404 error: File not found | PSN: The_Bash
PSN Physxx
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Ja inderdaad! Dit is echt een gemis. Ik hoop dat er op een gegeven moment wel zoiets komt. Heel het bungie forum (-edit- en dit forumYaz schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:24:
[...]
Jammer alleen dat in het spel zelf er gewoon GEEN interactie mogelijk is met je clan. Je kan bij roster wel zien wie er online is van je vrienden, wie er online zijn in je instance maar zien welke clan members er online zijn.. dat zou te makkelijk zijn.....
[ Voor 7% gewijzigd door FlyLight3r op 10-09-2014 13:38 ]
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Hmm heb niet veel aan die lijst alleen PS4 playersDeadterrorist22 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:05:
http://www5.zippyshare.com/v/92779379/file.html
Dit is de laatste die ik kon herstellen met de meeste namen
Edit:
De laatste goede versie staat er weer op.
Kwa achterop liggen met ranking en beter wapens of maakt dat niks uit..
Net maar even gebeld met een 'fysieke' winkel en straks na 't werk maar halen... waarschijnlijk wel geen vanguard editie, maar shit happens.... Als die van Bol ooit nog verschijnt dan maar terug sturen. (en hopen dat hij nog wel komt, met ideal betaald, anders weer moeilijk doen over geld)
3ds fc: 4270-0926-7440
Maakt niks uit, ik kan namelijk over een maand nog besluiten een nieuwe character aan te maken.. dan begin je ook bij level 0/1k1978 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:42:
Is het een probleem als je zeg maar over een maand begint met deze game?
Kwa achterop liggen met ranking en beter wapens of maakt dat niks uit..
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Klopt, alleen wat dan wel weer en gemis is dat je ook gekoppeld wordt aan spelers die dezelfde missie aan het doen zijn. Nu wordt je wel gekoppeld aan Nederlanders, maar zijn die ergens anders mee bezig en verschilt het level ook. Optie tot joinen van clan members zou toch wel een goede toevoeging zijnYaz schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:12:
Het valt me op dat Destiny matchmaking er voor zorgt dat je voornamelijk met landgenoten speelt. Ik kom bijzonder weinig fransen en/of duitsers tegen. Ik zie voornamelijk spelers met Dutch en NL in hun naam. Dat vind ik zelf best een goed bedachte optie.
2 halen 1 betalen actie gemist bij bol.comForceDelta schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:44:
Ik heb 2 exemplaren van Destiny gekregen van Bol.com. Allebij de zelfde factuur.
Grote kans dat je welnde vanguard editie krijgt. Ik zelf ook zonder pre order een vanguard editie gekregen!Unigo schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:42:
Raaaah!!! Destiny ergens rond 1 september bij Bol.com besteld (nog nooit issues mee gehad), maar gisteren niet ontvangen. Was nog te overzien, gisteren toch geen tijd, maar net de post binnen..... weer niet!
Net maar even gebeld met een 'fysieke' winkel en straks na 't werk maar halen... waarschijnlijk wel geen vanguard editie, maar shit happens.... Als die van Bol ooit nog verschijnt dan maar terug sturen. (en hopen dat hij nog wel komt, met ideal betaald, anders weer moeilijk doen over geld)
Aan de ene kant denk ik stuur het terug maar aan de andere kant zou ik dan ook weer denken verkopen..ForceDelta schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:48:
Zal ik het overbodige exemplaar terugsturen naar bol.com?
Hoop wel dat ze niet kinderachtig doen met teruggeven van geld als hij uiteindelijk helemaal niet komt... komt per brievenbuspost, dus geen track & trace,
3ds fc: 4270-0926-7440
Ja zou ik doen zodat je niets hoeft te betalen. Hou je het andere exemplaar lekker! Jou geluk toch!ForceDelta schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:48:
Iphone 5 -- eerste Iphone
Verwijderd
Als het om 2 exact dezelfde facturen gaat kunnen ze er bijna niet achter komen.ForceDelta schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:48:
Foutje in jouw voordeel !
ik heb het zelfde gehad met een autoradio, ik kocht er 1.. maar kreeg er 5.. lekker verkocht en nooit iets over gehoord.. ik zou hem dus lekker verkopen als ik jou wasForceDelta schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:51:
En ik zat nog serieus te denken om ze te bellen dat ze een fout gemaakt hebben.
