psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ben benieuwd wat Joel er mee gaat doen
[ Voor 23% gewijzigd door CrackSlet op 24-08-2014 22:09 ]
Leuk voor de mensen die er absoluut nog een willen hebben maar achter het net gevist hebben
Saturn:
http://www.saturn.nl/weba...path=&query=Destiny+Ghost
MediaMarkt:
http://www.mediamarkt.nl/...path=&query=Destiny+Ghost
Thanks! toch nog een ghost weten te bemachtigenGamezMaster schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 13:15:
De Ghost editie is ook bestelbaar geworden in de Saturn/MM webshop.
Leuk voor de mensen die er absoluut nog een willen hebben maar achter het net gevist hebben
Saturn:
http://www.saturn.nl/weba...path=&query=Destiny+Ghost
MediaMarkt:
http://www.mediamarkt.nl/...path=&query=Destiny+Ghost
Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid
de PS4 versie is al weer uitverkochtCeased2Be schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 13:24:
[...]
Thanks! toch nog een ghost weten te bemachtigen
PSN: FreakGIB
Niet normaal hoe hard dat gaat..
Maar de prijzen die ze ervoor vragen op marktplaats liegen er ook niet om!
ja niet normaal het word bijna verleidelijk om hem door te verkopen en voor het geld een Extra PS4 white Destiny edition te kopen.GamezMaster schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:12:
[...]
Niet normaal hoe hard dat gaat..
Maar de prijzen die ze ervoor vragen op marktplaats liegen er ook niet om!
Idd ja, wordt haast interessant om hem alsnog digitaal aan te schaffen en de ghost edition door te verkopenFreakGIB schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:13:
[...]
ja niet normaal het word bijna verleidelijk om hem door te verkopen en voor het geld een Extra PS4 white Destiny edition te kopen.
Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid
de Xboxone is nog steeds te koop kunnen we hieruit opmaken dat de Xboxone hier toch een heel stuk minder vertegenwoordigd isCeased2Be schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:15:
[...]
Idd ja, wordt haast interessant om hem alsnog digitaal aan te schaffen en de ghost edition door te verkopen
ik was afgelopen weekend toevalig even aan het kijken bij de mediamarkt in Rotterdam
en zag redelijk wat mensen met een PS4 onder hun armen rond lopen maar niemand met een XBone
terwijl ze er wel stonden ?
was zelf opzoek naar een goede Headset liefst wireless met goede mic en als het kan als het nuttig is in Surround iemand ervaring.
Officieel is deze console uiteraard nog niet uit, dus het zou eventueel daar nog aan kunnen liggen, maar over het algemeen is Nederland toch een PS land.FreakGIB schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:49:
[...]
de Xboxone is nog steeds te koop kunnen we hieruit opmaken dat de Xboxone hier toch een heel stuk minder vertegenwoordigd is
ik was afgelopen weekend toevalig even aan het kijken bij de mediamarkt in Rotterdam
en zag redelijk wat mensen met een PS4 onder hun armen rond lopen maar niemand met een XBone
was zelf opzoek naar een goede Headset liefst wireless met goede mic en als het kan als het nuttig is in Surround iemand ervaring.
Degene die echt een X1 willen hadden er allang een gehaald.
Ik heb hem iig voor de X1 bested aangezien ik er bij Bol net naast greep
Nee hoor ik heb er namelijk nog geenOrigins schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:52:
Degene die echt een X1 willen hadden er allang een gehaald.
Zie het dik gedrukteFreakGIB schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:49:
[...]
de Xboxone is nog steeds te koop kunnen we hieruit opmaken dat de Xboxone hier toch een heel stuk minder vertegenwoordigd is
Ik heb namelijk dezelfde vraag, zat wel voor de Sony stereo 2.0 te kijken, is dat wat?
