Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:29:
Pfff, 4 uurtjes gespeeld nu. Ik snap niet dat dit 500 miljoen heeft gekost, laat staan al 500 miljoen heeft opgebracht.

De PvP is gewoon zo ontzettend ruk tot nu toe. Ik snap niet hoe Bungie van Halo 3 naar dit is gegaan.

Daarnaast kan ik gewoon niet aan de movement wennen, met name als je rent.

Oja, waarom ik als level 5 bij alleen maar tegen level 20 en 21 moet is beyond me...
500 miljoen is het bedrag wat de game de komende jaren gaat kosten niet enkel voor Destiny 1.
PVP is niets mis mee, het is even wennen maar eigenlijk best leuk en de rewards die je daar dan weer voor krijgt is dan ook weer mooi meegenomen.

Waarschijnlijk omdat je behoorlijk geowned wordt :+ levels maakt helemaal niets uit net als wapens etc.

Gaat enkel om de skills, en anders moet je pas terugkomen als je level 20 bent als je denkt dat dat tegen je werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
fuqua schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:00:
is er iets bekend wanneer dit spel uitkomt voor pc?

ik ben ook benieuwd naar de game play zijn er twitch channels ?
Ga naar twitch en zoek op ''Destiny'' er zijn er duizenden gok ik :p

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuif
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-09 07:37
justifire schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 01:15:
[...]

Vanguard Armory komt vrij op lvl 10, dan kan je armory kopen.
Enigste armory wat er te krijgen is zijn lvl 10 en lvl 20 legendary
Moet zeggen dat het wel sterk spul is op lvl 10
Bij mij worden alleen lvl 20 weapons getoond. Ik zie ook geen Vanguard Armory add-on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-10 08:30

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Voor diegenen die al wat hoger geleveld zijn, vooralsnog bestaat de game voor mij uit single player (al dan niet coop) en PvP in de vorm van capturepoints of team deathmatch. Komen er nog wat andere modes die we kennen van MMO's zoals raids? Of gigantische battles a la Battlefield?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-09 15:58
Kuif schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:06:
[...]

Bij mij worden alleen lvl 20 weapons getoond. Ik zie ook geen Vanguard Armory add-on.
Bij welke vendor kijk je? Je weet dat er ook een vendor is in de spaceport he? (Daar waar je de eerste keer in de Tower je ship ophaalt).

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Origins schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:05:
[...]

500 miljoen is het bedrag wat de game de komende jaren gaat kosten niet enkel voor Destiny 1.
PVP is niets mis mee, het is even wennen maar eigenlijk best leuk en de rewards die je daar dan weer voor krijgt is dan ook weer mooi meegenomen.

Waarschijnlijk omdat je behoorlijk geowned wordt :+ levels maakt helemaal niets uit net als wapens etc.

Gaat enkel om de skills, en anders moet je pas terugkomen als je level 20 bent als je denkt dat dat tegen je werkt.
Enkel om de skills? Laat me niet lachen. Iemand met een normale gun tegenover iemand met een heavy weapon machine gun, enkel en alleen omdat die wellicht dichter bij een ammobox stond toen die gedropt werd... Dat is geen skill :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:12:
[...]

Enkel om de skills? Laat me niet lachen. Iemand met een normale gun tegenover iemand met een heavy weapon machine gun, enkel en alleen omdat die wellicht dichter bij een ammobox stond toen die gedropt werd... Dat is geen skill :)
En ja volgende keer sta jij daar, dus trek je dat weer gelijk.
Niet zo meuten hoor.

PVP gaat over het algemeen om skills, het is niet dat er continue mensen met heavy weapons lopen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:12:
[...]

Hetzelfde dus in Halo met power weapons :p Ik zie het probleem niet zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jobbie schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:20:

Nog een tip trouwens, als je de encrypted engram drops krijgt, bewaar die dan tot je lvl 20 bent. Decrypt je ze dan, dan krijg je ook lvl 20 gear terug. Ik doe dit vooral met blauwe wapens... als je lvl 18 bent kan je meer kleuren krijgen geloof ik...
Tnx, goeie tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:56

moet je dit zien hoe bizar! Dit is nog een grinden!

