ik geloof op 7/9 wat ik had gelezen.HertogJack schreef op donderdag 04 september 2014 @ 12:44:
Weet iemand trouwens wanneer de pre-load begint? Als in wanneer mn PS4 in standby moet staan zodat ie vanzelf begint met downloaden?
PSN: FreakGIB
ik geloof op 7/9 wat ik had gelezen.HertogJack schreef op donderdag 04 september 2014 @ 12:44:
Weet iemand trouwens wanneer de pre-load begint? Als in wanneer mn PS4 in standby moet staan zodat ie vanzelf begint met downloaden?
Automatically downloading pre-ordered contentHertogJack schreef op donderdag 04 september 2014 @ 12:44:
PSN: Fruitschaaltje
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Sowieso raar. Op de X1 kan je hem al een week pre-orderen en downloaden. Waarom zou dat voor de PS anders zijn? Heel maf.RawChild schreef op donderdag 04 september 2014 @ 13:10:
Blijf dat een rare datum vinden. Dat is een zondag. Had vandaag verwacht.
Gamertag: YazNL
Ik denk dat ze nu de groundwork gereed hebben hiervoor.GamezMaster schreef op donderdag 04 september 2014 @ 13:29:
Waarom kun je trouwens nu op alle codes uit de start post "USE NOW" klikken?
nu pas worden ze echt geredeemed?
Dat zijn ze allemaalYaz schreef op donderdag 04 september 2014 @ 13:33:
[...]
Ik denk dat ze nu de groundwork gereed hebben hiervoor.
Ik heb overigens 19 codes.
17 collectors cards
1 beta
1 planet view
Zijn dit ze allemaal of heeft iemand er meer?
Verwijderd
Er zijn er meer maar die werden uitgedeeld op PAX en E3 en konden maar 1 keer gebruikt wordenYaz schreef op donderdag 04 september 2014 @ 13:33:
[...]
Ik denk dat ze nu de groundwork gereed hebben hiervoor.
Ik heb overigens 19 codes.
17 collectors cards
1 beta
1 planet view
Zijn dit ze allemaal of heeft iemand er meer?
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2014 14:12 ]
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
ik had vandaag nog een keer met Game Menia gebeldLipst3r schreef op donderdag 04 september 2014 @ 14:31:
Het zal vast wel genoemd zijn hiervoor maar even snel kort, kunnen we nou wel of niet maandag rond de middag starten. Zoals ik het begrepen heb ik Australische tijd 00:00 start.. en dan World Wide een GO toch?
Nou ik heb de digitale versieFreakGIB schreef op donderdag 04 september 2014 @ 14:57:
[...]
ik had vandaag nog een keer met Game Menia gebeld
maar zij weten bijna 100% dat we het spel niet eerder kunnen kopen Activision doet dat zogoed als nooit
dus kan ook niemand eerder de disk versie in huis hebben.
mocht je dat wel lukken door bij bv.. een lokale gameshop te kopen dan heb je misschien geluk en kan je iets eerder spelen.
Andere skills waren in de beta zowel in PvE als PvP te gebruiken, dus ik neem aan dat voor alles geldt.
Dat is niet helemaal waar, een class definieert in een zekere zin jouw playstyle. Een bepaalde class zou effectiever kunnen zijn met een bepaalde wapen omdat dat jouw beter ligt.Yaz schreef op donderdag 04 september 2014 @ 13:23:
[...]
Maar volgens mij maakt de keuze voor een klasse ook niks uit voor wat betreft effectiviteit van de wapens.. Een Titan zal een sniperrifle net zo goed kunnen gebruiken als een Warlock of Hunter.
Check deze talent calculator maar, zit niets tussen wat dit beinvloed: http://www.destinydb.com/calculator/talents#MoQZfjq8
Het gaat dus om de skills en looks. Thats it for now. Wel fijn moet ik eerlijk zeggen
En een rondrennende sniper? Waar valt dat onder?Naxul schreef op donderdag 04 september 2014 @ 15:23:
[...]
