• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36
Gister werd ik met regelmaat uit de wereld terug naar de Orbit gegooid... Ligt dat aan mijn internet of hadden meer mensen hier last van?

Vind het op dit moment wel een prima spel, maar zo revolutionair als men eerst zei? Ik weet het niet...

Titan tot level 5 gespeeld, misschien ook een andere class proberen!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/n4f40g.png

Zover mijn female awoken warlock ^^ ik vind characters ook mooi in deze game ^^

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 00:10
Gisteren ook wat aparts meegemaakt, was een patrol missie aan het doen en toen kwam er ineens een focking grootte robot ofzo. Stond er public event jammer genoeg kwam er niemand. En ging ik door dat ding om de seconde dood

Add me op Stadia: Gloogle

Verwijderd

Mensen rond lvl 8 die samen willen questen? Zit nu op de maan en moet de laatste raid op de aarde nog doen.

PSN: Trapgat

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 17:55
Jammer dat de helft van deze "reviews" een score van 0 hebben. De betrouwbaarheid valt daardoor erg tegen.

• FlyLight3r
hmr schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:12:
Gister werd ik met regelmaat uit de wereld terug naar de Orbit gegooid... Ligt dat aan mijn internet of hadden meer mensen hier last van?
Same here, ik dacht dat het mijn internet was, maar als er meer mensen zijn, dan is het wellicht soort bug ofzo :)

• jeffx90
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-12-2015

jeffx90

PS4 | PSN : Jeffx90

mokumouse schreef op woensdag 10 september 2014 @ 08:19:
[...]

Heb je ze ook daadwerkelijk geactiveerd? Als je nu inlogd op de bungie site staat er een knop achter de codes "use now"
Kan ik nog ergens zien waar deze ingevoerde codes staan?

ik heb dit namelijk staan bij codes : Destiny Collector's Card #2 - Class: Titan Unlocks a Grimoire Card for your collection. Sep 9 2014

[ Voor 18% gewijzigd door jeffx90 op 10-09-2014 10:26 ]

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-09 21:56
mfreriks schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:03:
De stem van die kerel die voor the travler praat (the talker? ff zijn naam kwijt) komt me ook ergens bekend voor... iemand een idee wie dat is?
Volgens mijn "the imp" van game of thrones...

Voor mensen die me willen toevoegen? Jimijames75 op de ps4

• FlyLight3r
Jimijames75 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:27:
[...]

Peter Dinklage :) (als ik zn achternaam goed spel :))

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-09 22:37

Odieus

Onuitstaanbaar

jeffx90 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:24:
[...]

Kan ik nog ergens zien waar deze ingevoerde codes staan?

ik heb dit namelijk staan bij codes : Destiny Collector's Card #2 - Class: Titan Unlocks a Grimoire Card for your collection. Sep 9 2014
Naar bungie.net gaan. En daar kijken onder profile (in dropdown menu onder je UI) -> codes.

[ Voor 3% gewijzigd door Odieus op 10-09-2014 10:30 ]

PSN: LinQ-NL

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Jimijames75 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:27:
[...]

Voor mensen die me willen toevoegen? Jimijames75 op de ps4
Dat is de stem van je Ghost:)

• jeffx90

jeffx90

Odieus schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:29:
[...]

Naar bungie.net gaan. En daar kijken onder profile (in dropdown menu onder je UI) -> codes.
Daar zie ik inderdaad de lijst van 17 staan, maar ik zie daar verder niet bij staan use now ofzo.
ingame heb ik niks namelijk.

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Iemand zin in wat crucible teamplay ps4? Ben zelf lvl 13.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• Negative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-09 12:56
Gisteren contact gehad met Bol.com omdat mijn Limited Edition Guide van Destiny nog niet was geleverd, kreeg ik vandaag de volgende melding:

"Wij hebben uw vraag bij de verantwoordelijke afdeling neegelegd en deze geeft aan dat de levering helaas vertraagd is. De levering wordt verwacht in week 39"

Komt dus ergens tussen 22 september en 28 september, fijn twee weken na release.

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10 09:29
Ik zie al verschillende mensen level 20 hebben bereikt en de main story al hebben uitgespeeld.
Dat is best snel voor een game die net 1 dag uit is.

Kunnen jullie mij vertellen wat er daarna nog bijzonder aan de game is, aangezien Bungie heeft gezegd dat hij 10 jaar mee zou moeten gaan.

Ik wil hem heel graag kopen, maar ben bang dat als ik hem heb uitgespeeld en lvl 20 ben er voor de rest weinig te doen meer is.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• buggienuk
  • Laatst online: 25-09 10:44

buggienuk

lekker buggie

Zoals velen gisteren keihard lopen knallen in Destiny, ben nu al een level 14 Titan (x360). De eerste raid strike (op de aarde) was eigenlijk heel erg simpel, die heb ik in de Beta ook een aantal keer gedaan. De raid strike op de maan is andere koek, ik zat in een fireteam met 2 britten (waar zo te horen nog een aantal mensen mee zat te kijken) en dat was gruwelijk. We hebben hem helaas niet gehaald omdat er constant wizards en knights ons lastig gingen vallen. We hadden uiteindelijk een goede taktiek verzonnen tegen de boss, namelijk "Fuck her right in the pussy", daar crit je hem namelijk :P .