[ Voor 64% gewijzigd door Xecuter NL op 12-09-2014 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Zijn die vanguard strikes die je op gegeven moment unlocked erg lastig? Moet nu alleen nog de strike op Mars, dan heb ik die allemaal gedaan :). Nog paar story op Mars en weet verder niet waar dat verder gaat, maar bijna level 20 al dus gaat snel genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Ereaser schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:17:
[...]

Hetzelfde dus in Halo met power weapons :p Ik zie het probleem niet zo
Niet helemaal, in Halo ging het om het domineren en controleren van de map voor de power weapons locaties. Die heb je nu al, maar kun je verschillende lootboxjes oppakken :)

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-09-2014 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Is het eigenlijk mogelijk coop te spelen op 1 console met destiny?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wh33ly
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-12-2024
henkyyyyyyy schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:33:
Woensdag dan ook maar het spel gekocht, nu level 10 Warlock en vind het erg vermakelijk.

Kun je als je een 2e char aanmaakt hebt, ingame gelijk wisselen van char?
Of moet je dan weer terug naar hoofdmenu om een andere char te kiezen?
Naar character screen gaan, dan geloof 2x naar rechts (op xbox) dan kun je daar ergens selecteren :
log out / change character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Origins schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:05:
[...]
Origins schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:14:
[...]
PVP gaat over het algemeen om skills, het is niet dat er continue mensen met heavy weapons lopen. 8)7
Wat is het nu... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Xecuter NL schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:19:
[video]

moet je dit zien hoe bizar! Dit is nog een grinden!
Lijkt me wel een bug te zijn!?! Knal liever een x aantal raids in fireteams etc. dan solo zoveel te grinden:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:25:
[...]

Niet helemaal, in Halo ging het om het domineren en controleren van de map voor de power weapons locaties. Die heb je nu al, maar kun je verschillende lootboxjes oppakken :)
Heb zelf nog geen Crucible gespeeld, dus ik weet niet of je in Destiny ook de map kan controleren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Heb Halo de Coop altijd erg leuk gevonden. Halo MP heb ik nooit veel gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
Kuif schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:06:
[...]

zelfde issue hier. al honderd keer licenses gerestored, al tig keer via de psn website de dlc opnieuw gedownload naar ps4... maar geen resultaat. best irritant dat je voor iets betaald en het gewoon niet krijgt.

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:11

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RevoNL schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:50:
[...]

zelfde issue hier. al honderd keer licenses gerestored, al tig keer via de psn website de dlc opnieuw gedownload naar ps4... maar geen resultaat. best irritant dat je voor iets betaald en het gewoon niet krijgt.
same here, mja boeiend is lvl 5 armor, ben nu bijna 20, niet veel aan gemist to be honest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ook aan Destiny begonnen en aangenaam verrast, vooral de sfeer van de game is top en het schieten voelt goed aan.

Was eerst bang dat aimen niet goed zou gaan omdat ik normaal geen shooters speel op de console (alleen pc) maar in pve is het eigenlijk goed te doen, is er meer aim assist in deze game dan bij andere console shooters of is dit bij andere shooters op de console ook zo 'erg' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Alle console shooters hebben super veel auto aim.

Ligt het trouwens aan mij of is de end game van Destiny niet meer dan....

- Veel grinden, grinden en grinden
- Een paar instances die je met 3 man kan doorlopen
- PvP grinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reputation + marks krijg je enkel en alleen van bounties en strike missies? Net 18 geworden, zie dat ik overal nog rank 0 ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-09 10:20

Dazzler2120

FP ProMod
Ondertussen level 13, vermaak me echt super met dit spel! Nu heb ik eindelijk een weekend met veel tijd, hoop 26 te zijn voordat de eerste raid online komt :)

@possimble ja dat klopt. Met behulp van bounties en strikes/raids krijg je reputation en marks :)
Ben daar ook nog rank 1 in :P Komt vanzelf wel lijkt me, gewoon bounties hunten haha

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-10 00:19

The_Worst

Unox

Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:54:
reputation + marks krijg je enkel en alleen van bounties en strike missies? Net 18 geworden, zie dat ik overal nog rank 0 ben :P
Dat komt vanaf level 20. Meeste items die je hier verdient zijn ook dan pas bruikbaar.

Net een eerste strike gedaan van de Strike playlist en deze was pittig. Met veel pijn en moeite alles kunnen verslaan. Ben benieuwd naar de andere maps.

