Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Timmor schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:07:
aarrghh.... keuzes... keuzes.....
Heb ook geen idee hoeveel DX12 straks nog gaat uitmaken voor de Xbone.

En qua (timed) exclusives heb ik geen echte voorkeur... Hoewel voor crossplatform games je vaak ziet dat developers voor beide systemen een identieke game-ervaring aanbieden zijn er toch (nu al) wel games die beter draaien op de PS4 (60 ipv 30 FPS) dat icm met een aantal bovengenoemde zaken geeft de PS4 voor mij een streepje voor.

En toch blijft het gevoelsmatig steken, heel stom. Misschien is het de ICT'er in mij die ook gewoon graag de nog niet eerder gespeelde console wilt "onderzoeken' / een kans wil geven. Of hoop ik dat kinect deze generatie dan toch echt het verschil gaat maken...

word een beetje moe van mezelf zo aangezien ik het ook niet kan verkopen aan mezelf om beide consoles te halen :D
Jij doet me écht 100% aan mezelf denken. Precies hetzelfde hier! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

klaw schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:42:
Ik denk niet dat de armour en wapens end game content zijn... maar die je vrij snel aan het begin kunt gebruiken...
De tijd zal het leren, want ik heb daar nog geen uitspraak van Bungie of Sony over gezien. Maar ik geloof niet dat het het spel drastisch zal veranderen. Je zult er zeker geen nadeel van hebben ten opzichte van andere spelers die je tegenkomt, want gameplay is niet cross-platform.

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 17:55
Als ik de Vanguard editie koop voor de PS3 en ik wil overstappen naar PS4, behoud ik dan de bonussen?

[ Voor 71% gewijzigd door Nfear op 12-08-2014 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 12:25
iemand die de goede links heeft naar de lifestreams van de Microsoft en Sony Gamescom conference
van vandaag

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

21% BTW, om te beginnen. Maar daarmee kom je er bij lange na niet. Localization? Europese versies zouden in meer talen vertaald moeten worden. (Géén idee of Destiny ook in het Duits, Frans, Italiaans, Brits, Portugees en Nederlands vertaalt moet worden buiten het amerikaans Engels en Spaans dat ze al hebben?)
NoFearz wijzigde deze reactie 12-08-2014 13:09 (71%)
Never mind... Ik had moeten quoten. Nu slaat dit nergens meer op.

[ Voor 18% gewijzigd door embee op 12-08-2014 13:21 ]

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18:43

Odieus

Onuitstaanbaar

FreakGIB schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:17:
iemand die de goede links heeft naar de lifestreams van de Microsoft en Sony Gamescom conference
van vandaag
Gewoon xbox.com en playstation.com toch?

http://www.xbox.com/nl-NL/gamescom

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Lol idd thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:05
Onderhand zijn ook al de destiny achievements & trophies bekend;
Het zijn er 40;
De score per achievement of de kleur (voor ps brons zilver goud) zijn nog bekend.
(En de ps platinum trophy wordt niet meegerekend)

Complete lijst;

http://www.ign.com/wikis/destiny/Achievements_and_Trophies

Komen de achievement hunters onder ons ook weer aan hun trekken...
Ze zien er niet zo lastig uit...
De meeste haal je vanzelf wel voor een paar zal je een paar pogingen moeten doen en er voor gaan...
Alleen voor een paar pvp achievements heb je een beetje geluk en vaardigheid nodig...

[ Voor 33% gewijzigd door klaw op 12-08-2014 14:43 ]

How to Beat Putin & The American Origins of Putin's Madness

Acties:
  • 0 Henk 'm!
klaw schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:41:
Onderhand zijn ook al de destiny achievements & trophies bekend;
Het zijn er 40;
De score per achievement of de kleur (voor ps brons zilver goud) zijn nog bekend.
(En de ps platinum trophy wordt niet meegerekend)

Complete lijst;

http://www.ign.com/wikis/destiny/Achievements_and_Trophies

Komen de achievement hunters onder ons ook weer aan hun trekken...
Ze zien er niet zo lastig uit...
De meeste haal je vanzelf wel voor een paar zal je een paar pogingen moeten doen en er voor gaan...
Alleen voor een paar pvp achievements heb je een beetje geluk en vaardigheid nodig...
Suited for War
Have all armor and weapon slots equipped with Legendary or Exotic Gear - Vraag me af of dit lastig gaat worden :P

Public Defender
Earn the highest tier of completion in 10 public events - Hier ben ik wel benieuwd naar :)

Inspector
Inspect another player - Ook blij dat dit erin zit :D

Ziet er wel uit dat je alle 3 de characters max level moet hebben, opzich vind ik dat niet heel erg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-09 21:31
Ereaser schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:17:
[...]

Public Defender
Earn the highest tier of completion in 10 public events - Hier ben ik wel benieuwd naar :)
Volgens mij is dit niet heel lastig. In de beta kon je zo'n public event doen, en als je daar een beetje je best doet heb je zo Gold ( ervanuitgaande dat dat de hoogste tier is :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
McPoowl schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:59:
[...]

Volgens mij is dit niet heel lastig. In de beta kon je zo'n public event doen, en als je daar een beetje je best doet heb je zo Gold ( ervanuitgaande dat dat de hoogste tier is :P )
Ooh is dat het, daar heb ik in principe alleen bronze (wanneer het een sterke enemy was die weg ging rennen) en gold gehaald :p
Ik dacht iets van een soort van waves van vijanden ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
lol lees deze nu pas toen ik een linkje zocht... Is het niet handiger als jullie bij got komen :P
http://www.bungie.net/en/Clan/Xbox/119951

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naxul
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 12:54
Hier een trailer die te zien was tijdens GamesCom: https://www.youtube.com/watch?v=2oc-meFNi3Y.

Daarnaast is bekend gemaakt dat de eerste expansion "Dark Below" in december te spelen zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Naxul schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:50:
Hier een trailer die te zien was tijdens GamesCom: https://www.youtube.com/watch?v=2oc-meFNi3Y.