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
zie dat ik weer te langzaam was met typen hehe
maar goed hier mijn bevindingen to dusver mijn keuze gaat nu naar de Triton die is nog redelijk te betalen en zit ook erg lekker maar ik las wel weer dat die snel stuk gaan
even tussendoor iemand goede ervaring met Wireless Headsets in de wat duurdere classe
of kan je beter voor wired gaan dit is voor op de PS4
ik heb bij de mediamarkt geluisterd naar de Turtle beach P51 die klonk redelijk surround was er zeker wel maar het klonk een klein beetje schell
ook nog de Triton 720+ en de Triton Pro wired geluisterd
de Turtle en de Triton hebben beiden Surround waar ik de Triton beter vind zitten en mooier voller geluid geven maar de Triton was niet Wireless de Turtle wel
en de sennheizer G4ME Zero
dan de Sennheizer ja die zat echt supper relaxed ik draag een bril en je heb er totaal geen last van
ik heb maar even met de headsets op mijn hoofd gezeten maar voelde al meteen verschill
alleen de Sennheizer heeft geen Surround en is ook wired en je moet er nog een los verloop connectortje bij kopen wat ik begreep en is ook vrij duur rond de 280 euro heb kwa geluid niet echt een goed voorbeeld kunnen testen in de winkel
een ander + puntje voor de Turtle beach is dat je ook je telefoon kan connecten via blue tooth dat is ook wel handig
iemand anders ervaring
[ Voor 9% gewijzigd door FreakGIB op 25-08-2014 16:14 ]
Dankje,The_Worst schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 16:07:
Ik heb zelf de Sony wireless set en ik vind het ideaal. Goed geluid, extra bas mogelijk indien gewenst en goed verstaanbaar via de microfoon. Pasvorm is goed, zit erg comfortabel zelfs na langere periodes.
Denk dat ik zo maar de Sony headset ga bestellen, de chat zal je wel nodig hebben in Destiny
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Bungie heeft aangegeven dat als het het op Samoa 00:00 is dat iedereen dan kan inloggen, dit is dus 1 uur smiddags op 8 September hier.Origins schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 13:20:
Servers openen in EU pas op 9 september 0:00, eerder de game hebben heeft dus niet zoveel nut.
Destiny servers will admit Guardians as soon as it is September 9th somewhere in the world. When you play is between you and your retailer.
https://twitter.com/Bungie/status/503357717566599168
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
ik had toevalig gebeld met Game Mania of ze al een dag eerder de games verkopen maar de verkoper dacht van niet dus dan ben je met de Digitale versie beter af die word volgens mij al 3 dagen eerder PredownloadedZethiel schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 16:16:
[...]
Bungie heeft aangegeven dat als het het op Samoa 00:00 is dat iedereen dan kan inloggen, dit is dus 1 uur smiddags op 8 September hier.
Destiny servers will admit Guardians as soon as it is September 9th somewhere in the world. When you play is between you and your retailer.
weet iemand als ik bv de standaard digitale versie koop en de codes in de Ghost edition gebruik heb je dan het zelfde als wanneer je de disk installeerd die er bij zit?.
scheeld weer disken wisselen en eventueel later misschien voor een UBER prijs toch nog doorverkopen er wel bij vertellen dat de codes dan al gebruikt zijn moet wel een Uber prijs zijn 500+
Eerder tijd gebrek en nog niet voldoende games om over te gaan op kopen
Als ik de komende tijd niet zo druk zou hebben zou ik op de aanbieding van redcoon.nl zijn gedoken. €330 is echt een ongelofelijk goede prijs
Het zou ook wel fijn zijn als Bungie eens duidelijkheid geeft of de seasonpass over wordt gedragen tussen old en next gen
Aha, dan heb ik het dus verkeerd begrepen.Zethiel schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 16:16:
[...]
Bungie heeft aangegeven dat als het het op Samoa 00:00 is dat iedereen dan kan inloggen, dit is dus 1 uur smiddags op 8 September hier.
&FreakGIB schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:49:
[...]
Hoewel de officiele release datum is in Nederland nog niet geweest wacht ik gewoon op de mijne met de officiele release datum. En hoewel ik de nieuwe xbox besteld had vanaf dat het kon kwam de uitstel mij goed uit ik mis de games die nu voor de xbox one uit zijn niet echt. Er zijn slechts een handjevol games uit op de xbox one en niet voor de PC en daarvan hoef ik geen enkele te spelen.
