PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
De retail disc versie van Destiny is geinstalleerd op de Xbox One een kleine 40 GB
De pre-download op mijn Xbox One is momenteel 19 GB
Zou er nu nog 20 GB gedownload moeten worden ?
Of zou dat 20 GB aan stempakketten zijn die hij vanaf de disc standaard installeert tov de digitale versie die enkel lokale taal installeert ? (net zoals met Diablo III het geval is)
[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 02-09-2014 16:54 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Nice. Thx!HeroicDutchman schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 19:44:
https://www.destinyplanetview.com/en/home
Kunnen we alvast even rondkijken
Waar staat het dat de game na installatie 40 GB inneemt? Het kan wezen dat er 40 GB nodig is om de game te kunnen downloaden, om deze vervolgens te kunnen installeren. Dus 19 download en installatie neemt ook 19 GB in, met 40 GB weet je zeker dat er geen problemen zijn. Dit was volgens mij ook een vereiste van Titanfall.justifire schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 16:53:
Ben toch benieuwd.
De retail disc versie van Destiny is geinstalleerd op de Xbox One een kleine 40 GB
De pre-download op mijn Xbox One is momenteel 19 GB
Zou er nu nog 20 GB gedownload moeten worden ?
Of zou dat 20 GB aan stempakketten zijn die hij vanaf de disc standaard installeert tov de digitale versie die enkel lokale taal installeert ? (net zoals met Diablo III het geval is)
Damn heb echt zin in deze game!
Gamertag for Xbox: R0SSI
Haha mooi bedachtHeroicDutchman schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 19:44:
En als je alle entries bekijkt krijg je een code waarmee je een emblem kunt unlocken...HeroicDutchman schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 19:44:

De code schijnt voor iedereen hetzelfde te zijn. Dus voor de mensen die geen tijd hebben om alle POI te bekijken hier de code:McPoowl schreef op woensdag 03 september 2014 @ 08:48:
[...]
En als je alle entries bekijkt krijg je een code waarmee je een emblem kunt unlocken...
PSN: LinQ-NL
Yep ik kreeg dezelfdeOdieus schreef op woensdag 03 september 2014 @ 08:59:
[...]
De code schijnt voor iedereen hetzelfde te zijn. Dus voor de mensen die geen tijd hebben om alle POI te bekijken hier de code:
Members only: Code voor Planetview Emblem
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Bedankt! Alles ingevoerd en het werkt.
ben benieuwd:
Check back in 2014 to see what you’ve unlocked!
Psn - Sevyxs
Thx, had zelf nog geen tijd om de planet te verkennen maar had er ook niet zo zin in.Odieus schreef op woensdag 03 september 2014 @ 08:59:
[...]
De code schijnt voor iedereen hetzelfde te zijn. Dus voor de mensen die geen tijd hebben om alle POI te bekijken hier de code:
Members only: Code voor Planetview Emblem
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Maar nu wel extra emblem
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Als member van Tweakers mag je erbij :)! Zit excelsheetje in de eerste postGMacD schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:16:
Via een zoektocht naar een NL Destiny Clan hier terecht gekomen, kan ik mij ook aanmelden hiervoor?
Als member van Tweakers mag je erbij :)! Zit excelsheetje in de eerste post. Als je daar even je naam/psn en voorkeur voor chat inzet
Dan kun je ons en wij jou toevoegen als vriendjes
Oeh, die had ik nog niet gezien. Mezelf ook maar even toegevoegdLipst3r schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:17:
[...]
Als member van Tweakers mag je erbij :)! Zit excelsheetje in de eerste post. Als je daar even je naam/psn en voorkeur voor chat inzet
Is het niet zo dat wij op maandagavond al kunnen spelen? Gezien het feit dat de servers online gaan zodra het 'ergens' 9-9 0:01 is?
Destiny voor 19E als je een game inlevert welk de 2e handse waarde heeft van 50E ( als je geen game over hebt, koop je een 2e handse game op MP of bv COD ghosts via wehkamp voor 29E, pak je toch weer 20E korting voor niks )
ik heb al meerdere grote winkel ketens gemaild of ze al op 8/9/2014 leveren want wij kunnen smiddags om 13:00 8/9 all inloggen maar doen er tot nu toe niet aan mee ik heb ze de Tweet link gestuurd van Bungie waar instond dat als het ergens op de wereld 9/9 is je kan inloggen en dat je aan je retailer moet praten over je gameMcPoowl schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:36:
[...]