Als ik het niveau zie van die raids strikes dan wordt het denk ik nog een aardige kluif om ze allemaal te gaan halen, zelfs met redelijke communicatie is het echt lastig. Het is jammer dat al m'n real life vrienden opeens besloten om Destiny toch niet op release-day te halen, maar dat komt nog wel >:)

Ik heb ook de clan gejoined op Bungie, het is alleen jammer dat er maar iets van 8 x360 spelers in zitten, al die tweakers met hun next-gen meuk :'(

Edit: en wat is die bungie.net toch traag als dikke stront door een trechter. Wel een mooie tweet van ze though, heb ik gelukkig geen last van;
quote: Bungie
We're aware of issues with playing Destiny on college campuses. Stay tuned for information to share with your local network admins.
Edit2: terminologie fixed.

[ Voor 14% gewijzigd door buggienuk op 10-09-2014 11:00 ]

Ook bekend op XBL als buggienuk

• Jimijames75
  • Laatst online: 23-09 21:56
mfreriks schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:39:
[...]

Dat is de stem van je Ghost:)
Ah, my bad :)

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-09 22:37

Odieus

Onuitstaanbaar

buggienuk schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:48:
Zoals velen gisteren keihard lopen knallen in Destiny, ben nu al een level 14 Titan (x360). De eerste raid (op de aarde) was eigenlijk heel erg simpel, die heb ik in de Beta ook een aantal keer gedaan. De raid op de maan is andere koek, ik zat in een fireteam met 2 britten (waar zo te horen nog een aantal mensen mee zat te kijken) en dat was gruwelijk. We hebben hem helaas niet gehaald omdat er constant wizards en knights ons lastig gingen vallen. We hadden uiteindelijk een goede taktiek verzonnen tegen de boss, namelijk "Fuck her right in the pussy", daar crit je hem namelijk :P .

Als ik het niveau zie van die raids dan wordt het denk ik nog een aardige kluif om ze allemaal te gaan halen, zelfs met redelijke communicatie is het echt lastig. Het is jammer dat al m'n real life vrienden opeens besloten om Destiny toch niet op release-day te halen, maar dat komt nog wel >:)

Ik heb ook de clan gejoined op Bungie, het is alleen jammer dat er maar iets van 8 x360 spelers in zitten, al die tweakers met hun next-gen meuk :'(

Edit: en wat is die bungie.net toch traag als dikke stront door een trechter. Wel een mooie tweet van ze though, heb ik gelukkig geen last van;

[...]
Dat zijn geen raids, dat zijn strikes ;) Raids zaten namelijk niet in de beta.

PSN: LinQ-NL

• mfneed
Zoals al eerder aangegeven, vanavond vrij gehouden! ik zoek dus 2 X-Oners voor fireteam zelf lvl 6! begin om ong. half6 als het goed is! ID = Mitchwe

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
jeffx90 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:41:
[...]

Daar zie ik inderdaad de lijst van 17 staan, maar ik zie daar verder niet bij staan use now ofzo.
ingame heb ik niks namelijk.
ingame naar de "postmaster" gaan in de toren, daar kan je ze accepteren en vervolgens bij options kan je ze gebruiken.

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

• buggienuk
  • Laatst online: 25-09 10:44

buggienuk

lekker buggie

Odieus schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:53:
[...]

Dat zijn geen raids, dat zijn strikes ;) Raids zaten namelijk niet in de beta.
De terminologie zit er nog niet helemaal in bij mij, ik was druk bezig met dingen kapot knallen ;)

Ook bekend op XBL als buggienuk

• jeffx90

jeffx90

RevoNL schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:54:
[...]

ingame naar de "postmaster" gaan in de toren, daar kan je ze accepteren en vervolgens bij options kan je ze gebruiken.
gister had ik niks bij mijn postmaster staan, via de bungie site kan je ook naar de postmaster en ook daar staan geen messages :(

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:57

Convoy

g44p

mfreriks schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:53:
Zoals al eerder aangegeven, vanavond vrij gehouden! ik zoek dus 2 X-Oners voor fireteam zelf lvl 6! begin om ong. half6 als het goed is! ID = Mitchwe
Ik ben daar! Stuur me maar een invite O-)

• NLRev0lution
jeffx90 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:56:
[...]

gister had ik niks bij mijn postmaster staan, via de bungie site kan je ook naar de postmaster en ook daar staan geen messages :(
ben je misschien van old gen naar next gen gegaan en heb je ze voor old gen geactiveerd?
want ik heb ook een lijst aan codes ingevuld en kon ze bij de postmaster allemaal accepteren.