Ik wil wel graag destiny spelen en de toekomstige halo games. En als distiny uitkwam voordat de xbox officieel uitkwam zou ik hem dan wel anders zijn gaan halen. Het was even spannend want microsoft heeft lang gewacht met de aankondiging maar nu komt hij net op tijd uit... twee werkdagen of vier gewone om precies te zijn
Dit vond ik wel informatief http://www.head-fi.org/t/...4-ultrasone-hfi-15g-addedFreakGIB schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 16:12:
Edit
zie dat ik weer te langzaam was met typen hehe
maar goed hier mijn bevindingen to dusver mijn keuze gaat nu naar de Triton die is nog redelijk te betalen en zit ook erg lekker maar ik las wel weer dat die snel stuk gaan
even tussendoor iemand goede ervaring met Wireless Headsets in de wat duurdere classe
of kan je beter voor wired gaan dit is voor op de PS4
ik heb bij de mediamarkt geluisterd naar de Turtle beach P51 die klonk redelijk surround was er zeker wel maar het klonk een klein beetje schell
ook nog de Triton 720+ en de Triton Pro wired geluisterd
de Turtle en de Triton hebben beiden Surround waar ik de Triton beter vind zitten en mooier voller geluid geven maar de Triton was niet Wireless de Turtle wel
en de sennheizer G4ME Zero
dan de Sennheizer ja die zat echt supper relaxed ik draag een bril en je heb er totaal geen last van
ik heb maar even met de headsets op mijn hoofd gezeten maar voelde al meteen verschill
alleen de Sennheizer heeft geen Surround en is ook wired en je moet er nog een los verloop connectortje bij kopen wat ik begreep en is ook vrij duur rond de 280 euro heb kwa geluid niet echt een goed voorbeeld kunnen testen in de winkel
een ander + puntje voor de Turtle beach is dat je ook je telefoon kan connecten via blue tooth dat is ook wel handig
iemand anders ervaring
Ik wil altijd nog een astro mixamp ter vervanging van mijn turtle beach dss. Nu heb ik alleen 5.1 maar geen microfoon.
Laat ik nou net die week vrij hebben...

Hoe zit het met jullie? Meteen vol kunnen spelen?
Verwijderd
Nog 2 weken wachten inderdaad.R-utger schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 09:18:
Precies 2 weken nog!
Laat ik nou net die week vrij hebben...![]()
Ik ga ook meteen spelen.
Haha ik moet gewoon werken die week, maar zullen wellicht wat kortere nachtjes wordenR-utger schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 09:18:
Precies 2 weken nog!
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
ik heb die week vrij genomen hoop eigenlijk nog dat we de Game op 8/9/2014 all kunnen halen in de winkel want zover ik begreep kunnen we smiddags op 8/9 al inloggen.R-utger schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 09:18:
Precies 2 weken nog!
Hoop dat je er op komt dan.. Gezien de hype zou het zo maar eens kunnen dat een groot gedeelte van de eerste uren niet speelbaar zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:45:
9/9/14 om 00.00 uur gaat het betere knalwerk voor mij al beginnen.
Aan de andere kant.. Meestal heeft Bungie dit wel aardig voor elkaar.. Let's hope...
Verwijderd
Ik ga ook gewoon eerder slapen en dan rond een uur of 7 in de ochtend start ik em op.McPoowl schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:48:
[...]
Hoop dat je er op komt dan.. Gezien de hype zou het zo maar eens kunnen dat een groot gedeelte van de eerste uren niet speelbaar zijn.
Aan de andere kant.. Meestal heeft Bungie dit wel aardig voor elkaar.. Let's hope...
Dan zullen de meeste problemen hopelijk wel voorbij zijn.
Ze hadden het bij de Beta ook erg goed voor elkaar (het speel gedeelte dan) de manier om de game te downloaden was dramatisch.McPoowl schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:48:
[...]
Hoop dat je er op komt dan.. Gezien de hype zou het zo maar eens kunnen dat een groot gedeelte van de eerste uren niet speelbaar zijn.
Maar met het pre-loaden zit dat iig wel goed.
Mwah, ik kon niet meteen inloggen bij de Beta. Lukte mij volgens mij pas na 1 uur proberen, wel beter dan bij Diablo 3 destijdsOrigins schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:01:
[...]
Ze hadden het bij de Beta ook erg goed voor elkaar (het speel gedeelte dan) de manier om de game te downloaden was dramatisch.
Maar met het pre-loaden zit dat iig wel goed.