Daarnaast is bekend gemaakt dat de eerste expansion "Dark Below" in december te spelen zal zijn.
aan het einde zien de ventjes er wel bruut uit
ik zal nooit hoog scoren in PVP maar zal het wel gaan proberen zo nu en dan, zeker in Rumble ieder voorzich lijkt mij wel leuk.
ben er nog niet uit of ik voor de Hunter ga of de Warlock ik zie wel sommige ventjes een glide maken over de grond, kunnen ze dat allemaal of is dat een Hunter ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 22:21
Na het zien van de beelden op de Gamescon, ga ik deze game zeker halen.

Daarnaast was er toch een limiet van rank 20 ? ik zag in het filmpje iemand van 22 ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naxul
FreakGIB schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 09:12:
[...]
aan het einde zien de ventjes er wel bruut uit
ik zal nooit hoog scoren in PVP maar zal het wel gaan proberen zo nu en dan, zeker in Rumble ieder voorzich lijkt mij wel leuk.
Volgens mij is dat voor iedereen wel haalbaar die genoeg tijd in PvP steekt hoor. Zodra je rank hoog genoeg is zal je vanzelf armor kunnen kopen die zo oogt. Ik weet namelijk niet welke sets zij dragen maar het kan goed crucible-gear zijn.
FreakGIB schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 09:12:
[...]
ben er nog niet uit of ik voor de Hunter ga of de Warlock ik zie wel sommige ventjes een glide maken over de grond, kunnen ze dat allemaal of is dat een Hunter ding.
Volgens mij bedoel je die actie die iedereen kan, wanneer je rent kan je op rondje drukken (PS) om over de grond te schuiven. Dit zit in veel shooters, bijv. in Halo maar ook COD dacht ik.
Pykow schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 09:29:
Daarnaast was er toch een limiet van rank 20 ? ik zag in het filmpje iemand van 22 ?
Upon reaching level 20, you’ll stop earning experience points the conventional way. In this regard, level 20 could be seen as a soft cap. Once you reach level 20 though, you can continue leveling with the right gear.

By equipping gear that has Light, you can go beyond level 20. Each time you kill something with this gear on, your player generates Motes of Light which will become your new form of experience points to take you beyond Destiny’s soft cap.

As you can see in IGN’s latest video, Bungie shows off a Titan who has hit the soft cap, but continues to level 29 with the help of Light gear. Bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Naxul schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:50:

Vóór het zien van deze trailer dacht ik een titan te nemen als class, omdat ik het idee had dat die in control PVP beter zijn. Maar na het zien van deze trailer ga ik denk ik toch maar voor Hunter. Er zijn veel meer PVP modi waar die AOE specials van warlock en titan niet zo boeiend zijn. D

Die blade dancer op 0:37 ziet er leuk uit: http://youtu.be/2oc-meFNi3Y?t=37s

Afbeeldingslocatie: http://fat.gfycat.com/FrightenedVainArrowworm.gif

[ Voor 12% gewijzigd door rnenator op 13-08-2014 11:57 ]

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:12

justifire

Shut up and squat !!

klaw schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:41:
[...]

lol lees deze nu pas toen ik een linkje zocht... Is het niet handiger als jullie bij got komen :P
Nee, ben graag de underdog ;)
Misschien kunnen we ooit een aliantie sluiten, eerst meer eens aankijken hoe het gaat lopen.
Heck misschien worden we wel elkaars grootste rivals ! >:)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naxul
Wat informatie over raids, was bij mij nog niet bekend.
We store insertion points for you each week.

You can resume where you and your group left off. That way, you can play an encounter or two, call it a night, get back together and pick up later in the week.

Each week, your progress and loot eligibility is reset.
(A given encounter only rewards players once a week)
Bron: Luke Smith, Bungie

En hier een link naar de Iron Banner gear die je aan het einde van het bovenstaande filmpje ziet.

• klaw
justifire schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 17:41:
[...]

Nee, ben graag de underdog ;)
Misschien kunnen we ooit een aliantie sluiten, eerst meer eens aankijken hoe het gaat lopen.
Heck misschien worden we wel elkaars grootste rivals ! >:)
:/ Het voordeel van een clan is dat je makkelijk mensen kunt vinden om mee te raiden etc.
Een alliantie is vrijwel nutteloos je kunt elkaar niet echt helpen multiplayer is met max 6 in een team en raids zijn meestal met 3 mensen, maar bepaalde missies zijn met 6...

edit;
Mischien is het handiger als je één grotere clan hebt in plaats van 10 kleine... als je maar 6 mensen in een clan hebt is het niet waarschijnlijk dat je aan genoeg mensen kunt komen...

[ Voor 14% gewijzigd door klaw op 14-08-2014 09:51 ]

klaw schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:41:
[...]

Ook maar een request geplaatst bij die group, dan zit ik geloof ik in alle xbox groups van GoT :P

• klaw
Ereaser schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:14:
[...]

Ook maar een request geplaatst bij die group, dan zit ik geloof ik in alle xbox groups van GoT :P
Het probleem is dat je wel in meerder groups kunt zitten maar volgens mij maar in één clan voor de xbox ... (en één voor de PS)

Mij lijkt het makkelijkste om met zijn allen bij de tweakers clan te gaan/blijven. Ik denk dat die de meeste kans heeft om mensen erbij te krijgen in de toekomst…

[ Voor 19% gewijzigd door klaw op 14-08-2014 10:56 ]

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

klaw schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 09:03:
[...]
als je maar 6 mensen in een clan hebt is het niet waarschijnlijk dat je aan genoeg mensen kunt komen...
Dan heb je duidelijk geen goede members in de clan ;)
Kwaliteit over kwantiteit !

[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 14-08-2014 14:27 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• klaw
justifire schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 14:27:
[...]

Dan heb je duidelijk geen goede members in de clan ;)
Kwaliteit over kwantiteit !
Als jij de vault of glass wil bestormen met maar 3 mensen in plaats van 6, veel plezier maar ik denk dat zoiets best wel lastig gaat worden sterker nog vreselijk moeilijk gaat worden als het al niet onmogelijk is... En daarnaast vreselijk lang...

