|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|
Dit klinkt eigenlijk best gay, alsof het over durex glijmiddel gaat.apNia schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:42:
Samen Glide ontdekken
apNia schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:46:
[...]
Dit klinkt eigenlijk best gay, alsof het over durex glijmiddel gaat.
Verwijderd

Het mag wat kosten! Zie hem net voor het eerst haha
Ben er een tegen gekomen in Old russia.Frank J. schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:46:
Kan het kloppen dat de public events nog niet actief zijn ?
Blaat...
[ Voor 80% gewijzigd door Vliango op 09-09-2014 23:01 ]
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Heb het ook in excel gezet
Is er trouwens een makkelijke manier om mensen als friend toe te voegen, of moet dit via de PS4?
[ Voor 51% gewijzigd door ProfaNe op 09-09-2014 22:59 ]
Sta ook in excel!
Wel 1x eruit geflikkerd.. en PSN party liep ook niet altijd lekker.. Maar verder prima.
Wat 'n game..
Zeker geen spijt van me aankoop, speelt heerlijk en ziet er ook nog eens geweldig uit.
Helaas morgen werken..
[ Voor 33% gewijzigd door Metian op 09-09-2014 23:03 ]
Rupsen, Rapsen.
Ik heb wel de ' scooter' en de emblems van de codes op pagina 1. Maar geen wapens en armour.
@ hieronder: Tnx!
[ Voor 5% gewijzigd door The_Bash op 09-09-2014 23:12 ]
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Edit*
Staat naast de mevrouw voor het schip customize
[ Voor 37% gewijzigd door sjepper op 09-09-2014 23:20 ]
Op te halen? Volgens mij moet je er flink voor lappen. De items zijn dan 'beschikbaar' om ze te kopen toch?T_Wouters schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 23:12:
Die zijn beschikbaar vanaf level vijf, op te halen bij de Vanguard armory, nabij de shipwright.
Net level 10 wapen gekocht (250) zijn goedkoper dan bij de gunsmithZalaroth schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 23:20:
[...]
Op te halen? Volgens mij moet je er flink voor lappen. De items zijn dan 'beschikbaar' om ze te kopen toch?
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2014 23:25 ]
Ja ja, dit alles op een PS3 gespeeld en veel fun gehad! De game speelt goed. Echt het Halo gevoel aan controls. Meer dan genoeg mensen online te vinden in alle gebieden! Leuke missies/dungeons.
We zitten nu voor "de laatste" van de aarde (Devil's Lair lvl8). Zojuist een Shrine of Oryx (lvl8) gedaan waar mijn mede Tweakers 1 voor 1 wegvielen totdat ik bij de eind baas kwam.. Tough! Op een haar na tot 3x toe niet voor elkaar gekregen om de baas te killen in mijn eentje.
Jammer! Maar morgen nog een keer proberen!
De Sparrow's racen trouwens ongelofelijk lekker. Ook hier de echte Halo besturing.. richten waar je heen wil. Toch net een tikkie anders dan Borderlands. Maar wel veel overeenkomsten.
- Creating more joy for people who interact with our digital world
Het ging toch wel erg snel, nu al level 10. Van de week maar weer verder.
Canon EOS 400D - Tamron 17-50mm f/2.8

Ging allemaal erg goed totdat we bij Devils Lair aankwamen. Wel doorheen gekomen maar wat een pittig level... Kwam maar geen einde aan.
Overigens is het nog steeds een erg leuk spel en vooral ook als je het samen met andere mensen speelt. Ik nodig mijzelf daarom ook altijd ongevraagd uit bij andere mensen omdat dit dus veel leuker is.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
btw ook toegevoegd aan excel bestand
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Bozznl op 10-09-2014 01:21 ]
GT: The Bozzz88
Want ik heb dat namelijk gedaan en heb hem nog niet gekregen en heb ook nog geen verzendings e-mail gehad. Alhoewel ik wel al 160 euro neergeteld heb... en de klantenservice was zo vriendelijk om mij 45 minuten in de wacht te houden om vervolgens op te hangen.
heeft iemand hem al wel? of uberhoupt de normale versie bij media markts webshop vandaan?
