problemen verder. Jammer, dan maar paar dagen wachten. Gisteren werkte alles nog prima...

• Xanderk89
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
cooper87 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 20:48:
PS4 versie is echt onspeelbaar door disconnects midden in de missies. Ene keer na paar minuten, soms na kwartier pas. Internet werkt prima en geen problemen verder. Jammer, dan maar paar dagen wachten. Gisteren werkte alles nog prima...
Vandaag gespeeld v! 18:30 tot 19:30 geen enkel probleem gehad! Raar dat het bij jou zo anders is!

pv:]4960Wp op ZW 44°. WP: Panasonic WH-MDC05H3E5

• Montaner
  • Laatst online: 01-09 08:19
Ik ben vandaag begonnen, nog niets gemerkt...

Level 3 tot 5 zojuist gespeeld met een andere gast, Nederlander toevallig. Erg tof man. Heb een clan request gestuurd en mezelf ook maar eens in de lijst gezet. Is er een makkelijke manier om iedereen toe te voegen? Behalve namen overtikken via de playstation...?

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Echt geen enkele keer problemen mee gehad en ik lees ook niet echt dat anderen dit probleem hebben :/

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:48

justifire

Shut up and squat !!

HADES2001 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 20:36:
mensen vraagje hoe kan je het spel single player spelen ? telkens als ik na de intro de eerste missie begin dan joinen er in game random mensen en die proberen als speedy gonzales door het level heen te rennen wat voor mij de lol ernstig bederft gezien ik gewoon rustig aan wil spelen :(
heb al gegoogeld maar kom alleen maar op artikels als "IGN - Destiny can be played solo" maar geen uitleg
De daadwerkelijke missie is wel singleplayer als je niet in een fireteam zit.
(No respawn)
Alles daaromheen is open-wereld en kan je dus 5 andere gamers tegenkomen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• cooper87
Wellicht toch mijn internet dan, maar geen idee hoe ik dat kan testen.

• Brutal1ty
Zoveel mensen kom ik niet tegen hoor :p 1-3 per open world gebied tot nu toe.

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Gooi je je internetverbinding uit, heb je er geen last meer van ;-)

• Tomvanschayk
  • Laatst online: 15:34
Gewoon negeren, dat doe ik ook. Alles respawnd weer dus je kunt gewoon zelf je kills oppakken. Je hoeft ze dus niet bij te blijven ;)

• cooper87
Voor de PS4 gamers, hebben jullie NAT1 of NAT2?

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:07

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

cooper87 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 21:06:
Voor de PS4 gamers, hebben jullie NAT1 of NAT2?
Nat2 , dunno if it matters though

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• cooper87
En jullie hebben vast niet allemaal de ports geforward zoals dat hier staat: http://www.bungie.net/en/Help/Article/11930 (als je NAT2 hebt, wat ik dus heb).

• Brutal1ty
cooper87 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 21:07:
En jullie hebben vast niet allemaal de ports geforward zoals dat hier staat: http://www.bungie.net/en/Help/Article/11930 (als je NAT2 hebt, wat ik dus heb).
Nope. Kan ik ook niet doen ook. Is niet mijn modem om aan te zitten :+ Maar de ene keer heb ik NAT2 en de andere keer heb ik ''OPEN'' enzo. Net als bij CoD op de Ps3. Heb er geen verstand van, dus het zal allemaal wel.

• HADES2001
  • Niet online
Lees op meerdere sites PS 4 disconnects zou het ook niet aan sony kunnen liggen ? Moet je makkelijk kunnen zien disconnect je game of ook heel PSN ?

Ok dus als ik naar earth - russia ga dan is dat open wereld en vanaf daar ga ik naar de missies ?

• Brutal1ty
HADES2001 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 21:11:
Lees op meerdere sites PS 4 disconnects zou het ook niet aan sony kunnen liggen ? Moet je makkelijk kunnen zien disconnect je game of ook heel PSN ?

Ok dus als ik naar earth - russia ga dan is dat open wereld en vanaf daar ga ik naar de missies ?
Staat bij elke plaats wat het is... ;) Story = missie. Dus eerst stukje open world, dan missie en dan klaar. Je hebt ook Patrol en dat is alleen open world bv. En dan nog de instances en pvp.

