Zoals velen gisteren keihard lopen knallen in Destiny, ben nu al een level 14 Titan (x360). De eerste
raid strike (op de aarde) was eigenlijk heel erg simpel, die heb ik in de Beta ook een aantal keer gedaan. De
raid strike op de maan is andere koek, ik zat in een fireteam met 2 britten (waar zo te horen nog een aantal mensen mee zat te kijken) en dat was gruwelijk. We hebben hem helaas niet gehaald omdat er constant wizards en knights ons lastig gingen vallen. We hadden uiteindelijk een goede taktiek verzonnen tegen de boss, namelijk "Fuck her right in the pussy", daar crit je hem namelijk

.
Als ik het niveau zie van die
raids strikes dan wordt het denk ik nog een aardige kluif om ze allemaal te gaan halen, zelfs met redelijke communicatie is het echt lastig. Het is jammer dat al m'n real life vrienden opeens besloten om Destiny toch niet op release-day te halen, maar dat komt nog wel
Ik heb ook de clan gejoined op Bungie, het is alleen jammer dat er maar iets van 8 x360 spelers in zitten, al die tweakers met hun next-gen meuk
Edit: en wat is die bungie.net toch traag als dikke stront door een trechter. Wel een mooie tweet van ze though, heb ik gelukkig geen last van;
quote: Bungie
We're aware of issues with playing Destiny on college campuses. Stay tuned for information to share with your local network admins.
Edit2: terminologie fixed.
[
Voor 14% gewijzigd door
buggienuk op 10-09-2014 11:00
]