Oeh, die had ik nog niet gezien. Mezelf ook maar even toegevoegd.
Is het niet zo dat wij op maandagavond al kunnen spelen? Gezien het feit dat de servers online gaan zodra het 'ergens' 9-9 0:01 is?
dus voor de digitale versie misschien kan je al spelen om 00:00 de mensen die het in de winkel kopen pas vanaf dat je het spel thuis in je console stopt
als iemand wel een winkel weet die eerder leverd hoor ik het graag
PSN: FreakGIB
Kan iemand mijn regel (HertogJack regel 9)updaten n die sheet? Ik krijg het niet voor elkaar?Lipst3r schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:17:
[...]
Bij headset even "Ja + headset" neerzetten aub.
psn: HertogJack
Is dat zo? Ik dacht dinsdagochtend pas.. het zou toch 00:00:00 PACFIC time open gaan?FreakGIB schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:40:
[...]
ik heb al meerdere grote winkel ketens gemaild of ze al op 8/9/2014 leveren want wij kunnen smiddags om 13:00 8/9 all inloggen maar doen er tot nu toe niet aan mee ik heb ze de Tweet link gestuurd van Bungie waar instond dat als het ergens op de wereld 9/9 is je kan inloggen en dat je aan je retailer moet praten over je game
dus voor de digitale versie misschien kan je al spelen om 00:00 de mensen die het in de winkel kopen pas vanaf dat je het spel thuis in je console stopt
als iemand wel een winkel weet die eerder leverd hoor ik het graag
OOhh.. Dat is Diskriminasi!! Hij kan ook best een xbox hebben!Lipst3r schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:17:
[...]
Gamertag: YazNL
Bungie heeft het gehad over; zodra het ERGENS 9-9 is, gaan de servers up.HertogJack schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:42:
[...]
Is dat zo? Ik dacht dinsdagochtend pas.. het zou toch 00:00:00 PACFIC time open gaan?
Volgens mij is Nieuw-Zeeland dan als een van de eerste, en dat is +12 uur ofzo?
haha hij had wel gelijkOOhh.. Dat is Diskriminasi!! Hij kan ook best een xbox hebben!

SOWWY!Yaz schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:45:
[...]
OOhh.. Dat is Diskriminasi!! Hij kan ook best een xbox hebben!

OHH Burn!
Ik ga me straks ook op de lijst zetten voor online.
PSN: Fruitschaaltje
Gedaan!HertogJack schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:41:
[...]
Kan iemand mijn regel (HertogJack regel 9)updaten n die sheet? Ik krijg het niet voor elkaar?
Bij headset even "Ja + headset" neerzetten aub.
Het blijkt trouwens als als je in de psn store destiny had besteld en weer hebt geannuleerd dat je hem niet opnieuw weer kan kopen.
Ik had dat gedaan om de beta te kunnen spelen, maar kan nu niet de Digital Gardian Edition kopen.
Sommige zijn helemaal genaaid doordat ze de normale afzeggen en dan niet de Gardian kunnen kopen via psn

Heb ook nog een limited besteld, dan daar maar op wachten dinsdag
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Maar een fysieke versie eerder bemachtigen wordt lastig, en de digitale kan dan wel pre-loaden maar telt dan af naar totdat het hier 12 uur is vermoed ik, dus daar heb je niet zoveel aanMcPoowl schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:45:
[...]
Bungie heeft het gehad over; zodra het ERGENS 9-9 is, gaan de servers up.
Volgens mij is Nieuw-Zeeland dan als een van de eerste, en dat is +12 uur ofzo?
Ach, dan zet ik de regio van mn Xbox toch op Australië?dutchgio schreef op woensdag 03 september 2014 @ 12:11:
[...]