Ik moet gewoon werken en laat de game bezorgen dus ik maak me niet zo druk, zie rond 19:00 wel of ik er in kan
PSN: LinQ-NL
toch wel triest als je de omschijvingen leest allemaal preorders maar ze vonden bv.. de beta tegenvallen en verkopen nu het spel aan de hoogste bieder als ze nu gewoon eerlijk zijn en zeggen dat ze er vlink aan willen verdienen want volgens mij kan je de Preorder gewoon cancelen en dan geef je een ander echt een eerlijke kans.
en 20 stuks volgens mij zijn dat zo'n beetje alle Ghost versie's die hier beschikbaar zijn in nederland
weet niet precies hoe zeldzaam ze echt zijn.
Ik heb ook de Ghost gepreorderd maar wil hem echt zelf houden ik zij in een vorige post wel dat ik hem weg doe voor een UBER bedrag 500+ maar dat gaat toch nooit lukken ik heb hem trouwens ook nergens te koop staan .
De pest is dat er ook mensen zijn die ook bereid zijn om een ghost editie van €160,- over te nemen voor €200 - €250. Zelfde als met de PS4 bij de release. Als gewoon niemand meer pre-orders overneemt van de gasten op marktplaats houd die handel pas op, maar dat zie ik niet gebeuren.FreakGIB schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:15:
zit net even op marktplaatst te kijken maar daar word de Ghost edition all 20 keer aangeboden
toch wel triest als je de omschijvingen leest allemaal preorders maar ze vonden bv.. de beta tegenvallen en verkopen nu het spel aan de hoogste bieder als ze nu gewoon eerlijk zijn en zeggen dat ze er vlink aan willen verdienen want volgens mij kan je de Preorder gewoon cancelen en dan geef je een ander echt een eerlijke kans.
en 20 stuks volgens mij zijn dat zo'n beetje alle Ghost versie's die hier beschikbaar zijn in nederland
Ik heb ook de Ghost gepreorderd maar wil hem echt zelf houden ik zij in een vorige post wel dat ik hem weg doe voor een UBER bedrag 500+ maar dat gaat toch nooit lukken ik heb hem trouwens ook nergens te koop staan .
Ben het met je eens hoor. Zelf zou ik hem ook gewoon geannuleerd hebben of aan een vriend hebben doorverkocht (voor het aankoopbedrag) als die er belangstelling voor zou hebben. Vind het uitbuiten van de echte liefhebber ook een trieste zaak, maar zoals ik al zei werken de liefhebbers hier zelf aan mee.
Als iemand er een enorme berg geld voor wil geven dan wil ik hem we verkopen
[ Voor 33% gewijzigd door klaw op 26-08-2014 12:46 ]
Yup daar heb je gelijk in maar ga het toch proberen ben al aan het mailen hier en daar om te kijken of ik ze om kan krijgen.Origins schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:32:
Je krijgt al voor dat geweldige bedrag een Ghost erbij? wat wil je nog meer
Je betaald ook voor de eerste twee dlc's als je die koopt.Origins schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:32:
Je krijgt al voor dat geweldige bedrag een Ghost erbij? wat wil je nog meer
die DLC's zitten ook bij de Limited edition en de Digital guardian edition.klaw schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:37:
[...]
Je betaald ook voor de eerste twee dlc's als je die koopt.
Ghost edition is alleen die Ghost miniatuur als extra thats it dan ding kost dus ongeveer 50 piek
Ik doelde op eht verschil tussen ghost en normaal. Maar daarnaast Klopt ook weer niet helemaal;
zoek de verschillen

[ Voor 19% gewijzigd door klaw op 26-08-2014 16:02 ]
zover ik weet is het verschil tussen de Ghost edition en de Limited edition alleen de Ghost figurineklaw schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:00:
FreakGIB
Ik doelde op het verschil tussen ghost en normaal. Maar daarnaast Klopt ook weer niet helemaal;
zoek de verschillen
en als je voor de DLC's gaat kan je het beste de Digital Guardian Edition kopen volgens mij
Halo 4 Limited edition zat een stuk meer bij en AC4: Black flag skull edition ongeveer evenveel. En die koste bijna maar ~€70,-
Dus niet alleen de Ghost is extra.
Ik heb de limited, vind ik wel mooi setje waar ik me geld voor over heb.
Maargoed moet iedereen lekker zelf weten, Bungie zal blij met jullie zijn
psn: HertogJack
Die Ghost praat, dat is ook niet goedkoopEreaser schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 17:05:
Ik vind de Limited Edition overal wel prijzig.
