Zo net ook maar even een headset besteld, toch wel prettig met Destiny denk ik
.
Zo heb hem ook maar besteld past mooi bij me ghost edition
Mijn ontleding en uitleg is het volgende. Je moet het lezen alsof ze tegen je praten en zeggen, "kijk, je hebt retailers die hem op de dag zelf verkopen voor onze servers maakt dat dan niet uit want die draaien dan toch al. Maar je hebt ook retailers die eerder dan de dag verkopen, maakt ook niet uit want onze servers zijn niet eerder open." Of te wel, je kunt spelen als de servers het doen en dat is als het ergens op de wereld de 9e is.Retailers will stick to time-zones. Our servers won’t know the difference. Retailers will break street date. Our servers won’t.
Heb je het spel eerder binnen maar daar is het nog geen 9e september heb je pech. Heb je het spel eerder binnen en het is daar wel al de 9e september? Dan heb je mazzel en kun je wel spelen
Ik lees juist "our servers wont know the difference" dus in andere woorden als jij de game hebt en het is ergens op de wereld 9september maar waar jij woont niet dan kan je alsnog op de server komen (mits psn de game niet blocked? Dunno of ze dat überhaupt kunnen) gaat dus wel om een hard copy, de digital edition wordt door sony geblokkeerd. Heb weleens een dag of twee voor de officiële street date een game kunnen ophalen....gewoon weer proberen hehe. Gameshops uitzoeken waar de medewerkers een beetje oud zijn / vrouwen en dan doen alsof je neus bloedt
The first casualty in war is always the truth...
Welke heb je genomen?Diversity schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:41:
Zo net ook maar even een headset besteld, toch wel prettig met Destiny denk ik.
-= Very annoying forum person =-
Btw: de ps4 ondersteunt gewoon USB microfoons dus als je een dope hoofdtelefoon hebt (senheiser etc) dan kan je gewoon een USB mic gebruiken.
The first casualty in war is always the truth...
http://www.wehkamp.nl/ent...-vita/C25_5E7_5E7_368014/
Omdat ik een flinke geluidsinstallatie heb staan voldoet mono prima voor mij.
Oh, uuh laat ik nu net een dope usb Sennheiser headset hebben voor me pc. Najah headsetje erbij dan maarJumpiefox schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:02:
Btw: de ps4 ondersteunt gewoon USB microfoons dus als je een dope hoofdtelefoon hebt (senheiser etc) dan kan je gewoon een USB mic gebruiken.
[ Voor 5% gewijzigd door Diversity op 05-09-2014 13:12 ]
Hoes maakt inderdaad geen fluit uit. Al zou ik wel graag de Warlock editie willen.
Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl
Dat is ook wat ik zegJumpiefox schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:47:
Ik lees juist "our servers wont know the difference" dus in andere woorden als jij de game hebt en het is ergens op de wereld 9september maar waar jij woont niet dan kan je alsnog op de server komen (mits psn de game niet blocked?
Met "daar" bedoel ik ergens op de wereldHeb je het spel eerder binnen en het is daar wel al de 9e september? Dan heb je mazzel en kun je wel spelen
Lol. Bij Bol.com sporen ze ook niet.. Daar vragen ze €399,95 voor de Ghost Edition PS4..
PSN: Fruitschaaltje
Is geen artikel van Bol zelf, van een andere seller die via Bol probeert te verkopen..Fruitschaal schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:51:
Lol. Bij Bol.com sporen ze ook niet.. Daar vragen ze €399,95 voor de Ghost Edition PS4..
Dat is een externe verkoper (Mediaoffer.nl )Fruitschaal schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:51:
Ik zag het inderdaad net staan.. Maar blijft absurd/bizar naar mijn mening..GMacD schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:54:
[...]
Is geen artikel van Bol zelf, van een andere seller die via Bol probeert te verkopen..
Grappig, ik had toch ecth verwacht dat het 70% warlock zou zijn, maar blijkbaar is de hunter populairder?