PSN: LinQ-NL
Ik ook!Odieus schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:57:
Ik heb gisteren trouwens een badass emblem (rare) gevonden
[afbeelding]
Heb je toegevoegd ik verwacht vanavond wel even te spelenPhysx schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:33:
Iemand vanavond zin om een fire team op te richten. Ben op het moment lvl 4 en ga vanavond weer verder.
PSN Physxx
Ik heb er 2 gekregen(ps4)ForceDelta schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:00:
Heeft iemand die Red Sparrow code gebruikt? Ik hebt het via account.xbox.com ingewisseld, maar geen effect.
Moet je dat ding dan nog "ophalen" ergens in de Tower ofzo?
Als ik ineen Fireteam zit, krijg ik regelmatig "server disconnected". Servers nog een beetje brak aan de XBox One kant?
Bunny fireteam!
Hoe heb je die gevonden als ik vragen mag?Odieus schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:57:
Ik heb gisteren trouwens een badass emblem (rare) gevonden
[afbeelding]
Kijk een paar berichten terug...Online JJ schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:04:
Ik heb de clan gejoined, wilde mezelf ook op de lijst zetten, maar wtf is daar mis mee?
Gewoon gedropt tijdens spelen van Story MissionsLipst3r schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:04:
[...]
Hoe heb je die gevonden als ik vragen mag?
Wat je wel erg merkt is dat je toch wel rap wilt levelen omdat je in het begin niet echt hele sterke wapens hebt. Zodra je dat allemaal een beetje voor elkaar hebt dan gaat het neer knallen van de aliens ook fijner.
PvP is ook erg leuk, maar je merkt wel dat de mensen die de hele dag hebben kunnen knallen en al level 15 of zelfs 20 zijn je makkelijk af schieten als level 5 of level 7, 8 guy. Vanavond maar weer eens proberen! Ik vond dat team dm erg tof in elkaar zitten en het schiet allemaal lekker weg.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Ja bij mij werkt ie ik kreeg meteen 2 exemplaren!ForceDelta schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:00:
Heeft iemand die Red Sparrow code gebruikt? Ik hebt het via account.xbox.com ingewisseld, maar geen effect.
Tip ..... maan gouden kist!Lipst3r schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:04:
[...]
Hoe heb je die gevonden als ik vragen mag?
Wordt je niet gematcht met gelijkwaardige spelers dan? Dat is dan wel minder als ik tegen een level 20 char kom te staan...DAMAGE schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:07:
PvP is ook erg leuk, maar je merkt wel dat de mensen die de hele dag hebben kunnen knallen en al level 15 of zelfs 20 zijn je makkelijk af schieten als level 5 of level 7, 8 guy.
Oh dat kan ook maar zo eens de plek zijn waar ik hem vandaan heb trouwens
Yep dacht dat ......... het daar was ...... was gisteren nog al laat en ik dacht daarzo ergens!Odieus schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:10:
[...]
Oh dat kan ook maar zo eens de plek zijn waar ik hem vandaan heb trouwens
Alleen bij de Iron Banner events heb je voordeel van je level (of nadeel)
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.
In de crucible gaat het echt snel. Ik heb bijna geen story gedaan en nu ll 16
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
20 is de softcappredacore schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:15:
Wat is trouwens het max level? Ik hoorde dat het 20 was in de beta, maar is dat nu ook in de echte versie het geval?
Je kan nog door gaan tot 30 geloof ik maar dat gebeurt op basis van je gear (light)
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
"In de standaard Control playlist trekken we de uitgaande en inkomende schade gelijk om zo een gelijk niveau voor de spelers te creëren"Mortalboy[NL] schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:09:
[...]
Wordt je niet gematcht met gelijkwaardige spelers dan? Dat is dan wel minder als ik tegen een level 20 char kom te staan...![]()
Bovenstaande is een qoute van de lead designer. Ga er vanuit dat dit voor alle modi geldt waarbij level advantages uit staan.
