Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
Martinspire schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 14:35:
[...]

Misschien dat het inderdaad versneld is, maar een levelcap als 20 ziet er niet echt uit als hoog en ook niet als een mijlpaal om te halen. Verder is het dus de vraag of er genoeg content is. Ik heb geen zin om telkens te moeten grinden omdat de developer lui is met het maken van content en ben ook nooit iemand die vaak dingen herspeeld. Ook PvP ga ik niet doen want dat is gewoon mijn ding niet (ik hou er niet van als de sterkte van de speler vooral afhankelijk is van de items die hij heeft en niet de skills).

Mag ik?
Misschien moet je je erbij neer leggen dat dit geen spel voor jou gaat worden..

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 11:56

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

To easy schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 13:35:
Pre-order tips?? Waar kan ik het met garantie bestellen hier in Nederland? De Xbox one komt toch pas eind September uit in Nederland? En daarbij ook de spellen die in bijvoorbeeld de MM te koop zijn?

Beta was echt ziek om te spelen. Echt genoten van dat beetje content. Bungie FTW
Een goede site wat dat betreft is budgetgaming.nl
Is een pricewatch echt gericht op games, dus die zijn even wat uitgebreider dan de Tweakers pricewatch wat dat betreft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:25
CrackSlet schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 15:40:
[...]

Een goede site wat dat betreft is budgetgaming.nl
Is een pricewatch echt gericht op games, dus die zijn even wat uitgebreider dan de Tweakers pricewatch wat dat betreft :)
Net even gekeken en de Ghost edition is ook bij intertoys uitverkocht en by Game Menia kregen ze er maar 2 dus was er optijd bij.

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-03 08:18
FreakGIB schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 15:28:
[...]

Wat kost jou die Ghost edition bij de Gameshop als ik vragen mag.
ik heb hem besteld bij Game Mania daar is die 159
Hetzelfde.

Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:43
Bij bol.com was hij ook 159.00 je kunt hem nu niet meer kopen want uitverkocht...

How to Beat Putin & The American Origins of Putin's Madness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
klaw schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 17:20:
[...]

Bij bol.com was hij ook 159.00 je kunt hem nu niet meer kopen want uitverkocht...
Zal straks wel weer een fikse handel gaan worden op Marktplaats en Ebay...

Maar de release-day mag van mij komen!
Heb me goed vermaakt met de beta.
Omgeving, design, muziek... allemaal _/-\o_ wat mij betreft.
Enige minpuntje was dan het eindeloos staren naar je drop-ship tijdens het laden. :X
PvP kon me niet zo veel bekoren, maar ik bestelde hem dan ook vanwege de coop mogelijkheid.

PSN ID: Ancta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:17

justifire

Shut up and squat !!

klaw schreef op maandag 28 juli 2014 @ 23:21:
Ik denk dat de kaarten van destiny veel groter zijn dan de meesten denken we hebben nu op een deel gehad van de old russia map… er waren sommige stukken waar onverslaanbare/instakillende vijanden waren. Als je daar langskomt zullen er misschien weer hele gebieden achter zitten…
:Y
Ben als een malle door die grot heen gerend terwijl mijn maatje de aandacht van de ??lvl vijanden trok.
Aan het eind van die grot lag weer een nieuw gebied :9
Gelukkig hebben we de foto's video nog :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-09 06:24
Wij zijn juist begonnen waar jij neer was gegaan. Keihard met de sparrow erlangs. Dat "nieuwe" gebied is erg makkelijk te bereiken, maar dan niet via de grot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:04

Pinjataaa

Hit me!

Via het gedeelte met de gestrande schepen kan je er ook langs, dan hoef je maar langs 2 ?? vijanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Resinman schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 18:57:
Wij zijn juist begonnen waar jij neer was gegaan. Keihard met de sparrow erlangs. Dat "nieuwe" gebied is erg makkelijk te bereiken, maar dan niet via de grot :)
Pics or it didn't happen ;)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-09 06:24
Pinjataaa schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 19:24:
Via het gedeelte met de gestrande schepen kan je er ook langs, dan hoef je maar langs 2 ?? vijanden.
Klopt, via de gestrande schepen. Stukje door en dan kom je 2 ?? tegen. Daar ga je langs en kom je weer een groepje ?? tegen. Dan met de bocht naar rechts en daar staat een groep ?? waar je dan langs moet racen om de ingang van de grot te bereiken. Deze in of uitgang zie je in het youtube filmpje.
justifire schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 19:25:
[...]