Dat is niet helemaal waar, een class definieert in een zekere zin jouw playstyle. Een bepaalde class zou effectiever kunnen zijn met een bepaalde wapen omdat dat jouw beter ligt.
Bijvoorbeeld de hunter kan op sommige momenten onzichtbaar worden, wanneer ik sniper vind ik dat een fijne skill, meer mijn playstyle. Een Titan zou eerder op de frontlinie aanwezig zijn, iets wat mij minder ligt. Alle classes kunnen elk wapen gebruiken, maar zullen door de speler verschillen in effectiviteit.
de digitale versie volgens de Game Menia medewerker kan je om 9/9/2014 00:01 inloggenLipst3r schreef op donderdag 04 september 2014 @ 15:11:
[...]
Nou ik heb de digitale versie. Maar ging meer om wanneer de servers open gaan
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Precies. De speler maakt het verschil. Natuurlijk kan je skills gebruiken om daar een voordeel mee te krijgen in bepaalde situaties maar dat neemt niet weg dat je sniper ergens tussen de 80 en 120 damage zal doen. Dat doet hij met een Hunter en dat doet hij met een Titan. Geen skill die dit zal aanpassen voor alsnog.Naxul schreef op donderdag 04 september 2014 @ 15:23:
[...]
Dat is niet helemaal waar, een class definieert in een zekere zin jouw playstyle. Een bepaalde class zou effectiever kunnen zijn met een bepaalde wapen omdat dat jouw beter ligt.
Bijvoorbeeld de hunter kan op sommige momenten onzichtbaar worden, wanneer ik sniper vind ik dat een fijne skill, meer mijn playstyle. Een Titan zou eerder op de frontlinie aanwezig zijn, iets wat mij minder ligt. Alle classes kunnen elk wapen gebruiken, maar zullen door de speler verschillen in effectiviteit.
psn: HertogJack
Tweet van Bungie die iets meer duidelijkheid geeft, maar nog niet helemaal..Lipst3r schreef op donderdag 04 september 2014 @ 15:11:
[...]
Nou ik heb de digitale versie. Maar ging meer om wanneer de servers open gaan
[ Voor 41% gewijzigd door Fruitschaal op 04-09-2014 16:22 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Odieus op 04-09-2014 16:10 ]
PSN: LinQ-NL
Ik heb al contact met YGZ opgenomen. Helaas gaf hij aan dat zij maandag pas Destiny zouden ontvangen.Odieus schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:09:
Stiekem hoop ik erop dat yourgamezone ze morgen of zaterdag al verstuurd. Ben maandag middag namelijk thuisZal wel niet.
Ik heb om die reden Destiny digitaal aangeschaft. Nog steeds een trauma van Watch Dogs. Die kwam destijds om 19u binnen terwijl ik de hele dag vrij was en wakker vanaf 7:30. En s'avonds had ik andere verplichtingenFruitschaal schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:12:
[...]
Ik heb al contact met YGZ opgenomen. Helaas gaf hij aan dat zij maandag pas Destiny zouden ontvangen.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Haha ok, maakt mij verder niet uit. Moet dinsdag gewoon werken dus dan haal ik hem 's avonds wel uit mijn brievenbusFruitschaal schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:12:
[...]
Ik heb al contact met YGZ opgenomen. Helaas gaf hij aan dat zij maandag pas Destiny zouden ontvangen.
PSN: LinQ-NL
Wat een onzin. Ik werk ook fulltime en kan wel vrij nemen. Iedereen heeft recht op 22 dagen per jaar (op basis van de 40h/w) en jij mag die zelf indelen tenzij je werkgever een dringende reden kan opgeven waarom niet. Dus het kan wel, je wilt nietLipst3r schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:28:
Same here. Werk gewoon fulltime dus kan geen vrijnemen voor gamen :p!
