Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-09 22:16
Staat volgens mij ook gewoon in de cloud.

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Alles wordt opgeslagen bij de servers van Bungie en is gekoppeld aan je PSN ID of Xbox Gamertag!

[ Voor 32% gewijzigd door ASNNetworks op 25-07-2014 13:04 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 23:52

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Gisteravond voor het eerst Destiny gespeeld, speelt lekker (terwijl ik slecht ben in shooters op de console)en het ziet er grafsich ok uit, vooral de binnen lokatie zijn wel mooi qua belichting ed.

Ben nu lvl5 heb dus nog niet zo lang gespeeld... wel alles alleen gedaan omdat de game voor mijn gevoel niet echt uitnodigt tot het samen spelen. Je ziet natuurlijk vaak genoeg andere mensen rondlopen in de buitenwereld maar ik heb nog niet echt een handige manier gevonden om iemand ter plaatste te joinen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octagen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 16:35
Chaoss schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 13:04: Je ziet natuurlijk vaak genoeg andere mensen rondlopen in de buitenwereld maar ik heb nog niet echt een handige manier gevonden om iemand ter plaatste te joinen.
Als je je aim op iemand houdt, kun je met een knop (rechter-pookje klik) iemand toevoegen/uitnodigen in je fireteam, en zo verder samen spelen. Ging mij heel gemakkelijk af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Octagen schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 13:07:
[...]

Als je je aim op iemand houdt, kun je met een knop (rechter-pookje klik) iemand toevoegen/uitnodigen in je fireteam, en zo verder samen spelen. Ging mij heel gemakkelijk af.
R3 indrukken dus bedoel je :P

Ja was even zoeken naar die functie in het begin voor me, maar het is idd wel simpel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 23:52

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Vanavond eens proberen, game is uiteindelijk toch bedoeld om met meerdere mensen te spelen :)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
July 24 UPDATE: As of 4 PM PDT today, The Destiny Beta is now open to all who would like to play. You no longer need a code to download. Just navigate to the store on your console (PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox One, Xbox 360) and search for the Destiny Beta.
Het is nu open beta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
is er in de beta eigenlijk een cap lvl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mfreriks schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 13:39:
is er in de beta eigenlijk een cap lvl?
Ja, lvl 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 13:38
je skills levellen wel door tot en met level 13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 10:56
Is er een manier om de character te draaien tijdens de creator? Een aantal haarstijlen hebben een geschoren achterhoofd en voordat je dit kan zien moet je eerst de hele prologue uitspelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen!

Ik heb problemen om de beta te spelen op de xbox 360. Ik kan ongeveer een halve minuut tot een minuut spelen, tot ik terug naar 'orbit' word gezonden door connection issues. De codes die ik krijg zijn beaver, leopard en flatworm. Kan er iemand me hier mee helpen? :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 08:56
Verwijderd schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 14:20:
Hallo iedereen!

Ik heb problemen om de beta te spelen op de xbox 360. Ik kan ongeveer een halve minuut tot een minuut spelen, tot ik terug naar 'orbit' word gezonden door connection issues. De codes die ik krijg zijn beaver, leopard en flatworm. Kan er iemand me hier mee helpen? :-(
Op de Destiny site (Daar gekomen na 15 sec. google), verwijzen ze naar deze pagina: http://static01.bungie.net/en/Help/Article/11930

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:45

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Probleem, ik had een tijdje terug (net na de alpha) me beta key al ingevuld in de store. toen stond er successvol geactiveerd etc en stond die in me lijstje dus heb ik de beta key weggegooid en dacht van: Dan kan ik hem wel downloaden als die uit komt.

Nu de beta er was heb ik hem dus niet meer in die lijst staan :S kan nergens vinden waar ik hem nu kan downloaden..

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:11

nFo

NoFearz schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 14:14:
Is er een manier om de character te draaien tijdens de creator? Een aantal haarstijlen hebben een geschoren achterhoofd en voordat je dit kan zien moet je eerst de hele prologue uitspelen...
Rechter stick dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri.77
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-07 14:10
Ricmaniac schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 14:37:
Probleem, ik had een tijdje terug (net na de alpha) me beta key al ingevuld in de store. toen stond er successvol geactiveerd etc en stond die in me lijstje dus heb ik de beta key weggegooid en dacht van: Dan kan ik hem wel downloaden als die uit komt.

Nu de beta er was heb ik hem dus niet meer in die lijst staan :S kan nergens vinden waar ik hem nu kan downloaden..
De beta is nu open voor iedereen. Deze zou nu in de PS store gewoon tussen de producten moeten staan. Hopelijk kan je hem hier wel downloaden!

PSN ID: Henry77 Xbox Gamertag: Corporal Bishop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Zojuist maar even lopen PvP'en maar ik moet helaas toch mededelen dat de Ps3 versie, zeker op de maan, framedrops onder de 30 heeft. Dit is zeer goed te merken als je met hoge sensitivity speelt zoals ik omdat de input lag zo'n beetje verdubbelt (en die is al niet mals met 30 fps + vsync locked...).

Ben al best een zeikerd als het aankomt op input lag en framerates (resolutie kan me gestolen worden in PvP/versus modi, graphics zijn belangrijker voor co-op en singleplayer) dus dit is best wel een killer voor me eigenlijk =\ Veel minder last van tijdens het co-op'en etc, waar de 30 vrij goed wordt vastgehouden op het laden van gebieden na als je flink aan het crossen ben op je sparrow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Brutal1ty schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 15:15:
Zojuist maar even lopen PvP'en maar ik moet helaas toch mededelen dat de Ps3 versie, zeker op de maan, framedrops onder de 30 heeft. Dit is zeer goed te merken als je met hoge sensitivity speelt zoals ik omdat de input lag zo'n beetje verdubbelt (en die is al niet mals met 30 fps + vsync locked...).