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-09 09:16
Negative schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:45:
Komt dus ergens tussen 22 september en 28 september, fijn twee weken na release.
Daar ben ik ook niet erg blij mee. Bedankt voor de informatie!
buggienuk schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:48:
De eerste raid (op de aarde) was eigenlijk heel erg simpel, die heb ik in de Beta ook een aantal keer gedaan.
Dat is een "Strike" (The Devils' Lair), geen Raid :). Uitleg (verschil) tussen Strikes en Raids.

• FlyLight3r
rnenator schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:44:
Iemand zin in wat crucible teamplay ps4? Ben zelf lvl 13.
Vanavond wel :) Voeg me maar toe .. als ik je al niet heb 8)

• jeffx90

jeffx90

RevoNL schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:58:
[...]

ben je misschien van old gen naar next gen gegaan en heb je ze voor old gen geactiveerd?
want ik heb ook een lijst aan codes ingevuld en kon ze bij de postmaster allemaal accepteren.
old gen is zeker 9 cijfers en next gen 12 cijfers.. dan zit het probleem daarin denk ik want dan heb ik de ps3 codes ingelost.. want de codes op pagina 1 zijn 9 cijferig en redeem code op psn store is 12 cijfers.

• NLRev0lution
henkyyyyyyy schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:47:
Ik zie al verschillende mensen level 20 hebben bereikt en de main story al hebben uitgespeeld.

Kunnen jullie mij vertellen wat er daarna nog bijzonder aan de game is, aangezien Bungie heeft gezegd dat hij 10 jaar mee zou moeten gaan.

Ik wil hem heel graag kopen, maar ben bang dat als ik hem heb uitgespeeld en lvl 20 ben er voor de rest weinig te doen meer is.
Als je level 20 bereikt hebt kan je de focus leggen op de subclasses en die verder levelen. level 20 is niet de keiharde levelcap namelijk. zoek maar ff terug in het forum, is al eerder uitgelegd.

• NLRev0lution
jeffx90 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:59:
[...]

old gen is zeker 9 cijfers en next gen 12 cijfers.. dan zit het probleem daarin denk ik want dan heb ik de ps3 codes ingelost.. want de codes op pagina 1 zijn 9 cijferig en redeem code op psn store is 12 cijfers.
nee ook next gen is 9 cijfers.. (op de site van bungie in ieder geval..)

ik heb net via de site van Sony overigens mn vanguard armor opnieuw naar mn ps4 kunnen downloaden. Denk een handige tip voor de mensen die hetzelfde issue hadden (meteen fail met downloaden op launchdate), is nu weer beschikbaar dus. Kon de vanguard armor ook niet vinden op de PS4 zelf in de store, via de site dus wel!

[ Voor 28% gewijzigd door NLRev0lution op 10-09-2014 11:05 ]

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
RevoNL schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:00:
[...]

Als je level 20 bereikt hebt kan je de focus leggen op de subclasses en die verder levelen. level 20 is niet de keiharde levelcap namelijk. zoek maar ff terug in het forum, is al eerder uitgelegd.
4 á 5 keer :+
---------------------------

Gister avond even in mijn eentje nog 2 uur mee gepakt.
Meerdere missies doorlopen en geen 1 keer dood! (was aardig trots)
Ik merk wel dat het een stuk minder leuk is om in je eentje te spelen.
Nog even werken tot 6, en om 7 uur gaan we weer los! oOo

Een handtekening?!

• NLRev0lution
tellavist schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:02:
[...]

Nog even werken tot 6, en om 7 uur gaan we weer los! oOo
check!

Wat ik echt geniaal vind is dat je je special content (iig die emblems en shaders) gewoon opnieuw kan kopen voor 1 glimmer _/-\o_

Snap niet dat meer games dat niet hebben :P

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Destiny: Don't Write Off the Xbox 360/PS3 Versions, Microsoft Says

"I wouldn't dismiss the 360 or PS3 versions, Bungie did a lot of work to make those great," Spencer said. In fact, Bungie maintains that Destiny for Xbox 360 and PS3 contains the "full vision" of the shooter.

• tellavist
Heeft iemand al enige indee wat de toegevoegde waarde van die grimoire cards zijn? :')

Een handtekening?!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-09 12:14
Volgens mij moet je bij de special orders vendor zijn en niet de postmaster voor die codes.

De grimoire is vooral backstory, maar je krijgt wel bonussen voor sommige als je de voorwaarden er voor complete (staat op de achterkant als je op het grafiek knopje drukt).

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-09 17:20
henkyyyyyyy schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:47:

Zoals aangegeven is lvl20 zeker niet het einde van het spel, maar uiteindelijk verwacht ik wel dat het niet enorm lang duurt voordat mensen hun karakter helemaal op topniveau hebben en alle content hebben gezien en uitgespeeld. Ik denk dat Bungie / Activision een te positief beeld hebben geschept van de omvang van de game. Of in elk geval, dat ze de enorme verwachtingen van mensen niet ontkracht of gerelativeerd hebben. Veel gamers verwachtten een spel met een verhaal als Mass Effect, de omvang van een MMO en het schieten van Halo / Borderlands. Dat is gewoon te veel gevraagd. Het spel is voor een shooter groots en uitgebreid, maar in verhouding met grote open-wereld-RPG's en MMO's is Destiny kleiner.

