Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:49
Oké, ik moet toegeven dat ik vandaag toch wel plezier heb beleefd aan het spelen van 'Destiny'. Daarnet namelijk 'Devil's Lair' gespeeld en dat was wel awesome! Misschien dat ik hem binnenkort toch een kans geef. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 15:03
Vriend van mij is helemaal hyped voor deze game. Zelf moet ik het allemaal nog eventjes zien. Heb wel gemerkt dat ik geen Wolfenstein moet spelen voordat ik Destiny opstart. Dan ga je het verschil tussen 30 en 60 fps wel merken.

De PS4 is mijn eerste console sinds de PS2 en moet dus weer erg wennen aan het mikken met een controller.

Ik zie de potentie wel, maar heb het in de Beta nog niet helemaal gezien. Ik ben een pure singleplayer gamer of iets in Co-op.

Ik wacht nog eventjes af.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:18
beta was erg tof, maar ik moet na flink wat spelen ook wel een beetje toegeven aan het feit dat mijn verwachtingen waarschijnlijk te hoog lagen. Ik twijfelde nogal tussen Destiny en The Division als volgend coop project met wat maten, Destiny had een streepje voor bij iedereen inclusief mijzelf, oa vanwege het pvp gebeuren in the Division.

Ik vind het spel nog steeds zeer leuk, maar had meer open world verwacht. Nu zijn al die missies eigenlijk instances, dat haalt toch het epische er enigzins vanaf imho. Ik hoop dat ik de full version een grotere verscheidenheid aan enemies/missies zit dan in de beta. Anders toch maar the Division wat intensiever gaan volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op zondag 27 juli 2014 @ 15:53:
Hey! Ik kwam dit topic op reddit tegen: http://www.reddit.com/r/D...theres_only_one_area_per/
Blijkbaar is er selchts 1 'explorable area' per planeet. Mij leek juist een grote open wereld leuk, dus als er slechts een kleine is per planeet zou ik dat wel jammer vinden. Wat denken jullie ervan ?
Dat zou wel heel weinig zijn, want dat betekend dat we (inclusief maan) nu 2/5 van de map hebben gezien. Dat lijkt me wel heel sterk. Nee ik denk dat er bij aarde wel wat meer zal zijn dan alleen Rusland. Toch?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:28

Major_ton

Shoot!

Wat mij opviel is dat je bij alle missies op de aarde op dezelfde plek start, terwijl de missie aanduidingen op andere plekken op de kaart staan aangegeven. Verder vind ik sommige aspecten nogal onduidelijk in de game. Het upgraden van je character vind ik niet erg intuïtief, maar ook kwam ik nog wel eens op plekken waar vijanden gewoon niet dood wilde gaan. Ik kreeg ook verder totaal geen info waarom dat dan zo was. Waarschijnlijk ligt het gewoon mij, maar het voelde soms een beetje alsof ik gewoon wat aan het aankloten was.

Wel te gek vind de setting en de sfeer van het spel. De muziek en de kleuren zijn fantastisch (PS4) en ik ga de game bij release ook zeker wel kopen (tegen verwachting in). Ik zal me tot de release date maar eens verder gaan verdiepen in de wereld van Destiny.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Leon Zwiers schreef op zondag 27 juli 2014 @ 20:29:
beta was erg tof, maar ik moet na flink wat spelen ook wel een beetje toegeven aan het feit dat mijn verwachtingen waarschijnlijk te hoog lagen. Ik twijfelde nogal tussen Destiny en The Division als volgend coop project met wat maten, Destiny had een streepje voor bij iedereen inclusief mijzelf, oa vanwege het pvp gebeuren in the Division.

Ik vind het spel nog steeds zeer leuk, maar had meer open world verwacht. Nu zijn al die missies eigenlijk instances, dat haalt toch het epische er enigzins vanaf imho. Ik hoop dat ik de full version een grotere verscheidenheid aan enemies/missies zit dan in de beta. Anders toch maar the Division wat intensiever gaan volgen.
Tja... je hebt hoe dan ook meer dan een jaar tussen Destiny en the Division ;) Niet echt een noodzaak om te kiezen. The Division staat gepland voor eind 2015 en dat is als hij niet wordt uitgesteld ;)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
Ben in game, Ff potje spelen met nieuw poppetje, voeg me toe als je mee wilt doen: JohnnyMa_

Ben lvl3 nu

[ Voor 7% gewijzigd door Tjukkie op 27-07-2014 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:18
ASNNetworks schreef op zondag 27 juli 2014 @ 22:13:
[...]

Tja... je hebt hoe dan ook meer dan een jaar tussen Destiny en the Division ;) Niet echt een noodzaak om te kiezen. The Division staat gepland voor eind 2015 en dat is als hij niet wordt uitgesteld ;)
Zeker, maar aangezien Bungie heeft aangegeven dat Destiny 10 jaar moet meegaan, en ik snap heus wel dat daar DLC aan zal komen, had ik toch hogere verwachtingen. Neemt niet weg dat ik er ongetwijfeld lol mee ga hebben, en ik ben ook zeer benieuwd naar de uiteindelijke release. maar ik ben vanuit mijn jeugd gewend dat je met een game van 130 gulden gewoon maanden zoet was. De afgelopen jaren zijn wat dat betreft geen vetpot met games van slechts 8 uur of minder. hoop zeer vurig dat Destiny niet zoiets is, maar als de beta inderdaad 1/5e van het spel is ben ik daar in een avondje wel mee klaar vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Leon Zwiers schreef op zondag 27 juli 2014 @ 22:27:
[...]

Zeker, maar aangezien Bungie heeft aangegeven dat Destiny 10 jaar moet meegaan, en ik snap heus wel dat daar DLC aan zal komen, had ik toch hogere verwachtingen. Neemt niet weg dat ik er ongetwijfeld lol mee ga hebben, en ik ben ook zeer benieuwd naar de uiteindelijke release. maar ik ben vanuit mijn jeugd gewend dat je met een game van 130 gulden gewoon maanden zoet was. De afgelopen jaren zijn wat dat betreft geen vetpot met games van slechts 8 uur of minder. hoop zeer vurig dat Destiny niet zoiets is, maar als de beta inderdaad 1/5e van het spel is ben ik daar in een avondje wel mee klaar vrees ik.
Er komt zeker wel DLC, maar vergeet niet dat Destiny een franchise is ;) Bungie heeft al aangegeven dat ze gewoon met meerdere delen komen niet alleen DLC. Over een paar jaar komt er gewoon een Destiny 2 en Destiny 3. Hun doel is echter wel dat je steeds je Guardian mee kan nemen en kan doorlevelen in de nieuwe game.

En je hoeft uiteraard niet de DLC te kopen he. Als je Destiny tof vind kan je het ook gewoon spelen tot je er genoeg van hebt, net als bij andere games ;)

Jaartje Destiny spelen tot The Division er is kan prima :)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Wat ik ook raar vind: als je eenmaal ergens bent, kun je niet makkelijk de map bekijken. Je moet naar een bot toe (bij de Tower) of gewoon maar gokken waar je bent. Waarom zit dat niet bij het menu ertussen als je op start drukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

justifire

Shut up and squat !!

Dat heeft Bungie bewust gedaan om je meer te laten exploren, mis zelf ook een kaart waar je even kan kijken waar je heen moet en waar je al geweest bent.

Afgezien daar van, erg gevaarlijk spelletje, superverslavend !!