Ben al best een zeikerd als het aankomt op input lag en framerates (resolutie kan me gestolen worden in PvP/versus modi, graphics zijn belangrijker voor co-op en singleplayer) dus dit is best wel een killer voor me eigenlijk =\ Veel minder last van tijdens het co-op'en etc, waar de 30 vrij goed wordt vastgehouden op het laden van gebieden na als je flink aan het crossen ben op je sparrow.
Vind ik ook echt triest van Bungie dat ze hem gelockt hebben op 30 fps, de ps4 zou hoger aan kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
HertogJack schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 15:34:
[...]

Vind ik ook echt triest van Bungie dat ze hem gelockt hebben op 30 fps, de ps4 zou hoger aan kunnen.
Als Bungie DIT toevoegt later zou ik helemaal blij zijn en ik vind dat álle devs dit moeten doen nu Resolutie & Framerate ook voor console spelers (ineens) extreem belangrijk lijkt te zijn geworden:

Geef ons 2 presets...
1: Graphics: 1080p resolutie, 30 fps, mooie graphics
2: Performance: xxxp resolutie, 60 fps, gemiddelde graphics maar snellere response tijd door hogere fps, desnoods iig de optie om Vsync uit te zetten.

Ik zal áltijd kiezen om Vsync uit te zetten in competitive (zelfs in CoD: BOII stoor ik me aan de vsync lag. Ja. Echt waar). 30 fps + vsync = filmpjes op YouTube van mensen die op R1 drukken en waar pas 0.7 seconden later daadwerkelijk gevuurd wordt... En ik speel dan nog op een 2ms monitor :o

Ik weet dat ik een zeikerd ben, maar als ik al moet leren leven met auto-aim en m'n KB&M vaarwel moet zeggen zou ik deze optie extreem waarderen O-)

Anyway: Zo'n optie lijkt me briljant en is extreem gemakkelijk in te bouwen voor ze... Gewoon detail naar medium of resolutie naar 720/900p en gaan met 60 fps.

Ben namelijk best wel enthousiast geworden over Destiny na deze PS3 beta qua questen en random encounters en dungeons en het hele wereldje :9

[ Voor 14% gewijzigd door Brutal1ty op 25-07-2014 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerder
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-09 07:13

Gerder

Gerder

keanu_ schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 09:32:
[...]

@Gerder

Agree, het feit dat je als solo speler heus een leuke tijd kunt ervaren, doet niets af aan het feit dat je meer bereikt in een sociale context. In mulitplayer games ben je nou eenmaal beter als je ''geleveld'' bent, dan niet. Raids die gaan komen zorgen toch voor wat meer ''peer pressure''.

En wat HertogJack zeg, als je gevoelig bent voor games (persoonlijk denk ik ongeacht het feit dat er sociale druk bij komt kijken), dat je nog wel twee keer moet nadenken om dergelijke spellen te gaan starten.

Ik zou je dan toch adviseren om met een professional te praten die bekend is met verslavingen (o.a. bij games). Klinkt zwaar, maar goed, je vraagt om advies ;) en ik denk dat een forum daar helaas niet de geschikte plek voor is. Aangezien hier misschien wel wat semi-professional gamers rondlopen, maar geen professionals als het aankomt op zorg en welzijn bij gameverslavingen.
Bedankt voor de adviezen. Het probleem bij mij is vooral het mee moeten gaan met de rest. Bij andere games vormt dit weinig problemen aangezien niemand me raar aankijkt als ik de game weer even weg leg. Bij WoW was dit anders. Mensen waren afhankelijk van je wat nogal wat druk op je schouders legde. Ik ga me dan ook goed laten informeren voordat ik deze game aanschaf.

Nou moet ik wel zeggen dat de verslaving niet dusdanig groot was dat ik daarvoor professionele hulp nodig heb hoor. Ik ben tenslotte ook uit eigen beweging gestopt, omdat ik inzag dat ik fout bezig was. Sindsdien kijk ik gewoon goed uit met dit soort dingen en heb ik WoW niet meer aangeraakt. De special edition boxen staan inmiddels al weer jaren op de kast als decoratie en ik krijg verder geen behoefte om weer te gaan spelen als ik er naar kijk.
Ik was gewoon erg benieuwd naar de ervaringen van anderen dus ik stel jullie reacties zeer op prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
Morgen om 2300 uur gaan we naar de maan ;)

A New Story Mission Is Taking You to the Moon in the Destiny Beta Tomorrow

Tomorrow marks the last full day of the Destiny beta, and what a huge success it appears to have been.

Writing on its official blog, developer Bungie has confirmed that you'll be heading to the Moon, as the mission that's been sitting on our map screens since the beta began will be unlocked.

The new mission will only be available to players for two hours.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 09:35

Martinspire

Awesomeness

1 enkele missie? Leuk, maar daar ben je ook snel klaar mee.

Wanneer was trouwens de tijd om online te komen voor die server-test?
Edit: ah 23u vanavond

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 26-07-2014 09:24 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Kun je naast de exclusieve stresstest emblem nog andere exclusieve ingame items krijgen uit de beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
Martinspire schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 09:10:
1 enkele missie? Leuk, maar daar ben je ook snel klaar mee.

Wanneer was trouwens de tijd om online te komen voor die server-test?
Edit: ah 23u vanavond
special events vandaag en morgenochtend nederlandse tijd:
19:00 - 21:00
23:00 - 01:00.
04:00 - 06:00

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
RevoNL schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 10:29:
[...]

special events vandaag en morgenochtend nederlandse tijd:
19:00 - 21:00
23:00 - 01:00.
04:00 - 06:00
Waar komen deze tijden vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:02

RawChild

PSN: Rawchild

Vrijdag? Dat is al geweest?