Maar een fysieke versie eerder bemachtigen wordt lastig, en de digitale kan dan wel pre-loaden maar telt dan af naar totdat het hier 12 uur is vermoed ik, dus daar heb je niet zoveel aan

psst: USA. Werkt prima, bij mij staat deze al klaar te wachten op dinsdag. Nevermind.. ik lees het verkeerd.... Geen idee of dat zou werken..McPoowl schreef op woensdag 03 september 2014 @ 12:13:
[...]
Ach, dan zet ik de regio van mn Xbox toch op Australië?. Should do the trick.. toch.. toch..?
[ Voor 10% gewijzigd door Yaz op 03-09-2014 12:17 ]
Heb de mijne nu ook op US staan, maar als de Xbox inderdaad let op de regio tot het unlocken van Destiny, is Australië beter, aangezien het daar eerder 9/9 is..Yaz schreef op woensdag 03 september 2014 @ 12:16:
[...]
psst: USA. Werkt prima, bij mij staat deze al klaar te wachten op dinsdag. Nevermind.. ik lees het verkeerd.... Geen idee of dat zou werken..
"De beste shooter aller tijden? Een betere RPG dan Skyrim? Uitgebreider dan World of Warcraft? Alle drie waar...
Volkomen Briljant!"
**** van de 5
+ Schietactie
+ Multiplayer
+ Maatwerk
+ Omvang
+ Uniek
- Script kan beter
Ongeloofelijk
[ Voor 5% gewijzigd door TheBuddha op 03-09-2014 12:20 ]
Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl
Ah dat is zuur, daarom werkte het niet bij je dus. Hoe ben je daar achter gekomen?R-utger schreef op woensdag 03 september 2014 @ 12:08:
[...]
Gedaan!![]()
Het blijkt trouwens als als je in de psn store destiny had besteld en weer hebt geannuleerd dat je hem niet opnieuw weer kan kopen.
Ik had dat gedaan om de beta te kunnen spelen, maar kan nu niet de Digital Gardian Edition kopen.
Sommige zijn helemaal genaaid doordat ze de normale afzeggen en dan niet de Gardian kunnen kopen via psn![]()
Bedoeld als grap, of echt gespeeld? Het lijkt me sowieso lastig om te spel te beoordelen zonder online-ervaringen...TheBuddha schreef op woensdag 03 september 2014 @ 12:20:
Las op Pixelcake dat Veronica de eerste review van de wereld heeft.
"De beste shooter aller tijden? Een betere RPG dan Skyrim? Uitgebreider dan World of Warcraft? Alle drie waar...
Volkomen Briljant!"
**** van de 5
+ Schietactie
+ Multiplayer
+ Maatwerk
+ Omvang
+ Uniek
- Script kan beter
Ongeloofelijk- en dat zonder review copy.
Heb je trouwens een bron om voor ons te lezen? En is er een review-embargo?
Heb er trouwens zin an! Eindelijk m'n PS4 en dan mogen beginnen met een spel als Destiny moet het onvergetelijk maken... hopelijk in de positieve zin van het woord!
[ Voor 13% gewijzigd door SqueakyClean op 03-09-2014 12:40 ]
Hij zegt erbij zonder review copy, dus zal het niet al te serieus nemenJobbie schreef op woensdag 03 september 2014 @ 12:38:
[...]
Bedoeld als grap, of echt gespeeld? Het lijkt me sowieso lastig om te spel te beoordelen zonder online-ervaringen...
Heb je trouwens een bron om voor ons te lezen? En is er een review-embargo?
Ik betwijfel ook of alle 3 die dingen waar zijn, ik denk dat het een goede combo is
Ja het schijnt iets te zijn met de pre-order bonus (de beta)HertogJack schreef op woensdag 03 september 2014 @ 12:22:
[...]
Ah dat is zuur, daarom werkte het niet bij je dus. Hoe ben je daar achter gekomen?
Je psn herkent nog steeds dat je Destiny hebt en laat hem je geen 2x kopen.
Terwijl je het hebt geannuleerd er verwijderd.
Je krijgt dan de foutmelding e-82000113, maar deze wordt voor veel dingen gebruikt waardoor het onduidelijk is.
