ja werkt ook ze gebruiken de zelfde data die in de cloud staat van je PS+ denk ik.NoFearz schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 18:38:
[...]
Ja, maar werkt het andersom? PS4 naar PS3.
PSN: FreakGIB
ja werkt ook ze gebruiken de zelfde data die in de cloud staat van je PS+ denk ik.NoFearz schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 18:38:
[...]
Ja, maar werkt het andersom? PS4 naar PS3.
Kijk even op BudgetGaming, een goede website als je een game goedkoop wil bestellen. Let wel op langere levertijden als je bij een aanbieder buiten Nederland besteld.Xecuter NL schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 14:09:
Waar kan je nou het beste voor de PS4 je pre-order doen van Destiny? Mensen die hier iets kunnen aanraden?
Is dat gewoon in de PSN store of heeft iemand al iets beters gevonden? 100 euro (incl de 2x DLC) is best veel...
Ik heb al 2 andere gamers in mijn vrienden groep overgehaald om Destiny te kopen. Sterker nog; om er een PS4 voor aan te schaffen
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
This space is occupied
Ben nu niet thuis en die store van Sony is buiten de PS zoooo traag dat ik geen linkje/screenshot heb.klaw schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 10:55:
59$ = 44 euro.
Met 69 euro is dat een verschil van 25 euro je zou zeggen dat er een verschil is... maar ik weet niet welke je bedoelt dus mischien is een linkje wel zo handig
[ Voor 25% gewijzigd door embee op 07-08-2014 11:53 ]
Constructed: Silver || Limited: Silver
[ Voor 20% gewijzigd door TheBuddha op 07-08-2014 11:52 ]
Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl
Best saai, best veel stukjes waar niets gebeurd, waar je aan het reloaden bent. Daarnaast is er geen interactie tussen de muziek en het beeld.TheBuddha schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:52:
Benieuwd wat jullie van deze compilatie video vinden:
ik heb gehoord van een Game Mania medewerker dat het kan voorkomen dat je later problemen krijgt met de DLC die moet je dan misschien wel uit de zelfde regio halen als waar je nu het spel koopt.embee schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:44:
Ik heb niets gelezen of gehoord over verschillen tussen de US en EU versie. Beide prijzen zijn voor het volledige spel zonder expansion pass. Tot nog toe waren de US versies van PS4 spellen gewoon speelbaar met een EU account en zelfs op EU servers (op één uitzondering na, geloof ik). Aangenomen dat Sony en Bungie daar geen verandering in brengen lijkt het flink voordeliger om het met een US account te kopen.
Destiny in NL store
Destiny in US store
Klopt, maar ook de DLC is dan goedkoper met je US account.FreakGIB schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:06:
[...]
ik heb gehoord van een Game Mania medewerker dat het kan voorkomen dat je later problemen krijgt met de DLC die moet je dan misschien wel uit de zelfde regio halen als waar je nu het spel koopt.
Wat raar...embee schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:44:
Ik heb niets gelezen of gehoord over verschillen tussen de US en EU versie. Beide prijzen zijn voor het volledige spel zonder expansion pass. Tot nog toe waren de US versies van PS4 spellen gewoon speelbaar met een EU account en zelfs op EU servers (op één uitzondering na, geloof ik). Aangenomen dat Sony en Bungie daar geen verandering in brengen lijkt het flink voordeliger om het met een US account te kopen.
Destiny in NL store
Destiny in US store
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Ik vond hem tofTheBuddha schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:52:
Vergeet vooral de resolutie niet op te schroeven.
[video]
is er een makelijke manier om een US account te maken ?klaw schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:58:
[...]
Wat raar...
De Amerikaanse versie is 44.84 euro en de europese 69.99
het zelfde geld voor amazon daar is hij ook 59.99
http://www.amazon.com/s/r...ps&field-keywords=destiny
En bij gamestop ook, lijkt erop dat alle prijzen in de vs zo zijn... WTF
Eerst waren de prijzen in dollers en euro's gelijk, (60 dollar 60 euro). Dit was ook al oneerlijk... maar nu...Is het helemaal scheef. Vaak kocht ik in de VS maar nu al helemaal...