Loot loot loot.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Nu online

nFo

Ingame kaartje zou wel leuk zijn, maar die had ik gepost hier.
http://tweakers.net/ext/f/dXVH9kAGNuqI9bEN3bHqaqPu/full.jpg

Ik zou gewoon de reviews even afwachten, :)

[ Voor 48% gewijzigd door nFo op 27-07-2014 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:58

RawChild

PSN: Rawchild

Niet verwacht, maar de beta is nu dus toch echt afgelopen. Kreeg toch wel de indruk dat ze zouden verlengen..is namelijk iets dat ze wel vaker doen. En eerdere berichten suggereerde dat ook deze keer weer. Maar helaas.
Ik kijk iig uit naar 9 september

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:27
RawChild schreef op maandag 28 juli 2014 @ 07:35:
Niet verwacht, maar de beta is nu dus toch echt afgelopen. Kreeg toch wel de indruk dat ze zouden verlengen..is namelijk iets dat ze wel valer doen. En eerdere berichten suggereerde dat ook deze keer weer. Maar helaas.
Ik kijk iig uit naar 9 september
Had ik idd ook verwacht, aangezien ze het met de alpha ook deden.

Kijk ook uit naar september :)

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Was eerst wat afwachtend en zelfs afwijzend, maar na het spelen va de Beta afgelopen weekend, alsnog een pre-order gedaan.

Beter en leuker dan verwacht.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11
Kuhr89 schreef op zondag 27 juli 2014 @ 18:41:
Vriend van mij is helemaal hyped voor deze game. Zelf moet ik het allemaal nog eventjes zien. Heb wel gemerkt dat ik geen Wolfenstein moet spelen voordat ik Destiny opstart. Dan ga je het verschil tussen 30 en 60 fps wel merken.

De PS4 is mijn eerste console sinds de PS2 en moet dus weer erg wennen aan het mikken met een controller.

Ik zie de potentie wel, maar heb het in de Beta nog niet helemaal gezien. Ik ben een pure singleplayer gamer of iets in Co-op.

Ik wacht nog eventjes af.
de 30 FPS merk je inderdaad wel, het is niet allemaal zo heel erg vloeiend dan dat ik bijvoorbeeld gewent ben op de PC.

Het schieten in Destiny is een beetje versimpeld in mijn ogen, ik merk een soort van auto aim, want ik persoonlijk wel fijn vindt, omdat ik niet zo accuraat ben met een controller. ik speel voornamelijk Fifa op mijn PS4. Op de PS4 speel ik liever ook alleen maar Singleplayer games, omdat ik het online hard ga afleggen tegen de ervarende spelers, op de PC speel ik het liefst multiplayer.

Ondanks dat de game veel gehypt wordt, zal ik daar niet intrappen.
ik wilde daarom persé de beta spelen om een eigen mening te vormen.

paar puntjes die me tegen zaten en waardoor ik nog twijfel om de game te halen.
1 ) Maar tot rank 20, loot is leuk, maar tussendoor wil ik ook wel een vooruitgang blijven zien, al is het maar een getalletje zonder betekenis. in 10 uur ben je denk ik al rank 20.
2) ik zag maar 1 wereld in de beta, ik ga er vanuit dat dit er VEEEL meer worden.
Ik kreeg nu het Diablo gevoel, steeds dezelfde gebieden doorlopen met een hogere rank.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Pykow schreef op maandag 28 juli 2014 @ 09:46:
[...]

de 30 FPS merk je inderdaad wel, het is niet allemaal zo heel erg vloeiend dan dat ik bijvoorbeeld gewent ben op de PC.

Het schieten in Destiny is een beetje versimpeld in mijn ogen, ik merk een soort van auto aim, want ik persoonlijk wel fijn vindt, omdat ik niet zo accuraat ben met een controller. ik speel voornamelijk Fifa op mijn PS4. Op de PS4 speel ik liever ook alleen maar Singleplayer games, omdat ik het online hard ga afleggen tegen de ervarende spelers, op de PC speel ik het liefst multiplayer.

Ondanks dat de game veel gehypt wordt, zal ik daar niet intrappen.
ik wilde daarom persé de beta spelen om een eigen mening te vormen.

paar puntjes die me tegen zaten en waardoor ik nog twijfel om de game te halen.
1 ) Maar tot rank 20, loot is leuk, maar tussendoor wil ik ook wel een vooruitgang blijven zien, al is het maar een getalletje zonder betekenis. in 10 uur ben je denk ik al rank 20.
2) ik zag maar 1 wereld in de beta, ik ga er vanuit dat dit er VEEEL meer worden.
Ik kreeg nu het Diablo gevoel, steeds dezelfde gebieden doorlopen met een hogere rank.
De cap van level 20 vind ik inderdaad ook goed klote.. had liever gewoon level 40 ofzo gezien. Maargoed wie weet hoe snel ze met dlc en een nieuwe levelcap komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
HertogJack schreef op maandag 28 juli 2014 @ 10:04:
[...]

De cap van level 20 vind ik inderdaad ook goed klote.. had liever gewoon level 40 ofzo gezien. Maargoed wie weet hoe snel ze met dlc en een nieuwe levelcap komen :)
Ik ben juist blij met een levelcap van 20. Dan heb ik als speler met hooguit 1 avond in de week game-tijd ook kans om mee te komen online. Als de game een WoW achtige levelcap had, waar je als je het snel doet in 12 dagen op level 60 zat, dan had ik em overgeslagen.

Ik wil juist die uurtjes die ik heb, dezelfde 'end-game' content kunnen spelen als vrienden die veel meer tijd in de game kunnen stoppen. Daarnaast hebben ze genoeg upgrades om nog voor te spelen als je lvl 20 eenmaal bereikt hebt.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
rnenator schreef op maandag 28 juli 2014 @ 10:12:
[...]

Ik ben juist blij met een levelcap van 20. Dan heb ik als speler met hooguit 1 avond in de week game-tijd ook kans om mee te komen online. Als de game een WoW achtige levelcap had, waar je als je het snel doet in 12 dagen op level 60 zat, dan had ik em overgeslagen.

Ik wil juist die uurtjes die ik heb, dezelfde 'end-game' content kunnen spelen als vrienden die veel meer tijd in de game kunnen stoppen. Daarnaast hebben ze genoeg upgrades om nog voor te spelen als je lvl 20 eenmaal bereikt hebt.
Daar heb je ook weer een punt.

Heb zelf tegenwoordig ook amper tijd om nog te gamen (zoontje van 1,5 en een 2de op komst) dus aan de andere kant is het ook wel weer relaxed die cap van 20 ;)

Laten we het er maar op houden dat ik me soms nog 18 voel op gamegebied maar vergeet dat ik geen 6 uur per dag meer kan wow'en, ultime onlinen etc etc. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-08 21:57
HertogJack schreef op maandag 28 juli 2014 @ 10:16:
[...]

Daar heb je ook weer een punt.

Heb zelf tegenwoordig ook amper tijd om nog te gamen (zoontje van 1,5 en een 2de op komst) dus aan de andere kant is het ook wel weer relaxed die cap van 20 ;)

Laten we het er maar op houden dat ik me soms nog 18 voel op gamegebied maar vergeet dat ik geen 6 uur per dag meer kan wow'en, ultime onlinen etc etc. :P
houd er rekening mee dat naast je level je ook nog skils heb die je kan unlocken en vanaf level 15 heb je ook je secundary pad met skils
en daarnaast nog de wapens die hun eigen level tree hebben zeker de legendary eb exotics
daar moet je voor sommige weapon skills ook nog met glimmer betalen en nog iets weet het niet meer
dit geld ook voor de betere armor.
dus kortom je bent wel even bezig.

