Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3dd3k
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-07 06:39
Jedi Geub schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 10:59:
Dus we weten het zeker? Game kopen met US account is dan te spelen met je EU account waar PS+ op zit? En dan ook nog eens op EU servers met mijn EU matties?
Ja maar je moet je ps4 met je us account primary maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 12:25
t3dd3k schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 11:04:
[...]

En eventuele dlc's ook in de US store kopen
Anders werken die niet.

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3dd3k
Vanzelfsprekend.
Of

Gathering of Tweakers
http://www.bungie.net/en/Clan/119951

[ Voor 3% gewijzigd door t3dd3k op 31-08-2014 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Ik hoop dat we uiteindelijk 1 clan kiezen
Ikzelf ga naar gathering of tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 11:42
Ik ben zo benieuwd! Ergens vind ik het maar niks dat Destiny zal bepalen dat ik op een gegeven moment 'moet' spelen, omdat ik anders een event ga missen en dus kostbare loot...ik heb namelijk toch best nog een interessant leven te leiden en heb daarom ook lekker spellen als WoW en Skyrim laten liggen ;)
Met een BF4 speel ik gewoon af en toe een paar potjes, maar ik ben bang dat dat bij Destiny niet echt kan. Of zie ik dat verkeerd?

...en dat ik daarbij dus ook afhankelijk ben om samen te spelen met 5 andere spelers. Nu heb ik er 3 in mijn vriendenkring zo gek gekregen om ook Destiny te gaan spelen, maar voor die Raids, tja, daar ga ik toch een beroep doen op mijn mede-tweakers op de PS4. (Gathering of Tweakers clan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Xecuter NL schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 11:33:
Ik ben zo benieuwd! Ergens vind ik het maar niks dat Destiny zal bepalen dat ik op een gegeven moment 'moet' spelen, omdat ik anders een event ga missen en dus kostbare loot...ik heb namelijk toch best nog een interessant leven te leiden en heb daarom ook lekker spellen als WoW en Skyrim laten liggen ;)
Met een BF4 speel ik gewoon af en toe een paar potjes, maar ik ben bang dat dat bij Destiny niet echt kan. Of zie ik dat verkeerd?

...en dat ik daarbij dus ook afhankelijk ben om samen te spelen met 5 andere spelers. Nu heb ik er 3 in mijn vriendenkring zo gek gekregen om ook Destiny te gaan spelen, maar voor die Raids, tja, daar ga ik toch een beroep doen op mijn mede-tweakers op de PS4. (Gathering of Tweakers clan).
Event's keren steeds weer terug ook raids kan opnieuw en opnieuw doen
Events gebeuren gewoon als je ergens bezig bent je kan dan ineens in een public event terecht komen en je kan er dan voor kiezen om mee te doen of niet
Raids van wat ik er van begreep bestaat uit meerdere delen onder het spelen vind je loot die je nodig hebt voor de raid je kan op meerdere punten stoppen om dan later verder te gaan met je groep maar elke dinsdag wordt de voortgang jullie save plek gereset
Dus als je op dinsdag een raid begint heb je een week de tijd misschien langer als je op de reset dag nog steeds aan het spelen bent
Alleen kan je maar 1 keer per week loot krijgen uit een raid per caracter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-09 20:19

RawChild

PSN: Rawchild

Op maandag aan een raid beginnen is dus niet slim.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Als je hem in een keer doorloopt is het geen probleem om op maandag te beginnen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Laatst online: 17-09 17:05
Hoeveel GoT clans zijn er nu? Heb me zojuist ingeschreven voor de Gathering of Tweakers. Niet makkelijker gewoon 1 grote te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-09 19:43
hier ook ingeschreven voor de GoT clan :). nu nog opzoek naar een goeie game headset (voor 't eerst dat ik voor een game op de ps4 een headset ga halen waarvoor ik 't dus waard vind!)

is dit wat?:
http://www.bol.com/nl/p/r...c-zwart/9200000029940458/

kan die ook gelijk van dienst zijn op me macbook :)! (headset is overleden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Origins schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 15:04:
Als je hem in een keer doorloopt is het geen probleem om op maandag te beginnen ;).
Dat is nou net het probleem. Paar maanden terug waren er een aantal team/mensen uitgenodigd bij Bungie. In dat weekend is het niet een groep gelukt de raid met succes te voltooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
RawChild schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 16:20:
[...]

Dat is nou net het probleem. Paar maanden terug waren er een aantal team/mensen uitgenodigd bij Bungie. In dat weekend is het niet een groep gelukt de raid met succes te voltooien.
Dat was een team van fps shooters die zijn andere elementen buiten shooting misschien niet gewend
Daarbij waren er 2 teams die het einde haalden maar niet de boss verslagen hebben en 1 team die ook het laatste punt haalden maar die hadden een voorgaand punt overgeslagen.
Kortom gewoon afwachten ik las ook dat er een team was waar Deej bij zat die 45 min bezig waren om de ingang open te krijgen ik ben heel benieuwd maar ik weet zeker dat ik het op den duur ga halen.
Het zal niet alleen shooting zijn maar waarschijnlijk ook lastige puzzels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:14
Om de clan te joinen,moet ik dan gewoon op join request klikken of een bericht sturen naar een van de admins van GoT clan ps4.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

FreakGIB schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 16:30:
[...]

