PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Sorry maar ik moest een klein beetje lachen! Even volhouden dan nog.UTADDICT schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:51:
Zucht.
Ik ben level 28, maar heb nog nooit een Blauwe lvl 20 autorifle gekregen, of legendary, of exotic. Ik schiet dus met een blauwe pulse rifle, talk about luck (de rest heb ik wel allemaal minimaal legendary).
Dan denk je, level je vanguard naar 3 man, en koop Shadow Price ofzo. Dat dacht ik ook, en dat ik net gelukt... Alleen...
100/100 Vanguard marks... Heb er 136.. Moet er nog 14...
Weer door met de blauwe pulse rifle.
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Dat is wel heel ergUTADDICT schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:51:
Zucht.
Ik ben level 28, maar heb nog nooit een Blauwe lvl 20 autorifle gekregen, of legendary, of exotic. Ik schiet dus met een blauwe pulse rifle, talk about luck (de rest heb ik wel allemaal minimaal legendary).
Dan denk je, level je vanguard naar 3 man, en koop Shadow Price ofzo. Dat dacht ik ook, en dat ik net gelukt... Alleen...
Zelf heb ik heel lang de Shingen-E gebruik. Snelle accurate autorifle, alleen hij is blauw
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Is er geen xur deze weekkowlier schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:20:
en weer geen xur deze week...
zo graak ik nooit van die coins af
ik was al aan het balen dat ik niets kon kopen afgelopen week omdat ik niet wist dat xur zaterdags al weg ging. terwijl ik zondag genoeg SC kreeg
Die wil ik dus ook HEEL graag! Een vriend krijgt er ongeveer 2 per strike. Maar not me..Ereaser schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:22:
[...]
Dat is wel heel erg
Zelf heb ik heel lang de Shingen-E gebruik. Snelle accurate autorifle, alleen hij is blauw
Als er nou eens een trade systeem zou komenUTADDICT schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:27:
[...]
Die wil ik dus ook HEEL graag! Een vriend krijgt er ongeveer 2 per strike. Maar not me..
Mijn huidige wapens hoef ik gelukkig niet over te klagen (note, geen raid ever gedaan
[ Voor 19% gewijzigd door Notna op 07-11-2014 14:31 ]
Basterd ;-)Notna schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:29:
[...]
Als er nou eens een trade systeem zou komen..... Ik heb zelf die Shingen ook al 20 keer kunnen dismantelen omdat ik het conitnue krijg uit engrams, ugh.
Mijn huidige wapens hoef ik gelukkig niet over te klagen (note, geen raid ever gedaan) Moet ze alleen nog even levelen
Oh het verhaal was BTW nog erger. Toen mijn vanguard 3 rankte, kreeg ik natuurlijk een package van de postmaster. Bidden voor een Legendary primary.
Het was mijn 2e legendary Fusion rifle.
Ach ja.
Oh oh oh. Je krijgt vanavond gewoon een primary weapon bij Atheon. ( hoop ik voor jeUTADDICT schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:31:
[...]
Basterd ;-)
Oh het verhaal was BTW nog erger. Toen mijn vanguard 3 rankte, kreeg ik natuurlijk een package van de postmaster. Bidden voor een Legendary primary.
Het was mijn 2e legendary Fusion rifle.
Ach ja.
Dat random is wel vervelend af en toe; ik heb m'n primary en sub vol met exotic en legendary, maar heavy sinds deze week pas 2.
Oh ja, en ik kreeg zonet toen we samen speelden een legendary auto rifle van de cryptarch voor level up. Koekoek.
[ Voor 9% gewijzigd door steffeh op 07-11-2014 15:05 ]
ja gezellig gewoon wat aanrommlen.Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:10:
@FREAKGIB,Zekerpixels
Ik doe ook wel weer mee was gezelllig.
En we kunnen het altijd proberen toch!
en eventueel kijken of we het laatste stukje op hard kunnen finishen.
moet toch een keer wat betere wapens krijgen dan die proppeschieters die ik nu heb.
[ Voor 24% gewijzigd door FreakGIB op 07-11-2014 15:13 ]
PSN: FreakGIB
mja, hij verkoopt al zeker 4 weken niets wat ik kan gebruikenRicmaniac schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:26:
[...]
Is er geen xur deze week?
ik was al aan het balen dat ik niets kon kopen afgelopen week omdat ik niet wist dat xur zaterdags al weg ging. terwijl ik zondag genoeg SC kreeg
heb al hopen heavy weapons, en alle armor buiten de gauntlets en 1 helm.
uit armoe koop ik nu gewoon alles om te dismantelen, die shards kunnen mss nog eens nuttig zijn...
PSN - ps4 : sir_kowlier
Wacht maar totdat je straks gaat raiden en alleen maar shards krijgt als beloningkowlier schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 15:15:
[...]
mja, hij verkoopt al zeker 4 weken niets wat ik kan gebruiken
heb al hopen heavy weapons, en alle armor buiten de gauntlets en 1 helm.
uit armoe koop ik nu gewoon alles om te dismantelen, die shards kunnen mss nog eens nuttig zijn...
psn: TheFatMexican
Same here . Ik heb alles aangeschaft met coins of marks.UTADDICT schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:51:
Zucht.
vermeld er wel bij dat je suros regime een proppenschieter vind.FreakGIB schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 15:06:
[...]
moet toch een keer wat betere wapens krijgen dan die proppeschieters die ik nu heb.
Schut me maar wakker als je of julie er zijn, ik doe nog even crusable voor de exotic bounty.
Verwijderd
zijn deze nog verschillend met normale crucibles?
[Edit] En jahoor kijk maar op de askplaystation Twitter, het is weer zoveer
[ Voor 54% gewijzigd door zekerpixels op 07-11-2014 20:39 ]
PSN: Fruitschaaltje
En wat is nu precies het nut van die uncommon items? Mijn vault staat er vol mee, maar ik kan er weinig mee.
Verwijderd
Ik heb 73 vanguard marks, welke kan ik het beste kopen? of toch doorsparen voor de helmen van 120?
Nee geen helm kopen! Die wil je straks namelijk liever exotic hebben zodat je überhaupt lvl 30 kan worden.Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 02:21:
woohoo! ben net vanguard lvl 2 en kan nu vanguard armor kopen.
Ik heb 73 vanguard marks, welke kan ik het beste kopen? of toch doorsparen voor de helmen van 120?
=-------------
Gisteravond weer gepoogd Atheon af te maken. Twee of 3 wipes rond de 10% heel irritant. Daarna veel bugs met minotaurs die niet dood kunnen en gates die niet werken, dus niet meer gelukt.
Geen andere dagen tijd meer, dus via reddit een fireteam gejoined. Daar lukte het wel met een hele rare tactiek. Gingen met time's vengeance gewoon verspreid staan, niet in het midden onder schild van relic drager.
Eindelijk een legendary primary gekregen: vision of confluence!
Volgende week klaren we hem gewoon ook met de Got groep, i know it!
Deze tactiek gebruiken wij sinds het begin en werkt voor ons ook veel beter dan met zijn alle onder het schild staan.UTADDICT schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 09:27:
[...]
Geen andere dagen tijd meer, dus via reddit een fireteam gejoined. Daar lukte het wel met een hele rare tactiek. Gingen met time's vengeance gewoon verspreid staan, niet in het midden onder schild van relic drager.
1. Binnen het schild is het lastiger om goed gebruik te maken van je rocket launcher. Iedere keer uit de bubble springen en met 5 man tegelijk. Niet ideaal
2. De relic drager doet geen Damage op etheon terwijl Hij dat wel kan doen. En veel ook.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
PS5 PSN: UnrealKazu
Eens.Kazu schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 09:44:
Groot nadeel van die verspreid tactiek vind ik dat Atheon continu z'n aggro switcht tussen iedereen. Gevolg daarvan is dat hij continu rond gaat lopen, en dus ook continu voor de helft van de groep z'n precision spot verbergt. Als je allemaal in het midden staat loopt hij veel minder, en kan iedereen gewoon continu op z'n precision spot knallen. Die spot is al zo klein, dus ik heb liever dat ik daar zoveel mogelijk de kans voor heb.
Belangrijk is ook dat je mensen hebt die niet net een seconde te lang blijven staan en afgeknald worden door Atheon.
Of door Supplicants, want door niet naar het midden te gaan zie je die ook wat vaker.
Ik weet het niet, het duurde wel langer dan de midden tactiek. Hadden nu 6 oracle runs nodig om het te killen, ipv 3-4 bij de tactiek in het midden.
Netjes! Dus eindelijk een lekker wapen! Ja was gisteravond weer zo vaag, de eerste run was direct perfect maar die minotaur 'bug', als je hem de laatste klap geeft gaat ie teleporten, waardoor 'ie schijnbaar nog niet dood kan/gaat. Gevolg hiervan is dat hij opeens achter je staat en je kapot maakt.UTADDICT schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 09:27:
[...]
Nee geen helm kopen! Die wil je straks namelijk liever exotic hebben zodat je überhaupt lvl 30 kan worden.
=-------------
Gisteravond weer gepoogd Atheon af te maken. Twee of 3 wipes rond de 10% heel irritant. Daarna veel bugs met minotaurs die niet dood kunnen en gates die niet werken, dus niet meer gelukt.
Eindelijk een legendary primary gekregen: vision of confluence!
Volgende week klaren we hem gewoon ook met de Got groep, i know it!
Verder ging ie 3/4 runs indd heel lekker tot ~10%, dan raakt iedereen in paniek?
Nou goed, ervaring genoeg in het groepje in ieder geval!
Heeft iemand een verklaring waarom er bijna altijd iemand fout door de poort heen gaat? Bij ons was het gisteren bijna altijd de laatste ( dus met relic ), terwijl iedereen er duidelijk doorheen was en niemand rende. Ideeën of theorieën?
[ Voor 8% gewijzigd door steffeh op 08-11-2014 10:09 ]
Ja! Ik ga zo die blauwe Pulse Rifle ritueel verbranden in te tower.steffeh schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 10:08:
[...]
Netjes! Dus eindelijk een lekker wapen! Ja was gisteravond weer zo vaag, de eerste run was direct perfect maar die minotaur 'bug', als je hem de laatste klap geeft gaat ie teleporten, waardoor 'ie schijnbaar nog niet dood kan/gaat. Gevolg hiervan is dat hij opeens achter je staat en je kapot maakt.
Verder ging ie 3/4 runs indd heel lekker tot ~10%, dan raakt iedereen in paniek?![]()
Nou goed, ervaring genoeg in het groepje in ieder geval!
Heeft iemand een verklaring waarom er bijna altijd iemand fout door de poort heen gaat? Bij ons was het gisteren bijna altijd de laatste ( dus met relic ), terwijl iedereen er duidelijk doorheen was en niemand rende. Ideeën of theorieën?
Qua portals echt heel vreemd. Heb er ook op gelet in die andere groep, daar had niemand er last van. Relic drager kwam ook gewoon steeds de goede kant op de portal uit...
Kan er ook weinig over vinden @ internet.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Nee ik ook niet, maar we gingen echt 1 voor 1 er uit, dus ik begrijp het ook niet helemaal. Kun je bij Atheon ook gear krijgen of alleen maar wapens? Let er eigenlijk nooit op.UTADDICT schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 10:19:
[...]
Ja! Ik ga zo die blauwe Pulse Rifle ritueel verbranden in te tower.
Qua portals echt heel vreemd. Heb er ook op gelet in die andere groep, daar had niemand er last van. Relic drager kwam ook gewoon steeds de goede kant op de portal uit...
Kan er ook weinig over vinden @ internet.
De Stranger's Rifle? Dat ding is echt geweldig, daar hadden ze wat mij betreft wel een legendary van mogen maken. Sowieso, die holo scope is erg mooi gedaanUTADDICT schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 10:19:
[...]
Ja! Ik ga zo die blauwe Pulse Rifle ritueel verbranden in te tower.
Verwijderd
dus verder maakt t niet uit of ik de gauntlets of chest armor of leg armor koop?UTADDICT schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 09:27:
[...]
Nee geen helm kopen! Die wil je straks namelijk liever exotic hebben zodat je überhaupt lvl 30 kan worden.
=-------------
Verwijderd
De reden hierachter is dat de raid gear helm alleen in hard mode dropt. Dus je kan dan beter een exotic helm volledig upgraden, omdat het langer duurt voordat je die kan vervangen.Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 11:07:
Ik lees hier vaker dat je een exotic helm moet pakken, maar waarom een helm en niet de chestpiece bijvoorbeeld? Maakt dat echt verschil dan??
hij is dus te doen met 3 level 30s en 2 level 29s
Video:
PS4 PSN: Dazzler2120
Verwijderd
Dus dat ik nu een exotic chest piece heb omdat die me meer armor / light gaf is niet erg... Mits wetende dat ik tzt die moet vervangen dusKazu schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 11:29:
[...]
De reden hierachter is dat de raid gear helm alleen in hard mode dropt. Dus je kan dan beter een exotic helm volledig upgraden, omdat het langer duurt voordat je die kan vervangen.
- Here are some things we’ve mentioned:
- Channels for talking to matchmade teammates, if you so wish
- Exotic weapons that are stronger and more interesting to upgrade
- New gear to let you slip into something a little more Legendary
- That which waits in The Dark Below
- Here are some things we’ve kept secret, until now:
- New shaders for your gear
- Ways to preview items before you spend your Glimmer
- Greater chances of “showers” in public spaces
- Adjustments to some arenas that needed better traffic flow
- New economies to equip you with upgrade materials
- Fixes, patches, and other invisible technical evolutions
- Some other tricks up our sleeve
- Maybe even a more generous Cryptarch
- (he’ll still be sort of a bastard)
PSN: Leech1984
mooi hoor met 5 man,
@ruwi en @freak,
dat zou ons toch ook gewoon moeten lukken,
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2014 15:01 ]
probleem is ook of je wel of geen goeie wapens hebtVerwijderd schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 14:52:
Ja maar bij ons is het omgedraaid 2lvl 20 en de rest 29! Haha maar kunnen het nog een x proberen vanavond! Maar wij zitten nog bij de gatekeepers! Atheon moet ook wel lukken. Stukje daarvoor is alleen nog best moeilijk.met de conflux
en ik heb voor de Raid nog steefds niks bijzonders
maar misschien moeten we beter leren ontwijken
de genen die achter blijven als de anderen naar mars of Venus gaan.
gaan nog te vaak dood
gistern ging het op normaal wel rete snel
Je had natuurlijk meer ruimte om te bewegen nu de dikke mexicaan er niet bij was
ja dat scheelde enorm hehe en die ships vretende Pixel was er ook niet hehecube2009 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 15:30:
1 1/2 uur hoorde ik Freak, toch netjes!
Je had natuurlijk meer ruimte om te bewegen nu de dikke mexicaan er niet bij was
wel toevalig zij zijn er niet en we rennen door de Raid hehe Geintje miss de casual chat wel
we hadden nog sneller gekunt we waren een beetje aan het exploren in het doolhof we hebben nog zo'n Gorgon afgeknalt en een Grimoire gekregen.
daarna bij het jump gedeelte nog een andere route genomen we hadden nu ook meer jump eilanden
iemand zij dat dat kwam omdat we zo'n Gorgon afgeschoten hadden.
dan vraag ik me af wat er gebeurd als je ze allemaal afknalt
en kan je ze ook killen zonder dat ze je zien bv.. van bovenaf 1 voor 1
misschien is dat wel de truuk ze dood maken allemaal zonder dat ze gewaarschuwd zijn geweest
misschien is dat de oplossing zou kunnen dat als 1 Gorgon ons ziet de anderen sterker worden.
en je op die manier de laatste niet kan killen ?
Dat staat hier ook http://www.reddit.com/r/D...mping_puzzle_in_vault_of/ ook min of meer. Kill zo Gorgon en je activeert de 2e jump puzzel. ik heb toch sterk het idee dat er meer is met die Gorgons en die jumppuzzel als dat we er nu uit halen.FreakGIB schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 15:51:
[...]
ja dat scheelde enorm hehe en die ships vretende Pixel was er ook niet hehe
wel toevalig zij zijn er niet en we rennen door de Raid hehe Geintje miss de casual chat wel
we hadden nog sneller gekunt we waren een beetje aan het exploren in het doolhof we hebben nog zo'n Gorgon afgeknalt en een Grimoire gekregen.
daarna bij het jump gedeelte nog een andere route genomen we hadden nu ook meer jump eilanden
iemand zij dat dat kwam omdat we zo'n Gorgon afgeschoten hadden.
dan vraag ik me af wat er gebeurd als je ze allemaal afknalt
en kan je ze ook killen zonder dat ze je zien bv.. van bovenaf 1 voor 1
misschien is dat wel de truuk ze dood maken allemaal zonder dat ze gewaarschuwd zijn geweest
misschien is dat de oplossing zou kunnen dat als 1 Gorgon ons ziet de anderen sterker worden.
en je op die manier de laatste niet kan killen ?
PSN ID: Beest41
Dit gaat echt puur om de inhoud van het spel en het spel zelf
Psn: Dirtyrockers
Mensen die een groep zoeken, kijken daarom ook vooral in de chat topic. Dus daar het daar te schrijven is er waarschijnlijk een grotere kans op een reactie.Dazzler2120 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 21:08:
Voor groepsverzoeken etc moet je eigenlijk in de slowchat kijken. Dat is dé topic om groepen te zoeken.
Dit gaat echt puur om de inhoud van het spel en het spel zelf
[ Voor 21% gewijzigd door zekerpixels op 08-11-2014 21:39 ]
Verwijderd
Als ik erop ging staan met de cursor stond er: requirments not met.
Toen ik erop klikte kreeg ik een melding dat ik moest upgraden want PS+ was required, (heb ik nog ruim een maand) en toen gebeurde er verder niets en verdwenen de slotjes:S
Alles is alleen online.Versteegrob schreef op zondag 09 november 2014 @ 11:48:
Ben net lvl 19 en heb volgens mij alle levels gespeeld op mars, earth, enz. Er lichten geen rondjes meer op dus heb alle lvls gespeeld denk ik. Hoe kan ik nu hoger worden? Las iets van battles? Is dit dan alleen online?
Je kan inderdaad de crucible gaan doen. Daar level je best snel!
[ Voor 6% gewijzigd door tiguan op 09-11-2014 13:09 ]
Verwijderd
ik denk dat een combo het beste is. nadat ik klaar wat met de story ben ik de strikelist in combinatie met bounties gaan doen, en erna de crucible.tiguan schreef op zondag 09 november 2014 @ 13:09:
Oh ik ben juist bounties en daily heroic gaan doen om flink te levelen, strikes helpen ook wel. Er dropte bij mij veel van die blauwe balletjes en daar zat vaak armor met light in. Daarmee kan je verder levelen.
In het begin bakte ik er niets van, maar ik sta nu vaker bovenaan met crucible, hetgeen niets extra's oplevert maar ik merk dat ik in de strikes etc nu veel beter ben geworden door the crucible.
Mijn vaste team heeft er moeite mee (6x 29), omdat we de tweede wave van fanatics en minotaurs niet kunnen houden. Het gaat eigenlijk altijd fout op de linkerconflux, omdat die zo ontzettend veel toegangswegen heeft t.o.v. de rechter en middelste conflux.
Hoe doen andere HM'ers dit, een bepaalde opstelling die verschilt van NM? Of juist 3 mensen op links zetten?
Verwijderd
Ik heb een legendary chest armor gekocht bij de vanguard vendor, en ik heb nu 130 crucible marks, genoeg voor de legendary gauntlets en leg armor, bij de crucible vendor.
Is dit gewoon te combineren? of is het beste om alles vanguard/crucible te hebben?
Als je je bij een faction aansluit combineer je alles, dan komen zowel je crucible- als vanguard rep bij de faction en krijg je ze niet meer los van elkaar.Verwijderd schreef op zondag 09 november 2014 @ 13:41:
wellicht een domme vraag, maar hoe zit het met combineren van crucible en vanguard armor?
Ik heb een legendary chest armor gekocht bij de vanguard vendor, en ik heb nu 130 crucible marks, genoeg voor de legendary gauntlets en leg armor, bij de crucible vendor.
Is dit gewoon te combineren? of is het beste om alles vanguard/crucible te hebben?
edit: never mind, volgens mij bedoel je dit niet.
[ Voor 4% gewijzigd door DarkElement op 09-11-2014 14:05 ]
Je kan het gewoon combinerenDarkElement schreef op zondag 09 november 2014 @ 14:05:
[...]
Als je je bij een faction aansluit combineer je alles, dan komen zowel je crucible- als vanguard rep bij de faction en krijg je ze niet meer los van elkaar.
edit: never mind, volgens mij bedoel je dit niet.
Verwijderd
ik bedoelde als ik een chest armor bij een vanguard seller in the tower koop en een crucible leg en arm armor bij een crucible seller in the tower.
of dit "samenwerkt" of dat alles vanguard of crucible moet zijn.
Zoals ik zeg? Je kan het gewoon combinerenVerwijderd schreef op zondag 09 november 2014 @ 14:31:
[...]
ik bedoelde als ik een chest armor bij een vanguard seller in the tower koop en een crucible leg en arm armor bij een crucible seller in the tower.
of dit "samenwerkt" of dat alles vanguard of crucible moet zijn.
maakt echt niet uit van welke vendor jij je gear haalt.
Gewoon gear pakken dat jou t meeste voordeel geeft
Verwijderd
Hij verkoopt ook legendary cloaks. heb ik hier iets aan? (gezien rare cloaks me geen stats gaf)
Ja. Die heb je nodig om reputation te kunnen verdienen voor Dead Oribit. Je bent rank 2/3 nodig om armor/wapens te kunnen kopen bij Dead Orbit. Zo heeft elke faction een eigen cloak. Draag de cloak tijdens missies en crucible en je vanguard en crucible points worden beiden omgezet naar Dead Orbit points. Zodra je rank 2/3 bent kan je armor/wapens kopen met Crucible points. Er is wel iets wat je in het achterhoofd moet houden: Door veel te spelen met een faction cloak gaat je rank inderdaad wel sneller omhoog, omdat zowel pve (missies) als pvp (crucible) beiden omgezet worden naar Dead Orbit points.Verwijderd schreef op zondag 09 november 2014 @ 16:47:
thx voor de antwoorden! heb nog een vraag, ik zit in the tower bij een gast die "dead orbit" heet.
Hij verkoopt ook legendary cloaks. heb ik hier iets aan? (gezien rare cloaks me geen stats gaf)
Er is echter wel een nadeel. Je krijgt hierdoor geen reputation voor Vanguard. Dus je kan Vanguard rank blijft stil staan, maar je krijgt wel Vanguard marks. Vanguard marks kan je enkel en alleen gebruiken bij Vanguard armory. Tevens zit er een limiet op van 200 in totaal. Wanneer jij dus de hele tijd bezig bent met het levelen van je Dead Orbit rank, krijg je steeds Vanguard marks erbij maar geen Vanguard points. Dit zorgt ervoor dat je uiteindelijk 200 marks hebt maar dit niet kan uitgeven, je bent immers niet omhoog gegaan in rank bij de Vanguard. Na de 200 marks krijg je geen marks meer erbij, terwijl je het eigenlijk wel 'verdient'. Echter kan je dus ook niet denken: oh dan geef ik ff wat marks uit want verdien ze toch terug: je kán ze niet uitgeven als je nog geen rank 2+ bent.
Let er goed op dus wanneer je een class item gaat dragen van een faction.
Voordeel: Je reputation points van pve en pvp worden samen omgezet naar faction points, dus level je sneller bij de faction.
Nadeel: omdat er een limiet zit aan Vanguard marks en je daar niet omhoog gaat in rank, kan je de marks niet uitgeven en komt er niks bij.
Mijn advies: gebruik alleen faction als je echt zo snel mogelijk een legendary item wil en vaak pvp en pve afwisselt. Speel je nooit crucible, blijf dan weg van de faction. Je hebt namelijk wel Crucible marks nodig om iets te kunnen kopen. Speel je vooral pve: gebruik geen faction cloak. Speel je vooral pvp: gebruik geen faction cloak. Wil je zo snel mogelijk een legendary en speel je pvp en pve, of je ben al rank 3 bij Vanguard en Crucible armory: gebruik dan een faction cloak.
P.S. cloaks (of classitems van Warlock en Titan) hebben nooit stats. Het is enkel bedoelt voor de sier en om reputation points voor een faction te verdienen. Ook de cloaks die de speaker verkoopt voor 25 motes of light hebben geen stats. Heb er 2 gekocht (50 motes of lights) puur omdat ik ze mooi vind. Kan ook niet veel anders met die motes (Xur naait me toch alleen maar
[ Voor 6% gewijzigd door ASNNetworks op 09-11-2014 18:09 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Vanmiddag de raid voor de 2e keer doorlopen, vorige keer alleen shards/energy ennnnn... chatterwhite.
Deze keer een raid gear item gekregen en de ice breaker! Nu maar weer strikes spelen om m'n icebreaker te levelen.
krijg ik wel de suros en atheons epilogue... heb die al allemaal gehad
en nog altijd geen armor....
doe ik dan de nightfall met hoop op beters, krijg ik krek dezelfde handgun als op mijn main...
ik haat je rng
[ Voor 23% gewijzigd door kowlier op 10-11-2014 01:15 ]
PSN - ps4 : sir_kowlier
Het is echt om te huilen af en toe, ik heb deze week op mijn beide chars niks nieuws gehad. Als het zo door gaat word ik niet eens level 30 voor de expansion... Dinsdag nieuwe ronde, nieuwe kansenkowlier schreef op maandag 10 november 2014 @ 01:14:
ugh, vandaag na een hele dag lvl'en met een tweede alt de vog nog eens doorlopen.
krijg ik wel de suros en atheons epilogue... heb die al allemaal gehad
en nog altijd geen armor....
doe ik dan de nightfall met hoop op beters, krijg ik krek dezelfde handgun als op mijn main...
ik haat je rng
[ Voor 0% gewijzigd door Kasai op 10-11-2014 09:22 . Reden: typo ]
Atlas#22744
Join the club haha, op mijn alt WEER shards, energies en chatterwhites. Dinsdag weer twee kansen, gelukkig kreeg ik met een Nightfall wel een Hardlight dus ik heb wat te levelen. Dat level 29 ben ik aardig zat aan het worden dus hopen op een setje raid gauntlets of helm als ik een hard party heb. Heb zowel gemaxte sunbreakers als een gemaxte exotic helm en ruim voldoende shards dus ik ben er klaar voor!Kasai schreef op maandag 10 november 2014 @ 07:31:
[...]
Het is echt om te huilen af en toe, ik heb deze week op mijn beide chars niks nieuws gehad. Als het zo door gaat word ik niet eens level 30 voor de expansion... Dinsdag nieuwe ronden, nieuwe kansen
Verwijderd
Haha ik ken het, heb ook alleen nog de raid gauntlets nodig maar krijg ze maar steeds niet. Inmiddels al een x of 15 de raid doorgelopen. Maarja heb nu ook een alt die dinsdag klaar is. Dus kan het dan ook 2x proberen. Nieuwe ronde nieuwe kansen.
3 raids doorlopen.
Heb nu:
-Atheon's Epilogue (waardeloos overigens, fully upgraded...nauwelijks damage)
-Vision of Confluence (geweldig)
-Cuirass of the Hezen Lords
-Grips of the Hazen Lords
-Boots of the Hezen Lords
Alleen nog een exotic helm of raid helm en ik kan door naar lvl 30.
psn: lupusergo
Barbaar! Etheon's Epiloque is echt een geweldig raid wapen. Vooral in eerste fases is het wapen echt geweldig.C4D schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:32:
Zo te horen heb ik geluk.
3 strikesraids doorlopen.
Heb nu:
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Wat ik meestal doe; atheon om de shield naar beneden te krijgen, vervolgens fusion rifle gebruiken om hem af te maken. Maar atheon's epilogue is pas écht goed tegen oracles. Daar kill je op hard 2 per magazijn mee. (waar je met Suros 1 magazijn nodig hebt ongeveer)C4D schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:38:
Dat werkt wel met een vaste groep bekenden ja. Speel meestal met randoms, dan is de Atheon niet de beste optie. Anyway, Ik gebruik atheon nu voor de shields en een legendary fusion rifle om het af te maken.
Wat een geluk hebben sommige mensen toch... Dat is alles wat je nodig hebtC4D schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:32:
Zo te horen heb ik geluk.
3 raids doorlopen.
Heb nu:
Gisteren de hard raid gedaan tot aan Atheon (die had ik al gedaan) en weer alleen maar shards. Zo'n squeeker kreeg nog de fatebringer ook en maar zeuren hoe weinig geluk hij had
Nee, we zijn gestopt helaas. Deze week gaat hij er aan!vegetto1983 schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:12:
gaan er nog mensen raiden? UTADDICT hadden jullie hem nog afgemaakt zaterdag?
Ik wil graag woensdag weer met dezelfde groep, doe je mee?
Steffeh en Zalatorator (pun intented =p) ook?
Rond een uur of 19:30.
Ik ben er woensdag ook weer, deze keer moet Atheon toch een keertje om gaanUTADDICT schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:14:
[...]
Nee, we zijn gestopt helaas. Deze week gaat hij er aan!
Ik wil graag woensdag weer met dezelfde groep, doe je mee?
Steffeh en Zalatorator (pun intented =p) ook?
Rond een uur of 19:30.
I Agree!Sajuuk schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:22:
[...]
Ik ben er woensdag ook weer, deze keer moet Atheon toch een keertje om gaan
1. Utaddict (utaddict1988)
2. Vegetto
3. Busta
4. (stef?)
5. (zala-rolator?)
6.
Ik vraag mij soms af of Destiny ''kijkt'' naar de stats van een speler en de rewards daarop afstemt.Ereaser schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:10:
[...]
Wat een geluk hebben sommige mensen toch... Dat is alles wat je nodig hebt
Gisteren de hard raid gedaan tot aan Atheon (die had ik al gedaan) en weer alleen maar shards. Zo'n squeeker kreeg nog de fatebringer ook en maar zeuren hoe weinig geluk hij had
Heb eindeloos zitten grinden om lvl 29 te bereiken. REP oneindig bij vanguard, lvl 3 bij FWC, al meerdere keren tegen de vanguard coin cap aangelopen etc etc. Zonder alt.
Verwijderd
Ik ben level 24 warlock en ik zou graag meer vrienden willen hebben omdat destiny echt lastig is om solo te runnen.
, jullie mogen mij allemaal toevoegen, Selubgamer
Hard of normal?UTADDICT schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:28:
[...]
I Agree!
1. Utaddict (utaddict1988)
2. Vegetto
3. Busta
4. (stef?)
5. (zala-rolator?)
6.
Normal.
Ik wou vanavond VOG Hard mode gaan lopen. Het idee was om rond 20:00 te beginnen. Stuur even een DM als je mee wilt, met je class\spec en je level
De volgende mensen gaan mee:
1. Greyfox1987 (LV 30 Gunslinger\Hunter)
2. Dingleboober (LV 29 Warlock)
3. Geek Jah (LV 30 alles
4.
5.
6.
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
Ben het met je solo opmerking niet helemaal eens, het lijkt misschien wat lastig voor je op dit moment. Zodra je hoger level bent gaat het je heel wat makkelijker af, zo rond het level waar jij zit is het even doorbijten.Verwijderd schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:35:
Hoi allemaal,
Ik ben level 24 warlock en ik zou graag meer vrienden willen hebben omdat destiny echt lastig is om solo te runnen.
, jullie mogen mij allemaal toevoegen, Selubgamer
Misschien wel makkelijk als je even vermeld of je op PS of Xbox speelt en welke generatie.
Probeer het vinden van een team zo veel mogelijk via het kroeg topic te doen.Verwijderd schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:45:
Wie kan met mij de dailys doen??
Ik dacht gister laat ik de VoG een proberen op mijn alt (had ik nog nooit geprobeerd, op mijn main bijna alleen nog shards gekregen en 1 heavy gun), krijg ik zowel arm als leg armor! Nu is mijn alt beter dan mijn main: met chest armor kan hij lvl 30 worden terwijl mijn main dat niet kan.kowlier schreef op maandag 10 november 2014 @ 01:14:
heb die al allemaal gehaden nog altijd geen armor.... doe ik dan de nightfall met hoop op beters, krijg ik krek dezelfde handgun als op mijn main...
ik haat je rng
- A Light in the Dark
- Toland's Legacy
- A Dubious Task
Wat zal ik doen? Mijn huidige gear is als volgt:
Primary: Legendary Auto Rifle (Hex Caster Arc, geen extra modifier damage)
Special: Ice Breaker
Heavy: Heavy Machine gun (Zombie Apocalypse WF47, void damage)
Edit: ben voor Toland's Legacy gegaan, hopen dat het wat is
[ Voor 7% gewijzigd door gise op 10-11-2014 12:27 ]
PSN: MrSirion
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2