Ik ga op reis naar afrika in oktober en heb daar mn dagen voor nodig. Dus dit lukt nietYaz schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:30:
[...]
Wat een onzin. Ik werk ook fulltime en kan wel vrij nemen. Iedereen heeft recht op 22 dagen per jaar (op basis van de 40h/w) en jij mag die zelf indelen tenzij je werkgever een dringende reden kan opgeven waarom niet. Dus het kan wel, je wilt niet
Das toch ook een veel betere besteding van je dagen! Dat is geenLipst3r schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:32:
[...]
Ik ga op reis naar afrika in oktober en heb daar mn dagen voor nodig. Dus dit lukt niethuuln
Dat is waarYaz schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:49:
[...]
Das toch ook een veel betere besteding van je dagen! Dat is geenmaar een
of een
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Paar dagen van tevoren zegt bungie. Als we dat letterlijk nemen is dat dus zondag in de loop van de dag. Ik krijg nu een error melding als ik op downloaden klik. Die knop hadden ze beter weg kunnen laten tot die tijd imo.R-utger schreef op donderdag 04 september 2014 @ 17:22:
In de PSN store is de datum wanneer de teller op 0 staat 9 september om 01:00.
Hoop dat we een volle 12 uur eerder kunnen spelen.
En wanneer is nou de pre-load? Lees allemaal verschillende dingen erover maar niks waar jet duidelijk staat.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik had idd ook problemen mee.kbloem schreef op donderdag 04 september 2014 @ 17:49:
[...]
Paar dagen van tevoren zegt bungie. Als we dat letterlijk nemen is dat dus zondag in de loop van de dag. Ik krijg nu een error melding als ik op downloaden klik. Die knop hadden ze beter weg kunnen laten tot die tijd imo.
Maar ik zit met wat anders... Die digitale versie van 69,99 heb ik gekocht voor de beta. Nu zie ik die digital guardian edition voor 100€ die toch wel interessant is. Het feit dat er twee uitbredingen komen word ik alleen al vrolijk van maar die skins zijn ook wel grappig. Ik kan die alleen niet upgraden of kiezen om te kopen wat ik wel jammer vind. Het is wel zo eerlijk als je die nu voor 30€ kan bijbestellen inclusief skins. Wat ik lees over annuleren en dan opnieuw bestellen schijnt niet lekker te lopen.
Weet iemand iets meer?
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
OMNOMNOM!!!!!! Kan niet wachten! Lekker teamen met die game!
Erg grappig gemaakt. Destiny the movie next ?
WP: PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2D
Verwijderd
Tuurlijk dat heeft ook mijn voorkeur. Zeker met destiny achtige gameskbloem schreef op donderdag 04 september 2014 @ 20:36:
Spelen hier ook mensen met een headset? Met elkaar kunnen praten maakt het wel zo leuk natuurlijk...
WP: PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2D
Zie het excel bestandje.. 😉kbloem schreef op donderdag 04 september 2014 @ 20:36:
Spelen hier ook mensen met een headset? Met elkaar kunnen praten maakt het wel zo leuk natuurlijk...
Aangenaam, ik heb hetzelfde probleem. I am hyped! En 31....Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2014 @ 19:39:
Ik zal me even voorstellen. Ik lurk al een tijdje mee op Tweakers (en met name dit topic).
Heb de beta helemaal kapotgespeeld en ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo thrilled was om een game te spelen. Ik heb me toegevoegd aan het excelbestandje voor de PS4. Zal hem aardig actief spelen dus alleen maar fijn om straks die raids met mede-Tweakers te kunnen doen.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Vindt dit soort filmpjes typisch Amerikaans net "te". Hou ik niet van.