• cooper87
HADES2001 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 21:11:

Alleen de game. Ik word naar de Orbit gekicked en moet dan weer terug. Tijdens missies, maar ook als ik wat in die tower rondloop. "Removed from world" crap.

• HADES2001
  • Niet online
Ja NAT kan er mee te maken hebben denk toch dat je de tips van port forward zal moeten proberen die net gelinkt is op zich geen drama andere gebruikers zullen er niets van merken

Thanks voor de uitleg over single/multiplayer

[ Voor 12% gewijzigd door HADES2001 op 10-09-2014 21:17 ]

• Montaner
  • Laatst online: 01-09 08:19
trix0r schreef op woensdag 10 september 2014 @ 20:53:
[...]

Ik ben vandaag begonnen, nog niets gemerkt...

Level 3 tot 5 zojuist gespeeld met een andere gast, Nederlander toevallig. Erg tof man. Heb een clan request gestuurd en mezelf ook maar eens in de lijst gezet. Is er een makkelijke manier om iedereen toe te voegen? Behalve namen overtikken via de playstation...?
Ok... dat 'nog niets gemerkt' was dus een Jynx. DC :(.

• xelfer
  • Niet online
Die Free For All PvP modus is wel echt de meest lame vorm van PvP die ik ooit heb gezien. Deze game is totaal niet geschikt voor free for all...

Verwijderd

Nat 2 zou goed moeten werken, nat 3 = alles dicht. Ik heb zelf nat 2 en kan mensen joinen, inviten, voice chat en nooit disconnects (1x crash, maar dat was omdat ik aan het laden was en de ps knop indrukte om een psn party invite te versturen).

Al die problemen die jullie hebben zullen wel incidenteel zijn (peak hours), net 3u gespeeld met 0 issues.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:57
Leuk hoor Destiny. Ben je 3 schoten verwijderd van het einde van je missie wordt je gewoon uit de game geflikkerd. Goed gebouwd dat je wegens connectie probleem al je progress dus gewoon kwijt kunt raken in een missie...

Bah. Uit dat ding en voorlopig begin ik er niet meer aan. Eerst maar eens bugs fixen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• xelfer
  • Niet online
PvP zal sowieso niet werken in Destiny verwacht ik. Het MMO aspect van gear + grinden combineren met een FPS met heavy auto aim zorgt niet echt voor leuke skill based pvp :(.

• Hoebie
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-02 23:08
Xbox 360 code voor een "Exclusive upgrades Sparrow"

Hij is rood, en rood is altijd sneller.

FXRHG-4Q7G2-3JYDP-CYCPR-Q4K6Z

LET OP! aleen voor XBOX 360!

• Tomas33
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-09 22:52
Mja, ondanks honderden miljoenen blijven server problemen een issue. Dat weet je van te voren, GTA en BF, Ik snap dat het frustrerend is maar er wordt altijd lekker overdreven imo.

Zoals eerder beschreven moet je pve en pvp los zien qua gear, dat is rechtgetrokken en was er ook niet iets met minder of geen auto aim in pvp?

Ik heb trouwens in 8 uur destiny 0 problemen gehad, alleen maar tranen van geluk ;)

Verwijderd

Auto aim in pvp staat uit... Of ik ben gek.

• wtrdg
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 16:45
OLA!
Speel het nu ook, clan request al verzonden :)

Ik heb zelf nog geen last gehad van lag/dc na 7 uur spelen.

PSN: TwoFiddy_OG

• Phusebox
Het is dat ik hem digitaal heb gekocht anders ging ie al op Marktplaats.

Bungie had server problemen ook kunnen zien aankomen en je game dan zo bouwen dat spelers hun missie kwijt raken omdat er connectie issues zijn kan gewoon echt niet.

• HADES2001
  • Niet online
Ach vergelijk het maar met de diablo 3 release dat was ook drama. Over 2 weken als de hype over is werkt alles vlekkenloos. (Of je haalt een xbox one geen problemen maar momenteel iets minder users)

• Metian

Metian

Snert is vies

Gezeik hou je toch met een release en online features. Zeker een game als dit, over paar dagen is rustiger en zullen servers ook beter werken

Rupsen, Rapsen.

• Phusebox
Ik heb een xbox one versie.

Diabko 3 problemen? Niks van gemerkt. En dan nog. Dat hoeft niet per se online.