Halo 4 Limited edition zat een stuk meer bij en AC4: Black flag skull edition ongeveer evenveel. En die koste bijna maar ~€70,-
en heeft lichtjes dat is ook leuk tochCeased2Be schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 20:36:
[...]
Die Ghost praat, dat is ook niet goedkoop
[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 26-08-2014 21:20 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik zat bij de release van de PS4 bij de "eerste lichting". Maar door studieverplichtingen heb ik m toen laten gaan. Ik heb t geld niet nodig, dus waarom zou ik een ander een oor aannaaien?FreakGIB schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:15:
zit net even op marktplaatst te kijken maar daar word de Ghost edition all 20 keer aangeboden
Trouwens gelukkig vorige week nog wel een preorder voor de witte Destiny bundel kunnen plaatsen bij GM. Dus ik kan 9-9 ook aan de slag!

Stel ik koop de standaard digital edition
en gebruik de codes die bij de Ghost edition zit ( ik neem aan dat de disk in de Ghost edition gewoon standaard is en dat je codes moet gebruiken ) kan ik dan de digitale versie het zelfde maken als de ghost en dan het spel spelen zonder de disk te hoeven gebruiken
en dan stap 2 bij mijn zwager inloggen onder mijn account dan die PS4 mijn Primaire PS4 maken
dan uitlogen en dan kan hij ook Destiny spelen op zijn account
dan als ik thuis ben op mijn PS4 inloggen met zijn account en het zijn Primaire PS4 maken en dan
uitloggen en weer inloggen met mijn account
kijk dit filmpje
YouTube: Play PS4 games on two consoles with one license & sharing PS+ access
kunnen we dan samen spelen en in de toekomst ook de DLC's samen spelen ?
Iemand een idee.
enigste wat ik denk dat waarschijnlijk niet werkt zijn de codes die je invoert dat doe je in de PSN store en
dat werkt misschien niet op een ander account ?
Ach ligt eraan hoe je het bekijkt he.Jobbie schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 22:58:
[...]
Ik zat bij de release van de PS4 bij de "eerste lichting". Maar door studieverplichtingen heb ik m toen laten gaan. Ik heb t geld niet nodig, dus waarom zou ik een ander een oor aannaaien?
Trouwens gelukkig vorige week nog wel een preorder voor de witte Destiny bundel kunnen plaatsen bij GM. Dus ik kan 9-9 ook aan de slag!
Ik had 3 preorders staan voor de ps4 want wou hem persee hebben op de dag van release.
Kreeg ik er op de dag van de release 3 binnen (dat wist ik ook pas een dag van tevoren), die andere 2 lekker doorverkocht met winst en zodoende mn eigen ps4 bijna gratis dus.
Je mag het lame vinden, maar het geld groeit me niet op mn rug en ik ben en was blij met mn cheap ps4.
Geld groeit je niet op de rug maar wel 1200 euro betalen aan pre-ordersHertogJack schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 08:34:
[...]
Ach ligt eraan hoe je het bekijkt he.
Ik had 3 preorders staan voor de ps4 want wou hem persee hebben op de dag van release.
Kreeg ik er op de dag van de release 3 binnen (dat wist ik ook pas een dag van tevoren), die andere 2 lekker doorverkocht met winst en zodoende mn eigen ps4 bijna gratis dus.
Je mag het lame vinden, maar het geld groeit me niet op mn rug en ik ben en was blij met mn cheap ps4.
Wil je niet aanvallen ofzo, maar vind gewoon dat dat soort mensen het verpesten voor liefhebbers die er wel goede bedoelingen mee hebben
[ Voor 7% gewijzigd door kidicoke op 27-08-2014 08:44 ]
Was op acceptgiro hekidicoke schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 08:42:
[...]
Geld groeit je niet op de rug maar wel 1200 euro betalen aan pre-orders? Ik vind het zelf wel gewoon lame, zelfde als met die mensen die festivalkaartjes opkopen puur om het later te verkopen met winst, want zelf geinterreseerd zijn ze toch niet. Hoop ook dat alle mensen op marktplaats met hun ghost editie er lekker in stikken en hem met verlies moeten verkopen.
Maargoed je mag het lame vinden
Ik snap niet waarom mensen zon ghosts editie of limited editie willen, dat doet me echt helemaal niks zieje dat soort merchandise.