Is zon goldchest ook echt anders dan normal loot chest? Letterlijk ''gold'' dus?Mouse_NL schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:11:
[...]
Yep dacht dat ......... het daar was ...... was gisteren nog al laat en ik dacht daarzo ergens!
Heeft inderdaad een ander kleurtje (gold)Lipst3r schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:16:
[...]
Is zon goldchest ook echt anders dan normal loot chest? Letterlijk ''gold'' dus?
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Dan heb ik ze niet gevonden denk ikJackal131 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:29:
[...]
Heeft inderdaad een ander kleurtje (gold)
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Maar je kan wel op je telefoon pielen?Boobybandit schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:36:
Immers kan je niet zomaar het menu induiken want dan wordt je mogelijk neergeknald.
Zou niet best zijn, de hele gamewereld op pauze als iemand zijn gear wil veranderenmfreriks schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:38:
Ja, is er een manier om je spel op pauze te zetten? volgens mij niet of wel?
Hopelijk blijft de game nog lang dit entertain niveau behouden.
http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/211512
Members graag even afmelden bij de 'oude clan' en aanmelden bij de nieuwe.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Ook wat PVP gedaan, ondanks dat ik serieus slecht ben toch leuk om te doen! Staan 2-3 mensen een flag te cappen, jij je super erop gooien boaaap 2-3 kills
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Heb niet het gevoel dat dat het geval is.uchiha tijntje schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:55:
Ik ben benieuwd of ze nog wat aanpassingen hebben gedaan in de balans. Ik vond de Beta nu niet echt gebalanceerd (understatement)
Gewoon tactisch rondrennen en iedereen melee killen, blijft leuk ^^. Had gisteren trouwens ook geniaal een achievment in multiplayer. Kill a Warlock, Hunter en Titan Gaurdian in a round. Ik bleef maar gekillt worden en paar assist... op gegeven moment super charched (warlock) en ik spring ergens vanaf.. zie 3 lui lopen.. super erop.. waren het 3 classes in 1 keer dooduchiha tijntje schreef op woensdag 10 september 2014 @ 15:00:
Dan moet ik gewoon beter worden en/of gebruik maken van de meer OP wapens / vehicles
Record that geschreeuwd?Lipst3r schreef op woensdag 10 september 2014 @ 15:16:
[...]
Gewoon tactisch rondrennen en iedereen melee killen, blijft leuk ^^. Had gisteren trouwens ook geniaal een achievment in multiplayer. Kill a Warlock, Hunter en Titan Gaurdian in a round. Ik bleef maar gekillt worden en paar assist... op gegeven moment super charched (warlock) en ik spring ergens vanaf.. zie 3 lui lopen.. super erop.. waren het 3 classes in 1 keer doodhoppa!
Meer iets in de trant van : ''EAT MY PURPLE BALLS!''
Gamertag: YazNL
Ik zie ze ook nauwelijks op PS4 in de MP die ik gespeeld heb. Veel titans merk ikYaz schreef op woensdag 10 september 2014 @ 15:20:
Ik weet niet hoe het in de PS wereld is maar ik het idee van op X1 land er veel minder warlocks zijn dan mensen hadden verwacht. Daarin tegen zie ik voornamelijk Titans en hunters. Warlocks waren gister een zeldzaamheid.
PSN: Wauzer010
Edit: In hoeverre dit kan.
[ Voor 20% gewijzigd door mfneed op 10-09-2014 15:22 ]
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Ik ren me suf ingamemfreriks schreef op woensdag 10 september 2014 @ 15:21:
Warlock hier! Speel graag een class die niet veel rondloopt:D
Edit: In hoeverre dit kan.
Verwijderd
Ja, glidenLipst3r schreef op woensdag 10 september 2014 @ 15:23:
[...]
Ik ren me suf ingameMoet je als warlock minder bewegen dan?
Ik ben ook Warlock, maar zie juist vrij weinig Titans. Speel op de 360.
Legendary gear van Titan is imho wel het mooiste van de drie classes.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Moet dat nog komen als je verder in het spel bent?