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Phusebox schreef op woensdag 10 september 2014 @ 22:55:

Bungie had server problemen ook kunnen zien aankomen en je game dan zo bouwen dat spelers hun missie kwijt raken omdat er connectie issues zijn kan gewoon echt niet.
je gaat na een dag of wat al lopen mekkeren dat er wat problemen zijn met een game die een half miljard opgebracht heeft in die korte periode?
Vervelend maar kijk naar battlefield, diablo, simcity, noem maar op wat veel erger was bij launch.
Wacht nu gewoon even tot dat de boel een beetje gladgestreken is, ik vermoed dat dit lang zo erg niet zal zijn of vrijwel opgelost is in een weekje of 2.

[ Voor 6% gewijzigd door SouLLeSSportal op 10-09-2014 23:09 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-09 20:45
Jaja mijn eerste excotic is binnen.
Is alleen een handschoen voor een hunter
En ik ben titan ;(
Maar zit veilig in de vault voor me hunter

[ Voor 3% gewijzigd door R-utger op 10-09-2014 23:14 ]

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• xelfer
  • Niet online
Ik speel destiny met muis en toetsenbord op de PS4 en ik kan je verzekeren dat er super veel auto aim in pvp zit :).

• t3dd3k
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-07 06:39
xelfer schreef op woensdag 10 september 2014 @ 23:14:
Ik speel destiny met muis en toetsenbord op de PS4 en ik kan je verzekeren dat er super veel auto aim in pvp zit :).
xelfer schreef op woensdag 10 september 2014 @ 22:40:
PvP zal sowieso niet werken in Destiny verwacht ik. Het MMO aspect van gear + grinden combineren met een FPS met heavy auto aim zorgt niet echt voor leuke skill based pvp :(.
Jij snapt het niet...

[ Voor 28% gewijzigd door t3dd3k op 10-09-2014 23:21 ]

• Phusebox
SouLLeSSportal schreef op woensdag 10 september 2014 @ 23:08:
[...]

je gaat na een dag of wat al lopen mekkeren dat er wat problemen zijn met een game die een half miljard opgebracht heeft in die korte periode?
Vervelend maar kijk naar battlefield, diablo, simcity, noem maar op wat veel erger was bij launch.
Wacht nu gewoon even tot dat de boel een beetje gladgestreken is, ik vermoed dat dit lang zo erg niet zal zijn of vrijwel opgelost is in een weekje of 2.
Sorry maar twee van die drie games waren ook offline speelbaar.

Ik betaal 70 euro voor een game en 50 euro om online te spelen dan mag ik toch gewoon verwachten dat het werkt.

Ik snap gewoon niet waarom ik telkens mijn progress moet verliezen terwijl ik in mijn eentje een story missie aan het doen ben.

• HADES2001
  • Niet online
Battlefield had een single player maar 99% koopt voor multiplayer
Diablo 3 is allways online drm
Sim city was bij launch allways online alleen sinds kort offline geloof ik

Ben het wel met je eens dat zeker gezien de prijzen van tegenwoordig 70 + 40 euro playstation plus (40 gold xbox) dat je iets meer mag verwachten CoD heeft ook altijd launch problemen op playstation terwijl de xbox gewoon altijd werkte

[ Voor 40% gewijzigd door HADES2001 op 10-09-2014 23:25 ]

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09 21:27
Hoebie schreef op woensdag 10 september 2014 @ 22:41:
Xbox 360 code voor een "Exclusive upgrades Sparrow"

Hij is rood, en rood is altijd sneller.

FXRHG-4Q7G2-3JYDP-CYCPR-Q4K6Z

LET OP! aleen voor XBOX 360!
en waar moeten wij deze code volgens jou invullen? bungie website is 9 characters en xblive is 25 characters

domme actie weer, nevermind, had de streepjes mee gekopieerd.. maar dat werkt niet

[ Voor 10% gewijzigd door Hexyl op 10-09-2014 23:30 ]

• Phusebox
Hexyl schreef op woensdag 10 september 2014 @ 23:26:
[...]

en waar moeten wij deze code volgens jou invullen? bungie website is 9 characters en xblive is 25 characters
Het zijn er toch 25...

• HADES2001
  • Niet online
Hexyl schreef op woensdag 10 september 2014 @ 23:26:
[...]

Xbox is 25 karakters ja maar dat staat er toch ook of ben ik nou scheel ?