Misschien dan toch maar een lock rollen, speel graag classes die het minst gespeeld worden
Misschien dan toch maar een lock rollen, speel graag classes die het minst gespeeld worden
haha bij de beta zag je juist veel hunters, vooral bij PvP!
En meer Titans dan ik had verwacht..
Edit:
In het excel bestand staan sowieso 20 Warlocks. En nog wat twijfelaars..
Edit 2:
Ik kan niet stemmen op de poll.. ?
Edit:
In het excel bestand staan sowieso 20 Warlocks. En nog wat twijfelaars..
Edit 2:
Ik kan niet stemmen op de poll.. ?
[ Voor 71% gewijzigd door Fruitschaal op 05-09-2014 14:25 ]
Grappig, ik had juist het gevoel dat ik veel titans en warlocks tegenkwam. Ik was dan ook zelf hunter maar ik ga nu voor titan. Hunter beviel erg goed, maar ik wil toch meer zien van de game dan alleen 1 class.GMacD schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 14:18:
haha bij de beta zag je juist veel hunters, vooral bij PvP!
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Denk dat veel mensen titan als ''normal'' zien.. warlock als een ''mage'' en hunter als ''sniper''. (is natuurlijk niet zo) Maar titan zal wel als saaiste gezien worden. Mij lijkt daarintegen de Hunter weer een ''makkelijke class''. En zal daarom voor Titan gaan. Maar ik maak waarschijnlijk komende tijd lekker elke class aan
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Na wat getwijfel toch maar Destiny gepreordered. Heb meer footage gekeken en her en der nog rondgelezen en volgens mij gaat dit toch een leuk spel voor mij worden. Ik heb mij dan ook maar aan het Excel-bestand toegevoegd als PS4-speler: The_Worst_NL. Overigens nog geen idee welke klasse ik ga worden. Titan of Warlock of dan toch misschien Hunter.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Waar staat dat Excel bestand?
Startpost, bijna onderaan.TheBuddha schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 14:51:
Waar staat dat Excel bestand?
ik dacht zelf juist dat de warlock wel mateloos populair zou worden door de super en het feit dat vroege Destiny footage eigenlijk altijd vanuit een warlock pov werd gespeeld. Maar goed Lock it is dus.
Edit
[ Voor 96% gewijzigd door Styx_ op 05-09-2014 15:49 ]
YouTube: Destiny -- Dust Palace Strike Walkthrough (Only on PlayStation)
Vette spelmodus om met 2 vrienden te doen lijkt me, die Strike missions. Denk dat het qua spelmodus een beetje in de buurt komt van Zombie of Horde modi. Deze is dan exclusief voor PS4, maar er zullen ongetwijfeld meerdere Strike maps komen.
Vette spelmodus om met 2 vrienden te doen lijkt me, die Strike missions. Denk dat het qua spelmodus een beetje in de buurt komt van Zombie of Horde modi. Deze is dan exclusief voor PS4, maar er zullen ongetwijfeld meerdere Strike maps komen.
Steam: rh1991
Ennn Bart Smit zegt dat mijn pakketje (ghost edition) onderweg is.
Volgens TNT is hij morgen binnen..
Nu maar afwachten of dat echt zo is, of dat ze het alleen aangemeld hebben en toch braaf wachten tot maandag met verzenden..
Nu maar afwachten of dat echt zo is, of dat ze het alleen aangemeld hebben en toch braaf wachten tot maandag met verzenden..
Let's pray for this boy!GamezMaster schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 16:12:
Wanneer kan ik de full client van Destiny downloaden in de PSstore?
Iemand enig idee?
Iemand enig idee?
Een handtekening?!
Ik heb mezelf toegevoegd aan de lijst. Het valt mij trouwens op dat maar liefst 30 van de 71 PS4 leden geen headset heeft. Het lijkt mij toch wel een must om een headset te hebben voor strikes en al helemaal voor raids, laat staan op hardcore mode.
Verwijderd
Zou het de moeite waard zijn om deze te kopen voor xbox 360? De beta vermaakte ik me prima mee, maar toch de lelijke graphics en de gameplay liep niet altijd even soepel. Maar wel erg tof spel. Of beter deze voorbij laten gaan voor nu en over paar maandjes, als ik het geld überhaupt heb, een ps4 halen.