Dat gezegd hebbende: Ik vind het geen probleem. Als ik me 20 tot - pak 'm beet - 80 uur kan vermaken voor 6 tientjes, dan vind ik het geen slechte investering. Maar ik stel m'n verwachtingen wel wat realistischer in dan sommige gamers. Of die verwachtingen vooral te verwijten zijn aan de gamers, de marketing of beide, daar ben ik nog niet helemaal uit.

Wat betreft het statement van de makers dat het spel 10 jaar gespeeld kan worden: Ze doelen hiermee op de ondersteuningsperiode waarin ze nieuwe content blijven maken. Dus niet dat het spel dat je nu koopt zo'n lange speelduur heeft. De makers hebben aangegeven dat het spel voor lange tijd uitgebreid zal worden, met de eerste flinke uitbreiding op komst in december. Het kan zijn dat het spel over 1-2 jaar wel een MMO-achtige omvang aan heeft genomen. Het is wel zo dat content altijd sneller geconsumeerd zal worden dan deze geproduceerd kan worden, dus het zal waarschijnlijk een kwestie worden van "weer even een week of 2 spelen als er nieuwe content is". En die content zal (deels) betaald zijn uiteraard.

Ik denk dat het spel z'n geld prima waard is, maar dat de enorme hype een beetje tegen het spel werkt en teleurstelling kweekt.

• NLRev0lution
geert1 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:21:
[...]

Zoals aangegeven is lvl20 zeker niet het einde van het spel, maar uiteindelijk verwacht ik wel dat het niet enorm lang duurt voordat mensen hun karakter helemaal op topniveau hebben en alle content hebben gezien en uitgespeeld. Ik denk dat Bungie / Activision een te positief beeld hebben geschept van de omvang van de game. Of in elk geval, dat ze de enorme verwachtingen van mensen niet ontkracht of gerelativeerd hebben. Veel gamers verwachtten een spel met een verhaal als Mass Effect, de omvang van een MMO en het schieten van Halo / Borderlands. Dat is gewoon te veel gevraagd. Het spel is voor een shooter groots en uitgebreid, maar in verhouding met grote open-wereld-RPG's en MMO's is Destiny kleiner.

Dat gezegd hebbende: Ik vind het geen probleem. Als ik me 20 tot - pak 'm beet - 80 uur kan vermaken voor 6 tientjes, dan vind ik het geen slechte investering. Maar ik stel m'n verwachtingen wel wat realistischer in dan sommige gamers. Of die verwachtingen vooral te verwijten zijn aan de gamers, de marketing of beide, daar ben ik nog niet helemaal uit.

Wat betreft het statement van de makers dat het spel 10 jaar gespeeld kan worden: Ze doelen hiermee op de ondersteuningsperiode waarin ze nieuwe content blijven maken. Dus niet dat het spel dat je nu koopt zo'n lange speelduur heeft. De makers hebben aangegeven dat het spel voor lange tijd uitgebreid zal worden, met de eerste flinke uitbreiding op komst in december. Het kan zijn dat het spel over 1-2 jaar wel een MMO-achtige omvang aan heeft genomen. Het is wel zo dat content altijd sneller geconsumeerd zal worden dan deze geproduceerd kan worden, dus het zal waarschijnlijk een kwestie worden van "weer even een week of 2 spelen als er nieuwe content is". En die content zal (deels) betaald zijn uiteraard.

Ik denk dat het spel z'n geld prima waard is, maar dat de enorme hype een beetje tegen het spel werkt en teleurstelling kweekt.
Vergeet ook niet dat de huidige Destiny pas deel 1 is. Er is al gezegd door Bungie dat er nog meerdere delen komen.

• LOTG
Weet iemand trouwens wat de symbooltjes op de planeet kaart betekenen? Patrol en strike snap ik wel, maar sommige story missies hebben een ster, en andere ook een soort van laueren krans erbij.

• mfneed
Wat doen jullie dan? Missies gewoon op normal niveau of op hard? Heb de meeste zelf eerst normaal gedaan om vervolgens een enkele op normal en hard er door te knallen.

Moet zeggen dat de moeilijkheidsgraad wel wat hoger ligt dan bij de beta!

• Mortalboy[NL]
Ik denk dat ik vanavond ook eens PVP ga proberen... Kan je met PVP ook loot krijgen of kun je alleen XP vergaren?

• Sevyx
  • Laatst online: 01-10 13:28

Sevyx

Facta non verba!

IN PVP kan je aan het einde van de match ook items toegekend krijgen. Hoe je deze items krijgt en waar het op gebaseerd is heb ik nog niet kunnen ontdekken.

Psn - Sevyxs

Mortalboy[NL] schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:06:
Destiny: Don't Write Off the Xbox 360/PS3 Versions, Microsoft Says

"I wouldn't dismiss the 360 or PS3 versions, Bungie did a lot of work to make those great," Spencer said. In fact, Bungie maintains that Destiny for Xbox 360 and PS3 contains the "full vision" of the shooter.
Qua functionaliteit zal het allemaal vast hetzelfde zijn/blijven. Denk dat alleen de graphics het verschil maakt :p

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10 09:29
Dank voor je verhaal.