Als het de 9e is zeggen ze dat je hem wel weer kan downloaden, maar voordat ik 30gb binnen heb

Daarom maar wachten op me limited edition, hoop dat bol.com hem op maandag al bezorgd
Oh oeps, daar heb ik misschien ooit een keer gekeken, een tijd geleden.
Collega van me had ook de standard digital en daarmee beta gespeeld, 1 week geleden heeft hij die geannuleerd en de digital guardian besteld zonder problemen.R-utger schreef op woensdag 03 september 2014 @ 12:08:
[...]
Gedaan!![]()
Sommige zijn helemaal genaaid doordat ze de normale afzeggen en dan niet de Gardian kunnen kopen via psn![]()
Mhh raarMonkeySandwich schreef op woensdag 03 september 2014 @ 13:28:
[...]
Collega van me had ook de standard digital en daarmee beta gespeeld, 1 week geleden heeft hij die geannuleerd en de digital guardian besteld zonder problemen.
Het probleem zal dus niet bij iedereen zo zijn.
Mijn €100 hebben ze mis gelopen met Destiny
Titan. Jack of all trades.Fruitschaal schreef op woensdag 03 september 2014 @ 12:07:
Ik heb a long time ago ook Destiny gepreorderd. Helaas geen beta-key weten te bemachtigen via de webshop ( die dat toen wel beloofde). Daarom heb ik me nog niet echt kunnen orienteren op de guardian classes ( Hunter, Titan, Warlock). Het probleem is direct ook, ik houd van rushen, ik houd van mid-range gevechten en ik houd van sneaky snipen. Iemand die ook met dit 'probleem' heeft gezeten, wel de beta heeft gespeeld en ondertussen wel een keuze heeft kunnen maken?
Ik ga me straks ook op de lijst zetten voor online.
Dat ga ik ook maar doen denk ik. Vergeet ook de lijst van het X1 topic zelf niet!!Cerebriform schreef op woensdag 03 september 2014 @ 13:56:
Ik ga vanavond alle xbone spelers even toevoegen van de excel lijst.
Het boeit in principe niet welke class je neemt op je skills na en laat de Titan nu net een close range skill hebben
Dus ik denk dat hunter (golden gun, long-mid range en blade dancer, closer range) of warlock (beide subclass skills midrange) meer in zijn straatje zal passen.
Ik zat er helemaal naast, de echte reviews gaan pas komen als de servers aan staan en dat is niet eerder dan maandag: http://www.polygon.com/fo...elease-day-destiny-reviewrnenator schreef op maandag 01 september 2014 @ 13:58:
[...]
De 'friends & family' groep van Bungie spelen de game al voor de release date. Dus óf ze hebben voor de reviewers ook een dergelijk mechanisme, of de servers zijn eerder up dan dat de marketing afdeling kan laten weten.
Dus het ziet ernaar uit dat alle journalisten met de menigte de boel moeten verkennen. (behalve Veronica magazine

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Ik ga zoieso Hunter en Warlock, met waarschijnlijk focus op Warlock, maar ik vind hunter er veel vetter uit zienGMacD schreef op woensdag 03 september 2014 @ 15:12:
Zijn er veel mensen van plan om meerdere classes te nemen? Ik zelf ga sowieso beginnen met Warlock ( met de beta ook gespeeld ). 2e char word denk ik een titan, heb het gevoel dat er hunter overload zal zijn in fireteams/raidteams haha
Dat zal ook wel lukken, zoals al eerder is gezegd zijn de grootste verschillen je active skill, de granaten en de manier van dubbel jumpen.Lipst3r schreef op woensdag 03 september 2014 @ 15:14:
Zou het echt nodig zijn om van elke class wat te hebben in de raids? Of lukt full warlock, full hunter ook wel? Ik snap dat het een MMO is maar dit is wel wat anders dan daadwerkelijk de typerende TANK/Healer/DPS zeg maar? Ik zeg ook maar wat ^^
Qua armor heeft de Titan volgens mij een paar puntjes meer, maar ik denk niet dat dat voor groot verschil gaat zorgen.
Das een goeie, zal ik in mijn achterhoofd houden. Welke spellen join jij wel eens medetweakers bij? Zal alleen vooral Destiny aan het spelen zijn, waar ik dat sowieso van plan ben te doen. Andere games weet ik niet.Yaz schreef op woensdag 03 september 2014 @ 14:06:
[...]