Dat was een team van fps shooters die zijn andere elementen buiten shooting misschien niet gewend
Daarbij waren er 2 teams die het einde haalden maar niet de boss verslagen hebben en 1 team die ook het laatste punt haalden maar die hadden een voorgaand punt overgeslagen.
Kortom gewoon afwachten ik las ook dat er een team was waar Deej bij zat die 45 min bezig waren om de ingang open te krijgen ik ben heel benieuwd maar ik weet zeker dat ik het op den duur ga halen.
Het zal niet alleen shooting zijn maar waarschijnlijk ook lastige puzzels.
Inderdaad, dat heb ik ook gelezen. Damn zeg ik heb er echt zin in. Ben verdomme net 31, maar wat deze game betreft voel ik me net een klein kind.
Mijn vriendin is ook erg blij met me als ik weer veel tijd in gaan stop. Ik zeg altijd dat het mijn hobby is. Maar dat ik ook wel weg wil in mijn vrije tijd om te vissen of zo...(ik haat vissen) maar dan krijgen we weer de discussie dat gamen voor kinderen is. Zelf zit ze de hele dag iets met draken te doen op der iPhone en dat candy crush... Sja, hopelijk hebben jullie het makkelijker haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Gamen voor kinderen? LOL. Dat is hetzelfde zeggen als dat pumps kopen voor kinderen is. Omdat je beter je geld in eten kunt stoppen. Laat iedereen lekker zelf bepalen wat die leuk vindt of niet.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Dat vind ik dan wel weer wat een rare vergelijking...
Mijn vriendin is even oud als ik, en toen wij jongeren had je net de 8bit, later de snes. Dat oogde nog vrij kinderlijk en was iets wat veel kinderen toen leuk vonden. Dat is alles wat ze ervan heeft mee gekregen. Geen idee hoe het gamen verder wel niet is geëvalueerd.

Maar goed, dat is een discussie die ik niet eens meer aan ga. Ik doe wat ik wil, al merk ik altijd weer hoe "leuk" ze het wel niet vindt als ik me uren in een andere ruimte bevind met een controller in mijn hand. Ach lijkt me toch dat meer mannen/jongens hier wel eens gezeur om hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Het was juist een rare vergelijking omdat haar vergelijking kant noch wal raakt. Sowieso iets voor kinderen noemen is stom. Het gaat er om dat je plezier aan iets beleeft. Als je niet fanatiek gamer was, dan had je wel een andere hobby. Er zijn ook grote volwassen kerels die Lego sparen. Of peperdure treintjes hebben en daar 'steden' mee bouwen. Lekker boeiend. Het gaat er om dat je plezier in iets hebt. Dat weg zetten als 'iets voor kinderen' is veel te kort door de bocht.

Maar inderdaad. Is de discussie niet eens waard. Iedereen heeft weer andere hobby's waarvan de ander denkt: WTF? Waarom? Care :)

Ik ben er trouwens nog steeds niet uit welke class ik moet gaan kiezen straks. Ik zit allemaal Youtube filmpjes erover te kijken maar ik kom er maar niet uit.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Laatst online: 06:54

justifire

Shut up and squat !!

Mijn main word Titan maar ga zeker alle 3 de classes naar lvl 20 brengen.
Dan ga je pas goed de verschillen zien.

Voor PvP schijnt de Hunter OP te zijn met zijn golden gun.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Die vind ik absoluut niet overpowered. Die andere supers zijn makkelijker. Dat is alleen maar op de knop drukken in de buurt van je tegenstander. Voor de golden gun moet je nog goed richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
justifire schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 18:37:
Mijn main word Titan maar ga zeker alle 3 de classes naar lvl 20 brengen.
Dan ga je pas goed de verschillen zien.

Voor PvP schijnt de Hunter OP te zijn met zijn golden gun.
elk type carracter lijkt OP bij een skilled player
gewoon spelen wat je het beste ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
RawChild schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 17:09:
[...]