Ik vind het ook helemaal niet erg om 60 euro er aan uit te geven als ik er zoveel plezier aan beleef, maar ik hoop niet dat het komt door de hype van het spel wat me nu overhaalt om hem te kopen. Net als Assasins Creed 1 , Watch Dogs enz

Titanfall ging ik zonder verwachtingen in en beleef daar tot nu nog steeds elke week plezier aan en dat is dan alleen aan de multiplayer.

Maar goed, ik zal hem waarschijnlijk toch wel weer halen en dan net als bijna ander spel in de backlog laten verdwijnen :')

De enige spellen die daar niet in verdwijnen zijn Fifa en PES en nu daarbij Titanfall.
GTA5 is trouwens 1 van de spellen die ik ook echt heb uitgespeeld de laatste paar jaren.

Nu ik achteraf mijn stukje terug lees, maakt het dus voor mij eigenlijk niks uit of er veel content is _O-

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-09 17:20
henkyyyyyyy schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:44:
[...]

Dank voor je verhaal.

Ik vind het ook helemaal niet erg om 60 euro er aan uit te geven als ik er zoveel plezier aan beleef, maar ik hoop niet dat het komt door de hype van het spel wat me nu overhaalt om hem te kopen. Net als Assasins Creed 1 , Watch Dogs enz

Titanfall ging ik zonder verwachtingen in en beleef daar tot nu nog steeds elke week plezier aan en dat is dan alleen aan de multiplayer.

Maar goed, ik zal hem waarschijnlijk toch wel weer halen en dan net als bijna ander spel in de backlog laten verdwijnen :')

De enige spellen die daar niet in verdwijnen zijn Fifa en PES en nu daarbij Titanfall.
GTA5 is trouwens 1 van de spellen die ik ook echt heb uitgespeeld de laatste paar jaren.

Nu ik achteraf mijn stukje terug lees, maakt het dus voor mij eigenlijk niks uit of er veel content is _O-
Als je Titanfall relatief lang speelt (vind 'm zelf ook tof), dan verwacht ik dat je Destiny ook voor langere tijd zou kunnen spelen. Destiny biedt meer modi, content en features dan Titanfall (dat spel is zelfs vrij klein en eenvoudig, maar in de basis wel goed naar mijn mening).

• tellavist
Net even de grimoire cards in gedoken. en heb het volgende gevonden:
Grimoire cars zijn een soort van achievements voor 1 bepaald onderdeeltje in het spel.
Neem de grimoire card: sniper rifle bijvoorbeeld.
Na 1000 kills, ga je een rank omhoog en krijg je bonus XP voor een sniper rifle kill.
Eigenlijk zijn het gewoon archievements.

Een handtekening?!

• LOTG
Ja maar ze fungeren ook als backstory. En sommige krijg je vrijwel voor niets te doen.
Hey, ook ik heb Destiny en dacht laat ik die sheet met members even bekijken. Maar nu zie ik in plaats van een lijst met namen alleen een groot geel vlak. Hoe dan ook, mocht dit gefikst zijn dan mogen jullie mij er ook wel in zetten. psn @ sig.

Gear | Last.fm | twitch.tv

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-10 08:30

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

NoFearz schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:21:
[...]

Jammer dat de helft van deze "reviews" een score van 0 hebben. De betrouwbaarheid valt daardoor erg tegen.
Public reviews op metacritic zijn vaak emotionele. Nooit op letten. Enkel pers reviews zijn de moeite waard.

• MrManuel
  • Laatst online: 22:03

MrManuel

The impossible is easy...

Whoohoo.. Tijd om te speleeen!

ManuelBijen.nl - Fotografie - Senior Applicatiebeheerder

• Binshou
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-07 08:25
Zo ik had mezelf voorgenomen om na een hele lange tijd wachten hierop een nacht / dag door te spelen.
Eindresultaat is een level 20 hunter, en ik die wat ongeduldiger op werk zit vanwege het feit dat ik weer wil spelen :D

Zaten een paar pittige Strikes bij waar we toch wat langer over bepaalde bosses gedaan hebben.
Me eerste piece light gear gevonden, en ben benieuwd wat er nog meer gaat komen.

Ik speel voornamelijk met 3 a 4 vrienden, helaas is dit net niet genoeg voor een raid, dus zal me ook bij jullie toevoegen. Zodra de lijst met namen goed staat voeg ik me hier ook aan toe.

PSN: Res_Binshou

• moosterbaan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-05 14:40

moosterbaan

Gamerstag: cusmar21

Ik ben jaloers!!!! Ben pas om 16.00 vrij en nog 1 uur naar huis toe fietsen voordat ik aan de slag kan.

• tellavist
Zo ik heb die excell sheet even uitgeprint om jullie allemaal toe te voegen.
Is een flinke lijst zeg! :P

Een handtekening?!