Ik zeg laatste. Het is wel beter op next gen. Tenzij je account mee zou kunnen nemen. Dan is het wellicht nog interessantVerwijderd schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 17:20:
Zou het de moeite waard zijn om deze te kopen voor xbox 360? De beta vermaakte ik me prima mee, maar toch de lelijke graphics en de gameplay liep niet altijd even soepel. Maar wel erg tof spel. Of beter deze voorbij laten gaan voor nu en over paar maandjes, als ik het geld überhaupt heb, een ps4 halen.
Iedereen die een PS4 heeft zou een headset moeten hebben. (het geleverde oortje is namelijk ook gewoon een mic.)Resinman schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 17:12:
Ik heb mezelf toegevoegd aan de lijst. Het valt mij trouwens op dat maar liefst 30 van de 71 PS4 leden geen headset heeft. Het lijkt mij toch wel een must om een headset te hebben voor strikes en al helemaal voor raids, laat staan op hardcore mode.
Een handtekening?!
Toch apart als TNT dat zou doen. "Hier heb je een pakje, maar die mag je vandaag en morgen nog niet versturen, hoor. Pas maandag...., aub."GamezMaster schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 16:12:
Ook mezelf aan de lijst toegevoegd. Helaas lukte het kopiëren van de kleurtjes niet, maar het gaat om de inhoud!
[ Voor 68% gewijzigd door SqueakyClean op 05-09-2014 18:00 ]
Gebeurd ook niet, bij Bartsmit stond erbij dat ze m al wel aanmelden bij Postnl maar pas maandag overdragen voor levering op dinsdag. Anders had ik m vandaag al gehad volgens de tracking, maar dat schuift nu elke keer een dag op
7 september.tellavist schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 17:06:
Wanneer kan ik de full client van Destiny downloaden in de PSstore?
Iemand enig idee?
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
houd ons op de hoogte als je het binnen hebt dan haal ik de mijne ook meteen opGamezMaster schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 16:12:
PSN: FreakGIB
je kan je account van de 360 overzetten naar de XBone en van de PS3 naar de PS4Lipst3r schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 17:28:
[...]
Ik zeg laatste. Het is wel beter op next gen. Tenzij je account mee zou kunnen nemen. Dan is het wellicht nog interessant
zover ik weet kan het niet cross platform dus van Xbox naar Playstation
Hmmm krijg net de melding Vanguard armory downloaden
pre begint
WP: PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2D
Klopt, maatje van mij heeft hem er al op staan. Met een teller die 9-9-2014 om 01:00 op 0 staat. Dat is gelijk ons antwoord wanneer we kunnen spelen dus...
Nou bij mij heeft hij enkel een paar kleinere files binnengehaald zo te zien, niet de 18gb file
Je kunt de 17 ingevoerde codes nu ook inwisselen op Bungie.net - je krijgt er Grimoire cards voor terug.
En de pre-load is bij mij begonnen
19 Gb geeft die aan, las net dat er al iets te downloaden was dus keek alvast maar ik haal heel Destiny al binnen
edit: die 19 GB is veranderd in 184 MB (zal vermoedelijk op de achtergrond verder gaan of later tijdstip)
edit 2: ben niet de enige: http://www.bungie.net/en/Forum/Post/68737144/0/0
19 Gb geeft die aan, las net dat er al iets te downloaden was dus keek alvast maar ik haal heel Destiny al binnen
edit: die 19 GB is veranderd in 184 MB (zal vermoedelijk op de achtergrond verder gaan of later tijdstip)
edit 2: ben niet de enige: http://www.bungie.net/en/Forum/Post/68737144/0/0
[ Voor 36% gewijzigd door R-utger op 05-09-2014 20:13 ]
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Als je Destiny start na de download van 190 mb geeft de PlayStation aan dat er nog 18gb gedownload moet worden aldus Reddit.