Inderdaad, dat heb ik ook gelezen. Damn zeg ik heb er echt zin in. Ben verdomme net 31, maar wat deze game betreft voel ik me net een klein kind.
Mijn vriendin is ook erg blij met me als ik weer veel tijd in gaan stop. Ik zeg altijd dat het mijn hobby is. Maar dat ik ook wel weg wil in mijn vrije tijd om te vissen of zo...(ik haat vissen) maar dan krijgen we weer de discussie dat gamen voor kinderen is. Zelf zit ze de hele dag iets met draken te doen op der iPhone en dat candy crush... Sja, hopelijk hebben jullie het makkelijker haha
Ik kan je een hand geven hierover, mijn vriendin is in een totaal andere wereld opgegroeid (bijna een echte boerin) begrijpt ook totaal niet waarom ik game.
Heb al 100x uit moeten leggen waarom ik game en bijv niet een andere hobby heb, als ik dan aangeef dat gamen mijn hobby is, vind ze het maar raar.
Gelukkig is dat ook het enige minpuntje, sowieso minder tijd voor gamen sinds ik 2 jaar geleden een kleine kreeg, maar gamen zal er altijd blijven en zal de speeltijd met Destiny flink opkrikken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Het ding met de classes schijnt wel gewoon te zijn dat je vooral iets moet kiezen wat je zelf leuk lijkt. Er is namelijk niet een class die er met kop en schouders boven uit steekt of OP is.

Ik denk dat ik voor de Hunter of Warlock ga als eerste keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Over de 'beste" class. En ik ben het met Datto eens, gewoon de class nemen waar je je goed bij voelt. Het maakt namelijk niet veel uit.
Enige waar je rekeing mee zou kunnen houden is de armor. ALs je geen fantastische aim hebt zou ik wat PvP betreft titan nemen aangezien die de hoogste Armor heeft. Warlock heeft de minste en is dus meer een "stealth" class of als je altijd headshots schiet, dit is handig om dat je in gunfights maar weinig kan hebben en dus snel je tegenstander moet uitlschakelen.

@Origins. Haha sja, gelukkig wist die van mij al dat ik tijd in gamen steek. Hele dag naast mijn vriendin op de bank zitten is sowieso niks voor mij, ik moet mijn eigen dingen hebben.

[ Voor 24% gewijzigd door RawChild op 31-08-2014 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3dd3k
armour in pvp maakt geen enkel verschil. Dit zul je alleen merken in de iron banner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Klopt, maar er is wel een standaard verschil dacht ik?

Uit de OP:

Classes
• Hunter
'Bounty hunter style'
Theme: 50% armor, 50% cloth
• Titan
'Future soldier style'
Theme: 80% armor, 20% cloth
• Warlock
'Space wizard'
Theme: 20% armor, 80% cloth

Of heb ik het nou verkeerd? Gelden deze percentages niet in PvP?

[ Voor 11% gewijzigd door RawChild op 31-08-2014 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Origins schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 19:02:
[...]

Ik kan je een hand geven hierover, mijn vriendin is in een totaal andere wereld opgegroeid (bijna een echte boerin) begrijpt ook totaal niet waarom ik game.
Heb al 100x uit moeten leggen waarom ik game en bijv niet een andere hobby heb, als ik dan aangeef dat gamen mijn hobby is, vind ze het maar raar.
Gelukkig is dat ook het enige minpuntje, sowieso minder tijd voor gamen sinds ik 2 jaar geleden een kleine kreeg, maar gamen zal er altijd blijven en zal de speeltijd met Destiny flink opkrikken :+
Same here. De hele dag Wordfeut, maar klagen als ik 2 uur achter de ps4 wil zitten. Ik heb iig een vaste gameavond afgedwongen en met destiny gaan dat er 2 worden. Wel pas nadat de kids naar bed zijn ;)

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3dd3k
RawChild schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 19:32:
Klopt, maar er is wel een standaard verschil dacht ik?

Uit de OP:

Classes
• Hunter
'Bounty hunter style'
Theme: 50% armor, 50% cloth
• Titan
'Future soldier style'
Theme: 80% armor, 20% cloth
• Warlock
'Space wizard'
Theme: 20% armor, 80% cloth

Of heb ik het nou verkeerd? Gelden deze percentages niet in PvP?
Je karakter wordt standaard, met minimaal verschil.
Alleen additionele bonussen op vergaard armour, zoals cooldown reductie en sneller herladen, blijft in tact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig heb ik een vriendin die niet zo moeilijk is. Allebei onze eigen dingen. Wanneer zij met haar vriendinnen is, kan ik even gamen. Ze vind het juist fijn dat ik dingen voor mezelf heb en andersom vind ik dat ook. Zo kunnen we allebei onze eigen dingen blijven doen.

Voor Destiny zal ze echter vaker met vriendinnen moeten afspreken... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
http://www.twitch.tv/pax2

Interview Bungie live straks, voor de ongeduldige onder ons

Mmz volgens mij niet eens een video.. 8)7
Alleen maar gepraat.

[ Voor 36% gewijzigd door Origins op 31-08-2014 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

t3dd3k schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 11:04:
[...]

Waarom moet dat? Ik heb last of us ook uit de US maar ik log altijd in met mijn EU account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3dd3k
Jedi Geub schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 22:15:
[...]