Daarnaast weet je van geen enkele persoon hoe goed hij is, straks zit je zonder kwaliteit en kwantiteit...

[ Voor 6% gewijzigd door klaw op 14-08-2014 14:41 ]

• Cerebriform
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-08 13:18
Denk dat GoT toch wel de GoT clan gaat worden of niet?

http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/119951

Weet iemand dat Destiny excel lijstje dat hier ronddwaalt te vinden?

Edit: gevonden
https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=4C845704057A8C22!3839&ithint=file%2c.xlsx&app=Excel&authkey=!ANMVKOKbUugWjp0

[ Voor 48% gewijzigd door Cerebriform op 14-08-2014 16:41 ]

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

klaw schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 14:37:
[...]

Als jij de vault of glass wil bestormen met maar 3 mensen in plaats van 6, veel plezier maar ik denk dat zoiets best wel lastig gaat worden sterker nog vreselijk moeilijk gaat worden als het al niet onmogelijk is... En daarnaast vreselijk lang...

Daarnaast weet je van geen enkele persoon hoe goed hij is, straks zit je zonder kwaliteit en kwantiteit...
Onze clan heeft meer dan 6 members dus dat is geen enkel probleem.
Leuke is ook dat ik juist weet hoe goed onze leden zijn, game al meer dan 15 jaar met ze :)
Dit itt tot een clan met 1000+ leden waar je maar moet afwachten met wie je in een fireteam komt.
To each his own ;)

En ja, nieuwe leden zijn welkom.
Tonen ze echter geen inzet dan staan ze zo weer buiten.

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 14-08-2014 20:29 ]

• Naxul
GamesCom screenshots, wat ziet het er toch gaaf uit. En de Hunter Bladedancer in actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
justifire schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 20:23:
[...]

Onze clan heeft meer dan 6 members dus dat is geen enkel probleem.
Leuke is ook dat ik juist weet hoe goed onze leden zijn, game al meer dan 15 jaar met ze :)
Dit itt tot een clan met 1000+ leden waar je maar moet afwachten met wie je in een fireteam komt.
To each his own ;)

En ja, nieuwe leden zijn welkom.
Tonen ze echter geen inzet dan staan ze zo weer buiten.
Als je clan zes mensen hebt dan moet iedereen ook online zijn en zin hebben... die kans is niet zo groot... als je er iets meer hebt is de kans groter maar nog steesd niet zo groot...
Daarnaast kunnen er maar 75 mensen in een clan dus die 100 valt reuze mee...

mijn punt blijft...
"Mischien is het handiger als je één grotere clan hebt in plaats van 10 kleine... als je maar 6 mensen in een clan hebt is het niet waarschijnlijk dat je aan genoeg mensen kunt komen..."

[ Voor 19% gewijzigd door klaw op 15-08-2014 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 13:35
NoFearz schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:42:
Als ik de Vanguard editie koop voor de PS3 en ik wil overstappen naar PS4, behoud ik dan de bonussen?
Kan iemand deze vraag al beantwoorden? NoFearz (en jullie) hebben voor mij al veel vragen beantwoord omtrent de player progress van PS3 naar PS4. Ik zit namelijk met hetzelfde probleem; nu nog geen PS4 te kunnen aanschaffen. Wil wel volledig voor Destiny gaan en dus de Digital Guardian Edition aanschaffen.
Maar hoop dat ik de DLC's dan later (eind dit jaar) ook op mijn komende PS4 kan spelen zonder de game (incl. extra's) te moeten aanschaffen.

Anders moet ik een overwogen keuze maken om nu niet voor de incl. DLC te gaan en pas op de PS4.

Ik ga vanavond even uitzoeken of dit account gebonden is. Mochten jullie het antwoord niet hebben post ik het hier. O-)

- Creating more joy for people who interact with our digital world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-03 08:18
Je behoudt alle player progress. Inclusief items in je vault en statistieken.

Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

klaw schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 08:40:
[...]

Als je clan zes mensen hebt dan moet iedereen ook online zijn en zin hebben... die kans is niet zo groot... als je er iets meer hebt is de kans groter maar nog steesd niet zo groot...
Daarnaast kunnen er maar 75 mensen in een clan dus die 100 valt reuze mee...

mijn punt blijft...
"Mischien is het handiger als je één grotere clan hebt in plaats van 10 kleine... als je maar 6 mensen in een clan hebt is het niet waarschijnlijk dat je aan genoeg mensen kunt komen..."
En mijn punt blijft....
"Dan heb je duidelijk geen goede members in de clan"

See you at the battlefield fellow guardian ! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheBuddha schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:54:
Je behoudt alle player progress. Inclusief items in je vault en statistieken.
Maar behoudt je ook de rest van de DLC? De echt speelbare content van de expansion pass dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 13:35
Ereaser schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:45:
[...]

Maar behoudt je ook de rest van de DLC? De echt speelbare content van de expansion pass dus.
Exact mijn vraag. Anders gezegd: Moet je als je de Guardian Edition (dus incl) DLC op de PS3 koopt, daarna ook op de PS4 dezelfde aanschaf doen wil je dezelfde content kunnen spelen?
Mijn (logische) gevoel zegt: Ja, deze moet je opnieuw kopen.

Het is de game die je "fysiek" aanschaft die bepaald of je toegang hebt tot DLC.. niet je account.
Dat is het gevoel wat ik heb. Kijken of mijn gevoel mij belazerd 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door RoelZ op 15-08-2014 16:51 ]

- Creating more joy for people who interact with our digital world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Afbeeldingslocatie: http://www.gamestop.com/common/images/lbox/102736b.jpg

[ Voor 153% gewijzigd door justifire op 15-08-2014 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
justifire schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:28:
[...]

En mijn punt blijft....

Ik weet niet wat jouw definitie van 'goed' is, maar het is met een laag aantal guardians sowieso moeilijk om met z'n zessen tegelijk online te zijn en te blijven voor een raid, als je tenminste naast Destiny nog andere dingen te doen hebt. Heeft verder weinig te maken met hoe goed iemand is.