Je hebt the iron banner.
Maan missie
Award om om een bepaalde tijd in de beta online te zijn

Beetje ingewikkeld wordt het zo haha, helaas geen tijd vanavond, jammer want was wel benieuwd naar die nieuwe missie op de maan.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
De maan kan je toch maar 2 uurtjes spelen, ff missie doen en beetje exploren en de 2 uur zijn voorbij.

Over 6 weekjes lekker de final spelen :)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-03 08:18
Vanavond zelfde tijden voor Iron Banner!
En vanavond inderdaad lekker naar de maan.

Afbeeldingslocatie: http://a.pomf.se/kxaxmc.gif

Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Laatst online: 29-01-2023
Gisteren de open beta kunnen downloaden. Had al veel gelezen en gezien maar wist niet wat ik kon verwachten qua spel ervaring. De eerste 10 minuten vond ik leuk maar wel met erg matige tegenstanders zonder enige vorm van AI. Zou door de beta kunnen komen maar toch.

Toen werd ik gedropt op een plein en kreeg ik gelijk een benauwd gevoel alsof ik in de ps3 HOME wereld terecht gekomen was. Met dat dansen en wijzen etc. Nog even een paar uurtjes besteed, maar ik weet nu dat dit spel mijn deur voorbij vliegt.

Ik had gehoopt op een strakke single player game met een ongekende belevenis, maar ik krijg het gevoel dat dit een soort van WOW is in space.

Gelukkig door de beta weet ik dat nu.

Het is ook jammer dat de graphics qua looks overheen komt met battlefield 4 maar dan op 30 frames...

[ Voor 9% gewijzigd door innerchild op 26-07-2014 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Even een vraag, hoe komen spelers in pvp aan dat witte schild? (Ala een captain mob).

Heeft iedereen die standaard? Dus ikzelf ook op mn character?

Het valt niet mee om te pvpen met controller voor me maar was zowaar net een keer derde met een k/d van 1.0 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

HertogJack schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 13:44:
Even een vraag, hoe komen spelers in pvp aan dat witte schild? (Ala een captain mob).

Heeft iedereen die standaard? Dus ikzelf ook op mn character?

Het valt niet mee om te pvpen met controller voor me maar was zowaar net een keer derde met een k/d van 1.0 :D
Dat is zeg maar de eerste ⅔ deel van je healthbar.
Als je daar onder komt krijg je ook zo'n rode gloed op je beeld, dan zijn ze echt van je health aan het snoepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
xAnarchyBaS schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 14:00:
[...]

Dat is zeg maar de eerste ⅔ deel van je healthbar.
Als je daar onder komt krijg je ook zo'n rode gloed op je beeld, dan zijn ze echt van je health aan het snoepen.
Ah ok duidelijk :) gewoon normale health dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Om de emblem te krijgen moet je tussen 23:00-01:00 ingelogd zijn?

[ Voor 30% gewijzigd door Nfear op 26-07-2014 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:02

RawChild

PSN: Rawchild

Maan missie tegelijk met iron banner?

waarom tijd gebonden dingen erin proppen...wat heeft dat nou voor nut.
ik heb liever altijd een multiplayer mode waar defens en attack er toe doen. Ook wil ik morgen gewoon die maan missie doen. Niet op van die irritante tijdstippen.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Iron banner is gewoon een multiplayer modus. Niet zo heel bijzonder imo.

Wat het voor nut heeft? Om te zorgen dat mensen op bepaalde tijden online komen om servers te testen en te stressen. Juist dit zal ervoor zorgen dat bij launch niet alles gaat crashen of dat er te weinig capaciteit is.

[ Voor 60% gewijzigd door Martinspire op 26-07-2014 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Martinspire schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 16:47:
Iron banner is gewoon een multiplayer modus. Niet zo heel bijzonder imo.

Wat het voor nut heeft? Om te zorgen dat mensen op bepaalde tijden online komen om servers te testen en te stressen. Juist dit zal ervoor zorgen dat bij launch niet alles gaat crashen of dat er te weinig capaciteit is.
Iron Banner is meer dan een gewone multiplayer modus ;) Ten eerste zijn de character levels wél actief in tegen stelling tot normale pvp waar iedereen gelijk is. En daarnaast kan je Legendary armor/wapens krijgen als rewards ipv normale. En verdien je veel meer crucible marks dan reguliere pvp's. Die crucible marks heb je nodig om Legendary armor/weapoms te kunnen kopen. Tijdens de beta maakt het niet zo veel uit, tenzij ze toch besluiten dat je je loot mag houden naar de final release.

Bij de final game ga ik zeer zeker speciale events zoals Iron Banner spelen!

[ Voor 4% gewijzigd door ASNNetworks op 26-07-2014 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:50
innerchild schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 13:31:
Gisteren de open beta kunnen downloaden. Had al veel gelezen en gezien maar wist niet wat ik kon verwachten qua spel ervaring. De eerste 10 minuten vond ik leuk maar wel met erg matige tegenstanders zonder enige vorm van AI. Zou door de beta kunnen komen maar toch.

Toen werd ik gedropt op een plein en kreeg ik gelijk een benauwd gevoel alsof ik in de ps3 HOME wereld terecht gekomen was. Met dat dansen en wijzen etc. Nog even een paar uurtjes besteed, maar ik weet nu dat dit spel mijn deur voorbij vliegt.

Ik had gehoopt op een strakke single player game met een ongekende belevenis, maar ik krijg het gevoel dat dit een soort van WOW is in space.

Gelukkig door de beta weet ik dat nu.

Het is ook jammer dat de graphics qua looks overheen komt met battlefield 4 maar dan op 30 frames...
Ben het volkomen met je eens.

