Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 12:25
NoFearz schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 18:38:
[...]

Ja, maar werkt het andersom? PS4 naar PS3.
ja werkt ook ze gebruiken de zelfde data die in de cloud staat van je PS+ denk ik.

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naxul
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 12:54
Xecuter NL schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 14:09:
Waar kan je nou het beste voor de PS4 je pre-order doen van Destiny? Mensen die hier iets kunnen aanraden?

Is dat gewoon in de PSN store of heeft iemand al iets beters gevonden? 100 euro (incl de 2x DLC) is best veel...

Ik heb al 2 andere gamers in mijn vrienden groep overgehaald om Destiny te kopen. Sterker nog; om er een PS4 voor aan te schaffen ;)
Kijk even op BudgetGaming, een goede website als je een game goedkoop wil bestellen. Let wel op langere levertijden als je bij een aanbieder buiten Nederland besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Weet iemand het verschil tussen de 59$ kostende US store Destiny en de €69 kostende NL store Destiny. De omschrijvingen zijn compleet anders, maar ik kan er niet uit opmaken waarom het zoveel goedkoper is in de US (en niet gewoon €59 = $59).

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:05
59$ = 44 euro.
Met 69 euro is dat een verschil van 25 euro je zou zeggen dat er een verschil is... maar ik weet niet welke je bedoelt dus mischien is een linkje wel zo handig ;)

How to Beat Putin & The American Origins of Putin's Madness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik had via budgetgaming een mooie deal gevonden voor de Ghost editie.. Helaas "uitverkocht" (ik gok dat ze onder het prijsfoutje uit wilde) Gelukkig had ik ook een andere Ghost editie gepreordered voor de normale prijs. Na de Beta was ik helemaal om! (voor de Beta had ik nog bijna niks van de footage/trailers gezien)

Tevens de PS4 clan gejoined :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
klaw schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 10:55:
59$ = 44 euro.
Met 69 euro is dat een verschil van 25 euro je zou zeggen dat er een verschil is... maar ik weet niet welke je bedoelt dus mischien is een linkje wel zo handig ;)
Ben nu niet thuis en die store van Sony is buiten de PS zoooo traag dat ik geen linkje/screenshot heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Ik heb niets gelezen of gehoord over verschillen tussen de US en EU versie. Beide prijzen zijn voor het volledige spel zonder expansion pass. Tot nog toe waren de US versies van PS4 spellen gewoon speelbaar met een EU account en zelfs op EU servers (op één uitzondering na, geloof ik). Aangenomen dat Sony en Bungie daar geen verandering in brengen lijkt het flink voordeliger om het met een US account te kopen.

Destiny in NL store
Destiny in US store

[ Voor 25% gewijzigd door embee op 07-08-2014 11:53 ]

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-03 08:18
Benieuwd wat jullie van deze compilatie video vinden:
Vergeet vooral de resolutie niet op te schroeven.

[ Voor 20% gewijzigd door TheBuddha op 07-08-2014 11:52 ]

Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
TheBuddha schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:52:
Best saai, best veel stukjes waar niets gebeurd, waar je aan het reloaden bent. Daarnaast is er geen interactie tussen de muziek en het beeld.

Neem zoiets als voorbeeld:

Dit is trouwens een leuke fan made trailer:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
embee schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:44:
Ik heb niets gelezen of gehoord over verschillen tussen de US en EU versie. Beide prijzen zijn voor het volledige spel zonder expansion pass. Tot nog toe waren de US versies van PS4 spellen gewoon speelbaar met een EU account en zelfs op EU servers (op één uitzondering na, geloof ik). Aangenomen dat Sony en Bungie daar geen verandering in brengen lijkt het flink voordeliger om het met een US account te kopen.

Destiny in NL store
Destiny in US store
ik heb gehoord van een Game Mania medewerker dat het kan voorkomen dat je later problemen krijgt met de DLC die moet je dan misschien wel uit de zelfde regio halen als waar je nu het spel koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:15

Pinjataaa

Hit me!

FreakGIB schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:06:
[...]

ik heb gehoord van een Game Mania medewerker dat het kan voorkomen dat je later problemen krijgt met de DLC die moet je dan misschien wel uit de zelfde regio halen als waar je nu het spel koopt.
Klopt, maar ook de DLC is dan goedkoper met je US account. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
embee schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:44:

Destiny in NL store
Destiny in US store
Wat raar...
De Amerikaanse versie is 44.84 euro en de europese 69.99

het zelfde geld voor amazon daar is hij ook 59.99
http://www.amazon.com/s/r...ps&field-keywords=destiny
En bij gamestop ook, lijkt erop dat alle prijzen in de vs zo zijn... WTF
Eerst waren de prijzen in dollers en euro's gelijk, (60 dollar 60 euro). Dit was ook al oneerlijk... maar nu... :/ Is het helemaal scheef. Vaak kocht ik in de VS maar nu al helemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-09 14:59
Wel erg dat er zoveel verschil in de prijs zit. :|
Haal wel alles gewoon in nederland, maar toch raar.

Heb de limited edition besteld dus hoef de DLC's ook niet meer te halen O-)
Geloof dat na de Ghost edition de limited ook steeds minder te verkrijgen is.

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-09 20:50
[video]
Ik vond hem tof :)
Vermakelijk kort en mooie super charges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
klaw schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:58:
[...]