Beetje schieten en opdrachtjes doen, vind ik nog niet helemaal wat bungie ons voorschotelt
Verder vind ik het wel leuk spel hoor, maar ik vraag me het alleen af
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Ik heb hem dacht ik, maar ik kan alleen dezelfde functionaliteit erop vinden als op bungie.net, geen ingame dingen kunnen doen gisteren. Moet ik op een bepaalde plek klikken of is het misschien een aparte app?Boobybandit schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:36:
Hebben jullie de companion app al gebruikt? Zojuist gedownload en ik vind hem echt vet! Enige wat jammer is dat hij constant in verbinding staat met de servers van Destiny en hierdoor traag werkt. Maar het is een leuke manier om tijdens je game equipment te changen! Immers kan je niet zomaar het menu induiken want dan wordt je mogelijk neergeknald.
dat is voor iedereen zo verschillend. ik krijg een heel fijn gevoel bij het spel door de sfeer, dat had ik ook bij Halo bijvoorbeeld, dat is moeilijk uit te leggen. Dat en de kleine rpg onderdeeltjes en de super presentatie van de games en het spelen met vrienden maakt het voor mij een fantastische game. Maar ik kan heel goed inkomen dat het voor de ander gewoon een shooter is.Audione0 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 15:40:
Ik heb de beta gespeeld en nu dus ook de final. Maar ik begrijp alleen de hype en het fantastische nog niet helemaal.
Moet dat nog komen als je verder in het spel bent?
Beetje schieten en opdrachtjes doen, vind ik nog niet helemaal wat bungie ons voorschotelt
Verder vind ik het wel leuk spel hoor, maar ik vraag me het alleen af
En niet onbelangrijk om te vermelden: ik was niet hyped vooraf, omdat ik de beta niet heb gespeeld.
[ Voor 5% gewijzigd door hully op 10-09-2014 16:25 ]
En dan met name sniper drag shots
[ Voor 9% gewijzigd door FlyLight3r op 10-09-2014 16:26 ]
Ik vind second screen erg overrated. En dan vooral de optie die jij aanhaalt. Als ik me gun moet wisselen heb ik op dat moment per definitie niet mijn aandacht bij het spel. Ik zit of in het menu (erg snel moet ik zeggen) of in de app. Ik kan dus sowieso neergeknald worden terwijl ik zit te niksen.Boobybandit schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:36:
Hebben jullie de companion app al gebruikt? Zojuist gedownload en ik vind hem echt vet! Enige wat jammer is dat hij constant in verbinding staat met de servers van Destiny en hierdoor traag werkt. Maar het is een leuke manier om tijdens je game equipment te changen! Immers kan je niet zomaar het menu induiken want dan wordt je mogelijk neergeknald.
Enige nuttige second screen implementatie tot nu toe is die van Dead Rising 3 (maar dat is een hele andere discussie).
Gamertag: YazNL
Done.....justifire schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:48:
Aangezien er na de beta iets fout is gegaan op de bungie servers even een nieuwe clanpage opgericht die wel functioneert :
http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/211512
Members graag even afmelden bij de 'oude clan' en aanmelden bij de nieuwe.
Ieuwwwww het is nu al gezellig....
Cogitationis poenam nemo patitur
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Ik ben van plan vanavond weer te gaan knallen! Maar dat is nog niet helemaal zeker. Ook lvl 11 Titan trouwens. Je kunt me evt adden: nmss-133 (PS4)The_Bash schreef op woensdag 10 september 2014 @ 16:58:
Vanmiddag nog even de Fireteam missie op de maan geprobeerd met een PUG. Nadat een speler geDCed had kwamen we met 2 man tegen de eindbaas. Helaas niet gelukt. Wie heeft vanavond zin in een nieuwe poging? Ben Titan lvl 11
Wat vond jij overpowered en wat juist niet dan? Heb de beta overgeslagen.uchiha tijntje schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:55:
Ik ben benieuwd of ze nog wat aanpassingen hebben gedaan in de balans. Ik vond de Beta nu niet echt gebalanceerd (understatement)
Steam: rh1991
Daarnaast vind ik de powers gewoon niet nodig. Ik snap dat zo iedereen een keer de kans krijgt om te 0wnen, maar het heeft in de basis weinig met skills te maken.