Misschien ligt het aan mijn verwachtingen, maar ik had een heel ander spel verwacht. De gameplay stelt niets voor, omdat het teveel van hetzelfde is en dat gaat mij snel vervelen. De MMO-elementen ben ik al helemaal niet in geïnteresseerd, omdat het spel dan pas echt leuk wordt als je een hoog level hebt en dat zit, naar mijn mening, een goede spelervaring in de weg. Natuurlijk moet een spel je uitdagen, maar ik vind dat een spel ook moet zorgen voor diversiteit en dat heb ik in de beta nog niet terug zien komen. Jammer. :/

Trouwens, daarnaast zie je dat 'Destiny' nog veel elementen leent van Bungie's vorige franchise 'Halo'. Dat maakt een aantal dingen ook minder uniek.

[ Voor 4% gewijzigd door Yonix op 26-07-2014 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Jullie zijn wel een stel zeikers hier. Het lijkt wel of jullie een game aan het reviewen zijn terwijl het om een beta gaat. Dat de AI in het begin wat makkelijk is, lijkt me niet meer dan logisch. Er zijn ooit beta's/demo's geweest waarin de AI op pittig stond waardoor de verkopen tegenvielen. Denk hierbij vooral een Virtua Tennis. De latere missies in de beta zijn soms al pitten met een goed fireteam. In je eentje kun het vergeten.

MMO elementen zie je bijna niet terug. Enkel de Tower. Er zitten meer Borderlands elementen in dan WoW. In de Tower koop je dingen en doe je af en toe eens een dansje. Dat maakt het nog geen MMO. Het zijn uitgebreide coop SP missies met af en toe een social event voor de mix.

Dat Destiny elementen heeft van Halo is niet zo gek. Sterker nog. De belangrijkste elementen steunen op de pilaren die Halo zo groot hebben gemaakt. Dat is naar mijn mening geen slechte zaak. Werd er met dezelfde kritische blik maar eens gekeken naar CoD of BF. Het blijven echter allemaal shooters. Uiteindelijk weet je wat je kunt verwachten. Destiny voegt daar ten opzichte van de concurrentie alleen maar zaken aan toe.

Het ontbreken van de 60fps ervaar ik ook als een gemis. Maar deze game is al zo lang in ontwikkeling dat dit ook wel weer te verklaren is. Zeker met de ps3 en 360 in het achterhoofd. Het zou me niets verbazen dat toekomstige Destiny delen gewoon op 60fps draaien. Dus nogmaals... het is een beta. Hopelijk ziet iedereen een spel met veel potentie als je in staat bent langs een paar verbeterpunten te kijken. But then again... je kunt ook gewoon weer BF4 of CoDXIV opstarten. Die zijn gelukkig 'perfect' :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ASNNetworks schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 17:17:
[...]

Iron Banner is meer dan een gewone multiplayer modus ;) Ten eerste zijn de character levels wél actief in tegen stelling tot normale pvp waar iedereen gelijk is. En daarnaast kan je Legendary armor/wapens krijgen als rewards ipv normale. En verdien je veel meer crucible marks dan reguliere pvp's. Die crucible marks heb je nodig om Legendary armor/weapoms te kunnen kopen. Tijdens de beta maakt het niet zo veel uit, tenzij ze toch besluiten dat je je loot mag houden naar de final release.

1) Het maakt dus voor de beta geen kloot uit
2) Het verandert een paar dingen, ergo: nieuwe modus. Het is niet dat alles ineens anders is, de items die je krijgt zijn anders en er is een verandering in balans doordat levels nu wel tellen. Je kunt doen alsof het revolutionair is of gigantisch anders, maar dat is gewoon niet. Het is nog steeds team vs team met het innemen van vlaggen en neerschieten van enemies.

Ik had overigens liever gezien dat er ipv CTF wat meer variatie in de modussen zat voor de Beta. Ik heb er verder een hard hoofd in dat er meer gaat komen dan CTF, TDM en mogelijk iets van Search&Destroy of whatever. Originaliteit is wederom ver te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boldarak
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13:03
ASNNetworks schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 17:17:
[...]

Helemaal waar. Dropte gisteravond bij het iron banner een legendary lvl 20 wapen voor me. 352 dmg ,maar helaas die gaan we niet kunnen equippen....

Is er al bekend of je je stats (en loot) mee kan nemen naar de full version?

PSN ID = OTL002

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
TheBuddha schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 18:28:
Jullie zijn wel een stel zeikers hier. Het lijkt wel of jullie een game aan het reviewen zijn terwijl het om een beta gaat. Dat de AI in het begin wat makkelijk is, lijkt me niet meer dan logisch. Er zijn ooit beta's/demo's geweest waarin de AI op pittig stond waardoor de verkopen tegenvielen. Denk hierbij vooral een Virtua Tennis. De latere missies in de beta zijn soms al pitten met een goed fireteam. In je eentje kun het vergeten.
Volgens mij ben jij nu aan het zeiken imo. Ik heb een mening over deze beta. Een negatieve ervaring mag toch net zo zwaar wegen als een positieve ? Allebei gebasseerd op een beta.

Ik maakte een opmerking over AL met daar bij de melding dat mogelijk aan de beta kon liggen...dus...
MMO elementen zie je bijna niet terug. Enkel de Tower. Er zitten meer Borderlands elementen in dan WoW. In de Tower koop je dingen en doe je af en toe eens een dansje. Dat maakt het nog geen MMO. Het zijn uitgebreide coop SP missies met af en toe een social event voor de mix.