• Hexyl
hij pakt hem op 1 of andere manier niet.. het zal wel..
ander dingetje.. kijk ik net in dat mooie xls blad, is mijn nickname verwijderd?

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:53
Hexyl schreef op woensdag 10 september 2014 @ 23:28:
hij pakt hem op 1 of andere manier niet.. het zal wel..
Iemand anders zal hem ondertussen wel al gebruikt hebben.

• Hexyl
nope dat maakt niet uit schijbaar
PREPAIDCODE GEBRUIKEN
Succes!
Red Sparrow is nu van jou.

Verwijderd

Speel ook op ps4, enkele uurtjes gespeeld tot dusver en geen enkele problemen gehad.

• Hexyl
code:
1
Hexyl   Warlock     Exo Xbox 360    H3XYL   Ja + headset    http://www.bungie.net/en/Profile/254/3282007

Of is het alleen voor PS4 / Xbox One?

• jnk1986
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-10-2023
Hier ook nog geen disconnects of iets dergelijks meegemaakt op de ps4!

• Petaaaaah
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13:13
Inmiddels level 13 en game loopt als een zonnetje geen enkel probleem gehad :-)

PSN-ID: ThaDwizzle

• StefanKelevra
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 20:37
R-utger schreef op woensdag 10 september 2014 @ 23:13:
Jaja mijn eerste excotic is binnen.
Is alleen een handschoen voor een hunter
En ik ben titan ;(
Maar zit veilig in de vault voor me hunter
Ik heb ook een exotic, speel Hunter maar hij is voor een warlock..

• Styx_
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-08-2022
Totaal geen problemen gehad met connectie. Speelt al sinds release vlekkeloos.

[ Voor 60% gewijzigd door Styx_ op 11-09-2014 00:19 ]

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-10 08:30

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Gear die lager level/lagere stats heeft dan je huidige kan je per definitie gewoon dismantelen voor valuta toch?

• Styx_
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-08-2022
apNia schreef op donderdag 11 september 2014 @ 00:16:
Gear die lager level/lagere stats heeft dan je huidige kan je per definitie gewoon dismantelen voor valuta toch?
Klopt

• FlyLight3r
  • Laatst online: 11-08 18:37
Regelmatig een disconnect maar gelukkig kan ik altijd snel weer in fireteam en weer lekker door. Ik vind mensen wel overdreven zeiken.. meteen game wegdoen voor paar dagen. Ik wet niet hoe het is als je solo speelt maar met fireteam kan je zo weer verder ^^.

Vandaag richting de 17 nu. 2 rares en 1 orb of light ofzo uit zon encrypt gekregen. Weet iemand wat ik hiermee kan? Of mount of light ergeten hoe het heet

Edit: Mote of light

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Ik hoorde in een Youtube filmpje over explore mode en faction missies? Hoe kom ik in explore mode en wat zijn precies faction missies en waar vind ik deze?

Erg vet maar soms ook onduidelijk spel :)

edit: En oh ja, hoe gebruik ik een sparrow? Schijnbaar heb ik zo'n voertuig unlocked maar ik weet niet hoe ik 'm kan oproepen o.i.d.?

[ Voor 25% gewijzigd door DarkElement op 11-09-2014 01:23 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

• dunpealhunter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-06 22:03
DarkElement schreef op donderdag 11 september 2014 @ 01:20:

edit: En oh ja, hoe gebruik ik een sparrow? Schijnbaar heb ik zo'n voertuig unlocked maar ik weet niet hoe ik 'm kan oproepen o.i.d.?
Om voertuigen te gebruiken (op de PS3, geen idee of het hetzelfde is op andere systemen) klik je op select, en dan de roze vierkant button. Hou die ingedrukt en na een paar seconden verschijnt je voertuig in beeld.

Weet iemand of het mogelijk wordt, of wordt om je voorwerpen die je gevonden of gewonnen hebt te verkopen in een soort van auction house? De vaults voor je spullen heb ik wel al gezien, maar een auction house mis ik op dit moment nog. Zit dat er op een later tijdstip wel aan te komen?