Hou echt van zulke filmjes, net iets over de top
Verwijderd
Over Amerika gesproken. Ik woon in New York op dit moment, die reclame van Destiny hier is echt niet normaal. Ongelooflijk veel metropoortjes zijn volgeplakt met Destiny reclame en dat bord op Times Square is echt gigantisch. Het budget voor deze game is echt doorgeschoten. Dat gaat nog veel verder dan een nieuwe Call of Duty.t3dd3k schreef op donderdag 04 september 2014 @ 21:21:
[...]
Vindt dit soort filmpjes typisch Amerikaans net "te". Hou ik niet van.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2014 21:45 ]
Dit !
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Saul _0_justifire schreef op donderdag 04 september 2014 @ 21:48:
[...]
Dit !
Offtopic : kijk uit naar de serie over Saul !![]()
![]()
![]()
Ontopic : Maandag 13.00 it is !
Staat hier al een dikke week op de schijf.Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2014 @ 21:53:
[...]
Saul _0_
Ontopic: Is hij dan te pre-downloaden voor Nederland ? Ik zag hier in de US store iets van 7/9 pre-download staan overigens.
Huh, dus de game is op Maandag 13:00 al te spelen??justifire schreef op donderdag 04 september 2014 @ 22:19:
[...]
Staat hier al een dikke week op de schijf.
Unlocked 8 September om 13.00 Nederlandse tijd.
Wel ideaal dat pre-downloaden met mijn adsl verbinding, anders was ik eerst een dag aan het downloaden voor ik kon spelen....
[ Voor 16% gewijzigd door Jumpiefox op 04-09-2014 22:20 ]
The first casualty in war is always the truth...
Dinsdag hoop ik toch wel level 20 te zijn met mijn TitanJumpiefox schreef op donderdag 04 september 2014 @ 22:20:
[...]
Huh, dus de game is op Maandag 13:00 al te spelen??
ps: KAn niet wachten man...voor het eerst weer zo hyped voor een game hehe. Dinsdag en Woensdag vrij genomen van werk. Weer ff old skool hardcore gamen
hoe weten jullie zo zeker dat je op 8/9 13:00 de digitale versie kan spelen.justifire schreef op donderdag 04 september 2014 @ 22:19:
[...]
Wel ideaal dat pre-downloaden met mijn adsl verbinding, anders was ik eerst een dag aan het downloaden voor ik kon spelen....
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Hoe kom je precies op 13:00 uur? als we af moeten gaan op Bungie news dan zou dit op zijn vroeg pas zijn om 16:00 en dat is als je dan de fysieke game hebt, het is de vraag hoelaat MS en Sony de digitale game unlocked.justifire schreef op donderdag 04 september 2014 @ 22:19:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door Origins op 05-09-2014 07:35 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Denk eerder dat de pre-load van de X1 een fout was, en toen hebben ze toch maar de pre-load erin gegooid.Lekker Ventje schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 07:40:
Wel typisch dat de predownload op de X1 zoveel eerder dan op de PS4 is terwijl Sony een vette deal heeft met Bungie
Ze kunnen niet eerder spelen, dat klopt. Maar een spreiding van de downloads had ik wel fijn gevonden in plaats van dat alles nu alsnog tegelijk gaat downloaden. En PSN blijft bij mij vrolijk aangeven dat Destiny in de wachtrij staat en binnengehaald gaat worden als de andere downloads klaar zijn terwijl ik geen andere downloads heb. Wat meer duidelijkheid zou welkom zijn.Origins schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 08:07:
[...]
Denk eerder dat de pre-load van de X1 een fout was, en toen hebben ze toch maar de pre-load erin gegooid.
Overigens heeft een deal niets te maken met een pre-load.
En overigens maakt het mij echt niet uit, al had MS 6 weken geleden een pre-load, ze kunnen het toch niet eerder spelen dan PS gamers.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Het lukt mij alleen niet om hem aan te passen en op te slaan. Heb ook de voorkeur met headset.