Heb mezelf dus ook bij de GoT-clan gevoegd (naam=KlosterBomb), jammer dat er nog zo weinig Xbox One spelers zijn. Maargoed, ik vermoed dat dat wel bijtrekt. Heb 'maar' een drietal vrienden die het ook gaan spelen op de Xbox, dus dan zijn raids al onmogelijk met dat clubje alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

finsdefis schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:56:
[...]

Ik weet niet wat jouw definitie van 'goed' is, maar het is met een laag aantal guardians sowieso moeilijk om met z'n zessen tegelijk online te zijn en te blijven voor een raid, als je tenminste naast Destiny nog andere dingen te doen hebt. Heeft verder weinig te maken met hoe goed iemand is.

Heb mezelf dus ook bij de GoT-clan gevoegd (naam=KlosterBomb), jammer dat er nog zo weinig Xbox One spelers zijn. Maargoed, ik vermoed dat dat wel bijtrekt. Heb 'maar' een drietal vrienden die het ook gaan spelen op de Xbox, dus dan zijn raids al onmogelijk met dat clubje alleen.
Met goed bedoel ik "goed qua inzet", heeft niets met iemand zijn skills te maken, spelen in de eerste plaats voor ons plezier.
Raids kan je pauzeren en later verder spelen, aantal keer per week met 6 man paar uurtjes spelen is geen probleem voor ons.
Maar genoeg geouwe....d over clans, daar is dit topic niet voor bedoeld lijkt me, op bungie.net hebben ze daar een speciaal forumgedeelte voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
finsdefis schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:56:
[...]

De meeste X1 spelers zitten in de GoT Live clan/group. Ik ben daar ook nog steeds lid van, maar ben de Gathering of Tweakers clan gejoined.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013

Odieus

Onuitstaanbaar

justifire schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:28:
[...]

En mijn punt blijft....

Ik denk dat jullie andere type spelers zijn, jullie zullen misschien een vaste avond afspreken om samen te spelen. Dan heb je inderdaad aan 6 clan members genoeg en ben je meteen lekker op elkaar ingespeeld. Echter kan ik (en waarschijnlijk meer Tweakers) bijvoorbeeld niet op vaste avonden spelen en zal ik dus op verschillende dagen en verschillende tijdstippen online zijn. Voor mij werkt een clan van 6-10 members gewoonweg niet. Bij grotere clans heb ik dan meer kans dat ik 5 medespelers kan vinden om een raid te doen, dan moet ik wel op de koop toenemen dat ik bijna nooit met dezelfde spelers zal spelen en ik dus veel in een team speel die niet op elkaar zijn ingespeeld.

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
justifire schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 17:02:
[...]

Met goed bedoel ik "goed qua inzet", heeft niets met iemand zijn skills te maken, spelen in de eerste plaats voor ons plezier.
Raids kan je pauzeren en later verder spelen, aantal keer per week met 6 man paar uurtjes spelen is geen probleem voor ons.
Maar genoeg geouwe....d over clans, daar is dit topic niet voor bedoeld lijkt me, op bungie.net hebben ze daar een speciaal forumgedeelte voor.
Tja... en wat heeft inzet te maken met niet kunnen? Als ik nachtdienst moet draaien kan ik moeilijk tegelijk gamen...
Ereaser schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 17:07:
[...]

De meeste X1 spelers zitten in de GoT Live clan/group. Ik ben daar ook nog steeds lid van, maar ben de Gathering of Tweakers clan gejoined.
en daarom stelde ik voor om één "officiele" clan te maken dan krijg je dit soort gezeik niet...

[ Voor 22% gewijzigd door klaw op 15-08-2014 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
  • Laatst online: 24-03 08:18
Kun al het Clan gepraat ergens anders plaatsvinden? Bungie geeft in elke clan genoeg mogelijkheden op hun website. Het gaat meer om clan gezeik dan over het spel.

Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
hier een nieuw filmpje op mars ziet er weer erg goed uit
YouTube: Official Destiny Gameplay Trailer: Mars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Erg vet !
Let's get hype :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
TheBuddha schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 18:20:
Kun al het Clan gepraat ergens anders plaatsvinden? Bungie geeft in elke clan genoeg mogelijkheden op hun website. Het gaat meer om clan gezeik dan over het spel.
Ik probeer een beetje men in één groep te krijgen als ik daar een topic zou beginnen die iedereen kon lezen was het probleem al opgelost. En ik kan er verder weinig aan doen dat alle conversaties over één spel in een topic moeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
ik zat ook naar de officiële trailer te kijken en op 5:47 het stukje van de vault of Glass
YouTube: Destiny: Official E3 Gameplay Experience Trailer

waar je de Guardians ziet springen over die zwevende plateau's.
daar lijkt het dat zo'n plateau pas verdwijnt als de laatste van de groep geland is
als dat zo is dan moet je dus zo ver landen dat je meteen bij je landing ver genoeg kan springen om de volgende te halen.
het kan ook zijn dat die plateau's op een vast patroon verdwijnen en verschijnen dan is het vrij makelijk.
ben heel benieuwd wat voor gevaren we kunnen verwachten.
ik zie trouwens maar 5 Guardians daar rond springen en niet 6 ?
iemand anders ideeën er over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
FreakGIB schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 19:56:
[...]

ik zat ook naar de officiële trailer te kijken en op 5:47 het stukje van de vault of Glass
YouTube: Destiny: Official E3 Gameplay Experience Trailer

waar je de Guardians ziet springen over die zwevende plateau's.
daar lijkt het dat zo'n plateau pas verdwijnt als de laatste van de groep geland is
als dat zo is dan moet je dus zo ver landen dat je meteen bij je landing ver genoeg kan springen om de volgende te halen.
het kan ook zijn dat die plateau's op een vast patroon verdwijnen en verschijnen dan is het vrij makelijk.
ben heel benieuwd wat voor gevaren we kunnen verwachten.
ik zie trouwens maar 5 Guardians daar rond springen en niet 6 ?
iemand anders ideeën er over.
Degene die spreekt heeft het over de vault of glass en ze laten dat zien dus is het wel waarschijnlijk...
Het feit dat je slechts 5 ziet in plaats van 6 is omdat op 5:51 je eentje mis ziet springen en naar beneden donderen...
Het hele vault of glass gebeuren zal waarschijnlijk een test zijn van alle aspecten die aan bod komen in de game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Feutis991 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:49:
[...]