[ Voor 18% gewijzigd door The_Worst op 12-09-2014 13:01 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Er is zelfs een 3 vs 3 pvp. Valt me mee dat er geen moord en brand wordt geschreeuwd vanwege de beperkte hoeveelheid players in PvP. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-09 22:27
uchiha tijntje schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 13:13:
Er is zelfs een 3 vs 3 pvp. Valt me mee dat er geen moord en brand wordt geschreeuwd vanwege de beperkte hoeveelheid players in PvP. :)
leech1984 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 20:48:
Pvp valt wel een beetje tegen.

Zeker op bepaalde mappen van the Moon bijvoorbeeld, dan is 6vs6 op zo'n mappen minuten zoeken af en toe.
;-)

Het valt wel op.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 13:13:
Ik wil wel de eerste zijn hoor ;)
Vind er niet zoveel aan, veel te weinig spelers in pvp waardoor campen beloond wordt.
3v3 begrijp ik wel (firesquad), maar komop, geef 10v10 of meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:07
10vs10 op de Moon met die voertuigen zou wel echt vet zijn. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-09 21:44
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 13:20:
[...]

Ik wil wel de eerste zijn hoor ;)
Vind er niet zoveel aan, veel te weinig spelers in pvp waardoor campen beloond wordt.
3v3 begrijp ik wel (firesquad), maar komop, geef 10v10 of meer :D
Gaat niet werken. Ik ben (helaas) een Hunter begonnen en bijna alles is 1-shot-kill in pvp. Kom je een titan tegen die niet 3 kilometer bij je vandaan is? Jammer! Niets in het arsenaal van een hunter komt door hun armor heen (behalve je superpower) Kom je een warlock tegen (waarvan ik het idee heb dat hun super cooldown minder dan een kwart dan dat van de hunter is)? Jammer joh, 1HKO. :(

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
de moon lvl met die voertuigen......pfffff die vind ik echt niks aan. Als ik die heb leave ik gelijk en pak de volgende match-up

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerebriform
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-08 13:18
Nog een tip trouwens, als je de encrypted engram drops krijgt, bewaar die dan tot je lvl 20 bent. Decrypt je ze dan, dan krijg je ook lvl 20 gear terug. Ik doe dit vooral met blauwe wapens... als je lvl 18 bent kan je meer kleuren krijgen geloof ik...
Nice, goed idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Zo, de guide gaat terug. Gisteravond binnen gekregen van Bol en komt beschadigd uit de verpakking, die er overigens ook niet bepaald lekker uitzag. Daarnaast heeft de map weinig toegevoegde waarde, vind ik, behalve voor de locatie van de goudenkisten, maar die vind je ook wel op internet.

serieus?? dus ik vind bv loot op lvl 15 tijdens missies....die moet ik bewaren dus tot lvl 20?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
En als je ze dan hebt ge-equiped, lever daarna je bounties in:
leech1984 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 21:43:
Tip voor als je makkelijk je wapens wil levellen:

Equip je nieuwe wapen voordat je een bounty inlevert. ;-)
Lever dan je bounty in. De xp die je voor de bounty krijgt gaat dan ook naar je nieuwe wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Laatst online: 19-09 15:56
Gisteren een PS4 gekocht met Destiny. Erg leuk spel tot nu toe! Level 4 warlock en tot nu toe 2 missies gedaan. Het speelt soepel met de vertrouwde Halo controls.
Heb mezelf toegevoegd aan de Excel lijst en een clan join request gedaan.

Voor mensen die willen co-op'en, voeg me toe op PSN, nickname Tinuz84 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Kol Nedra schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 13:37:
[...]

serieus?? dus ik vind bv loot op lvl 15 tijdens missies....die moet ik bewaren dus tot lvl 20?
Geen idee. Mensen rapporteren ook dat blauwe/paarse/gele orbs/engrams niet altijd een rare/legendary/exotic item bevatten (staat ook netjes in de beschrijving van de encrypted engram). Iemand hier een stukje boven had 't idee (wat best plausibel klinkt) dat je Engram rank bepaalt hoeveel kans je daadwerkelijk hebt op een exotic item van een exotic-engram.

En de enige manier om je Engram rank te upgraden is om zoveel mogelijk encrypted engrams te decrypten....

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 01-10 09:29
wh33ly schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:28:
[...]