[ Voor 23% gewijzigd door dunpealhunter op 11-09-2014 01:45 ]

• FreakGIB
  • Laatst online: 23-09 12:25
je kan in je menu waar je je r can upgraden op L1 drukken dan kom je in het tabje van all je online vrienden daar links zie je je eventuele fireteam als je daar goed kijkt zie je een vierkantje met 2 poppetjes er in als je daar op clickt kant je aanpassen dat allen vrienden kunnen joinen of public maar ook uit kan niemand joinen dan speel je alleen
maar je zal dan op de story missies nog wel anderen zien maar die zijn met hun eigen missie bezig en zitten niet in jou team

PSN: FreakGIB

• FreakGIB
  • Laatst online: 23-09 12:25
dunpealhunter schreef op donderdag 11 september 2014 @ 01:36:
[...]

Om voertuigen te gebruiken (op de PS3, geen idee of het hetzelfde is op andere systemen) klik je op select, en dan de roze vierkant button. Hou die ingedrukt en na een paar seconden verschijnt je voertuig in beeld.

Weet iemand of het mogelijk wordt, of wordt om je voorwerpen die je gevonden of gewonnen hebt te verkopen in een soort van auction house? De vaults voor je spullen heb ik wel al gezien, maar een auction house mis ik op dit moment nog. Zit dat er op een later tijdstip wel aan te komen?
auction house is er niet en komt ook niet denk ik
verder kan je je spullen dismantel door op het vierkantje te drukken en dan krijg je er glimmer voor en soms onderdelen

PSN: FreakGIB

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-09 22:25
Phusebox schreef op woensdag 10 september 2014 @ 22:55:

Vanavond gespeeld van 20:00 / 02:00, geen disconnects gehad. Gisteren ook zonder problemen een aantal uren heeeerlijl gespeeld. Het is echt super stabiel allemaal!!! Heb overigens Ziggo Z3, game ook digitaal gekocht, ongeveer in 45min. stond het speel klaar.

Overigens, dit spel doet mij.zo enorm denken aan Wow: loots, upgrades, enchantments, Gear upgrades... Maar allemaal net iets anders en tech zelfde raak vlakken.

edit: PS4

• Brutal1ty
EDIT: double post

[ Voor 97% gewijzigd door Brutal1ty op 11-09-2014 06:35 ]

• Brutal1ty
xelfer schreef op woensdag 10 september 2014 @ 22:40:
De aim-assist is niet erger of minder erg dan in andere shooters hoor. Dat verschil is minimaal. Als het ergens veel op lijkt is het de Halo hoeveelheid aim-assist en iedereen claimt dat als de ultieme skillbased console shooter. Maar goed daar ga ik verder niet over discussieren =p Alleen dat de sticky aim niet zo erg is als je denkt in vergelijking met andere games.

En de gear maakt weinig uit in PvP volgens mij. Heb met een level5je met 34dmg guns toch echt m'n eerste en enige potje zwaar gedomineerd tegen level 10+'s. ;)
xelfer schreef op woensdag 10 september 2014 @ 23:14:
Ik denk dat je het principe een beetje verkeerd geïnterpreteerd hebt hier. Als iedereen dezelfde hoeveelheid aim-assist heeft is het 100% eerlijk en zal de betere speler óf diegene met beter gear (volgens jouw gedachten) winnen. De enige reden dat console shooters aim-assist hebben is omdat analoge sticks gewoonweg inaccuraat zijn in vergelijking met KB&M (waar shooters toch echt vandaan komen) en veel shooters gewoonweg onspeelbaar zouden zijn zonder.

Als jij echter met toetsenbord en muis gaat spelen heb je sws een oneerlijk voordeel omdat keyboard en muis inherent accurater is dan een analoge stick. Dus als je het over skill wilt hebben: laat je toetsenbord en muis voor Counter-Strike en BF4 op de PC, of pak je controller en laat maar zien hoe weinig skill er nodig is voor de multiplayer: ik verwacht goede scores en een 3.0+ KD ratio in pubs heh dat snap je wel :9 :P

Het enige nadeel van veel aim-assist is dat de skillgap tussen extreme n00b en pro kleiner wordt. Maar de betere speler zal nog altijd winnen.

[ Voor 24% gewijzigd door Brutal1ty op 11-09-2014 06:35 ]

• Phusebox
Fermion schreef op donderdag 11 september 2014 @ 02:37:
[...]

Vanavond gespeeld van 20:00 / 02:00, geen disconnects gehad. Gisteren ook zonder problemen een aantal uren heeeerlijl gespeeld. Het is echt super stabiel allemaal!!! Heb overigens Ziggo Z3, game ook digitaal gekocht, ongeveer in 45min. stond het speel klaar.
Super stabiel is het dus per definitie niet.