Het is dan ook geen MMO...Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2014 @ 00:59:
K voel me wel beetje eenzaam. Komt maar weinig mensen tegen voor mmo. Dus veel alleen gedaan. Als iemand morgen zin heeft in samen te spelen. Mijn xbox 360 naam is Y Cherry3. Ik ben momenteel lvl 10.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
http://www.reddit.com/r/D...egy_guide_digital/ckdjcnv
Verwijderd
zelfde situatie hier, ik heb ze gesproken en ze hebben me verzekerd dat ze de Ghost Editions nog binnen krijgen, waarschijnlijk 11/9, donderdag dusSentinel373 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 01:15:
Heeft iemand toevallig de ghost edition besteld bij mediamarkt?
Want ik heb dat namelijk gedaan en heb hem nog niet gekregen en heb ook nog geen verzendings e-mail gehad. Alhoewel ik wel al 160 euro neergeteld heb... en de klantenservice was zo vriendelijk om mij 45 minuten in de wacht te houden om vervolgens op te hangen.
heeft iemand hem al wel? of uberhoupt de normale versie bij media markts webshop vandaan?
so no worries yet
verder ben ik nu lvl 14, heb 2 rare weapons, full uncommon/rare gear en ga ik toch maar eens slapen
have fun Guardians!
Had een totaal van 17 Light, en gewoon nog lvl 20, toen samen met een vriend de weekly heroic strike gedaan en tijdens de missie merkte hij opeens op van hey je bent lvl 21?
The first casualty in war is always the truth...
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Psn: retonator
Gisteren lvl6 aangetikt. Speelt lekker weg. Is zeker bedoeld om met meerdere te spelen. Vanavond weer wat uurtjes erin steken
Aarde was 25%?? Lijkt me sterk. Ik vraag me af hoever de mensen dan geweest zijn die dat soort dingen hebben gezegd/geschreven. Wat betreft het verhaal...tot nu toe vind ik het wel leuk. Ben nu bijna level 15.uchiha tijntje schreef op woensdag 10 september 2014 @ 07:07:
En hoe bevalt Destiny? Ik heb het zelf ook gekocht (kan vanaf vrijdag pas spelen) maar lees toch nog veel zaken die me eigenlijk wat tegenstaan. De beta, waar ik niet heel erg van onder de indruk was, was zoals ik her en der lees blijkbaar toch best een groot deel van het volledige spel qua story line missies (circa 25%). Daarnaast lees ik dat er amper verhaal in zit (wie je bent, waarom je dit doet, etc.). Toen ik dat aangaf over de beta werd ik redelijk afgemaakt omdat je toch niet kon verwachten dat er in de beta iets van het verhaal uit de doeken wordt gedaan, maar nu lees ik dat het ook niet in de full game zit. In hoeverre klopt dit?
Of jij de game leuk gaat vinden, daar kan ik natuurlijk niet over oordelen. Persoonlijk vond ik het geweldig. Vooral als je met vrienden samenspeelt.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ook bij MM besteld en gisteren om 12:30 met de post ontvangen. Ook netjes een verzendberichtje. Denk dat er iets niet goed gegaan is. Bij jeSentinel373 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 01:15:
Heeft iemand toevallig de ghost edition besteld bij mediamarkt?

Ok mensen, waar vind ik dit excel bestandje? Ben nieuw in de playstationwereld, althans jaren '90 een playstation 1 gehadalwinus schreef op woensdag 10 september 2014 @ 07:33:
Zo ik heb mezelf ook even toegevoegd aan de excel. PSN ChipMunk_NL
Ik moet nog even wachten voor ik Destiny kan spelen, afgelopen vrijdag een PS4 gekocht en zie ik nu in de MM folder een bundle staan van PS4 + Destiny. Heb MM gemaild en gezegd dat als ik wist dat ze de bundle gingen verkopen ik wel een paar daagjes gewacht zou hebben met de PS4 te kopen....eens kijken wat ze terug mailen
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
De startpost heeft een link naar de excel sheetSargan schreef op woensdag 10 september 2014 @ 07:41:
[...]
Ok mensen, waar vind ik dit excel bestandje? Ben nieuw in de playstationwereld, althans jaren '90 een playstation 1 gehad![]()
Ik moet nog even wachten voor ik Destiny kan spelen, afgelopen vrijdag een PS4 gekocht en zie ik nu in de MM folder een bundle staan van PS4 + Destiny. Heb MM gemaild en gezegd dat als ik wist dat ze de bundle gingen verkopen ik wel een paar daagjes gewacht zou hebben met de PS4 te kopen....eens kijken wat ze terug mailen
Hoop voor je dat je de bundel nog kan krijgen
PS4 PSN: Dazzler2120
Dazzler2120 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 07:55:
[...]