Waarom moet dat? Ik heb last of us ook uit de US maar ik log altijd in met mijn EU account.
Om je game te delen en spelen.
In jou geval is je ps4 i.c.m. je us en eu account primary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kacang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:38
Zo. De ghost edition is betaald xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Ontdek nu pas dit spel, ziet er toch wel leuk uit. Vanavond even goed inlezen, aanschaffen en dan eens snel een GoT clan joinen :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Silooy schreef op maandag 01 september 2014 @ 08:39:
Zo. De ghost edition is betaald xD
is die weer te koop dan ergens ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtouw78
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:57
FreakGIB schreef op maandag 01 september 2014 @ 09:13:
[...]

Webshop Mediamarkt/Saturn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 14:43
Intertoys laat je nu ook je bestelling betalen via de "VIP voorverkoop"..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kacang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:38
FreakGIB schreef op maandag 01 september 2014 @ 09:13:
[...]

Had m gereserveerd bij Intertoys. Net een link gekregen om te betalen. Wel voor de PS4. Zie bij MM/Saturn alleen Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaaaaah
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-09 16:26
Ook aangemeld voor de Gathering of Tweakers clan :-)

PSN-ID: ThaDwizzle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Wordt mooi groepje Destiny Spelers zo :) Gezellig :D

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
ik had dit vorige week ook gepost over de Clan opties en ik weet niet of het mogelijk en makelijk is maar

Misschien handig om sub groepjes te maken bv..
Story, exploring, strikes, pvp, Raid
Zou dan wel handig zijn als je je zelf makelijk kan verplaatsen.
Voorbeeld je begint met het spel en je zoekt vooral anderen om je te helpen met de story mode
Later misschien exploring of pvp en als je er uiteindelijk klaar voor bent stop je je zelf in de raid groep.
Op deze manier geef je aan waar je zin in hebt en klaar voor bent.
Of in meerdere groepjes als dat kan.

voorbeeld Playstaton Clan daarin Folders Story Exploring Strikes PvP Raids
je plaatst je zelf dan in de Story folder en ingame kan je denk ik dan de anderen zien die daar inzitten hoop ik.
Zeker met Strikes wel handig om met bekenden te spelen inplaats van Match Making

[ Voor 12% gewijzigd door FreakGIB op 01-09-2014 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Iedereen zal zich toch bezig houden met alles, zeker in het begin :). En met iedereen spelen wil mss niet maar er zullen uiteindelijk ook tussen tweakers groepjes gevormd worden die meer spelen met elkaar e.d. :)

Ik wil graag alles proberen heb nog niks qua beta/alpha gedaan dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Nog een dikke week! Wanneer kunnen we reviews verwachten?
Vraag me trouwens af hoe een site als tweakers een review moet doen (ook de andere sites). Servers gaan pas maandag middag open, en je kan alleen spelen als je verbonden bent met de servers. Raids is alleen met 6 personen, lijkt me ook lastig voor reviewers. Er vanuitgaande dat de reviews voor de release online staan.

Ik denk dat ze bij bungie teleurgesteld zullen zijn met cijfers rond de 8. Ze zijn echt helemaal weg van dit project.

[ Voor 6% gewijzigd door RawChild op 01-09-2014 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
RawChild schreef op maandag 01 september 2014 @ 12:32:
Nog een dikke week! Wanneer kunnen we reviews verwachten?
Vraag me trouwens af hoe een site als tweakers een review moet doen (ook de andere sites). Servers gaan pas maandag middag open, en je kan alleen spelen als je verbonden bent met de servers.
De 'friends & family' groep van Bungie spelen de game al voor de release date. Dus óf ze hebben voor de reviewers ook een dergelijk mechanisme, of de servers zijn eerder up dan dat de marketing afdeling kan laten weten.

Echte reviews zouden met zo'n online game natuurlijk niet op release date mogelijk moeten zijn. Ze weten bijvoorbeeld nog niet wat voor launch problemen er zullen zijn en die zouden naar mijn mening meegenomen moeten worden in het cijfer. Bij WoW moest je vroegah soms een uur wachten voor je op jouw server kon spelen. Zoiets zou het cijfer gigantisch naar beneden moeten gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rnenator schreef op maandag 01 september 2014 @ 13:58:
[...]
Zoiets zou het cijfer gigantisch naar beneden moeten gooien.
Lijkt mij niet, dat is helemaal niet representatief voor de kwaliteit van het spel. Dat je het 1e uurtje van de ik weet niet hoeveel uur niet kan spelen lijkt me toch niet zo'n heel groot probleem? Waarschijnlijk zal het na de launch niet of niet vaak voorkomen.
(Opstart problemen van GTA Online zijn natuurlijk van hele andere proporties)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
rnenator schreef op maandag 01 september 2014 @ 13:58:
[...]