Wat raar...
De Amerikaanse versie is 44.84 euro en de europese 69.99

het zelfde geld voor amazon daar is hij ook 59.99
http://www.amazon.com/s/r...ps&field-keywords=destiny
En bij gamestop ook, lijkt erop dat alle prijzen in de vs zo zijn... WTF
Eerst waren de prijzen in dollers en euro's gelijk, (60 dollar 60 euro). Dit was ook al oneerlijk... maar nu... :/ Is het helemaal scheef. Vaak kocht ik in de VS maar nu al helemaal...
is er een makelijke manier om een US account te maken ?
en kan je dan eemaal gedownload ook op je NL account het US aangekochte spel spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee

embee

FreakGIB schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 15:21:
[...]

en kan je dan eemaal gedownload ook op je NL account het US aangekochte spel spelen?
Een US account aanmaken is makkelijk. Gewoon een PSN account aanmaken en een adres in de VS opgeven.
Iets er me kopen is een klein beetje lastiger, je hebt dan een amerikaanse credit card nodig of een amerikaanse Paypal account of (dit is waarschijnlijk het makkelijkst) je koopt online amerikaanse tegoedkaarten voor PSN.

Tot nu toe is het géén probleem om met je NL PSN account de spellen te spelen die je met een US PSN account hebt gekocht. Alle spellen tot nog toe uitgebracht werken op die manier.

[ Voor 13% gewijzigd door embee op 07-08-2014 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:43

RawChild

PSN: Rawchild

[video]
Leuk! Prima filmpje. Aantal lekkere kills.
Wat voor hardware heb je gebruikt voor het capturen van die beelden?

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
FreakGIB schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 15:21:
[...]

Ik kan je niet echt helpen heb een xbox 360 en binnenkort een xbox one. Maar ik heb een paar xbox spellen via de VS gehaald die werkten gewoon (schijvjes)...

edit; fout

[ Voor 3% gewijzigd door klaw op 07-08-2014 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naxul
Frank J. schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 15:12:
[...]

Ik vond hem tof :)
Vermakelijk kort en mooie super charges
Zitten weer mooie kills tussen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Thanks voor de feedback. Begin er net mee dus het is nog even kloten. Capture is door PS4 zelf gebeurd. Dubbelklik sharebutton. Daarna van PS4 op iMac gezet en met iMovie bewerkt. Kind kan de was doen :). Abonneer gerust op het kanaal. Er gaat nog veel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Oh cool, das waar ook, dat kan je met de ps4 ook zelf doen. Nog nooit geprobeerd. Zal er ook eens mee spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naxul
TheBuddha schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 20:23:
Thanks voor de feedback. Begin er net mee dus het is nog even kloten. Capture is door PS4 zelf gebeurd. Dubbelklik sharebutton. Daarna van PS4 op iMac gezet en met iMovie bewerkt. Kind kan de was doen :). Abonneer gerust op het kanaal. Er gaat nog veel komen.
Klein beetje off topic:
Wat is de makkelijkste manier om die filmpjes op je iMac te krijgen?

--

Ik vraag me af wanneer we van Bungie wat er met onze karakter gebeurd die we tijdens de beta hebben gemaakt. Nog niks officieels van gehoord toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
We hebben inderdaad nog niets gehoord over onze characters. Maar dat ze via de Companion App nog steeds te zien zijn, geeft enige hoop. Die waarschijnlijk niet terecht is.

Je krijgt ze op je iMac door ze via de PlayStation4 op USB te kopieren en vervolgens op je iMac te zetten. Piece of cake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:12

justifire

Shut up and squat !!

Snap ergens wel dat je je character met progressie en uitrusting wil behouden, heb zelf ook aardig wat leuke gear gevonden.
Maar denk dat het voor de spelbeleving beter is als je gewoon weer op 0 begint.
Anders blaas je zo door de eerste gebieden heen zonder als te veel weerstand met lvl8 character.
Bovendien hebben we een paar uren / dagen kunnen spelen, die heb je zo ingehaald, en dan stelt de gear die je nu hebt waarschijnlijk ook niet veel meer voor.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
TheBuddha schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 23:22:
We hebben inderdaad nog niets gehoord over onze characters. Maar dat ze via de Companion App nog steeds te zien zijn, geeft enige hoop. Die waarschijnlijk niet terecht is.

Je krijgt ze op je iMac door ze via de PlayStation4 op USB te kopieren en vervolgens op je iMac te zetten. Piece of cake.
als ik de companion app start en dan naar mijn hero ga krijg ik de melding there was een error communicating with the server...

ook kan ik geen andere weapon en armor meer equipen zowel op de companion app als op de internet site
ik heb het gevoel dat je alleen maar oude data ziet en dat alles al gewiped is bij hun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
justifire schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 00:43:
Snap ergens wel dat je je character met progressie en uitrusting wil behouden, heb zelf ook aardig wat leuke gear gevonden.
Maar denk dat het voor de spelbeleving beter is als je gewoon weer op 0 begint.
Anders blaas je zo door de eerste gebieden heen zonder als te veel weerstand met lvl8 character.
Bovendien hebben we een paar uren / dagen kunnen spelen, die heb je zo ingehaald, en dan stelt de gear die je nu hebt waarschijnlijk ook niet veel meer voor.
De gear die je had was leuk maar ik denk dat je die vrij snel links zou laten liggen je zou verder levelen en dan betere wapens krijgen...
Daarnaast als je de eerste missie begint terwijl je al level 8 bent zou het eerst vrij saai zijn... en ook niet handig je unlockt een aantal abilities (je supercharge aanval, de sparrow) pas later...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naxul
TheBuddha schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 23:22:

Ah stom, niet bij stil gestaan.