• Mortalboy[NL]
DarkElement schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:07:
Hey, ook ik heb Destiny en dacht laat ik die sheet met members even bekijken. Maar nu zie ik in plaats van een lijst met namen alleen een groot geel vlak. Hoe dan ook, mocht dit gefikst zijn dan mogen jullie mij er ook wel in zetten. psn @ sig.
Een of andere klootviool heeft die lijst aangepast, hopelijk kunnen ze diegene tracken en blokkeren. Wat een mafkees. :-(

• tellavist
moosterbaan schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:27:
[...]

Ik ben jaloers!!!! Ben pas om 16.00 vrij en nog 1 uur naar huis toe fietsen voordat ik aan de slag kan.
Doe gewoon net alsof je op een sparrow zit :+

Een handtekening?!

• FlyLight3r
tellavist schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:28:
[...]

Doe gewoon net alsof je op een sparrow zit :+
Mensen op de afdeling hier keken me maar raar aan omdat ik zwaar in de lach schoot van je opmerking haha! Maar serieus wat heeft dat ding een lekker sexy geluid! Heerlijk dat!

Verwijderd

Wat is de max players in multiplayer voor dit spel, en zitten er voertuigen in etc?

• tellavist
Mortalboy[NL] schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:28:
[...]

Een of andere klootviool heeft die lijst aangepast, hopelijk kunnen ze diegene tracken en blokkeren. Wat een mafkees. :-(
Pfieuw,

Ik heb hem net als backup uitgeprint!
Zie nu inderdaad dat hij naar rood geel vlak gesprongen is. :/
Nu begin ik een beetje aan mezelf te twijfelen. maar cntrl-z lost ook niks op.
Dus volgens mij heb ik niks verkeerd gedaan :S

[ Voor 14% gewijzigd door tellavist op 10-09-2014 12:31 ]

Een handtekening?!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

tellavist schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:30:
[...]

Pfieuw,

Ik heb hem net als backup uitgeprint!
Zie nu inderdaad dat hij naar rood geel vlak gesprongen is. :/
Nu begin ik een beetje aan mezelf te twijfelen. maar cntrl-z lost ook niks op.
Dus volgens mij heb ik niks verkeerd gedaan :S
De eigenaar van deze file zou gewoon een "vorige" versie moeten kunnen terug zetten.

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:30:
Wat is de max players in multiplayer voor dit spel, en zitten er voertuigen in etc?
Ik heb tot nu toe alleen 6v6 gespeeld en ja, er zitten voertuigen in (ook turrets etc).

• apNia

apNia

Jay-v schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:34:
[...]

De eigenaar van deze file zou gewoon een "vorige" versie moeten kunnen terug zetten.
idd google docs heeft revisions van de oudere versies

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 18:13

Jumpiefox

Hoi ?

Lvl20+ bladedancer gameplay-Destiny EU - Weekly heroic strike + Daily Strike
ga zo de nieuwe daily strike doen met een buddy als iemand het wilt bekijken en daarna nog wat styrikes:P
http://www.twitch.tv/the_moejahi3d/

[ Voor 9% gewijzigd door Jumpiefox op 10-09-2014 12:38 ]

The first casualty in war is always the truth...

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:49
Ik heb Destiny ook sinds gister, erg mooi spel maar moet nog wel veel leren aangezien dit de eerste keer is dat ik dit gerne speel.

Als er tweakers zijn die mij willen toevoegen op PS4 zodat we samen kunnen spelen, MutantX5 is mijn PS4 naam. 8)

:) :) :)

[ Voor 9% gewijzigd door DM89 op 10-09-2014 12:39 ]

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-09 09:59
apNia schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:36:
[...]

idd google docs heeft revisions van de oudere versies
Bij File -> Info kan je de voirge versie bekijken. Daar staat nog de goede tussen, kan hem alleen niet restoren, dat zal de eigenaar moeten doen. Ik heb de laatste goede versie in ieder geval even gedownload en opgeslagen.

• -DUS-
  • Laatst online: 06-02 19:51
Maar hoe kan ik mezelf toevoegen in de XLS file? Ik kan hem in explorer wel openen, maar niet editen.

• Mortalboy[NL]
-DUS- schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:42:
Maar hoe kan ik mezelf toevoegen in de XLS file? Ik kan hem in explorer wel openen, maar niet editen.
Je moet ingelogd zijn met je M$ account dacht ik. Hij wordt automatisch opgeslagen.

• -DUS-
  • Laatst online: 06-02 19:51
Aha..

Nu hebben ze de file trouwens ge-rickrolled.....

Lekker zielig...

• bouncy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:28
Heeft iemand het xls bestand zitten slopen? Want ik zie alleen maar een songtekst.
Via hier mijn gegevens doorgeven of wachten tot het xls bestand weer in order is?