Een US account aanmaken is makkelijk. Gewoon een PSN account aanmaken en een adres in de VS opgeven.FreakGIB schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 15:21:
[...]
is er een makelijke manier om een US account te maken ?
en kan je dan eemaal gedownload ook op je NL account het US aangekochte spel spelen?
[ Voor 13% gewijzigd door embee op 07-08-2014 15:44 ]
Leuk! Prima filmpje. Aantal lekkere kills.TheBuddha schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:52:
[video]
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Ik kan je niet echt helpen heb een xbox 360 en binnenkort een xbox one. Maar ik heb een paar xbox spellen via de VS gehaald die werkten gewoon (schijvjes)...FreakGIB schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 15:21:
[...]
is er een makelijke manier om een US account te maken ?
en kan je dan eemaal gedownload ook op je NL account het US aangekochte spel spelen?
[ Voor 3% gewijzigd door klaw op 07-08-2014 20:50 ]
Zitten weer mooie kills tussen!Frank J. schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 15:12:
[...]
Ik vond hem tof
Vermakelijk kort en mooie super charges
Klein beetje off topic:TheBuddha schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 20:23:
Thanks voor de feedback. Begin er net mee dus het is nog even kloten. Capture is door PS4 zelf gebeurd. Dubbelklik sharebutton. Daarna van PS4 op iMac gezet en met iMovie bewerkt. Kind kan de was doen. Abonneer gerust op het kanaal. Er gaat nog veel komen.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
als ik de companion app start en dan naar mijn hero ga krijg ik de melding there was een error communicating with the server...TheBuddha schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 23:22:
We hebben inderdaad nog niets gehoord over onze characters. Maar dat ze via de Companion App nog steeds te zien zijn, geeft enige hoop. Die waarschijnlijk niet terecht is.
Je krijgt ze op je iMac door ze via de PlayStation4 op USB te kopieren en vervolgens op je iMac te zetten. Piece of cake.
De gear die je had was leuk maar ik denk dat je die vrij snel links zou laten liggen je zou verder levelen en dan betere wapens krijgen...justifire schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 00:43:
Snap ergens wel dat je je character met progressie en uitrusting wil behouden, heb zelf ook aardig wat leuke gear gevonden.
Maar denk dat het voor de spelbeleving beter is als je gewoon weer op 0 begint.
Anders blaas je zo door de eerste gebieden heen zonder als te veel weerstand met lvl8 character.
Bovendien hebben we een paar uren / dagen kunnen spelen, die heb je zo ingehaald, en dan stelt de gear die je nu hebt waarschijnlijk ook niet veel meer voor.
Ah stom, niet bij stil gestaan.TheBuddha schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 23:22:
We hebben inderdaad nog niets gehoord over onze characters. Maar dat ze via de Companion App nog steeds te zien zijn, geeft enige hoop. Die waarschijnlijk niet terecht is.
Je krijgt ze op je iMac door ze via de PlayStation4 op USB te kopieren en vervolgens op je iMac te zetten. Piece of cake.
En zo is het.klaw schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:32:
[...]
De gear die je had was leuk maar ik denk dat je die vrij snel links zou laten liggen je zou verder levelen en dan betere wapens krijgen...
Daarnaast als je de eerste missie begint terwijl je al level 8 bent zou het eerst vrij saai zijn... en ook niet handig je unlockt een aantal abilities (je supercharge aanval, de sparrow) pas later...
Misschien heb ik t gemist, maar kan je ook wapens verkopen? Ik kon enkel vinden om ze in mn inventory te dismantelen. Nou moet ik ook zeggen dat ik er niet heel erg grondig naar gezocht heb.t3dd3k schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 12:19:
[...]
En zo is het.
Maar velen willen denk ik het eea voor pvp willlen houden ook al worden atack en defense niet mee gerekend. Wanneer en welke gun of armour je krijgt is tijdens pve volledig random en aanschaffen niet altijd mogelijk.
Zo heb ik dag 2 van de beta een lading guns en armour verkocht waaronder de AR3. pas de laatste dag van de beta heb ik deze weer kunnen bemachtigen en kan wel degelijk het verschil maken.
Die weapon parts heb je nodig om wapens te upgraden. Dat zat er in de beta nog niet inRawChild schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 14:22:
je kon wel veel dingen weg doen, dan kreeg ik er vaak iets voor terug waar ik geen idee van had wat ik er mee zou moeten, zoals weapon parts, klinkt interessant, maar meer dan een plaatje in een verzamel scherm van artikelen werd het helaas niet.
Iemand enig idee wat je met die weapon parts kon?
Indd nog niets bekend over behouden van je karakter, misschien vandaag in de update.
De vorige update beantwoordde Bungie een hoop vragen, maar juist die niet terwijl dat de meest gestelde vraag is. Heb zelf het idee dat ze er nog niet uit zijn. Anders meld je het wel toch? Wordt zoveel naar gevraagd.
en volgens mij zijn vanaf de Legendary en excotic de materialen nodig en nog wat andere zaken.Ereaser schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 14:26:
[...]
Die weapon parts heb je nodig om wapens te upgraden. Dat zat er in de beta nog niet in
[ Voor 21% gewijzigd door klaw op 08-08-2014 14:59 ]
Of je hebt spin metal nodig als je een ammo upgrade wil uitvoerenklaw schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 14:57:
Sommige dingen kon je inruilen voor geld... ik had 40 van die metalen planten bij elkaar gezocht en ingeruild... je krijgt er wat voor terug glimmer en wat vanguard punten. Mischien geld dat ook wel voor andere items die je krijgt...
Anders is het voor craften neem ik aan...
http://destiny.wikia.com/wiki/Spinmetal
je hebt ook spin metal bullets dus mischien kun je alle items gebruiken om te craften of om in te ruilen...
InderdaadEreaser schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 15:18:
[...]
Of je hebt spin metal nodig als je een ammo upgrade wil uitvoeren
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Maar crossPlay tussen de PS4 en de XboxOne zou wel mogelijk moeten zijn lopen beiden op 1080p 30fpsjustifire schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 19:45:
Crossgen gaat niet gebeuren, alleen de laadtijden verschillen al enorm van mekaar.
Dan krijg je nog het verhaal van invulling van het speelveld, details en shaders.
Om maar eens een paar dingen te noemen.
[ Voor 12% gewijzigd door FreakGIB op 09-08-2014 06:48 ]
Welke assault rifle was dat? Schiet best lekker weg zo te zienTheBuddha schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:52:
[video]
Juist, Je kreeg er in dat geval een x bedrag aan glimmer of materiaal voor terug.CrackSlet schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:34:
[...]
Misschien heb ik t gemist, maar kan je ook wapens verkopen? Ik kon enkel vinden om ze in mn inventory te dismantelen. Nou moet ik ook zeggen dat ik er niet heel erg grondig naar gezocht heb.
Zoals eerder gezegd vind ik het niet heel erg. Tuurlijk het is jammer van mijn gear, ranks etc. Maar ik vind het een fijn idee dat we allemaal opnieuw beginnen in september. Allemaal een gelijke start, ik heb er zin in :-).RawChild schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 11:21:
characters gaan definitief niet mee over.
http://www.bungie.net/7_B...14/en/News/News?aid=12034
Goed nieuwsRawChild schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 11:21:
characters gaan definitief niet mee over.
http://www.bungie.net/7_B...14/en/News/News?aid=12034
[ Voor 13% gewijzigd door NoUseWhatsoever op 11-08-2014 10:09 ]
Ik hoop eigenlijk dat het begin van de beta niet het begin van de final game is en dat we een heel ander avontuur aangaan. Ik heb er zin in!n case you were holding out hope you could keep your character from the Destiny beta — it was attached to a Bungie account in the cloud, after all — forget it. Bungie's weekly update has said definitively that Destiny will change too much between now and its release date for this to be feasible.