Maar ik denk dat ik elke shooter na Titanfall gewoon wat tegen vind vallen
Het valt me wel op dat er nu niet wordt gezeken over 6vs6 waarbij dit met Titanfall een doodzonde was... Maarjah dat was natuurlijk geen multiplatform
uchiha tijntje schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:55:
Leest niemand dan news van bungie? (onderstaande kan je zowel via de website als de companion app lezen)Rik91 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:26:
[...]
Wat vond jij overpowered en wat juist niet dan? Heb de beta overgeslagen.
http://www.bungie.net/7_U...es/en/News/News?aid=12125
Summary:
The Day One patch for Destiny contains a number of changes to Weapons, Builds, Talents, Maps, Activities, Achievements, Progression, game stability and UI.
Classes
General
Removed subclass locking from builds.
Adjusted the unlock order for all subclass trees.
Adjusted the cooldown ranges of armor stats (Intellect, Discipline, Strength).
Agility now has more impact to move speed and acceleration.
Titan
General
Catapult no longer has screen effects
STRIKER
Shoulder Charge now deals Arc damage instead of Kinetic
Lightning Grenade shock damage increased by 66% (base 60 to 100)
Amplify Super bonus-on-kill increased from 6% to 10%
Flashbang no longer disorients ultra combatants
Transfusion now has a 5-second cooldown before it can trigger again
Juggernaut shield is removed after jumping or sprinting for 6.5 seconds
DEFENDER
Ward of Dawn now immediately regenerates your health on activation
Hunter
GUNSLINGER
Golden Gun is now unable to overpenetrate through a Ward of Dawn shield
Incendiary Grenade detonation damage reduced by 18% (base 140 to 115)
Chain of Woe now grants an additional 5%, 10%, 15% bonus to reload speed
Gunslinger's Trance buff duration increased from 10 to 15 seconds.
BLADEDANCER
Arcbolt Grenade impact damage reduced by 17% (base 120 to 100)
Razor's Edge distance traveled slowed and reduced
Quickdraw now no longer requires a melee hit
Blink now cancels invisibility when used
Warlock
VOIDWALKER
Nova Bomb Vortex duration reduced from 5 to 3.5 seconds.
Nova Bomb Vortex effects now has displays for its victims.
Energy Drain impact damage increased by 10% (base 100 to 110)
Soul Rip super bonus on kill increased from 6% to 10% bonus
Vortex Grenade linger damage reduced by 50% (base 15 to 10) per tick
Surge now grants a bonus to reload and weapon-ready speed
Surge now activates when doing damage to an enemy instead of killing blow
Surge agility buff increased by 33% (base 10 to 13)
SUNSINGER
Firebolt Grenade impact damage reduced by 20% (base 100 to 80)
Flame Shield now activates when doing damage to an enemy instead of killing blow
Flame Shield now provides a small overshield
Solar Grenade linger damage reduced by 50% (base 15 to 10) per tick
Weapons
General
Removed weapon speed penalties from extended sprinting
Capped inventory to 999 rounds
Fixed several weapons that would display an incorrect magazine size
Swapping weapons from inventory now only takes 50% of the ammo in PvE
Perks
Return to Sender now procs more frequently by 15%
Range Finder bonus reduced by 4%
High Caliber Rounds damage to combatants increased by 67%
Assault Rifles
Reduced the base Damage of all Assault Rifles by 7%
Reduced the base Accuracy ranges by [14% to 25%], modified by weapon stat
Reduced the base Stability ranges by [8% to 80%], modified by weapon stat
Pulse Rifles
Increased the base Damage per bullet range by [2% to 17%], modified by weapon stat
Increased the base Stability range by [8% to 25%], modified by weapon stat
Reduced the base Rate of Fire by [8% to 19], modified by weapon stat
Scout Rifles
Reduced the base Damage of all Scout Rifles by 8%
Fixed an issue that broke the fx for explosive rounds
Hand Cannons
Increased the base Zoom of all Hand Cannons by 20%
Increased the base Damage per bullet range by [4% to 15%], modified by weapon stat
Increased the base Magazine size range by [8% to 20%], modified by weapon stat
Reduced the base Accuracy range by [75% to 100%], modified by weapon stat
Sniper Rifles
Increased the base Stability range by [6% to 100%], modified by weapon stat
Fusion Rifles
Fusion Rifle charging is now more reliable.