Verder hoop ik dat de karakters van de beta worden verwijderd, mijn gear (redelijk goed) ga ik toch niet missen om dat je al snel betere gear krijgt op een hoger level. Mijn ranks (Crucible/Vanguard etc) zou ik wel willen bewaren.

Het enige waar ik nu echt op hoop is op een vervroegde datum om te kunnen spelen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3dd3k
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-07 06:39
klaw schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:32:
[...]

De gear die je had was leuk maar ik denk dat je die vrij snel links zou laten liggen je zou verder levelen en dan betere wapens krijgen...
Daarnaast als je de eerste missie begint terwijl je al level 8 bent zou het eerst vrij saai zijn... en ook niet handig je unlockt een aantal abilities (je supercharge aanval, de sparrow) pas later...
En zo is het.

Maar velen willen denk ik het eea voor pvp willlen houden ook al worden atack en defense niet mee gerekend. Wanneer en welke gun of armour je krijgt is tijdens pve volledig random en aanschaffen niet altijd mogelijk.
Zo heb ik dag 2 van de beta een lading guns en armour verkocht waaronder de AR3. pas de laatste dag van de beta heb ik deze weer kunnen bemachtigen en kan wel degelijk het verschil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 11:56

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

t3dd3k schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 12:19:
[...]
En zo is het.

Maar velen willen denk ik het eea voor pvp willlen houden ook al worden atack en defense niet mee gerekend. Wanneer en welke gun of armour je krijgt is tijdens pve volledig random en aanschaffen niet altijd mogelijk.
Zo heb ik dag 2 van de beta een lading guns en armour verkocht waaronder de AR3. pas de laatste dag van de beta heb ik deze weer kunnen bemachtigen en kan wel degelijk het verschil maken.
Misschien heb ik t gemist, maar kan je ook wapens verkopen? Ik kon enkel vinden om ze in mn inventory te dismantelen. Nou moet ik ook zeggen dat ik er niet heel erg grondig naar gezocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Geen verkoop mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

je kon wel veel dingen weg doen, dan kreeg ik er vaak iets voor terug waar ik geen idee van had wat ik er mee zou moeten, zoals weapon parts, klinkt interessant, maar meer dan een plaatje in een verzamel scherm van artikelen werd het helaas niet.
Iemand enig idee wat je met die weapon parts kon?

Indd nog niets bekend over behouden van je karakter, misschien vandaag in de update.
De vorige update beantwoordde Bungie een hoop vragen, maar juist die niet terwijl dat de meest gestelde vraag is. Heb zelf het idee dat ze er nog niet uit zijn. Anders meld je het wel toch? Wordt zoveel naar gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RawChild schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 14:22:
je kon wel veel dingen weg doen, dan kreeg ik er vaak iets voor terug waar ik geen idee van had wat ik er mee zou moeten, zoals weapon parts, klinkt interessant, maar meer dan een plaatje in een verzamel scherm van artikelen werd het helaas niet.
Iemand enig idee wat je met die weapon parts kon?

Indd nog niets bekend over behouden van je karakter, misschien vandaag in de update.
De vorige update beantwoordde Bungie een hoop vragen, maar juist die niet terwijl dat de meest gestelde vraag is. Heb zelf het idee dat ze er nog niet uit zijn. Anders meld je het wel toch? Wordt zoveel naar gevraagd.
Die weapon parts heb je nodig om wapens te upgraden. Dat zat er in de beta nog niet in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Ereaser schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 14:26:
[...]

Die weapon parts heb je nodig om wapens te upgraden. Dat zat er in de beta nog niet in ;)
en volgens mij zijn vanaf de Legendary en excotic de materialen nodig en nog wat andere zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
Sommige dingen kon je inruilen voor geld... ik had 40 van die metalen planten bij elkaar gezocht en ingeruild... je krijgt er wat voor terug glimmer en wat vanguard punten. Mischien geld dat ook wel voor andere items die je krijgt...
Anders is het voor craften neem ik aan...

http://destiny.wikia.com/wiki/Spinmetal

je hebt ook spin metal bullets dus mischien kun je alle items gebruiken om te craften of om in te ruilen...

[ Voor 21% gewijzigd door klaw op 08-08-2014 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
klaw schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 14:57:
Sommige dingen kon je inruilen voor geld... ik had 40 van die metalen planten bij elkaar gezocht en ingeruild... je krijgt er wat voor terug glimmer en wat vanguard punten. Mischien geld dat ook wel voor andere items die je krijgt...
Anders is het voor craften neem ik aan...

http://destiny.wikia.com/wiki/Spinmetal

je hebt ook spin metal bullets dus mischien kun je alle items gebruiken om te craften of om in te ruilen...
Of je hebt spin metal nodig als je een ammo upgrade wil uitvoeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
Ereaser schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 15:18:
[...]

Of je hebt spin metal nodig als je een ammo upgrade wil uitvoeren ;)
Inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoMoreMusic
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 13:59
Zal Destiny op mijn PS3 gaan spelen, en ben ook niet altijd beschikbaar (volgens mijn vriendin heb ik namelijk een leven) dus een Clan joinen zal ook niet veel zoden aan de dijk zetten.

Maar als je mij wilt toevoegen gooi maar een verzoek mijn kant op. Naam op tweakers is ook mijn ID op PSN.

Zou het leuk vinden als crossgen spelen mogelijk wordt. Maakt mij niet uit als ik meer mis schiet als een PS4 speler, als ik maar lol heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Crossgen gaat niet gebeuren, alleen de laadtijden verschillen al enorm van mekaar.
Dan krijg je nog het verhaal van invulling van het speelveld, details en shaders.
Om maar eens een paar dingen te noemen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
justifire schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 19:45:
Crossgen gaat niet gebeuren, alleen de laadtijden verschillen al enorm van mekaar.
Dan krijg je nog het verhaal van invulling van het speelveld, details en shaders.
Om maar eens een paar dingen te noemen.
Maar crossPlay tussen de PS4 en de XboxOne zou wel mogelijk moeten zijn lopen beiden op 1080p 30fps
het zal waarschijnlijk nooit gebeuren maar het zou moeten kunnen denk ik

Edit: (Lees net op de Bungie site dat de Beta Carracters gedelete worden inc de vault alles is dus weg en we kunnen lekker opnieuw beginnen.)

[ Voor 12% gewijzigd door FreakGIB op 09-08-2014 06:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerebriform
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-08 13:18
[video]
Welke assault rifle was dat? Schiet best lekker weg zo te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 30 dagen en we kunnen met het spel aan de slag.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3dd3k
  • Laatst online: 18-07 06:39
CrackSlet schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:34:
[...]

Misschien heb ik t gemist, maar kan je ook wapens verkopen? Ik kon enkel vinden om ze in mn inventory te dismantelen. Nou moet ik ook zeggen dat ik er niet heel erg grondig naar gezocht heb.
Juist, Je kreeg er in dat geval een x bedrag aan glimmer of materiaal voor terug.
Meteriaal kan je gebruiken voor upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

characters gaan definitief niet mee over.

http://www.bungie.net/7_B...14/en/News/News?aid=12034

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naxul
Zoals eerder gezegd vind ik het niet heel erg. Tuurlijk het is jammer van mijn gear, ranks etc. Maar ik vind het een fijn idee dat we allemaal opnieuw beginnen in september. Allemaal een gelijke start, ik heb er zin in :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Weet moet of dit al gepost is, maar er is een Destiny Stats site:
http://destinytracker.com

Misschien iets voor de OP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
De game heb ik besteld via PSN (Digital Guardian edition) en zie timer onder

Afbeeldingslocatie: http://oi58.tinypic.com/9zq904.jpg

Timer loopt af op 9 september om 01:00, houdt dat in dat wij dan kunnen spelen in Nederland :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-01-2024
nieuws: Raids Destiny zijn alleen toegankelijk voor zes vrienden

Daarom lijkt het mij mooi als we de Excel in topic start aanvullen met zo veel mogelijk Tweakers. Ik krijg namelijk geen 6 vrienden bij elkaar die allemaal Destiny kopen. Misschien kunnen we hier dan afspraken maken om af en toe een Tweakers raid te doen.

Mijn naam heb ik in ieder geval al aan de lijst toegevoegd.

Hier nogmaals de link:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 13% gewijzigd door NoUseWhatsoever op 11-08-2014 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
Voor zover het nog niet duidelijk was:

Destiny's beta Guardians are gone forever
http://www.polygon.com/20...uardians-are-gone-forever
n case you were holding out hope you could keep your character from the Destiny beta — it was attached to a Bungie account in the cloud, after all — forget it. Bungie's weekly update has said definitively that Destiny will change too much between now and its release date for this to be feasible.
Ik hoop eigenlijk dat het begin van de beta niet het begin van de final game is en dat we een heel ander avontuur aangaan. Ik heb er zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
NoUseWhatsoever schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 10:06:

Daarom lijkt het mij mooi als we de Excel in topic start aanvullen met zo veel mogelijk Tweakers. Ik krijg namelijk geen 6 vrienden bij elkaar die allemaal Destiny kopen. Misschien kunnen we hier dan afspraken maken om af en toe een Tweakers raid te doen.

Hier nogmaals de link:

Members only:
Lijkt me beter om gewoon een tweakers clan te maken op bungie.net...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
NoUseWhatsoever schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 10:06:

Hier nogmaals de link:

Members only:
Heb mezelf ook in de lijst gezet (nr.21)
Maar kan/mag ik iedereen die in de lijst staat op PSN toevoegen? :)
Of is dat niet de bedoeling?

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013

Odieus

Onuitstaanbaar

R-utger schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 10:33:
[...]

Volgens mij heb ik de meesten intussen in mijn friendlist staan, dus voeg me maar toe. Nog met niemand samen gespeeld in de beta, maar daar gaat met de full game verandering in komen :)

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
Oke top.
Ga ik zo eens wat requests versturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Mezelf ook toegevoegd, jeetje wat veel PS4 gamers! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
Het zijn ook alleen maar ps4 mensen tot nu toe... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
R-utger schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 10:33:
[...]

Wat mij betreft: als je jezelf op de lijst zet, mag men je toevoegen. Een idee van een Tweakers clan op Bungie is trouwens ook geen slecht idee. Zal er eens naar kijken :)

Edit: net even gezocht op Bungie.net en er is al een clan (uiteraard). Je kunt zoeken op Tweakers en dan vind je clan "Gathering of Tweakers (GoT). Ik heb gevraagd te joinen.

http://www.bungie.net/en/Clan/Playstation/119951

[ Voor 27% gewijzigd door NoUseWhatsoever op 11-08-2014 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
NoUseWhatsoever schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 10:48:
[...]

Wat mij betreft: als je jezelf op de lijst zet, mag men je toevoegen. Een idee van een Tweakers clan op Bungie is trouwens ook geen slecht idee. Zal er eens naar kijken :)
Je kunt een group maken daarin kunnen zoveel mensen als je wilt...
En daarin twee clans (voor xbox één en ps één). Dus maakt het niet uit of je voor xbox en ps aparte groups maakt of twee aparte.
Het lijkt me beter om één te maken...