Exact mijn vraag. Anders gezegd: Moet je als je de Guardian Edition (dus incl) DLC op de PS3 koopt, daarna ook op de PS4 dezelfde aanschaf doen wil je dezelfde content kunnen spelen?
Mijn (logische) gevoel zegt: Ja, deze moet je opnieuw kopen.

Het is de game die je "fysiek" aanschaft die bepaald of je toegang hebt tot DLC.. niet je account.
Dat is het gevoel wat ik heb. Kijken of mijn gevoel mij belazerd 8)7
Ik haal de fysieke editie in de winkel en laat de DLC liggen. Zo kan ik wanneer ik overstap het spel gaan inruilen voor korting voor de PS4 editie.

De items die je vrijspeelt in de DLC en daardoor in je inventory hebt verdwijnen niet. Als je ze opnieuw wilt halen of toegang wilt tot DLC missies moet je wel opnieuw de DLC aanschaffen. Dit is hoe het volgens mij werkt.

[ Voor 6% gewijzigd door Nfear op 16-08-2014 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
klaw schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 20:35:
[...]

Degene die spreekt heeft het over de vault of glass en ze laten dat zien dus is het wel waarschijnlijk...
Het feit dat je slechts 5 ziet in plaats van 6 is omdat op 5:51 je eentje mis ziet springen en naar beneden donderen...
Het hele vault of glass gebeuren zal waarschijnlijk een test zijn van alle aspecten die aan bod komen in de game...
ik heb nog eens gekeken maar er gaan er maar 5 de Vault in als je goed kijkt en er dondert er 1 naar beneden bij het springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
Ik ben benieuwd of op de dag van verkoop er nog los limited editions te koop zijn.

Ik heb mijzelf op de excel lijst gezet, ik ben op zoek naar mede spelers waar ik geen vrienden heb met een ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naxul
rico_fxp schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 09:14:
Ik ben benieuwd of op de dag van verkoop er nog los limited editions te koop zijn.

Ik heb mijzelf op de excel lijst gezet, ik ben op zoek naar mede spelers waar ik geen vrienden heb met een ps4.
Je kan mij gewoon toevoegen :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:51

zekerpixels

Victory Loves Preparation

rico_fxp schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 09:14:
Dat hoop ik, na het spelen van de beta was het al niet meer mogelijk te preoderen.
Anders word het misschien de digital guardian edition.
Heb mijzelf ook op het lijstje gezet, toevoegen mag natuurlijk.

[ Voor 20% gewijzigd door zekerpixels op 17-08-2014 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Laatst online: 06-07 22:06
Ik kijk al een tijdje uit naar Destiny, maar zal me nu eens goed verdiepen in wel klasse ik wil gaan spelen en welk ras. Zal daarna Excel sheet updaten :) Ik heb mezelf ook al toegevoegd aan de GoT-clan, moet alleen nog geaccepteerd worden volgens mij?

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Heb mezelf ook maar ff in de Excelsheet gezet, kan serieus niet wachten tot deze game uit komt! Gelukkig heb ik na de release 4 dagen lang vrij om te gamen als ik dat wil 8) . Ik ben met veel pijn en moeite overgestapt van xbox naar ps4 mede omdat ik een grote fanboy ben van Halo, beetje het enige wat ik met mijn xbox deed. Maar nu heb ik toch weer de mogelijkheid een klein beetje Halo te spelen op de PS4 :D :D . Het spel ziet er super gaaf uit en shooters zijn echt mijn ding, ga sowieso een hunter maken. Alleen jammer dat mijn hele vriendenkring niks heeft met gamen hehe, dus voeg me toe als je af en toe beetje samen wil knallen! Ik zal als ik thuis ben ook eens wat mensen toevoegen :) .

Zoek het liefst mensen die ook graag met een microfoon spelen voor het chatten, maakt het ingame allemaal een stuk makkelijker en dus leuker.

[ Voor 9% gewijzigd door kidicoke op 18-08-2014 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
FreakGIB schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:49:
[...]
ik heb nog eens gekeken maar er gaan er maar 5 de Vault in als je goed kijkt en er dondert er 1 naar beneden bij het springen.
Ik tel er anders 6... :)
kidicoke schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 09:11:
Heb mezelf ook maar ff in de Excelsheet gezet, kan serieus niet wachten tot deze game uit komt! Gelukkig heb ik na de release 4 dagen lang vrij om te gamen als ik dat wil 8) . Ik ben met veel pijn en moeite overgestapt van xbox naar ps4 mede omdat ik een grote fanboy ben van Halo, beetje het enige wat ik met mijn xbox deed. Maar nu heb ik toch weer de mogelijkheid een klein beetje Halo te spelen op de PS4 :D :D . Het spel ziet er super gaaf uit en shooters zijn echt mijn ding, ga sowieso een hunter maken. Alleen jammer dat mijn hele vriendenkring niks heeft met gamen hehe, dus voeg me toe als je af en toe beetje samen wil knallen! Ik zal als ik thuis ben ook eens wat mensen toevoegen :) .

Zoek het liefst mensen die ook graag met een microfoon spelen voor het chatten, maakt het ingame allemaal een stuk makkelijker en dus leuker.
Uhm nu wil ik niet moeilijk doen maar je kunt destiny ook gewoon op de xbox one en xbox 360 spelen...

[ Voor 11% gewijzigd door klaw op 18-08-2014 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Klopt klaw, maar heb de PS4 niet aangeschaft om destiny, er waren vele dingen meer die ik tegen elkaar heb afgewogen om te kiezen tussen de PS4 en XboxOne. Dat ik nu een bungie game kan spelen op de PS4 is dus alleen maar mooi meegenomen. Bungie heeft voor mij al aardig wat credits opgebouwd mede door Halo 1,2 en 3 :) . Heb er dus wel vertrouwen en zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerebriform
  • Laatst online: 09-08 13:18
[b]kidicoke schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 09:11:
Inderdaad, leukste potjes Destiny die ik heb gedaan was samen met mensen die hun microfoon aan hadden. Nog nooit zoveel lol gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:55
Voor Destiny wil ik de PS4 gaan aanschaffen. Nu heb ik een vraagje over accounts. Mijn vriendin speelt ook graag games (klinkt leuker dan het is, moet mn pc delen :'( ). Is het bij Destiny mogelijk om 2 of meer accounts te hebben? Wil namelijk niet graag dat zou op mijn account speelt en visa versa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:08
Kan je toch gewoon nieuwe Ps user in de PS4 voor aanmaken, dan heb je dat bij alle games en is het niet Destiny-gerelateerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
De laatste console is een PS1 geweest (en een wii), dus ben niet bekend met hoe dat zit.
Maar ik kan dus gewoon een extra user voor de PS4 maken en dan moet het werken? Allebei onze eigen progress en geen account sharing?

[ Voor 13% gewijzigd door Renzzie op 18-08-2014 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
Renzzie schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 15:53:
Voor Destiny wil ik de PS4 gaan aanschaffen. Nu heb ik een vraagje over accounts. Mijn vriendin speelt ook graag games (klinkt leuker dan het is, moet mn pc/consoles delen :'( ). Is het bij Destiny mogelijk om 2 of meer accounts te hebben? Wil namelijk niet graag dat zou op mijn account speelt en visa versa.
Voor het spelen van destiny heb je een psn account of xbox live account nodig wil je met 2 accounts spelen moet je ook 2 accounts maken (met dus dubbele kosten)
Je kunt in destiny ook (minimaal) drie characters aanmaken op dezelfde account... (mischien is het onderhand meer dan 3(het was 3 in de beta))

Als je voor het laatste kiest deel je je vriendenlijst/naam etc. met je vriendin met de eerste niet maar dan ben je twee keer zo duur uit per jaar...

che101 maandag 18 augustus 2014 19:28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Oké, je kan dus 3 (misschien meer) accounts aanmaken. Zowel mijn vriendin als ik kunnen dus met een eigen character spelen. Daarnaast hebben we er nog 1 (of meer) over. Het enige 'probleem' is het delen van de friendlist, PSN naam en dat soort randzaken.

Snap ik het zo goed?

Zo ja, zonde om daar 2 PSN accounts voor aan te schaffen lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01:14
Renzzie schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 16:24:
Oké, je kan dus 3 (misschien meer) accounts aanmaken. Zowel mijn vriendin als ik kunnen dus met een eigen character spelen. Daarnaast hebben we er nog 1 (of meer) over. Het enige 'probleem' is het delen van de friendlist, PSN naam en dat soort randzaken.

Snap ik het zo goed?

Dat klopt, de goedkoopste oplossing is gewoon ieder een eigen character maken in Destiny zelf, zonder een nieuwe PSN account aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
Oké, je kan dus 3 (misschien meer) accounts CHARACTERS aanmaken. Zowel mijn vriendin als ik kunnen dus met een eigen character spelen. Daarnaast hebben we er nog 1 (of meer) over. Het enige 'probleem' is het delen van de friendlist, PSN naam en dat soort randzaken.

Snap ik het zo goed?

Nu klopt hij :)

Wat je ook zou kunnen doen is twee playstations 3 ( +200 €) (of twee keer de xbox 360's ( +200€) kopen) met twee accounts kun je gezellig samen met zijn tweeën gamen... (kost ietsje meer)

Edit;
En dan later twee ps4's kopen en ermee verder gaan...

Zie; che101 maandag 18 augustus 2014 19:28

[ Voor 6% gewijzigd door klaw op 18-08-2014 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• che101
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-12-2024
klaw schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 16:02:
[...]

Voor het spelen van destiny heb je een psn account of xbox live account nodig wil je met 2 accounts spelen moet je ook 2 accounts maken (met dus dubbele kosten)
Je kunt in destiny ook (minimaal) drie characters aanmaken op dezelfde account... (mischien is het onderhand meer dan 3(het was 3 in de beta))

Als je voor het laatste kiest deel je je vriendenlijst/naam etc. met je vriendin met de eerste niet maar dan ben je twee keer zo duur uit per jaar...
Wat je hier zegt klopt niet je kunt gewoon meerdere accounts aanmaken. Je hebt één primaire account op je ps4 met PSN. Hiermee kun je online gamen en alle andere accounts op dezelfde ps4 daar kun je ook gewoon mee online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naxul
Official Destiny Gameplay Trailer: Venus

[ Voor 17% gewijzigd door Naxul op 18-08-2014 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3dd3k
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-07 06:39
Ook mensen hier die Blacklight Retribution spelen om de tijd door te komen? Is gratis en goed de pvp skils. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
che101 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 19:28:
[...]

Wat je hier zegt klopt niet je kunt gewoon meerdere accounts aanmaken. Je hebt één primaire account op je ps4 met PSN. Hiermee kun je online gamen en alle andere accounts op dezelfde ps4 daar kun je ook gewoon mee online.
**** denk je iets te weten... aangepast...

@Renzzie
Goed ik zat er dus naast...

[ Voor 4% gewijzigd door klaw op 18-08-2014 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Helemaal duidelijk. Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doneltac
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-10-2024
Ik ben zeer geïnteresseerd in deze game, maar zit er ook een maandelijkse fee aan vast?

Yam kiñci samudayadhammam sabbam tam nirodhadhammam. Alles wat de aard van opkomen in zich heeft, heeft ook de aard van vergaan in zich. (Lord Boeddha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:54

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Als je zeer geïnteresseerd bent, had je dat eigenlijk wel kunnen weten :P.