Ja zit headset'tje bij. 1 ear mono ding waarmee geluid van game nog altijd op tv zit. Zelf heb ik mede voor Destiny ook Sony Headset gekocht. Dat ding is fantastisch mooi, zit lekker en goede opties..+ 7.1 surroundFruitschaal schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 10:14:
Trouwens, iedereen met een PS4 heeft toch standaard een headset erbij zitten? Lijkt me alleen maar handig met deze game waar teamwork toch 'wel' relevant is.. Vooral met de Raids lijkt het erop dat je niet anders kunt als samenwerken..
Toch vaag, ik had hem "gereserveerd" maar heb er nooit iets over gehoord.Resinman schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 09:56:
Mocht je nog op zoek zijn naar de Ghost Edition. Bij Bart Smit voor 149,99 + 1,99 verzenden.
PS4 Destiny Ghost Edition
Xbox One Destiny Ghost Edition
Nice! 7.1 sounds good! Ik heb zelf een ( kinda) man-cave gecreerd, onder andere voor Destiny. Ik heb een nieuwe 5.1 installatie gekocht ( komt 9 september binnenLipst3r schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 10:17:
[...]
Ja zit headset'tje bij. 1 ear mono ding waarmee geluid van game nog altijd op tv zit. Zelf heb ik mede voor Destiny ook Sony Headset gekocht. Dat ding is fantastisch mooi, zit lekker en goede opties..+ 7.1 surround
Sweet! Ik zou wel pijn in mn nek krijgen denk ik van zon diagonaalFruitschaal schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 10:25:
[...]
Nice! 7.1 sounds good! Ik heb zelf een ( kinda) man-cave gecreerd, onder andere voor Destiny. Ik heb een nieuwe 5.1 installatie gekocht ( komt 9 september binnen) en wie wil nou niet Destiny spelen met een beeld van 3,5 meter diagonaal.. Damn, ik heb er zin in!
Heh! Ik moet inderdaad nog even uitvinden of het niet too much is.. We'll see!Lipst3r schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 10:28:
[...]
Sweet! Ik zou wel pijn in mn nek krijgen denk ik van zon diagonaal
Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl
van de site:Fruitschaal schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 10:49:
Dat zijn flinke boxen! Ben je er live bij of een twitterfoto?
Kan iemand trouwens uitleggen wat de inhoud van Destiny Expansion Pass is?
[ Voor 13% gewijzigd door TheBuddha op 05-09-2014 11:11 ]
Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl
Hoe durf je over Destiny te twijfelen.. schaam je!mobygo76 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:06:
Na lang twijfelen toch maar gekocht. *Downloading* op mijn xbox one
Ik heb beetje geleerd om wel te wachten al die games maken de hype niet waar tot nu toe...Lipst3r schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:07:
[...]
Hoe durf je over Destiny te twijfelen.. schaam je!
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Wat zou een game als dit moeten doen om je over te halen dan in komende tijd?MrHarry schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:09:
[...]
Ik heb beetje geleerd om wel te wachten al die games maken de hype niet waar tot nu toe...
hoop dat deze game het wel doet maar heb er hard hoofd in.
Ik twijfelde ook.. Tussen standaard edition en de Ghost edition. Dus ik heb net de Ghost edition besteld en de standaard geannuleerd..MrHarry schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:09:
[...]
Ik heb beetje geleerd om wel te wachten al die games maken de hype niet waar tot nu toe...
hoop dat deze game het wel doet maar heb er hard hoofd in.
[ Voor 3% gewijzigd door Fruitschaal op 05-09-2014 11:49 ]
Heb de Destiny Limited Edition Strategy Guide ook besteld
The first casualty in war is always the truth...
ik zie 3 verschillende boeken moet je voor elk type player een boek bestellen of is dat alleen een cover die random is als je het besteld ?TheBuddha schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:06:
Ben er helaas niet bij. Twitter image.