Hij is idd wel begonnen met downloaden als je bij instellingen>>systeemopslagbeheer>>applicaties>> destiny kijkt staat die van mij al op 4809mb van de 18gb
)
Heb ook m'n tijd maar naar onafhankelijke staat van somoa veranderd, je weet maar nooit
Heb ook m'n tijd maar naar onafhankelijke staat van somoa veranderd, je weet maar nooit
[ Voor 22% gewijzigd door wesdre op 05-09-2014 20:20 ]
Hier nog een mooi plaatje waar we lang op gewacht hebben
(gaat om de DGE)
(gaat om de DGE)

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Heb je ook al betaald?R-utger schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 20:21:
Hier nog een mooi plaatje waar we lang op gewacht hebben![]()
(gaat om de DGE)
[afbeelding]
Ik heb er niet zoveel staan, enkel die files die al downloaden en die armory pack(die bij mij ook een melding geeft)
Nog niet geloof ik, staan nog steeds dat het tussen 7-9 en 10-9 uit me portemonnee gaat.
Maar heb er al genoeg geld opstaan dus dat is geen probleem.
Heb je wel de Digital Gardian Edition van 99 euro?wesdre schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 20:34:
Ik heb er niet zoveel staan, enkel die files die al downloaden en die armory pack(die bij mij ook een melding geeft)
anders zou je deze 2 extra's ook niet krijgen
Yep maar dan voor 89$R-utger schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 20:36:
[...]
Heb je wel de Digital Gardian Edition van 99 euro?
anders zou je deze 2 extra's ook niet krijgen
Zal zo is kijken of die tussen de applicaties staat, maar me vriendin heeft de tv gekaapt voor Utopia...
[ Voor 17% gewijzigd door wesdre op 05-09-2014 20:39 ]
Verwijderd
Dat zal wel te maken hebben dat het 09:00 NL tijd exact 12 uur is in het westen van de U.S.A.wesdre schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 20:01:
Bij mij staat trouwens de teller pas op 9-9-2014 om 9:00 uur op nul
Mijn U.S versie unlocked om 03:00 plaatselijke (New York) tijd, das 12 uur westcoast tijd.
Ah well, het is al überhaupt mooi dat er eens een game als deze zowat tegelijkertijd in Europa en USA uitkomt. Dat is wel eens anders geweest in het verleden.
Pre-download is hier overigens ook begonnen, 18 GB aan download
Nog meer codes. Iemand van Reddit heeft deze uit zijn Limited Edition gepost:
Emblem: FJ9-LAM-67F
Emblem: Binding Focus JD7-4CM-HJG
Emblem JDT-NLC-JKM
Emblem JNX-DMH-XLA
Emblem 7CP-94V-LFP
Bron: http://www.reddit.com/r/D...ited_edition_early_codes/
Zie ook: http://destinynews.net/li...on-unboxing-emblem-codes/
Emblem: FJ9-LAM-67F
Emblem: Binding Focus JD7-4CM-HJG
Emblem JDT-NLC-JKM
Emblem JNX-DMH-XLA
Emblem 7CP-94V-LFP
Bron: http://www.reddit.com/r/D...ited_edition_early_codes/
Zie ook: http://destinynews.net/li...on-unboxing-emblem-codes/
[ Voor 10% gewijzigd door Unomomentodado op 05-09-2014 21:30 ]
Hier ook de DGE, Ik neem aan dat de rest op release wordt binnen gehaaldR-utger schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 20:21:
Hier nog een mooi plaatje waar we lang op gewacht hebben![]()
(gaat om de DGE)
[afbeelding]

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
En bedankt, moar doubts!Silooy schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 22:02:
Voor diegene die nog twijfelen met welke class te beginnen helpt dit misschien:
Hunter
Titan
Warlock
Gratis upgrade van old gen naar next gen:
http://www.destinythegame.com/digital-upgrade
Goede actie van activision.
Zit nu te twijfelen om hem op de ps3 te halen en dan gratis te upgraden naar de ps4,die ik al heb, dan kan ik hem op beide systemen spelen.
Aangezien ik vaak in het weekend ergens anders ben waar ik mijn oude ps3 heb neergezet
Zit nu te twijfelen om hem op de ps3 te halen en dan gratis te upgraden naar de ps4,die ik al heb, dan kan ik hem op beide systemen spelen.