Zoiets zou het cijfer gigantisch naar beneden moeten gooien.
Launches zijn altijd zwaar, zeker met games waarbij een paar enkele grote servers in 1 klap zwaar worden belast met weet ik veel hoeveel miljoen spelers die op de seconde na launch allemaal klikken op ''START!'' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
Als ik in de eerste weken(bij WoW was dit de eerste weken) van Destiny iedere keer een uur moet wachten voordat ik kan spelen, hoop ik dat het spel als onvoldoende wordt beoordeeld. Dat cijfer mag dan weer aangepast worden op het moment dat de problemen verholpen zijn.

Bij Polygon hebben ze bijvoorbeeld hun review van BF4 herzien n.a.v. alle problemen: http://www.polygon.com/20...0656/battlefield-4-review en ik vind dat heel terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01

Yaz

Lipst3r schreef op maandag 01 september 2014 @ 14:19:
[...]

Launches zijn altijd zwaar, zeker met games waarbij een paar enkele grote servers in 1 klap zwaar worden belast met weet ik veel hoeveel miljoen spelers die op de seconde na launch allemaal klikken op ''START!'' :)
Tijdens de beta kwamen er 4.8 miljoen spelers tegelijk online. Dat ging ook zonder al te veel problemen. Ik verwacht dat het nu ook gewoon heel goed zal draaien. Ze maken vast gebruik van een cloud-achtige oplossing welke dynamisch servers kan starten en stoppen. Ik vermoed de reden waarom er maar 16 personen in een instance zitten.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Lipst3r schreef op maandag 01 september 2014 @ 14:19:
[...]

ik verwacht niet al te veel problemen
bij de Start van de Beta ging het goed
bij de Start van de Iron Keep duurde het even wat langer maar was snel opgelost
en bij de Start van de Moon missie ging het ook goed toen waren er meer spelers tegerlijk online dan elke ander spel wat zij eerder uitgebracht hadden.
en iedereen had maar een timewindow van 2 uur hadden ze speciaal gedaan om ook de druk te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rnenator schreef op maandag 01 september 2014 @ 14:34:
Bij Polygon hebben ze bijvoorbeeld hun review van BF4 herzien n.a.v. alle problemen: http://www.polygon.com/20...0656/battlefield-4-review en ik vind dat heel terecht.
Maar vervolgens niet geupdate nadat de problemen opgelost waren, helemaal terecht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Laatst online: 17-09 11:42
Yaz schreef op maandag 01 september 2014 @ 14:35:
[...]

Tijdens de beta kwamen er 4.8 miljoen spelers tegelijk online. Dat ging ook zonder al te veel problemen. Ik verwacht dat het nu ook gewoon heel goed zal draaien. Ze maken vast gebruik van een cloud-achtige oplossing welke dynamisch servers kan starten en stoppen. Ik vermoed de reden waarom er maar 16 personen in een instance zitten.
Ik weet niet welk moment jij bedoelt, maar als je de zaterdag bedoelde op het einde waarop het grootste aantal tegelijk online was, dan heb je niet goed opgelet, want de servers trokken dat dus niet en zorgde voor genoeg problemen: Zo kon ik dus geen pvp meer doen op dat moment en was de Tower compleet verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:37

Odieus

Onuitstaanbaar

rnenator schreef op maandag 01 september 2014 @ 14:34:
Als ik in de eerste weken(bij WoW was dit de eerste weken) van Destiny iedere keer een uur moet wachten voordat ik kan spelen, hoop ik dat het spel als onvoldoende wordt beoordeeld. Dat cijfer mag dan weer aangepast worden op het moment dat de problemen verholpen zijn.

Ik vind niet dat een reviewer een game met een onvoldoende moet beoordelen op basis van het feit dat je bij de release problemen hebt met inloggen. Dit heeft weinig met de game zelf van doen, ze mogen het van mij wel benoemen bij de minpunten en eventueel het cijfer wat lager uit laten vallen, maar puur een onvoldoende geven omdat je bij de release niet in kunt loggen is wel erg kort door de bocht.

Hou er maar gewoon alvast rekening mee dat er de eerste dagen problemen zullen zijn met het inloggen. Het zou naïef van je zijn als je denkt dat Bungie het aantal requests bij de release wel zonder problemen aan zou kunnen. Ik ga er in ieder geval vanuit dat ik niet probleemloos in kan loggen volgende week dinsdag, dan kan het alleen maar meevallen :)

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz

Yaz

Xecuter NL schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:11:
[...]Ik weet niet welk moment jij bedoelt, maar als je de zaterdag bedoelde op het einde waarop het grootste aantal tegelijk online was, dan heb je niet goed opgelet, want de servers trokken dat dus niet en zorgde voor genoeg problemen: Zo kon ik dus geen pvp meer doen op dat moment en was de Tower compleet verlaten.
Grappig want ik had daar dus geen last van. Ik heb altijd PvP kunnen doen en de Tower was wel vaker leeg maar dat is gewoon een matchmaking issue. Je word samen gepropt met een stel andere spelers en als dat niet past (je zit misschien in een fireteam) dan krijg je een nieuwe instance. En die is dus in het begin leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Yaz schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:27:
[...]