[TaalPolitiemodus]HertogJack schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 08:55:
Hoe duur gaat zon expansion pack kosten eigenlijk? Is dat al duidelijk?
Iets is duur of iets kost veel
[/TaalPolitiemodus]
Je kan een expansion pass kopen, voor beide expansions, die uit mijn hoofd €35,- gaat kosten of je kunt allebei de expansions los kopen voor rond de €20,- dacht ik.
bronPlayers can buy the expansion pass for $34.99 or individual packs for $19.99 apiece.
[ Voor 24% gewijzigd door Odieus op 27-08-2014 09:15 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
volgens mij ben je nu 10 euro goedkoper uit en heb je niks in je handen met de limited heb je ook de expansion pass en een paar mooie items zoals het boek waar veel in te lezen is over je wapens en dergelijkeOrigins schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 08:54:
Had eerst ook de limited edition, maar deze omgezet naar de Digital Guardian edition, gelijk de expansion pack erbij waarvan de eerste al in december komt.
Same here! Puik idee! Ik zal je bij deze dan ook toevoegenkidicoke schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:18:
Is het misschien een idee om in de Excel sheet een kolom bij te voegen met daarin de optie wel of geen headset, of wel/geen chat functie. Scheelt mij straks misschien een bult mensen toevoegen, zelf ben ik geinteresseerd in de personen die wel met voice willen spelen aangezien dit makkelijker en leuker is als je moet samen werken.
Gelieve mensen met de baard in de keel, daar waar ik zaterdag 30 word
[ Voor 37% gewijzigd door HertogJack op 27-08-2014 12:16 ]
Mag een echte baard ook (op de keel)?HertogJack schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 12:16:
Ik speel altijd met headset, psn id is hetzelfde als mn forumnaam!
Ik heb je toegevoegd in ieder geval
Gisteren heb ik destiny besteld via PSstore. Lekker gemakkelijk en auto download (ook op standby) dus kom maar op met die handel! Ik heb er al zin in, wellicht kunnen we mega tweakers party maken
Ik had het over de Limited Edition, dus die zonder ghostCeased2Be schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 20:36:
[...]
Die Ghost praat, dat is ook niet goedkoop
Haha, dat ken ik! heb op vakantie toen maar de Ghost Edition besteld, veel geld maar dan geen spijt later :-).Xecuter NL schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 13:12:
Ok ok...ben gezwicht. Digital Guardian Edition PS4 besteld. Zet mezelf ook maar even op de lijst.
Net uit de luiers dus. Moeten we je nog verschonen?HertogJack schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 12:16:
Ik speel altijd met headset, psn id is hetzelfde als mn forumnaam!
Ik heb de normale versie besteld en doe er wel een season pass bij.
Man, wat heb ik een zin in deze game. Heb de alpha en de beta helemaal grijs gespeeld en ben nu echt benieuwd naar wat de andere gedeeltes van de maan en Old Russia te bieden hebben (en niet te vergeten de andere planeten!)
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Bladedancer zag er gruwelijk uit, maar ik hou meer van het spelen als wandelende tank.... Zal dus Titan worden voor mij.
ps. mezelf ook even toegevoegd aan het excel lijstje!
Verwijderd
dennis585
Zet er dan even bij dat je van Tweakers bent.
Ik ga voor de Titan en als subclasse defender, ben namelijk erg defensief ingesteld en zie er naar uit om weer lekker met de sniper te spelen (in Halo mijn favoriete wapen).
Gamertag for Xbox: R0SSI
Hehe nice, zal je accepteren.Lipst3r schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 12:12:
[...]
Same here! Puik idee! Ik zal je bij deze dan ook toevoegen
Ik heb het bestand geupdate met de kolom 'Voorkeur voor voice-chat' die met ja/nee te beantwoorden is. Dus aan iedereen de oproep om zijn/haar gegevens te updaten! Is denk ik voor veel mensen handig om te weten die absoluut geen zin hebben aan gelul over het internet hebben, en juist de mensen die het wel leuk/handig vinden.
[ Voor 17% gewijzigd door kidicoke op 27-08-2014 16:16 ]
Ik heb alpha en beta niet gespeeld, maar is het belangrijk om een bepaald ras te kiezen? Om samen te spelen bedoel ik daarmee?