Naar character screen gaan, dan geloof 2x naar rechts (op xbox) dan kun je daar ergens selecteren :
log out / change character
Oke thanks! :)

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeBierVampier schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 13:27:
[...]

Gaat niet werken. Ik ben (helaas) een Hunter begonnen en bijna alles is 1-shot-kill in pvp. Kom je een titan tegen die niet 3 kilometer bij je vandaan is? Jammer! Niets in het arsenaal van een hunter komt door hun armor heen (behalve je superpower) Kom je een warlock tegen (waarvan ik het idee heb dat hun super cooldown minder dan een kwart dan dat van de hunter is)? Jammer joh, 1HKO. :(
Denk niet dat dit precies zo is, als titan ga ik vaak zat door hunters dood hehe. Wie de ander t eerst ziet en goed richt wint bijna altijd tenzij iemand heavy weapon heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
DeBierVampier schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 13:54:
[...]

Geen idee. Mensen rapporteren ook dat blauwe/paarse/gele orbs/engrams niet altijd een rare/legendary/exotic item bevatten (staat ook netjes in de beschrijving van de encrypted engram). Iemand hier een stukje boven had 't idee (wat best plausibel klinkt) dat je Engram rank bepaalt hoeveel kans je daadwerkelijk hebt op een exotic item van een exotic-engram.

En de enige manier om je Engram rank te upgraden is om zoveel mogelijk encrypted engrams te decrypten....
Heb ik ook meegemaakt inderdaad, wat groene engrams gevonden, komen gewoon doodleuk witte items uit:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 13:58:
[...]

Denk niet dat dit precies zo is, als titan ga ik vaak zat door hunters dood hehe. Wie de ander t eerst ziet en goed richt wint bijna altijd tenzij iemand heavy weapon heeft :)
Moet je me toch even vertellen hoe je dood gaat dan. Mijn tactiek is meestal een granaat gooien (met heel veel mazzel raakt ie ook nog en is de titan z'n halve armor kwijt.... wauw). Vervolgens m'n hele clip van een autorifle op 'm legen. Dan is z'n armor eindelijk weg en begint er daadwerkelijk kleine stukjes health weg te gaan. En als ik dan nog heul heul veul mazzel heb kan ik 't afmaken met een knife. Maar 9 van de 10x ben ik al dood door 1 shotgun schot vanaf 't moment dat ik m'n granaat heb gegooid.

Heb ook m'n tactiek geprobeerd te veranderen en meer in de stijl van een hunter te spelen. Dus met sniper rifles. Werkt voor geen meter op de helft van de maps (want allemaal kleine gangetjes) en de grote afstanden maken het bijzonder moeilijk om te raken. De enige manier waarop je dan uberhaupt een kans maakt om raak te schieten is als je tegenstander je
1. Niet ziet
en
2. Niet beweegt.

En tenslotte is het ook gewoon kut spelen want je bent dan inderdaad niets anders dan een camper.

Warlocks begin ik geeneens over. Die kom je tegen, gliden ergens heen waar je ze niet kan zien en hoppakee; gooien hun supernuke en je bent dood voor je weet wat er gebeurd was.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11:46

Odieus

Onuitstaanbaar

DeBierVampier schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:05:
[...]

Moet je me toch even vertellen hoe je dood gaat dan. Mijn tactiek is meestal een granaat gooien (met heel veel mazzel raakt ie ook nog en is de titan z'n halve armor kwijt.... wauw). Vervolgens m'n hele clip van een autorifle op 'm legen. Dan is z'n armor eindelijk weg en begint er daadwerkelijk kleine stukjes health weg te gaan. En als ik dan nog heul heul veul mazzel heb kan ik 't afmaken met een knife. Maar 9 van de 10x ben ik al dood door 1 shotgun schot vanaf 't moment dat ik m'n granaat heb gegooid.

Heb ook m'n tactiek geprobeerd te veranderen en meer in de stijl van een hunter te spelen. Dus met sniper rifles. Werkt voor geen meter op de helft van de maps (want allemaal kleine gangetjes) en de grote afstanden maken het bijzonder moeilijk om te raken. De enige manier waarop je dan uberhaupt een kans maakt om raak te schieten is als je tegenstander je
1. Niet ziet
en
2. Niet beweegt.

En tenslotte is het ook gewoon kut spelen want je bent dan inderdaad niets anders dan een camper.