Pics or it didn't happen ;)
Die heb ik niet maar dat we door de grot zijn gegaan is zeker. Alleen wel een domper aangezien we uiteindelijk door de meute ?? zijn geworsteld om uiteindelijk bij het begin van Devil's Lair te komen. Wij dachten namelijk ook een nieuw gebied te ontdekken _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Resinman schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 19:39:
Die heb ik niet maar dat we door de grot zijn gegaan is zeker. Alleen wel een domper aangezien we uiteindelijk door de meute ?? zijn geworsteld om uiteindelijk bij het begin van Devil's Lair te komen. Wij dachten namelijk ook een nieuw gebied te ontdekken _O-
Dat had ik ook als level 4 bij het Array Station, daar staan 2 level 7 enemies voor een grot vlakbij de ingang naar het Array Station zelf. Ik die vermoord, door de in grot gerushed met een captain en dreg met level ??. Ik een paar keer dood gegaan. Uiteindelijke kom ik aan de andere kant uit de grot, blijkt je gewoon links van het Array Station gebouw uit te komen :+

Later nog eens terug geweest en ik geloof dat ze level 11 waren, maar dat kon ik toen dus nog niet zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naxul
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:54
TheBuddha schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 08:52:
We hebben ook ons eerste YouTube filmpje gemaakt.

[video]
Gaaf! Is het mogelijk om die clan te joinen? Of zijn er bepaalde requirements waar je aan moet voldoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3dd3k
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-07 06:39
Wil hem omzetten naar limited.
Geen idee waar ik hem gepreorderd heb omdat mn voorgaande email account geblokeerd is... bij IT BS BOL niets bekend.

[ Voor 9% gewijzigd door t3dd3k op 29-07-2014 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Resinman schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 19:39:
[...]

Was een geintje ;)
Maar wel een anti-climax dat dat dus het begin van Devils Lair is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
vraagje als ik de companion app op mijn Samsung Note 2 opstart is mijn caracter zwart wat ik ook doe krijg hem niet in 3d in kleur te zien
een college met een S5 ziet het wel goed en thuis op een oude Ipad is het ook goed
maar op internet op de bungie site krijg ik het ook niet voor elkaar daar is het caracter dus ook zwart heb verschillende brouwsers geprobeerd
anderen hier ook last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
App werkt niet altijd even goed. Soms krijg ik hem niet aan de praat, soms laad hij geen karakter en soms loopt hij als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FreakGIB schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 23:49:
vraagje als ik de companion app op mijn Samsung Note 2 opstart is mijn caracter zwart wat ik ook doe krijg hem niet in 3d in kleur te zien
een college met een S5 ziet het wel goed en thuis op een oude Ipad is het ook goed
maar op internet op de bungie site krijg ik het ook niet voor elkaar daar is het caracter dus ook zwart heb verschillende brouwsers geprobeerd
anderen hier ook last van ?
Op de website zijn ze voor mij ook vrijwel altijd zwart :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Ereaser schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 09:48:
[...]

Op de website zijn ze voor mij ook vrijwel altijd zwart :/
hoop dat dat een keer gefixed word je kan op de site andere wapen en armor equipen is wel leuk als ik dan ook kan zien hoe het er uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Ik lees wat over raids in Destiny op ign:
Raids are “extremely crafted,” six-player, friends-only gauntlet runs that might best be described as gut-checks. Yes, they will be difficult, and they will absolutely require communication and cooperation. That’s why Bungie isn’t supporting matchmaking for them; the developers don’t want them to be played by disparate groups of strangers. But Smith is quick to point out that they’re not like Strikes – the instanced dungeon-like runs that might take a mere 20-60 minutes – but more like MMO raids in that you’re going to want to buckle up and get comfortable for a couple hours.
Hier zit ik zo niet op te wachten... Dat je even een kind moet verschonen tijdens een 3 man strike was nog net te doen, ook omdat je in totaal iets van een uur zoet bent. Maar nu willen ze dat je meerdere uren met 5 anderen gaat spelen. Je zal er wel aan mee moeten doen als je mee wil komen in pvp, vanwege drops enzo, maar ik zit er echt niet op te wachten...

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Tja, dat is nu eenmaal het MMO element.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
rnenator schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 20:13:

[...]

Hier zit ik zo niet op te wachten... Dat je even een kind moet verschonen tijdens een 3 man strike was nog net te doen, ook omdat je in totaal iets van een uur zoet bent. Maar nu willen ze dat je meerdere uren met 5 anderen gaat spelen. Je zal er wel aan mee moeten doen als je mee wil komen in pvp, vanwege drops enzo, maar ik zit er echt niet op te wachten...
Mee doen om mee te komen in PVP? Dat hoeft helemaal niet. Dat is alleen bij Iron Banner evenementen. Bij de rest worden alle stats gelijk getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Nog een video gemaakt door yonuts maar ik ben degene die speelt. Geluid loopt niet helemaal synchroom. Komt vast van het kloten maar we kregen het niet meer goed.

[ Voor 6% gewijzigd door TheBuddha op 31-07-2014 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiore187
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-05-2021
Ik heb inmiddels naar aanleiding van de beta een pre-order geplaatst. Ik was eigenlijk vrij wel direct onder de indruk terwijl ik vooraf nogal sceptisch was. Heb mij echt super vermaakt met de beta erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Kan niet wachten om lekker te gaan raiden met maten!
Komt dat WoW gevoel nog een beetje terug, alleen dan in FPS vorm.
Iets waar mijn maten dan weer wel voor warm te draaien zijn!!!

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
tellavist schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 10:12:
Kan niet wachten om lekker te gaan raiden met maten!
Komt dat WoW gevoel nog een beetje terug, alleen dan in FPS vorm.
Iets waar mijn maten dan weer wel voor warm te draaien zijn!!!
Zet mij ook maar op je lijst ;) voor mij kan het niet snel genoeg september zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Laatst online: 22-09 21:31
rnenator schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 20:13:

[...]

Friends-only? :L Wat als ik nou geen friends heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 18:13

Jumpiefox

Hoi ?

http://nl.ign.com/destiny...ghtfall-missions-detailed Artikeltje over raiding etc post lvl 20 En in het NEderlands: http://nl.ign.com/destiny...game-is-slechts-het-begin

[ Voor 31% gewijzigd door Jumpiefox op 31-07-2014 11:30 ]

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 11:56

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

McPoowl schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 10:39:
[...]
Friends-only? :L Wat als ik nou geen friends heb?
Even alle Tweakers toevoegen die ook geen vrienden hebben. Zo heb ik er inmiddels ook al een stuk of 15, terwijl ik ook geen vrienden heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Laatst online: 20:04

Pinjataaa

Hit me!

CrackSlet schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 13:02:
[...]

Even alle Tweakers toevoegen die ook geen vrienden hebben. Zo heb ik er inmiddels ook al een stuk of 15, terwijl ik ook geen vrienden heb :P
LOL. Je hebt ook zo'n afstotelijke nickname + foto :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
CrackSlet schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 13:02:
[...]

Was er nu all een Tweakers Clan
ik heb wel mijn eigen Clan GIB ( Green Insane Bastards) maar bijna all mijn oude maatjes spelen niet meer hehe
wil uiteindelijk toch wel die Raids doen maar dan is het wel handig als we een overschot aan members hebben zodat we makelijk meerdere 6 pers teams kunnen maken mocht dat nodig zijn
en die Raid zijn die op vaste tijden /vaste dagen en wat gebeurd er als er iemand een disconnect krijgt kan hij dan weer terug in joinen
ik heb vroeger wel Raid gedaan in City of Heroes en daar kon je weer terug komen in je team als je een disconnect had.
heb een beetje het gevoel dat de Destiny Raids misschien wel wat op die van COH kunnen lijken kwa manier van spelen.
bij COH bestond een Raid uit verschillende stukken die we moesten volbrengen.
maar dat is misschien met elke Raid in andere games niet anders maar goed ik ken ze alleen uit COH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 15:23
Volgens mij was er al wel iets van een clan, alleen geen idee of die bewaard blijven tot de launch.
Ik heb mezelf ook op de lijst gezet, heb zelf namelijk geen 5 vrienden die destiny gaan spelen :p

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zethiel schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 15:02:
[...]

Volgens mij was er al wel iets van een clan, alleen geen idee of die bewaard blijven tot de launch.
Ik heb mezelf ook op de lijst gezet, heb zelf namelijk geen 5 vrienden die destiny gaan spelen :p
Lijkt me toch wel, zou vraag knullig zijn als ze al die clans/groups weg gooien bij de launch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:49

Convoy

g44p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit er in :) Ziet er naar uit dat Bungie het toch een stuk beter heeft geregeld dan R*
Binnenkort maar mijn pre order gaan plaatsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 15:56
Ik heb nu 3 Tweakers clans voorbij zien komen:

Eerste was deze: http://www.bungie.net/en/Clan/116911
Daarna van de TS: http://www.bungie.net/en/Clan/119951
En nu dus bovenstaand: http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/141449

Voor zover ik kan zien is de eerste PS + Xbox, de tweede alleen PS en de derde alleen Xbox.

Nou Tweakers, welke wordt 't? :P

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
RevoNL schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 10:36:
[...]

Zet mij ook maar op je lijst ;) voor mij kan het niet snel genoeg september zijn!
Volgens mij sta jij al op mijn lijst O+ :9

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:58
Voor mij is het ook even onduidelijk welke clan de juiste is voor de PS4.

http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/141449 of http://www.bungie.net/en/Clan/119951 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerebriform
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-08 13:18
SCARfaceE schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 17:03:
Eerste was deze: http://www.bungie.net/en/Clan/116911
Daarna van de TS: http://www.bungie.net/en/Clan/119951
En nu dus bovenstaand: http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/141449

Voor zover ik kan zien is de eerste PS + Xbox, de tweede alleen PS en de derde alleen Xbox.
Nou Tweakers, welke wordt 't? :P
Zat al in Fightclub, nu ook GoTLive gejoined. GoTLive klinkt tenminste ook een beetje als Tweakers. Heb ook ergens een excel sheet langs zien komen met gamertags van Tweakers, weet iemand hoe dat werkt?

Kan ook wel wat extra XBONE vrienden gebruiken als Destiny uitkomt. Vond het tijdens de beta lastig om mensen zo ver te krijgen samen in een fireteam te gaan om een missie te doen. Een keer gelukt en dat was echt heel leuk, daarna alleen nog solo missies kunnen doen waarmee de meerwaarde van Destiny verdwijnt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Misschien dat we een Mod zo ver kunnen krijgen om de clans in een topicwaarschuwing te zetten. Zou wat handiger zijn.

@Nol_NL: Zoals in mijn post hierboven, Gathering of Tweakers = PS, GoTLive = Xbox, FightClub = beide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Nu op IGN nieuwe info over een level 29 Titan
http://www.ign.com/articl...ss-looks-like-a-ign-first

Dit was meteen het laatste van IGN op Bungie Month.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:58
Ja, keek niet goed SCARfaceE... Maar inmiddels een verzoek ingediend ;) Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt mij gewoon dat iedereen Gathering of Tweakers joined of niet? Ookal is dat nu PS only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheBuddha schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 18:18:

Ben eigenlijk wel benieuwd wat de lvl cap gaat worden(40?).
Is nu nog wel erg onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naxul
Ik heb de clan/group Fightclub gejoined. Een friend request mag je me ook sturen naar Naxul, natuurlijk op de PS4 :-). Vermeld even dat je van Tweakers bent. Nu de dagen aftellen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Naxul schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 23:07:
Ik heb de clan/group Fightclub gejoined. Een friend request mag je me ook sturen naar Naxul, natuurlijk op de PS4 :-). Vermeld even dat je van Tweakers bent. Nu de dagen aftellen ..
ik heb me zelf ook aangemeld in Fightclub en GoT alleen in GoT moet ik nog geaccepteerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
TheBuddha schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 18:18:

Dus al dat gezeik van level 20 is te laag is nergens nodig voor geweest...
Nu nog even wachten op het feit dat die reddit lijst incompleet is en dan kunen we allemaal weer gerust wachten op de release...

[ Voor 14% gewijzigd door klaw op 01-08-2014 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:51
Conclusie: Levelcap is level 20 maar met items e.d. kan je level hoger uitvallen :)

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevyx
  • Laatst online: 14:48

Sevyx

Facta non verba!

Heb me ook aangemeld als het goed is.

Psn - Sevyxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-09 08:26
Ik zal binnenkort even FightClub naam of omschrijving volledig omzetten naar GoT stijl, misschien was het achteraf toch een beetje onhandig haha.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Afbeeldingslocatie: http://inthegame.jjmedia.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2014/08/destiny-beta-infographic-770x1948.jpg
Walter White _O-

[ Voor 9% gewijzigd door justifire op 03-08-2014 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:49

Convoy

g44p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
-O- Is het al september?

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naxul
Helaas niet, ik tel de dagen ook af. Het is wel tijd voor wat serieus nieuws, iets om de verslaving te voeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
Naxul schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 21:17:
[...]

Helaas niet, ik tel de dagen ook af. Het is wel tijd voor wat serieus nieuws, iets om de verslaving te voeden.
Je bent niet de enige die aan het aftellen is...

Nog 32 dagen dat mijn xbox one er is (5-09-14)
Nog 36 dagen dat destiny uitkomt :D :D :D :D (09-09-14)

http://destinycountdown.com/
de countdown stopt om middernacht dus dan moet je er nog even 12-18 uur bij op tellen voordat je hem hebt gehaald/bezorgd gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
klaw schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 10:18:
[...]

Je bent niet de enige die aan het aftellen is...

Nog 32 dagen dat mijn xbox one er is (5-09-14)
Nog 36 dagen dat destiny uitkomt :D :D :D :D (09-09-14)

http://destinycountdown.com/
de countdown stopt om middernacht dus dan moet je er nog even 12-18 uur bij op tellen voordat je hem hebt gehaald/bezorgd gekregen...
of je koopt hem digitaal kan je die nacht al wel spelen misschien
ik hoop dat de winkels een dag eerder leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:27
Ik twijfel nog.
Ik heb niets tegen grinden mits er hele grote gebieden zijn waar je kunt grinden voor items zodat ik niet elke keer door hetzelfde gebied heen hoef.
Tevens is het belangrijk dat er veel solo content is want ik speel meestal alleen vanwege de situatie hier thuis. Ben regelmatig een kwartier of lang AFK (zover dat mogelijk is bij een console) en dat schiet niet op als je met anderen speelt.

Als ik koop wordt het wel digitaal. Is wat duurder maar ik merk het ook op mijn X1, gewoon even naar een andere game hoppen met de controller (gebruik geen kinect) en spelen maar. Niet eerst doosje zoeken en schijf wisselen maar meteen spelen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
[quote]Lekker Ventje schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 10:57:
Ben regelmatig een kwartier of lang AFK (zover dat mogelijk is bij een console) en dat schiet niet op als je met anderen speelt.

Ik merkte dat je in destiny op de ps4 heeeeel lang afk kan zijn!
Ben wel eens 2 uur weg geweest, toen ik thuis kwam stond mijn character gewoon nog te wachten in "the tower" :)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_Wouters
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-09 17:51
Excuus, was de afgelopen tijd op vakantie.

Zal de GoT clan zowel Xbox als PS maken, zodra ik heb gevonden hoe dit precies werkt...
Inmiddels gelukt.

Edit: bij enkele acceptaties was de uitnodiging al verlopen, mocht je er niet inzitten, join dan gerust opnieuw

Wellicht is het handig om gewoon een alliance te vormen met de andere twee clans, dan kan je kiezen welke tag je wilt, in principe zal er weinig veranderen (verwacht ik)

Of een poll welke de echte clan gaat worden.

[ Voor 62% gewijzigd door T_Wouters op 04-08-2014 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ton89
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-11-2023
Weet iemand of je de mensen waarmee je in een clan zit ook als 'friend' moet toevoegen op PSN? Of kun je automatisch met ze spelen als je in dezelfde clan zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18:43

Odieus

Onuitstaanbaar

ton89 schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 15:20:
Weet iemand of je de mensen waarmee je in een clan zit ook als 'friend' moet toevoegen op PSN? Of kun je automatisch met ze spelen als je in dezelfde clan zit?
In de beta heb ik geen optie kunnen vinden waarmee je iemand uit je clan of group toe kon voegen aan je fireteam. Wellicht dat je bij Raids straks die mogelijkheid wel hebt... Dit is wel 1 van de features die ik het meest miste in de beta.

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
T_Wouters schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 14:09:
Excuus, was de afgelopen tijd op vakantie.

Zal de GoT clan zowel Xbox als PS maken, zodra ik heb gevonden hoe dit precies werkt...
Inmiddels gelukt.

Edit: bij enkele acceptaties was de uitnodiging al verlopen, mocht je er niet inzitten, join dan gerust opnieuw

Wellicht is het handig om gewoon een alliance te vormen met de andere twee clans, dan kan je kiezen welke tag je wilt, in principe zal er weinig veranderen (verwacht ik)

Of een poll welke de echte clan gaat worden.
en hoe kan ik deze awsome clan joinen als PS4 gebruiker? _/-\o_

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
tellavist schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 16:10:
[...]

en hoe kan ik deze awsome clan joinen als PS4 gebruiker? _/-\o_
als het goed is via deze link http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/119951

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt me wel zo handig om zo snel mogelijk een definitieve clan te kiezen, zodat niet iedereen verspreid zit wanner het spel uitkomt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
FreakGIB schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 10:50:
[...]

of je koopt hem digitaal kan je die nacht al wel spelen misschien
ik hoop dat de winkels een dag eerder leveren
Ik denk dan dat de game om 0:00 uitkomt in de VS, Seatle, bungies thuis basis om precies te zijn... dus dan kun je pas hier om 09:00 beginnen met downloaden...
Maar ik denk dat de meeste op werk of school zitten dus vandaar die ruime schatting... (tenzij je een dagje ziek neemt >:) )
tellavist schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 11:57:
[quote]Lekker Ventje schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 10:57:
Ben regelmatig een kwartier of lang AFK (zover dat mogelijk is bij een console) en dat schiet niet op als je met anderen speelt.

Ik merkte dat je in destiny op de ps4 heeeeel lang afk kan zijn!
Ben wel eens 2 uur weg geweest, toen ik thuis kwam stond mijn character gewoon nog te wachten in "the tower" :)
Ik denk dat het er meer om ging dat je niet afk ging halverwege dat moeilijke stukje waarbij je 2 medespelers je heel hard nodig hebben...
Ereaser schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 16:45:
Lijkt me wel zo handig om zo snel mogelijk een definitieve clan te kiezen, zodat niet iedereen verspreid zit wanner het spel uitkomt :p
?? Je bedoelt de tweakers clan? Ik dacht dat er voor iedere console één was...

[ Voor 51% gewijzigd door klaw op 04-08-2014 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e2thaj
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-01-2021
ook maar ff invite gestuurd naar got ps4 clan :d

Psn erikj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
klaw schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 16:46:
[...]