De startpost heeft een link naar de excel sheet
Hoop voor je dat je de bundel nog kan krijgen

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Verder heb ik ook mijn headset aangesloten, maar kreeg niet het idee dat ook maar iemand mij kon horen. Heb ook niemand anders horen praten. Weet iemand hoe dit zit?
Vanavond weer wat uurtjes aan de slag
Heb je ze ook daadwerkelijk geactiveerd? Als je nu inlogd op de bungie site staat er een knop achter de codes "use now"jeffx90 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 08:15:
De codes op pagina 1 die ingelost zijn via de Bungie website ingame niet kunnen zien.. iemand een idee?
Blaat...
Alleen in een fire team heb je voice chatton89 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 08:11:
Game bevalt prima, maar zoals meer mensen hier heb ik aardig wat stukken alleen moeten doen gisteren. Hebben mensen tips om iemands game te joinen? Ik heb gisteren mijn fireteam op public gezet, daarna niet meer gespeeld dus ik weet nog niet of dat iets uitmaakt.
Verder heb ik ook mijn headset aangesloten, maar kreeg niet het idee dat ook maar iemand mij kon horen. Heb ook niemand anders horen praten. Weet iemand hoe dit zit?
Vanavond weer wat uurtjes aan de slag
Blaat...
Let op, code is dus alleen voor Xbox One, graag even aangeven als je hem hebt geclaimt:
Alleen die vanguard wapens van de dlc... waar zijn die te halen? Heb wel 3x een gohst en 1 space ship in ontvangst mogen nemen!
Lucky me:D Bedankt dus:DNegative schreef op woensdag 10 september 2014 @ 08:21:
Mocht er iemand zijn die Destiny niet heeft gepreordered voor de Xbox One en daarom dus niet de preorder Sparrow heeft gekregen, heb ik een code over. Was vergeten dat ik een preorder bij bol.com had lopen naast die van de Gamemania xD
Let op, code is dus alleen voor Xbox One, graag even aangeven als je hem hebt geclaimt:
Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Bedenk me nu dat die vanguard wapens niet in mijn digitale preorder zitten of heb ik het mis?
Lijk de dlc wel te hebbben, misschien maar eens even kijken of die nog gedownload moet worden.
[ Voor 7% gewijzigd door mfneed op 10-09-2014 08:41 ]
Die zou erin moeten zitten. Op ps4 moest ik wel de licenses valideren voordat die werktemfreriks schreef op woensdag 10 september 2014 @ 08:24:
[...]
Lucky me:D
Bedenk me nu dat die vanguard wapens niet in mijn digitale preorder zitten of heb ik het mis?
Lijk de dlc wel te hebbben, misschien maar eens even kijken of die nog gedownload moet worden.
PS4 PSN: Dazzler2120
al gevonden sorry even terug gelezen ;-) maar als iemand me will adden, de rest van me "real life" ps4 bezitters geeft helaas niks om Destiny, maar ik vind t wel leuk om met iemand te knallen tot nu toe alleen gedaan uurtje of 3 maar ziet er cool uit, speel uiteraard met MIC maar wil graag eens zien hoe het is met andere..
greets
Het is exact wat ik er van had verwacht en daarom vermaak ik me prima. Leuke 8.5 so far. Maar ik ga lachen als websites het een 6- geven wegens overhype of een 10 omdat ze er nogsteeds op zitten.
PSN: Wauzer010
edit: voor mensen die morgen beginnen, en donderdag/vrijdag hele dag gamen add NLgixxerk9. Wel mensen met headset aub
[ Voor 37% gewijzigd door kidicoke op 10-09-2014 08:58 ]
Als iemand mij toe wil voegen, ik ben nog aan het experimenteren met alles
Psn tag : BuFFel_NL
vandaag wel tijd om een paar uurtjes te spelen!
Ook gelijk een request naar de clan gedaan.
....
hehe, heb een xbox 360 gehad, en nu dus een ps4, is idd heeel erg wennen die controller. Maar merk dat ik langzamerhad weer op niveau begin te komen.Anta-flu schreef op woensdag 10 september 2014 @ 08:58:
Toch maar een Ps4 gekocht met Destiny, nu moet ik erg wennen aan de controller zeg...
Als iemand mij toe wil voegen, ik ben nog aan het experimenteren met alles
Psn tag : BuFFel_NL
vandaag wel tijd om een paar uurtjes te spelen!
Ook gelijk een request naar de clan gedaan.
Zie trouwens dat ik mezelf 2 keer in de lijst heb gezet, wist niet dat deze automatisch opgeslagen was.