Warlocks begin ik geeneens over. Die kom je tegen, gliden ergens heen waar je ze niet kan zien en hoppakee; gooien hun supernuke en je bent dood voor je weet wat er gebeurd was.
Dan moet er wel ineens heel wat veranderd zijn ten opzichte van de beta. In de beta stond ik als hunter toch vaak bovenaan de lijst. Had daar geen moeite om Titans of Warlocks af te maken. Enige wat ik wel OP vond waren de ulti's die dwars door muren etc. heen knalden en je bijv. een Titan niet Mid-ulti kapot kon schieten.

Heb in de volledige versie PvP nog niet geprobeerd trouwens.

Edit: Oh trouwens, als je met een sniper rifle niemand kan raken ligt dat denk ik toch echt aan jou aim :X Misschien kun je dan beter een shotgun meenemen voor CQB. Of heb je je sniper rifle als main? In de beta vond ik de auto rifle het beste werken als main.

[ Voor 8% gewijzigd door Odieus op 12-09-2014 14:13 ]

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Laatst online: 01-10 08:27
[...]

1. Niet ziet
en
2. Niet beweegt.

Ik ben zelf een lvl 10 warlock atm en ondervind meer dat ik erg zwak ben in PVP. ik heb 1 x meegemaakt dat ik nadat ik iemand nukete meteen mn muke terugkreeg (bug?) verder is de cooldown hiervan best lang...

Ik denk dat de classes wel redelijk gelijkwaardig zijn eigenlijk, van titans merk ik wel dat ze wat meer hits nodig hebben dan de andere classes :/

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_Wouters
  • Laatst online: 26-09 21:29
Hier wat informatie over aankomende toevoegingen / events in de game.

Afbeeldingslocatie: http://static01.bungie.net/pubassets/28110/upcoming_events_inline.jpg?cv=3983621371&av=3549667710

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

1. Niet ziet
en
2. Niet beweegt.

Pak eens een pulse rifle met 3-5 shots per keer en richt op het middel. Ik one shot bijna elke class ermee, titan soms 2 bursts nodig. Probleem is dat iedereen die auto rifles pakt, maar dan heb je 50+ kogels per kill nodig 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:20:
[...]

Pak eens een pulse rifle met 3-5 shots per keer en richt op het middel. Ik one shot bijna elke class ermee, titan soms 2 bursts nodig. Probleem is dat iedereen die auto rifles pakt, maar dan heb je 50+ kogels per kill nodig 8)7
Dit.

Nog geen autorifle aangeraakt ingame!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
mfreriks schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:23:
[...]

Dit.

Had altijd mn pulserifle maar ben over naar scout. Speelt ook erg prettig. In pvp is pulse veruit het meest relaxte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:20:
[...]

mfreriks schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:23:
[...]

Dit.

Lipst3r schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:25:
[...]

Had altijd mn pulserifle maar ben over naar scout. Speelt ook erg prettig. In pvp is pulse veruit het meest relaxte.
Hmm, het is nu wel vrij duidelijk wat ik vanavond ga proberen 8)7

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeBierVampier schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:26:
Jouw mood swing van vandaag:
Vanmorgen: |:(
Vanavond: 8)

/sarcasm off :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
DeBierVampier schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:26:

Ik zie op Twitch veel mensen met handcanon. 2/3 hits per kill... Ik ga vanavond ook maar eens van mijn autorifle afstappen. :)

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:42

Mauz1978

Console War Veteran

Ik moet zeggen dat ik positief verrast ben... Ben normaal nooit van de console shooters, maar man wat een heerlijke game! Heb me ook toegevoegd aan de excel sheet en ik hoop met lekker wat mensen/ Tweakers te groupen :)...