Aangezien ik vaak in het weekend ergens anders ben waar ik mijn oude ps3 heb neergezet
Hij download door op de achtergrond, totaal ruim 21gb naar horen zeggenikookhier schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 21:44:
[...]
Hier ook de DGE, Ik neem aan dat de rest op release wordt binnen gehaald
Verwijderd
Ik neig nu toch wel naar Titan Striker. Ben altijd wel iemand die van Rambo style houdt (en daar volgens mij ook redelijk goed in is). Beetje meer defense en dat compenseren met een goede aim lijkt me wel een mooie combo. Bedankt voor het artikel!
(uiteindelijk zal ik elke class wel spelen maar je moet toch een soort ' main' hebben).
(uiteindelijk zal ik elke class wel spelen maar je moet toch een soort ' main' hebben).
Het was beter geweest als de digitale base game niet al 70 had gekostKookSpook schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 22:41:
Gratis upgrade van old gen naar next gen:
de US versie kost maar 59 dollar login op je PS3 met je US account koop de game download itNoFearz schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 00:35:
[...]
Het was beter geweest als de digitale base game niet al 70 had gekostIk heb al een goedkopere fysieke exemplaar in de preorder.
dan later login met je US account op je PS4 doe wat er in die link staat
dan maak je je US account primary en als het goed is kunnen anderen op die PS4 ook destiny spelen
scheeld toch een bak geld
geef geen garantie dat het werkt.
More codes to redeem at: http://www.bungie.net/en/User/coderedemption
7MM-VPD-MHP - Shader: Double Banshee
RXC-9XJ-4MH - Shader: Oracle 99
Nog meer leuk spul.
Ook op het Bungie forum gelezen dat je 25 bonussen krijgt ( 6 emblems, 2 shaders en 17 grimoire cards)
Maar of dat nou 100% zeker is.... Heb al wel deze 25
Nog meer leuk spul.
Ook op het Bungie forum gelezen dat je 25 bonussen krijgt ( 6 emblems, 2 shaders en 17 grimoire cards)
De 21GB heb ik binnen,dutchgio schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 22:57:
[...]
Hij download door op de achtergrond, totaal ruim 21gb naar horen zeggen
Hij geeft alleen een ce-32920-6 bij de vanguard armory en expansion pass en de collector's edition digital content pack

Kan niet downloaden melding blijft staan en zie geen mogelijkheid om het wel de downloaden

Wachten op de release denk ik
Klopt, pas als het geld is afgeschreven zul je waarschijnlijk de melding krijgen dat het gedownload wordt.
lees ik nu een type error bij de WarlockSilooy schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 22:02:
Voor diegene die nog twijfelen met welke class te beginnen helpt dit misschien:
Hunter
Titan
Warlock
rechts onderin bij het stukje Sunsinger daar staat
strong in defence where voidwalkers are offensive powerhouses
firesingers have the ability to quickly revieve dead Guardians
firesingers moet dat niet sinsingers zijn dan ?
Wat gebeurd er eigenlijk wanneer Sony probeert om Destiny (digital edition) af te schrijven van je wallet maar er niet genoeg geld op staat?
-= Very annoying forum person =-
Klopt, waarschijnlijk nog de oude beschrijving, volgens mij is Firesinger paar weken geleden veranderd in Sunsinger.FreakGIB schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 09:00:
[...]
lees ik nu een type error bij de Warlock
rechts onderin bij het stukje Sunsinger daar staat
strong in defence where voidwalkers are offensive powerhouses
firesingers have the ability to quickly revieve dead Guardians
firesingers moet dat niet sinsingers zijn dan ?
Niks lijkt mee, wordt dan gewoon niet geaccepteerd als aankoop en dus geblokkeerdmaster_viper schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 09:15:
Wat gebeurd er eigenlijk wanneer Sony probeert om Destiny (digital edition) af te schrijven van je wallet maar er niet genoeg geld op staat?
My god... He licked the ghost.....
Oke wacht ik het rustig afOrigins schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 08:51:
Klopt, pas als het geld is afgeschreven zul je waarschijnlijk de melding krijgen dat het gedownload wordt.
Wanneer ik de expansion pass voor de ps3 koop, kan ik deze ook gebruiken op de ps4 (lees gratis aanschaffen)? Ik krijg een fysieke exemplaar van Destiny.
[ Voor 18% gewijzigd door Nfear op 06-09-2014 10:20 ]
Heb mezelf ook even toegevoegd aan de excell op de frontpage en een invite gestuurd naar Gathering of Tweakers Clan.
Ik zal op de PS4 als warlock spelen en mijn PSN is Chocolate_Inc
Het is bijna zover. Kan niet wachten
Ik zal op de PS4 als warlock spelen en mijn PSN is Chocolate_Inc
Het is bijna zover. Kan niet wachten
Nu de Xbox one in Nederland uit is kan je dan via de nederlandse instellingen games bestellen met microsoftpoints? Of moet je hem nog steeds op USA instellingen houden en via paypal daar destiny kopen?
Verwijderd
Ik kan nog steeds niet beslissen of ik de game op disc koop of digitaal 
Op disc voelt het meer als verzamelen van hoesjes.
Op disc voelt het meer als verzamelen van hoesjes.
MS points bestaan niet meerTo easy schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 10:50:
Nu de Xbox one in Nederland uit is kan je dan via de nederlandse instellingen games bestellen met microsoftpoints? Of moet je hem nog steeds op USA instellingen houden en via paypal daar destiny kopen?
XBOX ONE Ghost Edition is nog voorradig op Bart Smit Online €149,99.
Ben je dus nog zoekende ..... want op marktplaats worden woekerprijzen gevraagd.
Ben je dus nog zoekende ..... want op marktplaats worden woekerprijzen gevraagd.
Iphone 5 -- eerste Iphone
Hebben jullie ook dat hij de game zelf Destiny wel pre load maar alle extra content, guardian editie, staat er cannot download?
Verwijderd
Dat heb ik ook op de PS4.StefanKelevra schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 12:09:
Hebben jullie ook dat hij de game zelf Destiny wel pre load maar alle extra content, guardian editie, staat er cannot download?
ik las dit stukje op de site
Q. When should I expect to give the Vault of Glass a run?
The Vault of Glass can be broken into beginning on September 16th, assuming you’ve achieved level 25. This allows all of our players a week to dive into the world, start to make their Guardians and prepare for what lies behind a giant door on Venus.
dus in een week zou je level 25 kunnen zijn?
The Vault of Glass can be broken into beginning on September 16th, assuming you’ve achieved level 25. This allows all of our players a week to dive into the world, start to make their Guardians and prepare for what lies behind a giant door on Venus.
Ja, zo moeilijk was het levelen ook nietFreakGIB schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 12:25:
ik las dit stukje op de site
De beta is wellicht geen afspiegeling van het eindproduct. Wellicht dat levelen in het eindproduct meer tijd kost. Bovendien is het levelen naar level acht in geen enkel spel tijdrovend. Maar van 18 naar 19, en van 19 naar 20 kan wel eens veel meer tijd gaan kosten.
Levelen in de Alfa en Beta was versnelt heeft bungie gezegd
Verwijderd
maybe al bekend: mensen met disc copy kunnen maandag vanaf ongeveer 14:00 al spelen 
voor digital geldt dat je moet wachten tot Sony of Microsoft de game unlocked, dus probably helaas echt pas op 9/9
ben een week vrij, ga met beetje geluk vanaf maandag middag los, lekker levelen (was in alpha en beta idd met multiplier) en dan zodra m'n crew ready is raiden!
voor digital geldt dat je moet wachten tot Sony of Microsoft de game unlocked, dus probably helaas echt pas op 9/9
ben een week vrij, ga met beetje geluk vanaf maandag middag los, lekker levelen (was in alpha en beta idd met multiplier) en dan zodra m'n crew ready is raiden!
Op de frontpage van dit topic staan er maar 17. Welke 8 andere heb jij nu? Redeem ik die ook ffR-utger schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 05:14:
More codes to redeem at: http://www.bungie.net/en/User/coderedemption
Nog meer leuk spul.
Maar dit zou moeten werken toch? Ook online op de eu servers etc?FreakGIB schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 00:57:
[...]
de US versie kost maar 59 dollar login op je PS3 met je US account koop de game download it
dan later login met je US account op je PS4 doe wat er in die link staat
dan maak je je US account primary en als het goed is kunnen anderen op die PS4 ook destiny spelen
scheeld toch een bak geld
geef geen garantie dat het werkt.
[ Voor 3% gewijzigd door exi22 op 06-09-2014 13:04 ]
De 6 emblemsCerebriform schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 12:49:
[...]
Op de frontpage van dit topic staan er maar 17. Welke 8 andere heb jij nu? Redeem ik die ook ff
Ben momenteel niet thuis, moet je even zelf via het topic of Google zoeken wat de codes zijn.
7F9-767-F74R-utger schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 13:04:
[...]
De 6 emblems![]()
Ben momenteel niet thuis, moet je even zelf via het topic of Google zoeken wat de codes zijn.
FJ9-LAM-67F
JDT-NLC-JKM
JNX-DMH-XLA
7CP-94V-LFP
JD7-4CM-HJG
RXC-9XJ-4MH
7MM-VPD-MHP
Iphone 5 -- eerste Iphone
Verwijderd
GRIMOIRE CARDS
01. YKA-RJG-MH9 - Warlock
02. 3DA-P4X-F6A - Hunter
03. MVD-4N3-NKH - Titan
04. TCN-HCD-TGY - Rixis
05. HDX-ALM-V4K - Old-Russia
06. 473-MXR-3X9 - Hive
07. JMR-LFN-4A3 - Moon
08. HC3-H44-DKC - Gjallorhorn
09. 69P-KRM-JJA - Duke MK.44
10. 69P-VCH-337 - The Tower
11. 69R-CKD-X7L - The Hive: Ogre
12. 69R-DDD-FCP - Valley of the Kings, Mars
13. 69R-F99-AXG - The Fallen
14. 69R-VL7-J6A - Red Death
15. 69X-DJN-74V - The Cabal
16. 6A7-7NP-3X7 - The Devastated Coast, Venus
17. 6A9-DTG-YGN - Vex Minotaur
EMBLEMS
18. 7F9-767-F74 - Emblem: Sign of the Finite
19. FJ9-LAM-67F - Emblem: Binding Focus
20. JD7-4CM-HJG - Emblem: Illusion of Light
21. JDT-NLC-JKM - Emblem: Ab Aeterno
22. JNX-DMH-XLA - Emblem: Field of Light
23. 7CP-94V-LFP - Emblem: Lone Focus, Jagged Edge
SHADERS
24. 7MM-VPD-MHP - Shader: Double Banshee
25. RXC-9XJ-4MH - Shader: Oracle 99
01. YKA-RJG-MH9 - Warlock
02. 3DA-P4X-F6A - Hunter
03. MVD-4N3-NKH - Titan
04. TCN-HCD-TGY - Rixis
05. HDX-ALM-V4K - Old-Russia
06. 473-MXR-3X9 - Hive
07. JMR-LFN-4A3 - Moon
08. HC3-H44-DKC - Gjallorhorn
09. 69P-KRM-JJA - Duke MK.44
10. 69P-VCH-337 - The Tower
11. 69R-CKD-X7L - The Hive: Ogre
12. 69R-DDD-FCP - Valley of the Kings, Mars
13. 69R-F99-AXG - The Fallen
14. 69R-VL7-J6A - Red Death
15. 69X-DJN-74V - The Cabal
16. 6A7-7NP-3X7 - The Devastated Coast, Venus
17. 6A9-DTG-YGN - Vex Minotaur
EMBLEMS
18. 7F9-767-F74 - Emblem: Sign of the Finite
19. FJ9-LAM-67F - Emblem: Binding Focus
20. JD7-4CM-HJG - Emblem: Illusion of Light
21. JDT-NLC-JKM - Emblem: Ab Aeterno
22. JNX-DMH-XLA - Emblem: Field of Light
23. 7CP-94V-LFP - Emblem: Lone Focus, Jagged Edge
SHADERS
24. 7MM-VPD-MHP - Shader: Double Banshee
25. RXC-9XJ-4MH - Shader: Oracle 99
ik heb een aantal Demo's gedownload uit de US store en die werken gewoon onder mijn NL accountexi22 schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 13:02:
[...]
Maar dit zou moeten werken toch? Ook online op de eu servers etc?
en andersom ook
dus ik denk dat het wel werkt
ben ook een week vrij en zit met de zelfde vraag heb zelf de Ghost versie gekocht maar die kan ik tot nu toe pas halen op 9/9 zit ze nog te pushen of het eerder kan maar tot nu toe geen sucsesVerwijderd schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 12:48:
maybe al bekend: mensen met disc copy kunnen maandag vanaf ongeveer 14:00 al spelen
als je dat unpacking filmpje hier boven bekijkt kan die gast al spelen dus het lijkt alsof de servers all up en running zijn alleen is er een kans dat er nog 1 keer gewiped word misschien ?
Verwijderd
kan nu nog niet spelen, echt pas als het ergens ten oosten van NZ 9/9 is dus rond 14:00 8/9 onze tijdFreakGIB schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 13:23:
ben ook een week vrij en zit met de zelfde vraag heb zelf de Ghost versie gekocht maar die kan ik tot nu toe pas halen op 9/9 zit ze nog te pushen of het eerder kan maar tot nu toe geen sucses
als je dat unpacking filmpje hier boven bekijkt kan die gast al spelen dus het lijkt alsof de servers all up en running zijn alleen is er een kans dat er nog 1 keer gewiped word misschien ?
Bungie heeft zelf via twitter gezegd dat het enige wat je tegenhoudt de retailer is, dus denk niet dat Bungie/Activision het erg vindt als er eerder verkocht wordt...maarja, probeer dat de winkels maar duidelijk te maken
De servers zijn inderdaad al open, echter alleen voor devs en een select groepje (journalisten e.d.).FreakGIB schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 13:23:
[...]
ben ook een week vrij en zit met de zelfde vraag heb zelf de Ghost versie gekocht maar die kan ik tot nu toe pas halen op 9/9 zit ze nog te pushen of het eerder kan maar tot nu toe geen sucses
Aangezien (vrijwel) niemand hier tot die groep behoort, kun je stellen dat de servers nog down zijn
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Vanmiddag bij Bart Smit geweest, liep toevallig even in het dorp en zag de borden destiny out now staan op de beveiliging palen.
Dus gelijk even vragen, maar deze moesten ze alvast ophangen.....
Dus, als er ergens een uitverkoop is hang ik een week van te voren ook de borden al op dat er 50% korting is.
Dus gelijk even vragen, maar deze moesten ze alvast ophangen.....
Dus, als er ergens een uitverkoop is hang ik een week van te voren ook de borden al op dat er 50% korting is.
Behalve dan dat je officieel je game (disc) pas in NL kan kopen op 9/9 en de digitale editie unlocked op 9/9 00:00.Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 13:28:
[...]
kan nu nog niet spelen, echt pas als het ergens ten oosten van NZ 9/9 is dus rond 14:00 8/9 onze tijd
Bungie heeft zelf via twitter gezegd dat het enige wat je tegenhoudt de retailer is, dus denk niet dat Bungie/Activision het erg vindt als er eerder verkocht wordt...maarja, probeer dat de winkels maar duidelijk te maken
Welke mogelijkheden hebben we nog meer om eerder te spelen?
Verwijderd
1 mogelijkheid: get your hands on a disc before 9/9sorted.bits schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 14:27:
Behalve dan dat je officieel je game (disc) pas in NL kan kopen op 9/9 en de digitale editie unlocked op 9/9 00:00.
Welke mogelijkheden hebben we nog meer om eerder te spelen?
waarmee ik op dit moment bezig ben, had bijv GTA V ook het weekend voor launch, it's certainly possible
Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2