[ Voor 59% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 10-09-2014 09:05 ]
Als er iemand eens coöp wil spelen mag ie mij toevoegen ( let op ben wel pas lvl 3
Ik kan wel niet altijd met de Mic aan spelen
Xbox One : Atrejoequirrel
Added!ErwinJ schreef op woensdag 10 september 2014 @ 09:08:
Ik ben gisteren voor het eerst aan de slag gegaan met Destiny en ik moet zeggen een zeer leuke game waar ik wel wat uren ga insteken.
Als er iemand eens coöp wil spelen mag ie mij toevoegen ( let op ben wel pas lvl 3) en moet mijn weg nog vinden in het spel.
Ik kan wel niet altijd met de Mic aan spelen( factor vrouw speelt soms een rol
)
Xbox One : Atrejoequirrel
vanavond kijken...er zijn mensen die eerst nog moeten werken
[ Voor 19% gewijzigd door ErwinJ op 10-09-2014 09:15 ]

[ Voor 4% gewijzigd door Fixio op 10-09-2014 09:18 ]

Die kun je kopen bij de Vanguard Quartermaster in de hangar van de Towermfreriks schreef op woensdag 10 september 2014 @ 08:21:
Alleen die vanguard wapens van de dlc... waar zijn die te halen? Heb wel 3x een gohst en 1 space ship in ontvangst mogen nemen!
Map
[ Voor 14% gewijzigd door Odieus op 10-09-2014 09:28 ]
PSN: LinQ-NL
Dank,Odieus schreef op woensdag 10 september 2014 @ 09:26:
[...]
Die kun je kopen bij de Vanguard Quartermaster in de hangar van de Tower
Map
Hierboven ook al gelezen dat ze waarschijnlijk eerst geactiveerd moeten worden! Dus daar ook maar even naar kijken!:)
Doe clash en dan meestal toch wel 20+ kills, ben lvl 17 en ga dan per potje kwart rang omhoog
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Soms werkt internet niet mee maar over algemeen erg over de game te spreken. Pvp is ook wel geinig maar focus me eerst lekker op het verhaal
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Dat is heel krom geregeld, je moet mensen echt eerst aan je friendlist toevoegen. Je clanmembers kun je anders niet uitnodigen in je Fireteam of joinen.Dutch Sephiroth schreef op woensdag 10 september 2014 @ 09:34:
Zou iemand me willen vertellen hoe je in Destiny clanmembers kan joinen? Of moet je hun PSN-id's dan eerst toevoegen aan je friendlist?
PSN: LinQ-NL
Wat is de makkelijkste manier om 60 clanmembers aan je PSN friendlist toe te voegen?Odieus schreef op woensdag 10 september 2014 @ 09:36:
[...]
Dat is heel krom geregeld, je moet mensen echt eerst aan je friendlist toevoegen. Je clanmembers kun je anders niet uitnodigen in je Fireteam.
Kan dat ook via een website inplaats van de PS4? (Google lijkt me zo snel geen antwoord te kunnen geven)
Heb gisteren de tutorial afgerond voordat ik ben gaan voetballen, daarna een missie gestart met mede-tweaker Oxigeon. Helaas door een Internet Error eruit geknald.
Vanavond kijken hoe het verder loopt.
Tot nu toe: VET!
PS4 speler. Beta ook helemaal stuk gespeeld. Gister tot lvl 10 gekomen, eerste helft in mijn eentje gespeeld de laatste helft met z'n 2en. Het spel is echt velen malen leuker met een buddy. De story missies zijn inderdaad redelijk repetitive, maar door de andere wereld waar je in speelt (aarde en maan tot nu toe) voelt het net even anders elke keer. Dat er geen heel sterk uitgewerkt verhaal is op dit moment, kan ik beamen, anderzijds is het ook zo dat het verhaal natuurlijk al redelijk dun is: Gardian red de galaxy van The Darkness! Ik ken het nu wel en kan allang niet meer op 2 handen tellen zovaak als ik de aarde en de galaxy heb gered van enig evil gespuis dat het in gevaar bracht. Het is inderdaad een mix tussen Halo (looks & feel), Borderlands (lvlen en miniscuul deel van de wapens) en Mass Effect (rpg elementen, verhaal en special abilities).
Graphics zijn goed, vooral de missies binnen, waar meer detail en belichting voor meer sfeer zorgen.