Dat ga ik ook maar doen denk ik. Vergeet ook de lijst van het X1 topic zelf niet!!
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Jups. Waarschijnlijk alleen maar emblems, dat is tenminste mijn verwachting.DipmaN schreef op woensdag 03 september 2014 @ 16:11:
Ik heb net even die codes ge-redeemd maar wat je hier precies aan hebt dat merk je pas na de release vd game neem ik aan?
Q. Where do I redeem these codes?
You can redeem these codes by going to the code redemption portal on bungie.net
Q. What are these codes used for?
It's currently a mystery as to what these codes will unlock for us. Some users are speculating that these codes will be used to unlock exclusive content in Destiny (such as Recon Armor), and others think that they will be used for a special flair on bungie.net. We will hopefully find out the secrets to these codes sometime in 2014.
Warlock: YKA-RJG-MH9
Hunter: 3DA-P4X-F6A
Titan: MVD-4N3-NKH
Rixis: TCN-HCD-TGY
Old-Russia: HDX-ALM-V4K
Hive: 473-MXR-3X9
Moon: JMR-LFN-4A3
Gjallorhorn: HC3-H44-DKC
Duke MK.44: 69P-KRM-JJA
The Tower: 69P-VCH-337
The Hive: Ogre 69R-CKD-X7L
Valley of the kings, Mars: 69R-DDD-FCP (Added on 10/31)
The Fallen: 69R-F99-AXG (Added on 10/31)
Red Death: 69R-VL7-J6A (Added on 10/31)
The Cabal: 69X-DJN-74V (Added on 11/10)
The Devastated Coast, Venus: 6A7-7NP-3X7 (Added on 11/10)
Vex Minotaur: 6A9-DTG-YGN (Added on 11/10)
Bron.
Bevat tevens een redeemable code: 7F9-767-F74
"Sign of the Finite Emblem. Come back to the Redeemed Codes page on September 9th to apply this emblem to your Destiny account"
Welke class had nou die super dat je vanuit de lucht op de grond knalt alles om je heen dood gaat? Was dat de warlock?
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Range wordt niet bepaald door de skilltree, maar skill van de speler en het wapen dat wordt gebruikt.Ereaser schreef op woensdag 03 september 2014 @ 15:00:
[...]
Het boeit in principe niet welke class je neemt op je skills na en laat de Titan nu net een close range skill hebben![]()
Dus ik denk dat hunter (golden gun, long-mid range en blade dancer, closer range) of warlock (beide subclass skills midrange) meer in zijn straatje zal passen.
Titan kan als die springt zichzelf met een soort slam tegen de grond knallen.DAMAGE schreef op woensdag 03 september 2014 @ 18:25:
Vet man die pvp maps. Ik als console-noob met shooters zal nog wel even moeten oefenen met mijn aim denk ik!
Welke class had nou die super dat je vanuit de lucht op de grond knalt alles om je heen dood gaat? Was dat de warlock?
De warlock schiet een grote paarse bal weg.
Idd, heb maar van een paar een request gehad en zelf wel stuk of 40 verstuurdt3dd3k schreef op woensdag 03 september 2014 @ 18:58:
Het is handig als degene die zich nieuw op de lijst zet ook de friend requests verstuurd
En stond als 20e ofzo op de lijst in het begin
Het enige waar de classes in range in verschillen zijn de skills aangezien iedereen ieder wapen kan gebruiken, vandaar dat ik het alleen in de context van skills plaatstet3dd3k schreef op woensdag 03 september 2014 @ 18:37:
[...]
Range wordt niet bepaald door de skilltree, maar skill van de speler en het wapen dat wordt gebruikt.
Toch wel knap dat Bungie sinds Halo 1 eigenlijk altijd wel een mooie hype kan creeëren en eigenlijk nooit een flater slaat.