Grappig want ik had daar dus geen last van. Ik heb altijd PvP kunnen doen en de Tower was wel vaker leeg maar dat is gewoon een matchmaking issue. Je word samen gepropt met een stel andere spelers en als dat niet past (je zit misschien in een fireteam) dan krijg je een nieuwe instance. En die is dus in het begin leeg.
ik had toen alleen met die Iron Keep tijden problemen in het begin om op de Tower te komen maar je kon ook vanuit orbit daarheen
Moon missie ging zonder problemen tijd was alleen te kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 24-09 15:39
FreakGIB schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:30:
[...]

ik had toen alleen met die Iron Keep tijden problemen in het begin om op de Tower te komen maar je kon ook vanuit orbit daarheen
Moon missie ging zonder problemen tijd was alleen te kort.
Als je de missie niet had gedaan, maar enkel free-roamen dan had je daar een hele tijd kunnen blijven. Je had alleen maar 2 uurtjes de tijd om de maan te selecteren.

Heb verder ook geen enkel probleem ondervonden qua lag of het niet beschikbaar zijn van onderdelen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Jackal131 schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:51:
[...]

Als je de missie niet had gedaan, maar enkel free-roamen dan had je daar een hele tijd kunnen blijven. Je had alleen maar 2 uurtjes de tijd om de maan te selecteren.

Heb verder ook geen enkel probleem ondervonden qua lag of het niet beschikbaar zijn van onderdelen.
ik ging naar bed anders had ik het zeker gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
  • Laatst online: 24-03 08:18
Geen enkel probleem gehad toen de Moon mission beschikbaar kwam. Kon doen wat ik wilde doen. Heb in deze launch qua capaciteit van de servers meer vertrouwen dan in die van COD of BF.

Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
TheBuddha schreef op maandag 01 september 2014 @ 17:46:
Geen enkel probleem gehad toen de Moon mission beschikbaar kwam. Kon doen wat ik wilde doen. Heb in deze launch qua capaciteit van de servers meer vertrouwen dan in die van COD of BF.
houd er ook rekening mee dat toen met de Iron Keep en de Moon mission er erg veel mensen over de hele wereld tegelijk gingen inloggen iedereen over de hele wereld moest toen inloggen in die 2 uur.
bij de opening 9/9 is dat meer verdeeld niet iedereen heeft het al meteen geinstalleerd verschillende timezone's dus word lang niet zo'n druk punt als met de Moon missie dus ik denk zelf dat het goed gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

FreakGIB schreef op maandag 01 september 2014 @ 18:27:
[...]

houd er ook rekening mee dat toen met de Iron Keep en de Moon mission er erg veel mensen over de hele wereld tegelijk gingen inloggen iedereen over de hele wereld moest toen inloggen in die 2 uur.
bij de opening 9/9 is dat meer verdeeld niet iedereen heeft het al meteen geinstalleerd verschillende timezone's dus word lang niet zo'n druk punt als met de Moon missie dus ik denk zelf dat het goed gaat komen.
Plus het feit dat ze waarschijnlijk geleerd hebben van de moon missie drukte, en daar het een en ander bij hebben aangepast.
Het is toch ideaal om zo'n ongelofelijke drukte te hebben bij een beta, om daarna te kijken hoe je dit een volgende keer beter kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3dd3k
Yaz schreef op maandag 01 september 2014 @ 14:35:
[...]

Wat haal jij dat getal vandaan. Djeej gaf tijdens een interview aan dat er tijdens de moon missie honder duizenden spelers tegelijkertijd aanwezig waren. Dat zijn geen 4.8 miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
t3dd3k schreef op maandag 01 september 2014 @ 20:22:
[...]

Wat haal jij dat getal vandaan. Djeej gaf tijdens een interview aan dat er tijdens de moon missie honder duizenden spelers tegelijkertijd aanwezig waren. Dat zijn geen 4.8 miljoen.
Volgens mij is die 4.8 gewoon de gamers die de beta hebben gespeeld over die 10 (?) dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Destiny Pax pannel video YouTube: Destiny -:- Bungie's 2014 FULL PAX Prime Panel!
op 24:10 min is een interessant stukje ze hebben het over interactie van verschillende spelers
maar het interessante is het stukje waar hij verteld dat je bv.. op Venus spelers bezig kan zien iets te bouwen voor de Raid om de ingang open te krijgen en jij kan dan eventueel een kijkje nemen in de ingang
klinkt erg interessant je moet dus echt verschillende dingen doen dan alleen schieten ik kan niet meer wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz

Yaz

Origins schreef op maandag 01 september 2014 @ 20:49:
[...]

Volgens mij is die 4.8 gewoon de gamers die de beta hebben gespeeld over die 10 (?) dagen.
Mja. Dat was het ook. Foutje van mijn kant.

http://www.xboxachievemen...-by-Over-4-6-Million.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-09 20:19
Man man ik heb er zin in.

Inmiddels 30 jaar maar met een release als deze voel ik me toch weer even een klein jochie van 7 op sinterklaasavond.

Gister de digital guardian edition gepreordered online, kan ik hem preloaden en 100% garantie dat ik gewoon 9/9 kan knallen :)

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
HertogJack schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 08:42:

Inmiddels 30 jaar maar met een release als deze voel ik me toch weer even een klein jochie van 7 op sinterklaasavond.

Gister de digital guardian edition gepreordered online, kan ik hem preloaden en 100% garantie dat ik gewoon 9/9 kan knallen :)
Lekker is dat he dat je dat gevoel toch nog terug kan krijgen met zoiets als dit ;). Bijna 25 hier maar ik vind dat gamen geen leeftijdsgrens heeft ;). Heb paar jaar terug veel MMORPG's gespeeld samen met mn Guild daar zat ook een Engelse vent van 63.. fantastisch aardig en lollige kerel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naxul
  • Laatst online: 00:21
HertogJack schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 08:42:

Ik vind het mooi om dit soort reacties te lezen, hopelijk maakt het spel ook de verwachtingen waar.
De beta was écht geweldig, dus hopelijk worden we niet teleurgesteld.
Mocht je het gemist hebben, hier een infographic over de Beta van Destiny.

[ Voor 27% gewijzigd door Naxul op 02-09-2014 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Naxul schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 09:02:
[...]

Ik vind het mooi om dit soort reacties te lezen, hopelijk maakt het spel ook de verwachtingen waar.
Ja het blijft afwachten, heb de Alpha en Beta kunnen spelen maar was wel onder de indruk.

Hopelijk is de game 'groot' genoeg, dat is het enige waar ik me zorgen om maak.

PVP etc zit allemaal wel goed denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Als het de beta is op grotere schaal, dan kun je toch eigenlijk niet teleurgesteld worden?
Plus dat we weten dat er ook iets als raids en dergelijke gaat komen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Yea, ik kan ook niet meer wachten! Voor mij is alles helemaal nieuw maar heb genoeg gelezen en bekeken :). Ik ben erg benieuwd hoe belangrijk het is om in groepen te spelen want zo ver ik heb gezien was er vrij veel solo waarbij er soms random iemand in spawnde tijdens de missie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz

Yaz

[...]
Dat vond ik dus niet. Leuk spel, zeker. Maar de beta vond ik mwa. Beetje zoals met Forza Horizon. Demo muh. Spel fantastisch.. Ik hoop op eenzelfde hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Grootste nieuws uit het Panel gesprek is dus dat de AR een nerf heeft gekregen. Meer nuttigs heb ik er niet uit kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik in NL de digitale gaurdian versie bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09 09:54
PS-store of XBox equivalent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 10:47:
Gewoon online in de psn store of de xbox store :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 10:47:
Echt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HertogJack schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 10:57:
[...]

Gewoon online in de psn store of de xbox store :)
Xbox One store alleen denk ik, heb hem namelijk nog niet gezien op de 360 store ;) Maar het kan zijn dat ik het mis heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz

Yaz

Ereaser schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 11:06:
[...]

Xbox One store alleen denk ik, heb hem namelijk nog niet gezien op de 360 store ;) Maar het kan zijn dat ik het mis heb :P
Nee, dat zag je goed. Op de 360 kan je niet pre-orderen. Dus daar kan je hem pas vanaf dinsdag kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
TheBuddha schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 10:45:
Grootste nieuws uit het Panel gesprek is dus dat de AR een nerf heeft gekregen. Meer nuttigs heb ik er niet uit kunnen halen.
ik vond het hele kleine stukje over de Raid interessant op 24:10 sec het lijkt dat we flink moeten puzzelen om alleen al de ingang open te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja echt, kan hem niet vinden in de xbox one store..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz

Yaz

FreakGIB schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 11:31:
[...]

ik vond het hele kleine stukje over de Raid interessant op 24:10 sec het lijkt dat we flink moeten puzzelen om alleen al de ingang open te krijgen.
Voor 1 dag ja. Daarna staat gewoon vol op het internet hoe je het moet doen en binnen je vast binnen 10 seconden binnen. Ik zie weer WoW en Guildwars praktijken. Het duurt even voordat de technieken bekend zijn en daarna doet iedereen het op eenzelfde manier.

Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 11:34:
https://store.xbox.com/en...9f-4a66-9ae6-3b76bc04e951

[ Voor 36% gewijzigd door Yaz op 02-09-2014 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Yaz schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 11:35:
[...]

Voor 1 dag ja. Daarna staat gewoon vol op het internet hoe je het moet doen en binnen je vast binnen 10 seconden binnen. Ik zie weer WoW en Guildwars praktijken. Het duurt even voordat de technieken bekend zijn en daarna doet iedereen het op eenzelfde manier.

[...]

https://store.xbox.com/en...9f-4a66-9ae6-3b76bc04e951
klopt, maar dit is niet te voorkomen in de huidige tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 11:34:
Dan zou ik mijn vraag voortaan wat beter formuleren ;)
Nu heb je van iedereen het logiche antwoord, wat je dus al wist..
Geen idee waar die in de shop staat, heb geen one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-09 12:52
Is er iemand die op de ps4 destiny digital gardian kan kopen? Ik blijf problemen houden en krijg foutmelding E82000113.

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
R-utger schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 11:50:
Is er iemand die op de ps4 destiny digital gardian kan kopen? Ik blijf problemen houden en krijg foutmelding E82000113.
Ik had er gister geen problemen mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
HertogJack schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 11:51:
[...]

Ik had er gister geen problemen mee..
Oke bedankt.
Dan zal er probleem ergens bij mij moeten zitten :(

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Zijn ze niet toevallig store aan het aanpassen voor september? Of wanneer komen eigenlijk de nieuwe lading ''free'' games voor PS+? Elke maand wisselde die toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sajuuk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-09 14:48
Ik heb sinds de N64 geen console meer gehad maar ik heb gisteren toch maar een PS4 aangeschaft voor dit spel :D
Ik heb er echt heel veel zin in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naxul
  • Laatst online: 00:21
HertogJack schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 09:06:
[...]
Hopelijk is de game 'groot' genoeg, dat is het enige waar ik me zorgen om maak.
PVP etc zit allemaal wel goed denk ik.
Dat is waar ik ook op hoop, ik had daarom ook graag gezien dat er al twee raids in-game waren, 3 maanden wachten op een nieuwe raid vind ik vrij pittig (denk ik). Natuurlijk weet ik totaal niet hoe lang zo'n raid gaat duren, hoe moeilijk het is etc. Maar voor de afwisseling had ik graag een tweede raid "aangekondigd" gezien.

Met PvP zit het inderdaad goed, ik vond de maps die we konden spelen al leuk, spannend en afwisselend. Dit is een game die ik hopelijk jaren kan en wil blijven spelen.

Hier de Ghost-edtion in het echt:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BwdZvaCIcAEFYqC.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de PS4 500GB White + Destiny bij de gamemania gepre-ordered. Iemand die ook zo ontzettend benieuwd is naar de witte variant van de PS4? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

R-utger schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 11:50:
Ik ging voor de grap net ook maar even in de shop kijken, ik heb hem al gereserveerd om die beta te bemachtigen. Nu staat er Gekocht...maar ik heb nog geen rooie cent over gemaakt. raar. Vreemd genoeg zie ik ook alleen meer als ik op destiny zoek de 99,99 versie. Die heeft ook nog eens niks extra bij de omschrijving. Volgens mij klopt er gewoon even niks van.

Wanneer begint die pre-load eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
had verhalen gelezen van 4 september maar blijkbaar dus 7 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Op zondag de shop updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 13:42:
Ik heb de PS4 500GB White + Destiny bij de gamemania gepre-ordered. Iemand die ook zo ontzettend benieuwd is naar de witte variant van de PS4? :)
Not rly, hij is gewoon wit :X

Zwart is mooier imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 13:42:
Witte ps4 is zeker mooi.
Ben alleen geen fan van een witte controller, had dat ook op de ps3 en wordt toch eerder smerig (je ziet het meer)
Maar heb al zwarte en ga hem niet omwisselen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Ik vond die witte DS4 eerlijk gezegd wel nice, heb hem dan ook besteld, krijg hem dan pas ook op 9 september binnen.
Ben benieuwd of er daadwerkelijk een verschil zit tussen mijn huidige en de nieuwe witte (jaja behalve de kleur dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik denk dat er geen verschil in zal zitten in die controller. Gewoon een ander kleurtje. Net als de console zelf. Ik zag net op The Verge nog een andere PS4 aangekondigd: Een zilveren. Het is maar net wat je leuk vindt. Ik hou het mooi bij de zwarte console.

Ben wel erg benieuwd hoe dat raiden straks zal gaan in Destiny en in hoeverre dit de game gaat bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Mmz had van verschillende reacties al gehoord dat de kwaliteit verbetert was van de controller (niet dat de huidige defecten toont)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Enige is dat het rubber op de pookjes 'beter' is en niet snel kapot gaat/scheurt.

Maar dat is op de huidige zwarte ds4's allang zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
HertogJack schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:56:
Enige is dat het rubber op de pookjes 'beter' is en niet snel kapot gaat/scheurt.

Maar dat is op de huidige zwarte ds4's allang zo.
Gaat het nou over DS4? Of beiden typfout en is het PS4? :P im lost :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Lipst3r schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 16:02:
[...]
Gaat het nou over DS4? Of beiden typfout en is het PS4? :P im lost :D
DS4 is de controler!
DS= DualShock.

Pagina: 1 ... 19 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2