1 uur geprobeerd te spelen: 2 disconnects, 1 crash. Verder heb ik nooit connectie problemen met game.

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 09:31
Hexyl schreef op woensdag 10 september 2014 @ 23:37:
code:
1
Hexyl   Warlock     Exo Xbox 360    H3XYL   Ja + headset    http://www.bungie.net/en/Profile/254/3282007

Of is het alleen voor PS4 / Xbox One?
Ik heb je toegevoegd op de xbox 360

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
Zo vandaag weer aan het werk na heel wat uurtjes Destiny gespeeld te hebben op de PS4.
Ik heb 1 disconnect gehad tussen dinsdagmiddag en woensdagavond (ja behalve vanaf 01.00 snachts toen Ziggo zo nodig onderhoud moest plegen :P).

Een vriend van mij kwam dinsdagavond kijken naar het spel en 5 minuten later was hij onderweg naar de MM om een PS4 Destiny bundel te kopen :D. Ook nog met wat leden van Tweakers (clan) gespeeld.
Ik vermaak me prima met dit spel en daar gaat het allemaal om toch? :) Vind het persoonlijk wel leuker om met andere te spelen (inclusief headset).

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-09 14:40
Ik gister ook gespeeld nu lvl 8 ofzo, ik heb dan wat drops gehad paars ? is dat dan ook echt Geluk en heb je dan iets unieks net als in bijv WoW ? of hoe moet ik dat zien, daarna nog even multiplayer geprobeerd maar wordt je gewoon afgeslacht door het niveau verschil ik was bijv 7 en liep iemand rond van 19??? ja dat is lachen...

verder zoek ik nog mensen om te knallen want niet alles is alleen te doen vrees ik? geen idee had gister wel iemand via hier maar die zei niks en was zo weer weg

• FlyLight3r
  • Laatst online: 11-08 18:37
Gisterenavond ook nog even met Wesdre en NickDoef de strike op de maan gedaan. Dat ding was prachtig mooi! Zeer pittig, wel 2 mooie rares aan overgehouden :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
Morgen dagje vrij dus kan ik echt ff wat uurtjes knallen, ff die strike doen ook! Had gister een poging gedaan, maar 1 verliet de fireteam en een 3 man/vrouw is toch ff handig hoor haha

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:11

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren en eergisteren wat gespeeld. Moet zeggen dat de game me zeer goed bevalt. Ben ondertussen level 6 en ben ergens bij story mission 4 of 5. Heb ondertussen de online game "Obscure"of hoe dat heet vrijgespeeld maar nog niet gedaan. Wel al Patrol gedaan wat ik ook zeer leuk vind. Beetje bounty's meepakken voor extra XP. Vanavond nog maar eens wat missions gaan doen.

Vind je trouwens de paarse loot etc alleen in de chests wat je vind bij een "eindbaas"na elke missie? Of vind je ze ook op andere plaatsen? Kom eigenlijk alleen maar kisten tegen bij een eindbaas. 4 of 5 missies gespeeld en heb maar 2/5 golden chests gevonden.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• wauzer
Oxigeon schreef op donderdag 11 september 2014 @ 08:20:
Gisteren en eergisteren wat gespeeld. Moet zeggen dat de game me zeer goed bevalt. Ben ondertussen level 6 en ben ergens bij story mission 4 of 5. Heb ondertussen de online game "Obscure"of hoe dat heet vrijgespeeld maar nog niet gedaan. Wel al Patrol gedaan wat ik ook zeer leuk vind. Beetje bounty's meepakken voor extra XP. Vanavond nog maar eens wat missions gaan doen.

Vind je trouwens de paarse loot etc alleen in de chests wat je vind bij een "eindbaas"na elke missie? Of vind je ze ook op andere plaatsen? Kom eigenlijk alleen maar kisten tegen bij een eindbaas. 4 of 5 missies gespeeld en heb maar 2/5 golden chests gevonden.
Effe op youtube kijken waar die andere 3 liggen, ik heb ze wel al allemaal. Zijn niet zo moeilijk te vinden hoor, alleen die bij die wizard boven kan wat lastiger zijn als je m pas pakt als je hem verslagen heb.