• Sentinel373
  • Laatst online: 11-09-2014
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2014 @ 01:56:
[...]

zelfde situatie hier, ik heb ze gesproken en ze hebben me verzekerd dat ze de Ghost Editions nog binnen krijgen, waarschijnlijk 11/9, donderdag dus

so no worries yet ;)

verder ben ik nu lvl 14, heb 2 rare weapons, full uncommon/rare gear en ga ik toch maar eens slapen :P
have fun Guardians!
I heb vandaag nog maar even geprobeert om de klantenservice te bellen en volgens hun is de release date voor de ghost edition 11 september. Ik ben benieuwd of ik hem op "release" dag krijg of vrijdag. iig well done mediamarkt... well done.

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:18
Ter info over de XLS Die van 10-9-2014 09:41 is nog goed. Daarna heeft een anoniem iemand zitten slopen.

• fritske23
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 21:28

fritske23

Echte naam Rob

Het excel-bestand werkt niet helemaal nee. Kan mijn naam ook niet toevoegen.
Vanaf vanaaf heb ik het spel ook. Voeg me maar toe --> Klaasgier_NL

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

corporalnl schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:48:
Ter info over de XLS Die van 10-9-2014 09:41 is nog goed. Daarna heeft een anoniem iemand zitten slopen.
We kunnen deze file ook omzetten naar een Google Form. Formulier kan je hier invullen:
https://docs.google.com/f...NTFYxUwMK3zbL5k4/viewform

Iedereen kan de lijst hier weergeven:
https://docs.google.com/s...tjq56j1s/edit?usp=sharing

Als iemand een kopie heeft van de laatste goede XLS voeg ik hem samen.

[ Voor 27% gewijzigd door Jay-v op 10-09-2014 12:52 ]

• KevinJK88
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-06-2023
Heel kinderachtig hoor, de lijst met IDs slopen..

Hopelijk kan de owner achterhalen wie dit gedaan heeft en dan een goeie versie terugzetten ?

• predacore
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-08 15:37

predacore

@TychoV

Ik heb mezelf vanochtend nog wel toegevoegd, moest wel 2x opslaan voordat ik het kon zien.
Nu inderdaad jammergenoeg kapot.
Google Docs heeft ook mijn voorkeur boven Excel.

Xbox One, gt: predacore
Vanavond eens de multiplayer checken.
Tot nu toe echt een gave game!

The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.

• eggman
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:21
Waarschijnlijk een of andere zielpoot die Destiny niet kan spelen en zich op die manier afreageert..

• LukaKian
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22-05-2021
Ik heb 'm op de Xbone

GT = GeneralPattonNL

Zit pas op lvl4

• Shilen
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:55
Heb de XLS hersteld. De mensen die zich vandaag hadden toegevoegd zullen dit helaas even opnieuw moeten doen.

• Supremedch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-11-2022

Supremedch

PSN: supremedch

Let een beetje op je taalgebruik

[ Voor 86% gewijzigd door Chaoss op 10-09-2014 15:02 ]

• ProfaNe
  • Niet online
Ik zie dat de herstelde versie 134 namen heeft. Ik heb er een kunnen downloaden met 184 namen. Dit kan iedereen volgens mij doen door op vorige versies te klikken ;)

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:57

Convoy

g44p

Een TR is nuttiger dan reageren :)

[ Voor 81% gewijzigd door Chaoss op 10-09-2014 15:03 ]

• NLRev0lution
eggman schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:52:
Waarschijnlijk een of andere zielpoot die Destiny niet kan spelen en zich op die manier afreageert..
Lady's and gentlemen, we got him :p

Nee is flauw, laten we het vooral ontopic houden over Destiny en het aangeven van je gamertag kan gewoon in het daarvoor bestemde formulier.

[ Voor 1% gewijzigd door Chaoss op 10-09-2014 15:03 ]

• Supremedch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-11-2022

Supremedch

PSN: supremedch

Nee zelda ;)

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-09 14:40
bij mij is hij blanco...? had vanmorgen vroeg toegevoegd.. wilde opnieuw doen maar alleen leeg nu

• Chjvdb
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-02-2021
Zal me even voorstellen, ik ben Christiaan en trots eigenaar van een Xbox One en Destiny. Ik heb net een verzoek gestuurd voor de clan dus ik hoop dat ik welkom ben :) Echter als ik de Excel sheet open is die helemaal leeg.

• ProfaNe
  • Niet online
http://www5.zippyshare.com/v/92779379/file.html

Dit is de laatste die ik kon herstellen met de meeste namen ;)

Edit:
De laatste goede versie staat er weer op.

[ Voor 18% gewijzigd door ProfaNe op 10-09-2014 13:10 ]

• tellavist
Chjvdb schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:05:
Zal me even voorstellen, ik ben Christiaan en trots eigenaar van een Xbox One en Destiny. Ik heb net een verzoek gestuurd voor de clan dus ik hoop dat ik welkom ben :) Echter als ik de Excel sheet open is die helemaal leeg.
Beste,

Als je even terug leest, zie je dat ze er mee bezig zijn!
Even geduld nog a.u.b.! als je het straks nog een keer probeerd, kan je vast je tag/naam toevoegen aan de lijst!