Verwijderd
Beetje kansloos van Veronica om zo'n slap stuk te publiceren imo
Edit:
Tenzij het een preview is ipv review
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2014 22:58 . Reden: Nuance ]
Maar alsnog opmerkelijk, op basis van Alpha/Beta, ga er niet vanuit dat ze een exemplaar of exclusieve preview hebben gehad
[ Voor 114% gewijzigd door dutchgio op 03-09-2014 23:15 ]
Bol heeft de prijs ook al een paar dagen geleden verlaagd, misschien omdat de X1 uitkomt..ach who knows.. Ik vroeg bij mn pré order van Destiny bij Gamemania of ze de game eerder binnen zullen krijgen, hij dacht zelf van wel..duimen dat het idd zo isstime schreef op donderdag 04 september 2014 @ 06:39:
Gamemania heeft de prijs van de witte ps4 + destiny bundel verlaagd van 439 naar 399 euro;. Geen idee waarom ze dat doen maar mij zie je niet klagen
ik heb met Game MAnia Bol en Medialmarkt gemaild over de zelfde vraag of ze eerder gaan leverenGMacD schreef op donderdag 04 september 2014 @ 08:16:
[...]
Bol heeft de prijs ook al een paar dagen geleden verlaagd, misschien omdat de X1 uitkomt..ach who knows.. Ik vroeg bij mn pré order van Destiny bij Gamemania of ze de game eerder binnen zullen krijgen, hij dacht zelf van wel..duimen dat het idd zo is
dit omdat vorige week een Tweet van Bungie zij dat als het ergens op de wereld 9/9 is je kan inloggen en dat zou voor ons betekenen maandag 8/9 rond 13:00 maar het antword was dat het afhing van hun distributeur.
maar als het eerder kon zouden ze het melden op de Website
ik hoop het zelf ook maar denk het niet
eenigste als het gebeurd zal het waarschijnlijk de Mediamarkt zijn die houden zich wel vaker niet aan afspraken.
Begrijp de keuze dat iedereen op een next gen console speelt hééél erg goed! Maar me no money en blijkbaar deelt het meerendeel van jullie dit niet.. haha! Mochten jullie nog wat over hebben, schroom niet :-P
Goed, ik zal de twee tweakers: nFo en NoMoreMusic toevoegen. Hoop wel dat jullie een headset kopen voor deze game. Kunnen we in ieder geval met zijn 3e raiden!
This conversation will continue in PM
- Creating more joy for people who interact with our digital world
[ Voor 6% gewijzigd door HertogJack op 04-09-2014 09:54 ]
bronDestiny The Game @DestinyTheGame 8h
Tomorrow: something is coming. Stay vigilant, Guardians. YouTube: Coming Soon
Zal idd wel niet veel bijzonders zijn
Het was een hele korte teaser..
De game zelf komt soon
Waarzijnlijk omdat jou lokale tijd niet sync loopt met de USHertogJack schreef op donderdag 04 september 2014 @ 09:53:
In de US PSN store staat als go-live tijd bij destiny.. 00:00:00 PST..
[ Voor 0% gewijzigd door RoelZ op 04-09-2014 10:17 . Reden: typo ]
- Creating more joy for people who interact with our digital world
In de tussen tijd alle PS4 Tweakers maar eens toevoegen als vriend op PSN.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Jups. Iedere klasse kan met ieder wapen rondlopen. Wel kan het zo zijn dat je skilltree boosts kan geven voor bepaalde wapens. Dit zal je eerst een kunnen controleren voordat je echt een keuze maakt.Jackal131 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:29:
Volgens mij zijn de wapens voor alle klassen hetzelfde, dus daar hoef je klasse niet op af te stemmen. Het verschil zit met name in de armor en de specials.
Reden dat ik voor Titan ga (op basis van de beta) is als volgt;
- Een echte grenade
- De class power is een live saver zonder te moeten targetten. Deze kan je later overigens ook omvormen tot een projectiel variant, alleen ben jij dan de protectiel
Titan kan idd ook gewoon sniperrifle nemen zover ik het heb gezienJackal131 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:29:
Volgens mij zijn de wapens voor alle klassen hetzelfde, dus daar hoef je klasse niet op af te stemmen. Het verschil zit met name in de armor en de specials.
True. Maar als ik verwacht dat een sniper mijn main-weapon wordt, kan ik beter hunter --> gunslinger richting nemen, right?Jackal131 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:29:
Dan nog kun je ook Warlock spelenFruitschaal schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:44:
[...]