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo overpowered zijn die vehicles niet in PvP hoor. ;-) Niet dat ik wist wat ik aan het doen was maar heb wel denk ik in mijn 2e potje ooit de beste streak gehaald die ik ooit in Destiny zal halen. Leek wel Halo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:22

RawChild

PSN: Rawchild

Shingen C auto rifle is een beest in pvp. Hele hoge fire rate. Lees hier op het middel richten? Mijn advies is richten op het hoofd. Dan liggen ze zo. Headshots maken echt het verschil.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RawChild schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 15:04:
Shingen C auto rifle is een beest in pvp. Hele hoge fire rate. Lees hier op het middel richten? Mijn advies is richten op het hoofd. Dan liggen ze zo. Headshots maken echt het verschil.
Pulse rifle = 3 schoten in 1 keer, alleen eerste kogel heeft recoil. Chest, head, head = byebye titan in 1 burst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Gister op 360 gekocht en gespeeld maar helaas alleen een avond disconnects gehad. Tijdelijk Live issue of toch probleem aan mijn zijde? NAT lijkt nu goed te zijn, Live test mekkert niet meer over strict NAT e.d.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog enig idee hoe je het probleem ' ik mis mijn Vanguard Armor' voor de PS3 op te lossen?
Op het Bungie forum wordt ook veel geklaagd, maar ik heb niet het idee dat er veel aandacht aan geschonken word.

Zelf heb ik de Digital Guardian Edition gekocht, de overige content heb ik wel ontvangen (de Ghost skins + schip) En ja, ik ben ook bij de goede Vanguard Quartermaster, alleen is de content niet zichtbaar.

Het opnieuw downloaden van de content onderdelen via PSN heeft niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol kerel van lvl 25 met 946 armor... Loop ik rond met mn lvl 18 en 350 armor haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 15:22:
Heeft iemand nog enig idee hoe je het probleem ' ik mis mijn Vanguard Armor' voor de PS3 op te lossen?
Op het Bungie forum wordt ook veel geklaagd, maar ik heb niet het idee dat er veel aandacht aan geschonken word.

Zelf heb ik de Digital Guardian Edition gekocht, de overige content heb ik wel ontvangen (de Ghost skins + schip) En ja, ik ben ook bij de goede Vanguard Quartermaster, alleen is de content niet zichtbaar.

Het opnieuw downloaden van de content onderdelen via PSN heeft niet geholpen.
Krijg je wel vanguard zooi bij de DDE? Ik heb die ook van €100, nooit wat gehad, mja boeiend? Is lvl 5 zooi toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:51:
Zo overpowered zijn die vehicles niet in PvP hoor. ;-) Niet dat ik wist wat ik aan het doen was maar heb wel denk ik in mijn 2e potje ooit de beste streak gehaald die ik ooit in Destiny zal halen. Leek wel Halo. :)

[video]
Die eerste stond al flink in de fik en miste bij al zijn schoten, die turret werd ook door jouw team mate in een voertuig beschoten en die laatste was gewoon een sparrow :P
Maar wel heerlijk dat dat allemaal binnen 30 seconden gebeurd _/-\o_ Zal vanavond ook eens Crucible gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 15:30:
Lol kerel van lvl 25 met 946 armor... Loop ik rond met mn lvl 18 en 350 armor haha!
lvl 19 en bijna 600 armor.. als warlock. Heeft nou titan armor e.d. ook meer armor points? Of zit dat dan ergens anders in. Aangezien er wel iets is al cloth/leather/metal ofzo toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lipst3r schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 15:35:
[...]

lvl 19 en bijna 600 armor.. als warlock. Heeft nou titan armor e.d. ook meer armor points? Of zit dat dan ergens anders in. Aangezien er wel iets is al cloth/leather/metal ofzo toch?
Dat verschil zie je bij die 3 balkjes met regen/ agility etc gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:22

RawChild

PSN: Rawchild

Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 15:07:
[...]

Pulse rifle = 3 schoten in 1 keer, alleen eerste kogel heeft recoil. Chest, head, head = byebye titan in 1 burst :P
Klinkt ook goed :)

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 09:31
Ebayzo schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 15:16:
Gister op 360 gekocht en gespeeld maar helaas alleen een avond disconnects gehad. Tijdelijk Live issue of toch probleem aan mijn zijde? NAT lijkt nu goed te zijn, Live test mekkert niet meer over strict NAT e.d.
Ik zal je wel even toevoegen op xbox live..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Laatst online: 01-10 08:27
Voor degenen die interesse hebben om samen te spelen kan je me adden: Jirozi
ben atm lvl 10 warlock ;)

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:00

CSB

:D

Voeg mij ook maar toe: PSN: NeoS2007

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Laatst online: 16-07-2021
Bijna lightlevel 22 aangetikt, weer 3 strikes heerlijk weggespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
vanavond weer verder, gelukkig dit keer weekend dus kan vanavond tot 1 uur in de nacht spelen :D