[ Voor 38% gewijzigd door FlyLight3r op 27-08-2014 16:33 ]
Waarom niet gewoon het algemene PS4/Xbone lijstje hier ook gebruiken? =/kidicoke schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:15:
[...]
Hehe nice, zal je accepteren.
Ik heb het bestand geupdate met de kolom 'Voorkeur voor voice-chat' die met ja/nee te beantwoorden is. Dus aan iedereen de oproep om zijn/haar gegevens te updaten! Is denk ik voor veel mensen handig om te weten die absoluut geen zin hebben aan gelul over het internet hebben, en juist de mensen die het wel leuk/handig vinden.
We krijgen onderhand voor elk spel een lijstje!
Nee, dat is puur cosmetischLipst3r schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:30:
Ik heb alpha en beta niet gespeeld, maar is het belangrijk om een bepaald ras te kiezen? Om samen te spelen bedoel ik daarmee?
Destiny is wel echt een group game.. dus samenspelen gaat makkelijker als we precies weten wie dit spel heeft. + ik hoef geen mensen die alleen maar COD spelen.. vind ik persoonlijk weinig anGamezMaster schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:42:
[...]
Waarom niet gewoon het algemene PS4/Xbone lijstje hier ook gebruiken? =/
Heb er speciaal een headset voor aangeschaft dus
Ga er wel vanuit dat als je er 'ja' neer zet ook zelf een headset hebt. (toch er nog even bijgezet)
Titan voor close range heeft de meeste amor.Lipst3r schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:30:
Ah super! Bedankt! Vond het al teveel werk iedereen toe te voegen.. nu regelmatig ff op ja checken
Warlock Mid range en magic.
Hunter is voor long range stealth and sniping.
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Hmm, volgens mij maakt dat niet veel uit hoor. Ik denk eerder dat je op subclasse moet selecteren of niet? Want elke Guardian kan gebruik maken van elk wapen toch?ikookhier schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 18:40:
[...]
Titan voor close range heeft de meeste amor.
Warlock Mid range en magic.
Hunter is voor long range stealth and sniping.
Ja dat klopt.R0SSI schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 20:14:
[...]
Hmm, volgens mij maakt dat niet veel uit hoor. Ik denk eerder dat je op subclasse moet selecteren of niet? Want elke Guardian kan gebruik maken van elk wapen toch?
Je class is in principe alleen relevant voor je skills (manier van double jumpen, special, granaten enzo). Ik denk dat je subclass ook niet veel impact zal gaan hebben op je rol.
En een titan heeft volgens mij niet zo heel veel meer defence dan de andere classes.
Niet echt volgens mij, maar wel die Super Abilit om een een beschermende bol te maken... Ach iedere subclasse heeft zijn of haar voordelenEreaser schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 20:18:
[...]
Ja dat klopt.
Je class is in principe alleen relevant voor je skills (manier van double jumpen, special, granaten enzo). Ik denk dat je subclass ook niet veel impact zal gaan hebben op je rol.
En een titan heeft volgens mij niet zo heel veel meer defence dan de andere classes.
Zoals iemand anders al zei, ik hoef alleen maar mensen voor destiny te hebben en niet ' vervuiling' in mijn lijst met mensen die CoD / race games of andere dingen spelen. Wel zo handig op deze manierGamezMaster schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:42:
[...]
Waarom niet gewoon het algemene PS4/Xbone lijstje hier ook gebruiken? =/
DUS IEDEREEN UPDATEN DIE LIJST
edit: volgens mij gaat het bij de classes inderdaad om de supercharge, volgens mij heeft titan tank achtige abilitys die mobs soort van ' stunnen' , hunter heeft meer high dmg ability voor single target, en de warlock is meer een AOE dmg ability? Weet het niet helemaal zeker want ik was twee weken op vakantie tijdens de beta, dus die heb ik niet kunnen ervaren
[ Voor 27% gewijzigd door kidicoke op 27-08-2014 21:20 ]
Nog genoeg tijd om dat weer in te halen
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Dit is wat Bungie er over zegt.R0SSI schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 20:14:
[...]
Hmm, volgens mij maakt dat niet veel uit hoor. Ik denk eerder dat je op subclasse moet selecteren of niet? Want elke Guardian kan gebruik maken van elk wapen toch?
Ja je kan elk wapen gebruiken idd.