Nee er zit gaan maandelijkse fee aan vast (DLC niet meegerekend :+ )

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

Doneltac schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:18:
Ik ben zeer geïnteresseerd in deze game, maar zit er ook een maandelijkse fee aan vast?
Buiten dan XBL of PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Volgens mij kan je ook gedeeltelijk spelen zonder PS+: op de Beta zag ik dat alleen de Strike verplicht PS+ was weet niet of dat ook zo is in de final.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
FreakGIB schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:39:
[...]

Volgens mij kan je ook gedeeltelijk spelen zonder PS+: op de Beta zag ik dat alleen de Strike verplicht PS+ was weet niet of dat ook zo is in de final.
Het staat vast dat je voor sommige dingen ZEKER PS+ of XBL nodig bent...
Het kan zijn dat je de story missies solo kunt doen... en strikers, raids crucible etc. (dingen die je met meer mensen moet doen) dat je daar XBL en PS+ voor nodig bent...
Maar ik denk dat als je alleen de story missies zou doen dat je dan een groot deel van de destiny ervaring niet mee krijgt... het is sowieso leuker met meer mensen...

Maar je moet niet teveel naar de beta kijken, zo'n beta is natuurlijk bedoelt zodat de maker kan kijken of het werkt en het is natuurlijk ook reclame voor de game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhemme
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-02 12:02
Als ik het goed begrepen heb, hebben de online functionaliteiten van Destiny op de X360 en Xbone Xbox Live nodig. Op de PS3 is een (gratis) PSN nodig, maar geen PS+. Op de PS4 is PS+ nodig, aangezien alle PS4 online multiplayer PS+ vereist. Maar verder geen maandelijkse Bungie fee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 09:01
Moeilijk moeilijk... het lijkt me zo'n leuke game!
Maar kan ik voor mezelf verantwoorden om alleen voor deze titel een ps4 aan te schaffen? :p
Een PSN abonnement heb ik al voor mijn Vita, dus dat scheelt.

Mijn vriendin in eerste instantie: "waaat ook nog een ps4 erbij?! Je hebt al een game pc!!!"
Ik: "Ja maar schatje, ze hebben een speciale Destiny bundel met een witte ps4... een WITTE ps4"
Soort van magisch woord dat "wit", want wit = hip voor in de huiskamer en dan is het oke?! vrouwenlogica...
Nu mezelf nog overtuigen ;)

• Lekker Ventje
  • Laatst online: 18:27
Lowizi schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:08:

Mijn vriendin in eerste instantie: "waaat ook nog een ps4 erbij?! Je hebt al een game pc!!!"
Ik: "Ja maar schatje, ze hebben een speciale Destiny bundel met een witte ps4... een WITTE ps4"
Soort van magisch woord dat "wit", want wit = hip voor in de huiskamer en dan is het oke?! vrouwenlogica...
Waarom zou je het niet doen? Destiny ziet er goed uit en behalve Destiny heb je straks een berg gratis games verzameld via PS+ en er komt buiten Destiny sowieso nog genoeg uit. En Destiny is heel erg goed op de Vita via Remote control te spelen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Origins
  • Niet online
Maar kan ik voor mezelf verantwoorden om alleen voor deze titel een ps4 aan te schaffen? :p

Gewoon doen! game is geweldig en inderdaad er komen nog meer games aan.
Maar die Witte PS4 is wel erg nice hoor!
Niet twijfelen :+

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 11:56

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Wat valt er te overtuigen als je je vriendin al hebt overtuigd ;)

• klaw
CrackSlet schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 12:22:
[...]

Wat valt er te overtuigen als je je vriendin al hebt overtuigd ;)
Precies...
0,5 van het geheel vind het prima.. naar boven afronden en kopen zou ik zeggen :)

• Nfear
Ikzelf zie een witte console helemaal niet zitten. Ik heb een donkere meubelkast vol donkere consoles, daar past een witte PS4 niet tussen :P

• FreakGIB
gisteren toevalig bij de Toys XL en ik dacht laat ik eens vragen of ze aan de Destiny Ghost edition kunnen komen.
die gast nou dat weet ik niet ik zal het even vragen achter
komt hij op een geven moment terug en zegt nee die hebben we niet ook de Limited edition hebben we niet maar wel de normale edition maar die mogen we nog niet verkopen pas op 9-9-2014
dus ik tegen hem dus jullie hebben all de normale versie liggen hij Yup.

het is dat waarschijnlijk de Servers nog down zijn anders hadden we misschien op youtube al beelden gezien denk ik.

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012

RawChild

PSN: Rawchild

Haha, nee joh. De game is echt nog niet geleverd. Lijkt me wel heel sterk

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

• klaw
RawChild schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:54:
Haha, nee joh. De game is echt nog niet geleverd. Lijkt me wel heel sterk
Over twee weken is destiny uit lijkt mij sterk als de game nog niet "gold" is gegaan...
Het kan wel...?

• t3dd3k
Er gaan op internet al meer foto's rond van de standaard editie.

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01

Yaz

Snap ik het zo goed?

Ik ben niet van de PS maar moet je per account apart PSN aanschaffen? Word dat niet gewoon gedeeld zoals Gold op de X1 (niet de 360). Als dat inderdaad zo is dan zou ik in jou geval een X1 aanschaffen. 1x gold en iedereen kan online. Extra accounts kosten dan niets extra om online te gaan.

Overigens ga ik ook Destiny aanschaffen. Een clan is wel een leuke idee. Uit welke kan ik kiezen als ik met nederlandse tweakers wil knallen? Ik speel op de X1.

Gamertag: YazNL

• FreakGIB
Yaz schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:17:
[...]

Ik ben niet van de PS maar moet je per account apart PSN aanschaffen? Word dat niet gewoon gedeeld zoals Gold op de X1 (niet de 360). Als dat inderdaad zo is dan zou ik in jou geval een X1 aanschaffen. 1x gold en iedereen kan online. Extra accounts kosten dan niets extra om online te gaan.

v
Overigens ga ik ook Destiny aanschaffen. Een clan is wel een leuke idee. Uit welke kan ik kiezen als ik met nederlandse tweakers wil knallen? Ik speel op de X1.
Je kan per account een apart PSN aanschaffen maar ik heb bv.. een account en mijn zoon kan onder zijn account op de zelfde PS4 mijn games spelen ook Destiny en ook alle PS+ games en toegangen
het kan zelfs nog beter ik kan ook bij 1 andere vriend op zijn PS3 inloggen op mijn account en mijn games downloaden hij kan dan ook mijn games spelen maar dit kan nu alleen nog maar met 1 andere PS3 (Vroeger meerdere)
op de PS4 kan dit trukje ook voor zover ik weet maar dan moet je een paar handelingen uithalen en dat heb ik nog niet kunnen testen.

hier nog een leuk filmpje Official Destiny launch Trailer

[ Voor 5% gewijzigd door FreakGIB op 21-08-2014 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-09 06:24
http://www.bungie.net/en/Clan/Playstation/119951

Clan Features

Clan features have been disabled until Destiny launches on 9/9/2014. Come back to re-enable your Clan at that time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-09 21:29
ik twijfel nog over deze game. ik heb het gevoel dat de hype te groot is en dat het straks mega tegenvalt.
Ik hou niet van MMO's en zit er ook niet op vaste tijden met andere te spelen. Is dit single player wel de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
hier nog een interview met Deej op 8:38 het stukje over de Raid is wel interessant
YouTube: Destiny - David Dague Gamescom 2014 Interview \[Difficulty, raids, and future content in Destiny]
hij zegt ook duidelijk dat hiet niet voor iedereen is
en ook als je aan de Raid begint dat je dus eigenlijk er niet klaar voor bent en dat je je equipement die je nodig hebt door de Raid heen zal vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naxul
FreakGIB schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:42:
hier nog een interview met Deej op 8:38 het stukje over de Raid is wel interessant
YouTube: Destiny - David Dague Gamescom 2014 Interview \[Difficulty, raids, and future content in Destiny]
hij zegt ook duidelijk dat hiet niet voor iedereen is
en ook als je aan de Raid begint dat je dus eigenlijk er niet klaar voor bent en dat je je equipement die je nodig hebt door de Raid heen zal vinden.
Dat was al een tijdje bekend, hier kan je daar meer over lezen.

DLC:
Afbeeldingslocatie: http://i6.minus.com/idAEGYYZCBhuJ.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
FreakGIB schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:42:
Hij zegt daar ook dat de Iron Banner events timed events zijn... Ik hoop dat dat alleen bij de beta het geval was en dat je met de full game straks altijd Iron Banner kan spelen.

Tja en raids, ik heb absoluut geen tijd voor raids op een WoW achtige schaal(40 man, meer dan 5 uur op een avond), maar ik wil wel zoveel mogelijk uit een game halen. Daarom hoop ik dat je een gemiddelde Raid in 3-4 uur kan doorlopen.

Ben echt overhyped voor deze game! Nog 17 dagen, 9 uur, 39 minuten en 20 seconden |:(

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
rnenator schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:17:
[...]

Ben echt overhyped voor deze game! Nog 17 dagen, 9 uur, 39 minuten en 20 seconden |:(
Bedankt, ik was net nog de tijd kwijt, kom jij aan :+

Had zelfs de countdown op me lap uitgezet;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-09 14:59
Net terug van vakantie, mooi al het nieuws aan het terug lezen en kijken.
Ook meteen weer wat psn verzoeken de deur uit gedaan ;)
Krijg er meteen weer zoveel zin in.

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Gisteren een ps4 aangeschaft voor onder andere Destiny..probeer ondertussen beetje wegwijs te worden met want andere toffe games. Voeg me maar toe, altijd goed om groep hollanders te hebben ;)

PSN: FlyLighter

Ik kan niet wwachten hierop. Ziet er veelbelovend uit. Heb helaas geen beta gedaan maar wel veeel van bekeken! Ik was verkocht :D

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
Lipst3r schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:32:
Gisteren een ps4 aangeschaft voor onder andere Destiny..probeer ondertussen beetje wegwijs te worden met want andere toffe games. Voeg me maar toe, altijd goed om groep hollanders te hebben ;)

PSN: FlyLighter

Ik kan niet wwachten hierop. Ziet er veelbelovend uit. Heb helaas geen beta gedaan maar wel veeel van bekeken! Ik was verkocht :D
Op de voorpagina staat een excel lijst je kunt je daar zelf bij zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeroicDutchman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-10-2024
Vandaag een PS4 Last of Us Bundel aangeschaft. Met The Last of Us kan ik me mooi bezig houden totdat Destiny uit is :). Aangezien ik de eerste in mijn vriendenkring ben met een PS4 ben ik ook op zoek naar mensen om lekker mee te gamen en waar beter dan op Tweakers. Dus voeg mij vooral toe als je van tactisch knallen houdt.

PSN: SoaringDutchman

Ik heb mezelf ook even aan de excel toegevoegd, maar ik wilde toch even een berichtje plaatsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
klaw schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:46:
[...]

Op de voorpagina staat een excel lijst je kunt je daar zelf bij zetten...
Mijn excuses! Ga het direct doen :)

Edit: shoot..kan niet met telefoon ofzo..meh! Nja staat nu ook in mn banner dus add me maar wie wilt :). Zal mezelf na het weekend wel even toevoegen ;)

[ Voor 25% gewijzigd door FlyLight3r op 22-08-2014 17:35 ]

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Info over subclasses:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3dd3k
sharkzor schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:47:
ik twijfel nog over deze game. ik heb het gevoel dat de hype te groot is en dat het straks mega tegenvalt.
Ik hou niet van MMO's en zit er ook niet op vaste tijden met andere te spelen. Is dit single player wel de moeite waard?
Pve is zeker de moeite waard. Bekijk anders een aantal gameplay filmpjes.
Pagina: 1 ... 16 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2