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:58

zekerpixels

Victory Loves Preparation

Major_ton schreef op zondag 27 juli 2014 @ 21:53:
Wel te gek vind de setting en de sfeer van het spel. De muziek en de kleuren zijn fantastisch (PS4) en ik ga de game bij release ook zeker wel kopen (tegen verwachting in). Ik zal me tot de release date maar eens verder gaan verdiepen in de wereld van Destiny.
Het viel idd al gelijk op dat de muziek echt goed is, naar mijn mening het beste van de games die ik heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zaterdag de Moon wezen verkennen, die is toch echt stukken groter dan Old Russia! :D

Ook nog een paar level 12 enemies, 1 kleine ogre, 1 grote (gele healthbar) en een of ander vliegend kristal kunnen killen :) De sfeer binnen in de maan is echt geweldig _/-\o_

Verder ben ik vrij bang dat ik snel met het spel klaar zal zijn als ik alle missies gehaald heb (tegen die tijd zal ik ook wel lang en breed level 20 zijn). Dankzij deze beta weet ik in ieder geval dat ik hem nog niet ga pre orderen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
FreakGIB schreef op maandag 28 juli 2014 @ 10:26:
[...]

houd er rekening mee dat naast je level je ook nog skils heb die je kan unlocken en vanaf level 15 heb je ook je secundary pad met skils
en daarnaast nog de wapens die hun eigen level tree hebben zeker de legendary eb exotics
daar moet je voor sommige weapon skills ook nog met glimmer betalen en nog iets weet het niet meer
dit geld ook voor de betere armor.
dus kortom je bent wel even bezig.
Ja en voor die crucible gear heb je die marks nodig en reputation etc.

We zijn idd wel even zoet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-03 08:18
Heel veel stukken van de Moon zaten ook nog dicht (net als bij Old Russia trouwens). Dus de levels zijn wellicht groter dan we hebben ontdekt.

Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3dd3k
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-07 06:39
Had nog gehoopt op een dagje extra. 22 uur Titan gespeeld en was net begonnen aan Warlock Lev. 4.

Kreeg pvp net onder de knie en naderde een positieve kd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerebriform
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-08 13:18
Vond het echt een vette beta, niet perfect maar ga hem zeker kopen als hij uitkomt (why u no have digital download preorder on XBONE?).

Een ding miste ik wel erg; matchmaking voor de missies. Het is me een keer gelukt met een andere speler een missie te doen en dat was echt veel vetter dan solo! De rest van de beta heb ik dat steeds weer geprobeerd te doen door gewoon mensen uit te nodigen voor mijn fireteam, maar niet meer gelukt. Er zit ook niks van chat in ofzo dus het is erg moeilijk om samen met iemand te spelen. Dat vond ik eecht jammer, samen met mensen die missies doen is toch wat Destiny anders maakt dan andere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

Bij andere MMO's kan je gewoon een LFP(looking for party) bericht uitsturen voor een missie.
Dat miste ik ook eigenlijk ook wel. Want een missie met meerdere spelers is echt veel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Hoezo is 20 de levelcap voor deze game? Omdat er in de Tower niets beters te krijgen is? Lijkt me niet echt doorslaggevend imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op maandag 28 juli 2014 @ 11:37:
Hoezo is 20 de levelcap voor deze game? Omdat er in de Tower niets beters te krijgen is? Lijkt me niet echt doorslaggevend imo
Als je in de shop van de Speaker keek zag je dat je bepaalde items ontvangt wanneer je exp verdient nadat je level 20 bent.

Misschien dat ze dat nog veranderen, ik zou het spel dan wel meteen een stuk aantrekkelijker vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

En enemies moeten dan niet doorgroeien tot lvl 45 ofzo, zoals bij guildwars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Ereaser schreef op maandag 28 juli 2014 @ 11:41:
[...]

Als je in de shop van de Speaker keek zag je dat je bepaalde items ontvangt wanneer je exp verdient nadat je level 20 bent.

Misschien dat ze dat nog veranderen, ik zou het spel dan wel meteen een stuk aantrekkelijker vinden.
het is best mogelijk dat het toch hoger is dan 20 er gaan filmpjes rond waar je ik dacht een Titan level 29 zag.

we zullen het wel zien mij maakt het niet zo veel uit ik wil gewoon een goed verhaal wat redelijk wat uren duurt.
en waarbij je coole Loot kan vinden die je dus ook moet upgraden.
verder hoop ik nog wel wat extra functionaliteit voor je space schip nu word het alleen gebruikt als loading screen beetje jammer, in een van de oudere trailers van Destiny zag je de developers spelen buiten bij die grote muur waar je de Beta begint invide hij een ander en zag je die zijn schip een fly by doen dat heb ik nu nog niet gezien in de beta.
wat ook misschien leuk zou zijn als je in je schip kan komen en dan als jij de fireteam leader bent met jou schip naar je bestemming gaan iedereen kan dan rondlopen en all jou Exotic wapens en Armor zien en dan als het schip is aangekomen op de bestemming klikt iedereen Ready en worden we gedropt.
zou toch cool zijn maakt het wachten op de loading screen wat minder saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Nu online

justifire

Shut up and squat !!

Dan krijg je dus een loading screen voor het loading screen ;)
No thanks, beter zo snel mogelijk naar de missie, wat voor ruimteschip een ander heeft boeit me totaal niet.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
justifire schreef op maandag 28 juli 2014 @ 12:16:
Dan krijg je dus een loading screen voor het loading screen ;)
No thanks, beter zo snel mogelijk naar de missie, wat voor ruimteschip een ander heeft boeit me totaal niet.
je heb nu all 2 loading screens
eerst van de Tower naar de Orbit dan gaat die laden
dan krijg je de planet fly over ( weer laden) en dan begint de pret pas

maar goed ik heb ook het liefst dat ik zo snel mogelijk met de missie kan beginnen.
maar er moet toch iets beters te verzinnen zijn voor je schip waarom zou je anders veel geld uitgeven voor een ander model?
maak er dan je huis van zoals in sommige andere MMO's
dat je zelf kan inrichten.
en anderen van je Clan fireteam in kan uitnodigen.
ik zou dat persoonlijk wel leuk vinden.
er mag trouwens in de toekomst ook wel een Crafting systeem in het spel komen zelf je Weapons en Armor maken/ aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

als je een weapon deed dismatle-en kreeg je weapon parts. Dus ik denk dat er wel iets van crafting zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
xAnarchyBaS schreef op maandag 28 juli 2014 @ 12:34:
als je een weapon deed dismatle-en kreeg je weapon parts. Dus ik denk dat er wel iets van crafting zal zijn.
die weapon parts heb je weer nodig voor bij de Legendary en Exotic weapons upgrades zover ik kon zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Dus niet echt crafting, maar toch weer wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 15:23
Martinspire schreef op maandag 28 juli 2014 @ 11:37:
Volgens mij heeft Bungie dit zelf aangegeven, het staat wel ( met bron ) op de destiny wiki.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:23

Convoy

g44p

Zethiel schreef op maandag 28 juli 2014 @ 12:40:
[...]

Volgens mij heeft Bungie dit zelf aangegeven, het staat wel ( met bron ) op de destiny wiki.
Ik zie anders ook plaatjes en filmpjes voorbij komen met characters die hoger dan lvl20 zijn......

Hier een voorbeeld:

YouTube: Destiny News - Bungie Day, New Maps, Level Cap & More!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Ja na lvl 20 level je door afhankelijk van je wapens, armor en skills. Wanneer twee mensen level 20 zijn, maar de een betere skills/wapens/armor heeft dan krijgt die een hogere level uiteindelijk. Hierdoor kan je toch het verschil zien tussen de characters. Het is nog niet helemaal duidelijk, maar zo is het in ieder geval gecommuniceerd door Bungie ooit :)

Over 6 weken gaan we het zelf helemaal beleven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monojack
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-02-2022
Ik vind het toch wel dik tegenvallen nu er meer en meer informatie beschikbaar komt. Er zijn maar een paar planeten en elke planeet heeft maar 1 locatie. M.a.w. de beta was 20% van de full game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
monojack schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:04:
Ik vind het toch wel dik tegenvallen nu er meer en meer informatie beschikbaar komt. Er zijn maar een paar planeten en elke planeet heeft maar 1 locatie. M.a.w. de beta was 20% van de full game.
Waar haal je die info vandaan?