Lijkt me beter om gewoon een tweakers clan te maken op bungie.net...NoUseWhatsoever schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 10:06:
nieuws: Raids Destiny zijn alleen toegankelijk voor zes vrienden
Daarom lijkt het mij mooi als we de Excel in topic start aanvullen met zo veel mogelijk Tweakers. Ik krijg namelijk geen 6 vrienden bij elkaar die allemaal Destiny kopen. Misschien kunnen we hier dan afspraken maken om af en toe een Tweakers raid te doen.
Mijn naam heb ik in ieder geval al aan de lijst toegevoegd.
Hier nogmaals de link:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Heb mezelf ook in de lijst gezet (nr.21)NoUseWhatsoever schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 10:06:
nieuws: Raids Destiny zijn alleen toegankelijk voor zes vrienden
Daarom lijkt het mij mooi als we de Excel in topic start aanvullen met zo veel mogelijk Tweakers. Ik krijg namelijk geen 6 vrienden bij elkaar die allemaal Destiny kopen. Misschien kunnen we hier dan afspraken maken om af en toe een Tweakers raid te doen.
Mijn naam heb ik in ieder geval al aan de lijst toegevoegd.
Hier nogmaals de link:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Volgens mij heb ik de meesten intussen in mijn friendlist staan, dus voeg me maar toe. Nog met niemand samen gespeeld in de beta, maar daar gaat met de full game verandering in komenR-utger schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 10:33:
[...]
Heb mezelf ook in de lijst gezet (nr.21)
Maar kan/mag ik iedereen die in de lijst staat op PSN toevoegen?![]()
Of is dat niet de bedoeling?
PSN: LinQ-NL
Wat mij betreft: als je jezelf op de lijst zet, mag men je toevoegen. Een idee van een Tweakers clan op Bungie is trouwens ook geen slecht idee. Zal er eens naar kijkenR-utger schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 10:33:
[...]
Heb mezelf ook in de lijst gezet (nr.21)
Maar kan/mag ik iedereen die in de lijst staat op PSN toevoegen?![]()
Of is dat niet de bedoeling?
[ Voor 27% gewijzigd door NoUseWhatsoever op 11-08-2014 10:57 ]
Je kunt een group maken daarin kunnen zoveel mensen als je wilt...NoUseWhatsoever schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 10:48:
[...]
Wat mij betreft: als je jezelf op de lijst zet, mag men je toevoegen. Een idee van een Tweakers clan op Bungie is trouwens ook geen slecht idee. Zal er eens naar kijken
NoUseWhatsoever schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 10:48:
[...]
Wat mij betreft: als je jezelf op de lijst zet, mag men je toevoegen. Een idee van een Tweakers clan op Bungie is trouwens ook geen slecht idee. Zal er eens naar kijken
Edit: net even gezocht op Bungie.net en er is al een clan (uiteraard). Je kunt zoeken op Tweakers en dan vind je clan "Gathering of Tweakers (GoT). Ik heb gevraagd te joinen.
http://www.bungie.net/en/Clan/Playstation/119951
Er zijn er inmiddels al 3 geloof ik...klaw schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 10:59:
[...]
Je kunt een group maken daarin kunnen zoveel mensen als je wilt...
En daarin twee clans (voor xbox één en ps één). Dus maakt het niet uit of je voor xbox en ps aparte groups maakt of twee aparte.
Het lijkt me beter om één te maken...
We kiezen een naam met zijn allen en dan iemand met een goede reputatie (en die het wil doen natuurlijk). Die word dan de groep leider...
Taal word dan Nederlands en Vlaams en dan heb je een officieuse tweakers clan...
Dit lijkt mij beter dan dat iemand zomaar een groep aanmaakt... Aan de andere kant maakt het niet zoveel uit...
PSN: LinQ-NL
Is het niet handig met zijn allen een "officiele" tweakers clan te maken? We hebben nu een excel lijst en sowieso 3 groups op bungie.net...NoUseWhatsoever schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 11:02:
Ja maar Gathering of Tweakers heeft al de meeste leden (stk of 40) dus daarom heb ik die gejoined.
Die excel heb ik zojuist ook even ingevuld. Iedereen is vrij om me toe te voegen. Maar 1 clan kan misschien geen kwaad, of clans uitsplitsen over de platformen. bijv:klaw schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 11:15:
[...]