Dat Destiny elementen heeft van Halo is niet zo gek. Sterker nog. De belangrijkste elementen steunen op de pilaren die Halo zo groot hebben gemaakt. Dat is naar mijn mening geen slechte zaak. Werd er met dezelfde kritische blik maar eens gekeken naar CoD of BF. Het blijven echter allemaal shooters. Uiteindelijk weet je wat je kunt verwachten. Destiny voegt daar ten opzichte van de concurrentie alleen maar zaken aan toe.
Dat zal dan wel zo wezen echter is dit mijn type game dus niet achter af gezien en dus of het nu wel of geen beta is vind ik dit spel niet voldoen aan mijn game eisen.
Het ontbreken van de 60fps ervaar ik ook als een gemis. Maar deze game is al zo lang in ontwikkeling dat dit ook wel weer te verklaren is. Zeker met de ps3 en 360 in het achterhoofd. Het zou me niets verbazen dat toekomstige Destiny delen gewoon op 60fps draaien. Dus nogmaals... het is een beta. Hopelijk ziet iedereen een spel met veel potentie als je in staat bent langs een paar verbeterpunten te kijken. But then again... je kunt ook gewoon weer BF4 of CoDXIV opstarten. Die zijn gelukkig 'perfect' :).
Dus jij mag wel positief zijn over een beta maar ik niet negatief. En dat bepaal jij voor mij ? Dit spel is gewoon mijn spel niet. Ik hou niet van borderlands. Ik speel geen WOW en ik wil niet socialisen in een spel met coop etc. Ik had voor de beta geen goed beeld van het spel alhoewel het verhaal en de filmpjes mij wel erg aanspraken.

Nu na de beta gespeeld te hebben weet ik gewoon dat dit niets voor mij is. Dat is MIJN mening en die is niet positief voor MIJ !!! En hou alsjeblieft op met je gedenigreer over andere spellen. Over negatief doen gesproken. Get a life....

Ps ik speel liever bf3 dan bf4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Lol - in mijn hele post geef ik nergens aan dat je geen mening mag hebben of dat ik je mening niet respecteer. Ieder zijn ding. Ik vind alleen je onderbouwing zwaar onder de maat en op sommige punten prematuur. Spijtig dat je het nu op de man speelt.

De uitspraak als 'get a life' draagt niet echt bij aan een sfeer om met elkaar in discussie te gaan over Destiny. Het is geen persoonlijke aanval maar ik ben het simpelweg niet met je eens. Dit kan gebeuren als je je mening op het internet zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Martinspire schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 18:40:
[...]
1) Het maakt dus voor de beta geen kloot uit
2) Het verandert een paar dingen, ergo: nieuwe modus. Het is niet dat alles ineens anders is, de items die je krijgt zijn anders en er is een verandering in balans doordat levels nu wel tellen. Je kunt doen alsof het revolutionair is of gigantisch anders, maar dat is gewoon niet. Het is nog steeds team vs team met het innemen van vlaggen en neerschieten van enemies.

Ik had overigens liever gezien dat er ipv CTF wat meer variatie in de modussen zat voor de Beta. Ik heb er verder een hard hoofd in dat er meer gaat komen dan CTF, TDM en mogelijk iets van Search&Destroy of whatever. Originaliteit is wederom ver te zoeken.
Vergeet vooral niet adem te halen :) Ik gaf enkel aan wat het verschil is tussen Iron Banner en 'een gewone multiplayer mode'. Gezien het timed events zijn en je hele unieke wapens/gear kan vinden is het niet een 'gewone' multiplayer mode. Ik maak er niks revolutionairs van ;)

En voor de azijnpissers: dit is een beta, beetje apart om te zeggen dat het linear is of dat er weinig te beleven valt. Je kan enkel 1 crucible mode van de 5 spelen, 1 planeet van de 5 (misschien meer dan 5) kan maar tot lvl 8 komen. Mensen die zeggen: story line van Destiny vind ik tegen vallen snap ik al helemaal niet 8)7 8)7 |:( |:(

Vind het eigenlijk wel knap van Bungie, ze hebben zo veel hype gecreëerd voor een BETA dat mensen serieus al reviews erover (proberen) te maken....

Voor degenen die Borderlands echt te gek vonden en houden van loot en RPG elementen: het is bijna 9 september :D
Voor degenen die niks te maken willen met de game: er komen gelukkig genoeg andere games voor je uit.

[ Voor 11% gewijzigd door ASNNetworks op 26-07-2014 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Alles weer plat?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
Ik zie die moon missie niet maar mij vrienden wel :/?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:23
EmilioFLR schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 23:03:
Ik zie die moon missie niet maar mij vrienden wel :/?
Ik start hem nu net, probeer eerst eens naar de tower te gaan en dan weer naar de maan.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
  • Laatst online: 20-01-2023
Zethiel schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 23:04:
[...]

Ik start hem nu net, probeer eerst eens naar de tower te gaan en dan weer naar de maan.
fixed it thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Ik heb net de moon mission gedaan. Moet ik de beta emblem nu al hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
TheBuddha schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 20:57:
Lol - in mijn hele post geef ik nergens aan dat je geen mening mag hebben of dat ik je mening niet respecteer. Ieder zijn ding. Ik vind alleen je onderbouwing zwaar onder de maat en op sommige punten prematuur. Spijtig dat je het nu op de man speelt.

De uitspraak als 'get a life' draagt niet echt bij aan een sfeer om met elkaar in discussie te gaan over Destiny. Het is geen persoonlijke aanval maar ik ben het simpelweg niet met je eens. Dit kan gebeuren als je je mening op het internet zet.
Nee jouw opmerking draagt bij aan de sfeer.. sigh.. en dan opeens het verhaal omdraaien.
En waarom is mijn mening zwaar onder de maat ? Het is MIJN...ik herhaal...MIJN mening. Het spel is NIET wat ik er van verwacht had. Dat JIJ dat niet zo ziet so be it. En prematuur ? Tuurlijk het is een beta maar de core van het spel is toch echt niet wat ik leuk vind of had verwacht van dit spel. Dit spel word opeens niet een single shooter of veranderd in een race spel. De basis van het spel bevalt MIJ gewoon niet. Punt.