We kiezen een naam met zijn allen en dan iemand met een goede reputatie (en die het wil doen natuurlijk). Die word dan de groep leider...
Taal word dan Nederlands en Vlaams en dan heb je een officieuse tweakers clan...

Dit lijkt mij beter dan dat iemand zomaar een groep aanmaakt... Aan de andere kant maakt het niet zoveel uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013

Odieus

Onuitstaanbaar

NoUseWhatsoever schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 10:48:
[...]

Edit: net even gezocht op Bungie.net en er is al een clan (uiteraard). Je kunt zoeken op Tweakers en dan vind je clan "Gathering of Tweakers (GoT). Ik heb gevraagd te joinen.

http://www.bungie.net/en/Clan/Playstation/119951
klaw schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 10:59:
[...]

Je kunt een group maken daarin kunnen zoveel mensen als je wilt...
En daarin twee clans (voor xbox één en ps één). Dus maakt het niet uit of je voor xbox en ps aparte groups maakt of twee aparte.
Het lijkt me beter om één te maken...

We kiezen een naam met zijn allen en dan iemand met een goede reputatie (en die het wil doen natuurlijk). Die word dan de groep leider...
Taal word dan Nederlands en Vlaams en dan heb je een officieuse tweakers clan...

Dit lijkt mij beter dan dat iemand zomaar een groep aanmaakt... Aan de andere kant maakt het niet zoveel uit...
Er zijn er inmiddels al 3 geloof ik...

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
Ja maar Gathering of Tweakers heeft al de meeste leden (stk of 40) dus daarom heb ik die gejoined.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
ik zit ook in Gathering of Tweakers iedereen mag mij eventueel ook toevoegen als viend op PSN

over de Raids ik had het op het forum van Bungie ook al verteld
in het begin is iedereen onbekend met het hoe en wat over de Raids.
en of het alleen voor de Elite spelers is.
maar ik denk dat voor de casual spelers het ook gaat werken het kost gewoon even tijd op den duur komen er spelers die de Raids al een paar keer gedaan en gehaald hebben en sommigen van hen zullen zig gaan aanbieden als een soort van tour guide.
ik denk op het moment als je het benodigde level heb gehaald om mee te kunnen doen aan de Raids dat er dan genoeg hulpers zijn die staan te wachten bij de ingang of waar je de raid missie mag gaan halen
ik maak me in iedergeval niet druk er is genoeg te doen
ik zag gisteren een filmpje van de moon missie en die gasten waren wat aan het exploren en het zag er toch best groot uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
NoUseWhatsoever schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 11:02:
Ja maar Gathering of Tweakers heeft al de meeste leden (stk of 40) dus daarom heb ik die gejoined.
Is het niet handig met zijn allen een "officiele" tweakers clan te maken? We hebben nu een excel lijst en sowieso 3 groups op bungie.net...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 11:56

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Hier nog een filmpje over de levelcap van 20 (of dus niet).

http://nl.ign.com/destiny...-character-tour-ign-first

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:48

Sevyx

Facta non verba!

klaw schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 11:15:
[...]

Is het niet handig met zijn allen een "officiele" tweakers clan te maken? We hebben nu een excel lijst en sowieso 3 groups op bungie.net...
Die excel heb ik zojuist ook even ingevuld. Iedereen is vrij om me toe te voegen. Maar 1 clan kan misschien geen kwaad, of clans uitsplitsen over de platformen. bijv:

PS3
PS4
XBOX

Psn - Sevyxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
Sevyx schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 11:21:
[...]

Die excel heb ik zojuist ook even ingevuld. Iedereen is vrij om me toe te voegen. Maar 1 clan kan misschien geen kwaad, of clans uitsplitsen over de platformen. bijv:

PS3
PS4
XBOX
Je kunt je account als het goed is van die oude naar de nieuwe generatie overzetten... dus 4 groepen aanmaken lijkt mij niet zo logisch. Twee zou kunnen. Maar persoonlijk zou ik gewoon één tweakers groep opzetten...
PS en xbox gemengd. Zo kun je wat makkelijker cross platform informatie krijgen.. als in; Hoe kom ik langs dit moeilijke stuk etc.

Eff voor de duidelijkheid; Je kunt groups aanmaken daarin kunnen oneindig veel mensen... (of in ieder geval genoeg)
Binnen groups kun je clans maken 1 voor xbox 1 voor ps deze hebben een cap van 75 mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
klaw schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 11:15:
[...]

Nog wel meer dan 3:

Gathering of Tweakers - 44 members
GoT Legends - 1 member
GoTLive - 31 members
Tweakers - 3 members
Tweakers_NL - 4 members

Hoe bepaal je wat de "officiele" is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
NoUseWhatsoever schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 11:28:
[...]

Nog wel meer dan 3:

Gathering of Tweakers - 44 members
GoT Legends - 1 member
GoTLive - 31 members
Tweakers - 3 members
Tweakers_NL - 4 members

Hoe bepaal je wat de "officiele" is?
2 manieren of je roept iemand tot dictator uit en die laat je kiezen (kies mij,mij,mij, lol :*) ).
Of we proberen met zijn allen af te spreken om één clan de "officiele" te maken. En die zetten we dan op de voorpagina van dit topic...
Het probleem is dat als je veel groepen aanmaakt is dat dan in iedere groep een paar zitten en uiteindelijk niet genoeg mensen samen spelen... dus het beste is om iedereen in één groep te hebben (ten minste dat is mijn mening).
(toen ik nog op bungie.net kwam zat er ook een forum bij de groepen, nu nog niet gekeken, zo'n forum is wel handig als je vragen hebt over specifieke dingen... het forum hier is leuk maar vrij snel worden posts ondergesneeuwd...)

edit;
het kan zijn dat dit van zelf gaat als iedereen gewoon bij de grootste gaat...