Vond net deze informatie ook nog:
Through heavy investigation into early players already in the Destiny world, along with the API, we can 100% confirm that the following Crucible change has been made:
Players can participate in the Crucible without having to achieve level 5 first
They will be restricted to a mode that only contains other players not at level 5 yet
This “PvP Introduction” mode is disabled once the player is eligible to play in regular Crucible modes (5+)
This was done to facilitate those players that only want to do PvP and to eliminate any confusion about how to enter the Crucible
Instead of needing to level up in PvE to play in the Crucible, now you’re going to be able to play immediately. This playlist will not allow heavy weapons or Supers to be used. This playlist is only available to Guardians who are level 1, 2, 3 or 4.
Once you reach level 5, the mode will no longer be playable; it’s sort of a beginner’s version of the Crucible, and will allow people who wish to play nothing but PvP to do so, while also reducing the confusion about how to enter the Crucible.
If you played the Beta, you’ll know that certain abilities unlock as you level up (Super for example). That was one of the main driving forces in requiring level 5 before heading to the Crucible – This has now been changed, while keeping the same mechanics!
En eindelijk de eerste beelden van de guide (heb ik gisteren besteld).
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt mij wel. Ik heb ergens gelezen dat je zelfs accounts kunt switchen tussen consoles ( X1 - PS4).Jumpiefox schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:58:
Is het zeker dat je met een hard copy al op maandag 14:00 kan spelen? If so dan ga ik naast de digital edition nog ff een hard copy proberen te scoren voor maandagneem aan dat progress account linked is en dat ik gewoon vrolijk kan verder spelen met de digital edition? 12uur eerder beginnen is dope.
omdat je de DGE hebt besteld, heb je automatistisch ook de standaard besteld als onderdeel van de DGE. Lijkt me logischCryostorm schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:05:
Misschien een hele stomme vraag, maar ik kijk net op psn op mijn pc en ik zie dat zowel de standard edition van 69.99 en de DGE van 99.99 zijn vooruitbesteld. Ik heb toch echt alleen de DGE besteld. Ik heb het aan een maat van mij gevraagd en die heeft ook hetzelfde. Is dit normaal bij het bestellen van games via psn? Ik heb nog nooit iets digitaal gepreorderd, vandaar mij vraag. Bedankt alvast.
In mijn opinie ging het juist altijd over dat digital eerder kon zijn omdat ze in nederland de schijfjes pas verkopen op dinsdag. Waar haal jij dit vandaan?Jumpiefox schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:58:
Is het zeker dat je met een hard copy al op maandag 14:00 kan spelen? If so dan ga ik naast de digital edition nog ff een hard copy proberen te scoren voor maandagneem aan dat progress account linked is en dat ik gewoon vrolijk kan verder spelen met de digital edition? 12uur eerder beginnen is dope.
Mij lijkt het juist dat hardcopy eerder kan spelen,mits de retailer de hardcopy eerder verstrekt. Omdat digitaal natuurlijk op een bepaald tijdstip unlocked moet worden.. Maar wanneer de digitale unlock is en of retailers uberhaupt eerder leveren...?Lipst3r schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:12:
[...]
In mijn opinie ging het juist altijd over dat digital eerder kon zijn omdat ze in nederland de schijfjes pas verkopen op dinsdag. Waar haal jij dit vandaan?
[ Voor 4% gewijzigd door Fruitschaal op 05-09-2014 12:19 ]
Dat is de stofhoes van het boekFreakGIB schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:59:
[...]
ik zie 3 verschillende boeken moet je voor elk type player een boek bestellen of is dat alleen een cover die random is als je het besteld ?
A premium, double-sided dust jacket highlights a unique cover design on the exterior, as well as gorgeous artwork on the interior surface.
Ja die heb ik besteldMvandenberg91 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:31:
[...]
Heb jij de onderstaande besteld?
http://www.bol.com/nl/p/d...G002011920000003137715611
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq