Ik moet toch echt Destiny kopen, hoe heb jij het voor elkaar gekregen om die gratis te krijgen?FreakGIB schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 09:35:
[...]
Destiny is ook Free to play
of kan je Planetside gratis installeren en spelen als het uit is op de PS4 ?
Kans is groot dat ik de game tegen de 5e wellicht al kan krijgen. Bij CoD had ik de game ook vaak eerder maar dan kon ik daadwerkelijk eerder online. Nu wordt dat dus minder interessant aangezien je voor de SP ook de servers nodig hebt. Kan in ieder geval niet wachten tot de servers live gaan.
Wat gaan jullie spelen. Hier mijn voorlopige opzet:
Race - Awoken
Class - Warlock - Sunsinger
Primary - Assault of Handcannon
Secondary - Sniper
Heavy - Heavy Machine Gun
Wat gaan jullie spelen. Hier mijn voorlopige opzet:
Race - Awoken
Class - Warlock - Sunsinger
Primary - Assault of Handcannon
Secondary - Sniper
Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl
Race - Human
Class - Titan - Defender
Primary - Rifle (weet nog niet welk type, ik denk Auto Rifle)
Secondary - Sniper
Class - Titan - Defender
Primary - Rifle (weet nog niet welk type, ik denk Auto Rifle)
Secondary - Sniper
Gamertag for Xbox: R0SSI
Race - Human en Awoken
Class - Hunter en Warlock
Primary - Scout Rifle en Auto Rifle
Secondary - Sniper
Heavy - Rocket launcher
Class - Hunter en Warlock
Primary - Scout Rifle en Auto Rifle
Secondary - Sniper
Heavy - Rocket launcher
PSN: FreakGIB
vergiste mij ik dacht bij geen maandelijkse kosten dat het Free to play is.Ereaser schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 10:46:
[...]
Ik moet toch echt Destiny kopen, hoe heb jij het voor elkaar gekregen om die gratis te krijgen?
Race - Geen idee
Class - Geen idee
Primary - Geen idee
Secondary - Geen idee
Heavy - Geen idee
(A)
. Maar free to play wordt 100% pay to win. as always
Class - Geen idee
Primary - Geen idee
Secondary - Geen idee
Heavy - Geen idee
(A)
Alles wat free to play is zit niet vast aan PS+Jackal131 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 10:29:
[...]
Planetside 2 zal beschikbaar komen in de PSN store en kun je gewoon downloaden zonder er een cent voor te betalen en spelen (ik weet niet zeker of je PS+ nodig hebt, maar ik denk het wel)

[ Voor 66% gewijzigd door FlyLight3r op 28-08-2014 11:10 ]
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Dat dacht ik al jaFreakGIB schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:08:
[...]
vergiste mij ik dacht bij geen maandelijkse kosten dat het Free to play is.
en:
Race - Human (en Awoken) - beide female
Class - Warlock (en Hunter)
Primary - Assault (en scout rifle of pulse rifle)
Secondary - Fusion Rifle (en Sniper)
weet iemand wat ook alweer het voordeel was, als je destiny in de PSstore ge preorderd had?
Extra ingame item o.i.d.?
Extra ingame item o.i.d.?
Een handtekening?!
Niemand die met de Exo gaan spelen? Die vind ik persoonlijk het vetst.
En qua speelstijl ben ik toch het liefst lekker up en close, dus voor mij wordt t iets van:
Race: Exo
Class: Titan.
Qua wapens pak ik wat ik pakken kan
Vind het altijd wel leuk om telkens wat anders te spelen. Gewoon het sterkste wapen wat ik op dat moment heb.
En qua speelstijl ben ik toch het liefst lekker up en close, dus voor mij wordt t iets van:
Race: Exo
Class: Titan.
Qua wapens pak ik wat ik pakken kan
Sterkste wapen gaat op voor SP maar niet voor MP.
PVP = skillbased? Of zit er veel verschil in de weapon damage?
[ Voor 79% gewijzigd door FlyLight3r op 28-08-2014 11:59 . Reden: Fout gelezen, dus ander punt aangekaart. ]
Ik had zelf bij PVE veel plezier met de Scout Rifle de enemy's zijn goed te raken met een headshot en dan vaak met 1 shot dood.TheBuddha schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:55:
bij PVP ging dat minder met de Scout Rifle bij mij maar had ik weer meer sucses met de Auto Rifle.
Behalve voor de Iron Banner-modus:TheBuddha schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:55:
Race - ExoMake sure to hunt down some quality gear in the game's campaign mode first; Iron Banner matches do not place limits on player equipment, making your weapon and armor power levels key components to victory.
Class - Hunter (Bladedancer)
Primary - Assault (waarschijnlijk)
Secondary - (Sniper)
Heavy - Heavy Machine Gun (PVE) / Rocket Launcher (PVP)
Ik vond Iron Banner overigens niet echt super boeiend. Denk dat het alleen een optie is als je goede gear hebt.
In de beta 2x gespeeld, 1 keer als level 6 en kon ik niks doen en de 2e keer als level 8 en het was vrij makkelijk.
Kunnen mensen met Beta trouwens doorspelen? Of moeten die ook opnieuw beginnen? Anders loop ik direct zo vet achter
De beta characters zijn gewist. Iedereen begint weer op 0.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Iedereen begint op 0
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Ah okOrigins schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 13:10:
Alles is gereset, van de week gebeurt.
Alles wordt compleet gereset.Lipst3r schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 13:08:
Kunnen mensen met Beta trouwens doorspelen? Of moeten die ook opnieuw beginnen? Anders loop ik direct zo vet achter
Mensen die de beta op de zaterdag hebben gespeeld houden er alleen een emblem aan over.
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Ik zie in youtube filmpjes vaak de mooiste sniper kills. Mij lukt dat zelden. Dus ik ga denk ik toch maar veelal voor de Shotgun. Toen ik die switch in de beta maakte ging mijn k/d meteen behoorlijk omhoog.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Ik zag op bepaalde fora, dat mensen bij de X1 al een digital guardian edition hadden pre-purchased (nog niet pre-load dacht ik). Maar zodra ik op mijn US store kijk, krijg ik niet de mogelijkheid om deze editie daadwerkelijk te kopen.
Lukt dit alleen bij de mensen met het BETA dashboard? Of zie ik iets anders over het hoofd?
Lukt dit alleen bij de mensen met het BETA dashboard? Of zie ik iets anders over het hoofd?
GT: The Bozzz88
Ik heb op PS4 de digital guardian edition gepreorderedBozznl schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 14:10:
Ik zag op bepaalde fora, dat mensen bij de X1 al een digital guardian edition hadden pre-purchased (nog niet pre-load dacht ik). Maar zodra ik op mijn US store kijk, krijg ik niet de mogelijkheid om deze editie daadwerkelijk te kopen.

Dit was per ongeluk opgezet, volgende week krijg je de mogelijkheid weer.Bozznl schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 14:10:
Vanaf wanneer is de pre-load op de ps4 beschikbaar?
Heb de limited edition maar twijfel of ik niet de digital gardian zal halen...
Heb de limited edition maar twijfel of ik niet de digital gardian zal halen...
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Dankje,Origins schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 14:28:
4 september.
Had namelijk niet echt super internet (buitengebied)
Maar is het het ook zo als je een spel via de psn koopt dat je altijd online moet zijn?
Skill, maar vanzelfsprekend heeft elk wapen pros en cons.Lipst3r schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:58:
PVP = skillbased? Of zit er veel verschil in de weapon damage?
Met Destiny is het zo dat je always online moet zijn, dus maakt niet uit of je het schijfje of psn aankoop hebt gedaan.R-utger schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 14:36:
[...]
Dankje,
Had namelijk niet echt super internet (buitengebied)
Maar is het het ook zo als je een spel via de psn koopt dat je altijd online moet zijn?
Andere games hoeft niet perse, zolang je maar je PS4 op primary heb gezet.
als je naar de amerikaanse store gaat https://store.xbox.com/en-US/, kan je zien dat ze in de store staan, maar als je er op klikt wordt je doorgelinkt naar een foutpagina.Bozznl schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 14:10:
Het goede nieuws is dat de Digital Guardian Edition ook naar de X1 komt.
Oeh nice, daar ga ik gebruik van maken!Origins schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 14:20:
[...]
volgende week krijg je de mogelijkheid weer
Edit: Nieuwsbericht hierover gevonden op polygon. Ik kan niet wachten! Mijn vriendin daarentegen....
[ Voor 29% gewijzigd door Cerebriform op 28-08-2014 15:31 ]
dit had ik all eens gevraagd maar misschien dat jij het weetOrigins schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 14:42:
[...]
Met Destiny is het zo dat je always online moet zijn, dus maakt niet uit of je het schijfje of psn aankoop hebt gedaan.
Andere games hoeft niet perse, zolang je maar je PS4 op primary heb gezet.
ik heb de Ghost Edition besteld maar ik heb eigenlijk geen zin om steeds die disk te wisselen
als ik nu de standaard digital version bestel kan ik die op een of andere manier upgraden zodat ik alle exclusives heb van de Ghost versie.
en als we de digital version op 4 september al kunnen downloaden kunnen wij dan spelen op 8/9/2014 om 13:00 uur als de servers live gaan of pas echt op 9/9 00:00 ?
Is ook de versie die ik ga halen, woehoeeee... offtopic: moeten we nog steeds van die prepaid kaarten gebruiken voor aankopen in de amerikaanse store, of kunnen we inmiddels weer het 'paypal truukje' gebruiken?xAnarchyBaS schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 15:10:
[...]
als je naar de amerikaanse store gaat https://store.xbox.com/en-US/, kan je zien dat ze in de store staan, maar als je er op klikt wordt je doorgelinkt naar een foutpagina.
Het goede nieuws is dat de Digital Guardian Edition ook naar de X1 komt.
GT: The Bozzz88
Gewoon je disc versie verkopen lijkt mij de enige manier.FreakGIB schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 16:18:
[...]
dit had ik all eens gevraagd maar misschien dat jij het weet
ik heb de Ghost Edition besteld maar ik heb eigenlijk geen zin om steeds die disk te wisselen
als ik nu de standaard digital version bestel kan ik die op een of andere manier upgraden zodat ik alle exclusives heb van de Ghost versie.
en als we de digital version op 4 september al kunnen downloaden kunnen wij dan spelen op 8/9/2014 om 13:00 uur als de servers live gaan of pas echt op 9/9 00:00 ?
Of je wil alles later op ebay ofzo kopen. Je ziet wel vaker dat daar pre order/limited edition DLC wordt aangeboden, maar denk dat je dan nog steeds redelijk wat geld kwijt bent en heb je ook niet de ghost replica
nee ik hou van mijn Ghost versie die doe ik niet wegEreaser schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 16:38:
[...]
Gewoon je disc versie verkopen lijkt mij de enige manier.
Of je wil alles later op ebay ofzo kopen. Je ziet wel vaker dat daar pre order/limited edition DLC wordt aangeboden, maar denk dat je dan nog steeds redelijk wat geld kwijt bent en heb je ook niet de ghost replica
ik heb alleen geen zin om de disk te wisselen vind het makelijker als het digitaal is
zeker als ik bv.. bij een maat ga spelen en inlog onder mijn eigen account dan kan je gewoon doorspelen zonder dat je je disk hoeft mee te nemen.
dat is dus mijn vraag is dat mogelijk
edit
nvm hebGame Mania gebeld en volgens hun zit er in de doos van de Ghost versie Codes die je exclusives geven en die werken dan op elke versie dus ik kan als het goed is gewoon de standaard digitale versie kopen en dan toch alles spelen ook bij iemand anders
[ Voor 15% gewijzigd door FreakGIB op 28-08-2014 17:00 ]
Maar als je bij een maat wil spelen en via zijn playstation inlogt dan moet je eerst nog 30GB downloaden plus nog bijkomende updates.FreakGIB schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 16:44:
[...]
nee ik hou van mijn Ghost versie die doe ik niet weg
ik heb alleen geen zin om de disk te wisselen vind het makelijker als het digitaal is
zeker als ik bv.. bij een maat ga spelen en inlog onder mijn eigen account dan kan je gewoon doorspelen zonder dat je je disk hoeft mee te nemen.
dat is dus mijn vraag is dat mogelijk
Dan is een schrijfje handiger
maar met een trukje kan mijn maat het spel ook spelen zonder dat hij het heeft betaaldR-utger schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 16:59:
[...]
Maar als je bij een maat wil spelen en via zijn playstation inlogt dan moet je eerst nog 30GB downloaden plus nog bijkomende updates.
Dan is een schrijfje handigerof je eigen ps meenemen.
of we doen 50 50
Of je verkoopt hem je disc versieFreakGIB schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 17:01:
[...]
maar met een trukje kan mijn maat het spel ook spelen zonder dat hij het heeft betaald
of we doen 50 50
Ah ja dat kan ook.FreakGIB schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 17:01:
[...]
maar met een trukje kan mijn maat het spel ook spelen zonder dat hij het heeft betaald
of we doen 50 50
Maar toch vind ik het niet echt wat, dat trucje.
Ik denk dat vroeg of laat Sony er iets op verzint en wat er dan volgt weet ik niet.
Kan gewoon zijn dat je het spel moet kopen, je data wordt gewist of een ban.
Ik wil het risico niet lopen, zeker niet met Destiny
Voor de X1 kan nu ook een pre-purchase gedaan worden.
[ Voor 7% gewijzigd door xAnarchyBaS op 28-08-2014 18:15 ]
Als dat 'trucje' is om hem digitaal in us store te kopen loop je tegen het probleem aan dat waarschijnlijk je keys die je bij je ghost versie zit, als je die dus bij de game mania haalt, niet werken omdat die voor EU versies zijn.
Volgens mij worden namelijk die extra's gezien als dlc. Mogelijk kan ik het fout hebben maar ik denk het wel
Yiiihaw! Vanavond koop ik hem meteenxAnarchyBaS schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 18:15:
Voor de X1 kan nu ook een pre-purchase gedaan worden.
Playstation exclusive / early access content voor Destiny:
Had liever geen exclusive content gehad.
Bedoel daar mee te zeggen dat ze het gelijk moeten laten en niemand voortrekken.
Maar begrijp best dat mensen met een xbox dit niet leuk vinden vooral door een extra multiplayer map en strike.
Ik weet dat het bij cod net andersom is, dan gaat xbox altijd voor maar ik vind het gewoon vervelend dat het gebeurd.
Met Destiny heb ik nu geluk maar bij een ander spel baal ik weer.
Ze moeten het gewoon afschaffen en gelijk trekken
maarja draait alleen maar om geld
Bedoel daar mee te zeggen dat ze het gelijk moeten laten en niemand voortrekken.
Maar begrijp best dat mensen met een xbox dit niet leuk vinden vooral door een extra multiplayer map en strike.
Ik weet dat het bij cod net andersom is, dan gaat xbox altijd voor maar ik vind het gewoon vervelend dat het gebeurd.
Met Destiny heb ik nu geluk maar bij een ander spel baal ik weer.
Ze moeten het gewoon afschaffen en gelijk trekken

Het kan mij niet snel genoeg 9 september zijn...
Ik heb er zin an!
Ik heb er zin an!
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
De X1 en PS4 zijn toch allebei gewoon region free? Ik heb iig nog geen verhaleng gehoord van de X1 waar dat niet goed werkte met content uit verschillende regio's (Titanfall uit Duitsland en US season pass bijvoorbeeld)KookSpook schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 18:21:
[...]
Als dat 'trucje' is om hem digitaal in us store te kopen loop je tegen het probleem aan dat waarschijnlijk je keys die je bij je ghost versie zit, als je die dus bij de game mania haalt, niet werken omdat die voor EU versies zijn.
Volgens mij worden namelijk die extra's gezien als dlc. Mogelijk kan ik het fout hebben maar ik denk het wel
Ik verwacht gewoon dat die "exclusive" dat voor een jaar zal zijn. Bij de meeste games is dit zo.
Dat klopt. De content komt als ik het goed begrepen heb in de herfst van 2015 beschikbaar voor de Xbox. Exclusive is dus eigenlijk een (vrij lange) early access.
De enige echte exclusive content die ik gezien heb zijn (hele) kleine missies in Assassins Creed. Maar na de walktroughs bekeken te hebben stelden die niet veel voor.Unomomentodado schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 21:18:
Dat klopt. De content komt als ik het goed begrepen heb in de herfst van 2015 beschikbaar voor de Xbox. Exclusive is dus eigenlijk een (vrij lange) early access.
nee ik wil hem digitaal uit de EU store ik heb geen US account.KookSpook schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 18:21:
[...]
Destiny Digital Guardian edition aangeschaft voor de Xbox One.
Kom maar op met die Titan + Handcannon
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Hell yeah! Ben nu wat xbox live tegoed aan het kopen om hem ook te halen.justifire schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 22:04:
Destiny Digital Guardian edition aangeschaft voor de Xbox One.
Ik dacht al wat een hoop PS bias in die video maar het is een video van Playstation Access
Enige wat ik zal missen is die Strike mission
Enige wat ik zal missen is die Strike mission
Zoiets is toch aangekondigd tijdens Gamescom?R-utger schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 17:05:
[...]
Ah ja dat kan ook.
Maar toch vind ik het niet echt wat, dat trucje.
Ik denk dat vroeg of laat Sony er iets op verzint en wat er dan volgt weet ik niet.
Kan gewoon zijn dat je het spel moet kopen, je data wordt gewist of een ban.
Ik wil het risico niet lopen, zeker niet met Destiny
Bron.The best way to think about Share Play is like a “virtual sofa”. PlayStation 4 will create an online local co-op experience by allowing you to invite a friend to join your game—even when they don’t own a copy of it. With this first-of-its-kind feature, you’ll be able to play games with a friend just as if you were together in the same room. Let’s say that with games… you’ll be able to invite your friend online to play as part of your Club in DRIVECLUB.
With Share Play, you can even jump into a game to assist a friend. For example, if there is part of a game that you can’t quite finish, you can invite a friend to take over your controls. Like handing over the controller to a friend on your couch, your screen will be shared as your friend gets through the part of the game that has been giving you trouble—can’t get past that part in The Last of Us: Remastered when you’re hanging upside down? Get a little help.
Installing, de digital guardian edition
Nu nog 2 weken wachten
Gamertag for Xbox: R0SSI
Dan gaat hij goedFreakGIB schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 21:55:
[...]
nee ik wil hem digitaal uit de EU store ik heb geen US account.
Dat Share Play is bedoelt voor games waar je normaal met zijn 2en kan spelen op 1 scherm maar dan doe je het nu vanuit je eigen kamer met je maatNaxul schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 23:22:
[...]
Zoiets is toch aangekondigd tijdens Gamescom?
[...]
Bron.
het trukje wat ik doe en dat zit al jaren op de PS3 alleen kon je daar vroeger zelfs 5 keer je games delen
is dit
je koopt je game digitaal op je PS4
gaat naar je maat login op je eigen account daar en download de game je kan dan je game daar ook spelen maar je maat nog niet
wat je doet je maakt de PS4 van je maat jou Primary PS4 nu kan hij wel jou game spelen onder zijn eigen account
nu ga je naar je eigen huis en daar moet je maat met zijn account inloggen en jou PS4 zijn Primary maken
en je logd weer in onder je eigen account en je kan alles van je zelf spelen en ook van jou maat Tada
mochten ze dat aanpassen zullen ze je niet bannen maar dan werkt het gewoon niet meer
alleen zullen ze dan wel veel klachten krijgen van gezinnen die 2 PS3 of PS4 hebben en meerdere kinderen die met elkaar spelen dat kan dan ineens niet meer.
Nee, met share play kan je tot 10 vrienden uitnodigen om een uur lang een game te spelen, op hun eigen PS4, zonder dat ze deze hoeven te kopen. Gamers kunnen meekijken, of de controle overnemen. Eigenlijk een soort demo. De ultieme mond tot mond reclame voor een game.FreakGIB schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:08:
[...]
Dat Share Play is bedoelt voor games waar je normaal met zijn 2en kan spelen op 1 scherm maar dan doe je het nu vanuit je eigen kamer met je maat
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
oke dan had ik dat verkeerd begrepen ik dacht dat je je joystick zeg maar kon overdragen aan je virtuele friend zodat hij een moeilijk stuk kan doen voor jou en bij co op games zoals bv.. de Lego games kan je ook iemand buiten de deur mee laten spelen.rnenator schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:43:
[...]
Nee, met share play kan je tot 10 vrienden uitnodigen om een uur lang een game te spelen, op hun eigen PS4, zonder dat ze deze hoeven te kopen. Gamers kunnen meekijken, of de controle overnemen. Eigenlijk een soort demo. De ultieme mond tot mond reclame voor een game.
Dat gedeelte van de offline coop games volgens mij niet, maar de joystick virtueel overdragen wel.FreakGIB schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:46:
[...]
oke dan had ik dat verkeerd begrepen ik dacht dat je je joystick zeg maar kon overdragen aan je virtuele friend zodat hij een moeilijk stuk kan doen voor jou en bij co op games zoals bv.. de Lego games kan je ook iemand buiten de deur mee laten spelen.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Dit heb ik ook met de X1's van mijn broertje en mij gedaan, we delen nu alle games en DLC, wat een bak met geld uitspaart.FreakGIB schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:08:
[...]
Dat Share Play is bedoelt voor games waar je normaal met zijn 2en kan spelen op 1 scherm maar dan doe je het nu vanuit je eigen kamer met je maat
het trukje wat ik doe en dat zit al jaren op de PS3 alleen kon je daar vroeger zelfs 5 keer je games delen
is dit
je koopt je game digitaal op je PS4
gaat naar je maat login op je eigen account daar en download de game je kan dan je game daar ook spelen maar je maat nog niet
wat je doet je maakt de PS4 van je maat jou Primary PS4 nu kan hij wel jou game spelen onder zijn eigen account
nu ga je naar je eigen huis en daar moet je maat met zijn account inloggen en jou PS4 zijn Primary maken
en je logd weer in onder je eigen account en je kan alles van je zelf spelen en ook van jou maat Tada
mochten ze dat aanpassen zullen ze je niet bannen maar dan werkt het gewoon niet meer
alleen zullen ze dan wel veel klachten krijgen van gezinnen die 2 PS3 of PS4 hebben en meerdere kinderen die met elkaar spelen dat kan dan ineens niet meer.
Kijk net even in de beta Xbox One NL store.
Destiny DGE € 99,95
Dat scheelt gewoon € 32,- met US
Destiny DGE € 99,95

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
iemand zou Sony NL EU eens moeten aanspreken waarom er zo'n enorm verschil zit in prijzen.justifire schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:13:
Kijk net even in de beta Xbox One NL store.
Destiny DGE € 99,95![]()
Dit was voor de Xbox One, daar kan Sony weinig aan doenFreakGIB schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:12:
[...]
iemand zou Sony NL EU eens moeten aanspreken waarom er zo'n enorm verschil zit in prijzen.
Zolang we in de US store gewoon aankopen kunnen doen zal het mij worst wezen.
Vind het wel lullig voor de 'gewone consument' die niet beter weet en het volle pond mag betalen.
ik heb net even een US account aangemaakt voor PSNjustifire schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:46:
[...]
Dit was voor de Xbox One, daar kan Sony weinig aan doen
Zolang we in de US store gewoon aankopen kunnen doen zal het mij worst wezen.
Vind het wel lullig voor de 'gewone consument' die niet beter weet en het volle pond mag betalen.
destiny digital guardian edition kost $89,99 dollar is omgerekend ongeveer 67,49 euro
dus in de us heb je voor het zelfde geld de uitgebreide guardian edition waar wij 69 euro moeten betalen voor de standaard digital edition.
hoe kan ik nu daar iets kopen ik heb geen US credit card kan ik ergens van die waardebonnen kopen of misschien paypal ?
Hatjee, iedereen met headset op de ps4 een invite gestuurd
Kun je vanuit de USA store nu game nu al downloaden en dan vervolgens op je EU account spelen dan?
Ik denk als je op je US account de ps4 primary maakt en dan op je EU inlogd dat het wel werktTheBuddha schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:30:
Kun je vanuit de USA store nu game nu al downloaden en dan vervolgens op je EU account spelen dan?
zal vanavond eens een demo downloaden en dan proberen op verschillende manieren.
[ Voor 11% gewijzigd door FreakGIB op 29-08-2014 13:32 ]
had 3 request heb ze alle 3 geaccepteerd weet dus niet wat jou PSN id is maar ik denk dat ik je toegevoegd heb.StefanKelevra schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:22:
Hatjee, iedereen met headset op de ps4 een invite gestuurd
Waarschijnlijk komt de EU pre-load ook snel online. Sony USA zal dit wel doen omdat de Xbox versie online is gekomen en ze wellicht bang zijn dat mensen wellicht nog switchen.FreakGIB schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:32:
[...]
Ik denk als je op je US account de ps4 primary maakt en dan op je EU inlogd dat het wel werkt
zal vanavond eens een demo downloaden en dan proberen op verschillende manieren.
wat gebeurd er als ik de US Destiny guardian edition koop en van de nederlandse Ghost de codes gebruik?TheBuddha schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:18:
[...]
Waarschijnlijk komt de EU pre-load ook snel online. Sony USA zal dit wel doen omdat de Xbox versie online is gekomen en ze wellicht bang zijn dat mensen wellicht nog switchen.
Dat gaat niet werken vermoed ik.
Als je game in de US Store koopt, moet de DLC/code ook voor de US versie zijn.
Weet niet om welk systeem het hier gaat.
Op de Xbox One zit geen regiolock en kan dan dus ook gewoon elke game/dlc/add-ons uit elk willekeurig land met mekaar combineren.
Weet niet of dit op de PS4 ook zo is.
Op PS3 en Xbox 360 kan dit in ieder geval niet.
Op de Xbox One zit geen regiolock en kan dan dus ook gewoon elke game/dlc/add-ons uit elk willekeurig land met mekaar combineren.
Weet niet of dit op de PS4 ook zo is.
Op PS3 en Xbox 360 kan dit in ieder geval niet.
[ Voor 21% gewijzigd door justifire op 29-08-2014 16:27 ]
ik heb even gegoogled en idd gaat niet lukken als ik een US game heb moet ik ook de DLC uit de US store halen en anderom ookdutchgio schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:48:
Dat gaat niet werken vermoed ik.
wat waarschijnlijk wel werkt als ik een US game en US DLC heb draaien dan kunnen de andere accounts op de zelfde PS4 ook die games spelen.
Vandaag [PS4]Destiny gepreorderd! Van mij mag die game vandaag wel komen!
automation fanboy
Clan members will need to reaffirm their allegiance after September 9th. We’re not breaking up Clans – just severing their ties to the Beta. Once Destiny launches, your ranks will need to reset a Group as their Clan. Oaths you have taken will be taken again.
http://www.bungie.net/7_B...14/en/News/News?aid=12054
[ Voor 13% gewijzigd door t3dd3k op 29-08-2014 21:07 ]
Goed om te weten !t3dd3k schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 21:06:
Clan members will need to reaffirm their allegiance after September 9th. We’re not breaking up Clans – just severing their ties to the Beta. Once Destiny launches, your ranks will need to reset a Group as their Clan. Oaths you have taken will be taken again.
Even rondje mailen.
Maak je dan samen gebruik van een gamertag of kan dat ook apartxAnarchyBaS schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:13:
[...]
Dit heb ik ook met de X1's van mijn broertje en mij gedaan, we delen nu alle games en DLC, wat een bak met geld uitspaart.
weekly update van Deej
jeetje weer meer info ik kon al niet wachten nu al helemaal niet
http://www.bungie.net/7_B...14/en/News/News?aid=12068
Leuk stukje om te lezen. Raiden moet echt vet gaan worden. Leuk dat ze die tests gedaan hebben met mensen die alleen maar shooters spelen. Laat ik nou net ervaring hebben in shooters en MMOFreakGIB schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 10:48:
weekly update van Deej
Via de nieuwe Modern Warfare kun je straks ook setpieces krijgen. Weet niet of ik bijzonder blij ben met deze ontwikkeling [LINK]

Je hebt dus 1 week de tijd om een raid te halen. Elke dinsdag volgt er een reset waarin je progress wordt gewist.

Je hebt dus 1 week de tijd om een raid te halen. Elke dinsdag volgt er een reset waarin je progress wordt gewist.
Het gaat gelukkig alleen om een shaderTheBuddha schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 12:08:
Via de nieuwe Modern Warfare kun je straks ook setpieces krijgen. Weet niet of ik bijzonder blij ben met deze ontwikkeling [LINK]
[afbeelding]
de vraag is moet je dan weer met exact de zelfde groep verder of kan het ook zo zijn als ik eerst in Raid groep A tot punt 2 kwam en dan in groep B mee spelen maar ook startend van punt 2 ?TheBuddha schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 12:08:
[afbeelding]
zal haast wel niet
Verwijderd
Zal mezelf hier ook even aanmelden! Kijk erg uit naar Destiny en heb mezelf toegevoegd aan het lijstje. Ik bezit een PS4 overigens.
Heb de limited edition besteld bij bol.com maar heb mezelf eindelijk overgehaald om de digital gardian te bestelen via de psn.
Net 100 euro erop gezet krijg ik een foutmelding dat ik het nu niet kan bestellen
Straks nog maar een x proberen....
Net 100 euro erop gezet krijg ik een foutmelding dat ik het nu niet kan bestellen

Straks nog maar een x proberen....

Is de limited edition qua content en dergelijke hetzelfde als die digital guardian van 100 euro?
Blijft wel allejezus duur zeg, die games op PSN.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Kwa spel is het precies hetzelfde, de extra's die je erbij krijgt tov de normale.RawChild schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:37:
Is de limited edition qua content en dergelijke hetzelfde als die digital guardian van 100 euro?
Bij de limited heb je alleen nog wat fysieke dingen erbij.
Ik heb de voor en nadelen met elkaar vergeleken en ga nu toch voor de digitale (als psn meewerkt

Je weet dat maar ongeveer 10 euro scheelt ik ben namelijk wel benieuwd naar dat weapons en armor boek dat er bij zit daar staan ook dingen in over de special wapens en dergelijkeR-utger schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:54:
[...]
Kwa spel is het precies hetzelfde, de extra's die je erbij krijgt tov de normale.
Bij de limited heb je alleen nog wat fysieke dingen erbij.
Ik heb de voor en nadelen met elkaar vergeleken en ga nu toch voor de digitale (als psn meewerkt)
je kan ook nog overwegen om een US account te maken daar kost de Digital guardian edition omgerekend ongeveer 68 euro ik heb gisteren een US account gemaakt wat vrij makelijk is even op youtube kijken
en in deze schop kan je US gamecard kopen met PayPal
http://www.pcgamesupply.c...-network-cards/US-Region/
[ Voor 23% gewijzigd door FreakGIB op 30-08-2014 18:13 ]
Ik heb afgelopen nacht de Vanguard edition besteld bij all4games! Zag goede reviews op tweakers dus dat gaf mij goede hoop. Meer mensen die hem daar besteld hebben en voor de ps4? Ik krijg mijn PS4 als het goed is maandag binnen. Ben benieuwd! Dan eerst even aan de controls wennen met BF4
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Heb ook daar paar keer met succes US tegoed voor XBlive gekocht, deze week alleen erg slechte ervaring met hun gehad.FreakGIB schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 17:59:
[...]