[ Voor 5% gewijzigd door klaw op 11-08-2014 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
Ik heb me ook aangemeld.
Bij de Gathering of Tweakers clan, mede omdat deze het grootste is.
Is alleen nog wachten op goedkeuring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 14:43
Weet iemand hier nu, behalve uiterlijk, het verschil tussen bijvoorbeeld:

Exo
Human
Awoken

of is het enige verschil het uiterlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
GamezMaster schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 11:45:

Exo
Human
Awoken

Voor zover bekend alleen uiterlijk... zo heb je mogelijkheden voor het uiterlijk van je character

[ Voor 9% gewijzigd door klaw op 11-08-2014 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:51
Jammer en best een beetje suf dat ze geen racial abilities hebben imo..

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
R-utger schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 11:42:
Ik heb me ook aangemeld.
Bij de Gathering of Tweakers clan, mede omdat deze het grootste is.
Is alleen nog wachten op goedkeuring.
Ik kan de admin van de clan (ironpino) niet terugvinden op Tweakers. Waarschijnlijk een andere naam hier, maar staat ook niet in de Excel. Ik wacht namelijk ook nog op goedkeuring, dus maar even hopen dat dit een "open" clan is waar elke Tweaker gewoon bij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Laatst online: 20-09 16:17
Hmm om een of andere reden ben ik admin geworden van die clan en krijg inderdaad verschillende aanmeld verzoekjes binnen via de bungie app. Alleen als ik wil accepten dan wil hij het niet. Zal het vanavond nog even op mijn gemak doornemen of ik wat fout doe

Als het goed is sta ik trouwens wel in de excel. Alleen hoe ik nu als admin ben gekomen is mij een raadsel

[ Voor 17% gewijzigd door KookSpook op 11-08-2014 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
NoUseWhatsoever schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 11:51:
[...]

Ik kan de admin van de clan (ironpino) niet terugvinden op Tweakers. Waarschijnlijk een andere naam hier, maar staat ook niet in de Excel. Ik wacht namelijk ook nog op goedkeuring, dus maar even hopen dat dit een "open" clan is waar elke Tweaker gewoon bij komt.
KookSpook schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 15:34:
Hmm om een of andere reden ben ik admin geworden van die clan en krijg inderdaad verschillende aanmeld verzoekjes binnen via de bungie app. Alleen als ik wil accepten dan wil hij het niet. Zal het vanavond nog even op mijn gemak doornemen of ik wat fout doe

Als het goed is sta ik trouwens wel in de excel. Alleen hoe ik nu als admin ben gekomen is mij een raadsel
Trouwens er staat dat de founder icarus was.
Die is het opperhoofd blijkbaar :P

Ironpino is gewoon een mede admin...

Ik zal me vanavond ook maar toevoegen aan de excel en bungie.net groep. Dan ben ik de eerste xbox persoon :P

Even iets anders als het alleen voor tweakers is bedoelt waarom maken we die pagina niet gewoon lekker in het nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
Je hebt mij geaccepteerd ;)
Kon mezelf daarna in de ps clan gedeelde voegen
Nu happy, alleen bijna nog maand wachten.... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
Yip het werkt nu, eerst crashde de app bij het accepten, nu niet meer. Ik heb gelijk 10 andere geaccept.

Mochten er meerdere willen joinen, stuur een invite dan voeg ik je toe

[ Voor 26% gewijzigd door KookSpook op 11-08-2014 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:12
Heb zojuist deze tweakers pagina ontdekt. Was opzoek naar mensen om op de xbox one destiny te gaan spelen. Heb me aangemeld voor de tweakers clan (Gathering of Tweakers 51 Members).
Zie ik in de Exel dat iedereen ps4 speelt, heb mezelf op de exel gezet.
Zijn er hier tweakers die xbox one hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
SecondGuess schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 16:00:
Heb zojuist deze tweakers pagina ontdekt. Was opzoek naar mensen om op de xbox one destiny te gaan spelen. Heb me aangemeld voor de tweakers clan (Gathering of Tweakers 51 Members).
Ja ik, maar ik voeg me vanavond toe vanaf eigen pc. Log liever niet in op iedere pc die ik tegenkom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
Is het mogelijk om een poll toe te voegen?
Of weet iemand hoe het moet?
Ben wel nieuwsgierig welke uitvoering jullie hebben of nog willen halen.

De verschillende uitvoeringen zijn:
- Standaard
- Standaard (digitale download)
- Digital guardian edition
- Limited edition
- Ghost edition

Zelf heb ik de limited edition omdat ik niet perse de ghost hoefde maar wel alle content ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecondGuess
Ik heb de standaard pre order staat bij n webshop.

De Ghost edition ziet er mooi uit, maar ik betaal liever minder.
Van het geld dat ik overhoud kan ik Dragon age en Assassins Creed Unity halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

SecondGuess schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 16:00:
Wij spelen op de Xbox One, Stroopwafel Clan d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecondGuess
Kun je de online status van de mensen in clans die je volgt ook zien in Destiny ?
Ik had gehoord dat dit mogelijk is met clan members.