True. Maar als ik verwacht dat een sniper mijn main-weapon wordt, kan ik beter hunter --> gunslinger richting nemen, right?
Lipst3r schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:47:
[...]
Dan nog kun je ook Warlock spelen. Ligt eraan wat je qua specials leuker vindt. Character building ^^ MAar hunter wordt gezien als ''de sniper''. Het kan zijn dat deze wel skills heeft die er beter bij passen. Maar je kan veel combi's maken.. laat ik het zo zeggen
Heeft het uitgebreid over de subclasses. Door haar ben ik gaan twijfelen over ik toch niet voor de hunter moet gaan...
vrouwen. haha.
[ Voor 4% gewijzigd door RawChild op 04-09-2014 11:16 ]
Klopt. Maar met de Hunter kan je dus ff ontzichtbaar zijn. Persoonlijk vind ik dat wel handig als ik veel wil gaan snipen. Aangezien je wat meer stil zal staan.TheBuddha schreef op donderdag 04 september 2014 @ 11:38:
Een class kiezen omdat je sniper wilt spelen is niet slim. Elk wapen past bij elke class.
Dat is niet helemaal waar, vind ik. De class die je kiest bepaald in een zekere zin je playstyle.TheBuddha schreef op donderdag 04 september 2014 @ 11:38:
Een class kiezen omdat je sniper wilt spelen is niet slim. Elk wapen past bij elke class.
Als je bijvoorbeeld deze build zou nemen voor de hunter, de Bladedancer. Zie je dat deze gefocust is op "invisibility", zeker de laatst skill "Stalker" is interessant voor iemand die ongestoord aan de zijkant van de map vijanden afschiet.
Wil je meer op de frontlinie aanwezig zijn dan kan een andere class weer wat beter zijn, de Titan bijvoorbeeld.
Wat ik probeer te zeggen is dat je een afweging moet maken van hoe je het liefste wil gaan spelen.
Klopt, dat sluit dan wel op elkaar aan. Maar neemt niet weg dat je dan niet vast zit aan een Sniper als je Hunter kiest.RawChild schreef op donderdag 04 september 2014 @ 11:48:
[...]
Klopt. Maar met de Hunter kan je dus ff ontzichtbaar zijn. Persoonlijk vind ik dat wel handig als ik veel wil gaan snipen. Aangezien je wat meer stil zal staan.
Is dat ook een PVP skill?RawChild schreef op donderdag 04 september 2014 @ 11:48:
[...]
Klopt. Maar met de Hunter kan je dus ff ontzichtbaar zijn. Persoonlijk vind ik dat wel handig als ik veel wil gaan snipen. Aangezien je wat meer stil zal staan.
Ik blijf dat altijd laffe OP shit vinden als mensen invisible kunnen worden. Hoop dat je hier in game nog wel te zien bent van korte afstanden. Soort van wazig onzichtbaar. Hoe is dit in destiny geregeld?RawChild schreef op donderdag 04 september 2014 @ 11:48:
[...]
Ik weet het ook niet. Maar bij Halo (Bungie) was je ook niet helemaal onzichtbaar en zag je een silhouet. Helemaal onzichtbaar lijkt mij een heel groot voordeel..Lipst3r schreef op donderdag 04 september 2014 @ 12:28:
[...]
Ik blijf dat altijd laffe OP shit vinden als mensen invisible kunnen worden. Hoop dat je hier in game nog wel te zien bent van korte afstanden. Soort van wazig onzichtbaar. Hoe is dit in destiny geregeld?
Overigens heb ik net even contact gehad met mijn Destiny-winkel (YourGameZone) en die geven aan dat zij gewoon maandag verzenden omdat zij dan pas hun batch binnenkrijgen.. Dus ik zal hem sowieso niet eerder krijgen..
[ Voor 18% gewijzigd door Fruitschaal op 04-09-2014 12:38 ]
voor 79 pond dat is ongeveer 100 euro de ghost is er ook maar voor 320 pond.
http://www.amazon.co.uk/s...3Aaps%2Ck%3Adestiny+ghost
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2