Geluid, muziek is zoals van bungie gewend weer prachtig en schoten in de verte klinken bijvoorbeeld ook goed.
Gameplay is zeer vermakelijk, vooral het co-op spelen van de Strike Devil's Lair (nog geen andere dan Earth vrijgespeeld) is echt gewoon heel erg vet. Single zijn de story missies ook goed te doen en zorgt voor net even wat meer druk, omdat er niemand is om je te reviven en dat zorgt voor meer spanning. Ook is als single player net even wat meer detail te volgen van de storyline. Dus niet gevreesd dat je alles in co-op moet spelen. Wellicht zelfs wel leuk om eerst single de story missies te doen, om ze vervolgens met een buddy (of 2) nog eens te doen. Het zoeken naar kistjes en dead ghosts moet je ook niet willen doen in co-op, vind ik.
Gaat dit de boeken in als beste game van 2014? Ik denk het niet. Het spel is net even wat te oppervlakkig. Ga ik hier heel erg veel plezier aan beleven? Een hele dikke vette JA!
Plus punten: co-op / look & feel / combi shooter & rpg elementen
Min punten: te weinig wapens en customization = te oppervlakkige rpg elementen / oppervlakkig verhaal mist diepgang
Dan even wat anders: Iemand een idee hoe je op een USB headset de volumes kan regelen met de PS4?
het wordt verkocht als een nieuw concept shooter MMO dus ik hoop dan ook dat er een soort van endgame dungeon system komt waar je redelijke gear voor nodig hebt en mischien world bosses ofzo.
zou wel erg teleur gesteld zijn als de end game alleen pvp wordt. dan is het net een CoD ghost in een futuristisch jasje.
tot nu toe vermaak ik me prima met de game maar ik heb echt zeer mijn vraagtekens op max lvl wat er nog te doen valt.
Er is genoeg te verzinnen maar de vraag blijft natuurlijk gaat bungie dat uitvoeren.
Waarschijnlijk wel als de addons goed verkopen.
WP: PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2D
Yea true! Was mooi gisteren, hopelijk snel weer doorwesdre schreef op woensdag 10 september 2014 @ 09:49:
Hopelijk clan events
Er is genoeg te verzinnen maar de vraag blijft natuurlijk gaat bungie dat uitvoeren.
Waarschijnlijk wel als de addons goed verkopen.
Verwijderd
Zo, wat een kritiek... Persoonlijk heb ik wel fun met de game.
Maar toen gingen we de Strike Devil's Lair spelen WTF
Destiny is tot nu toe (lvl9) een erg vette game!
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Verwijderd
Moet je de ps4/Xbox one pagina's eens zien lol.Mortalboy[NL] schreef op woensdag 10 september 2014 @ 09:50:
http://www.metacritic.com/game/playstation-3/destiny
Zo, wat een kritiek... Persoonlijk heb ik wel fun met de game.
3,7 en 3,4... Geen idee hoe ze het verzinnen, eerste echt leuke titel op de ps4 to be honest!
Zeker, vanavond maar weer verder op Venus.Lipst3r schreef op woensdag 10 september 2014 @ 09:50:
[...]
Yea true! Was mooi gisteren, hopelijk snel weer door
Eerst even werken
WP: PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2D
Thanks!Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2014 @ 09:50:
@xecuter: PS knop op controller lang indrukken -> apparaat instellingen -> volume hoofdtelefoon chat audio o.i.d.
[ Voor 13% gewijzigd door mfneed op 10-09-2014 10:03 ]
Volgens mij is dat Bill Nighy, bekend van oa Pirates of the Carribean.mfreriks schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:03:
De stem van die kerel die voor the travler praat (the talker? ff zijn naam kwijt) komt me ook ergens bekend voor... iemand een idee wie dat is?
Dacht ik er inderdaad ook in te herkennen, heeft zo'n specifieke uitspraak, kan niet missen.NikkiNailz schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:04:
[...]
Volgens mij is dat Bill Nighy, bekend van oa Pirates of the Carribean.
Precies die ja! Die spreekt die Flying dutchman kapitein in! Op zich prettige stem om naar te luisterenNikkiNailz schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:04:
[...]
Edit, Hmmm @Redje, Haal ik er niet uit. vond het inderdaad meer de stem van Bill nighy
[ Voor 19% gewijzigd door mfneed op 10-09-2014 10:09 ]
IMDB: Destiny (Video Game 2014)NikkiNailz schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:04:
[...]
Lance Reddick (o.a. Fringe) is iig.Commander Zavala
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2