Ik snap de voordelen van het kunnen volgen van een andere clan anders niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
R-utger schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 16:25:

- Standaard
- Limited edition
- Ghost edition

Zelf heb ik de limited edition omdat ik niet perse de ghost hoefde maar wel alle content ;)
ik heb de Ghost versie besteld bij Game Mania
ben heel benieuwd en kan niet wachten tot 9-9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
GamezMaster schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 11:45:

Exo
Human
Awoken

Ze dansen anders :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
R-utger schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 16:25:

- Standaard
- Limited edition
- Ghost edition

Digital Guardian edition genomen, ik had eerst de limited edition maar deze geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
Ik heb de ghost edition gepreordered :)
En ik heb bij de gathering of tweakers een aanvraagje gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
klaw schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 21:14:
Ik heb de ghost edition gepreordered :)
En ik heb bij de gathering of tweakers een aanvraagje gedaan :)
Die zojuist is geaccepteerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
Dankje :)

o enne hoe andere mensen ook admin zijn geworden;

Van de group wall;
Icarus:
Ik ben de komende twee weken afwezig. Naast dit is het lastig om een clan in mijn eentje te managen, hiervoor heb ik 3 admins gemaakt, die kunnen helpen met het managen van de clan.

[ Voor 93% gewijzigd door klaw op 11-08-2014 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
vanmiddag om 14:00 begint de Microsoft Gamescom conference en vanavond om 19:00 van Sony
er gaan geruchten dat microsoft ook nog iets extra's in Destiny krijgt ?
en Sony over de Playstation TV en Playstation Now info hoop ik en meer info over Destiny hopelijk deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-03-2021
Zit te dubben welke console ik nu ga aanschaffen voor Destiny. Mijn verstand zegt PS4 gezien de specs (en PSplus beter aanbod games) maar op de een of andere manier blijft de Xbone me toch ook trekken. (Ik heb nu een PS3 en was daar altijd wel tevreden over)

Zou graag wat mede-tweakers hierover willen horen zonder een PS vs Xbox flameware te willen ontketenen.
Ik zit gewoon echt heel erg in dubio....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Laatst online: 20:51
Timmor schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:00:
Zit te dubben welke console ik nu ga aanschaffen voor Destiny. Mijn verstand zegt PS4 gezien de specs (en PSplus beter aanbod games) maar op de een of andere manier blijft de Xbone me toch ook trekken. (Ik heb nu een PS3 en was daar altijd wel tevreden over)

Zou graag wat mede-tweakers hierover willen horen zonder een PS vs Xbox flameware te willen ontketenen.
PS4 is simpelweg de betere, dus ja daar zou ik voor gaan :) Ben er zelf erg tevreden over iig!

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Laatst online: 18:27

Nu Kinect niet meer verplicht is zal er niet zoveel verschil meer zijn. Zowel de Xbox One als de PS4 spelen Destiny straks in 1080p en 30 fps af.
Kijk naar de games die er voor beide consoles zijn en komen.
Ik heb beide consoles, de PS4 voor JRPG's (die hopelijk nog gaan komen) en de Xbox voor Halo, Forza en Horizon. Dat ik Destiny op de PS4 ga spelen heeft enkel te maken met dat enkele vrienden al wel een PS4 maar nog geen Xbox hebben.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 22:21

Koop ze beide ;) ok, zonder ongein.
ik ga niet zeggen of je een XboxOne of PS4 moet gaan kopen, maar ik ga wat adviezen/informatie geven die het misschien wat makkelijker maken voor je. Al met al heb ik zelf een PS4 en ben daar zeer tevreden mee.

Grafisch
Zoals je weet heeft de Playstation 4 wat hogere prestaties op grafisch gebied, dan kan inderdaad je keuzen bepalen. Alle nieuwe games worden ontwikkeld voor beide "next-gen" consoles en zullen een veel gevallen identiek aan elkaar zijn. als ontwikkelaar wil je ook niet de strijd aangaan tussen PS4 en Xbone.
Games zullen er altijd iets beter uitzien op de PS4 dat is een feit, maar voor mij was dat geen system seller.

Meer dan games
De PS4 is echt een gameplatform en dat straalt ook overal vanaf, bij de XboxOne heb je meer een mediacenter waar je goed op kunt gamen.Wil je dus naast gamen meer uit je console halen, dan is de XboxOne jou keuze.

Abonnementen
Je betaald net zoveel voor Xbox Gold als voor PS+.Beide diensten zijn erg vergelijkbaar.
PS+ bied alleen iets meer gratis games aan dan Xbox Gold.

games
Er is meer dan Destiny, dus focus je niet alleen op 1 game om een console te kopen.
Forza 5 is een geweldige race game en dat is toch een exclusieve XboxOne game.
Daarnaast heb je ook Killzone die ook geweldig is op de PS4, dus dit is een persoonlijke voorkeur.

Mijn eigen keuzen was makkelijk gemaakt.
Ik heb namelijk een PS vita ernaast. met PS+ krijg ik meestal 3 a 4 games gratis (meeste zijn geen leuke games) en gratis is altijd goed.
Je moet gewoon even wat websites langs en de consoles vergelijken en je eigen persoonlijke voorkeuren volgen. Niemand kan zeggen dat de 1 beter is dan de ander. je hebt altijd fanboys die dat beweren.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee

embee

Als je een console aanschaft voor Destiny, hou dan het volgende in gedachten;

http://blog.us.playstatio...clusive-content-detailed/

De playstation3/4 krijgt een timed exclusive DLC met nieuwe ruimteschepen, assault rifle, hand cannon, armor sets, een co-op map en een competetive multiplayer map. Playstation krijgt die bij Launch, xbox later (geruchten claimen een jaar later).