Een handtekening?!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01

Yaz

Het valt me op dat Destiny matchmaking er voor zorgt dat je voornamelijk met landgenoten speelt. Ik kom bijzonder weinig fransen en/of duitsers tegen. Ik zie voornamelijk spelers met Dutch en NL in hun naam. Dat vind ik zelf best een goed bedachte optie.

Gamertag: YazNL

• predacore
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-08 15:37

predacore

@TychoV

Yaz schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:12:
Het valt me op dat Destiny matchmaking er voor zorgt dat je voornamelijk met landgenoten speelt. Ik kom bijzonder weinig fransen en/of duitsers tegen. Ik zie voornamelijk spelers met Dutch en NL in hun naam. Dat vind ik zelf best een goed bedachte optie.
Maar staat jouw profiel dan ook op NL (als je op de Xbone of PS4 speelt)?
Of heb je Destiny als US Citizen gekocht?

The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.

• Chjvdb
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-02-2021
Ik zag net wel even een lijst met namen maar nu is de sheet weer leeg op een "groeten aan eggman"na.

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:22

Audione0

Strijdt der titanen

Lekker boeiend :)
Gewoon lol in de game hebben, en de rang helemaal links laten liggen ;)

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

• Shilen
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:55
Chjvdb schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:16:
Ik zag net wel even een lijst met namen maar nu is de sheet weer leeg op een "groeten aan eggman"na.
Kinderachtig.....
Heb hem weer terug gezet naar de juiste versie.

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-09 14:40
OMG nu weer iets over bassie en adriaan effe serieus als je er niks te zoeken hebt blijf er dan vanaf pfff wat triest zeg

• Yaz

Yaz

predacore schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:16:
[...]Maar staat jouw profiel dan ook op NL (als je op de Xbone of PS4 speelt)?
Of heb je Destiny als US Citizen gekocht?
Ik heb hem in de US store gekocht. Mijn xbox denkt dat hij in de UK staat maar mijn account weet wie hij echt is (dus een nederlands adres).

Ze kunnen natuurlijk ook gewoon op IP geolocation filteren. Dan heb je met al die andere adres gegevens niets te maken. Is ook lekker uniform te implementeren.
vegetto1983 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:20:
OMG nu weer iets over bassie en adriaan effe serieus als je er niks te zoeken hebt blijf er dan vanaf pfff wat triest zeg
Het feit dat je erop ingaat zorgt voor extra lol. Negeren en vanavond of morgen pas de file weer terug zetten.

[ Voor 24% gewijzigd door Yaz op 10-09-2014 13:22 ]

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Volgens mij kun je de xls beter omzetten naar een form. en de datasheet protecten. zo kunnen er alleen entry's worden gemaakt en geen data verwijderd.

404 error: File not found | PSN: The_Bash

• Yaz

Yaz

The_Bash schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:21:
Volgens mij kun je de xls beter omzetten naar een form. en de datasheet protecten. zo kunnen er alleen entry's worden gemaakt en geen data verwijderd.
Zodat je dan lekker de database met een klein scriptje kan volgooien? Dat gaat het ook niet worden. Dit soort irritantjes moet je gewoon negeren, werkt het beste.

• Cerebriform
  • Laatst online: 09-08 13:18
Nou ik heb toch GoTlive maar ingesteld als XBONE clan, twee keer zoveel XBONE clanmembers als de GoT group tot nu toe heeft, waar ik eerst bij zat. Heb ook alle members/followers met een xbox gamertag van GoTLive, GoT, FightClub en Stroopwafel toegevoegd als vriend. Toch een lijst van 65 XBONE Destiny spelers bij elkaar van tweakers, nice! Maakte me eerst een beetje zorgen toen er maar 9 clanmembers waren op GoT.

• ProfaNe
  • Niet online
Lijst klopt weer, laatste keer dat ik em herstel :P Als je op bestand>info>vorige versies klikt kan je alle versies bekijken.

• Yaz

Yaz

Cerebriform schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:22:
Nou ik heb toch GoTlive maar ingesteld als XBONE clan, twee keer zoveel XBONE clanmembers als de GoT group tot nu toe heeft, waar ik eerst bij zat. Heb ook alle members/followers met een xbox gamertag van GoTLive, GoT, FightClub en Stroopwafel toegevoegd als vriend. Toch een lijst van 65 XBONE Destiny spelers bij elkaar van tweakers, nice! Maakte me eerst een beetje zorgen toen er maar 9 clanmembers waren op GoT.
Jammer alleen dat in het spel zelf er gewoon GEEN interactie mogelijk is met je clan. Je kan bij roster wel zien wie er online is van je vrienden, wie er online zijn in je instance maar zien welke clan members er online zijn.. dat zou te makkelijk zijn.....

Verwijderd

Kan die puberale no-lifer gewoon even van die lijst afblijven!
Triest gedoe zeg....

• jeffx90

jeffx90

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:26:
Kan die puberale no-lifer gewoon even van die lijst afblijven!
Triest gedoe zeg....
er is iemand inderdaad heel triest bezig :S

• apNia

apNia

Serieus, doen mensen dit nog? Het is geen 1998 meer hoor.
Pagina: 1 ... 35 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2