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinJK88
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-06-2023
Oh wow. geef ons aub de mogelijkheid om met matchmaking gasten te communiceren. Dit is nu al de 3e keer dat ik in een groep kom waarbij er iemand AFK gaat. Gruwelijk irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
KevinJK88 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 16:06:
Oh wow. geef ons aub de mogelijkheid om met matchmaking gasten te communiceren. Dit is nu al de 3e keer dat ik in een groep kom waarbij er iemand AFK gaat. Gruwelijk irritant!
ik heb gisteren 5 potjes crucible gedaan solo queue......niemand in al die potjes had een headset op, alleen ik dus :(
waarom speel je multiplayer als je niet kan samen communiceren? pfff ga lekker solo spelen dan :/

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mortalboy[NL] schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 16:04:
Bijna lightlevel 22 aangetikt, weer 3 strikes heerlijk weggespeeld.
welke strikes doe je? Maakt dat qua loot uit? Net lvl 19 en Mars unlocked :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 16:07:
[...]

ik heb gisteren 5 potjes crucible gedaan solo queue......niemand in al die potjes had een headset op, alleen ik dus :(
waarom speel je multiplayer als je niet kan samen communiceren? pfff ga lekker solo spelen dan :/
Je weet dat voice alleen in firesquads werkt? Niet in pvp, tenzij je in een firesquad the crucible joined, dan hoor je de 2 maten van je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 16:08:
[...]

welke strikes doe je? Maakt dat qua loot uit? Net lvl 19 en Mars unlocked :)
Qua loot maakt het niet uit volgens mij..

spoiler: title
Ik heb 2 keer de strike met die tank gespeeld, en 1 keer de strike met op het eind die gast met een metrailleur en raketwerpers.

Weet zo niet hoe de strikes heten 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 12-09-2014 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 16:09:
[...]

Je weet dat voice alleen in firesquads werkt? Niet in pvp, tenzij je in een firesquad the crucible joined, dan hoor je de 2 maten van je.
Dit vind ik eigenlijk een van de grootste misser van de game. In pvp zouden al je team maten je moeten kunnen horen en tijdens normale missies zouden mensen die in de buurt zijn je moeten kunnen horen. Wat mij betreft een gemiste kans voor iets wat je als mmo weg wil zetten.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Phydomir schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 16:14:
[...]

Dit vind ik eigenlijk een van de grootste misser van de game. In pvp zouden al je team maten je moeten kunnen horen en tijdens normale missies zouden mensen die in de buurt zijn je moeten kunnen horen. Wat mij betreft een gemiste kans voor iets wat je als mmo weg wil zetten.
Die laatste zin slaat natuurlijk nergens op. WoW bijvoorbeeld heeft ook geen voice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 16:09:
[...]

serieus?? pfff faal :/

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff wat rondgelopen in the tower.
New Monarchy lijkt me de beste factie voor titans. Zeer veel intellect op de gear waardoor jij je defensive super veel kunt gebruiken. Denk dat ik deze op 20 als eerste ga 'farmen'!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Vind het juist heerlijk dat er geen voice is.
Of willen we alle kinderen weer horen die lopen te schreeuwen de hele dag door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
idd, lekker spelen zonder idioten te horen..

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Bron schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 16:16:
Vind het juist heerlijk dat er geen voice is.
Of willen we alle kinderen weer horen die lopen te schreeuwen de hele dag door?
Een mute-knop biedt dan weer uitkomst. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik speel meestal ook met andere mensen, gezelligheid is belangrijk tijdens gamen :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:37
Ben nu level 7 maar het spel kan me eigenlijk niet trekken had er veel meer van verwacht.
Baal er wel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-10 08:30

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Overleg is toch essentieel. Toen dat bij Gears of Wat "verdween" was het
A) moeilijker coordineren
B) minder makkelijk nieuwe vrienden te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinJK88
Sure, zonder voice kan je de "kinderen" negeren. Maar is kijken hoe jij er over denkt als je straks bij een bepaalde strike aan komt en op hard moet spelen - 1 member uit je team afk gaat en de ander denkt dat hij Rambo is en om de 10 seconden een revive nodig heeft ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackphantom25
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:35
Merk wel dat het soms handig kan zijn om met meerdere te "levelen" beetje back-support is altijd handig!
Momenteel level 4, ben wel in om met meerdere naar de top te spelen :) Voice is geen probleem.

