DeBierVampier schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:05:
[...]
Moet je me toch even vertellen hoe je dood gaat dan. Mijn tactiek is meestal een granaat gooien (met heel veel mazzel raakt ie ook nog en is de titan z'n halve armor kwijt.... wauw). Vervolgens m'n hele clip van een autorifle op 'm legen. Dan is z'n armor eindelijk weg en begint er daadwerkelijk kleine stukjes health weg te gaan. En als ik dan nog heul heul veul mazzel heb kan ik 't afmaken met een knife. Maar 9 van de 10x ben ik al dood door 1 shotgun schot vanaf 't moment dat ik m'n granaat heb gegooid.
Heb ook m'n tactiek geprobeerd te veranderen en meer in de stijl van een hunter te spelen. Dus met sniper rifles. Werkt voor geen meter op de helft van de maps (want allemaal kleine gangetjes) en de grote afstanden maken het bijzonder moeilijk om te raken. De enige manier waarop je dan uberhaupt een kans maakt om raak te schieten is als je tegenstander je
1. Niet ziet
en
2. Niet beweegt.
En tenslotte is het ook gewoon kut spelen want je bent dan inderdaad niets anders dan een camper.
Warlocks begin ik geeneens over. Die kom je tegen, gliden ergens heen waar je ze niet kan zien en hoppakee; gooien hun supernuke en je bent dood voor je weet wat er gebeurd was.
Dan moet er wel ineens heel wat veranderd zijn ten opzichte van de beta. In de beta stond ik als hunter toch vaak bovenaan de lijst. Had daar geen moeite om Titans of Warlocks af te maken. Enige wat ik wel OP vond waren de ulti's die dwars door muren etc. heen knalden en je bijv. een Titan niet Mid-ulti kapot kon schieten.
Heb in de volledige versie PvP nog niet geprobeerd trouwens.
Edit: Oh trouwens, als je met een sniper rifle niemand kan raken ligt dat denk ik toch echt aan jou aim

Misschien kun je dan beter een shotgun meenemen voor CQB. Of heb je je sniper rifle als main? In de beta vond ik de auto rifle het beste werken als main.
[
Voor 8% gewijzigd door
Odieus op 12-09-2014 14:13
]