De subclasses zijn er om je te specialiseren.
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
psn:fiore187
ik ben aan het mailen geweest bij Game Mania maar zij zeggen dat ze het niet eerder mogen leveren
ik had hun de tweet link gestuurd van Bungie dat hun hiet niet uitmaakt zolang het maar ergens op de wereld 9/9 is kan iedereen inloggen en dat zou bij ons al op 8/9 rond 13:00 uur zijn
ik ben de hele week vrij als ik maandag al kan spelen zou wel lekker zijn.
ik ken planetside 2 niet is dat ook een echte FPS of een MMO Shooter waarmee ik wil zeggen als je schiet en je mikt goed is het dan altijd raak of zoals in MMO's een kansberekening.MrHarry schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 09:17:
Als ik dit forum zo lees zijn er heel veel mensen hyped over dit spel, wat maakt dit spel beter dan een planetside 2 bv wat toch een redelijke concurent is voor deze game als ik dat zo peil?
weet niet hoe ik het anders moet uitleggen.
en zit er in planetside 2 ook RPG elementen?
ken het spel verder niet las wel dat het ook op de PS4 komt als ik het goed heb gelezen.
Het is een FPS en het is MMO. Voor zover ik weet heeft het verder geen RPG elementen.
Planetside2 en Destiny zijn 2 games die totaal niet met elkaar te vergelijken zijn.
Een ander verschil is: Planetside 2 wordt free-to-play.
Destiny is ook Free to playJackal131 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 09:29:
Als het uitgangspunt op de PS4 gelijk is aan de PC, dan speel je met 1000 man in dezelfde server.
Het is een FPS en het is MMO. Voor zover ik weet heeft het verder geen RPG elementen.
Planetside2 en Destiny zijn 2 games die totaal niet met elkaar te vergelijken zijn.
Een ander verschil is: Planetside 2 wordt free-to-play.
of kan je Planetside gratis installeren en spelen als het uit is op de PS4 ?
In de Beta was duidelijk te zien dat elke klasse nadruk legt op een van de 3 skill-bars (te weten Armor, Recovery en Agility).Ereaser schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 20:18:
[...]
Ja dat klopt.
De Titan klasse is in staat het hoogste niveau van de Armor skill te behalen, voor de Warlock is dat Recovery, en voor de Hunter is dat Agility.
De verschillende Codex Skills zorgen dat de focus iets verlegt kan worden, zodat je Titan bijvoorbeeld iets sneller word door armor op te offeren voor agility.
Maar bij behalen van de laatste skill op lvl 20 (voor Titan Striker is dit Illumination) gaan we die verschillen pas echt merken denk ik zo.
ps. zie deze link voor Codex skill effecten
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
http://www.ign.com/videos...at-to-expect-after-launch
Ja Australië is het het snelst 9-9-2014. Vanaf dan zijn de servers open. Cod servers zijn vaak al paar dagen voor de launch open. en die game wordt ook nooit eerder verkocht. Dus dat verwacht ik nu ook niet.FreakGIB schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 09:08:
is er iemand die weet of hij zijn game al mag ophalen of geleverd krijgt op 8/9/2014 inplaatst van 9/9
ik ben aan het mailen geweest bij Game Mania maar zij zeggen dat ze het niet eerder mogen leveren
ik had hun de tweet link gestuurd van Bungie dat hun hiet niet uitmaakt zolang het maar ergens op de wereld 9/9 is kan iedereen inloggen en dat zou bij ons al op 8/9 rond 13:00 uur zijn
ik ben de hele week vrij als ik maandag al kan spelen zou wel lekker zijn.
Snelste manier is iemand in aan gamezaak kennen die hem maandag middag mee wil geven of anders wachten tot 1 uur in de nacht op de digitale versie.
Of er moeten midnight launches zijn. Maar daar weet ik niks van.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Destiny is geen free-to-play game. Je moet de game namelijk kopen om het te kunnen spelen.FreakGIB schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 09:35:
[...]
Destiny is ook Free to play
of kan je Planetside gratis installeren en spelen als het uit is op de PS4 ?
Planetside 2 zal beschikbaar komen in de PSN store en kun je gewoon downloaden zonder er een cent voor te betalen en spelen (ik weet niet zeker of je PS+ nodig hebt, maar ik denk het wel)
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2