Shotguns
Improved Shotgun damage falloff networking.
Reduced base Damage per bullet range by [2% to 5%], modified by weapon stat
Reduced base Shotgun range by [1% to 7%], modified by weapon stat
HMGs
Improved HMG projectile networking.
Vehicles
General
Fixed audio dropouts from vehicles for local player.
Sparrow
Dodging while boosting is now easier to execute.
Cabal Interceptor
Reduced Rocket Rate of Fire from 1 to 1.5666 seconds per shot.
Reduced Rocket damage blast radius from 7 to 6 meters.
Reduced Rocket damage falloff curves so they are less effective at long rangers
Reduced Arming shape from 1 to 0.6 meters.
PVP
General
Crucible Marks drop rate increased from 2 to 3 for wins, 1 to 2 for losses.
Match completion XP and Glimmer awards increased.
Match completion can now award Engrams.
Playlists now unlock sequentially instead of based on character level.
Health numbers are now normalized at a 200 base value (up from 175) to be easier for players to calculate.
Ghost ammo collection disabled in all playlists.
'Crushing' voice-overs now plays properly when the game has 0:30 and 0:10 seconds remaining
Medals
Mark of the Unbroken minimum threshold increased from 7 to 15
Back in Action death streak threshold increased from 3 to 5
Heating Up medal removed to avoid spam and player confusion
Domination now only fires only once per domination zone per player
Domination medal score increased from 40 to 125
Game Types
Salvage
Salvage Zones now do not return to the most recent salvaged relic locations
Fixed a bug with Salvage probe offense points being given out incorrectly
Fixed spawn policy content that caused bad behavior on (PS3 only)
Maps
First Light
Pike spawns reduced from 4 to 3.
Interceptor spawns reduced from 2 to 1.
Interceptor spawn times reduced to 2 minutes.
Interceptor timer now does not start incrementing until after the game has started.
Blind Watch
Windmill now pumps approximately 14% less liters of waters per match from 3.5L to 3L.
Rusted Lands
Line-of-sight spawn influencers changed to reduce spawning near enemies.
Level-of-detail volumes adjusted for better performance on slower platforms.
Shores of Time
Playable space volumes adjusted to remove exploit zones
Level-of-detail volumes adjusted for better performance on slower platforms.
The Anomaly
Fixed a hole that let players see out of environment in the lower tunnel.
Bastion
Pike spawns reduced from 4 to 3.
Interceptor spawns reduced from 2 to 1.
Interceptor spawn timers reduced to 2 minutes.
Interceptor timer now does not start incrementing until after the game has started.
Exodus Blue
Added physics volume to keep players from getting on top of the giant hose reel near Control Zone A
Activities
Missions
Fixed an issue with Ishtar Collective Venus mission to enable the Vex Turret to drop Mind Cores for assisting players, instead of only killing blow players.
Strikes
Strikes now award increasingly more Vanguard Marks at higher levels.
Strikes now award significantly better Gear at lower levels.
Fixed an exploit using Ward of Dawn against Sepiks Prime
Raids
Raid condensed to two difficulty tiers, in order to get straight to the punishment. Levels adjusted.
Flawless Raider achievement cut, then un-cut, then cut, then un-cut, then declared immune to further cutting.
Destinations
World
Patrols award increased Vanguard reputation but no longer award Vanguard Marks.
Patrol VIP objectives brought in-line with other objectives, but still award additional reputation.
Treasure chest glimmer drop rate reduced, but added Materials to loot table.
Treasure chests now have a small chance to award large drops of additional Glimmer, Materials, Engrams, and Consumables.
Fixed various bugs where combatants were spawning in front of players
Fixed bugs where too many combatants were spawning during some instances of the Vex Block event
Combatants
Removed spurious XP bonuses for Fallen Captains, Hive Knights and Wizards, Vex Minotaurs, Cabal Centurions
Stealth Vandals should award XP now.