Kan me niet voorstellen dat de aarde alleen maar om old russia draait..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
ASNNetworks schreef op maandag 28 juli 2014 @ 13:20:
Ja na lvl 20 level je door afhankelijk van je wapens, armor en skills. Wanneer twee mensen level 20 zijn, maar de een betere skills/wapens/armor heeft dan krijgt die een hogere level uiteindelijk. Hierdoor kan je toch het verschil zien tussen de characters. Het is nog niet helemaal duidelijk, maar zo is het in ieder geval gecommuniceerd door Bungie ooit :)

Over 6 weken gaan we het zelf helemaal beleven :)
dus als ik een ander wapen equip kan ik ineens veranderen van level?
en als ik in de tower bij meerdere mensen sta kan het dus zijn dat de ene level 20 ziet bij mijn naam en de ander een hoger nummer als hij vergeleken met mij minder goed equiped is
ik denk dat het niet zo zal zijn op die manier kan je in de Crusible de boel behoorlijk neppen bij matchmaking
ik equip hel slechte zooi en als ik eenmaal in de map zit verander ik het weer?
of denk ik nu helemaal verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HertogJack schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:06:
[...]

Ik hoop dat Bungie hierover en over de level cap nog wat info vrijgeeft. Moon is overigens wel echt een stuk groter dan Old Russia en we konden niet eens overal heen.

Dat zijn voor mij nu nog de 2 redenen waarom ik nog geen pre order geplaatst heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
Ik wacht tot meer vrienden deze game hebben want net zoals borderlands is het spel in je eentje spelen niet zo leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Ereaser schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:10:
[...]

Ik hoop dat Bungie hierover en over de level cap nog wat info vrijgeeft. Moon is overigens wel echt een stuk groter dan Old Russia en we konden niet eens overal heen.

Dat zijn voor mij nu nog de 2 redenen waarom ik nog geen pre order geplaatst heb.
volgens mij is er genoeg te verkennen kijk anders hier

http://destiny.wikia.com/wiki/Category:Locations

Zones Within Old Russia
The Blast
Blind Steppes
Bunker Ras-2 (hidden under the Forgotten Shore)[6]
Delta South
Devil's Lair
The Divide
Dock 13
Dry Sea
The Forgotten Shores
Gateway
Graveyard
The Grottos
Jovian Complex
King's Watch
Mothyards
Refinery
Rocket Yard
Skywatch
Terrestrial Complex

Old Chicago is a location on Earth. Most of the city is flooded swampland and ruins.
Old Chicago is speculated to be the ruins of present-day Chicago, but no further information has been made available at this time.

The Reef is a location in Destiny. Little more is known about The Reef, though at the Reveal Press Conference, Bungie stated that in the "Queen of the Reef" bounties, players can go on "raids" to gain items and currency as rewards.

Europa is a moon orbiting Jupiter and is a confirmed location in Destiny.[1] Nothing more is known about Europa at this time.

Locations on The Moon
Accelerator[3]
Hellmouth[4]
Mare Cognitum
Moonbase[5]

Venus is the second planet from the sun and will be a location present in the Destiny universe.

During the Golden Age, Venus was considered a "paradise",[1] and the world was colonized by humanity. During this time, Venus was home to a human scientific research settlement that is now in ruins, swallowed by jungle and falling into the Venutian ocean.[2][3]

Venus is also home to a massive Vex stronghold, a looming tower of geometric shapes that they vigorously defend.

Known Locations
Citadel
Shores of Time

Mercury is a planet which appeared in a Destiny trailer at the Activision booth at E3 2013.[1]

It is unconfirmed at this time whether Mercury will be a location visitable by players but due to the fact that player-ships have been seen flying near the planet, and the fact that it has its own Grimoire card category, it is very likely the Mercury will be available as an area in Destiny.

Mars is the fourth planet from the sun and a location that can be visited in Destiny. It is the most Earth-like planet of the solar system.

During the Golden Age, Mars was once home to a populated human metropolis, a massive city that now lies buried beneath the planet's red dust, with only the peaks of its tallest skyscrapers poking out of the dunes as evidence that it ever existed.[1][2] Guardians can now climb into those skyscrapers from their upper levels and venture into the depths below to discover what items and enemies may lie below the surface.[1][2]

Little else is known about this planet in Destiny, or what role it will play in the
Locations
These are the currently known locations that can be visited on Mars:

Dust Palace
Mars' Exclusion Zone
Charlemagne's Vault

Jupiter is a planet which appeared in a Destiny trailer at the Activision booth at E3 2013.[1]

Jupiter's moon Europa is a location that will be accessible by players. It is unconfirmed whether Jupiter itself will be a accessible location, and no further information has been made available at this time but it is highly unlikely that Jupiter will be accessible, due to the planet being a gas giant.
Trivia
Even though it has not been seen on the in-game Star Chart, Jupiter is on the Star Chart available within the Limited Edition and the Ghost Editions of Destiny

The Black Garden is a location on an unknown planet.[1] Because the Black Garden has only been briefly mentioned and shown in concept art, not much is known about this location at the moment.

genoeg te doen lijkt mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FreakGIB schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:06:
[...]

dus als ik een ander wapen equip kan ik ineens veranderen van level?
en als ik in de tower bij meerdere mensen sta kan het dus zijn dat de ene level 20 ziet bij mijn naam en de ander een hoger nummer als hij vergeleken met mij minder goed equiped is
ik denk dat het niet zo zal zijn op die manier kan je in de Crusible de boel behoorlijk neppen bij matchmaking
ik equip hel slechte zooi en als ik eenmaal in de map zit verander ik het weer?
of denk ik nu helemaal verkeerd.
Published on Apr 30, 2014

It will only take a few hours to hit Destiny's maximum level cap, with Bungie apparently trying to place more focus on gear collection than levelling.

"The social intent of the game cannot be overstated. Indeed, levelling up each character to max takes only a few hours," The Guardian reported.

"Bungie doesn't want you to start the game then realise you have weeks of grind to put in before you can play against friends on a higher level."

Destiny lead designer Tyson Green explained that this decision is aimed to placed the focus on gear and loadouts.

"You level cap quickly, but once you're there the game is more about equipping the gear that lets you go deeper into the game," said Green.

"There are more strikes, there are raids, there are higher levels of PvP if you equip better weapons and armour."

"It's similar to Diablo in that its about moving on to horizontal growth – trying new abilities, new builds, new weapons," Green continued.
https://www.youtube.com/watch?v=hVDe-0E98zk

De gewone class (Titan, Hunter, Warlock) heeft een level-cap van 20. Elke sub-class heeft ook een level-cap van level 20. Als je dit bereikt hebt krijg je geen exp meer, maar iets wat Motes of Light heet.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RROfATs.jpg

Vervolgens kun je met deze Motes of Light, Legendary gear kopen bij The Speaker. Een soort currency voor Legendary gear denk ik dan.

Afijn, afhankelijk van je Gear op dat moment word je level bepaald. Dus je bent level 20, maar wij zien level 27.

Denk persoonlijk dat dit voor de MatchMaking weinig uitmaakt, omdat veel mensen toch redelijk snel op 20 zullen zitten.
Ereaser schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:10:
[...]

Level cap zie hierboven,

Kwa maps is al bekend dat veel plekken op Old Russia niet beschikbaar waren in de Beta. Oftewel is daar nog veel meer te doen dan wij denken. Dit gaat ook op voor het verhaal, voor de gear, en voor de missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monojack
HertogJack schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:06:
[...]

Verschillende sites maken er melding van en ja Earth is enkel Old Russia

Afbeeldingslocatie: http://thedestinyblog.com/wp-content/uploads/2014/07/Screen-Shot-2014-07-27-at-1.58.36-PM-copy-620x360.png

PlaystationLife

DestinyBlog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
monojack schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:29:
[...]

[afbeelding]

PlaystationLife

DestinyBlog
je heb nog

Old Chicago is a location on Earth. Most of the city is flooded swampland and ruins.
Old Chicago is speculated to be the ruins of present-day Chicago, but no further information has been made available at this time.

volgens mij is lang niet alles bekend bij de meeste sites

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
Persoonlijk vind ik, van hoe ik de beta ervaren heb, de basis van Destiny al erg goed. Persoonlijk denk ik (hoop ik) dat ze de lvl 20 cap niet vast blijven houden en denk dat ze een soort systeem als World of Warcraft toepassen. Als ik lees dat er nog minstens 3 DLC bij komen dan hoop ik dat ze per DLC nieuwe features, wapens, armor, locaties! en een hogere lvl cap introduceren. Dit houd alle spelers namelijk weer gemotiveerd op de langere termijn.

Kan niet wachten anyways.

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monojack
FreakGIB schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:32:
[...]

je heb nog

volgens mij is lang niet alles bekend bij de meeste sites
Volgens de laatste geruchten zit Old Chicago niet in de originele release. Wat ik hoor is dat het DLC zou zijn. Op de game forums waar ik zit zijn velen hun pre order aan het cancelen. Maar het zijn en blijven geruchten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:26:
Level cap zie hierboven,

Kwa maps is al bekend dat veel plekken op Old Russia niet beschikbaar waren in de Beta. Oftewel is daar nog veel meer te doen dan wij denken. Dit gaat ook op voor het verhaal, voor de gear, en voor de missies.
Ah dus in theorie is level 40 de cap, zodra je beide subclasses op lvl 20 hebt?

En klopt dat ik redelijk vaak ondergronds te sterke vijanden tegen kwam en het loodje heb gelegd, maar ik dacht gewoon dat daar een chest ofzo verborgen was, verder niks bijzonders :p

@FreakGIB Goed om te lezen :) Hoop wel nog steeds dat Bungie duidelijker is over de grote van de game, want zoals ik kan zien is het meeste afgeleid van concept art :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Op de Nederlandse fora zie ik redelijk wat mensen hun pre-order cancellen. Op de Duitse, Franse en Amerikaanse fora zie ik juist weer veel mensen die verrast zijn door de beta en een pre-order plaatsen. Jammer dat er (nog) geen cijfers bekend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ereaser schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:40:
[...]

Ah dus in theorie is level 40 de cap, zodra je beide subclasses op lvl 20 hebt?

En klopt dat ik redelijk vaak ondergronds te sterke vijanden tegen kwam en het loodje heb gelegd, maar ik dacht gewoon dat daar een chest ofzo verborgen was, verder niks bijzonders :p

@FreakGIB Goed om te lezen :) Hoop wel nog steeds dat Bungie duidelijker is over de grote van de game, want zoals ik kan zien is het meeste afgeleid van concept art :p
In de praktijk wel, theoretisch gezien is de level cap hoger, omdat je natuurlijk de hele tijd wel exp verzamelt, maar dit is dan dus currency voor legendary gear.

Maar wat je eerder zult zien, wat ik al merkte in de Beta. Dat je meerdere classes gaat proberen. Omdat de level cap toch redelijk laag zit. Heb je 3 poppetjes, 3*40 = 120. Ben je toch ook wel ff zoet mee?
TheBuddha schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:42:
Op de Nederlandse fora zie ik redelijk wat mensen hun pre-order cancellen. Op de Duitse, Franse en Amerikaanse fora zie ik juist weer veel mensen die verrast zijn door de beta en een pre-order plaatsen. Jammer dat er (nog) geen cijfers bekend zijn.
Wat ik ook hier merk is dat mensen niet echt weten wat een Beta is. Veel mensen hadden (blijkbaar :? ) verwacht dat je de hele game al kon spelen. Met alle missies en locaties al unlocked voor ze. Misschien nog wat legendary gear in de Vault? Het is en blijft een Beta. Geen volledige game. Dit is gewoon een laatste test om bugs en dergelijke aan te pakken.

Persoonlijk heeft de Beta mij echt overtuigd. In je eentje of met een paar man wat missies spelen, wat gear verzamelen. Om vervolgens ''ouderwets'' online te knallen. Combinatie voelt voor mij heel goed aan. Auto-aim mag nog wat getweaked gaan worden. Maar verder speelt het gewoon lekker.
RevoNL schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:35:
Persoonlijk vind ik, van hoe ik de beta ervaren heb, de basis van Destiny al erg goed. Persoonlijk denk ik (hoop ik) dat ze de lvl 20 cap niet vast blijven houden en denk dat ze een soort systeem als World of Warcraft toepassen. Als ik lees dat er nog minstens 3 DLC bij komen dan hoop ik dat ze per DLC nieuwe features, wapens, armor, locaties! en een hogere lvl cap introduceren. Dit houd alle spelers namelijk weer gemotiveerd op de langere termijn.

Kan niet wachten anyways.
Zoals al eerder gepost gaat dat hem niet worden, Bungie wil dat de level-cap snel behaald is. Ik trouwens ook, liever 3 poppetjes van 20, dan 1 van 60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 10:56
Ikzelf had heel weinig gezien van Destiny en ik had het totaal niet gevolgd. Ik hoorde toevallig dat de beta toegankelijk werd voor iedereen en ik heb het gelijk die dag geprobeerd. Vervolgens heb ik alle content in de beta gespeeld en ik ben nu vastbesloten om de game te pre-orderen. Ik weet alleen nog niet waar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Ik heb me gisteren maar eens op de exploration gestort en dat voegt veel meer toe dan ik had verwacht. Uiteindelijk in m'n eentje "omdat het kan" de devil walker neer gehaald. Volgense mij stond hij er meer om aan te geven dat je niet verder mocht want na 40 minuten had ik hem eindelijk om en kreeg ik geen XP :S

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
TheBuddha schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:42:
misschien moet ik toch maar eens een personal list maken van al die Negatievelingen die de preorder cancelen omdat de Beta LEES GEEN DEMO tegen viel en dan later vrolijk online zijn die hoef ik niet in mijn vriendlist.
speel het liefst met gasten die ook van dit soort Sci fy achtige games houd en gewoon lekker story mode willen spelen en Strike's lijkt me heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monojack
FreakGIB schreef op maandag 28 juli 2014 @ 15:16:
[...]

misschien moet ik toch maar eens een personal list maken van al die Negatievelingen die de preorder cancelen omdat de Beta LEES GEEN DEMO tegen viel en dan later vrolijk online zijn die hoef ik niet in mijn vriendlist.
speel het liefst met gasten die ook van dit soort Sci fy achtige games houd en gewoon lekker story mode willen spelen en Strike's lijkt me heerlijk.
De meeste reacties die ik lees van mensen die hun preorder is cancelen is niet omdat ze de Beta vonden tegenvallen maar omdat de meeste de indruk hebben dat ze al een groot deel van het spel gespeeld hebben. Het cancelen van preorders is pas begonnen toen begon uit te lekken hoe groot het spel is en dat bleek veel kleiner te zijn dan de initiële verwachtingen.