Ik denk dan dat de game om 0:00 uitkomt in de VS, Seatle, bungies thuis basis om precies te zijn... dus dan kun je pas hier om 09:00 beginnen met downloaden...
Maar ik denk dat de meeste op werk of school zitten dus vandaar die ruime schatting... (tenzij je een dagje ziek neemt >:) )
Niet helemaal waar, ik geloof dat alle nieuwe releases pas 16:00 beschikbaar zijn in Nederland. Weet even niet meer waar ik dat gelezen heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
klaw schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 16:46:
?? Je bedoelt de tweakers clan? Ik dacht dat er voor iedere console één was...
Ja, er zijn er nu 3.
Een gemixt, een PS en een Xbox. Lijkt me toch handiger als dat allemaal in 1 group zit aangezien de group wordt opgedeeld in clans per platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
RevoNL schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 17:34:
[...]

Niet helemaal waar, ik geloof dat alle nieuwe releases pas 16:00 beschikbaar zijn in Nederland. Weet even niet meer waar ik dat gelezen heb...
Nee, Destiny is ook via PSN te preloaden voor release en unlocked om 00:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
RevoNL schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 17:34:
[...]

In dat geval moet je hem bestellen met bol.com die leveren gedurende de dag kun je een paar uurtjes eerder :)
Maar eff dat terzijde mij lijkt hier een game om 16:00 pas releasen niet zo waarschijnlijk... dan is het 7 uur in seattle...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Ereaser schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 10:05:
[...]

Ja, er zijn er nu 3.
Een gemixt, een PS en een Xbox. Lijkt me toch handiger als dat allemaal in 1 group zit aangezien de group wordt opgedeeld in clans per platform.
Ja onzinnig.
Als je geaccepteerd bent als lid van een clan kan je daarna zelf aangeven welk systeem je speelt en word je aan de hand van die keuze ingedeeld.
In Destiny zelf krijg je dan ook automatisch de clantag achter je naam te staan.
3 verschillende groepen is dus totaal overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Idd, kunnen we niet gewoon 1 Clan voor PS4 maken/kiezen en 1 voor XBone?

Ben het spoor een beetje bijster inmiddels over welke clan voor ps4 ik nu moet joinen.. Ik zit/zat in fightclub tijdens alpha en beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HertogJack schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 11:43:
Idd, kunnen we niet gewoon 1 Clan voor PS4 maken/kiezen en 1 voor XBone?
Als je bijvoorbeeld bij fightclub kijkt zie je dat die er al zijn binnen de "group".
http://www.bungie.net/en/Clan/Forum/116911

Dus het is alleen nog kiezen naar welke groep iedereen gaat joinen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-09 08:26
Ereaser schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 11:50:
[...]

Als je bijvoorbeeld bij fightclub kijkt zie je dat die er al zijn binnen de "group".
http://www.bungie.net/en/Clan/Forum/116911

Dus het is alleen nog kiezen naar welke groep iedereen gaat joinen :p
Klopt, ik heb ook al alliance requests gestuurd naar de overige 2, maar ik heb het gevoel dat die functies nog niet werken, want heb nog geen acceptatie ofso gezien. Want dan kan je vrij tussen de clans wisselen en samenwerken geloof ik.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Ik stem voor Gathering of Tweakers, omdat die naam het best past bij GoT (al had ik 'm zelf Guardians of Tweakers genoemd :P ). Deze clan is inmiddels ook veranderd naar Xbox + PS door de leader (tevens TS hier) dus dat zal het probleem niet zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55

Martinspire

Awesomeness

Ik zal wel de enige zijn die het even opgezocht heeft, maar er zit een limiet van 75 man per group. 1 group voor alle tweakers lijkt me dus niet ideaal. Door op te splitsen per platform, heb je al wel wat speling, maar ook dat gaat snel vol lopen denk ik?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Martinspire schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 14:09:
Ik zal wel de enige zijn die het even opgezocht heeft, maar er zit een limiet van 75 man per group. 1 group voor alle tweakers lijkt me dus niet ideaal. Door op te splitsen per platform, heb je al wel wat speling, maar ook dat gaat snel vol lopen denk ik?
Uh, waar heb je dat gevonden? Als ik kijk bij http://www.bungie.net/en/Clans/Popular zie ik toch groups met duizenden members.

Edit: Hmm, na een klein google-onderzoek zou je inderdaad gelijk kunnen hebben.. Wat een kleine cap :S.

[ Voor 9% gewijzigd door SCARfaceE op 05-08-2014 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
Martinspire schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 14:09:
SCARfaceE schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 14:15:
[...]

Uh, waar heb je dat gevonden? Als ik kijk bij http://www.bungie.net/en/Clans/Popular zie ik toch groups met duizenden members.

Edit: Hmm, na een klein google-onderzoek zou je inderdaad gelijk kunnen hebben.. Wat een kleine cap :S.
Je hebt clans en groups binen die clans in eeng roup kunnen er maar 75 de klan kan zo groot worden als het kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik was ook onder de veronderstelling dat ze wel wat groter waren door die groups met die vele leden.

Maar hier bevestigd een dev het nog even: http://www.bungie.net/en/Forum/Post/66355832/0/0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Laatst online: 22-09 17:55
Welke clan of groep kan ik joinen voor de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-09 14:59
Aangezien ik weinig tot geen vrienden heb die ik zo weet die destiny gaan spelen,
Zouden jullie mij op de Ps4 willen toevoegen?
Psn= R-utger

De week dat het spel uit is heb ik ook vrij, dus meteen volle bak ;)

En er was toch ook ergens een lijst met psn namen die ook gaan spelen?

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
  • Laatst online: 22-09 23:16
Ik heb me ook aangemeld. physxx, ga op de ps4 als titan spelen. Graag accept :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Iemand enig idee wat er mogelijk is in een Raid
ik zit bv met de vraag wat gebeurd er als er 1 of meerdere spelers uit je groep een disconnect krijgen.
kunnen die weer rejoinen?
kan je eventueel anderen uitnodigen?
kan je doorgaan met minder en het ook uitspelen.
worden de tegenstanders minder sterk of krijg je misschien minder tegenstanders.
kan je als het te lang gaat duren de raid uitstellen en op een ander tijdstip weer doorgaan bij bv. de laatste checkpoint.

ik weet dat in sommige MMO's waar je Raids heb je deze opties wel hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naxul
FreakGIB schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 22:39:
Iemand enig idee wat er mogelijk is in een Raid
ik zit bv met de vraag wat gebeurd er als er 1 of meerdere spelers uit je groep een disconnect krijgen.
kunnen die weer rejoinen?
kan je eventueel anderen uitnodigen?
kan je doorgaan met minder en het ook uitspelen.
worden de tegenstanders minder sterk of krijg je misschien minder tegenstanders.
kan je als het te lang gaat duren de raid uitstellen en op een ander tijdstip weer doorgaan bij bv. de laatste checkpoint.

ik weet dat in sommige MMO's waar je Raids heb je deze opties wel hebt ?
Bronnen heb ik niet, maar ik denk dat het niet tenenkrommend geregeld is. Raids kunnen enkele uren duren werd er gezegd, dan kunnen ze niet rekenen op de perfecte run, zeker niet in het begin. Time will tell :-(. Tenzij iemand anders wel meer informatie heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
In de laatste video is wel duidelijk gezegd dat het moeilijk gaat worden. Heel moeilijk. Verwacht in de eerste paar keren niet dat het lukt. Dus maak je borst maar nat. Je kunt alleen met friends spelen maar ik verwacht wel dat deze weer kunnen rejoinen. Wellicht dat ze dit uitschakelen tijdens een boss battle maar tussendoor lijkt me dat niet zo vreemd.

Volgens mij heb ik wel gehoord dat checkpoints niet gaan gebeuren. Het is een paar uur spelen en het halen of falen maar geen checkpoints. Maar ook dit kunnen geruchten zijn maar het zou me niets verbazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
Toch nog even iets, ik vind het niet zo duidelijk kunnen er nu 75 man in een clan? Of kunnen er meer mensen in een clan en maar 75 in een group?
TheBuddha schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 08:47:
In de laatste video is wel duidelijk gezegd dat het moeilijk gaat worden. Heel moeilijk. Verwacht in de eerste paar keren niet dat het lukt. Dus maak je borst maar nat. Je kunt alleen met friends spelen maar ik verwacht wel dat deze weer kunnen rejoinen. Wellicht dat ze dit uitschakelen tijdens een boss battle maar tussendoor lijkt me dat niet zo vreemd.

Volgens mij heb ik wel gehoord dat checkpoints niet gaan gebeuren. Het is een paar uur spelen en het halen of falen maar geen checkpoints. Maar ook dit kunnen geruchten zijn maar het zou me niets verbazen.
ik denk dat vrienden gewoon altijd tussendoor kunnen joinen... het zou vrij **** zijn als aan het begin va de bossbattle iemand eruit lagged... en het allemaal iets moeilijker word... daarnaast als het de laatste boss battle is en iemand lagged eruit. Dan mist hij zijn loot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
klaw schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 12:27:
Toch nog even iets, ik vind het niet zo duidelijk kunnen er nu 75 man in een clan? Of kunnen er meer mensen in een clan en maar 75 in een group?
75 in een clan en zo als het er uit ziet oneindig in een groep.
Er kan ook een limiet op groep zijn, maar dat heb ik nog niet kunnen vinden. Maar zoieso zijn clans onderdeel van een group, dus zou het niet kunnen dat er meer leden in de clan zitten dan in de group :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
Ereaser schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:00:
[...]

75 in een clan en zo als het er uit ziet oneindig in een groep.
Er kan ook een limiet op groep zijn, maar dat heb ik nog niet kunnen vinden. Maar zoieso zijn clans onderdeel van een group, dus zou het niet kunnen dat er meer leden in de clan zitten dan in de group :P
O ok ik haalde groep en clan door elkaar, snapte er niets meer van...

anyway....

Afhankelijk van hoeveel clans een groep kan starten/hebben...
Kun je voor de tweaker forum gebruikers één groep starten en als een clan vol is de de (type platvorm) 2 clan starten en dan (type platvorm) 3 starten etc.etc.etc.
Nu weet ik ook niet hoeveel mensen hier actief zijn op het forum en destiny gaan kopen en hoeveel daarvan bij een got clan willen....
Maar is het niet het leukste om alle got mensen in één group te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 11:42
Waar kan je nou het beste voor de PS4 je pre-order doen van Destiny? Mensen die hier iets kunnen aanraden?

Is dat gewoon in de PSN store of heeft iemand al iets beters gevonden? 100 euro (incl de 2x DLC) is best veel...

Ik heb al 2 andere gamers in mijn vrienden groep overgehaald om Destiny te kopen. Sterker nog; om er een PS4 voor aan te schaffen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Xecuter NL schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 14:09:
Waar kan je nou het beste voor de PS4 je pre-order doen van Destiny? Mensen die hier iets kunnen aanraden?

Is dat gewoon in de PSN store of heeft iemand al iets beters gevonden? 100 euro (incl de 2x DLC) is best veel...

Ik heb al 2 andere gamers in mijn vrienden groep overgehaald om Destiny te kopen. Sterker nog; om er een PS4 voor aan te schaffen ;)
gamedumper.nl heb ik mn preorder staan, daar is hij best cheap. (55 euro geloof ik uit mn hoofd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xecuter NL schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 14:09:

Ik vind 100 euro ook wel iets te veel van het goeie, heb laatst voor het eerst een spel uit de Store gedownload en dat bevalt me prima. Denk dat ik dat bij Destiny ook doe, lekker op de PS zonder Disc spelen.

Anders gewoon bij je lokale gameboer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 11:42
HertogJack schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 14:10:
[...]

gamedumper.nl heb ik mn preorder staan, daar is hij best cheap. (55 euro geloof ik uit mn hoofd)
kost nu 60 e en is zonder de 2 DLC's en pre-order goodies volgens mij (die je in de PSN store wel krijgt)...

Ik wil eigenlijk met Disc zodat je hem nog een keer kunt door verkopen, maar op HDD maakt wel minder herrie en vermoed kortere laadtijden...plus dat je geen discs hoeft te wisselen bij switchen van games.

Dus ik twijfel nog wat te doen.

Dat ik Destiny ga spelen staat in ieder geval vast :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Xecuter NL schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 14:16:
[...]

kost nu 60 e en is zonder de 2 DLC's en pre-order goodies volgens mij (die je in de PSN store wel krijgt)...

Ik wil eigenlijk met Disc zodat je hem nog een keer kunt door verkopen, maar op HDD maakt wel minder herrie en vermoed kortere laadtijden...plus dat je geen discs hoeft te wisselen bij switchen van games.

Dan hebben ze de prijs in de lucht gegooid de boeven, even gekeken in mn accountje daar:

Destiny
PS4 Games PS4
€ 53,98
Besteld: 1
€ 53,98

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xecuter NL schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 14:16:
[...]

Destiny is wel een spel dat je kunt blijven spelen vanwege de online features, zulke spellen houd ik toch altijd. Net als een COD of Battlefield. Single Player spellen koop ik wel vaak op disc om door te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Is het ook mogelijk om je progress van de PS4 naar de PS3 over te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
klaw schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:56:
[...]

Afhankelijk van hoeveel clans een groep kan starten/hebben...
Maar 2, een Playstation en Xbox clan. Zoals te zien bij de IGN group

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
NoFearz schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 14:53:
Is het ook mogelijk om je progress van de PS4 naar de PS3 over te zetten?
Ja dat kan je kan tussen de PS3 en de PS4 switchen met de Beta heb ik tussen de PS3 en de PS4 gespeeld en werkte goed.

[ Voor 12% gewijzigd door FreakGIB op 06-08-2014 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
Ereaser schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 15:06:
[...]

Maar 2, een Playstation en Xbox clan. Zoals te zien bij de IGN group
Dus als je de 76e persoon bent die bij de ps/xbox clan wil van een group is het jammer helaas?... :S beetje raar zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
FreakGIB schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 16:12:
[...]

Ja dat kan je kan tussen de PS3 en de PS4 switchen met de Beta heb ik tussen de PS3 en de PS4 gespeeld en werkte goed.
Ja, maar werkt het andersom? PS4 naar PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
  • Laatst online: 22-09 23:16
Waar kan ik de status van mijn aanmelding zien? Ik heb me aangemeld (Physxx) via de bungie site maar niet of dat deze gewijgerd of geaccepteerd is. Uberhaupt kan ik niet zien of dat hetaanmelden gelukt is. Kan iemand dat vanuit de clan zien? Wil graag bij de clan :-)
Pagina: 1 ... 14 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2