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
wauzer schreef op donderdag 11 september 2014 @ 08:25:
[...]

Effe op youtube kijken waar die andere 3 liggen, ik heb ze wel al allemaal. Zijn niet zo moeilijk te vinden hoor, alleen die bij die wizard boven kan wat lastiger zijn als je m pas pakt als je hem verslagen heb.
Zijn goldenchests niet per speler afhankelijk? Gister zat ik in een game met Prim3rs en ik zag een goldenchest, Prim3rs had deze niet.

Gister voor het eerst een kleine hapering gezien, weet niet of het destiny was of de xbox maar zag er niet heel fijn uit! Wat er gebeurde:

Krakend geluid in mijn headset, warlock niet meer te bedienen, liep voor uit schietend en wel. Leek iets op een lag, daarna ging alles namelijk weer goed.

[ Voor 24% gewijzigd door mfneed op 11-09-2014 08:29 ]

• wauzer
Dan had ie m al gepakt een eerdere keer.
Die 5 gouden in old russia staan altijd op dezelfde plek

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:11

Oxigeon

En zo is dat!

Bedankt voor de info. Vanavond dan nog maar eens kijken of ik ze dan misschien wel vind. Ook maar eens wat stuff gaan verkopen als dit mogelijk is. Heb een overschot aan armor.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-09 14:40
en hoe zit dat met zon fireteam ik kwam iemand tegen die invite mij en vervolgens gaat mijn scherm opnieuw laden (zwart) en spawn ik helemaal terug bij het beginpunt en moet ik weer helemaal terug lopen. Waarom niet gewoon in de squad en gelijk door verder nog iemand antwoorden op mijn bovenstaande vragen

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Oxigeon schreef op donderdag 11 september 2014 @ 08:37:
Bedankt voor de info. Vanavond dan nog maar eens kijken of ik ze dan misschien wel vind. Ook maar eens wat stuff gaan verkopen als dit mogelijk is. Heb een overschot aan armor.
Die kun je gewoon vanuit je inventory salvagen... op de playstation moet je op je oude gear gaan staan en dan vierkantje ingedrukt houden.

• Phusebox
Het is me trouwens nog steeds niet duidelijk hoe het co-op deel werkt in deze game, enige uitleg daarin was niet overbodig geweest vanuit de game zelf.

Ik zie in het menu, waar je dan maar toevallig terecht moet komen, een lijst met online friends, en dan kan ik ze inviten, maar waarom kan ik niet joinen? Moet ik dan als er een groep van 3 online is die alle drie inviten in plaats van dat ik hen join?

Vage shit.

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Phusebox schreef op donderdag 11 september 2014 @ 08:40:
Het is me trouwens nog steeds niet duidelijk hoe het co-op deel werkt in deze game, enige uitleg daarin was niet overbodig geweest vanuit de game zelf.

Ik zie in het menu, waar je dan maar toevallig terecht moet komen, een lijst met online friends, en dan kan ik ze inviten, maar waarom kan ik niet joinen? Moet ik dan als er een groep van 3 online is die alle drie inviten in plaats van dat ik hen join?

Vage shit.
Je moet je fireteam public maken willen anderen jou joinen. Ga in het menu een venster naar links, en dan linksboven naast de gezichtjes, dat tweede icoontje, moet je op public zetten.

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
Gamer zoekt andere gamers om te striken, voeg dan "Renesism" toe. Alvast bedankt! :+ (PS4)

[ Voor 3% gewijzigd door RRCreations op 11-09-2014 09:23 . Reden: Aanvulling ]

• Phusebox
Mortalboy[NL] schreef op donderdag 11 september 2014 @ 08:42:
[...]

Je moet je fireteam public maken willen anderen jou joinen. Ga in het menu een venster naar links, en dan linksboven naast de gezichtjes, dat tweede icoontje, moet je op public zetten.
Ik wil niet mensen inviten of dat anderen mij moeten joinen. Ik wil anderen joinen, het is toch veel te omslachtig dat de laatste die er bij komt vervolgens de rest moet uitnodigen... ?

• LOTG
  • Laatst online: 30-09 12:14
Zijn die connectie problemen alleen op de PS4 of ook op de Xbox One? Ik ben ondertussen level 14, en ik heb 1x removed from world gehad in de tower. Gisteren bijna de hele dag gespeeld.
Pagina: 1 ... 37 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2