Ik heb een beetje het zelfde gevoel. Beta overtuigde me tot het duidelijk werd dat er maar 1 locatie per planeet was en dat er ook maar een paar planeten zijn. Heb hem niet gepreordered dus cancelen hoeft hier niet maar ik ga toch echt wel wachten tot het spel gereleased is en er duidelijke informatie over de grootte van het spel is voor ik beslis hem te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Denk dat het spel nog steeds groter is dan we verwachten en dat we nog lang niet alles van Earth en Moon hebben gezien. Maar dat is gebaseerd op een onderbuik gevoel en veel gesloten deuren.

[ Voor 6% gewijzigd door TheBuddha op 28-07-2014 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Als ik in de Playstation Store de digitale editie koop voor de PS3, moet ik het als ik wil overstappen naar de PS4 nogmaals digitaal aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
NoFearz schreef op maandag 28 juli 2014 @ 15:35:
Als ik in de Playstation Store de digitale editie koop voor de PS3, moet ik het als ik wil overstappen naar de PS4 nogmaals digitaal aanschaffen?
lijkt me logisch... tenzij ze net als battlefield een upgrade aanbieden..

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Zelf zou ik het erg sterk vinden als hetgeen we al gezien hebben, een groot deel is van de uiteindelijke game. Maar er zijn weinig dingen die het gevoel versterken op dit moment. Dat het niet duidelijk is of de aarde meer gebieden kent, een levelcap van 20, uiteraard met doorgaan maar 20 bereik je volgens mij vrij rap. Ik heb de beta ook maar 2 avonden gedaan en zat al op lvl 8. Dan zou (voor mij) een week genoeg zijn om de max te halen? Dat lijkt me (zeker voor een MMO) vrij karig en komt ook niet geloofwaardig over.

Ik denk dat we het wel gaan merken als de reviews uitkomen, maar vooralsnog ben ik skeptisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
monojack schreef op maandag 28 juli 2014 @ 15:28:
[...]

De meeste reacties die ik lees van mensen die hun preorder is cancelen is niet omdat ze de Beta vonden tegenvallen maar omdat de meeste de indruk hebben dat ze al een groot deel van het spel gespeeld hebben. Het cancelen van preorders is pas begonnen toen begon uit te lekken hoe groot het spel is en dat bleek veel kleiner te zijn dan de initiële verwachtingen.

Ik heb een beetje het zelfde gevoel. Beta overtuigde me tot het duidelijk werd dat er maar 1 locatie per planeet was en dat er ook maar een paar planeten zijn. Heb hem niet gepreordered dus cancelen hoeft hier niet maar ik ga toch echt wel wachten tot het spel gereleased is en er duidelijke informatie over de grootte van het spel is voor ik beslis hem te kopen.
waar is die uitgelekte info te vinden dat het spel niet zo groot is?
en voorbeeld hoe groot was bv World of Warcraft toen het jaren geleden begon.
dit is een project voor tenminste 10 jaar
er is ook al een grote kans dat er vrij snel een 4de type caracter in het spel komt
+ al 2 uitbreidingen die je er bijna bij elke versie al bij krijgt.
ik maak me niet druk.
en je moet ook niet maanden achter elkaar alleen maar Destiny spelen er komen ook andere games uit dus soms even rust wat anders spelen en dat weer wat nieuws in destiny.
ik maak me in iedergeval niet druk genoeg te doen voorloopig daar ben ik zeker van.
ik heb de Ghost versie georderd en daar verander ik niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
NoFearz schreef op maandag 28 juli 2014 @ 15:35:
als er niet bij staat Cross buy dan kan je er vanuit gaan dat je opnieuw moet betalen voor op een ander systeem.
eenigste is dat je Caracters wel mee gaan tussen de PS3 en de PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
FreakGIB schreef op maandag 28 juli 2014 @ 15:45:
[...]

als er niet bij staat Cross buy dan kan je er vanuit gaan dat je opnieuw moet betalen voor op een ander systeem.
eenigste is dat je Caracters wel mee gaan tussen de PS3 en de PS4
Hoe zit het met de expansion pass? Is dit ook per platform?

[ Voor 3% gewijzigd door Nfear op 28-07-2014 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
NoFearz schreef op maandag 28 juli 2014 @ 16:12:
[...]

Hoe zit het met de expansion pass? Is dit ook per platform?
dat weet ik niet zeker ik denk het zelfde maar misschien kan je dat vinden in de PSN store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monojack
FreakGIB schreef op maandag 28 juli 2014 @ 15:43:
[...]

waar is die uitgelekte info te vinden dat het spel niet zo groot is?
en voorbeeld hoe groot was bv World of Warcraft toen het jaren geleden begon.
dit is een project voor tenminste 10 jaar
er is ook al een grote kans dat er vrij snel een 4de type caracter in het spel komt
+ al 2 uitbreidingen die je er bijna bij elke versie al bij krijgt.
ik maak me niet druk.
en je moet ook niet maanden achter elkaar alleen maar Destiny spelen er komen ook andere games uit dus soms even rust wat anders spelen en dat weer wat nieuws in destiny.
ik maak me in iedergeval niet druk genoeg te doen voorloopig daar ben ik zeker van.
ik heb de Ghost versie georderd en daar verander ik niks aan.
Zie één van mijn vorige reacties voor die "gelekte" info.
Ga je der eerste versie van WoW echt vergelijken met een spel uit 2014? Die 2 uitbreidingen zijn wel niet gratis natuurlijk. Je moet het spel ook geen maanden spelen maar als het klopt dat het echt 20% van de game was dan zullen sommigen het in 10u uitspelen.

Zoals ik ook al in mijn vorige posts zei, het blijven geruchten, geen officieel bevestigde info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
monojack schreef op maandag 28 juli 2014 @ 16:24:
[...]

Zie één van mijn vorige reacties voor die "gelekte" info.
Ga je der eerste versie van WoW echt vergelijken met een spel uit 2014? Die 2 uitbreidingen zijn wel niet gratis natuurlijk. Je moet het spel ook geen maanden spelen maar als het klopt dat het echt 20% van de game was dan zullen sommigen het in 10u uitspelen.

Zoals ik ook al in mijn vorige posts zei, het blijven geruchten, geen officieel bevestigde info.
had het niet moeten vergelijken met WoW idd want bungie heeft duidelijk gezecht dat het niet echt een MMO is maar mij maakt het niet uit speel hem zowiezo

maar waar kunnen we het dan wel mee vergelijken ? Boarderland maar dan mooiere graphics
of Mass effect maar dan RPG elementen er in.
hoe dan ook ik heb heel wat uurtjes in de Beta zitten en dat was niet alleen de story maar ook exploration
de replayability vind ik ook wel belangrijk en dat zit er voor mij zeker wel in je wil de story spelen maar tegelijk ook levelen en de ultime loot vinden.
plus dat je alles Co op kan doen vind ik ook zeker heel leuk.
en verder waarom het niet echt een MMO is komt denk ik ook omdat er een echte shooter in het spel zit
normaal in een MMO waarin je kan schieten krijg je meestal te maken met de dungen & dragon rules dat als je op iemand schiet je nooit zeker weet of je dat gene raakt je weet wel dobbelsteen gooien en dan uitslag ow nee miss of ja geraakt.

[ Voor 36% gewijzigd door FreakGIB op 28-07-2014 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3dd3k
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-07 06:39
Weet niet wat jij denkt dat een mmo is, maar dat is een afkorting en niet een genre oid. Het is een shooter mmo en stamt af van Halo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:33
monojack schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:29:
[...]

[afbeelding]

PlaystationLife

DestinyBlog
Als je nu naar de destiny wiki gaat zijn er de volgende locaties op aarde...
The city
The tower
Old chicago
Old russia
The wall
Twilight Gap
Overwatch district
Mumbai push
Black garden
European dead zone
Rusted lands
Eastern Flood zone
Array

Dus ik denk dat het niet klopt wat je zei maar we zullen zien...