Acyclic Geometer's name now display properly.
Fixed Hydras to reward the correct loot for Patrol missions on Venus
Spidertank leg health reduced by 16% (base 3000 to 2520) per leg.
Vendors
Bounty introduction unlock moved from Level 6 to Level 4.
Bounty Leads will be sent to characters upon reaching various milestones.
Engram and Package tooltips now indicate what they can contain.
Packages earned from Faction reputation rewards now contain Glimmer instead of awarding XP.
Cryptarch reputation requirements to reach Rank 2 increased.
Cryptarch reputation earned from purchasing Engrams are greatly reduced.
Vanguard and Crucible Marks are now accruable beginning at Level 18.
Technical
Fixed an issue with skill distribution that caused convergence to take much too long.
Fixed an issue where players’ skill rating was too often shifting negatively causing less than ideal matches.
Verwijderd
Op je playstation:Pukson schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:36:
Hoe krijg ik de vanguard dlc? Heb de code ingevoerd maar krijg niks ook niet bij quarter master
Instellingen
PSN
Licenties herstellen
Dan opnieuw inloggen, op level 5 volgens mij af te halen.
PS4 PSN: Dazzler2120
Verwijderd
Kramp in de klauwenDazzler2120 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:42:
Je kan ook de link posten ipv de hele post te kopieren... moest lang scrollen op me phone xD
Haha zit in de treinVerwijderd schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:45:
[...]
Kramp in de klauwenal klaar met werken en thuis btw? Hopelijk geen OV problematiek vandaag?
Nog flink vermaakt so far?
Had gisteren potje pvp gedaan, ik vind het beter spelen als in de beta maar dat kan ook aan mij liggen?
PS4 PSN: Dazzler2120
Of als de DLC mislukt is (net als bij mij) even inloggen op de website van psn (de store) en dan opnieuw downloaden. dan moet ie vanzelf downloaden op het moment dat je ps4 aangaat.Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:38:
[...]
Op je playstation:
Instellingen
PSN
Licenties herstellen
Dan opnieuw inloggen, op level 5 volgens mij af te halen.
Verwijderd
Ja is wel lachen, ben lvl 11 pas dus nog niet verder dan de maan gekomen. Paar potjes pvp was wel hilarisch ondanks dat ik amper kan mikken haha!Dazzler2120 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:48:
[...]
Haha zit in de treinmaar vanavond geen destiny, of pas laat een uurtje
Nog flink vermaakt so far?
Had gisteren potje pvp gedaan, ik vind het beter spelen als in de beta maar dat kan ook aan mij liggen?
Ik heb zojuist een eigen clan opgericht voor mensen die nog zoekende zijn naar spelers om samen mee te gamen. Vele van jullie zullen al wel een groep gevonden hebben maar voor diegenen die nog alleen spelen, join INVICTUZ!
Voeg me toe op PSN: RowinSoetens
Clan page @Bungie.net: http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/213584
Verwijderd
Verwijderd
Ingame kan via R3 -> options -> invite to fireteam volgens mij. Moettie wel in zelfde zone zittenbenzai schreef op woensdag 10 september 2014 @ 18:10:
Je kan pas samen spelen met members op het moment dat je bevriend bent met elkaar op PSN. Best wel crack ja want als je iemand ingame ontmoet moet je m eerst inviten op PSN..
Voeg me dan maar toe: Snitser
Ah oke top wist ik nog niet bedankt!Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2014 @ 18:13:
[...]
Ingame kan via R3 -> options -> invite to fireteam volgens mij. Moettie wel in zelfde zone zitten
Log in via de pc op de playstation store, dan zie je als het goed is de PS3 editie voor 'free' staan. Schaf deze aan (is dus gratis) en kijk dan opnieuw in de store. Nu komt als het goed is ook de PS4 editie voor 'free' tevoorschijn, schaf deze ook aan (ook gratis) en stop hem daarna in je downloadlijst. Je ps4 pakt hem dan op en je kan gaan downloaden.
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2