Tja en jij mag wel wel op de korrelt nemen met je ongezoute opgedrongen mening maar als iemand dat terug doet schiet je in de verdediging en dan is het opeens iemand anders zijn schuld.

Dag. Ik ben klaar met je.. NExt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:23
NoFearz schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 23:30:
Ik heb net de moon mission gedaan. Moet ik de beta emblem nu al hebben?
Volgens mij krijgen we die pas als het event gesloten is, nog een paar uur wachten dus.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
ik vond de moon missie wel gaaf btw :P en licht 't aan mij of is de ps4 versie rustig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Rokz schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 23:40:
ik vond de moon missie wel gaaf btw :P en licht 't aan mij of is de ps4 versie rustig?
Je ziet maar X aantal mensen per ''ínstance'' ook in de Tower ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik kan de missie Nog steeds niet spelen. Eerst lag alles plat en nu werkt het niet. F it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

in de tower 16 geloof ik.
Maar er zijn op dit moment wat problemen, bijna iedereen zit in een eigen instance.

[ Voor 64% gewijzigd door xAnarchyBaS op 26-07-2014 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

De Moon missie was wel oke. Leuk gespeeld met wat vehicles. Maar had het in minder dan een kwartiertje klaar. Ik lees hierboven over 5 planeten in totaal. Dus ik neem aan earth, moon, venus, mars en nog eentje. Als dat zo is ben ik bang dat de SP coop in een uurtje of 10 helemaal klaar is, waarbij de missies tot nu toe verdraaid weinig originaliteit hebben getoond :).

Waar ik eigenlijk echt niet aan kan wennen is dat na een missie er een timer gaat en je dan na de timer gewoon weer in het hoofdmenu zit. Hierdoor wordt in mijn beleving enige binding met een verhaallijn en de spelwereld de grond ingeboord.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Ik heb geruchten gehoord over Jupiter. Maar er komen op Earth ook meer regio's volgens mij, Old Chicago heb ik iets over gehoord. Ik heb het een en ander gelezen op de wiki van destiny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_Wouters
  • Laatst online: 11-09 09:09
Bericht op de Bungie forums:

We are aware of users having problems matching together and empty towers. We are hard at work on a solution. Thanks for helping us test.
9m ago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-09 23:32
Ik vond de Moon missie erg vet en ook de bijbehorende muziek was erg gaaf. Voor de liefhebbers heb ik het gestreamd: http://www.twitch.tv/myutd4life/b/551528514 *

*Mijn skills zijn wellicht niet super spectaculair om te kijken, zitten namelijk aantal/paar slordige momenten met aimen in.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 11:42
Ik wil eigenlijk ff iron banner doen, maar blijft op "searching for Guardians" staan in orbit.

Maar goed dat Bungie het test ;)

Moon missie was ok. Niet spectaculair voor een 'special' als wat ik misschien verwacht had. Is natuurlijk het ultieme moment om de game te verkopen...wat kan het spel, wat ligt er nog achter de horizon...een gemiste marketing actie zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_Wouters
Net de maanmissie op level 9 met mijn hunter gedaan, op sommige stukken toch best lastig.

Wat mij opviel bij de maanmissie was, de cutscene voor de tempel.

Daar zie je volgens mij dezelfde guardian als aan het einde van de eerste missie, toen je wegvloog vand cosmadrone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-09 17:41
Ik heb echt ruim een uur onder de maan looen rondknallen. Paar level 12 knights beneden. Het blijft maar gaan. Vond t echt de vetste "map" / locatie totnogtoe. Dus niet alleen ff snel de missie uitspelen maar exploreren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:13
T_Wouters schreef op zondag 27 juli 2014 @ 00:33:
Net de maanmissie op level 9 met mijn hunter gedaan, op sommige stukken toch best lastig.

Wat mij opviel bij de maanmissie was, de cutscene voor de tempel.

Daar zie je volgens mij dezelfde guardian als aan het einde van de eerste missie, toen je wegvloog vand cosmadrone
Klopt,
Was mij ook al opgevallen.

De 1ste keer dat ik die 'guardian' zag dacht ik al dat het waarschijnlijk je grote rivaal gaat worden.
Nu je hem voor de 2e keer ziet lijkt mijn gevoel alleen maar sterker

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Geheime bunny emblem ook gevonden diep in de grotten van de maan. Volle twee uur nodig gehad om alles er uit te halen. Missie was echter super kort. Ook twee dead ghosts gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 18:39
uchiha tijntje schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 23:52:
De Moon missie was wel oke. Leuk gespeeld met wat vehicles. Maar had het in minder dan een kwartiertje klaar. Ik lees hierboven over 5 planeten in totaal. Dus ik neem aan earth, moon, venus, mars en nog eentje. Als dat zo is ben ik bang dat de SP coop in een uurtje of 10 helemaal klaar is, waarbij de missies tot nu toe verdraaid weinig originaliteit hebben getoond :).
Dat geloof ik niet. Ik ben met 2 anderen de moon missie gestart, maar vervolgens hebben we deze niet meteen afgemaakt, maar zijn we gaan free-roamen. We zijn ruim 2 uur bezig geweest om het grootste gedeelte van de maan te inspecteren. Je wilt niet weten hoe groot dat is. Ik denk dat er wel 3 of 4 lagen zijn (steeds dieper de maan in). Ook nog aardig wat nieuwe tegenstanders tegen gekomen, waaronder 1 die alleen maar kapot geschoten kon worden door 1 type wapen.