How to Beat Putin & The American Origins of Putin's Madness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
t3dd3k schreef op maandag 28 juli 2014 @ 19:33:
Weet niet wat jij denkt dat een mmo is, maar dat is een afkorting en niet een genre oid. Het is een shooter mmo en stamt af van Halo.
MMO Massive Multieplayer Online en dan heb je nog RPG role playing game
MMO in Destiny is niet echt Massive max 3 in een Fireteam Max 6vs 6 in PVP
RPG het is rolplaying maar zoals ik al zij bij de traditionele RPG games word meestal het Dungeon & dragons concept gebruikt zover ik weet en dat is gebasserd op kansberekening als je tegen iemand vecht
Destiny is meer FPS waarbij het op Skill aankomt als je aan het schieten bent je heb ook niet een target lock als wat je in zoveel MMORPG games wel heb.
bv.. Star Wars Galaxies dat was een MMORPG maar ook een Space Shooter op de planeten was het echt een MMORPG maar in space kwam het weer aan op Skills je moest echt goed mikken om iemand te raken.
maar misschien leg ik het allemaal wel verkeerd uit.
trouwens hier iets gevonden over hoeveel content er in de final versie waarschijnlijk zit
http://www.vg247.com/2014...ssions-strikes-datamined/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Nieuwe beelden van een nieuwe Multiplayer Map: VIDEO TWILIGHT CAP

Er zijn ook geruchten over twee nieuwe classes op het forum van Destiny. Gladiator en Mercenary.

[ Voor 21% gewijzigd door TheBuddha op 28-07-2014 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monojack
klaw schreef op maandag 28 juli 2014 @ 19:59:
[...]

Als je nu naar de destiny wiki gaat zijn er de volgende locaties op aarde...
The city
The tower
Old chicago
Old russia
The wall
Twilight Gap
Overwatch district
Mumbai push
Black garden
European dead zone
Rusted lands
Eastern Flood zone
Array

Dus ik denk dat het niet klopt wat je zei maar we zullen zien...
Ik hoop dat jij gelijk hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
monojack schreef op maandag 28 juli 2014 @ 20:12:
[...]

Ik hoop dat jij gelijk hebt
O en eff een kant tekening... hier zitten ook een paar multiplayer maps bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Nu online

justifire

Shut up and squat !!

Nog snel even een dansje gedaan voor de beta offline ging :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monojack
justifire schreef op maandag 28 juli 2014 @ 20:21:
Nog snel even een dansje gedaan voor de beta offline ging :p
[video]
Hmmmm, blijkbaar is het toch vergelijkbaar met WoW :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
monojack schreef op maandag 28 juli 2014 @ 20:25:
[...]

O-) hehe ik zeg niks meer we zullen wel zien wat het word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
Ik heb de beta uitgebreid gespeeld op mijn 360 en in het begin viel het een beetje tegen maar naar mate de tijd vorderde vond ik het steeds leuker… Eerst was het neerhalen van de sterke vijanden vrij saai. Maar als je de smaak te pakken krijgt wordt het steeds leuker. Ik heb uiteindelijk met plezier de “devils lair” meerdere keren uitgespeeld met meerdere characters…

De pvp mode vond ik niet zo erg leuk, naar mijn idee is het vrij ongebalanceerd… maar ik ga destiny sowieso vooral in single/co-op spelen.

Ik denk dat de kaarten van destiny veel groter zijn dan de meesten denken we hebben nu op een deel gehad van de old russia map… er waren sommige stukken waar onverslaanbare/instakillende vijanden waren. Als je daar langskomt zullen er misschien weer hele gebieden achter zitten…

Daarnaast waren er gangen die doodliepen maar vlak voor het einde kwam er tekst dat je een nieuw gebied in kwam dus die zullen ook wel open zijn met de uiteindelijke release…

Er zijn ook veel meer gebieden waar je naartoe kunt…

En op de maan kaart die zaterdag een tijdje beschikbaar was kon je ook hele gebieden gaan ontdekken… ik was in een party met twee vrienden en we waren anderhalf uur bezig om een gangen stelsel te ontdekken (en daarbij kwamen we een aantal dode punten waarweer een nieuw gebied begon) en de bijbehorende vijanden te verslaan… De ingang zat bij een hele diepe put met metalen wanden met stekels (moeilijk te beschrijven :S)

Ik heb de collectors edition gepreordered en ga hem zeker niet annuleren… :)
monojack schreef op maandag 28 juli 2014 @ 20:25:
[...]

Ze gingen juist uit hun weg om het niet een mmo te noemen... :/

[ Voor 78% gewijzigd door klaw op 28-07-2014 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
klaw schreef op maandag 28 juli 2014 @ 23:21:
Ze gingen juist uit hun weg om het niet een mmo te noemen... :/
Jup, het is dan ook meer te vergelijken met Diablo 3 dan met WoW.
Party met een paar mensen waar je mee kan spelen, wat pvp.
Alleen viel het aantal droppende loot me een beetje tegen.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Is het dan toch wel groot? Destiny's beta "barely scratched the surface", says Bungie - "the Moon is our smallest destination"

[ Voor 27% gewijzigd door Martinspire op 29-07-2014 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:13

Jumpiefox

Hoi ?

Wat een gezeur zeg over niet groot genoeg..level cap moet hoger..like wtf, spel is niet eens uit en mensen weten nu al dat de lvl cap hoger moet omdat? jah precies omdat waarom? Who cares about the level cap, van mijn part blijven we allemaal lvl 1 en krijg je er telkens EXP bij voor skills en wapens. Boeit me echt geen reet. Als er maar genoeg content is (vast wel, een simpele beta vond ik al verslavend laat staan de full game) en dope PVP maps.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Jumpiefox schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 08:02:
Wat een gezeur zeg over niet groot genoeg..level cap moet hoger..like wtf, spel is niet eens uit en mensen weten nu al dat de lvl cap hoger moet omdat? jah precies omdat waarom? Who cares about the level cap, van mijn part blijven we allemaal lvl 1 en krijg je er telkens EXP bij voor skills en wapens. Boeit me echt geen reet. Als er maar genoeg content is (vast wel, een simpele beta vond ik al verslavend laat staan de full game) en dope PVP maps.
Idd Beta speelde lekker en ik heb me die dagen goed vermaakt.
ik heb die dagen meer uren in de beta zitten dan in Watch Dogs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
We hebben ook ons eerste YouTube filmpje gemaakt.

[ Voor 39% gewijzigd door TheBuddha op 29-07-2014 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
TheBuddha schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 08:52:
We hebben ook ons eerste YouTube filmpje gemaakt.

[video]
leuke video maar ik kan me niet herinneren dat ik een stem hoorde die zij Head shot of Killing Spree klopt dat ?
ik zuig nog heel erg in PVP maar dat duurt meestal een tijd voordat het beter gaat wel een mooie score.

[ Voor 13% gewijzigd door FreakGIB op 29-07-2014 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
klaw schreef op maandag 28 juli 2014 @ 23:21:
En op de maan kaart die zaterdag een tijdje beschikbaar was kon je ook hele gebieden gaan ontdekken… ik was in een party met twee vrienden en we waren anderhalf uur bezig om een gangen stelsel te ontdekken (en daarbij kwamen we een aantal dode punten waarweer een nieuw gebied begon) en de bijbehorende vijanden te verslaan… De ingang zat bij een hele diepe put met metalen wanden met stekels (moeilijk te beschrijven :S)
Die locatie heet Hellmouth :)

Ik ben er ook ongeveer 2 uur geweest met een vriend van me, echt leuk om dat hele gebied te verkennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
leuk stukje om te lezen
lees ook de reacties

http://www.bungie.net/en/Forum/Post/66992072/0/0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Nu online

nFo

Martinspire schreef op maandag 28 juli 2014 @ 15:40:
Zelf zou ik het erg sterk vinden als hetgeen we al gezien hebben, een groot deel is van de uiteindelijke game. Maar er zijn weinig dingen die het gevoel versterken op dit moment. Dat het niet duidelijk is of de aarde meer gebieden kent, een levelcap van 20, uiteraard met doorgaan maar 20 bereik je volgens mij vrij rap. Ik heb de beta ook maar 2 avonden gedaan en zat al op lvl 8. Dan zou (voor mij) een week genoeg zijn om de max te halen? Dat lijkt me (zeker voor een MMO) vrij karig en komt ook niet geloofwaardig over.