in deze schop kan je US gamecard kopen met PayPal
http://www.pcgamesupply.c...-network-cards/US-Region/
Deze week probeerde ik bij pcgamesupply 50$ xb live tegoed te kopen om Destiny te kopen, maar ik kreeg de melding dat mijn creditcard was geweigerd en dat ik het later nog eens moest proberen. Tien minuten later weer geprobeerd en weer dezelfde foutmelding dat mijn creditcard niet werkte.
Dus ik de dag erna mijn bank bellen wat er mis was met mijn creditcard, vertelde mijn bank me dat er al twee keer was afgeschreven door pc game supply terwijl de site dus zei dat ze niks hadden afgeschreven!
Ondertussen hadden ze me wel ook twee 50$ cards gemaild. Die had ik nog niet aangeraakt en vroeg aan de customerservice of ze in ieder geval een van die twee cards terug konden nemen. Vonden ze echt belachelijk dat ik dat dacht en "ik had toch kunnen lezen in de voorwaarden dat ze geen refunds deden".
Zo staat de zaak er nu voor, ik denk dat ik maandag mijn bank die betalen probeer te laten blokkeren, maar ik kan pc game supply dus niet meer aanraden. Weet iemand nog een andere gamecard winkel waar je US tegoed kan kopen met een NL creditcard?
Gewoon offgamers gebruiken, haal daar al jaren mijn tegoed.
Betalen met ideal en 5 minuten later de key in de mail.
De Clans bij destiny gaan een beetje op de schop, is het een idee om nu een clan te vormen uit de GoTLive en Gathering of Tweakers clans?
weet iemand of je in nederland ook het blad Newsweek kan kopen er is nu namelijk een special over Destiny
http://www.amazon.com/New...Topix-Media/dp/B00MEUR3J0
er was ook iemand die de pagina's gescanned had maar die moest die weer ofline halen
heeft iemand hier toevalig die scans kunnen copyen
http://www.amazon.com/New...Topix-Media/dp/B00MEUR3J0
er was ook iemand die de pagina's gescanned had maar die moest die weer ofline halen
heeft iemand hier toevalig die scans kunnen copyen
[ Voor 28% gewijzigd door FreakGIB op 31-08-2014 08:00 ]
Ah chill gewoon met ideal. Thanks voor de tip.justifire schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 23:02:
Gewoon offgamers gebruiken, haal daar al jaren mijn tegoed.
Lijkt mij een prima idee! Misschien een goed idee om bij het vormen van de clans aan te geven hoe vaak je verwacht destiny te spelen. Bv dagelijks of enkel in het weekend etc. Dit om de kans te vergroten dat een groter deel van de clan leden gelijktijdig on line is.xAnarchyBaS schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 23:35:
De Clans bij destiny gaan een beetje op de schop, is het een idee om nu een clan te vormen uit de GoTLive en Gathering of Tweakers clans?
Misschien handig om sub groepjes te maken bv..mtouw78 schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 10:27:
[...]
Lijkt mij een prima idee! Misschien een goed idee om bij het vormen van de clans aan te geven hoe vaak je verwacht destiny te spelen. Bv dagelijks of enkel in het weekend etc. Dit om de kans te vergroten dat een groter deel van de clan leden gelijktijdig on line is.
Story, exploring, strikes, pvp, Raid
Zou dan wel handig zijn als je je zelf makelijk kan verplaatsen.
Voorbeeld je begint met het spel en je zoekt vooral anderen om je te helpen met de story mode
Later misschien exploring of pvp en als je er uiteindelijk klaar voor bent stop je je zelf in de raid groep.
Op deze manier geef je aan waar je zin in hebt en klaar voor bent.
Of in meerdere groepjes als dat kan.
Dus we weten het zeker? Game kopen met US account is dan te spelen met je EU account waar PS+ op zit? En dan ook nog eens op EU servers met mijn EU matties?
ik koop mijn game gewoon in de X1 store, die staat nu op USA. nog ff proberen adres in Oregon en het scheelt je ook nog is 10% sales taxJedi Geub schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 10:59:
Dus we weten het zeker? Game kopen met US account is dan te spelen met je EU account waar PS+ op zit? En dan ook nog eens op EU servers met mijn EU matties?
Canon EOS 400D - Tamron 17-50mm f/2.8
Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2