Ook grafisch gezien was Moon een lust voor het oog. Na de Moon missie ben ik helemaal overtuigd. 9 Sept. heb ik 'm binnen ga me er aardig wat uurtjes mee vermaken,

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik geloof wel dat als je gaat free roamen een stuk langer bezig bent. Maar de missie op zich was erg kort. Helaas kom ik niemand joinen. Denk dat de servers het nogal lastig hadden gisteren, dus had niet zoveel zin om in men uppie te gaan free roamen zonder objective. Dit spel moet je zoveel mogelijk in Coop spelen. In je uppie vind ik dat het spel vooralsnog nergens echt in uitblinkt.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
uchiha tijntje schreef op zondag 27 juli 2014 @ 09:22:
Ik geloof wel dat als je gaat free roamen een stuk langer bezig bent. Maar de missie op zich was erg kort. Helaas kom ik niemand joinen. Denk dat de servers het nogal lastig hadden gisteren, dus had niet zoveel zin om in men uppie te gaan free roamen zonder objective. Dit spel moet je zoveel mogelijk in Coop spelen. In je uppie vind ik dat het spel vooralsnog nergens echt in uitblinkt.
Wel grappig. Ik heb bijvoorbeeld weer helemaal niets met singleplayer shooters, maar zou missies zoals de Moon missies makkelijk in m'n eentje kunnen spelen en me nog vermaken ook :/ Terwijl ik bij een BF, CoD, zelfs Killzone toch waarschijnlijk binnen een uur de singleplayer wegleg en waarschijnlijk nooit meer aanraak. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Laatst online: 05-01 00:40
Wat een topgame is dit! Voor de beta was ik in de veronderstelling alleen de co-op te gaan spelen, maar inmiddels kan ik niet stoppen om de crucible in te gaan. Fijn dat er weer een goede balanced shooter aan zit te komen waarbij samenwerking loont.

Weten we inmiddels al of onze chars worden gewiped of dat we ze mee mogen nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 21:52
Ik moet zeggen dat ik de levels ook heel repetitief vind. Qua design en vijanden. Het maakt in mijn ogen niet uit dat dit een beta is. Hopelijk is de AI dan in elk geval beter.
Ik wacht de reviews eerst wel even af voor ik de game ga kopen. Op dit moment verwacht ik de game niet te gaan halen.

[ Voor 7% gewijzigd door mobygo76 op 27-07-2014 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:01

beuker19

Killerbeuker is so OP

Het is heel jammer dat er geen nu geen PC release komt want dan had ik waarschijnlijk nu al gepreorderd.
Ik zit er wel aan te denk om voor deze game een PS4 te kopen maar mijn aim met een controller is zo verschrikkelijk dat ik bang ben dat de ervaring met deze game geen goed zal doen -O-
Dat zou heel erg jammer zijn want ik zie in deze game een top game voor de komende jaren aangezien alle andere bekende shooters nogal hard falen op dit moment.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik kan de moon missie nog steeds niet kiezen. Gisteravond niet en nu nog steeds niet. Zie alleen maar die melding dat het spel in september uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-utger schreef op zondag 27 juli 2014 @ 00:56:
[...]

Klopt,
Was mij ook al opgevallen.

De 1ste keer dat ik die 'guardian' zag dacht ik al dat het waarschijnlijk je grote rivaal gaat worden.
Nu je hem voor de 2e keer ziet lijkt mijn gevoel alleen maar sterker
Die 'Guardian' waar jullie t over hebben zou volgens de "geruchten" (tenminste dat zijn het volgens mij nog steeds ;)) gaan over " THE EXO STRANGER"!

Je hebt kaarten(GRIMOIRE) ofzo op de website van bungie, waar je meer info vind over gebieden,characters en gear.

In dit filmpje hebben ze het over deze "guardian": Destiny Grimoire Cards | Destiny @ 3: http://youtu.be/h6vLpldhaZk (vanaf min 1.00 gaat het over the EXO STRANGER) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Phusebox schreef op zondag 27 juli 2014 @ 11:06:
Ik kan de moon missie nog steeds niet kiezen. Gisteravond niet en nu nog steeds niet. Zie alleen maar die melding dat het spel in september uitkomt.
Was gisteravond alleen te spelen van 23:00 tot 2:00(?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Phusebox schreef op zondag 27 juli 2014 @ 11:06:
Blijkbaar was het maar zeer tijdelijk open maar ik heb gisteravond in de juiste window vele malen geprobeerd maar kwam er niet in. Lekker dan.

Welke reward ben ik nu mis gelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Phusebox schreef op zondag 27 juli 2014 @ 11:13:
[...]

Blijkbaar was het maar zeer tijdelijk open maar ik heb gisteravond in de juiste window vele malen geprobeerd maar kwam er niet in. Lekker dan.

Niks, alleen dat je alvast op de maan kon rondhuppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
xAnarchyBaS schreef op zondag 27 juli 2014 @ 11:13:
[...]

Was gisteravond alleen te spelen van 23:00 tot 2:00(?).
Lekker vriendelijk voor de Europeanen. Ik dacht 22 uur. Zucht heb tot 22.45u zitten proberen.

Ach ja jammer was fun while it lasted. Haal em wel uit de grabbelbak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Phusebox schreef op zondag 27 juli 2014 @ 11:13:
[...]

Je duidt vast op de perma-reward. Dat is een emblem/banner. Als je gisteravond na 23:00 uur was ingelogd krijg je deze automatisch wanneer je full game koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Laatst online: 17:50
Phusebox schreef op zondag 27 juli 2014 @ 11:16:
[...]

Lekker vriendelijk voor de Europeanen. Ik dacht 22 uur. Zucht heb tot 22.45u zitten proberen.

Ach ja jammer was fun while it lasted. Haal em wel uit de grabbelbak.
Er was ook een mogelijkheid van 19:00 tot 21:00, 23:00 tot 1:00 én 04:00 tot 06:00.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Maar het emblem kon alleen verkregen worden tussen 23:00 en 1:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SacreBleu schreef op zondag 27 juli 2014 @ 12:54:
[...]

Er was ook een mogelijkheid van 19:00 tot 21:00, 23:00 tot 1:00 én 04:00 tot 06:00.
Erg duidelijk gecommuniceerd dan want op Facebook kwan alleen 2pm pt langs. En volgens Google was dat 22pm onze tijd maar dat klopte dus niet.

Ach ja als dit de trend zet voor de game zelf met timed exclusives dan hoeft het voor mij sowieso al niet meer. Heb ook nog een normaal (nou ja) leven, al zij het beperkt.

[ Voor 20% gewijzigd door Phusebox op 27-07-2014 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

in het bericht van bungie op hun blog was het toch wel duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_Wouters
Vanwege de zomertijd zijn wij GMT+2 ipv GMT+1

[ Voor 45% gewijzigd door T_Wouters op 27-07-2014 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
Phusebox schreef op zondag 27 juli 2014 @ 13:02:
[...]

Erg duidelijk gecommuniceerd dan want op Facebook kwan alleen 2pm pt langs. En volgens Google was dat 22pm onze tijd maar dat klopte dus niet.

Ach ja als dit de trend zet voor de game zelf met timed exclusives dan hoeft het voor mij sowieso al niet meer. Heb ook nog een normaal (nou ja) leven, al zij het beperkt.
Het is in dit forum topic ook meerdere keren vermeld met de nederlandse tijden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Tja leuk en aardig maar gewoon een in game timer melding met de lokale tijd was wel zo handig geweest en m.i. niet meer dan logisch.

Als ik straks ook fora af moet speuren naar data en tijden wanneer ik missie x wel of niet kan spelen is de lol er snel af. Klinkt meer als werk dan ontspanning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:10
Iemand nog interesse om vanavond nog met elkaar te knallen op de X1?

Gt: Silver1907 stuur maar een berichtje op de X1 wanneer je online bent. Ik ben er rond 7 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
Phusebox schreef op zondag 27 juli 2014 @ 13:24:
Tja leuk en aardig maar gewoon een in game timer melding met de lokale tijd was wel zo handig geweest en m.i. niet meer dan logisch.

Als ik straks ook fora af moet speuren naar data en tijden wanneer ik missie x wel of niet kan spelen is de lol er snel af. Klinkt meer als werk dan ontspanning.
Dus als iets onduidelijk is en je wilt graag ergens aan mee doen dan zal je dus niet even de moeite nemen om 1 pagina terug te gaan in dit topic (waarom anders op een topic reageren.. of kom je alleen gal spuwen over gebreken van een spel? ) of even de site van Bungie bezoeken? imo ook geen recht van klagen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Phusebox schreef op zondag 27 juli 2014 @ 13:24:

Volgens mij was bij jou de lol er al af voordat je de game opstartte, zoals ik je bij zoveel topics over games zie doen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:43
Iemand nog een PS4 code over? Bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey! Ik kwam dit topic op reddit tegen: http://www.reddit.com/r/D...theres_only_one_area_per/
Blijkbaar is er selchts 1 'explorable area' per planeet. Mij leek juist een grote open wereld leuk, dus als er slechts een kleine is per planeet zou ik dat wel jammer vinden. Wat denken jullie ervan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Daan87423 schreef op zondag 27 juli 2014 @ 15:50:
Iemand nog een PS4 code over? Bij voorbaat dank
Gewoon downloaden, code is niet meer nodig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:49

PBP

Verwijderd schreef op zondag 27 juli 2014 @ 15:53:
Hey! Ik kwam dit topic op reddit tegen: http://www.reddit.com/r/D...theres_only_one_area_per/
Blijkbaar is er selchts 1 'explorable area' per planeet. Mij leek juist een grote open wereld leuk, dus als er slechts een kleine is per planeet zou ik dat wel jammer vinden. Wat denken jullie ervan ?
Dat is gelijk mijn puntje waarom ik nog maar moet zien of ik Destiny ga kopen. Alpha en Beta waren echt heel tof, the Moon was ook weer even wat anders dan Old Russia. Maar als ze dit zelfde truukje over 5 planeten herhalen en de rest met DLC uitmelken ben ik gelijk minder enthousiast. Ze hadden het toch eerst over meer gebieden op de Aarde dan Old russia :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Ja ik was in eerste instantie wel enthousiast, maar de missies zijn veel hetzelfde.
En de content houd ook niet over, zo lijkt het.
Ik wacht de reviews wel even af, al vind ik het verder wel top, speelt lekker weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:13
Hoe weet je of de die permanente banner hebt?

Ik heb vanacht van 22:30 tot 00:30 gespeeld, ook de maan missie gehaald maar ik heb nergens iets zien verschijnen...
Ook nog op de maan lekker wezen dwalen en in de tower geweest maar heb geloof ik niks.

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Krijg je vanzelf wel, en stelt verder geen reet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:43
nFo schreef op zondag 27 juli 2014 @ 16:01:
[...]

Gewoon downloaden, code is niet meer nodig. :)
Ik zie 'm niet in de PS Store staan, waar is ie te vinden? Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Daan87423 schreef op zondag 27 juli 2014 @ 16:15:
[...]

Ik zie 'm niet in de PS Store staan, waar is ie te vinden? Dank
Moet er tussen staan als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie hem ook niet in de store staan, heeft iemand een idee wat er mis kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 18:39
Beta is bijna voorbij. Misschien dat de beta uit de store verwijderd is?

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Wanneer stopt ie onze tijd?

Heb vanmorgen nog paar uurtjes the crucible gedaan, was top :) Word steeds beter met een controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomvanschayk
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:49
Zo, ik hou het voor gezien met de beta. Heb me er meer mee vermaakt dan ik verwacht had. Ik heb al mijn weapons en armor in de vault gestopt, in de hoop dat die mee overgaan naar de volledige versie
Pagina: 1 ... 12 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2