Sony lijkt te denken dat genoeg mensen dit belangrijk genoeg vinden om voor hun console te gaan. Maar je moet natuurlijk ook de punten in de post hierboven in je afweging meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-03-2021
aarrghh.... keuzes... keuzes.....
Heb ook geen idee hoeveel DX12 straks nog gaat uitmaken voor de Xbone.

En qua (timed) exclusives heb ik geen echte voorkeur... Hoewel voor crossplatform games je vaak ziet dat developers voor beide systemen een identieke game-ervaring aanbieden zijn er toch (nu al) wel games die beter draaien op de PS4 (60 ipv 30 FPS) dat icm met een aantal bovengenoemde zaken geeft de PS4 voor mij een streepje voor.

En toch blijft het gevoelsmatig steken, heel stom. Misschien is het de ICT'er in mij die ook gewoon graag de nog niet eerder gespeelde console wilt "onderzoeken' / een kans wil geven. Of hoop ik dat kinect deze generatie dan toch echt het verschil gaat maken...

word een beetje moe van mezelf zo aangezien ik het ook niet kan verkopen aan mezelf om beide consoles te halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
embee schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:47:
[...]

Als je een console aanschaft voor Destiny, hou dan het volgende in gedachten;

De playstation3/4 krijgt een timed exclusive DLC met nieuwe ruimteschepen, assault rifle, hand cannon, armor sets, een co-op map en een competetive multiplayer map. Playstation krijgt die bij Launch, xbox later (geruchten claimen een jaar later).

Sony lijkt te denken dat genoeg mensen dit belangrijk genoeg vinden om voor hun console te gaan. Maar je moet natuurlijk ook de punten in de post hierboven in je afweging meenemen.
Ik denk dat bijna niemand een console koopt voor één game, en om nu voor één map en wat wapens (die gezien de hoeveelheid wapens in destiny je vroeg of laat dumpt voor iets beters) een console keuze te maken. De skins zijn al helemaal onzinnig...

Beter om te kijken welke games je wil gaan halen...
Wikipedia: List of PlayStation 4 games
Wikipedia: List of Xbox One games

Ik wil Destiny, AC: Unity, the Witcher en de komende halo games spelen...
the witcher haal ik voor de pc, destiny en AC: U zijn voor beide platformen. Halo alleen voor de xbox dus was de keuze voor mij simpel...

maar als jij bijvoorbeeld de komende uncharted wil spelen dan zal het de ps4 moeten worden...

Naar mijn mening is het niet belangrijk hoe ze vergelijken op het gebied van, graphics, de abbo's etc. op deze vlakken zijn ze erg vergelijkbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
waar je ook nog aan moet denken misschien zijn de joysticks als je nog geen Xbox heb gehad maar wel een PS3 de PS4 heeft een grotere en in mijn ogen veel betere joystick dan de oude PS3 joystick
ik heb ook een Xbox 360 maar vind de PS4 joystick beter dan die van de Xbox 360 ik kan helaas niet vergelijken met de Xbox one maar die zal ongetwijveld ook erg goed zijn

nog een punt de PS4 is puur gamen waar de Xbox one ook Media opties heeft maar niet alles werkt daar van nog in nederlands zover ik begreep

mocht je ooit een PS Vita willen kopen dan kan je thuis binnen je Wifi alle games van de PS4 op je PS vita spelen
en binnenkort komt er nog de Playstation TV dat is een PS Vita kwa hardware maar dan geen scherm maar dat kastje kan je aan een willekeurige andere TV aansluiten en je kan dan je PS4 en (PS3 niet alle games) streamen naar je andere TV bv. op je slaapkamer

ook krijgen we in de toekomst nog Playstation Now waar we de optie krijgen om oudere games van de vorige generaties kunnen spelen op de PS4 .onder betaling (maar hoe en wat zijn ze nog niet uit )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee

embee

Ik denk dat je de timed exclusive DLC niet moet verwarren met pre-order bonus gear die je aan het begin van het spel meteen kunt gebruiken. Het is additionele content die je kunt vinden in het spel. Dus het zou best end game gear kunnen zijn wat je niet zomaar vervangt wanneer je het bemachtigd hebt.

Dat gezegd hebbende, vind ik het ook te weinig om mijn console keuze daarvan af te laten hangen. Maar het hangt er dus vanaf hoe belangrijk Destiny voor je is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Laatst online: 18:27
Een speciale map als timed exclusive kan ik nog wel (met moeite) accepteren maar als je endgame content voor de ene console een jaar achter gaat houden spoor je niet als ontwikkelaar want dan gaat de keuze van je console de gameplay beïnvloeden.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee

embee

Tsja, dat is waar Sony voor betaalt, natuurlijk. Dat de playstations aantrekkelijker worden voor potentiele Destiny spelers. (Of een andere deal met Activision heeft gemaakt, waar Activision baat bij heeft in ruil voor deze timed exclusive).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
Heb even gekeken en op de ps4 komt exclusief...

Dust palace strike (op mars)
Exodus blue pvp map
3 harnassen (eentje voor elke klasse)
een assualt rifle
een hand cannon
en drie skins voor je vliegtuig...

Ik denk niet dat de armour en wapens end game content zijn... maar die je vrij snel aan het begin kunt gebruiken...

Het enige echte voordeel van een ps is de strike en de pvp map... die ook maar timed zijn...

[ Voor 9% gewijzigd door klaw op 12-08-2014 11:44 ]

Pagina: 1 ... 15 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2