Is het niet handig met zijn allen een "officiele" tweakers clan te maken? We hebben nu een excel lijst en sowieso 3 groups op bungie.net...
Psn - Sevyxs
Je kunt je account als het goed is van die oude naar de nieuwe generatie overzetten... dus 4 groepen aanmaken lijkt mij niet zo logisch. Twee zou kunnen. Maar persoonlijk zou ik gewoon één tweakers groep opzetten...Sevyx schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 11:21:
[...]
Die excel heb ik zojuist ook even ingevuld. Iedereen is vrij om me toe te voegen. Maar 1 clan kan misschien geen kwaad, of clans uitsplitsen over de platformen. bijv:
PS3
PS4
XBOX
Nog wel meer dan 3:klaw schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 11:15:
[...]
Is het niet handig met zijn allen een "officiele" tweakers clan te maken? We hebben nu een excel lijst en sowieso 3 groups op bungie.net...
2 manieren of je roept iemand tot dictator uit en die laat je kiezen (kies mij,mij,mij, lolNoUseWhatsoever schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 11:28:
[...]
Nog wel meer dan 3:
Gathering of Tweakers - 44 members
GoT Legends - 1 member
GoTLive - 31 members
Tweakers - 3 members
Tweakers_NL - 4 members
Hoe bepaal je wat de "officiele" is?
[ Voor 5% gewijzigd door klaw op 11-08-2014 11:44 ]
Voor zover bekend alleen uiterlijk... zo heb je mogelijkheden voor het uiterlijk van je characterGamezMaster schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 11:45:
Weet iemand hier nu, behalve uiterlijk, het verschil tussen bijvoorbeeld:
Exo
Human
Awoken
of is het enige verschil het uiterlijk?
[ Voor 9% gewijzigd door klaw op 11-08-2014 11:47 ]
psn: HertogJack
Ik kan de admin van de clan (ironpino) niet terugvinden op Tweakers. Waarschijnlijk een andere naam hier, maar staat ook niet in de Excel. Ik wacht namelijk ook nog op goedkeuring, dus maar even hopen dat dit een "open" clan is waar elke Tweaker gewoon bij komt.R-utger schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 11:42:
Ik heb me ook aangemeld.
Bij de Gathering of Tweakers clan, mede omdat deze het grootste is.
Is alleen nog wachten op goedkeuring.
[ Voor 17% gewijzigd door KookSpook op 11-08-2014 15:35 ]
NoUseWhatsoever schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 11:51:
[...]
Ik kan de admin van de clan (ironpino) niet terugvinden op Tweakers. Waarschijnlijk een andere naam hier, maar staat ook niet in de Excel. Ik wacht namelijk ook nog op goedkeuring, dus maar even hopen dat dit een "open" clan is waar elke Tweaker gewoon bij komt.
Trouwens er staat dat de founder icarus was.KookSpook schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 15:34:
Hmm om een of andere reden ben ik admin geworden van die clan en krijg inderdaad verschillende aanmeld verzoekjes binnen via de bungie app. Alleen als ik wil accepten dan wil hij het niet. Zal het vanavond nog even op mijn gemak doornemen of ik wat fout doe
Als het goed is sta ik trouwens wel in de excel. Alleen hoe ik nu als admin ben gekomen is mij een raadsel
[ Voor 26% gewijzigd door KookSpook op 11-08-2014 16:04 ]
Ja ik, maar ik voeg me vanavond toe vanaf eigen pc. Log liever niet in op iedere pc die ik tegenkom...SecondGuess schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 16:00:
Heb zojuist deze tweakers pagina ontdekt. Was opzoek naar mensen om op de xbox one destiny te gaan spelen. Heb me aangemeld voor de tweakers clan (Gathering of Tweakers 51 Members).
Zie ik in de Exel dat iedereen ps4 speelt, heb mezelf op de exel gezet.
Zijn er hier tweakers die xbox one hebben?
Wij spelen op de Xbox One, Stroopwafel ClanSecondGuess schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 16:00:
Heb zojuist deze tweakers pagina ontdekt. Was opzoek naar mensen om op de xbox one destiny te gaan spelen. Heb me aangemeld voor de tweakers clan (Gathering of Tweakers 51 Members).