Xbox: blackphantom25 voeg me gerust toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KevinJK88 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 16:43:
Sure, zonder voice kan je de "kinderen" negeren. Maar is kijken hoe jij er over denkt als je straks bij een bepaalde strike aan komt en op hard moet spelen - 1 member uit je team afk gaat en de ander denkt dat hij Rambo is en om de 10 seconden een revive nodig heeft ..
Strike doe je niet met randoms..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 16:49:
[...]

Strike doe je niet met randoms..
Ik wel, met de playlist heb je een matchmaking system. Tot nu toe is dat mij goed bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand zin om wat story missions te doen, of gewoon te levelen? Ben op het moment level 6. Psn: Eriiqs (ps4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinJK88
Waarom zou je een strike niet met randoms doen? Daarom zit de matchmaking er toch in? En daarnaast zijn er niet altijd mensen beschikbaar.. Ik kan alleen maar op bepaalde tijden spelen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voeg wat tweakers toe, zo'n beetje mijn hele friendslist is 20+. Als je party maakt doen er altijd wel 2 mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

xelfer schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:30:
Alle console shooters hebben super veel auto aim.
Allemaal? nee zeker niet. Killzone PS4 bijvoorbeeld :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Je snapt wat ik bedoel toch? MP draait om skills
En ja er zit wel eens een heavy armor kistje hier en daar, en dan is hij eerder en volgende keer jij.
|:(

[ Voor 43% gewijzigd door Origins op 12-09-2014 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Die heavy weapons vind ik zelf niet erg, die ammo boxen kan je wel verdedigen ofzoiets en zijn vrij schaars. Maar die super abilitys zijn meer frustrerend, instant win button ftw. Dat mag er van mij in pvp wel uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Origins schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 17:09:
[...]

Je snapt wat ik bedoel toch? MP draait om skills
En ja er zit wel eens een heavy armor kistje hier en daar, en dan is hij eerder en volgende keer jij.
|:(
Net 2 minuten geleden control gespeeld. 1 iemand had 4 kills omdat die simpelweg op 1 knopje drukt met zen super. Dat zijn variabelen waar je je niet tegen kunt verdedigen, en dan heeft dat niets met skill te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Iemand zin om wat samen te doen? (lvl-8)
Add me: msi1992

See you in Destiny! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000

Phydomir

Dennis

Mortalboy[NL] schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 16:15:
[...]

Die laatste zin slaat natuurlijk nergens op. WoW bijvoorbeeld heeft ook geen voice.
Dat klopt, maar in Wow heb je een tobo voor je liggen en kan je heel makkelijk met mensen in de buurt communiceren. In een game waarin dat niet het geval is zou je dan toch een altijd actieve voice chat verwachten.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:14
Ik snap er geen reet van hoe ik story missions met anderen kan doen. Ik kan blijkbaar geen aanpassingen doen aan mijn fire team (want geen psn plus), dus hoe add ik nu andere mensen?

Ben op het moment titan level 4. PSN is benjoep.

| I've got permission to color outside the lines |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Phydomir schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 17:29:
[...]

Dat klopt, maar in Wow heb je een tobo voor je liggen en kan je heel makkelijk met mensen in de buurt communiceren. In een game waarin dat niet het geval is zou je dan toch een altijd actieve voice chat verwachten.
Dat ben ik dan wel weer met je eens. Of in-game een snelle chat functie. Nu moet het via de PS3 overlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Je kunt niet coop gamen als je geen PSN+ hebt lijkt me? Of je moet een ps3 hebben natuurlijk.

Verder onwijs weinig mensen met een microfoon. Zowel in PvP als in story.

[ Voor 53% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-09-2014 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 05:30
Mortalboy[NL] schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 16:50:
[...]

Ik wel, met de playlist heb je een matchmaking system. Tot nu toe is dat mij goed bevallen.
Heb ik gisteren ook voor het eerst gedaan (PS3), had tot nu toe alleen maar missies en een paar potjes op de Crudible gedaan. De eerste strike op de aarde gedaan, er tof zo en ook goed gebalanceerd qua level (ik ben 14, andere 2 waren 14 en 15). Met twee hunters en een warlock is het toch best wel pittig, volgens mij ruim een half uur over gedaan.
Pagina: 1 ... 41 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2