Ik denk dat we het wel gaan merken als de reviews uitkomen, maar vooralsnog ben ik skeptisch.
In de Beta ging het levelen versneld, volgens bungie.
Ik zal de bron wel even opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Ik had de PVP niet geprobeerd omdat ik het weekend bijna niet thuis was, maar het ziet er wel tof uit. Ik had niet verwacht dat er een soort domination gespeeld zou kunnen worden, ik had meer gerekend op iets als WoW Arena's. Dom achteraf, want de FPS stijl leent zich er prima voor natuurlijk.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Dat van die versnelling heb ik op een paar fora gelezen maar kan geen bron vinden. Klinkt echter wel logisch. Maar Bungie heeft ook aangegeven dat het hen niet om een hoog level gaat. Men doet juist aan horizontale uitbouw in de vorm van gear en abilities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
TheBuddha schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 12:12:
Dat van die versnelling heb ik op een paar fora gelezen maar kan geen bron vinden. Klinkt echter wel logisch. Maar Bungie heeft ook aangegeven dat het hen niet om een hoog level gaat. Men doet juist aan horizontale uitbouw in de vorm van gear en abilities.
in de link die ik hier boven plaatste zij iemand dit

From what I understand instead of hitting lvl 21 when you acquire enough xp you get a mote of light. You can then choose to use the Mote to lvl to 21 or you can use it as currency for high level items and stay level 20.

hij kwam met dit verhaal omdat iemand er voor vroeg als er level 24 en hoger missies zijn waarom is dan je level gecaped op 20 wat dus waarschijnlijk niet zo is.

volgens gelecte info (correltje zout mode)
zou dit waar kunnen zijn.

Earth:

The Devils’ Lair (levels 6, 8)
Nightfall: The Devils’ Lair (levels 22, 26, 28)

Moon: The Summoning Pits (level 12)
Nightfall: The Summoning Pits (levels 22, 26, 28)

lees de link die ik in een paar post eerder poste

Edit in Dark Souls kan je ook kiezen of je er voor kiest je souls te stoppen om je level te verhogen of om te gebruiken voor je Gear en in princiepe kan je in Dark Souls als Level 1 ook door het hele spel heen maar je heb op ene gegeven moment een idiaal level waarna het beter is om je Gear te verbeteren.
Misschien is het in Destiny ook een beetje op die manier gedaan.
ze zijden ook dat een level 20 ook nog goed kan Co op spelen met een low level.

[ Voor 16% gewijzigd door FreakGIB op 29-07-2014 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Vanwege de 'constant online' setting begrijpelijk, maar toch vond ik het hinderlijk om geen pauze functie te hebben. Tijdens de bèta heb ik toch een aantal keer gehad dat je even moest stoppen, maar dan moet je dus eerst een veilig plekje zoeken? Of ben ik zo achterlijk dat ik iets over het hoofd gezien heb?

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
Major_ton schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 12:31:
Vanwege de 'constant online' setting begrijpelijk, maar toch vond ik het hinderlijk om geen pauze functie te hebben. Tijdens de bèta heb ik toch een aantal keer gehad dat je even moest stoppen, maar dan moet je dus eerst een veilig plekje zoeken? Of ben ik zo achterlijk dat ik iets over het hoofd gezien heb?
Ik heb goed nieuws je bent niet achterlijk... je kunt inderdaad niet pauzeren... echter als je dood gaat maakt het over het algemeen niet zoveel uit behalve als je in de zones komt waar je niet meteen kunt respawnen dan moet je inderdaad een veilig plekje zoeken... Maar het is eigenlijk wel logish dat het zo is... het is online en ieder moment kunnen mensen joinen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 21:00
Pre-order tips?? Waar kan ik het met garantie bestellen hier in Nederland? De Xbox one komt toch pas eind September uit in Nederland? En daarbij ook de spellen die in bijvoorbeeld de MM te koop zijn?

Beta was echt ziek om te spelen. Echt genoten van dat beetje content. Bungie FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
Gamedumper is het goedkoopst daar heb ik mijn pre order staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
To easy schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 13:35:
Pre-order tips?? Waar kan ik het met garantie bestellen hier in Nederland? De Xbox one komt toch pas eind September uit in Nederland? En daarbij ook de spellen die in bijvoorbeeld de MM te koop zijn?

Beta was echt ziek om te spelen. Echt genoten van dat beetje content. Bungie FTW
Destiny komt uit op 09-09-14 de xbox op 05-09-14 Dus je kunt hem meteen spelen op je xbox one als je die via officele kanalen hebt gekcoht in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Voor alsnog staat Destiny voor € 63,- in de pricewatch bij maar één aanbieder. Via een US account kan je de game pre-orderen voor omgerekend € 44,66. Valt mee ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:55
Major_ton schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 14:00:
Voor alsnog staat Destiny voor € 63,- in de pricewatch bij maar één aanbieder. Via een US account kan je de game pre-orderen voor omgerekend € 44,66. Valt mee ;-)
Niet alle webshops staan hier nog in. Bij bijv. all4games kun je de PS4 versie voor 52,99 pre-orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Jumpiefox schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 08:02:
Misschien dat het inderdaad versneld is, maar een levelcap als 20 ziet er niet echt uit als hoog en ook niet als een mijlpaal om te halen. Verder is het dus de vraag of er genoeg content is. Ik heb geen zin om telkens te moeten grinden omdat de developer lui is met het maken van content en ben ook nooit iemand die vaak dingen herspeeld. Ook PvP ga ik niet doen want dat is gewoon mijn ding niet (ik hou er niet van als de sterkte van de speler vooral afhankelijk is van de items die hij heeft en niet de skills).

Mag ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Martinspire schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 14:35:
[...]

Misschien dat het inderdaad versneld is, maar een levelcap als 20 ziet er niet echt uit als hoog en ook niet als een mijlpaal om te halen. Verder is het dus de vraag of er genoeg content is. Ik heb geen zin om telkens te moeten grinden omdat de developer lui is met het maken van content en ben ook nooit iemand die vaak dingen herspeeld. Ook PvP ga ik niet doen want dat is gewoon mijn ding niet (ik hou er niet van als de sterkte van de speler vooral afhankelijk is van de items die hij heeft en niet de skills).

Mag ik?
je mag :)

maar even over de PVP het level wat je normaal kon spelen dus niet de Iron Keep
ben even de naam kwijt daar was zover ik weet iedereen even sterk
in de Iron Keep was het wel weer afhankelijk van je wapens en Armor als ik het goed begrepen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Major_ton schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 14:00:
Verwacht de game dan niet op launch (of de week erna) in huis te hebben.
Mijn Ghost Edition haal ik gewoon bij de Gameshop op de hoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
TheBuddha schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 15:12:
[...]

Verwacht de game dan niet op launch (of de week erna) in huis te hebben.
Mijn Ghost Edition haal ik gewoon bij de Gameshop op de hoek.
Wat kost jou die Ghost edition bij de Gameshop als ik vragen mag.
ik heb hem besteld bij Game Mania daar is die 159

Pagina: 1 ... 13 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2