Zie ik in de Exel dat iedereen ps4 speelt, heb mezelf op de exel gezet.
Zijn er hier tweakers die xbox one hebben?
ik heb de Ghost versie besteld bij Game ManiaR-utger schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 16:25:
Is het mogelijk om een poll toe te voegen?
Of weet iemand hoe het moet?
Ben wel nieuwsgierig welke uitvoering jullie hebben of nog willen halen.
De verschillende uitvoeringen zijn:
- Standaard
- Standaard (digitale download)
- Digital guardian edition
- Limited edition
- Ghost edition
Zelf heb ik de limited edition omdat ik niet perse de ghost hoefde maar wel alle content
Ze dansen andersGamezMaster schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 11:45:
Weet iemand hier nu, behalve uiterlijk, het verschil tussen bijvoorbeeld:
Exo
Human
Awoken
of is het enige verschil het uiterlijk?
Digital Guardian edition genomen, ik had eerst de limited edition maar deze geannuleerd.R-utger schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 16:25:
Is het mogelijk om een poll toe te voegen?
Of weet iemand hoe het moet?
Ben wel nieuwsgierig welke uitvoering jullie hebben of nog willen halen.
De verschillende uitvoeringen zijn:
- Standaard
- Standaard (digitale download)
- Digital guardian edition
- Limited edition
- Ghost edition
Zelf heb ik de limited edition omdat ik niet perse de ghost hoefde maar wel alle content
Die zojuist is geaccepteerdklaw schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 21:14:
Ik heb de ghost edition gepreordered
En ik heb bij de gathering of tweakers een aanvraagje gedaan
[ Voor 93% gewijzigd door klaw op 11-08-2014 21:30 ]
PS4 is simpelweg de betere, dus ja daar zou ik voor gaanTimmor schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:00:
Zit te dubben welke console ik nu ga aanschaffen voor Destiny. Mijn verstand zegt PS4 gezien de specs (en PSplus beter aanbod games) maar op de een of andere manier blijft de Xbone me toch ook trekken. (Ik heb nu een PS3 en was daar altijd wel tevreden over)
Zou graag wat mede-tweakers hierover willen horen zonder een PS vs Xbox flameware te willen ontketenen.
Ik zit gewoon echt heel erg in dubio....
psn: HertogJack
Nu Kinect niet meer verplicht is zal er niet zoveel verschil meer zijn. Zowel de Xbox One als de PS4 spelen Destiny straks in 1080p en 30 fps af.Timmor schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:00:
Zit te dubben welke console ik nu ga aanschaffen voor Destiny. Mijn verstand zegt PS4 gezien de specs (en PSplus beter aanbod games) maar op de een of andere manier blijft de Xbone me toch ook trekken. (Ik heb nu een PS3 en was daar altijd wel tevreden over)
Zou graag wat mede-tweakers hierover willen horen zonder een PS vs Xbox flameware te willen ontketenen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Koop ze beideTimmor schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:00:
Angelo NL / Global Cargo VTC
Als je een console aanschaft voor Destiny, hou dan het volgende in gedachten;Timmor schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:00:
Ik denk dat bijna niemand een console koopt voor één game, en om nu voor één map en wat wapens (die gezien de hoeveelheid wapens in destiny je vroeg of laat dumpt voor iets beters) een console keuze te maken. De skins zijn al helemaal onzinnig...embee schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:47:
[...]
Als je een console aanschaft voor Destiny, hou dan het volgende in gedachten;
http://blog.us.playstatio...clusive-content-detailed/
De playstation3/4 krijgt een timed exclusive DLC met nieuwe ruimteschepen, assault rifle, hand cannon, armor sets, een co-op map en een competetive multiplayer map. Playstation krijgt die bij Launch, xbox later (geruchten claimen een jaar later).
Sony lijkt te denken dat genoeg mensen dit belangrijk genoeg vinden om voor hun console te gaan. Maar je moet natuurlijk ook de punten in de post hierboven in je afweging meenemen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
[ Voor 9% gewijzigd door klaw op 12-08-2014 11:44 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq